 |
43.
מה כבר ציפיתם מראש ממשלה
מטעם עצמו?,
21/03/05 12:57
|
כשמרץ התחברה לאיש שיצר הסכם בינלאומי כאילו היה ראש הממשלה למרות שלא היה אפילו ח''כ היא וויתרה על עקרונות הדמוקרטיה.
עכשיו ביילין מנסה לכפות משמעת סיעתית על החכ''ים שנבחרו כחברי כנסת של מרץ להתנגד לשרון, ולאנוס אותם לתמוך בממשלת שרון.
אין לביילין כבוד לרצון הבוחר. אין לביילין כבוד לדמוקרטיה. אין למי שמקבל את ביילין למפלגתו על מה להלין כשזה רומס את הדמוקרטיה הפנימית במפלגה בשם המטרה שמקדשת את כל האמצעים.
מה כבר ציפיתם ממי שיצר הסכם בין לאומי בניגוד לרצון הבוחר אם לא דיקטטורה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לא ברור
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
21/03/05 12:15
|
מה הלחץ כולכם אותו הדבר כולם מבולבלים ובעלי אותה דעה אלחץ אים אתם רוצים לשנות משהו אז כבר מאוחר מיד אנחנו נימצאים בתהליך שלאף אחד לא ברור מה יהיה בסופו מה שיקרה איתנו זה מה שיקרה אנחנו בעצמנו גרמנו לכל זה ליקרות במו ידנו אל לנו להאשים אף אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
תלמידו המצטיין של פרס
ל"ת
שם,
21/03/05 09:55
|
|
 |
40.
יוסי מסוכן
E.E,
חיפה,
21/03/05 09:11
|
|
 |
39.
ביילין הוא לא בעל הבית.
דה-האן,
21/03/05 08:50
|
|
 |
38.
ביילין מקבל כסף רב .
מיגל מוראטינוס,
אירופה,
21/03/05 08:32
|
|
 |
37.
מי שאומר שביילין עושה שטיקים
אבי מהגליל,
21/03/05 07:20
|
הוא בעצמו מפאיניק,יוסי שריד בצעד אצילי ויתר על ראשות המפלגה כצעד של לקיחת אחריות,ואחרי שזה עשה רושם טוב על הציבור,הוא רוצה את הממלכה בחזרה,זה לא יפה יוסי שריד,תן לבין אדם לעבוד,הנשיפות שלך בעורפו רק מזיקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
ביילין לא פודל של אבו וג'ומס..
ד''ר דוליטל,
רמת-חפיף ג',
21/03/05 02:21
|
אבו וילן וחיים אורון (ג'ומס) ''פתאום'' גילו מי זה ביילין... והכל כדי לעטות אדרת צחורה וטהורה של מגיני הדמוקרטיה... כמה מרגש!!! נו באמת, מה אתם חושבים שאנחנו ילדים. כולנו זוכרים איך תמכתם ורוממתם את ביילין מול רן כהן. בטח רציתם שהרוטוויילר יהפוך עורו ויהיה הפודל שלכם, אבל עכשיו הוא מלמד אתכם לקח ואומר לכם: ''ארצה''... ואתם מיבבים, רחמנות עליכם - ממש צער בעלי-חיים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
בילין עוד יקבור את המדינה !
ל"ת
רפי,
21/03/05 01:53
|
|
 |
34.
בילין לראשות הממשלה...!!
בילין ישר והגון,
21/03/05 00:41
|
בילין ישר והגון,גם אם לא תמיד אהבתי את דעותיו,אין שני לו ביושר והגינות,אחרי שולמית אלוני,בילין לראשות הממשלה...!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא ישר כמו התחת שלי
ל"ת
ממ,
21/03/05 09:42
|
|
 |
כמו סרגל של פרבולות.
ל"ת
קו,
21/03/05 07:22
|
|
 |
תגיד, מה התעריף לתגובה
יפת,
21/03/05 06:34
|
|
 |
33.
מי שמקבל לשורותיו את ביילין
סתם 1,
20/03/05 23:14
|
הוא אויל משריש וכל צרותיו מגיעות לו. טוב שזה קורה למפלגה המצחיקה הזו שקוראים לה יח''ד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אל ראש ההר
בני,
20/03/05 23:02
|
אל ראש ההר מגיעים לרב שניים הנשר והנחש במרץ הצטרף אליהם גם עכבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לא קולקטיביות רעיונית
אליק,
גוש דן,
20/03/05 23:01
|
השאלות לדיון קשות מאד. מחד תקציב גרוע לעם ומאידך הבטחת המשך ביצוע ההתנתקות. הדיון והחס לדברים חשובים מאד. מן הראוי שתהיה זו ועידה של שיכנוע. חלילה לא חזרה לימים של קולקטיביות מחייבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ביילין שמור את לשונך המפוצלת
ל"ת
מאחורי שינייך,
20/03/05 22:53
|
|
 |
29.
אנחנו לא ליכוד!
אורי,
חיפה,
20/03/05 22:15
|
אסור להסתכסך בענייניי אגו ועניינים פנימיים כאלה, לא מנסים לסנדל חברי סיעה באמצעות חברי מרכז (שוב- אנחנו לא מפלגת גועל כמו הליכוד!)! כולנו, אנשיי מחנה השלום והצדק החברתי, שוחריי הדמוקרטיה, חייבים להתאחד מול המאבק האמיתי במטורפים בהתנחלויות ובקרב מחרחריי המלחמה בימין וגזעניי הדת!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
האזרח ביילין
יהודי,
20/03/05 22:07
|
בתור האחראי הראשי לפשעי אוסלו החוצפן הקטן מעז לפתוח את הפה יותר מידי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הח''כים הם הנציגים שלנו!
עמנואל ילין,
חבר ועידה,
20/03/05 22:04
|
עם כל הכבוד לח''כים, הם נציגי המפלגה, ולכן מן הראוי שבנושא כזה עקרוני, הועידה תתכנס לדון לפני הצבעת הח''כים, כדי להכריע מה דעת המפלגה. אחרי שתהיה עמדה רשמית של המפלגה, שיעשו מה שהם ומצפונם מורה להם לעשות.
אני אחד מאלה שהצטרפו ליוזמת כינוס הועידה. קיבלתי פניה ממישהו שאני ידוע שבד''כ הוא קרוב לחוגים של ביילין, ולמרות שאני ממש לא מאנשי ביילין, הצטרפתי ליוזמה הזו. כי לא משנה מה תהיה התוצאה, חשוב שהנושא ילובן בועידה לפני ההצבעה.
אני אישית בעד להתנות את ההצבעה בעד התקציב בקבלת עוד 300 מיליון ש''ח לסל הבריאות, כך שכל התרופות והטיפולים ש''ועדת הסל'' המליצה להכליל בסל (בשתי העדיפויות) אכן יתווספו אליו השנה.
אני הייתי בעד התנתקות כשביילין עוד עיקם את האף. אבל עם כל הכבוד להתנתקות, חיי מאות חולים קודמים. ההתנתקות זו סיבה טובה לחשוב בכלל על תמיכה בתקציב, אבל זה לא עומד לפני הכל. אסור בשם ההתנתקות לברוח מכל הדגלים החברתיים. אחרת אנחנו לא יותר טובים מהמפד''ל שרוממות ערכי החברה בגרונם, אך כל זה נשכח כ''שארץ ישראל'' עולה על הפרק.
ואת זה שייתכן שהתקציב תלוי בקולותינו, צריך להראות לא כאל סכנה שצריך להתחמק ממנה, אלא כהזדמנות להלחם למען החולים ולמען הרפואה הציבורית - דבר שצריך להיות לחם חוקה של מפלגת שמאל וזכויות אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
ביילין=אולטרא קפיטליסט במסווה
יפת,
20/03/05 21:32
|
תמיד ימצא סיבות הקשורות ''בתהליך השלום'' כדי להצדיק את התמיכה שלו בכינון קפיטליזם דרום אמריקני בישראל. איזה עוולות מוכן האיש הזה לעולל בשם התהליך. זה פשוט לא באמת אכפת לו. איש חלקלק וצבוע. זאב ציני במיוחד בעור טלה שעוד יביא את מרצ לאבדון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מה אתם רוצים-דיקטטור כמו טומי?
אילנה,
ת''א,
20/03/05 21:15
|
ביילין מוביל קו אחראי של תמיכה בתקציב כדי להציל את ההינתקות ולאפשר את הפינוי ההיסטורי של רצועת עזה. מה עדיף על השטיק הזה, מדיניות כמו שמוביל טומי (ואולי גם שריד מצדד בה?!) של אנחנו ואפסנו עוד ושיחנק העולם? שייפול התקציב, נלך לבחירות ולעזאזל פינוי ההתנחלויות? אם זה מפא''יניקי - אז אולי כדאי לחזור למפא''י.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, אבל גם לא רוצים -
אבי,
ת''א,
20/03/05 22:33
|
התנתקות בכל מחיר! מה קרה לכם רבותיי?! אתם השתגעתם?! התנתקות ושיתפוצץ העולם?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן! התנתקות בכל מחיר!
ל"ת
מצביע יחד,
20/03/05 23:38
|
|
 |
24.
על זה נאמר ''נחש בקש''..........
ל"ת
ישראל..........,
20/03/05 20:31
|
|
 |
23.
עסקן קטן, משעמם ודוחה
זלצמן,
חיפה,
20/03/05 20:25
|
נחמה אחת: ביילין אמנם הורס את ''יחד'', אבל פרס הורס את העבודה ולפיד הורס את ''שינוי''. ומאחר ול-40 המנדטים של השמאל הציוני אין אלטרנטיבות אחרות קרוב לוודאי שהנזק האלקטורלי לא יהיה כל כך גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שריד עוד לא הפנים שבילין נבחר
ציר בועידה,
מרכז הארץ,
20/03/05 20:22
|
שריד התפטר לאחר שכשל בבחירות. הוא התפטר רק מהחובות כיו''ר המפלגה ונשאר עם הזכויות. התפטרות כאילו. שריד המשיך להגיע לכנסת ולקבל משכורת כמחוקק, למרות שלאחר עשרות שנים בכנסת הגיע לפנסיה מקסימלית. הוא חשב שתוך כמה חודשים יקראו לו לדגל כי לא יהיה מי שינהיג וראו זה פלא - היו בחירות ולפני שנה נבחר ביילין. לא קראו לו. יוסי ביילין ירש משריד גרעון בן 15 מיליון ש''ח והיה למי שנושא באחריות לכל אבל שריד, כמו ילדל קטן שלקחו לו את הצעצוע, מצביע לפי מה שבא לו. בדרך כלל הפוך מההחלטות הסיעתיות. שריד הרס את המפלגה והביא אותה ל5 מנדטים. שריד ממשיך להרוס את המפלגה. שריד ילך הביתה בתום הקדנציה הזאת. תודה לשריד על הנהגת המפלגה. מנהיג צריך לדעת מתי ללכת. אתה עשית זאת מאוחר מדי. חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שנכון נכון.
ירון,
אור יהודה,
20/03/05 21:05
|
לו לא היה יוסי שריד כלכך מחובר לתקשורת , הרי שהיו עושים ממנו צחוק.הוא כביכול פרש אבל עושה הכל (בדגש על הכל) כדי להכשיל את ביילין. תגובה כלכך נכונה ומדוייקת שחבל להוסיף . רק אומר שלדעתי הוא עושה זאת כיוון שהוא חושב , או שמא יודע , שהוא חסין מביקורת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
חברי מיח''ד הרשו לי להציע לכם!!
יגאל כהן,
רחובות,
20/03/05 20:04
|
אני מבין את דעתם של אלה שרוצים לקבל החלטה מלמטה .(שזה הלמעלה האמיתי). אני מבין את המתנגדים. ואני רוצה לאמר למתנגדים מדוע הם טועים. היה היה פעם אוונגרד,ששלט היכן ששלט. רעיון האוונגרד הינו אריסטקרטי ואנטי דמוקרטי וגם האספסוף כבר הבין שאי אפשו ברעיון ה''מהפכני'' הזה. יש הרבה סיבות מדוע להוריד החלטה לגופים יותר רחבים. א.בשביל לדעת מה רוצים הבוחרים. ב.כדי לעזור לבוחרים להבין מה הם רוצים ומה טוב להם ולמדינה. ג.כדי לתת לשכבות יותר רחבות במפלגה אפשרות להשתתף. השתתפות יש בה הרבה ברכות ואין זה המקום לפרט אותן. אבל אני יודע מה מפריע למתנגדים. התמונות הדוחות מהליכוד בפרט בתקופה האחרונה. אבל אתם חייבים להבין ,שבליכוד קיים מצב חולני שלא קיים אצלכם ולא היה קיים בליכוד. ואין לומדים מהמצב החולני הזה מסקנות. ואני מתכוון בדברי למצב שבו הימין הקיצוני גנב את הליכוד. מה שקורין ''פייגליניזם''. ביבי נתניהו לצרכיו הכניס את הסוס הטרוייני הפונדמנטליסטי ברובו(שנואי נפשו של ז'בוטינסקי),ואלה הופכים כל ארוע מפלגתי לחרפה . אל לכם לדאוג. אצלכם הסכנה לא קיימת. עדיין לא שווה לאף אחד לגנוב לכם את המפלגה. יבוא יום וירצו לגנוב לכם את המפלגה. עד אז,אל תחששו לתת לאלה שבוחרים בכם לקבל החלטות. ולו מהסיבה הכי פשוטה, הם רוצים לשמוע את דעתכם לפני שהם מחליטים. זה לא כך בליכוד שנגנב. החברה שם יודעים שהם רוצים להפיל את ראש הליכוד לפני שהם יודעים מה נמצא על סדר היום. אז תנו כבוד לחברה שלכם ,כנסו אותם והם לא יחליטו להוציא לכם את הנשמה מהתחת כמו בליכוד. אני אחראי לכם. ויפה מצדכם שבתקופה האחרונה אתם הרבה פחות שחצנים וזה מקרב אתכם אל העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל צדקת - החברים שלך ביח''ד.
בר ששת,
סניף רחובות,
21/03/05 15:02
|
כל אלה שהיית חבר שלהם פעם , למדו מה טיבך , ואינם רוצים אותך עוד ביניהם. זה יקרה גם לחבריך החדשים. לאן תלך אז ? לבל''ד ? יש להם מספיק מושחתים משלהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
יוחזר שריד ותומרצ יחד!!!
ל"ת
גיל,
ים,
20/03/05 20:01
|
|
 |
19.
מי שהולך לישון עם כלבים
אזרח,
ישראל,
20/03/05 19:59
|
|
 |
18.
ביילין מחריב את מרצ
גילה,
הרצליה,
20/03/05 19:59
|
איך הח''כים של מרצ מאפשרים לאיש הזה ללכלך את המפלגה האחרונה שנשארה נקייה. למה בכלל איפשרו לו להיכנס לשם? יש צורה למישהו שהולך להתמודד במפלגה x יום לאחר שהודח ממפלגה y ורצה להיות חבר כנסת מטעמה? זה החטא הקדמון. ביילין הוא איש לא ישר ומסוכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה הדבר היחיד שטוב אצלו.
ל"ת
שולה,
21/03/05 07:23
|
|
 |
חוטאת בחטא קדמון
תמי,
מרכז,
20/03/05 23:24
|
גם את חוטאת בחטא הקדמון, את אשה לא ישרה ומסוכנת. אלא אם כן יש לך הוכחות חותכות לטיעוניך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחד זה המפלגה שלי
עזר ויצמן,
קיסריה,
20/03/05 20:57
|
מסכים עם כל מילה, אבל גם שריד עשה זאת וגם אלוני, מן תופעה של הרס ע צמי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אתם העדפתם את הדבר הזה
פרשנדתה,
20/03/05 19:43
|
|
 |
16.
בילין... יו''ר..... מנהיג - חחח
חבר שלום,
20/03/05 19:36
|
מר בילין רגיל ובקיא בתרגילים ובשטיקים, הוא אלוף בזה, יש לו מעלה נוספת, הוא עקשן שלא מתיאש - הוא יוכל את שריד לארוחת צהרים (לא בוקר - כי שריד קצת ''קשה'' ללעיסה) בלי בעיות ,ואם הוא הפך להיות מנהיג ויו''ר, אז זה פשוט מגיע לכם אנשי יחד (שהפסיקו להיות מרץ ,רק בגלל שבילין רצה - זוכרים?) אז מה קרה שהתעוררתם עכשיו, מאוחר כל כך....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מהפודל של פרס לבולדוג של שרון
ל"ת
עבד כי ימלוך,
מי הוא בכלל?,
20/03/05 19:36
|
|
 |
14.
הפודל חא התבגר
אבנר,
20/03/05 19:32
|
מר' יוסי ביילן נזקר ממפלגת העבודה בצדק גמור לאחר שהבינו שהסכם אוסלו שווה לפח האשפה . שגבה הרבה קורבנות שלום ,פצועים כל ימי חייהם , משפחות אומללות שחלק מתאבדים על קברי יקריהם. הגיע למר''צ כמושיע תמהוני בגללו לא קבלתם מספיק ח''כ , ורוצה להוביל מפלגה יחודית ליבראלית פתוחה לתוך נקניק צר אני ביילן זה המפלגה. איך חברי המפלגה שלא רציתם את חברכם מבשרכם ודמך ח''כ רן כהן אולי בגלל מוצאו או בצעו , אכלתם אותה בגדול תשאלו חברי מפלגת העבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
משמעת סיעתית מייצבת שלטון !
ל"ת
לכל המתלוננים,
20/03/05 19:25
|
|
 |
12.
לחברי מר''צ - יחד
:-),
20/03/05 19:17
|
|
 |
11.
ביילין הורס את מרצ
רונן,
תל אביב,
20/03/05 19:09
|
מה זה התככנות והתכסיסנות הזאת? שיכיר תודה לאלו שהצילו את הקריירה הפוליטית שלו אחרי שהוא הועף ממפלגת העבודה. אני מקווה שימיו ספורים, ושיחליף אותו אדם שצמח במרצ והוא עצם מבשרה ולא עצם בגרונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ממשלת שרון/פינס/טיבי /ביילין
ליכודניק שנשדד,
20/03/05 19:05
|
|
 |
9.
גנב לי את המפלגה
מיואשת,
20/03/05 19:05
|
גנבו לי את מר''צ. ביילין פגע רע שצריך ללכת הביתה. לא מתאים למר''צ. שיטות של מפא''י במר''צ נשמע כמו סוף המפלגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
חכו הוא יביא שיטות של סטאלין
ל"ת
נורית,
20/03/05 19:03
|
|
 |
7.
יוחזר שריד ויפה שעה אחת קודם
ל"ת
יובל,
20/03/05 19:03
|
|
 |
6.
דתומך ביילין-חכים יחליטו אישית
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרטיה לכל,
20/03/05 18:58
|
כי לשם כך בחרנו אותם וייפינו את כוחם להחליט בין בחירות לבחירות
המלצתי: לא לתת לממשלה ליפול כעת-לבצע את ההתנתקות עד תומה-ולהתריע מפני התקציב הקניבלי האיום והמניפולציות הסיפוחיסטיות של שרון.
דיון בנושאים מרכזיים הוא חשוב-אך חובה לשמור מכל משמר את זכות ההחלטה של כל חבר כנסת.
לא מרכז הליכוד קובע לחכים(ולא שרון) לא פיו הגדול של לפיד קובע לחכים לא פרס או ברק בעבר קובעים לחכים
ובאותה מידה של דמוקרטיה ישראלית: לא ועידת יחד תקבע מהי החלטתו האישית של חבר כנסת-שנבחר מטעם הציבור והוסמך לייצג את הציבור בשיקוליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הבייליניזם - המכה האחת-עשרה
קטע ממאמר של,
דוד בוקעי,
20/03/05 18:50
|
עשר שנים לאחר שיזמו את מלחמת אוסלו והביאו על עם ישראל למעלה מ- 1300 קורבנות, מעל ל- 6,000 פצועים ונכים, וכלאוּ אומה שלמה בפוסט-טראומה של פעילות כפייתית של ''רק שיהיה שקט'', החליטה כנופיית אוסלו להכות שנית. עשר שנים לאחר מעשה חתרנות המערער את יסודות קיומה של מדינת ישראל וסדרי-שלטונה, החליטו ביילין וחבר מרעיו כי עַם ישראל לא סבל דיו מנַחת זרועם. עשר שנים בהם הבייליניזם לא למד דבר ולא הִפנים את גודל האסון שהביא, ואין הוא חדל מניסיונותיו להחריב את מדינת ישראל. הבייליניזם איננו מהמר על עתידו הפוליטי ואינו מסכן עצמו. התקשורת מגויסת לצדו תמיד, ותמיד יהיו די יהודים שתומכים בדרכו. אך הבייליניזם פועל בנחישות להקריב עוד קורבנות של טרור על מזבח המוֹלֶך של עיוורונו הפוליטי. כמו ילד סורר השובר את הכלים כשהמשחק איננו מוצא חן בעיניו, כך הבייליניזם פועל בהתנשאות עיוורת לערעור יסודות המדינה, גם ובעיקר לאחר שהציבור קבע כי אנשים אלה אינם ראויים לשלטון, וגירש אותם משם בבושת-פנים.
ושוב חוזרת אותה יהירות סוֹמאת של כנופיית אוסלו, המתעלמת לחלוטין מהמציאות ומתריסה נגד התהליכים התרבותיים וההיסטוריים הנהוגים במזרח התיכון. ושוב עולה התביעה הטוטלית לפתרון סופי, אשר סופה להוליד עוד אֵבֶל, יגון ואנחה.
מעשי הפשע שביצעה כנופיית אוסלו נגד המולדת, בהביאה הֵנה את ערפאת, הארכי-טרוריסט המתועב שברוצחי היהודים מאז היטלר, ובהקימה את הרשות הפלשתינית – ארגון הטרור הבזוי והרצחני ביותר בעידן המודרני – לא הספיקו לאנשיה. ועל כן הם יצאו למסע הרפתקאות נוסף, ושוב במימון אירופי. אותה אירופה, שמבקשת להתנער ממה שאירע על אדמתה לפני שישים שנה; אותה אירופה, שעושה הכל כדי להמשיך ולחסל את תקוות העם היהודי לעצמאות ולריבונות במולדתו; אותה אירופה היא המממנת עתה שכירי-חרב יהודים בשירות הטרור הערבי. רשת מסועפת של עמותות ממומנת בכספים פוליטיים המגיעים מארגונים בעלי שמות מגוונים, במעטה של סיוע הומני/ סוציאלי/ חינוכי כביכול, כדי לשַׁמן את גלגלי פעילות הבייליניזם, למען מטרות אנטי-ישראליות במובהק.
הסיוע הכספי המקיף, הבלתי-חוקי בעליל, ראוי שיעמוד למבחן הביקורת של רשויות אכיפת החוק ולביקורת עמוקה של מבקר המדינה. מה שאנחנו רואים הוא רק קצה הקרחון של פעילות זו המגיעה מגורמים באירופה. המערכת הפוליטית והמשפטית בישראל משלימה עם מצב בלתי-נסבל, שבו גורמים פוליטיים עוינים קונים השפעה בלתי-חוקית ומסוכנת לעצם קיומנו. אותה הססנות הרת-האסון של הממשלה בטיפולה בטרור, אותו חשש מהתמודדות בסוגיות מורכבות כמו ערביי ישראל, למשל, הם המנחים את הממשלה בעצימת העיניים לנוכח הכספים הזרים הממַמנים את הגַיס החמישי שבתוכנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוקעי?-זה שהואשם בגזענות?
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
20/03/05 19:22
|
אולי הוא לא גזען-אך גם חכם הוא לא-דמגוג מרושע הוא דווקא כן!!!
חשוב שנחתור יחד להשגת שלום הוגן ובטחון יציב-וזה ייתכן רק על בסיס 67 עם תיקונים הדדיים ומזרח ירושלים הערבית בירתם(ושמירת שולי בטחון למקרה הפרת ההסכם)-וזאת העמדה המרכזית והציונית ביותר שאפשר להגדיר!!!!
מהו *שמאל קיצוני*?:
הקיצוניות בצד ההפוך לבוקעי (הקיימת בקמצוץ מעוות) מתבטאת אם וכאשר אנשים שוללים את זכות הקיום של המדינה בגלל מעשיה הרעים בעיניהם (או צידקתה של הציונות בהבאת יהודים והקמת מולדת)-וקיצוניות היא גם הצעה לחזור לגבולות 67(או 47) ולהתפרק מכל כוח הגנה צבאי ישראלי כי *כעת בטוח שלא יהיו יותר זאבים שיארבו לגדי*. -קיצוני בכוון ההפוך לבוקעי הוא אדם הרוצה שישראל תחזור לתכנית החלוקה של 47 או אדם טיפש הרוצה מדינה דו לאומית
וכעת: מהו ימני (או מרכזי) לא קיצוני???
-האם אדם שאינו מכיר בזכות העם הפלשתינאי להגדרה עצמית לצד ישראל אינו *קיצוני*? -האם אדם הרוצה לספח ולבתר לגושים חלק ניכר מאותה כברת ארץ קטנה שבה הפלשתינאים יכולים להקים את מדינתם אינו *קיצוני*? -האם אדם המצדיק פעולה של ענישה סביבתית (או גרוע ממנה) נגד אוכלוסיה אזרחית רחבה אינו *קיצוני*? -האם אדם הקורא להריסת מאה בתים על כל רצח איום של ישראלי (וזריקת אלף האזרחים הגרים בהם לרחוב) אינו *קיצוני*? -האם אדם הקורא להריגת מאה פלשתינאים על כל רצח איום של ישראלי אינו *קיצוני*? -האם אדם הרוצה לספח את כל השטחים של *ארץ ישראל השלמה* ולהשאיר אל יושביהם הפלשתינאים חסרי זכויות נוסח דרום אפריקה אינו *קיצוני*? -הטם אדם הרוצה לטרנספר את הפלשתינאים מהגדה ועזה אינו *קיצוני*? -האם אדם הרוצה לשלול אזרחותם של ערביי ישראל ולכפות העברת חלק מיישוביהם למדינה פלשתינאית אינו *קיצוני*?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה כסף אתה מקבל מהאיחוד
שלום,
חיפה,
20/03/05 20:53
|
|
 |
הוא לא רק מציף,גם מתחזה וכותב
ימני שמכיר אותו,
שנים,
20/03/05 22:29
|
בכינויים של אנשי ימין. אחד עם האינטלגנציה וההשכלה שלו האיחוד האירפי לא היה לוקח.
הוא משרתם של ערבים!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהערבים ! דרך האיחוד...
הראל,
תל אביב,
20/03/05 21:21
|
אם אתה חושב שהאיחוד האירופי מממן אותו אתה טועה. זה בסך הכל כסף ערבי שעובר דרך האיחוד האירופי, בדרכו לאירגוני ''השפויים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ביילין תחמן וניבזי
ל"ת
אורנה,
20/03/05 18:49
|
|
 |
3.
הפלסטינים התברכו ב''מנהיגנו''
ל"ת
רציונלי 777,
20/03/05 18:48
|
|
 |
2.
חוק ולא יעבור
דורון,
חיפה,
20/03/05 18:40
|
אם ביילין רוצה זה רע לישראל וטוב לעמלק
חוק ולא יעבור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי כמה אתה צודק
שולה,
תל אביב,
21/03/05 08:16
|
|
 |
1.
ביילין מכניס ליחד שטיקים של מפ
פנדורה,
20/03/05 18:35
|
|
 |
כתומך ביילין-חכים יחליטו אישית
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרטיה לכל,
20/03/05 18:46
|
דיון בנושאים מרכזיים הוא חשוב-אך חובה לשמור מכל משמר את זכות ההחלטה של כל חבר כנסת.
לא מרכז הליכוד קובע לחכים לא פיו הגדול של לפיד קובע לחכים לא פרס או ברק בעבר קובעים לחכים
ובאותה מידה של דמוקרטיה ישראלית: לא ועידת יחד תקבע מהי החלטתו האישית של חבר כנסת-שנבחר מטעם הציבור והוסמך לייצג את הציבור בשיקוליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביילין צודק.לתמוך בשרון&עומרי.
וסטודנטים+בראות,
+ערכים?יחכו.,
20/03/05 18:39
|
|
 |
שסטודנטים לא יבנו$על חרדים$
ל"ת
בסוף ביבי יתן.,
יכנע לחזקים,
21/03/05 09:03
|
|
 |
beilin is an IDIOT
ל"ת
avi.Ecuador,
20/03/05 18:48
|
|
 |
גם אתה לא מבריק במיוחד
ל"ת
1234,
דרום,
20/03/05 20:12
|
|
 |
אל תיקח אותו ברצינות
Avi Ecuador,
20/03/05 22:36
|
|