 |
85.
Alek - we'll be there
shai,
London,
18/03/05 17:30
|
were they there during the intifada? sending children to the army? or just support tourism in israel?
just political manipulations of some congressmen and others. Nimas, had enough of those bored jews in america and elsewhere that are so concern with the future ..bla bla bla
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
אחים יקרים!
אבא,
15/03/05 11:42
|
נא לא לריב בבקשה!
רק אחדות בניכם תביא שלווה על ארץ ישראל.
אוהב, אבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
יהודי
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
15/03/05 10:52
|
הם היהודים הכי צבועים שקימים בעולם בימקום לבלבל את המוח אני קורא לכם כל כל מיליונכם תעלו ארצה ותישבו את מה שנישאר ליפני שמה שנישאר גם זה לא יהיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
די לשלטון הפשיסטי
טל,
תל אביב,
15/03/05 09:53
|
עצרו את התוכנית המטומטמת הזאת. עד מתי לא יכבדו פה את הדמוקרטיה. העם עם גוש קטיף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
משלחת
מיכה,
צפון,
15/03/05 07:16
|
|
 |
80.
Left Wing Democrac''
jack,
15/03/05 06:01
|
Disgrace. Sarid and his friends are the biggest hypocrites in the world. When their protestors stand in fron of IDF buldozers and disrupt the military's operations, then they shout democracy democracy. When the other side protests, they emply their bulshavik methods to supress.
I am no longer donating money to ISrael. let them fend for themselves - fascist, socialists!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
תגובה ל75 - קחי את התמיכה ו...
הפיזיקאי,
ארה''ב,
15/03/05 05:38
|
שרה, את ממש חוצפנית את חושבת שתגורי בניכר ותכתיבי לישראל מה לעשות ואיך לנהוג כי את נותנת כסף. קחי את כספך ותדחפי אותו ... את יודעת לאן. חוצפנית. את אמריקאית ולא ישראלית אז תתערבי בפוליטיקה האמריקאית ולא בשלנו. לפחות עד שתעשי עליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
מיהו Dov Hikind
J.R.,
15/03/05 04:44
|
לפני שכהנא עבר לארץ היה היקינג יד ימינו של כהנא ב''ליגה להגנה יהודית'' - אירגון אלים ובזוי שרוב יהודי ארה''ב הסתייגו ממנו. היקינד גם היה מהמסיתים הראשיים נגד רבין ז''ל.
http://imnotworthy.blogspot.com
האם אין דרך לאסור על כניסתו לארץ כפי שנאסר על ''כך'' לרוץ לכנסת? ולכל המתנחלים שצוהלים על הרכבת האווירית שהנ''ל מארגן: הוא מתאים לכם ואתם מתאימים לו. תבלו יפה ביחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
with friends like these
JJ,
15/03/05 03:55
|
''anu banu la'azorrrrr''
my response: fuck off. you can come as guests but have no right to participate in politics.
RESPECT THE INDIGINOUS TZABARIM!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
הפסקנו לתמוך במדינת ישראל
שרה לאה,
ארה''ב,
15/03/05 02:00
|
בני משפחתי חיים כבר ארבעה דורות בארה''ב. רובם מבוססים מאד וחלקם בעלי השפעה פוליטית ניכרת בקרב זרועות הממשל הפדרלי ובקרב השלטון המקומי במדינות ארה''ב בהן הם מתגוררים. בני משפחה אלה נהגו לתמוך במדינת ישראל כלכלית ופוליטית מאז הקמתה. לצערינו, בשנים האחרונות מדינת ישראל שכחה את מטרת הקמתה ומתכחשת ליעודה, וכתוצאה מכך היא שקועה בתהליך מהיר של התנתקות מהיהדות בכלל ומיהודי התפוצות בפרט. אם תושבי מדינת ישראל יוציאו לפועל את התוכנית הנפשעת של שרון לעקירת יהודים מבתיהם ומישוביהם בארץ ישראל, שלא תעזו לפנות לעזרתנו כשמדינתכם תתפרק עליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרה לאה היקרה,
דני,
15/03/05 06:54
|
והדרך שבה מצאת לנכון להביע את רחשי ליבך וליבם של מקורבייך המשפיעים היא דרך תגובה לכתבה באינטרנט. אני משוכנע שאת לא חושבת שאנחנו כאלה טיפשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודי ארהב
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
15/03/05 11:05
|
הם היהודים הכי צבועים בעולם בימקום לבלבל את המוח עדיף שכולם יעלו לארץויתישבו בה ליפני שיעלם השטח שישאר לנו אים הכסף והכוח הכלכליע שלהם הם יכולים לבנות כאן אמריקה קטנה ובעלת אכות חיים דומה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרה לאה אברהם יצחק - לכי לך!
מלאך,
15/03/05 06:18
|
|
 |
take your money, your fascism
ISRAEL MY HOME!,
ISRAEL,
15/03/05 04:31
|
- and arrogance and stay right where you are. capitalists with dirty hands- like your family, we don't need- and don't worry- little miss stingy- we wont take your money either!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מאמין לך
J.R.,
15/03/05 04:26
|
יהודיה שמשפחתה חיה 4 דורות בארה''ב אינה מסוגלת לכתוב עברית כפי שאת (או אולי אתה?) כתבת. כך שאו שאת סתם יורדת או שאת ישראלית מתחזה. בכל מקרה, כל האיומים שלך הם בבחינת שטויות במיץ ואינם עושים רושם על אף אחד. עדיף שלא תתערבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
don't need it
steven,
new york,
15/03/05 04:03
|
Israel doesn't need your donations, and any other things from fanatics like you-you can just buy medications-I know it's expensive in the states, and you guys need it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו כולנו רועדים מפחד!!
ל"ת
אייל מזרחי,
חיפה,
15/03/05 03:34
|
|
 |
LESHAR DIRA YESH LACH LESHALEM
ל"ת
MESUPAK,
15/03/05 02:43
|
|
 |
75.
''הדמוקרטיה'' הישראלית בשיאה!
צברי אחד מהעם,
15/03/05 00:24
|
עוצרים אישים מהקהילה היהודית, בנתב*ג!! ומצד שני מוציאים אל החופש טרוריסטים מוסלמים!!
בקיצור, החגיגה נמשכת........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד מתי הברדק ימשיך לחגוג?
ל"ת
צברית,
15/03/05 19:17
|
|
 |
74.
עם האמריקאים הקונצים לא יעבדו!
אפי,
14/03/05 23:01
|
חייתי בארה ''ב 16 שנה. שם קיימת דמוקרטיה אמיתית. לא דמוקטטורה מתחזה כמו בארצנו. יהודי ארה''ב לא ייקנו את הלוקשים של משטרת ישראל. הם יודעים להאבק, ולא יהססו לעשות זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
כל הכבוד!!!
ל"ת
דוגמא לכולנו,
14/03/05 22:16
|
|
 |
שיחזרו לארה''ב, ולא יטיפו לנו
שמאלנית,
14/03/05 22:29
|
|
 |
72.
הייקינד הוא כהניסט נתעב
מנחם שניאורסון,
כפר חבד,
14/03/05 22:02
|
הייקינד היה חבר בארגונו של הגזען מאיר כהנא, והוא ממשיך נאמן של דרכו הגזענית. יש להשליך אותו מכן לכל הרוחות, לבל יזהם את האוויר כאן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חב''ד אלא אבד
המתקן,
סליחה טעות,
14/03/05 23:55
|
|
 |
יהודי ארהב
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
15/03/05 11:23
|
מקומם כאן עד היהודי האחרון יהודים אלו שכרגע רק מבלבלים את המוחיכולים אים כוחם הכלכלי ליבנות כאן אמריקה קטנה ובעלת אותם נתונים לכן חבל על זמנכם תעלו כולכם ותמשיכו את תנופת בנית מדינת ישראל ממה שנישאר ממנה ליפני שגם מה שישנו גם זה יעלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לחב''דניק המתחזה
אילה,
התנחלות,
14/03/05 22:40
|
1. לא יפה לרמות. אתה מנכס לעצמך את שמו של הרבי מליובאוויטש ומתחזה לאחד שגר בכפר חב''ד. למה אתה מנסה לנכס לעצמך דמות שאיננה שלך? אתה באמת חושב שתשכנע מישהו?. מה רע בלהיות אתה עצמך? תהיה גאה במה שאתה!.2. קראת פעם את כתביו של הרב כהנא, או שאתה ניזון מהתקשורת?. אני אישית מהמרת על האפשרות השניה. הרב כהנא היה הוגה דיעות, לא תמיד מקובלות, אבל תמיד מונמקות. אפשר להתווכח על דעותיו, אבל בדבר אחד אין שום ספק: הוא לא היה מה שהתקשורת עושה ממנו. הוא היה אדם אינטליגנטי, ולא מאד קיצוני. אין לי שום ספק שאם הוא לא היה נרצח בידי מחבל, תנועת כ''ך לא היתה מתלהמת היום כמו שחלק מהמצטרפים אליה נוהגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
לכל ה''דמוקרטים'' מימין
ישראלי-אמריקאי,
14/03/05 21:57
|
נראה אותכם באים לארה''ב ומודיעים בבקורת הדרכונים שבאתם לאמריקה להפגין נגד מדיניות ממשלת ארה''ב (למשל בעירק). יעלו אותכם מיד על המטוס הראשון בחזרה, ולעולם לא תוכלו יותר להכנס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואלה צודק
ל"ת
ישראלי באירופה,
15/03/05 10:37
|
|
 |
ומה עם פעילי השלום ?
דמו-קרץ,
דמו-קרציה,
14/03/05 23:58
|
כל אותם תמהונים אנגלים ואמריקאים שאתם הבאתם שימחו נגד צה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק שאותנו ארהב לא מענינת ולא
חכמולוג,
הבדל גדול,
14/03/05 22:04
|
קשורה אלינו בכלל בניגוד ליהודים בכל העולם שיש להם אהבה וקשר וזכות בכל רגע להיות ישראלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
ישראל מזכירה את רוסיה
ל"ת
של סטאלין,
14/03/05 21:48
|
|
 |
69.
''מצב רוחם לא נפגע''
מערכניק,
14/03/05 21:47
|
מעניין מה יהיה מצב רוחם אחרי שיחטפו קצת מכות ממג''ב בזמן הפינוי. בטח עוד ישתפר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי אתה והשוטרים תחטפו?
ל"ת
סמולן קטן שלי,
14/03/05 22:14
|
|
 |
68.
THEY MUST BE UNEMPLOYED
ל"ת
HOMELESS,
USA,
14/03/05 21:40
|
|
 |
67.
KICK THEM BACK TO BRKLYN
ל"ת
HOMELESS,
USA,
14/03/05 21:40
|
|
 |
66.
אני מפחד לדבר בעבודה
מדינת משטרה,
14/03/05 21:22
|
|
 |
מצוין! משלמים לך בשביל לעבוד
סוציאליסט,
14/03/05 21:58
|
|
 |
למה לך לעבוד
גיל,
14/03/05 21:41
|
|
 |
אתה יכול בבקשה למסור לי כתובת
לגיל,
14/03/05 22:04
|
|
 |
לא, אני מקבל שכר מינימום
גיל,
14/03/05 22:19
|
סטודנט עם עבודה חלקית וגם עושה מילואים במילים אחרות: פראייר. ואני מצטרף לבחור השני שאומר לך: בעבודה צריך לעבוד ולא לדבר, אלא אם כן אתה שדר בערוץ 7
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
שרון חולה נפש!
אין הסבר אחר!,
14/03/05 21:17
|
אולי תכניסו גם אותי לכלא?
מה קרה לכם השתגעתם?
רוצים בכוח שנרים יד על שוטרים?
אולי זה מה שאתם רוצים באמת.. פרובוקציה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
התנתקות של השמאלנים ,מיהודים!
תבת,
14/03/05 21:09
|
השמאלנים מתנתקים מהיהודים! קודם מהמתנחלים,עכשו מהיהודים האמריקנים! ממי השמאלנים לעולם לא יתנתקו? מהערבים,ומהאירופיים האנטישמים שמשלמים להם לשנוא יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכו תקימו מדינה משלכם
דני,
14/03/05 21:25
|
תקראו לה יהודה, ותקימו צבא משלכם, עם מיסים משלכם. את הכסף קחו מהיהודים המטורללים מארה''ב שרוצים שתהיה פה מלחמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שנקים לעצמנו מדינה?
אילה,
התנחלות,
14/03/05 21:38
|
למה שנקים לעצמנו מדינה? כבר הקמנו לעצמנו מדינה, בשנת ה'תש''ח. אפילו קוראים לה מדינת ישראל, בגלל שאנחנו עם ישראל שחוזר לארץ ישראל שהובטחה לנו בתורת ישראל. אם אתה רוצה, לך תקים א-ת-ה לעצמך מדינה. אוגנדה נשמעת לי כמו אחלה מקום בשבילך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאילה: תקראי קצת הסטוריה
הסטוריון,
14/03/05 22:37
|
ואז תלמדי שאת מדינת ישראל הקימו ציונים חילונים וסוציאליסטים. לא דתיים חומייניסטים. האגף החרדי שלכם אפילו הסית בחו''ל נגד הקמת המדינה. מה שקרה מאז הוא שאת וחברייך ניסיתם לגנוב לנו את המדינה כדי להפוך אותה לאירן שניה וכעת נראה שלא הצלחתם. אבל אין סיכוי שתקראי הסטוריה כי בתור יהודיה שומרת מצוות מותר לך רק לקרוא את ''צאנה וראנה'' וללדת הרבה ילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי ישראלים אתם לא
דני,
14/03/05 22:21
|
ואת אומרת את זה בעצמך: אילה, התנחלות. את גרה בהתנחלות ולא בעיר או יישוב בתחומי מדינת ישראל. את המדינה הקימה מפלגת מפא''י בזמן שהאצ''ל התנגד להקמת המדינה. אם ארץ ישראל הובטחה לך על ידי התורה, אז שימי ספר תנ''ך בש''ג של ההתנחלות שלך, כי לאלה מאיתנו שעושים מילואים (כמוני, בעוד חודשיים) כבר נמאס מלשמור עליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
הפכנו למדינת משטרה דיקטטורית
דמוקרט,
חושך לגרש,
14/03/05 21:06
|
עוצרים אנשים שבאו להביע דעה לגיטימית בגלל שלבשו חולצה איזה מדינה דפוקה ועלובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
חצופים! עופו מהמדינה שלי
חיים,
דרום,
14/03/05 20:54
|
זה שאתם יהודים ותורמים כמה גרושים בשנה לחבריכם בהתנחלויות לא עושה אתכם ישראלים. בזמן שבני 18 ישראלים מתגייסים לצבא, הבנים שלכם חוגגים עם חשיש בקולג'. אתם באים לפה בשירת ''הבאנו שלום עליכם'', כשמה שאתם רוצים להביא אליינו זה מלחמה, אבל בלי שבניכם יילחמו בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים החצוף המונומנטלי מהדרום
עמיחי,
צפת,
15/03/05 02:31
|
ללא הלחץ וההשפעה הפוליטית שהפעילו יהודי התפוצות על ממשלותיהם ומשטריהם, מדינת ישראל לא היתה מוקמת ב-1948. ללא התמיכה הכלכלית הנדיבה לצד התמיכה הפוליטית של יהודי התפוצות, מדינת ישראל לא היתה שורדת במשך 57 השנים מאז שהוקמה. אז הזדרז אוויל משריש שכמותך ובקש סליחה מהיהודים הנדיבים החיים ברחבי העולם שעשו לילות כימים להצלת התחת שלך ושל בני משפחתך בכל ימי חייך העלובים וכפויי הטובה. סופה של מדינת החלמאים יגיעה במהרה לאחר שיהדות העולם תתנתק ממנה ותוקיעה אותה בקרב הקהילה הבינלאומית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
your so damn wrong
Real lover,
of Israel,
14/03/05 21:47
|
I was in''Orev Tzanchanim'' for a full three years and have loads of friends who served in ''Egoz'' in ''Sayeret Golani'' in ''Duvdivan'' and other places and don't believe that you did more than being a f--king ''JUBNIK'' so I would think twice before I talk
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנמושה שנפל מהארץ
חיים,
דרום,
14/03/05 22:07
|
יופי שהיית בעורב צנחנים (אפסנאי?). סבבה שיש לך חברים לוחמים. ומה קרה לך מאז? השתחררת, ראית שקשה וברחת מהמדינה? יופי שאתה אוהב גם את ישראל, אבל אתה לא ישראלי עכשיו. פשוט ברחת מהמדינה.
אני, אגב הייתי מפקד טנק בחטיבה 500. לא תפקיד זוהר כמו באגוז או בדובדבן, אבל לפחות נשארתי בארץ ואני מתכוון לחיות פה את כל חיי, וגם ילדי יתגייסו לצבא (מקווה שיגיעו לקרבי גם כן). איפה הילדים שלך יהיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Kravi
Y,
15/03/05 05:48
|
Why do you want your kids to be in combat units. Aren't you wishing for times when our kids can concentrate on work and education instead of having to go through the nightmares that we did ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצבא מחשל את האישיות
חיים,
דרום,
15/03/05 12:36
|
אני מקווה שילדי לא יאלצו להתמודד עם חלק מהמצבים שאני הייתי בהם, אבל עדיין הייתי רוצה שילמדו מהי משמעת צבאית. יז זמן ללמוד אחרי הצבא, ומי שסיים 12 שנות לימוד לא חייב לרוץ לאוניברסיטה. גם כשיהיה שירות התנדבותי, אמליץ לילדי להתנדב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
ככה זה כשמשעמם...
מיכאל,
ראשון,
14/03/05 20:53
|
ככה זה כשאין צרות...יש המון כסף...משעמם...אז צריך להדליק מדורות במקומות אחרים...לחכך ידיים ולהתחמם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
הימין כנראה באמת מיואש
הנתנייתי,
14/03/05 20:53
|
התברר למתנחלים כי חוץ מחלק בלבד מהדוסים איש לא יעמוד לצידו אז הפתרון הוא לאסוף כל מיני אמריקאים (ממש ציונים... אבל מה חיים בגולה ובאים להטיף לנו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
כל הכבוד להם!!!
מתנחלת,
מרמת הגולן,
14/03/05 20:49
|
|
 |
58.
only american money is good???
mike,
dill n.j,
14/03/05 20:43
|
if you israeli shnorers take american tax money we american jews will teach you some democracy........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
השמאל בפניקה
ל"ת
עידן א,
14/03/05 20:39
|
|
 |
56.
Welcome
קהלת,
הר ציון,
14/03/05 20:38
|
לכל המלעיזים, נכתב בתורתינו ''צדיק באמונתו יחיה'', כשצדיקים מארה''ב רואים את הרעה המתחוללת בארץ הם נענים לצו מצפונם ועושים את הדבר היחיד שניתן לעשות. מי יתן ומעז יצא מתוק ויבואו כולם לארצנו במהרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
....Hikind and his friends
Israeli,
14/03/05 20:36
|
They come to Israel to show their American Right Wing jewisV voters that they are doing something for them, in order to get more votes in teh future and in fact doing nothing real concrete, except creating more mess in Israel stearing more hatered between Jews! As long as he get more votes in New York
Funny how things works, to cross teh world just to get more votes, is much easier then really doing the right thing in New York actually for the American Religious Jews woh vote for him and his bodies
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Idiot learn how to spell
Natan,
Jerusalem,
14/03/05 20:55
|
Idiot learn how to spell before you send us your idiotic diatribes in English. Perhaps you can't spell in Hebrew either. In that case go back to school and get some brains knocked into you before you share your moronic thoughts
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
חוצפה של יהודים שאינם נלחמים
אופיר,
14/03/05 20:22
|
נראה אותם אחרי תקרית ירי ראשונה או נסיון פיגוע בבית המלון שלהם. גבורים גדולים לחיות בחו''ל ולהחליט עבור עם ישראל את עתידו. האם הם נלחמו ולו רק במלחמה אחת? האם הם שלחו את בניהם לצה''ל? בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החבר'ה האלה משלמים בשבילך טוב
אילה,
התנחלות,
14/03/05 21:01
|
גם לי קשה לראות אנשים שלא חווים את כל הקשיים שיש לנו בארץ באים ומתערבים במה שקורה לנו כאן, אבל בא נסתכל על זה קצת אחרת: 1. החבר'ה האלה תומכים במדינת ישראל כספית, וכן מטים את דעת הקהל האמריקאית לטובתנו. 2. אתה באמת חושב שבוש ושאר נשיאי ארה''ב היו כל כך פרו-ישראלים אלמלא הכסף והקולות של היהודים האמריקאים?. 3. הם מגיעים ממדינה שהיא דמוקרטית לחלוטין וקשה להם לראות את הרס הדמוקרטיה שמתרחש כאן. 4. והכי חשוב - יש לי משהו לחדש לך - ארץ ישראל לא שייכת רק לישראלים כי אם לכל היהודים... . קשה להבין את זה, אבל כל אחד כאן משתדל לעזור בדרך אחרת: מגורים בא''י, תרומות כספיות וכו'. אין ספק שעדיף שכל היהודים יעלו לדור בא''י, אבל לא זה המצב. זה עדיין לא אומר שאין להם שום זכות דיבור. אמנם פחותה משיש לנו, אבל גם זו זכות דיבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעל המאה הוא בעל הדעה?
אופיר,
15/03/05 00:39
|
1. אני לא מסכים עם האמירה הזאת. כסף איננו דם. (למרות שגם לכסף קוראים דמים). ואין תחליף למי שגר בישראל. 2. בוש וכל נשיאי ארה''ב היו פרו ישראל בגלל שאנחנו המדינ ההדמוקראטית היחידה במזרח התיכון. 3. מה בסך הכל עשו להם? תיחקרו אותם מעט? לא עצרו אותם ולא מנעו מהם מלהגיע לגוש קטיף. 4. ארץ ישראל שייכת למי שהוא אזרח בה. (אפילו אם הוא ערבי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם אי פעם אפילו החזקת נשק?
אופירה,
גוש דן,
14/03/05 20:57
|
מעניין אם אי פעם החזקת אפילו נשק או שירתת יום אחד בצבא. אתה נשמע לי כנמושה שמאלני המשתמט מכל דבר שיכול לתרום לחברה, למדינה, לארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה אתך, ''אופירה''?
ישראלי,
14/03/05 21:50
|
האם את שירתת בצבא? או שאת חובשת שביס ולדנית שממלאת את חובתה הלאומית דרך מצוות פריה ורביה על חשבון הציבור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you want our money but
Yored,
Florida,
14/03/05 20:44
|
|
 |
ליורד מפלורידה
אורן,
יורד מקנדה,
15/03/05 00:42
|
ידידי המלומד. אזרחי מדינת ישראל מודים לך באופן אישי על תרומתך הכספית. כמו כן אנא הודה בשם מדינת ישראל לכל אזרחי מדינת ארה''ב היקרים (כל האזרחים, גם הלא יהודיים) על כך שכספי המיסים שלהם בעצם מחזיקים את הצבא ששומר על כל הספסלים הציבוריים שאתה כיהודי תרמת ושבעצם תרומת ממשלת ארה''ב מגמדת את כל מה שיהודי ארה''ב תורמים בשנה. הם גם מודים לך על דאגתך ושמחים לשמוע אותה גם אם הם אינם מסכימים. אבל ואבל גדול אפילו, אין לאף אחד, יהודי או לא, שאינו גר בישראל, אינו משלם מיסים, אינו משתתף בבחירות לכנסת ואינו מגן בדמו על המולדת לבוא ולהפריע / להתערב בהחלטות דמוקרטיות שהתקבלו בכנסת ישראל. אני מקוה שאתה מבחין בהבדל המילולי בין OPINION לבין ACTION . אז כמוני תרגיש חופשי להביע את דעתך אך שמור את נציגי ממשלתך (חבר קונגרס לא פחות) לעצמך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
ברוכים הבאים אתם רצויים פה!
יוני,
תל אביב,
14/03/05 20:18
|
ברוכים הבאים יהודים אמריקניים יקרים עד מאוד! עזרו לנו להילחם נגד הדיקטטורה בה אנו חיים כעת ותביא את השופטים, המחוקקים ועורכי דיניכם שילמדו ממשלה פשיסטית מהו חוק דמוקרטי.
בהוקרה רבה,
יוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
response
avner,
14/03/05 21:07
|
Fascist government would have put you in jail for your stupid remark ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נגד ההתנתקות ונגד האורחים מחול
ליאת,
צפון,
14/03/05 20:27
|
שלא ידחפו את האף שלהם בארץ שהם לא אזרחיה. כמו שלא אסכים לבואם של שמאלנים וגויים אני נגד בואם של היהודים האמריקאים להלחם בחיילי צה''ל. שישארו בבית ולא ידחפו את אפם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי עומד להלחם בחיילי צה''ל?!
אילה,
התנחלות,
14/03/05 21:17
|
אף אחד לא מעוניין להלחם בחיילי צה''ל חוץ מהפלשתינאים, אז אל תהפכי את היוצרות!. הם מגיעים בשביל להביע הזדהות, שזה דבר לגיטימי בכל מדינה דמוקרטית. לא יכול להיות שמשטרה עוצרת אנשים מכובדים ומשקרת להם בשביל אינטרסים שלה! (שטח צבאי סגור?!) ובנוסף - הממשלה שלנו יודעת יפה מאד לבקש תרומות מהיהודים האמריקאים, אז אין להם ש-ו-ם ז-כ-ו-ת לומר להם להסתלק כשלא נח להם. תצאי קצת משטיפת המוח של התקשורת ותפקחי את העיניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא לענין
אזרח,
מרכז,
14/03/05 22:14
|
כבר מזמן ממשלת ישראל לא ''מבקשת'' (כדבריך) מהם תרומות. לכל היותר הם קונים אגרות ''בונדס'' שנותנות להם ריבית יפה למדי. מרבית הכספים שנאספים בקהילות אמריקניות הולכים היום אליהן, והיתרה לתמיכה בכם המתנחלים, ולא, למשל, בתושבי עיירותהפיתוח. לכן אינני רואה שיש להם זכות לקבוע לנו את חיינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת עובדות
אילה,
התנחלות,
14/03/05 22:53
|
אתה טוען שהממשלה שלנו כבר מזמן לא מבקשת מהם תרומות. הרבה מאד משרינו נואמים לפני קהילות יהודיות בגולה. בנוסף, ישנם ערבי תרומות מיוחדים באיזורים עמידים יותר של ארה''ב שבהם אורחי הכבוד הינם שרים וח''כים, ובסיום הערב נערכת מגבית. אמרת שמרבית הכסףהולך להתנחלויות: ההתנחלויות הינן חלק ממועצות מקומיות או אזוריות, ומקבלים תקציבים מהמדינה כמו כל מועצה. נכון הוא הדבר שכשיש צורך בפרויקט הגנה מיוחד או בניית גן משחקים, ביכנ''ס וכו', טסים דוברי אנגלית מהישובים לבקשת תרומות בחו''ל. זה מבצע עצמאי, ואף אחד לא אומר לראשי ערי הפיתוח לא לעשות כך. וזה שבארה''ב אוהבים לתרום להתנחלויות: זה מאחר שהם רואים במתנחלים את החלוצים של ימינו. וזה כבר עניינו של כל תורם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל, השמאלניים מחו''ל הם כאן!
דני,
תל אביב,
14/03/05 21:01
|
כל מחנות הפליטים של הערבים מלאי פעילי שמאל הבאים להזדהות ולשמש מגן חי נגד חיילי צה''ל הנלחמים בטרור. שנים זה המצב בארץ. אחרי כן הם חוזרים לארצותיהם ובדיוק כמוך הופכים להיות שגרירים רעים נגד ישראל. איפה אתה חי? אתה רק מתעורר אם מישהו בא להגן על יהודים שרוצים לגרש אותם מעל אדמתם? זה מה שמפריע לך.
בושה למדינה שאלה הם אזרחיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו באים
רבקה,
שיקגו,
14/03/05 20:44
|
ארץ ישראל שייכת לעם היהודי באשר הוא שם ואנחנו נבוא בהמונינו להפגין ולהראות מה זאת דמוקרטיה. את הכסף שלנו אתם אוהבים לקבל לכן תקבלו גם אותנו. והייתי רוצה לדעת אם גם הייתם מגיבים כך אם אנשי שלום עכשיו היו באים להפגין בעד ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כח על דברי האמת!
אילה,
התנחלות,
14/03/05 21:22
|
את צודקת במאה אחוז, ארץ ישראל שייכת לכל היהודים ולא רק לישראלים! יהיה מאד מחמם לב לעמוד שכם אל שכם עם יהודים שהתקבצו מכל רחבי העולם להלחם למען ארץ ישראל ועם ישראל. (אבל הערה קטנה בסוגריים - נשמח מאד שאחרי הנצחון במאבק הזה נזכה לראות אותך מצטרפת אלינו, כאן, לדור יחדיו במדינת היהודים...) - המשפחה של בעלי היא משיקאגו במקור, וכיום רובם גרים בארץ (חלק נשארו בשיקאגו), כך שזה אפשרי אם רק רוצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל דאגה
רבקה,
שיקגו,
15/03/05 15:45
|
יש לי חמישה ילדים ו11 נכדים וכולם גרים בארץ ואי''ה בקרוב מאוד גם אנחנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ללא עמדה
יוד,
אירופה,
15/03/05 10:45
|
|
 |
תשמרו את הכסף שלכם לעצמכם
גיל,
14/03/05 21:21
|
אם החיים שלנו זה מה שצריך לתת בשביל הפרוטות שלכם אז, לא תודה.
אל תבואו. אתם לא רצויים כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה נפש! אתה בטח משתמט
ל"ת
מתנחל,
שומרון,
14/03/05 21:48
|
|
 |
על עדינות אגיב בעדינות
גיל,
15/03/05 12:39
|
ועל אלימות אגיב באלימות.
ומי שיירק עליי או על חיילי ויקרא לנו נאצים יתמודד עם התוצאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילואים במאי...
אילה,
התנחלות,
14/03/05 22:56
|
אני חושבת ששנינו יודעים בדיוק למה קראו לך לשירות מילואים במאי... אז אם חס וחלילה תתרחש ההתנתקות, אנא ממך, זכור כי אלה יהודים שנתנו את מיטב שנותיהם והונם לשטח ארץ זה, ותנהג איתם בעדינות!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא. ויש לי מילואים במאי
גיל,
14/03/05 22:10
|
הייתי מ''כ בחרוב. למילואים במאי אני מצפה להגיע, גם על חשבון ימי לימודים שאפסיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
משטרה פשיסטית
ל"ת
עמי,
מחנה יהודה,
14/03/05 20:17
|
|
 |
51.
Communist Police
Al,
14/03/05 20:14
|
The Communist Israely Left is using Israels police force to intimidate jews with another opinion, those dark ages methods are tipical to the antisemic Israely left .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
ברוכים הבאים.
ל"ת
ריינר,
14/03/05 20:05
|
|
 |
49.
לא היה מבייש אף דיקטטורה
רונן,
14/03/05 20:04
|
|
 |
48.
למה לפעילי ''שלום'' מותר להגיע?
ליאור,
ירושלים,
14/03/05 20:03
|
למה ליהודים שבאים להפגין דעה ושארצם חשובה להם.(כן כן זו עדין ארצם, גם אם הם לא גרים בה כרגע) אסור לבוא לארץ. אך לכל גוי! שאין לא שום קשר לארץ! וסתם משעמם לו בבית מותר לו להגיע לארץ ולהפגין ולהגן למען הפלסטינים.? תסבירו לי את זה.!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
יופי, אבל שקודם יעשו סדיר+מיל'
ל"ת
דני,
14/03/05 19:58
|
|
 |
Real funny
Zvi,
London,
14/03/05 20:37
|
And when the UJA, UJF etc. ask for their money are you also interested to know if they have served in the IDF?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
דמוקרטיה?רק לשמאלנים!
תבת,
14/03/05 19:52
|
אם פעילים יהודים מארה''ב יודיעו שהם יבואו לישראל להשתתף בעד הטרנספר ליהודים, העיתונות, שאר שמאלני ישראל, וחבריהם הערבים,יודיעו שמגיעים יהודים ''פעילי שלום נאורים'' שמבינים שכל ההתנחליות ,הן אסון ולכן יש לפנותן,ומוכרחים לעזור להם בכל דרך אפשרית! השמאלנים הם תמיד בעד הדמוקרטיה,אבל רק אם זה תואם את דרכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מדינת ישאל הוקמה למען היהודים
ממשלת השמאל,
והערבים,
14/03/05 19:46
|
הדיקטטור שרון עם מרעיו כולאים יהודים הרוצים להכנס לישראל.
שרון עובר על חוק יסוד מדינת יהודים ''חוק השבות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
המדינה הזו שייכת לכל יהודי
רינת,
תל אביב,
14/03/05 19:46
|
לכן אין לשרון או לכל אחד אחר זכות לוותר על חלקים ממנה ולכן יבורכו יהודי חו''ל שמרגישים מעורבים במה שקורה כאן וטורחים להגיע
מדינת ישראל של כל העם היהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ME'VATER AL A'CHARA A'ZE
ל"ת
LO KO'NE,
AFILU CHINAM,
15/03/05 11:17
|
|
 |
43.
... Let Them Come and
E.R.,
New Jersey,
14/03/05 19:42
|
Let them this Jews come to the Hotel and give it back to the Palestinians
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לגרש אותם לכל הרוחות!!!!!!!!!!
ל"ת
מלאך,
14/03/05 19:31
|
|
 |
G-d given land to Torah observ
Hashem,
TEVEL,
14/03/05 20:18
|
|
 |
YOU
Isaac,
14/03/05 19:52
|
are an edeyot person that canot think ferther than your nows if you have a comment to the sobject say it if you just insolting then do it in the SHOK
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה כיתה גמרת בבית הספר
רוני,
14/03/05 20:35
|
נראה שלא למדת יותר מ4 שנות לימוד היות והתגובה שלך רצופה בשגיעות כתיב נוראיות. תחזור לבית הספר ואח''כ תפתח את הג'ורה הגדולה שלך!
מורה לאנגלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
canada
isaac cohen,
14/03/05 23:03
|
you are all the same insted of commenting you are insolting its show me your lavel of ahumen you are,say somthing ,by the way i didnot finish 4 years of scohll that dosnot privent me unsering a stupiid person like you with different names
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלמלא...
אילה,
התנחלות,
14/03/05 21:28
|
התגובה שלך יכלה להיות בעלת השפעה אלמלא המילה ''שגיעות'', שאותה נוהגים לכתוב ''שגיאות''... . יש כאלה שכותבים בשגיאות כתיב באנגלית, אבל לענ''ד (לעניות דעתי) זה יותר מבזה לכתוב בשגיאות כתיב בעברית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
thank you
isaac cohen,
canada,
14/03/05 23:09
|
its tru that i have mistaks,the reasn I write in english is that i don't have other option as long as you can understand what i say
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
היכן העיתונות-שומרת הדמוקרטיה
עמיר,
14/03/05 19:21
|
חבל שהעיתונות בישראל אינה מסקרת באוביקטיביות את יחס תושבי מדינת ישראל לתכנית הטרנספר ומתפקדת כעיתונות מגוייסת.
אינה מבקרת את פיטורי השרים-טיהורים בממשלה.
אינה מבקרת את העובדה שהממשלה הפרה את החוזה (המצע) עם בוחריה - ומסרבת ללכת למישאל.
אינה מבקרת את הטרנספר המתוכנן ליהודים (זוכרים כמה ביקורת הועברה בעיתונות על רחבעם זאבי הי''ד).
אינה מאפשרת ביטוי למתנגדי ה''התנתקות'' - יחסית לחלקם באוכלוסיה. מוסכם ואין ויכוח גם על הקיצונים הפנאטיים מהשמאל- כי חלקם באוכלוסיה הינו שליש (לדעתי יותר 50%).
מכנה את נאמני הליכוד בשם ''מורדי הליכוד'' - אף שהמורדים האמיתיים הם השליט ותומכיו.
אינה מתריעה על סממני הדיקטטורה ההולכים ומתחזקים. מזל שהאורחים מחו''ל - לא הועלמו, כמו במדינות העולם השלישי. בארגנטינה האימאות עדיין מחכות לילדיהם והנשים לבעליהם. אם העיתונות לא תתאפס - גם אצלינו יתחילו האימאות להמתין לשוא.
בכל ספרי האזרחות מדגישים שוב ושוב את החובה לסרב למלא פקודות בלתי חוקיות בעליל. מדוע העיתונות מבקרת את רעיונות הסירוב לביצוע את פשע הגירוש?
אפשר להוסיף עד בלי די !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היתה כלב השמירה של דמוקרטיה
AP,
14/03/05 20:05
|
|
 |
עכשיו היא פודל של שרון והשמאל
ל"ת
עלק עיתונאים,
14/03/05 21:06
|
|
 |
40.
yankys go home
הציוני,
14/03/05 19:16
|
יש לנו מספיק זבל משלנו , אנחנו לא צריכים זבל אמריקאי. אצל הנהגת המתנחלים הכל כשר ''אבל מסריח''. נכון אלה הם התומכים הכספיים הכבדים שלכם . אבל אני לא רוצה אותם פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו שאומרים באנגלית . . .
רותי,
תל אביב,
14/03/05 20:26
|
כמו שאומרים באנגלית:
tough patuties
לא רוצה אותם פה - למי זה אכפת בכלל? אנחנו כאן ואנחנו כוח גדול. יש לנו משפחות גדולות וילדינו מתחתנים מוקדם ומקימים משפחות גדולות ורוב רובם חדורי אהבה לארץ הזאת ונזכה לבסוף להקיא החוצה חולירות כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
listen to yourself woman!
Israela,
Israel,
15/03/05 04:39
|
you are full of hate! is this what you want to give your big family? I'm sad for you there is no love at all in your words
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחזור לבוסטון, חוצפן
חיים,
דרום,
14/03/05 20:56
|
אתם פה, וביום המלחמה תברח אחרי שריקת הכדור הראשון. זה שאתה יהודי לא עושה אותך ישראלי. גם העברית שלמדת לא נותנת לך שום זכות. חוצפן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנו מספיק זבל משלנו, אמר זבל
ל"ת
שמאלונזי,
מסריח,
14/03/05 20:06
|
|
 |
Once the goodies stop coming,
YES, this is,
my home,
14/03/05 19:49
|
that's when it's your turn to speak up. Till then just shut your trap. you no'eh giv'ethe money, you noe'h make'e the rules.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
דיקטטורת שרון במיטבה
נעמי,
מדינת משטרה,
14/03/05 19:13
|
|
 |
38.
ברוכים הבאים
גדעון,
בת ים,
14/03/05 19:08
|
ברוכים הבאים ליהודי אמריקה, כל הכבוד להם שבאו לעודד את מצב רוחם של המגורשים מהטרנספר ששרון רוצה לעשות. האם רק כסף אנו יכולים לבקש מיהודי אמריקה?? מותר גם לבוא לעזור לחבריהם בעת צרה זו. ואנו מקווים שכל התכנית לא תצא לפועל, בזכות התפילות של ילדי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
יהודים מחו''ל לגוש קטיף
שלמה,
14/03/05 19:07
|
כעת כשיהודים מחו''ל באים לשבש את ההתנתקות צריכה הממשלה לייבא ארצה כ-2000 שוטרים מלוס-אנגלס וניו יורק הם ידעו כיצד להתמודד עם היהודים האמריקאים ותאמינו לי שלשוטרים אלה אין גבולות כמו לשוטרים הנחמדים שלנו הם מכים עם מקל השרות שלהם ישר בברכיים ומונעים מהמפגינים להתקדם הלאה או להמשיך בהפגנה כי הרי עם בירכיים שבורות קשה מאד לעמוד ,ללכת או לרוץ. ןמפניהם המפגינים יברחו מהר חזרה לארה''ב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השוטרים שלנו
אילה,
התנחלות,
14/03/05 21:34
|
ברור שעדיפים שוטרים יהודיים משוטרים גויים. עם זאת, הייתי פעם בהפגנה (אחרי חתימת הסכמי אוסלו), ובסוף ההפגנה (המורשית, אגב.) הגיע שוטר על סוס והחטיף מכות באלה לאנשים שעמדו בתור לעלות חזרה על ההסעות הביתה!!! (לחיפה). ראיתי הכל, וזו טראומה שתלווה אותי לכל החיים. אז נכון שבגלל משוגע אחד לא צריך להכליל, אבל משוגעים יש בכל מקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השוטרים האמריקנים שומרי חוק
דניאל,
רמת השרון,
14/03/05 20:42
|
הלוואי שהיו באים אלינו שוטרים מאמריקה וישמשו במקום כלבי השמירה האימתניים של הממשלה הפשיסטית הזאת. אנו כבר לא חיים בדמוקרטיה וזוהי שעתה האפלה ביותר של מדינת ישראל שיכולה היום להתחרות בכל משטר פשיסטי בעולם המרר את חיי אזרחיה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פגשת פעם שוטר אמריקני?
גיל,
14/03/05 20:58
|
אפילו כשעוצרים אותך על נהיגה מופרזת, מוציאים אותך מהאוטו עם אקדח שלוף. כל נסיון פגיעה הכי קטן בשוטר אמריקני יתקבל בתגובת כדור לראש. הלווי והיו פה שוטרים אמריקנים, פורעי החוק של הימין היו נמצאים בכלא, שם מקומם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בול גיל! אבל אין עם מי לדבר
בול,
15/03/05 00:23
|
הם נואשים וזורקים שטויות לכל הכוונים. חבל על המאמץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והגדר הייתה עומדת במקומה
ל"ת
שורטים אמריקקים,
שרוטים השוטר,
14/03/05 22:51
|
|
 |
Would you ask Gestapo to help?
ל"ת
To Shlomo,
leftonazi,
14/03/05 19:56
|
|
 |
36.
דוגמא נהדרת ל''דמוקרטיה'' שלנו.
ל"ת
אותכם לבוש.,
14/03/05 19:04
|
|
 |
35.
שיעשו עלייה ולא הפגנה!!!
ל"ת
דוד,
14/03/05 19:04
|
|
 |
מה הקשר זו המדינה שלהם
רינת,
ת''א,
14/03/05 19:47
|
סבי נולד ברומניה וסבתי במרוקו ושניהם כל החיים הרגישו שישראל זו המולדת שלהם יהודי אמריקה גם מרגישים קרבה לישראל ואיכפת להם מה שקורה כאן אולי יום אחד יעלו ואם לא הם אז ילדיהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
It takes more than your advice
If you really,
care 4 Aliya,
14/03/05 19:31
|
Show it in real life that you don't persecute our brethren for keeping Torah umitzvot. Do not call them derogatory names such as PARAZITIM. I would much rather sit put, than be cursed out by my own brothers, in my own country, hevanta!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
כשהם יעשו מילואים במקומי תהיה
ינון,
תל אביב,
14/03/05 19:02
|
להם זכות דיבור. בינתיים אני צריך לצאת לשמור על מתנחלים מטורפים,והמטורפים מניו יורק באים ''להזדהות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
away my country, this is YOUR
You Meturaf,
U R giving,
14/03/05 20:20
|
MILUIM? Take your miluim and shove it up yours. You are nothing but a traitor.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Hutzpan
אסף,
14/03/05 21:00
|
חיילי המילואים היחידים שראית אי פעם היו בסדרה מילואים.
לא יאומן שנבלות מארה''ב באים למדינה לא שלהם ותוקפים את האזרחים הישראלים שחיים כאן.
קחו את הכסף המטונף שלכם ותסתלקו מפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מהמר שאתה לא עושה מילואים
ירון,
פאשיזמלנד,
14/03/05 20:13
|
הימור קל אומר שלעולם לא עשית מילואים ביש''ע. מקסימום דפקת בחורות בקריה.
לוחם גבעתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא סתם ערבי או אוהב כאלה..
ל"ת
נתי,
14/03/05 21:18
|
|
 |
בתמיכתם -מדינתנו מתקיימת !
ל"ת
עמיר,
14/03/05 19:33
|
|
 |
33.
לא היהודים האמריקאים. בוש קובע
חוזה,
צפון,
14/03/05 19:01
|
אם מישהו חושב שהמהלכים בשטחים מנוהלים על ידי ישראלים - אז הוא תמים. כל זה מנוהל על ידי האמריקנים, לשמחתי. אחרת כבר מזמן היינו בגיהינום.. האמריקנים שקולים,והם לא מונעים על ידי רגשות ומשיחיות כמו של הקיצוניים שלנו כאן. לא ייתכן ששרון שינה את האידאולוגיה שלו עד כדי כך. הוא פשוט נאלץ לעשות מה ש-קונדוליסה אומרת לו, תודה לאל מזלנו שהאינטרס האמריקני חופף לשלנו....בנתיים. אפילו ממשלה כהניסטית לא תעז להמרות את פיה של האמפריה הגדולה - ארה''ב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To blame Bush for our BUSHAH
ל"ת
Find better,
excuse,
14/03/05 20:01
|
|
 |
32.
פעם אחת תחושו גם את הפאשיזם!
אחמד,
בית לחם,
14/03/05 19:01
|
הגיע הזמן שהימין יחוש עד כמה מכוערת עשויה המשטרה להיות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו המשטרה שלנו, לא שלך
אילה,
התנחלות,
14/03/05 21:45
|
זו המשטרה שלנו, לא שלך. תפקידה הוא לשמור עלינו, היהודים, שחיים כאן. אנחנו נותנים לך לגור כאן כי אנחנו הומניים, אבל אל תטעה לרגע: זו מדינת היהודים, ואתה רק דייר כאן. אז אל תתערב בויכוחים שלא נוגעים לך. אני אפילו לא טורחת להתייחס עניינית למה שכתבת, כי הויכוח הזה הוא ויכוח פנימי של עם ישראל, ואין לו שום קשר אליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
if you would behave we wouldnt
the big a,
usa,
14/03/05 19:34
|
|
 |
31.
Good
Eitan,
14/03/05 19:00
|
They should not be allowed to enter unless they came to join Zahal and pay income tax, like ALL OF US.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ניראה שישראל לא סבלה מספיק מאו
Joe,
USA,
14/03/05 18:56
|
ניראה שישראל לא סבלה מספיק מאוסלו. מדינה מטומטמת לאנשים מטומטמים.לכו תעשו עוד הסכם שלום כושל .וכשיתפוצצו אוטובוסים בפנים שלכם על תבואו בצעקות למנהיגי יהודי ארצות הברית שיתמכו בכם .כי אתם לא רוצים את הסיוע בין כה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ערבים נכנסים בהמוניהם יום יום.
ממממממממ,
14/03/05 18:52
|
|
 |
28.
''הגיבורים הגדולים'' בדרך לעזה
אודי,
14/03/05 18:52
|
מענין כי תמיכתם הגדולה בישראל השלמה והגדולה מעולם לא הביא אותם לחודש מילואים בשטחים. כי אולי אז הם היו מסכנם את חייהם, ואו את ישבנם המדושן. אבל עכשיו הם יודעים שהם לא ממש מסכנים את חייהם בעימות עם הצבא, אבל יכולים להרגיש שהם עשו ''מעשה ציוני''. כולי תקווה שבדרל לגוש קטיף הם יעברו דרך עזה וכו' כדי להרגיש באמת ציוניים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מדינת משטרה פשיסטית
ל"ת
שרון מושחת,
ודיקטטור,
14/03/05 18:52
|
|
 |
26.
KGB techniques
Allen Towne,
Pennsylvania,
14/03/05 18:50
|
No wonder that a govt that adops police state measure such as mass deportation on the basis of ethnic origin would also see fit to engage in police state harrassment
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
יופי יופי יופי כל הכבוד!!!
ל"ת
יופי יופי יופי,
תל אביב,
14/03/05 18:47
|
|
 |
24.
העיקר שמאפשרים ל''פעילי שלום''
ל"ת
בריטים,,
לעבור חופשי,
14/03/05 18:46
|
|
 |
23.
כל הכבוד ליהודים האמריקאים!
א,
14/03/05 18:45
|
כל הכבוד להם שבאו לתמוך בתושבי גוש קטיף! לא תהיה התנקות! כמו שאף בנאדם לא יכול לחתוך לעצמו יד ועוד את היד החזקה והפורחת ככה לא יכול להיות שמדינה תחתוך לה את השטח החקלאי היצואני ביותר שלה שמקיים את חזונה הציוני כ''כ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שיש ביום חמישי צום ! ושבוע הבא
דודו,
14/03/05 18:41
|
|
 |
21.
כל יהודי שבא
סתם 1,
14/03/05 18:40
|
|
 |
20.
israel is not only sharons
paul,
14/03/05 18:40
|
it belongs to all of us jewsany one is very welcom despit sharon wish
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
יאללה כל מתנגדיי הכיבוש בעולם!
אורי,
חיפה,
14/03/05 18:36
|
תגיעו בהמוניכם לישראל ותעלו על ההתנחלויות, לפרק אותן!!!!
מבחינת הימין הישראלי זה לגיטימי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי כובש?
אילה,
התנחלות,
14/03/05 21:48
|
מי כובש? על איזה כיבוש אתה מדבר? עם שחי בארץ שלו נחשב בעיניך ככובש?, אם כך, אז מה זאת זכות לגיטימית?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yea, yea, we are coming, bro!
ל"ת
skinheads,
all over,
14/03/05 20:09
|
|
 |
Uri, Ata Ahabal Matsuii!!!
Arie,
14/03/05 19:12
|
All the JEWS, moron, not everyone who is against occupation! If you start bringing everyone who hate Jews to Israel, then there will be no need for peace and no need for anything because Israel will cease to exist!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
גדעון עזרא
חיפאי,
חיפה,
14/03/05 18:31
|
השר לבטחון פנים שולח אישית ניידת לבית אחיו של עוזי כהן לבדוק תלונתו ובמקביל שוטרים לעצור ראשי מנהיגי יהודים. ליכודניק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
I would like to see what would
Happen theother,
WayAround,
14/03/05 18:30
|
Imagine a group of Israelis arriving to Washington DC to protest US policy. Ha Ha Ha. Even legal residents are treated like potential criminals. American citizens must be treated similarly in Israel. Number 1 is right. Those who want to influence Israeli policy MUST live in Israel. They and their kids should serve in the military. They have to pay tax. Then they might have some rights, after fulfilling their duty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
A pail of Haman's duty in your
.,
14/03/05 19:47
|
face. We paid plenty of taxes in form of schnor, grants, kakal, hadassah, Israeli bonds, and on and on. We sent you billions and billions of $ worth of ammunition, not once have saved your behinds B''S''D''. Before you open your big mouth, think, if you only can and have the wherewithalls.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
In my place we call it HARA!!!
ל"ת
le Dudu,
14/03/05 23:50
|
|
 |
Dudu my friend
sara,
jerusalem,
14/03/05 20:23
|
When trying to insult people kindly spell the words correctly: dudu and not duty.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מדינת ישראל שייכת לכל היהודים.
פרסי גאה,
14/03/05 18:25
|
בעולם. זכותו של כל יהודי ויהודי לבוא ולהפגין ודרך אגב גם לתרום כספים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
make up your mind
Yored,
14/03/05 21:21
|
is it a jewish state,or an arab state........kick all the arabs out of the Jewish state
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אל דאגה
ל"ת
דודו,
14/03/05 18:25
|
|
 |
14.
שיבואו-זו דמוקרטיה!
איש,
14/03/05 18:22
|
אבל יחד איתם יגיעו גם כל מתנגדי הגדר, פעילי שמאל וזכויות האדם ומתנגדי הכיבוש מכל העולם.
אם כבר דמוקרטיה אז עד הסוף!
די לכיבוש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל דאגה הם כל הזמן פה
נתי,
מרכז,
14/03/05 20:51
|
אל דאגה, אוהבי המחבלים הערבים הבאים יום יום מרחבי העולם כדי לעזור לך ולכשכמוך לחבק ולהגן בגופם על מרצחים על מנת שיכלו להמשיך לרצוח אימהות לילדים רכים, נשים בהריון ותינוקות במיטותיהם - באים לארצינו מוכת השנאה העצמית יום יום וכשחוזרים לארצותיהם, הם, בדיוק כמוך, מוציאים את דיבת הארץ ברחבי העולם וזורים עוד מנות גדושות של אנטישמיות הגורמות לכל יהודי לפחד על חייו ועל חיי ילדיו.
כל הכבוד לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אורחים מארה''ב
אהרון,
חיפה,
14/03/05 18:22
|
|
 |
צודק 100%
גיאוגרף,
14/03/05 21:52
|
בדיוק כמו שארה''ב שייכת לכל ישראלי. אז למה לא נתנו לי גרין קארד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
If you say that, I guess you
to Aharon,
14/03/05 18:34
|
don't pay tax and you've never served in the military. Or you are just naive and a typical FRAYER. Let's say all the haredim from the US make Aliya. Who will pay tax for them and serve in the military for their talmed houhems? You Aharon! Mazel Tov!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
חוצפה יהודית
ל"ת
הסיבה,
לאנטישמיות,
14/03/05 18:21
|
|
 |
ואם היה נעצר בספרד, סיבה לאנטי
ל"ת
ספרדיות?,
what a putz,
14/03/05 19:44
|
|
 |
11.
התשובה הציונית
תומר,
י-ם,
14/03/05 18:20
|
אם נזכור שאנו, תושבי המדינה, מופקדים על שמירת המדינה והארץ למען יהודי כל העולם, נשמח בבואם של האורחים. זוהי התפיסה הציונית הבסיסית ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אני מקווה שבקרוב ישלחו גם...
אבי,
14/03/05 18:18
|
|
 |
אתה פשוט צודק
חייל,
תמיד בשטחים,
14/03/05 19:03
|
רק כולנו יודעים שזה לא יקרה והם רגילים שמישהו יעשה להם את העבודה, הרי להם נעים וטוב בארה''ב אז למה שהבן שלהם יסתכן????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בניגוד לרוב החילונים
מ,
14/03/05 18:42
|
הרי כל הסקרים מראים שהציבור הדתי-לאומי הוא הציבור שמתגייס הכי הרבה ליחידות קרביות בניגוד לציבור החילוני המפונק שרבים מבנין הולכים לקב''ן אז על קרבי אל תדבר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החילונים לא מתגייסים בגלל
ל"ת
הכיבוש. זאת,
כל התורה,
14/03/05 22:17
|
|
 |
50% מהציבור הדתי לא מתגייס
חיים,
דרום,
14/03/05 21:02
|
באיזה חייל הבנות הדתיות מעבירות את שירותן?
ומה שווה שירות של חייל דתי אם כל מה שהוא יודע לעשות זה לסרב לבצא פקודות? חסרי תועלת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בא תכיר מושגים חדשים.
אילה,
התנחלות,
14/03/05 22:03
|
שאלת באיזה חייל הבנות הדתיות משרתות. אז תכיר, נעים מאד, שירתתי בשירות לאומי. מה עושים בשירות לאומי? יש מגוון: עבודה בבתי חולים, קומונה בתנועות נוער, עבודה במוסדות לחינוך מיוחד, סיוע בעיירות פיתוח, סיוע לילדים חולי סרטן, ועוד ועוד... .(והערה צינית וטיפה מרושעת: עבודות פקידות לא עושים שם...). ולגבי סירוב פקודה: דבר ראשון: בא תהיה ישר עם עצמך ואיתנו. החיילים הדתיים הם העילית שבעילית, פשוט כי יש להם אידאלים. ולגבי סירוב פקודה: זה התחיל מסרבנות של השמאל (הכיבוש, מכתב הטייסים וכו'). אבל צריך להכיר בזה שאנחנו, הדתיים, מתנהלים אחרת ממך. יש לנו ערכים אולטמטיביים, ואחד מהם זה לשרת בצבא ולהגן על היהודים. אך כשזה עומד בסתירה לערכים אחרים שלנו, כגון: קדושת ארץ ישראל, פגיעה ביהודים, וחשש ממעשה שיגרום לעם ישראל יותר נזק מתועלת, יש בעיה. ומשם מגיעה הסרבנות. זה לא סתם. אנחנו אנשים שחושבים על כל דבר לעומק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
גם אני לא מסכים שיחזירו את עזה
יורד משתמט,
וגם סמולני,
14/03/05 18:12
|
וכשאבוא מפלורידה לבקר עוד 10 שנים בארץ, אני רוצה לבקר בעזה וגם לרקוד ''עוצו עיצה ותופר'' מול גלי אבנים בחברון. ועד אז- תשלחו הרבה הרבה חיילים שישמרו בשבילי... סו לונג סאקרס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
U SMALL LIL PIPSQUEEK
SUCKER U R,
SUCKER U B,
14/03/05 19:43
|
Who needs losers, anyway. NImushim Shebenimushim, stay where u r. Do not come back in ten or any years, especially those that know no diff tween their Left and their left.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת גם דפוק שלא יודע לכתוב עי
יגאל,
חיפה,
14/03/05 18:43
|
עברית עד מתי נתקן אותכם סמולנים יה דפוק שמאלאני ככה כותבים אתה גם אנאלפבת טוב שאתה לא בארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שרון מכין את הקרקע למעצר לנדאו
**שימו לב**,
14/03/05 18:10
|
|
 |
7.
אני גר בארץ, אין ביקורת גבול
צפצפ,
14/03/05 18:09
|
|
 |
עוד 128 יום לפינוי
ל"ת
מערכניק,
14/03/05 21:54
|
|
 |
6.
מעורבות=התערבות
ללי,
14/03/05 18:06
|
מעניין איך ארצות הברית, היתה מקבלת את פניהם של אורחים זרים, המתערבים בהחלטותיה, והיו באים להפגין בתוכה. יש לנקוט בצעדים כלפי אורחים אלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה שאנו מתאימים את דיעותינו
אלכס,
חיפה,
14/03/05 20:04
|
לפי הנושא... לפני שנה שהרסו הבולדוזרים בתי מחבלים, הגיעו פעילי ''שלום'' רבים כדי להתנגד בפועל לפעולות חיילי צה''ל. לא יכולנו לעשות להם דבר וסבלנו בדומיה אפילו במקרים שהם עזרו לארגוני החבלה לנוע בקלות או הסתירו מחבלים שנמלטו מכוחות הבטחון. עכשיו כאשר מגיעים לכאן ידידי ישראל המעוניינים לתמוך באזרחי ישראל ''נזכרת'' פתאום לומר להם לא להתערב? כל עוד הם לא עושים פעולות לא חוקיות, אין להפריע לכל מחאה שלהם שהיא ביטוי דמוקראטי אולי האחרון שעוד נותר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנתי אנחנו הרי מדינת היהוד
בן דוד,
14/03/05 18:33
|
היהודים וכי מה פסול בהתערבותם מה רק כסף ותמיכה רבה בקונגרס הם יכולים לתת לכן מותר להם לומר את דעתם על הדיקטטור שמבצע גרוש ספרד בא''י
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
גוש קטיף לא שטח צבאי סגור
זאב,
14/03/05 18:04
|
|
 |
4.
יהודים ציונים אמיתיים שיבואו
ל"ת
שיבואו באלפים,
14/03/05 18:04
|
|
 |
3.
מלחמת עצמאות 2
דודו,
14/03/05 18:02
|
ליוסי שריד וחבריו מהשמאל הקיצוני.יתכן והיום אני ורבים רבים מאד בעם ישראל מתחילים להבין יותר ויותר שהפערים בין השמאל לימין הפכו לשנאה תהומית שתדרדר מהר מאד למלחמת אחים בלתי נמנעת ואולי ואין באמת דרך אחרת ליישב את החשבונות בנינו ואין יותר בכוחינו לסלוח על הבוגדנות של השמאל אגב אנחנו לא נהיה הראשונים .מלחמות אזרחים היו במדינות רבות בעולם הגדול והנאור אפילו באמריקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דביל כבר לא תהיה
אורן,
14/03/05 19:27
|
תגיד לי לקחת קורסים להיות כזה טמבל? אתה אומר שצריך למנוע מלחמת אחים ע''י הידברות ובאותו משפט ממש אתה לא מוכן לסלוח על ''בוגדנות השמאל''... במה בדיוק בגדו בך? במה בדיוק הימין הקיצוני תורם לבטחון מדינת ישראל? במה מפעל ההתישבות היקר (כסף ודם) משפר את מעמדינו כמדינה ריבונית דמוקראטית? כיצד שליטה וסיפוח על עם אחר יבטיחו רוב יהודי בארץ? איך אתה יכול להצדיק טרנספר אחרי מה שעמנו עבר בשואה? בקיצור מוגגבל שלי, שלום עושים עם אויבים. ויש לנו צבא חזק כך שבמידהת הצורך (שלך) נוכל לכבוש את השטחים תוך רבע שעה, גג שעה ואז שוב נסתבך במעגל הדמים עוד חמישים שנה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובות לשאלות של אורן:
אילה,
התנחלות,
14/03/05 22:23
|
1. בגדו בנו ברחמים על רוצחים במקום על יהודים שנטבחים. 2. הימין ה''קיצוני'' הינו הגדרה מאוד נזילה בימינו. כל ימני שמתנגד להתנתקות כבר נקרא ''ימין קיצוני'' בתקשורת. אבל הימין תרם לך בהקמת המדינה (ביחד עם כמה מפא''יניקים שמתהפכים בקברם כשהם רואים מה יצא ממפא''י ההיסטורית), בשירות בצבא, ובמגורים באיזורי ארץ ישראל שיותר מסוכנים למגורים כדי שהאיזורים שאתה גר בהם לא יהפכו למסוכנים. 3. הזעקה הנוכחית של מפעל ההתיישבות היקר באה לשמור שלא יהיה מצב שבו ראש ממשלה מקבל את אמון העם על סמך מצע מסוים, ואחר כך הוא עושה בדיוק ההפך. 4. שליטה וסיפוח של עם אחר אכן לא מסייעים להומניות, ולכן הפתרון הוא: להפסיק להיות הומניים, להעביר את כל הפלשתינאים למצרים ולירדן, ולספח לעצמנו את יש''ע והגולן. חבל אגב שלא עשינו את זה במלחמת ששת הימים, ואז לא היינו מגיעים למצב שלנו היום. 5. ובהשוואה לשואה: הלוואי שהגרמנים היו מטרנספרים את הסבא רבה שלי. אבל הם לא עשו את זה. הם רצחו אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוכן ומזומן
יואב,
14/03/05 18:51
|
יא אידיוט. אתה רוצה מלחמת אחים? תקבל! לא יודע למה קוראים לזה מלחמת אחים, טינופת כמוך בטוח לא אח שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה השמאלנים תמיד כל כך גסים?
שרונה,
התנחלות ת''א,
14/03/05 20:29
|
תגובות השמאלנים תמיד גסי רוח, מעלבים, ובזוים ולא לענין! והם מכריזים יום ולילה בהתנשאות שהם הם אנשי-הרוח, העליונים, הטובים ביותר, וכל היתר, ובמיוחד ה''ימנים'' הם הזבל של העם. נמאס כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלה ערבים בתחפושת!
ל"ת
ולא יהודים,
14/03/05 21:20
|
|
 |
שרונה, מותק
יואב,
14/03/05 21:05
|
אני לא איש-רוח, לא יפה נפש, לא משורר. אל תקשיבי לדמגוגיה של החברים המתנחלים שלך. אני מציאותי. אם מישהו מאיים עלי במלחמת אחים, יקבל מלחמת אחים. אז שהימין הסהרורי לא יחשוב שמולו עומד איזה ווזווז שלא יגיב לאיומים! הקם להרגך, השכם להרגו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ליואב
אילה,
התנחלות,
14/03/05 22:30
|
מעניין מאד, אני בדרך כלל אומרת את הפתגם ''הקם להורגך השכם להורגו'' ביחס לערבים, שיורים בנו בדרכים, מפוצצים אותנו באוטובוסים ובמסעדות, ומסיתים נגדנו באמצעות תילי תילים של שקרים בתקשורת העולמית. אני אישית לא ראיתי עד היום שום ''ימין סהרורי'' (מה זה בדיוק?) שרוצה להרוג אותך, ואני גרה בשיא העניינים. אז אולי כדאי שא-ת-ה תפסיק להקשיב לדמגוגיה של התקשורת ותפקח את העיניים והאוזניים. ישנם הרבה מאד אנשים יפים בארץ שלנו, חלקם שייך אומנם לשמאל, אבל אתה לא יכול להתעלם מהעובדה שחלק גדול מהם נמצא גם בימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרונה את ממש צודקת!!!!
ל"ת
אביה,
גולן התנחלות,
14/03/05 20:47
|
|
 |
2.
מספיק יש לנו את שלנו לא צריך מ
עמוס,
מרכז,
14/03/05 17:59
|
ממקומות אחרים. קודם שיגורו מארץ אחר יהיה להם זכות דיבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
But in 1967, when your tusik
A PROMISE,
a THREAT&,
14/03/05 19:39
|
was at stake, we came in quite handy to pressure Kissinger, to pressure Nixon to pressure Congress to replenish you with ammunition. No sooner had the Hercules been recruited into action stuffed with all the goodies, we NEVER ever let you down, we never will, and this is a threat and a promise. Beggars cannot be choosy, especially when jewish life and land is at stake. Al iskei kash vateven, if you get my drift. Hevanta?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2 אתה חמור עמוס
דויד,
ארהב,
14/03/05 18:40
|
לאנשים האלה יש אותם זכויות כמו שלך בלי לגור בארץ אז תפסיק לבלבל במוח ארץ ישראל שיכת לכל היהודים בילעד היהודים מארהב המצב בארץ יהיה יותר גרוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת?
אורן,
קנדה,
14/03/05 19:18
|
בוא ותן לי הסבר בדיוק על זכויות של יהודי הגולה על החלטות פוליטיות פנימיות בישראל! כידוע אין לנו הישראלים שגרים בחו''ל זכות בחירה לכנסת, וטוב שכך. ללא ספק התרומת של יהודי צפון אמריקה משפרות עוולות מסוימות בארץ (לבנות בית כנסת בשטחים בתרומות מחו''ל לא תורם שום דבר לארץ ישראל, רק תורם פוליטית לציבור מסוים.) ביננו אין שום קשר לארץ ישראל אבל אני כן רואה קשר לשאיפות הפוליטיות של חבר הקונגרס הארה''ב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
IF NOT FOR US IN TH US
באמת?,
AND HOW,
14/03/05 20:29
|
there are none of US in Israel. Knesset till tomorrow. Has the Knesset been able to stop the piguim? Were would you be today if not for the US = the jews rooting for Israel, Bechadei Hashem.
A citizen of ERETZ YISRAEL Toronto Canada
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
Chutzpa
American,
USA,
14/03/05 17:58
|
If you do not LIVE in Israel, what right do you have to protest to things that affect the quality of life in Israel?! CHUTZPA!!! If you want to protest, that is fine - but go LIVE in Israel!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Live my foot. Stop persecuting
.,
14/03/05 19:33
|
the Datiyim. Why do despise them. Isn't religious freedom part of Democracy? Huh. Now I have just een there, and you call them Parazitim, not so your own kind concsiencsious objectors, so now you know why.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודי ארהב
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
15/03/05 11:12
|
הם היהודים הכי צבועיים בעולם בימקום לבלבל את המוח תעלו כולכם עד היהודי האחרון למדינת ישראל ואים הכסף והכוח הכלכלי שלכם אתם יכולים ליבנות כאן אמריקה קטנה ובעלת אותה איכות חיים ורמת חיים מקומכם כאן במדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
israel is not sharons only
yossi,
14/03/05 18:43
|
it belong to all of us jewish peopleand you are very welcom
הגב לתגובה זו
|
|
 |
And what about leftists?
OK,
14/03/05 18:26
|
How many ''peace'' activists were arested?
Anyway Israel is for all the Jews.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100% Right
ל"ת
100% Right,
14/03/05 18:25
|
|
 |
Welcome PRO-Israel Americans
Sharona,
Tel Aviv,
14/03/05 18:20
|
Where were you when it was Americans (and others) who came here with the Palestine Solidarity Movement to interfere with our brave soldiers trying to prevent terrorists from murdering Israelis or weapons from entering the arab-occupied areas from tunnels leading from Egypt? They were not only full of Chutzpah, they were full of hatred for Israel, and bursting with love for the murderers of Israelis. These Americans are FOR Israel, against terror and murder. So who are the Chutzpahdiks
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Agree with you at all
ל"ת
Israeli,
Center,
14/03/05 18:17
|
|
 |
נסתדר כבר בעצמנו
כועס,
14/03/05 18:12
|
צודק בהחלט. אין כל צורך בתגבורת מחול שתתעמת עם צהל. ליהודי ארהב אין כל זכות ואין להרשות להם להתערב בעימותים פנימיים ובודאי לא להפריע לביצוע החלטות הכנסת. זכינו בריבונות לא בשל העיניים היפות של האורחים הלא רצויים אלא בדם אזרחי ישראל החיים כאן. שיכבדו וישארו בביתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הם היו בעד הטרנספר...
תבת,
14/03/05 19:50
|
אם פעילים יהודים מארה''ב יודיעו שהם יבואו לישראל להשתתף בעד הטרנספר ליהודים, העיתונות, שאר שמאלני ישראל, וחבריהם הערבים,יודיעו שמגיעים יהודים ''פעילי שלום נאורים'' שמבינים שכל ההתנחליות ,הן אסון ולכן יש לפנותן,ומוכרחים לעזור להם בכל דרך אפשרית! השמאלנים הם תמיד בעד הדמוקרטיה,אבל רק אם זה תואם את דרכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והכסף אדוני !!
משה,
רמת אביב,
14/03/05 19:27
|
חכם גדול נראה איך תדבר שגם הכסף שלהם ישאר שם.
והסיוע, והשדולה היהודית, והעזרה לא יגיעו, עם יהודי ארה''ב יש לנו קשר הדוק על תנתק שנח לך !!!!
הגב לתגובה זו
|
|