 |
34.
להגלות את החייל למאוריציוס.
גזי כפית,
08/03/05 11:18
|
או לתלות אותו בכלא עכו. או לירות לו בראש , כמו שעשו ליאיר.
ככה הבריטים היו עושים , בדרכם הנאורה והראויה לחיקוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
שיבכו לקן ליוינגסטון בלשכתו...
רייצ'ל,
08/03/05 08:52
|
על הדמוקרטיה הישראלית. הוא בטח יזדהה עם תחושותיהם ועם משימת בנם. אולי אפילו יכיר להם את פיטר הונאם ואת מרי רובינסון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
חוצפה ועזות מצח
ל"ת
חייל,
08/03/05 08:47
|
|
 |
31.
כשהבריטים יעמידו לדין את....
Erez,
08/03/05 08:38
|
ביום שהבריטים יעמידו לדין את חיילי ומפקדי היחידה מ''יום ראשון השחור'' באירלנד גם אנחנו ננהג כך. בנתיים החילים הבריטים זכו באותות מהמלכה. שמשפחת העיתונאי תפנה למלכה אליזבט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
JUST COLLATERAL DAMAGE
ALON,
08/03/05 08:22
|
MILLER WOULD BE CONSIDERED AS COLLATERAL DAMAGE BY THE BRITISH AND/OR THE AMERICAN ARMYS. IN A FIRE ZONE CITIZENS MIGHT GET HURT. MILLER IS JUST A NOTHER EXAMPLE OF COLLATERAL DAMAGE, SE LA VIE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
שעיר לעזאזל !!
אלמונית,
מרכז,
08/03/05 08:19
|
בהמשך לתגובה מס' 28...למה שלא יפקיר.. במיוחד מאחר היוותו בן מיעוטים למה שלא ישחצן מופז את עצמ על גביו ??? למה לא כל עוד מצא לו שעיר לעזאזל ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מופז יפקיר גם את הלוחם הזה?
ללוחם תזהר!,
08/03/05 07:58
|
לפי העבר של מופז תמיד הוא הפקיר לוחמים ולא נתן להם גיבוי,כמו במקרה עם הילדה ,יש מקום לדאגה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
סיכון מיקצועי
לוחם,
08/03/05 07:46
|
מי שלא לחם באזור לחימה פעיל, לעולם לא יוכל להבין את הלחץ האטומי בו שרויים החיילים. מצד החיילים ירי לכל מטרה חשודה הוא הישרדות. כאחד שהיה ולחם במילחמה מסוג זה זאת אני מכיר את ההרגשה שכל רחש וכל תנועה מקפיצה את האנדרנלין ולחץ הדם לרמות מטורפות וכמובן משבשות את שיקול הדעת. עיתונאים וכתבים שבאים לסקר את הזירה, מבחינתם זה ''חיים בסרט'' הם באו מרצונם ללב המאפלייה לעומת החייל שנשלח לשם לפי פקודה. כתבים צלמים ועיתונעים שאינם מתואמים עם כוחותנו וחושבים שסימון עצמי מספיק, פשוט לא מבינים את ההסביבה בה הם נימצאים ולוקחים על עצמם סיכון אדיר. צריך להבין החייל שירה לא ישב בכורסה מול הטלוויזיה, הלחץ והפחד בהחלט יתכן ששיבשו את שיקול הדעת שלו והבנת הסיטואציה, אבל זה עדיין לא עושה אותו פושע. חבל על הבחור שנהרג, אני משוכנע שלא זאת הייתה הכוונה אבל לצערנו זאת הייתה התוצאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק, הם דוחפים אפם למלחמה
ואח''כ בוכים,
שנפגעו,
08/03/05 09:44
|
אבל נגד צבא היהודים מותר לעשות הכל. אז למה לא לנסות להאשים את החייל היהודי שלחם למען העם היהודי והגוי הזה נדחף בלי להזהר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מה הם פונים לגורמים ישראלים?
אבו אמיר,
מהדרום.,
08/03/05 06:54
|
שיפנו לרשות הפלסטינית. כי מי שירא בו , זה שוטר פלסטיני שיפנו אליהם שיעמידו אותם לדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לא יחצנות שחצנותעל דעת הקהל יש
מריו די גובה,
חצר אחורית,
08/03/05 06:46
|
מפלה בקרב על דעת הקהל העולמית עלולה לגרום למחיר דמים רב איך לא מבינים זאת כאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ראיתי את הסרט
אמיר,
NY,
08/03/05 06:23
|
הצלם המסכן והבמאית (ממוצא ערבי) צילמו בבית משפחה שהיה על הציר במשך היום. ב-11 בלילה החליטו לצאת בליל עוצר אל הנגמש הקרוב, עם פנס קטנטן וחתיכת בד לבן, בקושי רב בכלל ראו אותם, החייל שאליו התקרבו ראה אותם רק כשהיו כבר לידו, ומיד פתח באש לכיוון האדמה, בלי יכולת לראות אם הם אחד או שלושה, ופגע בצוואר של הצלם. מי שרצח אותו של הדפקטית שהחליטה לצאת באמצע עוצר ,בלי להאיר את עצמם, , . מי שחושב שזה רק סרט ולא מלחמה אמיתית , או שהחייל (שצוין שהיה ממוצא ערבי, כנראה בדואי)יסכן את חייו בעוצר, שישאר לנצח בסרט. צר מאד על הצלם, ותנחומים למשפחתו,(היהודית? ) שנאמר בסוף שרצה לעשות גם עוד סרט עם ילדים יהודים, אבל האשמה היא רק על הבמאית!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרצופה של המדינה מאחד שבכלל
MLK,
08/03/05 08:29
|
גר ב-NY ! מה זה כל הציון הזה? במאית ממוצא ערבי חייל ממוצא ערבי כנראה בדואי תנחומים למשפחה(היהודית?) תתבייש לך ,יא,מסכן ,זרע של גזען.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
למה ציפית ?
חנן וייס,
מתן,
08/03/05 05:49
|
משפחתו של מילר טוענת שהוא ועמיתיו יצאו מבית משפחה פלשתינית ברפיח לאחר רדת החשיכה, כשהם נושאים דגל לבן ומזדהים כעיתונאים בריטים. לדבריהם, בשעה שהעיתונאים צעדו לכיוון הנגמ''ש, פתח חייל ישראלי באש לעברם ופגע בצווארו של מילר.
החייל, ''עמוס'' סיפורי שקרים על מלכודת למיניהם, חשד ב''כשרים'', אבל בכל זאת זאת מלחמה שם...
אין מקם להעניש את החייל, לפי הסיפור צריך לעודדו ....
www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד לא דורש להעניש את החייל
שרון,
ת''א,
08/03/05 07:12
|
כי אם להעמיד אותו לדין.
כלומר לשפוט אותו בפניו לפי חוקי מדינת ישראל. אם ימצא זכאי - יזוכה. אם ימצא אשם - יענש על פשעו.
אתה יודע, כמו במדינת חוק....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הבעיה היחידה שלנו היא יחצנות
Jack,
שוהם,
08/03/05 03:52
|
איפה דובר צה''ל? לא להגיב פירושו לתת למשפחה שהיא מיוסרת ובצדק (הם הורים שכולים עכשיו - דחילאק, גם בריטים אוהבים את ילדיהם) את כל הבמה הבינ''ל ולא פלא שאנו נראים מדינת עולם שלישי - ב2005 יש לצהל הליך מסודר, רק הצדק הצהלי לעולם לא ייראה להורים שכולים מאנגליה - כנראה שבתחקיר יצא שלחייל היתה כל סיבה לירות, אחרת כבר היו מעלים אותו על טיל! וזה כנראה מה שיוסבר למשפחה וזה לא יעזור בכל מקרה - מה שכן יעזור זה דובר צהל שיסביר שלא תמיד קל לעיתונאים להסתובב באיזור מלחמה, וזהו מחיר כבד לשלם, אבל גם בעירק מתו מערביים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רציתי להגיב לדבריך
אבי מהגליל,
08/03/05 09:28
|
ראשית גם אני חושב שלא צריך להעמיד לדין את החייל כי לדעתי הנסיבות הן אלה שגרמו לו לירות.אבל אני רוצה להגיב לדבריך בקשר לבמה העולמית שכביכול המשפחה מקבלת .ישראל נמצאת במחינה תעמולה,כמו מצב הפלשתינים מבחינה כללית,הפלשתינים נמצאים במצב שאין להם מה להפסיד לכן הם עושים פיגועים,מתאבדים,עושים הפוך ממה שמצפים מהם אפילו בדיפלומטיה הפשוטה,כך גם אנחנו,אנחנו נמצאים במצב שכל העולם נגדו בכל מיקרה,מה שלא נעשה העולם נגדנו,אז מה זה יותר עיתונאי בריטי פחות עיתונאי בריטי,אתה חושב שאם דובר צה''ל היה מגיב זה היה עוזר במשהו? כלום,אנחנו צריכים לסמוך רק על האמריקנים וכמובן על אלוהינו שבשמיים,ושכולם ימשיכו לתקוף אותנו כמה שהם רוצים,ממילא אין ערך לדיבריהם ללא מעשה של האמריקנים,אנחנו נלחמים כאן על חיינו,ובדרך קורים גם טעויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
miller
a viv,
tx usa,
08/03/05 03:47
|
To Maaiv This article is onesided. You mentioned what the family say. You did not mentioned what is zahal reaction about it. How come?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
עוד הוכחה שיש לסיים את הכיבוש
אורי,
חיפה,
08/03/05 02:51
|
|
 |
19.
I hope that the parents of
PPP,
Far away,
08/03/05 02:50
|
James can't see the responses. It's such a shame to be Israli with all your animals around
הגב לתגובה זו
|
|
 |
PLEASE STAY AWAY
ל"ת
FDGF,
RTR,
08/03/05 07:17
|
|
 |
go away we don't like u
ל"ת
la,
08/03/05 05:59
|
|
 |
18.
?Livingstone we said already
ל"ת
AMR,
08/03/05 02:44
|
|
 |
17.
לכל הישראלים הכוחניים ,
אמא.,
08/03/05 01:00
|
שמדברים על שטח אש,ואיזור מלחמה, לטמבל מס'4, ולחכם מס'9, ראיתי את הסרט. איזור מגורים שצה''ל הסתובב בו,זה איזור אש ואיזור מלחמה! מה לעשות? להשאר בבית ולחכות שיפוצצו אותו? היה לו מותר לצאת עם דגל לבן ולהזדהות. היה לבוש כעיתונאי. לחיילים יש מכשירים לראיית לילה. הוא נורה כמו ארנבת ומי שאחראי לכך צריך לבוא בדין. ככה זה! עם כל הכבוד לחיילים ובני אחד מהם,לא ביקשו מהם להיות לא ציידים ולא רוצחים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמא, לא נראה שיש לך ילדים
יוסי,
ישראל,
08/03/05 08:41
|
כי אם היו לך הם היו מפרים לך על המצאיות שבה החזות הנה מלכודת ויעודה לחדור מעבר לחושי ההשרדות של הילד שלנו ולפגוע בו! אז אמא כנראה שאת לא אמא כי היית יודעת ממה הילד שלך שומר על עצמו בעיצומו של מאבק הישרדות. לכשיהיה לך לך ילד אני מקווה שלא ימצא עצמו בדילמה מסוג זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Sue the soldier(?), Nr. 17
Dany,
08/03/05 04:41
|
Mother, Shmother, Don't say a word you don't understand(& it does not take too much ''Cop'' to undrstand...) & you & your ''Friends'' don't accept; The laws of war are known & if you don't ''Understand'' them, go to be with your Arabs, they have NO LAWS, period. To you, the dead's man family, Leftists, Anarchists, etc.: ''The Stupid Shall Suffer''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גב את יכולה לחזור לסירים .ומענ
בר כוכבה,
08/03/05 02:26
|
ומעניין מה עושה הבן שלך בצבא . לא שזה חשוב לצורך העניין . אבל אני כאבא שמח אם בני החייל קודם יורה ואח''כ שואל אני רוצה אותו שלם אחרי גנין .ולא איכפת לי מכלום .אני רוצה לראות אותך עומדצ מול משהו בלילה ומה את מבינה במכשרי ראיית לילה פעם הסתכלת ?זה לא טלויזיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The IDF should never be blamed
I care,
USA,
08/03/05 04:54
|
The (IDF) Israeli defiance force should never be blamed for anything, AND I MEAN ANYTHING! I was in the army and the army job is to protect the Israeli people with everything it can! Neither a British journalist nor French newscaster should come to the war zone of Gaza. And if they DO decide to go over there it is their, and ONLY their, responsibility (and not the IDF)!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
never be blamed???!!!!
ל"ת
miriam,
08/03/05 06:44
|
|
 |
תגיד לי, ראית את הסרט???!
רונן,
08/03/05 02:47
|
ראיתי את הסרט איך הוא נהרג. חיילים בדווים או דרוזים שמעו מוזיקה מזרחית והביאו בדיחות וצחוקים- הוא הלך ברחוב ועשה כל מה שצריך כדי להזדהות כולל דגל לבן. הוא צעק להם שהוא עיתונאי, הם הפסיקו לרגע וירו בו בגרון כמו באיזה כלב.
זה רצח - זו לא הגנה עצמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
קצת לחץ וממשלת האפסים
דרור,
רמת גן,
08/03/05 00:52
|
השמאלנית הזו תכנע, ומן הסתם גם תשלם פיצויים למשפחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
התקרבו לנגמ''ש? בחושך? מה אנחנו
נראים? טיפשים?,
08/03/05 00:41
|
יש רק 2 סיבות להתקרב לנגמ''ש בחושך: או שאתה חייל או שאתה מחבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לא זקוקים ל''שמאלנים'' מבחוץ ...
הארי,
יבנאל,
08/03/05 00:24
|
|
 |
13.
לתבוע לדין את המסייעים לאוייב
תומר,
ת''א,
08/03/05 00:24
|
וחיים על אדמתנו ,אין גבול חוצפה!. קנסות שאפילו התומכים שלהם באיחוד האירופאי יחשבו פעמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אנחנו מדינת עולם שלישי
tt,
07/03/05 23:57
|
ובמדינת עולם שלישי חיי אדם לא שווים הרבה. לא של יהודים ולא של ערבים ובטח לא של זרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
we are the jewish land
Avi,
sfat,
08/03/05 00:21
|
and that's where the problem strats. he died nothing we can do about it. he was in a dengerous place and things like that happen
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
צר לי על בנכם, אבל...
חיים,
דרום,
07/03/05 23:34
|
אבל הוא לא היה צריך להיות שם. מי שנכנס לאחד מאזורי המלחמה המסוכנים העולם יודע את הסיכון שהוא לוקח. הוא עשה טעות שעלתה לו בחייו, ואני מתאר לעצמי שלא היה לו מושג עליה עד שהוא נפגע. הוא נכנס לשטח אסור לכניסה (שטח השמדה), כמו אזור הגבול בין צפון לדרום קוריאה. חבל על החיים שנאבדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי כדי שתראה
k@ny,
08/03/05 00:07
|
את הסרט שהוא צילם,ואז גם תוכל לראות איך בלי שום אזהרה ואפילו שהחיילים יודעים שהוא צלם ולא שום דבר אחר הם יורים בו בדם קר. הם יושבים בטנק שלהם, לא נשקפת להם שום סכנה והם פשוט מאוד יורים בו. זה בפרוש רצח והחייל שעשה את זה צריך לרצות מאסר עולם על כך. אני מתביישת להיות ישראלית כרגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא שטח אסור לכניסה
מישהו אחר,
08/03/05 00:00
|
זה שטח שצה''ל פעל בו, אבל לא היה סגר על עיתונאים.
המשפחה לא ביקשה להכניס את מי שירה לכלא. היא רק ביקשה שייתקים משפט הוגן בקשר לבנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
As someone
Coby,
08/03/05 08:29
|
who lives in Britain (on and off for the last 15 years) I can tell you that NO reporters go into a British conflict zone (local reporters or otherwise).
I am truly sorry for the loss of their son but his parents are asking a kind of justice they would not get in their own country. Not only that, but they are suggesting that Israel is a dictatorship and probably think that their country which will limit their son's movements is a democracy.
The British got it right - No reporters and no complications. This is the same with the USA and any other country I can think about. If it is in their power to stop reporters then they will!
By the way, I also saw the film, (here in England). The film was very NOT PRO-ISRAELI.
Remember people, NOBODY gives Israel credit for allowing reporters in (as any democracy should). If we are going to let reporters in, then the whole thing must be coordinated.
And for all these people that want to place the soldier on trial, are you mad? supposing the group approaching the soldiers were terrorists and killed some of his soldier colleagues, then you would want to put him on trial for not protecting them and the country, wouldn't you!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
They can f**ck themself
SO?,
08/03/05 01:05
|
He had nothing to do in the fighting zone! He tried to make some money from our and palestinian tradegy and got shot. So what?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
חתך מאלף של קוראי מעריב...
ל"ת
צ.ש.,
07/03/05 23:21
|
|
 |
אתה צודק - חשוב שתקרא גם למה !
ל צ.ש,
07/03/05 23:46
|
כולם יהודים פטריוטים, שנמאס להם מערבים, אנטישמים ושמאלנים צבועים מתחסדים ושקרנים.
כבר למעלה מ 2000 שנה, שהשילוש הלא קדוש של בני ישמעאל, זרע עשיו והערב רב (בהתאמה). מגיע למסקנה שהיהודים אשמים בכל לפעמים הם אפילו מצליחים לשכנע בזה כמה יהודים. אבל בסופו של דבר היהודים הבינו שלא חשוב מה הם יעשו הם תמיד ישארו האשמים. ומאז נמאס ליהודים להתגונן ולהצטדק בפני האנטישמיים מבית ומחוץ למדינה
ועל כן נגיד לכל החלאות שנמצאות בארץ ומסייעות לג'יהאד הערבי לכו לעזאזל אתם לא רצויים כאן !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ע-נ-ק !!!!
תגובה,
08/03/05 00:20
|
|
 |
9.
HE IS AT FAULT!
Watcher,
07/03/05 23:21
|
I saw the film. It is obvious that the journalist demonstrated reckless & iresponsible behavior at that place, that WAR ZONE. The film shows it CLEARLY.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
למה ראש עיריית לונדון עוד בתפק
אושר,
07/03/05 23:18
|
למה ראש עיריית לונדון עוד בתפקיד?את השאלה הזו הם צריכים לשאול שלא יבואו אלינו בהטפות מוסר חוצפניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה היינו עושים בלעדי האושר הזה
איזה אושר...,
08/03/05 01:36
|
איזה אושר שיש לנו כאלה לאומנים קיצוניים הלומי תיפלות ורעות רוח כ ''אושר ''הזה... שמהווה דוגמה ומופת לסיכלות לאומנית, סהרורית מנוונת ומבחילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על תיעץ לטיפש הוא ישנא אותך
רוברט כהן,
לונדון,
08/03/05 06:52
|
|
 |
אנשים כמוך גורמים לבטוי''האושר''
ל"ת
מילא, שונאים,
מבחוץ.,
08/03/05 06:34
|
|
 |
7.
החייל הוא פושע לכל דבר
ל"ת
צריך לשפוט אותו,
07/03/05 23:17
|
|
 |
so is ur mother
mark,
08/03/05 01:19
|
|
 |
and your father for not using
ל"ת
a condom,
08/03/05 07:53
|
|
 |
6.
תגובה
ממשלת ישראל,
07/03/05 23:13
|
נעמיד את החייל לדין במקביל להעמדה לדין של החיילים האמריקאים בעיראק שירו ברכבה של העיתונאית האיטלקיה והרגו איש ביטחון.
fair enough???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ג'ויה '78:מחבלים עם דגל לבן
ל"ת
פתחו באש,
רבטים 202,
07/03/05 23:04
|
|
 |
4.
הבן שלכם סייע למחבלים
ארז,
07/03/05 23:03
|
|
 |
3.
לכו לעזאזל! תפסיקו לסכן את חיי
יהב,
אבא לחייל,
07/03/05 22:58
|
|
 |
2.
מקומם של הבריטונאצים באנגליה
יהודי,
07/03/05 22:56
|
|
 |
1.
מגיע לו מה הוא עושה בשטח אש
ל"ת
סימני,
פאריס,
07/03/05 22:21
|
|
 |
ה''שטח אש'' היא שכונת מגורים
ל"ת
מישהו,
07/03/05 23:08
|
|
 |
Miller got what he deserved
Avi,
Sfat,
08/03/05 00:19
|
don't be in a line of fire. I don't cross the highaway becasue I don't want to take the risk and get hir by a car or a truck you took the risk knowing it might happened. oopps it did
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמרות זאת בשורה התחתונה זהו
אלעד,
קיבוץ,
08/03/05 00:07
|
שטח אש וכל ילד יודע זאת לא כל שכן כתב לחימה מנוסה!
אין לו להאשים אלא את עצמו שעשה טעות של שיקול הדעת, למה יצא עם חשיכה עם דגל לבן ביד? בחשיכה זה נראה כמו כלי נשק.... ועוד צעד עם זה לקראת נגמ''ש סגור מה הוא חושב שאם הוא צועק להם משהו מבחוץ אפשר לשמוע אותו? הרי המנוע פועל..
מי לשא היה שם והיה בשק''ם או באיזה משרד שישתוק ולא ידבר על מה שהוא לא מבין בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטח מגורים
ענת,
08/03/05 00:02
|
אנשים כמוך נמאסו כבר , משטח מגורים נורמלי , לא יורים ולא שולחים ילדים למוות. ראינו כולנו את הסרט וכבר מיליון פעם הזהירו כתבים לא להכנס לשטח אש... והוא שמע יריות ולמרות זאת התהלך כאילו לי זה לא יקרה... כי לישראלים יש טוהר הנשק הגבוה ביותר בעולם.... שיגיד תודה שלו עבד בעירק אולי היו עורפים לו את הראש שם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך להצטדק בפני אף אחד
בר כוכבה,
08/03/05 02:29
|
|