 |
77.
ולניצול הציבור והלקוחות
אחולי כל רע,
ל'בנק ',
07/03/05 11:46
|
אתם רואים בעצמכם 'בנק'? באמת?הלואי שלא תצאו מחוזקים. הלואי , כמי שמחזקים את שיטת ההתעשרות ע''ח הלקוח והציבור שהוא בכלל לא לקוח, לכם ולדומיכם אין לקוחות אלא פרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
מחוזקים ?
א,
07/03/05 11:44
|
כנראה שהכוונה היא שהם יעלו את העמלות, או שיותר צלביני כספים ישתמשו בשרותיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
Right-325 Millions stronger
ל"ת
AMR,
07/03/05 02:35
|
|
 |
74.
מחזוק לכ'זוק אנחנו מתחזקים
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
06/03/05 22:50
|
|
 |
73.
מדוע לא שומעים משר האוצר??
יגאל כהן,
רחובות,
06/03/05 22:39
|
|
 |
72.
מחזוק לחזוק אנחנו מתחזקים !!
יגאל כהן,
רחובות,
06/03/05 22:37
|
|
 |
71.
מאמין בבנק וביושרם של עובדיו
לקוח מרוצה,
06/03/05 21:07
|
מההכירות שלי עם הבנק ועובדי הסניף שלי הם עובדים מסורים וכנראה גם ישרים (מקצועיים, אמרתי?) אז נראה לי שמקסימום העובדים בסניף המדובר, לא היו עירניים מספיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
אני ממשיך לעבוד עם בנק הפועלים
לקוח מרוצה,
06/03/05 21:05
|
|
 |
69.
מסכנים העובדים המסורים של הבנק
עובד בנק מתחרה,
06/03/05 21:03
|
הם מככבים בכל אמצעי התקשורת ונראה לי שאין להם כמעט קשר לפרשה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
האם אנשי העסקים שהלבינו הם
אדמונד,
06/03/05 21:01
|
גיבורי הפרשה ולא הפקידים בבנק הפועלים?! נראה שכן ושהפקידים רק פישלו שלא שמו לב מה עושים להם מתחת לאף. אבל הרי אנשי העסקים הם מטבעם מתוחכמים יותר מהפקדים כי אחרת לא היו עשירים כל כך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
מה תגידו אם בסוף יתברר שזה קשק
חיליק א.,
דימונה,
06/03/05 20:59
|
קשקוש בלבוש. כמו שהיו הרבה ''פרשיות'' בעבר למשל, זו עם הביטוח הלאומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
מה אתם משתלחים בבעלי השליטה
דולי פר,
הוליווד,
06/03/05 20:56
|
הרי כל המגיבים הנחמדים כאן יודעים שלבעלי המניות אין ולא היה קשר לעניין (האמנם יש עניין!?) אז למה ההתגוללות הנמוכה הזו עליהם. הם הרי לא יענו לכם פה ולא יכולים להגן על שמם הטוב.
אז די עם הטלת הרפש והבוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
מדינת הקזינו
טראמפ ד.,
06/03/05 20:01
|
אני קונה מניות בנק פועלים. במדינה של פסיכים המניה הזו עוד תעלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
צודק - זה בדרך כלל כך - אישום
דין,
06/03/05 20:01
|
קטן אחרי כותרות ענק. אבל מה לעשות התקשורת אוהבת כותרות נגד בנקים גדולים ואנשי עסקים גדולים לא פחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
שיתוף פעולה הדוק
שפירא,
ראשל''צ,
06/03/05 19:25
|
נכון עשה הבנק שהודיע כי הורא לעובדיו לשתף פעולה. אך בשל היות הנושא מסובך ספק אם המשטרה תדע לשאול את השאלות הנכונות. ואילו הבנק ינקוט במדניות שלא מנדבים אינפורמציה שלא נתבקשו.ואז הכל יסתיים כרגיל בפרקליטות בהאשמה של רישום כוזב בספרי תאגיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככב זה כשמושחתים מנהלים אותנו.
דוד חיים,
שכונת התקוה,
06/03/05 20:22
|
מה לנו כי נלין, כאשר משפחת פשע מנהלת את המדינה. מה לנו כי נלין, כשהחברים הכי טובים של שר האוצר הם מהסוג של אפל דרעי ועוד כמה משפחות עשירות שלהם הוא מחלק את הנכסים שלנו בזול ומכנה זאת הפרטה. מה לנו כי נלין ששר המשטרה לשעבר, מר הנגבי, נחשד בכל סוג עבירת שחיטות שיש. בעבר שר שנחשד במעילה התבייש והתאבד, וכעת, אם השר אינו מושחת אז הוא מתבייש. יאללה למהפכה!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשטרה לא זקוקה ל''עזרה''!!
יגאל כהן,
רחובות,
06/03/05 20:50
|
החוק מחייב אותם לשתף פעולה בחקירה . הנהלת הבנק משטה באספסוף. מתכמנים אותנו ותו לא. תכמנים משלו בנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
כן,וכל הכבוד למשטרת ישראל!!
יגאל כהן,
רחובות,
06/03/05 19:21
|
|
 |
61.
זה בסך הכל הלבנת הון, נו באמת?
מיקל הכבסן.,
06/03/05 18:02
|
אז בשביל זה עושים מהומה ? כמה אנשים רצו להיתפרנס בכבוד, הרי ביבי אמר שיש סיגסוג וזיגזוג אז גם הם עשו לביתם, למה מה הם לא מספיק מכובדים ? ביבי לא עשה לביתו ומכר הבלים ורוח, ברק לא עשה לביתו ומכר הבלים אסטרטגיים לרנות סיכון , ומה עושים שופטינו ירום הודם בפורשם מכס המשפט, הולכים לעשות לביתם לא ? חלק מקבלים תיקים מכובדים עם מליונים של דולרים לבוררות אלק. אז אל תהיו צרי עיין לכבס כסף זאת מלאכה שמכבדת את בעליה. תפרגנו כצת. זה לא כלכך פשוט היום לעבוד במכבסה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמים או טיפש
משה,
ראשל''צ,
06/03/05 20:37
|
מיקל או שאתה תמים או שאתה טיפש. לא מדובר כאן על אינסטלטור שהרוויח 3000 ש''ח ולא דיווח, מדובר על מאות מליוני דולרים- סכומים כאלה באים רק מעיסקאות ענק של סמים,זנות, פרוטקשן ועוד... לא ההלבנה צריכה להטריד אותנו אלא איך ההגיעו הכספים. האם היו אלא סמים שאולי גם יגיעו לילדיך ??? או שמא חטיפת נערות והפיכתן לזונות ??? הדברים האלו צריכים להפריע..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
ל-53.מזל שאתה במוסקבה.
קים,
ישראל,
06/03/05 17:44
|
אל תחשוב לחזור.אתה בטח עושה שם ''עסקים''.אני מקווה שאתה מצליח כך שלא נצטרך אותך כאן. אתה גם רשאי לרחם על המסכנים כמו חודורקובסקי שיושב לא רחוק ממך.קראתי לא מזמן ראיון איתו.ממש בכיתי מתוך רחמים.מה בסך הכל הוא רצה בנוסף להון של 40 מיליארד $ שהוא עשק מהציבור הסובייטי בפרק זמן של שנתיים? את השלטון ברוסיה.מה? זה מוגזם לבקש? הוא הרי כזה מוצלח,איך לא יהיה נשיא.גם לך,53, אני מאחל להיות נשיא.ברוסיה.שלא יתקרבו אותם עשירים לישראל.הם לא משקיעים אף לא שקל אחד מכספם בישראל.ישראל בשבילם זה מקלט.מקלט שהם לא מאמינים בו,אחרת לא היו מנסים להשתלט על עמדות המפתח.הם לא מבינים איך הם,שמקבלים כבוד מלכים מסביבתם,לא מקבלים דרכון ישראלי מייד עם בקשת האזרחות בישראל.אף אחד מהם לא יודע מילה אחת בעברית.גם לא שלום.ולא, איני יורה מהשפה אל החוץ.אלה דברים בדוקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
למשטרה-חזקו ואמצו בחקירתכם !!!
קים,
06/03/05 17:35
|
לנו,לאנשים הפשוטים,אין כל סיכוי לשים למה שמתחולל מאחורי הקלעים.כיצד האוליגרכים הרוסים(יהודים) גנבו כספים ממדינותיהם השונות(חב''מ) ובזכות יהדותם מצאו מקלט מדיני בישראל. אין שום מצב בו אדם הופך תוך פרק זמן אפסי(כמה חודשים),באופן חוקי, מפקיד סובייטי בעל הון עצמי של 500$ מקסימום לאחד מהאנשים העשירים בעולם והון של מיליארדים.אין לי כל בעיה שהם גנבו במדינותיהם וחלקם אפילו מבוקשים שם כיום,אך הונם לא מספק אותם.לא רק שהם וצאציהם יכולים לחיות בעושר עילאי על הריבית,אלא גם אם הם לא יקבלו ריבית על הכסף ואף יחיו ברמת חיים מטורפת,כספם לא יגמר גם עוד אלף שנה.מדובר על מיליארדים.סכומים בלתי נתפסים.זה לא מספיק להם.הם בנו מאפיה בישראל.מאפיה רוסית ממש.זה לא הפושעים מהשכונה שאנחנו מכירים.אלו אנשים שמשתלטים ברגעים אלה ממש על עמדות מפתח בישראל.ואין בהם שום ציונות.יהיה להם טוב הרבה יותר במדינה בנוסח אותו הם מכירים-שליט יחיד ומושחט.אני קורה למשטרה לא לחדול,לא לחשוש.זו סכנה גדולה הרבה יותר מהטרור.י
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השתלטות היא שם המשחק
ר,
06/03/05 17:46
|
עסקים חוקיים ענקים שמושגים באמצעים אלימים. צינורות נפט,חברות גז, מכרזי בניה וכו'....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מדינת ישראל היא
פרננדו,
קולומביה,
06/03/05 17:21
|
המדינה המלבינה הכי הרבה כסף בעולם ולא רק באמצעות הבנקים אלא בעיקר באמצעות המגבית. כל נציגי המגבית יודעים שחלק גדול מן הכספים שהקהילות היהודיות מבריחות לארץ מקורו בכסף לא נקי בלשון המעטה. המדינה עושה ומכסה ועוד משלמת ריבית גבוהה על כספי הפשע. אז מה באים בטענות לבנק אחד שנתפס? כמה בנקים כאלה יש בארה''ב? כמה כבר נתפסו ונקנסו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אנשי עסקים
אבי,
06/03/05 17:16
|
מדוע לא מוזכר שמו של הבעל בית גוזינסקי כאחד החשודים. איפנה הדיווח האמין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
בלי שום קשר
דניאלה,
06/03/05 17:11
|
לאן נעלם אביגדור ליברמן. האדמה בלעה אותו. איפה הוא? באמת בלי שום קשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני שואל זאת כבר חדשים!!
יגאל כהן,
רחובות,
06/03/05 19:23
|
להיכן נעלם שומר הבארים יד ימינו של ביבי נתניהו? איפה הוא מסתובב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
כתוב בדה מרקר שגוז'ינסקי בין ה
roy,
06/03/05 17:04
|
|
 |
54.
רק קצה הקרחון
יודע,
06/03/05 16:59
|
נקווה שלא יעצרו באמצע מהפחד והסכומים במיליארדים לא מיליונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
יוב טפו יו מט
גוסי,
מוסקבה,
06/03/05 16:57
|
מה רוצים מביזנס מן רוסים. ישראל לא רוצה כסף . יש לכסף ריח של וודקה? בולשביקים ממזרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
השעית שרי אריסון ומקורביה
הגדי,
תא,
06/03/05 16:56
|
על המפקח על הבנקים להשעות את שרי אריסון ואת בא כוחה שלמה נחמה מכל התערבות וידע הקשור לבנק ולפתוח בחקירה נוספת בנושא מידע פנים שלה ושל באי כוחה ומקורוביה (דנקנר ואחרים) שכתוצאה ממידע זה מכרה את מניותיה ברווח גדול ורוששה את רוב הציבור בארץ ( כולל קופות גמל קרנות השתלמות קרנות נאמנות קרנות פנסיה ומשקיעים פרטיים).
יש לחלט את מניותיה לאלתר עד לגמר החקירה ואם יוחלט להגיש כתב אישום יש למנות דירקטוריון שלא יכלול את אנשי אריסון או באי כוחה או מקורבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה קשקוש מקושקש
דביר יוזם,
נהריה,
06/03/05 20:05
|
מה אתה באמת חושב שהם ידעו מהחקירה הזו. למיטב ידיעתי עד עכשיו לא יודעים בבנק מה בדיוק המשטרה חוקרת ונגד מי. זה ממש גובל בהשמצה (נכון, באינטרנט מותר הכל) אם מיישהו חושב ששלמה ושרי עשו משהו לפני או תוך כדי חקירה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בדיוק מה שהוא טוען
ערבי טוב,
בוסטון,
06/03/05 21:11
|
שבעלי השליטה בבנק מכרו מניות משום שקיבלו מידע מוקדם על מה שעומד לקרות. מדוע זה נראה לך מוזר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
גם לאומי בפושעים
בטוח,
06/03/05 16:43
|
|
 |
50.
just ensure that they
Hans,
usa,
06/03/05 16:41
|
are not touching the savings of the old and retired people. this has to be verified in all the branches of the bank. god,help Israel if there is going to be another ''tha commerce bank''saga.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
לא להתלהם
דד,
אום אל,
06/03/05 16:23
|
כל מה שאפשר לעשות זה לדווח לרשויות המס בא''הב ולהוריד קופון של!(%
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לחקור גם את שרי אריסון
ל"ת
מעניין מה,
היא יודעת,
06/03/05 16:07
|
|
 |
על מה?! היא לא קשורה בכלל
חמוטל,
06/03/05 20:06
|
נכון שזה באופנה לרדת עליה אך הפעם באמת אין סיבה אפילו להזכיר את שמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
שימו לב לבורסה......
סוסו,
06/03/05 15:54
|
כמו בכל מדינת עולם שלישי,ובאופן כל כך אופייני, ביום של ארביטראז שלילי, ולאחר עשרות אחוזי עלייה ללא כיסוי, וביום שהבנק הגדול והמסואב במדינה הוכיח קבל עם ועדה שהוא ראש למושחתים ( בהיקף של מיליארדי שקלים!) , מה עושה הבורסה?...............נכון, עולה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת עדינות
ק.ר.,
י-ם,
06/03/05 16:35
|
|
 |
האוליגרכים מרגיעים כדי לברוח!
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
06/03/05 16:25
|
|
 |
46.
בוא לגזול עמנו - בנק הבועלים!
Joe Anaaref,
IsraHell,
06/03/05 15:41
|
בוא לגזול עמנו - בנק הבועלים! בוא לגזול עמנו - בנק הבועלים! בוא לגזול עמנו - בנק הבועלים! בוא לגזול עמנו - בנק הבועלים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
רובינשטיין הזהיר אותנו מביבי.
יגאל כהן,
רחובות,
06/03/05 15:21
|
רובינשטיין כתב דו''ח על הרמה המוסרית של מי שגנב חיתולים, הובלות וכל מה שיכל לגנוב. ואנו שמנו אותו שר אוצר. איזה מסר העברנו לעולם התחתון. וביבי מוכר לעולם התחתון את בנק לאומי בסודיות בלילה בעזרת מתווך שנקרא דוטשה בנק. אם ביבי יחזור ארצה(נתפלל),או אז יש להחרים לו את הדרכון ולבקש ממנו שיענה על כמה שאלות בקשר להפרטות שלו. וקודם כל שיסביר את הנס הכלכלי. איך הוא קונה ביוקר, מוכר בזול , ומתעשר. זה בניגוד לחוקי הקכלכלה אבל זה תואם את חוקי העולם התחתון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
Money Laundering
L.C.,
Canada,
06/03/05 15:07
|
What did the bank controllers get their salary for? Is this the way they work??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
שרי אריסון!!! העם קורא אותך...
צבי,
06/03/05 15:05
|
לסדר. בתוך בנק הפועלים. לא רוצים כסף. קודם כל רוצים יושר. וד''א. אל תקחו ממני כסף על מכתבים בעבור המינוס . אתם לוקחים ממני ריבית טובה ומתפרנסים יפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנק יציב ונראה כי ההנהלה לא ק
זיגל,
06/03/05 20:53
|
קשורה כל כך לפרשה הזו. נקווה שהפרשה הזו לא תתפוצץ בקול שריקה דקה כמו שהתפוצצו הרבה בלונים בעבר הקרוב והרחוק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הללויה לכנופיה ה עירקו-אשכנזית
בן ---- --,
06/03/05 15:03
|
למרבה הצער, מראשית הקמת המדינה חברו אחינו העירקים לאשכנזים, לשמש להם משתפים, עם הזמן הם למדו ולימדו ופיתחו יחדיו את תורת הקומבינה. איך אני יודע. אני מכיר כמה מהנפשות הפועלות שם. הבנק הזה עצם כאילו עניים בהלבנה גם של כספי סמים בשלוחותיו בחו''ל לפני ההפרטה. בנק הפועלים, רק מלחשוב על השם אפשר למות מצחוק. מישהוא ראה לאחרונה פועל אשכנזי או עירקי ? טוב עירקים יש עוד כמה פועלים. אלי יצפאן למשל, משה שחל למשל, פואד , פואד זה הרי צעיד ברחובות תל אביב באחד במאי ושר את תחזקנה בקול ניחר. שוב הללויה סחתין עליקום כמו שאומרת הזקנה מהפרסומות של חברת החשמל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
המדינה
אבי,
מרכז,
06/03/05 14:36
|
|
 |
40.
צריך להחליף את המגן דוד בדגל ל
ל"ת
$$$,
ביבילנד,
06/03/05 14:28
|
|
 |
39.
זה הזמן לברוח
חרד,
06/03/05 14:27
|
|
 |
38.
פעם
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
06/03/05 14:27
|
היתה להם סיסמא ליגדול עים הבנק עכשיו ברור למה היתה הכוונה בסיסמה זו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
הפקרות
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
06/03/05 14:25
|
הם למדו את העבודה בבנק למיסחר ותעשיה אצל הפקידה למחלקת אשראי ואחיה שכחתי את שמותיהם מענין אים בנק הפועלים סופו יהי ה כבנק לתעשיה ומיסחר שהיתמוטט לגמרי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
פעם
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
06/03/05 14:22
|
זה היה ננק של הפועלים מהימים הטובים של מיפלגת העבודה והיום זה בנק של העובדים עלנו בעניים הבנק חיב לשנות את שמו לבנק הגנבים מיפלגת העבודה של הים שמה קצוץ על הפועלים של היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שיבנו בית סוהר בכסף שיחרימו
אבי,
חיפה,
06/03/05 14:19
|
שיהיה מקום לכל 45 מלביני ההון ו-22 פקידי הבנק. ועוד יישאר עודף לבנות רכבת תחתית בת''א (UNDERGROUND).
2. תודה לארה''ב, אילולא הם הכריחו, כן ה-כ-ר-י-ח-ו, את ישראל להקים יחידה למלחמה בהלבנת הון אז גם עוד 100 שנה לא היו עולים עליהם.
3. מה אתם רוצים משרי ומביבי, הרי מן הסתם ההלבנה נמשכה 20 שנה ואולי היא התחילה שרבין או פרס היו ראשי ממשלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבין התפטר כשאשתו נהלה חשבון
דודי,
שרילנד,
06/03/05 14:40
|
דולרים ולא כמו שרון שמתחבא אחרי בניו ונותן יד לביבי למכור את נכסי המדינה ואנחנו כמו 3 הקופים לא שמענו לא ראינו ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
חסר חצי מילארד ש''ח ממסים???
ל"ת
כלכלן,
06/03/05 14:10
|
|
 |
33.
מה לעשות עם החסכונות?
ל"ת
שושי,
אריסון ביץ',
06/03/05 13:47
|
|
 |
32.
בנק הפועלים
גדי,
תא,
06/03/05 13:45
|
|
 |
איזה צדיקים ?, ואיזה נעליים?!
שיילוקולוג,
06/03/05 14:12
|
המקום האחרון שאפשר לחפש בו צדיקים, זה בנקים, ובטח שבנקים במדינת היהודים, ובוודאי שלא בבנק הפועלים, גם אם לא יוכח שהייתה להנהלת הבנק ( ההנהלה הראשית) יד או רגל בדבר, יש בהחלט לחייב אותם באחריות למעל, שכן לא ייתכן שבנקים במדינה הנעשקת הזו, ייהנו רק מרווחים, בעוד שכאשר מתגלה שהבנק מקיים באחד מסניפיו, ''מכבסת הון שחור'' המנהלים '' המוכשרים'' שלוקחים מידי חודש הבייתה משכורת של 1000 עובדים, ירחצו בניקיון כפיהם, יש להגיע אל ההנהלה, ולחייב אותה באחריות, שכן כאמור, הם אחראים , '' לרווחים'' והם אחראים לגבי פשעים,!! וכאן יבוא לידי ביטוי השיויון בפני החוק,! אבל אין לי אשליות, זה לא יקרה, ישפטו כמה פקידים קטנים, ואולי איזה מנהלצי'ק, ובזה יפטרו עצמם, שילטונות '' החוק'' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הרשות לניירות ערך
הגדי,
תא,
06/03/05 13:44
|
שערוריה בתוך שערוריה : ================
הרשות לניירות ערך חייבת לחקור את שרי אריסון האם כשמכרה את המניות לפני זמן קצר ידעה על החקירה.
אם ידעה הרי שעברה עברה פלילית בנושא מידע פנים ועליה להשפט על כך ולתת את הדין ( בית סוהר אם תוכח אשמתה ).
לא יתכן שהציבור כולו ינזק (כספית) ורק הגבירה תרויח !!!. ==============
===================== חקירה מיד כל עוד אנחנו נמצאים בעצם הארוע !!!. =====================
====================== אסור לחכות כדי שלא יפספסו את הענין !!! =======================
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אין ממה להתרגש
צ,
06/03/05 13:41
|
במדינה בה המפקח על הבנקים בתקופה הכי שחורה בתולדות הבנקאות הלאומית, הופכת להיות מנכלית של בנק בבעלות ממשלתית, ומרשה לעצמה את המשכורת הכי גבוהה במשק, לא צריך לדאוג, כולם יצאו זכאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ברור
רמזי,
ארצי,
06/03/05 18:44
|
|
 |
29.
לטל לבנק הבועלים את הרשיון
Joe Anaaref,
IsraHell,
06/03/05 13:35
|
פשוט מאוד. עיקר בעלי המניות לא ישראלי יותר. לא יכול להיות שבנק בבעלות זרה ילכלך את שמנו כך בלי לשאת בעונש. שיקימו את הבנק במקום אחר. פה אסור לתת להם יותר לפעול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
יותר
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
06/03/05 13:34
|
|
 |
27.
המיסוי הפשע וההלבנה
הגדי,
תא,
06/03/05 13:31
|
ההלבנה בדרך כלל היא נחלת הפושעים ההופכים כסף שמקורו בפשע כגון סמים או הימורים או שוד או דמי חסות לכסף לבן כלומר : ''כאילו'' מקורו בעסקים חוקיים.
עי''כ הם מתחמקים מתשלום מיסים ומסתירים את מקור הכסף : הפשע שלהם.
כסף רב מולבן כזה עובר גם לטרוריסטים איסלמיים בעולם ולא אתפלא אם מאחורי המלבינים עומדים גורמי טרור סעודיים (יש למערכת הביטחון הרבה שמות).
אני מציע שהמשטרה תחקור גם בנושא זה.
לא תמיד בבנק יודעים מי הגורם שמאחורי הקלעים ולכן טוב תעשה המשטרה שתערב גם את המודיעין ואת משרדי עו''ד החוקרים כספים אלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם סחר בנשים הימורים דמי חסות
לא רק טרור,
06/03/05 14:04
|
|
 |
26.
מה לעשות עם הכסף ?
בן,
מרכז,
06/03/05 13:28
|
יש לי קרנות בשווי 100000$ בבנק הפועלים. מה לעשות ? לברוח ? להשאר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
900 מפוטרים ידעו לכן פוטרו
יעקב,
06/03/05 13:25
|
|
 |
24.
מאפיה רוסית-אחרת לא היו כותבים
ל"ת
אל זה,
06/03/05 13:24
|
|
 |
23.
את בתי הסוהר בנו בשביל העניים.
יגאל כהן,
רחובות,
06/03/05 13:24
|
העשירים לא הולכים לבית הסוהר. מי שגונב אוכל ישב בבית סוהר. מי שעושק מליארדים לא ישב ולא ישב בבית סוהר. אולי צריך לבנות בית סוהר של עשירים כדי שהשופטים יוכלו סוף כל סוף להכניס גם עשירים לבית הסוהר. במצב הנוכחי אני מבין את השופטים שלא שולחים עשיר לבית סוהר של עניים,זה לא אתי. בערבית אומרים: ''אסאראק איכ'וואן''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעני יש קורת גג וארוחה אצלנו
שב''ס,
ביבילנד,
06/03/05 13:57
|
בתי המשפט בארץ הם אחת מזרועות התמנון של העשירים והבנקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
ותודה לביבי שמפריט אתנו !!
יגאל כהן,
רחובות,
06/03/05 13:21
|
ישר לידיים של העולם התחתון. יש לעצור את שר האוצר לחקירת ההפרטות האלה. שמנו את האוצר בידי קרוק ובכך אותתנו לעולם התחתון שהחגיגה יכולה להתחיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מערכון הגשש
חיים,
חיפה,
06/03/05 13:21
|
צודק המערכון של הגשש על אדון מלול שהעדיף להחביא את כספו מתחת לבלטה ולא בבבנק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
זה לא קפיטליזם זה קניבליזם!!
יגאל כהן,
רחובות,
06/03/05 13:19
|
קרוק,אתה הורס את מדינת ישראל כפי שהרסת כל מה שנגעת בו. ראו איך בעלי הבנק כשהמשטרה ידעה אותם על החקירה והם הבינו שהחקירה תפגע במניות הפועלים, הם ניצלו את המידע ומכרו כמות גדולה של מניות ובכך גנבו לאנשים תמימים כסף. אסור היה לבעלי הבנק למכור מניות במצב הזה. זה לא קפיטליזם,זה קניבליזם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The ''Miliarder are from LEFT
Lenin & Stalin,
Rchovot,
06/03/05 20:13
|
Yigal Kohen the risch people are from your party from the Left the people that were sucking the Otzar the Histadrut , the money of the Shilomim from Germany , , till now all of the are from you party from the left
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים עם כל מילה שלך ,רק .
יגאל כהן,
רחובות,
06/03/05 22:41
|
שאני לא הייתי מעולם שמאלני. ז'בוטינסקי לימד אותי ''חד נס''. אתה יודע מה זה סמולני מתחזה לימני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
היכן ההנהלה ?
הגדי,
תא,
06/03/05 13:19
|
מבקר הפנים מקבל דוחות על העברות חריגות. מדוע לא דיווח לרשות להלבנת הון ?
מנהל החטיבה העיסקית ומנהל החטיבה הבינלאומית מקבלים דוחות על העברות חריגות . מדוע לא דיווחו לרשות להלבנת הון ?
יש בבנק פונקציה הממונה על נושא הלבנת ההון וגם האיש הזה מקבל דוחות בנושא ומתפקידו להעביר מידע עליהם לרשות להלבנת הון. האם הוא דיווח ?
שלא יהיו תמימים :
לא רק השין גימל אשם אלא גם ההנהלה הבכירה ברמות מנהלי אגפים ומנהלי חטיבות .
כולם עצמו עיניים כי הרוויחו הרבה מאוד כסף מההעברות הללו ומכספי הפקדונות הענקיים.
אם הרשות להלבנת הון היתה מחפשת יותר טוב היו מוצאים גם בבנקים אחרים מעורבות של ההנהלה.
רק שפרשת הבנק למסחר לא תחזור על עצמה ביתר שאת.
ומה יעשו למלבינים ולעוזריהם ?
אני מקווה שיענשו קשות אם כי במדינתנו בתי בהמשפט אינם מחמירים.
זו חייבת להיות גם חקירה של ההנהלה הבכירה. ===========
ולסיום : כל הכבוד למשטרה ולרשות להלבנת הון על הגילוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
המשטרה ושד' העצים הגבוהים
הבנקאי,
ירושלים,
06/03/05 13:13
|
כל פעם אותו הדבר... תופסים מלביני הון ועברייני צווארון לבן, ובתום השבוע הם חוזרים הבייתה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אוי ואבוי הפעם אכלתם אותה!!!!
צבי,
06/03/05 13:10
|
להלבין כספים ועוד בנק הפועלים!!!!מה קורה במדינה הזאת? כולם לברוח מהבנק ופשוט לסגור את החשבון שם. הבנק לא אמין. לברוח.... לברוח...לברוח..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק להיות נאיבי
א,
07/03/05 07:59
|
אינני בא להגן על בנק הפועלים. אספר רק קוריוז: בזמנו סגרתי את חשבוני בבנק לאומי לאחר שהגברת גליה'לה נמצאה ''מתאימה'' לעמוד בראשו. אמרתי זאת לפקידה שסגרה את חשבוני. תגובתה היתה: אתה באמת חושב שבשאר הבנקים יש פחות מושחתים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כמו תמיד ביבי אשם
שאול,
06/03/05 13:08
|
מדיניות המס המושחתת של ישראל שגוזלת 80% מההכנסות גורמת גם לאנשי עסקים מכובדים להיות פושעים מאחר והם רוצים להרוויח.
מדיניות הממשלה שלנו הורסת את כולם , אני מקווה שביבי יכריז על ההתפטרות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מבין מי נגד מי
ל"ת
שדגכ,
06/03/05 14:14
|
|
 |
15.
בוא לגדול איתנו - בנק הפועלים
התאילנדי,
06/03/05 13:05
|
אנשי הבנק יכולים לדבר רק בשם הבנק ולא בשם הפועלים. אנו התאילנדים, הפועלים האחרונים שנשארו פה. ראשי הבנק ''לא הרגישו'' בגידול הניכר ברווחי סניף הירקון שנבע כנראה מפעילות של אנשי הפשע המאורגן. העיקר הרווחים והדיבידנדים. בירקון זרמו הרבה מיים והרבה ביוב עד שבנק ישראל והמשטרה הגיעו באיחור של כמה שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
חבל שניתפסו. עינין של מזל
ברוך,
מרכז,
06/03/05 13:01
|
אם במדינת ישראל המעמ היה 5אחוז ומס הכנסה 10 אחוז לא היו מלבינים כספים . כולם היו משלמים מסים והמדינה היתה מעלה את הרווח שלה וכול מי שיתפס בהעלמת מס שיחמירו איתו ללא רחמים . ככה לא יהיה משתלם לגנוב אבל המדינה שלנו רוצה לאכול את הכול .גם שישלמו מיסים גבוהים וגם שלא יעלימו אני רק מצטער שהם ניתפסו עינין של מזל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לברוך הגבר
Joe Anaaref,
IsraHell,
06/03/05 16:37
|
אתה הוכחה חיה לזה שמוצא האדם מהתולעת. מדהים כמה טימטום יכול מוח אחד לשאת מבלי שתשבר המפרקת. במחשבה שניה תולעים הן חסרי חוליות כך שאין מה שישבר מעומס הטימטום.
להבא, אם אין לך מה לאמר, אתה יכול לעשות את זה בלי לשלוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to goe
ברוך,
06/03/05 17:07
|
|
 |
טוב שנתפסו
פרופסור בוזגלו,
06/03/05 13:12
|
אם כולם היו משלמים מס כחוק, אחוז המס היה יורד. אני מסכים שמס גבוה מגביר את הרצון להעלים אבל מס גבוה לא מצדיק העלמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לפרופסור בוזגלו
ברוך,
מרכז,
06/03/05 16:59
|
אם כולם היו משלמים מס כחוק,המיסים היו עולים יותר ולא יורדים. כי אם יש מאיפה לקחת אז לוקחים יותר .זו המדיניות במדינה . בקיצור רק עצמאיים יכולים להבין על מה אני מדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שקשה לו למצוא אישה-שיאנוס
ברוך אתה טמבל,
06/03/05 13:06
|
ברוך אתה צודק , מי שלדוגמא קצת מכוער ולא הולך לו עם נשים , יש לו צרכים . שיאנוס את האישה שחשק בה ברחוב . אתה אידיוט .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטיפש שטען שברוך טמבל
ברוך,
06/03/05 13:17
|
רואים שאתה טיפש אפילו דוקטורט לא יבין על מה אתה מדבר.מה קרה זרקו אותך מבית הספר בכיתה ג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה של אדיוט
ברוך,
06/03/05 15:08
|
אתה אומר שמי שלא רוצה לשלם מיסים פשוט יעבור על החוק ואני אומר שאתה רומז לכל המכוערים ללכת ולאנוס נשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרגיש יסורי מצפון .אולי אנסתה
ברוך,
מרכז,
06/03/05 17:04
|
אני אומר שמי שחונקים אותו. לא חייב למות אלא נאבק להשתחרר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שהוא מנסה לומר...
עופר,
חיפה,
06/03/05 14:24
|
שצורך לא מצדיק עברה על החוק, והוא מחבר את הצורך הכלכלי שאתה דיברת עליו עם הצורך הפיזי...
ואפילו אין לי דוקטורט (עדיין)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אין חשדות נגד בכירים יותר?
עיתונאי,
06/03/05 12:52
|
הכיצד יתכן שהסניף מגלגל מאות מליוני דולרים ולבטח הפקידים ןהמנהלים מתוגמלים בהתאם שהרי סניף שפעילותו גדלה בצורה מרשימה מקבל ציון לשבח ומהווה דוגמא לסניפים אחרים וההנהלה הבכירה אינה יודעת מה מתרחש? על מי אתם צוחקים או שצריך לשאול: על מי אתם מחפים והיכן החלטתם לעצור החקירה כדי לא לפגוע באנשי שלומנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק !
ל"ת
א,
מרכז,
06/03/05 13:24
|
|
 |
12.
האם צריך לברוח מהבנק עכשיו?
ל"ת
גילי,
ביבילנד,
06/03/05 12:47
|
|
 |
11.
עכשיו ברורה התנהגות שרי
עובד בנק,
הפועלים,
06/03/05 12:46
|
שרי הריסון ידעה בשבועות האחרונים על החקירה הסמויה המתנהלת וניצלה זאת על מנת לדאוג להונה הפרטי, בכך מוסברת מכירת המניות שביצכה זה לא מכבר. האם זה תקין שאשת עסקים תנצל מידע שנמסר לה מחדר החקירות על מנת לדאוג להונה? האם אין בזה משהו מסריח, אם לא פלילי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בארה''ב הכניסו את סטוארט לכלא
לקוחה של הבנק,
06/03/05 12:57
|
מרתה סטוייארט הגדולה גם השתמשה במידע פנימי כדי להגדיל את הונה . היא נשפטה והכניסו את הגברת ,אחת העשירות בארה''ב , לכלא . אני מתפללת שאם שרי עשתה דברים כאלו היא תיכנס לכלא, אני יודעת שאני נאיבית , אבל להתפלל תמיד אפשר . לא מעניין אותי שהיא נחמדה ותורמת כספים. הרבה אנשים ישרים יכולים להפסיד כסף בגללה , רודפת בצע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צר לי שאנשים חורצים דין בלי
ל"ת
ידיעת הפרטים,
06/03/05 19:30
|
|
 |
10.
קצת הגהה אולי?
ג'ון הולמס,
06/03/05 12:38
|
1) כנדרש על פי חוק ולא על פי הון... 2) הארכת מעצר ולא מאסר... וחוץ מזה, תמיד אוהב אתכם, לא-מקצועיים שלי, שלכם,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
''השלום מתחיל בתוכנו...''
ל"ת
עכשיו הבנתי!,
06/03/05 12:36
|
|
 |
8.
עוד פעם העלייה הזו הורסת אותנו
די לצביעות,
להגיד את האמ,
06/03/05 12:36
|
מתי יבינו שמרוסיה המושחתת רק צרות יגיעו . המדינה הזו שלנו -מדינה של מטמטמים -לא חשבו לסנן היטיב את העולם . ברוני פשע הגיעו לכאן , שנות וסמים ואלימות אכזרית. רובם לא יהודים כלל שניצלו את הפתיחות המטומטמת של הימין לקבל כל אחד כדי לצמצם את הפער הדמורגפי עם הערבים. ביינתיים זה יחסל אותנו הרבה לפני שהערבים יחסלו אותנו. יש הרבה עולים נהדרים , אבל חייבים להקפיד ולסנן את מי שמגיע ועושה פה עסקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך בושה?
ציוני גאה,
ארץ ישראל,
06/03/05 14:10
|
|
 |
מתומתמים
אבי,
י-ם,
06/03/05 14:03
|
אני קורה את שניכם ולא מצליח לקבוע מי מתומתם יותר. מישהו מוכן לעזור לי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם עם העליות הישנות צריך לתקן
די לצבעוניים,
אשדוד,
06/03/05 13:17
|
מתי יבינו שממרוקו הפרימיטיבית הגיעו רק עבריינים ובני עבריינים - לא חשבו לסנן היטב את העולים. ערסים נושאי סכינים ודוקרים, גובי חסות, אנאלפבתים, אלימים, עילגים הגיעו לכאן, סמים בטלנות ואלימות.
רובם ככולם פרימיטיבים אלימים שאינם ראויים להקרא יהודים שניצלו את המחווה של הציונות החילונית האשכנזית שהעלתה אותם לארץ בשיל הרוב הדמוגרפי. בינתיים זה יחסל אותנו הרבה לפני שהערבים יחסלו אותנו - כל היום רק דקירות ועבריינות. תסתכלו מי מאכלס את כל בתי הכלא.
יש הרבה עולים מרוקאים נהדרים, אבל חייבים להקפיד ולסנן את מי שמגיע לכאן ומתעסק בדקירות ובעבודה בשחור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המרקואים היו יהודים ו ציוניים
אשדודי תלמד,
היסטוריה,
06/03/05 13:53
|
ברוני הפשע והזנות הרוסיים לא הגיעו לכאן מטעמי ציונות . הוציאו ת זהות עם מסמכים מזוייפים שמאשרים שהם יהודים ואז הדרך לבנקים ולעסקים בארץ קלה ופשוטה יותר . הבנת ? אז אל תטיף . לא מכיר מרוקאי שהגיע לארץ כשבראש שלו מחשבות על עשיית הון וסחר בנשים . ממש אני מדמיינת את סלאח שבתי - סוחר הסמים הגדול .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנת הנקרא
אנונימית,
06/03/05 14:34
|
חשוד במהילה סניף של בנק הפועלים מתל אביב וסניף צרפתי. עד כמה שידוע לי הרוסים לא מגיעים מצרפת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
למה רק למשפחת שרון מותר ?
מזוז אומר,
זה מותר,
06/03/05 12:32
|
למה רק לגלעד מותר להרויח כסף בקלות ? מני מזוז אומר זה בסדר להרויח כסף בקלות ובלי הסברים . אם ראש הממשלה מושחת וממשיך לשלוט - כל אזרח יחשוב שזו הדרך במדינה זו- להסתדר ולעקוף את החוק .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
באילו סניפים נוספים ????
ל"ת
sss,
נתניה,
06/03/05 12:28
|
|
 |
5.
busha l
mosher,
milano,
06/03/05 12:13
|
zo busha ve herpa .la bank shenechshav achi gadol baretz..iesh leoki miad tofaa zo. ve lavi et aachraim ladin miad
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שישבו קצת בבית הסוהר, זה מה
יונת,
06/03/05 12:11
|
שקורה במדינות מפותחות כשמרמים את מס הכנסה. ראה מיקרה ליאונה הלמסלי..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
רעידת אדמה
מימי,
06/03/05 12:11
|
|
 |
2.
מה זה הלבנת הון ? ? ? ? ? ? ?
ל"ת
לא יודע,
06/03/05 12:02
|
|
 |
פשוט
משקיף מחללית,
06/03/05 12:36
|
נגיד מכרתה טון הרואין. מה אתה יכול לקנות בכסף הללו? כלום,כי ישאלו אותך מאיפו גרושים,תחבר? מה אתה עושה? פותח מכולת ומתחיל למכור במזומן לעצמך,כי חוץ ממך אף אחד לא נכנס בחנות שלך. אמנם אתה מבזבז המון על המיסים,אבל במה שנשאר כבר אפשר להשתמש. זה סכמה פשוטה ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
יש לחקור את ההפרטות של ביבי!!
יגאל כהן,
רחובות,
06/03/05 11:48
|
כולם יודעים שביבי קרוק ומאפשרים לו להעביר מליארדים במחתרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כהן מה אתה רוצה מביבי?את
בר כוכבה,
06/03/05 13:03
|
עושה לו פרסומת חיובית השנאה לביבי מדירה שינה מעניך .הוא לא הסכים לסדר לך גוב אז מה לךלעומרי שרון זה יסתדר מהר מאוד .אגב יש גרועים ממנו .והתיחס לעניין אולי יתחילו לכבד אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך להמתין לתגובת ביבי
שושי,
י-ם,
06/03/05 12:39
|
ולראות את כולם בחקירה. תמיד טענתי שצריך לשים עין על בנק הפועלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי ברח לחו''ל בזמן !!!!!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
06/03/05 13:44
|
תראה שהוא לא יחזור. ואם הוא יחזור אז המשטרה תעצור אותו. ואם לא ,אז בואו נברח אנחנו מכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בבי אהב להיות אנדרדוג,כהן עוזר
ל"ת
בנק המועלים.,
איך הלבינו?!,
06/03/05 14:22
|
|