 |
33.
And now to the next Question
Abi,
11/03/05 02:56
|
We are asking the British people if they are willing to give London to the Germans And then the Germans-about giving Berlin to the British
And-by the way -who did build ? London I am sure -you'll be surprised how much ignorance there is in every nation
I want to know who invited those stupid questions from Mina Tsemach No people should be asked if they are willing to give away their Capital together with their Heritage and History
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I Loved your answer
ל"ת
איציק,
17/03/05 13:23
|
|
 |
32.
בעצם זה נס
יהודיה מרוסיה,
11/03/05 00:31
|
אחרי עשרות שנים של חינוך לשכיחה, התכחשות לערכים יהודים ומחיקת הזיכרון ההיסטורי מאוכלוסייה היהודית במדינת ישראל על דורותיה, יש בכל זאת כל כך הרבה אנשים שלא נתנו למדינה זאת להפוך אותם לחסרי זהות יהודית. זה באמת נס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
בכותל אין שום קדושה! הר הבית
הוא הקדוש!,
10/03/05 16:58
|
רק שטיפת מח מחליאה ומכוונת לעקירת מורשת ישראל, יכולה להביא עם לויתור על המקום המצדיק את שיבתו לארצו. ויתור על הר הבית הוא הויתור על הארץ! הר הבית הוא המקרין מקדושתו על הכותל. במשך דורות נהגו להשפיל את היהודים לרגלי המקומות הקדושים להם. הם התפללו לרגלי הערבים, לרגלי הר הבית. הם התפללו לרגלי הערבים, במדרגה השביעית במעלה אל מערת המכפלה. זה פשוט בלתי נסבל, שאותה רדיפה והשפלה נעשות גם תחת שלטון, שהיה אמור להיות יהודי! שום עם בעולם לא היה מתנהג כך, רק עם שהתרגל אלפיים שנה להיות אזרח סוג ז' יעשה כדבר הזה לעצמו. הדבר הראשון שצריכה היתה ישראל עשות עם נצחון מלחמת ששת הימים, הוא - לסלק את הפולשים הפרובוקטורים מן המקומות המקודשים לעם היהודי! על הפשע הזה, של אי גירוש מקדשי הסייף מן המקום שעליו לא יונף ברזל, כי הברזל הוא סמל למלחמות ולמוות, הוא שפך דמנו הבלתי פוסק. כל עוד לא יגורשו הערבים מארץ קדשנו, לא תחדל שפיכות הדם! וזה, כידוע לכל, בדוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הר הבית אינו קדוש
איזידור,
תל אביב,
10/03/05 22:53
|
שום אבן ולא חלקת אדמה איננה קדושה לעומת חייו של חייל צעיר אחד. אף דמעה של אמא לא שווה את גלי האבנים וזירות הפסאודו-קדושה האלה. חיילינו נהרגים בשמה של עבודת אלילים. כן, התפילה בכותל היא בפירוש עבודת אלילים. אנשים מתפללים לקיר, חושבים שהאל שוכן בו, ומבקשים ממנו ישועה. כמה עצוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה אני ובני
ישראל,
11/03/05 08:02
|
מגינים על ''גל העפר ואבנים'' שאתה קורא לזה ''בית'' - בתל-אביב? איזה קדושה יש בגל העפר והאבנים שלך? ולמה חיילינו היקרים נלחמים בעד גלי אבנים וחלקות אדמה במדינת ישראל? למה בכלל חיילינו נלחמים להגן על אנשים טפשים כמוך שחושבים שאנשים אחרים חושבים שהאל שוכן בקיר ושאנשים מתפללים לקיר? ולמה אתה הולך לקולנוע לצפות בסרט על הקיר? אתה חושב שהסרט שוכן בתוך הקיר? אתה חושב שהסרט הוא אל? אתה חי בסרטים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הימין סתם מרעיש: העם בעד שלום!
ליאור,
לונדון,
10/03/05 14:46
|
והוא אכן עושה הרבה הרבה רעש: כל הטוקבקים באתרי האינטרנט מלאים בתגובות ימניות קיצוניות. הימין כבש את הטוקבקים- לא את העם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובגלל זה הסמול צריך תגבורת מלו
jak,
10/03/05 15:15
|
|
 |
29.
51% נגד מסירת הבית לא כך משתמע
שלום יבין,
רחובות,
10/03/05 14:43
|
מהכותרת שלכם אני גם משוכנע שכותב הידיעה לא יודע מי בנה את המקדש הראשון והשבי כי אם היה יודע לא היה מגיש את הידיעה בצורה שהגיש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אני לא מבין מה זה הסקרים האלו
היהודי,
10/03/05 14:42
|
הרי אנחנו לא מתקרבים להפסקת אש. אז למה אנחנו עסוקים במה אנחנו מוכנים לוותר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
שליטה משותפת???עם מי?...?...?
פרופ' בוריס ברם,
חיפה,
10/03/05 14:41
|
|
 |
26.
סמל זה סמל זה סמל זה סמל
מגן דוד,
10/03/05 14:39
|
סמל זה סמל, ולא ממש משנה אם העם יודע בדיוק ולפרטי פרטים את המסתתר מאחוריו. לדוגמה: אני בטוח ש - 99.99 אחוזים מהישראלים, אינם יודעים את מקורו של סמל ה''מגן דוד'', ובכל זאת הוא מופיע בדגל שלנו.
עם זקוק [בין היתר] לסמלים כדי להתלכד סביבם, ולכן אין לזלזל בהם. עם שאינו מכבד את סמליו, סופו שלא יכבדו אותו.
זאת ועוד, אני גם בטוח ש 80 אחוזים מהישראלים אינם יודעים את ההבדל בין סמל המנורה לבין סמל החנוכייה. נו, אז מה ? האם זה אומר שצריך לזלזל בסמלים אלה ? לא ! להיפך ! צריך להשקיע בחינוך למורשת יהודית, זאת גם על חשבון לימודי המהפיכה הצרפתית.
תלמידינו הצעירים יודעים בדיוק מתי פרצה המהפיכה הצרפתית, אך אין להם שמץ של מושג מתי התקיים הקונגרס הציוני הראשון בבזל, אשר בו נזרעו הזרעים שהובילו להקמתה של מדינת ישראל.
הכול עניין של סדר עדיפויות בחינוך. ואגב, אני אדם חילוני ולא דתי ולא ימני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אולי יעשו סקרים בכל הארץ ולא
רק בתל אביב ?,
10/03/05 14:31
|
נדמה לי שהסוקרים לא מתאמצים והולכים לשאול אנשים רק במרכז. ככה יוצאים מספרים ונתונים מופרכים שנוטים לשמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-25 אתה לא יודע הרבה..
עובד,
10/03/05 17:07
|
בתור אחד שעובד במכון המחקר דחף ומשתתף בסקרים, אני אומר לך ששואלים אנשים מכ------ל הארץ. אנחנו עורכים מדגם מייצג מכל עיר.... הכל בהתאם לגודל האוכלוסיה בעיר....(כל האיזורים בארץ מכוסים, אל תדאג גם המרכז)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
זכרון קצר של המערכת החילונית
יהודה,
10/03/05 14:29
|
|
 |
(:
ל"ת
jak,
10/03/05 15:17
|
|
 |
23.
55% are against
BRUCE Almighty,
10/03/05 14:25
|
55% are against this position.
Why isn't this the headline?!!!!
Why do you choose such negative words when describing ''Mearat Hamachpela''? Why do you say 49% insist?!
Why don't you say 49% refuse to continuously bend over and being reamed by the Muslims?
A lousy bunch of hypocrites.
BRUCE Almighty
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
יאללה שרון!
דני,
10/03/05 14:24
|
יש סקרים של התקשורת..תזדרז..תכנס להסטוריה
אפילו את התוצאות של הסקר - מעווטים מול עיני [ תגובה 19] אז מה על התוצאות המעובדות שאינני רואה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כשפותחים בתשעה באב מסעדות ..
יובל,
10/03/05 14:17
|
כשפותחים בתשעה באב מסעדות התוצאות לא מאחרות לבוא. לאלו שחושבים במונחים של שנאה, ושל מאבק ב''דתי'' : רק אל תשכחו שמי שלא זוכר היום את חורבן הבית , מחר לא יזכור את השואה ואת הקוממיות כאן. חבל אבל זה החינוך. לתשומת ליבו של ראש עירית ת''א.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחזק את ידך
ל"ת
אלי,
חיפה,
10/03/05 14:33
|
|
 |
20.
מינה צמח זו לא זו ....
דן,
10/03/05 14:14
|
מינה צמח זו לא הגברת שאמרה שפרס יהיה ראש ממשלה ? זו לא הגברת שאמרה שלש''ס יהיה 10 מנדטים (בפועל- 17 ) ? נזכרתי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מינה צמח צפתה את נצחון בגין
אלי ו.,
10/03/05 15:48
|
ב 1977 בעוד כל שאר הסוקרים צפו שהמערך ינצח.
בגין אמר שהיא הסוקרת היחידה שהוא סומך עליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מינה צמח הזו משרתת מחנה פוליטי
דני,
גוש דן,
10/03/05 14:46
|
תמורת כסף טוב וללא ''ריסיקה מקצועית''. כולנו יודעים מה הערך של ה''מחקרים'' שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
כותרת המאמר מטעה
מתמטיקאי,
10/03/05 14:10
|
חשבון פשוט : אם 51% דורשים להשאיר את הר הבית בידי ישראל ו- 36% מוכנים לריבונות משותפת, אז איך ייתכן שהכותרת זועקת שהישראלם מוכנים לריבינות משותפת בהר הבית ? ככל הידוע לי, 51 זה קצת יותר מ- 36%. האמת, 51% זה אפילו רוב. אז להבא תכתבו בבקשה שרוב הישראלים דורשים שהר הבית יהיה בידי ישראל. קפיש ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
גם הפלשתינאים מסכימים כי הכותל
Ehad Haam-Zioni,
10/03/05 14:05
|
|
 |
17.
הכותל לגבי
הרב עובדיה,
10/03/05 14:03
|
|
 |
אם שום דבר לא קדוש בעיניך...
בני,
תל אביב,
10/03/05 14:31
|
אז בעצם מה מצדיק את קיומה של מדינת ישראל בתור מדינת היהודים? אני באמת לא מבין מה אדם כמוך גר במדינה הזו, הרבה יותר קל להסתדר בחו''ל, הכלכלה, הבטחון.
אם בכיף לחיות כאן, שיהיה לך לבריאות, אבל לא חבל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר בין מחט לתחת?
מגיב,
10/03/05 20:27
|
אמר שהחיים יקרים יותר מאבנים וזה לגביו אתר הסטורי ולא קדוש עבורו, אז אין לו זכות לחשוב כך כיהודי? או שאניך מבין הבנת הנקרא, ולא מוכן לקבל דעותיו של יהודי שונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
עם
פקק תנועה,
ק'רית ביאליק,
10/03/05 14:00
|
ישראל לא צריך לותר על ירושליים המאוחדת ניתן להגיעלהסדר מיחד ובתמורה ליבנות את בת המיקדש ברחבת הכותל המערב יועכשיו ולא לחכות להלכה שתעסה בודאי בעיות ולנצל זאת לכלכלה עולמית שתכניס כסף לישראל ולרשות הכוונה לתירות דת עולמית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
קיום טקס פולחני מותר לכולם
מוטי חיפה,
10/03/05 13:55
|
גם כאילה שרוצים להגיע לאור כשדים דהיום עירק כדי להתפלל בעיר הולדתו של אברהם אבינו, רק ניראה איזה חברת ביטוח תבטחם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
6 אחוזים שמוכנים לשליטה משותפת
א,
צפון,
10/03/05 13:52
|
על הכותל היו מוכנים גם לותר על בן זוגם ללילה אחד תמורת מיליון דולר. (baby)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
במשך שנים המדינה עסוקה
jak,
10/03/05 13:44
|
בלגרום לדורות החדשים להיות בורים ולהתרחק כמו מאש לכל דבר שקשור ליהדות (בסיוע התקשורת כמובן) ואלה התוצאות קשה מאוד להלחם נגד זה
לא נגיע רחוק בצורה כזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מי הזמין את הסקר?שרון?למה?
ל"ת
בודק כוונים?,
עמדות פתיחה?,
10/03/05 13:32
|
|
 |
11.
הציבור מעוות, בור ושטחי
רן,
10/03/05 13:24
|
על קיר התמך של הר הבית לא מוכנים לוותר, אבל על הר הבית מוכנים לוותר ? טמבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לא יוותרו, אבל על מה בעצם
פרחיה,
10/03/05 13:22
|
והרי התשובות הנכונות. מי בנה את הבית הראשון. בתנך מסופר שהיה זה המלך המיתולוגי שלמה בעל 999 נשים ופילגשים, שרובן גויות. מי בנה את בית המקדש השני והחומה סביבו, ובכן רוב העבודה וכנראה שגם הכותל המערבי בכלל זה נעשתה על ידי המלך האדומי הורדוס. בית המקדש נחרב בתשעה לחודש אב, בשנת 73 לספירה. למותר לציין שהאבות והאמהות, לא הלהקה האגדית, אלא אלו מספר בראשית, הם אגדה, ולכן מה שבטוח הוא שלא הם הקבורים במערת המכפלה או בקבר רחל אמנו. המצחיק מכל הוא שאנשים מוכנים ליהרג למען המקומות האלה, ואפילו אינם יודעים למה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yoffi Pirchia
Abi,
11/03/05 02:41
|
You achieved your goal to make some people angry
Quastion: Is pirchia-REAL-or maybe a ILLUSION and a ? STORY
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה החכמה בנשים...
בני,
גבעת שמואל,
10/03/05 14:24
|
אולי תגידי שגם שלמה המלך הוא אגדה ואז על איזה 999 נשים וכו' היו לו? רגע, מה עם הורדוס הרי גם הוא רק בדיה ויציר הדמיון. אז אני מבין שכל הסטוריה מבחינתך היא ''שדים ורוחות''. אם כך, אני באמת מרחם בשבילך, זה בטח קשה לקום בבוקר כל יום בלי משמעות לחיים שלא ימשכו אחרייך אצל צאצאייך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה, לפחות תדייקי בעובדות
היסטוריון,
10/03/05 14:22
|
הבית השני נבה ע''י שבי ציון, ושופץ ע''י הורדוס (אם כי נכון שהכותל נבנה ע''י הורדוס). לגבי החורבן, הרי שהוא חל בשנת 70 לספירה, ולא בשנת 73 (בשנת 73 חרבה מצדה). לגבי האבות - היו לא היו : מה שחשובה זו האמונה. לשיטתך, אם לא היו האבות, אז גם עבור הערבים אין שום חשחבות לחברון. דרך אגב, אני בטוח שאת חוגגת בדרך זו את חג הפסח למרות שלגבי זה יש חילוקי שעות אם היה או לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פסח חג חרותנו, אך מה זה שייך
פרחיה,
10/03/05 14:43
|
תודה על התיקון, אך מה הן 3 שנים ב 3500 שנות יהדות. ממאמר ארוך ומעניין על בית המקדש בירחון GEO בגרמנית שפורסם לפני כשנה הצלחתי להבין שהמלך הורדוס הוא שהפך את המקדש הקטן והעלוב למראה להיכל מפואר כמיטב מסורת הארכיטקטורה הרומית של זמנו, וגם הקים את החומה סביבו. בודאי שאני חוגגת את חג החירות, גם כדי להמשיך במסורת בית אבא וגם בשל המשמעות האוניברסאלית של השאיפה לעצמאות. ועם זאת איני יכולה לכפות את אמונתי ואת מסורתי על אחרים, שאינם מאמינים שאנו העם הנבחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה...
ישראל,
11/03/05 07:44
|
את סמל הבלבול, הבורות והבערות של החילונים בכלל והשמאלנים בפרט. אפשר רק לקוות שאת לא באמת מאמינה שהירחון הגרמני שהזכרת הוא התורה שלך ויסוד האמונה שלך, אחרת, באמת אבדה תקוותך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
true or not
zinc,
10/03/05 14:15
|
|
 |
בסדר ואת החכמה
ל"ת
jak,
10/03/05 13:42
|
|
 |
9.
ממצאים מעודדים
נעם ארנון,
חברון,
10/03/05 13:15
|
מהסקר עולה כי סה''כ 82% מהציבור רואים במערת המכפלה מקום בעל חשיבות גדולה – העולה אף על חשיבות ה''שלום'' ואינם מוכנים להפקירה בידי הערבים או לוותר על זכות התפילה בה. יצויין כי האחוזים דומים מאד גם בהתייחסות אל הר הבית. יש לזכור, כי נתונים אלו הושגו למרות תשקורת עויינת וארסית, הדבקת תוויות עוינות באופן שיטתי לאורך שנים, וחוסר חינוך יהודי שורשי לרובם המוחלט של ילדי מדינת ישראל. ב''ה, ניתן לראות בנתונים אלו פירות לעמל הרב המושקע מזה שנים בחיבור עם ישראל לחברון ולמערת המכפלה. בע''ה נמשיך ונחבר רבדים נוספים בעם באופן עמוק יותר לנחלת אבותינו בעיר האבות ובארץ ישראל כולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארנון מחברון
לוחם לשעבר,
11/03/05 08:19
|
תדאג לחיים ולא למתים, יש לך זכות לרוץ וגם להתפלל באור כשדים ארץ הולדתו של אברם, אברהם, (אולי תמצא את הטאבו של אבינו) , אתם בחברון ברובע מלמדים רק שינאה, הייתי שם ושמרתי עליכם וראיתי הכל ואני דווקא לא מהשמאל הישראלי, אתם חייבים ללמוד לאהוב את האחר כן גם את הגוי, דבר שלא קיים אצלכם, וכך לצערי אתם מחנכים את ילדיכם, לא כל הערבים בחברון מחבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיזה נתונים אתה מגיב?
נדב,
צוללת צהובה,
10/03/05 14:07
|
|
 |
מה עם חצי הכוס הריקה,נועם
אברהם אבינו,
חברון,
10/03/05 13:29
|
|
 |
8.
הבורות נובעת מ...
מאיר,
10/03/05 13:14
|
ובכן הבורות נובעת מכך שלא מלמדים כ''כ את ההסטוריה הזו וחבל. עם ללא זיקה לעבר גם לא יהיה לו עתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לכל האוסרים לעלות להר בטהרה
חיים,
בית אל,
10/03/05 13:02
|
הינה התוצאות עם ישראל מתנתק מהר הבית! מה הפלא שיש התנתקות מגוש קטיף!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה הגוש כבר קטל בחינם?
חכם ביום,
10/03/05 14:06
|
|
 |
אתה מבולבל,טוטאל!
יהדי,
קטיף,
10/03/05 13:20
|
אולי נוסיף בתפילה בכל מקום שמוזכרת ירושלים גם את גוש קטיף? טומטום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הצלחת משרד החינוך לדורותיו.
:-),
10/03/05 13:01
|
שריד ולפיד למשרד החינוך- עכשיו. והערבים יקבלו את ארץ ישראל בלי קרב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא חתיכת אדיוט
ספי,
10/03/05 13:26
|
הרי ב30 שנה האחרונות מי שהיו שר החינוך הם זבולון המר מהמפד''ל, לימור ליבנת מהליכוד הרב יצחק לוי ורק אחריהם שריד (שהיה שר מעולה בתקופה של השקעה בחינוך), אמנון רובינשטיין ושולמית אלוני (שסביר מאוד שיכולה ללמד אותך כמה פרקים בתנ''ך ומורשת ישראל), הצרה היא שאם אינך יודע את ההסטוריה של העשורים האחרונים הסיכוי שלך להכיר מה שקרה לפני 2000 ו-3000 שנה הוא אפסי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה לא יודע
אבי,
אריאל,
10/03/05 13:55
|
הרב לוי לא היה שר חינוך,אז אם אתה לא יודע את זה ,איך תדע מה היה לפני 3000 שנה,מבולבלי,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לנבל את הפה?
שה,
שרון,
10/03/05 13:53
|
|
 |
5.
אם אשכח ירושלים תשכח ימיני!!!!
ל"ת
X,
10/03/05 13:01
|
|
 |
4.
זה בגלל שרי החינוך שריד ואלוני
ל"ת
איציק,
היהודי,
10/03/05 13:00
|
|
 |
פעם אחת להעמידכם במקום
מרדכי,
11/03/05 08:28
|
בכל ממשלות ישראל שהמפד''ל היית חברה בהם ומפלגות דתיות אחרות לא העמידו תנאים לסיפוח השטחים הכבושים למה? אז מה אתם באים היום בטענות למפלגות חילוניות וכן גם יהודיות, כי בטח אתם לא תקבעו מיהו יהודי אמיתי ובטח לא כזה על יהודי שמתחמק משרות צבאי והגנה על המדינה כאשר מתחבה ב''אוהלה של תורה'' ואו יהודי אחר שמסדר פרופיל 21 יהודי אמיתי זה אדם שמתגייס לצבא ותורם לשמירת המדינה היהודית הוא! יהודי אמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפגרון
ספי,
10/03/05 13:28
|
|
 |
ספי המפגר!!!!!!!. תקרא..
איציק,
היהודי,
10/03/05 14:00
|
כמו כל השמאלנים אין לך מוסג ביהדות. ארץ ישראל היא נחלת אבותינו. ולכן כולנו מתנחלים בה . אבל כמו כל השמאלנים . שיודעים רק להלשין על היהודים. תמורת בצע כסף. אני מציע להוציא אותך . וכל גוש השמאל אל מחוץ לחוק.. כמו שעשו לרב כהנא ואנשיו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
רואים? הימין עושה רק רעש והרבה
שפוי,
לונדון,
10/03/05 12:54
|
והרבה מאוד: כל הטוקבקים באתרי האינטרנט מלאים בתגובות ימניות קיצוניות. הימין כבש את הטוקבקים- לא את העם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשאר בלונדון
fox,
10/03/05 13:46
|
|
 |
לא קראת או לא הבנת?
ל"ת
רב הציבור מחובר,
למרות הכל,
10/03/05 13:30
|
|
 |
2.
אם אין עבר,לעולם לא יהיה עתיד!
ציון,
הארץ המובטחת,
10/03/05 12:31
|
ועכשיו נותר לכולם להצתופף בקניון עזריאלי,שם יש הרבה ''היסטוריה'' של העם היהודי,נורא,נורא,נורא,מצער וכואב,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה צודק, כנסו ותופתעו
מוטי חיפה,
10/03/05 14:00
|
נכון ''אתה צודק'' היום החברה שלנו מלאה בתועיבה וזימה זה לא היה בעבר, ע''ח לוט ובנותיו דוד המלך ובת שבע, המלך שלמה ואלף נשותיו ושאול ויהונתן אשר היו הומואים מוצהרים, אכן ההיסטוריה תמיד חוזרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה טיפש, היכנס ותופתע
מגן דוד,
10/03/05 14:46
|
כל היופי בתנ''ך שלנו הינו [בין היתר] בזה שהוא אינו חושש להציג את מנהיגינו הקדומים כאנשים בשר-ודם, על כל חולשותיהם, זאת מבלי לפגוע בגדולתם. כך, לעומת דתות אחרות המציגות את מנהיגיהן כאלים מן השמיים. חוצמזה, צריך להיות אהבל רציני בשביל להתמקד בזוטות הללו, מבלי לשים לב לעיקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
בשינקיו ביקרת סנוב!
אבפת,
פת,
10/03/05 12:26
|
חבל שבסקר לא שאלו ,כמה פעמים ביקרת בשינקין?אז היה ודאי התוצאות הרבה יותר מעודדות,לידיעתך שרת ה''חינוך'' והתרבות,האם כל הרעש סביב דוח דוברת ישנה את תוצאות הסקר המחפיר?
הגב לתגובה זו
|
|