 |
39.
איתמר, אתה איש שפל ואפל
ל"ת
דניאל עוז,
22/02/06 21:12
|
|
 |
38.
אחדות
בועז אופיר,
ראשון לציון,
27/03/05 08:38
|
בס''ד
אחדות
אחדות- יחד- כולם- שתוף עזרה- נתינ...ה- פרגון עם ישראל חייב אחדות חייב.
כולנו בני מלך מלך מלכי המלכים כולנו יהודים כולנו אחים ואחד לשני אנחנו ע...רבים.
העוצמה של עם ישראל הכוח וההצלחה הם באחדות השורות.
התקופה שאנו חיים בה מאוד קשה חברתית- כלכלית- ביטחונית- מדינית מאוד קשה…
כל שנותר לנו בכדי לשנות את המצב לטובה הוא להת...אחד תחת תורתנו הקדושה ולהתפלל בפני בוראנו.
אבא, אנא שמע קולנו הקשב לתפילתנו וסלח לנו על חטאנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אני חושב
בובו דה קמרו,
17/03/05 11:15
|
אני חושב שזכותם של ההומואים לעשות מצעד. גם בירושלים. אני חושב שהכפייה הדתית הגיעה למימדים בלתי נתפסים. אני חושב שהחרדים הרבה יותר גרוטסקים גם מהבריות הכי מוזרות במצעד הגאווה.
אבל: לדעתי ההתגרות לא שווה את זה. זה לא שמישהו בירושלים ילמד - זה יהיה הפגנת כוח, ולא יותר מזה. לדעתי זה לא שווה את זה. עדיף לעשות מצעד בת''א, ולהלחם עד טיפת הדם האחרונה אם מנסים לחסום את זה, מאשר לכפות את זה על אוכלוסיה שברובה לא רוצה את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
דעות שונות
רותם,
רחובות,
17/03/05 09:30
|
למרות שלא מצאתי את עצמי מסכימה עם דעותיו של בן גביר אף פעם. אני שמחה ש NRG נותנת במה לכל מגוון הדעות. זהו חופש הביטוי במלואו לשמוע דעות אחרות גם כאלו שלא מקובלות או מאנשים לא מקובלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
shame
pablo,
17/03/05 09:22
|
shame on the people of israel that a man such as ben gvir evev exist
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
איפה הגאווה!!!
מרינה,
הרצליה,
17/03/05 09:11
|
למה בירושלים בושה גדולה עיר קדושה אנא שימרו עליה לא להפשר מצעד שפוגע בכלכך הרבה אנשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אני מעדיף לראות אלף הומואים
בוגי,
17/03/05 09:09
|
|
 |
32.
מה שאתה חושב לא מעניין אף אחד
ל"ת
גמבה,
17/03/05 09:09
|
|
 |
31.
חמור נשאר חמור
פוני יער,
ירושלים,
17/03/05 09:05
|
זאת הכלכלה אדיוט !!!! שיגיעו מעט תיירים, שתהייה מעט תפוסה בבתי המלון בעיר הקודש. ומעט עבודה לתושבי העיר הסובלת מבעיות כלכליות.
וחוץ מזה אם המצעד יעזור במעט לתדמית המאד בעיתית שיש למדינתינו אז מה טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אז איתמר אמר, אז מה?
חילוני,
17/03/05 07:51
|
מה עושה הרייטינג לעורכי העיתונים.
איתמר מהקיצונים המכוערים שבמדינתנו.
אם עד היום מצעד הגאווה לא הזיז לי היום אני בטוח שאצעד בגאווה באותו יום בירושלים.
אסור להפקיר את ירושלים לדתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
צחוק הגורל
Avi Ecuador,
17/03/05 03:04
|
אם יש משהו שיכול להפחיד את המוסלמים משלום זה השמאל והתרבות שהוא מיצג, אז גם זה חלק. שלום בין מוסלמים לשמאל זה כמו לערבב מיים ושמן, תמיד ישנו מצב ואחד יהיה על השני אבל אף פעם לא ביחד. למרבה האירוניה המוסלמים יכלו להסתדר ולשלוט על היהודים מהימין, לעולם לא עם השמאל! אותם פשוט יש להם את תיאורית הסכין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לפעמים יש גם ניסים
Avi Ecuador,
17/03/05 02:57
|
למרות שאני לא דתי. הנס לדורנו היום הוא ערפאת והאינתיפאדה. למה? עוד סיבה אחת מרבות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מה לעשות הצדק שוב עם בן גביר
ל"ת
אמנוון,
17/03/05 02:39
|
|
 |
26.
ומדוע אושר לא מגיב לכתבה זו?
אבי,
16/03/05 23:42
|
|
 |
25.
נכון מעצבן?
מיכאל ברגמן,
16/03/05 22:21
|
נכון שזה מעצבן שזה לא נגד החוק להיות הומו? נכון שזה מעצבן שיש הומואים בכל פינה והם בכלל לא מתביישים בזה?
תתעצבן, חמודי, תתעצבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקרא את תגובותיך זה יותר מעצבן
יוסי,
16/03/05 23:37
|
מאשר להתידד עם הומו. מוכן למכור אותך עוד בפחות מנזיד עדשים. אותך ואת בן גביר ביחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
בן-גביר הוא חיה
אריאל,
16/03/05 21:03
|
|
 |
23.
דווקא מצעד ודווקא בירושלים
הומו גאה,
16/03/05 20:46
|
|
 |
אני ועשרת ילדי כבר משתוקקים לר
שמרית הפרפרית,
17/03/05 10:51
|
|
 |
22.
חוצפה
avishag,
NY,
16/03/05 20:27
|
לא כולנו מאמינים, ולא כולנו דתיים. לא רוצה לראות אל תצא מהבית, זה לא שלך לא שלי ולא של אף אחד. חייה ותן לחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאד
שמרית הפרפרית,
17/03/05 10:50
|
מאה שערים הולכים לעשות מצעד בתל אביב. אם הם מעצבנים אותך- אל תצא מהבית. זה לא הרחוב שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
דעתו של חילוני ליברלי
חילוני,
ליברלי,
16/03/05 19:19
|
גם לברדק יש גבול...
מחר יופיעו - אחים ששוכבים עם אחיותיהם, או אבות השוכבים עם בנותיהם. ולמה ייגרע חלקם של העושים מעשה בכלבם? תגידו: הכל מותר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוגמאות מפגרות.
מיכאל ברגמן,
16/03/05 22:23
|
למין במשפחה יש השלכות פסיכולוגיות חמורות ואין בכלל מה לדבר על מין עם חיות.
בכלל לא קשור להומוסקסואליות. מזל שלא הזכרת נקרופיליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובתך אינה מספקת.
חילוני,
ליברלי,
17/03/05 02:18
|
ברגע שנפרץ הסכר הדק שנקרא ''טוב ורע'', ההפקרות בשלטון.איכפת לנו מה אדם עושה בבן-מינו, בבתו, באחותו או בכלבתו - לא מכיוון שיש לכך ''השלכות פסיכולוגיות'' כאלו-או-אחרות - אלא מכיוון שזה דבר רע. כנ''ל, כמובן, נקרופיליה.
עדיין, כחברה, אנו מוכנים להתעלם - ''אל תשאל ואל תספר''. אבל מרגע שההומואים דוחפים לנו את הנושא , אין לנו ברירה אלא להילחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אמת ונכון !
ל"ת
חיים,
פסגות,
16/03/05 18:56
|
|
 |
19.
זה העם? נו באמת.
גוי מנוחין,
16/03/05 18:23
|
בפעם הבאה תתנו למכחישיי שואה להתבטא בנושאיי רווחה,נאמר? וזה גם יהיה קול העם.זאת לא פתיחות,אלא טיפשות לשמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
למה נותנים לסהרורי במה?
ל"ת
שפוי,
16/03/05 18:17
|
|
 |
17.
כך גם דיבר היטלר בנאומיו
בנו של הצורר,
16/03/05 17:42
|
''מה שמבדיל אותנו והופך אותנו לעם קדוש''. גם אדולף היטלר היה משוכנע בעליונתה של האומה הארית הגרמנית, ושאף לטהר את האומה ממזיקים וצוררים. בן גביר, אתה פשוט פאשיסט שמוכן להקריב הכול עבור אמונתך הבלתי רציונלית והמיושנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש הבדל בין שניהם
למה,
להשמיץ,
16/03/05 18:34
|
ביחס להומואים אמנם אין הבדל, אבל ביחס ליהודים יש הבדל. אצל בן גביר קוראים להם ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מסכים עם כל מילה!!!
ל"ת
יאיר,
16/03/05 17:32
|
|
 |
15.
מסכים עם כל מילה
רונן,
נתניה,
16/03/05 16:33
|
אני דווקא לא איש ימין, אני חרדי שלא תמיד מסכים עם בן גביר אבל הפעם :
הוא צודק ובגדול. !!!
נ.ב. נחמד לשמוע שלא רק את השמאל מביאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כל הכבוד nrg
גלעד,
16/03/05 16:31
|
אם אתם מביאים את איתמר בן גביר לכתוב טור אז באמת יש ניצוץ של הגינות בתיקשורת.
רק חבל, שלא נתתם לטור מקום מרכזי יותר, ולא במדור של כותבים קוראים - בכל זאת , הוא איש מפורסם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, תקראו
חוות,
גלעד,
16/03/05 18:37
|
יש עוד מפורסמים : היטלר, סטאלין, חמליניצקי... ואם הם מתים לצערנו אז אפשר לתת לממשיכי דרכם לכתוב ב NRG.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
רף החוצפה עולה מיום ליום
פזית הירגזית,
16/03/05 16:13
|
איתמר בן הגביר החוסם צמתים בעורקי תחבורה ראשיים בצמיגים בוערים, שכבר הוציא שם רע לבריונות עצמה, מתנגד למצעד עליז וצבעוני של בני אדם שנבראו בצלם. כן, אלוהים ברא גם את ההומסקסואלים, מין צפורי גן עדן, שיקשטו את ירושלים וינערו אותה ליום אחד מהקנאות הדתית, של שלוש הדתות, ומהחושך החרדי. ושמעתי שמועות שגם במחנה שלך יש הומואים, ורבים אפילו, שמרוב תסכול מיני מחפשים פעילות מהסוג שאתה מציע, ואינך הראשון. שמעת על ה אס אה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
איתמר בן גביר חשוב שתקרא
אר,
16/03/05 16:11
|
אם אני לא טועה אתה דובר של איזה תנועה ובתור דובר ואיש תקשורת עשית פה טעות איומה דבר ראשון אתה מצטיר כשונא הומואים פנאט דתי קיצוני דבר שיגרום לך לספוג אש מכל הכיונים אפילו מאנשי ימין חילונים למה לך אתה ותנועתך גם כך לא פופולרים אני הייתי ממליץ לך לומר דבר כזה ירושלים היא עיר קודש של 3 דתות גדולות והיה ראוי מאוד שקהילת הומואים תפנה גם לנציגים הנוצרים והמוסלמים שבעיר לבקש את אישורם כמו כן הקהילה אם היה לה מעט כבוד כלפי אנשים אחרים הייתה צריכה לכנס ישיבה אם כל הגורמים הדתיים בעיר יהודים נוצרים ומוסלמים על מנת להסביר את מטרת המצעד את מסלולו את ההגבלות שיוטלו על המשתתפים (כגון איסור על התגופפות ברבים או התערטלות ) ואת הצעדים שנוקטים מארגני המצעד על מנת שלא יפגעו אנשים דתים שוב לא רק היהודים ישנם גם נוצרים ומוסלמים לפי דעתי אם היית כותב מאמר כזה היו לך הרבה יותר תומכים ואולי גם הינו מצליחים לסכל את הביזיון הזה כרגע אני מקווה שאם התוכנית של המצעד פלוס תמונות מאירועים קודמים של הקהילת ההומואים תגיע לאנשי הוואקף המוסלמי המצעד ירד מעל הפרק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השתתפתי באירועי הגאווה
עדי,
16/03/05 17:57
|
שהיו בירושלים עד כה והם היו יפים ומכובדים. הם גם לא התאפיינו בפרובוקטיוביות מיוחדת בהבדל מתל-אביב. אין צורך להתבייש, זה בדיוק מטרת המצעד. חופש. יש בעולם הורוד לפעמים כ''כ הרבה יותר אהבה, כבוד לאדם ואושר מבקהילות הטרו-סקסואליות, יש לנו מה ללמוד. כל הכבוד לכל אלו שתומכים באירוע, שיתנו לאנשים אומץ, שיצילו בני-נוער מהתאבדות, בושה, אלימות, פשוט כי הם נולדו איך שנולדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמכיר את איתמר יודע ש...
גלעד,
16/03/05 16:32
|
שיקולים של פופולריות לא מעניינים אותו. הוא איש אמת . כל הכבוד לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אוהבים אותך איתמר
ל"ת
אלון,
גוש עציון,
16/03/05 16:04
|
|
 |
10.
איתמר! ישר כח!
ל"ת
ש,
16/03/05 16:00
|
|
 |
9.
אני הכי מוסרי
שלמה המלך,
16/03/05 15:26
|
שיר השירים, (עכשיו התגרשתי מאישתי ה999) ע''ח שלימה המילך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ואים שאול ויהונתן
צוריאל,
16/03/05 15:17
|
ש''אהבתם עזה מאהבת אישה'' היו רוצים להשתתף במצעד בירושליים מה היה עושה בין גביר, מעיר את כהנא מקברו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צוריאל אתה טועה
tr,
16/03/05 18:22
|
א) זה אהבת דוד ויהונתן ב )הפירוש שאתה נותן לפסוק הוא פירוש שלך בלבד אפשר לפרש זאת אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
בן גביר מסלף הכתובים
און שריג,
נחלים,
16/03/05 14:36
|
זכר מין שלישי ונקבה ברא אותם, נכתב במקורותינו, אך יש כאלה החפצים בשינוי הטבע האנושי ומעוניינים לשנות סדרי עולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי כאן המסלף
אהרון,
16/03/05 16:03
|
|
 |
6.
מה איתמר בן גביר מזיין בשכל
שירי,
16/03/05 14:05
|
ישנם מלא הומואים גם בחברה הדתית. אין שום קשר בין מחט לתחת אופס, בין תחת לתורה. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באולפנות אמונה-25% לסביות
ל"ת
ד''ר שולה ליפשיץ,
מורג,
16/03/05 14:33
|
|
 |
5.
כאילו לא היו יותר פיגועים,
ג,
ירושלים,
16/03/05 13:43
|
מיתון כלכלי, או מתנחלים מטורפים שמנסים לשבור את שלטון החוק במדינה - מצא לו בן גביר עילה אנכרוניסטית להתנגד לדמוקרטיה הנאורה, שבה כל אחד חי לפי ראות עיניו, כל עוד אינו מפר את החוק במדינה. נו, אם היה לנו ספק בשייכותו של בן גביר לכוחות האופל או כוחות האור - הנה הוכחה ניצחת: באופן לא מפתיע - אשר לדעתי, רק מטיל צל קודר על שאר הדוגלים באידיאולוגיה הז'בוטינסקית ודומיהם, לעתים על לא עוול בכפם - קנאות ימנית-דתית מטורפת מתבטאת גם כלפי אחינו מבית, ולא רק כלפי ערבים שדמם מותר. תגיד, למה לא לעצור ולחשוב שנייה, לשם שינוי, לפני שאתה מוציא איזה מילה מהפה? לא חשבת על הנזק התדמיתי הנוסף שחשכת מחשבותיך עשויה לגרום לאנשים קצת יותר נאורים ממך, אשר במקרה חולקים משהו מהמחשבה המדינית, אבל עדיין שפויים יותר? מצד שני - כן ירבו קלי-דעת כמוך, שיחסכו ממני מאמצים מיותרים. עבודתם של צדיקים הלא נעשית בידי אחרים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
in my yeshiva-2 ramim are gay
ל"ת
roi kerner,
efrat,
16/03/05 14:34
|
|
 |
4.
איתמר אתה הגדול מכולם!!!!
ל"ת
רועי,
י-ם,
16/03/05 12:13
|
|
 |
3.
בן גביר אתה פרימיטיבי
דוד,
צפון,
16/03/05 11:54
|
אני לא חושב שההומואים בחרו להיות הומואים. זו נטייתם כי, לשיטתך, כך ברא אותם האל. ולשאלתך - אם הבן שלי יבחר, דווקא, להתחתן עם גבר ולא עם אשה, אני אקבל את זה באהבה. עדיף לי בן הומו מאושר מבן סטרייט אומלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנה הבאה מצעד הגאווה במכה
ברי,
16/03/05 12:39
|
אין סתירה בין הדברים. אני לא חושב שבן גביר מעוניין בפגיעת אושרו של מישהו, ואם זאת גם אתה וגם אני על אף הגישה הליברלית היינו רוצים לראות את ילדנו מוצאים את אושרם בחיק בן זוג מהמין השני. הדיון הוא באשר הוא האם יש מקום להכניס את הפריצות וזאת אכן פריצות ותועבה לעיר המסמל קדושה האם היו מתעקשים קהילת ההומו לסבי לצעוד בגאווה בכותלי הוותיקן? ואם כן מאלו מנעים יעשו זאת? האם היית מתיר את שיתוקה של ת''א לשבת שלמה, תחשוב על זה שהחרדים ינסו להשבית באמצעי כפייה אבסולוטית (ואני אומר אבסולוטית) את תל אביב ולו רק מכניסת השבת למשך שבע שעות בלבד ורק בשביל עונג שבת- הלא הייתה קמה צעקה שהסכסוך הפלשתנאי היה מתגמד בצילו. האם היית עושה זאת בישוב ערבי נגיד אום אל פחם רק בשביל לאמר שקיימת אוכלוסיה הומו לסבית בקרב הערבים, עכשיו דמיין זאת במכה הקדושה למוסלמים... לברליות, פתיחות, דמוקרטיה, לא יכולות להוות חצים של אולוסיה אחת באחרת. אין מקום לפרובוקציות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך, מכה זה פה
ל"ת
או ברלין,
או טהרן,
16/03/05 18:38
|
|
 |
2.
חילונים-אין מחויבות לכלום
בועז אופיר,
ראשון לציון,
16/03/05 11:49
|
בס''ד
חילונים אין מחויבות לכלום אבל אין גם דרך
מאת: בועז אופיר
להתחתן הם רוצים, כדת משה וישראל לברית הם מזמינים מוהל בבר מצווה הם דואגים שהבן יעלה לתורה וכמובן הם מזמינים את כל המשפחה וכשהם נשאלים למה? מתקבלת התשובה ''אנחנו יהודים, זה ברור לא?'' והכל, הכל הם מבקשים, הכל שיעשה כמו שכתוב בספרים ''ושלא יהיו טעויות חלילה, אנחנו יהודים'' הם אפילו מאוד מתגאים שהורי הוריהם היו רבנים ויש להם במשפחה כמה דתיים יש להם לב טוב והם עוזרים והם אף פעם לא שוכחים, אף פעם את היותם יהודים, אבל... שבת זה לא בשבילם הם לא דתיים, הם חילונים, תפילין זה קשה וזה בטח בלגן, יש להם משהו כזה בארון פתאום הם נזכרים, שהם לא נגעו בהם כבר שנים קדיש הם לא יודעים לומר, שחרית, מנחה, ערבית ''מה יש כאלו מילים בעברית?'' כשרות למה בכלל? אצלם בארון הכל מסודר מקווה זה מקום לא נקי ורע, תפילה - מיותר ונורא חגים זה טוב כי בהם אוכלים זה לא משנה בשביל מה אותם חוגגים או מה בכלל הם לנו מסמלים אבל את חגיגות הסילבסטר הם לא מפספסים מצוות למה? הם אנשים טובים ויש להם כל כך הרבה ספורים עד כמה הם אנשים צדיקים. לצום? ''למה?'' ''מה עשינו רע'', לחזור בתשובה? ''מה?'' ''אנחנו אנשים טובים, למה? ''אלוקים יש בשמים? ''בטח'', ''אנחנו אנשים מאמינים וזה ברור'' אבל... מצוות? ''עזוב אותנו משטויות'' ''אנחנו אנשים טובים, יש לנו לב טוב'' ''אנחנו יהודים'' והם על כך מתעקשים ''בטח שיש אלוקים'' ''מה אתה חושב שאנחנו לא יודעים'' ''אבל תשמע זה קצת קשה, גם מתאים לנו ככה'' חילונים- חיים בלי להבין את החיים חילונים- הם מבינים שהם לא מבינים את עצמם חילונים- אין מחויבות לכלום, אבל אין גם דרך פשוט חיים איך שבא, לא רע? הא... שהשם יעזור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאכלים
בועז אופיר,
ראשון לציון,
17/03/05 11:16
|
אם אנשים.. היו פחות אוכלים מאכלים שמנים.. אז הם היו מר..זים וגם פחות מפ..ליצים.
גם תר..נגול יש בו רק עצם .. גדול ומכיל פחממות וגם.. ויטריאול אלוקים כל יכול. אלוקים כל יכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי כתב את זה?
ל"ת
בועז אופיר,
ראשון לציון,
17/03/05 15:00
|
|
 |
אני
ל"ת
בועז אופיר,
17/03/05 15:37
|
|
 |
תקרא את הכתבה
בועז אופיר,
ראשון לציון,
17/03/05 16:29
|
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/25/ART/858/593.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכתבה לא נותנת לך לגיטימציה
אבי מרגי,
17/03/05 20:55
|
|
 |
נרקסיסט.. ואתה קורא לעצמך ענו
בועז,
17/03/05 20:31
|
|
 |
זה נכון אבל
מבין בהלכה,
16/03/05 15:22
|
למה לא אמרת דברים אילה לדוד המלך, בת שבע ואבישג השונמי, לשאול ויהונתן וללוט ובנותיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מבין בהלכה- יתכן
E&H,
16/03/05 18:40
|
|
 |
שני יהודים בזה העולם חיים
בועז אופיר,
ראשון לציון,
16/03/05 16:49
|
בס''ד
שני יהודים בזה העולם חיים
שני יהודים בזה העולם חיים שני יהודים ושניהם אחים, שני יהודים אחד מאמין באלוקים והשני לא ''מבין'' לשניהם אותו עבר על שניהם יאמרו הגויים אותו הדבר לשניהם אותם אבות ושניהם בעולם הזה צריכים לחיות, השאלה איך? לפי דרכי התורה או לפי ''איך שבא'' אחד מאמין בתורה השני לא מבין בכלל מה קרה אחד כל יום מתפלל לאלוקים השני אומר לעשות ''חיים'' אחד רוצה לחיות כמו גוי, השני אומר ''אוי ואבוי'' אחד רוצה צניעות, השני בעד פריצות האחד אומר ''הכל מבחן, הכל זמני'' השני אומר ''הכל זה אני'' האחד מניח תפילין, השני לא מאמין האחד עושה מצוות, השני רוצה רק לחיות שני יהודים, אחד רוצה להתחבר לאלוקים השני רוצה חיים קלים אחד יש לו אמונה, השני ברח מהדרך הנכונה לשניהם אותו האלוקים והוא ממתין... אחד יש לו גם את העולם הזה וגם את העולם הבא השני אין לו גם את העולם הזה וגם לא את העולם... אחד יודע את האמת השני גם, אבל הוא פשוט לא מעוניין הוא קטן, קטן... והוא מתעסק עם בורא עולם... והוא בשר ודם... ויש יום אחרון ובסוף עושים עם כל אחד חשבון והכל שם רואים, את כל החיים מכל הזויות, מכל הכיוונים וכבר אי אפשר לשחק שם משחקים כי זה כבר זמן לתת הסברים איך בוזבזו חיים על שטויות והבלי הבלים איך בריאה של מלך מלכי המלכים חיה ולא חשבה על יום הדין להתעורר.... להתעורר.... עדיף כמה שיותר מהר להתעורר.... אף אחד לא יודע מתי אצלו הכל ייגמר הכל מצולם, הכל, אנחנו כלום, כלום זמניים... הוא בעל הבית ... הוא בעל היקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב שכחת את התרופות ???
ל"ת
שי,
17/03/05 11:08
|
|
 |
ממש לא יפה
מירית ברגמן,
שנקין,
17/03/05 21:40
|
בכל זאת מדובר באחד המשוררים של ימינו, אז למה לדבר כך? אולי אני לא מזדהה עם דיעותיו של בועז אבל הכתיבה שלו מאד יפה ומרגשת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיר על תומי לפיד
בועז אופיר,
ראשון לציון,
17/03/05 10:45
|
תמיד לפיד אתה גיבור אתה מדהים אתה ענק. אין אף חבר כנסת עליך אין אין אין אף אחד. אנחנו כלום בלעדך. כולנו אוהבים אותך. אתה אבא של יאיר שגם אותו אנחנו אוהבים. צריך להבין רק שינוי זו הדרך כי אין דרך אחרת אין אין כולנו יהודים רק שינוי להצביע כולנו יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא כתבתי את זה
ל"ת
בועז אופיר,
ראשון לציון,
17/03/05 14:58
|
|
 |
שיר על גאווה
בועז אלטרנטיבי,
ראשון לציון,
17/03/05 11:28
|
בס''ד
כולנו בני אדם הומואים.. סטרייטים.. אחד רוצה אישה אחד רוצה זכר אבל בפני בורא עולם (שאינו קיים) כולנו אותו הדבר.
סובלנות היא הדרך רק סובלנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
נכון. נכון. יששר כח
ל"ת
בועז אופיר,
ראשון לציון,
16/03/05 11:43
|
|
 |
ואתה טוען שאתה מטיף לסבלנות
בועז,
17/03/05 10:46
|
ואז אתה אומר כאילו דברים? אתה צבוע, מתנשא, טיפש ופרימיטיבי. תתבייש לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כמוני, אני אוהב את יש''ע
מנחם מאיר,
ראשון לציון,
29/03/05 03:29
|
ב''ה
מחזור שירי ימין
למה לעקור בתים רבים כמו מים לים מכסים עדיף לבנות חומה ומאחורי החומה מגדל ובתוך המגדל עכבר והעכבר לובש קסדה ובקסדה יש חור
אפשר להפגין בכל מיני כבישים אפשר להרוס את המדינה כי רק אלוהים חשוב ארץ ישראל הכי קדושה אין יותר קדושה ממנה חיפשתי בחיי
אני אוהב את גוש קטיף יותר מהחיים בעצמם חייבים להישאר בעזה בכל מחיר כי אין ברירה מקסימום יבוא חייל נירק עליו
אני מאמין ברבנים הם הכי צודקים ומי הכי טועה? בג''ץ! עובדה. הם כולם הומאים ואלוהים חושב אחרת
לסיום, שיר קצר על חופש הביטוי בימין
הגב לתגובה זו
|
|