 |
186.
עו''ד אורי קינן עשית עבודה טובה
ג.נ,
16/03/05 10:40
|
אורי קינן ייצגתה אותנו בכבוד,עשיתה עבודה נהדרת אנו גאים בך!!! עלה והצלח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
185.
אורי קינן ,עו''ד אתה מס.1
יובל ק.,
ר''ג,
16/03/05 10:38
|
גאים בך על עבודתך המצויינת!!!! המשך כך ותגיע רחוק!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
184.
כל הכבוד לעו''ד אורי קינן
אוהד מכבי ת''א,
ת''א,
16/03/05 10:35
|
כל הכבוד לך עו''ד אורי קינן ייצגתה את המתנחלים בכבוד ,אתה תותח!!! כל אוהדיי מכבי ת''א איתך!!! ''יישר כח''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
183.
להפיץ אהבת אחים בעמישראל!!!!!!
אלמוני,
צפון,
15/03/05 14:46
|
|
 |
182.
השתכנעתם להיות נגד?
חמדת,
צפון!,
15/03/05 14:42
|
כאילו בזה שאתם אומרים את זה אתם כאילו מראים לנו שדפקתם את כל האלה שהפגינו? אחים...המטרה פה היא לא לשכנע אותכם לתמוך.המטרה פה נובעת מחוסר ברירה מוחלט! חייבים להראות לעמנו את המצב העגום..מנהיגי מדינת ישראל מתכננים בנתינת חלקיה שבאופן ברור!דבר זה לא מועיל בכלוום!ואתם כולכם יודעים את זה טוב טוב...רק שעברתם המווון שטיפות מוח...ופיתחתם שנאה לעם שלכם..אם הייתה לכם קצת אמונה בקב''ה ובעמו הנבחר.....אפילו לא הייתם חושבים על שנאה כזאת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטיפות מוח - לי או לכם?
ג,
ירושלים,
15/03/05 15:10
|
מי שדעתו נשתבשה עליו ומסרב להכיר במציאות הנוכחית, ודבק במציאות משיחית דמיונית, שבמקרה הטוב התקיימה כאן לפני 2000 שנה, זה אתם, לא אני. תסיקו את המסקנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
181.
המיתישבים
פקק תנעה,
קרית ביאליק,
15/03/05 08:04
|
של גוש קטיו צודקים בעיקר לאחר דיברי האמריקאם שישראל לא תחזור לגבולות 67 ואחת הסיבות היא שישובים מבוססים לא ניתן יהיה לסגור כדוגמת גוש קטיף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
180.
הזדהות
דוד,
שומרון,
15/03/05 08:03
|
אני מזדהה עם כל הסובלים בפקק. אני ממש ממש מבין אותם. אבל אני מקווה גם שהם יצאו מאדישותם על כך שהממשלה הולכת לעשות משהו הרבה יותר גרוע מחסימה של שעה. היא הולכת להרוס מפעלי חיים של אנשים. זה לא שווה שעה של מחשבה? אז אני מציע לכל התקועים בפקק שיצאו מאנוכיותם ויארגנו עצומה נגד גירוש אנשים מביתם. נגד גזילת קולות בבחירות על ידי מפלגה אחת שהולכת ומיישמת את המצע של המפלגה היריבה. צאו מן האדישות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה...
חמדת,
מעלות,
15/03/05 09:33
|
דוד צודק מממששש!!!!! רק תחשבו לרגע.......לאנשים שבפקק הסדר היום השתבש לשעה אחת ביום אחד בלבד.........להם הסדר יום משובש כל החיים בעקבות הרצון העז שלהם להשאיר את כל חלקי הארץ בידינו וזה שהם לא מוותרים...כל יום אומרים להם מפנים פה מפנים שם...פיגועים..ובכל זאת הם נשארים!כי זאת הארץ שלנו!!!!! דוד ממצב? תודה ושלום...:)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים
יונתן,
ירושלים,
15/03/05 10:58
|
המתנחלים שיבשו לעם ישראל את החיים במשך שנים ! כל החיילים שמתו לשווא בהגנה על מאחזים מטופשים ומיותרים. כל חיילי המילואים שמבזבזים את זמנם לריק בשמירה על קרוואנים מבודדים. טלו קורה מבין עיניכם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
179.
איזה גועל נפש
עמרם,
15/03/05 00:00
|
הם צריכים להתפנות וככה אתם עושים להם? הם נאבקים על בסיתם ,וחבל שאי אפשר להדגיש את זה בתגובות של nrg/ אלה שגרים בחולון ות''א לא מבינים את זה,הם נאבקים על הדבר שחשוב ביותר לאדם,בית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה חיים חשובים יותר מבית
ל"ת
ג,
ירושלים,
15/03/05 15:12
|
|
 |
178.
איזה גועל נפש
עמרם,
14/03/05 23:50
|
הם צריכים להתפנות וככה אתם עושים להם? הם נאבקים על בסיתם ,וחבל שאי אפשר להדגיש את זה בתגובות של nrg/ אלה שגרים בחולון ות''א לא מבינים את זה,הם נאבקים על הדבר שחשוב ביותר לאדם,בית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
177.
אכלתם אותה תל-אביבים!
אילן,
חיפה,
14/03/05 23:22
|
|
 |
176.
אולי תירגעו
שוקי,
ירושלים,
14/03/05 23:16
|
רוב התגובות פה בכלל לא ענייניות. אני מאד מסכים עם ההתנתקות, וחושב שכל מי שמפוכח ומסתכל על עם ישראל ולא רק על ארץ ישראל יסכים לנכונות התכנית. אבל צריך להבין קצת גם את הכאב של המתנחלים, שהמדינה שלחה אותם למקומות האלה, אלוהים יודע למה, ועכשיו רוצה לפנות אותם. מצד שני - מתנחלים, אתם עוברים בית. במקום לגור בין שני מליון ערבים, אתם תגורו בין יהודים. במקום שאני אשלם כ''כ הרבה מסים כדי שתגיעו הביתה בשלום כל יום - המסים הללו ילכו לנגב ולגליל. תקבלו את זה כמו אזרחים טובים במדינה דמוקרטית ותמשיכו הלאה. כל השאר - תתחילו להגיב בצורה קצת יותר ענייניתץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
175.
למה מקפחים את המתנחלים
א.ש.,
14/03/05 23:15
|
ערבים שחוסמים כבישים מקבלים גז מדמיע, כדורי גומי ואפילו אש חיה... והמתנחלים... כלום. היכן כאן ההגינות? לא, איני מתכון ברצינות שצריך לירות במתנחלים אבל גם לא היה צריך לירות בערבים. צריך יד קשה בכל פורעי החוק על רקע פוליטי, בלי הבדל כפיה או כיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה דפוק
עמרם,
גכךח,
15/03/05 11:56
|
אתה מעדיף את הנחבלים אם הכפיה,מאשר את המתנחלים?דפוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
174.
ישר כוח, רוצים בחירות!!!!!!!!!
ל"ת
מני,
ירושלים,
14/03/05 23:14
|
|
 |
173.
לא יעזור לכם מתנחלים בלתי
ישראל,
אשדוד,
14/03/05 23:13
|
נסבלים שכמותכם.... ההתנתקות תהיה , תקום מדינה פלשתינאית ואני מקווה שבשביל הכאב שלכם הממשלה תחליט לא להרוס את הבתים שלכם אלא למסור אותם לערבים . מי אתם בכלל שחיילים נהרגים בשבילכם ?! כל כך הרבה חיילים נהרגו סתם , כל כך הרבה כסף נשפך בשטחים האלה סתם ! כסף שיכול להציל חיי אדם בכבישי ישראל המסוכנים . פרזיטים נמאסתם אתם כמו עלוקה על המדינה . לא מגיע לכם שום דבר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל,
עמרם,
15/03/05 11:54
|
עוד מעט יגיעו גם לאשדוד,אז תגיד מי אני שחיילים ימותו בגללי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
172.
פתאום יש ''פעילי ימין'' לא קיצונ
ירון,
חיפה,
14/03/05 23:09
|
פתאום בתקשורת המגמתית הימין אינו מיוצג בתור הימין הקיצוני אלא ההפך ימין קיצוני מוצג בתור פעילי ימין ותו לא? מעניין, רק שלפי התמונות כולם נראים כמו קטינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
171.
כמה צביעות יש כאן
גל,
14/03/05 23:05
|
כל השמאלנים ''הטהורים'' שקופצים וצועקים שיש משטרה אלימה כאשר המשטרה משתמשת בכוח נגד ערבים, נגד עבריינים, נגד כל אחד שעובר על החוק - צועקים כאן לשמים שהמשטרה לא מתפקדת כי לא ריססו את המתנחלים, כי לא שברו להם את העצמות ועוד ועוד... כמה צבועים אפשר להיות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
170.
לדבר איתם בשפה שהם מבינים
אמא,
14/03/05 23:04
|
בפעם הבאה שזה קורה צריך פשוט לעזוב את הרכבים לצאת ולהכניס להם מכות רצח. ראש אכ''א נותן הוראות כיצד לטפל בסרבנים אולי הוא צריך לטפל בבני מינו קודם כל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
169.
?and the legitimate protest
ל"ת
AMR,
14/03/05 23:02
|
|
 |
168.
עוד 10% בעד ההתנתקות
ל"ת
תמשיכו,
ככה,
14/03/05 23:01
|
|
 |
167.
אמור מעתה: המתקרצצים
ל"ת
חילונית ציונית,
תל-אביב,
14/03/05 23:01
|
|
 |
166.
גלגולי עיניים
המשקפים של ביי,
האף של ביילי,
14/03/05 23:01
|
על גלגולי עיניים שמעתם ? על התיפיפות והצטדקות במקום הודאה על ביצוע פשע אוסלו שמעתם? בתור המשקפיים של ביילין אני אומר לכם שהוא עושה זאת הרבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
165.
עומרי צוחק ואבא שרון מבסוט
שמאלני מלידה,
14/03/05 22:58
|
זאת לא הדרך אני בעד התנתקות אבל שרון מתנהג למתנחלים כאל חיות ורבותי מחר הוא יעשה זאת לכולנו שרון ממש דיקטטור ולא איכפת לו כמה דם יהודי ישפך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
164.
נגמרו כדורי הגומי?
גולן,
14/03/05 22:52
|
לחסום כביש זאת לא דמוקרטיה. זאת בריונות. כואב למתנחלים שעם ישראל לא מגלה שום עניין בעזה. הם מאבדים שליטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
163.
למה משטרה לא ירתה בהם?
אזרח,
ת''א,
14/03/05 22:51
|
כאשר הערבים באוקטובר 2000 חסמו צירים פחות מרכזיים , המשטרה (ובצדק) ירתה בהם.לא רוא שום סיבה מדוע במקרה זה צריך לנהוג אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה משווה יהודים לערבים?אז....
יהודי,
שטחים,
15/03/05 19:33
|
אתה משווה יהודים לערבים???אז המצב שלך גרוע...זה כ''ך שונה...!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
162.
כמה שמאלנים בקרו ביש''ע???
הבורות השמאלנית,
יש''ע,
14/03/05 22:47
|
רוב רובם של השמאלנים המתלהמים מעולם לא בקרו ביש''ע ומעולם לא נחשפו בצורה אובייקטיבית לסיבה שבגללה נמצאים שם יהודים וולמורכבות הבטחונית והמדינית. הפופוליסטיות והדמגוגיה של ביילין,פרס,שןלמית אלוני ועוד ''רבים וטובים'' נכנסים בליבות אחינו ה''קטנים'' והמאמינים ובסיוע נרחב של התקשורת המגוייסת והמגמתית.
חבל חבל חבל!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
פינוי כמה שיותר מהר
ל"ת
ר,
רמת אביב,
14/03/05 22:47
|
|
 |
160.
אני מצדיע!
ל"ת
הדר,
14/03/05 22:43
|
|
 |
159.
המחדל?!
Avi Ecuador,
14/03/05 22:43
|
של ממשלת ישרפלסטין! שרון שמלבה את האש ומשקר במצח נחושה, גנבו את קולות הבוחרים והונו אותם! מצע מצנע מבצע שרון. מחושק להבל פה. Avi Ecuador, 30/01/05 15:42 רמאות והונאה של עם, בבקשה לקרוא המלצה חמה ויוצאת דופן שלי לקרוא תגובה 41 שלי ותגובותיו של מתחזה 53, 54, 55, 56. שווה ידידי, לא תתאכזבו, מובטח, בבקשה מעריב:
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/859/837.html
''אני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה''ל ייסוג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, היישובים ישארו, היישובים יגנו על עצמם, יפתחו צירי תנועה בטוחים, ומאות ואלפי יהודים, אני משוכנע, יבואו לעזרתם''
''אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום, האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר? אם שואלים אותכם את השאלה הזו תגידו להם שאנו הולכים לקנות דירה שניה. שילחו אותם הביתה!!!''
מי אמר דברים אלה? שרון. לאיזה שרון יש להישמע? לזה שבאופוזיציה או לזה ממשל יותם? אתם חושבים ששרון באופוזיציה היה מאפשר לשמאל לברוח? ועוד להאמין למישהו כזה שיחרץ את גזר דינה של ישראל. היה צריך פשוט להתפטר!!! איזה פרצוף צריך בכדי לומר דבר ולעשות את היפוכו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
158.
השמאל האגואיסטי
יהודון,
14/03/05 22:43
|
''דואג'' לאנשים שנתקעו בפקקים ולא לאלו שנתקעו במדינה, הורסים באכזריות בתי יהודים ומחר יצעקו במוזיאן השואה ''לא עוד''!! ולמי נותנים הבתים?''? לאבו נאזן מכחיש השואה ןרוצח נפגעי מינכן, זו יריקה לדורות של יהודים שנהפכים בין ליליה ליהודונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
נו, מה רציתם?!
Avi Ecuador,
14/03/05 22:34
|
הונו אותם, גנבו את קולם, השתלטו השמאל על ''המנהיגות'' והעם ושאהידים לאומיים מהשמאל מוכרים את אימם, סליחה: מדינתם. אז מה הייתרון בעזה בקו האדום שבונה לנו שרון היום והאי היווני שלו לא מספיק לשלב ז', ולמה לעשות ניקוי אתני ליהודים שחס וחלילה יכולים לחיות בפלסטין כמו שערבים חיים בישרפלסטין. הרי לא דרוש צבא פלסטיני בחלם שישמור ערבים ''ישראלים'' מפני שאהידים SMELL.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
this going to end bad
ARAB, AKKO,
14/03/05 22:33
|
keep supporting them and we going to see how it will end.... so please understand where the problem coming from ... today they block streets tomorrow they will block TEL AVIV , JERSALEM and then the airport and every one is ignoring this...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
155.
''תשברו להם את הידיים והרגליים''
ל"ת
אביב,
מרכז,
14/03/05 22:32
|
|
 |
154.
עדיף להיות....
אביב,
14/03/05 22:32
|
|
 |
והכי עדיף
ל"ת
לשתוק.,
15/03/05 11:50
|
|
 |
153.
קרב נסיגה
אלון,
תל אביב,
14/03/05 22:31
|
היישובים ברצועת עזה כבר אבודים, וגם המתנחלים יודעים זאת. עתה נותר להם רק לשבש את החיים במדינה ככל שיוכלו. הרעיון הוא שכאשר יגיעו לדיון על פינוי בגדה, הציבור יקבל חרארה רק מהמחשבה על המהומה שתקום. ואני אומר, זה לא שהציבור לא ער למצוקת המפונים לעתיד, פשוט לא אכפת לו. אני לא שונא אותם, אני פשוט תובע שיפסיקו להתקיים ולהיות לעול על העולם. הם אחים שלי בערך כמו שהשימפנזים הם אחינו, ומשונה, דווקא הם אינם מאמינים באבולוציה אלא באל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
נו, מה רציתם?!
Avi Ecuador,
14/03/05 22:31
|
הונו אותם, גנבו את קולם, השתלטו השמאל על ''המנהיגות'' והעם ושאהידים לאומיים מהשמאל מוכרים את אימם, סליחה: מדינתם? אז מה הייתרון בעזה בקו האדום שבונה לנו שרון היום והאי היווני שלו לא מספיק לזלב ז', ולמה לעשות ניקוי אתני ליהודים שחס וחלילה יכולים לחיות בפלסטין כמו שערבים חיים בישרפלסטין. הרי לא דרוש צבא פלסטיני בחלם שישמור ערבים ''ישראלים'' מפני שאהידים SMELL.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
יהודי לא חוסם יהודי בפקקים!!
בני,
תל אביב,
14/03/05 22:29
|
|
 |
150.
לעצור את השמאל הקיצוני והמטורף
ל"ת
מרכז שפוי,
14/03/05 22:27
|
|
 |
149.
ולסטודנטים מותר?-די לצביעות!
מרוגזת,
מרכז,
14/03/05 22:26
|
כשהיתה שביתת סטודנטים לא קראו לחסימת כביש מס' 1 ''מחדל''- יש צביעות בתקשורת
לא שאני מצדיקה חסימת כבישים אבל מחאה היא לגיטימית לכל הנושאים במדינה דמוקרטית די להסתה נגד ציבורים שלמים! כולנו חייבים להיות קוראים ביקורתיים כיום אחרת מאכילים אותנו בסובייקטיביות רבה לוקשים נראה שהתקשורת היא כבר לא כלב השמירה של הדמוקרטיה- תלוי בנושא המדובר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
בהמות! נפנה בחיוך
ל"ת
אמיר,
מרכז,
14/03/05 22:23
|
|
 |
147.
גזלני האדמות שוב משתוללים
איזידור,
תל אביב,
14/03/05 22:22
|
כמה צפוי היה, שאותם אנשים שגזלו את אדמותיהם של אחרים יגזלו עתה את חירותם של אחיהם ויפקקו את תל אביב. הזהו שיאו של מפעל ההתיישבות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שבי אדמותם שוב מנסים לעורר!...
יהודי בארצו,
שטחים שהושבו,
15/03/05 19:41
|
היהודים שחזרו לאדמות שה' נתן להם וגירשו את האויבים שיש להם 20ומעלה מדינות שמתרתם לאסלם ת'עולם...רצו לעורר אותכם (השמולאנים)
''שמאל זה רק לים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
כל הכבוד אנו לא נלך כצאן לטבח!
יצחק כהן,
קרית גת,
14/03/05 22:22
|
כל הכבוד לאלה שחסמו אולי היה צריך לחסום את כל המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
שרון הצית את אש מלחמת האחים
אריק,
ת''א,
14/03/05 22:20
|
המסית לרצח רבין מכיכר ציון, איש הדמים מסברה ושתילה, איש השוחד והפלילים, המריד בהסתה רבתי את השמאל להשתלח במתנחלים, קרע קרע בעם והצליח לגרום לשסע שסופו מי ישורנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים פאשיסטים
תום יורק,
14/03/05 22:35
|
|
 |
144.
שמאלן צבוע- כנסו
חוצפה סמולנית,
צביעות,
14/03/05 22:20
|
אותה ממשלה שהחליטה לצאת מעזה, החליטה להקים גדר ''חומה'' בשטחים. כל קוראי ה וונדליזם וכדו' כנגד הפגנת הימין ושיבוש הסדר, חייב לצאת נגד שיבוש והפלת הגדר וקימה נגד הממשלה מאותה המסקנה. אלא שהסמול מפגין שובר ומשחית ומאבד את ההומניות כשזה מגיע ל''הגנה על ערבים מפני הממשלה'' ואיפה הם בהגנה על יהודים? אפילו יוצאים נגד הצבא והמשטרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מפגיני הגדר יורים
יא צבוע,
באבועה,
14/03/05 23:19
|
|
 |
הכל אינטרסים, אין אידאות!
ל"ת
שמאלן נאור,
קיבוץ צביעות,
14/03/05 22:37
|
|
 |
143.
מעכשיו אני בעד ההתנתקות
איתי,
חיפה,
14/03/05 22:16
|
אם עד עכשיו הייתי נגד עכשיו אני מבין אם מי יש לנו עסק. אלה לא ציונים אלא משיחיסטים, רוצים כל כך ציונות נראה אותם מיישבים את הנגב, מקימים התנחלויות שמה. כל פעם שמשהו לא מוצא חן בעינהם הם ישתקו את המדינה?! נמאס לי! אלה לא טובי בנינו אלא חלאות. תפנו אותם רק כדי שפעם אחת יבינו מה זה שלטון חוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיבת תגובתך מוטעית בהחלט
ירון,
חיפה,
14/03/05 23:15
|
מילא היית מביא סיבות הגיוניות, אפילו אם אתה מכליל את כל הימין והמתנחלים בגלל 100 קטינים חוסמי כביש במחאה... אבל אתה ממציא כאילו הם לא מיישבים את הנגב (ויש התנחלויות וישיבות רבות בנגב. זהו שקר גס לומר שהמתנחלים אינם מיישבים את הנגב או הגליל! הפועל המזרחי והמזרחי מיישבים מאז קום המדינה את כל חלקי הארץ ואפילו רבים מהמתנחלים בחבל קטיף גרו בעבר בנגב והיו ממיסדי ישובים דוגמת ''תקומה''... אם כל הכבוד הרבה דברים לא מצאו חן בעינייהם ובעיני, אך עבר הרבה מים בנהר והפגנות עד שמישהו קם וחסם כביש, כך שאפילו אם אני ואתה מתנגדים לדבר, אין מה להתמם ולהתפלא. הציונות היא היא המשיחיות, ואין קשר בין האם אזרחים אינם מבינים חוק לכאורה, לבין פינוי חבל ארץ ונתינתו לאויב במתנת חינם. הרי בא נתן אז את טייבה או יפו או רהט ןאיזורי הבדואים, מקומות בהם ''לא יודעים חוק'' ממש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צריך להתבגר ומהר
ל"ת
דודו,
תל אביב,
14/03/05 22:48
|
|
 |
כן, ואתם
Avi Ecuador,
14/03/05 22:46
|
כל פעם שלא תיבחרו ותוכלו לעשות את רצונכם תיגנבו את השלטון ותשתמשו גם באלה שהסברתם לנו כמה הם מסוכנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמה אני לא מאמין לך?
ל"ת
מעכשיו אני בעד,
המתנגדים,
14/03/05 22:40
|
|
 |
על מי את עובד פחחח?.....
חושף סמולנים,
שקרנים,
14/03/05 22:34
|
קודם היית נגד.
נכון.
לא כולם מטומטמים כמו אלו שהאמינו לערפאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל143 מענין איך אתה הייתה מגיב
רונן,
תל אביב,
14/03/05 22:32
|
אחרי שהיית משקיע בדירה את מיטב כספך וזמנך .ואחרי שהתרגלת לגור ברמה כזו כמו שיש בגוש קטיף אני לא חושב שהיית יושב בחיבוק ידים ומחכה שיפנו אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז זהו - הוא רוצה את רמת החיים
מוש,
ירושלים,
15/03/05 15:18
|
שיש לו, וכואב לו לוותר עליה. אז מה אם רמת החיים הזו הושגה על חשבון החינוך של הילדים שלי, על חשבון התרופות שלא נכללו בסל התרופות ויכלו לעכב את מחלת הסרטן של אמי, על חשבון הכבישים ההרוסים שגרמו לתאונה של אחותי... אבל חס וחלילה שהם יוותרו על רמת החיים שלהם... הם הרי לא יסתדרו בדירת השיכון שבה אני ומשפחתי נאלצים לחיות בגללם, נכון?! צביעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חי ב 300000$ ומדבר
אריה,
באר שבע,
15/03/05 22:48
|
אם אתה מרגיש כל כך רע תמכור את הדירה שלך בירושליםת תישב את הגליל או הנגב תאמין שתוכל לחיות ברמת חיים הרבה יותר טובה מזו של המתנחל שאתה מעז להשוות את עצמך אליו או להאשים אותו בצרות האישיות שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
אין לי
רק שתדעו,
ימני,
14/03/05 22:15
|
יש כאן חברה שחסמו שם והם אומרים שרק 3 או 4 נהגים יצאו להרביץ וגם אותם הרגיעו. וכל הנהגים היו בשקט וחלקם אפילו הסכימו עם החסימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרוב מתנגד לעקירה,שרון מפחד
ל"ת
מהכרעת העם,
14/03/05 22:41
|
|
 |
141.
במפגינים ערבים ירו והרגו 13
דינה גלעדי,
צפון,
14/03/05 22:15
|
אילו היו אלה מפגינים ערבים היו יורים בהם באש חיה. עם המתנחלים מטפלים בכפפות של משי. מדינת ישראל מאבדת את עצמה לדעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב ברחת מהמחלקה הסגורה
הרופא מאברבנל,
14/03/05 23:23
|
בואי דינה תצאי מהבית וצאי אל המציאות הכנה
דני דינה מהלכים בצידי הדרכים אכולי גראס ואופיום להמונים
מאהבולה קטנה אינך מבינה המתנחלים הם מתנגדים פוליטים הם אינם קוראים תיגר על עצם קיומך בניגוד לפלסטינים נושאי תעודות כחולות ואחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב שירו במבקשי נפשנו וטוב שלא
ל"ת
ירו במפגינים,
אחינו,
14/03/05 22:43
|
|
 |
דהיינו ג.לעדי מפלצת צמאת דם ?
אריק,
ת''א,
14/03/05 22:36
|
אלו הם מאוויך - שירו ויהרגו בהם ? וההבדל בינך לרוצחי החמאס מהו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בזה שהיא מכסחת ערבים ומגינה על
זיזי טריפו,
14/03/05 22:35
|
יהודים?
דוקא נראה לי בדיוק ההיפך.
הערבים הם סכנה והמתנחלים חומת מגן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
כל הכבוד! עוד אחד שנתקע וכעת
ל"ת
מבין,
14/03/05 22:08
|
|
 |
מתנחלים, הפסיקו לשתול תגובות
ל"ת
זה לא אמין,
14/03/05 22:21
|
|
 |
139.
נצחון השמאל=נצחון הערבים
ל"ת
יהודון,
שמאל מפגר,
14/03/05 22:08
|
|
 |
נצחון הימין=נצחון הטמטום
בני,
ב''ש,
14/03/05 22:47
|
=נצחון הבורות=מדינה דו לאומית=מדינה חד לאומית (פלסטינית),בסופו של דבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נצחון הימין=מדינה דו לאומית
ל"ת
זכרון היסטורי,
מצדה,
14/03/05 22:18
|
|
 |
כן, שכנע חלמאים
Avi Ecuador,
14/03/05 22:51
|
שהקו הירוק הוא של יהודים ועזה לא תהיה מחר בקו הירוק. https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/804/113.html שרון היום בביצה טובענית שהיום הוא מאיים לקחת את כל עם ישראל איתו; להביא לחידוד הקצוות, לקרע ושנאה בעם, לפירור ולחוסר מוצא. שרון מחושק להבטחות שנתן בהבל פיו ולגאווה טיפשית. הולך כשור דורס עם הראש בקיר, שום דבר לא ישכנע אותו, בולדוזר שיהרוס את כל שיעמוד בדרכו. משל יותם של דורנו. היה עדיף שילך לחווה שלו או רצוי לבית אבות 5 כוכבים ושכולנו נאחל לו שם כל טוב. שידעו כל אלה שתומכים בו שעם ישראל בעתיד יראה בם אסון וצלקת מבישה. עותק: פינוי לא צריך להיות בשום מקרה לא מיהודה ושומרון לא מעזה ולא מרמת הגולן ולא משח מוניס. אפילו לא לאחר משאל עם!!! ושהימין לא יתפטה לשטויות ולהונאה של השמאל האוויל. גם אם עם-הארץ יחליט על בריחה שיקראו לה ניתוק. כמו שחיים יהודים בארצות הברית, באירופה, בקו הירוק ''במדינות ערב'' ויש ''שלום'' ולא חוששים לחייהם ולא צריך צבא חלמאי שישמור שם, גם בפלסין מערבית לירדן חס וחלילה, יוכלו לחיות יהודים. וכמו שהפלסטינים ה''ישראלים'' יכולים לחיות בקו הירוק ולא צריך צבא פלסטיני שישמור עליהם בחלם מפני שאהידים יהודים אני מבין שגם אותם לא יפנו. אז אם יהיה שלום למה לפנות? ואם אין ולא יהיה שלום אז שוב למה לפנות?! משהו לא מסתדר לי עם ההגיון של מנהיגי חלם ועם הארץ.
ודרך אגב אם הימין מתפטה להתנתק מהשכל וההגיון ולעזוב, עליהם לחשוב על דרגה אחת קדימה; יהיה עליהם להמשיך לבנות את פלסטין ולהפוך למדינה דו לאומית פלסטינית ישראלית בקו הירוק כשהערבים יהפכו לרוב, להלחם בתחנות רוח ללא תקווה (דון קישוט), בשביל מה ומי?! עדיף שיקחו את הפיצויים, יגשו לשגרירות האמריקאית או האוסטרלית במאורגן יקבלו אזרחות שם ויקחו את המשפחות ואולי יקימו יישוב שם ביחד, בחלם גם יתנו להם משכנתא, למה לא?! בשביל מה גליל ומדבר, שילכו השמאל לשם. השמאל בעתיד יצטרך להלחם על נפשו ולא יבין למה הפלסטינים הטובים לא אוהבים אותו או לפחות רוצים שיחיה ביניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
לפנות את שרון לחווה
אבי,
ישראל,
14/03/05 22:07
|
צריך להשבית את המדינה, לחסום כבישים וצירים, עד שהדיקטטור יחזור לחווה, ואנו נינצל מהאסון שהוא רוצה להמיט על ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
היכונו, בקרוב ישראל חוזרת לידי
פפר,
14/03/05 22:07
|
|
 |
136.
מועצת הישועים המתחסדת
צבי,
פ''ת,
14/03/05 22:05
|
רק הערב אמר אחד מרבני השטחים בערוץ הראשון כי הוא ידע על יציאת המפגינים מהשטחים ארגון כזה דורש הסעות תקציבים וכו' . המקור מועצת הישועים המממן אתה ואני . לחקור עד היסוד ולחייבם אישית בכל הנזקים הכלכליים והאחדים שניגרמו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ממש לא נכון
neo,
14/03/05 23:44
|
זה ממש לא נכון שמועצת יש''ע קשורה לזה חבר'ה באים בלי שום הסעות ובלי שום גוף מארגן כולם באים בשיטת חבר מביא חבר אז אל תבלבל במוח על מועצת יש''ע כי הם לא קשורים הם סתם חבורה של רכוכים שלא יודעים לעשות כלום חוץ מלארגן הפגנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
שיכנעתם אותי,,,,
bar86,
בת ים,
14/03/05 22:05
|
צריך לגמור עם ההתנתקות כמה שיותר מהר, ולותר על כל הסיפור של משאל עם !
תודה לחוסמי הכביש, שיכנעתם אותי סופית !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול,שינית את דעתך בגלל הפגנה!
ל"ת
ומשום מה איני,
מאמין לך,
14/03/05 22:44
|
|
 |
134.
צבועים!!!
יוסף,
פתח תקוה,
14/03/05 22:05
|
כשהסטודנטים של לפיד והלסביות והמפגינים של יום הזכרון לרבין או אחרים סגרו כבישים גם ציטטו בתקשורת את הנהגים כועסים? מה קרה לכם? ככה זה בדמוקרטיה וזה המחיר. למה רק החלוצים צריכים לשלם מחיר . הם ממש צודקים. זו לא אלימות אלא בגידת הימין בציונות זוהי האלימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, גם ציטטו בתקשורת
ע.,
14/03/05 22:19
|
או שיש לך זיכרון קצר, או שאתה לא בקיא, או שאתה מעוות בכוונה את המציאות. חזור לעיתונים מהאירועים שהזכרת, וראה שגם שם הראו פקקים וזעם של נהגים.
לבכיינות ושקרים נדרשים מי שהאמת לא עומדת לצידם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
גנבו את המדינה
רונן,
כפר סבא,
14/03/05 22:01
|
לאחר שהמתנחלים גנבו את המדינה ותקציבי עתק עברו אליהם במקום לצרכים חשובים יותר, עכשו יש להם את החוצפה למרר את חיינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין מה לעשות ככה זה...
neo,
14/03/05 23:49
|
ככה זה כשחוסמים לציבור שלם את הפה הציבור חייב לבטא את עצמו ואם תמשיכו לא לתת במה ל''מתנחלים'' ולא לתת להם לבטא את עצמם ולא לשים על כל ההפגנות אז אנשים ירגשו חסומים ויפעלו בצורה יותר תקיפה אם כי עדיין להרים יד על שוטרים או לתקוף חיילים זה עדיין קו אדום שאף ''מתנחל '' לא יעבור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''גנב, גנב!'',כבר היינו בסרט הזה
ל"ת
הנוכל ובניו,
חוות הכבשים,
14/03/05 22:47
|
|
 |
132.
חובה למחות נגד שלטון העריצות!!
ל"ת
כל הכבוד!!!,
14/03/05 22:00
|
|
 |
131.
הם חטפו מכות מהנהגים
מריאן,
גבעתיים,
14/03/05 22:00
|
כולם חיכו עד שהמשטרה תגיע, אבל בגלל שהיא לא הגיעה התחילו לפזר את המתנחלים לבד.
חבל שהמשטרה הגיעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזל שהמשטרה הגיע. לא לאלימות!
ל"ת
לא לאלימות,
משני הצדדים.,
14/03/05 22:21
|
|
 |
130.
כתוב להם על המצח מתנחלים?
השואל,
14/03/05 21:59
|
|
 |
ואולי אלביס עוד חי
תתחברו למציאות,
די לשקרים,
14/03/05 22:23
|
|
 |
129.
לפנות ועכשיו!!!
חכם בלילה,
14/03/05 21:59
|
בתור אחד שעומד כל בוקר וערב שעות ארוכות בפקקים האיומים באיילון אני דורש מהמדינה והמשטרה לפנות את הציר המקולל הזה!!!!!! ויפה שריפה אחת קודם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
שימו לב, כתבה נוקטת עמדה שמאלנ
nrg שמאלנים,
שווים אפס,
14/03/05 21:52
|
עד מתי הכתבות של אנארג'י יהיו שמאלניות ומטיפות? אפשר לחשוב שזה בטאון מפלגת העבודה. חצופים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה נטפל לNRG?כל העיתונות
ל"ת
מגויסת.,
14/03/05 22:49
|
|
 |
חוצפנים קוראים לכם אויבים ולא
משה,
פתח תקווה,
14/03/05 22:21
|
אחים ולא יהודים היום כל העם מתעב ושונא אותכם חוליגנים וברברים בכל מדינה מתוקנת מזמן היו שופטים אותכם על פגיעה בבטחון המדינה המרדה וגרימת נזק בזדון אני מתביש במדינה שלי שאין בה חוק דין ודיין ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
להרוס להם את הבתים
טרנספר,
בקרוב,
14/03/05 21:51
|
|
 |
ביום שזה יקרה אני אהיה אצלך
קיבוצניק חילוני,
14/03/05 23:29
|
בבית לסגור איתך ומשפחתך חשבון.
יש גבול להסתה של עלובי הנפש מגוש השומן.
ואע''פ הציונות-ההתישבותית תנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בודאי התכוונת למשולש וליישובי
ל"ת
עירון בעקבות,
אוקט'2000,
14/03/05 22:50
|
|
 |
מסכים איתך
דני,
14/03/05 22:13
|
|
 |
כי זה הסתה ושנאת חינם
ירון,
חיפה,
14/03/05 23:17
|
|
 |
ערבים לא תצליחו לעשות זאת
לאותם הערבים,
בשמות שונים,
14/03/05 22:25
|
|
 |
126.
לא מגרשים יהודים מביתם.הםצודקם
רוני,
חולון,
14/03/05 21:48
|
לאחר 2000שנות גלות לא זורקים יהודים מבתיהם.לפחות תתן להם מה שבגין רצה לתת לערבים,אוטומומיה.למה לתת פרס לטרור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
משטרה דמיקולו
נהגוס,
14/03/05 21:44
|
עד שהמשטרה הגיעה כבר הכל נגמר. הנהגים סילקו את המתנחלים וכיבו את רוב האש.
אם המשטרה לא היתה מגיעה כל העסק היה נגמר הרבה קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש טיפוסי
ד,
14/03/05 22:55
|
|
 |
124.
אתם פוגעים במאבק המתיישבים
יצחק-אל,
יצהר,
14/03/05 21:43
|
מעשים שכאלה שפוגעים לשווא באזרחי המדינה פוגעים בעיקר במאבק הצודק של המתיישבים בעזה וביהודה ושומרון.
על המשטרה להתחיל לעבוד ברצינות מול העבריינים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
השוטרים הצילו אותם ממכות
ינקו,
ראשל''צניקי,
14/03/05 21:41
|
איזה בלאגן. הנהגים יצאו החוצה והתחילו להרביץ למתנחלים. מזל שהמשטרה הגיעה. היה יכול להיות שם טבח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהתמונות כולם היו קטינים
ל"ת
ירון,
חיפה,
14/03/05 23:18
|
|
 |
122.
מעניין מה יעשו לעצורים
מערכניק,
14/03/05 21:40
|
סביר שמזוז יתן הנחיה לשחרר אותם בלי להגיש נגדם שום תביעה וללא עונש בתואנה של ''חוסר עניין ציבורי''. הפורעים האלה צריכים להיות אסירי תודה למזוז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה התבלבלת קצת
דמוקרט,
15/03/05 00:33
|
כך עושים לערבים,למושחתים ''משלנו'', ובכלל ל''משלנו'' - ליהודים כך לא עושים במדינה זאת, ואם משחררים אותם אחרי מכות רצח שקיבלו משוטרי יחידות מיוחדות להתעללות ביהודים-מתנחלים - אז פשוט מאין ברירה, מחוסר הראיות באמת...בכל זאת בית המשפט כאן עדיין קצת דמוקרטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
אם היו מנסים לפנות את רמת אביב
מצדיע לגיבורים,
די לצביעות,
14/03/05 21:39
|
הם היו מזמן חוסמים את המדינה, והיו נחשבים גיבורים. אני מצדיע לפעילי הימין שאכפת להם ממה שקורה במדינה. שום עיכוב בפקק, לא שווה את החיי אדם שימותו מהקסאמים שיפלו בערי הספר לאחר ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני הייתי מפנה את ביתי
ל"ת
למען המדינה,
14/03/05 22:25
|
|
 |
דמגוג טיפש
גד,
נהריה,
14/03/05 22:08
|
רמת אביב היא חלק ממטרופולין של מיליון תושבים ( גוש דן) ולא 7000 איש בתוך מיליון ערבים . אז איך טיפש כמוך יכול להשוות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המיקרוקוסמוס -והמקרו
ביש גד,
14/03/05 23:15
|
בישראל יש 4 מיליון יהודים בתוך ים של מיליארד ערבים.
טיפה בים. קדימה לגרש את היהודים האלה.
נערי השמנת לא מבינים כי גוש קטיף במיקרו הוא גורלם של ישראל היהודית במקרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
But your friends, the Arabs
Factoid,
14/03/05 22:48
|
|
 |
טיפש, היית יכול להיות קאפו
שלמה,
רמת אביב,
14/03/05 22:13
|
|
 |
120.
המתפרעים עושים לנו נזק אדיר !!
אליצור,
בית אל,
14/03/05 21:39
|
כמות השנאה שמעשים כאלה גורמים יעלו להתיישבות הרבה יותר.
די להתפרעויות האלה. המתפרעים לא מייצגים אותנו ואנחנו סולדים מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לך אליצור
אלי,
14/03/05 23:08
|
חבל שלא שומעים מספיק אנשים כמוך מבין המתנחלים. המתפרעים האלה הם המכפישים מספר אחד שלכם. אני מקווה שהמנהיגים שלכם ילכו אחרי אנשים כמוך יתנעו מהביריונים ולא יגנו בחצי פה עם אבל ואבל ו''יבינו אותם''. הם משתמשים בטקטיקה של הפלסטינים, מגנים אבל........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אליצור בלי פאניקה,ההסתה נגדכם
ל"ת
תתקיים עם או,
בלי הפגנות,
14/03/05 23:00
|
|
 |
אתה הבא בתור!!
השמאלן,
14/03/05 22:22
|
גם אותך נפנה!!! תחכה עד שנגמור עם חבריך בעזה! נראה שאתה יושב בבית אל ורועד למשמע הדברים המפץ הגדול מתרחש , את הרכבת כבר פיספסת אתה וחבריך האסון של המדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
נמאסתם על 90% מהישראלים
ל"ת
שלומי,
תא,
14/03/05 21:38
|
|
 |
אתה לא 90%, בקושי אפס!
ל"ת
אפס אפס,
14/03/05 23:05
|
|
 |
ספור עוד פעם,איננ מאמין שספרת
ל"ת
למעלה מ6000000,
14/03/05 22:52
|
|
 |
118.
המצב חרא המדינה בזבל ואין עתיד
כולם מסכימים ש,
אין עתיד,
14/03/05 21:36
|
לא משנה ימין שמאל אנחנו בבוץ ולא נצא ממנו עם או בלי התנתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
CHECK IT OUT
ALON,
14/03/05 23:06
|
|
 |
יש עתיד והוא טוב יותר וזה לא
ל"ת
חכמה,
14/03/05 22:59
|
|
 |
117.
Terrorists block J'lem traffic
chickie,
14/03/05 21:33
|
It happens all the time on the main highway from Pisgat Zeev to downtown Jerusalem. They block traffic to look for terrorists.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
לכל המגיבים פה בשכר מהשמאל
**שימו לב**,
14/03/05 21:30
|
מהגוף ששמו הקרן החדשה לישראל במימון אירופי,יודעים שאתם מקבלים 3000 יורו בחודש מהאיחוד האירופי להגיב פה,אז מספיק לעשות עלינו רושם כאלו אתם חלק גדול מהעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה עלוב
אסף,
14/03/05 21:48
|
באמת עלוב נפש.
לך תירק על חיילים ואז תאשים את השמאל בהסתה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסף, מה שעשית- זאת הסתה. שקרן!
ל"ת
חייל שמשרת ליד,
מתנחלים,
14/03/05 23:06
|
|
 |
שימו לב שימו לב
פרחיה,
14/03/05 21:40
|
אם תוכל לומר לי מה עלי לעשות כדי לקבל 3000 אוירו בחודש, לאן לפנות ועם מי לדבר, אודה לך מאוד. בינתיים, בניגוד לשכירי המקלדת של הימין, אני לא ראיתי גרוש,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פני למרכז פרס לשלום,המלצתי
ל"ת
עליך,
14/03/05 22:54
|
|
 |
לפחות שישלמו לי את האינטרנט
משה,
פתח תקווה,
14/03/05 22:45
|
חיבורי רשת אל חוטי עולה הון תועפות ואני כל הזמן מגיב בגנות המתנחלים הרעים אז למי להגיש ת החשבון ומי משלם מר שימו לב ,,,, כמה שאתם דבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא חברה של ביילין או גלאון
ל"ת
עוד אחד שיודע,
14/03/05 22:06
|
|
 |
פרחיה, הכסף מחולק למקורבים
ל"ת
אחד שיודע,
יותר מדי,
14/03/05 21:59
|
|
 |
115.
המתנחלים קיבלו מכות רצח מהנהגי
יוחנן,
אשדוד,
14/03/05 21:30
|
המתנחלים קיבלו מכות רצח מהנהגים חלקם הגדול ברח,מה זו החוצפה הזו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתור אשדודי
asher,
15/03/05 09:19
|
אני הייתי דופק לך את הצורה . אתה לא יודע שאנחנו נברח מפה (מאשדוד) מיד עם הטיל הראשון שיפגע באחד מבתי הזיקוק או מיכלי הברום וזה יקרה מיד לאחר ההתנתקות ואם לא נברח כנראה שנהיה בעולם הבא. יו כמה שאתה דפוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמנם יש בין הנהגים כמה פושעים
ל"ת
אבל הרוב תמכו,
במפגינים,
14/03/05 22:58
|
|
 |
שכחת לכתוב ''מנהגים שומרי חוק''
ל"ת
לשמאל מותר,
הכל,
14/03/05 22:56
|
|
 |
they r lucky.....
some one,
14/03/05 22:36
|
|
 |
צודק. מי שמרביץ מקומו בקלבוש.
ראובן,
בת-ים,
14/03/05 22:16
|
המפגינים הם צדיקים אנשי מוסר.
ההפגנה איננה פרטית של המתנחלים.
היא הפגנה לטובת הבית הלאומי בארץ,
ולטובת מנהיגות ישרה ולא סטאלניסטית מושחתת כמו שיש לנו היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
אל תכלילו, אלה לא כל המתנחלים
יעל,
שומרון,
14/03/05 21:29
|
לא כל המתנחלים בעד חסימת הצמתים, אפילו רובם נגד המעשה המטופש הזה. אלה חבורת קיצוניים שעושים כרצונם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יעזור לך,אלה ששונאים אותם
ל"ת
שונאים גם אותך,
14/03/05 22:56
|
|
 |
אלה רק החברים של יגאל עמיר?
ל"ת
פחד,
14/03/05 22:26
|
|
 |
113.
גיבורים
משה,
14/03/05 21:28
|
|
 |
112.
גדעון עזרא אתה זקוק לעזרה !!!!
ל"ת
אזרח,
14/03/05 21:27
|
|
 |
111.
למה מחדל?
יוגב,
14/03/05 21:26
|
כותבי האתר צריכים לדווח ולא לנקוט עמדה. מיקום המילה ''מחדל'' בכותרת המאמר אסור בתכלית. הכותבים פוגעים ביושרה המקצועית שלהם כאשר הם נוקטים עמדה פוליטית נגד הפעילות - ואין זה מתפקידם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה חדש? כתבות מגמתיות זה חדש?
דני,
14/03/05 22:58
|
הרי כל ישראלי מצוי בטוח שהוא הכי חכם ויודע הכל, יכול להחליט מי צודק ומי לא, מי אשם, מה מחדל וכיו''ב. הכתבים מצטרפים לאווירה המטופשת הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת לאוו דווקא קביעת עמדה
v,
14/03/05 21:35
|
המחדל הוא שלקח למשטרה שעה לפתוח ציר תנועה מרכזי ולא משנה מי חסם אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפגנה לגיטימית
דן בן אברהם,
14/03/05 22:15
|
גם בהפגנה של עובדי הנמלים כתבו מחדל? גם בפרעות של הערבים הישראלים כתבו מחדל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
כל הכבוד
א.,
רחובות,
14/03/05 21:26
|
אני נמנה על אותם אלו שנתקעו בפקק בנתיבי אילון, כשהבנתי שהפקק נוצר כתוצאה מהפגנה נגד ההתנתקות שמחתי מאד. כל הכבוד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
כל עוד בובת השמאל שרון ר''מ
ליכודניק,
14/03/05 21:23
|
כל עוד בובת השמאל שרון ר''מ,הם ישלטו במדינה !המאפיה השמאלנית שולטת בחסות משפחת הפשע שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
ככל שיחסמו כך ישנאו את המתנחלי
המתנחלים יפסידו,
14/03/05 21:20
|
כל חסימת כביש לנהג/ת תמים החוזר עייף הביתה מגבירה את השנאה למתנחלים, מצידי שימשיכו לירות לעצמם ברגליים, המדינה רק תרוויח פינוי מהיר יותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
דפר''ים
Joe Anaaref,
IsraHell,
14/03/05 21:20
|
מה הם משיגים? את מי הם רותמים? מקבלים אהדה ותשומת לב כמו השהידים. עופו לנו מהעיניים, פנו לנו את הרישתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
טפשות מפתיעה
זלצמן,
חיפה,
14/03/05 21:18
|
האם האינטיליגנציה של המתנחלים כל כך ירודה עד שהם חושבים שהתנהגותם החוליגנית תחבב אותם על אותם עשרות אלפים שנתקעו בגללם בפקקים?
היהודים (ביחוד מהזן שומר המסורת) הכתירו את עצמם מזמן כ''עם חכם''. המתנחלים, שרואים את עצמם כהתגלמות היהדות, מוכיחים את ההפך. הם '' עם נבל ולא חכם'' כנאמר בדברים, ל''ב, ו'. ואולי מחר, כשהם יבינו את הנזק שגרמו לעצמם, כבר נשמע מהם שבעצם היו אלה פרובוקטורים של השב''כ שהבעירו את הצמיגים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
שיטרית..
מיכאל,
14/03/05 21:17
|
אתה וחבר מרעיך חיבקתם את המפגינים האלה בחום,תמכתם בהם, מימנתם אותם....אז על מה הצביעות עכשיו? גידלתם אריה בחצר...? לא ידעתם שיום אחד הוא עלול לנשוך...? אתם כאלה חכמים...אתה...שרון...ממש כישרון. :))
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
שימו לב לכותרת: מתנחלים???
דיקלה,
ירושלים,
14/03/05 21:15
|
בחייאת... למה לעשות דמוניזציה של הציבור הזה?? חסרים אנשי ימין בתל אביב? בחיפה? בבאר שבע? ..או שאולי הכתב רוצה להזכיר לנו שגם הערים הללו נבנו על קרקעות שהיו שיכות לערבים ולכן כולנו בעצם מתנחלים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מתנחל והצטרפתי להפגנה
שלמה,
נווה אפק,
14/03/05 22:07
|
המאבק הוא לא מאבק פרטי של המתנחלים.
המאבק הוא על הבית הלאומי היהודי.
על דרכה של הציונות,
ועל הצורך במנהיגות ישרה ולא מושחתת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
parade of rednecks
mike,
chicago,
14/03/05 21:15
|
they may be hicks and religious primitives but in the long range these are the people that will save the country. these people are ready to sacrifice and stand up for what they believe in. in the end when the going gets tough they will step up to the plate while others will call it a day.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
המתנחלים נהיו דומים לפלשתנים.
דני (ימני שקול),
14/03/05 21:13
|
הם לומדים מהפלשתינים במקום ההיפך יש לגאול אותם מהשכנים הרעים שלהם ולפנותם מיד לתחומי הקו הירוק - ומוטב שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Wrong, the Arabs
Israel,
14/03/05 22:50
|
Wrong, the Arabs plans for us are rthe same as the Natzies. You think I am far off? People said the same about Hitler in the thirties
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
אין להתפלא שננקטים צעדים כאלה
י.ג,
מרכז,
14/03/05 21:12
|
אם במדינת ישראל מחרימים דרכונים ומעכבים פעילי ימין שבאים מארה''ב למחות נגד ההנתקות למרות שלא הביעו כל קריאה לאלימות אין להתפלא שלאנשים נוצרת מועקה ומצוקה גדולה עד שהם מנסים למחות ע''י חסימת כבישים.
די לבולשיביקים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
הנהגים סילקו אותם במכות
הייתי שם,
ראיתי הכל,
14/03/05 21:03
|
הייתם צריכים לראות איך הנהגים יצאו החוצה והתחילו לרדוף אחרי המתנחלים.
המשטרה הצילה ממכות רצח כמה מתנחלים שלא הצליחו לברוח בזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם המשטרה לא מתפקדת אז הנהגים
נתנייתי,
14/03/05 21:36
|
|
 |
99.
המשיכו ככה! והצליחו במאבק!
ל"ת
רק משאל עם!,
14/03/05 21:03
|
|
 |
98.
לבצע הפיכה צבאית!!!
הריאליסט,
ארגנטינה,
14/03/05 21:02
|
אם מעוצת יש''ע מעוניינת לעצור את ההנתקות הדרך היחידה היא הפיכה צבאית, הכנסת הסמול לבתי כלא ושיפוט מהיר על בגידה בערכים הציוניים. החזרת ממשל צבאי באיזורי הערבים וגירוש הערבים מהארץ!!!
ללא זה, ובהמשך התנגדות פסיבית אין סכוי לעצור את חורבן הבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
מעניין למה המשטרה הגיעה באיחור
עידית,
14/03/05 21:01
|
|
 |
איך הגעת למסקנה ''החכמה'' הזו?
ל"ת
גדי,
14/03/05 22:59
|
|
 |
96.
זאת תוצאה של היחס הסלחני
ישראל,
ארצי,
14/03/05 20:59
|
במקום להכנס בהם בכל הכוח, מלטפים להם את הראש, קורצים להם בכל מיני קריצות, נותנים להם מימון להתפרעויות.
וזאת התוצאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
אתם מבינים כאב רק כשפוגעים בכם
רינה מבנימינה,
14/03/05 20:59
|
ולכן לא נותרה ברירה לגיבורי האומה האמיתיים אלא להמחיש לכם כך את זה. מעניין מה תהיה התגובה אם יחליטו כל האנשים המקסימים האלה לבוא לגור לידכם בת''א , בטח תוותרו על ההנתקות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקומם של ה''גיבורים'' בכלא
אלכס,
מרכז,
14/03/05 21:33
|
מעניין מה היית אומר אילו ''גיבורי העומה'' היו זורקים אבן במכוניתך או מעקבים אותך בדרך לעבודה או לכל עניין אחר ? לדעתי מדובר פה בחוליגנים ובטלנים לכל דבר. לו הייתה להם תעסוקה לא היו שורפים צמיגים בכביש איילון ומפריעים לאנשים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
שיפנו את כל המתנחלים מייד
ש.ב,
מרכז,
14/03/05 20:59
|
|
 |
93.
ככה זה התחיל גם אז
ל"ת
לפני רצח רבין,
14/03/05 20:59
|
|
 |
נמאסתם כבר עם הרבין שלכם
דני,
14/03/05 22:22
|
כשאין לשמאלני מה להגיד מייד הוא שולף מהנפתלין את רבין כמו תגובה פבלובית כאילו לא מספיק שבועיים וחצי בשנה פסטיבל רבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
כל הכבוד!
גדי,
ראשון,
14/03/05 20:57
|
זאת הדרך עד למהפכה כמו בקייב יהודים יקרים אנחנו ננצח!
נ.ב לכותב הידיעה היקר הסבר לי כיצד נוסעת היתה היתה בדרכה לברית מילה בלילה???!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
אכן מחדל
גיל,
ת''א,
14/03/05 20:57
|
. קודם כל של העורך שאישר את הכותרת מחדל. אהבל, זה לא מחדל ולא נעלים - זו שערוריה במקרה הרע וקו פרשת מים במקרה הטוב - אישנאללה שמפה אנשים יתחילו להבין. להבין שהמפלצת הזו שנקראת מתנחלים פשוט גדולה עלינו. זה היה מחדל לתת לה לפשות בכל מקום כסרטן במסדרונות השלטו והכסף שלו. מחדל שעוד לא תקעו בהם מכות כמו שצריך. מחדל שלא קמ עוד פלוגות אזרחים להגן על המדינה וצבאה מפני עדר החוליגנים הזה. קום ישראל התגייס והקא החוצה את המתנחלים הטפילים האלה. מה שאולי נכשל בספרד יצליח אולי פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
הם ברחו בגלל הנהגים העצבנים
עמיר,
ת''א,
14/03/05 20:57
|
לפחות היה טוב לשמוע שנהגים יצאו ותקעו להם מכות. לכן הרוב ברחו משם עוד לפני שהמשטרה הגיעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמיר ממצב???
ל"ת
חמדת,
מעלות,
15/03/05 10:14
|
|
 |
89.
למגרשי יהודים אין זכות לשלוט
בנצי-א,
14/03/05 20:55
|
|
 |
88.
SHARON LEADING US TO WAR !
ל"ת
ran,
14/03/05 20:55
|
|
 |
87.
המתנחלים עושים צחוק מהמשטרה
יואל,
14/03/05 20:55
|
המשטרה המאופסת שלנו שלא מצליחה להאבק בפשע ובתאונות הדרכים היא סמרטוט רצפה בשביל המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יואל אתה ממש אפס טיפוסי
ש,
14/03/05 23:01
|
האפס הטיפוסי קופץ בראש. אם אתה מכיר מדינה ללא פשע וללא תאונות דרכים סע לשם. סמרטוט ריצפה זה כנראה אתה - אתה בטוח סובל מטונות של רגשי נחיתות, אני בטוח שאתה סמרטוט ריצפה מצוי ומנסה להעביר את התואר לאחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
השלב הבא: כל המתנחלים לפאבים
ל"ת
לא יהיה לסמולן,
איפה לבלות,
14/03/05 20:54
|
|
 |
85.
פעיל ימין=מתנחל
פעיל ימין,
14/03/05 20:54
|
מדוע הכותרת היא ''מתנחלים חסמו...'' אולי הכוונה היא שגם תושבי תל אביב , שיך מוניס, הם מתנחלים? או אולי הכונה שכל שמאלן שונא מתנחלים מייד ישנא את המפגינים כי הם באו משם , מהשטחים, להפריע לנו? למה לעזאזל אתם כאלה מטומטמים??? נמאסתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
למה לא לעמוד עם לפידים כתומים?
דודו,
14/03/05 20:51
|
|
 |
83.
חיזקו ואימצו, לפעם הבאה !!!!!
יהודי,
14/03/05 20:51
|
להתמקד באזור רמת אביב ג תל אביב צפון וכל שאר מעוזי הסמול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
לכל השמאלנים שונאי המתנחלים
רן מבת ים,
מלחמת אחים,
14/03/05 20:50
|
תתחילו להבין שאין תועלת בהתנתקות שאין בה שום הגיון לכן אף אחד לא יוותר על הבית שלו עבור כלום ובטח שלא המתנחלים תגלו קצת יושר ותובילו לבחירות כדי למנוע את הקרע ומלחמת האזרחים שתפרוץ פה אחרת המדינה הולכת לאסון שלא ידעה כמותו בעזרתכם האדיבה והמסיתה השנאה שלכם למתנחלים פשוט אסונית ומסוכנת לקיומנו רק כשתבינו שאתם זה הם והם זה אתם נוכל להגיע לפשרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם יוצרים את השנאה הזאת
גיל,
14/03/05 21:17
|
איך אפשר שלא לשנוא אתכם? יורקים על חיילים, קוראים להם נאצים, תוקפים שוטרים, חוסמים תנועה, והכל על חשבון כספי משלם המיסים הפראייר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מתנחל אני מבת ים אז
אני זה לא אתם,
אני אני,
14/03/05 21:27
|
קודם תדייקי במה שאת כותבת לפני שאת מטיפה מוסר למתנחלים רק השבוע היו הפגנות של שמאלנים יחד עם ערבים נגד גדר ההפרדה שאמורה להגן על החיים של כולנו ירקו קיללו ז\רקו אבנים ופצעו חיילים לא שמעתי אותך ואת השמאל ואת התקשורת המתחסדת והמסיתה יוצאת נגד השמאלנים הקיצוניים פורעי החוק אז שלא יעבדו עליכםםםםםםםםם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא לא נשווה
אלי,
14/03/05 23:14
|
כל התפרעות של פורעי הגדר מסתיימת בגז, כדורי גומי ולפעמים אש חיה (בצדק). אז בוא לא נשווה ביחס שהם מקבלים לעומת המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מתנגד לשמאל הקיצוני גם כן
גיל,
14/03/05 21:35
|
כמו את הימין הקיצוני, מקומם של אלה וגם אלה הוא מחוץ למדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן רק תראה את ההבדל ביחס
רן,
די לצביעות,
14/03/05 21:41
|
לשמאל הקיצוני לימין הקיצוני ותבין את הצביעות של התקשורת שמבליטה כל ילדה קטנה שמקללת חייל בגלל שהיא מתנחלת ואילו שמאלנים שמקללים ומציקים לחיילים במחסומים לא שלא מבקרים אותם אלא קוראים להם לוחמי חופש ופעילי שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
חבל שלא נדרסו
חיים,
דרום,
14/03/05 20:47
|
|
 |
דריסה
איתי,
חיפה,
14/03/05 21:26
|
אתה ממש יפה נפש - אז אם אתה כל כך אלים ואתה עוד קורא למתנחלים אלימים אז למה לא תצטרף אליהם? זה מראה עד כמה השמאלנים צבועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
אסור לעשות הכללות!!
אייל,
רעננה,
14/03/05 20:46
|
שימו לב: אני גם שונא את כל הרעיון של התנחלויות ומאוד תומך בתוכנית ההתנתקות אבל אסור לנו להתייחס ל'קומץ הקיצונים הללו ככל המתנחלים כמו שאסור לנו להתייחס לטרוריסטים הערביים ככל הערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
המתנחלים השתלטו גם על האינטרנט
ג,
14/03/05 20:45
|
|
 |
78.
פקח אני פוקק תנועה... אל תתן
כולם לשיר,
14/03/05 20:45
|
לי דוח... פקח אני פוקק תנועה... תכף אשרוף... צא איתי גבר אחי, גם אני משיחי...
כל היום בשטחים... חסות ותאילנדים... כל היום עושה צרות... ויורה בערבים בצרורות...
פקח אני פוקק תנועה... תכף אשרוף... פקח אני פוקק תנועה... תכף אגרוף... צא איתי גבר אחי, גם אני פשיסטי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיך שתשתוק.
אוהב ישראל,
14/03/05 23:30
|
|
 |
גדול
מעריץ שלך,
ת''א,
14/03/05 21:52
|
גדול,אתה גדול,שיר ענק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול!
ל"ת
יוסי,
14/03/05 21:12
|
|
 |
77.
אחרי הפיגוע המשכתם לרקוד...
השמאל הצבוע,
14/03/05 20:45
|
|
 |
עוד ימני מסיירת אגוזי...
ארז,
14/03/05 21:11
|
|
 |
76.
בחירות עכשיו יצילו את המדינה
רק בחירות,
שרון הבייתה,
14/03/05 20:44
|
|
 |
75.
כל הכבוד, רק את זה מבינים
ל"ת
יהודה,
חיפה,
14/03/05 20:42
|
|
 |
74.
זה בטח צמיגים שהם פירקו ממכוני
ברז,
14/03/05 20:42
|
ת של הצבא ששומר עליהם... חבורה של חוצפנים פורעי חוק... מנסים להשליט פה את שלטון המאפיה הסיצילאינית כמו שעשו בשטחים... פלא שהערבים שונאים אותנו שאלו הם האנשים שאנחנו שולחים לחיות להם בין הרגליים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה טמבל....
ל"ת
רוני סופרפארם,
14/03/05 20:54
|
|
 |
73.
לכל חכ''י הסמול - זו רק ההתחלה
תביאו את הערבים,
14/03/05 20:41
|
רק הם יוכלו לסייע לכם מול הרוב היהודי השפוי שינופפף אתכם מכל השפעה כאן.
רוצים פינוי - תערכו משאל עם אמיתי - רק של יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
בעד משאל,
מרכז,
14/03/05 21:15
|
הבה נערוך משאל אמיתי - נשאל את כל תושבי עזה, ערבים ויהודים, האם הם מעוניינים להמשיך ולהתגורר בשכנות האחד לשני. אלפי פושעי המלחמה יושבים על הווריד של כולנו. צריך צינתור דחוף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Why are you so stupid, why????
Arie,
14/03/05 22:27
|
MISHAL AM IS NOT MISHAL EZRACHIM O TOSHAVIM!!!
AND ANOTHER THING, WHY DO WE HAVE TO HAVE ARABS LIVING AS ISRAELI CITIZENS AND THERE SHOULDN'T BE ANY JEWS LIVING IN GAZA STRIP - THAT I CANNOT UNDERSTAND!!! LIKE AVI EQUADOR SAYS IF THERE WILL BE ''PEACE'', WHY DO WE HAVE TO MOVE OUR PEOPLE FROM THERE???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כבר- אז בגדול
א,
14/03/05 21:24
|
בוא נשאל את תושבי המזרח התיכון מה דעתם על העפת מדינת ישראל לים התיכון- די ברור מה יהיו התוצאות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות תלמד לכתוב בעברית
ימיני,
14/03/05 21:14
|
שמאל כותבים בש-חכם ציון. וחבריך בישע כנראה דומים לך-רק אתם גורמים ששונאים אותנו ואת אהבתינו לארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסמולני ראש סיכה = small
ל"ת
אביהו,
14/03/05 21:31
|
|
 |
כדי שיהיה באמת טוב במדינה...
אזרח שנמאס לו.,
14/03/05 21:08
|
צריך להיפטר גם מכם, וגם מהערבים. אני עוד לא החלטתי מי גרוע יותר.
הלוואי שבמקום פינוי פשוט צה''ל ייצא, וישאיר אותכם להילחם שם לנצח.
ועל כל פיגוע שיהיה פה, נמחק לכם מהאויר כפר או מאחז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
זה טרור! לטפל בהם כמו במחבלים
מריוס,
14/03/05 20:41
|
בלי הנחות. שכל אפס רפה מוח כזה יחשוב פעמיים לפני שהוא מתחיל לקפוץ עם החברים שלו באמצע כביש ראשי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף שתשמור על עצמך- ערבי!
ל"ת
הלאה המתחזים,
14/03/05 20:57
|
|
 |
watch your mouth
ARAB,
14/03/05 22:46
|
you should know some thing IDIoT that we the Arab we will never ever ever ever write any thing apart from the word ARAB ???? understood ??? IDIOT .. i am sure 100% if he was arab then he will say this by writing his name
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון,מחבלים תמיד חוסמים כבישים
ל"ת
אתה טיפש,
שבא לבכות,
14/03/05 20:52
|
|
 |
חחח...עמדת שעה בפקק? אויויוי
רמבו3,
14/03/05 20:50
|
|
 |
71.
''יש בנו אהבה והיא תנצח''... כן
ארז,
14/03/05 20:40
|
|
 |
70.
רק משאל עם ימנע מלחמת אזרחים
ל"ת
ליכודניק,
14/03/05 20:38
|
|
 |
69.
אנחנו סובלים מתנחלים רק כל עוד
הם נשארים בבית,
בלי להפריע..,
14/03/05 20:38
|
אנחנו מוכנים לרחם עליהם, להשתתף בצער הפינוי, אפילו אולי לאהוב אותם (קצת), כל עוד אנחנו יכולים לחיות בשקט בלעדיהם ברמת אביב או בקריית קריניצי. אל תכניסו לנו את הלכלוך הביתה. הפגנות תעשו במקומות אחרים, לא אצלנו. אנחנו רוצים לראות מתנחלים רק בטלויזיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון טעות
ארז,
14/03/05 20:58
|
|
 |
ולמה אותך , כן ???
ל"ת
ענת,
14/03/05 21:22
|
|
 |
לך תחסום כנקמה את ציר טנצר
ל"ת
מיי שרונה,
14/03/05 20:50
|
|
 |
68.
עמדתי בפקק. כל הכבוד לכם!!!
יואב,
תל אביב,
14/03/05 20:37
|
גם אני הייתי בפקק. עמדתי באיילון יותר מ-40 דקות, וכל רגע ורגע הייתי איתכם. כל הכבוד שאינכם מבליגים על גירוש כוחני של אלפים מבתיהם. כל הכבוד שאינכם עוברים לסדר היום על הוראות לשוטרים כיצד לקחת תינוק מאימו בזמן הגירוש, ולהכאיב לאם בלי להשאיר סימנים. אחי, גיבורי התהילה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן
היה בפקק,
14/03/05 21:17
|
|
 |
לא שקרן...
חמדת,
15/03/05 10:24
|
תקרא לזה שקרן או לא שקרן...לא משנה אם היה בפקק או לא היה...אני כשאני קוראת עכשיו תכתבה זה מדהיים!חזקו.. ''להפיץ אהבת אחים בארץ ישראל''!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייתי באוטובוס 480 סמוך לחסימה
יואב,
תל אביב,
14/03/05 22:25
|
ונהניתי מכל שניה שעמדתי בפקק. איזו הקרבה! כל הכבוד לכם. ולאותו מגיב טיפש, אם היית בפקק, ודאי ראית אוטובוס 480 ולאחריו 405. עמדתי בפקק, והזדהיתי בכל ליבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
ליבי זועק ואין לי מענה!
ר.,
הר הצופים,
14/03/05 20:35
|
באמת לא נעים על מי שנתקע בפקק, אבל אל תצפו שאנשים שעומד לההיפך עליהם עולמם, לא ירצו לזעזע (באופן בלתי אלים) את אוכלוסיית המדינה שלנו, שכל כך אדישים למחשבת עקירת אנשים מביתם!!! אנחנו מושכים את השטיח מתחת לרגליים שלהם באכזריות, ורוצים שהם לא יתערבו לנו בחיים?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המדינה לא בכיס של המתנחלים
אורי,
חיפה,
14/03/05 20:40
|
ועזה זה לא הבית של מדינת ישראל רק אסונות יצמחו מעזה וחברון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא סותר.
ר,
הר הצופים,
14/03/05 20:51
|
יכול להיות, אך זה לא מצדיק את האדישות כלפי האנשים שגרים שם ויחויבו להקרע מהמקום שהם קוראים לו ''בית''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצלחתם. אין יותר אדישות כלפיכם
הלוגיקן,
14/03/05 21:36
|
|
 |
רק אסונות יצמחו מדפ''רים כמוך
ל"ת
אלכס באורגינל,
14/03/05 20:49
|
|
 |
66.
ההתנתקות לא שווה את זה מתי
ערן,
14/03/05 20:35
|
|
 |
תשאל את מר שרון הרודן!
ל"ת
נחום,
14/03/05 20:56
|
|
 |
65.
מלחמת היהודים ביהודים בדרך
ל"ת
שייגעץ,
שרון הבייתה,
14/03/05 20:25
|
|
 |
64.
ה ם - ל א - מ ת נ ח ל י ם !!!
גג,
14/03/05 20:24
|
|
 |
כולם אותו חרא!
ל"ת
עידית , ת''א,
14/03/05 20:47
|
|
 |
האם למפגיני השמאל אתה גם קורא
ל"ת
מתנחל,
14/03/05 22:49
|
|
 |
השמאל האלים
איתי,
חיפה,
14/03/05 21:31
|
השמאל יפה הנפש לא בוחל במילים של הסתה ואלימות- צבועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל אלים??
מיכל,
מרכז,
14/03/05 22:46
|
בשמאל באמת יותר מדברים מאשר עושים אך אולי שכחת ה ר צ י ח ו ת כולן באו מהימין. להזכירך, אמיל גרינצווייג נרצח בהפגנה, וראש ממשלתנו רבין נרצח על ידי ימני מתועב חובש כיפה. יתכן שהימנים קלים להשפעה ולכן כשרק קצת מסיתים אותם הם כאלה טמבלים שמיד מבצעים???? אל תדאג לגבי השמאל, הוא חזק רק בדיבורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
כל הכבוד להם ישר כוח העם איתכם
ל"ת
אוהב מתנחלים,
שונא שמאלנים,
14/03/05 20:24
|
|
 |
שהמתנחלים יחנקו באש הצמיגים
שונא מתנחלים,
ארץ ישראל,
14/03/05 20:42
|
|
 |
Stinking Capo
ל"ת
Israel forever,
14/03/05 22:55
|
|
 |
שמאלני אלים אך יפה נפש
איתי,
חיפה,
14/03/05 21:34
|
תראו את האלימות וההסתה של השמאל - באיזה מילים הם משתמשים ועוד מחשיבים עצמם נאורים- די לצביעות השמאל. בנוסף - ביום הפינוי נחסום את כל צפון תל אביב. לא ניתן לכל השמאל לחגוג את הפינוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני ימני דתי חושב אותו דבר
אלי,
14/03/05 22:51
|
|
 |
אתה חוזר על השטויות שלך
ל"ת
מיכל,
מרכז,
14/03/05 22:47
|
|
 |
אתה כזה טיפש שיואאאאאאאאאאאאו
ל"ת
מתנחל גאה,
14/03/05 20:46
|
|
 |
GO TO THE ARMY
ל"ת
A,
14/03/05 22:52
|
|
 |
IDIOT
ME,
14/03/05 22:49
|
|
 |
62.
סופסוף העם מתחיל להתעורר
ל"ת
משה,
תל-אביב,
14/03/05 20:24
|
|
 |
61.
רק כשנתקעים שעה בדרך הביתה
פתאום כולם,
מתעוררים,
14/03/05 20:23
|
הלו!!! מפנים במדינה הזאת שמונת אלפים איש מהבית, ואתם בוכים שעיכבו אתכם שעה בדרך הביתה?! טוב מאוד שעשו את המהלך המעצבן הזה, אם כמה אנשים שעד עכשיו התייחסו למה שקורה בגוש קטיף כמו אל מה שקורה באיזה סדרת טלוויזיה, פתאום קולטים שזה קורה פה ועכשיו. נ.ב. לכל ה''עכשיו אני כבר לא איתכם, מתנחלים, כי זה לא יפה שחסמתם לי את הכביש'' - בטח עד אתמול הייתם איתם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
נשרוף תמדינה הארורה הזו אם יעז
אייל,
יחי המרד,
14/03/05 20:23
|
|
 |
59.
כל הכבוד! להוריד את הדיקטטור!
ל"ת
יערה,
14/03/05 20:22
|
|
 |
58.
רבותי אנטי-מתנחליים אתם פאשיסט
אניטי-פאשיסט,
14/03/05 20:21
|
כלומר,לא רק בולשביקים. גם זה וגם זה - אדום-חום פלוס ירוק עמו אתם משתפים פעולה נגד תכלת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
לעובדי תע''ש מותר?מחאה לגיטימי
ל"ת
עמי,
מחנה יהודה,
14/03/05 20:21
|
|
 |
56.
!!!!!!!yes baby
sharkie,
brooklyn,
14/03/05 20:17
|
|
 |
oh piss off and stay in there
ל"ת
ob1,
14/03/05 20:33
|
|
 |
yeah, right
citizen,
14/03/05 20:26
|
they will probably join you in Brooklyn in the near future and you can open your own moronic hamas community
הגב לתגובה זו
|
|
 |
citizen !!! my ass
sharkie,
Brooklyn,
14/03/05 22:35
|
we have same mony we whant to spendit ,so we alllllllllll coming to stop the old old old sharon, who shid go to in old age home with you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
נמאס מפרעות המתנחלים
דני,
14/03/05 20:17
|
שיכניסו טוב לראש שכאן זה לא השטחים וכאן יש אנשים שרוצים לעבוד, לחיות בשלום, לגדל ילדים בנחת ולא להילחם ולריב ולשרוף ולשבור כל הזמן... מקווה שבית המשפט יכניס כל אחד מהשמונה עשר שנעצרו לכלא להרבה זמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
מחאה חוקית ב100%
ל"ת
תמר,
14/03/05 20:13
|
|
 |
53.
כל הכבוד לטמטם את השמאל
ל"ת
תומך חילוני,
14/03/05 20:12
|
|
 |
52.
השמאל לא ינצח רק יוביל לאבדון
ל"ת
זהר,
14/03/05 20:11
|
|
 |
51.
זה רק הקדימון
ארז,
14/03/05 20:09
|
ביום פקודה, כשכל המשטרה תתעסק בגירוש, כך תיראה כל הארץ. עד שתבינו שלא עוקרים יהודים מבתיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Tou have one idiot
Abadaya Yosef,
14/03/05 21:08
|
|
 |
כל מילה בסלע !!
ארז,
14/03/05 20:33
|
צודק במאה אחוז. ושיוסי שריד וחבריו ילחמו לצד הערבים (בעצם הם תמיד עשו זאת)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם משתפים של החמאס, יותר טוב?
ל"ת
ארז,
14/03/05 20:39
|
|
 |
go to the army
ל"ת
AVI,
14/03/05 22:51
|
|
 |
תמשיוכ להרגיז אותנו
אזרח,
14/03/05 20:27
|
|
 |
בשם מי אתה מדבר?
ארז,
14/03/05 22:50
|
|
 |
50.
השוטרים לא עושים כלום!!לרסס!!!
ל"ת
שיפנו ומהר,
14/03/05 20:06
|
|
 |
49.
יחי המהפך נגד דיקטטורת שרון
ל"ת
לוחם לצדק,
14/03/05 20:05
|
|
 |
48.
הלוואי תידרסו!!!כולכם!!!
ל"ת
בפקק בגללכם?,
14/03/05 20:05
|
|
 |
נבעיר את תל אביב
עדי,
באר שבע,
14/03/05 21:37
|
אחרי הפיגוע המשכתם לרקוד... השמאל הצבוע, סך הכל כמה הרוגים.
אבל שעה בדרך הביתה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
להבעיר צמיגים בכביש חוצה שומרו
מתנחל,
יו''ש,
14/03/05 20:05
|
קדימה אזרחי המדינה להבעיר צמיגים ולעצור את התנועה בכביש חוצה שומרון שלא יצליחו להגיע הביתה עד מחר,רק כך יבינו למה הם גורמים,עין תחת עין,רק את זה הם מבינים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
במדינה נורמלית מפוצצים אותם!!!
לכלא!!!,
14/03/05 20:04
|
|
 |
45.
שרון ומופז זאת רק ההתחלה
חמס יהודי,
14/03/05 20:04
|
|
 |
44.
לעצור את כולם
jose,
north,
14/03/05 20:03
|
כאשר כולם יהיו בתאים .שהשוטרים ייצוא להפסקה ורק אחרכך להתחיל לחקור ולהגיש נגד כולם כתבי אשום. נוסף לזה כנראה שהמשטרה ישנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מה שאתה מציע גם נגד מפגיני
מתנחל,
14/03/05 22:49
|
ומה עם הערבים עורכים הפגנה נגד בניית הגדר? גם אותם צריך לדרוס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
מה שהם עושים לערבים קשה
שמאל לוחם,
אלי סיני,
14/03/05 20:03
|
|
 |
42.
המתנחלים= סוטים
ל"ת
אני חמוד,
אלי עזה,
14/03/05 20:02
|
|
 |
41.
לשרוף.....
מתנגד להתנתקות,
אשדוד,
14/03/05 20:00
|
אותם ביחד עם הצמיגים.
שיהיה ברור - אני מתנגד להתנתקות, אבל צריך לפזר את ההפגנה הזאת בכח בלתי סביר שידעו מה יקרה להם בהפגנה הבאה.
וחוץ מזה, מה הם חושבים, שאלה שעומדים בפקק פתאום יצדדו בהם - הרי יקרה בדיוק ההיפך....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף שתעשה זאת לעצמך ולמחבלים
אביהו,
14/03/05 21:00
|
|
 |
40.
שימו לב איך שריד הופך לנץ
מני,
ת''א,
14/03/05 20:00
|
כאשר מדובר ביהודים, השמאל מגדיר מחדש את המושג צביעות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתחנלים הם צבועים
הפאשיסט,
14/03/05 22:49
|
פתאום נעשו עלק דמוןקרטים. ומבקשים לפעול בדמוקרטיה. העיקר כל הבשנים פעלו ללא דמוקרטיה וללא חוק. מתחנבלים אמן שתשרפו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
זו אהבה ? זו סטיה !!!!!!!!!!
שמאל לוחם,
אלי סיני,
14/03/05 20:00
|
|
 |
יש חופשה שנתית באברבנל?..
ל"ת
מי המטורף הזה?,
14/03/05 20:28
|
|
 |
38.
עם המתנחלים - רק אגרוף ברזל
אאא המקורי,
14/03/05 20:00
|
להניח את ה''לב היהודי'' לשעה קלה בצד ולשבור לפורעים האלה את העצמות תוך כדי שירת ''עוצו עיצה ותופר...''. הנ''ל מבינים רק את שפת הכוח. את כל הנזקים שנגרמו לכביש לקזז מיידית מתקציב המדינה למתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מזהמי אוויר מבחילים
ל"ת
ישראטין,
14/03/05 20:00
|
|
 |
36.
למה שלא ניקח מחבטים ונפרק להם
אובי1,
14/03/05 20:00
|
את הצורה בהפגנה הבאה! הם חושבים שהמדינה שיכת לאמא שלהם, והם יכולים להשתין על שאר העם! המשטרה לא תעשה כלום, הגיע זמן שהאזרחים יעשו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק תזהר מהמחבט שלי. שכן שלך
ל"ת
מרעננה,
14/03/05 20:32
|
|
 |
35.
נשבר מכם מתנחלים!
שפוי,
ת''א,
14/03/05 19:55
|
הבאתם את ההתנתקות על עצמכם. אתם מנותקים מהעם. אתם באמת חושבים שלעצבן את הנהגים בכבישים שהם גם ככה מעצבנים, זה מה זיעזור לכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
השמאלנים נובחים - ואנחנו ננצח
ל"ת
תימני,
14/03/05 19:55
|
|
 |
הפוך חמודי!
ל"ת
אובי1,
14/03/05 20:16
|
|
 |
תימני ? = יגאל עמיר
האדם הפשוט,
בת הדר,
14/03/05 20:07
|
|
 |
You should be ashamed!!!
Arie,
14/03/05 21:45
|
What do you mean תימני? = יגאל עמיר? Number one, what's wrong with Igal Amir? And number two, all the תימנים are the same in your eyes? And people like you have the right to speak about racism? In your eyes every thing that is against your brother Mouhamad or your sister fatma is racist, but to hint that the whole Yemenites population in Israel are murderers is not racism right? You piece of shit, go live with your true families in Jordan and in Egypt!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
זכות מחאה דמוקרטית לגיטימית
ל"ת
לא מבין,
מה המהומה,
14/03/05 19:54
|
|
 |
טמבל, ממש לא
סתאם אחד,
מרכז,
14/03/05 20:16
|
גם הפגנה צריכה להיות במסגרת החוק. הם בסה''כ משניאים את עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט - שיסגרו לך את הרחוב
צפון,
צפון,
14/03/05 20:08
|
אתה יותר פושע מהם !!!! לך יש זמן לחשוב על תגובה וזו תגובתך. תן כתובת מגורים ונחסום לך ולילדך את דרככם הביתה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להם חוסמים את הדרך הביתה לתמיד
ל"ת
כנס לפרופורציה,
ומהר,
14/03/05 20:27
|
|
 |
אתה אידיוט ,אינטיפאדה היא לא
כמה מטומטמים,
יש כאן ?,
14/03/05 20:05
|
|
 |
32.
כל הכבוד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
י.,
14/03/05 19:54
|
|
 |
31.
הם פשוט משניאים את עצמם
ירון,
רעננה,
14/03/05 19:54
|
החסימות שלהם פשוט משניאות אותם על חלקים גדולים של הציבור. אני כבר שונא אותם מזמן החסימות של ''זאת ארצנו'' מלפני מספר שנים שגרמו לי כמעט לאחר לטיסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אה כן...
עמרם,
14/03/05 23:55
|
חמוריקו,וכשחוסמים את כל ירושלים בגלל מחבל מניאק??זה בסדר,אנחנו רק קורבנות שלום הא??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אה, כן...
ארז,
14/03/05 20:07
|
ועד עכשיו הם זכו אך ורק לאהבה...
למרות מסע הדה-לגיטימציה נגדם, רוב העם איתנו ולא אתכם. אם כ''כ הרבסה שונאים את ה''מתנחלים'', מדוע שרון חושש כ''כ ממשאל עם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם נלחמים על ביתם !
אחת,
14/03/05 20:05
|
זו זכות דמוקרטית ממעלה ראשונה. אני גם חושבת שהם לא צריכים להיות שם, אבל אני גם חושבת שהמדינה חייבת להקשיב להם ולערוך משאל עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
כל הכבוד - מאחד שנתקע בפקק
תושב גבעתיים,
14/03/05 19:52
|
אני ורבים אחרים נקבל באהבה כל מחאה לגיטימית נגד שלטון הרודנות והדיכוי של שרון - שריד.
אם שרון לא מבין דמוקרטיה בנועם ודרך הראש - ילמד זאת דרך הרגליים.
מר שריד - תהיה מלחמת אזרחים - אתה לא אחי ובטח לא הערבים שתביא אתך להכות בנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כל הכבוד!!!!!!!!
טלי,
רחובות,
14/03/05 19:52
|
והנה לנו מנהיגות לתפארת מנהיגות עם אידיאליים כן! גם לחסום את כביש איילון בשעה מפוקקת ללא ספק באה להגיד לעם משהו או יותר נכון לראשיה כל הכבוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה אפשר להיות טיפש ושטוף מח
ל"ת
דוס,
14/03/05 21:16
|
|
 |
28.
איזה יופי. כל הכבוד!! גברים!!
ל"ת
מורן כהן,
14/03/05 19:52
|
|
 |
27.
איזו שטות ! זה יגרום לעויינות
ל"ת
דודו,
תא,
14/03/05 19:52
|
|
 |
26.
לשים גז ולדרוס את הזבלים
ל"ת
גיא,
14/03/05 19:51
|
|
 |
מה עם ההתנחלויות הערביות????
שנאה תהומית !!!,
14/03/05 20:27
|
האם גם הם זבלים? האם גם אותם תדרוס בשנאה כה עזה כמו את אחיך? אל תשכח ידיד היקר שיש עשרות אלפי בתים ערביים לא חוקיים שנבנו על אדמות מדינה, שמורות טבע וכו' ואין פוצה פה ומצפצך אל תדאג ידידי בעזרת אנשים כמוך לא ירחק היום ומדינת ישראל תמחק מעל פני האדמה, ואז תוכל לפתוח את פיך המזוהם בדמוקרטיות רבה במשטר הערבי שישלוט כאן. ת ת ע ו ר ר אידיוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיד מזהים שאתה ערבי...........
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
14/03/05 20:08
|
|
 |
למה? אני יהודי שרוצה בפירוש
ל"ת
במות מתנחבלים.,
נקבים דרום,
14/03/05 22:36
|
|
 |
אתה מתכוון לציקלון B ?...
ל"ת
אנטישמי קטן,
14/03/05 20:01
|
|
 |
25.
רק אנשים חרא מבינים בחסימות...
ארז,
14/03/05 19:49
|
|
 |
24.
נגמרו כדורי הגומי?
צבי האביון,
14/03/05 19:48
|
אי אפשר לבוא עם מכבי אש ולהשפריץ מי ביוב עם חרה? להשפריץ דבק ולהדביק אותם לריצפה?
ממשלה רופסת , אין דין ואין דיין. המשטרה צריכה לנהוג בהם 10% ממה שנוהגים בערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
כשהיו פגועים לא צרחתם ככה.
תל אביבים,
מחורבנים,
14/03/05 19:47
|
|
 |
אתה לא יודע? השמאל אוהב ערבים
נועה,
פתח תקוה,
14/03/05 20:06
|
כואב ליוסי שריד על ערבים יותר מאשר על יהודים, זה ברור, וזה לא חדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אני ורבים אחרים מסרבים לפנות !
יואב,
14/03/05 19:46
|
|
 |
21.
אני מבין אותם- צודקים.
הצודק.,
14/03/05 19:45
|
גם אם אותי היו עוקרים מהבית שלי, שבניתי אותו בעצמי עבור ילדיי, הייתי משתולל. בגלל שהמדינה לא צריכה לגרש אותי מביתי, אלא להגן עלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך-מדינה קקמאיקה !
יואב,
14/03/05 19:56
|
|
 |
dont u remember that
Londo,
14/03/05 19:49
|
these houses were given for free?? the country gave and the country is taking back
הגב לתגובה זו
|
|
 |
free???
ימנית גאה,
14/03/05 21:11
|
Maybe they give out houses for free in London where you live but here we sweat , bleed and die for our homes.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ישר כוח למתנחלי חולון על החסימ
ל"ת
1,
14/03/05 19:44
|
|
 |
19.
ההתנתקות לא תצא לפועל!
א,
14/03/05 19:44
|
הגרוש לא יוכל לצאת לפועל מכיוון שרוב העם נגד ומבין שהוא נעשה בדרכים לא כשרות! למשטרה אין מספיק שוטרים בשביל להתמודד עם מאות אלפי התומכים הפעילים שיגיעו לגוש קטיף/יפקקו את המדינה! אין מקום בבתי הכלא לכל האנשים שבאמת עומדים על עקרונותיהם ולא מוכנים לאפשר למהלך אנטי ציוני לצאת לפועל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די מספיק *&^@ ת'שכל אתם לא רוב
לובילו,
14/03/05 20:17
|
|
 |
אז לא. מצידי, שרק צה''ל יתנתק.
ל"ת
אזרח,
14/03/05 20:00
|
|
 |
18.
ועולם כמנהגו נוהג...
איתי,
14/03/05 19:43
|
מה אכפת למתנחלים להרוס את המדינה, כל עוד לא יפגעו להם בכיבוש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the best for you:
עמרם,
14/03/05 23:59
|
|
 |
17.
כל הכבוד! עוד חסימות שכולם
דורון,
ת''א,
14/03/05 19:43
|
|
 |
16.
לזרוק אותם לנחל בלי מצופים
ל"ת
ארז,
14/03/05 19:43
|
|
 |
האם כך תעשה גם למפגין פלשתינאי
ל"ת
מתנחל,
14/03/05 22:47
|
|
 |
את מי?רואים שאתה דמוקרט דגול
ל"ת
כמו אריק,עמרי,
ודומיהם,
14/03/05 19:53
|
|
 |
15.
מלחמת אחים? מי אח שלכם?!
ל"ת
גיא,
תל אביב,
14/03/05 19:42
|
|
 |
גם אני אח שלהם!!
גולני 13,
מסייעת,
14/03/05 21:06
|
|
 |
גם אני אח שלהם
ל"ת
אשדוד,
14/03/05 23:08
|
|
 |
צודק אחייך הם הערבים ולא יהודי
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
14/03/05 19:48
|
|
 |
אני
ל"ת
אח שלהם,
14/03/05 19:45
|
|
 |
גם אני
ל"ת
וכל מכרי,
ומשפחתי,
14/03/05 20:09
|
|
 |
גם אני
ל"ת
אח שלהם,
14/03/05 20:05
|
|
 |
14.
שריד,צמא דם,''על רטוב''אתה רוצה
ל"ת
מזוז,הורה מיד,
לחקור המסית,
14/03/05 19:42
|
|
 |
13.
שריד וליבוביץ
תבת,
14/03/05 19:41
|
מעניין אם שני השמאלנים האלה, ימליצו ''לטפל'' במתפרעים הערבים, והמשתפי''ם היהודים שלהם,באותה דרך ,שהם ממליצים לטפל במפגינים הימניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליבוביץ??
מיכל,
מרכז,
14/03/05 22:50
|
מותק, פרופ ליבוביץ הלך לעולמו ומזלו שאינו רואה איך נבואותיו מתגשמות. את לא מגיעה לקצה קצה הציפורן של האדם החכם הזה. תקראי קצת ספרות ולא רק עיתונות זולה. תחכימי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היהודים המשת''פים של החמאס...
אזרח,
14/03/05 20:06
|
הם מתנגדי הפינוי. ביחד הם עובדים יופי למען האינטרס המשותף שלהם - מלחמה נצחית שהולכת ומסלימה, עד שאלוהים ייצא ויעזור - כל אחד מאמין שלצד שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במתפרעים ערבים המשטרה יורה
עידית, ת''א,
14/03/05 19:59
|
אש חיה ולא מחכה להמלצות של שריד או ליבובץ. כך היה שחסמו את הכביש באום אלפאחם. וכך גם יתייחסו אליהם בעתיד!! אם זה המדד שלך, אז אולי המשטרה צריכה לטפל בימין באותה צורה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
criminals
David,
14/03/05 19:41
|
we need to deal with them as common criminals and put them all in jail !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לשבור למפגינים את הרגלים
מוטי,
הרצליה,
14/03/05 19:38
|
בכל חסימת כביש יהיו הרבה יותר נהגים תקועים מאשר מפגינים. פשוט צריך לצאת מהמכוניות ולהכות אותם מכות נמרצות עד שיצא להם החשק לשבש לנו את החיים. אנו אנשים עובדים ותורמים לכלכלה בעוד רוב המפגינים הם פשוט פרזיטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל ה-red necks
יוני,
ירושלים,
14/03/05 20:10
|
מאיפה אתה יודע ש''רוב המפגינים הם פשוט פרזיטים''? מהטון שלך זה לא נראה שיש לך איזושהי היכרות עם אנשים מהסוג שאחרי יום עבודה או לימודים עוד מוצא זמן ללכת להפגין בעד הערכים שלו. שב בבית, תראה טלוויזיה, ואל תפתח את הפה על מי שבניגוד אליך מצליח לראות גם מעבר לקצה האף שלו ונלחם על עקרונות. אתה סמוק עורף מתנשא מהסוג הגרוע ביותר, והכי מצחיק שאתה בטח חושב את עצמך נאור שחבל על הזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סטטיסטית, יוני, רוב המתנחלים
ל"ת
הם פרזיטים.,
טוחני מים,
14/03/05 22:32
|
|
 |
נשבור לך בחזרה
אייל,
התנחלות רמת,
14/03/05 19:56
|
מותר להכות מתנחילם אבל לערבים ושמאלנים הכל מותר - אנחנו נילחם על זכויותינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק תנסה אותנו חביבי - אני נהג
ברכב שלידך,
14/03/05 19:54
|
|
 |
צא מהסרט חמוד! היום אין שמאלני
אובי1,
14/03/05 20:38
|
ם ימנים, לרוב העם באמת נמאס מהמתנחלים, ימנים ושמאלנים לשעבר, המתנחלים ושאר בררה כמוך הם מיעוט, צא מהאוטו ותבוא לחטוף...אין בעיה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תזהר שלא יכו אותך בחזרה....
ל"ת
מוטי הקשקשן,
14/03/05 19:50
|
|
 |
רבין ז''ל אמר ''לשבור את הידיים''
ל"ת
ואחר כך,
הכחיש(שיקר),
14/03/05 19:50
|
|
 |
10.
מתאמנים בהתנתקות
Ender,
14/03/05 19:36
|
קודם יפנו אותם מצירי התנועה ואחר כך יפנו אותם גם מהבתים שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לעצור את כולם ולהגיש כתב אישום
יאיר,
תל אביב,
14/03/05 19:35
|
הרפרעה לסדר הציבורי , הפרעה לתנועה , זיהום אויר , סכנת לציבור , ירידה מהרכב בכביש מהיר זו עברה של קנס ונקודות , לא חסרות עברות קטנות שניתן להעמיד עליהן לדין ולחילופין לתת קנסות ...
אם לא יטפלו בזה עכשיו זה יהפוך להיות גדול יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עשו למפגיני נשמאל
מתנחל,
14/03/05 22:46
|
|
 |
יאיר, חבל. המשטרה אימפוטנטית
בכל הקשור,
למתנחלים.,
14/03/05 22:30
|
כבר אמר כאן מישהו. במהומות אוקטובר 2000 מפגינים ערבים סגרו את כביש ואדי עארה (ולא שזה בסדר) והמשטרה נכנסה בהם בכל בכח, כולל כמה הרוגים. אני לא מבקש להרוג מתנחלים אבל אולי אפשר קצת מכות, קצת שבירת עצמות, אולי לגרור קצת על הכביש. אם פשיזם אז במידה שווה לכל האזרחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מזכיר לי את מלכת הלבבות
ל"ת
מאליס בארץ,
הפלאות,
14/03/05 19:48
|
|
 |
8.
לצפייה בשידור חי
אוהד,
14/03/05 19:35
|
http://www.ayalonhw.co.il/camera/camera.asp?perCamera=1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
סכנת חיים!!!
מנחם,
14/03/05 19:35
|
סכנת חיים - אכן! אך לצערי, הסכנה האמיתית היא בלתת למרצחים ולמחבלים חבלי ארץ, שמתוכם יוכלו ביתר קלות לרצוח אותנו.
איני יודע אם אני מסכים עם בעירת צמיגים במרכז הכביש, אך אם זה מה שיגרום לממשלה האומללה לפתוח את עיניהם - אולי זה בכל-זאת כדאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
KOL AKAVOD
ALON,
14/03/05 19:35
|
ITS TIME TO TURN THIS COUNTRY UP SIDE DOWN. TOPPLE AND CLEAN THE KNESSET AND BAGATZ FROM THE DIRTY CORRUPT PARASITES THAT ARE DESTROYING THIS COUNTRY
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
remember October
Londo,
14/03/05 19:34
|
has any of them been injered or killed?? no BECAUSE they are not Arabs...this is how it works in Israel....discrimination...yes they are wrong to close main roads and protest in this way...but why if they were Arabs only 50 of them will still be alive??? any answers
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yes: fuck off
ל"ת
Natan,
14/03/05 21:15
|
|
 |
watch ur mouth...
LONDON,
14/03/05 21:41
|
u should be very carfall when u put any comments specialy if it to do something with me!!!!..be careful
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון תאכל מה שבישלת
ל"ת
רותם,
14/03/05 20:09
|
|
 |
4.
אתם בכיוון הנכון,תמשיכו ככה!
אזרח,
ארץ הקודש,
14/03/05 19:33
|
כל אלה שחשבו שבצורה כזאת אתם תשכנעו אותי שאתם צודקים,אני מודיע לכם פיספסתם!!!! עכשיו אני בטוח שאתם חבורת פורעי חוק וסדר וצריך לפרק את כל התשתית של המתנחלים מיד ואותכם להשליך לכלא,אני כבר לא אח שלכם! לא רוצה לשמוע ממכם יותר,אין לי יותר כל סימפטיה אליכם, זה ההישג שלכם ממה שעשיתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאילו תמכת מקודם
עמית,
רחובות,
14/03/05 19:59
|
אם באמת היית תומך היית מבין - אתה סתם שמלאני מתחזה כל הכבוד חברה תמשיכו ככה. זה הדרך היחידה להציל את המדינה. פעם הבאה צריך לחסום את כיכר המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שינית את דעתך?
ל"ת
על מי אתה,
עובד?,
14/03/05 19:48
|
|
 |
קודם ממש אהבת אותם...חחח...
ל"ת
יא זלמה,
14/03/05 19:45
|
|
 |
3.
MITNAKHLIM FOOYA
HOMELESS,
USA,
14/03/05 19:33
|
MITNAKHLIM ARE THE GOLAM SHA KAM AL YOTZRO HAMAS DONT DU STUPID THING SUCH AS SCREWING UP WITH THE TRAFFIC
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לחמסניק
משה,
מרכז,
14/03/05 20:10
|
לעכב את התנועה יותר חמור בעיניך מלפוצץ מתאבדים ולהגורוג נשים וילדים נפלת על הראש??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
They just screwed up their own
Bulldozer,
14/03/05 20:09
|
lives and the palestinians. They also kill their own children, of course all in the name of thier god. What a bloodthirsty god. No wonder you and them are homeless, and rightfully so. If you don't believe me, ask Sharon's bulldozers.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לדרוס אותם !!!!!
ל"ת
דודו,
14/03/05 19:31
|
|
 |
האם כך תתנהג גם למפגין ערבי ?
ל"ת
מתנחל,
14/03/05 22:45
|
|
 |
אם אני נהג בראש החסימה הייתי
ל"ת
עולה עליהם,
כמו גדול,
14/03/05 22:25
|
|
 |
מזוז
ל"ת
תחקור אותו!,
14/03/05 19:47
|
|
 |
1.
כבר השתכנענו, חברה
פרחיה,
14/03/05 19:29
|
מי שלא קילל את המתנחלים בפקקים בדרך לירושלים לפני כמה שבועות, ולא היה לו העונג להתעמת אתם בכביש גהה לפני שבועיים יכול לעשות זאת היום בנתיבי איילון ובעוד שבוע בכביש חוצה ישראל וכן הלאה עד להתנתקות. כל מי שנתקע מול צמיגים בוערים לא ישכח את המחזה ויצהל כשיבואו לפנות אותם, וברוך השם בקרוב כל עמישראל יפנה את גבו לנודניקים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשנית
רון,
14/03/05 20:11
|
לא היית כותבת כך אם אלה היו עובדי רשויות מקומיות שלא קיבלו משכורת שנה שלימה, או הפגנת נכים למען זכויות. כאב עקירת אלפי יהודים ומסירתץ בתיהם לטרוריסטים לא נחשב בעינייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, היא לא הייתה כותבת כך על
הפגנה רציונאלית,
אבל זה טירוף,
14/03/05 22:23
|
המתנחלים המטורפים משתוללים בהשראת הסם החזק מכל: דת! מערב פרוע תעשו בשטחים היקרים שלכם ולא במדינה השפויה שלנו. ואני רוצה לראות אם יוגשו כתבי אישום נגד החוסמים. בטוח שלא. המשטרה מתנהגת עם המתנחלים בכפפות של משי, בעקבות קריצה של ראש הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה-הגבירי את מינון התרופות
ל"ת
רופא מומחה,
14/03/05 20:02
|
|
 |
כל הכבוד לפרחיה
שחף,
14/03/05 21:07
|
|