 |
31.
הם נורא כועסים כשיהודים
ורשעים עוד אינם,
22/03/05 09:09
|
עונדים (אלו דווקא לא ''מתנחלים'')טלאי כתום, הם נפגעים נורא שמשוים את מעשיהם למעשי הנאצים. אבל מהו ההבדל היחידי שהם יכולים לציין ביניהם לבין הנאצים? שהם עדיין לא הקימו משרפות. נו, באמת! מה יגיד העולם אם הם יקימו משרפות? זה, אפעס, לא ייראה כל כך יפה. אז הם רק נתנו לערבים רובים. ב. מיכאל רק חולם שהם יהיו עוד בעיה של החמאס והג'יהאד האיסלאמי, חיים חפר חולים על עיירות הלחם שתעלינה על ''טירות גוש אמונים'' וישחטו את המתנחלים. שטרנהל מציע לעלות עליהם בטנקים, וגם מציע לערבים לרצוח רק מתנחלים גברים. יש מי שמציעים להפציץ את יצהר מן האויר. ואחרים מציעים לשאהידים לעשות פעולות קמיקאזה על התנחלויות, והרבה מאד גולשים ממש לא מצטערים כש''מתנחלים'' נרצחים. ואם הם גם דתיים, זה בכלל שווה את העסק. ויוסי חולים על שחיטה רבתי של ילדי גוש קטיף.... ועכשו, שמישהו יגיד לי מה ההבדל? גם היהודים אז לא האמינו שיש חיות אדם הששות ושמחות למות יהודים. ולכן לא הצילו את עצמם בזמן. ומסתבר, שגם עכשו הם עדיין לא קולטים. הגיע הזמן, לא להתאבד, אלא להשיב מלחמה שערה. לא להחמיץ שוב את השעה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אסון מדינה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
22/03/05 08:27
|
אנחנו עומדים ביפני אסון מדיני המיתנחלים מאימים בהיתאבדות קולקטיוית רק של יגידו נכדנו ונינו מצדה שנית לא טיפול שריד במובן מסוים לא טועה אנחנו עומדים ביפני קטטרופה מדינית שוב פעם אני צודק כשאני אומר שמצבנו רק ילך ויחמיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
תמיד ידעתי שהאיש הזה פאשיסט
רחל,
21/03/05 23:43
|
ועכשיו קיבלתי הוכחה לכך שהוא עוד גרוע מזה, וכולם יודעים מה זה להיות גרוע מסתם פאשיסט. וזה לא במקרה. השמאל הרדיקלי והימין הרדיקלי (אין שום מחנה משותף בין האחרון לבין מי שנקראים בארץ ''ימנים'') נפגשים בסוף באנטישמיות. כך התגלגל לאנטישמיות הרשמית משטר השמאל הטוטליטרי שהיה בברית המועצות (תוכניתו של סטאלין ב-1953 לגרש את כלל האוכלוסייה היהודית למזרח סיביר ושם להביא לפתרון הסופי של השאלה היהודית במחנות הריכוז ובאמצעות עבודת פרך), וכך נפגשים באנטישמיות ימין קיצוני ושמאל רדיקלי באירופה המתאסלמת של היום. כך שהכל הגיוני לחלוטין וצפוי מראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל יש מכנה משותף לך ולשכמותך
אידיוטים!,
22/03/05 09:14
|
מה זה ''ימין קיצוני'' בארץ ישראל? ה''ימין הקיצוני'' הוא היחיד הנלחם היום בפאשיסטים מסוג מצייתי פקודות המשטר הטוטליטארי. יוסי שריד הוא כבר בקטגוריה אחרת, שאיש אינו מעיז לומר אותה בקול! הוא עושה את מה שהוא עושה לא בגלל ציות למשטר האימים הזה, אלא, בגלל שנאת ישראל. הוא ממקימי משטר הזדון הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה למגיב הקודם
רחל,
22/03/05 13:50
|
הגדרת היהודים נאמני תורה וארץ ישראל בתור ''ימין'' ו''ימין קיצוני'' זוהי מלכודת שהשמאל הטוטליטרי הכין בשבילם (ואני בתוכם) בכוונת זדון, והיהודים התמימים האלה אימצו אותה. זוהי אחת מסיבות עיקריות למצב הקיים. על זה נשענת דה-לגיטימציה ודמוניזציה של היהודים , הצגתם כפאשיסטים, ואף נאצים ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
''הפה הגדול'' של ''האיש הקטן'' !
נטע,
21/03/05 21:03
|
חלק מההויה הפוליטית הינו ''יוסי''. חיה הבועטת בכל. כולל אחיו. מתי תיכנס התבונה למוחך יוסלה ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הסתה כזו לא מחייבת חקירה ?
ל"ת
שריד מעל לחוק,
לו היה ערבי,
21/03/05 20:49
|
|
 |
26.
שריד לא טעה בהגדרה
ארז,
21/03/05 20:31
|
המתנחלים הם כמו הסיקריקים שישבו במצדה הם קיצוניים עד להחריד חסרי פשרות מוכנים לפגוע גם בבני ביתם אם הם לא מסכימים לדעותיהם הום מוכנים ללכת עד הסוף המר אז מה השוני -אין אז לא נעים לשמוע את האמת בפרצוף ?????..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קוראים לנו יהודים!
אילן,
רבבה,
21/03/05 21:15
|
יש לנו לצערנו הרבה ניסיון לאלה שרוצים לגרש אותנו מביתינו ומירושתנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד ילד
Avi Ecuador,
21/03/05 21:09
|
מה''צדיקים'' בעם-הארץ. אולי אימך ''תיזכה'' בשימך חס וחלילה להדליק משואה לתפארת מדינת פלסטין בעכו בהמשך. ספר לנו אם מספיק האי של שרון ושרינו לך מקום שם. תלמד את הבן שלך לשחות ולשתות מי ים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי אתה לוקה בנפשך
אבישי,
21/03/05 23:36
|
|
 |
25.
סייג לחוכמה - שתיקה
זלצמן,
חיפה,
21/03/05 20:24
|
שריד פשוט אינו מסוגל לשים מחסום לפיו. כשעולה חידוד - ואפילו אווילי - בראשו, הוא פשוט חייב לפלוט אותו לחללו של עולם, גם אם נזקו רב מתועלתו.
לפעמים לא ברור אם שריד קורא תגר על עולם ומלואו בגלל אהבת הצדק או בגלל אהבת הקטטה.
ואולי שריד אינו חכם כל כך גדול כמו שהוא מנסה להיראות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה יפה, יישר כוח.
ל"ת
Avi Ecuador,
21/03/05 21:00
|
|
 |
24.
שריד נגד העם היהודי
יונית,
אשקלון,
21/03/05 20:14
|
מעניין מה הוא היה אומר במידה ואלו היו ערבים ולא יהודים . כנראה שאז הוא היה מציע הצעות שונות ומגלה יותר אמפתיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
התעודה מוכרת בישראל?
לא עמד בדרישות,
האקדמיה?,
21/03/05 19:03
|
יוסי שריד, (נולד 24 באוקטובר 1940), פוליטיקאי ישראלי. היה מראשי מפלגת העבודה, רצ ומרצ, שימש כשר בממשלה.
יוסי שריד (שניידר) נולד ב-1940 בעיר רחובות. אביו היה חבר מפא''י וכיהן כמנכ''ל משרד החינוך. שריד שירת בצה''ל במסגרת חיל התותחנים והיה כתב צבאי. במקצועו הוא עיתונאי, ומחזיק בתואר שני (M.A.) במדע המדינה ובסוציולוגיה מהמוסד New School for Social Research בארה''ב.
למה חושבים שיש לו השכלה? ותראו איזה חייל היה הגבור ישראל הזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Educated, but not cultured
Allen Towne,
Pennsylvania,
21/03/05 21:22
|
I have no problems with the quality of his degree (if you give credence to the the social sciences) but he is a crude and spiteful politician who has done much harm to civil discourse in Israel. This last comment is within his character and is all the more pathetic given his past enthusiasms for Yassir Arafat and other Jew killers. He has no shame and no regrets a true boor and am haaretz
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
ילדי מצדה וילדי קטיף
אופיר,
21/03/05 18:42
|
אם לא היו הורגים את ילדי מצדה, הם היו נופלים בידי הרומאים. הרומאים היו הורגים אותם תוך עינויי תופת. או לחליפין היו מוכרים אותם לעבדות עולם. ילדי קטיף סובלים מפצצות המרגמה והקאסם ומירי. סובלים מחרדות מרטיבים במיטה אינם יכולים לישון. רבים מהם בטיפול פסיכולוגי. להוסיף להם סבל על סבל כאשר ההורים משתמשים בהם כמגן אנושי, זה ממש לא אנושי. אם ההורים היו מתפנים בשקט ללא מאבק, היה הדבר נדמה לילדים כמעבר דירה , דבר שנעשה כל יום בכל פינה בעולם ללא כל חרדות ופחדים. לפחות יחסכו מהילדים את החרדות מפני הקאסם. הגיע הזמן שילדי קטיף יחיו חיי ילד נורמאלי כמו כל ילד אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אופיר, ממש עצוב ללמוד לאיזה
אתה לא בן אדם!,
אתה מפלצת!,
21/03/05 21:05
|
שפל מוסרי צנחו מהרסינו ומחריבינו מבית. משתפים פעולה כבר שנים רבות עם רוצחינו, מה שעלה לנו בחייהם של אלפי יהודים, במסגרת שיתוף הפעולה הזה, מבקשים עכשו לעקור הורים על ילדיהם ונכדיהם מבתיהם, וכל זאת אך ורק משנאת ישראל, ואת האשמה לטראומה שהם מביאים על רבבות ילדים, הם מטילים על ההורים שאינם מוכנים לתת יד לפשע. זה באמת שיא, שאני מסופקת אם אפילו הנאצים שברו אותו. כן, נאצים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע חוכמולוג!
Avi Ecuador,
21/03/05 19:57
|
צה''ל אמור להיות צבא יהודי וצבא הגנה לישראל ולא צבא רומאי או צבא הכנה לפלסטין שנותן פרסים לרוצחים ומעניש נרצחים. ועל הפינוי, יפה תעשה שתפנה את הפלסטינים, מגיע להם. ודרך אגב ספר לנו עם-הארץ כיצד היו בונים לך הפלסטינים מדינה אם היו מנצחים. עוד חלמאי בעל נפש ''אצילה''. טווס אידיוט מדופלם שחלם ''התברכה'' בהם בימנו. ובאמת כבר התחלתי להתרגז ואולי זה לא שווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Those people who just moved
Allen Towne,
Pennsylvania,
21/03/05 18:59
|
Why feel sorry for all those refugees, after all they just moved to a new apartment. What could be traumatic about that
הגב לתגובה זו
|
|
 |
nearly two thosand years ago
הרשע אין לו סוף,
זה לא רק שיר,
21/03/05 21:15
|
they also just moved, and somehow it was very traumatic. there is only one different between these two changes of address - then the crime was committed by non-Jews, this time it is selfmade! and we shall never forget nor forgive! imagine cultivating a farm for thirty hard and difficult years, when some fiends come along and order you to move.. ever heared of the Nuremberg trials....?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
My comment was sarcastic
Allen Towne,
Pennsylvania,
21/03/05 21:46
|
Yes, of course, why should the Jews of Gush Katif accept being forced from their homes any better then their parents were being forced from their homes from Europe. The comparison with Masada is not as apt as one to Prague or Budapest or even Gaza of 1937
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצלחת להטעות אותי בקלות, משום
מדינה מטורפת,
22/03/05 13:40
|
שגולשים רבים כותבים כדברים האלה בכל הרצינות האנטישמית שלהם. הם מדקלמים שוב ושוב, שבסך הכל ''עוברים דירה'', ו''מה יש, אני לא עברתי דירה''? וכו' בישראל היום, כבר אין לדעת מהו סרקאזם ומיהו אנטישמי. ורציתי לתקן שגיאת כתיב שראיתי עכשו (אצלי) צ''ל - difference (ולא different)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
יוסילה שריד!
סימה,
21/03/05 18:21
|
ואתה היתה שר החינוך אוי לה למדינה שאלה מנהיגיה. מחריביך ומהרסיך ממך יצאוו.ואתה אחד מאלה שבכוח רוצה לראות את המדינה הזאות מחוסלת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מלי פולישוק ה''לבנה'' קופצת בראש
בהמה,
גסה,
21/03/05 18:09
|
|
 |
19.
אז מי כאן הרומאים??
ל"ת
זאב,
21/03/05 18:06
|
|
 |
18.
כשנרצחו בגבעת החרסינה,
ורשעים עוד אינם,
21/03/05 17:47
|
באוטובוס של אגד, יהודה פרטוש ונחום הוס, נתבקש שריד (אם איני טועה המראיין היה דבר שדומה לו, דן מרגלית) להגיב את הרצח בדם קר. הנבל אמר, שאנשי קרית ארבע הם כ''סומא בארובה, מה הם חושבים לעצמם, שהם יישארו שם''. זה מה שהיה לחלאה הזו לומר על הרצח. ומאז ולפני כן (לכן הם נרצחו) לא הפסיק לפעול לחורבן ישראל. ואתם ואני מממנים של השנים את משכורתו של סוכן האויב. כנ''ל כל המתנחלים, שהוא יורד לחייהם כבר למעלה משלושים שנה. מה, המנוול חושב לעצמו, שהוא יישאר במקומו אחרי שהוא יגרש את היהודים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק אחי צודק...
החושב,
21/03/05 18:21
|
|
 |
17.
בנראה שגם לשמאל יש רב מנבל
מוטי,
21/03/05 17:33
|
שריד תמיד הערכתי רת יכולתך האינטלקטואלית גם אם לא את יכולתך הםוליטית נפלת בגדול למעמקי הרב המקלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לכל תוקפיי שריד-
אורי,
חיפה,
21/03/05 17:32
|
הוא היה שר חינוך משכמו מעלה ודווקא בקרב השכבות הנמוכות מבחינה סוציו-אקונומית יגידו לכם את זה (והם לא ממש מצביעיי שמאל בהמוניהם..).
הערה צינית כזו או אחרת אינה העניין, אז כל הימנים הצבועים שחושבים שתפסו עוד טרמפ על מה לקלל- אתם פתאטים. שריד אומר כבר שנים את המציאות כמו שהיא ואתם לא יכולים לסבול את זה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צינית? במדינה הבולשביקית הזו
מדובר באויב מר,
ממוות,
22/03/05 08:43
|
אסור להגדיר את היצור הנאלח הזה בהגדרה המתאימה לו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מה היה עם מצדה?
ל"ת
אסף,
רמת גן,
21/03/05 17:21
|
|
 |
מערכת מעריב מתעקשת לא לפרסם
היתום שרצח את,
הוריו, מסכן!,
21/03/05 21:17
|
את התשובה לשאלה שלך. ואת ההשוואה המתבקשת. אז תצטרך לחפש במקום אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אחי מייסד התנועה
נסראאלה,
צפון,
21/03/05 17:20
|
כל הכבוד לאחי יוסוף סעיד ממייסדי תנועתינו. רק יופי נפשך התמימה מעצימה מול שנאת עמך! אל חשש עברת מזמן את אהובת ליבך שולמית.מי יתן ותזכה גם אתה לפרס האירגון לשנאת חינם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
זה הזמן להכיר את שריד האמיתי
כנסו ותלמדו,
21/03/05 17:17
|
יוסי שריד הוא נרקיסיסט מפונק מהזן הגרוע ביותר. כל הזמן חייב לקבל את מנת תשומת הלב שלו. שחצן, מתנשא ומתנהג כאילו כל השכל, החוכמה, המוסר והידע מצוי בכיסו הפרטי בלבד. האמת היא שיצא לו שם של שר חינוך מצוין. למה? לא בדיוק ברור. הוא כל כך צודק תמיד וכל כך מוסרי עד ששכחו לו הרבה התנהגויות בלתי מוסריות ובלתי ראויות. בכלל, מי שצריך כל הזמן להעיד על עצמו ללא הפסק שהו כזה ישר ונקי דעת ונקי לבב - כנראה יש לו משהו להסתיר. (ע''ע איציק מרדכי, למשל). לשריד יש יצר בגודל בלתי נגמר אבל כולם חושבים שהוא צנוע וענו ובכלל יצור נחבא אל הכלים. מספיק להתיחס אליו כאל משהו מיוחד. הוא ישראלי רגיל לגמרי עם כל החולשות הידועות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וחוץ מאשר להשתלח אין ביכולתך
יוסי,
21/03/05 17:59
|
להביא אפילו דוגמא קונקרטית אחת. אופייני למגיבי הימין המתלהם: הרבה רעש, אבל תוכן אין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
איפה טובת הילד בכל זה
פרחיה,
21/03/05 17:15
|
אילו טיפשים. עכשיו יתחילו להתווכח על צדקת מתאבדי מצדה, ואפילו יעשו לגיטימציה למעשה המזוויע, במקום לדון במה שקורה מתחת לאפנו, כשהורים מתנחלים הופכים את ילדיהם לחיילים בצבא קידוש האדמה ולמגן האנושי שלהם. הדבר האחרון שבאמת קרוב ללבם הוא טובת ילדיהם, אחרת היו נוטשים כבר מזמן את החממות ואת הפצמרים. ומוטב שלא יחזרו על סיפור הדולפינריום והפיגוע בקפה הלל, וגם לא על הפיצוץ בתחנת הרכבת במדריד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לא הייתי רוצה לדעת
Avi Ecuador,
21/03/05 17:12
|
אם שרון ועם ישראל יוכלו לעמוד שוב במצדה שניה. דבר שמאוד סביר כשדוחפים מישהו לפינה והוא מאבד את הפרופורציות. שיזהרו!!! עוד ''מנהיגי'' חלם יהפכו עצמם לקלון לעולמי עולמים ולא חשוב מי צודק בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הרבדיה כבר התנצל. ושריד?
ל"ת
שוש,
21/03/05 17:09
|
|
 |
9.
שורה תחתונה - צודק !!!
א. רייבשייד,
21/03/05 17:05
|
|
 |
הוא מגרש, הוא אשם והוא צודק?
ל"ת
ומה אתה?,
נאצי!!!!!!!!,
21/03/05 18:05
|
|
 |
8.
לא הבנתי
נפלאת דרכי שריד,
21/03/05 17:02
|
לא הבנתי בכלל את הלוגיקה של העניין, מי נגד מי, מה הקשר למצדה - שריד נהיה יותר סתום מז'אק לקאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה הכתב והכתבה. שריד בד''כ מבטא
ג,
מרכז,
21/03/05 17:13
|
|
 |
7.
שר החינוך הטוב ביותר שידענו
ג,
מרכז,
21/03/05 16:56
|
בעיקר בולט כיום בעידן צרת החינוך. איש ישר, שאינו מפחד מאף אחד ואינו נאחז בכסא. למען האמת, דמות די ''פתטית'' בנוף המושחת של הכנסת שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא תמיד איש משכיל יש לו
Avi Ecuador,
21/03/05 17:23
|
גם חוכמת חיים ולא תמיד חוכמת חיים והבנה פוסחת על איש פשוט. האמת בדרך כלל שווה להתעקשות עליה אבל לפעמים האמת יכולה להיות ידועה ולשבת בפינה מכיוון שהשימוש בה יכולה להביא לאסון נוסף. גם הדמוקרטיה באופן עקרוני היא יפה ושווה להילחם עליה אבל לפעמים היא הופכת לכלי של רשעים שמשתלטים עליה, מנצלים אותה והופכים אותה לרשע, ראו היטלר בגרמניה וראו חוקי נירמברג שהתקבלו בדעת הרוב ואנו במקרה היינו מיעוט, 6 מיליונים עלתה לנו הדמוקרטיה של היטלר. כמה תעלה לנו להבדיל ה''דמוקרטיה'' של שרון והשמאל, את זה ימים יגידו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניצול לרעה של דמוקרטיה תמיד
ג,
מרכז,
21/03/05 18:08
|
אבל תמיד, נעשה ע''י קיצוניים אלימים (מימין ומשמאל הקשת הפוליטית). אבל, בישראל - מה לעשות - אין שמאל קיצוני אלים. בארצנו, הימין הקיצוני האלים הוא זה שמנצל את חולשת הדמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממה אתה מתנתק?
Avi Ecuador,
21/03/05 18:58
|
מי הבעיה? הימין שדוחפים אותו לפינה ומרד גטו ווארשה שבינתיים אפשר להבדיל? הימין הודח מהשלטון במרמה. ועל מי אתה סומך על השמאל הצבוע שתומך בשקרן אתמול דיבר בגנותו ומחר יפילו, השטלת על מפלגה והונאה עם? תענה לעניין בבקשה, לציטוט ותגיד לי שזו לא רמאות בלשון עדינה!
''אני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה''ל ייסוג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, היישובים ישארו, היישובים יגנו על עצמם, יפתחו צירי תנועה בטוחים, ומאות ואלפי יהודים, אני משוכנע, יבואו לעזרתם''
''אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום, האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר? אם שואלים אותכם את השאלה הזו תגידו להם שאנו הולכים לקנות דירה שניה. שילחו אותם הביתה!!!''
מי אמר דברים אלה? שרון. לאיזה שרון יש להישמע? לזה שבאופוזיציה או לזה ממשל יותם? אתם חושבים ששרון באופוזיציה היה מאפשר לשמאל לברוח? ועוד להאמין למישהו כזה שיחרץ את גזר דינה של ישראל. היה צריך פשוט להתפטר!!! איזה פרצוף צריך בכדי לומר דבר ולעשות את היפוכו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
צביעות ושינאה
שחר,
רמת גן,
21/03/05 16:55
|
הצביעות והשינאה מעבירות אדם עלדעתו, אין אף מגזר שהיה זוכה ליחס כזה מצידו של הממונה על המוסר שריד, מה זה אומר עליו? מאותה סיבה בדיוק אבירי השמירה על זכויות האדם לא מפגינים טיפת התעניינות או אמפטיה כלפי המפונים מגוש קטיף פשוט גועל נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ח''כ שריד דובר אמת בלבבו!
ל"ת
רוני צפון 1,
21/03/05 16:46
|
|
 |
וכשיגיע לעולם האמת, הוא יגיע
רחום וחנון,,
21/03/05 17:38
|
ישר לגיהינום. הוא יפגוש שם עוד כמה אנשי אמת, כמו יצחק רבין, יאסר ערפאת ומישהו שאסור להשוות אליו כלום, אפילו לא את חלאת האדם הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיך בדיוק נודע לך מי נמצא שם?
רוני,
21/03/05 20:42
|
היה לך דיבור עם אלוהים?ואם אתה אומר על איש כמו רבין,גיבור מלחמות ישראל שהוא נמצא שם,אתה בשבילי לא יותר מאשפת אדם.זוהמה מהלכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד מתי תדקלמו את השטויות שלכם
סתם ניחוש פרוע!,
21/03/05 21:48
|
על רבין? קשה כל כך לקרוא ספרים? אומרים שאנחנו עם-הספר (אתה בוודאי גם אינך יודע שהכוונה ב''הספר'' זה התנ''ך). צא ולמד חביבי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
צודק שריד
עמיר,
21/03/05 16:43
|
אני כל הזמן טוען שההורים בגוש קטיף וביש''ע עושים עוול לילדים שלהם , מה כל המתחסדים קפצו עליו הוא פשוט מאד צודק , וההקשר נכון על מי שצריך לקפוץ זה הל ההורים שמחזיקים שם ילדים ומשתמשים בהם בהפגנות , מש' כהם מגוש קטיף שמשתמשת בילדים הפצועים שלהם אם אני הייתי ילד שגדל בגוש או ביש''ע אני הייתי תובע את ההורים שלי על התעללות בילדותי מה שהם עושים כיום לילדים שלהם זה התעללות לשמע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמיר אתה צודק לחלוטין!
ל"ת
אורי,
חיפה,
21/03/05 17:29
|
|
 |
טענה אומללה.
אביחי,
יש''ע,
21/03/05 17:04
|
כתור בחור בן 18, שהשתתף בלא מעט הפגנות, אני רוצה להגיב לך: תאמין לי, שלהורי יש מספיק כסף לגור בגוש דן בדירה של 5 חדרים! הסיבה היחידה שאנחנו גרים בישע היא האידאלים שלנו! ההורים שלי הצליחו לחנך גם אותי, ולכן גם אני משתתף בהפגנות! ההפגנות הם בשבילי, לא בשביל הורי. לא נעים להגיד אבל הם כבר עברו את גיל 55, כך שתאמין לי שהסיבה היחידה שהם מוציאים כסף רב מחשבונם הפרטי על ההפגנות היא אידיאלים.
מי שבאמת מתעלל בילדיו אלו השמאלנים, שמחנכים את ילדיהם לשינאה עצמית. זהו נזק נפשי עמוק, שלצערנו מגיע למצב, שיש בחורים שמוכנים לרצוח יהודים ביחד עם המחבלים (כן כן, הם שונאים את אחיהם מישע).
אביחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבוא בטענות להורים שלך********
רועי,
י-ם,
21/03/05 17:03
|
שהולידו אותך במדינה מוכת טרור. תבוא בטענות להורים ששולחים את ילדיהם לדולפינריום,תבוא בטענות להורים ששולחים את ילדיהם בקוי האוטובוסים:5,18,26,823.תבוא בטענות להורים ששולחים את ילדיהם עם תחפושות בדיזינגוף סנטר. אתה יודע מה? אל תבוא בטענות לאף אחד. פשוט קח את כל החברים הסמולנים הצלבנים שלך,ותחזרו לאירופה,זהו מקומכם הטבעי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבוא בטענות גם אתה להוריך
רוני,
21/03/05 18:10
|
שבכלל הולידו אותך...ו-כן אני חושב שאתה כותב סמולנים בגלל שאתה אנאלפאבית ולא מאיזה כוונה סמויה כלשהי.השנאה שלך ושכמותך לשמאל פשוט מעוורת אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שלא הבנת את שריד
אליוי,
21/03/05 17:02
|
הופיעו פסיכולוגים בפני הועדה ואמרו שכל ההתנתקות היא נזק פסיכולוגי לילדים וצריך להערך ולהקטין את הנזק ! שריד אמר למה לטרוח ? עדיף כבר שההורים יתאבדו יחד עם הילדים כמו במצדה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאליוי, שמת מילים בפיו של שריד
Yossi V,
21/03/05 17:35
|
שריד לא אמר את מה שנוח לך להבין כאילו אמר, או במילים אחרות, את מה שאתה שמת בפיו, אבל אתה יודע מה? הצעתך מקובלת עלי.
ובלי שום קשר, מה שהורי ילדי ההתנחלויות עשו ועושים לילדיהם זה שילוב מוצלח של שואה ומצדה גם יחד, והכל באמונה פגאנית שלמה.
אז על מה המהומה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אליוי-תתיחס לדבריו-לא להדלפות!
Ehad Haam-Zioni,
לחברה בריאה,
21/03/05 17:24
|
בהודעה רשמית של יח*ד על דברי שריד הם מצטטים:
*התנהגותם של לא מעט הורים בגוש מכבידה על הילדים ומעצימה את המצוקה-ומי ששומע זאת מפי הפסיכולוגים עלול להגיע למסקנה המזעזעת שההורים במצדה עשו חסד לילדיהם*
ואני מסכים עם דברי שריד אלו!!!
ולמצדה: אף פעם לא הבנתי למה התאבדות המונית (והרג מקדים של הילדים)-נחשב למעשה נאצל בתרבות הישראלית החדשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
קיראו את הנחש- המשמיץ הלאומי
ירון,
ירושלים,
21/03/05 16:37
|
קיראו את הנחש- המשמיץ הלאומי ותבינו מי האיש, מה אומרים עליו בפוליטיקה הישראלית ומאיפה הבחור מגיע. כל מילה בספר - אמת הספר עבר תביעת דיבה מול יוסי שריד בעצמו- ויוסי הפסיד, כי הכל אמת לקרוא ולהבין מי מולנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל
ל"ת
י,
י-ם,
21/03/05 17:14
|
|
 |
2.
הפה של שריד
אייל,
שדרות,
21/03/05 16:32
|
שוב הוכח כי הפה של שריד זריז יותר מהמוח שלו,שנמצא בהתנוונות מוחלטת,ולאדם הרשע הזה יש ביקורת על כך שגיבור ישראל ההאלוף מרדכי ילמד את ילדי שדרות מורשת קרב בעוד שריד משמש מורה גרוע לאזרחות טובה ולסולידריות,באמירות מסוכנות ואחר כך הוא מתפלא שאנשי ימין מאיימים עליו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילמדו מורשת קרב ילדים.עצוב
rr,
21/03/05 16:38
|
מדינה פאשיסטית, שישירו גם את ההימנון תוך הצדעה.
מעניין מאיפה זה מוכר לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
In the USA
Moshe,
21/03/05 17:10
|
Before school starts, the children recite aloud the Pledge of Allegiance.
Your ignorance is appalling.
Loving one's country is GOOD.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואמריקה אינה פשיסטית ?
מי בור,
גיבנת שלך,
21/03/05 18:06
|
|
 |
אז מי דמוקרטיה, חכם שלי?
ל"ת
מיקו,
21/03/05 19:51
|
|
 |
its familiar from your mind
notShai,
nyc,
21/03/05 17:09
|
you suggested they should solute during the himnon.... what a stupid comment hahahah
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
צודק 100%
ל"ת
מוני,
צפון,
21/03/05 16:24
|
|
 |
1000%,תרם באמת לחינוך בישראל.
לכלל,לרבות צבור,
בוחרי ליבנת.,
21/03/05 16:42
|
את דיעותיו אומר באמת ולא מרמה בוחריו . וכשר יחנוך נגע בבעיות האמיתיות של החברנ ללא קשר לזיקה פוליטית וטיפל דווקא בבוחרי הליכוד טוב יותר מהנהגת הליכליכוד. ולא משקר כמו, מה שלפני/אחרי בחירות בפער אבסולוטי שמבייש מדינתינו שעדיין קרוייה שלטון עם ?! ולמעשה זהו מח''ל/ת שלטון שלא ידענו בשום הסט(ו)ריה בתקומת ישראל לרבות תקופת מצדה. העם זקוק לאחדות ? ב-''אמת'' .
הגב לתגובה זו
|
|