 |
110.
המפכ''ל בודק פגיעה בימין המפגי
ציפי,
אשקלון,
23/03/05 19:13
|
המפכ''ל ממהר לבדוק גם פגיעה בימין המפגין?חברי הכנסת יפה הנפש מהשמאל מפגינים יפות נפש גם מול הפגנות הימין הפחות אלימות?איזו צביעות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
סטודנטים בכיינים
סטודנט,
תל אביב,
23/03/05 15:51
|
ההפגנות פוליטיות אחרת הם היו מפגינים נגד משכורות העתק באוניברסיטה ולא נגד הממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
REVOLUTION NOW
AMEN SELA,
20/03/05 21:51
|
WE MUST CLEAN OUT THE CP ORRUPT POLITICIANS AND JUDGES THAT ARE TURNING THIS COUNTRY INTO A THIRLD WORLD IMPOVERISHED STATE BY THE TOTAL DESTRUCTION OF THE ECONOMY, THE EDUCATIONAL SYSTEM, THE JUDICIAL SYSTEM AND SO ON. ISRAEL MUST RECREATE ITS GOVERNING BODIES UNDER A CONSTITUTION AND A SYSTEM OF CHECKS AND BALANCES AS IT IS IN THE USA.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
and they are allowed to INCITE
amir,
17/03/05 21:44
|
ohh.. so they are allowed to call for violence and incitement...
just Jews from Yesha are not allowed...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
חכמים על חלשים
עליזה,
חיפה,
17/03/05 04:59
|
כאשר נערי הגבעות חסמו את כביש מס' 1 על ידי הבערת צמיגים מתגלגלים לעבר כלי רכב נעים בכביש, ביניהם אוטובוס של אגד מלא בנוסעים, דבר שסיכן חייהם של מאות אנשים, המשטרה טיפלה בארוע זה בכפפות של משי. זה לפי עדויות הנוסעים. ואילו כאשר סטודנטיות כולאות את עצמן לשער כניסה, כאשר זה לא מפריע לתנועה או לסדר הציבורי (הנהלת האוניברסיטה לא הזמינה משטרה כלל, לדבריה!) - ראה זה פלא המשטרה מטפלת בעזרת כוח יס''מ כוח מיוחד! חכמים לטפל בנערות מפגינות, כלומר, חכמים על חלשים או יותר נכון על חלשות.זה כמו בבדיחה היהודית - מחפשים את האגורה מתחת לפנס. יותר קל לטפל בהפגנה ברמת אביב. מה לצאת לשטח, לקדם חסימת כבישי איילון ולהערך בהתאם, זה קשה מדי ליס''מ, המשטרה הודתה שהיה לה מידע אך הופתעה!? דבר והיפוכו - לא? ממש התביישתי לראות בטלויזיה את אלימות השוטרים נגד הסטודנטיות, כאשר שני ערבים לפני כן המשטרה הוכיחה אוזלת יד שכזו נגד חסימת עורק תחבורה ראשי בשעת העומס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
יש מאיפה לממן את האוניברסיטאות
ריאליסט,
חומר למחשבה,
16/03/05 21:52
|
להזכירכם, יש 10 מיליארד ש''ח שמסתובבים עכשיו במסדרונות הכנסת וללא שום בעיה הוקצו בהליך מהיר ודיקטטורי לצורך תכנית שגעונית אשר לה ולסיום הכיבוש אין שום קשר. מה שמוכיח שכשצריך, אפשר להשיג תקציב לכל דבר, הכל עניין של סדר עדיפויות. לכו תפגינו נגד ההתנתקות הזאת שנפלה עלינו כרעם ביום בהיר בלי שום קשר לשום תועלת מדינית, בטחונית, כלכלית וכו', ופתאום... אופס! תראו איך מתפנים להם 10 מיליארד כדי לארגן לנו ארץ נהדרת: חינוך גבוה מסובסד לכולם, כסף לנכים, לקשישים, לאמהות חד הוריות, למחוסרי דיור, למובטלים, למעונות לנשים מוכות (יש צורך להמשיך?). רק השגעון הזה לגרש מתנחלים (מילה מפחידה, נכון?!) גוזל את הכסף וגורם לקיצוצים בכל מה שיכול להיות חשוב לערך כלשהו במדינה. ואל תענו לי שההשקעה בבניה בהתנחלויות לוקחת כסף. אני מדבר כאן על הרדיפה אחרי הגירוש מול כל הערכים האחרים שחשובים לנו, כי זה מה שעומד כרגע על התקציב. אז לכו תחליטו מה סדר העדיפויות שלכם ואם החלטתם על ההתנתקות, אז מה לעשות - יש ''להדק את החגורה'' עד שנאזן שוב את התקציב (בטח תוך 10-15 שנים נצליח לחסוך שוב 10 מליארד...).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
יש כסף+אין שכל+אין דאגות= כנסו
איתן,
רחובות,
16/03/05 21:47
|
|
 |
103.
כל הכבוד לסטודנטים
המעודד,
16/03/05 21:39
|
|
 |
102.
ביבי לחיץ ופריך לחצו עליו !!
יגאל כהן,
רחובות,
16/03/05 20:06
|
אם תלחצו על ביבי תצטרפו לרשימה המתארכת של אלה שקיפלו את ביבי. הנצחון שלכם מובטח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
student power
hdr,
16/03/05 18:47
|
כל הכבוד! הגיע הזמן שסטודנטים יינקטו בצעדים קצת יותר חריפים כדי לטרפד את המדיניות הכלכלית של לימור וביבי: שניהם שואפים להפוך את המדינה למדינה קפיטליסטית ללא תשתיות סוציאליות פועלות. יש לך כסף - תתקדם. אין לך כסף - תירקב. רפובליקת בננות, בקיצור. בכל אופן, אני מקווה שהאגודה תמשיך עם מאבקה, ויותר חשוב, שגם הסטודנטים , שאבא מממן אותם ואין להם מה לדאוג להמשך עתידם האקדמי גם אם השכר יעלה ל-30000 לשנה יתעוררו וייאבקו למען חבריהם שהם קצת פחות ברי מזל. בקיצור - תתעוררו! הגיע הזמן לשינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
כאן...
יוד,
סקנדינביה,
16/03/05 18:45
|
כאן כל מה שקשור בהשכלה, הוא בחינם מכוון שההשכלה היא המנוע של המדינה. כל סטודנט מקבל משכורת שוות ערך לכ3800 ש''ח. הלא מנוע צריך דלק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
מאבק מטומטם שנועד לשרת את ...
סטודנט,
16/03/05 18:03
|
האינטרס של ראש אגודת הסטודנטים בלבד.
אני לא תומך במאבק הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המאבק חשוב (תגובה ל99)
סטודנטית של אונ,
ת''א,
16/03/05 21:58
|
ממש עצוב שיש טיפשים כמוך שחושבים כי סגירת חוגים באוניברסיטה אינה מצדיקה מאבק. אתה לא חייב לתמוך בכל מה שאגודת הסטודנטים עושה אך זה כן אמור לגעת לסטודנטים רבים ולאוכ' בכלל שתרצה שרבים במדינה יהיו בעלי השכלה גבוהה. אז פשוט תתביש לך על האטימות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
מה זה ?
דויד,
16/03/05 16:59
|
50% מהם .מה זה סטודנט סתם פוזה בזבוז זמן שלא רוצה לעבוד וחיי על חשבון ההורים עים ארבה ארבה פוזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין יותר ארבה, ריססו אותם
ל"ת
ע,
י,
17/03/05 01:32
|
|
 |
תלמד לכתוב יא מאותגר שכלית
ל"ת
איתן,
רחובות,
16/03/05 21:48
|
|
 |
97.
בהצלחה
ל"ת
טליה,
רמת אביב,
16/03/05 16:42
|
|
 |
96.
נאורים=אלימות????
יצחק,
16/03/05 16:31
|
לאאאאאאאאא הרסתם לי את כל האמונה שרק חרדים הם אלימים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
מי בא איתי למוד בחו''ל
ו,
16/03/05 16:09
|
אני רוצה ללמוד רפואת שיניים חבל שבגלל הקיצוצים אני תחיל בחו''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
איפה האהדה התקשורתית למתנחלים?
ל"ת
יערה,
/,
16/03/05 15:46
|
|
 |
93.
זה מה שמעניין אתכם?
סטודנטית,
16/03/05 15:22
|
אם יש שיעורים היום??? בקרוב מאוד לא יהיו שיעורים בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
ועדת חקירה ממלכתית
אהוד,
ב''ב,
16/03/05 15:21
|
על הניהול הכושל, ההימורים בכספי האוניברסיטה בבורסה ופיצויי הענק לפלסטינים על אדמת שייח מוניס.
רביניבוץ' לקלבוש !!!!!!!!!1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תומכת בכל מילה שלך
ל"ת
מסטרנטית,
ת''א,
16/03/05 21:07
|
|
 |
91.
LONG LIVE KING ARIK
THE BIG A,
USA,
16/03/05 14:58
|
|
 |
90.
האם מותר להם ...
אברהם,
הרי יהודה,
16/03/05 14:57
|
... מה שאסור לתומכי הציונות ? להסיר קורסים אסור, אבל יישובים שלמים מותר לעקור ? לקצץ בתקציבים - אסור, אבל לזרוק מיליארדים על כלום - מותר ? לשמור על קורסים נטולי ענין - מותר, אבל לשמור על ארץ קדשנו - אסור ?
איפה הייתם כשהארץ היתה בסכנה ? למה לא באתם כשהארץ זעקה ''הצילו'' ? למה לא ראו אתכם בהפגנות נגד עקירת יהודים ? למה לא השמעתם קולכם מול הטרוף של עקירת יישובים, בתי כנסת ובתי ספר שלמים ? למה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור שמותר
סטודנטית,
16/03/05 20:44
|
איך אתה בכלל משווה את המצב, מעבירים אתכם, ומפצים אתכם. אם הממשלה לא הייתה מבזבזת כל כך הרבה על תלמידי ישיבות שבלאו הכי לא יתרמו לעתיד המדינה ומשקיעה את הכסף הזה בהשכלה הגבוהה לא היינו מגיעים למצב הזה. הסטודנטים הם ההווה והעתיד של המדינה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תהיי בטוחה
ליאור ש.,
בנימין,
16/03/05 23:57
|
תראי מה יצא ממך. ''מפצים אתכם''. אז זה מאפשר לפנות יהודים ממולדתם. אין פלא שאת חושבת ככה כי הערכים הלאומיים שלך שואפים לאפס. אין לך ציונות או אהבת מולדת. לבחור ישיבה יש אהבת מולדת יותר משלך ונראה לי שבסופו של דבר רק הם ישארו כאן להילחם כי הדור הבא כבר ישכח שהוא יהודי ושזאת ארצו. ואל תהיי בטוחה שבמבחן מול בחור ישיבה לא תשארי מאחור. מעניין שיש אלפי מקצועות הייטק ורפואה שמאויישים על ידי בחורי ישיבות לשעבר. את מוזמנת לבקר באתרי ההיטק ובתי החולים החרדים בארץ ולהיווכח במו עיניך. הריקנות שבך זועקת לשמיים. הטעות של הסטודנטים היא שהם מוסתים נגד הישיבות כאילו משם תבוא ישועתם. כבחור ישיבה לשעבר וכתושב שטחים אני דווקא מזדהה עם מאבק הסטודנטים אך לא חייב לזנוח את אמונתי ותורתי בשביל למצוא חן בעיניך. אנחנו לא העץ הנכון לנבוח עליו. ככה לא תשיגו תמיכה נרחבת בציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
מדוע אין מלגות לדוקטורנטים?!
הדר,
16/03/05 14:53
|
כי רבינוביץ' ושות', לבנת ונתניהו מעדיפים לשבת הם על סיר הבשר. מה אכפת להם מאיתנו?! בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסיבה=משכורות הבכירים בקמפוס
ל"ת
דוקטורנטית,
ת''א,
16/03/05 20:21
|
|
 |
88.
בשביל מה תואר אקדמי?
המחתרת הסגולה,
16/03/05 14:52
|
את רוב התארים ניתן לזרוק לפח האשפה ברגע שעוזבים את הפקולטה ומנסים למצוא עבודה בחוץ. חבל על הזמן. עדיף לנצל 3 שנים בקורסים אקטואלים מחוץ לכתלי האוניברסיטאות ולמצוא עיסוק רלוונטי משתלם מהר יותר. רוב הסטודנטים--וכולנו היינו פעם סטודנטים מהמניין--משתזפים על הדשא, מעשנים סגריות במנזה, דופקים את הראש בדיסקוטקים ומחפשים זיון/חתן. ההפרטה תביא לפריחת המכללות, התיכונים המקצועים, ושוק ההי-טק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והשכלה לא צריך במדינה?
אחד,
16/03/05 16:54
|
אתה חושב בראיה מאוד צרה. לא הכל זה רק מקצוע ופרנסה. מה עם תרבות ופיתוח המדע בישראל? בלי תרבות ומדע מתקדם ישראל תהפוך למדינת עולם שלישי. המשאב העיקרי של מדינת ישראל זה מדענים מצטיינים, ולא מהנדסים בינוניים שכמותם ניתן למצוא בסין ובהודו למכביר. ובזול.
ומי יהיו המרצים שילמדו בבתי הספר המקצועיים שאתה מדבר עליהם? יביאו כמה תאילנדים ללמד?
ישראל צריכה להיות מדינה מובילה בתחום המדע. לכן צריך לתמוך במחקר מדעי ובהכשרת מדענים, וזה נעשה כמעט רק באוניברסיטאות. קאפיש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
יש להפגין ליד בית הבכירים!!!
סטודנטים(ות),
בכל הארץ,
16/03/05 14:42
|
להפגין ליד הווילות של בכירי האוניברסיטאות הפרזיטים עד שיתפטרו!!! כל סטודנט(ית) או בוגר(ת) אוניברסיטה יכול(ה) לקבל את תפקיד הבכירים במשכורת הרבה יותר נמוכה וזה כדאי לכל המדינה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
האם מתקיימים הלימודים היום?
מירי,
16/03/05 14:39
|
|
 |
85.
שכר לימוד לפי הכנסה
ע,
16/03/05 14:38
|
אולי הגיע הזמן להפעיל שכר לימוד אשר יקבע על ידי המצב הסוציואקונומי של הסטודנט כמו במדינות שונות באירופה. העשירים ישלמו יותר והעניים פחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
in most euporean countries
yb,
16/03/05 16:11
|
|
 |
84.
למסגד באוניברסיטה, יש תקציב?
סטודנטים(ות),
א''י,
16/03/05 14:36
|
אה רבינוביץ? כמה אתה מרויח אהה??? כמה מרויח הרקטום??? אה??? סליחה הרקטור? זה לא משנה הרבה! משכורותיכם הם שערוריה!!! פרזיטים וגנבים!!! זה מה שאתם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת לא הבעיה
אחד,
16/03/05 17:01
|
המסגד נבנה בעיקר מכספי תרומות. להזכירך, יש גם בית כנסת גדול באוניברסיטת ת''א, אבל לא זה בכלל העניין. גם משכורות הבכירים אינן גבוהות יחסית לגודל המוסד אותו הם מנהלים. בכיר באוניברסיטה מרוויח לא יותר ממנהל מחלקה בחברת חשמל, ואפילו פחות מחלק מהעובדים ברשות הנמלים.
הבעיה היא שמשרד החינוך נלחם באוניברסיטאות, מקצץ בתקציבים ורוצה להפוך אותן למכללות גדולות. בתהליך הזה מעורבים גם הרבה בעלי מכללות פרטיות שדואגים בעיקר לעסק שלהם ופחות לעתיד המדע במדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אפשר להשוות מסגד לבית כנסת
יהודיה חילונית,
ת''א,
16/03/05 20:24
|
|
 |
Well
y,
16/03/05 18:43
|
said. I agree with every word. Its always politika vekesef!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למסגד - יש תקציב
סטודנט,
יפו העתיקה,
16/03/05 15:04
|
יש תקציב גם להסתה נגד המתנחלים (קורס על ה''כיבוש והשלכותיו''),
יש גם תקציב לקורסים מטופשים אחרים במדעי הרוח.
ולאודיטוריום סמולרש שנראה כמו כור אטומי.
אבל זה בטח לא מצדיק הפקרות והפרת חוק. יפתח עצמון לכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העץ הלא נכון
סטודנט,
ת''א,
16/03/05 14:49
|
אתם נובחים על העץ הלא נכון. לא הנהלת האוניברסיטה היא האשמה ולא משכורות הסגל הבכיר. האשמה רובצת לפתחם של שר האוצר ושרת החינוך שמאפשרים פגיעה אנושה בתקציבי ההשכלה הגבוהה בארץ. השכלה הנה אינטרס לאומי ראשון במעלה ולכן על המדינה לסבסד את שכא הלימוד ולהפוך את ההשכלה לנחלת הכלל ללא הבדלי מעמד. המדיניות הנוכחית תהפוך את ההשכלה לנחלתם של העשירים בלבד ותחריף את הקיטוב החברתי. מדינת ישראל שוקעת לתוך הבערות ואין מושיע. חיזקו ואימצו סטודנטים יקרים, רק דעו מי האשם האמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא משנה העץ, תסכים שאת משכורת
מסטרנטית,
ת''א,
16/03/05 20:35
|
הרקטור, אפשר לחלק ל-40 -מילגאים(ות) לפחות, וכך גם את משכורותיהם של שאר הבכירים הפרזיטים!!! אפילו עם המדיניות המטופשת של הממשלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
נלחם לקיצוץ משמעותי במשכורות
סטודנטים(ות),
בכל הארץ,
16/03/05 14:24
|
הבכירים באוניברסיטה או לסילוקם של הפרזיטים הבכירים מהאוניברסיטאות בכלל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
ההפגנה צריכה להיות להקטנת
סטודנטים(ות),
ת''א וב''ש,
16/03/05 14:20
|
משכורות הבכירים באוניברסיטה לכדי 10% ממשכורתם העכשוית! מה יש הם אינם יכולים לחיות עם משכורת של 8600 ש''ח לחודש? מה הם כבר עושים הפרזיטים הגנבים? אני הייתי מוכן לחיות ממשכורת כזאת ועוד רבים מחברי(ותי) הנשואים(ות) אז אפשר לצמצם את הגרעונות של האוניברסיטאות ע''י סילוק הפרזיטים הבכירים מהאוניברסיטאות!!! ולתת את תפקידיהם שלפעמים מיותרים, לועדי הסטודנטים והסגל הזוטר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
להוריד מיד את המשכורות לבכירים
סטודנטית,
ת''א,
16/03/05 14:08
|
באוניברסיטה ל10%-ממשכורותיהם!זאת שערוריה שמישהו מרויח בכלל סכום כזה! בעוד שלסטודנטים העוסקים במחקר באוניברסיטאות, אין בכלל עבודה בגין חוסר תקציב! אין תקציב לבתי חולים! ואם תחלקו את משכורות הבכירים באוניברסיטאות ב-90 תקבלו את קצבת הזיקנה שמקבל קשיש לחודש! אני למשל, יכולה לקבל על עצמי את מישרת רקטור אוניברסיטת ת''א ב-10% ממשכורתו ! אז כאן אפשר לקצץ!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
את''א לא רוצה לצאת מהצרות שלה
ערנב עם ע',
16/03/05 13:59
|
כמעט בכל מעשיה את''א מפגינה את חוסר הרצון האמיתי שלה לצאת מהמאזן הכלכלי השלילי אליו נקלעה.
אוניברסיטה שרוצה להתנהל כראוי ולא לסגור פקולטות לא מקיימת יום פתוח? איזו מן התנשאות זאת?
אוניברסיטה שרוצה שסטודנטים יגיעו ללמוד אצלה מתייחסת אליהם כמו לזבל? הרי כל סטודנט באת''א יודע ומכיר טוב מאוד את ההרגשה הזאת, שהוא רק ''פסיק'' קטן בתוך מערכת שלא אכפת לה ממנו. והדבר נכון גם לסטודנטים לתואר שני באוניברסיטה הזאת.
עד שאוניברסיטת ת''א לא תצא מהבועה שבה היא חיה, תתחיל להשקיע כספים ביותר מקומות במוסד שיאפשרו קבלה נוחה יותר, במשיכת סטודנטים ע''י קיום ימים פתוחים ויחס לא מתנכר כמו של היום, היא תמשיך לסגור פקולטות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
אף אחד לא שם על האגודה
סטודנט,
תל אביב,
16/03/05 13:53
|
אגודת הסטודנטים == חבורת אנשים שמתים לעשות קצת רעש כדי להתקדם פוליטית . נבחרו ע''י פחות מעשרה אחוזים מכלל הסטודנטים באוניברסיטה.
כולנו עם הנשיא ועם צעדיו הנבונים: איחוד החוג לספרות מוזמביק עם החוג לספרות זימבאבווה.
יפתח עצמון לכלא על שיבוש הסדר הציבורי.
ויולי אוגוסט תמיר, לא נשכח ולא נסלח לך על ההסתה העלובה שלך. אפשר רק להבין עכשיו איך באמת התקדמת באוניברסיטה הזאת.
מאסטרנט מהחוג להנדסה , אוניברסיטת תל אביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עם המלגה?
בועז,
ת''א,
16/03/05 14:49
|
פתי קטן כמה מלגה יש לך והאם יעסיקו אותך אם תתקבל לדוקטורט (הייתי אומר שלחסר בינה כמוך אין סיכוי אבל בפקולטה להנדסה הכל אפשרי, בכל זאת כל ציוני התואר הראשון שלכם זה מטעם ועד הנדסה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בועז מתוק , בוא תקשיב גם אתה
סטודנט,
תל אביב,
16/03/05 20:34
|
אם לא היו מאחדים את החוג לתקשורת שבדית עם החוג לתרבות הניאוליתית - לא היו בכלל דוקטורנטים באוניברסיטה הזאת.
אל תתרגז חמוד שלי , אנשים אחים אנחנו למרות הכל ולמרות ההסתה הפרועה של אגודת הסטודנטים וגרורותיה.עד שלא יגיעו לכנסת הם לא ירגעו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש לך, אדיוט
מאסטרנטית לפילו,
16/03/05 14:18
|
בעיקר בתור מאסטרנט, ולא איזה סטודנטית בכיינית למשפטים (ראה תגובתה), ראוי שסדרי העדיפויות שלך יהיו שונים. יפתח עצמון הוא אחד היחידים שמזיז דברים באונ', ויולי תמיר היא הפוליטיקאית היחידה שאכפת לה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מותק, בואי שניה ותקשיבי
סטודנט,
תל אביב,
16/03/05 14:50
|
סדרי העדיפויות שלי שונים בהחלט מסדרי העדיפויות של יפתח עצמון --תואר ראשון בקושי -- ופוליטיקאי בשקל. והם בהחלט זהים לאלו של הפרופ' רבינוביץ'.
מה לעשות , מאסטרנט.
אין ספק שהיו טעויות בעבר באוניברסיטה הזאת. אין ספק שיש שחיתות ובזבוז. ואין ספק שצריך להתחיל להדק חגורה. אז הנה מתחילים. ובהמשך גם יגיעו לבכירים -- אל דאגה.
והנה באה אגודת הסטודנטים הברברית והבכיינית הזאת ומנסה לגזור מכל זה קופון פוליטי.
מתפלא עליך שגם את בעסק.
אגב יולי תמיר -- לא שמענו שאכפת לה מטיפול בהפרות סדר אחרות . ולא צריך להיות אכפת לה -- כי הפרת חוק היא הפרת חוק. פרופסורית לאפלייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואו, אני רואה שהרמה בת''א ממש
!,
16/03/05 16:14
|
גבוהה! פני הדור כפני הסטודנטים שלו... על פי רמתך אני בספק אם היית מתקבל לחטיבת ביניים בתקופתי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על פי רמת התגובה הלא עניינית
סטודנט,
תל אביב,
17/03/05 08:41
|
..אני בהלם שאני מגיב בכלל.
שא ברכה ידידי . ובוא נתפלל ביחד שאת החוג לארכיאולוגיה לא יסגרו - לטובתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
דרוש מנהיג לסטודנטים!!!
אלכס,
שדרות,
16/03/05 13:42
|
במצבים כאלה אמורים לקום מנהיגי הסטודנטים ולהוביל מאבק.....ואז נשאלת השאלה איפו המנהיגים שלנו ???? למה אנחנו הסטודנטים מקירים את האגודות שלנו רק שבוע שלפני הבחירות ??? איכן האגודות והוועדי במהלך כל השנה??? ובמיוחד כאשר אנחנו הסטודנטים זקוקים להם. כי כאשר כולנו ביחד יש לנו כוח!!! אפילו תלמידי י''ב מסוגלים כיום לעשות יותר רעש תקשורתי מראשי אגודת הסטודנטים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
את הסטודנטים התקשורת אוהבת
נעמה,
16/03/05 13:41
|
|
 |
את הסטודנטים נעמה שונאת
ל"ת
והיא,
מתנחלת,
16/03/05 14:39
|
|
 |
76.
בושה לאוניברסיטה
סטודנט,
16/03/05 13:40
|
יש כאן אנשים הנלחמים על עתיד ההשכלה הגבוהה,שהיא ולא אחרת עתיד מדינה זו. אני מתבייש בהתנהגות המשטרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון: נלחמים על הכסף.
ל"ת
שהמשטרה תכנס,
בהם,
16/03/05 13:56
|
|
 |
75.
כל הכבוד לסטודנטים! מכללת ספיר
אלכס,
שדרות,
16/03/05 13:36
|
כל הכבוד לסטודנטים של תל-אביב!!! סוף סוף יש אנשים שכמים ועושים !!!! לכל חברי אגודת הסטודנטים - תמשיכו במעבק!!!!!! ותפרסמו איך אפשר ליצור איתכם קשר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיך במעבק.
נחצ'ה המורה,
ללשון מיקנעם,
16/03/05 13:57
|
|
 |
חבל ...
Abadaya Yosef,
16/03/05 20:17
|
חבל שיש הרבה אנשים שכמים ועושים ומעט מדי שקמים ועושים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
המהפכה
חנה,
16/03/05 13:36
|
בכל ארץ מתוקנת בעולם המערבי שלה היינו רוצים להידמות, אם היה שורר מצב כזה כמו שאנחנו נמצאים בו היום, כל הסטודנטים של אותה מדינה, כן לא רק הסטודנטים באוניברסיטת ת''א, כי אותו המצב שורר גם ביתר האוניברסיטאות, אותן משכורות מנופחות , ולא רק באוניברסיטה, אלא בכלל המיגזר הציבורי וכן גן בפרטי, כל הסטודנטים צריכים להירתם למהפכה אזרחית , להפסיק את כל השחיתות הזו, כל יום שני ורביעי אנו רואים את מראות העניים בטלויזיה, ראיתם את ''עובדה, במוצ''ש האחרונה, את האמה ושני בניה התאומים שמתגוררים ברחוב, מעניין אם ביבי נתניהו ראה את התוכנית, וכי למה שיראה הרי הוא תמיד חי בעושר מה חשוב הזולת, העיקר ההפרטה והפיכת העובד לעבד, ללא זכויות , יעבוד כל ימי חייו אצל העשירים שקנו בזיל הזול הכול, מכל הבא ליד. וכשיגיע לפנסיה יהיה זקן עני, כי עבד כל חייו ללא זכויות סוציאליות, כך זה בהפרטה, לכן אתם הסטודנטים צריכים להתעורר ולהציל את המדינה הזו על כל תושביה, כי המצב הזה אף פעם לא שרר כאן, אפילו לא בשנות ה-60 , שאז שרר פה מיתון גדול, אפילו אז לא ראינו מראות שאנשים ישנים ברחוב, ואם שאר התושבים יעזרו לסטודנטים , ויצאו גם בהמוניה ם להפגנות, אולי אז ירד האסימון לכל אטומי הנפש שיושבים שם למעלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ערכית ביותר
ספרטקוס,
מדמנת ישראל,
16/03/05 14:52
|
המהפכה עוד תפרוץ, ההפקרות שמולכת כאן לא תימשך לעד. הפקרות כזו תמיד קורסת. אטומי השילטון עוד יתנו את הדין לא רק למשפט הציבור, אלא גם בבית המשפט עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
השוטרים ברברים
ראיתי הפגנת,
ימין בירושלי,
16/03/05 13:34
|
יש לנו מדינת משטרה. ולא סתם משטרה אלא משטרה אלימה, פרועה , ברברית וסדיסטית. איפוה האחריות של גדעון עזרא, של מזוז ליבני וכל המושחתים האחרים? ראיתי לפני כחודש הפגנה של ילדים בעיקר מהימין. אני מעיד שללא שום סיבה הנראית לעין הגיע פתאום רכב של יס''מ, יצאו ממנו שוטרים (הם נראו יותר כמו עבריינים) והתחילו להרביץ בלי הכרה. זה נראה יותר כמו סרט סיני אלים מאשר משטרה של מדינה ''דמוקרטית''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
גם המאבטחים היו אלימים
אמיר,
מתחת לשלושה,
16/03/05 13:30
|
בשער שאני הייתי בו הבנות נקשרו לשער באזיקונים והבנים החזיקו את השער בסמוך להן. הגיעו כעשרים מאבטחים של חברת אבידר וניסו לפתוח את השער. הם הפעילו כח רב על מנת לתלוש אותנו מהשערים ולהרחיק אותנו מהמקום.
למיטב הבנתי אסור להם להפעיל כח על אדם אין להם סמכות לכך. כל הענין הזה של אלימות מאבטחים לא מוזכר באף כלי תקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
תגובה מהירה וטובה של המשטרה
אור,
תא,
16/03/05 13:30
|
כל הכבוד למשטרת ישראל על הגעתם המהירה לזירה, ושיבוש כוונתם של סטודנטים להפר את הסדר. יש לציין כי תגובתה העלובה של ח''כ תמיר משקף תפיסה חשוכה וגזענית כי אלימות היא לגיטימית רק כאשר היא כנגד ציבור שאינו שייך לתפיסת עולמה. אני טוען כי אלימות היא אלימות, ואין משתמשים בכוח בשום פנים ואופן כנגד שום ציבור זה או אחר. כידוע למשטרת ישראל קיימת סמכות שמוש בכוח סביר לצורך ביצוע עבודתה ע''פ החוק. אני סמוך ובטוח כי משטרת ישראל מבצעת את עבודתה בנאמנות ובמסירות נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
יש לעשות ויתורים כואבים
יואב,
תל אביב,
16/03/05 13:25
|
מה לעשות, אבל אחרי שהבאתם, שמאלנים יקרים מת''א, את ערפאת וחבריו, שהתחילו כאן מלחמה, עליכם לדעת שמלחמה עולה כסף. אל תגידו שההתנחלויות אשמות. ההשקעה בהגנה עליהן ובבניתן אפסית לעומת ההשקעה באוניברסיטת ת''א ובקיבוצים, שהפסידו כולם את כספיהם בהימורים על מניות. גם עליכם לעשות ויתורים כואבים. ראשית, תפגע אוניברסיטת ת''א, אבל זה עוד לא הסוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצרות התחילו כשהגעתם לשלטון!
ל"ת
!,
16/03/05 14:59
|
|
 |
חינוך לפני גלי אבנים בחברון!
ליאור,
לונדון,
16/03/05 13:38
|
לתת כסף להגנת ההתנחלויות? מי אני? חבוב, מי שרוצה לרקוד עוצו עיצה ותופר בקברי שייחים בחברון, שיממן את הרפתקה הזו בעצמו... כמו שמימנתי לעצמי טיול בהודו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חינוך? לונדון? שייחים?
ליאור שץ,
בנימין,
16/03/05 23:46
|
באוניברסיטאות לא מקנים חינוך אלא השכלה (תלוי בהגדרה גם כן). אל תתיף לחינוך כשאין לך את זה במערכת החילונית. לא תשמע מורה או מרצה מלמד הלכות השבת אבידה או כיבוד אב ואם. ואתה לא מימנת ולא תממן לא התיישבות ולא כלום חוץ מלממן את האנגלים אז גם בזה אל תטיף לנו מוסר. ועוצו עיצה ותופר לא מדברת עליך חבוב כי אתה בכלל לא נחשב. ומקום קברי האבות בחברון עברו במסורת מאב לבן אצלנו היהודים וזכותנו להתפלל שם. אמנם אתה נאור ואקדמאי (אולי) ומתוך נאורותך מנסה למנוע מיהודי לחיות באדמתו. (אנחנו לא מתחשבים בהחלטות או''ם וגויים לקבוע מה חשוב לנו ומה מולדתנו). שכחת מה זה יהודי ומה ארץ הקודש ואתה פרי התרבות של ה''חינוך'' שהתגאת בו. לך תעשה בדק בית מה משייך אותך אלינו בכלל ותנסה לחזור לאחיך היהודים ולמולדת ציון ארץ חמדת אבות שזנחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כסף ממלכתי למסיתים נגד המדינה?
יואב,
תל אביב,
16/03/05 14:05
|
ישנם פרופסורים רבים באוניברסיטת ת''א, בעיקר בחוגי היסטוריה - מדעי המדינה, וכו', המסיתים נגד המדינה בחו''ל, באופן שוטף. גם הסטודנטים מארגנים תערוכות של צילומים נגד המדינה, ואפילו ימי שביתה (!) נגד הממשלה שמממנת אותם ביד רחבה (סטודנט עולה יותר משכר לימוד, ומעבדות עולות הון עתק). ועכשיו אתם בוכים? תתביישו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקשה: תשאר בלונדון.
ל"ת
ישראלי,
16/03/05 13:58
|
|
 |
69.
טליה ששון איםה הדו''ח?
ל"ת
יוסף,
פתח תקוה,
16/03/05 13:21
|
|
 |
68.
איפה הסטודנטים בדברים יותר
אזרח,
16/03/05 12:59
|
חשובים.רק בישראל הסטודנטים יוצאים להפגנות רק בדברים שקשורים לכיסם באופן ישיר או עקיף.בכל מקום אחר בעולם סטודנטים גורמים לשינויים והם היו אלה שהצליחו לשנות דברים ואף להפיל ממשלות.איפה הסטודנטים ב-4 שנים האחרונות .אחת התקופות הגרועות ביותר שידעה המדינה למה לא שמעו מהם עד עכשיו בנושאים שקשורים לחיי אדם ולגורל של כולנו. מפונקים ואנוכיים זה מה שהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד אביר מקלדת בתשלום מטעם ישע
ל"ת
דוד,
יבנה,
16/03/05 13:39
|
|
 |
עוד דביל במימון ז'נבה.
ל"ת
קרן הצבי,
16/03/05 13:58
|
|
 |
67.
משטרה פוליטית בראשות ג. עזרה.
בנצי,
יהוד,
16/03/05 12:56
|
כולנו ראינו את התפרעות הימין והפוגרומים המכות והקללות ושאר הפרעות הסדר הציבורי מידי יום ביום. להם המשטרה לא נוגעת . מקסימום עוצרים ''מדגם'' של כמה סהרורים ''לשם שיחה'' וכעבור שעתיים משוחררים. אבל אצל הסטודנטים הלכו ''כסח מכות'' עים אלות ואגרופים ומעצרים! רואים שזו משטרה פוליטית בניהול הימין ובראשות השר גדעון עזרה המקבל הוראות מהמושחתים שבמרכז הליכוד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
הגיע הזמן למהפכה אזרחית !
אדישי,
אדישון,
16/03/05 12:52
|
מעט מידי ומצומצם מידי. יש לעלות לכנסת , לסחוף את כל הציבור בישראל ולהקים חגורה אנושית ולתת לכל אחד ממאה עשרים חברי הכנסת להכנס למשדרם רק לאחר שכל אחד מהם יחתום על אמנה בה הם מתחייבים להתחיל לדאוג לעניינינו האזרחים בכל תחומי החיים !!!
הגולם קם על יוצרו במדינה והרשויות חושבות שהאזרח נועד למענם. יש להפוך את היוצרות ולהסביר להם שכל מנגנוני המדינה נועדו למען האזרחים ולא להיפכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש להתחיל קודם
נשר,
16/03/05 13:06
|
בהפניות 10 מיליארד הש''ח שמיועד לגירוש יהודים למטרות של סיוע לשכבות המצוקה ולפתוח הפריפריהת הגדלת סל התרופות ושפור תנאי האשפוז. יש לנו שלטון רודני, אמטי ציוני ואנטי אנושי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
סטודנטים מפגינים
אלי טופר,
פ''ת / אריאל,
16/03/05 12:42
|
כשהסטודנטים מפגינים וחוסמים כבישים ומאיימים באלימות ''כי רק באלימות נשיג דברים'' זה בסדר והמשטרה משחררת המפגינים. אבל כשהדבר נוגע למפגינים חסרי בית או למפגיני הימין שחוסמים את אותם הכבישים בצפון ת''א - זו שערוריה ? האם הדם ביד שמאל יותר כחול מהדם ביד ימין ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
מה קרה?רק לימין הסהרורי מותר??
ל"ת
סטודנט בקושי,
16/03/05 12:29
|
|
 |
נאמני המדינה והציונות הולכים ל
נשר,
16/03/05 13:22
|
|
 |
''נאמני המדינה''... מי?? אתה???
ליאור,
לונדון,
16/03/05 13:36
|
מי שם אותך לנאמן מדינה יותר ממני?? בגלל שאתה רוקד עוצו עיצה ותופר על גל אבנים בחברון, חוסם כבישים וקורא לראש הממשלה שלי בוגד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא.. ואתה ממש מנאמני המדינה
ליאור ש.,
בנימין,
16/03/05 23:37
|
אף מתנחל לא קרא לראש ממשלת אנגליה בוגד. גם אף אחד מהם לא מתנחל בלונדון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
שוטר אוהב סדודנטים ?
סמי,
רמלה,
16/03/05 12:25
|
ממש מוזר שסטודנטים מכים סטודנטים . הרי לכל השוטרים יש תואר שני מאוניברסיטת לטביה ( שהושג בעמל רב שהושקע במשך חודשיים ) . אם כן מדובר כאן בסכסוך אקדמי ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
האמת על הפגנת הסטודנטים
הילה ווסק,
16/03/05 12:22
|
אני סטודנטית למשפטים בשנה ג' באוניברסיטת ת''א. אתמול (יום שלישי) עברו בין הכיתות נציגים של מועצת הסטודנטים למשפטים ונציגים של אגודת הסטודנטים ואמרו שלמחרת (כלומר ביום רביעי) בשעה 12 תהיה הפגנה כנגד הצעדים הצפויים של האוניברסיטה שאותם הם פירטו בקושי. אני (ואני בטוחה שעוד רבים) חשבתי ללכת לשמוע מה יש להם לומר ועל מה מדובר. היום בבוקר כשהגעתי לאוניברסיטה (מראשון לציון בעזרת 2 אוטובוסים מוקדם מאוד בבוקר) גיליתי לתדהמתי שהמועצה והאגודה עבדו על כולם בעיניים. הם סגרו את השערים ולא נתנו לאף אחד להכנס לאוניברסיטה והפנו את כולנו להפגנה בכיכר המרכזית. כששאלתי את אחד מנציגי המועצה מדוע לא הודיעו מראש על המהלך הוא אמר שהם לא יכולים היו להודיע. הניחוש שלי הוא שהם חששו שרבים לא יגיעו אם ידעו שלא יהיו לימודים. בגלל זה שיקרו לנו בפנים נציגינו, שלהם הצבענו בבחירות שנערכו באוניברסיטה, ובכך גרמו להרבה סטודנטים, מרצים ועובדים של האוניברסיטה להגיע לשווא. אף אחד לא ניסה לברר איתנו אם אנחנו מסכימים למאבק, שיקרו לנו כדי שנגיע ואז יוכלו לעשות הצגה גדולה בפני התיקשורת ולהראות כמו פוליטקאים לעתיד! בינתיים אני שילמתי נסיעות ל-2 אוטובוסים הלוך וחזור לשווא ושללו ממני את היכולת להחליט אם אני בכלל מעוניינת להגיע להפגנה. אז שלא ימרחו את כולם עם דיבורים יפים על דמוקרטיה ושיוויון כי מה שהם עשו היה דיקטטורה כוחנית שניסתה לכפות על סטודנטים להצטרף למאבק שהם החליטו בשביל כולם שהוא ראוי. וזאת האמת וכל האמת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא היית צריכה לכתוב
יוני,
16/03/05 15:59
|
|
 |
מה את רוצה?
לא משפטן,
16/03/05 14:08
|
מה טעם מצאת בכתיבת השורות הללו? האדרה עצמית?, התחסדות מאוסה? התנשאות נבובה? תחקיר עתונאי זול? חשיפה? חשפת למעשה את קלונך!!! האם בנוחויותך הפרטית עסקינן? כתיבתך האנוכית, המתנשאת והמרוחקת יוצרת חוסר רלוונטיות לטיעוניך! צאי לשערי האוניברסיטה והצטרפי לחבריך הלוחמים עבור ערכים! נהנתנות, נוחות ואוגואיזם ילדותי אינם העניין כעת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרי מה אכפת לך מההשכלה הגבוהה
וועדת קבלה,
16/03/05 12:58
|
עוד מעט את מסיימת. אל תשכחי שלפני שנים גם היו סגירת שערים ושביתות מצד האגודה. ויכול להיות שבזכותם את לומדת פה. כי בטח לפי תגובתך את לא ניראת מישהי בעלת משכל גבוהה. בקיצור אם הם לא היו נאבקים את לא היית עוברת את סף הקבלה. ובטח בעתיד ילדייך לא יהיה להם סיכוי לעבור אותו כי האוניברסיטה הזו תהיה רק לעשירים בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די כבר יא בכינית.
האגודה,
16/03/05 12:36
|
אפייני לסטודנטים למשפטים. תתבעי אותנו תביעה ייצוגית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אופיני לאגודה
דני,
16/03/05 12:47
|
להגיב בצורה כזו אגודת הסטודנטים זה סתם עסקנים בשקל אתם יודעם מה- חצי שקל כי אם לא היו סוגרים את השערים יותר מעשרים סטודנטים לא היו מתייצבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
רבינוביץ שקרן
יותם,
תל אביב,
16/03/05 12:21
|
אמר לנו שלא הוא הזמין משטרה, מפקד מרחב ירקון אומר משהו אחר... מעניין מי משקר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
מדעי הרוח זה אולי חשוב
jak,
16/03/05 12:19
|
אבל מדעי התכלס חשוב יותר
זה צריך להיות השיקול
מה גם שבאמת מדעי הרוח והאומנות בישראל היא רק חיקוי עלוב של תרבות המערב ולא שום דבר מקורי אצלנו עם כל הכבוד הייתי משקיע יותר במחלקות למקרא ותלמוד (ואולי הייתי מכניס אפילו איזה כולל לאוניברסיטה) זה יהיה יותר מכובד וזה יביא הרבה יותר תרומות מחו''ל
במקום זה במדינת היהודים מעדיפים להתרחק מכל דבר יהודי ולדעתי זה לא מכובד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מה זה ההפגנות האלה????????? זה
ר,
ר''ג,
16/03/05 12:19
|
לכל תואר יש מחיר. אתם קונים תואר וזה המחיר? שלמו אותו ותשתקו. יש כאלה שאין להם גם את זה. מפונקים- תתבישו רק לישבנכם אתם דואגים. אני בטוחה שלא אכפת לכם ממטר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
עוד אחרי זה מדברים על המתנחלים
נוריאל,
16/03/05 12:12
|
פשוט צביעות לשמה. לא יודע אם לבכות או לצחוק. מעניין מי מדבר פה על אלימות ועל חסימת כבישים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
לדרוש טיפול משפטי מידי בשוטרים
מדינת משטרה,
16/03/05 12:08
|
איך ייתכן שהשוטרים הם משרתים של בעלי ההון והבכירים בישראל?
למה כשצריך שוטר לטפל בגניבה ל נמצא אחד כזה, אבל כשיש מחאה כנגד בעלי הון מגיעים שוטרים מכל קצבות הארץ ומפעילים כוח בלתי סביר?
צריך לצלם כל אחד מהשוטרים האלו ולהגיש כנגדו תביעה אישית על אלימות - עכשיו נראה את בעלי ההון עוזרים לו!
לא ייתכן שהמשטרה תהייה משטרה של עשירים שמשרתת את הצרכים שלהם ונלחמת בציבור שמשלם את שכרה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איו סכוי
נשר,
16/03/05 13:19
|
הפרקליטות בכיס של הרודן שרון ושותפתו ציפי ליבני.אוליגרכיה עליטיסטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מינוי ועדה קרואה!!!
yon,
t-a,
16/03/05 12:03
|
יש למנות מנהלים מיקצועיים בפיקוח המועצה להשכלה גבוהה.אז ינוהל התקציב בצורה שפויה ומי שצריך ללכת ילך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
ולכן אוניברסיטת חיפה היא המקום
סטודנטית,
חיפה,
16/03/05 12:01
|
ללמוד בו.
גם לא מקצצים וגם נוהגים בכבוד בכל הסטודנטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם יש מסגד בספריה!!
ל"ת
חיפאית בפניקה,
אונ' פלשתין,
16/03/05 12:11
|
|
 |
וגם יש מסגד בספריה!!
סטודנט חיפאי,
16/03/05 12:10
|
|
 |
אתה יכול לעבור לבר-אילן...
ל"ת
!,
16/03/05 17:06
|
|
 |
54.
השוטר גרר אותי מהשערות........
ל"ת
הילה,
16/03/05 11:59
|
|
 |
מגיע לך. שתקתם כשזה קרה למתנחל
זוכר בפיתה,
16/03/05 12:12
|
|
 |
53.
רבינוביץ מוכרח להיתפטר !!
אסף,
רעננה,
16/03/05 11:56
|
כיצד מאפשרים עוד לאיש הזה שריסק את האונ' הזאת לגמריי להמשיך לנהל אותה , פשוט בושה וחרפה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
לא לממן כל עשיר שבא לו ללמוד
ל"ת
ח.ביבי,
עכו,
16/03/05 11:56
|
|
 |
51.
אם היו מתנחלים היו זוכים לגינו
יעקב בן ארי,
שרון,
16/03/05 11:54
|
למה לא אומרים שהסטודנטים חוליגנים ושהם מסכנים דמוקרטיה? כי הם לט מתנחלים! להזכיר ח''כ בלוך המרשעת משינוי אמרה בפה מלא להפנות את אלימות השוטרים למתנחלים מ ד י נ ת מ ש ט ר ה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי הם לא חוליגנים והמתנחלים כן
שירה,
16/03/05 12:03
|
כי הם לא חוליגנים! לא היית בהפגנה, זו היתה הפגנה מאוד תרבותית מה שאי אפשר לומר על ההפגנות מלאות האלימות וההטרדה של הימין הקיצוני. בגלל זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האלימות הסמולנית תרבותית יותר
ל"ת
תרבותי מגרמניה,
1933,
16/03/05 12:11
|
|
 |
50.
שיחזרו בתשובה וילמדו גמרא
ל"ת
רווית כהן,
בני ברק,
16/03/05 11:51
|
|
 |
49.
כל הכבוד לסטודנטים
סטודנט תואר שני,
16/03/05 11:51
|
האוניברסיטה בדקדנס מתקדם והגיע הזמן שיצאו למאבק. חיזקו ואימצו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אני מקווה שהמשטרה תכנס בהם
זיזי טריפו,
16/03/05 11:45
|
|
 |
טיפש
אזרח,
16/03/05 11:53
|
מי יצילנו מהבל פה, גסות רוח וטמטום? זכותם להפגין יא בור ועם הארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
רבינוביץ - ברוורמן
מודאג,
16/03/05 11:44
|
שוב שומעים על רבינוביץ? אתמול נתמלאנו גאוה כי בקירבנו פועל אדם ושמו ברוורמן!!! והיום חזרנו אל המפרק הזמני, כונס הנכסים, המנהל האלים- בקיצור, נפל וכשלון שאין כדוגמתו!!! הדרך היחידה להציל את אוניברסיטת תל-אביב היקרה לכולנו, הרבה יותר מהאיש רבינוביץ היא לסלקו מתפקידו ומייד. כמתנת פרידה יש להצמידו (אם יאות הוא) לברוורמן כדי שזה ילמדו פרק ב- יזמות, פיתוח, קידום ובעקר גיוס כספים!!! לנגב הוא יכול להגיע ברכבת ישירות לקמפוס. תקופת החניכה תהא מתנת פרידה ממנה אין דרך חזרה. באשר לסטודנטים הנפלאים הלוחמים עבור כולנו על עתיד ההשכלה הגבוהה, כמו שעשו אחרים בצרפת, ארה''ב, קנדה ואף בריטניה- ישר כוח, המשיכו, הזהרו, פן ישלח הרבינוביץ גם כלבים לגרשכם בדומה למה שעשו לעובדי סולתם בזמנו. רבינוביץ תציל אותנו מפניך לך הביתה אתה כשלון מוחלט!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אם הם היו מתנחלים -היו בכלא
מיכל,
מרכז,
16/03/05 11:40
|
ערוץ 2 היה מקרין את התמונות כל ערב. אמנון אברמוביץ היה מסביר כמה הם מסוכנים. היועץ המשפטי היה מורה לפתוח בחקירה ויוסי שריד היה קורא לפנות את האוניברסיטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת!
שני,
ת''א,
16/03/05 11:46
|
די כבר אתכם, לכל דבר אתם דוחפים את עצמכם! והלואי ואת המתנחלים היו שמים בכלא, כי אתם, לעומת הסטודנטים המוחים אכן מהווים סכנה לשלום המדינה, לבטחונה ולדמוקרטיה!
נמאסתם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסטודנטים מטיפים לאלימות!
ששון חממי,
16/03/05 11:52
|
אז מי פה הסכנה?
אתם פונים לאלימות בגלל הדבר היחיד שאתם מכירים - כסף.
המתנחלים טובים מכם פי 1000 לפחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
הסטודנטים מאכזבים
צפון 1,
צפון,
16/03/05 11:35
|
אכזבה מהסטודנט הישראלי, שוב. במקום להפנות את הזעם והמחאה כלפי האונבסיטה שתקצץ בעלויות ההפעלה ותוריד שכר מהמרצים (שהוא גבוהה מאוד בכל אמת מידה), הם עושים הצגות לתקשורת. לידיעה. שעות העבודה של פרופ' הם 4 שעות בשבוע. אין כאן טעות 4 שעות פרונטליות בשבוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
יוסי,
דרום,
16/03/05 11:58
|
אם יקצצו את שכרם של המרצים, הם פשוט יעזבו את האוניברסיטה לטובת עבודה עם שכר מאוד גבוה בתעשיית הי טק. השכר שמשלמים להם משכנע אותם לעבוד באוניברסיטה ולעסוק במחקר, שמביא הרבה כסף לקופת האוניברסיטה (ולמדינה במידה מסויימת). חוץ מ4 שעות בשבוע שהם מלמדים, כמו שאתה אומר (האמת זה קצת יותר מזה) הם עושים דברים אחרים. השורה התחתונה: לא צריך להוריד להם משכורות, אבל צריך להשיג מאיפשהו תקציב הולם לחינוך. (כך בתור דוגמה את יפן - תבדוק כמה אחוז מתקציב המדינה הולך שם לחינוך, וכן, אני יודע שזה לא מציאותי בארץ...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוסי מהדרום
צפון 1,
צפון,
16/03/05 12:13
|
עולם שלם החליף ''דיסקט'', הדברים שלך נכונים לעבר. איך, לדוגמא, יעזוב פרופ' לאכדית קדומה את האוני' וילך להיטק ?. צריך לאוורר את שורת המרצים באוני' בכוחות חדשים. והאמן לי הם יסתפקו גם ב - 50% מהשכר והתנאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
יוסי,
דרום,
16/03/05 17:38
|
אבל זה בדיוק מה שקורה: ככל שאיש סגל האוניברסיטה מביא יותר כסף לאוניברסיטה, כך הוא מקבל יותר משכורת (שוב, על מנת שלא יעזוב) למשל: דוקטור סגל מחלקה להנדסת חשמל באוניברסיטה, מרוויח הרבה יותר מדוקטור בהסטוריה, למשל. (שוב, זה תלוי במס' מאמרים שהם מפרסמים, תקציב מהמדינה למחקר וכו'). חוץ מזה גם עבור אותו דוקטור להסטוריה - משכורת מעודדת השכלה גבוהה, כלומר המדינה משלמת לו על זה שהוא דוקטור, הרי הוא לא היה הולך למסלול דוקטורט אם לא, נכון? (אני משתדל לא להיות נאיבי). ושוב, תבדוק כמה משלמים לסגל האוניברסיטה בחו''ל (מדובר לרוב על סכומים שאנחנו לא רגילים עליהם בארץ). אנחנו צריכים להשקיע הרבה כסף בחינוך בארץ, זה הכח האמיתי שלנו (נכון, אני מדבר על היי טק, אבל זה יראה די דבילי אם נשקיע רק בהי טק, נכון?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במילה אחת צ ו ד ק
ל"ת
המכה שנית,
מרכז,
16/03/05 11:46
|
|
 |
44.
kol akabod
moshe,
haifa,
16/03/05 11:33
|
I congratulate the Tel Aviv students for their demonstration. The future of higher education is in danger, that is our education, and th education of our children. Israeli citizens pay taxes, and they deserve outstanding and affordable universities. I call to the students of other universities, and university professors to join the students
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
כל הכבוד ישר כוח!
ל"ת
ישראל ישראלי,
16/03/05 11:20
|
|
 |
42.
הנהלה מושחתת-משטרה אלימה
ל"ת
אמא של,
16/03/05 11:18
|
|
 |
41.
בזיון
מאור,
16/03/05 11:16
|
הכול קורס במדינה. מושחטים נמאסתם. איך קרה ב 50 שנה הבדלי מעמדות כל כך גדולים. כל הכבוד לשר האוצר....שמפרק את הכלכלה....מוכר הכול לעשירים. מחירת חיסול מאת ביבי נתניהו.....שמח להודיע: אין עתיד לצעירים. סעו מארץ ישראל. עצוב מאוד מאוד. היה לנו חלום ועכשיו הוא איננו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושחתים ולא מושחטים.
נחצ'ה המורה,
ללשון מיקנעם,
16/03/05 11:42
|
|
 |
אני דיסלקט
ל"ת
מאור,
16/03/05 13:51
|
|
 |
40.
מה שמוזר פה...
עודד השודד,
ישראל,
16/03/05 11:15
|
זה איך הסטודנטים קמו ב-6 בבוקר? אני לפני 10 לא הייתי פוקח עין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
השר שקרניהו אשם בכל
ארז,
סטודנט ת''א,
16/03/05 11:14
|
הוא כניראה רוצה להפריט גם את האוניברסיטאות הקיצוץ של 20% מהתקציב של מוסדות להשכלה גבוהה נותן את אותותיו. עכשיו רק העשירים יוכלו ללמוד הייתר יהיו חוטבי עצים ושואבי מים. לכל ציבור הסטודנטים בארץ!!!!!! אל תשכחו לליכוד את מה שעשה לציבור בכל השנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לסטודנטים מותר, לימין לא??!!!
די,
לאפליה,
16/03/05 11:10
|
''רק באלימות נצליח לבצע שינויים''!!!
להעמיד לדין את אגודת הסטודנטים כמו את פעילי הימין.
כולם שווים בפני החוק!
או שאולי לא??!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ודאי שלא.
נשר,
16/03/05 13:14
|
עומד בראש המערכת רודן שעושה הכל כולל העמדת העם בסכנה גדולה על ידי מסירת חלקי מולדת לאויב הערבי וגירוש יהודים כדי שהוא ובניו לא יכנסו לכלא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מצבנו על הפנים
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
16/03/05 11:00
|
ביגלל שכל אחד רוצה שקט ולידאוג רק לעצמו וכך מכניס את עצומו לתך המישפט הידוע יהיה בסד רוזה גורם לאדישות בחברה למצבה הכלכלי הקשה ומיתעוררים מאוחר מידי כש כבר קשה לתקן את הנזק לכן מצבנו הולך ומיתדרדר ומי שאשם הם העובדים והסטודנטים ולא השנוררים גוזלי התקציב והמשכורות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מה עומד מאחורי סגירת השערים
סטודנט אדיש,
ת''א,
16/03/05 10:59
|
הכתב מתייחס ל''הסטודנטים'' כגוף אחיד, למרות שמדובר אך ורק בפעילים פוליטיים של אגודת הסטודנטים, שהם מיעוט. הפעילים רואים עצמם כמייצגי האג'נדה של הסטודנטים בכללם למרות שידוע להם שהם מיעוט ש''אכפת לו'' מול אדישות רחבה של רוב הסטודנטים, צריך רק להסתכל על כך שבבחירות לאגודה הצביעו מעט מאד סטודנטים,או שלמישהו בכלל היה איכפת. לכן כדי לטעון לעמדת הרוב, במקום לקרוא לסטודנטים לשבות היום, דבר שמראש ידעו שלא יצלח, הם סגרו בפניהם את השערים - מעשה אלים שנראה למבצעיו לגיטימי, ולמשטרה כמובן שלא. זה כמו שחלק מהמתנחלים חוסמים את איילון כי הם בטוחים שהם נלחמים למען עתיד מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה מתבסס?
אמיר,
קשור באזיקון,
16/03/05 13:34
|
זה לא מדויק, אני אינני פעיל של האגודה, ובכל זאת לפי הסטטיסטיקה של החברים שאיכפת להם מהנושא ולא סתם אדישים יש רוב מוצק בעד המאבק. יש גם מתנגדים אבל הם מעטים. (בסטטיסטיקה של הברים שלי-- אחד משישה. וזה לא ששטפתי להם את המוח ושכנעתי אותם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
השוטרים ממשיכים לפעול באלימות
מיכאל,
16/03/05 10:58
|
לפני כמה שנים בהפגנה אל יד האוניברסיטה הם פצעו כמה אנשים. כנראה שום דבר לא משתנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מלחמה סזיפית - מדינה חלמאית
נוסטרדאמוס,
16/03/05 10:55
|
בתור סטודנט לשעבר באוניברסיטת ת''א, שלקח חלק בהפגנות 97 (יחד עם דיויד דמלין ז''ל), אין סיכוי שמשהו ישתנה. בתקופתי, הגענו עד ירושלים להפגנות מול הכנסת, השבתנו לימודים אך בסופו של דבר, כמו כל דבר אחר במדינה, חזרנו עם הזנב בין הרגליים. שרה נתניהו כיבדה את כולם בפיצות (למי שזוכר). גם בזמנו היתה נוכחות של משטרה וגם אז הם השתמשו באלימות מופרזת - סוסים, אלות וכו'. יש כנראה משהו מאוד מתוסכל אצל אותם שוטרים (שבמקרה הם גם יס''מניקים). כנראה שאם הם לא מפגינים אלימות הם לא מרגישים טוב עם עצמם (כנראה שכך הם מחסים על חייהם האומללים ופורקים תיסכולים), ואת זה יודעים טוב מאוד כולם, כולל פרופ' רבינוביץ', שהחליט כנראה שהוא להתמודד עם תביעות מוצדקות לא יודע ואין לו כוח להילחם על הדרך אז מה יותר קל מלהיות Yes Man של שרת החינוך (אם היא שרת חינוך אני מדען גרעין) ושר האוצר (אולי אשתך תזמין את כולם שוב לפיצות וככה תחשוב שאתה בסדר) והחליט כי המשטרה תעשה סדר במה שהוא במו ידיו גורם. תסבירו לי, כל מי שרק יכול, איך גוף כאוניברסיטת ת''א נמצא בגרעון ענק של מליוני שקלים. זהו גוף שתמיד אמור להיותר ביתרה חיובית - כנראה שמשהו מסריח והניהול לקוי. תעשה טוב המשטרה אם במקום להשתמש בכוח המופרז שלה נגד סטודנטים שרוצים לשפר את פני החברה, תפתח בחקירת בעלי המשרות הבכירים באוניברסיטה, תבדוק את משכורתם, תראה לאן הולך כל הכסף, ומי אחראי לשחיתות והביזיון שקיימים שם כבר שנים. אוניברסיטת ת''א מצחינה מזה עשור. רבים הנושרים והמפסיקים לימודיהם מאלה המסיימים. אז אולי באמת נתעסק במה שחשוב באמת. אבל אין סיכוי !!! יודע בתוך עמי אני חי !!! עדיף לשלם יותר וללמוד במכללות (מה שאומר שרק אוכלוסיה אמידה מאוד תוכל להרשות לעצמה לימודים גבוהים. אנחנו בדרך הנכונה לאבדון. אם ככה ימשיכו לנהל אותנו מי שמנהל אותנו, סופנו להיות מדינת עולם שלישי. אה סליחהף אנחנו כבר. למי שלא יודע, התל''ג במדינת ישראל הוא על סף המדינות המתפתחות, כלומר, כחוט השערה מפריד בינינו, העולם השני, לעולם השלישי. כל הכבוד קברניטי המדינה - אנחנו על סף פשיטת רגל אבל מה שחשוב זה שהסטודנטים לא ייעזו להפגין. אם היינו כמו בסין, והיתה לנו כיכר טייאנאנמן אולי גם היינו רואים טנקים דורסים סטודנטים. וסין היא מעצמה. איך שאנחנו מדרדרים. אולי כדאי למנות כונס נכסים לאוניברסיטה (אולי למדינה בכלל) ואז יחלחלו הדברים. אז שלא ייעבדו עליכם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
**** אית אית התפטר!!!! ****
רבי,
נוביץ,
16/03/05 10:46
|
איתמר רבינוביץ חייב לעוף. ואולי כדאי לחקור, כי לדעתי זה לא מסתכם בכישלון ניהולי אלא בחשד לפלילים.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
כסף לישיבות ולא להשכלה גבוהה
תלמיד ב''כולל'',
מדינת חלם,
16/03/05 10:43
|
כך רבנו של עולם ישמור עלינו, ונישאר מטומטמים לדורות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה תהיה מטומטם בלי קשר
jak,
16/03/05 12:07
|
זה כנראה הגנים שאמא ואבא שלך הורישו לך
ובאמת עדיף כסף לישיבות הם לפחות לא מלכלכים על ישראל ברחבי העולם כמו חלק לא מבוטל מהפרופסורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ג''ק
סטודט לרפואה,
16/03/05 13:16
|
32 צודק אתה כניראה שלא באשמתך בצד של המטומטמים, מה לעשות, יצאת כזה לעולם, ואי אפשר להחזירך מאיין שהגעת אתה רחב מידי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
רבינוביץ תתפטר כבר
סטודנטית,
16/03/05 10:37
|
|
 |
30.
מכיר אותם
סגל,
16/03/05 10:31
|
רבינוביץ לא למד לקח מפרשת המט''ח שלו. להחליף את ההנהלה הטובלת בשמנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מה עם בית ספר להנדסאים
המפגינים,
16/03/05 10:29
|
מה הסיבה שלא מוזכר עניין בית ספר להנדסאים ועל התלמידים הרבים ממנו שהלכו להפגנה לא לסגור את בית ספר להנדסאים!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הסטודנטים צודקים! חייבים תרבות
ל"ת
יהושפט בן ארי,
רעננה,
16/03/05 10:13
|
|
 |
לא את התרבות הזאת.
ל"ת
יהשפט מלך יהודה,
י-ם,
16/03/05 10:27
|
|
 |
27.
מצטערים, אין כסף לאוניברסיטאות
!,
16/03/05 10:11
|
|
 |
אין
דניאל,
תל אביב,
16/03/05 11:48
|
אין כסף לאוניברסיטאות, אין כסף לקשישים ולרווחה בכלל. יש כסף לחובשי כיפות, לחרדים משתמטים, לבניית התנחלויות, לחברים של ביבי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
שלב נוסף בפירוק החברתי במדינה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
16/03/05 10:03
|
אני תיקוה שחבר הכנסת יתן הוראה למיטטרה לעצור את אלה שאחראים על הניהול הלא תקין של הוניברסיטה ולא את הסטודנטים והעובדים שהם השעיר לעזעלז של עושקי המכורות במדינה ושתופעה זו לא תגיע לשאר מוסדות להשכלה גבוה בארץ למשל הטכניון שנימצא בגרעון של 120 מיליון שקל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מדינת אינטל
יאיר וייס,
צפירה,
16/03/05 09:52
|
|
 |
דני יא שקרן!
יאיר וייס,
צפריה,
16/03/05 12:20
|
|
 |
24.
הכל חארטה
אור,
סטודנט לשעבר,
16/03/05 09:43
|
כסטודנט לשעבר בת''א. אני זוכר את כל ההפגנות הטיפשיות שעושים שם כל המניפולטורים הקטנים של האגודה. הכל יחסי ציבור שהשם שלהם יופיע בעיתון. 100 סטודנטים אירגנו? אתם יודעים כמה סטודנטים יש בתל אביב? 27000 !!!
אין להפגנה הזו שום רלוונטיות. כיוון שהמהלך שעושים לא יפגע ברמה האקדמית של הלימודים. אם מאחדים חוגים . זה לא אומר שלא יעבירו יותר את אותם קורסים. אני בעד מדעי הרוח, כל המדעים המדויקים לא שווים כלום אם אין מצפן וערכים. אבל יש הסתיידות עורקים במדעי הרוח של ת''א, הרוח שם היא מאוד לא פלורליסטית ומאוד רקובה וחד גונית. בסוף החשבון מתאזן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאתיים אחוז
ל"ת
טליה,
רמת אביב,
16/03/05 16:45
|
|
 |
זה סמפטום של היתפרקות
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
16/03/05 11:04
|
החברה בארץהמצב הזה באטניברסיטת תל אביב הוא מצב החברה בארץ שהיא לא בריאה בנפשה כתוצאה מחוסר המודעות למצב הקשה והאדישות שמפגינה החברה בארץכלפי עושקי הכלכלה והחברה בארץ וניהול המדינה הכלכלי הלא תקין וסדר העדיפיות החברתי העקום בארץ דוגמת העדפת הכדורגו והעסקנות החברתית הבילתי פוסקת בו בימקום לצאת מהTדישות החברתית ולדבר על הבעיות האמיתיותלחא להגיד יהיסדר החברה בארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצבה החברתי המיתמוטת של המדינה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
16/03/05 10:54
|
הביא את הסטודנטים למצב זה ואת האונברסיטה לקריסה ניהולה הלא תקין ומצב האדישות של החברה בארץ שאומרת כל הזמן יהיה בסדר הביא את השנוררים לדאוג מבחינה כלכלית לעצמם ולא לחברה עלהם הם מופקדים וסדר העדיפיות בחברה הישראלית הראוי לדיות הוא כדורגל ולא מצבה החברתי כלכלי הקשה של המדינה כולם אדישים לכן המדינה היגיעה להיכן שהיגיעה אני תקווה שתופעה זו הקוראת בתל אביב לא תיתפשט בכל הארץ ולדוגמא גם בטכניון שנימצא בגרעון של120 מיליון שקל אן בישראל לא מצפון חברתי ולא ערכים לכן היגענו להיכן שהיגענו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
כל הכבוד, ישר כח!
תומך מהעברית,
ירושלים,
16/03/05 09:40
|
הגיע הזמן יקצצו את האוניברסיטאות עם התקצוב הלתי אפשרי שלהם. גוף כלכלי שמתנהג כמו גוף ממשלתי שמן בירוקרטי ומסואב. זה בלתי אפשרי וזה הגורם לחוסר התקציב באוניברסיטאות. למה באוניברסיטה העברית (מקום לימודי) צריך 4 פקידים בעלי משכורת הרבה מעל הממוצע כאשר אפשרי פקידה אחת או שתים בחצי מהשכר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הדג מסריח מהראש
ע,
16/03/05 09:37
|
כמי שמכיר הרבה מאוד שנים את אוניברסיטת תל אביב לאור העובדה שנציג ממשפחתו היה שותף להקמתה.
כדאי שתבדקו כמה שנים מכהן כבר הנשיא הנוכחי, מה היה מצבה של האוניברסיטה לפני בואו לעומת מצבה הנוכחי. התוצאות לא יפתיעו איש.
ישנם משטרים ''אפלים'' מסויימים שאפילו בהם המנהיג לא מכהן כל כך הרבה זמן, אבל בישראל הכל אפשרי. כי פה הרי הכל ''דמוקרטי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הבחורה שבתמונה מצד ימין ......
ורד,
16/03/05 09:36
|
זו לא הבת של גיין פונדה? מלכת ההפגנות...יההה איך שהיא דומה לה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת הבת של זהבה גל און
ל"ת
מכיר,
16/03/05 10:01
|
|
 |
לזהבה גלאון אין בנות, אלא שני
מכיר יותר ממך,,
נווה מוח,
16/03/05 12:44
|
|
 |
20.
כל הכבוד לכם. יישר כח!!!
דביר,
ראשון לציון,
16/03/05 09:34
|
בתור סטודנט לשעבר אני מסכים איתכם לחלוטין. אל תוותרו על המאבק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אני אביא לכם פיצות והכל יסתדר
ל"ת
שרה נ.,
16/03/05 09:34
|
|
 |
18.
ומה עם הסגל הבכיר???
!,
16/03/05 09:32
|
לא אכפת לכם מעתיד האוניברסיטאות? זה לא נוגע לכם? אתם רק משקיפים מהצד? למה אתם לא מצטרפים!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כל הכבוד
סטודנטית,
16/03/05 09:31
|
כל הכבוד לכם! תמשיכו כך, המאבק צודק. ולמתנגדת שבסוף- צאי מהאדישות המעצבנת שמאפיינת אנשים כמוך ותצטרפי למאבק- שהוא גם בשבילך ובשביל ילדייך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
תגובות אלימות
למעצר מנהלי,
16/03/05 09:31
|
ראו את תגובות הקוראים להפגנה ללא אלימות של מתנחלים\ בו נראה אם יעצרו את כל הסטודנטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סטודנטים עלובים, מצדי שייכלאו
צביעות הסמול,
16/03/05 09:57
|
|
 |
15.
אתם לא מבינים - זו רק הממשלה!
הדר,
16/03/05 09:30
|
כל מי שמאשים את משכורות המרצים ו''בזבוזים'' למיניהם לא יודע מה הוא סח... האוניברסיטה מקצצת על ימין ועל שמאל בכל דבר, כולל בתנאי העבודה של המרצים - ודורשת מהם הרבה יותר. הבעיה היא במדיניות הממשלה (נתניהו וליבנת) שקיצצו עשרות אחוזים מהתקציבים (שלא היו מספיקים בלאו הכי). הנהלות האוניברסיטאות שותקות כי הן מפחדות מקיצוצים נוספים... אנחנו צריכים להתארגן נגד הממשלה המעוותת הזאת ולא נגד המוסדות, שדווקא נמצאים בצד שלנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אופייני לסטודנטית לכלכלה:
סטודנט,
16/03/05 09:28
|
אופייני שדווקא הכלכלנים מתלוננים כנגד המחאה הצודקת ולא ממש מבינים בעניינים חברתיים. חבל מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלכלה זה מדעי חברתי
כלכלן עתידי,
ירושלים,
16/03/05 10:00
|
כלכלה כמו הסוציולוגיה, הפסיכולוגיה התפתחו ב-150 שנה האחרונות לערך כנסיון ליצור מדע מדויק הבודק אספקטים שונים בחברה. כלכלה היא המדע חברתי ולמען החברה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל:''כלכלן אמיתי''
סטודנט,
16/03/05 10:22
|
כרגע הראת שוב דוגמא לאטימות של כלכלנים: בתגובה שלי הראתי כמה הכלכלנים (שאמורים להיות רגישים לעניינים חברתיים) לא ממש מבינים ורגישים לעניינים אלו, עובדה שרק הכלכלנית מתלוננת כנגד שביתת הסטודנטים המוצדקת. זה שאתה לא הבנת למה שהתכוונתי רק מחזק את טענתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ב-ס-ד-ר !!
פלצן שנה ב',
16/03/05 10:10
|
|
 |
13.
לא שלחו את היס''מ לשבור
אישיהודי,
16/03/05 09:24
|
להם ידיים ורגליים, כמו שעשו שלשום? לא עצרו אותם לעשרה ימים כמו שעצרו את האנשים שנפלו עליהם 40 פצמרי''ם לילה לפני כן? לא רצו לעצור אותם עד תום ההליכים כמו שרצו לעשות לאלו שסובלים 4.5 שנים מפצמרי''ם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
פרופגנדה של סטודנטים משועממים
סטודנט,
רמת אביב,
16/03/05 09:11
|
כסטודנט מחקר באו''ת אני יכול לומר שיש הגיון בתכנית הקיצוצים הקרובה. אמנם האוניברסיטה היא לא מוסד שמטרתו המוצהרת הינה עשיית רווחים כספיים, אבל עדיין כל מוסד צריך להפעיל שיקולי השרדות. סכוינו לשרוד בעתיד בעולם תחרותי יגדלו אם מחקר מדעי ישגשג. ולשם כך צריך תקציבים, למעבדות, לציוד, לחומרים, לכנסים מקצועיים, ועוד. לכן האוניברסיטה שמה דגש על קבוצת הפקולטות הצמודות לגדר המזרחית הנדסה-כימיה-פיזיקה-מתמטיקה-מדעי החיים-ומחשבים, ומקצצת בכל מיני חוגים איזוטרים הקשורים לתעשית הרוח. מדובר בחוגים שחתך הקבלה אליהם הינו נמוך, שבו הדרישות מהסטודנטים מעליבות, ואלו גם החוגים המיצרים את המתפרעים הסטודנטיאליים ואת קיני השמאל הקיצוני בין היתר מתוך העובדה שכאשר יש מעט עומס עבודה, יש פנאי לעיסוקים אחרים. אוניברסיטה הישגית צריכה להתנער מהשוליים האקדמיים. חוג לספרות, לשפות עבר בקמצטקה, לקולנוע בורקס, או לריתמיקה של ימי הביניים יכולים להתקיים במכללה כמו חוג לבישול. יחד עם זה היו גם קיצוצים בפקולטות מכניסות כגון הפקולטה להנדסה. האוניברסיטה יצאה גם בתקנון חדש הכופה סט דרישות מחמירות על הסגל בכל מה שקשור לקניין רוחני, וזאת כדרך נוספת ליצירת הכנסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש, לך תספור אפסילונים
עודד,
16/03/05 11:32
|
כל ההיי טק שבעולם, תפקידו לאפשר תרבות ענפה ומדינה משגשגת. אחרי כל המדע אנשים רוצים לחיות חיים טובים, ולא חיי עוול וטיפשות. מי שמוותר על הרוח, אין טעם שישקיע בהיי טק, ולו רק בגלל שאין טעם לכלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניבול פה לא מעיד על שאר רוח...
אותו הסטודנט,
רמת אביב,
16/03/05 12:35
|
חלק לא מבוטל מהמחקר הינו מחקר בסיסי, ולא ישומי ונובע מסקרנות בלבד ותואם את עיקרון החופש האקדמי. מחקרים באסטרופיזיקה על סופר נובות המרוחקות מאיתנו קצת יותר מהמרחק של צפיפות החומר האפור שביני ובינך, לא ממש מיצרות ידע שניתן לישום. אם זה לא חיפוש אינטלקטואלי אז מה כן ? זה של קשקשן קולנועי המיצר רוח מיותרת סביב חומת ההפרדה?... בסך הכל טענתי שניתן ללמוד את מקצועות ההבל במסגרת מכללות חיצוניות לאוניברסיטה. לא נאמר שאין להם מקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנת בכלל את הקללה טמבל???
ל"ת
יוני,
16/03/05 16:33
|
|
 |
לא ממש אינטלקטואל
נתן אשכנזי,
עזה,
16/03/05 10:35
|
|
 |
יש לך עוד מהחומר???
קמיל,
שרייבר,
16/03/05 09:55
|
אין קיצוצים בצד המזרחי? האם שעות הספריה כתמול שלשום, כמה מעבדות נסגרו בביולוגיה בשנים האחרונות? האם זה בית הספר למתמתיקה שהולך להיבחן? האם בבית ספר לרפואה ובביה''ס לפיסיקה סוגרים חוגים? האם הכיתות בהנדסה מכילות יותר ויותר תלמידים כל שנה? אז טול קורה מבין עיניך הקיצוצים על כולם ובסוף ישאר רק מי שיוכל למכור את הלימוגים שלו בהרבה כסף לעומת כמה שהם עולים (ביולגיה וכימיה זה דוגמא לדברים שמפסדים שליהם וסופם יהיה זהה לזה של רפואת שיניים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה חושב שזה לא יגיע אליך....
!,
16/03/05 09:45
|
זה מתחיל ברוח וייגמר אצלך, אבל אז כבר לא תוכל להילחם כי לא יישאר לך עם מי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז חשבת שלא צריך מדעי הרוח?
TSR.,
ת''א.,
16/03/05 10:19
|
זו הסיבה שהכיבוש פה חוגג, הפוליטיקאים מושחתים, הסביבה מזוהמת, בבנק הפועלים מכבסים שטרות וילדים קונים תחפושות לפורים של עוזי כהן, מודל לחיקוי.
אם כל מה שנשאף אליו זה היי-טק, נהרוג את המוסר. מספרות יפה אפשר ללמוד הרבה על אמת, שלום, וכל מיני ערכים שלא לומדים בפקולטה להנדסה. אז תחשוב שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
למשטרה היה רצח בעיניים
ל"ת
שולמית,
16/03/05 09:08
|
|
 |
טוב מאוד!! תזדהו עם המתנחלים!!
ל"ת
די לצביעות,
16/03/05 09:53
|
|
 |
אבל המשטרה והפרקליטות
נשר,
16/03/05 13:10
|
הם גופים פוליטיים. שחררו את הסטודנטים אבל שמרו את המפגינים נאמני הציונות למעצר בית לפי הנחיות הרודן והאנטי-דמוקרט שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
חוזה לך ברח
ירמיהו ה-3,
16/03/05 09:00
|
|
 |
9.
למתנחלים לא יתייחסו באלימות
רז,
16/03/05 08:58
|
לקח להם שעתיים לפנות את הפרזיתים בשיכנוע,וכלפי הדור המואר הם מתייחסים באלימות,בושה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם עשירים שנלחמים בשביל כסף
מגיע לכם,
16/03/05 09:58
|
|
 |
נלחמים על החינוך של הילדים שלך
עודד,
16/03/05 11:28
|
|
 |
בור עם וארץ
שרית,
16/03/05 12:28
|
נלחמים על החיים שלך. וזה לא מלחמה על חינוך, זו מלחמה עם השכלה, עבודה, קריירה. נא להפריד בין השניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
1- כאשר תשכיל תצא מהתשדיר
האדום,
16/03/05 08:57
|
אם עדין לא הבנת אז רק כך ניתן לקדם דברים ברפוליקת בננות (שזה מה שאנחנו - לצערי). יש לציין שגם בהפגנת הסטודנטים הגדולה היס''מ השתמש בכח ובאלימות (לפי הוראות מגבוה). **** אם בארזים נפלה שלהבת מה יעשו החלשים ?***
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
צריך להכניס לכלא את המתפרעים
יניב,
ת''א,
16/03/05 08:56
|
כל הפגנה לא חוקית - צריך לנהוג במתפעים באותה צורה. גם הפגנות לא חוקיות של מתנחלים וגם סטודנטים - כל הפגנה לא חוקית ללא אישורי משטרה - צריך לאסור את המפגינים כדי לשמור על הדמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שאלה חשובה לסטודנטים בתל אביב
סטודנט,
משועמם,
16/03/05 08:35
|
אולי במקרה מישהו יודע את השם והטלפון של הסטודנטית השווה שקשורה לשער במרכז התמונה התחתונה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתשובה לשאלתך
שן בינה,
כתר שמאל,
16/03/05 17:20
|
תלוי למי אתה מתכוון... תכתוב לי לאיזה מן התמונות ויכול להיות שאני יודעת מי זו. אז תגיב על זה ונראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אותם לא יענישו כמו את אלה שעשו
מני,
גוש דן,
16/03/05 08:32
|
|
 |
איך אתה משווה?
עודד,
16/03/05 11:27
|
לחסום את נתיבי איילון ולעקב 70000 איש בדרך הביתה, זה חומר פי אלף מאשר לסגור את האוניברסיטה על ידי הסטודנטים שלומדים בה. המתנחלים כבר מזמן עברו את גבול הטעם הטוב עם האמירות שלהם והפעולות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, איך אתה משווה?
מכיר,
16/03/05 12:29
|
בין 2 מטרות שונות לחלוטין. האחת נעלה ולטובת כלל עם ישראל והשניה לטובת הכיס הפרטי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההפגנה בתל אביב
ארכימדס,
16/03/05 08:55
|
מתואמת בין הסטודנטים להנהלה והמשטרה למטרות השגת כספים ואמון בפיזור הפגנות. העצורים ישוחררו מיד ולא יעשה להם כלום, חכו ותראו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה פתאום. הם נלחמים בשביל כסף
ל"ת
חיפאי,
חיפה,
16/03/05 08:48
|
|
 |
4.
הגיע הזמן לפעול!
תמיר,
03,
16/03/05 08:29
|
אין ספק שהגיע הזמן למאבק במדיניות הממשלה! בתור סטודנט באוני' ת''א שמרגיש על בשרו את החוסר במחשבים, בספרים, במרצים בכוח אדם ואפילו בכיסא פנוי! ובעומס המטורף על האוניברסיטה מחוסר תקציבים. ההרגשה היא כמו לחיות במדינת עולם שלישי שלא מבינה את החשיבות למדינה של השכלה. הלוואי וההפגנה תהפוך למאבק אלים שיזכר לימים, אולי ככה הממשלה תרד מהעץ הגבוה שלהם, בו הם שוחטים כל מי שלא נמצא במעמד העליון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משכורת המרצים
ל תמיר,
16/03/05 08:59
|
על 4, 6, 8 שעות עבודה שבועיות מקבלים עשרות אלפי ש'ח לחודש כולל שבתון, קרנות דולריות וכד'. תנאי עבודה הטובים במדינה ! מי שהתקבל ונעשה קבוע מתעשר ומביא את קרוביו לעבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה רצית, משכורות רעב למרצים?
עודד,
16/03/05 11:25
|
חבל שאינך צרה...האנשים האלה עבדו קשה. אם תתן להם 5000 שקל, רמת הלימוד תיהיה על הקרשים, ומחקר בכלל לא יתקיים פה. ובלי קשר, הרי תישאר עם המרצים הכי גרועים, כי כל הטובים ילכו ללמד בחו''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מקצוע 1 בעולם
מקצוען,
שרון,
16/03/05 08:28
|
|
 |
2.
ברכות, ומה עם שאר האוניברסיטאו
!,
16/03/05 08:25
|
|
 |
1.
למה להפגין?למה בכוח?
סטודנט במכללה,
16/03/05 08:20
|
למה לא להציע לאוניברסיטה את התשלום הריאלי של הלימודים שהוא 25000 ש''ח בשנה ?
יקר?
אופס.....
זה מה שאני משלם ולא מפגין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח שלא...
יוני,
16/03/05 16:04
|
|
 |
פחח... המכללה למנהל
סטודנט,
אונ' ת''א,
16/03/05 14:44
|
בוא נראה... בשביל להתקבל שם למשפטים צריך ממוצע 90 (עם בונוסים!). באוניברסיטה לשומרים בכניסה יש יותר... אבל בשביל 30 אלף לשנה גם אני הייתי מוכר לך תואר וסיפורים על הצלחה... כולם באוניברסיטאות עבדו קשה כדי להגיע לשם וקשה בשביל להישאר שם כי לרובם אין אבא\אמא עם דמי כיס של 30 אלף לשנה אז אל תבלבל תמוח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין מה לעשות....
סטודנט באוני,
16/03/05 13:35
|
מי שמתקבל לאוניברסיטה, יש לו נתונים גבוהים יותר, וזה נכון בכל המקצועות לכל המכללות, וזה (אבל לא רק) מביא לכך שהרמה באוניברסיטה יותר גבוהה. דרך אג, זה שכר ריאלי למי שאבא'לה ואמא'לה נותנים לו כסף. אם זה ריאלי או לא גם לא מעניין, כיוון שהמדינה צריכה לממן השכלה גבוהה. תתעוררו, באנגליה למשל השכ''ל הוא 800 פאונד לשנה- והשכר שם גבוה בהרבה מאצלנו. בגרמניה הוא חינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
In US it's $60,000
Abadaya Yosef,
16/03/05 20:40
|
I don't if you heard about it but somewhere between Canada and Mexico there is a small country called US where students pay $60,000 per year. Just for the sake of fairness, if you want to compare to other countries bring the all picture .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל - 1
יוסי,
תל אביב,
16/03/05 08:38
|
אתה לומד במכללה בגלל שלא יכולת להגיע לאוניברסיטה.
רובנו קרענו את התחת כל השנים כדי ללמוד במוסד הטוב ביותר שאפשר, ובעלות מסובסדת.
אתה כנראה לא.
אופס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי אתה טועה ובגדול
סטודנט לשעבר,
מנהל HR,
16/03/05 09:00
|
בחלק מהמכללות (המכללה למינהל והמרכז הבינתחומי) תנאי הקבלה אינם קלים מאשר באוניברסיטאות, ורמת הלימודים גבוהה, עדכנית ומקצועית הרבה יותר. ההבדל בין מכללה לאניברסיטה הינו שבאוניברסיטה מתבצעת גם פעילות מחקרית ולפיכך לא כל תקציבה מופנה לכיוון הסטודנט. כמי שעשה תארים באוניברסיטת ת''א ובמכללה למינהל, הרשה לי לומר לך שהיחס לסטודנט, התנאים הסביבתיים, איכות המרצים ורמת הלימודים - גבוהים הרבה יותר במכללה. לא לחינם חברות רבות בארץ (בעיקר בתחומי שיווק, מימון, משאבי אנוש ותקשורת) מגייסות אך ורק בוגרי מכללה. אני מדבר כמובן רק על המכללות המכובדות ולא על מוסדות קיקיוניים דוגמת אוניברסיטת לטביה וכד'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מה שסיפרו לך שם?
ל"ת
יוני,
16/03/05 16:01
|
|
 |
איפה אתה חי? מה פתאום.
TSR,
16/03/05 10:22
|
מכללות הן מוסד למטרת רווח. הן מכניסות בשעריהן כל אחד כמעט ללא תנאי קבלה, כי האינטרס שלהן הוא שתשלם. אז ללמוד במכללה זה לא ממש חוכמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TSR טועה ומטעה
מתרגל,
16/03/05 10:39
|
המכללה למינהל היא מלכ''ר (מוסד ללא כוונת רווח), אתה מוזמן לבדוק. מעבר לכך, גם מוסדות מפוארים כמו הארוורד ו MIT פועלים למטרת רווח, ודווקא מהסיבה הזו סף הכניסה ורמת הלימוד בהם גבוהים מאוד - כדי לגבות סכומי עתק חייבים לבנות מוניטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי אתה משלם רק על לימודים, ולא
.,
16/03/05 08:35
|
נאלץ לממן בזה את המחקרים של מרצים, שרמת ההוראה שלהם היא לא בהכרח משהו להתגאות בו (לעומת המכללות, שיודעות שהן צריכות להצדיק את שכר הלימוד הגבוה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שאתה לא חושב
אולי אתה,
פשוט טיפש,
16/03/05 08:31
|
יש אנשים שלא יכולים להרשות תשלום של 25000 לשנה. שאתה שיחקת כדורגל בתיכון הם השקיעו את הנשמה (חלקם בשביל לצאת ממעגל העוני) בשביל שיכלו להתקבל לאוניברסיטה ולא לאיזה מיכללה קיקיונית שתוארה שווה שקליפת השום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אם שיחקתי כדורגל וגם אם לא
סטודנט במכללה,
16/03/05 09:12
|
כולם צריכים לשלם שכר לימוד ריאלי ושווה
25000 הוא בהחלט ריאלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מקשקש......
DAG,
16/03/05 11:31
|
אני חייב להודות שאופן הכתיבה שלך מראה על דבר מרכזי אחד, קנאה....בתור אחד שעבד קשה כל השנים בכדי להתקבל, אני חייב להודות שזה ההבדל העיקרי בין האוניברסיטה למכללות............העבודה הקשה, איו ויתורים, אין פינוקים ולא מאכילים אותנו את החומר בכפית אלא דורשים שנגיע אליו בעזרת עבודה קשה , שלבסוף תשתלם לנו. ועוד דבר קטן אחד, אין כמעט מודעת דרושים אחת בשוק ההיי-טק שדרישות הקדם שלה הם לא ''תואר אוניברסיטאי בלבד''.....אז תצא מהסרט........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25 אלף זה ריאלי?!
כועסת,
16/03/05 11:15
|
באמרה המטופשת הזו אתה חורץ את גורלם של עשרות אלפי סטודנטים פוטנציאלים שפשוט אין להם כסף ללמוד. חורץ את גורלם להשאר במעמד נמוך ולא נותן להם אפשרות לפרוח.
במדינה מתוקנת עם הפנים קדימה החינוך צריך להיות חינם, לפחות התואר הראשון, או לפחות בסכום שכל אחד יכול להרשות לעצמו.
במדינה מתוקנת דואגים לחינוך לפני שדואגים לכל מני מקורבים וכיסאות שצריך לחמם.
זה כי החינוך הוא הכלי הראשון והראשוני שבכוחו לקדם חברה, לשנות ולהשפיע.
25,000 זה ריאלי?! אם זה היה כך, אני לא הייתי יכולה ללמוד, והייתי נאלצת להשאר פקידה כל חיי(לא שיש בזה משהו רע...) ולוותר על חלומות.
האטימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכללה... זה לא אוניברסיטה
סטודנט בעברית,
ירושלים,
16/03/05 09:48
|
לא יעזור שום דבר. תואר ראשון באוניברסיטה העברית יהיה ''שווה'' יותר מכל מכללה אחרת. בגלל רמת התלמידים, רמת הסביבה (מחשבים וספריה ראויים לציון) ומרצים מומחים לתחומם אבל לא יודעים להעביר הרצאה ולכן לומדים מכל הספרים האפשריים...
נ.ב. 25K זה ממש לא ריאלי... עדיף לעשות עוד מבחן פסיכומטרי ולהתקבל לאוניברסיטה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתור סטודנט לתואר שני בעברית
fox,
16/03/05 12:04
|
אני יכול להגיד שאני לומד עם בוגרי המכללה למינהל (כלכלה) ויש להם הרבה מאוד חומר חסר הם גם אמרו לי שבאלגברה לינארית לדוגמה מה שהם למדו היה ממש שטחי וככה גם בתורת המחירים
יש לציין שהם תלמידים מאוד טובים אבל הם העילית של הלומדים במכללה ואני לא יודע באיזה רמה יצאו התלמידים הממוצעים של המכללה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש.....
ל"ת
יוני,
16/03/05 16:47
|
|
 |
למה אתה מבלבל את המוח?
יועץ השקעות,
16/03/05 12:52
|
במכללה למינהל אין חוג לכלכלה. יש חוג למינהל עסקים - מקצוע בינתחומי, בו לכל היותר רבע מהחומר הינו כלכלה. ברמה הפרקטית, בוגרי המכללה יוצאים עם הרבה יותר ידע במימון וחשבונאות למשל. בנק לאומי דיסקונט ואיגוד מגייסים כ''א למשרות בשוק ההון אך ורק בקרב בוגרי המכללה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיבים שנוי,כי ההנתקות היא מהכל
ל"ת
החינוך עתידנו.,
צר חנור/אוצר,
16/03/05 09:41
|
|