 |
40.
Bushote
Yoetz Politi,
Merkaz,
16/03/05 18:59
|
Once again, Israel's First Lady of Dimplomacy...Judy NMS proved that Steve should leave her home! For those of you who missed it...!She was wearing an off the shoulder white knit-top than displayed for all of the world to see...Her tatoo of a Magen David on her shoulder! SIN NUMBER 1: WOULD SHE WEAR SOMETHING SO INAPPROPRIATE TO THE KOTEL OR TO SOME OTHER HOLY SITE! SIN #2: HASN'T ANYONE EXPLAINED TO HER THAT TATOOS HAVE VERY TRAMATIC SIGNIFICANCE TO SURVIVORS?! THEN THE ''SUPER-FRECHAH'' BELT AND DAGMACHIM...EVEN IF THEY ARE FROM SOME HAUTE COUTURE DESIGNERS, WHERE COMPLETELY OUT OF PLACE! IF SHE WERE THE WIFE OF SOME AMBASSADOR, HE WOULD BE DRESSED DOWN FOR ALLOWING HIS WIFE TO DRESS IN SUCH A DISGUSTING MANNER! BUT THEN AGAIN, STEVE AND THE MRS. ARE ONLY WORTH OUR TIME TO BE RIDICULED ON ERETZ NEHEDERET! IF SHE WANTS TO LEARN HOW TO DRESS, TAKE A HINT FROM MRS. KOFI ANAN...AND THAT SUPER POWER FASHIONISTA, CONDI RICE! ONCE A TZFONI FRECHAH ALWAYS...YOU CAN TAKE 'EM OUT OF THE HOOD, BUT THE HOOD IS STILL THERE...IT ISN'T AS IF, SHE CAN'T AFFORD TO BUY THE APPROPRIATE WARDROBE...ZEH BUSHAH, AND WE SHOULD ALL BE ASHAMED...SHE THINKS EVERYHTING IS A KENES OF MERKAZ LIKUD!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
למה הזמינו את ריטה הזייפנית?
ל"ת
אזרח,
16/03/05 05:05
|
|
 |
38.
תכבדו את המעמד ותפסיקו להשתלח
ל"ת
פז,
ירושלים,
16/03/05 00:16
|
|
 |
37.
שואת יהדות תימן
קדמת עדן,
15/03/05 23:47
|
בתקופת השבתאות הוצא צו נגד יהדות תימן או שתתאסלמו או שתצאו לגלות במדבר המלח בדרום תימן,בגלות זאת הוכחדה רוב רובה של יהדות תימן,מעטים שרדו את הרעב והחום במידבר,יהדות צפון תימן החליטה להתאבד ולא להתאסלם,משפחות שלמות קפצו לנהרות ומצאו את מותם.מי שיצאו לדרך נאנסו ונרצחו. גם אז כתב המשורר הלאומי של יהדות תימן הרב שלום שבזי, את השיר '' אשאל אלוהי'',לא עזבו את תורתו.ומתו מות גיבורים ,לא בגדו באלוהי משה וישראל. מה שכתבתי לא תמצאו בספרי ההיסטוריה. לו היו כותבים את שואת יהדות תימן בספרי ההיסטוריה אולי היינו מונעים ,את סבך ההיסטוריה . איך הגלגל מסתובב לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
תפסיק לבלבל במוח,אף אחד לא מכח
תפסיק לבלבל במו,
15/03/05 22:01
|
תפסיק לבלבל במוח,אף אחד לא מכחיש,אבל מותר לאנשים חופשים לשאול שאלות ,לדוגמא;איך יתכן ש''סיפור הסבונים'' בכלל הגיוני? מי ירצה להתרחץ בסבון כזה? וחוץ מזה אם היתה כזו מין תעשית סבונים,אפשר לראות אחד ? איך זה שאין ולא נשאר אפילו סבון אחד כזה? אז שואה היתה,אבל כניראה שהיו גם סיפורי תוספת.אולי משום שהשואה הפכה לעסק מאוד מכניס....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
If the soap story is not real,
Arie,
15/03/05 22:11
|
how come so many people say that they were made? Don't forget, these people couldn't exchange information to each other so easily like we are doing today...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you can read about it
written by,
y.bauer,
16/03/05 05:47
|
www.nizkor.org/features/te chniques-of-denial/ap pendix-7-01.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
ואני ''ניצול מניצולי שואה''
ואני ''ניצול....,
15/03/05 21:58
|
|
 |
34.
שמתם לב מתי באים הגויים לארץ
משה,
חיפה,
15/03/05 21:30
|
במשך אלפי שנים הם רצחו בנו עכשיו הם באים לצחוק עלינו
הם תמיד באים רק כאשר מדובר באבל של העם היהודי
אם רבין נרצח - הם באים ללעוג לנו על מלחמת אחים
זכרון השואה חשוב לגויים - לא לשכוח את זה שהם כמעט הצליחו אולי בפעם הבאה זה ילך להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
60 מליון דולר !!!! הבנתם ?!?!
אורי ד.,
י-ם,
15/03/05 21:11
|
וכמי שמוביל 5 פעמים בשנה תלמידים ביד-ושם , הייתי משאיר את המוזיאון הישן ו..... בכסף הזה הייתי מממן ביקורי חובה של כל ילדי ישראל ביד-ושם וגם ...טיולים שנתיים של תלמידים במדינתם - ישראל !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחוכמולוג הדמגוג שמוביל תלמידי
ש.לוין,
15/03/05 21:30
|
את הכסף להקמת המוזיאון החדש תרמו יהודים הכסף נתרם רק!!!! למטרה זו אז על מה אתה מלין מה אתה בכלל מבלבל כאן את המוח אם אתה באמת מוביל תלמידים ליד ושם תמשיך במלאכת הקודש ואל תבלבל את המוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר לוין היקר.
אורי ד.,
15/03/05 21:38
|
אתה כמו אדם עני שקונה מרצדס אבל אין לו כסף לדלק !!!!! תתעורר. תבין שהמתים הלכו וכבודם לא יופקר לעולם !!! אבל אם לא נתחזק את היהודים החיים כאן - נלך לאובדון תוך דורות אחדים. אז : מר לוין היקר : חשוב שתחשוב ויותר מכך - תכבד את מי שלא רק מדבר !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סתום!!!!!!!!!
מאור,
16/03/05 13:00
|
תשתוק,פשוט שתוק, ניסו להסביר לך,לא נתפס,אז תסתום את הלוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
Enough with your bullshit!!!
Arie,
15/03/05 20:50
|
I read the comments here and I'm trying very hard not to write my own, but it's almost impossible! STOP! Stop fighting like kids over everything in this country! Why can’t you put your differences away for just one day? Why can’t you agree with each other even on such an important issue as the SHOA? Almost each and every one of us lost someone during this horrible time.
Leave politics aside! Leave the “palestinian” issue aside! Leave your Jealousy aside!
Leave every thing aside and instead of arguing who lives where and how much money they have and on who’s head they made it, show your little bit of respect to the victims and their children and grandchildren who managed to survive and preserve their dynasty and name, perhaps for generations to come…
My dear brothers and sisters, just a small reminder, the world is not perfect. Israel may not be the perfect country and we, the Israelis, may not be the perfect people. But we are who we are and we have a long history and tradition that we must preserve. If we don’t preserve it, who will? What will happen to our children and their children? Will they even know that they are Jewish? Will they know what it means to be Jewish?
Stop fighting about everything and start agreeing on as many subjects as possible. This is the only way to preserve ourselves in the future!!!
Erev tov le kulam.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם לא נריב?
אזרחית,
15/03/05 21:21
|
תודה אריה. דבריך מחממים ופותחים את הלב, המכווץ כל כך לנוכח הדחף החזק להתווכח, להטיח, לנזוף וכו'. עד שבאמת שכחנו איך זה פשוט להסכים זה עם זה/זו. ואולי זהו מקור הפחד? אולי לריב זה פחות מאיים ומפחיד מאשר להיות ב''שולם'', ולהסכים אחד עם השני?
לילה טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריה, מילים כדורבנות!
ל"ת
איכפתניק,
אילת,
15/03/05 21:17
|
|
 |
31.
מדוע יש חוק נגד הכחשת השואה?
מוריס בנאמו,
15/03/05 20:49
|
ועוד הדיקטטורה האשכנזית קוראת לעצמה דמוקרטיה. מדוע מותר להכחיש את התורה , את חטיפת ילדי תימן, את עצם היותו של העם היהודי , ורק על מה שמכניס לכיסי האשכנזים רנטות אסור לדבר לבדוק לפקפק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה קרוב משפחה של ואנונו?
יחזקל כדורי,
15/03/05 22:32
|
|
 |
30.
קצב ואמרותיו
המחתרת הסגולה,
15/03/05 20:46
|
--''אילו מדינת ישראל היתה קיימת כמה שנים קודם לכן, בוודאי היינו מונעים את טבח השואה''.--
אהה, מר קצב, ואיך בדיוק? 1. מליוני יהודים היו נוהרים לישראל? 2. עם קלצ'ניקובים היינו עוברים את לבנון ואת טורקיה? 3. ארה''ב, רוסיה ואנגליה לא יכלו לצבא הגרמני ועוזריו במשך שנים, כיצד היינו אנו?
בתכלס, זה קשקוש ופלצפנות. ישראל קמה והפכה להיות כה חזקה אך ורק בגלל השואה. השואה לימדה את העם היהודי שנאה וכוח וכן חשיבות החיים. ללא השואה היו שכנינו הנחמדים טובחים בנו על ימין ועל שמאל כבר לפני 1948.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצעד האוולת
פזית הירגזית,
15/03/05 21:39
|
אתה צודק. הרגשתי ממש כמוך למקרא דברי הנשיא, כמה בורות והתנשאות בדבריו, ממש כפי שאמר אהוד ברק כרמטכל באושויץ שחבל שצהל לא היה קיים בזמן השואה. מה יעזרו אלף מוזיאונים אם אפילו הנשיא או כותב הנאומים שלו שאמורים להכיר את ההיסטוריה מתבטאים בכסילות. שש שנות מלחמה איומה ועשרות מיליוני חללים נדרשו כדי להביס את גרמניה הנאצית. נראה שקצב גם אינו יודע על גדודי החפרים מארץ ישראל והבריגדה היהודית שהתגייסו לצבא הבריטי ועל רבבות היהודים שלחמו בגבורה בשורות הצבא האדום. אולי יבקר במוזיאון בעצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטיפשות הסגולה נוזלת ממך
ש.לוין,
15/03/05 21:09
|
כמה שאתה טיפש וחסר הבנה מינמלית בהסטוריה של העם היהודי. כל גיבובי המילים הנבובות שלך רק מוכיחות בעליל שאינך מבין מכיר ומוקיר את העם היהודי ואת נכחדי השואה ומן הצד השני היו אלה אומות העולם שהרימו קולם והצביעו בעד הקמת מדינת ישראל. לעם ישראל אין שינאה !חוסנה של המדינה היא באמונה וצידקת הדרך. השואה היא ציון דרך בתולדות העם היהודי, אות אזהרה ואות קלון לכל העולם שהחריש ושתק. דברי הנאצה שלך כלפי נשיא מדינתנו מוכיחות שהשינאה שלך כלפי העם שלך כה גדולה שאינך שולט כלל במילים היוצאות מפיך תתבייש לך המסתתר מאחורי הטיפשות הסגולה שלך. אני מקווה שילדיך אם יהיו לך כאלה לא ילכו בדרכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אנחנו יהודיה
יהודי,
כל העולם,
15/03/05 20:43
|
|
 |
28.
לכל האשכנזים השמאלנים
מזרחי,
15/03/05 20:40
|
כואב לכם כשצוחקים לכם על השואה? גם לנו הדתיים כואב כשאתם מבזים את הדת והשבת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOU ARE 100% RIGHT
ל"ת
SHKENAZI,
FL,
15/03/05 21:44
|
|
 |
what????
מאור,
16/03/05 13:02
|
|
 |
אתה זבל מזרחי
ל"ת
KR,
15/03/05 20:54
|
|
 |
ממזרח אירופה
ממזרח אירופה,
15/03/05 22:50
|
|
 |
27.
איזה פתאטי
מת מצחוק 2,
15/03/05 20:36
|
מוזיאון של אוכלי חזיר ושרצים ממוצא אשכנזי - שקוראים לעצמם יהודים עאלק. חהההההההה חההההההההההח חההההההההההההההההההההההההההה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחלקה הסגורה יודעת שאתה בחוץ?
אושר,
15/03/05 20:52
|
|
 |
איזה טמבל אתה
ל"ת
מת לבכות,
15/03/05 20:42
|
|
 |
26.
פנייה אל היהודים המשווים לשואה
אברהם,
יליד לוד'ז,
15/03/05 20:16
|
חדלו, חדלו, חדלו. אסור להשוות שום דבר לשואה !!! השואה היא יחודית, אין, לא הייתה ולא תהיה כמוהה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השואה זה רצח עם!
hutu-tutsi,
15/03/05 20:43
|
רצחות עמים היו ויהיו בכל מיני וואריציות! ההבדל הגדול,שרצח עם היהודי ובני-אדם אחרים הוא שהיה מתוכנן היטב באופן תעשייתי ,כאילו זה עוד בית -חרושת לאיזה מוצר. לא רצחו אינדיאנים ביריה עליהם מתוך רכבות נוסעות בארה''ב? כמה אינדיאנים נשארו? זה לא רצח עם? לש רצחו אינדיאנים בהמונים במרכז ובדרום אמריקה וחנקו את תרבותם? כל עם והיחודיות שלו. רצח העם היהודי הוא רצח מאורגן תעשייתי משוכלל ויעיל,לכן צריך פי כמה לשים לב היום לכל ניסיון של רצח עמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
זה כמו מצעד הגאווה באושוויץ.
אל יהי חלקי עם,
חוגגי הטכסים,
15/03/05 20:15
|
זה כמו מצעד הגאווה באושוויץ. צועדים בגאווה כשדגלי ישראל מונפים אל על, וכל הצופים יודעים שישראל הזו קרבה והולכת להיותה אפיזודה חולפת בדברי ימי העם היהודי העלוב! הצעדה הזו פשוט מצחיקה את כל העולם. כאילו לא היתה תקומת ישראל ההוכחה לחיוניות העם הזה. אז מחריבים את התקומה וצועדים לשומקום על אדמת פולין ספוגת הדם היהודי. ובינתיים גם הארץ הזו סופגת את הדם היהודי, תוצאת שיתוף הפעולה עם הנאצים הערבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך ערכים זכר השואה ממך והל
ש.לוין,
15/03/05 20:28
|
אתה אדם ריק חסר מצפן ומצפון. זכר קורבנות השואה ממך והלאה אינך יהודי בליבך ונשמת אפך יורקת אש גהינום. בכל מקום בעולם יהודי חייב להזכיר את ירושלים ואת קורבנות השואה. ההליכה על אדמת פולין היא הליכה בבית הקברות היהודי הגדול בעולם, אתה לא הלכת שם אני צבר צעדתי שם עם תלמידי . שם בגיא ההריגה בה נכחד העם היהודי שם בפולין של 1000 שנות יהדות הכתה השואה בעם היהודי, מצווה היא וזכות גדולה לכל יהודי שיכול לתת כבוד ולעלות לקברי העם היהודי שהוכחד על אדמת פולין . עם ישראל ישרוד לעד בארץ ישראל על אפך וחמתך ועל דברי הנאצה שלך . עם ישראל חי..............................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני גם אני גם אני
מוריס אבוטבול,
15/03/05 20:42
|
בז לאשכנזים המייבבים כל יום על השואה מצד אחד ומצד שני לועגים לערכי היהדות לשבת ולעדות המזרח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני בז לדפוקים כמוך
אושר,
15/03/05 20:54
|
שחיים בתחושת קיפוח וחיים בתחושה שדפקו אותם ושהמדינה חייבת להם משהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
THE ULTIMATE SHO'A SUCKERS
TWO BOTTOM PICS,
SI ACHUTZPA,
15/03/05 20:14
|
No other people throughout the Universe used the Sho'a so much as those two suckers who have been making a luxurious living on the victims account
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כואב לך פשיסט שהם שרדו שואה?
ל"ת
מרק,
15/03/05 21:25
|
|
 |
23.
יום שחור למכחישי השואה.
ש.לוין,
15/03/05 19:58
|
הטכס היום ביד ושם בנוכחות שועי עולם מציין את הנצחון על כל מכחישי השואה . יד ושם והמוזיאון החדש ינציחו לדורי דורות את הזוועה שחוללו הנאצים ועוזריהם בהשמדה של ששת מליוני אחינו ואחיותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק לבלבל במוח,אף אחד לא....
תפסיק לבלבל ...,
15/03/05 20:51
|
תפסיק לבלבל במוח,אף אחד לא מכחיש,אבל מותר לאנשים חופשים לשאול שאלות ,לדוגמא;איך יתכן ש''סיפור הסבונים'' בכלל הגיוני? מי ירצה להתרחץ בסבון כזה? וחוץ מזה אם היתה כזו מין תעשית סבונים,אפשר לראות אחד ? איך זה שאין ולא נשאר אפילו סבון אחד כזה? אז שואה היתה,אבל כניראה שהיו גם סיפורי תוספת.אולי משום שהשואה הפכה לעסק מאוד מכניס....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למבלבל הטיפש צא ולמד
עם ישראל,
חי,
15/03/05 21:26
|
כניראה אינך מבין ולא למדת מאומה על השואה ועל מכחישי השואה שצצו ברחבי העולם. 60 מיליון איש מתו במלחמת העולם השניה 6 מיליון יהודים הושמדו ומכחישי השואה למינהם כותבים ספרים ומפרסמים שקרים כאילו לא היו דברים מעולם. אילו היית יודע שמעורם של צעירים אשתו של מפקד מחנה ההשמדה מיידאנק עשתה אהילים ואולי אחד מהם הייה חס וחלילה אח שלך לא היית מדבר ככה אבל אתה הדיוט חסר הבנה מינימלית באיימי השואה שעבר העם היהודי לכן אתה ושכמותך מרשים לעצמכם לדבר כך. אלוהים ישלם לך כגמולך על דברי הבלע שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''עשתה אהילים ''??? .......
''עשתה אהילים ''?,
15/03/05 22:48
|
''עשתה אהילים ''??? אולי,איך אני יכול לדעת שלא? אבל איך אתה יכול לדעת שכן? היית אצלה בסלון?...ובכל אלפי המוזיאונים שמתעדים את השואה לא נמצא אפילו לא סבון אחד? זכר ל''תעשיה'' אדירה...? אני לא יודע אני רק שואל,ובבקשה אל תדווח עלי למשטרה,אני נשבע שאני עומד דום בצפירה ..........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מקומם של היהודים בארץ.
סימון,
15/03/05 19:54
|
אלי ויזל חי בUSA ובא לנאום לנו כאן. היה חייב לחיות את חייו בארץ אחרי השואה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלי ויזל נתן את הנאום הגדול
הילה,
אזרחית העולם,
15/03/05 20:06
|
והמרגש והנוקב והכועס והחד ביותר מכולם. מה אכפת לך איפה הוא חי. משנה איפה הלב נמצא. די לצרות העין, די לביקורת של הישראלים. תתעסק בעצמך ותסתכל לצלחת שלך לא לשל מישהו אחר. זה שגם הוא יהודי לא אומר שהוא אחיך התאום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה שהוא יהודי,הילהלה,מחייב
סימון,
15/03/05 20:24
|
אותו לחיות בישראל,מדינה שקמה כדי שיהיה מקום ליהודים כנגד האנטישמיות ורצח עם. קאפיק הילהלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
חבל שמאוחר אבל טוב שזה קם
דבורה מחיפה,
15/03/05 19:32
|
בשם בעלי זל שמשפחתו נספתה בשואה הוא היה ניצול יחיד מברכת את כולם שהקימו את הבית הזה מזמן היה צריך היה לקום אבל היום כולם יודעים שזה היה אמיתי קופי הננן נעם זה היה גדול אז אף פעם לא מאוחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאילו לא היה מוזאום גם קודם!
מאיה לאביי,
15/03/05 19:49
|
לא להגזים! כל ראש ממשלה ,כל נשיא ,כל איש/ה חשובים זרים נלקחים בראש ובראשונה לביקור ביד ושם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ג'ודי ניר שלום מוזס
ליעד,
ניו יורק,
15/03/05 19:31
|
האירוע-חנוכת מוזיאון השואה. גב' ג'ודי החליטה לכבד את המעמד בגופיה לבנה המדגישה את הקעקוע על כתפה(חשוב לציין כי קור אימים בהרי ירושלים).האם אין כבוד בעולם הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הכיבוש באמת משחית.
ל"ת
מיזרחי מערבי,
ערבות מיזורי,
15/03/05 19:28
|
|
 |
18.
LONG LIVE KING ARIK
THE BIG A,
USA,
15/03/05 19:22
|
|
 |
17.
למה קופי אנן אומר HOLOCAUST ?
שינוי,
15/03/05 19:18
|
באירופה משתמשים בשם SHOAH ,כי HOLOCAUST,הוא טקס דתי עליד אש ולהשמדת עם ורבים אחרים,אין שום קשר לדת !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ג'ודי נירמוזסשלום תתביישי
אשר,
עם אשתי,
15/03/05 19:10
|
טעם בליבוש לא מהנקודות החזקות (מהן בכלל הנקודות החזקות אני שואל) והפעם הגזמת לגמרי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה ,מה קרה?
לוי,
15/03/05 19:45
|
|
 |
15.
Shoa?
DAN,
USA,
15/03/05 19:05
|
And what about the raising of REAL Antisemitism in Israel againts anything that is jewish?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
u'r so right, is so sad
yehudi eiropi,
arab france,
15/03/05 19:37
|
Shoa isn't finish yet, the intifada is another shoa and israeli people blame those who are trying to build a jewish home. What a shame, what a mess. Israelis who are caring so much about the arab terrorists have not the right to speak about antisemitism.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
yehoudi ,אי אפשר להבין מילה
ל"ת
כתוב עברית,
או צרפתית,
15/03/05 20:12
|
|
 |
אתה,ב-USA,או שתעלה לארץ
צבר קוצני,
חוץ ופנים,
15/03/05 19:21
|
או ש-SHUT-UP CALLATE LA BOCA FERME TA GUEULE שתוק ותתבונן בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
u'r the very best exemple of
yehudi eiropi,
arab france,
15/03/05 20:05
|
the race of beasts that are growing up now in Israel. Terrorists lovers and jewish haters. U want me to shut up cause u know I'm telling the truth. U like to hear Koffi Annan, Abu Mazen and Jacques Chirac? poor stupid man, they will go to Israel and they'll talk surrounded by people like u.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
?IS your name DAN
tsabar,
15/03/05 20:20
|
I don't understand you at all ?Can you write in hebrew ?Can you write in French !I'll thank you very much
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מה?
ירושלמי,
15/03/05 19:03
|
המוזיאון הישן היה רק 1050 מ''ר? נשמע לי קצת קטן.. או שהכוונה במושג ''מוזיאון השואה'' רק לחלק מיד ושם שנקרא בשם מדויק זה, והוא זה שהורחב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
how stupids your worries are
ל"ת
yehudi eiropi,
arab france,
15/03/05 19:31
|
|
 |
תאמין לי שגם כך
Saturation,
15/03/05 19:27
|
|
 |
13.
ואני מחכה ליום בו בישראל
עצוב,
15/03/05 19:01
|
יבקשו סליחה מקבלת הפנים האכזרית כלפי הניצולים,גנבת כספים מהפיצויים,זריקת אנשים שסבלו בבתי משוגעים.... כמו כן ,אני מחכה שתבקשו סליחה מכל היתומים הצעירים, השונים מהצברים המוצלחים והמחדשים את העם,אליהם התנהגתם בזילזול,בלעג ,וכך נתתם להם לסבול עוד ולהרגיש בדידות איומה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום יבוא אינשאלל'ה!!!
דור שני,
15/03/05 23:36
|
החברה האנושית עשויה למנוע שואה נוספת רק אם תצליח לספר את האמת כולה ולקחת אחריות על מחדלים, לתת את הדין ולפצות את הנצולים ויורשהם. כל הכבוד ותודה לכל אילה שהשקיעו בהנצחת השואה - כן ירבו! הבעיה היא שבשלב זה, ביודעין או לא - המון נעשה לתועלת עצמית, לטיוח וניכוי מצפון אשמים. מוזאונים וספרי הסטוריה חייבים לדון באמת כולה גם בתרומתם של אישים כמו יצחק וויצמן, בן גוריון, יצחק גרינבויים, בגין, הקונגרס הציוני, הקונגרס היהודי האמריקאי, בנק לאומי לישראל, פורד, גמסי, אי.בי.אם, אומות העולם כולל אחינו הישראלים. מנהיגים כולל צ'רציל, רוזבלט, טרומן, סטאלין ורבים אחרים שידעו ויכלו למנוע את השואה היהודית - בעצם סייעו בפועל ישירות להצלחת היטלר בהגשמת חלק ניכר של הפטרון הסופי. המניעים היו אדיאולוגיים וזה כואב! היכולת לנתח ביושר את הסיבות שגרמו לשואה שלנו עשויה לתרום לעתיד בריא יותר לנו ולאנושות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצוב, כמה שאתה צודק
פרחיה,
15/03/05 21:28
|
אצלנו אוהבים קיבוץ גלויות אך מתעבים את העולים. אוהבים להתהדר ולהשתמש בזכר השואה אך לא סופרים את הניצולים ממטר. במקום מוזיאון מגלומני ומיותר שאינו מעניין איש ונועד רק לטכסים היה עדיף לדאוג לניצולי השואה שעוד חיים עמנו, קשישים, תשושים, חולנים ורבים מהם עניים ממש. עליהם חוסכים, למרות שכל השילומים נועדו רק להם, ומבזבזים כביכול לזכר הנספים. לסבי שנרצחו באושויץ אין כל צורך במוזיאון הקיטשי וגם לא לילדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
עוד לא הבנתי מדוע
תלמיד,
15/03/05 18:49
|
לא הזמינו את היפנים,את אבו מאזן?
למה לא מזכירים את כככככככככל הניספים חוץ מהיהודים שהם באמת מיליונים אך יש אחרים רבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא אני אסביר לך...
הילה,
אזרחית העולם,
15/03/05 20:15
|
כן. נרצחו גם מליוני אנשים אחרים חוץ מהיהודים. נרצחו גם צוענים ושחורים וחולים ומוגבלים שכלית ופיסית, נרצחו גם הומוסקסואלים וגם אנשים שבחרו לא לשתף פעולה עם המישטר. רק שההבדל הגדול הוא שבעוד כל השאר היו אנשים שאולי ההגדרה שלהם צריכה להיות- כל מה שהוא לא ''נורמלי'' עפ''י הנאצים, את היהודים רצחו רק מסיבה אחת. כי הם יהודים. והמטרה היתה להשמיד את כל העם ולא להשאיר ממנו זכר. זו המטרה הסופית. לא כי הם לא נורמליים. אלא כי הם לא. נקודה. לא מגיע להם לחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל תקום אולי אתה ישן
דבורה מחיפה,
15/03/05 19:35
|
מה אתה מדבר מה אנחנו עשינו מלחמות מה אתה מקשקש בהבל פיך לך כך אויר לפני שאתה מדבר בכלל אתה קבלתה חנוך כזה בבית אולי הוריך לא עברו את השואה אז קל לך לדבר כך אני במקומך לא היתי כותבת מילה פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיך ללמוד ואולי תגיע למסקנה
ל"ת
למד,
15/03/05 19:00
|
|
 |
למה שלא תעזור לי?
ל"ת
תלמיד,
15/03/05 19:12
|
|
 |
מה???????
מאור,
16/03/05 16:48
|
|
 |
nobody can help u if u dont
ל"ת
yehudi eiropi,
arab france,
15/03/05 19:29
|
|
 |
למה אתה לא בארץ?
תלמיד,
15/03/05 19:43
|
למה לכתוב arab france אם הקימו במיוחד בשבילך מדינה? נוח יותר בarab france? אתה לא צריך לצאת למלחמות ,רק לחפש מסעדות כשרות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
!Big deal
תלמיד,
15/03/05 20:52
|
לחמת ביום כיפור או היית מתנדב בקיבוץ? יש לוחמים שהיו בששת הימים,במלחמת ההתעשה,במלחמת יום כיפור,במבצעים אין סוף,במלחמת לבנון ואיבדו קרובים בפיגועים כך שאל תשביץ על ''volunteer during kippour war'' really big deal צריכים יהודים בארץ ולא ''לוחמים'' נגד אנטישמיות ,במסעדות כשרות בחו''ל ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
They are jews all over the
yehudi eiropi,
arab france,
15/03/05 20:15
|
world. They work hard and they fight antisemitisme more than u, arab lover. They are not afraid of wars but of stupid jewish like u,blaming the jew and destroying their houses with their own hands. By the way I lived in Israel and was volonteer during kippour war. Fashteit? .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מוזיאון השואה הגדול בעולם
Yossi V,
15/03/05 18:31
|
איזה יופי. ממש שאלה חדשה למשחקי טרוויה למיניהם. ישראל גאה ב'הכי' החדש המצטרף לאחיו ה'הכיים' האחרים.
מרב הצורך להיות הכי מאבדת ישראל את הרלוונטיות של הנושא עצמו. מוזיאון לשואה לא יכול לבוא יחד עם המילה הכי.
ובכלל מה זה השטויות המילוליות האלה ''מפגן הזדהות יוצא דופן עם ישראל ונגד האנטישמיות''? איזה מפגן, איזו הזדהות ואיזה נעליים. מנהיגי כל העולם ישתתפו בטקס נישואיו של הנסיך צ'ארלס, האם זה מבטא איזהשהו מפגן של הזדהות? ישראל מאושרת שראש ממשלת צרפת משתתף במפגן הזדהות כנגד האנטישמיות שראש ממשלת ישראל האשים את צרפת וממשלתה בטיפוח אותה אנטישמיות ממש?
פראדוקס? לא על פי אמות המידה הישראליות הכל יכולות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ראש ממשלת צרפת
אנני,
15/03/05 18:55
|
מטפח את האנטישמיות.... אלא המדיניות הישראלית בשטחיםץ האנטי-יהודים הם יותר יוצאי המגרב וגם הם מעטים אך עושים הרבה נזק. כמה קל לרסס צל קרס,כמה קל להצית בית כנסת או בית ספר יהודי! לא צריך מיליונים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד יוסי
גיא,
15/03/05 18:43
|
|
 |
10.
''bravo''
y,
15/03/05 18:30
|
i can not be too gentle with telling you all how stupid and ignorant you all are. odeta? having enough of ''yom hashoa''? what are we talking about here? show some respect, because that is the only way the rest of the world will show respect to us, and to the victims. no wonder people all over the world don't giving so much weight anymore.....ignorant people.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
עכשיו ריטה מייללת ,ושערה
רמי,
15/03/05 18:29
|
מתנופף כאילו יש רוח... מה ,הטקס בחוץ או שצריך אפקט של נסיעה ברוח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מול האנטישמיות הגוברת
איש,
צעיר,
15/03/05 18:29
|
נגד תופעות האנטישמיות הגוברות בעולם וכאן, צריך להגביר את לימודי השואה במסגרות חינוך החובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
המוזמנים הזרים שבאו לטקס
דני שובבני,
15/03/05 18:21
|
המוזמנים הזרים שבאו לטקס צריכים לדעת ולזכור שבגלל המדינות שלהם נירצחו 6 מליון יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וצוענים ,ושחורים,וחולים,
לא לשכוח,
15/03/05 18:40
|
|
 |
נכון צודק סליחה גם אותם
ל"ת
אושר,
15/03/05 19:13
|
|
 |
6.
מכבסת ההיסטוריה
המכבסת,
15/03/05 18:20
|
יד ושם
היום כשביד ושם נחנך מוזיאון חדש לזכר השואה של היהודים באירופה אני לא יכולה להסתכל על פעמוני ההיסטוריה אלא בדרך של הסתכלות על מכונת כביסה ענקית .
למוזיאונים יש חשיבות חינוכית ממעלה ראשונה . הם מקרבים עבר להווה . אבל את הפיסקה הבאה אני כותבת כי אני נצר למשפחה ששרדה את שואת אירופה , כשאסרו על הורי ללמוד בגלל יהדותם ולמרות הכול ואף על פי כן הם הגיעו להגשים את חלומם הציוני תוך ויתור על החלום ללמוד .
כאשר עושים שימוש באישים שחלק מעברם המפוקפק נמחק להם כשהם חונכים מוזיאון כזה - זה כיבוס ההיסטוריה של האדם , זה המלבין של כתמי העבר של האיש . זה תהליך חמור . מפתיע אותי שממשלת ישראל והעם היהודי לא הזמינו גם את אבו מאזן להצטלם במוזיאון של השואה אותה הכחיש .זה ייתן לו התמונה שהוא רוצה לפני התמונה שלו עם רוצח גנדי . ההחלטה להזמין משלחות מסוימות לוא אחרות כי חלילה הם ינחסו לעצמם את השואה שלהם רק מראה כי פוליטיקה היא כלי מסוכן . המוזיאון הוא חשוב אבל נפגם קשות ע''י הפוליטיקאים - כרגיל . שרת החינוך שחוסמת את החלום של ילדי ישראל ללמוד ולהתחנך תהיה שם גם !! אבל כשיבקשו להיבחן בבגרות על זה היא תעשה להם את המוות , היא תבחן את גילם ולא את ידיעותיהם .זה סוג של אפליה שזיכרון השואה בא לסיים והיא לא הפנימה את זה .
ביום בו נחנך מוזיאון חדש ביד ושם לזכר הזוועה הזו צריך לזכור יותר מכל שאי אפשר לעצור חלום .
שחינוך הוא תהליך של העיצוב מחדש של האפשרי , ואכן המוזיאון מעצב מחדש את המוחשי שבזוועה ע''י שימוש בחפצים ששרדו אך באותה עת הוא מעניק פטור לקהילה הבינלאומית ולאנשים שיכלו לפעול ונמנעו מכך במקרה הטוב , ולכאלה שבנו את תואריהם הבלתי מוסריים ואת התיאוריה של הכחשת השואה במקרה הרע .
כל זמן שממשלת ישראל מנהלת מגעים עם מכחישי שואה , ואנטישמיים למיניהם בעברם ונותנת להם הכבוד להצטלם בפתיחת המוזיאון החשוב הזה היא בעצם ''מכשירה'' את השרצים הללו . בכך היא פוגמת קשות בזכר השואה ונזקיה גדולים מתועלתה . אני בהחלט מבינה את הצורך של המוזיאון בפרסום אך האמצעי שנבחר והוא אישים שחלקם מפוקפקים בעברם רק מזיק למטרה .
אם תורחק הפוליטיקה ממוזיאונים לאלתר ייטב לכולם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לא נשכח ולא נסלח לכל אלה
אושר,
15/03/05 18:19
|
לא נשכח ולא נסלח לכל אלה שהיה להם יד בשואה בנסיון חיסול העם היהודי לא נשכח לאלה שרצחו מליון וחצי ילדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה קוראים לך אושר?
זלמן,
15/03/05 18:30
|
|
 |
4.
$$$
ל"ת
$$$,
15/03/05 18:17
|
|
 |
3.
נמאס כבר מהשואה כל יום
Dieudonne,
15/03/05 18:16
|
שני וחמישי . לא יכולתם לשלב את פתיחת המוזאום בתאריך הקרב ובא יום השואה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה 3 מה נמעס לך טמבל
דבורה מחיפה,
15/03/05 19:37
|
מה עברתה בחיים אתה היתה בפולין חבל תסע לשם ואז תדבר אחרת בכלל בושה שנותנים לך לקחת אויר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש לך חלאה
נכד,
לניצול,
15/03/05 19:14
|
אבוי לנו שיש אנשים חסרי לב ובלתי אכפתיים כמוך, ממש מבחיל בזיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש
רחלי,
15/03/05 18:35
|
|
 |
נימאס לגלות בכל יום
דור שני,
15/03/05 18:29
|
שחלאות מסוגך גדלו כאן,! שגידלו כאן דור של אפסים, תרבותיים, ללא שורשים, ללא מוסר בסיסי,! ללא צלם אנוש, כי רק חלאה מהסוג הזה יכולה לכתוב את המשפט התיפלצתי הזה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוביק,זה בגלל הכיבוש!
Dieudonne,
15/03/05 19:26
|
הפכנו לכובשים ורוצחי בני-אדם! למה לא להחזיר את כל השטחים ולחיות בשלום? למה אני צריך לכוון רובה על ילדים? רק בזמן השואה זה לא היה בסדר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אוי,אני מפסיד
חווית,ה,
15/03/05 18:08
|
|
 |
1.
מה הכיבוד לאחר הטקס?
פסטיבל ה-60,
15/03/05 18:06
|
זה לא נגמר ועוד מחכה לנו יום השואה המסורתי. אם כל הכבוד,ויש כבוד,יצא לנו מכל הנקבוביות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תירגעו זה בטח ערבי (או שמאלני)
ל"ת
יהודי,
15/03/05 20:30
|
|
 |
יאללה
חיים,
שומרון,
15/03/05 18:30
|
|
 |
tembel
ל"ת
elie,
paris,
15/03/05 18:22
|
|
 |
Iliterate Idiot
FDA,
15/03/05 18:19
|
Because of people like you a Holocaust may occur again. You cannot wait until the last survivor dies before you make those rude remarks. I am sure there are no Holocaust survivors in your family.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש!
F60,
15/03/05 18:36
|
|
 |
דביל חבל שאין לך שכל
אושר,
15/03/05 18:17
|
|
 |
כשזה בא לדביליות גם לך לא חסר
ל"ת
אבי,
15/03/05 18:23
|
|
 |
אבי לא נעים לי להגיד
אבי,
15/03/05 19:14
|
|