 |
53.
מה עם ועדת חקירה לפשעי אוסלו?
פנחס זה אליהו,
ימות המשיח,
14/03/05 01:51
|
שתגלה את האמת על פשעיהם של יצחק רבין, שמעון פרס,יוסי ביילין, אהוד ברק, בנימין נתניהו, אריק שרון שאול מופז, מערכת המשפט והתשקורת שידיהם מגואלות בדם יהודים רבים הי''ד. לא נשכח ולא נסלח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
הממשלה והמשטרה ומשרד המשפטים
ירקוני,
13/03/05 21:00
|
כולם מפיריי חוק ובמיוחד נשיא ביתהמ''ש העליון אהרון ברק.
השופטים בישראל - ולא כולם - פועלים בניגוד לחוק! אך מה לנו שנלין עליהם כשנשיא ביהמ''ש העליון דואג למנות נציבה בניגוד לחוק??? חוק נציב תלונות הציבור על שופטים, התשס''ב-2002* ''הנציב'', ''נציב תלונות הציבור על שופטים'' - נציב תלונות הציבור על שופטים, שמונה לפי סעיף 3; כשירות הנציב ומינויו 3.(א) מי שכשיר להתמנות שופט של בית המשפט העליון כשיר להתמנות נציב תלונות הציבור על שופטים. (ב) הנציב יתמנה בידי הועדה לבחירת הנציב, לפי הצעת שר המשפטים ונשיא בית המשפט העליון כאחד; הועדה רשאית לקבל את ההצעה או לדחותה, ואם הוצע יותר ממועמד אחד - למנות אחד מקרב המועמדים או לדחות את ההצעה. (ג) מעמדו הציבורי של אדם והיכרותו עם מערכת המשפט יובאו בחשבון לענין הצעת מועמד לנציב ולענין מינויו.
הגב' שטרסברג-כהן היא בת מעל 70 שנה, עד 120, שפרשה מכהונה בביהמ''ש העליון שגיל הפרישה שם הוא 70 על פי חוק. מכאן שהיא איננה עונה על דרישות החוק ובכל זאת נשיא ביהמ''ש העליון דאג למנותה לנציבת תלונות הציבור על שופטים. ורק תחשבו על זה, שופט הוא מינוי לכל החיים, מה כבר אפשר לעשות לו? וכשהו עומד לפני הנציבה הוא בודאי נותן לה לדבר ואח''כ אומר לה - קודם תהיי את בסדר ואח''כ תדרשי ממני להיות בסדר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
יבוא יום שעם ישראל יחגוג חג
יום יבוא בקרוב,
בימינו יבוא,
13/03/05 19:55
|
ישועה מידי.... שלטון הזדון הישראלי. ויגידו שוב - על הניסים ועל הפורקן ועל הגבורות ועל התשועות ועל המלחמות שעשית לאבותינו בימים ההם בזמן הזה - ''.... כשעמדה מלכות ישראל הרשעה על עמך ישראל, להשכיחם תורתך ולהעבירם מחוקי רצונך. ואתה ברחמיך הרבים עמדת להם בעת צרתם, רבת את ריבם, דנת את דינם, נקמת את נקמתם, מסרת גבורים ביד חלשים ורבים ביד מעטים וטמאים ביד טהורים ורשעים ביד צדיקים וזדים ביד עוסקי תורתך, ולך עשית שם גדול וקדוש בעולמך. ולעמך ישראל עשית תשועה גדולה ופורקן כהיום הזה....''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
the sooner the better
Doug,
New York,
13/03/05 17:40
|
crazy settlers go home you are a burden to the country
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מי זו הששון הזו?
פרופ' בוריס ברם,
חיפה,
13/03/05 16:59
|
איך זה שעורכת דין מליגה ג' מוציאה דו''ח והממשלה עומדת דום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדובר במי שמתמלאת ששון ושמחה
לנוכח חורבן,
ישראל!,
13/03/05 19:57
|
היא מאותה ליגה של ראש הממשלה, לכן היא נבחרה לעשות את הדו''ח ולכן הממשלה עומדת דום. אילו עשו עורכי דין משגב ושפטל הכינו דו''ח על עבירות הממשלה, הממשלה לא היתה עומדת דום, אלא זורקת אותו לכלא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך זה שפרופ' מדרג ז'
עמיר,
13/03/05 18:01
|
|
 |
איך זה שהשם ''עמיר'' קשור****
רועי,
י-ם,
13/03/05 18:43
|
|
 |
ואיך זה שהשמאל
Avi Ecuador,
13/03/05 20:24
|
|
 |
אנשי המחלקה היהודית לא מטורפים
ל"ת
הם סתם רשעים!,
היזהר מהשב''כ,
13/03/05 19:58
|
|
 |
48.
רעיון להגרלה שכולם ישתתפו
חגי,
תל אביב,
13/03/05 16:51
|
היות וכמעט כל ישוב יהודי בארץ הוקם על במקום או ליד ישוב ערבי והיות וכבשנו ב 48 שטחים נוספים מאלה שהאו''מ החליט להעניק לנו כולנו בעצם ''כובשים'' וכולנו בעצם מתנחלים למעט אנשי הישוב הישן בירושלים אי לכך ההגינות וההגיון מחייב הפלת גורל כמו בלוטו וכך גם תושבי רמת אביב וסביון ותל אביב ורעננה וישובי הגליל המערבי ותושבי חיפה יעמדו בסיכוי שווה לישובי השומרון ועזה להתפנות לטובת הערבים בכל מקרה הפלסטינים מבטיחים המשך המאבק האלים לזכות השיבה הרי מי אמר שרמת אביב וסביון חוקיים יותר מנווה דקלים וגנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
עוד ישראבלוף שנקרא ועדת שרים
עידית ת''א,
13/03/05 16:29
|
כל ילד בן 5 מבין שכל מה שמתנהל במאחזים זה לא חוקי מהרגע הראשון, אז בשביל מה צריך ועדת שרים? עוד ועדה שתמרח את הדו''ח תמסמס את הנתונים והכל בשביל להרוויח זמן. מתי תפסיק ישראל לתעתע בכל העולם, האבסורד שישראל היא המדינה הראשונה שבקשה לשים קץ לכיבוש הסורי בלבנון !!!! אך היא מתעלמת מהאנומליה שלה! שהגלגל יסתובב הרבה דמעות יזרמו ברחובות הארץ... וכווווווווווולם שוב יתפלאו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן עם-הארץ
Avi Ecuador,
13/03/05 20:29
|
לך תסביר לאמריקאים שיחזירו למקסיקנים את טקסס, אריזונה, ניומקסיקו וקליפורניה. תסביר בישרפלסטין שיש לנו את פלנטת חלם וניתן את יבשת עזה ויבשת יהודה ושומרון ויבשת עכו ויבשת המשולש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אם שרון התחייב לפריץ לפנות
לא רעיון?,
13/03/05 15:28
|
מאחזים בלתי חוקיים, יש אלפים בנגב. של בדואים. חוץ מלהרוס אותם לא צריך שום הכנות.יש כבר צווי הריסה ל-30000 כאלה. מי שיתנגד הוא ממש עובר על החוק. ואם נשמע ''בדם ואש נפדה אותך יא אבו-מישהו'', אפשר מיד להכניס למכלאות הפנויות בינתיים באשמת הסתה ל / העלבת שוטר/ פגיעה בחוק/ בדמוקרטיה/ בבטחון המדינה /במה לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
וידוי יומי
Avi Ecuador,
13/03/05 14:49
|
חברה', הלאתי אתכם זמן רב. אני יודע. אנא מכם, סיבלו אותי עוד מעט קט בלבד. עוד מעט, כשתושלם הנסיגה מעזה, הגדה המערבית והגולן, אחדל לקשקש ולכשכש. אני גורנישט בן גורנישט - ממש כמו שאר הבבונים מהימין המשיחי - סילחו לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיד מזהים שאתה ערבי...........
לשמאלן מתחזה,
וסהרורי,
13/03/05 16:03
|
אבי לא ערבי הוא יהודי.
אם היה לך השכלה ולא היית בור-לא היית מתחזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושוב ד''ש מאדוורדו לבבונים
ל"ת
Avi Ecuador,
13/03/05 20:48
|
|
 |
בריון מקלדת@@@@@
K.K.K,
13/03/05 15:37
|
אתה בודאי בין אלו שיודעים לקלל ולאיים,אבל אם אני אפגוש אותך פנים אל פנים,סביר להניח שאתה תברח כמו שפן כמו כל סמולני מזוהם מצוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שני דפוקים
ל"ת
לכו,
מפה,
13/03/05 15:56
|
|
 |
44.
שובל מעט קשה הבנה
אורי,
13/03/05 14:48
|
שובל לא מבין או אינו הרוצה להבין או אינו מסוגל להבין שמאחז בלתי חוקי אינו מאחז שהוקם כנגד החוק אלא שהמדינה עדיין לא הכריזה עליו כעל חוקי ישראלי שמשמעותו מחוייבות לספק לו שרותים כמו לכל ישוב אחר אף אחד לא עבר על שום חוק לעומת זאת אתה טמבל גר במקום ממנו גורשו ערבים ורכושם הולאם (נכסי נעדרים) רוב ההשקעה הבטחונית היא עבור כמוך אז מי ביננו גנב כאן כסף? ומי ביננו פושע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לליכוד עוד לא הבנתם לאן אתם כ.
כבשים מובלים,
13/03/05 14:40
|
מי שמתחיל לגדוע לא יודע היכן זה יגמר ,ןלא הבנתם שמוסלמי יכול לחיות בחיה ולא בעיר האבות חברון תמשיכו כך אתם וכולנו נשלם אף אחד לא אוהב מפסידנים עם תרבות גלותית ,אף אחד לא ישאר בא''י אם לא נתעקש .נלך כמו שמישהו מחליף שכנים השאלה לאן ?לא לכולם דרכון נוסף ורק המלומדים יתקבלו באירופה ובאמריקה השאר יטפלו הערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מוכן לעבור לעברית ?
ל"ת
זה גיבוב,
מילים,
13/03/05 15:57
|
|
 |
42.
are they going to get them out
barbara,
canada,
13/03/05 14:38
|
i think we just trying to buy time...dont really want to move any hitnachaluyot....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
no...this isnt possible
ob1,
13/03/05 15:01
|
for israel, think of the whole international comunity peicing its eyes constintely in israel... if we dont go ahead with what we sayd....well be screwed big time....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
מר דני נווה זה לא חוקי
שמיר שובל,
13/03/05 14:16
|
מה אתה לא מבין הכל לא חוקי וזה חייב להעשות אתה בכל זאת חבר כנסת אינך יכול להגיב כפי שליבך מרגיש אתה מזדהה עם הפושעים שגנבו כספי מדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
איפה ליבנת ודברת?
מה על חינוך,
ילדי ישראל?,
13/03/05 14:11
|
''היש עם בעמים, אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס, – ממלא את לבם רגש הערצה והתמכ רות? ''כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על ידי ייסורי העם ומשא נפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה – לעצמו, של עבדות בתוך מהפכה, ויטריפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה – את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפל שתינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח - אל יהא מצפוננו שקט''. ('כתבי ברל כצנלסון' הוצאת פועלי ארץ ישראל, פרק ח' עמ' 18)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נפלא
אלי מנה,
לוד,
13/03/05 15:17
|
האם יש לך עוד ציטוטים כאלו אנא העבר. זה פשוט נפלא. ראו לאן התדרדרו מפלגות העבודה והליכוד. שאפילו שרי הליכוד כבר לא מסוגלים להתבטא כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
למה מי את שתקבעי
אפי,
ר''ג,
13/03/05 14:07
|
שרון ההפכפך שבתחילה הקים במו ידיו את ההתיישבות (הציונים האחרונים פה) וכיום מנסה לקעקע זאת באמצעות השמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
הגם בוש בנביאים
יהודי שזוכר,
13/03/05 14:06
|
את פירותיו הבאושים של ה''חזון'' הקודם מאוסלו עדיין אנו אוכלים, וכבר מגישים לנו עוד ''חזון'' מהאיש שלפני שנבחר לכהונתו הרמה לא ידע מיהו שר החוץ בממשלת הודו,(שהיא כידוע בעל האוכלוסיה הגדולה שבארצות תבל) וברור ש ''חזון'' שלו רק יביא אסונות עוד יותר גדולים לעם ישראל, משום יכולתה של ארה''ב ללחוץ על ישראל ולהביאה למקום בו היא מעוניינת, ללא שהם מבינים את המצב באיזור. כמו שלא הבינו בוויטנאם, בכויית של 91,וכמובן גם בעירק של הימים הללו. ואם נוסיף לכך שבארצינו הקטנה והפצפונת, ישנם כאלו הדואגים יותר לאויבינו מאשר לבני עמם,(העוני למשל) אזי אולי ללא שום צורך בחזון אפשר לראות את הזמנים הנוראים העומדים לפתחינו. עת האויב הערבי (עדיין אפשר להשתמש בבטוי זה כך אני מקווה) יקדם את מטרתו הסופית, שהיא חיסול הישות היהודית בארצם של היהודים. ועל כך רק אפשר לתהות(בהשאלה כמובן) הגם בוש בנביאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
הסנונית הראשונה
שלו,
13/03/05 13:58
|
דוח ששון הוא התחלת הקץ קץ השחיתות הממשלתית. קץ הצביעות הישראלית. קץ העושק של העוגה הלאומית. קץ הכיבוש . קץ העושק . קץ לכוחם הכלכלי של המתנחלים קץ לאנרכיה. קץ לכוחם האידאולוגי של המתנחלים. קץ החלום המשיחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
עשינו את השבת בשומרון.
טליה, את טועה!,
לא את אלוקים,
13/03/05 13:47
|
אנו נוסעים לעיתים קרובות ועל כן מכירים היטב את נוף הדרך. מה שהיה רק לפני כמה חדשים גבעות טרשים וזיתים, מתחיל להתקשט בוילות ענק של ערבים. הם בונים על כל גבעה גבוהה ותחת כל זית רענן. ''תחת'' מלשון - במקום. כי מה שאסור על היהודים, מותר ואף רצוי שיעשוהו ערבים, לקידום תכנית השלבים לחיסול כל מה שהשמאל לא בנה. אותה תופעה של בניה ערבית פרועה הורסת כל חלקה טובה גם בגליל. ליהודי יהרסו כל מרפסת שלא קבלה את כל האישורים הדרושים, אך נסה לפגוע בבית של מרצח ערבי. מיד יקפצו כל ''פעילי השלום'', בחסות התיקשורת הישראלית האוהדת אותם, וטומי לפיד ייזכר בסבתא שלו ב''שואה'', ושלום-עכשו ו''גוש שלום'' יגייסו ''פעילי ...'' (מטבע הלשון הזאת, פשוט מעוררת בי סלידה איומה) למיניהם מכל העולם, ובורג ודיין ייזכרו גם הם ברייך השלישי, שלא לדבר על יוסי שריד ושולמית אלוני. אבל, חורבן של מעשה יהודי, זה כבר סיפור אחר לגמרי, זו מצווה שהעובר עליה ראוי לעמוד לדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נקווה שלא ירחק היום בו נצליח
תעצרו אותי...,
13/03/05 15:40
|
להסביר לכל היוספוסים, הטליות והכבשים, בדרך חוקית (אחרי שנוליך הביתה את הבג''צ), מה שישראל בימיה היותר נורמליים הסבירה לישראל בר ולאודי אדיב למשל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
פינוי ההאנגרים ואיזורי תעשיה
צופה,
13/03/05 13:21
|
שנבנו על קרקע חקלאית כל אלפי המפעלים הקטנים , אולמות התצוגה.איזורי המסחר שהוקמו על קרקע חקלאית ללא היתר. מחוברים למים וחשמל ושאר תשתיות זוהי עבירת הבניה הגדולה בישראל לא מובן מדוע לא עורכים דוחות ומפנים היכן שרי העבודה ומר''ץ המצפוניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
שאריק יתחיל להזיז את העניינים!
ב-א,
מונוסון,
13/03/05 13:05
|
אים הוא רציני. אז שיתחיל לפעול ומייד. בלי בירבורים. ובלי עכובים אז קדימה לעבודה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לא לפחד מהדיקטטור
עם חופשי בארצנו,
13/03/05 12:20
|
ללא הבנים שלנו שמשרתים בצבא משטרה ושבכ הדיקטטור לא יכול לעשות דבר שכנעו את ילדיכם להבחין מה טובת עם ישראל ומה משרת את הדיקטטורה אין למלאת פקודות לא חוקיות ופוליטיות ללא הפחד הדיקטטורה נכחדת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
שרון לא עובד על השמאל
יודע,
13/03/05 12:15
|
ולא מנסה להראות את הפרצוף הצבוע של התקשורת העויינת למי שעדיין מאמין ששרון המבריק הצליח לטמטם את השמאלנים ובדקה התשעים ייתהפך שרון פשוט מוחזק בביצים עי שלאף והאמריקאים ויעשה כל מה שיגידו לו אלא אם ייתאבד קודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כמה טוב שהצבעתי ליכוד
שי,
13/03/05 12:11
|
ברור כשמש שהצבעתי ליכוד כדי שפינס בוז'י פואד ואיציק יהיו שרים וייבשו את ההתישבות ביש''ע. הצבעתי ליכוד בכדי שפרס יקבל תיק מגוחך ותואר מגוחך וימשיך להפיץ את הפנטזיות שלו ברחבי העולם. הצבעתי ליכוד כי רציתי לפנות את גוש קטיף, כדי ששר הביטחון וראש הממשלה יצפצפו עלי.
פעם אחרונה שאני מצביע ליכוד!
בכדי לממש את מצע מרץ כבר עדיף המקור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל שרון אמר את זה לפניהבחירות
מצביע גם ליכוד,
13/03/05 15:20
|
הוא אמר שייבש מאחזים בלשונו המאוד ברורה (''רוצו לתפוס את הגבעות'' ''ההתיישבות היהודית היו''ש ועזה לעולם לא תיפסק'') הוא אמר שיקים ממשלה עם העבודה שינוי ומר''ץ בצורה שאינה משתמעת לשני פנים (''בכל מצב הליכוד יהיה זה שיוביל את הממשלה ומי שירצה להיצטרף יצטרך לקבל את קווי היסוד שלה'') וכמובן שאמר שיסוג חד צדדית מכל יו''ש ורצועת עזה (במשא ומתן יהיו ויתורים כואבים אבל אני לא מדבר על בית אל ועופרה'' ''דין נצרים כדין ת''א'') איך אפשרלהיות יותר ברור מזה? איך מעיזים לקרוא לו שקרן?? הרי הוא אף פעם לא שיקר לאף אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אני לא זוכר שהתחייבתי למישהו
ל"ת
מוטי,
אילת,
13/03/05 12:09
|
|
 |
29.
אנחנו מחוייבים להפיל את הממשלה
ממשלת השמאל,
והערבים,
13/03/05 12:05
|
הלא לגיטימית שנשענת על עוכרי ואויבי ישראל ומתקיימת בזכות השלמונים והג'ובים ששרון מפזר.
בחירות מייד!!!! בחירות מייד!!!! בחירות מייד!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמן, כן יהי רצון!!!!
ל"ת
אברהם,
13/03/05 13:51
|
|
 |
28.
אנו מחוייבים להורדת שרון גנב
עם ישראל חי,
13/03/05 12:05
|
הקולות ממשלת גנבי קולות לא חוקית והחלטותיה אינן חוקיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לשמוע משרון על פינוי מאחזים
Yossi V,
13/03/05 12:02
|
שהוא עצמו היה והינו שותף להקמתם, כמוהו כלקבל עיסוי מחולה צרעת.
שרון מונע ופועל על פי אמות ההרס האולטימטיבי. עקירה, רצח התעמרות וכיוצא באלו מילים הם רק חלק ממה שהמילה הרס מכילה.
שרון השתמש ומשתמש בתושבי המאחזים כמו בתושבי כל שאר מאות התנחלויות הגדה ורצועת עזה כאמצעי לביטוי ההרס, ההרג, העקירה וההתעמרות. וככל שמעשיו אלו הביאו עלינו יותר הרג ופיגועים כך ראה יותר שכר בעמלו והמשיך במלאכת הטירוף והחולי. כך הביא עלינו לדוגמא (בלבד) את חרפת קיביה, אסון לבנון ואת בלאגן האינתיפדה הנוכחית, (לעולם לא יסלח לעצמו את פיספוסו הגדול בליבוי היצרים של האינתיפדה הראשונה), וכך עשה גם לביתו.
כיום שינה שרון את הטכניקה בלבד ואת ההרס, החורבן והבלאגן הוא מביא בדרך אחרת: היום לדעתו כדאי להתחיל עם היהודים אשר יגררו למעשים של חוסר אחריות קיצונית שיביאו עליהם ועלינו מוות והרס נוסף.
היום שרון מעצב ובונה את דמות היהודי החדש. זה שיתאים לאלף השלישי. יהודי אלים, מתפרע, חסר בית ומוטיבציות, חסר דת וכיוון. יהודי שיהיה כולו נתון לחסדיו של השליט שרון האלים (כמעשי כמה מטורפי העבר בהסטוריה העולמית) - כמעשי אלוהים מעשיו: יצירת תלות מוחלטת וחסרת אבחנה ברוע, בגזענות ובהרס. עם כזה יוכל שרון להצעיד לעבר החורבנים הבאים - ממש כמעשי אלוהים בעמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה הבאה שלך - מתחזים בי
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
13/03/05 12:37
|
גם זה לא יעזור לך בשביל להיות יהודי.
התחזות זה - תרבות וחינוך שמאלני...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
ל-14
יהודי מאמין,
13/03/05 11:58
|
''והיא שעמדה לאבותינו ולנו, שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו והקדוש ברוך הוא מצילנו מידם''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
פינס היקר
יאיר,
ירושלים,
13/03/05 11:55
|
''כושר הרתעה '' לא להתכופף '' ''עמידה נחרצת '' '' לא להצטייר כחלשים '' אם היית מיישם את השקפותיך אלו בעניין העימות עם הפלשתינאים מזמן הסיום היה מסתיים במינימום נפגעים גם לצד הישראלי וגם לצד הפלשתיני אבל זה פחות חשוב הכי חשוב להכנס במתנחלים הרי זה מה שיביא שלום נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
החובה הראשונית ע''פ מפת הדרכים
ליכודניק חילוני,
13/03/05 11:55
|
היא פרוק ארגוני הטרור !!!!
כשהערבים יעשו זאת יהיה על מה לדבר. אף אחד (כולל בוש ) לא ביקש מישראל לפנות יישוב כלשהוא בשלב הראשון . בוודאי לא הקונגרס /סנאט האמריקאי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ממשלת גנבי קולות לא לגיטימית
דימוקרט,
13/03/05 11:53
|
כל החלטותיה לא חוקיות התעוררו לדיקטטורה אין חיילים העם זה אתם והתקשורת זה בקושי מאפיה של 100 איש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
סייעני הדיקטטורה יישלמו מעשיהם
עם ישראל חי,
13/03/05 11:51
|
העם ייפרע מכל סייעני הדיקטטור מהפוליטיקאים, מהפרקליטות, מהתקשורת, ומכל מי שסייע למשטר גנבי הקולות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''העם זה אני''
הדיקטטור,
הגדול,
13/03/05 12:47
|
|
 |
21.
הליכוד
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
13/03/05 11:50
|
תקע לעצמו גול עצמי בהגשת הדוח הזה ובזמן הגשתו ומתרתו של הדוח ברורה מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
בילין לא בממשלה אבל שליחיו שם
בילין,
13/03/05 11:44
|
ראו איזה גדול הוא יוסי בילין ,הוא עצמו אישית לא חבר ממשלה ,אבל שליחיו ,לא רק שהם שם ,אלא הם גם נותנים את הטון - מר בילין היה האיש שמצא את טליה ששון ,שהתאימה להשקפותיו כמו כפפה ליד ועד היום משתמשים ''בשרותיה'' ,כאשר קיים ''צורך'' לכך ,היא תמיד תספק את הסחורה - סחורה של הרס, של אובדן דרך, של פוסט-ציונות ,היא לעולם לא תאכזב את אויבי ישראל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביילין שליח בעצמו.של האיחוד ה
ל"ת
ארופאי,
13/03/05 16:11
|
|
 |
19.
הפכת את דעתך ??תחזור לעם
אורי,
13/03/05 11:43
|
העם לא בחר בשמאל. אם שרון חושב אחרת (''דברים שרואים מכאן'' ועוד כל מיני מנטרות נבובות) שיתפטר ויחזיר את המנדט.
לא בחרנו בשרון / ששון השמאלנים.
כל התנהגות אחרת היא גניבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
שבכ-אל תמלאו פקודות פוליטיות
בטחוניסט,
13/03/05 11:43
|
|
 |
17.
לא נולדתם בארץ חופשייה
ישראלי,
13/03/05 11:41
|
כדי להיות נתינים של דיקטטורה ותקשורת בזוייה התעוררו אתם העם בלעדיכם אין לדיקטטור חיילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
נשרוד גם את שרון ומרעיו
יהודי,
13/03/05 11:39
|
העם היהודי שרד משטרים אפלים מהדיקטטורה של שרון
עם ישראל חי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כל הכבוד,14
ל"ת
מתנחל,
גוש דן,
13/03/05 11:33
|
|
 |
מחויבים לפינוי ויפה שעה קודם
משה,
פתח תקווה,
13/03/05 11:47
|
|
 |
14.
אנחנו ננצח על אפכם ועל חמתכם
מתנחל גאה,
13/03/05 11:28
|
האזור היחיד בארץ בו יש עליה בביקוש לדירות, למרות המצב הבטחוני והתנכלויות השמאל שבראשו עומד שרון, הוא יהודה ושומרון. אם מישהו חושב שהוא יצליח לעצור את מפעל ההתיישבות, הוא טועה ובגדול. כנגד כל החוקים והמשטר הבולשביקי, לנו יש אידיאולוגיה, לנו יש אמונה. בזכות האמונה שרדנו אלפי שנים, וכשכל שונאי ישראל (גם היהודים שבהם), יכלו מן העולם בהתבוללות או בירידה מהארץ, אנחנו נמשיך לשאת בגאון את דגל היהדות האמיתית. עם חוקים לא מנצחים אידיאולוגיה. אין לכם סיכוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דעיכת השמאל
עידן,
רמת גן,
13/03/05 12:01
|
ניתן לראות, למרות התקשורת, שהשמאל בדעיכה. הוא נעמד על הרגליים האחוריות כי הוא מת מפחד מהיהודים עם האידיאולוגיה. תמשיכו כך, מתנחלים, והשמאל יתפגר מעצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דעיכת הימין
בקר טוב,
אליהו,
13/03/05 12:42
|
אם לא שמת לב אז לפני עשר שנים מדינה פלסטינית היתה מחוץ לקונצנזוס, והיום אפילו המתנחלים כבר משלימים איתה, שלא לדבר על הליכוד שיוזם אותה. מה שלפני עשר שנים נחשב לשמאל קיצוני נמצא היום בקונצנזוס הישראלי. אז מה כאן דועך ומה מתחזק ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד*********
רועי,
י-ם,
13/03/05 11:43
|
יפה כתבת. האויבים האמיתיים של העם היהודי לדורותיו ,היו הערב רב. לצערי ,בדור שלנו התנקזו כל שונאי ישראל שחיים בתוכנו. כולנו חייבים לזכור שהעם היהודי סבל מגזרות שמד איומות ונוראות במשך אלפי שנים ולמרות הכל נשארו חזקים ומאמינים,אז האם אותם אנשים קטנים ורשעים כמו שרון,מופז,ליבני,ששון וחבריהם יוכלו לנצח אותנו?! הצחקתם אותי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם כבר ניצחו
ואתם,
הפסדתם,
13/03/05 12:44
|
הקרב הוא על דעות הציבור (אתה יודע... דמוקרטיה וכאלה מילים ביוונית). ובקרב הזה אתם הפסדתם מזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניפגש בעוד 10 שנים****
ל"ת
רועי,
י-ם,
13/03/05 13:31
|
|
 |
ניפגש כבר בבחירות הקרובות
הימין מת,
13/03/05 14:06
|
|
 |
גם ליברמן כבר לא ימין
אליהו,
13/03/05 14:24
|
מי שקרא את התכנית החדשה שלו רואה שגם על ליברמן עבר מהפך והוא קורא למדינה פלסטינית. הוא לא יעלם אבל התזה הימנית הקלאסית הולכת ונדחקת לשוליים של השוליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
העם ינצח או בובת השמאל שרון?
חושש,
13/03/05 11:26
|
הרי ברור שרוב העם הוא בעד משאל עם ,ושתקשורת השמאל ושרון נגד,שלא יהיו אשליות,בלי משאל עם ירד הרבה דם בעת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אין לגיטימיות להצבעת הכנסת
שי,
13/03/05 11:14
|
על ההתנתקות. מי שרצה התנתקות חד צדדית היה יכול להצביע לעבודה, שהובסה וקבילה 19 מנדטים. מי שרצה להתנגד בחריפות להתנתרות חד צדדית - הצביע לליכוד. אין לגיטימיות להצבעת חכי''ם של הליכוד בעד יישום המצע של מפלגת העבודה, זו גניבת קולות ורמאות. החוק לא לגיטימי, אין חובה לציית לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מבין מה זה דמוקרטיה
ייצוגית,
13/03/05 14:03
|
|
 |
11.
לפנות לא רק מאחזים-גם התנחלויו
רמי,
13/03/05 10:55
|
ההתנחלויות והמאחזים מוצצים את דמינט (תרתי משמע)!! לפנות וכמה שיותר מהר!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
עסקת טיעון למאחזים!
חוקי,
בהחלט,
13/03/05 10:46
|
|
 |
9.
אולי נפנה את המרכז המסחרי געש?
ירון כהן,
ת''א,
13/03/05 10:45
|
בכל קיבוץ הוקם קניון ומרכז אירועים הפועל בשבת ולוקח לסוחרים העירוניים את הפרנסה. הכל על אדמות חקלאיות ונגד החוק. אז מה עושה דליה איציק בנידון? אני מציע לפנות בכוח ולהקים מחנות מעצר המוניים ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מה עם מאות מאחזים בלתי חוקיים
גבעתי,
בנגב-בדואיים,
13/03/05 10:22
|
כן אני יודע, אסור לדבר על זה, מצטער נפלט לי, תעצרו אותי, אבל אין מה לעשות למי שיצא בזמן האחרון לעבור את קו באר-שבע דרומה וראה את מאות המאהלים הבלתי חוקיים שבנויים שם ע''י בדויים, אני יודע שלתושבי המרכז לא נעים לדבר על זה אבל אני מעריך שאף אחד מכם לא קיבל אבן על המכונית באינתיפדה החדשה בכבישי הדרום, עוקף באטר-שבע ואזור צומת שוקת, שימלאו עוד דו''ח הרבה פחות נעים אבל האמת חייבת לצאת לאור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
העם ינצח או בובת השמאל שרון?
דני,
13/03/05 09:52
|
הרי ברור שרוב העם הוא בעד משאל עם ,ושתקשורת השמאל ושרון נגד,שלא יהיו אשליות,בלי משאל עם ירד הרבה דם בעת הטרנספר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
צריך משאל עם על הורדת מאחזים
זה שלא,
ידע לשאול,
13/03/05 09:32
|
לשאול את העם ועכשיו. אחרי זה נעשה משאל עם האם צריך למלא אחר הוראות החוק במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יותר חשוב, החוק? או הקיום
מיכה,
חיפה,
13/03/05 13:26
|
|
 |
מי קובע את החוק ?
לשאול..,
13/03/05 14:51
|
אני מזכיר לך שאת החוק אנחנו קובעים. המאחזים רק מסכנים את הקיום שלנו במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יש סתירה אז אתה בבעיה קשה
אני חוקי,
אתה לא?,
13/03/05 14:04
|
אין סתירה בין מדינת ישראל לחוק. רק בין ההתנחלויות לחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
יש,,,,פימוי לאלתר ושלום עכשיו
ל"ת
משה ,,
פתח תקווה ,,
13/03/05 09:31
|
|
 |
אפילו הערבים לא מאמינים כבר לש
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
13/03/05 12:02
|
|
 |
4.
ברצוני
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
13/03/05 09:28
|
להזכיר למיפלגת העבודה שכל מדינת ישראל מורכבת ממאחזים מדן ועד אלת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
עזרה ולבני הם גמורים בליכוד
אבי,
13/03/05 09:27
|
עקב ההסתה הפרועה של 2 השרים נגד הימין הם הבינו שהם לא יבחרו שוב בליכוד הפ בונים על זה ששרון יקים מפלגה חדשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבני עוד תהיה ראש ממשלה
מעריך,
אותה,
13/03/05 12:51
|
סוף סוף יש לנו מנהיגה שלא מפחדת לומר את דעתה, ועושה זאת בצורה אינטיליגנטית ולא מתלהמת. אם יש אישה שראויה להיות ראש ממשלה, זו היא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבני : עתידך לפניך !
עמיר,
נהריה,
13/03/05 14:49
|
בהחלט מסכים !!! אינני איש ליכוד אך לשמוע את ציפי ליבני, את הטיעונים האינטלגנטיים שלה, את ההדר הביתר''י מבית היוצר של בגין זה פשוט תענוג. היא מצטיירת - יותר ויותר - כאדם אייכותי, ערכי, איננה מכפישה איש/ה ואיננה פוגעת באיש, ושואבת את תפיסת עולמה משילוב של בית שבו גדלה : בית ערכי וצנוע ( כמו בגין כבר אמרתי ? ) ומציאות מדינית / פוליטית משתנה ועדכנית שבה יש לתמרן ולמצוא את האופטימום.
ציפי לבני היקרה, אני רק מציע לך להקשיב למשפט ששמעתי פעם מאיש יקר : מאיר פעיל - בהרצאה : ככל שהקוף עולה יותר ויותר גבוה בסולם, כך הישבן שלו נחשף יותר ויותר והקופים האחרים מנצלים זאת על מנת לחפש יותר ויותר פגמים ואיך אפשר להפיל אותו למטה. הערה - כמובן שמדובר בדימוי ואינני רומז לכלום. רק : שמרי על הגב שלך.
ציפי ליבני : אני מאחל לך שתגיעי להיות ראש הממשלה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שרי העבודה!!!! יש חיה כזאת ???
ל"ת
לןציפר,
גבעתיים,
13/03/05 09:05
|
|
 |
1.
למנות את טליה ששון ליועץ משפטי
ל"ת
של הרשות,
הפלשתינית,
13/03/05 08:50
|
|
 |
שרון מצליח במקום שהשמאל נכשל:1
הריסת הליכוד2,
פינויב.בנוי,
13/03/05 12:01
|
גם ביבי ניסה וניכשל. = שצדק שמיר : הים אותו ים, הערבים אותם ערבים , וביבי אותו ביבי(יישום בנ-שמאל , לא בנ-ימין.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התעסקות יתר במאחזים,יש לה סיבה
ל"ת
לאחיזת עיניים.,
ותאו'' דרכים?,
13/03/05 14:10
|
|