 |
117.
חסידים מספרים:
חסיד,
וויליאמסבורג,
25/03/05 15:45
|
חסיד צעיר אחד קם בבוקר וסיפר לאבא שלו: ''אבא, חלמתי שאני אדמו''ר''. השיב האבא: ''השאלה היא אם גם החסידים שלך חלמו את זה...''
והוא הדין למכריז על עצמו: ''אני מנהיג''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
מה יושיענו זה ?
עזרא,
בית נחמיה,
20/03/05 22:13
|
האם הוא מביא איתו דעות חדשות? או שיטות חדשות? מה הבשורה הגדולה של וילנאי? שהוא יפנה עוד יותר ישובים משרון? או אולי שיפנה את ירושליים? לא צריך אלוף מיל. בשביל לעשות שלום מדומה עם הערבים, ע''י וויתורים מפליגים ולבסוף לקבל טרור ולהישאר קרח מכל הכוונים. נגיד למתן ווילנאי כבר היו חכמים גדולים ממך שברוב חכמתם הביאו לנו את סרטן אוסלו עם גרורות. אנא אל תציק לעם ישראל. השאר בביתך ודאג למשפחתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
אתם כולכם
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
20/03/05 12:12
|
אותו דבר אן הבדל בדעות בגישה ובחינוך זה לא משנה כבר מי יהיה ראש ממשלה או מיפלגה עם ישראל נימצא בתוך תהליך שלאף אחד אן ידע מה יהי ה בסופו ובסופנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
גם מצנע חלם
מוטי חיפה,
19/03/05 15:03
|
וכי אסור לחלום? אהוד ברק המתאים ביותר, תלמדו מהכשלון האחרון, ואים לא, תמיד אפשר להצביע לשינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצנע חלם???תקרא ותבין שטעית
משה ,,
פתח תקווה ,,
19/03/05 20:49
|
עלייתו ונפילתו בימים הראשונים לאחר שהכריז על מועמדותו לראשות העבודה (ולראשות הממשלה) דימו העיתונאים את עמרם מצנע למטאור ציבור תומכי 'העבודה',שהוא רחב הרבה יותר מציבור מצביעיה ,ראה בו את התקווה החדשה ,את הפוליטיקאי הזך והטהור שיחלץ את המפלגה מןהבוץ העמוק שבו היא שקועה מאז פברואר 2001 בו ספגה המפלגה את התבוסה הקשה ביתר בתולדותיה , אולם, בימים האחרונים כבר מתחיל מצנע להיראות ככוכב נופל ,הסקרים עדיין מאחרים לאתר זאת ,אך במרוץ המפלגתי מתחיל מצנע לרדת מפסגת ההובלה, אל עבר המקום השני (אחרי פואד) ואולי אפיל והשלישי (גם אחרי רמון),
מה קרה למצנע? ראשית, לא קרה כלום , פשוט כלום , מאז הכריז על מועמדותו לא עשה מצנע שום טעות , למעט אולי הכנס האומלל בשפיים , שכשלונו נופח מעבר לכל פרופורציה אין פוליטיקאי בישראל ,מן הרב עובדיה ועד וייצמן שירי , שלא חש את האכזבה שבהגעה לכנס רב משתתפים , שמתגלה כאולם חצי-ריק, אז פעם אחד זה קרה גם למצנע , ממש לא ביג דיל , בדרך כלל , נופלים הפוליטיקאים שלנו בגלל טעות טקטית, לא בגלל אסטרטגיה תשאלו את שמעון פרס ,הוא יספר לכם שכל כשלונותיו במערכת הבחירות נבעו מטעויות טקטיות ,לא בגלל אסטרטגיה שגויה , אברום בורג נפל בגלל ההפסד הבלתי נשכח לאמנון רובינשטיין ,ברק ונתניהו נפלו בגלל שורה ארוכה -של טעויות טקטיות , שנבעו כולן מן האופי הקלוקל שלהם , אבל זה עניין למאמרים אחרים, למרות שפיים, מצנע לא נפל ברמה הטקטית, הוא נפל ברמה האסטרטגית, מצנע יכול היה לקחת בהליכה את מפלגת העבודה, ולהשאיר הרבה מאחור גם את פואד הבלתי אטרקטיבי, וגם את רמון שלא מצליח להסיר מעל גבו את גיבנת ההסתדרות , אבל, מצנע נכשל בנקודה הקריטית ביותר (שבה גם כשל אמנון ליפקין שחק לפני שלוש שנים ) - שלב הצגת המועמדות, שלב הצגת המועמדות הוא המקום בו באמת נחשף המועמד לציבור, ערוצי הרדיו מעבירים את הנאום בשידור ישיר, מהדורות החדשות מביאות קטעים נרחבים מן הנאום, וחלקים נרחבים בציבור (בעיקר אלה הכמהים למנהיגות החדשה), זוקפים את אזניהם ומקשיבים בעניין רב למסר (נגיד) שמביא המועמד , המסר שהביא מצנע היה מוטעה מן הבחינה האסטרטגית, מי שרוצה להיות מנהיג מפלגת העבודה, ויותר מכך - שואף להגיע בשנים הקרובות לראשות הממשלה, לא יכול להציב עצמו על המיקום של יוסי ביילין, מן הבלאטה (מרצפת מרצפת) של יוסי ביילין אפשר, ביום טוב, להגיע ל- 30 אחוז מן הקולות בפריימריס של העבודה, ולהיות אופוזיציה מכובדת למנהיג הנבחר, במיקום הזה, אין מה לעשות, אי אפשר לנצח, ברגע בו הבהיר מצנע זהו מיקומו, הוא כבר יכול היה כמו בטרגדיה יוונית, לראות באופק את הכשלון בקלפיות,
מדוע בחר מצנע למקם עצמו בעמדה כל כך שמאלית? יתכן שמדובר בקריאה לא נכונה של האלקטורט, יתכן שיש כאן אמונה (שגויה) כל שהיא כי אלו העמדות המנצחות, סביר הרבה יותר להניח כי מצנע ידע כל זאת, ולמרות הכל, החליט כי הוא הולך על השקפת עולמו, והוא אינו מוכן להתפשר עליה גם במחיר של הפסד ידוע מראש, אם כך (ואם מצנע ימשיך לדבוק בעמדותיו, ולא ישבור בהמשך ימינה) אני מסיר את הכובע בפני מצנע, כורע בענווה, ומכריז עליו כפוליטיקאי ההגון הראשון בפוליטיקה הישראלית מאז בני בגין,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
מתן אותי שכנעת
רונן גנון,
חיפה,
19/03/05 14:06
|
|
 |
112.
אני מעדיף אחד כמו וילנאי
אורן גבאי,
מודיעין,
19/03/05 10:34
|
על כל המתוחכמים והמיזיקם כמו אהוד. אחד שעבר זמנו כמו פרס ואחד שיכול אולי להיות בראש מפלגה קטנה כמו פרץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
קיבלת את קולי
ל"ת
רותם,
נתניה,
19/03/05 03:23
|
|
 |
110.
אהוד איזב בגדול - רק וילנאי
תומך ברק לשעבר,
19/03/05 02:53
|
ברק בא, הס והלך ועכשיו לא מתבייש לנסות לכבוש את המפלגה מחדש. לא פלא שהוא לא ממריא. צריך לתת צ'אנס לוילנאי לשקם את מה שברק הרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצוי להכיר את מצנע יותר לעומק
משה ,,
פתח תקווה ,,
19/03/05 13:33
|
עמרם מצנע מנהיג אמתי וכריזמטי חבר כנסת נולד: 20/02/1945 נולד בישראל בשנת 1945. נשוי ואב לשלושה ילדים ובעל תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה. בוגר התוכנית לאנשי ציבור בכירים (C.F.I.A) של אוניברסיטת הרווארד, בעל תואר שני במדעי המדינה ותואר ראשון בגיאוגרפיה מטעם אוניברסיטת חיפה, ובוגר בית הספר הגבוה למלחמה בפנסילבניה, ארה''ב. בשנת 1963 התגייס לצה''ל, ואת רוב תפקידיו, ממפקד טנק ועד מפקד אוגדה סדירה, מילא בחיל השריון. בין תפקידיו הצבאיים בולטים: מג''ד שריון בחטיבה 7, מפקד קורס קציני שריון, קצין אג''מ של גייסות השריון, מפקד חטיבת השריון 'ברק', מפקד בית הספר לפיקוד בחיל השריון, מפקד חטיבת מילואים, מפקד אוגדת שריון סדירה, מפקד בית הספר לפיקוד ולמטה וראש מחלקת מבצעים במטה הכללי.
בשנת 1986 קודם לדרגת אלוף והפך חבר במטה הכללי. שלושה תפקידים מילא מצנע כאלוף בצה''ל: עוזר ראש אג''מ, אלוף פיקוד המרכז וראש אגף התכנון.
השתתף ולחם בארבע ממערכות ישראל: במלחמת ששת הימים הוענק לו עיטור מופת, במלחמת ההתשה, במלחמת יום כיפור קיבל צל''ש הרמטכ''ל ובמלחמת של''ג היה ראש מטה לחזית הסורית בלבנון. הוא נפצע פעמיים, בקרבות מלחמת ששת הימים ובמלחמת יום כיפור.
אחד התקדימים האזרחיים שכבש מצנע עוד בהיותו לובש מדים היה החתימה על הודעת סירוב מפורשת לשרת בלבנון, יחד עם קצינים בקבע ובמילואים. במכתב שכתב לממונים עליו טען כי ''בנסיבות שנוצרו בעקבות האירועים האחרונים (סברה ושתילה), הגעתי למסקנה שלא אוכל להמשיך במילוי תפקידי. אין לי יותר אמון בדרג האחראי על הצבא. ארגיש שאוכל לחזור לצבא אחרי ששר הביטחון יתפטר''. כשהשתחרר מהצבא התמודד מצנע על ראשות עיריית חיפה כנציג מפלגת העבודה בשנת 1994 וזכה בה, ושוב נבחר לראשות העירייה בבחירות המוניציפאליות בשנת 1999.
באוגוסט 2002 הודיע כי יתמודד על ראשות מפלגת העבודה ועל ראשות הממשלה לקראת הבחירות הבאות, ואכן בנובמבר 2002 נבחר בפריימריס לתפקיד יו''ר מפלגת העבודה. בינואר 2003 היה מועמדה לראשות הממשלה בבחירות, בהן הפסיד הפסד צורב לאריאל שרון.
מיד לאחר הבחירות הודיע מצנע כי הוא פורש מראשות מפלגת העבודה אך נשאר חבר כנסת מטעמה. במהלך שנתו הראשונה בכנסת הוא הספיק לשמש ראש האופוזיציה עד מאי 2003 וחבר בוועדת הפנים ואיכות הסביבה, מ''מ בועדת כלכלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה
ל"ת
רונה ג,
מרכז,
19/03/05 12:04
|
|
 |
109.
צריך גבר לא איש מקהלה
sam,
19/03/05 01:30
|
ואיש רקודי עם לדוגמא אשתו אמצה שם משפחה נוספ לאמור אתה לא השולט להיות בראש צריך לדעת לשלוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק גבר סופר גבר עמרם מצנע
משה ,,
פתח תקווה ,,
19/03/05 13:20
|
מנהיג כריזמטי משכמו ומעלה ראה ערך , סא''ל מצנע עמרם 930552 על גילוי אומץ-לב, כושר מנהיגות ודבקות במשימה. תיאור המעשה: במלחמת יום הכפורים פיקד סא''ל עמרם מצנע על גדוד טנקים, שהוקם עם פרוץ המלחמה ולאור זאת הכרותם ההדדית של המפקדים והחיילים היתה שטחית. למרות זאת הצליח סא''ל עמרם מצנע לגבש את הגדוד תוך-כדי הקרבות, כאשר הוא מהווה דוגמה אישית לפקודיו, משך כל קרבות הבלימה. בליל 15-16 אוק' 1973 פיקד סא''ל עמרם מצנע על גדודו בקרבות ''החווה הסינית''. בקרב זה לחם גדודו בכוחות אויב עדיפים ובמשך הלילה נפגע הטנק של סא''ל עמרם מצנע והוא נפצע. למרות פציעתו המשיך בלחימה עוד מספר שעות עד שפונה. במעשיו אלה הוכיח סא''ל עמרם מצנע אומץ-לב, כושר מנהיגות ודבקות במשימה. ישר כח עמרם מצנע מנהיג לדוגמה ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
מספיק
John,
L.a.,
19/03/05 01:06
|
|
 |
107.
עושה רושם טוב וילנאי, אני איתו
ל"ת
שלי,
חדרה,
19/03/05 00:55
|
|
 |
106.
תראו את התמונה שלו, לפני/אחרי?
אמנון,
19/03/05 00:31
|
|
 |
105.
תיקון: זאב וילנאי
זלצמן,
חיפה,
18/03/05 22:08
|
זאב וילנאי ז''ל היה איש א''י השלמה. באחרית ימיו אפילו הצטרף למפלגת ''התחיה'' ורץ מטעמה לכנסת. כך שקשה לקרוא לו ''מפא''יניק''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
הגיע הזמן למנהיג כמו וילנאי
איילון,
מצפה רמון,
18/03/05 21:40
|
ישר, הגון, ויחד עם זאת חזק ויודע להוציא תכניות לפועל. איש ביצוע יוצא מהכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת להוסיף רדום ומשעמם.
ל"ת
אוהד,
19/03/05 00:07
|
|
 |
103.
רק וילנאי יעשה מהפיכה בעבודה
גדי,
משמר השבעה,
18/03/05 21:38
|
הוא היחיד שלא מונע על ידי שיקולים של אינטריגות פנימיות ופוליטיקות קטנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וילנאי אינו איש של מהפכות
אבי,
19/03/05 00:08
|
|
 |
דווקא מישהו כזה יוכל לעשות
אורנה יפה,
ת''א,
19/03/05 10:33
|
הוא איש של מעשים ולא של מילים - ולי הספיק מאנשי המילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
וילנאי מסתמן כמנהיג חזק
חני,
מבשרת ציון,
18/03/05 21:24
|
לא אחד שנותן שידרכו עליו כמו מצנע בזמנו, ויחד עם זאת בנאדם הגון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון וילנאי חזק
אלוף,
19/03/05 00:08
|
|
 |
חזק באמינות, יושר ומהיגות
ל"ת
רווית דהן,
19/03/05 10:32
|
|
 |
101.
וילנאי היה מפקד אמיץ,חם ואנושי
ל"ת
חייל שלו לשעבר,
18/03/05 21:22
|
|
 |
100.
עושה רושם שוילנאי ינצח ביוני
ירמי,
צפון,
18/03/05 21:20
|
ברק לא ממריא (וטוב שכך) פרס בן 5476 בערך - וילנאי הולך לקחת בגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וילנאי הולך לקחת כוס קפה
עמית,
19/03/05 00:09
|
|
 |
99.
מה רע באלופים בפוליטיקה?
קצין מיל.,
18/03/05 20:33
|
כל עוד אתם בצבא שומעים מכם דעות המשקפות חוות דעת מקצועיות למדי על המצב הבטחוני. כאשר אתם מגיעים לפוליטיקה קורים לכם שני דברים (וזה קרה כמעט לכל אלוף שפנה לפוליטיקה): א. אתם מביאים אתכם את השררה, את ההכרות שלכם עם המנגנון ואת כל הסגנים והפחות הסמוכים על שולחנכם - תודה רבה אבל זה בהחלט אינו בריא לדמוקרטיה. ב. אתם מפנים עורף למקצועיות הביטחונית שרכשתם בשרותכם בצה''ל.
ובכן מתן ידידי, א. לשררה שלך אין אנו זקוקים. נסתדר גם בלי העוזרים, השלישים ושאר הצילעגרים והנמושות שאתה רוצה לדחוף, מלבד זאת עדיפה דמוקרטיה עם קצת ברדק מדיקטטורה-אוליגרכית מסודרת למשעי. ב. האקספרטיזה הבטחונית שלך, התכופפה לגמרי כדי שתתאים למסגרת שבחרת בה אחרי שהשתחררת, ואינה טובה יותר עבור עם ישראל.
אתה ברק, פואד, מופז, שרון ושאר האחשדרפנים, עשו לנו טובה השארו בבית. נסו להסתדר בשוק הפרטי כמו כל אזרח נורמלי. ליקקתם דבש בצבא עם סוללות של עוזרים, נהגים, מזכירים, סגנים ופחות, חוסר דאגות כלכליות ותנאים פנטסטיים. רק אל תספר לי שסיכנתם את חייכם או שתרמתם למדינה יותר מאשר כל אזרח המשרת במלואים ביחידה קרבית עד גיל 50. עכשיו נגמרו הימים הטובים. לא מגיע לכם כלום מעבר לפנסיה הנפוחה. אנא הפסיקו לנסות ''לשלוט'' בנו. אם עדיין הנך מתעקש שמגיע לך משהו על ''תרומתך'' למערכת ועל השתייכותך ל''אצולת אדוני הארץ''. שימון יסדר לך אולי שגרירות בפאראגוואי או זימבבווי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
וילנאי, המפלגה איתך!
ל"ת
עדי,
18/03/05 19:52
|
|
 |
איזה מפלגה?
ל"ת
נמרוד,
19/03/05 00:10
|
|
 |
97.
וילנאי הגון וזה נדיר בפוליטיקה
חיים,
רעננה,
18/03/05 19:51
|
|
 |
96.
וילנאי המתמודד הראוי ביותר
ל"ת
רז,
תל אביב,
18/03/05 19:49
|
|
 |
95.
מתן ראש מעל כולם
ilanb,
mpui,
18/03/05 19:46
|
ספרא וסייפא
מתן זה הראש שלי.
איש חינוך
איש איכות סביבה
וגם איש בטחון
יותר מזה אנחנו לא צריכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למעט עמרם מצנע מעל פואד איציק
משה ,,
פתח תקווה ,,
18/03/05 22:15
|
פרס רמון ושאר הבררות רק לא מעל הראש שלי עמרם מצנע ותקרא טוב טוב עם מי יש לנו את הכבוד , עמרם מצנע חבר כנסת נולד: 20/02/1945 נולד בישראל בשנת 1945. נשוי ואב לשלושה ילדים ובעל תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה. בוגר התוכנית לאנשי ציבור בכירים (C.F.I.A) של אוניברסיטת הרווארד, בעל תואר שני במדעי המדינה ותואר ראשון בגיאוגרפיה מטעם אוניברסיטת חיפה, ובוגר בית הספר הגבוה למלחמה בפנסילבניה, ארה''ב. בשנת 1963 התגייס לצה''ל, ואת רוב תפקידיו, ממפקד טנק ועד מפקד אוגדה סדירה, מילא בחיל השריון. בין תפקידיו הצבאיים בולטים: מג''ד שריון בחטיבה 7, מפקד קורס קציני שריון, קצין אג''מ של גייסות השריון, מפקד חטיבת השריון 'ברק', מפקד בית הספר לפיקוד בחיל השריון, מפקד חטיבת מילואים, מפקד אוגדת שריון סדירה, מפקד בית הספר לפיקוד ולמטה וראש מחלקת מבצעים במטה הכללי.
בשנת 1986 קודם לדרגת אלוף והפך חבר במטה הכללי. שלושה תפקידים מילא מצנע כאלוף בצה''ל: עוזר ראש אג''מ, אלוף פיקוד המרכז וראש אגף התכנון.
השתתף ולחם בארבע ממערכות ישראל: במלחמת ששת הימים הוענק לו עיטור מופת, במלחמת ההתשה, במלחמת יום כיפור קיבל צל''ש הרמטכ''ל ובמלחמת של''ג היה ראש מטה לחזית הסורית בלבנון. הוא נפצע פעמיים, בקרבות מלחמת ששת הימים ובמלחמת יום כיפור.
אחד התקדימים האזרחיים שכבש מצנע עוד בהיותו לובש מדים היה החתימה על הודעת סירוב מפורשת לשרת בלבנון, יחד עם קצינים בקבע ובמילואים. במכתב שכתב לממונים עליו טען כי ''בנסיבות שנוצרו בעקבות האירועים האחרונים (סברה ושתילה), הגעתי למסקנה שלא אוכל להמשיך במילוי תפקידי. אין לי יותר אמון בדרג האחראי על הצבא. ארגיש שאוכל לחזור לצבא אחרי ששר הביטחון יתפטר''. כשהשתחרר מהצבא התמודד מצנע על ראשות עיריית חיפה כנציג מפלגת העבודה בשנת 1994 וזכה בה, ושוב נבחר לראשות העירייה בבחירות המוניציפאליות בשנת 1999.
באוגוסט 2002 הודיע כי יתמודד על ראשות מפלגת העבודה ועל ראשות הממשלה לקראת הבחירות הבאות, ואכן בנובמבר 2002 נבחר בפריימריס לתפקיד יו''ר מפלגת העבודה. בינואר 2003 היה מועמדה לראשות הממשלה בבחירות, בהן הפסיד הפסד צורב לאריאל שרון.
מיד לאחר הבחירות הודיע מצנע כי הוא פורש מראשות מפלגת העבודה אך נשאר חבר כנסת מטעמה. במהלך שנתו הראשונה בכנסת הוא הספיק לשמש ראש האופוזיציה עד מאי 2003 וחבר בוועדת הפנים ואיכות הסביבה, מ''מ בועדת כלכלה. ועכשיו תעשה חושבים,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
אתה נפוליאון...!
אתה נפוליאון...,
18/03/05 19:22
|
אתה נפוליאון...!...נבוכדנצר אתה...חתיכת בד עם דרגות ונהיה נפוליאון...אתה זקוק דחוף לרופא לפני שתהיה טרזן....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
וילנאי - אדם אנושי ומנהיג ראוי
חן,
חולון,
18/03/05 19:06
|
אחד שלא רומס חברים לדרך ומילה שלו זה מילה - אדם נדיר בנוף הפוליטי שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רגע של סדר בבלגן מה עם מצנע
משה ,,
פתח תקווה ,,
18/03/05 21:57
|
משכמו ומעלה אינושי כן ישר והגון וראוי להוביל עם כולם בגובה העיניים , עמרם מצנע חבר כנסת נולד: 20/02/1945 נולד בישראל בשנת 1945. נשוי ואב לשלושה ילדים ובעל תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה. בוגר התוכנית לאנשי ציבור בכירים (C.F.I.A) של אוניברסיטת הרווארד, בעל תואר שני במדעי המדינה ותואר ראשון בגיאוגרפיה מטעם אוניברסיטת חיפה, ובוגר בית הספר הגבוה למלחמה בפנסילבניה, ארה''ב. בשנת 1963 התגייס לצה''ל, ואת רוב תפקידיו, ממפקד טנק ועד מפקד אוגדה סדירה, מילא בחיל השריון. בין תפקידיו הצבאיים בולטים: מג''ד שריון בחטיבה 7, מפקד קורס קציני שריון, קצין אג''מ של גייסות השריון, מפקד חטיבת השריון 'ברק', מפקד בית הספר לפיקוד בחיל השריון, מפקד חטיבת מילואים, מפקד אוגדת שריון סדירה, מפקד בית הספר לפיקוד ולמטה וראש מחלקת מבצעים במטה הכללי.
בשנת 1986 קודם לדרגת אלוף והפך חבר במטה הכללי. שלושה תפקידים מילא מצנע כאלוף בצה''ל: עוזר ראש אג''מ, אלוף פיקוד המרכז וראש אגף התכנון.
השתתף ולחם בארבע ממערכות ישראל: במלחמת ששת הימים הוענק לו עיטור מופת, במלחמת ההתשה, במלחמת יום כיפור קיבל צל''ש הרמטכ''ל ובמלחמת של''ג היה ראש מטה לחזית הסורית בלבנון. הוא נפצע פעמיים, בקרבות מלחמת ששת הימים ובמלחמת יום כיפור.
אחד התקדימים האזרחיים שכבש מצנע עוד בהיותו לובש מדים היה החתימה על הודעת סירוב מפורשת לשרת בלבנון, יחד עם קצינים בקבע ובמילואים. במכתב שכתב לממונים עליו טען כי ''בנסיבות שנוצרו בעקבות האירועים האחרונים (סברה ושתילה), הגעתי למסקנה שלא אוכל להמשיך במילוי תפקידי. אין לי יותר אמון בדרג האחראי על הצבא. ארגיש שאוכל לחזור לצבא אחרי ששר הביטחון יתפטר''. כשהשתחרר מהצבא התמודד מצנע על ראשות עיריית חיפה כנציג מפלגת העבודה בשנת 1994 וזכה בה, ושוב נבחר לראשות העירייה בבחירות המוניציפאליות בשנת 1999.
באוגוסט 2002 הודיע כי יתמודד על ראשות מפלגת העבודה ועל ראשות הממשלה לקראת הבחירות הבאות, ואכן בנובמבר 2002 נבחר בפריימריס לתפקיד יו''ר מפלגת העבודה. בינואר 2003 היה מועמדה לראשות הממשלה בבחירות, בהן הפסיד הפסד צורב לאריאל שרון.
מיד לאחר הבחירות הודיע מצנע כי הוא פורש מראשות מפלגת העבודה אך נשאר חבר כנסת מטעמה. במהלך שנתו הראשונה בכנסת הוא הספיק לשמש ראש האופוזיציה עד מאי 2003 וחבר בוועדת הפנים ואיכות הסביבה, מ''מ בועדת כלכלה. ואני לא מזלזל בוילנאי אבל מצנע זה עמרם ועמרם זה האבא של משה ומשה נביא האומה ואני מנבא למצנע עתיד מזהיר יהיר גא וממולח עם ראש על הכתפיים שלמדינה תהיה תחושת החמצה אם מצנע לא יקבל את הגה השלטון עמרם מצנע עלה והצלח איש שלום וביטחון בהצלחה ומחזקים לך אצבעות ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המפלגה תקיא את כל הלוזרים
עמית,
19/03/05 00:11
|
|
 |
אני אוכל עכשיו ולא בא לי להקיא
משה ,,
פתח תקווה ,,
19/03/05 03:44
|
לגבי פרס אתה צודק אבל מצנע ,,, בטח לא קראת את כל הפרוטוקול יקול ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
אני עם וילנאי במאה אחוז
יוני,
בת ים,
18/03/05 19:04
|
אבל אני גם אוהב את ברק - הוא יוכל להיות שר ספורט מצויין אצל מתן (אם יתנהג יפה, כמובן)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
אהוד בא רק להרוס
תומך ברק לשעבר,
18/03/05 19:00
|
|
 |
90.
וילנאי - הגנרל הכי חברתי
אלירן,
נתניה,
18/03/05 19:00
|
אמר לא פעם שהוא בעד קיצוץ גדול בתקציב הביטחון לטובת עזרה לחלשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
וילנאי ינצח ביוני - ברק סוס מת
ל"ת
רלי,
חולון,
18/03/05 18:55
|
|
 |
88.
וילנאי לא דורך על חברים
רווי,
18/03/05 18:54
|
|
 |
הוא פשוט מרדים אותם
ל"ת
לווי,
19/03/05 00:11
|
|
 |
87.
וילנאי איש ביצוע מצויין
אורן,
יהוד,
18/03/05 18:52
|
|
 |
86.
מתני הבכייני ,מתי תבין שאתה לא
אוהב אותך מתן,
18/03/05 17:58
|
מתאים. אתה בחור טוב, אבל כבד. תמצא לך עיסוק שמתאים לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט מתאים
ל"ת
יניב ב,
חיפה,
18/03/05 18:40
|
|
 |
צודק- וילנאי כבד.
ל"ת
נהוראי,
19/03/05 00:12
|
|
 |
85.
נראה שוילנאי מלחיץ את כולם
דורון,
18/03/05 16:16
|
לפי התגובות של אנשי ברק והסקרים וילנאי מסתמן כאופציה רצינית. הבעיה של ברק שהוא אמר שהוא חוזר לתקופה ארוכה גם אם הוא מפסיד.... מעניין איזה תפקיד הוא יקבל אצל וילנאי.... אולי שר הספורט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
תעצרו אותי אני מנהיג אני.
אלדו שור,
רחובות,
18/03/05 15:06
|
אני לא עושה כלום מלבד לחלק צפחות אני מנהיג אני,אני מדבר באיטיות ובקול עמוק בלי תוכן ,אני מנהיג אני,אני משמיץ בלי הכרה את זה שאסף אותי למפלגת העבודה אחרי שביבי לא לקח אותי לליכוד,אני מנהיג אני קפצתי על יותר פודיומיום של ספורטאים מנצחים מלימור ליבנת,אני מנהיג אני,אני הולך להפסיד ביוני לברק אני מנהיג אני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך טעות הולך להפסיד למצנע
משה ,,
פתח תקווה ,,
18/03/05 22:19
|
|
 |
אתה שקרן מגעיל
איתי,
18/03/05 16:14
|
תראה לי צילום אחד של וילנאי על פודיום!!! אתה עובד אצל אהוד (אני לא אתפלא אם זה ממש אהוד ברק שכותב את התגובה הזו - הוא מספיק דפוק בשביל זה). תבייש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה מתעצבן יש עובדות.
אלדו,
רחובות,
18/03/05 18:23
|
אני מציע לך לעבור על עיתוני הספורט בתקופת וילנאי ולראות בעצמך שהאיש שבר את כל שיאי הפופוליזם,בהידחפו למצלמות ולא אני לא אהוד ברק,וגם לא עובד אצלו אני סתם עובד בעיתון ספורט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
תודה למעריב שהביא את וילנאי.
מתי.,
18/03/05 14:18
|
אנחנו מבקשים לשוחח עם וילנאי ולשאול אותו שאלות. האיש ראוי להתיחסות לא פחות מברק שקיבל אצלכם חשיפה גדולה למדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
מפלגה במשבר.
פעם תמכתי בברק.,
18/03/05 14:16
|
ברק ברח, מצנע שהאמנו בו ברח, רק פרס נשאר והא משכמו ומעלה אף על פי שברק גימד אותו ואת המפלגה.פרס, וילנאי ופואד ראויים. רק לא ברק.מן הראוי שכל החושבים לתמוך בברק ידעו שהם ידרדרו את העבודה לאי אימון הציבור.ברק הביא הנזק הגדול ביותר והוא מאוס על רבים שעזרו לו. הוא הביא רק כשלונות.ותפסיקו כבר לצעוק לנו לבנון לבנון.וילנאי מאוד ראוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
אין אין כברק! ימותו הקנאים !!!
ל"ת
אזרחית,
18/03/05 14:15
|
|
 |
אה זה את בעד ברק
עמר דורון,
ירושלים,
18/03/05 16:11
|
|
 |
רק ברק
ל"ת
אזרח,
19/03/05 00:13
|
|
 |
80.
וילנאי מקרין אמינות ואחריות
בוחר שנוי,
18/03/05 14:14
|
|
 |
79.
חי..חי..חי..עגלון בלי עגלה
ל"ת
מפלגת העבודה,
סוס מת,
18/03/05 14:14
|
|
 |
78.
קשקשן נבזה
יוסף,
פתח תקוה,
18/03/05 14:04
|
תפנה את משפחתך. נכשלת בצבא ואתה מנצל את כשלונותיך לפגוע ביהודים. בוש והכלם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי תרגע מצנע יפנה באלגנטיות
משה ,,
פתח תקווה ,,
18/03/05 22:07
|
מצנע אינושי ויביא שלום מצנע הגון וישר מצנע הגה את רעיון ההתנתקות מצנע לוחם חופש וזכיות האדם באשר הוא מצנע אלוף השלום וטובת המדינה פינוי התנתקות ושלום עכשיו ושבת שלום לך אח שלי ולא לכעוס ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד תגובה של ימני.כנראה שמתן
שלומי,
באר שבע,
18/03/05 16:18
|
כן אומר משהו משמעותי אחרת למה הם כועסים כל כך. יכול להיות שיש לו מה להגיד? זה באמת עושה בעיה לאנשי ברק.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
הוא יביא ''הישג'', תראו
מוטי,
18/03/05 13:34
|
יביא מנדט אחד יותר ממצנע, מי שראוי זה אהוד ברק רק הוא יעלה את העבודה חזרה ל25 מנדטים, גזור ושמור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסקרים רואים שברק מוריד מנדטים
שמשון,
18/03/05 16:10
|
אבל אתה בטח נביא. אתה כמו אהוד, יודע יותר טוב מכולם. אני מוכן לגזור ולשמור כדבריך, אבל תגיד מי אתה,. איפה אתה גר, ולמי אפשר לבוא לגבות את החוב במידה ואתה טועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסקרים פרס ראש הממשלה
אוהד,
19/03/05 00:14
|
|
 |
לידיעתך לליכוד יש 40.
ל"ת
ליכודניק.,
18/03/05 13:46
|
|
 |
על סמך מה אתה קובע?
אוהב וילנאי.,
18/03/05 13:45
|
אתה יודע למי נתנה הנבואה! ברק דרדר את העבודה לשפל שלא היה כמותו.הוא רק ירד אבל הוא הבטיח 35 מנדטים מה פתאום אתה יורד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
''אני מנהיג'' - תקראו***********
רועי,
י-ם,
18/03/05 13:29
|
משה רבינו נחשב לגדול מנהיגי העם היהודי לדורותיו. אחת התכונות הבולטות של משה היתה מידת הענווה. דוגמא בולטת לכך היתה בזמן שהקב''ה ביקש ממנו להיות מנהיג של עם ישראל,ואיך משה השיב?''איני ראוי להיות מנהיג,''אני כבד פה וכבד לשון''. הבנתם? הבנת אדון וילנאי? כולנו מודים לך על שירותך הנפלא בצבא מר וילנאי,אבל התמימות והנאיביות שלך ,לא מאפשרים לך להיות מנהיג מפלגת העבודה,ובודאי לא ראש ממשלה בישראל? אגב,חבל שלא למדת משהו מאביך ז''ל לגבי אהבת העם היהודי ואהבת אדמת ארץ ישראל. שבת שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נשמע ימני. הצבעת עבודה?
שירה,
18/03/05 16:12
|
נראה לי שאתה תושב גוש קטיף שיש לו בעיה עם העובדה שוילנאי בעד נסיגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
וילנאי בנאדם, ברק רובוט
ברקיסט מאוכזב,
18/03/05 13:25
|
מי שעבד עם אהוד מקרוב יודע שכלום לא השתנה - הכל הצגה אנליטית ומחושבת היטב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
וילנאי מראה מנהיגות
שרי,
18/03/05 13:23
|
|
 |
מי הוא שיטיף למועצת שינוי.
ההמום,
מודיעין,
18/03/05 19:14
|
גם וילנאיהתנגד להתנתקות חד צדדית בעצמו כמו שהתנגד לנסיגה מלבנון ועכשיו וילנאי קופץ בראש לכל ספין תקשורתי שאולי יכניס את שמו לעיתון פתאום הפך לתומך התנתקות מובהק מתן הוא מריונטה שזזה לפי סקרים,איזה מנהיג ואיזה בטיח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
מתן וילנאי - מנהיג אנושי
איגור,
נהריה,
18/03/05 13:19
|
סדר היום שלו קודם כל חברתי, למרות שהיה אלוף. לאוכלוסיית העולים הוא דואג באופן מיוחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
לפי התגובות כאן יש לו סיכוי
ל"ת
יעקב,
נתניה,
18/03/05 13:17
|
|
 |
71.
וילנאי ראוי, ברק לא.
גמלאי.,
18/03/05 13:01
|
ברק נכשל , ולא ממחזרים כשלון.המסר הוא למפלגת העבודה ומנהיגיה אל תחזירו את ברק. אם תחזירו אותו לא נהיה אתכם אחרי עשרות שנים שתמכנו בעבודה. וילנאי ראוי בהחלט, עליך להופיע הרבה יותר בתקשרת. ראה איזה פסטיבל תקשרתי עושה ברק.אין יום שהוא לא מופיע.לצערנו התקשרת נותנת לו מקום יותר מלאחרים.וזה עוות שיש להתריע עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
וילנאי הוא גם מנהיג וגם בנאדם
חן,
קרית חיים,
18/03/05 12:56
|
|
 |
69.
דעותיו ומעשיו של וילנאי
לביא,
שרון,
18/03/05 12:50
|
בתחומים החברתיים אינם ידועים ולפיכך, למה לבחור בו כמנהיג מפלגת העבודה ,שאמורה להיות מפלגה סוציאליסטית ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וילנאי תרם לתרבות לספורט לחינו
מנשה.,
18/03/05 13:12
|
וילנאי תרם לצהל לתרבות ולחינוך. הוא איש ראוי ובא מבית טוב. טיילנו עם אביו ז''ל בירושלים פעמים רבות.איש עממי אוהב הארץ. אין לנו ספק שהוא איש ראוי ביותר.אבל מפלגת העבודה היא מפלגה של כוחנות וחוסר יכלת להתלכד.אם ברק חס וחלילה שוב יטפס אין חלקנו עם העבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי סופסוף מפלגת העבודה תצעיר
עמית,
19/03/05 00:17
|
|
 |
68.
אם וילנאי בראש העבודה אני איתם
ל"ת
תומך שינוי,
18/03/05 12:46
|
|
 |
67.
מנהיג ומפלגה ללא בוחרים
אבי,
יהוד,
18/03/05 12:45
|
זוהי עליבותה של מפלגה שאיבדה את דרכה ואת אימון העם משחקת בנדמה לי מנהיג שהגיע מצהל לא מסוגל להיות מנהיג בצהל למד את כל הפולשטיק לא לקחת אחריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
מתן, עזוב את המשמיצים. אני אתך
עודד,
18/03/05 12:45
|
|
 |
65.
אני עם וילנאי כי הוא אדם הגון
יונית,
ירושלים,
18/03/05 12:44
|
|
 |
64.
וילנאי היה שר מת''ס מצויין
ארי,
גבעתיים,
18/03/05 12:43
|
|
 |
63.
וילנאי איש טוב אבל לא מנהיג.
ל"ת
עופר,
18/03/05 12:40
|
|
 |
ומה זה מנהיג? ואיך פסקת?
אחד העם.,
18/03/05 13:14
|
|
 |
62.
פרסומת! פרסומת! פרסומת! פרסומת
ל"ת
פרסומת!,
פרסומת!,
18/03/05 12:32
|
|
 |
וכמה פרסומת יש לברק?
מרינה,
18/03/05 13:15
|
|
 |
61.
שוב בא אחד שמזכיר לי את
שמחה,
18/03/05 12:25
|
מהלך המחשבה שיש לפתור את הבעיות בהתאם ''למספר הדביזיות'' שמכילה הבעיה אגב היו כבר כאלה לפניו בהסטוריה שלראש מדינה מסוים הוצבה בעיה מסוימת ,השאלה הספונטנית שבאה היית ''וכמה דביזיות יש...(במקרה הנ'' ל היה מדובר בותיקן )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כתוב כלום על דויזיות.
טל,
18/03/05 12:35
|
אתה סתם הוזה. ראיתי משהו שהיה אלוף אז אתה חושב שאתה כבר יודע הכל. הבנאדם מדבר על איך צריך לעשות פינוי (והוא היחיד שפינה גם את עזה וגם את ביירות) ואתה נזכר בכל מיני שאלות דמיוניות על דויזיות. אגב, בעברית קוראים לזה אוגדות, אבל אתה בטח היית ג'ובניק בקרייה. אנשים כפויי טובה כמוך הורסים את המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
באין מנהיג ישלם העם !!!
שמשון,
כוכב-יאיר,
18/03/05 12:23
|
וילנאי, לא היה, איננו ,ולא יהיה מנהיג בישראל !!! לא פרס ולא פרץ ולא פינס ולא וילנאי ולא ברק ולא פואד הוכיחו את מנהיגותם. האם בין כל אלו יש מי שראוי להנהיג את המדינה ? לא ולא ! האם בינהם יש מי שראוי להנהיג את ישראל לשלום האוטופי אליו אנו מיחלים, האם יש מי מהם שראוי או יכול לנהל מפלגה תאבת שילטון כמו האבודה ? התשובה לכל השאלות הללו לא ולא !!!! אז מה כן ? אין לי תשובה אבל גם לנ''ל אין כי כל אחד בטוח שהוא ה''מנהיג''. הם טועים ,העם ישפוט והעם יבחר ולנו לעם יהיו חיים קשים בכל מקרה !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
תחזיר את התיק ותלך הביתה ! !
ל"ת
בעצם אין לך-),
18/03/05 12:08
|
|
 |
58.
וילנאי מנהיג ראוי
פ.ע,
18/03/05 12:06
|
הוא גם היה מג''ד שלי,
שימוש ברוח גבית של אבא הוא שימוש נכון וראוי, קצת בזהירות :ההשאלה מרבין וניגוח קליל של ברק במקומן.
אסף חפץ (אף הוא היה המג''ד שלי , לפני מתן ב - 202) יעשה לוילנאי שירות פחות טוב, ובגלל אחווה, אני רק אזכיר לך ולו- בעקיצה שרק חלק מבינים- את הפשיטה בשובה, שם השארנו את מאור עיניו של חיים סיידה יחד עם המאג שלו. מעל 30 שנה עברו והתחושה הרעה בגרון לפעמים חוזרת.
ועוד (ללא קשר) למפלגת העבודה,אני לא אצביע גם אם תהיה להם מיימיה מלאה מי עדן קרים שיציעו לי בתמורה, עת אגסוס במדבר מצמא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
חחחחחח
המזהיר בפתח....,
18/03/05 12:04
|
הוא מנהיג..?...חחחחחח מערכון נוסף מבית היוצר של התוכנית הדיבילית של יצפאן.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה נמושה.
ל"ת
יוסי.,
18/03/05 13:16
|
|
 |
אולי אתה מנהיג. איך קוראים לך
דוד אזולאי,
18/03/05 12:34
|
או שאתה סתם מהאפסים שמלכלכים בעילום שם. 5 שנים בפיקוד דרום, סגן רמטכ''ל סגן מפקד מבצע אנטבה. זה בטח לא חחח כמו שאתה כותב בזלזול ובפחדנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדוד אזולאי...
המזהיר בפתח.,
18/03/05 14:35
|
אני נמושה? איך אתה קובע? אני אפס?-זה סגנון דיבור שמתאים לצ'חצ'חים, ואני מניח שאתה נמנא עם אחד מאלה.... לגופו של ענין,זה שהוא היה בצהל, 5 שנים בפיקוד דרום, וסגן מפקד מבצע אנטבה.. לא עושים אותו עדיין מנהיג, ואין לו את החומר שקורץ ממנו מנהיגות. [דוד בן גוריון לא שירת בצבא אפילו יום אחד.. ותראה איזה מנהיג... לא כל לוחם חייב או\ו מועמד באופן אוטומטי למנהיגות... עוד מעט תרצה את מופז כמנהיג.... חחחחחחחחח לך למילון[בהנחה שאתה יודע כיצד להישתמש בו].. ותראה מהי הגדרה של מנהיג......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
חמור קופץ בראש
ל"ת
אבודה,
18/03/05 12:02
|
|
 |
55.
מנהיג לא מכריז שהוא מנהיג
הגיוני,
18/03/05 11:51
|
|
 |
שים לב שהכותרת היא של העיתון
אריה,
18/03/05 12:38
|
וילנאי לא אומר בכתבה שהוא המנהיג, הוא רק אומר שהוא משוכנע שהוא ינצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
וילנאי, מנהיג מזן אחר!
א,
18/03/05 11:50
|
|
 |
מה זה מנהיג מזן אחר?
ברקיסט,
תל אביב,
18/03/05 14:46
|
האם לחיצות הידים שלו שונות אולי הדיבור המרדים ונטול האגנדה. סתם אדם משעמם נטול שום השראה וחזון .ניפגש ביוני וילנאי אל יתהלל חוגר כמפתח,עוד לא עשית כלום מלבד בהיותך שר הספורט להיטפל לכל ספורטאי מנצח יותר גרוע מלימור ליבנת פופוליסט זול ביוני תחטוף מכת ברק הוא פשוט טוב ממך וזה מה שאוכל אותך ואת תומכיך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזכיר את רבין
ל"ת
רואי,
ת''א,
18/03/05 16:09
|
|
 |
53.
מאסנו במפלגת העבודה
חיים מצביע,
עבודה לשעבר,
18/03/05 11:45
|
הבחירות ב99 היו הקש ששבר את גב הגמל. כל ההבטחות של מפלגת העבודה ובראשה ברק התנפצו לנו בפנים. הניהול הכושל של האינטפאדה והמלחמה בטרור, הטיפול בחיילים החטופים והכניעה המתרפסת לחרדים ''שרפו'' מבחינתי את מפלגת העבודה. עברתי להצביע שינוי - המפלגה היחידה שמייצגת אותי ומקיימת הבטחות. אתם מושחטים כמעט כמו בליכוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימים עם כל מילה.
פעם עבודה.,
18/03/05 14:38
|
|
 |
52.
מבחננו במעשים - תנו לוילנאי
שלומי,
ראשון לציון,
18/03/05 11:42
|
די לברברת, המבחן הוא לאנשי העשיה שיש להם קבלות. וילנאי הוא איש השטח המעשה והערכים. תנו לו לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
עם מפולג
שלום,
רחובות,
18/03/05 11:23
|
די להשמצות! לכל אחד יש הזכות להבחר בבחיות דמוקרטיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
היית גם בטוח שתהיה רמטכ''ל
ל"ת
יוסף,
מעלה עובדיה,
18/03/05 11:21
|
|
 |
49.
עלה והצלח
ס.ג.,
ת''א,
18/03/05 11:21
|
|
 |
48.
משכמו ומעלה
רות,
רחובות,
18/03/05 11:18
|
|
 |
47.
אם לא פרס וברק אז ווילנאי
אבי מהגליל,
18/03/05 11:17
|
כחבר מפלגת העבודה אני כמובן בעד פרס (שימותו הקנאים שמקנאים בגילו) ואם פרס יפנה את מקומו מרצון אז ברק,ואם עם ברק לא יסתדר ,אז כמובן ווילנאי,בשום פנים ואופן לא בן אליעזר ,לא רמון,בטח שלא סנה,דליה איציק תסתדר כבר עם כל מועמד שיהיה,בכל מקרה מי שזה לא יהיה אני ממליץ לשתף ולהפעיל את הרצוג,שמחון,ופינס,שהם מנהיגות העתיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מחנה פרס ומחנה... וילנאי:
ל"ת
הלוי שמעון,
עד 2222,
18/03/05 11:12
|
|
 |
45.
וילנאי יקים מחדש
אליעזר,
בת ים,
18/03/05 11:09
|
מתן וילנאי אינו עוד מטאטא חדש כמו קודמיו, הוא מערכת חדשה ומשומנת. צריך לבנות מחדש ולא לשוב ולשמן את המערכת הקודמת שמכילה המון שכבות של טיח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
רק ברק !!!!
תומי,
השרון,
18/03/05 11:05
|
|
 |
ברק ברח אחרי שהרס את המדינה
ל"ת
יואב,
18/03/05 12:49
|
|
 |
ברק שרוף
אזרח,
18/03/05 13:18
|
|
 |
43.
ברק הרבה יותר מתאים!!!
דיוויד,
18/03/05 10:39
|
וילנאי בסדר אבל ברק הוא אחד בדור פשוט ליגה אחרת. וילנאי יהיה שר בכיר אצל ברק וזה לא רע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אמר שוילנאי יהיה בכיר?
עמית,
19/03/05 00:20
|
אחרי ההשמצות כנגד ברק בכלל לא ברור שוילנאי יהיה בכיר אצל ברק שבכל מקרה יזכה ברוב ברור ב28 ביוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחד בדור שהבטיח ונכשל.
עמי.,
18/03/05 13:55
|
ברק הכשלון הכי גדול שהיה לנו. באמת כשלון יחיד בדורו. יום חדש הפציע הבטיח ברק. זה היה יום הכשלון הכי גדול של מפלגת העבודה.לפני שאתה זורק סיסמאות תחשוב בהיגיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי משלם לך דייויד?
יאיר,
ניו דלהי,
18/03/05 11:12
|
בשביל השטויות שאתה כותב פה. ברק הוא עלוב, שנוא, שקרן ופראנואיד. מה אתה מקשקש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק איש בוגדני ונצלן!
שמרית,
18/03/05 11:09
|
לא יהיה בשום תפקיד ממלכתי לעולם ועד. לא נשכח איך הוא הפקיר את כולנו, השאיר מדינה עם אינתיפאדה רק כדי להגיד שהוא הפך כל אבן, הלך לעשות כסף בהרצאות שם הוא לימד אחרים איך להרוס, ועכשיו הוא רוצה לחזור. ואתה התמים עוד חושב שהוא מתאים בגלל החיוך הזחוח והשחצני שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להתרסק כמו ברק זה באמת ליגה
רמי,
18/03/05 11:06
|
אחרת. פשוט שכחת את הנזק שהאיש הזה עשה. המזל זה שלא כולם כמוך, ורוב העם לא שכח את האיש האיום והנורא הזה. אז תמשיך לחלום... ועשה לי עוד טובה. אל תגיד לי שוב שברק הוציא אותנו מלבנון. זה תפקיד של אלוף פיקוד ולא של ראש ממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא קם הגאון שיוביל את העבודה
צופה,
18/03/05 12:13
|
זו מפלגה שאבד עליה הכלך. בראשה עומד אספסוף של תאבי שלטון לא מוכשרים עם תרבות של יצאניות המוכנות לכל אפילו לסדופוליטי. ברק אשם כמו פרס ורבין כולם מציאות זולות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה טובה
ל"ת
גיל,
18/03/05 11:46
|
|
 |
42.
לכל אחד יש זכות.
חיים,
מרחבים,
18/03/05 10:39
|
כודם אתה צריך להיבחר,יש בך שינעה גדולה לאכרים,זה שאתה אלוף זה טוב, תלך בדרך ישרה ורק כך תינצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
מתן מנווט , מכסח ,חולם חלומות
בנצי-א,
18/03/05 10:33
|
|
 |
עד איזה שנה פרס בסביבה? 2015?
ל"ת
נירית,
18/03/05 11:06
|
|
 |
40.
וילנאי, עוד טמבל
ל"ת
NHAT,
מרכז,
18/03/05 10:32
|
|
 |
כנראה שאתה טמבל
ל"ת
אחד העם.,
18/03/05 13:56
|
|
 |
39.
די להשמצת ה''גנרלים''
נדב,
צוללת צהובה,
18/03/05 10:28
|
אין שום סיבה שקריירה צבאית של אדם תעמוד לגנותו. אין כאן חונטה צבאית, והאלופים במילואים לא מכריחים איש להצביע עבורם.
צריך להעביר ביקורת עניינית ואישית, אבל הנימוק הכללי - ''הוא היה גנרל'' - הוא מטופש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וילנאי
אסתי,
תל-אביב,
18/03/05 11:14
|
וילנאי איש נחמד, אך מה, חונטאי. כל קצין ''יש לו זכויות'', כאילו הוא שירת בצבא 20 שנה ולא קיבל משכורת. ועכשיו פרש אך מקבל משכורת, אלא מה, לא מספיק, צריך 2 משכורות, כל אחת לפחות 40 אלף נמאסתם, בא לי להקיא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאנשי צבא אכן יש זכויות
נדב,
צוללת צהובה,
18/03/05 15:51
|
אנשי צבא קרביים מסכנים את חייהם בהגנה על המדינה. זה נשמע כמו קלישאה, אבל זה נכון.
העובדה שהם מקבלים משכורת, אינה מורידה מההערכה שמותר לרחוש להם, על נכונותם לסיכון חייהם.
זה לא מקנה להם שום זכות יתר, אבל זה בהחלט ראוי להערכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אנחנו איתך - כל הכבוד
שרון,
ירושלים,
18/03/05 10:21
|
עצה קטנה - תציג את עצמך כמו שאתה, כי אתה תהיה ראש ממשלה נפלא. אין צורך להשוות לרבין. כל אחד והזמן שלו. לך יש היכולת לסיים את הסכסוך האווילי הזה - אז קדימה, יחד נחזיר את העבודה לשלטון!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אחריו
שאול,
רמת השרון,
18/03/05 10:19
|
מתן וילנאי יודע כי שחברה ומדינה פרושם בני אדם ולא כלי משחק! שרון , פרס, וברקביבי שכחו אותנו. פעם אחת בכל דור קם מנהיג כזה - כדאי לנו לנצל אותו עבורינו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מתן מנהיגות של חברים
ינאי,
רמת השרון,
18/03/05 10:15
|
המדינה והמערכת הפוליטית זקוקים לאדם משכיל, מפוקח וענייני כמו מתן. המנהיגים הטובים ביותר של העם לאורך ההיסטוריה דמו לו. מאברהם דרך משה ועד בן גוריון ורבין. תראו איך אנו מעריכים אותם כיום! אני בטוח כי תקופת וילנאי תחשב תור זהב מחודש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מתן די עם השנאה לברק
אלי,
18/03/05 10:10
|
המוטו של וילנאי הוא שינאה לברק
במה פשע ברק שהוציא את צה''ל מלבנון שבתקופתו היתה צמיחה של 7 אחוז ועל כך שהוא ניסה להגיע להסדר קבע וערב פתח במיתקפת טרור.
ניתן לבקר את ברק אבל די לשנאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו לא שנאה זה גועל נפש.
גדליה.,
18/03/05 14:01
|
ברק נכשל ברח וזה הדפוס.קצר המצע לתאר את כל כשלונותיו והתנהגותו הבזויה.אפילו חזרתו, הטריקים והשטיקים שלו בזויים.אפילו לבנון לא עומדת לזכותו כי יצא כמו גנב בלילה.ברק מאוהב בעצמו, בכספו, ובתאוות השלטון שלו. מאסנו בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולם שונאים את ברק לא רק מתן
עמית,
18/03/05 10:19
|
אפילו נאווה שונאת את ברק. כי כנראה שאנשים לא אוהבים שחצנים קטנים שמזלזלים בכולם וחושבים שהם הכי כחמים. למה ביילין שונא את ברק? לה יוסי שריד לא סובל אותו? למה שלמה בן עמי לא יכול לראות את הפרצוף שלו? למה בוז'י שהיה עוזרו הקרוב לא תומך בו יותר? חשבת על זה שאולי פשוט ברק הוא בנאדם עם הפרעת אישיות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימים עם כל מילה.
מרי.,
18/03/05 14:04
|
ברק האני ואפסי עוד מלא כשלונות כרימון לא ראוי להנהיג את המפלגה ובוודאי לא את העם. הספיקה לנו שנה וחצי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
עוד אלוף שבא להרוס את המדינה!
מיכאל,
18/03/05 10:09
|
אנשי צבא נמאסתם! למה אתם לא מסוגלים לההנות מהפנסיה המוקדמת שלכם ולעזוב אותנו בשקט?! למה אתם חושבים שדרגת אלוף או רב אלוף היא קרש קפיצה לפוליטיקה? האם יש משהו בצבא שהכין אתכם לחיים האלה? נהפוך הוא! אתם עוצבתם שנים רבות במערכת לא גמישה, שהדרגות על הכתף משדרות את המסר ובחוסר הבנה מוחלט איך עובדת מערכת אזרחית ופיננסית. יש לכם יהירות מובנת ואתה וחברך למפלגה עמי איילון הם דוגמא מובהקת לכך. ברק נכשל בגלל היותו איש צבא ואתה הולך בדיוק באותו מסלול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכאל שלי. אולי אתה תציל אותנו
דותן,
18/03/05 10:22
|
אתה נשמע כאדם משכמך ומעלה. בעל יכולות פינאנסיות מדהימות, כושר ביטוי ונסיון מוכח בשטח. אולי תתמודד על תפקיד הנהגתי במקום להעביר ביקורת כללית ולא עניינית על כל אנשי הצבא באשר הם? ואולי תחשוב גם על המסר שאתה מעביר לקצינים שממש עכשיו שוכבים על הגדר בלבנון - תסכנו את החיים, אבל לא רוצים אתכם אחר כך. תתבייש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבין נכשל כי היה איש צבא?
רם,
18/03/05 10:15
|
שרון נכשל כי הוא איש צבא? אולי אתה פרופילניק מתוסכל שלא היה מסוגל לסחוב אפילו ק''מ אחד במסע מסכן ועכשיו אתה מוציא את התסכול. גילה גמליאל היא למשל לא איש צבא - אז היא תהיה ראש ממשלה טוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
למה לא? אך מדוע יעבור עתה?
מייק לורד,
ניו-יורק,
18/03/05 10:08
|
וילנאי בוודאי מוכשר, אך ב''תחרות'' האחרונה, במרוץ לכיסאות הקואליציה, לא הצליח. מדוע איפוא ייבחרו בו דווקא עכשו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וילנאי נכשל בקרב העסקנים!
דני,
18/03/05 10:13
|
בכל פעם שרץ בציבור הרחב והלא מושחת הוא ניצח בגדול! זה המחיר שמשלם אדם ישר בפוליטיקה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מה רע בגנרלים בפוליטיקה ?!
חנן ד' וייס,
מתן,
18/03/05 10:08
|
מה רע בגנרלים בפוליטיקה ?!
פעם בעבר הלא רחוק היו הגנרלים בעלי השכר הגבוה המשק ביחד עם נהגי אגד ודיילות אל על.
גם רוב העם עבר דרך הצבא.
היום לא רוב העם עובר דרך הצבא, וכבר אמהות לא מייחלות לבנותיהן להנשא לחברי אגד.
אמא יהודיה כבר רוצה גם קצת תרבות, קצת אינטלגנציה בבית אחרת יש שעמום אדיר בין בני הזוג.
העם, שכבר רובו הגדול אינו משרת במילואים שואף לנציגים משלו בממשלה ובכנסת. נציגים הומניים, פקחים, אנשי שטח (לא שטח צבאי, עזה , לבנון ואנטבה), אלא מעוזי עוני ואבטלה.
גנרלים של מלחמות אינם טובים כגנרלים של שלום, יתירה מזאת הם אינם טובים אפילו כמנהיגי עמים בעתות שלום.
אנשים כפנינה רוזנבלום, הורוביץ מטבע, פרופר מאוסם, ורטהיימר מתפן, הם המנהיגים האמיתיים, אותם אנחנו צריכים בניהול המדינה.
אנשי עסקים הם ''לוחמים'' של שלום , הם ''לוחמים'' של עסקים, של מו''מ, עמידה בלחצים, הנעת עובדים וכו'.
גם ראשי המדינות מסביבנו הופכים את את לאנשי דיפלומטיה, אנשי שלום, אנשי כלכלה והבנה בעסקים.
צבא הקבע שלנו נהיה כדוגמת ההסתדרות (''מאפיה ברישיון''), קציניו מבוזים וחייליו הפקר. הרמה של הקצונה הבכירה, מדרדרת, הפוליטיזציה ותופעת ה''ראש הקטן'' משתלטת עליו. אנו קציני המילואים, בזים לאותם קציני קבע (ובהם גם גנרלים) מלחכי הפנכה, הדומים לפקידים הבטלנים, המלוקקים והאטומים של עיריות ורשויות . במדינת ישראל אנו זקוקים לעוד קאול מח' בזק לשעבר, לטיהור הבינוניות. בסרטו של תום הנקס, פורסט גמפ, אומר השחקן בתפקיד ה''מפגר'': ''התאמתי בדיוק לצבא, מפגר ועושה בדיוק מה שאומרים לו...''
מתוך כתבה שהופיעה בעיתון ''ידיעות אחרונות'' ביום: ט' בניסן התשנ''ה, 9 באפריל 1995: ''מחקר: גנרלים טובים הופכים למנהלים גרועים בימי שלום''. האם אלה ינהלו את חיי אזרחי מדינית ישראל?! האם לא הגיע הזמן להסיר את האיצטלא והזוהר מעל גנרלים בולשביקים ולמסור את ניהול המדינה בידי הטובים ביותר?! אולי לאנשי עסקים שהוכיחו עצמם, לא לכאלה בשירות חברות ציבוריות, אלה לאלה שהקימו ויזמו עסקים פרטיים לבדם. ''בום בום מדברים פקה פקה, בום בום מדברים בולו בולו...'' כמילות השיר המפורסם.
http://www.wsoft.co.il/page2.htm
שופט לא משפטאי, קש''ב בדימוס, כלא 4
משפוט לשופט
לא איש/עובד/חבר קבע/מדינה/הסתדרות לשעבר, בהתאמה
www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מפלגת העבודה היא נערת ליווי !!
שמעון,
ירושלים,
18/03/05 10:05
|
נערת ליווי של שרון ורוצונותיו !!!!
חיים רמון ופרס אמרו לאהוד ברק: '' מה ששרון יירצה לעשות, אנחנו איתו ''
אתם אומרים שהתקציב הוא איום ונורא. איפה אתם ????. עשיתם משהו ????? לא !!! בדיוק כמו שברק אמר...אתם רודפים אחר שמלתו של שרון ועושים מה שהו רוצה מבלי אפילו לעצור ולחשוב !!! שרון מושחת מהייסוד !!!! מפלגתכם מבוססת על סוציאליזם ושיוויון לאזרחים !
מישהו מכם מחה על התקציב ??? על סל התרופות ???? מישהו מכם מנסה להעביר ביקורת על שרון ??? לא !!!!!
מסקנה: מפלגת העבודה = נערת הליווי של שרון !!!! ( ומה שהכי הורג אותי זה שאת כל זה אתם עושים בחינם, ללא שום בקשות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי אתה כל כך צודק !!!
מצביע מאוכזב,
18/03/05 11:57
|
מפלגת העבודה אמנם ממשת את מצעה....אך בצורה מסכנה ועלובה ולא מסוגלת לעמוד על שלה !!!!
רק ברק !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, אבל העיוורים לא יראו
ל"ת
תומך ברק,
19/03/05 00:22
|
|
 |
30.
רק רוצה להזכיר...
קול ההגיון,
18/03/05 10:05
|
אין לי הרבה מה להגיד,רק רציתי להזכיר לכל המקטרגים שברק הוא הגואל שהוציא אותנו מהחרא הלבנוני, אז תנו לו קצת כבוד. אריק תמשיך ככה,באבא,אל תקשיב לקולות הרגרסיה! POWER TO THE PEACEFULL
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אני בעדו
איתן כהן,
ירושלים,
18/03/05 09:49
|
|
 |
28.
הבנאדם יש לו טקטיקה מנצחת
ל"ת
מרדים את האויב,
18/03/05 09:39
|
|
 |
27.
עצוב לי על מפלגת העבודה
נדב,
צוללת צהובה,
18/03/05 09:35
|
עצוב שמפלגת העבודה לא יכולה להוציא מתוכה מנהיגות ראויה וסוחפת. שמעון פרס עדיין במקום ראשון, משום שאין חלופה מלהיבה. וילנאי הוא מה שקרוי ''בחור טוב'', אולם אין לו כריזמה בגרוש. עמי איילון איש מעניין, אבל הופעתו מפחידה ומרתיעה. ברק כבר לעולם לא ייזכה באמון מחודש, ועל מי עוד אפשר לדבר? על אפרים סנה? על דליה איציק?
בלי שום ציניות - זה פשוט חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%- צא עם הצוללת למעלה.
ל"ת
מיכאל,
18/03/05 10:11
|
|
 |
ואם אצא - יהיה מנהיג?
ל"ת
נדב,
צוללת צהובה,
18/03/05 10:23
|
|
 |
26.
We
y,
18/03/05 09:30
|
are with you, even from London...It is time for a real manhig. good luck
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
וילנאי ישקם מה שברק הרס
אורי,
ראש העין,
18/03/05 09:24
|
מאיפה ברק לוקח את החוצפה להתמודד על ראשות המפלגה שהוא הרס במו ידיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מתן וילנאי באמת מתאים לעבודה
מתן וילנאי,
תל אביב,
18/03/05 09:22
|
מצא מין את מינו.
וילנאי אתה יכול לרוץ - רק תזכור שגם אם יעמוד קונדום מלא קצפת בראש הימין - הוא ינצח אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קונדום מלא קצפת?
נדב,
צוללת צהובה,
18/03/05 10:11
|
|
 |
רק מתן וילנאי
שלום,
רחובות,
18/03/05 11:16
|
|
 |
23.
וילנאי מנהיג הגון - אני איתו
יוגב,
טבריה,
18/03/05 09:21
|
|
 |
וואלה אחי, אמרת הכל..כל הכבוד!
ל"ת
הילה,
לונדון,
18/03/05 12:47
|
|
 |
22.
מנהיג צריך גם שכל
כלי עולם,
18/03/05 09:15
|
|
 |
מנהיג עם שכל
שאול,
רמת השרון,
18/03/05 10:24
|
ברקביבי למדו איך למכור , וילנאי למד היסטוריה(תואר שני מהרוואד)! כהיסטוריון הוא מכיר בערך של מנהיגות ובני אדם. האם לחינם מאות מחייליו(מימין ומשמאל) קראו לבניהם על שמו? כמה אנשים עשו זאת עם פרסשרון וביביברק? תחשבו על זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק. הוא הרי איש צבא...
ל"ת
יעקב,
18/03/05 10:12
|
|
 |
לחברה ממטה ברק
רותם,
18/03/05 09:26
|
לא מספיק רק להשמיץ. צריל לנסות להסביר איך זה שאהבל נהייה סגן רמטכ''ל בלי פוליטיקה. איך אהבל בא ראשון בפריימריס, ואיך הגאון ברק נפל כמו אבן למים. קשה אה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אולי מנהיג תנועת המשעממים עלי
שייגעץ,
חחחחחחחחחחחח,
18/03/05 09:14
|
אדמות הייתי נותן לו להיות לא יותר מזה בן אדם מרדים ולא חכם במיוחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
החלופה הטובה ביותר
יריב,
ת''א,
18/03/05 09:13
|
ללא ספק האיש הוא החלופה הטובה ביותר. הקיף עצמו בצעירים רציניים ואני מקווה שיזכה.
אם ברק זוכה זו בושה למדינה ולמפלגת העבודה בעיקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מנהיג שאפשר להסתכל לו בעיניים
אושרת,
נס ציונה,
18/03/05 09:11
|
|
 |
18.
הגיע זמן וילנאי
אהרון,
18/03/05 09:09
|
|
 |
17.
וילנאי המנהיג היחידי שמסוגל
ל"ת
עומרי,
שרון,
18/03/05 09:06
|
|
 |
16.
רק וילנאי ישקם את העבודה
ל"ת
רונן,
באר שבע,
18/03/05 09:05
|
|
 |
15.
אני עם מתן וילנאי
ל"ת
ערן,
פ''ת,
18/03/05 09:05
|
|
 |
14.
וילנאי המנהיג הראוי לעבודה
ל"ת
אליעד,
רעננה,
18/03/05 09:04
|
|
 |
נכון כל קקר בשבילם תותח.
ל"ת
משה,
18/03/05 12:06
|
|
 |
13.
יאללה מתן
רונן,
18/03/05 09:03
|
|
 |
12.
עוד אפס מאופס! וילנאי שכחת
לקחת את הכדורים,
היום?,
18/03/05 08:54
|
|
 |
משוחררי אנטבה לא מסכימים אתך
ירון,
18/03/05 09:14
|
הם דווקא חושבים שכנראה אתה אפס גדול ממנו. הם חושבים שמי שרץ בראש הכוח ופרץ לטרמינל הוא קצת יותר מאפס מאופס. גם תושבי גוש קטיף חושבים שמי שבנה את גדר הבטחון שלהם ראוי לקצת יותר כבוד ממה שאתה הענקת לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גסות רוח
ירבעם,
תל אביב,
18/03/05 09:10
|
לכאלה יאמר: חבל שאתם נמצאים פיזית אתנו. למה לא תשבו בגן-חיות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מתן - הצחקתם אותי!!!
דוד המאירי,
צפון,
18/03/05 08:53
|
|
 |
וילנאי במעשים ולא בדעות!
דורון,
18/03/05 09:12
|
דבריו על הפינוי זו לא דעה? קיצור הזמן וחסכון בחיי אדם זה לא ערך בעינייך? גם אתה אחד שמקשיב רק לדיבורים יפים ומתלונן ביום שישי בערב שכל המנהיגים מושחתים? לי נמאס מדעות! אני רוצה מעשים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מתן וילנאי אתה תותח!!!!
גדעון,
18/03/05 08:44
|
אני מכבד את יכולותיך ומעריך מאוד את כל אשר עשית ועוד תעשה למען המדינה. הדרך לא תהייה קלה ופשוטה, אבל אני בטוח שאדם עם שאר רוח כשלך ויכולת ביצוע ועקשנות כשלך יובילו את המדינה לעתיד טוב יותר, ומה שבטוח בצורה ישרה והגונה יותר! יישר כוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תותח לגמדים.
ל"ת
תותחן,
18/03/05 08:52
|
|
 |
בדיוק! כי אהוד הוא גמד....
ל"ת
דפנה,
18/03/05 09:14
|
|
 |
9.
מאמינים בחמיצנה 2
שמענו עליכם,
18/03/05 08:36
|
תחליפו עשרים ראשים, וכלום לא יעזור. העם התפכח מהדרך האובדנית שאתם מובילים. אולי יש מי שהולך בדרככם בתמימות, אבל יש מי שמוביל לאן שמוביל בכוונה תחילה. (מדינת כל אזרחיה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם תומך בשרון=מדיניות העבודה
ל"ת
הנה,
18/03/05 10:22
|
|
 |
אם העם התפכח אז למה מפנים שטחי
שרון,
18/03/05 08:49
|
הרי כל רעיון הפינוי הוא של מפלגת העבודה. אז כנראה שהעם התפכח מהעובדה שהליכוד טעה והטעה כל השנים, ועכשיו אריק מנסה לתקן - למרות שחצי ליכוד מנסה להכשיל אותו. אז אולי כדאי שתתרענן קצת בהסטוריה ובמי הציבור מאמין ובמי לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה אתם מפחדים ממשאל עם?
יהודי,
18/03/05 09:51
|
משום שפרס עדיין מוביל בסקרים ...
ההיסטוריה תקיא את הסמול האובדני. דרך הכניעה וההתרפסות אולי מגובית בתקשורת ולכן אתם חושבים שאתם הרוב אתם פחות משליש מהעם. העם לא בחר בחמיצנה האליל התורן שלכם. העם בחר בשרון שאמר דין נצרים כדין תל אביב. ובדיוק כמו רבין שהטעה את הציבור כך גם שרון אמר דבר אחד לפני הבחירות ושינה את דעתו זוהי גניבת קולות ועיוות הדמוקרטיה שאתם כל כך אוהבים.
תמשיכו לשקר ולסלף ולחיות בבועה את השלטון שתפשתם בבריונות בקום המדינה איבדתם לנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מתן - איתך לאורך כל הדרך!
רז,
18/03/05 08:33
|
|
 |
7.
תתמוך באקדמאים המובטלים
ל"ת
לוילנאי היהיר,
18/03/05 08:28
|
|
 |
מצאת לעצמך אדם יהיר....
רוני,
18/03/05 08:51
|
כל מי שמכיר את מתן ולו קצת יודע שהוא איש צנוע מאין כמותו. אבל אתה בוחר להכפיש ולהשמיץ אותו (וכמובן גם בעילום שם משום שאתה אמיץ גדול) ואפילו בלי לתת סיבה. זה שאדם אומר שהוא מתאים לתפקיד אחרי שהוא הוביל וניהל 40 שנה לא הופך אותו ליהיר. ואגב, הוא הראשון שהגיע לקמפוס לתמוך בסטודנטים - אולי אתה לא היית שם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
משכמו ומעלה-חובתנו לסייע לו
sam,
usa,
18/03/05 08:27
|
שמעתי אותו בחוג בית לאחרונה בארה''ב אני מרגיש , שאם תינתן לו ההיזדמנות, המדינה תראה אחרת אנחנו החלטנו להרתם ולעזור לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין שתומכי העבודה רואים ענק
גוליבר,
18/03/05 08:59
|
בכל קנה קש. נראה לי שהיאוש גורם להם לחפש משיח וכל ליליפוטניק הופך לענק, גדול ומשכמו ומעלה. מעניין שהמוכשר בינייהם סנה לא נחשב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שמעניין זה שאתה לא רואה
דן,
18/03/05 09:22
|
|
 |
5.
עוד גנרל
Lior Paster,
NY,
18/03/05 08:22
|
|
 |
מיקי איתן? צחי הנגבי?ביילין?
אורן,
18/03/05 08:46
|
לאיזה מנהיג אתה מתכוון? סוכן ביטוח יותר טוב מאיש צבא? עורך דין עדיף? למה המקצוע זה מה שצריך לקבוע ולא הבנאדם? אפריים סנה למשל הוא גם רופא וגם קצין אז מה נחשב יותר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
יחי המלך החדש
שלום,
רחובות,
18/03/05 08:03
|
ואני ליכודניק מושבע הולך להצביע עבור מתן וילנאי לראשות הממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מערכביק שקרן.
ל"ת
נחמה,
18/03/05 08:55
|
|
 |
3.
תתמוך בגלוי בעובדי מטרודן בב''ש
מהפך חברתי,
18/03/05 08:01
|
נראה אותך בתור מנהיג!! רק הצטרפות שלך בגלוי למאבק חברתי תוביל אותך אל המנהיגות . אם לא תעשה כך תהיה כמו השאר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
נמאס כבר מכל הגנרלים
ראובן,
חולון,
18/03/05 07:58
|
שום דבר טוב לא יצמח מהם. רק מלחמות גנרלים. בא לי להקיאץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וילנאי זה לא גנרל ...
עליזה,
גבעתים,
18/03/05 09:04
|
|
 |
נמאס כבר מכל החולונים
דינה,
18/03/05 08:52
|
כל פעם בא משהו מחולון וחושב שהוא יודע מה טוב למדינה. למה שלא נקשיב קצת לירולשמים ולחברה מטבריה? לא נשמע לך מטומטם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אתה מנהיג?
המזהיר בפתח,
18/03/05 07:51
|
זה שהעניקו לך דרגות אלוף, אין זה אומר שיש לך את תכונת המנהיגות. אינך סוחף, אינך מרשים,אין בך סממני מנהיגות[כמו לברק, ביבי, פרס, וכל אלה שיש להם אישיות ולא ניתן להתעלם מהם]. אני מציע לך לרדת מהענף הדק שאתה יושב עליו... נכון לעכשיו, אין במפלגת העבודה אישיות מרשימה שתוכל לסחוף את העם אל מפלגת העבודה, וכמה זה חבל..... אתה מנהיג? אולי בפספוסים.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סגנון הווכוח נוראי.
תרבות הדיבור.,
18/03/05 14:06
|
מי שמך ככה להשמיץ?עם אנשים כמוך אבדנו. וילנאי תרם בכל תפקיד שמלא. בטוח יותר ממך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבהרה למגיבי מס' 1-חובה לקרוא
המזהיר בפתח,
18/03/05 09:36
|
האין איש בישראל, האין איש אחד, גבר חיל, מושל בעוז, גדל רוח ונגיד-עם, תקיף ובר לבב, שבט ברזל ותבונותכפים עימו,אשר יאחזכם בציצית ראשיכם וינערכם בחוזק יד, כנער שיעור, הלום סבאו ומתבוסס בקיאו,למען השב רוחכם וכוחכם אליכם, ולמען הקימכם.... [ביבי, ברק, אינם מנהיגים מוצלחים, אך הם סחפו חלק גדול מהעם... לוילנאי אין את היכולת המרשימה לסחוף עם, אין לו אישיות...אינו כירזמטי...ולזה כוונתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כריזמה היא בעיניי המתבונן.
דוד,
18/03/05 11:12
|
ברק וביבי סחפו את העם לרגע קט, ואז הם התגלו כבלוף. העם רוצה משהו אמיתי. משהו שאולי מגלים אותו לאט, אבל כאשר מגלים אותו אז מפסיקים לחפש. מנהיג לא צריך להיות כוכב תקשורת. להזכירך על שרון אמרו שהוא לעולם לא יהיה ראש ממשלה, והוא בדרך לעשות הסטוריה בפעם השלישית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלומר שביבי היה ראש ממשלה טוב?
רונן,
18/03/05 08:36
|
שכחת לאן הובילו אותנו כל ''גדולי הדור'' שאתה מזכיר? פרשת משעל בה התגלה ביבי כמנהיג דגול...הקואליציה של ברק אשר קרסה משום שאף אחד לא האמין ולא יכול היה לעבוד יותר עם האיש הזה. אולי הבעיה היא שהמושג שלך של מנהיגות הוא שגוי. מי שמדבר יפה הוא לא מנהיג. לך תצביע ליאיר לפיד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמאי
ספיידי,
חיפה,
18/03/05 11:28
|
|
 |
ביבי
שלום,
רחובת,
18/03/05 11:26
|
חברי ושרי הליכוד אמר על ביבי שאי אפשר להאמין לו דרך אגב בגלל זה הממשלה נפלה אז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרשת משעל נדפקה בגללי.
ל"ת
יתום,
18/03/05 08:54
|
|
 |
מה קרה ל''מבריקים''
גל,
מרכז,
18/03/05 08:23
|
כמו ברק וביבי. כיהנו קדנציה קצרה ונכשלו. בניגוד אליהם וילנאי עושה רושם של יותר קרוב לאנשים, פחות שחצן, ותומך בשיתוף פעולה והתיעצות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק עולה על וילנאי בכל תחום.
עמית,
19/03/05 00:06
|
מי שנעלב כשמינה אותו ברק להיות שר המדע התרבות והספורט אינו מנהיג אלא עסקן נוסף עם דרגות שחושב שאני ואפסי עוד.
מעבר לזה האיש אינו כריזמטי, רדום, אין לו שום אג'נדה או אידאולוגיה וכל תומכיו אינם יודעים בכלל את דעותיו האמיתיות, בניגוד לאהוד ברק שתמיד אומר את האמת וכבר הוכיח שהוא יכול להוביל שינויים מרחיקי לכת.
הגב לתגובה זו
|
|