 |
36.
זה מה שקורה עם:משטרה=זבל וראש
ל"ת
עיר כנ''ל .,
19/03/05 17:59
|
|
 |
35.
להביא את גו'ליאני דחוף לחיפה
לא רוצים ראש,
עיר כזה,
19/03/05 16:26
|
צריך להביא את האיטלקי לשעבר לחיפה להצמיד את יונה יהב אליו למשך שנה שילמד איך לנהל עיר פשע. יונה יהב אם לא תתעורר בזמן גם אתה תפגע מההדרדרות הנוראה של העיר היפה ביותר בישראל. אבל אתה יהב תקרא טוב טוב את השורות האלה. כל יום שעובר ואתה עוסק בחלטורות אתה מצד אחד פוגע אנושות בעיר ומן הצד השני מעמדך כראש עיר הולך ופוחת . דבר ראשון צור קשר טוב עם המשטרה צמצם כמה שאפשר בעובדים שאינם נחוצים לעירייה שלח הבייתה הרבה אוכלי חינם ובכסף תטפל בעיר מלאת המהמורות הפשע הגניבות תאורה לקויה ולא מטופלת בכל השכונות, העיר נרקבת לנו לפני העיניים אתה משטה בכולם שם פרחים במקומות ציבוריים כאילו הכל יפה וורוד השכונות נרקבות בכל העיר לא רק שכונות נחשלות גם בכרמל המצב גרוע .אם לא תדע לקחת את הרסן לידיים אנחנו תושבי העיר נדיח אותך מתפקידך ושתלך לרדיו פור גוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
בקר טוב!
שאול,
19/03/05 16:16
|
אחרי שנותנים לנורמה להשתרש, קשה יותר להלחם בה. החשוב ,הינו לבדוק מדוע לוקח זמן רב כל כך לאתר מפגע, ולגבש צורת עבודה כנגדו,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
why I'm not surprised
Yored,
19/03/05 15:24
|
To many arabs in Haifa and this guy was known to police.......so last night some killed the most unwanted in Israel........think twice..........give them all the knives they want,let them do justice where the police can't or the courts cant.............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
MonkeyLand
happy in the US,
19/03/05 16:50
|
well written. the impotant police is affraid to confront the real criminals in Israel, so just let the small fish whack themselves naturally
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מדינה קטנה ואלימה
א.א.,
19/03/05 14:19
|
|
 |
31.
האירוניות הקטנות של החיים
ל"ת
גיא,
גבעתיים,
19/03/05 13:50
|
|
 |
30.
מדינה של חיות
ל"ת
אזרח,
מודאג,
19/03/05 13:49
|
|
 |
29.
חיפה עיר הפשע מספר 1 בישראל
הילה חיפה,
19/03/05 12:56
|
כמות הפשע בעיר הזאת, שרובה לא מגיעה לעיתונים, נובעת בין השאר מהעובדה שיש כאן אבטלה עצומה, העיר מוזנחת פיזית, אין כאן חיי תרבות והצעירים האיכותיים שנוטשים לאיזור תל אביב. עצוב עצוב עצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29 , מה את מקשקשת ???.....
שחר,
השרון,
19/03/05 15:33
|
חיפה זאת העיר הכי מטופחת והכי יפה בישראל , נכון שישנן כמה שכונות חלושות (כמו הדר שהוזכרה בכתבה ) אבל שכונות כאלו קימות בכל עיר גדולה (אם משווים לת''א שם מדובר על חצי עיר , כל איזור אלנבי דרומה) בחיפה מדובר בקומץ שכונות קטן , מלבד זאת שחיפה מאכלסת 2 אונ' יוקרתיות ואין בה שום אבטלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-29 האידיוט:ע''פ פרסומי העיריה
ולמ''ס חיפה מוכה,
19/03/05 17:57
|
|
 |
28.
סכינים ואלימות...
עלי,
19/03/05 12:46
|
מה זאת אומרת לכל מי שיתפס עם סכין?! הרי זה ממש בדיחה עם בדרג הגבוה של פיקוד המשטרה חושבים כך מי שיתפס עם סכין! ומה עם אלה שהסכין נמצאת מוכנה במקום מחבוא ? ומה עם אלה שעוברים עבירות אלימות ועברות על חוקי המדינה יום ולילה ולא נעשה דבר לעצור אותם הרי כמעט כל המדינה פועלת ללא התחשבות בחוק וכל אחד עושה דין לעצמו, מדוע המשטרה אינה מפסיקה תופעות של עבירות על החוק של עסקים הפועלים ללא רשיון ועסקים הגורמים לגאות באלימות ופשע כגון מכירת אלכוהול לקטינים פתיחת עסקי לילה הגורמים למטרדים לאזרחים במשך כל הלילה ולאלימות ברחובות העיר והמשטרה אינה עושה דבר כדי להפסיק תופעות אלו ולא רק שאינה מפסיקה אותם אלה ממריצה ומקדמת אותם כשהיא נותנת היתרים ורשיונות לעסקים המנוהלים ע''י בריונים ועבריינים ! את התופעות האלו צריך לבקר ולהפסיק רק אז תפסק התופעה של דקירות סכינים ואלימות ברחובות העיר !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
תצא מהביצה!!!!!!
מריאן קפלון,
קריית חיים,
19/03/05 12:10
|
החיים בזול, על הסכין, השכל כבר נדם. והמוסר פניו מלבין בתוך דמעות של דם.
קלה האצבע על ההדק, אם ייצר שוב נדרך. אל תחפש כלל את הצדק, כאן הוא לעד נשכח.
לא תגלה שם רחמים, אתן לך עצה: ''אל תהיה כל כך תמים, תצא מהביצה!''
מריאן קפלון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אם אנחנו לא נהרגים אז...
בועז,
צפון,
19/03/05 11:49
|
אנחנו הורגים.
כנראה שהתכונה הזאת טבועה בנו חזק והיא טבעית. מתוך צורך טבעי לדילול האוכלוסייה אז כנראה שכמה שנילחם בזה לא נצליח למגר את זה, אולי לצמצם את התופעה (חומר למחשבה!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לא הסכין הוא האשם
אבי,
הוד השרון,
19/03/05 11:23
|
אפשר להרוג עם סכין כשם שניתן להרוג עם אקדח, רובה, אבן, בקבוק (שבור), רכב ועוד. לכן חייבת להיות הרתעה על האוחז בכלים אלה. רצח = עונש מוות!!! נסיון לרצח = מאסר עולם בתנאים קשים ביותר. מי ישלא שולט בעצביו ימנע מלשאת כלי שעלול לסבך אותו ולהפגיש אותו עם עמוד התליה. רק אז יוכלו אנשים לשאת אקדח סכין ועוד ויחשבו אלף פעם לפני שהם ישתמשו בו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
רק של ירצחו אותנו
דדי,
19/03/05 11:01
|
כל זמן שזה ''המוכרים'' זה אחלה וזה...חוסך בתי משפט ובתי סוהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
במדינות מתוקנות מותר
זהר,
פרדס חנה,
19/03/05 10:35
|
מותר לשאת סכין שאורכו הכולל לא יעלה על 8 ס''מ אולי זה יכול לעזור אם יחוקקו חוק שבו ניתן יהיה לשאת סכין רק עד גודל זה. מעבר לזה זו תהיה עבירה על החוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר להרוג גם עם סכין של 8ס''מ!
ל"ת
מואיז,
אשקלון,
19/03/05 19:42
|
|
 |
אילו מדינות מתוקנות?
מריוס,
19/03/05 14:04
|
ונניח שאתה צודק, האם סכין כזאת אינה יכולה לשמש ככלי נשק קטלני? למה בנאדם צריך להסתובב עם סכין כזאת בכלל?
חוץ מזה שאנחנו לא מדינה מתוקנת. אולי בהולנד ובשבדיה המדינה יכולה להרשות לאנשים להסתובב עם סכינים כאלה אבל פה המציאות שונה לחלוטין לצערנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאסור באופן מוחלט נשיאת סכינים
ל"ת
מבקר תגובות,
19/03/05 13:37
|
|
 |
22.
המשטרה בדיחה עלובה
אחד מנוסה,
השרון,
19/03/05 10:30
|
כאחד המתמחה בלכידת עבריינים בתחום הבריונות,פריצות לכלי רכב וגניבת קטנועים,עבירות של גניבות מקופות ועדי בתים ושאר סוגי עבריינות המטרידים ומציקים לאזרחי המדינה אני יכול לומר לכל בביטחון מלא ולאחר שהבאתי למשטרה עבריינים שלא הם לכדו אלא אני שפשוט חבל לכם על הזמן: השוטרים הם אנשים המשתייכים לקב''א הנמוך באוכלוסיה,חסרי מוטיבציה,חסרי שכל,עצלנים,מתחמקים המביצוע תפקידם ומחפשים לבצע רק את מה שנוח להם ומתמחים בדבר אחד בלבד: לטזז את האזרחים בצורה מבישה זאת למען לא יטרידו את מנוחת השוטרים וזאת כדי שיוכלו לקבל את משכורתם הנמוכה והעלובה כיאה לאיכות עבודתם. הדפוקים האלה מחפשים רק כיצד להצטלם בתקשורת, תנסו פעם להגיש תלונה בעת החלפת משמרת זה הרי קטסטרופה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכר השוטרים אינו נמוך ולכן הם
מבקר תגובות,
19/03/05 13:43
|
הפכו למפיה שמטרידה את האזרחים שומרי החוק. אולם, היזמה האחרונה של המשטרה ראויה לעידוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני שאתה מלכלך על שוטרים
נחום,
כפר מנחם,
19/03/05 19:49
|
|
 |
לנחום,
שאול,
קיסריה,
20/03/05 00:44
|
כתיבתך כאן היא הכי פחות ענינית, אפשר גם עם שגיאות כתיב לתרום ידע ורעיונות, מה שאתה אינך עושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מאה אחוז.
עכבר העיר,
בעיר,
19/03/05 13:42
|
יש להכניס לכלא קודם כל את השופטים ואחריהם את השוטרים. כאן בטורונטו כל אחד יודע שהשוטר, חכם, אינטיליגנט(וזה נכון) אמין, ישר, ועוד . כל אחד יודע שכאשר השוטר יהיה מאויים או בסכנה הוא יהרוג אותך ללא יסוס, ועוד יותר, אף אחד לא ישאל את השוטר יותר מיידי שאלות. יחד אם כל זה לטורונטו יש את הבעיות של עיר גדולה, אבל חוק הוא חוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה!
man,
19/03/05 12:29
|
ממש כך ועוד יותר גם כשאתה מודיע על אירוע או מטרד במיוחד בלילה אתה יכול לשבת ולחכות עד שיבוא המשיח על החמור הלבן לפני שתגיע הניידת הם פשוט לא עושים את המלאכה ולא ממלאים את תפקידם כיאות כפי שאחד מנוסה מזכיר בתגובתו ממש בדיוק כך המשטרה הם גוף איפוטנטי ללא מקצועיות וללא שיניים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד משהו
ש,
19/03/05 19:56
|
הבעיה הגדולה ביותר בתיפקוד של אירגון היא : שהוא לא מזהה בעיותיו. אדגים בקצרה כוונתי: ה''אופנו בנק'' הזכור לטוב, נלכד רק אחרי יותר מעשרים מעשי שוד מזויין שביצע, וזאת כשלמשטרה יש את כל הנתונים אודותיו, מה שאמור לעשות את תפישתו לקלי קלות.המשטרה נכשלה בתפישתו, וכשנלכד לבסוף, עשתה מזה סיפור של הצלחה. שכני בן השמונים הותקף בביתו,יותר משמונה שוטרים הגיעו למקום,השוטרים קיבלו עדויות מפורטות על התוקפים,וכלי ריכבם, אך זה לא הביא לתוצאות המקוות.למשטרה אין בעיות עם צורת עבודתה,בעייתם הינה-לטענתם-מחסור בתקציבים,. הבעיות לא יפתרו כל עוד המשטרה מבזבזת כח אדם, בפעילות שאינה מביאה לתוצאות, וכל זמן שהבעיות גדלות משום חוסר יכולתה של המשטרה, לעצור תהליכים שלילים בזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המצב
שאו,
19/03/05 19:26
|
הבעיה תגדל, משום שהמשטרה מתקשה להתמודד עם הבעיות, דבר שיביא להתעצמותם, ולצורך בשוטרים רבים יותר[לתפיסתם] בעתיד,וכמובן,קושי גדול יותר להענות לבקשתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אין מקום בכלא אז משחררים אותם
ל"ת
ככה זה,
19/03/05 10:29
|
|
 |
20.
אם הוא מוכר למשטרה אז מגיע לו
ל"ת
ארז,
19/03/05 10:05
|
|
 |
19.
לא נורא - עוד פושע אחד פחות
ל"ת
יוני,
19/03/05 09:51
|
|
 |
18.
העיר הגרועה ביותר בישראל !!
שי מחיפה,
חיפה,
19/03/05 09:13
|
הראש עיר ישן בעמידה , שכונות שלמות נרקבות כמו ק. אליעזר שפרינצק הדר וכו' ואותו מעניין רק טיסות לחו''ל והכיסא שלא לדבר על הסגן שלו ששותק כמו צמח , ככה ראש העיר ככה גם העיר נראת ! עיר עם אבטלה הכי גבוהה במדינה , ומחזיקים פקידים אוכלי חינם בעירייה תראו למשל את הכרמלית שאין בא כלל נוסעים והיושב ראש שלה מקבל 50 או 40 אלף שקל לחודש !! בארה''ב כבר היו מכניסים משטר צבאי לעסק הרקוב הזה , אחר כך מתפלאים למה יש כל יום רצח ורציחות בתוך המשפחה .
למי שיכול לברוח שיברח !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפקרות
שא,
19/03/05 19:14
|
בדרך פרויד נעשה גינון באורך קילומטרים, בשביל מה , בשביל מי? ולאחרונה סולק ממקומו, זריקת כסף זו, הינה גינון אנטי חברתי,במקום שאין כסף לשלם משכורות,. איפה שזורקים כסף, לא יהיה כסף לדברים חשובים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיפה בסדר לעומת חדרה!
ל"ת
הוד,
חדרה,
19/03/05 12:21
|
|
 |
17.
מה זאת אומרת ''מוכר'' למשטרה?!
יאיר,
חיפה,
19/03/05 09:12
|
|
 |
איזה שטויות אתה מגיב
ל"ת
מ,
19/03/05 10:59
|
|
 |
היה על זה קטע ביומטוב
ל"ת
מייקל,
רמת גן,
19/03/05 16:55
|
|
 |
16.
סכינים אקדחים וכלי משחית א
יאגו,
19/03/05 08:25
|
נערים דוקרים נערים ואני לא מדבר על עבריינים הם לא מענינים אותי שידקרו אחד את השני כל היום, הנערים האחרים אינם נרתעים משימוש בסכין ,אצלם זה הפך לנורמה , להכניס לכלא בשיפוט מהיר כל מי שנושא סכין לשנה ,ללא אפשרות עירעור ללא חנינה וללא ניכוי שליש ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, יש לעשות טיפול שורש
מבקר תגובות,
19/03/05 13:49
|
|
 |
יש כבר חתיכת שורש
ש,
19/03/05 19:05
|
טיפול שורש זה יפה, אך לאחר שהבעיה התפתחה הדבר הרבה יותר קשה,. צורת העבודה של הרשויות לקויה, בעיקר משום שהאזרחים לא דוחפים אותם לעבוד נכון יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
שמעו נא חברי כנסת יקרים...
פרסי גאה,
19/03/05 08:08
|
צריך לחוקק חוקים חדשים בנושא. נשיאת סכין תהיה אסורה בהחלט. מי שייתפס עם סכין על גופו, יישפט שיפוט מהיר וישר לכלא. רק עונשים כבדים ירתיעו. THE BALL IS ON YOUR COURT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקר טוב ישראל
ש,
19/03/05 19:00
|
תגובות אילו המופיעות היום, ולא לפני חודשים, מצביעות על הבעיה:אי איתור בעיות בזמן, מתוך חוסר איכפתיות /חובבנות /נוהלים קלוקלים/ חשיבה לא מתאימה/ סדר יום מעוות /נורמות בעיתיות.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנו עסוקים בהכפשת מתנחלים
חבר כנסת,
19/03/05 13:52
|
ובחקיקת חוקים המגבילים את חופש הדיבור. על האזרחים להפסיק להטריד אותנו בבעיות קטנות של סכינאות, הקטל בדרכים ורצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ל 8
אלי,
מרכז,
19/03/05 07:52
|
האם שמת לב שרוב נושאי/משתמשי הסכין הם צעירים? אצל המבוגרים והקשישים שבאמת זקוקים להגנה לא תמצא סכינים.
התאוריה שלך ש''בימים טרופים'' אלו הסכין דרוש להגנה עצמית,מגוחכת למדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמובן שאין עליהם סכינים כי
אזרח,
חדרה,
19/03/05 12:18
|
הם לא התחנכו המבוגרים בתקופה שלהם לא היו את כל הארסים שיש היום כולם התחנכו כמו שצריך והעולים היו בקיבוצים ידעו יפה מאוד לחנך אותם רק חבר שהם לא מחנכים את הילדים שלהם אותו דבר!!! כמה בושה להסתובב עם סכין ''מי שנמצא ברשותו סכין, הפחדן'' שום דבר הגנה עצמית להגנה עצמית לא דוקרים לוקחים מקל ומרביצים לא צריך לרצוח עם סכין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
סכינים עליך
avi,
ראשלצ,
19/03/05 05:53
|
סכינים יפיםלתקיפה נמכרים בכל חנויות לציודהטיולים ככלי נשק שם זה מותר יגידו שאפשר להביא מהבית אז מה ? הכל עניין של חינוך והרתאה .מי שנושא סכין יהיה דינו כמו של מחבל נושא נשק!!!!!!! לפחות כשנתפס.. אז בני נוער אולי יחשבו קצת יותר..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוקב אחרי הנושא
ש,
19/03/05 17:37
|
לא ראיתי לפני חודשים תגובות כאילו, אנחנו חברה רדומה המאפשרת לבעיות לגדול. אין לנו להלין, אלא על עצמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
נרצח היה לא נפגע עם עשה קורס
ל"ת
מלי מדריכה,
הרצליה פיתוח,
19/03/05 05:44
|
|
 |
פרסומות זה בטלוויזיה בתשלום
ל"ת
אזרחית,
19/03/05 08:10
|
|
 |
11.
לעבור ל CHOPSTICK
ל"ת
רון-סין,
19/03/05 05:28
|
|
 |
10.
משפט פרוידיאני של סנ''צ תומר...
ארז,
ארסוף,
19/03/05 03:54
|
ואני מצטט: ''שימו לב להמוטו המרכזי של המבצע הוא להעביר מסר חד וברור...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משהו
ש,
19/03/05 17:03
|
הרעיון של העברת המסר הינו נכון,רק חבל שהמסרים מועברים אחרי השתרשות הנורמה, דבר שיצריך עבודה קשה יותר,והצהרות שאין תקציב, צורת תיפקוד זו תביא לכך שהתקציב הנדרש כרגע ,לא יספיק בעוד שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
משטרת דפ''רים
משטרת צעצוע,
חיפה,
19/03/05 03:17
|
מזל שלא קראו למבצע ''ליל הסכינים הארוכות''
מה שהערבים לא מספיקים להרוג, אנחנו הורגים בעצמנו. שבת שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינכם מתארים לעצמכם את מצוקת
ל"ת
המשטרה באמצעים,
ואתם מלינים,
20/03/05 00:49
|
|
 |
גם לך יש צעצוע
מפקד בדימוס,
19/03/05 11:03
|
|
 |
משהו
ש,
19/03/05 16:54
|
אם מה שקורה פה חשוב לכם, עברו לשיח ענייני יותר, הרשויות והמשטרה מחויבות בהסברים איך הם עורכות מבצע אחרי השתרשות הנורמה, במקום שעבודתם השגרתית תגלה להיכן נושבת הרוח לפני נזקי הסערה,. חוסר תקציב/ תקנים -הינה תשובה חלקית,החוטאת לאמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג
א,
19/03/05 07:50
|
האנלפביתים האלה עוד יקראו לפעם הבאה ''ליל הבדולח''. קדימה לטוויה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה ההתנשאות הזו טיפשים ?
ל"ת
מבקר חדה,
19/03/05 13:56
|
|
 |
8.
שעליו יתפס סכין ולהביאו לדין
סליחה!!!!!,
19/03/05 03:10
|
זוהי חוצפה ממדרגה ראשונה. אם זכרוני איננו מטעני נשיאת סכין להגנה עצמית איננה עדיין עברה על החוק. כמובן שנשיאת סכין בתוך מועדון או כיוצא בזה.......זה כבר סיפור אחר. אבל אזרח רגיל מן השורה ללא עבר פלילי אשר מסתובב בימים טרופים אלו עם סכין בכדי להבטיח את שלומו צריך לכך אישור ממישהוא. אולי אם המשטרה יכלה להבטיח את שלום הציבור לא היה נוצר מצב של אנשים ללא עבר פלילי נושאים סכינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה הבעיה?
ש,
19/03/05 16:44
|
הרשויות בעיוורונם/ אדישותם /טיפשותם/ חובבנותם נותנות לבעיות להתפתח,ואח''כ מתאוננות על חוסר תקציב/תקנים להתמודד עם הבעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגנה עצמית?
רני,
מרכז,
19/03/05 09:04
|
נסה לשכנע אותי איזה הגנה עצמית זו כאשר יש לך סכין בכיס, הרי ברגע ששלפת אותה מהכיס יש בכונתך להשתמש בה, ואז אתה התוקף!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא אחזקת סכין זו כן עברה
מבין,
19/03/05 04:23
|
|
 |
לעצור את כל הטבחים עלהסכין !!
ל"ת
אזרחית,
19/03/05 08:12
|
|
 |
ואת מוכרי האבטיחים
ל"ת
עושה דיאטה,
19/03/05 09:25
|
|
 |
תגיד לי אתה אידיוט?
ל"ת
מה יש לך,
דביל,
19/03/05 03:28
|
|
 |
7.
הסיפור הזה הוא פרסומת לסכינים
שירדפו אחריו,
אבל לאט,
19/03/05 03:07
|
ממש לא מזיז ל-99% מהציבור שעבריין אחד דקר עבריין אחר. כמו שבתי המשפט והמשטרה בארץ נראים, אם הוא לא היה נדקר כמעט בטוח שהוא היה מספיק בחייו לגנוב עוד רכוש, לסחור בעוד סמים ואולי אפילו לרצוח איזה אזרח תמים. אבל כל זה נחסך מאיתנו - בזכות מה? בזכות הסכין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני חושב שיש בזה משהו
ל"ת
אזרח,
חדרה,
19/03/05 12:11
|
|
 |
וואללה יש בזה משהו....
ל"ת
זהר,
חו''ל,
19/03/05 10:37
|
|
 |
6.
ISRAEL-PALESTINE SAME SHIT
THE BIG A,
USA,
19/03/05 03:04
|
DEATH AND DESTRUCTION. LONG LIVE KING ARIK. KING OF ALL FOOLS I MEAN JEWS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you piece of shit
avi,
beer-sheva,
19/03/05 12:44
|
come to shikun d' in beer-sheva if youre a man and we will teach you what jews can do you freak!! i'm sheeting about you and all your brothers
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are a stupid ass aren't yo
moe,
Los angeles,
19/03/05 07:27
|
what's you point , you stupid ass. You have probably eaten too many burgers....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
למה זה ''תסריט בלהות של המשטרה''
כש....,
19/03/05 02:26
|
בן מיעוטים, המוכר למשטרה, נרצח? אני דווקא חושבת שזה לא רע בכלל שיש עבריין אחד פחות במדינה.
אינ מסכימה שתופעת הסכינאות במדינה יצאה מכלל שליטה, אבל מקרה זה דווקא ממש ממש לא מטריד אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יצאנו משנת החורף?
ש,
19/03/05 16:38
|
תופעת הסכינאות יצאה מכלל שליטה של המשטרה,ועלנו לקבל תשובות מהרשויות,האם אין זה מתפקידם לשלוט במצב?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הפתרון !
טומי,
צפון,
19/03/05 02:07
|
כל מי שושלף סכין,צריך לקבל כדור בראש, וכדאי שהממסד ובמיוחד בתי המשפט יפנימו, שסכין משמעותה נשק לכל דבר ולכן הוראות פתיחה באש צריכים לחול גם במקרים כגון אלה, וכשהסכינאים יבינו למה הם צפויים התופעה תיעצר מאליה, ממש כמו בארה''ב,ירית בסכינאי אתה נחשב למי שהרג תחת הגנה עצמית והסיכוי לצאת זכאי גבוה מאד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן! כן! אש אש אש!!!
בני,
19/03/05 02:43
|
כן! כן! אש אש אש!!! אני אומר גם לעשות פטרולים בקורסי טבחים ולרסס את אמא אמא שלהם! מוות !!! זה הפיתרון החכם.
טומי, בקיצור - אתה לא יכול לתת כדור בראש למי ששולף סכין. אני מבין את הכעס שלך אבל דחיל רבק - תהיה הגיוני. תחשוב מה קורה למשפחה של נער בן 16 חצי אבוד שרוצה לעשות רושם על חבריו. צריך להוציא ממנו בכוח את הסכין, כן. עונש קשה - כן. לבדוק מה הוא מנסה להשיג ולמה הוא זועם - כן. לעזור לו לפתור את הבעיה ולהבין את המשמעויות - כן. כדור בראש? חס וחלילה, לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מעולה בתיאוריה
אבי,
19/03/05 11:13
|
אבל מעשית כאשר הבן או הבת שלך יצאו לבלות במועדון, או ינהגו בכביש ונער ''מסכן'' בן 16 שיש לו את כל ההצדקות והרקע ש''יצדיק'' אחיזת סכין, ידקור את בנך למוות!!! כל הרחמנות והתיאוריות הקלושות שלך יעלמו!!! בנגע האלימות חייבים לטפל בחומרה יתרה!. רק כך נמנע ונפחית את המקרים הבאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדור בראש זו תרופה יעילה וזולה
ארז,
19/03/05 10:06
|
|
 |
אתה שוכח שגם מדקירת סכין של בן
אחד,
ישראל,
19/03/05 08:01
|
|
 |
על מי אתם מלינים?
ש,
19/03/05 16:34
|
מה שיעזור לחיים טובים יותר פה,הינם גופים שיאתרו מפגעים כאילו בזמן ויעשו מה שצריך,הויכוח אם כדור בראש או ברגל הוא שולי מול מערכות שנכשלות לזהות בעיות בזמן, ולעשות את מה שבתחום סמכותם. כעובדה, יש תופעת סכינאות, וכעובדה,כרגע קשה להשרישה, עלינו לחשוב איך איפשרנו למצב להגיע לידי כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
איך יודעים אם מישהו נושא סכין?
ל"ת
חיפאי לשעבר,
19/03/05 01:53
|
|
 |
2.
ואני חשבתי חיפה עיר שקטה
ל"ת
דודו חיקו,
ת''א,
19/03/05 01:52
|
|
 |
היו זמנים, כבר לא וחבל
ל"ת
חיפאי,
19/03/05 04:19
|
|
 |
1.
איכס! איזה חרא אנשים יש במדינה
אודי,
תל אביב,
19/03/05 01:45
|
|
 |
חברה אימפוטנתית
שאול,
19/03/05 16:20
|
בכי לא יעזור, יש גופים שזה בסמכותם לטפל בבעיה,והם בפיגור,ועל כך צריך להלין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך בעיה יא צפוני!
אבי,
באר-שבע,
19/03/05 12:40
|
יש לך בעיה עם ערסים אני רואה למה מי אתה חושב שאתה יא שמאלני הומו מפגר שגר בוילה בצפון ת''א וכל היום אומר כאילו היי כזה וביי...לך תחפש מי יזיין אותך באות נ' (אני מתכוון לגבר) יא גבר בלי אבר...אינעעל אבו אבוק אל כלב יא חרקדיבובוקום אל-ערס....פוו אני יורק עליך יא פריק מגעיל צריך לשחוט את כולכם....כל פריק שאני רואה בבאר-שבע מקבל כאפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאנשי המערכת ????? מה זה
עודד ב,
19/03/05 17:12
|
זה שיש מגיבים ברמה הגרועה ביותר שניתן להעלות על הדעת, ניחא. זה בדיוק הטיפוס שישא סכין וישתמש בה . אבל לא ברור לי מה הקריטריונים לאשר זבל כזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי - אתה בדיוק הארס שצריך
חגית,
חיפה,
19/03/05 17:09
|
|
 |
They kill people on the roads
Dr. Kilroy,
19/03/05 10:37
|
They kill people on the roads too and proud about it. They are also rude and proud about it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי.. וכל מילה מיותרת
אודי,
תל אביב,
19/03/05 15:43
|
|