 |
61.
המתירנות המינית
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
15/03/05 12:36
|
המודרנית עושה שם רע לאישה המודרנית והופכת אטותה לזולה ופשטה וזה מיתבטא בלבוש חוספני יתר על המידה גם בימים מודרנים כיום ובעיקר בידי המיתלבשת עצמהולא רק בלבוש ולא רק אצל הנשים הים הופנה השלטת היא ההפק'רות בכל תחום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם לשון האם שלך היא יידיש?
הדת אופיום לעם,
15/03/05 17:20
|
אי אפשר להבין שום דבר מדבריך עקב שגיעות כתיב והעדר כל פיסוק. איך שלא יהיה אתה ללא ספק מפגר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יידיש מאמא
בז נודד דיגיטלי,
15/03/05 21:14
|
ה''מפגר'' מיותר לחלוטין. תן לתמליל, תחביר, ושגיאות הכתיב להעיד על המחבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האופיום שונא גם את מי שמתנסח
כהלכה ובבהירות,
הדת אושר לעם,
16/03/05 15:31
|
|
 |
60.
עורך טיפש
אליעז כהן,
15/03/05 09:09
|
כזו ידיעה צריכה להופיע בכותרת ראשית, לא רק של יהדות, אלא של NRG כולו!
לעצם העניין: יוזמה ברוכה וטובה. כל הכבוד לרב רונצקי ולשאר הפועלים בעניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
לקופף את צה''ל?
שישו הקטן,
15/03/05 09:03
|
הם מנצלים את העובדה שהלוחמים הדתיים הם חלק גדול מהמערך הלוחם - דווקא משום כך גדל הצורך לקבל אותם. יש לזכור שעד לאחרונה לא הייתה בעיה כזו, משום שרבים מהתפקידים היו סגורים לבנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
רעיון אידיוטי
מנדל הגדול,
מרכז,
14/03/05 21:22
|
שיגעון מה שיש בצבא.מי ישמע...אישה מעבירה כנס.אז מה?! עוד רעיון מטומטם של כמה פוצים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
כל הכבוד לצה''ל
חייל דתי,
פ''ת,
14/03/05 20:31
|
חבר'ה חילונים. תאמינו לי שבלי שיהיו בנות לידכם , הריכוז שלכם בנושאים הצבאיים יהיה יותר גדול. אין לי שום דבר נגד בנות, אבל ברגע שקורה מה שקורה כיום בצבא זה פשוט לא מתאים. תחכו ותיראו איך זה ישפר את הצבא. זה נראה לכם שולי מבחינה צבאית אך זה חשוב מאוד! כל הכבוד לצה''ל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
וועדה מבורכת
קצין,
14/03/05 18:04
|
חשוב לציין כי הוועדה הינה וועדה מבורכת ומביאה לפתרון את כל נושאי המגדר של נשים וגברים בצבא. אל לנו לשכוח כי הוועדה היוותה גם מענה לבעייות החיילות בצבא. יישר כח !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
ימונה האל''מ הדרוזי למפקד
ארק1,
14/03/05 17:08
|
היחידה לצניעות בצהל . אין כמוהו מומחה לעינינים שבינו לבינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
No Difference
Cleopatra,
Canada,
14/03/05 16:09
|
Oh Boy, what is the difference between the dictatorship in Iran, Afghanistan, and Israel? We are Jews but otherwise we are the same.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
והיה מחניך קדוש
מאיר,
מרכז,
14/03/05 15:33
|
אם רוצים צבא מוסרי ואיכותי כל ה''ערבוב'' המיותר לא נחוץ ורק מזיק. בשביל ערבוב יש דרכים אחרות ולא צריך את צה''ל שיארגן את העניין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
עבירות המין היו ביחידות פתוחות
יעל,
הרצליה,
14/03/05 14:17
|
שימו לב רק לדבר אחד רוב עבירות המין שהיו ופורסמו בתקשורת בתקופה האחרונה היו ביחידות פתוחות כלומר ביחידות בהן החיילות כלל לא לנות ביחידה. אז חיילת שרוצה או חייל שרוצה להתנהג בצורה שאינה צנועה לא המקלחת תעצור אותם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
זה התחיל מבית הכנסת במז''י!!
דרור,
חיפה,
14/03/05 13:56
|
הדבר התחיל אחרי שכמה אנשים הפכו את בית הכנסת במז''י למקום מפגש שמי שלא מגיע אליו יש לו סיכויים קטנים ''לשרוד'' ואז פתאום כל הנגדים במז''י נזכרו שעוד בילדותם הם הלכו עם כיפה על הראש. הדבר המשיך בחבורה של קצינים בכירים שעסקו במינויים וזאת מאחורי גבם של אלה שהיו צריכים לעסוק בכך. אחד הקצינים הבכירים האלה הפך אחרי פרישתו למנהיג מפלגה דתית וגם היה תקופה מסויימת שר. כל החבורה עסקה במינויים בעלי גוון פוליטי כולל מינויים של קצינים בכירים מי שלא היה מקורב אליהם היה בעל סיכויים קטנים לקבל תפקיד מפתח או תפקיד ביהודה ושומרון או אזח''ע. והיום הם ממשיכים כנראה בפעילותם בכל מיני דרכים עוקפות. די בלישמוע מי היו חברי הצוות הממליץ כדי לדעת מי עומד מאחורי הדברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
כולכם השתגעתם???
שפוי,
14/03/05 13:37
|
מה זה, עוד עבודה לג'ובניקים החרדיים? ככה הם סוחטים מאיתנו הכל!!! וחוץ מזה הם עוד יקבלו תוספת סיכון, אני מניח, כי הם ישימו את נפשותיהם בכפם כשיתבוננו האם בנותינו כשרות או לא!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
צה''ל אנו
כאכר,
כברגרגר,
14/03/05 12:33
|
בנות -שרות לאומי חילונים -לישיבות דתיים -לצה''ל כך המדינה תראה אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
דני,
14/03/05 12:50
|
|
 |
48.
העז שמסרבים להוציא
דב,
מודיעין,
14/03/05 12:33
|
א. לכל הסוטים בעלי דמיון ''כחול'' תדלגו השורות הבאות לא מיועדות לכם.
ב. לכל מי שמוסר ויהדות הם נר לרגליו דתי או חילוני :
דו''ח אל''מ ילון פרחי מדבר בעד עצמו. זו לא מצוקת החיל הדתי. זה גימיקים פמיניסטיים ללא חשיבה. שאח''כ כולנו משלמים על כך גם במבצעיות של צה''ל. בוקר טוב מקלחות נפרדות צריכות תקצב?! זו כפיה דתית?! יש פה שנים של כפיה אנטי דתית שאחראי עליה מופז כרמטכ''ל שהביאה לסדום ועמורה ממש. חיל בא לשרת את עמו בצורה הטובה ביותר ומצא את עצמו מול איסורי תורה של גילוי עריות? מישהו צריך לתת את הדין למה למגורים ומקלחות נפרדות צריך מכבש לחצים אדיר?! ראש אכ''א והרמטכ''ל נא תגובתכם! אתם מקבלים משכורת כדי לאפשר תנאי שרות הולמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
הצבא מתחרד! רחמנא ליצלן!
רועי,
ת''א,
14/03/05 12:23
|
לא מבין מה זה הקטע הזה , לפני כמה זמן עצרו את הקצין ההוא על הטרדה מינית, כאילו שלא כולם עושים את זה! ועכשיו הפרדה במקלחות, לא קצת הגזימו? הרבנים האלה, קיצוניים שמשתלטים על המדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
דוגמה לאופן קבלת החלטות בצבא!
יעקב,
רעות,
14/03/05 12:20
|
קודם מחליטים לבטל את מערך הח''ן ואחרי זה ממציאים משמרת צניעות! ממש בדיחה אז למה ביטלו את מערך הח''ן כדי להקים את משמרת הצניעות? קודם מחליטים לבטל את בה''ד 12 ואחרי זה בונים בה''ד 12 אחר בבה''ד 1 אז בשביל מה ביטלו את בה''ד 12 . רבותי זה היה יכול להיות מצחיק אם זה לא היה עצוב!! ואם זה לא היה צה''ל שלנו שאמור לשמור על המדינה שלנו. כך הם נוהגים ''חכמינו'' קודם משנים ואחרי זה בודקים. הגיע הזמן שכל החכמים שנמצאים שם בדרך כלל בגלל סיבות לא ענייניות (ולא רק בגלל כישוריהם )יפרשו מצה''ל וימונו לכל התפקידים אנשי מקצוע נטו. די היה לנו מהחכמים האלה בשנים האחרונות!! כאן יש לנו רק דוגמה קטנה מהתנהלות הצבא בשנים האחרונות אם נבחן את שאר ההחלטות אנחנו יכולים לקבל ''גרדת'' אז באמת די לנו מכם לכו הבייתה יחד עם בוגי !! הרסתם מספיק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
לא רוצים לא צריך
המחליט.,
14/03/05 12:00
|
עם כל הערכתי לחיילים הדתיים בצבא שיפסיקו לבלבל את המוח. כבר מזמן השתן עלה להם לראש. אנו חיים במדינה דמוקרטית ולא מתנהגים לפי ציווי הדת. כל המסגרות הנפרדות לחיילים דתיים צריך לפרק אותן אבל מיד (ראה התנגדות החילים הדתיים להתנתקות) אין שום סיבה לקיים אותן , ירצו יתגיסו לצבא כמו כולם לא ירצו יש מספיק חיילים בסדיר ולא צריך עושי צרות נוספים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
בתור חילונית, לא רואה בכך בעיה
דנה,
צה''ל,
14/03/05 11:59
|
גם לנו כבנות חילוניות לא נוח עם הקירבה המוגזמת אבל אנחנו לא אומרות כלום כדי לא להיחשב לשמרניות, כך שאין לי שום בעיה עם הנסיון להגדיר יותר את הגבולות. זה לא שלא מאפשרים לנו לעשות תפקידים מסויימים אלא מאפשרים לנו יותר פרטיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
עזוב אותה במנוחה
יואב,
14/03/05 11:56
|
אני קורא את תגובות הגולשים ואני פשוט המום!! זה שבכתבה נרשמה הכותרת 'כפיה דתית', גרמה לכל המגיבים לסטות מהנושא המרכזי, רק מראה עד כמה אנחנו הציבור הישראלי נוהגים כזלזלים העפים ברוח ותנודותינו מוכתבים ע''י העיתונאים. רבותי! כל תקופה אנחנו שומעים על תביעה משפטית אחרת בגין ניצולם של חיילים/מפקדים וכו' אני ממש לא מבין מה הסיפור. ההפרדה אינה קשורה לדתיים כי אם לטובת הנשים. אתם הגברים, ואני בתוככם, חייבים להמשיך, או להתחיל, להפעיל את קסמיכם ולשבות את החיילות בדרכים גבריים כאלו ואחרים ואל תחפשו לכם דרכים קלות לגור יחד עם הבנות. מי שתרצה אותך - תרצה ואם לא, אז עזוב אותה במנוחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
העיקר שיוצא לי להתקלח עם דתיים
תקע- חבר של שקע,
14/03/05 11:49
|
חמודים שרק שולחים מבטים כל הזמן. חבל רק ששקע קצת קנאי. אני רוצה שיהיו מקלחות נפרדות לדתיים שלא יהיה לי פיתוי לעשות משהו ולשבור את קדושת הזוגיות של עם שקע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מרחם עליך!!!
שפוי,
14/03/05 13:46
|
|
 |
41.
מדינת ישראל 2005@@@
K.K.K,
14/03/05 11:43
|
ראש ממשלה - מושחת עד היסוד כבוד נשיא המדינה- בובת מריונטה חברי הממשלה - מגרשי יהודים כנסת - ערב רב בג''ץ - מקום המשפט שם הרשע פרקליטות - ממשיכי הלורד מוין והמנדט הבריטי צה''ל - צבא הגירוש לישראל צבא הפריצות לישראל משטרה - איש הישר בעיניו יעשה תקשורת - שליחי השטן וגדולי האנטישמים נוער - סקס ,סמים ואלכוהול
גיבורי תרבות : הומואים,מחבלים,טלנובלות ארורות,מעשני מריחואנה,אנשים מושחתים,נואפים ושאר מרעין בישין
מוקצין מחמת מיאוס: מתיישבים,דתיים,חרדים,מסורתיים,תפילין,צניעות,יהודים ויהדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
לא שייך לדת.
שושה141,
14/03/05 11:41
|
ברגע שבמגדל שמירה יש חייל וחיילת שעסוקים בדברים אחרים מלבד שמירה, העמדה למעשה נטושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
סיירת הצניעות לתל ברוך...
נראה אותם,
14/03/05 11:38
|
נראה אותם שולחים סיירת צניעות לחולות תל ברוך על מנת שתפריד בין האברכים לבחורות העובדות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אולי החילונים יחזרו לקרבי
ל"ת
חיים,
אלקנה,
14/03/05 11:30
|
|
 |
37.
מה הם מיתלוננים
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
14/03/05 11:13
|
לי בשרות הצבאי לא היזדמן להיות כל כך קרוב לחילות מה הם מקטרים וגם רציתי לעבור קורס חובשים ועכשיו אני קורא מה אני הפסדתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מה הרעש?
Maya S.,
Tel-Aviv,
14/03/05 11:08
|
כאשר אני שירתתי בצה''ל (1950-1952סדיר ועוד כמה שנים טובות מילואים), הן מגורים וגם מקלחות ןשירותים נפרדים - גם בתנאי שדה (מגורים באוהלים) - היה דבר מובן מעליו. והקפידו על כך גם בעיתות מלחמה - מבצע סיני (1956) למשל. -ואיש לא ניסה אפילו להשיג גבול. אז מה הרעש הגדול הזה הפעם בקשר להפרדת מינים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
zahal and lovely talkbacks
elephant,
14/03/05 11:03
|
first of all i would like to express my deep satisfacrion that my military service is already history... i am happy i will not experince these innovations on my skin.secondly i would like to express my deepest condolences to the talkbackers..'kol israel haverim'more then a joke...we love each other too much..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
יוהל''ן זאת סתם חותמת גומי!!
דנה,
14/03/05 11:02
|
יוהל''ן זאת סתם חותמת גומי שלא עושה שום דבר ממשי רציני. אם קצינים בכירים שהורשעו בעבירות שיש עימן קלון נגד חיילות צה''ל ממשיכים להיות מועסקים ע''י צה''ל, ומקבלים סכומי עתק על כך בנוסף לפנסיה הצבאית המלאה שהם מקבלים. אז חבל על הזמן של היוהל''ן !!! צריך לבטל את התקנים של יוהל''ן וכך נחסוך הרבה כסף שמבוזבז סתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
חילונים - קודם תשרתו בצבא
לפני שתתנגדו,
14/03/05 11:02
|
כל המגיבים המתנגדים הם בעצם חילוניים שבדרך כלל לא משרתים או שהם ג'ובניקים בקרייה. היום הדתיים נושאים ברוב הנטל ביחידות הקרביות. אז יש לפרגן להם ולעזור להם לשמור על אמונתם!!! חילוניים - לא מתאים לכם? תחליפו אותנו ביחידות הקרביות ותשחררו אותנו מהעול!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זאת בדיחה, זה לא מצחיק
הדת אופיום לעם,
14/03/05 11:57
|
עשית סקר סטטיסטי שמצביע על רוב דתי ביחידות הקרביות? לאחר שרות של כמעט 30 שנה בסדיר ובמילואים והכרה מאד קרובה של רוב היחידות בצבא, אין כל ספק שרוב החיילים בכל היחידות הוא חילוני , אולי חלקם מסורתיים. אני מאד ממליץ שקריאתך לשרות צבאי תופנה כלפי החרדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לאל שנשארו גם לומדי תורה
סא''ל אביב גפן,
הדת אושר לעם,
14/03/05 15:11
|
אכן תורת ישראל היא סם החיים ועובדה שמי שטעם את תורת ישראל מוכן להצמד אליה ולחיות בכל מצב גשמי נתון.. ומן הראוי היה שכל בחור בישראל יתגייס שנה לישיבה שהיא ''בית היוצר לנשמת האומה''(ביאליק)ורק כדי לדעת מה הוא עושה כאן ולאן מטרתו ואם יעדיף לשנוא חרדי ידע מי ומה הוא שונא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצחקת אותי. תרומה דתית אפסית
אסף,
14/03/05 11:38
|
בני''שים משרתים שנה וחצי בלבד ומייד משתחררים לישיבות שלהם, בלי שעשו שירות מבצעי.
את הקישקושים על הציבור הדתי והתרומה שלו אתם יכולים לספר בישיבות התיכוניות עד שנת 3000, כי רק הפתיים שם מאמינים להם אבל כל מי ששירת כלוחם בצה''ל יודע את האיכות הנמוכה של חיילי ישיבות ההסדר, סירובי הפקודה והשתמטות משירות בצבא. (בלי לדבר אפילו על 50% מציבור זה - הנשים, שלא משרתות יום).
התרומה שלכם קטנה יחסית לנזק שאתם גורמים למערכת. אל תשרתו ואל תעשו טובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
בהמשך יאכפו הנחת תפילין בבוקר
חיים,
דרום,
14/03/05 10:46
|
הקמת משמרות של רבנים לובשי מדים... כמה כסף הם מקבלים מצה''ל תמורת השירות מסוג זה? - כסף שהיה יכול לשמש לרכישת אמצעי לחימה ומיגון ללוחמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
גועל נפש כל החוסר צניעות-איכס
יוסי,
ת''א,
14/03/05 10:31
|
|
 |
30.
הצבא זה לא הכנסת. לא בית זונות
ל"ת
מי ידאג לביטחון,
כשהם מיוחמים,
14/03/05 10:30
|
|
 |
29.
צניעות
אהרון,
חיפה,
14/03/05 10:30
|
להוציא הבנות מצה''ל. נמצאות מסיבות ארכאיות בלבד. הוצאת הבנות תעזור להן ולצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
רון טל לא עושה את מה שאומר!!
צביה,
אפרת,
14/03/05 10:25
|
האלוף רון טל לא עושה את מה שהוא אומר. בראיון לתקשורת אמר האלוף רון טל שהוא חילוני עם כיפה שקופה. אבל במקביל לכך אצלו במז''י הועסק קצין בכיר במילואים (אל''ם)שהתנהל נגדו משפט על ביצוע מעשים מגונים בחיילות. הקצין בסופו של דבר הודה, הורשע והורד מדרגת אל''ם לדרגת סרן. האלוף רון טל מכיר את הקצין אישית אבל זה לא הפריע לו להמשיך ולהעסיק את הקצין ואת החברה אותה מייצג הקצין בפיתוח אמל''ח לחיל הרגלים למרות המשפט שהתנהל נגדו. בנוסף לכך היה הקצין מוצב במקחצ''ר בתפקיד בכיר למרות שהוא היום כבר סרן ולא אל''ם. האם האלוף רון טל הוא מפקדם של החיילים בלבד ולא של החיילות? או אולי האם הדברים שפורסמו כאן קשורים לסבב המינויים הצפוי בצה''ל אך אין כוונה לנהוג כך במציאות? אשמח לקבל תשובה רצינית בנושא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
איזו צביעות.
ירושלמית,
י-ם,
14/03/05 10:15
|
בתגובות שהיו על קיצור המילואים המתוכנן היו תגובות ששאלו למה נשים לא לוקחות חלק גדול יותר בנטל, והנה פה כבר מנסים לזרוק אותנו החוצה לגמרי מהצבא. אני גאה בשירות הצבאי שלי. הייתי עושה מילואים בתפקיד אם לא היו נורמות לפיהן מילואימניקיות בתפקיד שלי הן משהו שאפשר לוותר עליו. מספיק עם המסר הכפול! או שנשים יכולות לתרום באופן שווה (ואפילו יותר) לצבא, או שהן מהוות הפרעה ל''טובי בנינו'' הצנועים. שלא יטעו פה אף אחד - חוקי הצניעות רק דוחפים החוצה בנות מתפקידים שגם ככה הן מחזיקות כי לא נותנים להם להשתתף בפעילות קרבית, ולכן הן רק מדריכות. אז גם זה לא טוב? מה השלב הבא? לפתור בנות במחזור לחופש? לא לתת לחילונים לעשות תורנות מטבח? לקיים שני צבאות נפרדים? די למסר הכפול. מי שיש לו בעיה עם נשים שיתמודד עם זה. כמו שצריך להתמודד עם שמירה בשבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גברתי היקרה
אאא,
14/03/05 10:47
|
כל מערכת שבה יש עליה משמעותית באחוז הנשים מסה''כ כוח האדם - מאופיינת בירידה גדולה מאד באיכות הביצוע ובתפוקה.
כך קרה למערכת החינוך,לצבא,לפרקליטות,למערכת המשפט,לצבא ולתחומים שהפכו לנשיים כמו כימיה וביולוגיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו מסקנה מדהימה!
שולה,
14/03/05 11:40
|
בכל מערכת שבה אחוז הנשים עולה השנוי הראשון שנעשה הוא ירידה בשכר ובתנאי העבודה. הירידה במקצועיות ובתפוקה (ובתדמית) היא פועל יותא של הירידה בשכר ולא תוצאה של השינויים המגדריים.
הייתי אומרת, שאדוני מוכיח כאן שלמרות מינו, יכולת הסקת המסקנות שלו נמוכה מאוד (או שמא בשל מינו) - ואולי זו ההוכחה הניצחת לכך שתגובתו היא גבוב של שטויות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם תועים
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
14/03/05 11:22
|
רבותי המדינה ברובה מנוהלת על ידי הגברים ותיראו את המדינה המושחטת הזאת שכבר אן בה אזור אחד נקי ללא שחיטות כלשהי ורטובם גברים מה שכן נכון לגבי האישה בארץ היא האבתה המוגזמת לחשוף את גופה בכל מקום ובכול זמן החל מילדות בבת הספר היסודי וכלה ברשי מנהיגות המדינה בתיקשורת והבחורה המוציה ברחוב סטודנטיות תוכניות טלויזיה וכן הלאה ואפילו ויקי כנפו ומה זה אומר כולם יודעים על מה זה מצביע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל אאא. מאיזו ישיבה הבאת
אורן,
14/03/05 11:16
|
את התיאוריה שלך על התפוקה היורדת במקומות בהן יש יותר נשים? ואולי הקיפוח המתמשך של מערכת החינוך, גורם לכך שמרבית העובדים במערכת זו הן נשים (מה שקרוי מפרנס שני)? כמנהל במערכת פרטית, את מרבית התפקידים (גם הניהוליים) אצלי ממלאות נשים, ואני אפילו לא חולם להכניס גברים לתפקידים אלה. אז קח את התיאוריה הזו שלך, ותחזור למאה התשע עשרה, לשם היא, ואולי גם אתה, שייכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק היכולת קובעת
בז נודד דיגיטלי,
15/03/05 21:24
|
אורן, ככלל יש מנהלים מצויינים, ויש מנהלות מצויינות. כל קשר ''איכותי'' למין המנהל/ת הוא טיפשי ומיותר. אגב, האם יש אצלכם שרותים מעורבים לנשים וגברים בעבודה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת 100%
ל"ת
רוני,
גלילות,
14/03/05 10:41
|
|
 |
26.
מגוחך!
אלו,
14/03/05 10:14
|
תקשיבו לעצמכם!
מה זה כל הזלזול בבחורות שמשרתות במקומות האלו???
מה הן לא יכולות להתמודד עם זה? מה הם לא תארו לעצמם שזה מה שיהיה?
אני בטוח שהם מסתדרות מצויין, ותו''כ גם משיגות לעצמם כמה כלבלבים שעושים כרצונם.
אז אל תדאגו, תפסיקו להתלונן, ובאמת, תתחברו למציאות ותצאו מאפחת ימי הביניים שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אם זה לא 1 באפריל - אז ...!!!
חן,
14/03/05 10:04
|
כשקראתי את הידיעה הזאת הצצתי מיד בלוח השנה לראות האם זו ידיעה של 1 באפריל. !! אבל לא - עדיין מוקדם ל-1 באפריל - אז אין ספק האיתוללות השתלטו, בפעולה מקדימה, על צה''ל עוד לפני שצה''ל הספיק להפציץ את הכור האיראני !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לפני כ-30 שנה...
ותיק בארץ,
14/03/05 10:02
|
תפסנו את הטכנאי חובש הכפה הסרוגה כשהוא מאונן תוך כדי הצצה לצריף של הבנות שנמצא כ30 מטר ממגורי הבנים. אז מה אפשר לעשות נגד דבר כזה? תשאלו את הרבנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כל חובש כפה הוא דתי!!!
ל"ת
תפנימו,
14/03/05 11:08
|
|
 |
לא להיות דתילוני סרוג
ל"ת
דוס שחור,
14/03/05 10:33
|
|
 |
מי בדיוק התיר לך לגלוש????????
ל"ת
סרוג לא צבוע,
ים.,
14/03/05 10:54
|
|
 |
דוס שחור אמיתי לא גולש באנטרנט
ל"ת
דתילוני דוס,
ים,
14/03/05 10:53
|
|
 |
23.
הטובים לסיירת צניעות
ימני - שמאלני,
14/03/05 09:55
|
כפי שפעם המתגייסים לסירת מטכ''ל היו רק בני מושבים וקיבוצים שגויסו על סמך היכרות אישית כך נזכה אולי בימנו שבנים של רבנים ידועים ומשגיחי כשרות מוכשרים יתגייסו לסיירת צניעות המהוללת ויעברו אימונים מתישים ברבנות הראשית. למותר לציין שסיירת זו תצויד במיטב הטכנולוגיה של צה''ל ולוחמיה יהי מקושרים ישירות לרשת של ליווינים שתעקוב מהחלל אחרי כל איום צניעותי שעלול חלילה וחס לפגוע באשיות הטהרה של מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
גברים יקרים!
חיילת,
תל אביב,
14/03/05 09:46
|
חילונים ודתיים כאחד:
כל הכבוד. זהו צעד חשוב בעיקר לנשים ואני לא רואה בו כפייה דתית אלא דווקא מהכיוון ההפוך-שמירה על הנשים שגם כך הן אוכלוסייה מועדת לפורעות במיוחד בצבא. מה לעשות שהרוב ביחידות האלו הם גברים? ומה לעשות שהמפקדים הם בד''כ גברים? כך אפשר לנסות ולהוריד מקרים של הטרדה מינית שבמקומות בהם החיכוך על בסיס יומיומי תוך פעילויות ומגע פיזי הוא גבוה ולחזור להתאמן למטרה לשמה יש צבא (לצערינו) והיא הלחימה וההגנה! אני בטוחה שהרבה גברים חילונים ''יתבעסו'' מלא להכנס לאותם מקלחות עם בחורות צעירות... אבל את זה כדאי לשמור לסופ''ש הקרוב לבילוי ב-TLV...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
דרור,
בית שמש,
14/03/05 10:12
|
יישר כוח. ומעבר לזה כל השקפת היהדות היא שמירה על האישה, שהיא קדושה יותר, רוחנית יותר ורגשנית יותר כך שהיא הרבה יותר קלה להיפגע, רוחנית, נפשית וגופנית. ההפרדה היא חשובה לכולם, במקום שמיועד לכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן, אין ספק שהנשים העדינות
שולה,
14/03/05 11:45
|
לא יכולות להסתדר ללא הגנתם של הגברים המוצלחים (אלו שאחראים לרעב, למלחמות, לעושק ול-98% מהפשע בעולם). כמה שטויות במשפט אחד! נכון, התפיסה היהודית היא של הגנה על נשים, וזאת כי הן נתפסות כרכוש. אתה בודאי לא תתן לרכוש שלך לחשוב עבור עצמו, לא כל שכן למישהו אחר להחליט עבורך מה יעשה בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קלות להפגע? הלו?
שושה141,
14/03/05 11:44
|
אם גברים היו צריכים לעבור לידה, אוכלוסיית העולם היתה מושמדת מזמן... לנשים כוח סבל הרבה יותר גדול מגברים. ראית פעם גבר מצונן? שוכב, בוכה על מר גורלו ובטוח שהוא הולך למות. אישה באותו מצב תמשיך לעבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרור, אתה כנראה לא מכיר נשים
נורית,
ת''א,
14/03/05 10:19
|
אם אתה חושב שהן עדינות ושבריריות... דוקא יש הרבה מג''בניקיות מבית שמש, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
חילונים רוצים את החרדים בצבא,
אבל כחילונים!,
14/03/05 09:34
|
|
 |
מטרתו העיקרית של צה''ל
אאא,
14/03/05 10:43
|
איננה להגן על המדינה,מה שהוא לא מצליח לעשות כבר 30 שנה. מטרותיו הן : 1)יצירת מקומות עבודה 2)ויסות כוח האדם שמגיע למשק מבתי הספר התיכוניים 3)המרה לנצרות של כל האוכלוסיה שחיה בישראל,וכפית אורח החיים המערבי-נוצרי על כל האוכלוסיה בכוח הזרוע.גם בג''צ והתקשורת מגוייסים למשימה צלבנית זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
דתיים הביתה
אבנר,
קריות,
14/03/05 09:29
|
אני קורא לכל הדתיים המשרתים היום בצה''ל והעומדים בפני גיוס לעשות את התרגילים של החרדים ופשוט לא להתגייס ולצאת מהצבא על סעיף נפשי. כאשר צה''ל הופך לצבא גירוש יהודים ולבית זונות אחד גדול, אין מקום יותר לחייל דתי שגדל על ערכים אמיתיים של אהבת הארץ וקיום מצוות התורה. נכון יתרוקנו חיילות שלמים מלוחמים אמיצים חדורי מוטיבציה להגן על המדינה אבל המדינה השתנתה ללא היכר והגיע הזמן להוציא את בני השמנת מחייהם עטופי הצמר גפן שייצאו להילחם במקומם. לא רוצים כפיה דתית? רוצים לגרש יהודים ולהושיב מחבלים רצחניים בבתיהם ולתת למרצחים את פרנסתם של מגורשי קטיף על ידי מסירת החממות הרווחיות שהקימו על אדמות חול? תאכלו אותה עד הסוף ושהדתיים יפסיקו כבר לתרום את גופם ונפשם במקום לא להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולם צריכים להתגייס
דניאלה,
רמת השרון,
14/03/05 12:10
|
אבנר אתה ממש צודק ואני אומרת את זה ממקום של אימא של חייל דתי שבכל פעם שהוא חוזר הביתה הוא מלא בייסורי מצפון .. הוא ממש קרוע מבפנים מתלבט בשאלה מה יותר חשוב איזה ערך להעדיף על פני האחר... מדוע להביא את החיילים האלה לידי כזאת התחבטות?? הם רוצים לתרום למדינה אבל כשזה בא על חשבון הערכים שלהם זה יוצר אצלם בעיה... צריך פתרון מיידי לתופעה או שנתחיל לראות פחות ופחות בחורים חובשי כיפות סרוגות בצבא.. וזה יהיה הפסד גדול לצבא ולעם.. וכולם יודעים זאת אז תעשו משהו.. זה הזמן להתגייס למאבק ולהתחיל לשנות את המצב בצבא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב100% *****
רועי,
י-ם,
14/03/05 11:33
|
כשאחד מבני הזוג מתחיל להתעלל בבן זוגו,אין שום סיבה שלא לפרק את החבילה לחלוטין. הסמולנים הצלבנים שונאי ישראל הכריזו מלחמה על כל מה שמריח ''יהודי''. אין לי ספק שהיום אסור לנו להתגייס לצבא המשומד הזה,וכל מה שנשאר לנו לקוות שמדינת ישראל תהיה מיצג ארכיאולוגי לדורות הבאים ,עד בואו של משיח צדקנו במהרה בימינו א-מ-ן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה
ל"ת
אאא,
14/03/05 10:42
|
|
 |
מי צריך דתיים?
שמעון,
ירושלים,
14/03/05 10:37
|
שאלה ממש טובה.. מי באמת צריך את הדתיים שמתגייסים ליחידות העילית של צה''ל שעוד עושים מילואים..הם ממש מיותרים סה''כ מה יקרה אם הם לא יהיו בצבא? מה כבר יכול לקרות חבר'ה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבנר כמה שאתה צודק!!!
ל"ת
להשתמט מהפריצות,
14/03/05 09:38
|
|
 |
להשתמט ממה?
רוני,
גלילות,
14/03/05 10:38
|
|
 |
דברי הג'ובניק
אריה,
גליל,
14/03/05 11:01
|
כנראה שהיית ג'ובניק מסכן בצבא שבילה את תקופת השירות בשתיית קפה בקריה ובחיזור לא מוצלח אחר בנות שחיפשו להן שירות חפיף כמוך על חשבון המדינה. אם היית לוחם היית רואה בעיניך שרוב הלוחמים הם חיילים דתיים ולא היית אומר דבר כזה אדיוטי ש''אפשר להשתמט רק ממשהו שהיית פעיל בו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל!
ל"ת
מח''ט דתי,
תל אביב,
14/03/05 10:53
|
|
 |
19.
צעדים בכיוון הנכון
יואב,
צפון,
14/03/05 09:23
|
אין ספק שהלוחמים הדתיים הינם בעלי מוסר וערכים גבוהים מהממוצע. מצד אחד אנו מעוניינים בכמה שיותר מהם בצבא, אך מצד שני אנו מרחיקים את הצבא מהם. החזרה לימים של פעם כאשר מגורי חיילות היו ''מחוץ לתחום'' לחיילים הם צעדים בכיוון הנכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדתיים יותר ''מוסריים וערכיים''?
ערך מוסרי,
קריית בטטה,
14/03/05 10:18
|
לא רק שאני חושב אין בדת משהו יותר מוסרי ( או באנשים דתיים) מאשר בשאר תושבי המדינה, אני חושב שהעדפת דעת הרב לפני חוקי המדינה זה לא מוסרי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין למין האנושי מוסר
אאא,
14/03/05 10:41
|
|
 |
18.
פשוט חזרנו לימי הביניים
לאן נגיע?,
14/03/05 09:17
|
אנחנו המדינה המפותחת היחידה שפשוט הולכת אחורה ואחורה ואחורה.
די לכפייה הדתית!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזור הביתה לאירופה
אאא,
14/03/05 10:39
|
שם תוכל לחיות בקרב אלה שאתה כלכך מעריץ וכלכך כלכך מתאמץ לחקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פריצות וזימה זה מתקדם!הבנתם?
טרוף,
14/03/05 10:02
|
תא משפחתי כבוד האדם בית יהודי זה ימי בניים .טרוף אונס מין חופשי אונס קבוצתי ורצח נשים זה מתקדם אוי אוי מה שגדל כאן .רק לבכות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק!
חחח,
14/03/05 10:11
|
|
 |
מה זה מודרני?אונס קבוצתי רצח
שופט. שרותי,
הפאב,
14/03/05 10:24
|
הרקבון הוא כל כך חזק עד שלא מבינים מה רע להתפלש בצואה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תהיו ענייניים
דרור,
14/03/05 10:20
|
במקום לענות ענייני, אתה מתקיף לא לעניין. באמת חיי משפחה טובים יותר מהפריצות שמובילה לאיבוד ערכים ולפשעי מין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא ותשכיל חביבי......
שחר,
הוד השרון,
14/03/05 09:58
|
אני לא דתי ושירתתי בצבא 5 שנים. אני לא יודע אם יש לך ילדה ואם אתה בכלל נשוי , אבל תחשוב לרגע אם הילדה שלך היתה בצבא , בתנאים של חוסר פרטיות וצניעות,כאשר כל חייל שחוזר מאימון שדה,רואה אותה יוצאת מהמקלחת,ומזיל ריר, ומתחיל לתכנן איך עד סוף השבוע הוא כבר שוכב איתה (בלשון המעטה). מעצבן, נכון? שאנחנו צעירים אנחנו לא חושבים על הדברים האלו, אבל שיש לנו כבר אנשים מאוד קרובים , המוח (הישר) מתחיל לעבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה רע בימי הבניים?
בערות חילונית,
14/03/05 09:49
|
כוחות המנטאלים והרוחניים בימי הבנים היו הרבה יותר חזקים מהיום ראה לאיזה שפל תרבותי הגיעו בני האדם בזמנינו......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הכל כפיה דתית
מנוחה,
מרכז,
14/03/05 09:35
|
אם לא תחפש כפיה דתית בכל דבר, אלא את ערכי המוסר האוניברסאלים, תגיע לבד להרבה מסקנות, שגם היהדות הגיע אליהם, ולא רק בעיניני צניעות, אלא בנושאים שונים כמו - יום מנוחה לעובד, עזרה לנזקק וכדו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה סתם טמבל
ל"ת
יוסי,
14/03/05 09:25
|
|
 |
17.
טוב מאוד. ככה יהיו פחות הטרדות
אמה מודאגת,
14/03/05 09:13
|
נהדר. המצב עכשיו הוא שהבנות בכלל מאבדות את הצפון, ומתלבשות בבסיס כמו בים.
אח''כ באים סיפורי הטרדה מינית (שאינה מוצדקת אף פעם, באגב. אבל יוןתר קשה לכעוס על חייל /מפקד שמעיר על השדיים של הבחורה, אם זו מסתובבת עם חזיה משופרת במקום חולצת T נורמאלית)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהשוואה לחברה החילונית-נוצרית
אאא,
14/03/05 10:39
|
|
 |
16.
חבורת פסיכים
ירון,
14/03/05 09:12
|
|
 |
טוב שיש יותר דתיים בצבא
אייל,
ת''א,
14/03/05 11:04
|
ככה הצבא נהיה מתקדם ונאור יותר, ולא רואה בבחורה רק גוש בשר שיש לבעול אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
עוד סיבה לא להתגייס...
פלרו,
14/03/05 09:11
|
הצבא הזה הולך ומדרדר ונותן לאנשים נורמלים עוד ועוד סיבות לא להתגייס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הסיבה היחידה שלך עד עכשיו
יאיר,
14/03/05 11:16
|
|
 |
אל תעשה טובות
ד,
14/03/05 10:16
|
מי שמחפש סיבות לא להתגייס, עדיף באמת שלא יתגייס. שמעת פעם דתי (לאומי) אומר: ''עוד סיבה לא להתגייס'' ? רק חילוני חסר ערכים מסוגל להוציא כזה משפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
עכשיו אתם מבינים?
מרי,
14/03/05 09:06
|
כשהחרדים לא רצו להתגייס הגיעו אליהם בטענות, כשהם מתגייסים - לא מאפשרים להם לחיות לפי אמונתם, אז מה אתם דורשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק!
ל"ת
שרון,
פתח תקוה,
15/03/05 00:44
|
|
 |
13.
מה בדיוק רע ב''פריצות''?
אריה,
14/03/05 08:56
|
לא ממש הבנתי. אחרי שהמציאו את אמצעי המניעה ולא כל מספר הופך להריון, למה בעצם עדיפה ''צניעות'' על ''פריצות''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכמה סיבות
אאא,
14/03/05 10:35
|
1)מין זה דבר אינטימי שמקומו בחדר השינה ולא בפרהסיה. 2)הפקרות מינית מאד מאד מפריעה לגוף כמו צבא לתפקד בצורה תקינה. 3)ניהול חיים על בסיס היצר הוא המאפיין של חיות בטבע.בני אדם אמורים לדעת למשול ביצר,לרסן אותו ולממש אותו במקומות ובעיתוי מסויימים,כי זה חלק מההגרה של תרבות. 4)פריצות יוצרת מצב שבו כל הקשר בין המינים מתמצה לקיום יחסי מין.הפמיניטיות חשבו שמתירנות מינית תסייע להן,אבל ראייתן כאוביקטים מיניים רק העמיקה והפכה לנורמה בפרסומות,ברשת,ובחיי היום יום. יצרים הם כמו תבלינים.הם רק תוספת ולא המהות,במינון הנכון,בעיתוי הנכון ובמקום הנכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצם השאלה מראה שההנחיות צודקות
מניסיון,
14/03/05 09:19
|
אתה כנראה צעיר, או שלא התבגרת. יש ביחסים מיניים יותר מאקט מהנה רגעי, ובמיוחד בגילאים הרגישים של הצבא, הדברים עשויים לגרום לסבל נפשי גדול, אפילו אם לכתחילה היחסים היו בהסכמה. בנוסף, שתפקיד הצבא הוא כאמור להגן על המדינה, ולא להוות תחליף זול ל''קלאב מד'' או מועדון רווקים אחר, שכל מי שבא לחגוג בא לחגוג.
וגם לא צריך להזכיר את כל ה''חצאי הסכמה'' שנגרמים בלחץ חברתי, או רגשי, וכו וכו...
בכלל יחסי מין עברו מין זילות בשנים האחרונות, ותגובתך מעידה על כך בברור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז הצבא
יולי,
רמת גן,
14/03/05 10:09
|
הוא זה שצריך להיות המוביל של ההתנהגות החברתית? איזה שטות זה. הצבא הוא צבא. מה שהחיילים עושים בינם לבין עצמם לא צריך לעניין אף אחד, כל עוד הם כמובן לא עוברים על תקנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו שאמרת הצבא הוא צבא ולא-
יאיר,
14/03/05 11:15
|
|
 |
זה החיים שלנו
משוחרר,
14/03/05 19:52
|
אם הצבא לוקח לנו 3 שנים מחיינו, אז שיהיו מוכנים לקבל אותנו כמו שאנחנו - בני אדם עם צרכים. מה ההבדל בין הג'ובניקים שחוזרים כל יום הביתה בשביל להזדיין לבין הלוחמים או אלה שמשרתים בבסיסים מרוחקים שלא חוזרים הביתה ומזדיינים בבסיס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לא רק דת
מנוחה,
מרכז,
14/03/05 08:54
|
חשוב מאוד לשים גדרות לצניעות, כדי לשמור גם על חילוניות וחילוניים, ואולי למנוע הדרדרות למעשים חמורים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה ''חמורים יותר''? מין זה רע
יואל,
14/03/05 09:01
|
|
 |
מין מצויין, כל עוד הוא בהסכמה
ל"ת
מנוחה,
מרכז,
14/03/05 09:31
|
|
 |
11.
מה זה האיראניזציה הזאת?
קוזמו,
14/03/05 08:50
|
אמרתם משמרות צניעות בצבא? עכשיו תסבירו לי את ההבדל ביננו לבין משטר האיטולות באיראן... בושה מה שקורה פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקומם של אלה
אאא,
14/03/05 10:30
|
הרוצים לחקות את הפריץ ולהטמע בחברה הנוצרית של המערב,איננו במזרח התיכון. ישראל לא הוקמה כדי להיות מצודה צלבניץמי שרוצה לקיים אורח חיים מערבי-נוצרי ולהטמע במערב - שיהגר לאחת ממדינות המערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תתפלאו אח''כ שיש מקרי אונס
כללים בסיסיים,
14/03/05 09:06
|
ככה זה גם במועדונים ובדיסקוטקים. ברגע שמותר הכל - מיד מגיעים גם הדברים שאסורים וחודרים להם לתוך המותר, ואח''כ כולם מתפלאים איך יכול להיות דבר כזה אונס בשירותים.
אם לא הייתם מאפשרים כל כך בחופשיות סקס בשירותים, גם לא הייתם נתקלים בתופעות של אונס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואין אונס בכלל אצל דתיים...
ל"ת
שימי,
אשדוד,
14/03/05 10:07
|
|
 |
הרבה הרבה פחות
ישי,
ת''א,
14/03/05 11:07
|
|
 |
זה רק נראה פחות כי מסתירים
ל"ת
שושה141,
14/03/05 11:46
|
|
 |
יש אונס יש סמים
אאא,
14/03/05 10:30
|
ויש אלימות,אבל פחות מ1 אחוז ממה שקורה אצל הנוצרים שמכונים חילונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ואפודים קרמים?
חיל מילואים,
רמת גן,
14/03/05 08:48
|
אני גאה ומאושר שצה''ל צבאנו המהולל והגאון מצא מיליונים להשקיע בשרותים נפרדים, רק חבל שבמילואים שלי חילים עומדים בלי אפודים קרמים והתרוץ? אין כסף וזה מה יש. ואני לתומי חשבתי שחיי אדם חשובים יותר. אבל כפי שאומרת הפרסומת מסתבר שטעיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסיבות בחה''א, תרבות יום א
אי-שם פה בסביבה,
ד.צ.,
15/03/05 17:55
|
טקסי ימי זכרון עצמאות ושואה.... חסר דברים שהם פחות חשובים מאפודים קרמים וחיי אדם ועדיין הצבא ''מבזבז'' עליהם מליונים? אל תיטפל לדתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים כמוך
לא מסכים איתך,
14/03/05 09:46
|
עושים מילואים ע''מ להתפרק ולהתפרפר.
יש אנשים עם קצת ערכים שמעונינים למלאת את חובותם האזרחית ותו לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חגורות צניעות קרמיות...
ל"ת
אריה,
14/03/05 08:53
|
|
 |
9.
So much money
Eli,
NYC,
14/03/05 08:47
|
So I guess the morons don' t have anything else to spend the money on!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
להקים סיירת צניעות צבאית- סצ''צ
חז''ל,
14/03/05 08:46
|
זה רעיון מצוין מכיוון שחיילי הסצ''צ לא יזקקו להכשרה קרבית. הם יגיעו ככה מהבית. עם אותן טקטיקות רחומות של שבירת עצמות שבאמצעותן סוגרים ענין עם מי שפוגע בחוקי הצניעות של העדה החרדית ''בלי בג''ץ ובלי בצלם'' (כמו שנהוג לומר במחוזותינו). מכיוון שאפי איתן איבד לאחרונה את הג'וב במפד''ל, וכפי שיודעים בוגרי גבעתי - יש לו נסיון רב בטקטיקות האלו - אני מציע לגייס אותו מחדש לצבא לעמוד בראשות הסצ''צ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
דתיים יקרים
משה,
ירושלים,
14/03/05 08:45
|
אם לא אכפת לכם, יש לי כמה ורידים ברגל שעדיין לא נכנסתם לי לשם!!!!!!!!!!!! תרדו לנו מהגב! די כבר! אי אפשר! נשבר הXXX.
ותענו לי - החובש הדתי שלא תירגל טיפול בבנות, איך ידע ברגע האמת לטפל בהם? האם גם אז הוא לא יסתכל? או יטפל בהם עם פרקי תהילים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרסת אותי מצחוק דביל....
אתה קורא לעצמך,
חכם ?,
14/03/05 09:08
|
לידיעתך, מבחינה אנטומית, ברמה אותה החובש לומד בקורס, בנות זהות במדוייק לבנים.
גם להן יש ורידים בידיים, גם להן יש לב וריאות, גם להן יש ידיים רגליים בטן וראש,
לא מדובר כאן בהכשרה של רופא נשים. תתבגר שנייה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
this is so pathetic.....
Mik,
USA,
14/03/05 08:44
|
we are becoming Saudia #2 with the same restrictive rules and regulations in the name of religion.....oy to our country - where are we going with this crap? what are they going to recomment next, that guys close their eyes when a lady soldier passes by? would that make everyone happy? instead of going forward, we are becoming like an arab nation....what a shame
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשתהיה כאן ותעשה מילואים תצפצף
ליאור ש.,
בנימין,
14/03/05 10:05
|
כן כולם יהיו מרוצים חוץ מסוטים כמוך. ובנוסף אנחנו לא נהפכים לשום מדינה כי אתה כבר נטשת אותה ואנחנו כאן נלחמים בצבא דתיים וחילונים ביחד. מפריע לך נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כל הכבוד לצה''ל
ןחו8חוי8,
ן9ון8וח8,
14/03/05 08:41
|
|
 |
4.
שאלת תם: למה עדיפה צניעות מפרי
אריה,
14/03/05 08:41
|
שאלת תם: אחרי שהמציאו את אמצעי המניעה, ולא כל מספר הופך להריון,- מה בעצם רע ב''פריצות''? למה בדיוק עדיפה ''צניעות'' על ''פריצות''? מישהו יסביר לי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''והיה מחנך קדוש''
ליאור ש.,
בנימין,
14/03/05 10:13
|
פריצות היא טומאה ומי שמנסה לדבוק בקדושה בורח ממנה. אנשים מנסים גם להיות צדיקים וגם להיות חיילים. כבר בגוף הכתבה אומר קצין בכיר בזרוע היבשה שהחברה משתנה בישראל וכוונתו לכך שיש יותר דתיים (חזרה בתשובה, ריבוי טבעי ב''ה ועוד). לכן צריך לבנות צבא המקובל על כולם ושיאחד את כולם. אתה לא יכול לדרוש מדתי לעשות צבא ולבגוד באמונתו. בשבילך זה כלום ובשבילו זה סם המוות. תוותר על תשוקותיך פעם אחת אפילו שלא חינכו אותך לכך ותגלה שאתה גם רוחני ונעלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרא כאן
תשובת תם,
14/03/05 09:17
|
http://www.tapuz.co.il/blog/viewEntry.asp?EntryId=296298
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לכל המלינים שכחתם?
לוחם בדימוס,
14/03/05 08:37
|
|
 |
2.
דתיים = הומואים
אלדד,
14/03/05 08:33
|
איזה טמבלים... הורסים את הכל.
שיעשו יחידות דתיות וזהו... כמו גדוד הסיור הבדואי, כמו הגדוד הדרוזי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה יחידות דתיות?
חייל דתי,
פ''ת,
14/03/05 20:28
|
אח שלי, אנחנו חלק מהעם הזה, לא צריכים להיות נבדלים מאף אחד. כולנו אחים, אז למה שנעשה יחידות נפרדות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הורסים לך את הזיונים בצבא ???
אין שכל,
אין דאגות,
14/03/05 09:10
|
אולי טוב שכך. תלמד להיות בנאדם, ולא לנצל כל בחורה לצורכי מין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנצל?? למה לנצל??
אלדד,
14/03/05 11:16
|
תשאל את כל הבחורות... גם הן נהנות מהביצועים שלי... מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
למה זה צריך להפריע לחילונים?
טלי,
נתניה,
14/03/05 08:32
|
בסה''כ קצת התחשבות בדתיים שלא מפריעה לאף חילוני, אלא אם כן הוא נהנה עד היום ממגורים משותפים עם בנות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נגד כפיה חילונית
צי,
14/03/05 12:55
|
עם כל הכבוד. אינך יכול להכריח את האדם הדתי להפר את כלליו וחוקיו. לך כחילוני. דגש על לך ע''פ סגנונך. אין כללי התנהגות בנושא. אבל מדוע שלא נכבד את אלה שיש להם כללי התנהגות בנושא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת התחשבות בדתיים????
הדת אופיום לעם,
14/03/05 11:49
|
הצחקת אותי עם ''הקצת''. המדינה מאז הקמתה יוצאת מגדרה כדי לרצות את הדתיים. כשרות מלאה בכל הקשור למדינה וגם בכל בתי המלון. אין תחבורה ציבורית בשבת. פטור משרות צבאי לפרזיטי הישיבות, תמיכות כספיות למגזרים הדתיים (לעומת שכר לימוד באוניברסיטאות ומכללות), קצבאות ילדים נדיבות ועוד. עכשיו שוב נכנעים בצהל לדתיים ומקימים סיירת צניעות : האח הגדול עינו פקוחה!!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לדתיים?! מה עם הנשים?
אזרח שאיכפת לו,
נשים התעוררו,
14/03/05 19:31
|
למה כל העניין הזה קשור למאבק של ''דתיים-חילוניים''?!
לבנות מכלל האוכולסיה מגיעה הפרטיות שלהן!!
מגורים נפרדים זו דרישה שצריכה לבוא ממגזר מסויים באוכלוסייה?
שרותים נפרדים זה משהו יוצא דופן?!
תעזבו את הדתיים במנוחה. זו דרישה שצריכה לבוא מכל המגזרים. בעצם, זו דרישה שצריכה לבוא נתוך הצבא עצמו.
איפה הפמינסטיות?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרזיטים הם יושבי בתי הסוהר
הדת אושר לעם,
14/03/05 14:33
|
חילונים כמובן... כשרות בתי המלון נובעת מדרישה של הלקוחות ולא כפיה דתית .אכן שרות בצבא מושחת ונואף זו כפיה. וכפי שרכישת דלת רב בריח מפחד פורץ חילוני הוא כפיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אושר - תשנה את התקליט
הדת אופיום לעם,
14/03/05 15:50
|
רוב יושבי בתי הסהר הם מזרחים מסורתיים, חלקם חובשי כיפות שחורות . לא תמצא שם מצביעי שינוי או יחד, אז תפסיק לבלבל את המוח עם הטוהר המדומה של הדתיים ובעיקר חרדים. חרדים לא מעטים נתפסו על פדופיליה, אונס ונטרדה מינית, כולל ראשי ישיבות וכוללים. רוצה לענות, תענה לענין ותפסיק לזיין את השכל עם בתי הסהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אופיום -תחליף את התקליט!
הדת אושר לעם,
אלי פימשטיין,
14/03/05 19:12
|
תן שם של ראש ישיבה''חרדי'' תן שם של ראשי כולל .חרדי.. ביום אחד יש יותר פשע חילוני מבחרדי מקום המדינה.וכיפות בבתי הסוהר חובשים האסירים אחרי הפשעים ובמשך ישיבתם בבתי הכלא ואחרי שמיעת שעורי יהדות שמהווים מזור לחינוך החילוני הרקוב ומנהליו חסרי האונים.. בא וראה ראשי ישיבות שלנו המפורסמים שבהם אף מסוגפים וצניעותם מכסה על גאונותם.. כאשר כל רכושם הוא בגדיהם הדל.. שנאתך מוכיחה על קיומי המשך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קרה פימשטיין האשכנזי קלקל
את התאוריה?,
הדת אושר לעם,
14/03/05 23:32
|
יראה הציבור וישפוט .. האם אני כל כך ירוד ברמתי שאיני מסוגל להגיב לחילוני עם עגלה ריקה? או שלא מצאת מקביל לרוצח פימשטיין בציבור החרדי..האמן לי שהפלוסופיה היהודית אוכלת בקלות רבה חכמים כמוך וללא בעיה. ואם תמשיך להתבצר לעולם לא תגיע לאמת..............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת - נמאסת עלי
הדת אופיום לעם,
14/03/05 22:04
|
אני יכול לנהל ויכח עם שווי ערך פחות או יותר. עם נחותים כמוך, שטופי מוח וחסרי בינה, חד כיווניים, אין לי שיג ושיח. מצא לך פרטנר ברמתך!!
הגב לתגובה זו
|
|