 |
20.
למה אתן רוצות ...
יהודה,
חיפה,
09/03/05 00:43
|
... להפריע לגברים בצבא ? אני הפרעתי לכן במטבח, בבוטיק, בגידול הילדים ? לא! אז אתן אל תפריעו לנו לעשות מלחמה, בבקשה ! צבא זה לא משחק ולא דיסקוטק. צבא זה בשביל להילחם. אל תערבו צבא ב... בנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
נשים לא מסוגלות להכל
חיים,
דרום,
08/03/05 21:55
|
יש תפקידים שנשים לא יכולות למלא. צבא ארה''ב חקר עשרות שנים ומלא שגופן של נשים לא מסוגל לעמוד בלחצים מסויימים, ולא יוכלו לתפקד בכל התפקידים. תפקידים שלא מצריכים מאמץ פיזי כבד מדי הן יכולות, אבל המחיר הוא בעייה בכח האדם במילואים, ואת זה ישראל לא יכולה להרשות לעצמה. אולי אם היינו שוויץ, היינו יכולים. אישה לא יכולה לשמור על הכושר כמו גבר (גבר משמין ומקריח, אבל עוד יכול לרוץ ולהרים 40 קילו על הגב). אישה גם לא יכולה לשכב לילות שלמים במארבי חי''ר ושריון. איפה תעשה את הצרכים? בבקבוק ובשקית כמו הגברים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את זה צריך לתת לאישה להחליט
ל"ת
ר,
09/03/05 00:15
|
|
 |
18.
אולי זה לא אשמתנו?אולי זה פשוט
יאיר מתנחל,
08/03/05 17:28
|
הבנות? עם כל ההנחות שעושים להם בקורסים השונים ובטירונות רק כדי להגיד שיש לנו בנות בצבא.נמאס.בקושי יש בנות שיכולות להגיע לכושר כמו של בנים(נכון שיש כמה סופרוומן אבל הם מיעוט ענק) וזה עובדה רפואית!תסתכלו באולימפיאדה...רק אתמול התלהבו כשבת שברה את השיא של קפיצה במוט והגיעה ל4.90 כשהשיא של הבנים הוא 6.12. בנים יותר טובים מבנות וזה עובדה היסטורית רפואית מה שתרצו.אז מספיק כבר עם השיוויון הזה.אנחנו יותר טובים נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
תגובה ל - 16
יהורם,
08/03/05 16:24
|
איך לא תבוש להטיל רפש בציבור שלם מבלי שטרחת לבדוק רק אדם אויל אדיוט ופגום כמוך יכול להתבטא כך גם זו שמגדירה עצמה כבת לא משופעת בהרבה שכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה את מדברת?
יאיר,
08/03/05 17:24
|
יצאת לרחוב לאחרונה? בנות מסתובבות כמו חשפניות והכל בשביל צומי. כל מיני חזיות פושאפ חצאיות מיני מכנסיים צמודים לתחת חוטיני בולט מחשופים שמתחילים לחשוב למה היא בכלל לובשת חולצה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
די, נשים מטרידות מינית מטבען!!
אריק,
08/03/05 14:55
|
מרגישות ''מוטרדות'' כזה כאילו, כמו בקלפים, אם היד שקיבלו לא מוצאת חן בעיניהן. אך הולכות כל הזמן, גם בחורף, עם הציצים בחוץ, התחת חשוף ושער הערווה מבצבץ ואם זו לא הטרדה מינית תוך חיפוש / משיכה לקבלת החדרה, מה זה? נוחות ואיוורור? די לדו-פרצופיות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בת ואומרת לך אתה צודק!
נטי-בת,
08/03/05 16:02
|
בשיא הקור הבחורות הולכות לא חשוף אלא יותר מיזה,ממש החזה בחוץ כאילו שאין עליה חולצה בכלל מטבען של נשים הן חושבות שרק כך ימצאו חן בעיניי הגברים,קצת צניעות לא תזיק...היום ילדות בנות 14 מתלבשות כמו בת 30 גועל נפשששש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בן ואני אומר לך את צודקת
שוביניסט גאה,
מרכז,
08/03/05 17:18
|
כל הצרות שעוברות על עם ישראל זה בגלל חוסר צניעות אבל כלללל הצרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לאלץ אותן לעשות שירות מלא
ל"ת
חובה + מילואים.,
די לקשקשת,
08/03/05 14:43
|
|
 |
14.
מספיק עם התלונות...
א. פוליטי,
גב ההר,
08/03/05 14:06
|
אתן רוצות שיוויון? תקימו מפלגת נשים, תרוצו לכנסת ושם תתחילו לשנות את הדברים מהבסיס. להתלונן בלי סוף ,לשבת על התחת ולא לעשות כלום גם אני יודע. למה אף פעם לא שמעתי על הפגנת המונים של נשים בעד שיוויון, שום קמפיינים בתקשורת( שכוללת בתוכה את האינטרנט שהוא כלי מצויין לנושא זה) כלום! רק פעם בכמה זמן שמפרסמים דו''ח זה או אחר, יוצאות כמה חכי''ות, מתלוננות על מר גורלן וחוזרות חזרה לרוטינה הרגילה. הפתרון הוא לעשות לא לדבר! דרך אגב, אם תקימו מפלגה ותציעו מצע עינייני, לא מן הנמנע שתקבלו את הקול שלי.
אז קדימה וישר כוח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
תנו לזה זמן
זוהר,
פ''ת,
08/03/05 13:48
|
רק שנים אחדות יש חיילות קרביות, תנו לזה איזה 20 שנה עד שזה יחלחל למעלה. אי אפשר להשיג שיוויוניות ברגע. קצינים בכירים צמחו מלמטה. בעוד 20 שנה יהיו אלופות, ואולי אפילו גם רמטכ''לית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
השוואה פלצנית!
אלון,
08/03/05 13:34
|
כשנשים יחלו לשרת 3 שנים בצבא אז תתחילו לדבר על שיוויון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
הסקר לא שאל שאלות מעניינות
ש,
08/03/05 13:24
|
למשל, בחתך גילאים מסויים - נגיד בקרב משרתי הקבע בגיל 35 - כמה מתוך הגברים משרתים באיזו דרגה, וכמה מתוך הנשים. אני מעריך שהיה מתברר ''למרבה ההפתעה'' שבקרב הגברים הרוב נגדים, ונשים נגדיות כמעט אין כי כולן קצינות בדרגת רס''ן ומעלה. כלומר, בפועל אשה שמשרתת בקבע מקודמת יותר מאשר גבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
1.2.3 אתם צודקים 100%
ל"ת
חיים,
08/03/05 13:22
|
|
 |
9.
לא שוויוניות או חוצפה ללא תקנה
ישראל..........,
08/03/05 13:12
|
משרתות שנתיים בכל ימי חייהם,הגבר משרת 38 שנה ולוחם את כל מלחמות הארץ הזאת.בואו נספור חצופות שכמוכם כמה נכי מלחמה יש גברים וכמה נשים.גירזתם פעם בחיים שלכם בוגיס של טנק חצופות שלי.תפסיקו לילל כמו חתולות..והמבינה תבין...........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן
המגרזת..,
08/03/05 14:07
|
האמת שגירזנו אז בוא נתחיל להירגע... נכון. גברים משרתים 3 שנים. אני לא בטוחה שנשים היו מתנגדות לשרת 3 שנים. אני כן בטוחה שאתה ועוד הרבה כמוך היו מתנגדים אם האשה במשפחה הייתה יוצאת לחודש ימים לצבא, בעוד אתה (המגרז המהולל והאמיץ) נשאר לגדל את הילדים. אז כמו שאמרתי- בוא נרגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני המגרז המהולל והאמיץ.......
ישראל..........,
08/03/05 15:06
|
הקרבתי את אברי על-מנת שאת החצופה תיקראי לי מגרז מהולל.על תישכחי ביום הזכרון לחללי צה''ל להזיל דימעה .על הגברים שהלכו ולא שבו על-מנת שאת החוצפנית תישבי בנחת בשנקין...........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אתם מחפשים מתחת לפנס מה שאין
שרי,
08/03/05 13:09
|
אם כבר להלחם על שוויון כדאי להתמקד בדברים שבאמת צריכים שיפור כמו למשל: שיוויון בשכר בעבודה לנשים ולגברים, זכויות לאם, זכויות לאשה הרה בעבודה וכו'. ותאמינו לי ששם חוסר השוויון עצום. בעצם אפשר לאמר את זה כך: אשה עם ילדים אין לה סיכוי למצוא עבודה. סיכוי קלוש. לאשה קל מאד לשלם שכר מינימום ותראו לי גבר אחד שמשלמים לו ככה. וכו' כששם יהיה שוויון אז אולי גם נגיע לעניין הצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשרי
tbh,
08/03/05 13:33
|
את צריכה להפריד בין התיחסות לדברייך לבין שוויון אי אפשר לעשות שוויון בזכויות לאם כיון שגברים לא מקבלים זאת וכמו כן לאשה הרה מדבריך את רוצה תנאים בסיסים אבל הם רחוקים משויון אני לא מאמינה בשויון וגם לא רוצה שיווין אבל עדין מסקימה איתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אתם מחפשים מתחת לפנס מה שאין
שרי,
08/03/05 13:09
|
אם כבר להלחם על שוויון כדאי להתמקד בדברים שבאמת צריכים שיפור כמו למשל: שיוויון בשכר בעבודה לנשים ולגברים, זכויות לאם, זכויות לאשה הרה בעבודה וכו'. ותאמינו לי ששם חוסר השוויון עצום. בעצם אפשר לאמר את זה כך: אשה עם ילדים אין לה סיכוי למצוא עבודה. סיכוי קלוש. לאשה קל מאד לשלם שכר מינימום ותראו לי גבר אחד שמשלמים לו ככה. וכו' כששם יהיה שוויון אז אולי גם נגיע לעניין הצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ידע שור ......
דוד,
תל שרוחן,
08/03/05 13:04
|
|
 |
5.
די נמאסתם
אבי,
ראשלצ,
08/03/05 13:03
|
האמזונות בגיבוי העיתונאים אונסים עם מכבש הלחצים את דעת הקהל. די האמת היא כך לנשים יש מספר תפקידים בתחום ההדרכה מודיעין שיטור וכו .אין קצינות בכירות כי א - הן לא ממשיכות בצבא כי להוליד ילדים כנראה חשוב יותר ובצדק.ב- הן לא יכולות עקב זאת שהן לא באמת מפקדות שדה בחילות המסתערים כגון שריון חיר הנדסה הן לא גדלות לפיקוד משימתי לרבות חיל ים ואוויר. ג - הן לא משרתות במילואים למעט חרטה לכן אין צדק להשקיע בהן בהכשרות ארוכות טווח. ד - הן פחות חזקות פיסית ,פחות בעלות כישורי מנהיגות לדוגמא לסחוף גדוד חיר לקרב.והאמת שבתחום הצבאי גברים טובים יותר. אז די תניחו לנו . לדעתי בנים פחות טובים מבנות בתחומים אחרים אך בלהיות לוחם גבר עדיף. אני מבקש שכל אחד ואחת אם יצטרך לקבל החלטה האם להציב בגבול הלבנון פלגת גברים ממג''ב ואו פלגת קרקל ( לוחמות ) מה תהיה תשובתו- ואז תבינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
תגידו לא נסחפתם קצת עם השוויון
הלוחש לסוסים,
08/03/05 12:56
|
ממתי נשים צריכות להיות לוחמות? זה לא התפקיד שיועד לנשים ולא מתאים לנשים. אז איך בדיוק הן יגיעו לדרגת רב אלוף? אין לזה שום קשר עם שוויון. כמובן שכל הפמינסטים יתנפלו עלי בזעם אז אני אומרת להם עכשיו: אתם פתאטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מציאות לא שיוויונית!
גבר שנמאס לו,
08/03/05 12:09
|
ברור - נשים משרתות שנתיים, גברים שלוש. נשים, למען מעטות, פטורות ממילואים - גברים משרתים במילואים, נשים אינן נשלחות לשירות קרבי נגד רצונן - גברים נשלחים לשירות קרבי נגד רצונם. אז אתן לא מתביישות לבכות על חוסר שיוויון?! לטוס באף 16 אתן יכולות, אבל לנהוג בטנק לא? קורס חובלים צריך להיות פתוח עבורכן - אבל לקורסי סטי''לים אי אפשר לשלוח אתכן. זו צביעות מעוררת תיעוב. אם שיוויון אז שיוויון מלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד!!!!
חייל בעזה,
08/03/05 13:52
|
|
 |
שירות ארוך : לא מוצע לבחירה
וריש,
מרכז,
08/03/05 14:57
|
זה לא שנשים מסרבות לקבל על עצמן את השירות הארוך ואת הסיכוי לשוויון. האופציה הזו פשוט איננה קיימת. נכון שכאשר מישהי נשלחת לקורס יוקרתי ארוך היא חותמת על המשך שירות- אבל גם זה עדיין פחות מהגברים. לפיכך, במקומות בהם יש צורך בהכשרה ממושכת מוותרים על נשים, כי ה''השקעה'' בהן ''לא מצדיקה'' את ה''תועלת'' שתתקבל ביתרת השירות. בקיצור: שאלת הביצה והתרנגולת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון!
חייל מעזה,
08/03/05 18:05
|
אתה טועה! כל בחורה ש''מבקשת'' להיות לוחמת (וגם זה אבסורד שהן צריכות לבקש ובנים נלקחים בעל-כורחם) חותמת לעשות שלוש שנים בלי תנאים של קבע... אלא שבגלל זה הרבה בנות לא ששות לחתום... למה שהן יתנו זמן שווה באמת? מה שהן צריכות בעיקר זה שוויון בכל התנאים, כל עוד האפלייה פוגעת בהן. אם זו אפלייה שמעדיפה אותן, אז זה בסדר, אז זה שוויון!! אם כ''כ רוצות שוויון איפה החכ''יות שמדברות על קידום מעמד האישה?? למה הן לא מציעות שוויון מלא גם בתנאי השירות וגם באורך השירות (שחס וחלילה אף יכלול מילואים לבנות...)?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
נשים חייבות לשרת שלוש שנים !
אני,
08/03/05 12:02
|
בדיוק כמו הגברים!!! הן לא יכולות להתלונן על חוסר שוויון, בעוד הן מנציחות ושותקות לגבי חוסר שוויון משווע אחר של משך שירות צבאי לא הוגן ולא מאוזן של נשים וגברים בצה''ל. אם נשים יכולות להשתתף בקורס טיס, הן גם יכולות לעשות שלוש שנים כמו גברים. נשים דוחפות לשוויות זכויות, בכל הנוגע לשוויון חובות- קולן נשמע קצת חלוש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתור קצין..
גיא,
ת''א,
08/03/05 12:21
|
יש משהו במה שאתה אומר, אך גם יש בזה חוסר חשיבה...
הסיבה שבנות משרתות שנתיים ולא שלוש היא משום שהבנות בד''כ לא עושות פעילות מבצעית, הן פשוט יושבות במשרד שנתיים ולא עושות יותר מידי... לא שהן לא עושות דברים חשובים חס וחלילה.. בלעדיהן לא היינו יכולים לנהל את הצבא אבל לא צריך אותן לשלוש שנים... דרך אגב, הבנות הקרביות (קרק''ל) אכן עושות שלוש שנים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק
ש,
08/03/05 13:20
|
לא רק שלא ברור למה בנות משרתות רק שנתיים, לא מובן גם למה לא שולחים אותן לקרבי בלי לשאול לרשותן - בדיוק כמו שעושים אצל בנים. וגם למה כל כך הרבה מקצועות פתוחים מזה עשרות שנים רק לבנות ולא לבנים (או לבנים עם פרופיל נמוך ולבנות בלי מגבלת פרופיל).
הצבא מפלה בנות לטובה בכל התחומים כמעט, ולמרות פסיקת בג''צ לא מפסיקים את זה בצורה גורפת.
ביזיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בנות מאיישות משרדים מיותרים
אחמד בושיקי,
בקה אלע'רביה,
08/03/05 13:00
|
בנות מאיישות לרוב את המשרדים המיותרים בצה''ל (וכאלה יש אלפים בצבאנו השמן למשעי והבלתי יעיל בעליל). שירותן הוא לרוב במקצועות שגברים אינם רוצים לעשות.
מראש לא מכשירים אותן לעשות דברים כמו שצריך בצבא. זה כדי שיהיה כוח-אדם סוג ב' לשרת את המערכת ובעיקר את אנשי הקבע הלא-נחוצים.
בנוסף, הן קרבן קבוע להטרדות מיניות ולעלבונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך
שוב אני,
08/03/05 12:42
|
ישנם גם הרבה חיילים גברים שעושים עבודות משרדיות, אך הם עושים שלוש שנים- כמו כל חייל אחר בצה''ל. נשים יכולות לעשות את כל מה שהן עושות והרבה יותר- אם זה מגדלים, עבודות רס''ר, אבטחת ישובים (יחד עם גברים), ש.ג., מטבח, תצפיות, ועוד המון תפקידים- שלוש שנים בדיוק כמונו, ואין שום סיבה שבעולם שזה לא יהיה כך. והבנות הקרביות שאתה מזכיר, הן טיפה בים. אני אומר לשלב נשים ביותר תפקידים, להעניק להן הכשרות, בדיוק כמו הגברים, על מגוון רחב של תפקידים, ולדרוש מהן לתת מעצמן שלוש שנים לטובת המדינה, בדיוק כמוני. זה הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גבר גבר ,תגובה ל2
אש,
השרון,
08/03/05 14:51
|
כן 3 שנים למה לא, ולתת להן,הכשרה בהתאם לתפקיד שהן ממלאות,אם תוכשרנה ותתוגמלנה כראוי יהיה אפשר לקצר את שירות החובה ולקיים צבא קבע מקצועי זריז ופחות מסורבל ושמן.(תרתי משמע, צה''ל הפך מזמן לצבא שכרסו הולכת לפניו.).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
זה בגלל שאין להן ביצים
ל"ת
רז,
08/03/05 11:50
|
|