 |
8.
חשוב!!!
אובייקטיבי,
תל-אביב,
01/04/05 22:19
|
1. אפילו אם נניח שהמאבטח באמת ידע שהנרצח מתקן מזגנים ומדבר עברית, האם אתם חושבים שעולה חדש יכול היה לסמוך על יכולת שלו להבדיל בין מבטא של ישראלי-יהודי לבין מבטא של ישראלי-ערבי. רבים מכם יודעים אנגלית, אבל כמה יכולים להבדיל בין אנגלית ארצות הברית לבין אנגלית אוסטרליה. 2. אם אתם זוכרים את המקרה שמחבל פיצץ את עצמו במסעדה שעבד בה 7 שנים והיו כ-10 הרוגים, תגידו מה אתם חושבים האם עזר שמאבטח (ז''ל) ידע את המחבל ובגלל זה לא בדק אותו? מסקנה: הנרצח ז''ל חייב היה להראות את המזוודה ולא לרוץ פנימה!!! 3. אלפי מאבטחים רואים מה היו תוצאות של המשפט . איזו מסקנה יכול כל אחד מהם להסיק? שעדיף לא לראות במחבל עד שלא בטוחים ב-100% שהוא אכן מחבל? (אפשר להיות בטוחים ב-100% רק כאשר מוחר מדי). 4. מעניין אם מחר כתוצאה מהחלטה של השופט גורפינקל, המאבטח יעשה ראש קטן ויפעל כאילו הוא לא זיהה את המחבל והרבה אנשים ימותו. איזה עונש הוא יקבל משופט גורפינקל? 16 שנים? עוד יותר? אז איזה מין דבר זה שמאבטח מוכרח לבחור בין 16 שנים בכלא לבין עוד יותר? הנזק יכול להיות גדול מאוד!!! לכן פשוט אין בררה חייבים לבטל את העונש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לא מבין, באמת
אלמוני,
31/03/05 20:18
|
כמה שהמשפחה שבאמת צריכה להרגיש רע, להוציא את זה על עולה חדש,רוסי שבקושי מדבר עברית, לקלל , לאחל לו ללכת לגיהנום שהבן חשב שהוא מציל כרגע עשרות ילדים ממוות בטוח והמאבטח מקבל 16 שנות מאסר? אתם לא חושבים שיש פה משהו לא בסדר?? באמת לא?? רוצח לא רוצח למה שאני (שרוצה להכנס למשרד הבטחון וההתחלה הנכונה היא שמירה ומאבטחות) אלך להיות מאבטח שאני אראה מחבל לא ארה בוא כי אני אחשוב שהוא טכנאי המזגנים ואז אני אכנס ל-16 מאסר בכלא גם! איפה הצדק? איפה? ואגב אני מאד מרחם על המשפחה המסכנה באמת אני משתתף בצערכם ושלא תדעו עוד! אבל! לקלל ולאחל לשומר מוות? לאחל לאשתו מוות? זה כבר מגעיל. פשוט מגעיל. אני אישית הייתי מקיא ממכם. נקודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוסר צדק מזעזע
דניאלה,
01/04/05 23:09
|
מסכימה על כל מילה. חוסר צדק כזה פשוט קשה לעקל. עולה חדש, איש די מבוגר, כולה הוא ואישתו לבד בארץ - לא היה להם כף לעו''ד כריש מהשורה הראשונה שהיה מוציא אותו זכאי אפילו!!! אך , כבוד השופט ראה עולה חדש מבוגר חסר מזומנים וכוחות- החליט לעשות עליו קייס תקדימי !!! כל הכבוד כבוד השופט, באמת!! לאונסי ילדיות אתם נותנים 3 -5 שנים- זה בסדר?!! למאפיונרים כבדים - 7-8 על רצח מוזמן, למה - כי היה מישיגן עליהם כמו שצריך? השופט הזה קובע שבן אדם ''ידע'' שלא מדובר במחבל!!! אלוהלים , לפי מה ?!! מה , המאבטח יליד הארץ או עולה חדש שבקושי מדבר עברית??!! מה הוא אמור היה לשמוע ניואנסים כמו יש או אין לטכנאי הזה מבטא ערבי? כמו שהמשפחה שלו נשמעה, גם בטח למנוח היה דיבור, איך נאמר, בעייתי לזיהוי.אני כול כך כואבת את גזר הדין הזה. כולי מתפללת שהעירעור יצליח..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
צריך לדעת
רוסי,
ישראל,
27/03/05 11:02
|
לפי האוראות של שמירה ב מוסדות חינוכ,מי שניכנס לבית הספר דרך קפיצה מי הגדר : יש לירעות בו על מנת להרוג.וזה מה שיודעה כל שומר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אל תגיבו לפני שתדעו העובדות!!
המתמחה,
לקרוא,
20/03/05 13:27
|
כאחד שקרא את התיק עובדות רבות לא נמסרו!!!! 1. זו לא הפעם הראשונה שטכנאי זה הגיע לבית הספר וישנה עדות מהימנה על- כך שהמאבטח זיהה אותו בוודאות אך לא כ''כ חיבב אותו והחליט לעצור ולתשאל טותו כדי לעכבו!!! 2. המאבטח ידע כי לא מדובר במחבל והם ניהלו שיחה בקול רם ולא היה חשד שמדובר במחבל!!! 3. המאבטח התרגז שנקר לא ציית להוראותיו והגיב באופן אימפולסיבי!!!! 4. שימו לב לשם משפחתו של הנאשם (אלטגאוז) כנראה הגיע ממדינה בה אי ציות מהווה פגיעה בכבוד ועל-כן שלף וירה. לסיכום- ברור שהנאשם ידע שמדובר בטכנאי מזגנים שאותו הכיר מבעוד מועד והחליט, לאור הפגיעה בכבודו, להרוג אדם תמים. הגבתי כבר בעבר כי אינני מסכים עם כבוד השופט גורפינקל כשאמרתי שאין סיבה משפטית לא לשחרר למעצר בית את המטפלת המתעללת ושם נימקתי מדוע, אז עכשיו שוב אינני מסכים עם כבוד השופט גורפינקל, אבל הוא זה שקובע והלוואי ואני אגיע למעמדו הנכבד!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ברור לי סעיף 4??
סטיב,
20/03/05 17:08
|
לאיזו מדינה אתה מתכוון בקשר לשם המשפחה של הנאשם? אפגניסטן? צ'צ'ניה? אלטגאוז זה שם אשכנזי לכל דבר או רוסי ואני לא רואה שום קשר לארץ מוצאו של הנאשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
iSRAEL STINKS
ל"ת
zAMBO,
20/03/05 12:50
|
|
 |
3.
זה רצח בדם קר
אודי,
רמת גן,
20/03/05 11:57
|
מדברי השופט משתמע שכאשר נורתה היריה שגרמה למוות כבר היה המנוח חסר אונים, הרי שהמאבטח רצח את הטכנאי ולא הרג אותו. המשמעות היא כמובן 25 שנות מאסר. אם זה מה שמגיע לו שיקבל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה הורשע בהריגה ולא ברצח?
נתי,
ירושלים,
20/03/05 12:44
|
|
 |
האם יקבל מה שמגיע לו?
ג'ינגיס חאן,
20/03/05 12:30
|
כמובן שלא! אין לנו מספיק מקום ב''פנסיונים'' הממשלתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
המאבטח רוצח ,והטכנאי טיפש ז''ל
Erez,
20/03/05 11:05
|
המאבטח צריך להענש כרוצח ! הטכנאי שיחק משחק טיפשי על כבוד ,שהיה מיותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש מי שלא יודע
מורה מבית הספר,
01/04/05 23:31
|
לא היה שום משחק כבוד לפחות לא מצד אלון. אלון היה מגיע מספר פעמים לאותו בית הספר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בעצמך טיפש
אלעד,
מ,
20/03/05 14:34
|
|
 |
1.
מהבטח לא שפוי
יעקב,
ת''א,
20/03/05 10:45
|
חבל שלא בודקים את המהבטחים בדיקות שפיות לפני קבלתם לעבודה.מקרה קלאסי של ביזבוז חיי אדם ,אך ורק כי המהבטח כעס יש לשלוח אותו למאסר של חמש שנים כדי שיבין את מעשיו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5 שנים? רק 5 שנים!?
אלעד,
מודיעין,
21/03/05 08:57
|
5 שנים?!?!? 5 שנים בכלא על רצח בן אדם? איפה אתם חיים הוא היה צריך לקבל מאסר עולם אם היה נותן לו רצח השופט אנו מקווים שהוא יקבל את מקסימום השנים שאפשר לקבל בהריגה..20 שנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד לכתוב !!!
שימי,
20/03/05 11:05
|
|
 |
הקטנוניות משתוללת...
טל,
מרכז,
20/03/05 12:14
|
אין מקרה זה קשור לאם יודע לכתוב או לא! זה להביע דעה.... ואם כבר דעה סתם מקרה מחריד ומטומטם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני שאתה מתקן אחרים, תקן עצמך
יוני,
20/03/05 12:05
|
|
 |
כל המלבין פני חברו סופו
אבשלום קור,
20/03/05 12:03
|
|