 |
120.
האמת
עןך,
US,
20/03/05 15:22
|
חיפוש ב-expedia.com מראה 20 ''ירושלים'' בצפון אמריקה. מענין לדעת מה קנדה רושמת למי שנולד בירושלים, מקסיקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
היתערבות
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
20/03/05 11:56
|
בוטה של ממשלת קנדה בנתינות היראלית ישראל צריכה לעשות את אותו החרם לקנדה שניו זילנד עושה על ישראל זה הרק מוכיח שכולם שונאים את ישראל וחושבים שירושליים שיכת לכולם מילבד ליהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
fuck them
ל"ת
ssa,
20/03/05 09:17
|
|
 |
117.
קנדים טפשים. הם ציינו מקום ליד
נאיבי,
20/03/05 07:40
|
קנדים טפשים. הם ציינו מקום לידה, בדיוק כמו ''תל-אביב, ישראל''. לא נכתב שם ''נולד בירושלים בירת ישראל''. המדיניות הטפשית הזו מראה כי ממשלת קנדה לא מכירה בהיות ירושלים חלק ממדינת ישראל למרות שישבו בה יהודים כל הזמן. כל סיפור ''הבירה'' הוא קשקוש אחד גדול...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are 100 % right
ל"ת
Ari,
20/03/05 18:33
|
|
 |
116.
נכון , ירושלים היא בירת העולם
ל"ת
שמואל,
חיפה,
20/03/05 05:49
|
|
 |
115.
KAMA NEZEK OSLO ASA
ל"ת
KAMA NEZEK,
20/03/05 04:38
|
|
 |
114.
Quebec is not
Canada,
20/03/05 03:18
|
Quebec is seeking independence from Canada and therefore an issue of conflict and until this conflicts is fully resolved it would be wrong for all nations to list those born Quebec as part of Canada, and all those born in Quebec should be demanding that the country Canada should omitted from their documents
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Canada real stupid
bassett,
sydney austr,
21/03/05 02:42
|
I was born in montreal and i'm francofone I agree with you 100%
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
מי שמכיר את הקנדים
sam,
boston,
20/03/05 03:11
|
גם יודע כמה קטנים הם באזור החשיבה שלהם הם גם שונאים את השכנים שלהם ארהב מי בכלל צריך להיתיחס אלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
זו תשובה לאילו המשלים את עצמם
רומח,
20/03/05 00:08
|
ואחרים שהבעיה היא שטחים שנכבשו לאחר 67. גם אם נחזור לגבולות 67 הלחצים לכווץ ישראל לא יפסקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
מה הרעש?
ישראלי,
חיפה,
19/03/05 22:21
|
מה אתם מתרגשים הרי יש גם פה בארץ יהודים שחושבים כך ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
כנסו
אדם,
מרכז,
19/03/05 21:01
|
תנו לי להגיד משהו על הקנדים בתור אדם שגר שם במשך 5 שנים: הם נאיבים ובעלי ראש קטן ומרובעים, אני אישית לא סובל את המזויפות שלהם, בקיצור, לא צריך לשים זין, רובם שונאי ישראל גם ככה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
עצמאות לחבל קוויבק עכשיו !!!
מאיר רבינוביץ,
מרכז,
19/03/05 20:30
|
על ממשלת ישראל לקחת את כל הדרכונים של הקנדים שנולדו בקוייבק,למחוק את שם קנדה כמדינה ולהכיר בחבל קוייבק כאוטונומיה נפרדת משלטון הקנדי.יש להבהיר ל''צדיקים'' מקנדה שכל אחד יסתכל על הדבשת שלו לפני שהוא הולך לעשות סדר בחצרות של אחרים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קוויבק קיימה משאל עם חופשי והח
קוויבקי,
20/03/05 06:54
|
קוויבק קיימה משאל עם חופשי והחליטה להישאר (51%) האם מוכן אתה למשאל עם חופשי בגדה המערבית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
החזרת השטחים לאנדיאנים
מלודי,
אנגליה,
19/03/05 20:16
|
אני תמיד צוחקת לעצמי שאני שומעת את דבריהם המתחנחנים של קנדים אמריקאים דרום אפריקאים וכדומה.... שמתנגדים ל''כבוש'' שטחים פלסטינאים.
צאצאי ארופה האמפריאליסטית צריכים לסתום את הפה ולשבת בשקט...
כל דרדס צפון אמריקאי ממוצא ארופאי פתאום מפתח אמנזיה קלינית..ושוכח מאיפה הוא בא ולמי שייכת האדמה עליה הוא יושב..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת.
אילה,
20/03/05 13:10
|
בריטי חכם אמר לי פעם שלעם המתחסד שלו אין שום זכות להטיף לנו מוסר, אחרי שהם יצאו למסעות כיבוש ודיכוי ברחבי הגלובוס, ולא למטרות הגנה על הקיום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
There is a bright side
Coby,
UK,
19/03/05 18:32
|
to all of this. If they do not put ''Jerusalem, Israel'' in your passport they do not put ''kfar-saba, Israel'' in your passport. If your passport only says what city you are born in you can feel safer travelling anywhere in the world. Anti-Israelis there are plenty but which of them heard of Kfar-Saba?
I have a British passport and can travel where ever I wish. If I wanted to use my Israeli one I would have difficulties travelling to many places. I am glad mine does not say Israel. I am a proud Israeli but never believed in hitting my head against the wall. Chances are my head will hurt and the wall will still be there.
Leave the politics to the politicians and except this Canadian decision as a gift. And as for those affected (Israeli-Canadians), I'm sure they do not mind so much. They would be there (Canada) if they did.
To quote Monty-Python ''Always look on the bright side of life ...'' Tara, tara, tara, tara....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
קנדי גאה
גוסטב,
צפון,
19/03/05 18:29
|
אני בעל דרכון קנדי, וכתוב בו במקום הלידה נהריה. המילה ישראל לא מוזכרת, לכן כשמשמיטים את ישראל מירושלים זה צעד מנהלתי סטנדרטי.
לא צריך להתרגש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
A Question
Tam,
19/03/05 19:41
|
What does it say on a German born Canadian Passport: Hamburg, or Hamburg Germany???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Better yet what are they doing
Regarding,
20/03/05 03:38
|
Chechen's did Ottawa stop listing them as born in Russia? Or perhaps Canada should be omitted from the passports of former Pm's like Trudeau, Mulroney and Chrétien
הגב לתגובה זו
|
|
 |
An Answer
גוסטב,
צפון,
19/03/05 21:13
|
|
 |
105.
אנא קראו (תגובה ל 101)
אזרח ישראלי,
19/03/05 18:18
|
קובי קראתי את תשובתך מספר פעמים. אני חושב שהיא בדיוק משקפת את הבעייה שלנו. יצרת קואליציה שמכילה את שרון, לפיד והשמאל (אגב במנדטים כללת כמעט למעלה מ 75% מהעם) ויצרת קשר ביניהם למסרות, שינאת ישראל ואנטישמיות בבליל מוזר. קובי תתעורר. זה שיש אנשים שחושבים שונה ממך זה רק יתרון (במיוחד שאני רואה מה יכולת החשיבה שלך). היכולת להחזיק לבחון אלטרנטיבה שונה היא זו שמבדילה אותנו משכנינו הערבים וגורמת להבדל התהומי בינינו. שתה מיץ קר, תקנוח תרגע ותקרר. אני בטוח שלא היית רוצה לחיות במדינה עם קול אחד... או בעצם... אולי כן... ובקשר לקנדה יש לי הפתעה עבורך. הקנדים אינם ישראלים. הם קנדים! זה אומר שכשהם פועלים זה מתבצע משיקולי אינטרסים קנדים. מה שמנחה אותנו לדוגמה לתמוך במשטרים אפלים באפריקה, דרום ומרכז אמריקה. אני משוכנע שיש ארמנים רבים שכועסים על ישראל. כיצד מדינה שכמעט הוכחדה בשואה תומכת במדינה שביעה בהם השמדת עם. ובכל זאת זה לא מזיז לנו. הכנסות של 600 מליון דולר על השבחת טנקים טורקים שווים יותר מחיי ארמני (שלא תבין אני תומך כי אין מה לעשות - יש כאן מלחמת הישרדות והכסף הזה נחוץ למדינה. האמת... יותר מהקנדים מדאיגה אותי השינאה שנוטפת בדבריך לשלולת רבעי עם. ומשפט אחד בקשר למסורת יהודית - אנשים כמוך שקובעים מי מסורתי ומי דתי הרחיקו אנשים כמוני מהמסורת. אגב לאחרונה חזרתי כשיצא לי לשוחח אם אנשים מחב''ד (כן-ימנים כמוך) אבל אנשים נהדרים עם סבלנות אין קץ לזולת. לך ולמד מהם מהי אהבה יהודית, סובלנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Jerusalem always part of Israe
sarit,
20/03/05 03:22
|
good for you!!!
and yet I think it say alot that more and more let this thing happen.
there is no doubt who Jerusalem belong to now and forever.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלה בסלע. חוץ מ: חב''ד
David,
Boca Raton,
19/03/05 23:21
|
חב''ד- אם כבר הזכרת אותם- הם בדיוק הדוגמא ההפוכה. הכת הככי גזענית ביהדות היא חב''ד ליובאוויטש בראשות כ''ק אדמו''ר מה''מ שליט''א שנתפגר לפני כעשור. כמי שבא משם אני מכיר את כל התורה כולה. תתרחק מהם מהר! למען עצמך. כבר ש''סניק עדיפא. חוצמזה מסכים עם כל מלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוד מחכים לך ב770
חנה,
ניו יורק,
20/03/05 02:58
|
יאוו ככה לכתוב על הרבי? אין לך שום פחד? אתה מלא שינאה וטינה מאיפה זה נובע דוד מבוקה רטון. הרבי סולח לך שתהיה בריא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מודה לך על תגובתיך
קובי,
19/03/05 18:39
|
אם לא תזלזל בכתוב ובלי מיץ קר ,ותחשוב יותר לעומק למה שכינתה בליל מילים אולי תבין לכוונתי מכירת הערכים התפרסות לא תביא לכלום ולשום פתרון בדוק ההסטוריה חשוב לטווח יותר ארוך ולא אותו מונח עכשיו עכשיו,אנחנו חיים עם הערבים ובמזרח התכון ,אתה לא תשנה אותם ובטוח לדעתי לא בדרך ההתפרסות ,בכול מקרה תודה לתגובתיך ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
קנדה- החלטה לא חכמה
טל,
19/03/05 18:15
|
מישהו אמר שירושלים=גם מז' ים? החלטה אינפנטילית ולא חכמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
גאה בממשלת קנדה, גאה במדינה
נועה,
טורונטו,
19/03/05 18:09
|
שלי. גאה ושמחה להיות כאן ולא ליטול חלק במדיניות של כיבוש ודיכוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני גאה ושמח להיות כאן.חזרי
ל"ת
לכשתחלימי,
20/03/05 00:54
|
|
 |
אנחנו מקווים שקר לך, יא נעימה
ל"ת
המחלקה הסגורה,
19/03/05 23:04
|
|
 |
ומה נותנים במחלקה כנגד קנאה
ל"ת
טורונטו,
יוהנסבורג,
20/03/05 01:55
|
|
 |
אז ככה, לגבי טורנטו
המחלקה הסגורה,
20/03/05 18:25
|
כשמישהו נתקף בקינאה, מזכירים לו שגרים שם גויים ושבמשך שמונה חודשים בשנה קופאות שם לאנשים הלחיים האחוריות. לגבי יוהנסבורג מזכירים לו את הנתונים הבאים: תוחלת חיים: 54.7 שנים ידיעת קרוא וכתוב: 84% תמותת תינוקות לאלף: 48 מדד איכות החיים: 103 בעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זבל קטן אחד פחות בארץ, גם טוב
ל"ת
שוחר שלום,
חיפה,
19/03/05 22:21
|
|
 |
So Why??
Tam,
19/03/05 19:45
|
So why are you reading Maariv and bother to respond
הגב לתגובה זו
|
|
 |
must read
Haredi,
NY,
19/03/05 21:15
|
|
 |
Am a Sefer
Mosad,
Kosher Jew,
19/03/05 21:14
|
|
 |
תשארי שם וקחי אתך עוד סמולנים
ל"ת
כן תרבו!,
19/03/05 19:41
|
|
 |
גאה ושמח שאת שם, נפולת של
ירושלמי,
19/03/05 18:25
|
|
 |
הקנאה דוברת מגרונם של המלעיזים
נועה,
טורונטו,
20/03/05 03:41
|
|
 |
אבל מדוע את קוראת מעריב בשקיקה
יהושפט,
20/03/05 04:00
|
נכוןת הרבה סיבות היו לך לעזוב, אבל תראי את עצמך, קוראת כל שורה מהארץ, כותבת בעיברית, לי נראה שלמרות שאת בקנדה יש לך צורך עז להיות גם ישראלית,,, CBC לא מספק אותך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
בושה!
נתי,
קנדה,
19/03/05 17:50
|
אני מתביישת לגור כאן! הייתי חוזרת לארץ אם היתה אפשרות להתפרנס שם בכבוד, אבל למען ילדיי ועתידם אני עדיין כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני מתבייש שאת גרה שם
ל"ת
ועוד''למען ילדי'',
בואי הביתה,
20/03/05 00:56
|
|
 |
אולי אני יחזור הביתה...
נתי,
קנדה,
20/03/05 05:16
|
כשהממשלה שלנו תפסיק לעשוק את אזרחיה ותתן לאנשים לחיות בכבוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאלה יאלה
ל"ת
יאלה,
19/03/05 18:26
|
|
 |
101.
לא צריך לכעוס על קנדה
קובי,
19/03/05 17:35
|
האנטישמיות היא תוצרת הארץ כחול לבן ,השמאל יחד עם שרון מכיר בכלל בזכויות היהודים למדינת ישראל ,לפני שמבקרים את הקנדים חובה לעשות בקורת בית דחופה ,השמאל בוכה יום ולילה לגורלם המר......של הפלסטינים ויחד עם טומי לפיד שרון דוחים בגועל כל מה שמזכיר מסורת יהודית ,תתעוררו לפני שיהיה מאוחר ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק אבל
לא מבין,
20/03/05 04:25
|
שהשמאל זה הרב, ומתמיד הרב קובע, השאלה שצריכה לסקרן אותך ואחרים זה, מה הם הסיבות והנסיבות שהובילו אתכם למצב של רב שמאלני? אני הגעתי למסקנה שהתופעה הזאת נובעת משני סיבות עיקריות מחדל בחינוך ובהסברה הישראלית, והצטינותם של הפלסתינים בפרופוגנדה והתשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
בתגובה אמכור מוצרי ציפוניים..
פועל,
ירושלים,
19/03/05 17:03
|
|
 |
99.
לכל הנוסעים לקנדה
אביב ישראלי,
19/03/05 15:30
|
בטופס הכניסה למדינה ARRIVAL FORM ליד כתובת המגורים תכתבו ירושלים, ישראל. זה מה זה יעצבן אותם. אני עושה את זה כל הזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
הקנדים הוכיחו טפשותם
פרחיה,
19/03/05 14:36
|
מעניין שכל המגיבים המתלהמים לא שמו לב לפרט קטן. נאמר בידיעה שקנדה, אינה מכירה בירושלים כבירת ישראל. כנראה שהקנדים קצת התבלבלו. בדרכונים לא צוין כלל שנושאם נולד בירושלים בירת ישראל אלא במקום ששמו ירושלים הנמצא בתחומי ישראל, וכידוע לפלשתינים לא היתה כל תביעה לירושלים המערבית. למה הקנדים יותר קתולים מהאפיפיור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הקנדים טפשים,פרחיה,אלא מי
ל"ת
שמנסה לרצותם,
כמוך למשל,
20/03/05 00:57
|
|
 |
נכון מאוד אתה צודק
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
20/03/05 12:01
|
גם בוש יצא בהצערה אנטישמית וטען שכל העולם מיתנגד לארהב מכון שהוא בעד ישראל אבל התיזה ההפוכה היא הנכונה שאילמלא היה בעד הערבים לא היו מנצלים את דעותיו להמשיך ללחוץ על ישראל בימקום שילחץ על הפלשטינאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם ירושלים המערבית לא הוכרה
דן,
19/03/05 21:07
|
על ידי האו''ם. היתה דרישה לבינאו''ם של ירושלים. מישהוא פעם צריך לטפס על הקנדים על היחס שלהם לאינדינים בצפון המדינה שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארהב
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
20/03/05 12:08
|
זו מדינה כבושה מידי האינדיאנים והאדם הלבן שקיום קורה לאצמו אמריקאי ביצע רצח עם מזעזע במיוחד באינדיאנים של יבשת אמריקה ובמו כן בויאטנמים ביפנים ובמיחלחמת העולם הם לא הפציצו את הגרמנים ומנעו את השמדת היהודים ועוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה מה היחס שלהם?
אורן,
טורונטו,
20/03/05 01:25
|
כולם פה משלמים מיסים כדי שהחברה הנחמדים בצפון יחיו כמו שהם רוצים. בלי מסים, בלי הגבלות צייד, בלי עבודה (הם מקבלים כסף מהממשלה) והמון תמיכה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
האמת
gil,
US,
19/03/05 14:29
|
לפי החלטת האו''מ משנת 1947 אני מציע לקנדה לכתוב בדרכונים:
Jerusalem, UN
או אולי לחזור ל-1900: Jerusalem, Ottoman Empire
או לחזור לזמן שלא היתה קנדה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבתי.אנטישמים,דוברי צרפתית
ל"ת
ואנגלית,
חסרי הסטוריה,
20/03/05 00:59
|
|
 |
96.
אנטישמים
nissim,
holon,
19/03/05 13:05
|
עד שאירופה מתחילה לסלוד מאנטישמיות התעוררה אמא קנדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
ומה עם כל הישראלים......
סב-עוז,
19/03/05 12:56
|
שירדו לקנדה וחלק מהם נולד בירושלים בירת ישראל?איך הם מגבים ביושבם שם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
איפה סילבן לא שומעים תגובה .
וונצואלה,
19/03/05 12:44
|
הקנדים הם עם נחמד מאוד אני גרתי בהדמנטון כמה שנים, אבל הם בכלל לא מתיים על ישראל יש שם בכל חור פלשתנאים שעושים מה שהם רוצים באוניברסטאות, היה לי פעם תקל עם אחד מהם.באיזה מסיבה שהוזמנתי, וכמו כן הממשלה שם מאוד נזהרת מכל דבר שרק עלול לפגוע בערבים. אבל למה אנחנו שותקים עושים איתנו מה שרוצים ואנחנו לא מציצים אפילו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
הם רואים את הסוף של המדינה
אביב,
מרכז,
19/03/05 12:42
|
נכון אפשר למחוק את ישראל מהמפה המדינה בהתפררות מוחלטת. ויפה שעה אחת קודם. זה מה שקורה שאריק שרון חובר לחמאס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
קנדה,אתם בני זונו... !!!
אייל,
19/03/05 12:38
|
|
 |
91.
מדובר בסה''כ בשישה איש
המחלקה הסגורה,
19/03/05 12:20
|
|
 |
90.
אפשר להחרים אותם...
שוש,
פ''ת,
19/03/05 12:06
|
|
 |
89.
אל תשתלחו בקנדה. ראו תגובה 9
ל"ת
יוש,
ישראל?,
19/03/05 11:43
|
|
 |
88.
שיעשו מה שהם רוצים...
אורי,
19/03/05 11:40
|
מה זה משנה? זאת החלטה פוליטית שלהם... די כבר עם כל התגובות של ''אנטישמים'' ו''חרא מדינה'' כאילו שישראל נקייה מהצהרות פוליטיות טיפשיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
קנדה
ישראל,
הרצליה,
19/03/05 11:17
|
|
 |
86.
צעד לא חכם של בקנדים
יעקב,
דרום,
19/03/05 11:06
|
לצערינו, קנדה נכנעת לללחץ ערבי. נקווה שזה לא מבשר התנהגות דומה מצד מדינות אחרות. הפתרון היחיד לתסבוכת הוא שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
חוצפה מדינית, להזמין שגריר קנד
יוב,
זכרון-יעקב,
19/03/05 10:45
|
לדעתי זאת חוצפה מדינית מעין כמוה, ירושלים היא בירתה של ישראל מיום קיומה, עלינו להזמין את השגריר הקנדי לבירור במשרד החוץ ולקרוא ארצה את השגריר הישראלי, זה עבר כל גבול אפשרי ההתנשאות הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
להכיר בקוויבק כחבל עצמאי, מיד!
ל"ת
iggy,
19/03/05 10:44
|
|
 |
83.
יש מדינה שקוראים לה קנדה XX
ל"ת
שמתי X,
19/03/05 10:43
|
|
 |
82.
קנדה - חרא של מדינה
רונן,
19/03/05 10:41
|
|
 |
I'm Cold
Sarit Masud,
Yukon,
20/03/05 05:02
|
|
 |
81.
הגודל לא קובע חמור קופץ בראש
ל"ת
אבי,
יהוד,
19/03/05 10:37
|
|
 |
80.
להעביר את השגרירות
דב בינדר,
יהוד,
19/03/05 10:25
|
אם שגרירות ישראל בקנדה תעבור מאוטווה לטורונטו או למונטריאול מה יגידו על זה הקנדים?קנדה אולי לא מכירה דה יורה בירושלים כבירת ישראל אבל כמו כל מדינות העולם היא מכירה דה פקטו עובדה כל שגריר חדש שמגיע מגיש את כתב האמנתו לנשיא המדינה בבית הנשיא בירושלים!!!!כל שגריר אפילו המצרי או הירדני,הנשיא לא ירד לתל אביב לקבל שגריר זר,הוא יקבל אותו אך ורק בירושלים ועובדה לא שמענו שום ציוץ על זה משום דיפלומט זר,כהונת השגריר נכנסת לתוקף אך ורק לאחר הגשת כתב ההאמנה ואקט זה מתבצע בירושלים ואך ורק שם,מכאו שכל המדינות המקיימות יחסים דיפלומטיים עם ישראל מכירות לפחות דה פקטו בירושלים בירת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
פתטיים
ערבי נוצרי,
צפון,
19/03/05 10:21
|
איזה עם פתטי אתם, אני מרחם עליכם תבינו אני מדבר אליכם בשיא הכנות הנוצרים בעולם מעדיפים את המוסלמים פי כמה וכמה על פני יהודים מי שמסתובב באירופה וארצ''ה יודע על מה אני מדבר (מה שפוליטקיים עושים לא משקף אפילו במעט את רצונות העמים שם), אם הייתי יהודי אז במקום להאשים את כל העולם באנטישמיות הייתי עושה בדק בית ורואה למה כולם שונאים אותי, אם רוצים שהעולם יסמפט אותכם בגלל השואה אולי תפסיקו לעשות זאת בעמים אחרים ואולי אז תישמעו יותר צודקים, ולכל המפגרים שאומרים שאין כזה עם פלשתינאי וכל הזבל שהגיעו מאירופה וכל שאר העולם איפה שנזרקתם אני אומר אתם לא הגעתם למדבר, במקום הזה גר עם הפלשתינאי שכל העולם הכיר ומכיר בו חוץ ממכם אבל כמו שאני רואה אף אחד בעולם לא אכפת לו ממה שאתם חושבים. :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה רצחתם מוסלמים בסברא ושתילה
ישראלי חילוני,
19/03/05 12:20
|
אם אתם כל כך אוהבים את המוסלמים. ולמה מוסלמים רצחו 200 ספרדים הקתוליים ברכבת במדריד ו-200 תיירים נוצרים באי באלי. גם הרוסים הנוצרים והצ'צ'נים המוסלמים מאד אוהבים אחד את השני. גם בניגריה יש אהבה גדולה בינכם. יש אתר www.worldnetdayly.com של ערבי נוצרי ז'וזף פרה ובו אתה יכול לקרוא מה חושבים הנוצרים על המוסלמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לערבי/נוצרי מהצפון
צבר גאה,
צפון,
19/03/05 11:48
|
אין ויכוח על צדקתך הטהורה. היהודים היו ויהיו עם נרדף בעולם.ייתכן,ידידי,שחלק מהאשמה עלינו. ייתכן שאם לא היינו מה שאנחנו,עם סגולה,המתיר לשכמותך להתבטא בחופשיות והיינו מצמיחים כמו האומה הערבית המפוארת בין לאדן וטרוריסטים מטונפים המתפוצצים במרכזי הערים,ייתכן שאז היתה האנטישמיות מתחלפת לפחד,כמו שקורה באירופה האדישה והשבעה שפתע מבינה מה עומדים לעולל בה מליוני מוסלמים בקרבה. קצת ידע בהסטוריה לא היה מזיק לך.הגענו לכאן,ארץ ישראל ההסטורית,אל מדבר,שממה,מלאריה וביצות. מצאנו כאן שבטים ערביים מפוזרים ופרימיטיביים שמנו עם הקמת המדינה פחות מחצי מליון איש. ראה את הארץ הזו כיום,את ביה''ח העמק שנראה כמו ביה''ח באיסמעיליה,את הקדמה,החשמל,התעשיה,המדע וראה,ידידי,את הצבא החזק בעולם המבטיח שמאחורי האנטישמיות שלך לא תתחבא סכין. צא ולמד ותבין כי אף מוסלמי בעולם הערבי לא זוכה לאיכות חיים כמו שיש לך פרט כמובן לאילי הנפט השייחים המיליארדרים התורמים מכספם לארגוני טרור ורצח במקום לדאוג למליוני מצרים החיים בחושות על גדות הנילוס או למאות אלפי משפחות מוסלמיות טובות שאיבדו את כל היקר להם בצונאמי. צא מהבערות והשנאה. לך ללמוד קצת על העם היהודי ואז,אולי,תבין את תולדות האנט' וסיבותיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
words words
mahmud saaeb,
19/03/05 17:57
|
|
 |
תגובה לענין, שווה לקרוא!!!!
ל"ת
יניר,
ארץ ישראל,
19/03/05 15:31
|
|
 |
78.
האם גם מערב ירושלים לא נחשבת י
רוני,
מלטה,
19/03/05 10:15
|
האם גם החלק המערבי של י-ם לא נחשב לחלק ממדינת ישראל עפ''י שלטונות קנדה ? חבל שהם לא יודעים (או לא מעוניינים לדעת) את ההסטוריה של העיר במאה השנים האחרונות. כמעט כל חלקה המערבי של העיר (שבו, מן הסתם, נולדו אותם ישראלים) נבנה ע''י יהודים על קרקעות ריקות שנקנו בכסף טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
אבל זו עובדה-האיש נולד
ל"ת
בירושלים,
ישראל,
19/03/05 10:15
|
|
 |
76.
מקווה שזימנו את השגריר הקנדי
ל"ת
ונזפו בו,
חוצפה מקוממת,
19/03/05 10:14
|
|
 |
75.
אלימות ורוע קנדי !!
אליוי,
19/03/05 10:07
|
יש הרבה אלימות ורוע בעמדה הזו שאומרת לישראל אתם פחות ממדינה ואתם על תנאי והבירה שלכם לא מוכרת על ידינו !! נותר לנו רק לצפצף עליהם ובבוא הזמן להכיר בקוויבק כמדינה עצמאית !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו אלימות בראש שלך?
אורן,
טורונטו,
20/03/05 01:29
|
לזייף דרכון ובעזרתו לנסות לרצוח בנאדם במדינה זרה (אפילו שהוא טרוריסט) זו אלימות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
תראו סאות' פארק
מוגלי,
ירושלים,
19/03/05 09:49
|
|
 |
what are u talking abut?
ד,
19/03/05 11:15
|
|
 |
what are u talking abut?
ד.,
19/03/05 11:15
|
|
 |
73.
הלוואי שיכולתי לחיות בקנדה
טל,
שרון,
19/03/05 09:45
|
|
 |
תתחתני עם קנדי ותחיי בקנדה
צ,
19/03/05 11:39
|
מה לך ולישראל? מה לך ולציונים המתעקשים לחיות ולמות כאן? מצדי, את יכולה לברוח מישראל, ויפה שעה אחת קודם. את רק מזהמת כאן את האויר, ועוד מתגאה בכך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
איפה מסתתר שר המשפטים היהודי?
ל"ת
בת-ציון,
ישראל,
19/03/05 09:35
|
|
 |
71.
קנדה - צפון ארה''ב
עדה,
19/03/05 09:10
|
אפשר להודיע שמהיום קנדה אינה מדינה עצמאית אלא מדינת חסות בצפון ארה''ב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
של מי קנדה בכלל?
בעל זבוב,
19/03/05 09:10
|
להזכירכם. שליטי קנדה היום הם צאצאיהם של ציידי הדובים והרקונים ששדדו את ''קנדה'' מידי השבטים האינדיאנים ודחקו אותם ממקומותיהם. צרפתים ואנגלים מעולם לא היו ילידי הארץ הקרויה כיום קנדה. הם כובשים ותו לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
ויחס קנדה לסין כובשת טיבט ?
אזרח פשוט,
חיפה,
19/03/05 08:47
|
האם ממשלת קנדה עושה משהוא נגד כיבוש טיבט ע''י סין ? חרם על סחורה סינית או מדענים או אקדמיה סינית ? טיבט היא הארץ היחידה של הטיבטים ולא מדינה ערבית מספר 23 נוספת ע''ח מדינת ישראל היחידה של היהודים. ולערבים יש שטחים פי 10000 מהשטח שכאן במחלוקת . אבל שאיפת הצדק בקנדה מאד גדולה... אבל נעצרת בגבולות סין.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעומת יחסה של ישראל לסין...
אורן,
קנדה,
20/03/05 02:40
|
|
 |
68.
צריך שמדינת ישראל תעשה אותו
היהודי הנאמן,
נתניה,
19/03/05 08:34
|
דבר לקנדים הריי בירת קנדה היא טורונטו או משהו כזה.... אז שיימחקו את השם קנדה מי יודע אולי טורונטו היא של ארצות הברית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
mistake
NY,
usa,
19/03/05 11:32
|
|
 |
בירת קנדה היא אוטווה !!!
פטר אוסטרובסקי,
ת''א,
19/03/05 10:46
|
|
 |
בירת קנדה היא אוטבה
ל"ת
אבי,
19/03/05 10:29
|
|
 |
No way -Toronto
AMR,
19/03/05 18:07
|
|
 |
67.
לכתוב: ''ירושלים, ירח''
ל"ת
מניאקים,
לא לוותר להם,
19/03/05 07:46
|
|
 |
66.
kakot canada
miru,
north york,
19/03/05 06:55
|
בקושי מצליחים להסתדר עם הצרפתים וכבר מנסים לסדר את העולם . נאיבים כאלה חצי עולם מסתלבט עליהם כי הם מדינה שמאפשרת ללאומים שונים להתבטא באופן חופשי אבל כנראה שי עוד סיבות .
צריך לבדוק מה קורה עם האנטישמיות לאחרונה זה מדאיג?!?!?!?!?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן, צודק מירו. הקנדים קקות :
ר' המוסד,
מר דגן,
19/03/05 08:08
|
אשר על כן, נמשיך להרים את מבצעינו הרגישים באמצעות הדרכונים הקנדיים. הם פשוט נוחים כאלה, נכנסים יפה לכיס ולא מכבידים כלל. ואם נתפסים כשהמכנסיים למטה, זה בסדר. תמיד אפשר לצאת מזה: הרי בכל זאת, כולנו קנדים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you must ask avi.Ecuador
ram,
19/03/05 07:54
|
|
 |
65.
חיים בקנדה נהדרים
ל"ת
משה,
מוניטראול,
19/03/05 05:47
|
|
 |
64.
קנדה מהמפה
ל"ת
למחוק,
את,
19/03/05 05:41
|
|
 |
63.
האם ממשלת ישראל מכירה
יגאל,
קנדה,
19/03/05 05:21
|
קנדה והרבה מדינות אחרות לא מכירות בירושליים כבירת ישראל אבל מה לכם כי תלינו האם ממשלת ישראל מכירה בירושליים כבירת ישראל ? והתשובה לא ולא עדיין אין חוק או הצהרה שאומר שירושליים בירת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוק יסוד ירושלים כבירת ישראל
ד.,
19/03/05 11:18
|
|
 |
חוק יסוד ירושלים כבירת ישראל
ד.,
19/03/05 11:17
|
|
 |
62.
זה פורסם במעריב לפני חודשים
קורא ותיק,
19/03/05 04:38
|
|
 |
61.
אנטישמים
מלי,
ברזיל,
19/03/05 04:25
|
|
 |
אז תחזרי לארץ.
ל"ת
הפטריוט,
19/03/05 11:46
|
|
 |
60.
48, אתה צודק 100%
ל"ת
יוסי,
מונטריאול,
19/03/05 04:16
|
|
 |
59.
I love Canada
DOLEV,
19/03/05 04:08
|
|
 |
58.
NETZAH NETZHIM
NETZAH NETZHIM,
19/03/05 03:57
|
|
 |
57.
תחי קבק - מדינה נורמאלית !
ל"ת
שארל דה גול,
19/03/05 03:38
|
|
 |
56.
A bunch of weasels
Jack,
Los Angeles,
19/03/05 02:38
|
Canada has always been a bunch of weasels and they always will be. FU** Canada Stupid Canadians
הגב לתגובה זו
|
|
 |
watch it
Mike,
Toronto,
19/03/05 02:56
|
When did your government recognize Jerusalem as Israel's capital???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
what the fuck are you talking
ob1,
19/03/05 04:07
|
about? you canadians again show your ignorents like the rest of the world
הגב לתגובה זו
|
|
 |
this is what
mike,
toronto,
19/03/05 04:42
|
It's not about ignorance, its about being neutral, if you cannot see that, well thats your problem.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yes, this all about you beeing
Ignorant,
20/03/05 05:07
|
Following the collapse of the British mandate in Palestine after World War II, the United Nations (UN) declared Jerusalem an international city. The failure of this endeavour and the outbreak of the first Arab-Israeli war in 1948 left Jerusalem divided into Israeli (West Jerusalem) and Jordanian (East Jerusalem) sectors, with West Jerusalem as Israel's capital. During the Six-Day War of 1967, Israel occupied the Jordanian sector and, despite international protest, annexed East Jerusalem and parts of the occupied West Bank, proclaiming the combined city its capital-and in 1980 reiterated its stance by passing a quasi-constitutional “basic law” mandating a “complete and united” Jerusalem as Israel's capital .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
כל הכבוד לקנדה!
דני,
19/03/05 02:33
|
קנדה לא צריכה לתת מתנות לישראל. קנדה פשוט לוקחת גישה ניטראלית בכל הנוגע לסכסוך הישראלי-פלסטיני - לא פחות ולא יותר. היא לא חייבת לישראל שום דבר! גם שאר מדינות העולם לא מכירים בירושלים כבירתה של ישראל - אף לא ארה''ב. אז לכל המתלהמים כנגד קנדה - קחו כדור הרגעה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשן
אודי,
19/03/05 09:19
|
אף אחד גם לא חייב לנו את קיומנו,אז לפי שיטתך זו סיבה מספיק טובה לשלול את קיומנו,כי בשם הניטראליות הרי גם הפלשתינים לא מכירים בזאת... ובכל זאת לרגשנים שכמונו עדיין אכפת קצת מהתייחסות המדינות שאמורות להיות ידידותינו אלינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקנדים טיפשים כמוך
אבי מהגליל,
19/03/05 08:01
|
אז אם הם לא רוצים להביע עמדה,שימחקו את המילה ירושליים,וישאירו את המילה ישראל,עם ישראל אין להם בעיה להביע עמדה,נכון? או אולי כן.ישראלים טובים כמוך היו בכל הדורות,נעבור גם אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
u r right
Koby,
New York,
19/03/05 05:13
|
|
 |
u r wrong
leon,
Queens, NY,
19/03/05 03:29
|
if u diidn't now since 2000 usa changed all of her maps and indicated that jerusalem is the capital of israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
? West / East Berlin
Abi,
19/03/05 02:18
|
Didn't the Canadians hear about East/West Berlin-before ? the falling of the Berlin wall
Why can't it be ? west Jerusalem -the Jewish
But,the real truth is -when all the world sees Israel withdrawing unconditionaly from Jewish historic sites-they might conclude that the Jews is on the way out...so,lets keep good relations with the Arabs
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
קנדה תמיד לא אהבה את ישראל
אור,
19/03/05 02:00
|
בטח הרי קנדה מדינה אנטישמית שונאת יהודים ושונאת ישראל והיא דתית אדוקה. אני לא מתפלא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאור
יוסי,
טורונטו,
19/03/05 04:59
|
אתה בן 12 ואמא קנתה לך מחשב? קנדה מדינה דתית?!?!?!? על מה את/ה מדבר!? קנדה מדינה דל דבילים או כן! אבל דתיים שתמיד מצביעים נגד ישראל? אה....לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
what bullshit
Mike,
Toronto,
19/03/05 02:29
|
What are you talking about? Canada was one of the countries who voted to create Israel. It was one of the first countries to recognize Israel. It usually votes against or at least abstains from anti Israel resolutions in the United Nations. So Please don't bullshit.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
Blame canada! Blame Canada!
ל"ת
Canada is too,
coldforlogic,
19/03/05 01:47
|
|
 |
51.
IT'S OK, GOD FROZE THEIR ASS
ל"ת
ניר,
19/03/05 01:21
|
|
 |
50.
מה ענין שמיטה לתשמיש המיטה?
תם,
ארה''ב,
19/03/05 01:18
|
הקנאקים האלה לצפוננו לפעמים מאבדים את הצפון. הרי לא מצוין בדרכון שירושליים היא בירת ישראל. מצוינים שם העיר ושם הארץ. זה הכל. מה המסקנה עכשו, שירושליים לא נמצאת בשום ארץ? אנשים נחמדים, אבל לפעמים טפשים, בעיקר הפוליטיקאים שלהם. אולי אסביר להם מעט גיאוגרפיה בביקור הבא שלי שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתם ארה''ב
יוסי,
טורונטו,בושה,
19/03/05 04:56
|
הקנאקים האלה הם אידיוטים מושלמים אני מסכים אבל לצערי הרב גם אצלכם לא שמים את ירושלים לצד ישראל בדרכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
גם שם יש צרפתים
ציני,
19/03/05 01:13
|
חלק גדול מקנדה שייך לדוברי צרפתית הידועים בחיבתם העזה אלינו- אז מה הפלא??? הם מעדיפים פלשתינאים וערבים על יהודים וישראלים- הגיון מעוות- ישראלים לא עושים פיגועים- ערבים לא בוחלים להכנס לבנינים עם מטוסים- מתי תתעוררו????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
thats not true
Mike,
Toronto,
19/03/05 02:11
|
The french represent a small part of canada. The majority of canada is english speaking
הגב לתגובה זו
|
|
 |
it dose not metter. they
ron,
u.s.a,
19/03/05 07:50
|
dont like israel so stop explaning us how many franch they are in kanada.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לא ברור ....
לא קנדי עדיין..,
מרכז,
19/03/05 01:12
|
לא כל כך ברור לי מה הקנדים מוחקים - והמתלחמים כאן, בבקשה לצאת לחופשה קצרה...) היכן כאן מדובר על ירושלים כבירת ישראל ? הרי בדרכון לא שואלים את שם בירת המדינה אלא רק את עיר ומדינת הנולד.
האם הצמד: ירושלים - ישראל מפריע להם ? - אם כך אין לזה שייכות ל''בירת ישראל''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקרוב תחיה בקנדה ולא בכנען
ש,
19/03/05 09:09
|
ואז אולי תתברר לך רגישותנו לצרוף המלים '' ירושלים- ישראל''. ואולי לא... כי מה לך ולכל הבירבור הלאומני הזה. אתה איש העולם, מבין את הגויים ומזלזל ביהודים. כל הכבוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
הפלסטינים הגאונים
משה,
19/03/05 01:05
|
מדהים איך שהפלסטינים (עם שלמעשה מעולם לא היה קיים) הצליחו להפוך עיר שמוזכרת 700 פעם בתנ''ך ואפילו לא פעם אחת בקוראן לבירתם.
ילמדו נא גם האינדיאנים שחיים בשמורות בקנדה וארצות הברית.... ואז אולי גם מעמדם של טורונטו ומונטראול יוסדר במסגרת איזה שהוא הסדר כללי.
ואולי נראה גם איזה שהוא גילוי של כבוד עצמי מצד כבוד שר החוץ ? הגיע הזמן לעמוד גם קצת על שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקנדים הקימו מוסיאונים נפלאים
מידה כנגד מידה,
כנען,
19/03/05 08:50
|
להנצחת תרבותם וזכרם של האינדיאנים והאינואיטים המושמדים ,ואף הקצו טריטוריה מרוחקת כאוטונומיה לשרידיהם המועטים. מעתה אמור: אוטאווה, בירת האינואיטים ולא בירת קנדה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
קנדה שתחזיר את קנדה לאינדיאנים
ל"ת
אריה,
19/03/05 00:41
|
|
 |
45.
אוטבה בירת איזה ארץ?
זאב,
חיפה,
19/03/05 00:23
|
|
 |
בירת קנדה זה אוטווה ottawa
מומי,
קנדה,
19/03/05 08:41
|
לא נורא:-) ואני חושבת שהעובדה שקנדה החליטה לקחת גישה ניטרלית בסכסוך הישראלי-פלסטינאי מאוד יפה. כן אני קצת משוחדת, אבל אני יודעת שהקנדים לא עשו זאת כדי לפגוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כששוויץ הכריזה ניטרליות
Neko,
19/03/05 14:24
|
ולא יצאה כנגד השמדת יהודים, זה היה גם ''יפה''?
צריך להבין שיש דברים שהניטרליות בהם היא בסה''כ כיסוי תחת וחוסר רצון לפעול למען הצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוטבה או אוטווה זה מה שמשנה?
זאב,
חיפה,
19/03/05 11:01
|
עד כמה אפשר לראות בצעדים עוינים נייטרליות? אסור שהשם ירושליים יופיע כמקום מגורים ליד השם של ישראל? מה קרה? ירושליים לא נמצאת גיאוגרפית בישראל אלא על המאדים? כתובת מגורים עדיין לא מעיד על עיר בירה אלה ציון מקום מגורים. גם השוויצרים במלחמת העולם השנייה בשם הנייטרליות גרשו פליטים יהודים בחזרה לאדמת גרמניה. אני מסכים שזאת דוגמה קיצונית, רק רציתי להמחיש עד להיכן אפשר להגיע בטענה לנייטרליות. זה שאת גרה בקנדה אין זאת אומרת שאת חייבת להגן על צעדים מפלים כנגד העם שלך (או שכבר לא העם שלך?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
Canada is not alone...
Or,
USA,
19/03/05 00:20
|
I know this article is very disturbing, but almost every country including the US does not recognize Jerusalem to be the capital of Israel. Including in their passports...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
מי בכלל מתרגש מפקקטא מדינה
ל"ת
גל,
ניו יורק,
19/03/05 00:19
|
|
 |
הלוואי עליך כזו פקקטא מדינה
מישה פישה,
19/03/05 01:57
|
|
 |
42.
אם יהודים מגרשים יהודים ...
עידן א,
19/03/05 00:15
|
|
 |
אותך עוד לא גירשו - וחבל.
ל"ת
מפנה זבל,
19/03/05 00:41
|
|
 |
41.
לנתק את היחסים עם קנדה!
אזרח,
מדינת ישראל!,
19/03/05 00:06
|
להחזיר לאלתר את השגריר הישראלי מקנדה- ולגרש מיד את שגריר קנדה ונציגויות קנדה מהארץ!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינה צבועה
אור,
19/03/05 02:04
|
וגם לבעוט לו בתחת ולהחזיר אותו למדינה נטולת כל מוסר או ערך בין בני אדם צבועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אנחנו בכלל!
אייל,
באר שבע,
19/03/05 00:33
|
תגיד 41, נראה לך שזה יזיז להם בכלל שננתק את הקשרים איתם? אנחנו זקוקים להם הרבה יותר מכפי שהם לנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנו לא זקוקים להם!!!
אזרח,
מדינת ישראל!,
19/03/05 09:12
|
במה הקנדים עוזרים לישראל?! במה הקנדים תומכים בישראל?! אז מה אם יש למדינת ישראל פה ושם ידידים. מי שמשפיע הן הממשלות האנטישמיות הקיימות באותן מדינות. המדינה היחידה שתומכת במדינת ישראל זו ארה''ב. ללא ארה''ב מדינת ישראל הייתה מזמן נמחקת מהמפה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי צריך אותם?? בוא ותגיד לי
גיל ב''ש,
19/03/05 09:01
|
דבר אחד שייש להם שאנחנו כל כך לא יכולים בלעדיו!
צריך למחוק אותם מהמפה ,להחזיר את השגריר ולהכריז עליהם מדינה עויינת לישראל-ולא לאפשר לאף קנדי כניסה לישראל.
במקום לבכות כל היום שאנחנו ''צריכים וצריכים את כל העולם'' תתחילו להתנהג כמו גברים!
איזה מין באר שבעי אתה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
קנדה, בשנים האחרונות...
ארז,
18/03/05 23:51
|
|
 |
39.
הקנדים צודקים
ב. ציפר,
פלסטין השלמה,
18/03/05 23:50
|
מי שקרא את המאמר ב''הארץ'' על חנוכת מוסיאון ''יד ושם '' החדש יבין , שאומה ההופכת את השואה קרדום לחפור בו (''המחצב היחיד של ישראל''...) אינה זכאית לראות בירושלים את בירתה. נהפוך הוא, עליה להתנצל על עצם קיומה העלוב ולספוג בשקט את יריקות האנטישמים האירופים והקנדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הארץ עיתון פרו ממשלתי עד 48
בגין,
19/03/05 10:35
|
|
 |
stop leaking ass you lean cock
ל"ת
pussy maan,
florida,
19/03/05 08:47
|
|
 |
מי זה האדיוט שקורא את ה'ארץ'?
yuhu,
19/03/05 00:59
|
מי זה האדיוט שקורא את ה'ארץ'?, כנראה שנשארו עוד כמה, אני, מזמן הפסקתי,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגום מילולי: הארץ = אל ארד
ל"ת
אני,
19/03/05 05:27
|
|
 |
לקחת את הכדורים האדומים
לא שפוי,
טעית בכדורים,
19/03/05 00:09
|
|
 |
Ay ay ay, it's our fault again
ל"ת
Eli Lilly,
Prozacland,
19/03/05 01:46
|
|
 |
38.
לשרון/עמרי המושחת זה לא מזיז
ל"ת
משפחת הרשע,
18/03/05 23:43
|
|
 |
37.
קודם ....
דורון,
18/03/05 23:42
|
קודם שהשמאלנים בארץ יקירו בירושלים כבירת ישראל ואז יהיה אפשר לבוא בתלונות לשאר העולם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם שהימניים ילמדו לכתוב,,,
ל"ת
guru,
19/03/05 01:00
|
|
 |
ל-Guru
דורון,
19/03/05 04:36
|
בתור אחד שעברית היא שפה שלישית שלו אני לא חושב שיש לי הרבה טעויות ,אבל אתה לא יודע אפילו לכתוב את שימך כמו שצריך ובפעם הבאה אשמח לראות תגובה עניינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל אז עדיף שתכתוב בשפה ההיא
Alon,
US,
19/03/05 11:32
|
דורון איך פטריות יהודי ימני ”ציוני” שהעברית שלו חלשה משתי שפות אחרות,עוד חיי,תשמע בכול בית יש ש'רותים,ובמקום דורון תכתוב 00,ok בושה וחרבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדיוט
מיכל,
20/03/05 11:16
|
|
 |
למיכל הקטנה
tarfe,
taratura,
20/03/05 16:14
|
כול עוד זה בלועזית אפשר לכתוב איך מבטאים.חבלז מיח'ל ריק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
ירושלים לא תחולק לעולם !!!!!!!
חיים,
ירושלים רבתי,
18/03/05 23:37
|
ירושלים הייתה ותישאר בירתה של עם ישראל לנצח נצחים !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאיבי שכמותך
ל"ת
רון,
19/03/05 05:20
|
|
 |
אם יהודים כמוך הכל אפשרי
ל"ת
אושר,
19/03/05 08:56
|
|
 |
35.
israel has no pride
alon,
18/03/05 23:36
|
this is the result of the lack of israeli pride projected by b rated dirty politicians that are leading israel into self destruction. if israel had any sense it woulod have recalled the isrfaeli ambassador back and declared the canadian persona non grata. how much can we be pushed around by goim bastards before we wake up?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
Don't exxagerate
Koby,
New York,
18/03/05 23:29
|
I resent provocative headings like ''Canada erased Israel from the map''. This is really out of context. Canada, like the UN and most countries in the world, will not recognize the unified Jerusalem as our capital until there's a final solution to the city's status. That's all, and it makes sense. So instead of whining and playing the victim again, just accelerate the peace process and fulfill your obligations.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Jerusalem
EliD,
19/03/05 01:30
|
In your worlds someone that was born in Jerualem was not born in any state?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לא הבנתי את ההגיון הקנדי???
ב.ק.,
18/03/05 23:18
|
נניח אזרח קנדי שנולד במדינת ישראל, בעיר ירושלים. מה רוצים שייכתב בשדה עיר הלידה וארץ הלידה בדרכונו??? מה בכלל הקשר להכרה בירושלים כבירת ישראל. אם מישהו נולד למשל בפריס, צרפת, האם הם כותבים שהאיש נולד בפריס שהיא בירת צרפת לנצח נצחים, או פשוט, פריס, צרפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
תירגעו,יהודונים. אין לכם כלום
ג'ק,
18/03/05 23:16
|
|
 |
תגיד לאחותך שתריגע
אושר,
19/03/05 08:56
|
היא יותר מידי אלימה במיטה איך שהיא צורחת חבלז למדה מאמא שלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתגובה ל 32
אריאל,
ירושלים,
19/03/05 00:14
|
תירגע ערבי דיביל אני יורק לך מוחטה של למה הישר באף - לא סופר אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תירגע ג'ק, יש לנו את אחותך
תפוס כפי יכולתך,
18/03/05 23:55
|
והיא לא שואלת איפה, אלא כמה ואיך. אנחנו נמסור לה ד''ש ממך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אם כולם אוהבים כל כך את ......
איציק,
חדרה,
18/03/05 23:15
|
הפלשתינים והם רק רוצים לדאוג להם אולי כדאי שנחלק את כל הערבים בארץ ( הפלשתינים וגם הערבים הישראלים ) ונשלח חלק לכל מדינה שדואגת להם וככה לכולם יהיה טוב גם לערבים שסוף סוף הם יהיו במקום שאוהבים אותם וגם לדאגנים למינהם כיוון שהם ירגישו טוב עם עצמם שהם הצליחו לעשות משהו והכי חשוב לנו שנהיה נטולים ערבים במדינה שלנו ולא נצטרך לדאוג שמישהו ירשום לא את ירושלים כבירת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מעתה אמור כנען ולא קנדה!
ששון,
18/03/05 22:58
|
|
 |
29.
בדרכוןישראלי לא מופיעה הכתובת
ל"ת
אפילו,
18/03/05 22:58
|
|
 |
28.
Bad Precedent for Israel
Crumbs,
TA,
18/03/05 22:54
|
Regardless of what you think of Canada's action, for or against, which is not my point, more countries may follow suite and that is bad for Israel. Say what you want but this action smacks of anti-Israel/anti-semitic bias. It may very well have to do with the large Arab presence in Canada. And if they could cause the US's northern neighbor to take such action, that bodes very badly for what other Western countries could do as well. The upside: Israel will always be villified, so take it with a grain of salt, and sometimes new anti Israel sentiments help to forget old and more harmful anti Israel sentiments.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Comment #28
אורן,
ירושלים,
18/03/05 23:39
|
As you may know Arabs are semites as well so any anti-semitic action or comment is against aabs as the same as against Jews, or am I wrong?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
Relax guys
Mike,
Toronto,
18/03/05 22:54
|
Relax guys. I live in toronto, and it's not a new thing that Canada doesn't recognize Jerusalem as Israel's capital. It doesn't recognize as the captial of the Palestinians either. They are just taking a neutral position without taking sides. Most of the world sees Jerusalem in the same way.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
aha
asdf,
19/03/05 03:28
|
even you don't take side, you take side.
there is no such thing is ''neutral''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are missing the whole pict
mike,
toronto,
19/03/05 04:45
|
they are also recalling passports that say ''jerusalem, palestine'' I guess this article forgot to mention that..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WHAT THE HECK??
Dorin,
USA,
18/03/05 23:04
|
what the hell?? how can u say that so calmly...??? Jerusalem IS Israel's capital- no matter what the morons from Canada and Palestine and France think! We're not askin anybody cuz IT IS A FREAKIN FACT THAT JERUSALEM IS OUR CAPITAL!! you are depicable just like thses darn antisemitic ppl!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
US passports
to Dorin,
19/03/05 00:32
|
My children are dual citizens of the US and Israel- born in Jerusalem. When I applied for their passports at the consulate in Jerusalem I found that for 'place of birth' only Jerusalem was written in, not Israel. So it is not just Canada, it is also true friends of Israel and as much as I disagree with their position, they are allowed to do and say and write on their passports what they want.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Dear Dorin
אורן,
18/03/05 23:26
|
You realy need to relax a bit. you have merit to what you say but the way you say it is a bit disturbing...Canada also allows you to not put the place of birth at all so Israeli's could enter anywhere they want. Again they want to remain neutral and as usual the Canadian goverment has no position on anything thats happening in the world, so Dorin don't get excited and not everyone who wants to stay as far as possible from OUR problem is an antisemite. Always think that what is ''A FREAKING FACT'' to you may not be a freaking fact to some one else...Hey how come all the embassies are in Tel Aviv? there is a reason to everything but we dont like to hear it. maybe thats the reason some people dont want to talk to us sometimes
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם בזמן השואה הם לא צידדו בנו
קצת כבוד עצמי,
אל-קודס,
19/03/05 09:00
|
ולא הפציצו את אושוויץ. אבל על היהודים להבין אותם... האם עלינו להתבטל בפני הגויים , ללקק את כפות רגליהם ולוותר על ירושלים כבירת ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
Canada-Another Arab country
ל"ת
AMR,
18/03/05 22:52
|
|
 |
25.
כתובת אינטרנט של משה''ח קנדה
סירו,
18/03/05 22:50
|
כתובת למשלוח תגובות בנושא מדיניות החוץ של קנדה:
http://www.dfait-maeci.gc.ca/common/contact_us-en.asp?subject=InformationFPIT&form=1
אנא הגיבו באופן מתון ורהוט (לא נרצה להצדיק את האנטי ישראליות שלהם ע''H התלהמות)
נא העבירו בין חברים.
(כתובת הכתבה באנגלית למי שמעוניין: http://www.metronews.ca/reuters_national.asp?id=62622 )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Great! Here is what I wrote
Oren,
19/03/05 09:38
|
I was appalled to read that the Canadian government decided to wipe Israel from the passports of those Canadians that were born in Jerusalem. It sounds like you object to the very existence of Israel. If you do these kinds of things do not wonder afterwards why there's a rising anti-Semitism and other kinds of racism in your country. Jerusalem (whether west, or both west and east - that will be decided in the future) IS the capital of the State of Israel and will be forever. Just to remind you, King David, thousand of years ago, before either Christianity or Islam even existed, built Jerusalem as the capital of the Jewish Hebrew nation. Suggesting now that Jerusalem is not part of Israel is plain ignorance, malice or both.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה מאד! להגיב ומהר!
Neko,
18/03/05 23:37
|
להזכיר להם שגם קוויבק בכלל לא חלק מקנדה, שהרי יש קב' שטוענות שהיא צריכה להיות חלק מצרפת (אין שום הבדל בין זה לבין המעמד של ירושלים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
צודקים הקנדים .מי הנוכלים
בבר הקנדי,
18/03/05 22:49
|
שהתחזו ליהודים וגנבו את ארצו של הקב''ה בכחש ובמירמה. לחיות כיהודי בארץ ישראל זה זכות גדולה גם הגוי הכי מטומטם יודע זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
הפתרון העברת כל הפלשתינים לירד
אושר,
18/03/05 22:47
|
הפתרון העברת כל הפלשתינים לירדן שם המקום שלהם ןזה כולל ערביי ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט כל שפוי מבין זאת
ל"ת
טריוויאלי,
19/03/05 05:29
|
|
 |
AMEN Ve'AMEN
ל"ת
Dror,
Los Angeles,
18/03/05 23:36
|
|
 |
מסכים לחלוטין.
יעקב,
מרכז,
18/03/05 23:14
|
|
 |
To Dror
DDT,
Australia,
19/03/05 07:28
|
Who is talking The best solution is to move all the Jews to Los Angeles Most young Israelis want to emigrate anyhow
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To DDT from Australia
Asher,
Jerusalem,Is,
19/03/05 21:22
|
How do you know that most young Israelis want to leave our beloved country?? You are there and we are here. Me and my wife and all our children and grandchildren live in Israel and love our country ! very much and even the life here is not so easy we do not want to live in another country. We are proud jEWISH ZIONISTS that think Israel is the land of the JEWISH people and we wan't leave Istael FOREVER ! This is the real situation about most of our people
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
עם ידידים כאלה מי צריך אויבים?
יעקב נאור,
נס ציונה,
18/03/05 22:46
|
אנחנו המדינה היחידה בעולם שאומות העולם (כולל אלה הנחשבים על ידינו לידידנו הטובים ביותר) אינם מכירים בבירתה ככזאת. במצב כזה כול ההשתתפות של מנהיגים מהעולם בחנוכת המוזיאון החדש של יד ושם הוא מצג שב וצביעות אחת גדולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Canada - A friend of Israel???
Eli Canada,
Canada,
19/03/05 16:09
|
Jacob, you are wrong canada is NOT a friend of Israel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ימך שמם וזיכרם
אושר,
18/03/05 22:45
|
|
 |
לפחות תלמד לכתוב לפני שאתה
דורון,
19/03/05 17:11
|
|
 |
מי זה הם? נה אתה יודע ''עליהם''?
ל"ת
חיים,
18/03/05 23:42
|
|
 |
20.
כאשר הם חושבים ירושלים, הם
אזרח המדינה,
18/03/05 22:41
|
חושבים אוטומטית ישראל. אי אפשר למחוק את זה, גם אם אין הסדר עם הפלסטינים. האמת? המחיקה לא מרגיזה אותי. אני אפילו משועשע מזה. איזה נסיון מעורר רחמים לשנות את המציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אז של מי לפי דעתם ירושלים? שלה
ם? חסר להם מקום,
18/03/05 22:38
|
הם רוצים עוד ערים, עוד קילומטרים של אדמה, ים או אויר? קנדה קטנה עליהם? העניים גדולות והרצון אף פעם לא מסופק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
טורונטו בירת קנדה
ל"ת
אלירן,
חולון,
18/03/05 22:35
|
|
 |
to 18
Avril Lavigine,
Canada,
19/03/05 23:54
|
|
 |
האם קיימת בכלל קנדה
ר.ב.,
19/03/05 11:45
|
|
 |
בירת קנדה
joejoe,
Toronto,
19/03/05 01:56
|
|
 |
Toronto
Eli Canada,
Canada,
19/03/05 16:07
|
It is true that Ottawa is the capital of canada. But, speaking with Torontonians and 9 out of 10 consider Toronto as the centre of the universe.
besides, why are you wondering about Canada not recognizing Jerusalem as part of Israel? They are known anti Israel for many years.
Have a nice weekend.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
Week End
רונן,
פריס,
18/03/05 22:34
|
|
 |
16.
Blame Canada
Red,
18/03/05 22:22
|
My god. Was it stated in the passport that Jerusalem is the capitol city of Israel? Are they dumb or what?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מה יש לנקוט צעדים בכלל?
גיא,
18/03/05 22:15
|
קנדה היא אחת המדינות היותר ידידותיות אלינו. תשאלו את כל הישראלים שמהגרים לשם מדי שנה בקלות רבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
למחוק קויבק-קנדה ולהשאיר קויבק
AR,
לונדון,
18/03/05 22:14
|
|
 |
בדיוק!
יוסי,
19/03/05 04:41
|
|
 |
13.
למחוק את קנדה מהמפה!
צברי אחד מהעם,
18/03/05 22:13
|
למחוק את קנדה מהדרכונים של כל הישראלים אשר נולדו במדינה הזאת!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
burn canada, burn in hell
ל"ת
Lior Paster,
NY,
18/03/05 22:11
|
|
 |
11.
Canada - A Muslim country
Arie,
18/03/05 22:10
|
|
 |
They are Everywhere.
קטיה,
ניו יורק,
19/03/05 01:39
|
it's trully an epidemic!!! תציינו מדינה אחת בלי ערבים? הם מתרבים כמו ג'וקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ישראל מדינה פריארית
חיים,
18/03/05 22:09
|
ישראל צריכה להיות יותר קשוחה עם מדינות שמזלזלות בנו ככה, המינימום שאפשר לעשות זה להחזיר את השגריר שלנו. מדיניות קנדה יכולה להתפשט בעולם כמו מגיפה חולנית עם לא נעמיד מדינות על מקומם ידרכו עלינו כמו נמלים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל העולם אוהב אותכם מי אתם
ערבי,
גוש קטיף פל,
19/03/05 06:51
|
|
 |
לערבי שכחת רק איך כל העולם
אושר,
19/03/05 08:53
|
שכחת איך כל העולם מפחד מהטרור שלכם תאמין לי שגם הם לא מתים עליכם אז שב בשקט דפקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
זוהי עמדה של רוב העולם !!!
חן,
18/03/05 22:08
|
אין שום חידוש בכך. רוב העולם לא מכיר בירושלים כבירת ישראל וממילא ישראלים כבר יודעים ששגרירויות זרות - לא יושבות בירושלים !! ( אפילו לא השגרירות האמריקאית !! ) - אז על מה יצא התמיהה של מעריב ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון - גם ארה''ב לא מכירה עדיין
נח,
19/03/05 07:09
|
בירושלים כשייכת לישראל.
תסתכל על כל דרכון של אזרח ארה''ב שנולד בירושלים, שם כתוב:
עיר לידה: ירושלים ארץ לידה: ירושלים.
אם ידידתנו הגדולה ביותר עושה ככה, למה שנבוא בטענות לקנדה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות הם מכירים בי-ם כמדינה
וטק,
19/03/05 11:41
|
|
 |
8.
מה הבעיה שישראל תעשה
PANCAKE,
18/03/05 22:05
|
אותו דבר לאזרחי ישראל שנולדו בקנדה גם ככה חוץ מסירופ מייפל מה יש שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
עוד צרפתי אנטישמי מסריח!!!!
סעמק,
18/03/05 22:03
|
תצטרפו לצרפתים להוציא את השגריר ואני רוצה גינוי באו''ם מזה השטויות האלה אחר כך הם לא מבינים למה יש כל כך הרבה אנטישמיות בקנדה אם המדינה מעודדת את זה למה לא?
קנדה אנחנו כרגע מכירים בך במדינה אנטישמית תומכת בטרור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי, שתה מים קח אויר ותרגע
ל"ת
יוסי,
18/03/05 23:50
|
|
 |
6.
תמשיכו ככה קנדיים מפגרים
mr AntiCanada,
18/03/05 22:03
|
אני מאחל לכם שהמדינה שלכם תתמלא בפקיסטאנים וטורקים רק ככה תבינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
Easy
Eitan,
18/03/05 22:03
|
easy enough to do the same: Write: instead of anada: Northern USA...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
למה השגריר שלנו עדיין שם?
ל"ת
לנקוט צעדים,
18/03/05 21:50
|
|
 |
להכריז מלחמה על קנדה!
פייר טרודו,
אוטווה,
18/03/05 22:17
|
אני מבין, מגיב יקר, שאתה מציע להחזיר את השגריר ארצה. האם לפרק זמן מוגבל, או שמא ראוי לנתק את היחסים הדיפלומטיים עם הקנדים עוכרי ישראל? ובכלל, למה שלא נכריז מלחמה על קנדה? רעיון לא רע בכלל: נוכל להקים שם עוד התנחלויות ולקיים מישטר כיבוש ודיכוי. בזה הרי יש לנו ניסיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה נבלה
אושר,
19/03/05 08:52
|
עוד עוכר ישראל שמסכים עם הדרך של האנטישמים אתה דווקא מזכיר לי כמה יהודים שהלכו יד ביד עם הנאצים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עו”ק”ר ולא עו”כ”ר יא מטומטם
Alon,
US,
19/03/05 11:39
|
אני עוד מפחד עליך,אתה מסוכן חמודי,את הגלולה האדומה קח ולא את הוודקה..מסומם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are the stupid one. go
Iris,
toronto,
19/03/05 18:24
|
|
 |
כן, נכון
פאפאיה,
מרכז,
18/03/05 22:14
|
|
 |
לכבוש את קנדה!
בברלי מקלקלין,
18/03/05 22:52
|
למה לא בעצם? ארץ גדולה מתאימה לכל העם היהודי. גם האמריקנים היהודים קרובים. צה''ל כובש אותם תוך שעתיים - אין להם בכלל צבא ופתרנו את כל הבעיות! נעשה טרנספר לקנדים לארה''ב ואנו נשב שם לבטח ואת ארץ ישרואל נשאיר לערבים ולמתנחלים שיאכלו אחד את השני בעוד אנחנו מתפרעים בערבות מרחבי קנדה לעולם ועד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
It takes 8 hr to fly across
eskimo limon,
Frozen Tundr,
19/03/05 07:31
|
It a huge country, it takes 8 hr to fly from coast to coast, so even with no army it will take longer then 2 hr to occupay.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיון טוב יותר...
טלית,
19/03/05 01:23
|
נשלח את כל המוסלמים לקנדה, ואז, ממש לא אכפת לי מה הם יחשבו עלינו, או מה יכתבו בדרכון הקנדי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
!!!Its cold there
Roki,
LA,
19/03/05 00:08
|
|
 |
3.
nu kvar call for war vs canada
ל"ת
homeless,
usa,
18/03/05 21:39
|
|
 |
2.
מדינת נמושות
ל"ת
גף,
18/03/05 21:39
|
|
 |
1.
Here is a suggestion
Arie,
18/03/05 21:38
|
Ottawa - The Capital of ''palestine''!!! , what the hell do you know you morons? Did you look at your streets lately? The streets are full of Arabs! Sometimes it looks like the center of Beirut!!!
הגב לתגובה זו
|
|