 |
68.
איזה מורשת????
פטריוט,
15/03/05 21:45
|
ממתי יש לגנדי מורשת?!??!?!?! כל מה שהייתה לו זו אידאולוגיה פשיסטית, אבל אין שום היסטוריה בדעותיו! אם כבר, רעיונותיו הם כתם שחור על ההיסטוריה הישראלית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
סוף סוף
שי,
15/03/05 16:03
|
אני חושב שסוף סוף מדינת ישראל קיבלה שכל ומלמדת את מה שצריך בבית ספר וזו מורשת עם ישראל וזה לא משנה אם זה רבין ז''ל או גנדי ז''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
לפרחיה (62), אילולא היתה
וגם את תשבי,
בכלא!,
15/03/05 13:37
|
המדינה הזו הפוך על הפוך, רבין היה יושב בכלא מאז 1948. ואם לא אז, הרי מזמן צריכים היו הוא ושמעון פרס לשבת בצינוק, וזאת לפנים משורת הדין, על אחריותם הישירה לרצח אלפי יהודים. גם גירוש הערבים מארצנו הוא לפנים משורת הדין, כי כבר לפני שנים רבות הם התחייבו במוות, על רצח העם היהודי על אדמתו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
למסביר הלאומי (50), בענין
''מורשת רבין'',
15/03/05 13:33
|
בדורנו, הנושא השנוי ביותר במחלוקת בקרב העם היהודי היא ''מורשת רבין''. כלומר, את המחלוקת יוצרים המחזיקים בה. מורשת ישראל, שהחזירה אותנו לארצנו, שעשתה אותנו לעם המוסרי ביותר בעולם, נוגדת לחלוטין את מורשת רבין. שהפכה אותנו לעדר נטול ערכים. אין קדושה, לא קדושת החיים ולא קדושת המולדת. למען המטרה ה''קדושה'' - הפקרת ערש האומה, נחלת אבותיה, מוכנה מורשת רבין להפקיר את חייהם של נשים, גברים, טף, עוללים, יונקים ועברים במעי אמותיהם. כל ממשלות ה''שלום'', היו מוכנות לעשות ויתורים ''כואבים'' של דמי יהודים, הנשפכים כמים בארצנו. למות למען ה''שלום''. תחשוב על זה! למות למען שלום..... איפה עוד בעולם נשמעה אנומליה כזו? שנים מתבכיינים על כספים המשמשים לבנית תשתיות לישובים יהודיים בארץ ישראל, אבל איש אינו בוכה על המליונים שבוזבזו לבנית מסוף ארז החדש, שתכליתו היחידה, לאפשר לערבים להתפרנס מן היהודים. לא התבכיינו על הכסף המבוזבז במתן רובים לרוצחי תינוקות יהודים. והיום, הדבר הזה, הנקרא שימון, דורש להעביר את משקי גוש קטיף בשלימותם, כשהם פעילים, לידי ה''מדוכאים עלי אדמות'' הפלשתינאצים, שבמשך אלף השנים, שהם לדבריהם יושבים פה, לא הצליחו, בכוחות משותפים להקים אפילו משק אחד כזה. יש לי עצה לשכלול הצעתו השטנית של פרס - להעביר גם את האנשים לידי הפלשתינאים, כדי שימשיכו לפתח את משקיהם לתועלת הפארטנרים של היצור המתועב הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
הפיתרון: חילופי אוכלוסין.
איש שמאל,
נמאס ממלחמות,
14/03/05 21:34
|
הערבים שונאים אותנו ואנחנו לא ממש אוהבים אותם. אז ליצור שתי מדינות לשני עמים. יהודים בישראל וערבים בפלסטין. זה פתר את הסכסוך בין טורקיה ליוון בראשית המאה העשרים. שרון הולך בדרך הנכונה, אך מה שטוב ליהודים בגוש קטיף, צריך להיות טוב גם לערבים ביפו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
Now ''transfer'' not EVACUATION
amir,
14/03/05 18:39
|
oh so now its called TRANSFER, when its Jews its called EVACUATION ?!?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
חיקוי בהפוך על הפוך
מלכה רובינשטיין,
14/03/05 18:06
|
מה נעשה והימין אינו מגלה מקוריות ויצירתיות, וכל שהוא עושה אינו אלא חיקוי מגוחך של השמאל. לשמאל יש מכון למורשת רבין, ורבין ראוי למכון, אף שלא היה הוגה דעות ואיש רוח, אז הימין הקיצוני רוצה שילמדו בביס את מורשת גנדי, שעל רוחניותו תקראו בתגובה 60. הסמולנית ששון הכינה דוח על המאחזים והימין של ישע יכין דוח הפוך, אולי על הקיבוצים של חומה ומגדל, שאותם הם מנסה לחקות בצורה נלעגת. השמאל הפלמחניקי, שאגב גם גנדי נמנה על שורותיו, ניסה לפרוץ את המצור על ירושלים ונתקל במתקפת הכנופיות, והימין המתנחלי חוסם את הצמתים בדרך לירושלים בצמיגים בוערים. האין המתנחלים מרגישים עד כמה הם נלעגים ודוחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
למה מישנתו של רבין
manu,
14/03/05 17:54
|
יותר טובה? זילזול ארץ ישראל. הפקרת חיי תושביה לידי מרצחים.
יולי תמיר, את צבועה !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
גנדי גם היה חבר למופת
פזית הירגזית,
14/03/05 17:36
|
ואני מציעה ללמד במסגרת מורשת גנדי גם את פרק הרעות, לא את ''שיר הרעות'' של חיים גורי, אלא את פסוקו האלמותי של המנוח היקר, ''כשחברים קוראים לי אני בא'' , שזכיתי לשמוע במו אזני בבית המשפט המחוזי בתל אביב. החבר היה טוביה אושרי שיחד עם חברו הטוב ושותפו לעסקי קצבות רחמים אהרוני שחטו שני חברים נוספים שחיטה כשרה באטליז בר בקר שבבעלותם, ניתחו אותם לחתיכות קטנות וקברו בחולות פלמחים, ואז ביקשו את עזרתו של החבר הטוב גנדי, שהגיע באישון לילה לסייע להם להמלט מהארץ. נכון, שזהו פרק מאלף? וכולו אמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומורשת רבין שכחתם??
מיתמם,
15/03/05 12:59
|
את ''חובתו'' למלא פקודות כן כשאמרו לו לירות את הפגז ''הקדוש'' על אנית אלטלנה הוא ביצע ללא היסוס כן וגם את זה ילמדו בבית ספר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
אותי לימדו את האמנה הפלסטינית
זהר,
14/03/05 17:34
|
וכשהיגיעו לאלטלנה דילגו. כאלו זה לא היה כל הכבוד ישר כח. אני בטוח שאף מורה מבליך רמת גן לא יודע ולו מילה אחת בנושא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מדיניות הממשלה
עומר,
14/03/05 17:31
|
שלום. כיוון שמדיניות הממשלה הינה מדיניות של טרנספר , אין אני רואה סיבה מדוע לא תלמד מורשת גנדי בבתי הספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אז מה אנחנו בוכים על אנטישמיות
הומלס,
14/03/05 17:29
|
|
 |
56.
גנדי ורבין
פ.ע,
14/03/05 17:23
|
לשמאל המחרף את גנדי, יש מוסר כפול. אילו דברי הלהג שברברה יולי תמיר בכנסת והבוקר ברדיו נגד גנדי היו נאמרים נגד רבין, היו מסרסים את מי שאמר אותם.
אבל, לא צריך לכעוס על השמאל, לא על הטרנספר הם בוכים, הם מבכים את אבדן עלומיהם, את אובדן התשתית המוסרית של הדעות השגויות שלהם. הדעות האלו מתמסמסות נוכח המציאות. אני מאוד מקווה, ששרון אינו שוגה במהלך ההנתקות, אבל התרחשות המהלך, סוללת את הדרך לחילופי אוכלוסין, בין שני עמים המצויים בעימות ניצחי סתמי. אל תגידו טרנספר, מהיום אמור חילופי אוכלוסין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מוסר זה כח ולא כח זה מוסר
אדי,
14/03/05 17:22
|
את זה גנדי לא ידע, ואלה שרוצים ללמד את מורשתו לא מבינים את הנזק הכבד שתגרום מורשת זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוסר זה לא כוח.
שמאלני,
14/03/05 19:52
|
אילו מוסר היה כוח, הרי השואה לא היתה מתרחשת... אגב, לא כל מה שקרוי ''מוסר'' הוא מוסרי. התנגדות לחילופי אוכלסיה תגרום להמשך סכסוך הדמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
סוף, סוף אור בקצה החינוך!
ל"ת
:-),
14/03/05 17:19
|
|
 |
53.
ל-49, איך אמר גולומב? מנגנון
התעמולה בידינו!,
14/03/05 16:49
|
פרשת האוליגרכים / ארי שביט | מאמרים 24/07/2004 כאשר הלכה לעולמה, לפני חודשים אחדים, השאירה אחריה הסוציולוגית ד''ר ויקי שירן מטען חומר נפץ: עבודת מחקר על השחיתות הפוליטית בישראל. אף שהמחקר נכתב עוד בשנות ה-90, הוא מהווה מפתח חיוני להבנת המציאות המשפטית, הפוליטית והמוסרית שבה אנו חיים.
הממצא הבולט בעבודה הוא זה: ב-1997-1948 רוב השרים והח''כים שהועמדו לדין בישראל באשמת שחיתות היו אאוטסיידרים. שמונה מבין ה-14 היו דתיים. שמונה מבין ה-14 היו מזרחים. תשעה מבין ה-14 היו נציגי כוחות פוליטיים שוליים (או חתרניים).
זאת ועוד: בכל שנות שלטון מפא''י לא הועמד לדין שום שר או ח''כ של מפלגת השלטון. בכל שנות שלטון הליכוד לא הורשע אלא ח''כ אחד, זוטר, של מפלגת השלטון (שמואל רכטמן). לעומת זאת שני השרים שאתם מוצה הדין, שני השרים היחידים שנשלחו כאן לכלא במשך 56 שנים, היו גם דתיים, גם מזרחים וגם חתרניים (אהרן אבו חצירא ואריה דרעי).
מה שעולה מהעבודה המאלפת של שירן ברור: דפוס פרשות השחיתות הישראלית הוא בעייתי. כשפרשת שחיתות נוגעת לאישים המצויים במוקדי הכוח האמיתיים, היא נוטה להתמוסס (ע''ע עמוס בן גוריון, משה דיין, יצחק רבין, עזר ויצמן, פרס-בלאס-ויצמן, אבא אבן, טדי קולק, אלי הורביץ, נוני מוזס, יוסי גינוסר, רפי פלד, יעקב פרי, שמעון שבס, שמחה דיניץ, אהוד אולמרט, עמותות מפלגת המרכז, עמותות אהוד ברק). לעומת זאת, כאשר היא נוגעת לדתיים, למזרחים ול''אחרים'' אחרים, יש לה סיכוי סביר להניב הרשעה או לפחות הוצאה להורג פוליטית.
הערה: פורסם ב'הארץ' ב-22/7/04. לכתבה המקורית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר שחוזרים עליו לא נעשה אמת
אדי,
14/03/05 17:17
|
השר עופר שהתאבד משום שמפא''י לא עמדה מאחוריו כאשר נחקר על שחיתות לא היה דתי או מזרחי. אשר ידלין נשלח לשנות מאסר רבות וגם הוא לא היה דתי או מזרחי. ויקי שירן הייתה מזרחית גאה, אבל נראה שהאמת לא היתה נר לרגלי מחקרה. ובמה זה קשור לבדיחה העצובה של מורשת גנדי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת את שבס, שיצא בלא כלום
ל"ת
כמעט, כשמשפ',
רבין לצידו!,
14/03/05 18:06
|
|
 |
להבדיל מ''מורשת רבין'' שהיא לא
מרכז פרס לשלום,
האיחוד האירו,
14/03/05 18:05
|
בדיחה והיא עצובה מאד, מקאברית, מחריבה, הורסת, דורסת. אתה דיברת על שחיתות, אז על מה אתה מקשקש. כל השותפים להסכמי אוסלו עשו זאת בעיקר למען בצע כסף! כל השותפים להסכמים האלה לחורבן ישראל, שילשלו לכיסיהם הון, עד מליונים ומליארדים. לכל המטפלים בהסכמים היו ויש עדיין אינטרסים ב''רשות''. וזה ניתן בקלות להוכחה. די לבדוק את סיפור יוסי גינוסר ובן של אישיות חשובה מאד במדינה ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
העברה בכסף
dfi,
תל חי,
14/03/05 16:47
|
|
 |
51.
חבל ורק חבל !
סעיד,
מרכז,
14/03/05 16:45
|
חבל ורק חבל ברגע שיש תקווה באופק להגיע להסדר שלום שיביא ברכות על כל האזור , באים החכי''ם מהימין ומכניסים בחינוך משנה שכולה פירוד וגזענות ! שיכולה להרחיק עוד יותר לבבות הצעירים הצמאים לשלום ושתכניס אותם ואת כולנו למעגל של שנאה ואיבה לנצח ! ישכילו בעלי ההחלטה לדחות את התוכנית על הסף ,למען ילדיהם/ילדינו אם באמת פניהם לשלום ! ואם פניהם לא לשלום ,לא משנה איזה משנה ילמדו , אפילו משנתם של הכי גזענים בעולם !. עדיף להכניס ,את נושא הכיבוש ואת נזקיו על החברה בכל המשתמע מכך אם אנו רוצים לחזור לחברה טובה !.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחפשת את השלום והוא לא באופק
ענת,
14/03/05 18:12
|
הולכים לעקור ישובים יהודים וממשיכים להשאיר את בעית הפליטים בעזה.(שיבואו לדפוק בשעריך לפרנסה) האם לזה אתה קורא פתרון? כיצד הם מתכננים ליצור רצף טריטוראלי בין עזה ליריחו? כשגנדי ז''ל אמר טרנספר, הוא התכוון לחילופי אוכלוסין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענת! תקראי שוב את תגובתי !
סעיד,
המרכז,
15/03/05 21:13
|
|
 |
50.
אחזור על השאלה - בלי לפרט
הצנזור עובד,
שעות נוספות,
14/03/05 16:41
|
למה מעולם לא שמענו ש''מורשת רבין'' שנויה במחלוקת? למה נעמי שמר, לפי הטלויזיה הישראלית, היתה ''שנויה במחלוקת'' וכל ''משוררי'' השמאל בקונזנזוס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש הבדל חביבי
המסביר הלאומי,
14/03/05 17:42
|
ה''שניות במחלוקת'' היא לא הבעיה- כולם שנויים במחלוקת וזה בסדר. זו משמעות המילה דמוקרטיה- להיות במחלוקת מוסדרת בחוקים עם מנגנון פתרון וקבלת החלטות. נעמי שמר היתה שנוייה במחלוקת ממש כמו שיהודה עמיחי ויצחק רבין שנויים במחלוקת משום שתורתם אינה מקובלת על חלק ניכר בעם. עד כאן אין בעיה. הבעיה מתחילה כשתורה אינה עומדת בקני מידה מוסרי וחוקי. דבר ממה שרבין או שמר או עמיחי אי פעם אמרו לא נפל על סעיף מוסר או חוק. הם כולם יצרו ועשו במסגרת מוסר עולמי מקובל ובמסגרת חוקיה הנאורים של מדינת ישראל. גנדי הטיף לגירוש שהוא מנוגד לחוק הישראלי, הבינלאומי ולחוקיהן של כל מדינות העולם. הוא קבע מפורשות שיש להפריד על בסיס גזעי בין שני עמים החולקים את אותה אזרחות- קביעה שאין לתארה אלא כגזענית - ושוב מנוגדת, פרט למוסר העולמי והיהודי, גם לחוק הישראלי והבינלאומי. אין שום בעיה ללמד את גנדי בבתי הספר הפרטיים של ש''ס, (אם כי אני מבטיחך שש''ס לא יוותרו על שעת משנה אחת בשביל זה), אך בתי הספר הציבוריים, החיים ישירות מכספי מיסים, אינם יכולים ללמד משהו שמנוגד למהות המוסר היהודי והעולמי, ונמצא מחוץ לחוקי ישראל מדינות העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מסכן הימין שאילה גיבוריו
יפה נפש,
14/03/05 16:15
|
גנדי החזיק בדעות חסרות מוסר וגם בחייו הפרטיים היה מושחת-תשאלו את בצלאל מזרחי ועוד מחבריו בעולם הפשע.הפיכתו לגיבור רק מוכיחה עוד את ליקוי המאורות המובנה בתפישה הימנית.לכו,ימנצ'יקים,תלמדו את משנתו של מהטמה גנדי (יודעים מי זה?),מקור הכינוי של רחבעם.אז גם אולי תפסיקו להשוות את מאבקכם למאבקו של מרתין לותר קינג. אפילו יהדות זה לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
But seriously ! with Purim
Harbona,
14/03/05 16:13
|
coming, why not teach also Mishnato Shel Haman , older & as controvertial
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
כל הכבוד
ל"ת
רפי,
14/03/05 16:10
|
|
 |
46.
ואולי אנחנו גזענים מטומטמים?
אדי,
14/03/05 15:56
|
גזענים משום שאיננו מכירים בזכויותיו של האחר- ערבי, או סתם בן עדה או דת אחרת. מטומטמים משום שאנחנו אוחזים ומנפנפים בהשקפת עולם מבחילה שנסיון לממש אותה מסכן את קיומנו. גנדי ואחרים הניפו את דגל גירוש הערבים למדבר, והוכיחו לנו ולעולם שאנחנו לא מוסריים יותר מהערבים שרוצים לזרוק אותנו לים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתנגד לטרנספר של ערבים
משה,
14/03/05 16:15
|
ומעודד טרנספר של אחיך יהודים...
ההתנתקות היא טרנספר! היא מנקה את כל חבל עזה מיהודים(ליידע כללי:בגרמנית זה נקרא''יודן ריין'')
העיקר להתלונן על מי שרוצה לטרנספר ערבים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה רוצה להשוות לשואה
אדי,
14/03/05 16:46
|
איזה פיצוי בדיוק הציעו הנאצים ליהודים? כדי להשאיר סיכוי לפתרון של פשרה, ולמנוע מדינה דו לאומית נאלץ לפנות שטח שיאפשר לפלשתינים להקים מדינה משלהם. כל החלופות גרועות יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למשה !
סעיד,
מרכז,
14/03/05 16:31
|
ואתה משה ,דוגל במונח הגרמני יודן ריין ,ורוצה להגשימו על אחרים ? רק שלא יהיו יהודים ? מחכה לתשובתך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראיית העולם שלך עקומה
גיא,
14/03/05 16:30
|
איך אתה משווה בין הרעיון של טרנספר שגנדי הציע בין עקירת כמה התנחלויות? איך אתה משווה בין יודן ריין לבין ההתנתקות?
אתה טיפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אם מלמדים ''מורשת'' רבין...
שמאלני גאה,
14/03/05 15:52
|
אז לפחות לגנדי הי''ד היתה מורשת, וההצעה שלו לחילופי אוכלסין היא הצעה רצינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צביעות השמאל...
ימין משה,
14/03/05 17:24
|
מהקדוש שלהם עשו מי-יודע-מה, אבל גנדי ז''ל, הם מבזים את זכרו, למרות שהיה אדם גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינני יודע
אזרח 1,
14/03/05 16:55
|
|
 |
44.
למה לא בעצם ?
'''''''''',
14/03/05 15:46
|
אם מלמדים את תורת הגזע הנאצית למה לא ללמד את מורשת הימין הקיצוני ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
שרון אימץ את עקרון הטרנספר
יחזקאל,
14/03/05 15:45
|
לכל אורך הדורות, תמיד היה קל יותר להיות גזעני כלפי יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
boshaaaaaaaaaa
ל"ת
amer,
tel aviv,
14/03/05 15:44
|
|
 |
41.
שריד : רק טרנספר ליהודים
עמיר,
14/03/05 15:41
|
יוסי שריד תומך רק בטרנספר ליהודים, כנ''ל יולי תמיר ושאר הצבועים.
הפשיזם של השמאל צומח כמעיין המתגבר - רק שהמים הנובעים מתוכו הינם מי ביוב.
שליט מדינת ישראל, משפחתו, ועוזריהם מהחבורה השולטת (שנקראה פעם,לפני הדיקטטורה, ממשלת ישראל) - הם המוליכים את הפשע החדש כנגד עם ישראל. ''ה ת נ ת ק ו ת'' הם מכנים אותו.
גנדי שתמך בטרנספר לערבים - מתוך הסכמה ב ל ב ד, זכה לקיטונות של רעל מצד השמאל הפנאטי בישראל.
והנה אותו שמאל סהרורי תומך בטרנספר בכח ליהודים.
חבורת צבועים ! והתקשורת? ש ו ת ק ת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
גנדי יתהפך בקברו
תומך,
14/03/05 15:40
|
הרי הטרנספר קיים מאז שבאנו לארץ התחלנו בשיתטיות מדופלמת לגרש את הערבים ולהפקיע את אדמותיהם.
גנדי עכשיו התהפך בקברו. הוא היה אומר עד כמה טיפשים בכנסת הרי הטרנספר כבר קיים מזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
ןמדוע לא תלמדו את מיין קאמפף ?
ל"ת
ספי,
14/03/05 15:36
|
|
 |
38.
אסור ללמוד גנדי, או פתרון אחר
ל"ת
רק את אוסלו,
14/03/05 15:34
|
|
 |
37.
מה שונה מורשת זו ממורשת אחרת?
SMILKI,
מרכז,
14/03/05 15:32
|
מה שונה מורשתו של גנדי ממורשתו של רבין?! אם את גנדי רואה חלק מהעם כימני קיצוני אז חלק אחר של העם רואה את רבין כשמאלני קיצוני, אני לא מצדיק אף אחת מהדרכים אבל אם רבין מותר אז גם גנדי מותר ולהיפך. אם יש איזה הורה שאומר ''כף רגלו של בני לא תדרוך יותר בבית הספר'' אז הוא לא מאיי'ם על אף אחד אלא על חינוכו של בנו שלו וזהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אגיד לך במה היא שונה
גיא,
14/03/05 16:13
|
רבין הטיף לשלום. גנדי הטיף למלחמה. ובכלל,יום הזיכרון לרבין לא בא להזכיר את המורשת,אלא את המקרה. ראש ממשלה בישראל,שנבחר בצורה דמוקרטית,נרצח בידי פנאט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראשית שניהם זכרורנם לברכה
מוצא הבדלים,
בין השניים,
14/03/05 16:00
|
היו יהודים עם כוונות טובות בד''כ.רק שלאחד ,רבין ז''ל,לא היתה כל מורשת ותרומתו ,לעומת נזקו למדינה ,דלה מאוד.(אגב אסרתי על ילדיי להיות שותפים לכל שעור שבו ינסו להנחיל להם ממורשת שהרי אין מורשת כזו,ועל מנת להסיר כל ספק אני מתנגד טוטאלית לרצח של אדם באשר הוא אדם ובכלל זה ראש ממשלה שנרצח ע''י חלאת אדם ). לרחבעם זאבי ז''ל היתה מורשת ,הזויה ,אבל מורשת .ועוד אי אלו תיקים פה ושם עליו השלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
טוב מאוד!
ל"ת
נעמה,
14/03/05 15:29
|
|
 |
35.
טעו המנהיגים שלא בצעו זאת ב-48
ל"ת
היה נחסך כל,
העימות היום!,
14/03/05 15:28
|
|
 |
34.
אם פשע אוסלו....
ארז,
14/03/05 15:25
|
הפך לקדוש בעקבות רצח רבין, הרי כך גם דרכו של רחבעם זאבי. את יום השנה לרציחתו לא מציינים פה בפסטיבל שלם כמו של רבין, אז לפחות שילמדו שיש אלטרנטיבה לאיוולת השמאל ולפשעיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הבן שלי נשאר בבית
אזרח,
14/03/05 15:16
|
לא אשלח את ילדי לטיול שיכולל ביקור ''במרכז גנדי''. שיעור בבית הספר? יהיה להם אישור לצאת החוצה או לחילופין לא ללכת לבית הספר. האיש הזה מיצג את הכיעור שבחברה הישראלית. מה''אריה'' בפיקוד מרכז ועד הדעות המטורפות שלו. איש דוחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי הרבה זמן עד שיהיו לי
גיא,
14/03/05 16:11
|
ילדים משלי,אבל אני מסכים עם 33. גם אני לא אשלח אותם למקום שילמד אותם גזענות ושנאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלח אותו ל''מרכז שרון לטרנספר''
עמיר,
14/03/05 16:07
|
שם יקבל בנך הדרכה כיצד ניסה הרודן לבצע טרנספר ליהודים בכח הצבא. שם יוצג חיזיון אור קולי כיצד נסיון הטרנספר ליהודים (שאתה ודאי קורא לו ''התנתקות'' ותומך בו בכל לבך - שהרי מדובר בגירוש של יהודים), כיצד נסיון זה לא צלח . בהמשל החיזיון ניתן יהיה לראות שרעיונותיו של הרודן הביאה לקרע כה עמוק בעם שלא נרפא מעולם ורק נרשם כפרק נוסף בהסטוריה של הרודן (פרקים נוספים: מלחמת לבנון, שקריו לראש ממשלת ישראל - מנחם בגין, ''עצמאותו'' במלחמת יום כיפור [הוא סבר שהוא הרמטכ''ל], פרשת סיריל קרן - שתמשיך להחקר עד כלות הימים, '' שרון ובניו בע''מ '', ועוד ועוד).
אתה צודק. אל תשלח את בנך ל''מרכז גנדי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
but youll worship rabin
alon,
14/03/05 15:40
|
youll worship the man that shot and murdered jews in cold blood, youll worship the man that aided terrorists in the murder on hundreds of jews. youll worship the mapaynikim that are devastating this countries economy, and society.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה שאתה לא תשלח את ילדיך -
קובי,
מרכז,
14/03/05 15:40
|
|
 |
מסכים עם 33
ל"ת
אישלום,
14/03/05 15:25
|
|
 |
32.
מאד חשוב ללמוד לקח
על דרך השלילה,
14/03/05 15:13
|
חשוב שידעו ילדי ישראל לאן יכול להוביל שכרון הכוח. שידעו ויכירו את נפילותיהם ושגיונותיהם של כמה מהמנהיגים הבולטים במדינה הזאת שעברם הצבאי והתרת הדם הפכו אותם מציונים וגואלים לגזענים וגועליים.
אם כל הבקורת על תפיסת עולמו חסרת החמלה של רחבעם זאבי, דבר אחד חייבים לזקוף לזכותו. הוא היה מפוכח ואיש אמת והבין היטב כי לא תוכל להיות כאן מדינה אחת לשני העמים. רק חבל שהוא העדיף להוציא אנשים מבתיהם במקום להתפשר ולשנות גבולות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה תומך בפינוי אנשים מהבית!
משה,
14/03/05 16:20
|
מצד אחד בסוף הודעתך את כותבשחבל שגנדי רצה להוציא אנשים מבתיהם בשביל שלא תהיה כאן מדינה ל2 עמים. אבל אתה תומך בשינוי גבולות= הוצאת אנשים(כן, לידיעתך: גם תושבי גוש קטיף הם אנשים....) מהבית.
גזען! תומך בגירוש יהודים ומתנגד לגירוש ערבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אפשר לשנות גבולות מבלי..
רון,
14/03/05 16:02
|
להוציא אנשים מבתיהם?. אה סליחה אצלכם השמאלנים המילה ''אנשים'' מכוונת רק ללא יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
sharon and the small
alon,
14/03/05 15:42
|
and what are sharon and the small doing today? or is it ok when its jews being removed from their homes. the big question is who needs nazis when we have the israeli small.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
גנדי - טוב ליהודים?
אישלום,
14/03/05 15:08
|
לדעתי חשוב ללמד את התאוריות הגזעניות שגנדי דגל בהם, ושהעולם ידע מי באמת מסית כאן ועובד יומם ולילה על הרס המוניטין של העם היהודי . הייתי מעוניין לראות את תוכנית הלימודים ולתרגם אותה לכל שפות העולם - ובמיוחד להעביר לאו''ם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק וכל מילה נוספת מיותרת
ל"ת
ר,
14/03/05 15:29
|
|
 |
30.
על ברכיו של אדם טיפש
אדי,
14/03/05 15:06
|
|
 |
WE ALLREADY DID
ALON,
14/03/05 18:10
|
LOOK AT THE RESULT, LOOK WHAT ''MORESHET RABIN'', IF TGHERE IS ONE, DID. A GENERATION OF SELF HATING SELF DESTRUCTIVE ISRAELIS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נעים לומר על איזה ברכיים
צבי,
גוש דן,
14/03/05 15:37
|
הצמחנו בינתיים את דו ר של מסוממים -גם במובן הישר- את גיל נעמתי, את טלי פחימה, את רוצחי נהג מונית בהרצליה פיתוח, את המוני מצעד הגאווהו.. לא נעים להמשיך. כשניסו להכניס לתוכנית הלימודים את ''שיריו'' של דארוויש - לא שמעתי אף מחאה מצדך....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשילמדו את מורשת פחימה-
אדי,
14/03/05 16:24
|
תשמע את דעתי. אני שמח שגם אתה מבין לאיזה חבורה הזויה שייך גאנדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבר צמח, אדי, כבר צמח...
ל"ת
!,
14/03/05 15:23
|
|
 |
29.
למה חושבים שתלמידים מטומטמים?
מיכל,
שרון,
14/03/05 15:05
|
אני מברכת בשמחה על ההחלטה ללמד את מורשת רחבעם זאבי בבתי הספר. מקווה שגם את מורשת פרס ואוסלו ילמדו (למרות שאני נגדם באופן נחרץ). לילדים שלנו יש ראש- וחובה עלינו להעביר להם בפועל את מימוש הערכים הדמוקרטיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עאלק ''ערכים דמוקרטיים''
דמוקרטיה לא רק,
מילה ביוונית,
14/03/05 15:17
|
איזה צבועה (או טיפשה) את. איך משתלב טרנספר של מיעוט אתני עם ערכים דמוקרטיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש תשובה
מאור,
14/03/05 16:22
|
שאלת: ''איך משתלב טרנספר של מיעוט אתני עם ערכים דמוקרטיים?'' וןהרי שרון וממשלתו מוכיחים לנו שבמדינה כמו ישראל אפשר לעשות טרנספר של מיעוט אתני = הוא עושה טרנספר למיעוט היהוןדי בחבל עזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השוואה מופרכת
ל"ת
אלי,
14/03/05 19:01
|
|
 |
האם עלי להבין מתגובתך- שאת/ה
מיכל,
שרון,
14/03/05 15:48
|
בעד להוציא ממערכת החינוך גם את סטאלין? דמוקרטיה היא גם החופש לבחור. לא ייתכן לנסות להעלים מעיניי התלמידים מידע חיוני ורלוונטי, לא ייתכן להמשיך בשיכתוב ההיסטוריה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכל המיתממת
אלי,
14/03/05 19:00
|
האם כוונך ללמד את מורשת סטאלין (או היטלר) בבית הספר? מה הקשר? אפשר וחובה ללמוד היסטוריה וכמובן גם על זאבי ז''ל, וחלקו בהיסטוריה, אבל ללמד את המורשת שלו כחלק מהליך דמוקרטי? מה שהוא הטיף לו היה ההפך מדמוקרטיה. אם את לא מבינה את זה, תפתחי מילון בערך דמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך את משווה?
גיא,
14/03/05 16:09
|
לא מלמדים את האידיאולוגיה הקומוניסטית בבתי ספר. מספרים עליה,לא מנסים להסתיר שהיא הייתה,אבל לא מעמיקים בה. הסכנה בדמוקרטיה כמו שאת רואה אותה הוא שהדרך הרעה שמלמדים אותה כי ''זה דמוקרטי'',תמצא חן בעיני מישהו שיתמוך בה,ויעשה מעשה. לא חסרות דוגמאות בהסטוריה,ואם למנות רק אחת,הנאצים עלו לשלטון עם הרבה פחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם כנראה חיים בבועה
מיכל,
שרון,
15/03/05 01:01
|
ולא מוציאים את האף החוצה... האידיאולוגיה הקומוניסטית נלמדת האידיאולוגיה היהודית נלמדת מורשת רבין נלמדת מורשת ז'בוטינסקי נלמדת
והכל- בחינוך הממלכתי הרגיל של בתי הספר. ממה אתם פוחדים? שהילדים יידעו יותר מדי??? גם כך הם מגיעים בכוחות עצמם לאתרי אינטרנט שאתם לא חולמים אפילו שנמצאים. אנא- הפסיקו לרמות את עצמכם- והוציאו את הראש מן החול. מחניק שם.
לילה טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
צביעות
משה,
14/03/05 15:05
|
רחבעם זאבי ז''ל שהשם יקום דמו נרצח . אילו שעומדים לטרנספר יהודים שלא מרצון משרתים את מדיניות רוצחיו. מדוע אינם זועקים ''יפי הנפש'' המושחטים על הפשע שעומד להערך נגד העם היהודי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
למרבה האירונה,הגנדי שלנו מטיף
גיא,
14/03/05 15:02
|
|
 |
תיגש בבקשה למילון...
ארז,
14/03/05 15:23
|
|
 |
מה באמת ההגדרה שלך לגזענות?
גיא,
14/03/05 16:07
|
טרנספר לערבים,רק בגלל שהם ערבים ומכאן להסיק מסקנה שיהודי לא יכול להסתדר עם ערבי בישראל,ולכן צריך לגרש אותם,עונה בהחלט על כל הגדרה של גזענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארז, מה ההגדרה שלך לגזענות?
ל"ת
אליהו,
14/03/05 15:50
|
|
 |
26.
רחבעם זאבי
דקלה,
דרום,
14/03/05 14:49
|
הגיע הזמן באמת!!!לא מספיק שלא מציינים את ים השנה להירצחו, עכשיו גם מנסים לשלול את האפשרות שימשיכו את דרכו...כל הכבוד לחברי הכנסת שהצביעו בעד העברת החוק, הלוואי שהיו משכילים לעשות זאת אפילו קודם.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
גנדי
יוסי,
זרזיר,
14/03/05 14:43
|
זכותם של מערכת החינוך לקבוע מה מי ואיך לומדים.גם אני למדתי בבתי ספר יהודים מכיתה א.ועד כיתה יב.סוגים שונים של מורשות ,ארץ ישראל,טרום המדינה ,האצל ומנגד ההגנה,כולי וכולי. ההבדל בן רחבעם ושאר הכוכבים שלפחות הוא אמר את האמת שלו להבדיל אלפי הבדלות מהאחרים שפעם היו עם דעה ופעם עם דעה אחרת אני בהחלט מעדיף ללמוד גנדי ולא משני דעה אחרים.חוץ מזה אני לא יהודי כך שלדעתי אני די נייטראלי מהאחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
זאת הנקמה שלנו??!!....
אא,
ת''א,
14/03/05 14:38
|
זאת נקמנה לרוצחים?? אנחנו נוקמים בעצמנו. זה חינוך זה?
זאת הסטה!!! אין חוק נגד הסטה???
שאלוהים יעזור לנו מפני עצמנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, זה ממש לא חינוך.
אין מקום בארץ,
לרוצחי עם!,
14/03/05 14:57
|
חינוך ישראלי/מוסרי הוא - אני מעדיף להירצח ולא לגרש! וזה מקל-וחומר , אם אני מעדיף להיהרג ולא להרוג, אז בוודאי שאני מעדיף להיהרג ולא לגרש. אני צדיק, אני סמל המוסר אז למה אני צריך בעצם לשבת בבית חולים לחולי נפש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
:)
ל"ת
:),
:),
14/03/05 15:07
|
|
 |
23.
טיהור אתני לעם שלם-במחלוקת????
Ehad Haam-Zioni,
עם נורמלי???,
14/03/05 14:32
|
אותו רבע ימני לאומני קיצוני מעם ישראל הוא השנוי במחלוקת:
-כבר ברור כי הוא חסיד הפשע נגד האנושות
-כבר ברור כי הוא אנטי דמוקרטי(ואנטי תרבותי אלמנטרי)
-מה ששנוי במחלוקת הוא אם הוא יהודי או שזהו דיבוק שנכנס בעם היסטורי שהנחיל לעולם ערכי תרבות ומוסר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למען שלום שלכם-נרצחו כבר אלפים
ממשלת השמאל,
והערבים,
14/03/05 15:34
|
עכשיו אתם רוצים לעשות פשעים נגד האנושות שוב - למען שלום!?!?!?
יהודים נרצחים - והשמאלנים קוראים לזה ''קורבנות שלום''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא שנוי במחלוקת. עובדה -
ששה מליונים,
השמדו כהקדמה,
14/03/05 14:53
|
מנוול נשאר מנוול! טיהור אתני של עם שלם? איך אתה רואה אותנו מטהרים את העולם ממאתים מליוני מרצחים? העובדה היא שהטיהור האתני נעשה תמיד, רק ביהודים! אך ורק ביהודים. רוב מדינות ערב הן יודן-ריין ובאלה שאינן כאלה, היהודי הוא ד'ימי, החי מיום אחד למישנהו. אין דבר צודק יותר, מוסרי יותר, אנושי יותר ומקדש את החיים, מאשר גירוש חלאת האדם הפלשתינאצית מן הארץ הזו. ולא רחוק היום, שמליארד מוסלמים, שהרצח הוא אחת ממצוותיהם החשובות יותר, יירדפו בידי כל העולם. יש גבול למה שאפשר לספוג מטינופת כזאת ומשכמותך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד היסטוריה לפני שאתה מדבר
גיא,
14/03/05 15:06
|
טיהור אתני נעשה רק ביהודים? אז תסביר את שואת המוסלמים בצ'אד שמתרחשת ממש עכשיו? תסביר את שואת הארמנים,תסביר את שואת הכורדים. אין לך מושג על מה אתה מדבר. רצח הוא אחד מהמצוות החשובות ביותר של המוסלמים? איך הגעת לזה? יש מיעוט קיצוני ופנאטי באיסלאם שמסית לרצח,בדיוק כמו שליהדות יש את המחתרות הימניות ותנועת כ''ך. תלמד לפני שאתה מדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיעוט אפסי חה חה תדליק טלביזיה
ל"ת
רון,
14/03/05 16:09
|
|
 |
חשבתי שאסור להשוות שום דבר
את תיתמם!,
14/03/05 15:49
|
ל''שואה''. מסתבר שהיתה שואה ארמנית ושואה כורדית. ויש שואה מוסלמית. אז תקשיב, מדובר פה במלחמות פנימיות, בין אכזרים יותר לאכזרים עוד יותר. היהודים גורשו תמיד בכל מקומות הימצאם. כידוע הם גורשו לכל המקומות האלה מארצם. מעולם לא היו להם דרישות טריטוריאליות או אחרות בארצות גלותם. הם לא רצחו באדוני הארץ. הם לא נלחמו בהם. הם רצו רק שקט ושלווה, אך מעולם לא קבלו אותם. המוסלמים בצ'אד, או בקשמיר ובכל מקום אחר שבו הם צצים כמו יבלית, אינם צדיקי הדור, והם טומנים את ידיהם בנדן הסייף. עדיין יש מליארד מוסלמים היכולים להציל אותם, אילו היה אכפת להם אלו מאלו. אגב, בשעתו סייעה ישראל למורדים הכורדים, ורפול בילה תקופת מה בחברת הקשוחים האלה. קראתי את 40 הימים של מוסא דאג, לפרנץ וורפל. את קזאצ'אקיס על הרצח ההדדי בין תורכים ליונים בקפריסין. אתה קראת? ואף לא אחד מן העמים שעשו טיהור אתני בהיקף כזה או אחר ליריביהם לא ביצעו כמותו בעצמם, באחיהם, בבניהם, במגינינם וחלוציהם. רק הישראלים מרגישים חובה להמשיך במורשת האנטישמית שהם הפנימו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה אתה מנסה להגיד פה בכלל?
גיא,
14/03/05 16:05
|
קודם כל,תפתח מילון. ''שואה'' היא לא רק מה שקרה באירופה בשנות ה30 וה40. שואה הוא אסון גדול. רצח עם,כל עם,נמנה על ההגדרה הזאת. להגיד שיש מיליאד מוסלמים שיכולים לעצור את הקיצוניים,זו צביעות. אז למה אף אחד לא יכול לעצור את הגזענים שיש בישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולאיזה מחנה אתה כבר משייך אותי
גיא,
14/03/05 16:52
|
בלי להכיר אותי. ככה זה עובד? מי שלא תומך בגזענות הוא ''שמאלני''. אז רק שתדעי,אני גם לא שמאלני. הרבה מהשמאלנים מבחילים אותי. מקווה שתדעי להתגבר על עניין הדיעה הקדומה שלך,רק אחרי זה תהיי שווה את הזמן שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אני אמרתי ש''אסור להשוות שום
דבר ל''שואה'',
להיפך!,
14/03/05 16:36
|
היום מתחוללת שוב שואה על העם היהודי והיא כולה תוצרת כחול-לבן-אדום-אדום-אדום-אדום-אדום...... איפוק מול מרצחים, מדיניות יודן ריין נגד היהודים. חשבת פעם על העובדה שאלפי יהודים נרצחו בארץ ישראל, באשמתם הישירה של סרסורי ה''שלום''? חשבת פעם על מצבה של ישראל, לאחר שחבלי יש''ע יימסרו לאיפריאליזם הג'יהאדי? אני בירושלים ועונדת טלאי כתום! ועד עצם היום הזה איש מן המחנה שלך לא השיב על שאלתי - למה אתם עולים על בריקאדות, כדי להצדיק את רוצחינו? וזאת כשקל בהרבה להצדיק את עצמנו, כי אתנו הצדק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
תמיד צריך איזון!
eve,
haifa,
14/03/05 14:31
|
למען חופש הבחירה יש להציג את כל הדיעות. רק כך יוכל האדם לבחור באמת במה שנראה לו נכון ולייצר מערכת אמונות וערכים המתאימים לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק! עלינו ללמד בבתי הספר
!,
14/03/05 15:09
|
גם את מיין קאמפף למשל... אם לא יידעו את כל הדעות איך יוכלו לבחור? דמוקרטיה, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
בזכות גנדי יש היום התנתקות
ימין,
ושמאל,
14/03/05 14:30
|
גנדי ז''ל הצליח להכניס את הטרנספר לשיח ה''דמוקרטי'' הישראלי. לפניו זה היה מוחרם על ידי הימין כמו השמאל (חוץ מכהנא שהוצא מחוץ לחוק). עכשיו כל תומכיו צועקים ובוכים בדמעות תנין : עושים לנו טרנספר... אתם גרמתם לזה להיות לגיטימי ועכשיו אתם אוכלים את זה בהפוכה. וכל זה לפני העובדה שהלוגיקה של השוואה בין הטרנספר של גנדי ז''ל להתנתקות היא מופרכת לגמרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחח
ל"ת
ענק,
14/03/05 15:20
|
|
 |
אנחנו מומחים בלעשות חצי עבודה!
מיכל,
שרון,
14/03/05 15:10
|
רחבעם זאבי ז''ל הלא דיבר על ''חילופי עמים''- עיקרון מוסרי ביותר מול המציאות, ונהוג במקומות רבים בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מומחית בחצי דמוקרטיה
אלי,
14/03/05 15:44
|
הוא לא דיבר על ''חילופי עמים'', אלא על טרנספר לערבים. ואיפה נהוג העקרון המוסרי הזה ? תני דוגמא. חוץ מזה האם את לפנות את כל ההתנחלויות ולחזור לגבולות 67 , ולהוציא מגבולות הארץ את הערבים ? או רק חצי מהמשוואה של ''חילופי העמים'' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
בושה וחרפה . מתאים לכנסת הזאת
ל"ת
ג.לוי,
עכו,
14/03/05 14:26
|
|
 |
19.
תנולהם עוד נשק ותחמושת
מורשת רבין,
הפתרון,
14/03/05 14:26
|
|
 |
18.
לא מפליא תורת הגזע חייה בישראל
דש,
14/03/05 14:24
|
כשמוסדות ממשלת ישראל לא רואה פסול בהפרדה בין אשכנזים וספרדים בבתי ספר שמקבלים את התמיכה ממשלם המיסים וכשאין חוקה ושרי ממשלה אינם חיבים דין וחשבון לציבור הבוחרים לא מפליא שישנם נבחרי ציבור שדוגלים בנקוי אתני של אוכלוסיות לא יהודיות ולא מתבישים אחרי השואה של העם היהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
קיפי הקיפוד,
14/03/05 14:22
|
יופי! רעיון מצויין! גנדי ז''ל היה הפוליטקאי היחיד שהלך בדעותיו כמו סרגל ולא סטה מהם! ראוי להערכה בכל קנה מידה! איש משכמו ומעלה! כל הכבוד על לקיחת ההחלטה הזו היום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
גם שרון עושה טרנספר- ולא מרצון
ל"ת
משה,
תל אביב,
14/03/05 14:21
|
|
 |
15.
במצב היום גאנדי מקבל 15 מנדטים
ממ,
14/03/05 14:18
|
הוא הקדים את תקופתו והיום אחרי האכזבה של רבים וטובים מהליכוד היו לו הרבה מאד מצביעים. לפי הילך הרוח היה מקבל 15עד 20 מנדטים לכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
גנדי שלנו בהפוכה מגנדי ההודי ?
אזרחית,
14/03/05 14:08
|
|
 |
13.
מה עם מורשת הרב כהנא ?
סוף,
לאפליה,
14/03/05 14:06
|
הוא היה חבר כנסת. רצח אותו ערבי טרוריסט. גם הבן שלו וחמתו נרצחו בידי טרוריסט ערבי. למה לא הוא ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אותו ילמדו
ל"ת
אם ישאר איזה,
יהודי חי כאן,
14/03/05 15:04
|
|
 |
הפסיקו עם ההבחנה בין ערבי
ל''טרוריסט''!,
מה ההבדל!,
14/03/05 15:01
|
לטרוריסט! הערבים הם האויב העומד עלינו לכלותנו. לא מדובר כאן ב''טרוריסטים'' ספוראדיים. ה''עם הערבי הפלשתינאי'' נוצר למשימה אחת בלבד - ל''שחרר את פלשתין'', כלומר, להשמיד את הישוב היהודי בארץ ישראל! מדינת ישראל נוהגת בהם איפוק, במקום לחסל אותם. הקריאה לגירושם היא לפנים משורת הדין, שצריך היה להיעשות בהם. וגם זה לא בסדר? בגלל תורת גנדי לא נרצח גם יהודי אחד וגם לא ערבי אחד. אבל ''מורשת רבין'' רצחה אלפי יהודים והרגה כמה מן הרוצחים הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
גנדי הצדיק
יצחק,
ראשל''צ,
14/03/05 14:01
|
|
 |
11.
טוב מאוד! להכין את הילדים!
יקנעמי,
14/03/05 13:57
|
אין לי ספק שיום אחד יצטרכו ילדינו להשתתך בטרנספר לכובש הערבי.
צריכים להכין אותם לאירוע הקשה, אשר למרות היותו חוקי (יחוקק חוק הטרנספר מס' 2) יש להניח שילווה במאבקים קשים. יש לשנן לילדינו שסופו של הכיבוש לבוא מצד אחד, ומצד שני שיש לבצע את הטרנספר מתוך אחריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליקנעמי !
סעיד,
מרכז,
14/03/05 16:37
|
הכובש זה אתה ! בגדה ובעזה ! וגם במקום שאתה יושב בו יקנעם ! ששמו הערבי מנסורה ! אז אתה לא יקנעמי ! אלא מנסוראתי ! הבנת טיפש ! שחבל שאתה מיקנעם שיש בה הרבה אנשים טובים ! ולא כמוך ! .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מאוחר מידי ולא מתאים
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
14/03/05 13:53
|
למצב הביטחוני והמדיני שמישתנה והולך להקים מדינה עבור הפלשטינאים ברוב מוחץ של העם היהודי במדינת ישראל חומר זה ומדיניותו היו צריכים להילמד בתקופתו של בן גוריון ולפניו כעת בעיקבות השינוים המדינים והביטחוניים חומר למודי זה אפילו והוא צודק מאוחר מידי וכבר לא אקטואלי ורק יגרום נזק ביטחוני מדיני ונפשי נוסף לדורות הבאים ולשלום שיבוא בעיקבותיו מיפלגות הימין למינהם תקעו גול עצמי לעצמם כולל מיפלגת הליכוד עצמה והעומד בראשה אן דרך חזרה אחורה כותב מצביע ימין מגיל 18 שבבחירות הבאות עלנו לטובה יצביע עבור מיפלגה שתעסוק באיכות הסביבה שתידרש על מנת להחזיק את הסביבה אכותית ונקיה בעיקבות השלום שיספק זמן פנוי לשלום ולבריאות ופחות לביטחון וצבא ובן השאר מיפני שהעולם התחתון הישתלט על הליכוד סדר העדיפיות החברתי ישל הליכוד הוא על הפנים וביחוד מרגיז תקציב הקשר עים הבוחר שחברי הכנסת מישתמשים בו לתועלתם האישית בלבד בושה וחרפה לעם ישראל שכך ניראה מבחינה חברתית שהולך ומיתדרדר בכל מצב וחלקה פנויה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
החגים של הסמול********
רועי,
י-ם,
14/03/05 13:52
|
חגים: 1בינואר 25 בדצמבר חג הפסחא 4 בנובמבר 4 ביולי תשעה באב
ימי זיכרון: הנכבא הפלסטינית א בתשרי שבועות 4 בנובמבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנון!
ל"ת
נעמה,
חיפה,
14/03/05 14:14
|
|
 |
8.
מותר לגרש רק יהודים! לא ערבים!
רועי,
14/03/05 13:50
|
צבועים שכמוכם! יהודים מותר לגרש בכפיה וערבים אסור לעודד להגר מרצון?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ולמה לא ''מורשתו'' של יגאל עמיר?
יפת נפש,
הצפון הרחוק,
14/03/05 13:50
|
רק תנו צ'אנס לחברי הכנסת הימנים מהסוג המאפיונרי של ענבל גבריאלי ועוד מעט נלמד גם את ''מורשתו'' של יגאל עמיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WOULDNT BE SO BAD
ALON,
14/03/05 18:15
|
WILL MAKE POLITICIANS THINK TWICE BEFORE PLAYING RUSSIAN RULLET WITH THE LIVES OF ISRAELI CITIZENS. OR TALKING ABOUT ''PRICE FOR PEACE'' WHEN HUNDREDS OF CHILDREN ARE BEING BLOWN ON BUSSES.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מורשת השמאל לא מתאימה ליהודים
ממשלת השמאל,
והערבים,
14/03/05 14:11
|
מורשת: אלטלנה. מסירת מקום מחבואם של יהודים לבריטים. שחיתות מפא''י. גזענות כלפי יוצאי מדינות ערב. שנאת הדת היהודית. הסכם הדמים (אוסלו). גרוש יהודים-פשע נגד האנושות.
הדברים הללו מתאימים לחינוך שמאלני/ערבי ולא לחינוך יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה קרוב מאד !!!!!!!!!!
ל"ת
זוזו,
14/03/05 14:09
|
|
 |
6.
והטרנספר של שרון יותר טוב ????
שמשון,
רמת גן,
14/03/05 13:47
|
|
 |
כן
ל"ת
לוליטה,
14/03/05 14:10
|
|
 |
5.
תגובה ל1 ו 2
דני,
מודיעין,
14/03/05 13:36
|
|
 |
אתה צודק, כי לקחת להם את התואר
ל"ת
פרויד,
14/03/05 13:54
|
|
 |
4.
המדינה הולכת ומאבדת לגיטימיות
ל"ת
ט.ס.,
14/03/05 13:35
|
|
 |
מה אתה אומר ? חכמולוגי
ל"ת
יהו,
14/03/05 14:11
|
|
 |
3.
אבל זאת באמת המדיניות !!!!!!!!
נדב,
ירושלים,
14/03/05 13:32
|
כשממשלה בישראל יוצאת בתוכנית של טרנספר של יהודים מבתיהם זאת לא נחשבת מדיניות טרנספר ????
אז תמשיכו לדאוג לגויים ולמצוא חן בעיניהם כפי שהם דאגו לנו בחורבן ביהמ''ק ה-1 וה-2, וכפי שהכנסייה דאגה לנו בספרד, כפי שהנאצים יימח שמם דאגו לנו באירופה וכפי שמדינות ערב דאגו לנו ב-73.
שמאלנים צבועים !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
על המתיר גירוש יהודים
מגרשי יהודים,
14/03/05 13:28
|
חייב להתיר לימוד על גירוש ערבים. סליחה, התנתקות הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אתה בעד ההתנתקות ?
ל"ת
כן,
בטח,
14/03/05 14:13
|
|
 |
וגרוש הבוגדים שביננו-אין מקום
ממשלת השמאל,
והערבים,
14/03/05 13:31
|
|
 |
בו תגרש
גג,
14/03/05 14:51
|
|
 |
1.
טוב מאוד שישנה גם גישה אחרת
בן דוד,
14/03/05 13:27
|
לפתרון הסיכסוך בא''י גנדי הלך לכל מקום עם התנ''ך ביד ולכן הוא לא היה מנותק מארצו פתרונו הינו לגיטימי לאור כך שהערבים קיבלו את ירדן ומצרים את סיני למרות שהן היו בשטח ההבטחה של המנדט הבריטי עבור מדינה יהודית היום נשאר ממנדט הבריטי הזה שטח ששוה שמינית וגם על זה רוצחים יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מה שאמרת בתגובתך על גאנדי,
אזרח המדינה,
14/03/05 17:51
|
אפשר גם לאמר על הרב כהנא. האם אתה סבור שגם את מורשתו של כהנא צריך ללמד בבתי הספר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היסטוריה סלקטיבית
משיח,
בן דוד,
14/03/05 14:12
|
''שטח ההבטחה של המנדט הבריטי'', איזה טמטום. אם כבר הסטוריה אז תלמד איזה שטח הוקצב למדינה היהודית ב - 1948 על ידי האו''ם. לא אתה ולא אני היינו קונים את זה היום. תשאר עם ההבטחה האלוהית, לפחות פה יש לך סימוכין.
הגב לתגובה זו
|
|