 |
25.
זו דרכה של התשקורת ...
אפי,
פ''ת,
21/03/05 17:35
|
|
 |
24.
ילדה נמצאה 'מחוררת' ועם ישראל
Yossi V,
21/03/05 17:21
|
מנהל מאבקי כוח ויוקרה של מי, מתי, איך ולמה.
כן אמר, לא אמר, כן תומלל כהלכה, לא תומלל כלל. כן טעויות של חוקר, לא טעויות, שיקרו לא שיקרו מי שיקרו, חוקרים ותיקים, חוקרים צעירים, ועוד ועוד סביב ה-ר' הזה, שחוץ מעיתוני ישראל כל העולם כבר יודע ומציין את שמו המלא, שם הוריו והכפר בו הוא מתגורר.
והכל, כל הזמן הזה, כאילו הילדה איימאן אל-המס מחכה לתוצאות החקירה והמשפט כדי להחליט אם היא רוצה להיהרג ע''י כוח צה''ל במטח של עשרות כדורים (זיכרו של כל כדור פוגע), או לא.
בכל מקום אחר בעולם היו קוראים לתופעה אירוניה וגיחוך. בישראל אין זאת תופעה, בישראל זה אורח חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמן לי, כשאתה תימצא מחורר
לאיש לא יהיה,
אכפת!,
21/03/05 18:27
|
אתה יודע כמה ילדים יהודים חוררו בארץ הזו, בגללך ובגלל המחנה שלך לחורבן ישראל? למה נבהלת? כי האמת יוצאת לאור? כי מתבהר מה שהיה ידוע, שכל העסק הזה מבושל ושאת אילנה דיין כבר צריך היה לעצור ולחזיקה במעצר עד תום ההליכים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז הילדה לא נמצאה מחוררת
מיקי,
21/03/05 19:21
|
או אולי בכלל לא היתה ילדה והכל זה בישול אחד גדול של איזו קלטת מפוברקת. מה עניין אילנה דיין להר סיני? למה התכוונת ל'מה שהיה ידוע'.
יחי המוות אהה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה יודע הכל, למה אתה שואל?
יחי מות ילדים,
יהודים, אהה?,
21/03/05 21:24
|
מדובר בילדה שבמקום ללכת, כמידי יום, לבית הספר, פסעה ישר אל עמדת צה''ל. ויש לחיילי צה''ל נסיון לא ממש טוב עם ילדים ערבים ''חפים מפשע''. אם ירו בה, זה התבקש. אבל, בינתיים לא הצלחנו לשמוע מה באמת קרה שם. אילנה דיין בשלה את הקלטת לתכנית ''תעודה'' שלה, שהיא קודש, כמעט בלעדית, לקידום ענין השמאל, שהוא הסגת ישראל לאחור בכל התחומים! באמת ובתמים לא ברור לי למה אינה נעצרת בגין בידוי ראיות, הוצאת דיבה ועלילת דם! אם יוכח אחרת במשפט, זה סיפור אחר. בינתים she is guilty as hell!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
להחרים את אילנה דיין
מיקי,
ת''א,
21/03/05 16:52
|
אני יודע שהטיעון שלי יכול להישמע קצת מוגזם אבל יש לה חלק גדול בעובדה שהמשפט נגרר כמו שהוא נגרר, השפעת התקשורת על השופטים וניפוח חשיבותו על ידיה עזר לכך שהמשפט נגרר כמו שהוא נגרר, לדעתי צריך להעמידה לדין על הסתה. הכול בשביל מה, ניסיון נואש להביא הוכחות על כמה שאנחנו לא מוסריים. מדינה אוכלת יושביה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, ונסמוך על תחקיר צהלי ;-)
ל"ת
חיים,
21/03/05 17:13
|
|
 |
צודק
אילן,
21/03/05 17:08
|
|
 |
22.
חוק הג'וב(ניקים)
ביזי,
אל מסעדי,
21/03/05 16:24
|
יושבים להם פצ''ר, פרקליטים, פקידוני מצ''ח ושאר ג'ובניקים ושופטים לוחמים אשר מחרפים נפשם מול אש חיה של האויב.
אני מציע שלפני שפצ''ר מקבל תפקיד, יוצב בקו למשך חצי שנה, ישכב מארבי בטן, ישתתף במירדפים, יפרוץ לבית בנוהל לש''ב ורק אז יחזור (אם יחזור) ללישכתו הממוזגת לשפוט קצינים ולוחמים.
ישוחרר ר' לאלתר ונבקש ממנו כוווולנו סליחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוק הג'ונגל
מנשה,
21/03/05 17:12
|
|
 |
אתה צודק
ניהאד,
עוספיה,
21/03/05 16:46
|
|
 |
21.
ממש לא יאמן
רס''ן מיל',
21/03/05 16:15
|
סרן ''ר'' לא מואשם בהריגה אלא באשמה פחותה בהרבה של שימוש בלתי חוקי בנשק. סעיף של שימוש בילתי חוקי בנשק יכול להתפרס על מאות ואפילו אלפי סוגי ארועים, החל משימוש בנשק לבחוש סוכר בקפה דרך ירי לצייד יונים, איום על כלב ונכון גם לירי בגופה המת של ילדה. בשום מקום לא נטען שסרן ''ר'' גרם למותה של הילדה. בכל מקרה מאחר שלא נעשתה נתיחה שלאחר המוות, אין כל אפשרות לקבוע מי ומה גרם למותה. הביזיון שבהתנהלות החקירה גרועה עשרת מונים מהשימוש שעשה או לא עשה סרן ''ר'' בנשק. חוסר היכולת של החוקרים לתחקר עד מרכזי להצליב את דבריו עם עובדות ועדים אחרים על מנת לודא שעדותו אמינה, תימלול נאות של קלטת ומי יודע מה עוד, יוצרים תמונה של חוקרים חובבנים ועלובים. ברמת חקירה כזאת כבר לא משנה מה תעלה החקירה, אני לא הייתי קונה אצלם אפילו מכונית משומשת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שימוש בלתי חוקי בנשק, סעיף סל
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,אקסטרני,
21/03/05 17:38
|
שימוש בלתי חוקי בנשק, סעיף סל
זה לא שהשתמש בנשק לבצע שוד ברינקס, בת''א.
אלא קיבל נשק ללוחמה והוא במלחמה.
אנחנו לא, הוא כן.
במלחמה חוקי המשחק משתנים.
http://www.wsoft.co.il/cgi-bin/weiss_forum.cgi?action=display&num=620
www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
שמואל זכאי - סליחה
ל"ת
alex,
21/03/05 16:09
|
|
 |
19.
את דני זכאי כבר לא זוכרים....
alex,
21/03/05 16:05
|
|
 |
18.
להפסיק את המשפט מייד
משה,
רחובות,
21/03/05 15:49
|
יש להפסיק את המשפט לאור הגילויים האחרונים התוכנית הטלבזיה עובדה פישלה בגדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
סרן ר'' אתה פשוט איש גדול
קורצקי,
חיפה,
21/03/05 15:29
|
לא כל אחד יכול לעבור את שרשרת ההתעלוליות של הפרקליטות כלפיך ...........כל הכבוד ואני מחזק את ידיך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ל 9 , ''הודתה ?'' לא מספיק
מאיר דרום,
21/03/05 15:12
|
הרסה חיים של אדם , בלי בושה איחדה קטעי וידאו לא קשורים , כשהיא יודעת שהיא עושה כך. אתה מדבר על ''טעות/פאשלה'' ????
הביתה !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
פשוט בושה מה שעושים לסרן ר'
צה''ל בזוי,
21/03/05 15:11
|
פני מצ''ח כפני המשטרה הצבאית: לדפוק את החייל בחזית שעושה את העבודה כדי להתקדם בחיים. בטח הם ייצאו אחר כך ויחפשו עבודה בשלום עכשיו. ככה זה כשיש רמטכ''ל כמו בוגי יעלון שבמקום לדבר בישיבות ממשלה הולך ופותח את הפה כיצד הוא אינו מאמין במה שנעשה בשטחים אך מסכן את חיי חייליו בכל זאת. מדינת ישראל צריכה להתעורר ולהבין שהפלשתינים לא שה תמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
קצונה בכירה או פרוטקציה בכירה,
חנן,סא''ל מיל',
מתן,אקסטרני,
21/03/05 15:08
|
סרן ר' , והפצ''ר
תוספת : ''מועטים המפקדים האמיתים בצבא , רובם הפכו לפוליטקאיים. כלם חוששים מהפצ''ר והוא מימיו לא עסק בלחימה. לא שאני מצוי בכל פרטי החקריה בענינו של סרן ר', אבל על פניו ההתנהלות אתו ''מזעזעת''. מר אריק שרון צריך לחזור ל''תמונה'' כמו בתחילת דרכו כשראה שרוב הגנרלים שלו ''שפנים'' פוחדים להלחם מפני תגובת המערכת במשפטית), לדעתי, ר' נהג בחכמה, רק נביאים יכלו לדעת כי הילדה בת 13 (ונבואה כידוע לטפשים) ומה אם הילדה באמת נשאה חנ''מ, ומה אילו נשלחה ע''מ לרגל (כלומר בפעם הבאה תשלח חוליה מפגעת), איפה כל המפקדים ''הנעלמים'', הרי גם לכם אין את כל התשובות ורק סרן ר' , נזרק ל''כלבים''. אנא מטכ''ל הפעילו שיקול דעת גם מול הפצ''ר, להזכירם הוא רק פצ''ר ואתם אמורים ל''נהל'' את הצבא, לפקד על הצבא עם כל המשתמע מכך.
אני קורא שנית ל''קצונה הבכירה'' הפעילו שיקול דעת, לא לחינם שלחתי לכם 30 ספרים ''תבונתם של מצביאים'', הפנימו התנהגות של מנהיגים, ולא רק דאגה יומיומית לפנסיה. שופט לא משפטאי,
חה''ן, יקל''ז, עורף
משפוט לשופט
לא איש/עובד/חבר קבע/מדינה/הסתדרות לשעבר, בהתאמה
www.wsoft.co.il
http://www.wsoft.co.il/cgi-bin/weiss_forum.cgi?action=display&num=620
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נטלת את התרופה הנכונה?
ל"ת
שואל,
מקור לדאגה,
21/03/05 17:50
|
|
 |
תגיד, שמעתי כבר את הביטוי לא
חנן וייס,
21/03/05 21:59
|
תגיד, שמעתי כבר את הביטוי לא
פעם, ואפילו העירו לי,
האם אתה יודע או מבין משהו שאני ל
מבין או שאתה סתם NO BODY.
ספר קצת על עצמך, כמוני, ע''מ שנוכל
לשפוט אותך כיאות.
מסתתר מאחורי האינטרנט ומקשקש
בזנב.
האם זה האינטרנט שיצרנו, של מלאי
סתם אנשים, היודעים הכול, מעירים
לכולם ובעצמם , מה.... , מה הם
שווים.
בוא נעשה קצת השוואה ונכיר אחד
את השני.
www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה צודק
אמיר,
עיר הכרמל,
21/03/05 15:32
|
חבל שלא מקשיבים לך!! כולם מתנהגים כמו שפנים עד שיהיה מאוחר . חבלללללללל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה www.wsoft.co.il
ל"ת
חנן,
21/03/05 16:01
|
|
 |
13.
די כבר!!
אמיר,
עיר הכרמל,
21/03/05 15:06
|
עד מתי הפרקליטות הצבאית תמשיך עם הקרקס המכוער הזה!! הגיע הזמן שהרמטכ''ל יעשה מעשה ומהר. אי התערבותו גורמת נזק בלתי הפיך לצה''ל . אסור לתת למרושעים האלה להמשיך ולפגוע בקציני צה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמיר שתוק ואל תצעק,צדק יעשה.
ל"ת
חרש באוזן,
תל חורשים,
21/03/05 15:11
|
|
 |
12.
מושחתים נמאסתם
ל"ת
פרופ' חיים גברי,
21/03/05 14:52
|
|
 |
11.
מסכן החוקר הראשי הזה...
רן,
מרכז,
21/03/05 14:49
|
|
 |
10.
משפט על מה למה למי זה עוזר ש..
עדי,
21/03/05 14:43
|
המדינה משחקת לידי צבא מחבלים שעושה מאיתנו קרקס כל פעם בקטע אחר. שופטים את מיטב הבנים משפטי דריפוס הופכים אותם לפושעים בכח חבורת מגעילים רוב העוסקים במלכת השיפוט (לכלוך) לא עמדו בנסיונות קרב מתח נפשי של חיים או מוות אתה או הוא. צריך אחת לתמיד לקבל שאין מלחמה ללא שגיאות אין מכוניות ללא תאונות. ואין מלחמה ללא הרוגים . לו היתי אני השופט היתי שוקל למשפט את נאמנות החילים למפקדם. ויתכן מאוד שהיתה התעיה מכוונת מצד הפקודים מתוך סיבה של נקמנות שאותה אנו למדים מעצם העדויות. בכל אופן לא תוצאת המשפט ולא הרעש הפירסומי מוסיף לנו כבוד פרופורציה חשובה לא פחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אילנה הודתה לא פעם שהתחקיר הזה
חולה טלוויזיה,
21/03/05 14:39
|
פפפפפפפפפפפפפפפפשששששששששששלללללללללללללההההההההההה גדולה. הצופים לא שוכחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היית מת
חאלד,
חיפה,
21/03/05 16:43
|
היא תמיד אמרה שעשתה תחקיר ראוי.
מה שברור הוא שהתחקיר שלה הרבה יותר טוב מהתחקיר של צה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התחקיר שיקרי מה הילדה עשתה שם?
חורי,
21/03/05 17:47
|
מה הילדה עשתה שם?לא סתם היא הגיעה לשם היא ידעה שזה מוצב תפנה למחבלים ששלחו אותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
דילטנטים
מוחה,
21/03/05 14:38
|
נכון. כולם מנסים לתפור למפ תיק. בעצם הילדה אימאן היא שהגיעה לגירית עם מאג מקוצר ואולי עם טיל כתף וניסתה לחסל את המפ ר בסיכול ממוקד. בודאי שבית המשפט הצבאי והפרקליטות הצבאית הם דילטנטים גמורים וכל עורך דין רציני יכול לקרוע אותם לגזרים. חבל שהפלשתינים שקבלו בבית המשפט הצבאי עונשי מאסר עולם מצטברים, לפעמים עד אלפי שנים לא הביאו עורכי דין אמיתיים להגנתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
עובדה=שקר
ל"ת
אילנה דיין מודה,
21/03/05 14:37
|
|
 |
6.
הרשימה השחורה
אני רודף צדק,
21/03/05 14:37
|
אילנה דיין(שקר וזיוף) חוקרי מצח החיילים השקרנים(שחר+עודד) יוסי יהושוע מבטיחים לכם שתשלמו מחיר יקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אני עדיין מחכה
אורי,
חיפה,
21/03/05 14:36
|
אני עדיין מחכה להתנצלות מאילנה דיין . יהיה גזר הדין אשר יהיה , תוכניתה הייתה מגמתית ומסולפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד לא אשם?
תאופיק,
חורפיש,
21/03/05 16:42
|
רק אילנה דיין?
לא החיילים ששיקרו, לא הטיוח המטופש של צה''ל שכולל פאשלות על פאשלות. כולם אצלך בסדר חוץ מאילנה דיין שפשוט דיווחה על חומר שהיה בידיה.
בטח גם אילנה דיין אשמה אצלך בטיפשות שבה צה''ל דיווח על אלונקה כעל קסאם ועשה לישראל נזק הסברתי עצום בכל העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מובן חורפיש
ר אוהבים אותך,
21/03/05 17:54
|
|
 |
גזר דין לגב' דיין . לא צופה בה
ל"ת
אוסקר,
21/03/05 15:37
|
|
 |
4.
זה בדיוק התאור לחוקרים=הכנסו
נחקר מצ''ח,
חצור,
21/03/05 14:33
|
חבורת חאפרים בני 18-21 שהבנתם בחקירות קלושה .מסתובבים כמו טווסים נפוחי חזה וחשיבות.אבל ריקים מתוכן. היתה לי התנסות קשה עמם ,אירוע גניבה ביחידה מצאו שחור ,לא אשכנזי,לא בן של,משכבה סוציו אקונומית לא גבוהה ומעיירת פיתוח ,היחידי בצוות של יחידה מובחרת שהסטראוטיפ גנב התאים להם.רק בזכות עורך דין נחלצתי משיניהם בשן ועיין ,עם זיכוי מלא אבל עם טראומה לכל החיים.צריך להוציא את החקירות מידי מצ''ח .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומושפע בליצני מצ''ח
ל"ת
מפחיד לחשוב,
שגורלך תלוי,
21/03/05 14:53
|
|
 |
3.
סרן ר איתך עד הסוף
חייל פלוגת שקד,
21/03/05 14:31
|
|
 |
מה הם חייבים לו
ספי,
21/03/05 14:47
|
|
 |
לא, את החיים שלהם
שקדיה,
21/03/05 17:12
|
|
 |
2.
just a shame
ל"ת
miluimnik,
21/03/05 14:30
|
|
 |
1.
השחצנות של הפרקליטות הצבאית
ישראל,
21/03/05 14:28
|
ע''פ התגובה השחצנית של הפרקליטות, לשום דבר אין חשיבות פרט לדעתם. אם לפצ''ר היה שכל, היה מעיף את כולם. שלא לדבר על כך שג'ובניקים של מצ''ח ''שופטים'' קרביים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הג'ובניקים של מצ''ח לא שופטים!
רועי,
י-ם,
21/03/05 15:26
|
מה לעשות שכדי להיות חוקר, לא צריך לעבור הכשרה רובאי 07?! כל אחד מקבל את ההכשרה שמתאימה לו וכחוקרים הם יודעים מה הם עושים, את השגיאות שנעשו צריך להעלות לדרגים הגבוהים יותר שהיו אחראים על פיקוח החקירה, ומצ''ח חוקרת ולא שופטת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפצ''ר והתצ''ר
רוני,
חיפה,
21/03/05 14:59
|
|