 |
20.
תגובה ל- 11 אתה צודק % 100
אחד,
26/03/05 13:35
|
|
 |
19.
לשנות את הכבישים בצפון דחוף
אדם,
26/03/05 13:33
|
אתם לא מבינים הכבישים במיוחד בצפון דפוקים חייבים לשנות א ו ת ם תשתיות דפוקות משקעים בכבישים רק במרכז ובדרום חכו ותיראו שכל שבוע יש הרוגים בכבישי הצפון רק בצפון באה הרעה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הערבים זורקים מסמרים על הכביש
סימני,
פאריס,
14/03/05 20:04
|
|
 |
17.
רופא כן, ושופט לא?
אריה,
12/03/05 20:41
|
שוב ושוב אנחנו שומעים על שופט ששחרר מאיים ברצח, וההוא הלך ורצח... או תאונה עם הרוגים שנגרמה על ידי נהג עם עשרות עבירות,- ששופט שפוי היה צריך להשליך לכלא מזמן... למה רופא שבגלל שיקול עקום שלו מישהו מת יכול לעמוד לדין, ושופט שכזה לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ועוד הצעה: ווידיאו....
אריה,
12/03/05 20:30
|
כולנו רואים יום-יום עבירות תנועה בשפע,- ותמיד שואלים: ''איפה המשטרה?'' אז בהנחה שהשוטרים באמת לא תופשים פינה ונחים, כשהם רושמים דו''ח לאחד הם מנוטרלים לעשר עשרים דקות מטיפול במאה עבריינים אחרים שלידם... הסיעו ניידות סמויות ובהן מצלמות וידאו שתצלמנה קבוע קדימה ולצדדים. מה שהשוטר יראה שיציין לתוך רשמקול. ואחר כך,- בנוסף להערותיו, יישבו חבר'ה בשכר מינימום במשרד, יגלו עבירות בסרט, וירשמו וישלחו דוחות בדואר, מעשה מצלמות הרמזור או המהירות. והסרט, כמובן, ישמש הוכחה לשופט בעת הצורך. מקובל? זול? יעבוד? קדימה, חבר'ה. עבודה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הפיתרון היחיד
מאיר כהן,
ר''ג,
12/03/05 19:22
|
|
 |
14.
שתה כמו בכחוס, רק חזור באוטובו
אריה,
12/03/05 18:05
|
''שתה כמו בכחוס, רק חזור באוטובוס!'' זה דבר שאני טוחן מזמן ובכל מקום: למה במקום הקמפיין למנות נהג תורן לא יהיה קמפיין: ''שתה כמו בכחוס, רק חזור באוטובוס''? גם אם נניח שהנהג התורן אכן לא שתה. הוא לא שפוך לגמרי בשלוש לפנות בוקר? והאדרנלין והילדות שגורמים לכולם ''להרביץ שואו''... רק אוטובום. בילית? עלה לאוטובוס ורק בקש ממישהו להעיר אותך קרוב לבית... ברור שאין אוטובוסים בליל שישי, ולמען האמת גם לא בשעות הקטנות של הלילה בסתם ימי חול. אז באמת הגיע הזמן שנלחץ ושיהיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ומה הם עשו בינתיים?
נסים גבאי,
מומחה תחבורה,
12/03/05 16:54
|
שיטרית, שר התחבורה: מספר על ה-common sense שלו, ומתקין תקנה שכל ילד בגן היה מתקן מזמן, לנסוע ילד אחד על כסא + חגורת בטיחות...וזה אחרי שלא הבין זאת לבד לפני ואחרי התאונה המחרידה עם הילדים. אבל הוא גם מחכה לדו''ח ''המומחים'' של וועדת שיינין (מודלים כלכליים) שפתאום הם חסרי ההבנה בתחבורה, יציעו לו עוד עיצות אחיתופל... וראש הממשלה: מעבר לכל דאגותיו (לא נגמרו החקירות הפליליות נגדו...) טרם הבין שיש אסון הקטל בדרכים, ורק תנו לו סיבות להמשיך ולשרוד, גם בבחירות הבאות... אור-ירוק: טוב אלה עדיין מפזרים כסף לכל רוח, וגשם אין... כי גשם מגיע רק אם מזג האוויר משתנה, וזה לא יכול לבוא מתורמים ניידות למשטרה... אותה משטרה שאינה יודעת בין ימינה לשמאלה בנושא האכיפה הנכונה. אז מי נשאר? וואללה רק אללה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי כאן שתי הצעות קונקרטיות.
אריה,
12/03/05 20:35
|
כמומחה תחבורה, מה קונקרטית היית עושה.? אם הצעותיי מקובלות עליך, (אוטובוסים בכל שעה להסעת השיכורים הביתה, +קמפיין הסברה לכך,- וניידות עם וידאו שיצלם קבוע, ופקידים זולים יאתרו העבירות בסרט, וישלחו הדוחות בדואר...), אם מקובל,- אתה מוזמן להצטרף לקריאה ליישם אותן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
שוב לומר לכם?
rotem,
בית גבע,
12/03/05 14:39
|
בכל אשמים הנהגים. הנהגים הנהגים ורק הנהגים. לא המשטרה, לא בתי המשפט ולא התמרורים. הנהגים אשמים בכל. בני האדם שיושבים מאחורי ההגה. יהודים ערבים מרוקאים אשכנזים כוללללם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובמעשי שוד אשמים רק השודדים !!
אריה,
12/03/05 20:45
|
בוודאי שכן, אבל לכן יש מיגונים ומצלמות ומאבטחים ומה לא !!! זה שהשודד איש רע, זה לא פותר את המערכת מלעשות כל מה שצריך שהאיש הרע הזה לא יזיק לסביבתו !!! ''הנהג אשם''? בוודאי.! ותפקיד המשטרה לוודא שהרשע שלו לא יזיק לאחרים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
למה כל ההרוגים בצפון?
אלון,
רמת גן,
12/03/05 14:09
|
כי התשתית שם גרועה, דבר אלמנטרי כמו קיר הפרדה אין. שימו לב שבאיילון אין כמעט תאונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''כי מצפון תיפתח הרעה''....
ל"ת
אריה,
12/03/05 16:15
|
|
 |
שים לב שבאיילון נוסעים ישר
עודד, סין,
12/03/05 14:48
|
ולא מתפתלים.
יש משהו במה שאתה אומר, אבל אנשים צריכים להבים שתנאי דרך זה לא רק מספר המכוניות על הכביש אלא גם מזג אוויר, תשתית, ועוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
המלחמה בתאונות הדרכים
שוקי,
צפון,
12/03/05 14:05
|
לדעתי אף אחד מהרשויות המוסמכות הן בממשלת ישראל והן הרשות העוקפת מעוניינים להילחם בתאונות הדרכים וזאת משום שכולם יודעים שלצערנו תאונות דרכים זוהי תעשייה של כסף. החל בקניית רכב וכל ההוצאות הנלוות לתאונות דרכים, פחחות, צוותי הצלה וכיו''ב והמבין יבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו חצי אמת. החצי השני זה שהם
אריה,
12/03/05 20:49
|
עסוקים ב''לעשות לביתם''. אם באמת בשווה כסף למיניהו, ואם רק בצבירת כוח. לממונים למיניהם איכפת בראש ובראשונה לעשות למען עצמם, וכשמצרפים לכך את האינטרס של כל אלה שמתפרנסים יפה מאד מתאונות הדרכים, אנחנו מקבלים בדיוק את המצב הנוכחי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
נהג עם 47 הרשעות?
אש,
השרון,
12/03/05 12:23
|
עדיין נוהג? כבר בעברה ה20 שלו היה צריך ללכת לכלא ל...שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה רופא אחראי לתוצאה ושופט לא
אריה,
13/03/05 08:24
|
שוב ושוב אנחנו שומעים על שופט ששחרר אדם שמאיים ברצח, וההוא הלך ורצח... או על תאונה עם הרוגים שנגרמה על ידי נהג עם עשרות עבירות,- ששופט שפוי היה צריך להשליך לכלא מזמן... למה רופא שבגלל שיקול עקום שלו מישהו מת יכול לעמוד לדין, ושופט שכזה לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
להחרים רכבים
ישראל,
12/03/05 12:21
|
כמו נשק,שימוש לא מורשה גורם להחרמה מיידית להחרים גם רכבים, לעצור לשבוע שבועיים רכב שנהגו נסע בפראות על פי קריטוריונים מוגדרים ותראו איך 99% מהנהגים שנחשבים חוכמולוגים חוזרים לנהוג כמו שצריך, כולל אוטובוסים, מוניות, רכבי חברות, רכסים פרטיים הכל. אני רוצה לראות את האבא שירשה שרכב שלו יושבת בגלל נהיגה פרועה של הבן שלו או בעל מפעל שיסכים לנהיגה פרועה של עובד שלו או אישה שתסכים לנהיגה פרועה של בעלה. הציבור לא מבין שום שפה אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
נהג מסטול
ל"ת
זהר,
12/03/05 11:18
|
|
 |
6.
משטרה פאסיבית
איתן,
12/03/05 11:07
|
לא מספיק להציב ניידות עם לייזרים למדידת מהירות , לא מספיק לדפוק אלפי דוחות בשנה שלא מרתיעים כי לרוב אינם על העבירות הקטלניות ביותר , לא מספיק לעמוד בצידי הכביש ולחכות שהעבריינים יגיעו אליכם.
צריך שתסתובבו בכבישים , שתראו נוכחות , תעצרו נהגים שחותכים נתיבים, שלא שומרים מרחק , שעושים פרסה איפה שאסור, שעוברים באדום, שחוסמים צמתים מרומזרות כדי להרויח עוד דקה.
יותר אקטיביות משטרת ישראל , חפשו את המטבע גם רחוק מהפנס אולי בסוף תמצאו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכו להינתקות...
מואיז,
אשקלון,
12/03/05 20:17
|
אז גם מעט ניידות התנועה שעוד רואים במרכז ובצפון לא יהיו בכבישים שמצפון לאשדוד פשוט הם יהיו לטובת ההינתקות- מתי יבינו כבר שהמשטרה היום קטנה על המדינה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה
סם,
12/03/05 17:50
|
שאנשים כמוך לא משרתים במשטרה אולי הפתרון שרות צבאי במשטרה של חיילים עםIQ גבוה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא תצטרף למאבק !!!
גיא,
אור יהודה,
12/03/05 12:45
|
יתכן שהמשטרה עושה לה חיים קלים, או שהמשימות שלה כה רבות שאינה מצליחה לבצע את כולן. יתכן... אולם בואו אנו, שהנושא קרוב לליבנו נעשה מעשה למען החיים שלנו. אי אפשר ואסור להאשים את כולם, לשבת בבית ולקטר ולחשוב שהישועה תבוא מעצמה. בואו כל ה''משוגעים'' לעניין, שהנושא חשוב להם נתאחד יחדיו ונצא למאבק משותף. אני פעיל במספר מישורים בתחום זה, ושותף לפרוייקטים שונים. אז אני מחכה לתגובות ולמעשים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לו היה אוטובוס במקום ''נהג תורן
אריה,
12/03/05 16:21
|
זה דבר שאני טוחן מזמן ובכל מקום: למה במקום הקמפיין למנות נהג תורן לא יהיה קמפיין: ''שתה כמו בכחוס, רק חזור באוטובוס''? גם אם נניח שהנהג התורן אכן לא שתה. הוא לא שפוך לגמרי בשלוש לפנות בוקר? והאדרנלין והילדות שגורמים לכולם ''להרביץ שואו''... אוטובום. בילית? עלה לאוטובוס ורק בקש ממישהו להעיר אותך קרוב לבית. ברור שאין אוטובוסים בליל שישי, ולמען האמת גם לא בשעות הקטנות של הלילה בסתם ימי חול. באמת הגיע הזמן שיהיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן ''בכחוס'' הוא המילה המתאימה
ל"ת
פולחן האלכוהול,
וקרבנות האדם,
13/03/05 09:56
|
|
 |
גיא, רעיון נפלא אבל..
יוסי,
12/03/05 14:15
|
לא לעניין. הרבה עמודות קמו, ניסו ונפלו. הן קמו לפניך וקרוב לוודאי שיקומו גם אחריך. אם ממשלת ישראל לא תרתם לנושא לא תעזור כל עמותה. כך לדוגמא את עמותת ''אור ירוק'' יצאה במבצע החתמה, נו? עזר משהו? אני מבטיח לך גם לא יעזור. אתה יודע מתי זה יעזור? כשאותם מאות אלפי החותמים, ביום הבחירות יצביעו למפלגה שתחרוט על דגלה את נושא הבטיחות בדרכים ולא ''שלום ובטחון'' ותעיף את כל החנטרישים הן מהליכוד והן מהמערך ומשינוי. לא צריך אותם. אבל אתה יודע בסתר ליבך שבבחירות ישירו אריק מלך ישראל וכולם יבחרו שוב בכל אותם מחממי כסאות, מבזבזי כספי ציבור שלא עושים כלום. בעבר גם אני פעלתי במספר עמותות כאלה ולא יצא כלום. אבל תמשיך אל תשבר ואני מאחל לך הצלחה מלאה. כפי שנאמר המציל נפש אחת כאילו הציל אולם ומלואו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא תצטרף ואל תשב מהצד !!!
גיא,
אור יהודה,
12/03/05 15:48
|
אל תאחל לי בהצלחה ואל תספר לי סיפורים !!! בוא תעשה ותיווכח כמה אתה טועה מטעה ויכול להצליח. גם הצלחה קטנה היא הצלחה וכפי שאמרת ''כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו''. גם העצומה של ''אור ירוק'' תעזור - לחץ ציבורי זה דבר חשוב, ואינך יודע כמה כוח והשפעה יש לעמותות השונות. מי שרוצה לתרום מצטרף !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני רוצה להתנדב...
ליאור,
הרצליה,
12/03/05 13:25
|
אגב גיא, בהמשך להודעה הקודמת, אתה צודק בכל מילה... אם יש לך הצעות לתחומים בהם אכן ניתן להתנדב ולתרום בנושא זה אשמח לשמוע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פ ע י ל ו ת !!!
גיא,
אור יהודה,
12/03/05 15:58
|
יש נושאים רבים בהם אנו כאזרחים פרטיים יכולים לתרום. אני פעיל מזה תקופה ארוכה ויש לי עניין רב בנושא. אני מקווה שיש אנשים נוספים שרוצים להצטרף אז לכל המתעניינים בתחום הדואר שלי hila_9@zahav.net.il בברכה גיא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וממליץ בחום: ננ'סו בקטע הזה:
אריה,
12/03/05 18:10
|
לצעוק ''הפחיתו את התאונות'', בלי להציע דרך קונקרטית, לא ממש נראה לי יעיל. והקטע הבא הוא קטע שאני טוחן מזמן, ואין לי שום ספק שבצירוף הסברה מאסיבית הוא יציל הרבה מאד חיים. זה דבר שאני טוחן מזמן ובכל מקום: למה במקום הקמפיין למנות נהג תורן לא יהיה קמפיין: ''שתה כמו בכחוס, רק חזור באוטובוס''? גם אם נניח שהנהג התורן אכן לא שתה. האם הוא לא שפוך לגמרי בשלוש לפנות בוקר? והאדרנלין והילדות שגורמים לכולם ''להרביץ שואו''... רק אוטובום. בילית? עלה כמו גדול לאוטובוס ורק בקש ממישהו להעיר אותך קרוב לבית... וודאי, כמובן שאני יודע. ברור שאין אוטובוסים בליל שישי, ולמען האמת גם לא בשעות הקטנות של הלילה בסתם ימי חול. אז באמת הגיע הזמן שנלחץ, ושיהיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!!!
ליאור,
הרצליה,
12/03/05 13:23
|
הנושא קרוב מאוד גם לליבי ואני חושב שאכן, המשימות הן מרובות...
אני לא חושב שהמשטרה עושה את כל מה שנדרש בכדי לתפוס נהגים המסכנים את הציבור (ולא סתם נוסעים מהר בכביש פתוח ללא עיקולים).
אני כן חושב שעלינו, כאזרחים במדינה החובה לעשות ולהתנדב למאבק משותף בתאונות הדרכים ובתרבות הנהיגה הכושלת במדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התנדבות
איכפתניק,
12/03/05 14:37
|
האם חשבת להתנדב למשטרה? במידה וכן באפשרותך לפנות למשטרת התנועה הארצית בכ''ס ולהתנדב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בזמנו התנדבתי למשא''ז. עצוב....
דוד,
12/03/05 20:56
|
שני הילדים שלי למדו במתחם בתי ספר, ואני ושותף סבבנו ארבע שעות בלילה, -פעם בשבועיים,- ובדקנו, והשגחנו, - ואז החליט מישהו שזה מיותר, וצוותנו ל''מספרי שניים'' עם שוטר אמיתי בניידות. כשהיה מבצע,- מחסום יזום או משהו,- עבדנו. כשלא,- השוטר החביא את הניידת באיזה מגרש נידח, וכאילו זו דרך הטבע התפרקדנו לנמנםם...היה זה אז שהפסקתי את התנדבותי במשא''ז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הישראלי המטורף מכה שנית
ליאורה,
אוסטרליה,
12/03/05 11:04
|
כן, שבוע אחרי שבוע, יום אחרי יום, ואתם לא לומדים. יש להניח שהם בודאי שתו בעת הבילוי - רק קצת - לפני שיצאו לדרך ? רק קצת הזה הוא המתכון לתאונות שכאלה. למה שבן אדם, אפילו הוא נהג צעיר, יאבד שליטה על הרכב אלמלא הוא עייף מדי, שיכור מדי, פרוע מדי וכו'. אתם פשוט לא לומדים - זה פשוט לא נקלט לכם בראש.... מה לומר - חבל על הילדים הצעירים שנהרגים ועל אלה שהם משאירים אחריהם עם כאב וסבל לכל החיים, אבל כעם קשה עורף וסתום שכל, - מגיע לכם לפתוח עיתונים או רדיו ולקבל חדשות שכאלה. וזה בלאו הכי לא מזיז לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לליאורה
איתי,
12/03/05 12:33
|
תמשיכי לשרוץ באוסטרליה - ארץ שבה שותים בשני סדרי גודל יותר מישראל! שם השתייה היא הספורט הלאומי אחרי הביסבול, תמשיכי להזדווג שם עם הקנגורים וחסכי את עצות האחיתופל והטפות המוסר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוסטרליה וישראל - חשבון תאונות
עודד, סין,
12/03/05 14:21
|
אוסטרליה: - תושבים: 19,913,144 (July 2004 est.) . - שטח יבשתי: 7,617,930 sq km - מס' הרוגים בתאונות דרכים בשנה: 500-600.
ישראל: -שטח יבשתי: 1 חלקי 380 מאוסטרליה. - תושבים: שליש מאוסטרליה. - מס' הרוגים בתאונות דרכים בשנה: זהה.
אז איך זה: הם נוהגים ממש טוב, או שאנחנו נוהגים ממש גרוע??
כך או כך הפסדת בוויכוח (למה אתה תוקף בלי לבדוק. כמו בכביש).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחות צפוף שם והחוקים נוקשים
בומראנג,
13/03/05 08:35
|
|
 |
4.
מאות הרוגים והממשלה מתבטלת
מיכאל,
12/03/05 10:36
|
מאות הרוגים והממשלה יושבת בחיבוק ידים. כל כך הרבה הרוגים בכבישי הצפון ולממשלה דבר לא מזיז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מתבטלת!!! ''עושה לביתה'' !!!
ל"ת
אריה,
12/03/05 18:11
|
|
 |
ומה אתה !!!! עושה ???
גיא,
אור יהודה,
12/03/05 12:09
|
יתכן שהממשלה באמת לא עושה כלום, ואולי עושה ויחד עם זאת מתקשה עקב בעיות תקציב. אולם מה א ת ה !!! עושה ??? האם א ת ה !!! תורם למאבק בקטל ? האם א ת ה !!! מוכן להצטרף לפעילים שעושים רבות בנושא ??? אם אתם מוכנים - אנא שלחו תגובה מתאימה ונצא לדרך יחדיו למען מאבק להצלת החיים שלנו !!! אני כבר פעיל במישורים שונים במאבק זה. כולי תקווה שתצטרפו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה
מיכאל,
12/03/05 14:24
|
|
 |
פ ע י ל ו ת !!!
גיא,
אור יהודה,
12/03/05 15:52
|
מיכאל, צור איתי קשר וננסה לעשות משהו יחד בנושא החשוב הזה. אני מקווה שיצטרפו עוד - יש הרבה מה לעשות ואפשר לתרום גם כאנשים פרטיים. אני מחכה ליצירת קשר. hila_9@zahav.net.il בברכה, גיא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הממשלה לא אשמה
ל"ת
העם פרוע,
הכל מופקר,
12/03/05 11:13
|
|
 |
הדג מסריח מהראש
ל"ת
צמית,
אדמות החווה,
13/03/05 09:59
|
|
 |
3.
היתה חגורה, או לא?
ל"ת
מושב אחורי ,גם,
קטלני,
12/03/05 10:25
|
|
 |
חגורה לא עזרה
ליליה,
13/03/05 11:48
|
|
 |
2.
נהגים פרועים
זאב,
רג,
12/03/05 09:51
|
כנהג ציבורי 33 שנה למדתי דבריםרבים שאינם מיושמים במלחמה בתאונות.למשל לדאוג שבתחנת דלק ובחניונים יהיה תמרורשיורה לנסוע 20 קמ ''ש.כיון שיש מטורפים שנוסעים שםבמהירות עצומה.ושיחכה להם שם שוטר סמוי. כיון שלפי דעתי צריכים לתפש אותםאיפה שהם הכי לא מוכנים.ואולי זה ימנע מכמה מהם להגיע ביום שישי לכביש.בנוסף מנסיוני אני יודע שאלו שברמזור אדום בהמתנה מתקדמים עוברים פס לבן ובאור צהוב כבר עברו. זהו סוג העבירה שהכי קל לתפש אפשר לצלם את העבירה.ומדינת ישראל בלי יסורי מצפון יכולה לתת על זה עונש כמו בעולם הרחב.למשל להפקיד במשטרה ערבות על סך 50000 שקל על אותה עבירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שם נהרגים.
ל"ת
מדינת פרטץ',
מושחתת,
12/03/05 11:15
|
|
 |
עוד לא, פארטאצ'י.
עודד, סין,
12/03/05 14:25
|
|
 |
1.
לא לומדים לקח !!!
שי,
לוס אנגלס,
12/03/05 08:59
|
רק בשבוע שעבר נהרגו בכפר מסריק עליד עכו 3 חיילי צהל מנהריה שהם היו בשכבה שלי ובארץ ממשיכים לעשות תאונות ולאבד שליטה על הכביש כאילו לא שמעו חדשות של אתמול זה מאוד מפתיע אותי ששבוע אחרי שבוע נערים בני 20 מאבדים שליטה על ההגה והסיבה לכך היא רק בגלל מהירות מופרזת אנשים מפקירים את החיים שלהם לא מספיק שאתם לוקחים 40 שיעורים בשביל לא טסט מעפן אתם גם נוהגים כאילו לא למדתם איך לנהוג פה אני לקחתי 3 שיעורים ועברתי טסט תודה לאל אני נוהג כמו שצריך !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה הנושא שצריך לראש סדר יומינו
ל"ת
חיי אדם,מעל הכל,
לידעת הנוגעי,
13/03/05 09:20
|
|