 |
53.
מיד!!!
ל"ת
א.נ,
18/03/05 17:26
|
|
 |
52.
בושה שיש ח''כים כמו חזן
אזרח,
16/03/05 10:21
|
בשארה ביקר ניחום אבלים את מי שנירצח ביגלל שהתנגד לשילטון הסורים בלבנון ולפעילות החיזבאללה שם, וניפגש עם האופוזיציה. אני חשבתי שחיזוק קו זה בלבנון אמור להיות אינטרס ישראלי מובהק.
במקרה יוצא דופן זה, מגיע לבשארה פרס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה ההית אומר גם אם
אושר,
16/03/05 16:54
|
ככה היית אומר גם אם יהודי היה נפגש עם נציג מדינת אויב שלך הערבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזן סחר בדלק פיראטי
ל"ת
יוכי,
אריאל,
16/03/05 10:34
|
|
 |
51.
אנחנו המדינה היחדיה בעולם שנות
אושר,
16/03/05 08:45
|
בסנאט האמריקאי אין נציג של בן לאדן בפרלמנט האנגלי אין נציג של המחתרת האירית בפרלמנט הספרדי אין נציג של המחתרת הבאסקיט בפרלמנט התורכי אין נציג של המחתרת היווני אז למה לעאזל יש לנו בכנסת ישראל נציגים של האויב? (להזכיר לכם שחברי הכנסת הערבים נסעו ונוסעים למדינות אויב ואחד מהם נפגש עם נסראלה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
כל עוד שלא יהיה נשיא מוסלמי
Yossi V,
16/03/05 04:18
|
בישראל של הקו הירוק ישראל לא תוכל להוכיח שהיא דמוקרטיה אמיתית!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא מספיק
פרחיה,
16/03/05 08:38
|
רק השמדת ישראל תוכיח לשוחרי השלום בכל העולם שהיא הייתה דמוקרטיה אמיתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שנאה יש בך למדינה
אושר,
16/03/05 08:35
|
מיום ליום אתה מגלה את הצד האמיתי שלך פה אתה בטח ערבי וזורם בך דם ערבי תחזור למדינה הערבית ממנה באת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אושר שלי היקר
מיכל שוובל,
16/03/05 10:38
|
לפי כושר הניסוח והעברית שלך הדם הערבי זורם דווקא בך, אתה מה שנקרא ערבי יהודי, נו טוב, מה לעשות השכלה אינה חלק מהמורשת שלך. בשונה מחברי הכנסת הערביים שהם המשכילים ביותר בכנסת. אתה מסכן, לא נלעג לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
לא חשוב מה בשארה יעשה!
עידית, ת''א,
16/03/05 00:47
|
התולעת שנקראת חזן, תמיד תציע לשלול את אזרחותו, גם את אזרחות כל הערבים! ולא חשוב מה הם כן יעשו או לא יעשו. פשסטים לא חסרים במדינת ישראל גם לא בכנסת ישראל!
נ.ב. איני תומך של בשארה, וגם לא בחלק גדול מדיעותיו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עידית זורם בך דם ערבי
אושר,
16/03/05 08:36
|
איך קוראים לך פאטמה?סוהא?יסמין? למה את רושמת שם יהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אושר - קוראים לך חושם?
דנה,
16/03/05 10:35
|
|
 |
48.
יותר גרוע
הצודק,
15/03/05 23:19
|
מטרתם של טיבי ובשארה היא להניא את האופוזיציה הלבנונית מלעשות שלום עם ישראל אחרי הבחירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
חזן, תעלה להצבעה כפולה
חיים,
15/03/05 22:31
|
|
 |
יכול גם להדליק בדלק פיראטי
ל"ת
אתי,
16/03/05 10:38
|
|
 |
46.
לבשארה
השטן,
גהנום,
15/03/05 21:34
|
מעניין מי רצח את חברך מר רפייק חרירי זה איש השלום שאתה אוהב מר אסד ג'וניור???? מחכה לתשובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
בשארה בבירות
יעקב,
קריות,
15/03/05 21:33
|
יעקב חזן מה רציתה שבשרה יעסוק בלמצוא חן בעיני חברי מרכז הליכוד. צריך לברך ולעודד את בשארה כל זמן שהוא משמש גשר לשלום בין ארצו ישראל לעמו ערב.תבקר אותו על פי התוכן של מעשיו ומסריו הייתי שמח לו היצטרפתה אליו כדי לחזק את הקשר עם שכינינו.השפוים שביניהם.ח''כ לעבודה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
כשיחזור יקבל ויזה ל.3 חודשים
ל"ת
סימני,
פאריס,
15/03/05 21:08
|
|
 |
43.
תתעוררו - גם הערבים הם אנשים
חזן למען אסד,
15/03/05 21:00
|
ההיגיון של חה''כ חזן הוא חזק ממש: מלבנון יוצאים מפגעים - אז כל מי שהולך ללבנון הוא מפגע. הידד! העובדה שחרירי היווה איום על דמשק ושדמותו היא הסכנה החזקה ביותר לטוטליטריזם הערבי - אינה נבלעת בתודעה השטוחה של חזן.
האם קשה לך להבין שאנחנו חיים בלבו של העולם הערבי, וחבר כנסת אינו צריך את רשותך כדי לבקר ביקור תנחומים והזדהות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לכל הערבים והמתלהמים היהודים
אלון,
חיפה,
15/03/05 20:56
|
עזוב את כל המגיבים האחרים רובם מדברים שטויות. אני אסביר לך את עמדת המדינה לא את עמדת האזרח המתלהם. מדינת ישראל הוקמה כמדינת היהודים אך כמדינה שוות זכויות לכל אזרחיה. כל זה נכון פרט לדבר אחד :חוק השבות. עם ישראל שסבל סבל רב לפני הקמת מדינת ישראל הכריז כי לעולם לא יקרה שוב שליהודי לא יהיה מקום לברוח אליו בזמן צרה ולכן קבעו את חוק השבות. בארץ ישראל מעולם לא הייתה מדינה פלסטינאית או ערבית אך איש אינו מכחיש שהיו פה ערבים. הערבים התנגדו להתיישבות היהודית ונוצרה התמודדות שבסופה ניצחו היהודים. ועכשיו על רקע זה אני רוצה לשאול אותך: האים יש מדינה ערבית אחת שיש בה יהודים והם יוכלו לדרוש שהמדינה תהיה ''מדינת כל אזרחיה'' ולבטל את היותה מדינה מוסלמית? תרשה לי לענות שאני בטוח שאין. אז אתם חייבים לעכל את העובדה שאתם במדינה שוות זכויות לכל אזרחיה פרט לחוק השבות. ולחיות בה טוב ללא תסכול. יש הרבה מה לשפר במימוש השוויון הזה בחוק למציאות ועל זה אתם אכן יכולים להילחם ועל זה יהיו לכם הרבה תמיכה במגזר היהודי. דרכיו של בשרעה מובילות רק לשנאה נוספת והתרחקות מאותו ניסיון ליישום השוויון שמובע בעיקר בגלל השנאה בין שני העמים על רקע הסכסוך. יום טוב ושלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
חזן הטיפש והמרמה פותח ת'פה!
ל"ת
כנסת,
15/03/05 20:56
|
|
 |
40.
בשרה ויועץ של עראפת
נחום,
מרכז,
15/03/05 20:19
|
|
 |
39.
אבל ממשלת שרון נשענת,על ערבים
תבינו,
15/03/05 20:18
|
|
 |
38.
במציאות,כל ערבי ישראל
צברי אחד מהעם,
15/03/05 19:42
|
הם חלק ביתי נפרד מהעם הפלשתיני!! וכך הם אומרים לנו כל יום ביומו!! והם בהחלט צודקים!! הם חלק בילתי נפרד מהעם הפלשתיני והאומה הערבית!! ובכל יום, אנו מקבלים הוכחות על דברייהם!! אם כך המסקנה היא פשוטה,
הם חלק מהעם הפלשתיני, וכאזרחים פלשתינים הם חייבים בדרכונים פלשתינים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
balal
avi,
rahat,
16/03/05 04:57
|
|
 |
נניח,כשתקום מדינת פלסטין...אבל
מרואן,
15/03/05 20:00
|
|
 |
הם רוצים מדינת פלשתין ובהמשך
דניאלה,
15/03/05 22:37
|
הם רוצים גם את מדינת ישראל! המלחמה והכיבוש, יבוצעו על השטח הדמוגרפי!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''כשתקום'' מדינה פלשתינית
צברי אחד מהעם,
15/03/05 22:17
|
וכחלק בילתי נפרד מהעם הפלשתיני, ''הם'' חייבים להיצטרף למדינתם!! פלשתין!!
לא כך....ידידי??!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא,אדוני,כמו שיהודי לא נשלח
מרואן,
15/03/05 23:39
|
מצרפת כי יש לו היום מדינה,אך הוא מזדהה עם ישראל! כשתקום מדינת פלסטין,יהיה זכות לכל אחד להחליט אם הוא רוצה לגור בה ...''זכות עליה'' כי זכות ''שיבה'' תהיה לחזור למקומותינו שלפני 48! כוון שזה לא אפשרי,אני הייתי ממליץ לרשה''פ לקבל את הישובים היהודים בפלסטין שתקום ולתת לתושבים אזרחות פלסטינית. נראה לי הגיוני ו-fair enough - ממשלת ישראל טועה בזה שהיא לא יושבת עם הרשה''פ על נושא בעייתי שהולך ומחמיר. בתקווה שלא ישפך שוב דם מיותר. כל טוב גם לדניאלה המזכירה את האנטישמים שפחדו מהדמוגרפיה היהודית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפתרון הנכון והצודק הוא.....
אושר,
16/03/05 08:41
|
להעביר את כל ערביי ישראל לשטחי הרשות להקים חומה בגובה 100 מטר גובבה ו 400 מטר רוחב אתם שם יחד עם העם שלכם ואנחנו כאן זה הפתרון הנכון והצודק אתם לא מבינים שאנחנו רוצים להתנתק ממכם?למה אתם בכוח נידבקים אלינו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחחח אותך ואת העם שלך נעביר
אושר,
16/03/05 10:57
|
|
 |
ואולי אותך נעביר באושר
מרואן,
16/03/05 09:56
|
|
 |
לשלוח את ערביי ישראל
שלום,
חיפה,
15/03/05 22:13
|
|
 |
37.
וחזן יצביע על זה פעמיים?
ל"ת
גוטה,
15/03/05 19:39
|
|
 |
LOL אולי הפעם ,בריבוע!
ל"ת
(((-:,
15/03/05 19:57
|
|
 |
36.
עזמי בשארה צריך לעבור חקירה !
שי,
חיפה,
15/03/05 19:37
|
|
 |
למה?חרירי גילה לו משהו....
ארז,
15/03/05 19:58
|
|
 |
35.
לכל מגיבי ה19,
ליטל,
15/03/05 19:34
|
תגידו,אורי אבנרי לא היה בבירות משולב זרוע עם ערפאת החמוד? הוא לא ישב במוקעטה משולב זרוע עם ערפאת החמוד? שללו לו משהו?עצרו אותו? ערפאת לא היה אחראי על אלפי נרצחים? אז לחלק מותר ,לחלק אסור? טלי פחימה עוד בכלא ואורי אבנרי חופי. איך אני אמורה להבין את זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
לתת לו האזרחות הטבעית שלו
חפץ-חיים,
צפון,
15/03/05 19:07
|
הוא מזלזל בחוק ואנו עומדים ערום ועריה . יש להעמידו לדין ויש לתת לו את האזרחות הטבעית שלו --הפלשתינית ! בעת הקמת המדינה המתוכננת הפלשתינית ראוי שכל ערביי ישראל יקבלו הזכות להצביע לפרלמנט שלהם הפלשתיני מבלי שיפגעו אישית בכל היבט. ניתן למצא הנוסחה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לא לתת לו לחזור!
ל"ת
סב-עוז,
15/03/05 18:36
|
|
 |
32.
זה נבלה וזה טריפה, אין מה לריב
ל"ת
אורי,
מרכז,
15/03/05 18:27
|
|
 |
31.
קשה , קשה ....
דר' פריץ,
ת''א,
15/03/05 18:24
|
|
 |
30.
ל22-לשלול אזרחות לכלערבי א''י
ל"ת
תושב חיפה ותיק,
15/03/05 18:20
|
|
 |
ואני מציע,תושב חיפה וותיק,
יהודה,
15/03/05 18:34
|
שיזרקו מכל מדינות העולם את היהודים כי עשו במיוחד בשבילם ארץ בלקיחת אדמות ובתים של אחרים. אז לפחות שישתמשו בזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
זה פורע חוק אמיתי ולאמפגיןימין
ל"ת
חייל,
15/03/05 18:18
|
|
 |
28.
BASHARA OPENS THE DOOR
HOMELESS,
USA,
15/03/05 18:05
|
FOR ONE SECULAR STATE SOLUTION TO TWO PEOPLE WHO GA ON
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
WALLA ,חזן יחיאל.......
משה,
15/03/05 18:02
|
לי יש דרכון ארופאי ומאירופה אני יכול לנסוע ללבנון בקלי-קלוטו! מה תעשה לי אידיוט,אם אני גם רוצה להיתייחד עם הלבנונים? stupid hazan
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
יחיאל חזן
יחזקל,
15/03/05 17:59
|
הפרימיטיבסקי,שישתוק. אני לא מחבב במיוחד את ח''כ בשארה,אבל הפעם,מה עשה רע? וגם ח''כ דר' אחמד טיבי ביקר ביקור תנחומים. אז מה קרה? עושים מעשה חיובי ...אז מה? טננבאום מתהלך חופשי עם אזרחות ישראלית ויחיאל חזן הפרימיטיבקי רוצה להעניש דווקא ערבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
גאון !!!!
בוריס ז.,
רחובות,
15/03/05 17:55
|
אף אחד לא מציע לשלול את אזרחותו של יגאל עמיר למרות שהוא ביצע פשע מחריד . כאן , מציע ח''כ הידוע בטפשותו , לבטל את אזרחותו של בשארה על כך שהוא הניח פרחים על קברו של חרירי . למה לא ללכת עד הסוף ולדרוש שיוצא להורג בכיכר העיר ? הוי אחי הימניים - כמה שאתם מטומטמים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
בשארה בעקבות טיבי
עלי,
נצרת,
15/03/05 17:53
|
|
 |
23.
ערביי ישראל - גשר לשלום
מושיקו,
15/03/05 17:48
|
ערביי ישראל אמורים לשמש גשר לשלום בין ישראל למדינות ערב. מה תורם למטרה זו יותר מאשר ביקור תנחומים אצל משפחת הנרצח ? לא ברורה לי הטרוניה של חזן, האם יש לו תביעות לגבי שטח לבנון ? האם הוא נגד שלום עם לבנון ? או האם הוא רק חושב על כותרת בעיתון ? חזן, עוד שלושה חודשים (אם יוקדמו הבחירות) לא תהיה ח''כ. תתחיל לחשוב על העתיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחלקה הסגורה יודעת שאתה בחוץ?
אושר,
15/03/05 18:13
|
אדם בעל דעות כמו שלך מסוכן לביטחון המדינה היחידה שיש לעם היהודי תתבייש לך בטוח אתה לא עומד דום בצפירה ביום הזכרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוקר טוב טמבל
eli,
ROMANIA,
15/03/05 18:28
|
אשר שכחת עוד פעם לקחת ת'כדור,בור אתה חבר,התעוררת לחיים מחדש,חבל,תמשיך כך אולי תגייע למסקנה שחבל על החמצן שאתה צורך לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלי תישאר ברומניה
אושר,
15/03/05 19:15
|
|
 |
22.
לשלול את מה שאין לו (אזרחות)!!
ל"ת
שרבל,
חיפה,
15/03/05 17:38
|
|
 |
21.
ח''כ חזן - אנא שתוק
רן,
מודיעין,
15/03/05 17:33
|
סייג לחוכמה שתיקה. חבר הכנסת חזן פופוליסט וקשקשן. יתכן בהחלט שמה שבשארה עשה זו עבירה. אם כך יש להעמידו לדין. אבל שלילת אזרחות? מדוע דוקא על עבירה זו? מדוע לא על הצבעה כפולה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מסכים עם ח.כ. חזן
ל"ת
נשר,
15/03/05 17:28
|
|
 |
19.
עזמי מרגיז ימין כי ...תקראו
ערבי ישראלי,
15/03/05 17:05
|
תפתחו בבקשה את האתר http://www.google.de/search?hl=de&q=azmi+bishara&spell=1
יש לא פחות מ 38000 אתרי אינטרנט על עזמי ומה שהוא מייצג ושווה.
עזמי הינו פילוסוף, מרצה באוניברסטה שכתב יות רמ 30 ספרים.
אגב, מוסריותו של עזמי ואנושיותו מתבטאת בקריאתו להקמת מדינת כל אזרחיה שה\בבסיסה מדינה לכוווולם.
זה אינו מסתדר כנראה עם הימין הציוני והגזעני (מדינת יהודיה)..
וחזן ???? הה הה הה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לערבי המשכיל
badboy,
15/03/05 17:56
|
יכול להיות ... שהח''כ בשארה הוא פילוסוף . יכול להיות שהוא גם מאוד חכם . יכול להיות שהוא גם מרגיז את הימין. יכול להיות שהוא תומך בהקמת מדינה פלשתינית .
אבל לא יכול להיות שיהיו לחברי כנסת סמכויות של אזרחי על .ידידי הערבי אם אתה תיסע ללבנון אתה תיעצר,אני בכלל לא אחזור ,ובשארה הוא הולך ובא ומייצג את ממשלת ישראל במדינה שתומכת בטרור - עובדה! אני חושב שחרף היותכם - ערבי ישראל אזרחים אתם חייבים למלא את חובות במדינה ולקבל את זכויותיה . ואולי כדאי שעכשיו תשב ידידי ותחשוב באמת איפה הייתה רוצה לגור ולא רק בגלל ''אדמה'' ומשפחה ..איפה באמת היית רוצה לגור במזה''ת ? בישראל או - מצרים,סוריה,ירדן,לבנון מדינות שמעולם ולעולם לא יעניקו אזרחות ואפשרות לגור ולחיות בכבוד לפליטי 48 כמו שאתם מקבלים פה בישראל - מהיהודים .כשאחיכם המוסלמים לא רצו לא רוצים אותכם אנחנו נותנים לכם \ חיים איתכם ..אז אולי תנו לנו את מעט הכבוד המגיע לנו בתור אנשים . ואת הכבוד המגיע לכם כאזרחים - לכבד את החוק בישראל !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לערבי גזען
דורון ט,
15/03/05 17:28
|
יש לך 22 מדינות ערביות על שטח הגדול פי 5000 ממדינת ישראל כאשר האוכלוסייה הערבית גדולה מישראל פי כ 55 בלבד. כל מדינות ערב מכריזות על עצמן כעל מדינות ערביות מוסלמיות. ועכשיו אתה רוצה מדינת כל אזרחיה בישראל. חוצפתך וגזענותך אינה יודעת שובע . לך תמצא לך מדינה מתוך 22 מדינות. לי יש רק אחת. במדינות ערב אחד כמוך נכנס לכל הפחות למספר שנים לכלא, בסיוע משפט ראווה, למען יראו ויראו. במקרה הפחות מוצלח אחד כמוך במדינת ''הצדק'' הערבית מאופסן בתוך קוביות בטון!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חי במולדתי... תקרא
ערבי ישראלי,
15/03/05 18:00
|
אהבל שכמוך
מה לי ולמצרים שהם עם אחר ולסעודים ?
זו ארצי וזו מולדתי ועליה אני רוצה לחיות ובשוויון.
הבנת את זה ברוך ?
אני בטוח שלא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אם חובות? אתה רוצה שוויון
אושר,
16/03/05 08:42
|
אתה והמגזר שלך רוצים לחיות פה בשווין מה אם חובות למה תמיד זכויות? תתחילו לתרום משהו למדינת ישראל מלבד עזרה למחבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לערבי המבולבל,
ישו מנצרת,
15/03/05 22:23
|
מולדתך אמרתה, פלשטין זה לא ישראל!אתם חלק בילתי נפרד מהעם הפלשטיני, מולדתך היא אם כן, פלשטין!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה מתונה
אלון,
חיפה,
15/03/05 20:44
|
עזוב את כל המגיבים האחרים רובם מדברים שטויות. אני אסביר לך את עמדת המדינה לא את עמדת האזרח המתלהם. מדינת ישראל הוקמה כמדינת היהודים אך כמדינה שוות זכויות לכל אזרחיה. כל זה נכון פרט לדבר אחד :חוק השבות. עם ישראל שסבל סבל רב לפני הקמת מדינת ישראל הכריז כי לעולם לא יקרה שוב שליהודי לא יהיה מקום לברוח אליו בזמן צרה ולכן קבעו את חוק השבות. בארץ ישראל מעולם לא הייתה מדינה פלסטינאית או ערבית אך איש אינו מכחיש שהיו פה ערבים. הערבים התנגדו להתיישבות היהודית ונוצרה התמודדות שבסופה ניצחו היהודים. ועכשיו על רקע זה אני רוצה לשאול אותך: האים יש מדינה ערבית אחת שיש בה יהודים והם יוכלו לדרוש שהמדינה תהיה ''מדינת כל אזרחיה'' ולבטל את היותה מדינה מוסלמית? תרשה לי לענות שאני בטוח שאין. אז אתם חייבים לעכל את העובדה שאתם במדינה שוות זכויות לכל אזרחיה פרט לחוק השבות. ולחיות בה טוב ללא תסכול. יש הרבה מה לשפר במימוש השוויון הזה בחוק, למציאות ועל זה אתם אכן יכולים להילחם ועל זה יהיו לכם הרבה תמיכה במגזר היהודי. דרכיו של בשרעה מובילות רק לשנאה נוספת והתרחקות מאותו ניסיון ליישום השוויון שמובע בעיקר בגלל השנאה בין שני העמים על רקע הסכסוך. יום טוב ושלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המדינה שלך בשטחים לא פה
אושר,
15/03/05 18:15
|
|
 |
תודה - אגב רוב חבריי הם יהודים
ערבי ישראלי,
15/03/05 18:44
|
|
 |
טעית.. רובם לא קיצוניים..
ערבי ישראלי,
15/03/05 19:46
|
אבל רובם חכמים ומוסריים.
ז''א אתה לעולם לא תהיה חר שלי כי אתה ''רדוד''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי הם חבריך?
אושר,
15/03/05 19:18
|
טלי פחימה מורדכי ועננו שלום עכשיו?הסרבנים? יש לך חברים מתנחלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאושר הגזען.
דני ב.,
השרון,
15/03/05 18:31
|
כאשר הוריך ישבו על העצים ואכלו בננות הם כבר היו פה אם תרצה אם לאו. לכן מי שמך להציע לו לעבור לארץ אחרת , ירצה יעבור לא ירצה לא יעבור , זכויותיו שמורות לו בדיוק כמוך כאזרח המדינה. לאחרונה כאשר אתה מרבה לשלוח אנשים ממקום למקום כדאי שתקרא את הציטוט הבא ממגילת העצמאות שעליו חתומים גם אנשיימין (מה לעשות). מדינת ישראל תהא פתוחה לעלייה היהודית ולקיבוץ גלויות; תשקוד על פיתוח הארץ לטובת כל תושביה; תהא מושתתת על יסודות החירות, הצד והשלום לאור חזונם של נביאי ישראל; תקיים שוויון זכויות חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה בלי הבדל דת, גזע ומין; תבטיח חופש דת, מצפון, לשון, חינוך ותרבות; תשמור על המקומות הקדושים של כל הדתות; אתה הבנת את זה אושר? איך אומר הגשש כשמו כן לא הוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
tembel go learn some history
alon,
15/03/05 19:48
|
the fanatical small bull shit does not work anymore. the arabs have not been here for that long. they do not belong here, nor in judea and samaria. and they must be sent back.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדני ''היהודי''
אושר,
15/03/05 19:17
|
כאשר הוריך עמדו בצומת ועבדו בחינם הם כבר היו פה טמבל כנראה שאין לך בעיה עם ההסתה והצעדים שעושים חברי הכנסת הערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
Trial him for treason
ל"ת
Elad,
15/03/05 17:04
|
|
 |
17.
חזן עוד לא יושב בכלא??? חבל...
דן,
15/03/05 17:03
|
עד מתי יישבו בבית המחוקקים אנשים בדמות חזן, אשר אפילו אחריות על פינוי זבל מביתי לא הייתי מפקיד בידיו??.....איפה טעינו ומה עשינו על שהענישו אותנו בפוליטיקאים כדמותו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
תתארו לכם שחבר סנאט נוסע
אושר,
15/03/05 16:55
|
תתארו לכם שחבר סנאט נוסע לאבגנסיטן להביע תמיכה בבן לאדן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כשערבי אז זה מחלוקת ,ימני זה ס
כלכל,
15/03/05 16:52
|
כמדובר על ערבי או שמאלני ,אז התקשורת תנסח את המשפט כמחלוקת אבל אם זה היה ימני ,אז התקשורת היתה כותבת'' שוב פלוני מעורר סערה'' .או ''חכ מהימין מסית נגד מדינת ישראל'' או כמישהו מהימין מציג דעה, שהיא חופש ביטוי אז הם יגידו : שוב פלוני מהימין תקף את מערכת המשפט או הסית''. ויוסיפו קיצוני. שמאלני הוא במקרה הגרוע רדיקלי , מביע חופש דעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אמיל לאחוד יניח זר על קבר זאבי
ריינר,
15/03/05 16:51
|
נראה לכם ? ותראו מה אנחנו בשם ''חופש הדיבור'' מוכנים לשאת... ממש מאבדים עצמנו לדעת. טיבי ובשארה היו צריכים להיזרק לכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אולי לשלול גם את של טננבאום?
שפויה,
15/03/05 16:48
|
|
 |
ועוד אייךךךךךךךך....
דני,
מרכז,
15/03/05 18:59
|
טננבויים...ועוד אייךךךךך גם שלילת אזרחות..וגם גירוש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
חזן
ספי,
15/03/05 16:33
|
לפני שאתה מתלהם, יא תולעת גזענית שכמוך, רצוי שתעמוד למשפט בעצמך על הפרת אמונים והצבעה כפולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
עזמי אינטלקטואל עם חזון..לקרוא
ערבי,
15/03/05 16:25
|
תפתחו בבקשה את האתר http://www.google.de/search?hl=de&q=azmi+bishara&spell=1
יש לא פחות מ 38000 אתרי אינטרנט על עזמי ומה שהוא מייצג ושווה.
עזמי הינו פילוסוף, מרצה באוניברסטה שכתב יות רמ 30 ספרים.
וחזן ???? הה הה הה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש חוקים אבל אתם עבריינים
אורן,
15/03/05 21:46
|
לפי דעתי אין מנוס ממשפט פלילי נגד חברי כנסת ערבים שחושבים שחוקים ברורים הם המלצות בלבד. אנשים כמו בשארה רק יביאו למלחמה ולהפרדה מוחלטת בין האוכלוסיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינטלקטואל אבל עבריין
ישראל,
15/03/05 16:43
|
אין קשר בין היותו של אדם משכיל אמיתי ובין עבירה על החוק. אם מדברים על שלטון החוק, זה מתחיל מהפרת החוק ע''י המחוקקים ובנושא זה אין הבדל בין ח''כ שהצביע פעמיים ובין ח''כ הנכנס למדינת אוייב ללא היתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תבינו כבר
מיכאל,
טבריה,
15/03/05 16:19
|
דבר ראשון כל המגיבים פה ימינים אמנם אני לא טוען שזה בעיה אתם מאוד טיפשים למה אני יסביר 1 הם נסעו למשפחת חרירי לנחם אותם ולא את נאסראאלה דרך אגב לחרירי יהיה זכרו ברוך היו הרבה חברים בארץ שמקורבים לשלטון והיו לו גם חברים באמריקה 2 אתם טוענים כל הזמן שהסורים צריכים לצאת מלבנון וכאילו שחרירי היה טרוריסט אז בעצם אתם רוצים שסוריה תשאר בלבנון 3 זה לא פשע הרבה אנשים בעולם שמתנגדים למשטר עושים את זה אופוזיציה בלבנון סוריה וכי אז עם זה פשע בינעכם אז כל מי שמקיים עם ישראל והמוסד בפרט קשרים זה גם פשע ועולי סוף סוף תבינו ולא תיהיו מטומטמים כמו כולם שקודם כותבים ואחר כך מבינים עם העובדות וכו אז ימינים תיהיו חכמים ואל תקפצו ישר על כל אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבר במדינת אויב לא נותן היתר כ
ישראל,
15/03/05 16:45
|
אין קשר בין העובדה שלחרירי היו חברים/מעריצים/ידידים בישראל והעובדה שע''פ החוק לבנון היא ארץ אויב שאסור להיכנס אליה ללא היתר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צורה לך
ג'ו,
15/03/05 16:34
|
רק לקרוא את שכתבת ואפשר להירגע. גם אתה משלהם. ואתה כותב כל כך נחות...שיש לנו תקווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לשלול בדחיפות...
ד.א,
אשקלון,
15/03/05 16:14
|
בשארה הינו משת''פ של הגרועים באויבי ישראל ומלבד העובדה שהוא חיי בארץ, הוא בתפקיד מפתח ומשפיע. יש לדאוג לכך שלא יהיה אזרח מן המינין בטח שלא ח''כ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אלה ?
ארקדי,
ת''א,
15/03/05 18:23
|
אתה טוען שהוא משת''פ עם הגרועים באויבי ישראל , מפני שאינך מסוגל להציג ולו גם שם אחד . קל מאד להאשים מישהו , אך לפחות תעשה את זה עם שכל - או שזו דרישה מוגזמת מימני בור וטיפש ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
תזכירו לי בבקשה
ששון,
15/03/05 16:13
|
|
 |
7.
ולזייף, לרמות ולשקר, מותר?
ל"ת
מישהו,
15/03/05 16:06
|
|
 |
6.
שאלה חשובה
ד''ר בזיק,
15/03/05 16:03
|
מעניין שחבריי הכנסת שהם יוצאיי מדינות ערב (ערבים-יהודים) הם דוקא אלה שמובילים את הקו האנטי ערבי בכנסת.
לא מזמן חזן כינה את הערבים במילים ש''הנייר לא סובל''
הייתי רוצה לומר למר חזן: אדוני היקר ,אם תתקוף את הערבים לא תתעורר מחר בבוקר בלונדיני עם עיניים כחולות ודובר שוודית. תסתכל בראי קודם לכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת קשה אבל תיצמדו לנושא
אמיתי,
15/03/05 16:53
|
אולי ליהודים יוצאי המזרח יש יותר מושג לגבי טיבם וטבעם של ערבים מעצם יחסי השכנות שהיו להם זה לא חוכמה לבוא בקטע המתנשא ולדאוג לצרכיהם של מבקשי רעתינו ממש. מעניין איך ניצול שואה היה מגיב אם יהודי יוצא ארצות המזרח היה מגונן על פושע מלחמה נאצי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל הוא יקבל קולות במרכז
ל"ת
ד''ר שקשוקה,
15/03/05 16:26
|
|
 |
אתה ממש דביל באיזה זכות ומי שמ
לאה,
ירושלים,
15/03/05 16:20
|
מי שמך בכלל לקרוא לחזן ערבי יהודי המזרח לא מרגישים ערבים והם באמת נבדלים מהם הרי היהדות נכנסת לחיים ממש לחדר המיטות ולמטבח אז מי אתה בכלל שתגדיר אותו ערבי, אם הוא ערבי אז אתה גם אפילו אם אתה בלונדיני עם עניים כחולות (אגב יש ערבים גם כאלה אם לא אכפת לך)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צר לי
ספי,
15/03/05 16:35
|
אבל קשה מאוד לראות את הבדלי המנטליות. למען האמת, כנראה שגם עם מקרוסקופ אלקטרוני משוכלל ביותר לא ניתן לראות אותם ( ואכן גם בצורה, מי שלא מכיר את חזן בשמו יחשוב בודאי שהוא ערבי, מאותם אלו שהו מכנה ''תולעים'')
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שטחי לחלוטין לכן לא רואה ה
לאה,
ירושלים,
15/03/05 17:04
|
הבדל יהודי זה לא ערבי שוב הוא נבדל ממנו לחלוטין בכל אורחות החיים מפני שהוא יהודי מלשון יהדות שנכסת לכל תחומי החיים יום יום ביחסים עם בן זוג במטבח וכו' מנטליות זה לא רק צבע עור ודיבור מסויים. היהודים לא מרגישים ערבים ולא קוראים לעצמם כך מי אתה שתכנה אותם ערבים. לצערי זאת הגזענות והרדידות של הקטנים שלמדו מהגדולים הטומי לפידים למינהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נעים .....
פרופ' שפיץ,
תל אביב,
15/03/05 17:59
|
לא נעים אבל חזן נראה כמו ערבי ומדבר כמו ערבי ( למעט שגיאות בעברית - אשר ערביי ישראל לא עושים ) .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק.
יאיר,
15/03/05 18:52
|
יש ספר מצויין של פרופ' יהודה שנהב ''הערבים -היהודים'' בהוצאת עם עובד מ-2002.
הוא די קרוב אליך בטענותיו.
אגב פרופ' שנהב הוא יהודי-עיראקי. שמו היה שהרהבני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
להעיף את חזן המושחת
עופר,
צפון,
15/03/05 16:02
|
לא רק שהצביע פעמיים לא רק ששיקר בועדת הכנסת לא רק שעשה הצגות כאילו ''הסכים'' להסרת החסינות ולמעשה שיכנע את כל מי שיכל לא להסיר
אני כיהודי ששירת בצבא ומשלם מיסים המשלמים את משכורתו של חזן מעדיף אדם אמין וישר (גם אם לא תואם את דעתי) כעזמי בשארה מאשר את חבריו המושחתים מהליכוד (נעמי, גורולובסקי וכ''ב)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, אבל..
ענבר,
15/03/05 16:15
|
נכון, אולי באמת צריך להעיף את חזן אבל מה הקשר לבשארה? בשארה קיצוני, תומך בטרור ואני במקומך לא הייתי קוראת לו אדם אמין וישר. אהמ אהמ. אני חושבת שתמיכתו הולכת לא למדינת ישראל, אם כי לעם הפלשתינאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקחתה לי את המילים ''מהמקלדת''
ל"ת
ש.ז,
15/03/05 16:15
|
|
 |
4.
כבר היינו בסרט הזה...
ש.לוין,
15/03/05 16:00
|
עד שלא תהיה חוקה למדינת ישראל איש הישר מקרב חברי הכנסת יעשה. לכן מנצל בשארה את הפירצה בחוק ועושה את המעשה הזה. אילו הייתה חוקה המגדירה הייטב מה מותר ומה אסור ומהו הדין לכל דבר הדברים היו נראים אחרת אבל כל יום שני וחמישי צצים פה חוקים וטריקים ככה מתנהלת מדינת ישראל כמו ריפובליקת בננות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אבל ערביי ישראל אומרים שהם נאמ
דני שובבני,
15/03/05 15:59
|
אבל ערביי ישראל אומרים שהם נאמנים למדינה לא? אז אומרים אבל תכלס רוב הפיגועים ב 4 שנים האחרונות יצאו לפועל בזכותם אנשים תעשו מה שאני וחברי עושים אל תתנו להם אגורה שחוקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
עוד הוכחה לסכנה שגדלה פה
אושר,
15/03/05 15:56
|
עוד הוכחה לסכנה שנמצאת במדינת ישראל בשארה מדבר על קיפוח ועל דו קיום אבל מצד שני נוסע למדינות אויב ויוצר מגע עם אויביי מדינת ישראל ויש לו תומכים במדינה לא לתת לו לחזור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
למה לשלול לבשארה בלבד, לכולם
פרחיה,
15/03/05 15:13
|
חבר הכנסת המצביע הכפול, זוכרים, יחיאל חזן, וחבריו לימין הקיצוני לא ינוחו ולא ישקטו עד שתבוטל אזרחותם של כל ערביי ישראל, ומוטב, עד שיטרונספרו לפי מורשת גנדי. איני רואה כל פסול בביקור תנחומים על רצח חרירי, שממש כמונו הישראלים התנגד לכיבוש הסורי של לבנון. הלוואי וכל חברי הכנסת של הימין היו ברמתו המוסרית והאינטלקטואלית של עזמי בשארה, ובעיקר האדון חזן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יצא המרצע מן השק!
תבת,
15/03/05 19:11
|
הפרח(יה) הנבול מעדיפה את איש הגייס החמישי על פני ח''כ חזן! יש בהחלט לעשות טרנספר לכל אנשי הגייס החמישי,ויפה שעה אחת קודם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברכותי
הראל,
23/07/05 00:42
|
על כך שעוד יש בך הכוח לענות לו. ראה הוזהרת: הפרובוקטורים האלה מונעים באנרגיה אטומית, מצויידים באנרגיה אינסופית. הם יחזרו על המנטרות הסרוחות שלהם בשכנוע פנימי בלתי נדלה, עד שתגיד ''רוצה אני''. או שתתעלם. כי לא את טובתך הם מבקשים.
הגב לתגובה זו
|
|