 |
100.
די ! מספיק מהלהטטנות
כהן פנחס,
לוד,
28/03/05 10:54
|
לוקחים 1% מכל משלמי המיסים במדינה + 1% מהכנסות ממסים (לסוגיהם) כולל 1% מביטוח לאומי ממעסיקים מגמלאים ולהכניס לסל התרופות את כל התרופות בהשתתפות עצמית מתקבלת על הדעת (לא דעת פקידוני האוצר נערי החצר) אלה אנשים רגישים מעכמם ומעלה בטח יש איזה עשרה במדינת ישראל של 2005 ודאי מחוץ לכנסת אלה מה ? סליחה אם פגעתי במישהו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
,ממשלה מושחטת
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
22/03/05 13:58
|
מה אים כסף עבור מחלות קשות אחרות יש לכם מאין לקחת מתקציבים מנופחים אחרים במשק הישראלי אתם צרקכים לידאוג לחברה בריאה במדינה ולא לחסל אותה מושחטים תעלו את מחירי הסיגריות במאה % את האלכוהול ודברים מזיקים אחרים תפסיקו להציף את השוק בזבל מיסחרי מחול ותבריאו את המדינה למען עתיד טוב יותרו למען הזקנה של אהוד ברק בבת החולים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
הממשלה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
22/03/05 13:49
|
אישרה את התוספת הזו לא ביגלל שאן כסף אלה ביגלל שיש כסף אבל ההנהגה סובלת משחיטות מצפונית חברתית אישית התוספת שפיתאום אושרה מוכיחה שהתיזה הזו נכונה צריך לשנות את סדר העדיפיות החברתי במדינה ולשנות את שיחות הסלון מכדורגל ונסיעות לחול על מצב המדינה שהולך ומידרדר אצלי בעבודה כל אחד שנוסע לחול הוא גיבור גדול ואילו אני שמשקיע בעבודה כל הזמן נחשב לסתם אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
הסיפור שלי
אני,
21/03/05 20:21
|
לפני מספר שנים התגלתה אצלי מחלה קשה שהטיפול בה יקר מאוד.הממסד הרפואי טירטר אותי בלך ושוב, עברתי ועדות רפואיות רבות של משרד הבריאות וכל פעם התבשר לי שאינני זוכה לקבל את הטיפול (האמת שאפילו לשלוח את תוצאות הועדה הם אף פעם לא טרחוונאלצתי להשיגן בעצמי). מכיון שמצבי הלך והתדרדר, שיחקתי על הקלף היחידי שנותר לי. היה לי למזלי דרכון ארופאי. הגרתי לאחת ממדינות אירופה שם קיבלתי באופן מיידי את הטיפול היקר והם לא הבינו איך יכולתי להזניח את עצמי כ''כ הרבה שנים. יש לציין שבאותה מדינה לא עשיתי 4 שנים צבא/ מילואים ולא שילמתי ביטוח בריאות/ מיסים / ביטוח לאומי כל חיי. אז מדינת ישראל הצליחה לחסוך עלי הרבה כסף אבל היא יכולה להתבייש. אני מאחל לכל ראשי השלטון ומערכת הבריאות שאת כל הכסף הרב שהם מרויחים יוציאו את כולו על תרופות לעצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
כץ, יומך יבוא מול בורא עולם !!
בן,
21/03/05 19:03
|
ישראל כץ הוא השר המושחת ביותר, צריך להוריד אותו מהיותו שר. מרוב שהשמין הוא לא רואה את מבושיו ואת הבושה שהוא גורם בעצם היותו בממשלה לליכוד ולעם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
''תרופות''=סמים מאמריקה.........
''תרופות''=סמים,
21/03/05 18:57
|
''תרופות''=סמים מאמריקה.............אל דאגה,כולנו נהיה מכורים ל''תרופות'' מאמריקה,שיעשו אותנו עוד יותר חולים,וניקח עוד ''תרופות'',שאלה לי לכולכם,האם מישהוא ''התרפא'' מה''תרופות'' הללו? או רק הפך יותר תלוי בהם עד סוף חייו,לא סתם ביבי שר אוצר,הוא עובד עבור מי שמינו אותו...ותחליטו אתם מי מינה את הורדוס היהודי לנציב על ארץ ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טימטום טהור!!!
הדת אופיום לעם,
21/03/05 21:53
|
אילו הייתה נצרך אתה או בני ביתך לתרופת מצילת חיים, נוגדת דחית אברים, מתחזקת מטופלי דיאליזה, מטפלת באי ספיקת לב וכו' וכו' , לא היית פולט שטויות ברבוע. ומה זה הסיפור עם אמריקה? התרופות מגיעות מכל העולם, כולל מישראל. באמת, יש גבול!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אדיוט
יותם,
צרפת,
21/03/05 20:43
|
מדובר בתרופות שמצילות ממוות, ואחרות מעלות את רמת החיים. תבדוק לפני שאתה מקשקש. בד''כ אני מנומס בתגובות אבל הפעם אי אפשר להתאפק, מצטער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
תרגעו:הכסף קיים,רק יקח קצת זמן
תרגעו:הכסף קיים,
21/03/05 18:13
|
תרגעו:הכסף קיים,רק יקח קצת זמן למצוא חבר או מקורב ש''יסכים'' להיות ''יבואן''-''מתווך''-ושיתחייב לשכור את שירותי ה''יעוץ'' של ''שני הקוניליימלים'' עבור 5 מיליון דולר לפחות,אפשר לבחור : האחד יועץ שמן,חסר כל השכלה,אבל עתיר עצות,או יועץ רזה שבעבור חופן דולרים יעבור הסבה מכבשים חולות לבני אדם....גם היצרנים באמריקה סומכים על ביבי שיכניס את כולנו ל''סל'' שלהם...אל דאגה,כל השאר זה סתם משחק והוספת דרמטיות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
השר כץ - החוצה מהממשלה, בושה
מיקה,
21/03/05 18:11
|
|
 |
92.
כץ אתה בושה לליכוד.
ל"ת
חבר ליכוד,
21/03/05 17:34
|
|
 |
91.
כץ הוא אחד החכי''ם המזיקים
אובי1,
21/03/05 17:08
|
המושחטים המקדמים את השחיטות להתקדמות אישית! תעיפו את הפרזיט הזה כבר לכל הרוחות פגר רע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
חזירים לא זקוקים לתרופות
דניאל,
21/03/05 17:03
|
נתניהו, כץ ויתר חבורת החזירים של הליכוד, נבוא איתכם חשבון , אבל רק לאחר ההתנתקות - בינתיים , פרצופכם האמיתי החזירי מתגלה בכל יום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
יהיר, עשיר ונפוח. להוריד אותו
דוד,
21/03/05 17:02
|
מסיר הבשר עליו הוא יושב. גועל גועל אני לא מצביע ליכוד אם הנפיחה הזאת ברשימה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
משחקים עלינו ועל חיינו.......
aaa,
ר''ג,
21/03/05 17:02
|
|
 |
87.
מר כ''ץ
מסורטן עצבני!!!,
21/03/05 16:49
|
איך אתה לא מתבייש להכניס את המושג ''כלכת בחירות'' לדיון הזה.הרי חבריך (ואלי גם אתה) מביאים לאישור הכנסת את ''חוק הג'ובים'',לחבריך ולשכמותך.לזה יש כסף,נכון?או שמא אולי נקטין את סל הבריאות כדי שתוכל לקנות כסא עם מסז' לשנים הבאות,הרי זה כל הענין,לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
מפליא ?
אמיר,
21/03/05 16:44
|
מספיק להסתכל בתמונה של השר כץ כדי לדעת שהוא נמצא או יהיה בקרוס באחת מקבוצות הסיכון למחלות שונות. רק שלשר כץ מובטח טיפול רפואי, לכן קל להתייחס לתוספת כזו לתקציב בזלזול ובקלות ראש. העיקר שכבוד השר יחיה ויהיה בריא ויוכל להמשיך לתמוך בחוקים שמעניקים לו ולחבריו תפקידים ג'ובים ופרוטקציות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק! כל מילה בסלע!
ל"ת
אובי1,
21/03/05 17:09
|
|
 |
גדול
ל"ת
צוקר,
רמת אביב,
21/03/05 16:51
|
|
 |
85.
כץ נפוח מרוב חשיבות עצמית
אחד,
21/03/05 16:42
|
אם נניח שהיו מציעים 150 מליון שקל להתנחלות או לשחיתות לחברי מרכז הליכוד כץ האדיוט היה הראשון שקופץ ומצביע בעד ההצעה האיוולית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
בבחירות הבאות ליכוד 4 מנדטים
משה,
עכו,
21/03/05 16:41
|
שרון הרס את הליכוד וגם השמן השני לא לישכוח שרוב מצביעי ליכוד הם לא עשרים ושמנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדוני מבולבל
אלי,
21/03/05 23:23
|
|
 |
83.
כץ יתקשר לשר הבריאות אם יחלה.
ל"ת
דוד,
אין לו בעיה,
21/03/05 16:34
|
|
 |
82.
סל התרופות
יחיאל בר עם,
חדרה,
21/03/05 16:32
|
השר ישראל כץ היקר כנראה חסר את הרגישות הנושא הנדון אולי בגלל שקהל מצביעיו אינו מכיל את האוכלוסיה הנזקקת לתרופות ואולי בגלל שהוא יודע כי כאשר חלילה יזדקק לטיפול ואו תרופות ותעמוד לו זכותו כשר או חבר כנסת הניתוח והחשיבה שזה מקביל לוידאו והטלוויזיות של ארידור בזמנו מעידים עשרת מונים כי צר עולמו יותר מעולמה של נמלה והוא צר מאד. מר כץ הנכבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
להשתמש בבחירות בדברי כץ
אורי פרסמאי,
צהלה,
21/03/05 16:28
|
|
 |
80.
השר כץ-סוחר פוליטי מתוסכל
יאבץ,
21/03/05 16:28
|
השר כץ כועס על ראש הממשלה שגזל את טרפו מבין שיניו החזקות. אתמול יצא כץ המרופד בהצהרה שהוא יכול להביא מזור לאישור התקציב ולחולי ישראל אם ראש הממשלה יסכים לאשר 70 התנחלויות לא חוקיות. וראה זה פלא ראש הממשלה דחה את הרעיון והסכים להגדלה משמעותית של סל התרופות. כץ המתוסכל יצא כמובן בהאשמתו בכלכלת בחירות. ומה אתה עושה כל הזמן השר כץ? זה לא כלכלת בחירות? אינטגריטי וודאי שאין לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
השר כץ בעד מות חולים??
די,
מושחתים,
21/03/05 16:18
|
מאיזה משרד האיש הזה עושה חיים על חשבון משלם המיסים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
פליטת פה שלך גמרה אותך פוליטי
ל"ת
אריה,
רמת אביב,
21/03/05 16:13
|
|
 |
77.
כץ מקבל הכול חינם
ל"ת
רמי,
21/03/05 16:11
|
|
 |
76.
תקצצו ממתנחלים הפרזיטים
רז,
21/03/05 16:06
|
על מימון הכיבוש ודיכוי עם פלשתיני מבבזבזת מדינה כל כך הרבה כסף,ולחולים אין תרופות,בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
כץ צודק--המלך הוא עירום
ל"ת
אזרח,
21/03/05 16:05
|
|
 |
74.
לישראל כץ....
א.ש,
ירושלים,
21/03/05 16:03
|
התנהגותך היא בבחינת '' וישמן ישורון ויבעט''.....נתראה בבחירות !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
תודה רבה לשרון ופרס מהאנשים שה
ל"ת
כנגד הקפיטליזים,
21/03/05 15:59
|
|
 |
72.
מבצע מכפיל ...
אברהם,
הרי יהודה,
21/03/05 15:47
|
משאירים 2 יישובים בגוש קטיף, ומצילים 200 יהודים, כדאי !
למה מכפיל ? מצילים 2 וגם מצילים 200 גם השמאל וגם הציונים לא יוכלו להתנגד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
לא הבנתי למה טייס רוצה עוד כסף
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן, אקסטרני,
21/03/05 15:39
|
הכותרת בעתון על טייס קרב..
תגובה :
לא הבנתי למה טייס רוצה עוד כסף מהמדינה ?
נכון היית טייס ואני מעריץ אותך, היית בשבי ולא יכול לתאר לעצמי את שעברת, הלוואי ותחלים,
אבל אתה גם מקבל עשרות שנים פנסיה + תוספת שבי מהמדינה (והוריך פיצויים מהגרמנים,
הלוא ?! אבי, אגב, לא הסכים לקבל, למרות ש-10 ממשפחתו נכחדו בשואה).
אלה שמצטרפים אליך אולי לא תרמו דבר למדינה, כמה עוד אפשר לחלוב ממדינה ענייה כשלנו ?!
אז נכון יש מנכל''ים בחברות ממשלתיות/הסתדרויות כאלו פרטיות) ששם הכול פרוץ,
אבל חלקם יעברו תהליך של חקירה/משפט על גזל כספי ציבור וחלקם הציבור יחרים בבוא היום
בגלל גזילת כספי ציבור.
http://www.wsoft.co.il/cgi-bin/weiss_forum.cgi?action=display&num=76
שופט לא משפטאי,
חה''ן, יקל''ז, עורף
משפוט לשופט
לא איש/עובד/חבר קבע/מדינה/הסתדרות לשעבר, בהתאמה
www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה??? על מה אתה מדבר???
ל"ת
ללהללה,
21/03/05 17:11
|
|
 |
70.
הגיע הזמן!
ל"ת
אור,
ת''א,
21/03/05 15:27
|
|
 |
69.
החוק אושר
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
21/03/05 15:21
|
כדי לימנוע נזק נוסף ללכוד בבחירות הבאות עלנו אלוהים גדול אים זה לטובה או לרעה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
חולים שקבלו אוואסטין מתו
שמשון דרעי,
רופא-הדסה,
21/03/05 15:16
|
|
 |
67.
אווסטין גרם למקרי מוות פתאומי
ל"ת
רונן לוי,
רופא,
21/03/05 15:15
|
|
 |
66.
שרון, בטל התנתקות -יש 8מיליארד
ל"ת
לסל הבריואת,
21/03/05 14:30
|
|
 |
65.
will elections help?
vengence,
21/03/05 14:22
|
all the politicians are corrupt, they are all puppets of bush and the europeans, affraid of their own shadow. maybe thats why it does not matter, who ever we vote for we get the same result. they are turning israel into ahird world country, slowly but surely, with the destruction of the educational, health care, judicial systems etc. only a revolution will help. only cleaning out the corrupt political and judicial systems and rebuilding them under a constitution and a balance of powers with number of term limits on politicians and judges.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
שרון עוזר לליכודניקים החולים
יעל נאורי,
רעננה,
21/03/05 14:12
|
|
 |
63.
הוא צדיק,הוא צדיק הוא צדיקקקקק
ל"ת
אזרח,
21/03/05 14:10
|
|
 |
62.
הרופאים ברובם מתנגדים להרחבת
יורם בלשר,
ההר''י,
21/03/05 14:10
|
|
 |
61.
יש להוציא אנטיביותיקות מהסל-הן
רועי לרנר,
רופא-אפרת,
21/03/05 14:08
|
|
 |
60.
יש יותר מידי תרופות מיותרות
ד''ר שולה ליפשיץ,
מורג,
21/03/05 14:08
|
|
 |
59.
כסף לתרופות לא להתנתקות
כהן פנחס,
לוד,
21/03/05 14:02
|
|
 |
כסף לתרופות, לא להתנחלויות
אם כבר,
21/03/05 17:55
|
|
 |
58.
תפסיקו להשמיץ את ראש הממשלה...
צבי,
21/03/05 13:59
|
פתח בישיבה ואמר השגתי 150 מליון שקל ז''א ששרון גבר ואיש מעשה.וחכו לבאות. לא קל לארגן 400 מליון. כל הכבוד לשרון שמתחשב בחולי עם ישראל. ושכולם יהיו בריאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון-אחלה גבר!
ל"ת
מיכי רצון,
21/03/05 14:10
|
|
 |
57.
איפה הוא ''ימצא'' את המימון?
טלי,
21/03/05 13:58
|
אני אגיד לכם אפה הוא ימצא את המימון ...במשכורות של חברי הכנסת והשרים שלו! שיתחיל לקצץ לאוכלי חינם האלה במשכורות ואז ישאר כסף גם לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
תנו לאזרחים לחיות
aspirin,
21/03/05 13:56
|
רמסתם את כבודנו גזלתם את פרנסתנו מעלתם באמוננו, ואף על פי כן אנחנו רוצים לחיות. תנו לנו לחיות! כל החיים שילמנו ,תרמנו, 150 מיליון לא ישנו כלום לאנשי האוצר מדובר בדיני נפשות.יותר חשוב מתיירות שאיננה ומתשתיות שגם לא יהיו. אם יש לתת 250 מיליון לחרדים תנו 150 מיליון לאזרחים שעבדו במדינה ובנו אותה ושרתו בצבא אך לרוע מזלם חלו. ואתה מר דני נווה האיד...... במקום לעסוק ביחסי ציבור אין סופיים ולהתעסק במשאלי עם דאג לחולים שנמצאים תחת חסותך. היה אתה דובר שלהם ואולי תתחיל לעסוק רק בבריאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
משחוסכים היום משלמים יקר מחר
רופא אחד,
כאן,
21/03/05 13:54
|
את הקיצוצים במערכת הבריאות וא הכנסה תרופות בסל הבריאות גורם לכך שהחולים יהו יותר חולים והקיצור חיי בן אדם,כאשר יש להזכור מה המחיר שלל התרופות והמדיניות הזה גורם לעליה ימי אישפוז,כאשר כל יום אישפוז עולה לא כולל טיפול 300דולר ביום ויש להזכיר ששנים לא הוסיפו מיטות לנפש בבתי חולים ולא מדובר מלהוסיף מיטות בפרוזדורים שפיפות שגורם להדבקה מיתר החולים.הכל גורם לירידה תוכלת החיים בעיקר של הקשישים,שאנשים ימותו לפני הזמן וכנראה זו המדיניות של האוצר כדי להחסוך בסף והכל בלי מחשבות,בלי רגש,בלי אנושות.רפואה אך ורק לעשירים כמו כל דבר אחר ולא חשוב מה בן אדם שילם לכל החיים לביטוח בריאות ממכלתי כולל ביטוחים משלמים ולא חשוב מה התרומה שלו לחברת ישראלי,כלכליוביטחוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
מי שיצבע נגד לא יבחר עוד פעם
dsh,
תא,
21/03/05 13:44
|
עם את זה לא ישכח זה לא היתנתקות זה לא שינוי או דתים זה לא ערבים זה אזרחי ישראל שמשלמים מיסים שמשרתים בצבא שחיים בישראל ןלא בחול בנוסף לזה אין גיבורים בעולם כולם מתים גם חברי כנסת רק הבדל שאצלם הכול בחינם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מזון ותרופות בסיס לחיים
איכות חיים,
מרכז,
21/03/05 13:43
|
אוכל ותרופות = אדם בריא. ראש הממשלה ושר האוצר, לטיפולכם בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
לאשר דחוף תרופות נגד בחילה
ל"ת
שלום יבין,
רחובות,
21/03/05 13:39
|
|
 |
51.
למה תוספת, מי מת? רק את ואני
ל"ת
מת לחיות,
מת,
21/03/05 13:04
|
|
 |
50.
למכוערי הנפש, אורי ורמי (42,47
חזרה על שקרים,
שיטת גבלס!,
21/03/05 13:02
|
כאן מגיע נתון מעניין במיוחד. מוסי רז מחשב שהנחה זו עולה למדינה כחצי מיליארד שקל. מכך נובע שתושבי יש''ע מחזירים למדינה במיסים כמעט שמונה מיליארד שקל בשנה. כלומר כפול ממהשקעה בשטחים לפי חשבונו של רז (3.7 מיליארד), וכיסוי מלא לפי חשבונו של מר פרס (7.5 מיליארד)! כלומר, יאמר כל איש עסקים מתחיל, המדינה משקיעה ארבעה (לפי חישובי מרצ) או שבעה וחצי (לפי חישובי יו''ר העבודה), ומקבלת חזרה שמונה (שוב, לפי חישובי מרצ)! בסה''כ השקעה סבירה עד לא רעה.
חשוב להבין כי אין תקדים להחזר השקעה שכזה. לא בנגב, לא בצפון, לא בשאר פריפריות, לא בעיירות הפיתוח, ולא בשום אוכלוסיה נתמכת כלשהי. בכל המקומות בהם המדינה משקיעה הכסף יורד ברובו לטמיון. מקומות אלה מהווים אבנים שואבות לכספי משלם המיסים.
בשטחי יש''ע, למרות ריחוקם היחסי של יישובים רבים, למרות קשיי הבטחון והתנועה, למרות הילודה הרבה ועוד, אין מוקדי אבטלה כלל, וישנו החזר מלא של ההוצאה, ואפילו רווח. ישנה חקלאות, ישנה תעשייה, ישנם אנשים עובדים ויוצרים, המשלמים מיסים לרוב. כך הם הדברים היום. זו אינה הערכה או אידאולוגיה. אלו הן העובדות לפי חישובי אנשי שמאל מובילים. על גביהן צריך לנהל את הויכוח.
אם וכאשר ישתנו הנסיבות, אם אדמת יש''ע תופקע לטובת הפלשתינים ותושביה יאלצו לנטוש את בתיהם לגליל ולנגב - מי חכם וידע מה יהיה הרווח או ההפסד הכלכלי? אמנם המדינה נותנת היום מעט יותר לתושבי יש''ע, אך ההשקעה חוזרת ומשתלמת. מאזן יש''ע הוא חיובי, ובתקופות מצוקה כלכלית, יודע כל רפתן, לא הורגים את הפרה שנותנת חלב.
במיוחד נכון הדבר כאשר הריגת הפרה ממש, קרי פינוי השטחים, יעלה מיליארדים בעצמו (לפי חשבון של אנשי שלום עכשיו, כעשרה מיליארד רק לפיצויי מגורים), ויפחית, לפחות בשלב ראשון את התגמול של המדינה ממיסים. צעד שכזה יביא לאסון במונחים כלכליים, לנוכח המצב הכלכלי העולמי והלאומי בזמן הנוכחי. ראוי לשים לב גם לכך שהתמיכה וההקלות במס שמקבלים באזורים אחרים בארץ אינה פחותה ואפילו גדולה יותר מאשר ביש''ע. אם אנשי יש''ע יעברו לפריפריה ולעיירות הפיתוח (גם ללא פינוי, אלא מסיבות כלכליות), ההטבות שהם מקבלים רק יעלו. המסקנה: תהיה זו טעות כלכלית להפחית את התמיכה ביישוב היהודי ביש''ע, והיא עלולה להשפיע לרעה כבר בטווח המיידי. לא מדובר באוכלוסיות נתמכות שכדאי למדינה לעודד ולצאת לעבודה. הם כבר עובדים ומממנים את ההוצאה עליהם. הפחתת ההוצאה תוביל להפחתה בהכנסות המדינה ביחס ישר.
חשוב לזכור שכל החישובים שלעיל הם החישובים המחמירים ביותר, שנעשו על ידי אנשי שמאל מובהקים. בהחלט ייתכן שההוצאה האמיתית של המדינה ביש''ע קטנה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתנחלויות=סרטן
ל"ת
שרה מאירי,
טבעון,
21/03/05 14:33
|
|
 |
למה? בגלל הגגות האדומים?
ואת איידס!,
21/03/05 15:16
|
כשאני גרתי בצריף בכפר חסידים, ורכבתי באופניים לטבעון, וזה היה לפני הרבה הרבה שנים, ראיתי מאות גגות רעפים אדומים בוילות של טבעון, היום קרית-טבעון (קרית עמל-טבעון). הסרטן בגופו של העם היהודי הוא השמאל. גידול ממאיר המכלה כל חלקה טובה וכבר הביא את ישראל למצב סופני! לגלות לך סוד - הערבים ישמחו יותר לקבל את הבתים שלכם בקרית טבעון מאשר את הבתים בגוש קטיף שבנגב. תשאלי את החברה בבסמת טבעון. אנטישמית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
290 מיליון לחרדים
הדת אופיום לעם,
21/03/05 12:51
|
290 מ' לחרדים 290 מ' לחרדים 290 מ' לחרדים 290 מ' לחרדים וגם לש''ס הוצעו מאות מיליונים. אז כנראה שלכל יש תקציב למעט לתרופות, לאונירסיטאות, לאמהות חד הוריות, לגמלאים, לנכים. לראשי הממשל ולחברי כנסת אין ולא תהיה שום בעית תרופות . או שיקבלו חינם או שיקבלו תקציב לקשר (שקר?) עם הציבור. 120 ח''כ * 75,000 ש''ח ממוצע לח''כ זה שווה 9 מיליון ש''ח. 120 מאזדות 6 * 120,000 =14 מיליון ש''ח. ואיפה שיפוץ הכנסת? יש ויש כסף לתרופות, אבל הוא מופנה לאפיקים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשינוי הציעו 600 מיליון
אלי,
21/03/05 17:17
|
|
 |
ולהיכן
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
22/03/05 14:30
|
|
 |
תקציבים לשינוני
הדת אופיום לעם,
21/03/05 20:06
|
א. שינוי דחתה את הצעת האתנן. ב. שינוי אינה דורשת תקציבים על בסיס סקטוריאלי. ג. האג'נדה של שינוי הנה אזרחית-חינוכית. אין לי כל ספק ששינוי הייתה מוכנה להפנות מתקציבה לסל התרופות. ד. החרדים מקבלים מיליארדים בכל המסגרות האפשריות: השלמת הכנסה, הקצבה למשפחות, קצבאות ילדים, אחזקת מוסדות תורניים, מימון כשרויות, בניה מאסיבית , סיבסוד בחורי ישיבות המשתמטים. כשמשרד הפנים היה בידי ש''ס זרמו כספים אדירים למעיין התורה שם התחנכו ילדים על שלילת הציונות , שלילת החילונים ועל דברי נאצה של עובד ושמלתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוספת 290 לחרדים
סתם פרוטות,
צדיק ורע לו,
21/03/05 16:06
|
|
 |
48.
יש לי רעיון מהיכן יבוא הכסף!
רונית,
צפון,
21/03/05 12:17
|
דו''ח הממונה על השכר באוצר, יובל רכלבסקי, לשנת 2003 מגלה כי 16 מתוך 20 שיאני השכר במגזר הציבורי הם בכירים בקופות החולים השונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
כסף לתרופות ולא להתנחלויות!!
אורי,
חיפה,
21/03/05 12:11
|
|
 |
כמה נדוש וטיפשי
יובי,
י-ם,
21/03/05 12:41
|
מה זה כסף להתנחלויות? בדקת את זה בכלל? האם לאזרחים משלמי מיסים ומשרתים בצבא לא מגיעים כבישים מסודרים ותשתיות נורמליות רק משום שאתה מתנגד להם פוליטית? רק משום שהם קרויים מתנחלים? אתה יודע בכלל על מה אתה מדבר כשאתה אומר ''כסף להתנחלויות''? אתה יודע כמה משקיעים בך, לא משנה איפה אתה גר, ע''ח תרופות? פשוט טיעון שטותי נטול אחיזה במציאות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כוונתך ''ולא מיליארדים לעקירה''
אברהם,
הרי יהודה,
21/03/05 12:24
|
התנחלות - זה ציונות התיישבות - זה נשמת חיינו
העקירה - בזבוז של מיליארדים העקירה - הרס של החברה
אם נעצור את העקירה - כולם ירויחו החברה - לא תיהרס האנשים - יישארו מוסריים ולחולים - יהיו תרופות אה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
ניבנה ארצנו
אריה,
נתניה,
21/03/05 12:09
|
ניבנה ארצנו ארץ מולדת..... .. טוב למות בעד ארצנו-שרינו......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיזמור זה שרו
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
22/03/05 14:34
|
ליפני כחמישים שנה מקומי מיפלגת העבודה וישובי חומה ומיגדל ומקימי הבנק של הפועלים הידוע כיום לאור מעלליו הנישגבים ובעליו כבנק הפועלים הים הרצל מיתהפף בקיברו כל וים כל דקה וכל שעה על מדינה כזו הוא לא חלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
לבקש כסף מהיהודים המליונרים
אישלום,
21/03/05 11:54
|
ואיפה כל היהודים המליונרים שיודעים להשקיע בהתנחלויות בלבד?
הם אחראים לבושת העם היהודי מס1 בהיסטוריה: כיבוש אכזרי של העם הפלסטיני! שישלמו את מחיר הבושה למי שחי וניזוק ממנה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למחלה שלך לא תעזור שום תרופה
ל"ת
ולא תרומה -,
שנאת ישראל!,
21/03/05 15:18
|
|
 |
would not give you a penny
ven,
21/03/05 14:16
|
smallanim can do for their own. they are not jewish anyway.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
רק אתמול הבטחתם לשינוי 600מיל
ל"ת
אלי,
21/03/05 11:51
|
|
 |
43.
אני יכול להגיד לכם
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
21/03/05 11:51
|
שהמצב רק ילך ויחמירבכל המדינה ובכל נושא ללא קשר למצב הביטחוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לקחת כסף מההתנחלויות!!!
רמי,
21/03/05 11:50
|
במקום לזרוק מיליארדים להתנחלויות המיותרות שרובן תוחזרנה - כדאי להתחיל לדאוג לרוב העם: חינוך, בריאות, רווחה, תשתיות , איכות חיים ועוד....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and the kibutzim
ven,
21/03/05 14:15
|
and gush dan, and the sharon and lets give it all to the arabs.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיין ב- 47
אברהם,
הרי יהודה,
21/03/05 13:13
|
|
 |
paid for by the european......
alon,
21/03/05 14:13
|
it should sat at trhe end of every comment like that. paid for by the european garbage. at least give them the credit for paying low life idiots to play on the internet.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
שרון
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
21/03/05 11:48
|
יכול לקחת את התקציב מהמשכורות המנופחות המחרידות והמזעזעות והמעליבות שמיסתובבות במשק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
במקום 80% מס נשלם 90% מס.
ממ,
21/03/05 11:32
|
הם משקרים שמורידים את המסים, אך בפועל מעלים מסים ולא נקבל שום תמורה למסים, כי הפוליקאים זקוקים לצעצועים ונסיעות לחו''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
כל הכסף שהמשטרה תופסת בהימורים
צבי,
21/03/05 11:30
|
שילך לתרופות. עזרה לחולים. או טלפון קצר לחבר בוושינגטון והכסף מוזרם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
זה שקר,הם לא מצילות התרופות
רוני,
חולון,
21/03/05 11:16
|
להיפך הם הורגות את החולים גם בבריאות וגם בכיס.הכל גימק של חברות התרופות שרוצות לעשות כסף,ממכם הפרירים.די לאשליות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מהיכן יקח שרון כסף לתרופות?
יפת,
21/03/05 11:12
|
לא אתפלא אם זה יהיה מעוד קיצוץ בקצבאות הילדים, ומקצבאות הזיקנה, מהנכים, מאמהות חד הוריות, וכן הלאה.
זכורים היטב ימיו הברורטליים וחסרי המעצורים של שרון כשר השיכון בזמן העלייה הגדולה מברה''מ לשעבר, אז לפרוץ את מסגרת התקציב בקרוב ל-10 אחוז היה עניין של מה בכך.
איזה ציפיות יכולות להיות לנו מהמקיאווליסט הזה. ציניות אכזרית, חפה מכל שמץ של חמלה זה הטבע שלו. האיש שותף מלא לביבי בכינון קפיטליזם דרום אמריקני בישראל. ורק כדי לנגח את ביבי, הוא משחק אותה לפעמים אמא תרזה. ''אמצא את הכסף לתרופות'', עלאק. יאללה, יאללה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
5 מיליארד שקל מתבזבזים...
ארז,
21/03/05 11:07
|
באיוולת הבריחה מגוש קטיף. כמה חיים יינצלו אם המיליארדים האלה ינוצלו לצרכים טובים יותר?
יש כסף במדינה - רק שהוא מתבזבז על שטויות (הגדר, הבריחה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבזבוז על שטויות
יריב,
כפר סבא,
21/03/05 12:22
|
אתה צודק. הכסף באמת מתבזבז על שטיות. השטויות הן ההתנחלויות והכספים לחרדים. היגיע הזמן ולהפסיק לבזבז את כספי משלם המיסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
יש כסף בטיב טעם של שרון
ל"ת
רמי,
תא,
21/03/05 10:55
|
|
 |
34.
ממשלת ישראל השתעגתם?
אזרח קטן,
בין רשעים,
21/03/05 10:55
|
כל אחד ואחד מכם הוא אדם פשוט, למרות שכל אחד מכם חושב שהוא משנה לאלהים.
תפקידכם לדאוג לרווחת אזרחי המדינה. אין לאף אחד מכם רישיון ואישור לגזור את דינו של אדם אחר למוות.
על בנליות הרשע של אחרים אתם מדברים גבוהה גבוהה.
בנליות הרשע של כל אחד מכם עוד תעמוד לדין הציבור ודין המשפט.
יש כסף לתרופות ויש כסף לחינוך ויש כסף לצרכים חברתיים, אבל אתם חומדים אותו לעצמכם ומקורביכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
יצרני/יבואני התרופות מחייכים
מהמר מניות,
21/03/05 10:52
|
כשתשומת הלב מופנית לממשלה יצרני ויבואני התרופות מחייכים מנחת הם בכל מקרה ירוויחו והרבה הרבה מאד.
וגם כשהדוידנדים יגיעו וישמשו לעוד יכטה, וילה,מכונית מפוארת זה שהכסף מגיע ממותם של חולים תמיד ניתן להטביע מחשבה זו בכוס שמפניה משובחת.
הצד השני של בצע הוא עצב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
לא נשאר קצת כסף מסירל קרן
בוניטה,
21/03/05 10:42
|
|
 |
בטח שנשאר, אבל למה לתת?
ל"ת
שרון לא פראייר,
סתם חלאת אדם,
21/03/05 11:23
|
|
 |
31.
שיהיה לך הכסף לתרופות ולביבי
ל"ת
חולה נפש,
21/03/05 10:40
|
|
 |
30.
בונים היום !! בגוש קטיף
ספי,
21/03/05 10:33
|
הגנה על גגות בתים בעלות של מיליונים !!! עבור בתים שהולכים להמסר (או גרוע מכך לההרס) בעוד 126 יום. מדינה של מטורפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ב''ה! נבנה ארצנו ארץ מולדת,
כי לנו ארץ זו!,
21/03/05 11:22
|
כי לנו לנו ארץ זו נבנה ארצנו ארץ מולדת זה צו דמנו זה צו הדורות נבנה ארצנו על אף כל מחריבינו נבנה ארצנו בכח רצוננו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אני יכול לספר לך שרון איפה יש.
יעקב,
ת''א,
21/03/05 10:26
|
א.תפסיק לתת כסף לחרדים ב.תפסיק לבזבז את כספי הציבור להתנחלויות שבעוד כמה שנים בלוא הכי תפנה. ג.תצמצם את ההוצאות של המשרדי ממשלה. ד.תצמצם את משרדי הממשלה,לא זקוקים ל 24 לעם ישראל. ואני יכול להמשיך ולספר לך עוד ועוד ותראה שיש כסף לסל התרופות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אין קל מזה! הפסיקו את מדיניות
זו המגמה, חוסר,
אנושיות טוטל,
21/03/05 10:22
|
הנסיגה וההתקפלות, ההרס והחורבן, תתחילו לחיות כמו עם נורמלי, אז יימצא גם הכסף לתרופות. אין להתפלא שבמדינה המבצעת כבר שנים רבות ניסויים בבני אדם בריאים ושלמים, ההופכים בחלקיק השניה לזיקוקי דינור, בחגיגת ה''שלום'', מחליטים שהחולים הם נטל, שיש להיפטר ממנו. שיהיה לכם ברור - גירוש יש''ע מעיד על איבוד כל ערכי אנוש, ועל כן ברור שאין רחמים על החולים. אילולא היו החולים קרובינו ואילולא היינו כולנו מועדים למחלות, איש לא היה מתייחס לחולים. הנהגה המוכנה להתעלל בציבור של רבבות יהודים, בלי שום סיבה, לבד מרישעות איומה, למה שיהיה אכפת לה על חולים? אני שואלת ברצינות! האם נותר בהם שמץ של אנושיות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שטויות
ספי,
21/03/05 10:35
|
מה הקשר. נהפוך הוא. כל הכסף שהולך להתנחלויות ולהגנתן ולכבישים עוקפים היה יכול לספק כאן את מערכת הבריאות הטובה בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכסף שהולך על הסמולנים
אאא,
21/03/05 11:08
|
הוא בזבוז משאבים משווע. ממילא תוך 2-3 עשורים כולם יהיו במדינות המערב,נשואים לגויים,כמו שהיה צריך להיות מלכתחילה. הקמת יישות מערבית,אירופאית ונוצרית בלב המזרח התיכון,היתה איוולת מלכתחילה. מצודות צלבניות לא שורדות,וטוב שכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
בוזבזו מיליארדים על החומה
אהובה,
נתיבות,
21/03/05 10:19
|
שתופל ממילא בעוד שנים אחדות, אך כסף להצלת חיי חולים במדינת ישראל אין. אוי לעם שזהו ראש הממשלה שלו ואילה הם שריו!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החומה היא כמו קו בר לב
אאא,
21/03/05 11:06
|
|
 |
26.
בחירות-השתחררות מעונשו של שרון
ל"ת
בתיה,
רחובות,
21/03/05 10:14
|
|
 |
תגידו - מה יהיה איתנו - המדינה
אלי,
גוש דן,
21/03/05 10:45
|
שוקעת. מי יקלוט אותנו ?! בחירות עכשיו ! מיד !!! לפני שיהיה מאוחר !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מיליארדי שקלים לחומה והתנתקות
ברוך ו,
ירושלים,
21/03/05 10:12
|
מבוזבזים מתקציב המדינה, מיליונים רבים נשפכים כמים לריפוד משכן הכנסת והפרזיטים המאכלסים אותו. אבל לבריאות לחינוך לתמיכה בנזקקים בכל הגילים אין כסף!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לא מבין אותם
עופר,
21/03/05 10:09
|
להיתנחלויות יש כסף לדתיים שלא עובדים יש כסף תקציבים מנופחים לשרים יש אבל לתרופות שמצילות חיים אין.לאיזה כיוון המדינה הולכת?האם ישאר משהו לטובת האדרח זה הריי רק מחמיר יאאלה משיח תתעורר ותבוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסתכל על כל בכירי הסקטור
אאא,
21/03/05 11:05
|
הציבורי,מה אתה רואה? כולם אשכנזים וכולם סמולנים. צריך לקבוע בחוק שכר מקסימום של 20000 ש''ח ברוטו לחודש במגזר הציבורי,כולל רופאים,שופטים,אנשי אקדמיה,בכירים בעיריות,בנק ישראל ושאר ירקות. כל חברה שאפילו 0.01 מהמניות שלה בבעלות המדינה,תכנס לתחולת החוק וגם עליה יחולו מגבלות השכר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד לי אתה דפוק או סתם מפגר?
אשכנזי ממרוקו,
21/03/05 11:41
|
מה קשור לאשכנזים ולשמאלנים(עם ש' ולא עם ס')? כל החברה של ש''ס הם אשכנזים ושמאלנים? השילטון במדינה מושחת ללא הבדל בין ימנים לשמאלנים או אשכנזים ומזרחיים. חבל שנוסף לחרא במדינה הזאת יש גם אנשים גזענים כמוך שלא למדו כלום מההיסטוריה של העם שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כושלאמא שלך יא הומו סמולני
ל"ת
אאא,
21/03/05 16:07
|
|
 |
לשאלתך--גם וגם..
ל"ת
אזרח,
21/03/05 15:34
|
|
 |
23.
קחו כסף מהתנחלויות
אישלום,
21/03/05 10:01
|
הכסף ישנו אך אינו מנוצל כראוי בישראל: הוא מושקע בהתנחלויות ובמתנחלים (מוצצי הדם שלנו) !
הגיע הזמן להתפכח ולשנות סדר עדיפויות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש מליארדים לגירוש יהודים.
אמא,
ירושלים,
21/03/05 12:05
|
אין כסף לעניים לרעבים ולחולים. יש מליארדים!! למימון גירוש יהודים ועקירתם מאדמתם. [להתנתקות] תקחו משם. זה יהיה הרבה הרבה יותר מוסרי - לתת לנזקקים. זה יהיה הרבה יותר מוסרי להימנע מלגרש יהודים מביתם, מאדמתם [אחרישיגורשו יתווספ 10000 אנשים למעגל העוני יצטרכו לטפל בהם מבחינה סוציאלית ומבחינה נפשית. משפחות שלמותייתפרקו. אלא מה ? - לזה מצפים בחדווה אנשי השמאל. כל-כך חבל. אולי תחשבו עוד קצת - מה אפשר לעשות בכסף הזה במקום להקצותו למבצע גירוש היהודים. להקצותו לנזקקים בחברה - לחולים לעניים לרעבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם מחברת חשמל ועובדי נמלים!
ל"ת
לא גנב,
21/03/05 10:14
|
|
 |
גם מקיבוצניקים!
ל"ת
לא גנב,
21/03/05 10:14
|
|
 |
22.
יש כסף, תן הוראה לביבי זיבי
ל"ת
מתחננת לשרון,
21/03/05 09:58
|
|
 |
21.
תצילו את האנשים האלה!
ל"ת
רונה,
21/03/05 09:49
|
|
 |
20.
טקסוטר לא,גלולות נגד הריון כן?
חולה,
21/03/05 09:47
|
הועדה הזאת בעצמה כולה נגועה , איך הם מסבירים את העובדה הזאת ? , גם אם גלולות נגד הריון הם זולות , לא משנה , קחו את הכסף לתרופות מצילות חיים , איך הגלולות נגד הריון יצילו מישהו ? , מילא , היו מחלקים קונדומים , אבל גם המסר בגלולה נגד הריון הוא תעשו סקס ללא הגנה - זה רק יותר חולים במחלות מין ואיידס ! בושה וחרפה ! לעצם העניין של הכסף , הצעה שאף אחד לא הציע: כל אחד מהמגיבים מנסה להלביש את האשמה על הצד שהוא שונא פוליטית , אחד אומר הדתיים , השני התנחלויות אבל אפשר גם להגיד , כסף לג'נין ג'נין כן , ולסל התרופות לא , או לגילה אלמגור , ולכן ההצעה היא: המדינה לא צריכה לממן אף גורם שהוא בתחום הדת / תרבות / ספורט ועמותות , תפקיד המדינה הוא לתת ביטחון , אח''כ בריאות ואח''כ חינוך וזהו ! , ככה גם יהיו פחות מריבות ופחות סקטורים , הרי מה שקורה שבמצב היום כל מפלגה צריכה להראות לבוחריה שהיא דאגה להם - והרי תרופות זה לכולם , אז יוצר מצב אבסורדי שבו אין אפודי מגן לחיילים , ואין תרופות מצילות חיים כי אין לזה לובי של מפלגה , לעומת זאת , לכל אחד שצורח יש כסף אם זה מימין ואם זה משמאל , יסתכל כל אדם לעצמו בעיניים ויגיד , במידה והוא דתי - מה יותר חשוב להציל ממות או עוד מקווה ? (פיקוח נפש דוחה את כל התורה כולה) , ויסתכל כל שמאלני ויגיד , מה יותר חשוב הקרנת ג'נין ג'נין בסימנטק , או משכורת אלפי שקלים ליעקב אגמון , או אולי בכל זאת תרופה מצילת חיים ? , הרי זאת צביעות ממדרגה ראשונה של כל האזרחים שכותבים פה ויודעים שגם הצד שלהם מבזבז כסף , ואל תגידו לא תהיה תרבות , כי אין עם הכי עני בעולם ללא תרבות ולפעמים הרבה יותר טובה - תרבות לא צריכה כסף , אנשים צריכים כסף ! , כנ''ל לגבי דת , יש דת פורחת בארה''ב ללא תמיכה תקציבית וכנ''ל לגבי ספורט , לא זכור לי שמייקל ג'ורדן קיבל תקציב ממשלת ארה''ב , הוא היה טוב ומהרוויח , ומי שלא טוב שלא ירוויח , אין שום הבדל בינו לבין אף אזרח אחר רק בגלל שהוא אומן או ספורטאי ! אותו כנ''ל בקשר לאוניברסיטאות , מה להם כי ילינו על הדתיים הלא יצרניים אם הם עושים חוג לספרות צרפתית ? איך זה יותר יצרני מלימוד גמרא לא הבנתי , בקיצור , תפסיקו כולכם להיות צבועים ושימו את השיקול שטוב לכולם במקום הראשון , ככה גם ימנעו מאיתנו מלחמות יהודים , ולא כשש''ס תעלה תמשוך לכיוון שלה וכששינוי תעלה תמשוך לכיוון שלה והחולים ימותו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמה לא להפריט גם את החינוך ?
אאא,
21/03/05 11:03
|
ביטחון המדינה לא מסוגלת לספק,ולראיה התבוסות שצה''ל נוחל בצורה סדרתית ב 32 שנים האחרונות.לגבי פשיעה,חבל להרחיב את הדיבור מאחר והצורך במשטרות עירוניות מדבר בעד עצמו. גם את מערכת המשפט צריך להפריט,כי גם פה המדינה נכשלה. המדינה צריכה לספק רק מערכת בריאות ואולי צבא על הגבול. כל היתר,שחברות פרטיות יספקו. למה צריך לסבסד השכלה אקדמאית לצאצאי 4 העשירונים העליונים (שמהווים למעלה מ 90 אחוזים מהסטודנטים) ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
היצרנים באמריקה סומכים על ביבי
היצרנים באמריקה,
21/03/05 09:45
|
היצרנים באמריקה סומכים על ביבי שיכניס את כולנו ל''סל'' שלהם...אל דאגה,כל השאר זה סתם משחק והוספת דרמטיות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ערך האדם כערך עליון
אושרי,
תל - אביב,
21/03/05 09:45
|
אני יודע שבמדינה הזאת ערך האדם לא עומד בראש סדר העדיפויות לחויות ובריאות הרבה הרבה הרבה יותר חשוב מכסף ואם אפשר לעזור לאנשים צריך וחייב לעזור להם כי כל אדם באם הוא חולה בכל מחלה שהיא זכותו וחובת המדינה לדאוג לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
גירוש יהודים עולה הרבה כסף
רונית,
מרכז הארץ,
21/03/05 09:39
|
ששרון יקח את הכסף שהוא מתכנן לזרוק על גירוש יהודים מאדמתם וישלם בעד התרופות שיצילו חים. כך הוא גם יציל חיי חולים התלויים בתרופות אלו וגם יציל את חי אזרחי מדינת ישראל מגל הטרור שבוא יבוא ברגע ההתקפלות.
ובא לציון גואל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השראתם במקום ירה שבעתיים
ל"ת
ספי,
21/03/05 10:36
|
|
 |
16.
אין דתיים -אין חמלה במדינה
חילוני מאמין,
21/03/05 09:31
|
תחשבו על זה..מאז שהדתיים לא בממשלה תראו איך התדרדרנו מבחינה ערכית. אין חמלה ויש רק הפרטה ועבדות. אז נכון שהם נתנו הרבה כסף לתלמידי הישיבות אך דאגו גם לכלל ישראל. העובדות מדברות בעד עצמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נכתב בציניות???
חרדי,
21/03/05 16:53
|
הדתיים בממשלה הכי מושחתים, לא דואגים לאף אחד חוץ מהסקטור שלהם.. השם עוד ישפוט אותם בסוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש דווקא דתיים
ספי,
21/03/05 10:39
|
החרדים בפנים והם דואגים רק לעצמם. מפד''ל הייתה ובשנתיים האחרונות קרה בדיוק אותו הדבר עם התרופות. אלה הן עובדות בדוקות. הדתיים לא הוסיפו כלום לבריאות או לחינוך של החילונים. הם דאגו לעצמם. זבולון אורלב - שר הרווחה נתן לביבי לקצץ מה שלא העזו לקצץ מעולם ומספר הילדים העניים והרעבים במדינה רק גדל בתקופתו - עוד עובדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחיאות כפיים לחוכמולוג........
ל"ת
שמאל נאורי,
שיח מוניס,
21/03/05 15:47
|
|
 |
15.
שרון וכסף לא יכול להיות?!
ד''ר יעל מורן,
רחובות,
21/03/05 09:19
|
שרון וכסף לא יכול להיות?! בן אדם מכובד אתה הבנת את זה ברוך???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
תרגעו:הכסף קיים,רק יקח קצת זמן
תרגעו:הכסף קיים,
21/03/05 09:17
|
תרגעו:הכסף קיים,רק יקח קצת זמן למצוא חבר או מקורב ש''יסכים'' להיות ''יבואן''-''מתווך''-ושיתחייב לשכור את שירותי ה''יעוץ'' של ''שני הקוניליימלים'' עבור 5 מיליון דולר לפחות,אפשר לבחור : האחד יועץ שמן,חסר כל השכלה,אבל עתיר עצות,או יועץ רזה שבעבור חופן דולרים יעבור הסבה מכבשים חולות לבני אדם....גם היצרנים באמריקה סומכים על ביבי שיכניס את כולנו ל''סל'' שלהם...אל דאגה,כל השאר זה סתם משחק והוספת דרמטיות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
תרופות לשרי הממשלה
ל"ת
פרופ' בוריס ברם,
חיפה,
21/03/05 09:11
|
|
 |
12.
אין ספק ששרון ימצא הכסף.......
אין ספק ששרון,
21/03/05 09:04
|
אין ספק ששרון ימצא הכסף,הכסף קיים,רק יקח קצת זמן למצוא חבר או מקורב ש''יסכים'' להיות ''יבואן''-''מתווך''-ושיתחייב לשכור את שירותי ה''יעוץ'' של ''שני הקוניליימלים'' עבור 5 מיליון דולר לפחות,אפשר לבחור : האחד יועץ שמן,חסר כל השכלה,אבל עתיר עצות,או יועץ רזה שבעבור חופן דולרים יעבור הסבה מכבשים חולות לבני אדם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
תחפשו בישיבות ובמקוואות
ל"ת
גיא,
21/03/05 09:03
|
|
 |
10.
לא חסר כסף, חסר מוסר בסיסי
ירון,
השרון,
21/03/05 08:52
|
אם מחר יצטרכו את החרדים לאיזשהי הצבעה, אני מבטיח לכם שימצאו על המקום איזה חצי מילארד שקל לתת לבני הישיבות. ואם המתנחלים יקימו זעקה קלושה, מחר ישדרגו את סל המתנות שהם מקבלים מאיתנו בעוד איזה מילארד או שניים. ואם יבוא איזה מנהיג פועלים של ציבור חזק, נניח התעשיה האוירית, וידפוק על השולחן, בטוח שיוסיפו כהנה וכהנה למשכורתם שלו ושל חבריו. ועוד לא דיברנו על המולטי מיליונרים שמקבלים 'סיוע' מהמדינה כאילו הם חסרי אוכל, במאות מיליונים. אז אל תספרו לנו שאין כסף, אתם, בעלי השררה במדינה, פשוט מושחתים !! יש כסף, המון כסף, אבל למטרות שלכם, בעלי השררה, לסדרי עדיפויות כמו באפריקה. מענין שעכשיו כל המדינה על הרגליים בשביל כסף קטן, ואתם לא 'רואים' את המסכנים שאין להם את התרופה, אבל אתם כן רואים את המתנחלים, את החרדים, את הועדים החזקים, את בעלי הממון. אותם אתם תמיד רואים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שרון...תבדוק במרתף של החווה!
מיכאל,
21/03/05 08:47
|
שרון...אולי תשאל את הבנים אם נשאר קצת כסף בחווה...זה בטח במרתף...שם מחביאים כסף. כי בטח עם ילדים כל כך מוכשרים נשאר משהו במחבוא שאתה לא יודע עליו..... זה הרי כסף קטן למי שמקבל עבור 20 דקות עבודה מליוני שקלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
קחו את הכסף מתקציב ההתנתקות
דני,
נתניה,
21/03/05 08:40
|
מה כל כך דחוף עכשיו לגרש יהודים מהבית בשעה שיש אחרים שאין כסף עבורם לתרופות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
אבי,
ים,
21/03/05 09:37
|
זה בהחלת נכון המצב של הבריאות בישראל הוא ממש שערוריה. בושה וחרפה (עם נבחר עלק...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
תרופות לנבחרים בלבד
יואל,
תל אביב,
21/03/05 08:22
|
סליחה, לא רק לנבחרים, גם לקרוביהם ולמקורביהם. רק אם נאסור על יבוא ושימוש בתרופות שאינן ב''סל'', נאלץ את חברי הכנסת (לפחות למענם ולמען משפחותיהם) להכניס יותר ויותר תרופות חיוניות לסל. כך גם נתקרב (מעט) למצב של רפואה שיוויונית. כיום, כאשר נבחרי העם נהנים, לא מסל, אלא ממחסנים של תרופות, קשה לצפות לשינוי מהותי במצב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ביבי מוכרז לתפקיד אלוהים קטן !
ל"ת
פנסיונר ניגנב,
21/03/05 07:46
|
|
 |
5.
אפשר לסמוך עליו
א,
21/03/05 07:44
|
לאחר שמצא דרך לגייס כסף לפריימריס. אני בטוח שסיריל קרן ישמח לעזור. ותמיד אפשר להקים עמותות. אפשר להתיעץ עם בוזי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אין כסף? נו באמת!
.,
21/03/05 07:38
|
מאות אלפי אנשים מקבלים בין עשרות למאות אלפי שקלים כל אחד כל חודש ואף אחד אפילו לא יודע מה הם עושים.(וזה בכלל עוד לפני שדיברנו על תנאי הפרישה שלהם).
שם, בכל ''סקטור ציבורי'' אפשרי, הם אפילו ממציאים כל מיני רשויות, מוסדות, גופים, חברות וארגונים שונים ומשונים רק כדי לחלק בנוסף גם משכורות ופנסיות שניות ושלישיות להמוני חבר'ה.
אתם הרי יודעים מי יום יום נושא על גבו הרצוץ את בועת הענק של 'השחיתות הלבנה' הזאת.
'השחיתות הלבנה' (שהרי אין היא סותרת חוקים ותקנות שבמקרה הם גם דואגים מראש לנסחם בהתאם) גרועה אפילו ונצלנית שבעתיים מאחיה הקטנטן והבטל בשישים בהשוואה אליה, הלא הוא 'ההון השחור'המפגר.
תודה לכם אחיי דגי הרקק (ואתם כאלה גם אם אתם חושבים אחרת) על האזנתכם.
קבלו את תרופותיכם מהקב''ה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נזרקת משירות הציבורי?
יש לי משכורת,
27000 ש''ח,
21/03/05 15:05
|
לפי הידע הרב והרגשי השנאה שיש לך כלפי עובדי מדינה מרגישים שלא בעבר הרחוק עבדת ב''סקטור ציבורי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
אאא,
21/03/05 10:57
|
|
 |
מה כל החרטה???
ראובן,
חולון,
21/03/05 07:59
|
|
 |
3.
שקרנים על מי אתם עובדים?
דבורה מחיפה,
21/03/05 07:35
|
ביבי תפתח עינים גם אתה תחלה אבל מה אתה מוגן אנחנו לא שילמנו כל החיים בטוח לאומי משלים מושלם מה יש לנו מזה פייג אחד גדול אני חולה לבטוח לאומי גומר לי את החיים סעודי אני לא יכולה לקבל הגנבים למי הם נותנים אני מתבישת במדינה שלי לאן שהיא מביאה אותנו להשפלה כמה חולים יש בבית שאיין מי שיטפל בהם שוכבים מושתנים מסרחים למה בגלל בטוח לאומי אבל אני יהיה הראשונה שיעשהמעשה קשה אני עם המקל שלי ינפץ לאחד מאלה שקבעו שאני לא יקבל סעודי ואני ישב בכלא שם יטפלו בי ירחצו אותי יהיה לי טוב אני בן כך אלמנה בעלי נפטר מאלצהימר מה יש לי לחיות איך שאני חיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הכסף לתרופות
יואב,
צפון,
21/03/05 07:33
|
הכסף לתרופות נקבר במאחזים הלא חןקיים ובהתנחלויות המפוקפקות. יש לנכות מכל סרבן פינוי 50% מהפיצוי ולהעבירו לסל התרופות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, ולא רק שם
אמנון,
21/03/05 08:19
|
אם חסר לביבי כסף, איך זה שהוא נותן מתנה לחרדים של כ-300 מיליון? ומאיפה יש לו 600 מיליון להציע לשינוי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אכן הבחירות בפתח
ל"ת
ראובן,
חולון,
21/03/05 06:59
|
|
 |
כצי בעד בחירות?!שיגיש ה.בכנסת.
ל"ת
ולא בעד/ר עומרי,
תקציב+נתקות,
21/03/05 17:34
|
|
 |
נראה שכצי מסומן יורש כי בעד/ר.
ל"ת
עומרי הכועס,
למה אבא?אופ,
21/03/05 16:46
|
|
 |
שרון טקטיקן.זה עשן עמ שבסוף
ישיג'' לתרופות++,
וישכיח עיקר.,
21/03/05 09:11
|
הספין משכח כאבי כל העם. יוצר וויכוח מלאכותי :1. עמ להשכיח עיקרי בעיות החלשים/חולים. 2. עמ להפעיל לחץ על מתנגדים שיתמכו כי הנה '' השגתי'' כשבפועל כבר הסכים לתת. זה הורדת חבל למתנגדים שירגישו תחושת הישג ולכן סיבתם לבעד/ר שרון&עומרי&ביבי&צחי&בר-און&י-חזן &נווה-לימורי. מוכר.
הגב לתגובה זו
|
|