 |
28.
בספרים שלך אמרתה יותר מזה
אני ערבי,
חיפה,
19/03/05 19:03
|
בספרים והמאמרים שלך אמרת יותר כאשר ניתחת את האישיות הערבית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לבנת תומכת בסטודנטים הערבים
ליכודניק,
16/03/05 13:12
|
שרת החינוך שערקה לשמאל מגינה על הסטודנטים הערבים במקום להעיף את המסיתים הערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
התנתקות מאוניברסיטת חיפה
hgi,
16/03/05 12:13
|
איננו רוצים לשלוט על עם אחר. למען הדורות הבאים יש להתנתק מאוניברסיטת חיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
עזבו אותכם משטויות...
רעב,
16/03/05 11:52
|
הכי הרבה כוסיות יש בחיפה, לא ?
תנו לכולם לבלבל את המוח בעיתון - העיקר הנוף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
דווקא בחיפה יש דו קיום ושיח
איה,
חיפה,
16/03/05 10:29
|
בתור סטודנטית באוניברסיטה אני לא יכולה שלא להתמרמר על כך שהאוניברסיטה מוצגת כמקום גזעני כאשר בחיי היומיום דווקא אוניברסיטת חיפה מייצגת מופת בדו-קיום והתייחסות יפה לכל הסטודנטים שלה. בוקעי הוא היוצא מהכלל שמוכיח את ההפך. תראו לי עוד אוניברסיטה עם אחוז כל כך גבוה של מסיימים מהמגזר הערבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שאת רואה מה שאת רוצה
אושר,
16/03/05 12:07
|
חבל שאת רואה מה שאת רוצה לראות חבל שאת לא רואה את האמת אם תנערי את עצמך אולי תיראי מה הולך שם ובכלל בעיר חיפה לא מזמן החילפו את שמות הרחובות שהיו רשומים בעיברית לשלטים בערבית עם השמות הקודמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילד, אתה יודע בכלל איפה חיפה
!,
16/03/05 14:21
|
|
 |
אין שום דו קיום, שקרנית.
סטודנט,
16/03/05 11:48
|
|
 |
ואתה עוד לא התגייסת, אז מה?
ל"ת
חבר בגנון,
16/03/05 12:06
|
|
 |
23.
דוד אנחנו איתך
סיגל,
סגולה,
16/03/05 10:16
|
אף אחד לא אדיוט כדי לומר דברים מסוג זה בקול גם אם הוא חושב כך ועוד בנוכחות פוליטיקאי. אני מקווה שהאוניברסיטה עומדת לצידך. חזק ואמץ. אלו זמנים קשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן זמנים קשים - כשיש מי שתומך
!,
16/03/05 14:20
|
|
 |
22.
ד''ר בוקעי מרצה מעולה וישר.
יעקוב אהרון,
נשר,
16/03/05 08:44
|
כמי שלמד אצלו ומכיר היטב את ההתנהלות של הערבים הקיצוניים באוניברסיטה אני יכול להעיד שמדובר בחבורת ביריונים מתלהמת ולאומנית,בהם כמה מתוסכלים אינטלקטואלית שהאוניברסיטה כופפה את כללי הקבלה עבורם(פסיכומטרי 330-400 התקבלו) .כשהם יושבים בהרצאות ולא מבינים במה מדובר הם עוברים לעסוק בפעילות חתרנית עויינת תוך ניצול סובלנות היתר של האוניברסיטה.כולל אלימות פיזית ,גזענות צרופה כלפי יהודים,תמיכה במשפחות מתאבדים ועדוד טרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן רואים ש''למדת'' אצלו - גזען!
ל"ת
!,
16/03/05 14:20
|
|
 |
21.
למה לא מעמידים לדין את החברי
אושר,
16/03/05 08:27
|
למה לא מעמידים לדין את החברי כנסת הערבים הם עשו מעשים הרבה יותר קשים ואמרו דברים הרבה יותר גרועים חברי הכנסת הערבים נסעו למדינות אוייב נפגשו עם נסראלה ואסד חברי הכנסת נסעו לוועידה באבו דבי ואמרו למנהיגים של אותם מדינות שהיו בכנס שלא לנהל מגעים עם מדינת ישראל חברי הכנסת הערבים עושים כנסים ששם הם מסיתים את המגזר שלהם במיוחד את הצעירים וקוראים להם שלא לשרת בצהל ואפילו לא לעשות שירות לאומי אז אני שואל למה אותם לא מעמידים לדין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ומה עם ההסתה מהמגזר הערבי?
אושר,
16/03/05 08:24
|
אחת התכונות של העם היהודי הוא זכרון קצר אנשים שכחו כבר את ההסתה של חברי הכנסת הערבים ממבחינת אנשי השמאל אם מבקרים את ההסתה הערבית אז זו רדיפה גיזענית כלפי המיעוט וחלילה אסור לבקר אותם אבל אם ימני פותח את הפה אז הוא פאשיסט שצריך להקיא אותו המדינה הולכת לאבדון כלל שהימין הולך ומתקרב לדעות השמאל השמאל הולך ומתקרב לדעות הערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
השק יצא מהמרצע .נפל קורבן
אבי,
יהוד,
16/03/05 06:16
|
|
 |
המרצע יצא מהשק
משה,
תל אביב,
16/03/05 10:03
|
|
 |
18.
For of all Dr BokaiS
ARAB,
16/03/05 04:01
|
Dr Bokai i am a very very very proud Arab me my father my gradfather may grad gran father my grad mother all of my family were born in this country !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! but can i ask u aqustion???? why wount you go back to CASABLANCA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you don't have any reason
proud jaw,
16/03/05 10:59
|
איזו סיבה בדיוק יש לר להיות גאה? להיות שייך לאומה שנמצאת בתחית סולם ההשכלה,סובלנות ,מודרניזציה? אומה שאין בה אף לא מדינה דמוקרטית אחת? אומה של רוצחים ומתאבדים-דת,אדמה,כבוד המשפחה. בחייך תתסתכל איר חיים בסוריה,ירדן,תימן ועוד ועוד. גם בלבנון שעוברת תהליכי ''דמוקרטיזציה'' ניתן לזקוף את הקדמה היחסית לעדות הנוצרית והדרוזית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
GO BACK
ARAB,
16/03/05 03:58
|
DR Bokai i am Arab me my father my gradfather my grand grand father we all were born in this country and what about u??????????????? go back to CASABLANCA i
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ל-5,4 - אין כל הבדל ביניכם !!!
ד. יחיד,
16/03/05 02:17
|
שניכם מפזרים שטויות המתבססות על שקרים וחצאי-אמיתות - (ולא נותנים לעובדות לבלבל אתכם...)
לא הכל פוליטיקה. לפעמים זה בסה''כ סטודנט קשקשן שיכול היה לקשקש כך בכל אוניברסיטה אחרת.
שקרנים יש בכל מקום, והאקדמיה החיפאית לא שונה מזו שבת''א או בירושלים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הסובלנות חזקה מכל עלילת-שווא !
ל"ת
סתם עשב שוטה,
16/03/05 01:10
|
|
 |
14.
עד כמה מטומטם הציבור
א. תקשורת,
16/03/05 00:16
|
אתם באמת מאמינים לכל מה שמאכילים אתכם, הא?
''אונ' חיפה'' מצלצל טוב עם יחסי יהודים-ערבים, ולכולם נוח לקפוץ.
הסיפור לא היה ולא נברא, וכדאי שהציבור יתחיל לקרוא בין השורות ולהבין מתי מאכילים אותו בספינים שטותיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לא נראה לי הגיוני מה שיחסו לו
אלי,
15/03/05 22:58
|
זה נראה לי סתם עלילה. ואני לא ימני שמגן באופן אוטומטי על כל מי שנגד הערבים. יש באוניברסיטה הזו תא ערבים שלא בוחלים בשום אמצעי כדי להכפיש את מי שלא מסכים איתם, ואוהב את המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הרדיפה הערבית כבשה כבר את חיפה
ל"ת
חזק ואמץ,
15/03/05 22:51
|
|
 |
11.
זו האוני' הכי שמאלנית שיש!!
מישהי,
אוני' חיפה,
15/03/05 22:49
|
כשיש הפגנות של אנשים מפחידים יום אחרי מותו של אחד הרוצחים הגדולים של העם היהודי (ערפאת) וצועקים וצורחים ''בדם ואש נפדה את פלסטין'' אף אחד לא אומר להם כלום. חופש הביטוי שלהם לגיטימי גם אם הוא נועד לפדות בדם (של כולנו) ובאש את השטחים עליהם אנחנו חיים. אני אישית רעדתי באותו יום. זה פשוט בלתי נסבל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את בטוחה ?!!
ילדונת,
16/03/05 12:04
|
בכמה אוניברסיטאות ביקרת בחייך (הקצרים), יקירתי ?
צפית פעם בפעולותיהם של הסטודנטים הערבים בירושליםף או בכוחם המאוחד בבן-גוריון ?
תפסיקי לרעוד, ותפעילי את הקופסא המנוונת שמעל הכתפיים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
good for u kepp
some one,
16/03/05 03:36
|
|
 |
10.
סולידריות עם המרצה
אדוארדו,
בואנוס איירס,
15/03/05 22:30
|
הוא מרצה יוצא מן הכלל, בהיר ורציני. אני תומר בו מאה אחוז!! אדוארדו בואנוס איירס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
חזק ואמץ
מרק טווין,
15/03/05 22:10
|
גם אם הדברים לא נאמרו, הם בודאי נכונים. התנהגות הפורעים הערבים מוכיחה זאת. יש לחזק את ידיו של המרצה האמיץ במאבקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
בוקעי, חזק ואמץ,עם ישראל איתך
ל"ת
אלי,
15/03/05 22:04
|
|
 |
מכיר ומוקיר,
אזרח,
דרום,
15/03/05 22:52
|
|
 |
גם אני אתך!
ל"ת
סטודנט חיפאי,
תע''י,
15/03/05 22:11
|
|
 |
7.
פאדי אבו יונס-שקרן
אבי,
חיפה,
15/03/05 22:00
|
|
 |
כלם פאדי
פאדי בן ואדי,
טיז אל נבי,
16/03/05 13:31
|
|
 |
לכלאם פאדי שהוא פאדי ! {ריק !}
אברהים,
המרכז,
16/03/05 19:10
|
יש פתגם בערבית שאומר '' הכד יוצק מה שבתוכו '' אני מקוה שהבנת את המסר ! אבל דומני שלא תבין כי אתה סטייל מובהק לפתגם הזה ,ודי לחכימא ברמיזא, אוי גם אתה לא חכם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הערבים הפריעו במהלך הצפירה
סטודנט בחיפה,
15/03/05 21:47
|
של יום השואה בשנה שעברה במכוון. הם גם עשו הפגנת אבל לזכר ערפאת ופתחו מסגד בקומה התחתונה של הספריה (רוחצים רגלים בכיור השירותים).
הם פשוט בלתי נסבלים בהתנהגות הרעשנית והמתסיסה שלהם. אם הם פלשתינאים שילכו ללמוד בביר זית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אם חזרת בך ! יופי !
סעיד,
המרכז,
15/03/05 21:39
|
בוקעי תתנצל ! לא ייתכן שמישהו סתם יטפול נגדך אשמה ! בעיקר בענין כזה שרבים שמעו ויכולים להעיד על זה ! אם אתה חוזר בך ומכחיש מה שאמרת יופי עשית ! אז תתנצל ! ותכיר בטעות 1 ותדע שגזענות ואקדמיה לא הולכים ביחד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פאדי אבו יונס שיקר, אין על מה
חיים,
16/03/05 12:51
|
|
 |
סעיד יקר, נניח ואתה צודק...
בן-דוד של סעיד,
16/03/05 12:09
|
גם אם לא יתנצל הד''ר, היכן תעדיף להתחיל את לימודיך ? בת''א או בחיפה ?
אל תהיה צבוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבן דודי היקר !
סעיד,
המרכז,
16/03/05 19:22
|
תאמין לי אפילו שישלמו לי שכר לימוד ודמי כיס ,לא הייתי מצטרף לאונברסיטה הגזענית הזו ! הייתי בטח מצטרף לאונברסיטת תל אביב ! שאפילו שהם שונאים אותי {בטח לא כולם ! }, אבל הם מכבדים את האדם כאדם !,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את זה תגיד לחברי כנסת הערבים
אושר,
16/03/05 08:48
|
שנוסעים למדינות אויב כמו ללבנון למשל ואפילו אחד מהם נפגש עם נסראלה ואסד ותפנה אליהם את השאלה גם למה הם נסעו לאבו דבי כדי ללחוץ על מדינות ערביות שלא לקונן יחסים דיפלומטים עם מדינת ישראל עד אז אל תטיפו לעם היהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאושר !
סעיד,
המרכז,
16/03/05 19:26
|
אין לי זמן להגיב לך לאותן שאלות ולאותן תגובות ! אנא תן שאלה אחרת ! הרי עניתי לך על אותה שאלה , על אותו נושא {המרצה הבכיר /המזרחן מואשם ... } אם לא הבנת שם קרא אותה עוד הפעם ! ולקוראים שמעוניינים לדעת את תגובתי שיסתכלו שם ,תחת אותן שמות !!!!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לא קוהרנטית
Me,
Me,
15/03/05 23:39
|
סעיד,נראה שהתגובה שלך נכתבה תחת השפעה. אם יש לך בעיות הבנת הנקרא בעברית, תאותת, ואני אשמח לתרגם לך לאידיש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למי מי! {תגובה לא קוהרנטית!}
סעיד,
מרכז,
16/03/05 19:17
|
רואים שלך יש בעית הבנת הנקרא בעברית! קרא את תגובתי ושנן אותה ואחר כך תפלוט מה שאתה רוצה מפיך ,אני מכיר אותכם טוב אתם לא אוהבים לשמוע את האמת ! אגב ! מאיפה דקלמת המלה קוהרנטי? לא נשברו לך השיניים ? אתה רוצה לעשות רושם ? כל הגזענים למיניהם ובוקעי בכללם גורלם יהיה בסל ההסטוריה ! כמו הרבה גזענים מהמאה שעברה !.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Idiot
Sane,
USA,
15/03/05 21:52
|
Do you know how to read. Read the article again! The allegation are FALSE!!! you have to appologize.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאידיוט ! בארה''ב {כותב באנגלית
סעיד,
מרעז,
17/03/05 00:16
|
א.אני מרחם עליך ! מרוב בושה במוצאך,אתה כותב באנגלית ! או בגלל שאתה סובל מנחיתות ! ב. קרא אתה עוד הפעם את תגובתי ואז תבין על מה מדובר !, ואם ישלך בעיה בהבנת הנקרא, אשלח לך מתורגמן בפקס ! ג.לך תטייל ועזוב אותנו בשקט ! אנו הערבים והיהודים נסתדר לבד ! ולא חסר לנו גזענים יורדים ,ובחו''ל !.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט! תקרא את תגובות 2,3,4!
ל"ת
אלמוני,
15/03/05 21:52
|
|
 |
לאלמוני האידיוט !
סעיד,
המרכז,
16/03/05 19:28
|
תקרא את תגובותי כאן ואז תבין מיהו האידיוט ! ישנו פתגם בערבית שאומר'' הכד יוצק מה שבתוכו '' אני מקווה שהבנת את המסר !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תלמד באל נג'אח, עזוב אותנו
רקטום,
האוניברסיטה,
15/03/05 21:49
|
בשקט.
את המנהגים הפרימטיביים שלכם תשמרו לסעודיה ואיראן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סעיד,
מרכז,
16/03/05 19:33
|
על אפך ועל חמתך נמשיך במולדתנו ובמדינתנו,ללמוד ולחיות,ולשגשג ! ועלוקות פרימיטבים כמוך מקומם לא פה ! ועל המנהגים ! מענין אותי איזה מנהגים ישלכם ? הרי כולן אוסף מנהגים מעמים אשר שמשתם להם חוטבי עצים ושואבי מים ! ורובן פרימיטיביות ,ואם אתה רוצה ומעונין אוכיח לך ! ואז תשתוק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אוניברסיטת חיפה
החוג,
למדעי החברה,
15/03/05 21:35
|
כל חיפאי שתשאל יאמר לך שקוראים לאוניברסיטה - אוניברסיטת ביר-זית. המצב כבר בלתי נסבל ! אחרי פיגועים הם יוזמים מסיבות ספונטניות בקמפוס ובמעונות ! הם מעודדים טרור במוצהר ! הם תוקפים פיזית כל מי שפונה אליהם ! הם תולים תמונות שאהידים במסדרונות אחרי פיגועים כאילו זה עזה פה ! ההסתה נגד ד''ר בוקעי ממש לא מפתיעה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם מה שאתה אומר נכון
חיים,
16/03/05 12:53
|
כלומר הם באמת עושים מסיבות אחרי פיגועים, אז צריך לסגור את האוניברסיטה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות.זו שלוחת אלנג'אח.
ל"ת
סטודנט בוגר,
חלחול,
16/03/05 08:33
|
|
 |
ניצול לרעה של הדמוקרטיה
יוסי,
חיפה,
15/03/05 22:59
|
זה מה שהיהודים קיבלו על ביטול הממשל הצבאי. אין גבול לחוצפה של הסטודנטים הערבים. עד מתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת לא עבירה פלילית...
המחלקה הסגורה,
15/03/05 22:14
|
לתלות תמונות של מפלצתינים מתאבדים באוניברסיטה? למה אתם לא מתלוננים במשטרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשטרה לא מעזה להכנס לאונ'
סטודנט,
חיפה,
15/03/05 22:25
|
הנהלת הואניברסיטה מכסה על הסירחון של הפעילות העויינת הערבית הלאומנית כדי לא להבריח תורמים וכדי למשוך סטודנטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו בורות... איפה אתה לומד ?
מתבייש,
16/03/05 12:17
|
המשטרה לא יכולה להיכנס משום שמדובר בשטח פרטי - ואין לה כל סמכות לפעול במקום בלא אישור מן האוניברסיטה...
כמה מקרי רצח זכורים לך באונ' ?? האם נדרשת פעם להגנת המשטרה?
עוד קשקשן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מה עם מסע ההסתה וההמרדה של חבר
אושר,
15/03/05 21:31
|
מה עם מסע ההסתה וההמרדה שעושים חברי הכנסת הערבים מה עם המגעים שלהם עם אירגוני טרור ונסעיות למדינות אויב? למה אותם לא מעמידים לדין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לכתבה?
ל"ת
אורן,
15/03/05 21:47
|
|
 |
2.
החוג למדעי המדינה
סטודנט,
חיפה,
15/03/05 21:27
|
כל הכבוד ! כמו שכבר אמרנו אתמול - כל הסיפור כולו הוא הסתה צרופה של התא הערבי באוניברסיטה. כעת על הרקטור והנשיא להיות תקיפים והרחיק לאלתר את כל המעורבים בפרשה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
בוקעי ...תתנצל
סטודנט לשעבר,
15/03/05 21:27
|
אין כל ספק כי המרצה הלא פיקח עשה נפילה גדולה לעצמו .לדעתי רם הוא יתנצל בפומבי על הבלי לשונו ,כולם ישכחו מהענין. אז בוקעי תתנצל כבר על דברי השטות שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוקעי, תתנצל
יוסקה,
15/03/05 22:03
|
על כך שהסטודנט הזה לא עף בשלב מוקדם למדי.
עד מתי יתמלא הקמפוס במי שיקבלו תארים על לא עוול בכפם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא תלוי בו
חיים,
16/03/05 12:54
|
|
 |
אתה אשכרה מפגר. תקרא את הכתבה
ל"ת
הבנת הנקרא,
15/03/05 21:37
|
|