 |
37.
על כלבים וראש מועצה של חלמאים
הצרצר הנוגה,
עומר,
16/03/05 23:06
|
עומר ישוב נפלא מלא חלמאים. ארנונה הם משלמים עד לב השמים, והכלבים נושכים את ילדיהם בצואר ובאחוריים. למה? כי בעומר התושבים מפחדים יותר מגנבים ופורצים (שהם בדרך כלל השכנים הטובים), יותר מאשר מכלבים אימתניים חושפי שיניים. כי בעומר יש הרבה חלמאים משלמי מיסים ואת ראש המועצה הם לא מעיפים. אז זה מה שקורה ביישוב שכזה, כראש המועצה דואג לכלבים ולגנבים, אך לא לתושבים. אז זהו חרוז או שניים על יישוב יפה וחלמאים בו אלפיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
קיצור אנשים שהכל יהיה..
ילדה מעומר,
עומר,
16/03/05 18:10
|
רק טוב שהכל יגמר בטוב , שהילד יחלים מהר ושהנעשמים יעושמו ואגב..אם אתם מדברים על ישוב עומר .. זהו ישוב נפלא וכיף לגור בו רק את הראש מועצה צריך להחליף במהרה ...אבל בכולל זה מקום נהדר !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
ראשי עיר תתעוררו להגן עלינו הא
m,
16/03/05 11:27
|
ל הכבוד לראש העיר שיחסום אכזריות של כלבים. רוע ואכזריות של כלבים חופשיים ללא מחסום. מקווה שיחיל את החוק וימנע מכלבים לשוטט חופשי. פחד אלוהים. בכל מקום כלבים מסוכנים וחופשיים. וכשאני מעירה לבעל הכלב . הוא צוחק ואומר מה תעשי לי? אם נזעיק פקח. יגיד שזה לא באחריותו משטרה עד שתגיע הכלב יכול לפגוע בילדים. והבעיה שהגנים מוצפים בכלבים= ובילדים שרוצים לשחק ללא חשש אנא מי ימצא פתרון לבעיה האכזרית הזאת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
פיטבול=נוער גבעות!
ל"ת
גבעון,
גבעוני,
16/03/05 01:19
|
|
 |
33.
בעל הכלב-להסגר מידי
אלמונית,
הרצליה,
15/03/05 20:47
|
הכלב לא אשם ששחררו אותו - מי שאשם הוא בעליו של הכלב. איך הוא מעז לשחרר חופשי כלב כל כך מסוכן. בעליו של הכלב צריך לקבל עונש חמור ביותר - מי שלא יכול לטפל בכלבים שלא יחזיק כלבים ולילד שנפצע אני מאחלת החלמה מהירה ובטוחה ואני מקוה שיצא מכל זה...........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך הוא מעז לגדל נמר אמתני
משה ,,
פתח תקווה,,
16/03/05 01:13
|
פיטבול אמסטף רודוואילר דוברמן אלו כלבים מסוכנים ביותר להרוג אותם מיד הם פשוט לא צפויים, ולאסור לגדלם בתכלית ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
בארצות מתורבתות אסור פיטבול
חוזה,
צפון,
15/03/05 20:46
|
בקנדה, למשל, אסרו להחזיק פיטבולים. זה חוק חדש, ולכן מי שיש לו כבר יכול להחזיקו עד מות הכלב. אבל אסור להחזיק חדשים. בעלי הפיטבול חייבים לחסום את הכלב כל הזמן, חוץ מאשר בזמן אכילה... אני מניח שבבית, באין רואים, הם מסירים את המחסום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מה יהיה?
נתניתית,
15/03/05 20:28
|
נו מה יהיה בסוף אם הסיפורים הנוראיים האלה...מסכנים הילדים האלה..אני אדם שממש חולה על חיות אבל דברים כאלה מזעזעים אותי ממש כואב ...גם אני מסכימה אם אלה שחושבים שזה תלוי בבעלים איך שהם מאלפים תכלב ואיזה דוגמא הם נותנים להם וכיצד הם מחנכים אותם , צריך לעשות משהו..ואני באמת לא מבינה למה הם לא שמים עלים רסןןןן!!!!! קצת אחריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מכירה בעלים והכלב שניהםמגעילים
ל"ת
תושבת עומר,
15/03/05 20:20
|
|
 |
29.
עדיף כלב נושך מילד אלים
ל"ת
פוצי,
רוטוילר,
15/03/05 20:20
|
|
 |
ואם הוא נושך את הילד שלך?
ל"ת
גיל,
15/03/05 22:41
|
|
 |
28.
chajchajim, blacks and arsim
Doug,
New York,
15/03/05 20:15
|
all the chajchajim and arsim in Israel have those dogs the common denominator is that both blacks and chajchajim suffer from inferiority complex, and want to show that they are worth something
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
עד מתי ? עד מתי? עד מתי?
משה,
רעננה,
15/03/05 19:36
|
שימו לב שמצוין בכתבה ''שהכלב הוחזק ברשיון'' כלומר שהממשלה והמוסדות האחראים לבטחון הציבור מאשרים להחזיק כלבים מסוכנים - כל זאת ''להנאת בעלי הכלבים'' גם אם זה יכול לבוא על חשבון תקיפה אכזרית של ילד. לא ברור למה המוסדות האחראים מחכים ..... להחזיק כלב מסוכן זה כמו ללכת עם אקדח טעון ברחוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היית יודע
אני,
15/03/05 20:10
|
|
 |
ואם מישהו משתמש ברובה ברחוב?
רועי,
אילת,
15/03/05 22:42
|
ויורה בילד? לא עוצרים אותם? לא לוקחים לו את הרובה?
אותו דבר צריך להיות כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
כלב פיטבול אינו חיית מחמד
אם מודאגת,
15/03/05 19:28
|
אלא גזע שטופח במיוחד לקרבות כלבים, שעליהם גם מהמרים. גם תנין באמבטיה אינו חית מחמד. כשאני רואה בשכונה מישהו המטייל עם רוטויילר או אמסטאף וחיות טרף דומות אני מתחלחלת כי יום אחד הם יגלו את אופים האמיתי, הכלבים כמובן, כי על אופיו המחורבן של הבעלים אפשר ללמוד מעצם החזקת חיית טרף ברשותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
זה לא מוסרי להחזיק בחיות בשבי
האדם הפשוט,
אלי סיני,
15/03/05 19:25
|
כלבים אלו יכולים לחיות בטבע, אין זכות מוסרית לבני אדם להחזיק בחיות רק בגלל שהם יכולים לעשות זאת . כל המחזיק חיות וניזוק עקב כך שלא יבוא להתלונן . יש לשחרר את כל החיות שאפשר לשחרר לטבע .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האדם הפשוט אתה צודק בהחלט
ל"ת
דניאל,
בת ים,
15/03/05 21:04
|
|
 |
לא מוסרי גם
אני,
15/03/05 20:25
|
|
 |
24.
צריך להחמיר עם הבעלים מהר.
ל"ת
יניב,
15/03/05 18:59
|
|
 |
23.
==יש חוק !!! ==
קוורטי,
15/03/05 18:58
|
מדינת ישראל היא מדינת (צ)חוק. יש חוק האוסר אחזקת כלבים מגזעים רצחניים. יש חוק המחייב שמירת כל הכלבים, קשורים ועם מסכת מגן על הפנים, יש חוק האוסר עשיית צרכים על ידי בעלי חיים ברשות הרבים, יש חוק האוסר עישון במקומות ציבוריים, יש חוק האוסר השלכת חפצים ופסולת ממכוניות, יש חוק האוסר השמעת רעש בשעות המנוחה, יש חוק האוסר זיהום האויר, יש חוק האוסר לנהוג תחת השפעת אלכוהול וסמים, יש חוק האוסר להשליך רימוני יד וטילי לאו על אזרחים, יש חוק האוסר לדקור אזרחים ויש חוק האוסר לירות בהם. יש הכל. חבל שאין מדינה שתקיים את החוקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגיע לנו, הרי אנחנו מענים חיות
דניאל,
ישראל,
15/03/05 21:02
|
אנחנו מענים בעלי חיים, גם מגיע לנו לסבול קצת. יאללה תתחילו לרדת עליי. זה שחיות לא מקבלות ש-ו-ם זכויות לא מעניין אף אחד מכם, אז אתם תגידו לי ''אתה דפוק'' כי לנו לא אכפת לענות יצורים חיים והעיקר ששום חיה לעולם לא תיגע בנו ואם היא תעשה כך אני נשמיד אותה ואת כל הזן שלה. תמשיכו תמשיכו לזלזל ביונקים ותמשיכו להתעלל בהם אבל זאת כבר בעיה בראש שלכם וחבל שאתם לא נענשים על זה שאין לכם לב. ואלו שירדו עליי עם העלבות אני אומר לכם מראש ''I don't give a fook'' אה כן אל תשכחו לקרוא לי יפה נפש(אני לא מרץ אבל שיהיה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
עד מתי...עד מתי...
תנו לילדים,
לחיות,
15/03/05 18:37
|
צריך להחמיר בדין הפלילי עם בעלי כלבים המשוטטים ללא רצועה.
עד מתי יהיו ילדינו טרף לכלבים ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מכת כלבים מסוכנים חריפה בישוב
ל"ת
מורה בעומר,
15/03/05 18:28
|
|
 |
ככה התושבים מתגוננים מפריצות
ר,
עומר,
15/03/05 19:22
|
לפני כשלוש שנים הותקפה תושבת עומר בדירתה על ידי פורצים מהשבט הסמוך ונפצעה קשה. בחלק מהמקרים הם פוגעים בדיירי הבית, בחיות מחמד וברכוש. לתושבים אין דרך להתגונן, אין משטרה ביישוב, המשמר האזרחי הוא בדיחה והשומרים בכניסה הם ילדים שרובם לא סיימו שירות צבאי (בנים של מקורבים לעירייה). כלב אימתני הוא הדבר היחיד שיתריע פורץ. חבל רק שאנשים מאמצים כלבי תקיפה פראיים במקום כלבים עם מזג טוב יותר (כלבי זאב, רועים גרמניים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל אזרח נהיה מבין גדול
killbill,
15/03/05 20:32
|
כל בן אדם נהיה מומחה - כלבי זאב וכלבי רועה גרמני הם כלבי הגנה ותקיפה רשמיים זאת אומרת שנקל לאלפם להגן-לתקוף לעומת הפיטבולים שיועדו לקרבות כלבים ולכן באופים הם מאד אוהבי אנשים-מאד- הבעלים הם האחראים הבלעדיים והבעיה היא שהמישטרה לא מוציאה כלבים מנרקומנים מזניחים מבעלי מוסכים נניח שקושרים כלבים ברצועות קצרות ומשגעים ומזניחים אותם ומעבריינים ממיא הכלבים שלהם סובלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסבר קצר
יגאל,
15/03/05 23:18
|
הכלב הכי נאמן לבעליו לבעליו ,הכי אמין הכי קל לאילוף(וחובה לאלף אותו) זה רוטווילר.הרבה יותר אמין מכלב זאב. ונכון אמרת שכלבי האמסטף והפיטבול הם כלבים שבאופיים אוהבים בני אדם, ולכן אימון לתקיפה נגד בני אדם גורמים להם להיות לא יציבים ולכן אסורים.בגלל האופי הזה הם גם לא טובים בתור כלבי שמירה (הם רואים בן אדם זר נכנס ואין להם בעיה עם זה). לרוב התוקפנות שלהם תופנה לחיות אחרות- כלבים חתולים ... כלב שמירה מצויין לחצר הבית אני יכול להמליץ על מרמינו בלב שלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מומחה. הצבא מומחה
ר,
עומר,
15/03/05 22:45
|
בגלל זה הרועה הגרמני נחשב לכלב הצבאי הטוב ביותר, אחרי מבחנים מקיפים שעשה צבא ארה''ב במשך שנים.
בקשר לנרקומנים ובעלי מוסכים שמתעללים בכלבים, אני מסכים איתך.
אני לא חושב שצריך לגדל כלב תקיפה, אבל כשאתה גר במקום שבו אין לך ביטחון אתה עושה מה שאפשר כדי לשמור על הבית והמשפחה שלך.
אתה לא היית עושה את אותו הדבר, אם לא היה לך אישור להחזיק בנשק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא צודק בקשר לגזע הכלב
א.,
באר שבע,
15/03/05 23:38
|
אין כלב מסוכן יש בעל בית מסוכן יש כלבים שקל יותר לאלפם להיות תוקפנים חד משמעית כלב שתקף ילד זה מזעזע והכלב הספציפי הזה שלא באשמתו ואני מדגיש שלא באשמתו לא יכול להסתובב יותר בסביבת בני אדם כלבי זאב הם נשכנים בפני עצמם והכל שוב תלוי במי ואיך הם גודלו וזה נכון גם סטטיסטית. אני חושב שהפתרון הוא בענישה אגרסיבית כלפי בעל הכלב ולא גזע הכלב שהכי קל ופופוליסטי להאשים אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
נשיכה על ידי כלבים
anais,
lod,
15/03/05 18:27
|
צריך לחוקק חוק המחייב תשלום כנס מאוד גבוה למי שנותן לכלבו לצאת החוצה בלי השגחה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצעה חכמה. דרך הכיס אולי נבין
ל"ת
טלי,
15/03/05 18:38
|
|
 |
19.
תנו לחיות לחיות
ל"ת
אלמוני,
15/03/05 18:10
|
|
 |
תנו לילדים לחיות
ל"ת
אלמונית,
15/03/05 18:26
|
|
 |
גם לילדים וגם לחיות
ל"ת
kullbill,
15/03/05 20:33
|
|
 |
גם לחיות וגם לילדים
ל"ת
killbill,
15/03/05 20:33
|
|
 |
18.
עד מתי? לא למדתם לקח? כלב לא
ל"ת
שווה חיי ילד,
15/03/05 18:09
|
|
 |
17.
באוסטרליה אסור יותר להחזיקם
ל"ת
סבא,
סידני,
15/03/05 18:06
|
|
 |
16.
פיני בדש פוחד מבעלי הכלבים
עומר,
עומר,
15/03/05 18:04
|
ראש המועצה פוחד מבעלי הכלבים . ראש מועצה שכל תושבו משלמים ארנונה בצורה מסודרת , צריך להתעסק עם הנקיון והכלבים המשוטטים. במקום זאת השריף מנהל מלחמות העולם ובסתר ליבו חולם להיכנס לספר ההיסטוריה כגואל הנגב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גואל הנגב? הרס לנו את היישוב
תושב,
עומר,
15/03/05 18:14
|
ילדות מפחדות ללכת בעומר בלילה היום, שלא יתעסקו איתם בדואים מהשבט הסמוך. מכסי ביוב פתוחים ומדרכות עם בורות בחלק מהרחובות. בשביל מה משלמים פה כל כך הרבה ארנונה אם פעמיים בשנה פורצים לי לאוטו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
תגובה ל 7 ולכל האנטי-ליגנטים
דני,
מושב ירדנה,
15/03/05 18:01
|
מה אתם יודעים???? בעית הכלבים ה''מסוכנים'' בארץ רק משקפת חברה רקובה בסטטיסטיקות ומבחני אופי המציאות הפוחה לחלוטין.... גם עם פופולרית פחות מי שלא רוצה לעשות מעצמו צחוק שיבסס את תגובתו על עובדות ולא על שמועות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כלבים לא נותנים לקחת בשקט רכוש
בדואי מקצוען,
ליד עומר,
15/03/05 17:57
|
.אלה כלבים רשעים לא נמותנים לנו להסתובב חופשי ולאסוף ציוד עזוב בבתים של עומר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
סכנת נפשות
א,
עומר,
15/03/05 17:52
|
הכלבים מסתובבים חופשי, מלכלכים ואין מי שמטפל בבעיה. גני השעשועים הפכו לשרותי כלבים כך שלא ניתן לקחת פעוטות להנות בגן. חבל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הבעייה ,חברה',כל אלה
קוקר ספניאל,
15/03/05 17:50
|
שמגינים על הכלב בגגל בעליו... אילו היה זה פינצ'ר לא מחונך,פשוט אפשר היה לתת לו בעיטה. זה כל ההבדל בלהחזיק פיטבול או כלב אחר עצבני אבל לא מסוכן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
yes but
David,
16/03/05 13:33
|
if the dog wouldn't walk free on the streets- he can't bite.... no meter what kind of dog it is! The problem is the poeple and not the dogs!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
''מנסים לאתר את בעליו'' - בולשיט
מכיר אותם,
עומר,
15/03/05 17:47
|
עומר זה מקום קטן שכולם מכירים את כולם, וכולם כבר יודעים מי הילד שהותקף, למי הכלב שייך ואת בעליו.
אני מבטיח לכם שכלום לא יקרה לבעלים או לכלב, כי יש להם קשרים במועצת עומר המושחטת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כלב מסכן וילד מסכן
חיים,
ישראל,
15/03/05 17:39
|
|
 |
9.
תודה לפיני בדש, שלא עשה כלום
פוחד מראש,
המועצה, עומר,
15/03/05 17:24
|
ראש המועצה כבר יותר מ10 שנים, שמאז שנכנס לתפקיד ערך הדירות והקרקעות יורד עוד ועוד, הפשיעה, הגניבות והפריצות עולים, והבדואים משתוללים ביישוב. עם כל הארנונה שמשלמים פה, המדרכות והכבישים נראים כמו במחנה פליטים.
אל תצפו שמשהו ייעשה לכלב או לבעליו. הם מסודרים טוב בעירייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכלכנים
תושב,
עומר,
15/03/05 18:47
|
תפסיקו להשמיץ סתם את הישוב עומר הוא אחד הישובים היפים ,הנקיים והאיכותיים בארץ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא תבקר ברחובות הישנים בצפון
זה שפוחד,
עומר,
15/03/05 18:55
|
בצפון עומר, איפה שאת המדרכות לא החליפו, קני השעשועים הרוסים וחלודים ובדואים מסתובבים לנו בחצרות. מה יפה ביישוב שמשלמים בו ארנונה יותר מכל מקום אחר בדרום ואיכות הפנים כל כך נמוכה? במיתר ובלהבים, איפה שהרבה יותר זול איכות החיים גבוהה הרבה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שפן לכלכן
תושב,
עומר,
15/03/05 19:20
|
אתה פשוט מסוג הלכלכנים השפנים שמתעלם מתשעים אחוז מהדברים הטובים שקורים בישוב. אם זול יותר במיתר ולהבים תעבור לשם, שם מקבלים שפנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
די לכלבים מסוכנים!
נדב,
צוללת צהובה,
15/03/05 17:23
|
לא מעניין אותי אם זה אשמת הכלב או הבעלים. לא מעניין אותי שאפשר לחנך פיטבול להתנהג יפה. כיוון שלא ניתן להבטיח שכל הכלבים יחונכו כראוי, צריך לאסור על כלבים כאלו.
כל הכלבים מהזנים המסוכנים חייבים לעבור עיקור, ולאחר מכן - יש לאסור את ייבואם לארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ממש חכם ...
pit,
15/03/05 17:42
|
א.נכון ישנם כלבים אשר ''נחשבים'' יותר מסוכנים מאחרים אבל האמת היא שכל הכלבים הינם יצורים מסוכנים ...משום הגעתם ממשפחות הזאבים בעבר .
ב.הקטגוריה של כלבים ''מסוכנים '' יותר מאחרים היא כל כך גדולה ורחבה..עד שכמעט לא ישארו כלבים בארץ\בעולם ..
ג.המושג ''מרוקאי- סכין'' היה נהוג בקרב האוכלוסיה בישראל שנים רבות אך ורק בגלל שכמה בני העדה המרוקאית לא חונכו כראוי ודקרו אחרים..האם זה אומר שבני עדות אחרות לא דקרו ?האם זה אומר שכל המרוקאים דוקרים ?האם זה אומר שצריך להשמיד את כל המרוקאים או להגלות אותם מישראל ?לפי התגובה שלך כן ....
ד.האמת היא שכל בע''ח שהתרבות האנושית מנסה לביית חייב חינוך!!! זהו עצם הרעיון ''לביית '' אסור לשכוח שכל הינה חיית בר שהורגלה לבני אדם .יש לבטוח בו ברמת גבוהות ולעיתים גבוהות מאשר בבן אדם אך ורק אם הוא חונך כראוי .
ה.האמת היותר מרה היא שפיטבול, ואמסטף הינם כלבים קשים לחינוך .ומי שלוקח אחריות שכזו על עצמו חייב לחנך את כלבו .אני יכול להעיד ממקור ראשון מהיותי בעל אמסטף ..שהוא כלב נאמן ונעים לסביבה בעיקר לילדים .אבל קודם לכן הוא היה חייב להבין שנשיכות זה לא משחק שמשחקים בו עם בני אדם . אבל כל כלב חושב שנשיכות זה משחק שמשחקים בו עם בני אדם ..למי שיש כלב יודע ..
ו.כל בעל כלב נורמלי לא היה משאיר כלב עם ילד בגיל רך .
שתיקה יפה לחכמים נדב !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעומת זאת, אתה ממש גאון
נדב,
צוללת צהובה,
15/03/05 18:54
|
כל השוואה בין כלבים לאנשים, מעידה על איזושהי ראייה מעוותת של המציאות. אתה בעצם משווה מרוקאים לכלבים? התבלבלת קצת, לא?
אם פינצ'ר יהיה לא מחונך, וינשוך מישהו - לא נורא. כשפיטבול או אמסטף נושך - הנזק הוא איום. לך ותסביר את התאוריות שלך להורים של הילד שננשך היום, ושאולי יצטרך להסתובב כל חייו כשצלקות על פניו.
כמו שאסור לגדל תנין או אריה, כך גם צריך לאסור על גידול פיטבול ואמסטף.
אם פיטבול ואמסטף הם כלבים קשים לאילוף, כדבריך, ובנוסף יש להם מלתעות אימתניות - הם לא צריכים להסתובב ברחובותינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחזור לצוללת
pit,
15/03/05 20:00
|
א.אם פינצ'ר ינשך ילד בן שנה זה יהיה מאוד נורא ..
ב.יש לך מושג כמה עוד כלבים קשים יש לאילוף ?כמו סמויאד..האסקי סיבירי..רועה פירנאי - שדרך אגב יכול בקלות להרוג אדם בוגר ..אז מה ממחר יהיה אסור להחזיק רועה פירנאי בישראל ?או רועה קווקזי ? או אולי ממחר לא נחזיק יותר כלבים בישראל ..
ג.מעוות זה לחשוב שאתה היצור החי היחידי עלי אדמות .ושלזנים מסויימים אין זכות קיום .יש לך מושג כמה חיות היו נעלמות מהעולם אם היינו מקשיבים לטמטום שלך ?חיות כמו - כריש ,אריה ,תנין , ...מזמן היו נעלמות מהעולם ..אבל מה איכפת לך אתה מימלא בצוללת הצהובה והאטומה לא רואים לא שומעים ולא מבינים ..
נ.ב:כלב בטוח אין לך ..והאמת אתה די מסכן אתה לא מסוגל לאהוב שום בע''ח חוץ מעצמך ..אני מרחם עליך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בדרך לצוללת
נדב,
צוללת צהובה,
15/03/05 21:42
|
כשאני אשמע על האסקי שהרג ילדה, אני גם אחשוב שאסור לגדל האסקי. אותו דבר לגבי פינצ'ר. משום מה, קשה לי להאמין שזה יקרה.
יש לכל חיות הבר זכות קיום במקומן הטבעי. הצבוע - מקומו בטבע, וצריך לשמור על הטבע בשבילו. אבל לא הגיוני לגדל צבוע, ולהסתובב איתו ברחובות.
הכלבים המתורבתים אינם חיות שהתפתחו במליון שנות אבולוציה, וכל סיבת קיומם היא, שאנחנו החלטנו לגדלם, ולהנדס אותם גנטית, כך שיתאימו להעדפותינו. האדם הוא הסיבה לקיומם של כל הכלבים הגזעיים, ולכן זכותנו להחליט, שעשינו טעות כשיצרנו גזע מסויים. לא צריך להרוג את אלה שכבר חיים, אבל אין סיבה להביא עוד כלבים מזנים מסוכנים לעולם.
אפילו יותר מילדים, כלבי אמסטף ופיטבול הורגים כלבים אחרים. כמו כן הם משמשים בידי אנשים אלימים לצורך איום והפחדה.
מהצוללת שלי לא רואים את כלבי האמסטף והפיטבול, שאתה כל כך אוהב, אבל מהצוללת שלך לא רואים את הילד שננשך היום, את הילדה שנטרפה לפני חצי שנה, ואת כל הילדים שמותקפים על ידי כלבים כאלו, או שחיים בפחד מהם. אתה גם לא רואה את בעלי הכלבים האחרים, שרועדים מפחד מהכלב שלך, ומפחדים שהוא יהרוג את הכלב שלהם.
כלבים הם נהדרים. גם לי וגם לחברה שלי היו כלבים בילדותנו, ואנחנו בדיוק מתכננים לאמץ כלב מצער בעלי חיים. ועדיין אסור שכלבים מסוכנים יסתובבו ברחובות.
ודבר נוסף: אני מציע, שכל בעל כלב, שכלבו נשך אדם בצורה קשה (אני לא מדבר אל נשיכה קטנה ברגל), יוכנס למאסר בפועל. כך נוכל להבטיח, שמי שיש לו כלב מסוכן, ידאג לפחות לקשור אותו, ולשים מחסום לפיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגבי ענישה ..
pit,
16/03/05 02:55
|
יש ביננו הסכמה שכן בעל הכלב הוא האחראי הישיר לחינוכו של הכלב .
...אני שמח שהיה לך כלב ואני שמח שגם היה לך בעתיד ..עוד יותר אני אשמח אם תיקח פיטבול שננטש ע''י בעליו ללא סיבה בגל הנטישות האחרון אך ורק משום שהיא פיטבול ותבין איזה ..שלכלב הנ''ל יש הרבה מעלות על כלבים אחרים והוא לא כזה בלתי נשלט .
אני קצת מצר על העובדה שמפרסמים אך ורק כתבות על תקיפת אמסטפים פיטבולים ורוטוולרים ..אבל זוהי העיתונות זה נשמע יותר טוב מ- ''פודל תקף ילד בן 9 '' אולי אז האוכלוסייה בישראל הייתה מבינה שזה לא רק אמסטף\פיטבול .
ילדים שחיים בפחד ..אולי כדאי שתשים קצת דגש במלחמה שלך על ילדים שחיים בפחד בצל אנסים ונהגים מטורפים לפני שאתה מתנפל על איזה כלב אומלל שלא חונך נכון לפחות בפן הזה של הסיפור הכלב לא עשה את זה מרוע .
כלבים מסוכנים ברחובות נו באמת ..אם אסור לגדל כלבים כמו אמסטף כי הם מסוכנים אז גם אסור לייבא לארץ כלי רכב שמהירותו עולה על 80 קמ''ש ...כי הוא מסוכן ויכול לפגוע באחרים ..זו אותה אנלוגיה ..אתה מבין הנהג נושא בתוצאות ובעל הכלב גם כן ..זה עדיין לא אומר שהכלב \ המכונית לא טובים.
בעלי כלבים אחרים ...לידיעתך !!רוב מוחלט של בעלי כלבים מסוכנים הולך על הכלב קשור ועם מחסום כאשר ..כלבים שהם לא מסוכנים משוחררים ובעליהם חושב שבצעקות שיעירו את השכנים הוא ישלוט עליהם אם עוברת ילדה קטנה עם קוקויות ..אז מי מסוכן יותר ומי פחות ?
ועכשיו שיהיה לך לילה טוב !
נ.ב:לפני שתלך ותאמץ כלב או כל חיה כל שהיא ממולץ לדעת מה אתה מביא הביתה ..אולי כדאי שתקרא ותלמד קצת על החיה הנ''ל- זה אף פעם לא בושה ללמוד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה נעשה בינתיים?
אורי,
מרכז,
15/03/05 17:54
|
|
 |
פשוט ללכת עם רצועה
ל"ת
אלי,
15/03/05 18:03
|
|
 |
אבל בעלי הכלבים
אורי,
מרכז,
15/03/05 18:24
|
משחררים אותם חופשי לשחר לטרף !! מי מסוגל למנוע זאת מהם?? מדינה מופקרת !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדב ,לא מזמן ננשך מישהו
יגאל,
15/03/05 23:34
|
באשקלון ע''י כלב מסוג לברדור שנחשב לפי שיטתך לכלב נוח . קודם כל אתה תשמע רק על מה שהתקשורת מפרסמת.... בקיצור כמו שאומר pit כל כלב יכול לנשוך..אני אישית סומך יותר על פיטבול מאשר על זאב...אבל הכל תלוי בבעלים. ומי שלא מבין זאת הוא או טיפש או..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מציעים להרדים את הכלב שלך
נדב,
צוללת צהובה,
15/03/05 21:52
|
לא צריך להרדים את הפיטבול שלך, אבל אין סיבה שנמשיך ללכת ברחובות בפחד מכלבים, שיש להם הסטוריה לא סימפטית, ומלתעות שיכולות לרסק עצמות.
זה שאני יכול למות בתאונת דרכים, לא אומר שאני מוכן לפחד שפיטבול ינשוך אותי, את אחייניי, או את הכלב שאני עומד לאמץ מחר.
אין אפשרות לפקח על כל בעלי הכלבים שיחנכו את כלביהם כראוי, ושיסתובבו איתם תמיד קשורים ועם מחסום (האם את עושה כך?).
לכן צריך לחייב את כל בעלי הכלבים המסוכנים לעקר את כלביהם, ולאסור על הבאתם לארץ. כך תיעלם הבעייה תוך מספר שנים, בלי להרוג שום כלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנינשך?
killbill,
15/03/05 20:41
|
ומה עם תאונות דרכים? אז מה כל יום נהרגים אנשים וניפצעים אקדחים טעונים? בעלים שרוצחים נשים? מה זה העליהום הזה? מדיניות ההפחדה? יש בני זונות אלימים שכל מה שתיתן להם ביד יהיה מסוכן? פתאום כולם ממליצים להרדים את הפיטבול שלי? מה קרה? אני אחראית על אנשים מסוכנים? ורשיון לעשטות ילדים יש? אתם יודעים כמה נרקומניות ברגע זה לא מחליפות לילד שלהם את החיתול? מה זה קשור? ועוד איך קשור כל כך הרבה סבל ואלימות ורק עלינו אתם מחילים עונש קולקטיבי מה קורה לכם? הפחדה ובורות זה תמיד גרוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
טענות לבג''ץ ולווטרינרים
יובל,
חדרה,
15/03/05 17:21
|
בית המשפט העליון פסק לפני כחודשיים כי יש לעכב את תקנות משרד החקלאות שכן אין הגדרה למהו כלב מעורב מסוכן. כל בעלי הכלבים מתחכמים ובעזרת שיתוף פעולה מהוטרינרים ותחת חסות השופטים רושמים את כלביהם המסוכנים להפליא כמעורבים. ולשופט שפסק באופן כה שערורייתי: אם זה נראה מסוכן וקיים תיעוד בכל העולם שהסוג המין או צרוף שלהם מסוכן אזי הכלב מסוכן ודינו אחד - הרדמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדעה שלך ושל השר כץ מסוכנת
qwer,
15/03/05 17:56
|
מתי תבין שהכלבים הם לא אלו שמסוכנים אלא אנחנו,הבני אדם שלא מטפלים בהם כראוי ,אם מבורות ואם מרשעות (השר כץ?). תבין כל כלב יכול להיות מסוכן ולידיעתך רועה גרמני נושך הרבה יותר מרווטווילר שמשום מה בארץ נחשב ככלב לא אמין. יש 2 אפשרויות לדעתי או להוציא את בני האדם מחוץ לחוק, או לעשות רישוי לכל כלב(מעל 10 קילו) יחד עם בעליו שיבדקו ע''י מאלף מקצועי. אבל בכך שאתה מכניס כלבים מסויימים לרשימה ,ז''א שאר הכלבים הם בטוחים ואמינים..
ולשר כץ כרגיל אני ממליץ לך להתפטר וכמה שיותר מוקדם כך ייטב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כץ ושאר הבורים
דני,
מושב ירדנה,
15/03/05 20:48
|
רק לחזק אנטי-ליגנטים לא חסרים בארץ מחוקקים שעובדים עם הראש ולא רק התחת כן.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לכולם!
אורטל,
15/03/05 17:21
|
הכלב לא אשם!! אלה הבעלים שלו!! הם לא יודעים לחנך אותו כראוי! בושה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה את לא מגדלת נמר?
אורי,
מרכז,
15/03/05 18:15
|
מה קשור חינוך למקרה הנ''ל? כלב שכזה כל כך חזק וכל כך רצחני שכאשר הוא תוקף, זה תמיד נגמר ברע. עכשיו לכי ותבדקי כל כלב איזה חינוך קיבל. לעומת זאת איסור הבאת הגזע הזה יפתור את הבעייה. כלב פינצ'ר לא מחונך - גם אם יגרום נזק (וצריך להעניש גם את הבעלים!!!), בחיים לא יסב נזק בעוצמה כל כך גדולה מבחינת הפוטנציאל. כלב זה הוא הכלאה של זנים שנועדה במקור לתקיפה בתחרויות כלבים אכזריות. שום ערס עם אגו גדול וז' קטן לא צריך להוות איום פוטנציאלי על ילד שחוזר מביה''ס. וכמו שאסור לך לייבא טנק בשביל לנסוע על כביש - יהיה איסור ליבא כלב שכזה לתקיפה. מעטות המשפחות שקונות כלב שכזה כדי שיתכרבל עם הילדים מול הטלויזיה. ולכן אזרח פשוט לא צריך כזה כלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה אכפת לי אם הילד שלי
חתולה,
15/03/05 17:43
|
|
 |
חתולה חסרת ידע
דני,
מושב ירדנה,
15/03/05 20:53
|
כלב ביחוד פיט בול נולד כטבולה ראסה -יודעת מה זה???? לוח חלק תכתוב יפה יהיה יפה תכתוב תואבה זה מה שתיראה!! ישראלי בדרך כלל כותב תואבה מה לעשות????!!!! להגביל בעלות ולכתוב בנושאים שמבינים בהם כמו אצלך חתולים למשל.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין בית ספר במושב ירדנה, דני?
נמרוד,
15/03/05 22:46
|
|
 |
נמרוד חסר ידע
א,
באר שבע,
15/03/05 23:44
|
מה עשית בהתיחסות חסרת משמעות לדברי הטעם שאתה מסכים איתם או לא. ענית לו באופן אישי? מה קרה למדת מילה חדשה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אוהבי בלכים לא ייתנו לכלביהם
טלי,
15/03/05 17:02
|
להסתובב ברחובות ללא השגחה, ולא יחנכו אותם לתקוף אנשים. כמו ילד שמושפע מהוריו, כך הכלב מושפע מבעליו. כאשר כלב תוקף- האשם הוא הבעלים!!! יש לחוקק חוק שיאסור על בעלים שכלבם היה מעורב באלימות כלשהי להחזיק בבעל חיים, אלא אם הוכח כי הם שינו את הרגליו איתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הצעה לאבא - תביעה נגד פיני בדש
נמאס,
15/03/05 16:58
|
הבעיה הזאת קוראת בכל ישוב בארץ , הכלבים מסתובבים חופשי (לא רק המסוכנים , אלא גם הקטנים שקופצים לכביש וגורמים לתאונות) מתקשרים למועצה - ואין אכיפה , חבל על הארנונה לכן , במקום לחכות למדינה שלא תאכוף - אני מציע - לתבוע אישית את המועצה והעומדים בראשה , בכל ישוב ! כמובן שצריך לתבוע את בעל הכלב על ניסיון להריגה - לא פחות ! לא קנס ולא בטיח , זה לא מרתיע אף אחד , אבל בנוסף , ברגע שלראש המועצה יהיה אינטרס לאכוף את החוק (ואם לא כן - פיצויים ענקיים , כמו במקרה שמישהו היה נוסע בכביש ששמו בו שמן - ותבעו כך את מע''ץ , על אותו העיקרון) אתם תראו איך הדברים יתחילו להשתנות ולסיכום , לבעלי הכלבים - רוצים כלב תפדל - אבל שמרו עליו אצליכם בחצר , מה הייתם אומרים אם הייתי רוצה לגדל סוס בחצר ולא קשור שמידי פעם היה עובר לחצר שלכם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
כלביעומר כבעליהם רשעיםותוקפנים
ל"ת
תושב מקום מוטרד,
15/03/05 16:54
|
|
 |
2.
להרוג את הכלב ולתבוע לדין את ב
גלי,
15/03/05 16:52
|
בעלי הכלב. מה יהיה ? כל כלב שמשוטט צריך וחייב להרוג אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק מאה אחוז
אזרח המדינה,
16/03/05 00:45
|
אם הכלב יושאר בחיים, הוא יהרוג את המותקף הבא וזה יכול להיות גם הבעלים שלו. אפשר גם להעניק אותו במתנה לשני המגיבים לתגובה זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטפשות אין גבול
ללא,
15/03/05 17:55
|
|
 |
אתה מגעיל אותי, תתבייש לך
ל"ת
יוסף,
בת ים,
15/03/05 17:42
|
|
 |
1.
כמו המטפלות יגיע עכשיו צונאמי
סיפין ובאזז,
15/03/05 16:50
|
של סיפורי כלבים מנופחים. מתי תבינו שהפיטבול הוא הקורבן של כל הרעש שאתם מעוררים ומהדמוניזציה שאתם מעוללים? אבאל'ה יטפל בילד, וכמה עשרות פיטבולים שלא עשו דבר ינטשו ברחבי הארץ. כל הכבוד לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסיפין ובאזז האינטליגנט
אסתי,
15/03/05 17:25
|
מה שייך עליהום ? ודאי שהכלב ובעליו הלא אחראיים צריכים להיענש. יכל להגמר ממש לא טוב הסיפור הזה. מה היית עושה אם זה היה הבן שלך שהיו קורעים אותו, גם היית כזה סלחן?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להעניש את הכלב? על מה?
דניאל,
ישראל,
15/03/05 17:38
|
הוא בכלל יודע להבחין בין טוב לרע? טיפשה שכמותך תתחילי להשתמש בשכל שאלוהים נתן לך. אי אפשר להאשים כלב כי הוא בעל חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הענשת הכלב
די לשטויות,
15/03/05 18:00
|
מציעה לשלוח את הכלב לסדרת חינוך. לא יזיק לו לשנן ערכים ואולי גם לכתוב מאה פעם 'אסור לנשוך ילדים משוטטים'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה היית אומר אם זה היה הבן שלך
גיל,
15/03/05 17:20
|
|
 |
גיל המגעיל תחשוב לפני שתדבר
ישראל,
נתניה,
15/03/05 17:41
|
|
 |
צודקת! צריך לתת לו פרס ישראל!!
ל"ת
אבי,
15/03/05 18:16
|
|
 |
אני חושב, ואתה?
גיל,
15/03/05 18:08
|
הבעיה היה בראש ובראשונה בבעלים. אבל כמו שאסור לגדר אריה בחצר, צריך להיות איסור גם על כלבים מזן זה. זאת חיה מסוכנת. זאת לא אשמתה, זה הטבע. וחיה כזאת, שיכולה להרוג בנאדם היא כמו פצצת זמן כשהיא ליד ילד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הרגילו אותו
כלבן,
15/03/05 18:08
|
|
 |
אם אתה כלבן אני תרנגולת
דני,
מושב ירדנה,
15/03/05 20:00
|
ריבויי כלבים גזעים נעשה ע''י אנשים מביני דבר(שלא כמוך)ומוטיב האופי משמש מוטיב מרכזי בהחלטה האם להרביע כלב זה או אחר.....לך תגדל דגים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קוקריקו, דני
ל"ת
עוף,
בגריל,
15/03/05 22:47
|
|