 |
65.
זה לא גבר זה זבל
המאיים,
בגוש קטיף,
22/03/05 15:58
|
'אמא, אני לא אתן שיפנו אותך ואת אבא עוד פעם, ואם חיילים יגיעו לבית שלי כדי לפנות אותי, אני עולה על האנטנה הגבוהה ביותר ופשוט קופץ משם'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
ברוך שלא עשני גוי
הצופה,
22/03/05 15:46
|
לראות פה את תגובות החילוניים האכולות השנאה והטירוף. ברוך השם שאני לא כמובם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
תתאבדו כבר, נראה אתכם
גרי,
רוקק על הדם,
22/03/05 14:19
|
לא כואב לי, ולא מזיז לי בכלל אם תתאבדו או תתפנו בשקט. עם הכחשת השואה שלכם, עם הקריאות למלחמת אחים, עם הסרבנות הסיטונית שאתם מעודדים - לא אכפת לי במיל אם תתאבדו. אפשר לעשות מזה תכנית ריאליטי : מי רוצה להיות מתאבד? השופטים: צבי הנדל, איתמר בן גביר ואפי איתם. יבחנו את המתמודדים הפוטנציאלים, ויתנו להם כמה משימות שטח (להרביץ לחיילים למשל) בכדי להוכיח את כישוריהם. המנצח ייבחר להיות השאהיד של המתנחבלים, ועל שמו יוקם מאחז בלתי חוקי חדש ליד טול כרם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רשע
ל"ת
כמה רוע יש בך,
22/03/05 16:04
|
|
 |
עוכר ישראל!
א,
22/03/05 15:58
|
קצת רגשות לבן אדם שמפנים אותו מביתו...
אתה בן אדם מלא שינאה.... תתחיל לטפל בעצמך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
חבל ששטפתם לילדים את המוח שנים
ל"ת
רן,
22/03/05 13:26
|
|
 |
61.
אנחנו 37 שנים צריכים טיפול!!!!
אלי,
22/03/05 13:20
|
אולי אתם לא יודעים אבל שהייתכם בשטחים שגרמה לבזבוז מיליארדים ואלפי הרוגים ופצועים - הותירה רבים מאד בעם תשושים ומיואשים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
שיתאבדו....
ל"ת
ליאת,
22/03/05 13:18
|
|
 |
59.
אם זה המצב צריך לממן להם
ל"ת
טיפול,
פסיכולוגי,
22/03/05 12:30
|
|
 |
58.
חייבים עזרה! ודחוף!
גוש קטיף,
22/03/05 12:16
|
האנשים פה נשלחו מטעם ממשלת העבודה ובעידודה. עכשיו אנחנו מרגישים שבוגדים בנו. לא נותנים לנו כלום. אנחנו לא נקבל את השווי האמיתי של מה שיש לנו. אין לנו מושג איפה נגור בעוד שלושה חודשים וממה נתפרנס (כי גם את מקום העבודה גוזלים מאתנו). כמובן שישנה גם המצוקה האידיאולוגית, אבל אצל רובנו גדולה מאוד היא המצוקה האישית! חוסר הוודאות הנוראי שבו אנו חיים! לא מדובר בכלל בכסף. אנחנו רוציפ פשוט שיאפשרו לנו לשמר את סגנון החיים שאנו רגילים אליו ביחד עם כל הקהילה בה אנו חיים קיום. אבל הממשלה הזו, לא רק שגוזלת את ביתינו ופרנסתינו, גם רוצה לפצל ולהפריד בינינו, כדי לגזול מאתנו גם את השכנים והחברים!! זה גורם למצוקה נפשית נוראית, ואחר כך הכתבה באמת שלא מפתיעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''צר לי ''
שלו,
22/03/05 15:40
|
צר לי על מצוקתך ידידי...אני מרגיש בכנות דבריך ומבין את מצוקתך... יחד עם זאת אני חושב שאתה חייב להיתפנות ...מיד...ובלי סצינות מיותרות. לגבי הפיצוי הכספי אני חושב שאתה ראוי לכל פיצוי וכל שאני יכול לעשות הוא לשלוח לך חיבוק אמיץ אני חותם את תגובתי בשלום והערכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש פה בעיה
רמי,
22/03/05 13:08
|
מצד אחד אתם מחרימים את מנהלת ההתנתקות ומתנהגים כאילו לא תהיה התנתקות. מצד שני אתם רוצים עזרה מהמדינה. אין ספק שמגיע לכם יחס הוגן מהמדינה אבל אם תחרימו את מנהלת ההתנתקות אז לא יהיה אף אחד שיוכל לעזור לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראלים חסרי יש''ע
אילן,
רבבה,
22/03/05 13:05
|
אם אתה מחפש אמפטיה או רחמים לא באת למקום הנכון. אילו היה ממש לצורך לפנות ישובים כמו כפר דרם או נוה דקלים אולי היה שיתופים. אבל לפנות עלי סיני אין כלל הגיון. התקווה להעביר כל הישובים לניצנים יגמר באכזבה. אין תקציב ואין רצון. אתם הקורבנות והישובים בשומרון הם הבא לתור.
היה פעם שאיכפת לאנשים מה קרה ליהודי אחר עכשיו שכחו לגמרי מה להיות רחמים בני רחמים. תדעו שיש עדיין ישראלים שרוצים שתצליחו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''רחמנים בני רחמנים''
שלו,
22/03/05 15:45
|
שמע...לפחות בא נדבר אמת יהודים מעולם לא היו רחמנים אכזריותנו החלה בעקדה... נמשכה בצליבה...ואנו עדים לה יום יום דקה דקה כשישראלי לישראלי זאב. רחמנים בני רחמנים....זה חלק מפולקלור הבדיחות היהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
יש פה תגובות ממש אנטישמיות של
דני,
קריית אונו,
22/03/05 11:53
|
שמאלנים גזעניים ושונאי אדם. זו הרמה שלכם ובגלל זה אתם מפסידים כל הזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזעניי הימין מתבכיינים
יפה נפש,
22/03/05 12:44
|
איפה היית כשברוך רצח,כשיגאל רצח,כשאפי איתם וכמעט כל צה'ל ביצעו פשעיי מלחמה? איפה אתה היום כשהחברים היקרים מיצהר וכדו' מתעללים בחסריי ישע על בסיס גזעני? אז תתבכיינו,ימנים,תתבכיינו,אולי אלוהים יעזור לכם (כמו שעזר לכולנו בשואה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
לא רק תושבי גוש-קטיף ייחלצו
למאבק-סיוע יבוא,
22/03/05 11:26
|
מכל הארץ -חסימת צמתים זה פרומיל ממה שתראו פה !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהוה ימטיר אש וגופרית
נעמן,
שפוי,
22/03/05 12:11
|
ויציל את המתנחלים מה''שואה''? הוא ישלח משלחת מלאכי שרת ליונתן בשיא, משלחת מלאכים רעים לדן הראל, ובשרון ייטפל אלוהים בעצמו, לא ע''י מלאך, לא ע''י שרף ולא ע''י שליח. אני בטוח שאלוהים עכשיו יושב ועושה כמיטב יכולתו לסכל את עצת אחיתופל-וויסגלס, ועורך סיעור מוחות עם החכמים שבמלאכיו במטרה להציל את המון חסידיו המאמינים מקרב עם הבחירה המתגוררים בקרבת ק''ק עזה. התכנית האלוהית תורכב מכמה שלבים: הראשון: מסך אשבלתי חדיר מסביב לגוש קטיף, למען שמלאכי החבלה לבושי מדי צה''ל לא יוכלו לדרוך בד' אמותיה של השכינה השוררת שם. השלב השני: המטרת אש וגופרית על רמת אביב ג' ושאר מעוזי השמאלנים (ייתכן ובהתאם להוראות האלוהיות של פתיחה באש יפוצל שלב זה לשניים, בהתאם לנוהל עצירת שמאלן, נוסח אלוקי מתוקן - תיקון מאת המלאך גבריאל, כפי שאושר בישיבה של מעלה ביום ד' באדר ז תשס''ה) השלב השלישי: מכת חומצה נגד עוכיר ישראל שלב ד: מלחמת גוג ומגוג שלב ה: המלכת צבי הנדל לתפקיד מלך ישראל, יהודה ודמשק.
זוהי התכנית, אז למה לחסום צמתים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אך האם יש אלוהים?
היהודי המעופף,
22/03/05 12:49
|
ואם כן,למה דווקא צבי הנדל?! מהפירוט בדברייך ניכר קשר ישיר לאותו רבי אלוהים.האם תוכל להשתדל אייצלו שערפאת ימות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
I am for a fair evacuation
Ben,
Gallilee,
22/03/05 11:26
|
Although I am all for the evacuation I can understand the people who will lose a lot, the money offered is not enough even to restart at a place 5km from the Lebanese border (where I live) I think the government should give people property for property and business for business' they debts and mortgages should be carried on to the new places, they should also get an adjustment bonus to carry them through until the business start making money again.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
חוסר הבמה בסיסי
דנה,
22/03/05 11:10
|
אם לא הבנתם אז הילדים האלו לא מדברים חלילה על התאבדות בגלל קדושת האדמה אלא מעומק המשבר הנפשי שהם חווים ואתם אפילו לא מוכנים לתת את הדעת לזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה רוצים המתנחלים להתאבד?
נעמן,
שפוי,
22/03/05 11:59
|
בגלל לחץ נפשי? הצחקת אותי. אם זה באמת חשוב להם, אז שיילכו לפסיכולוג הקרוב לביתם וידברו איתו על זה. אין להם כסף? שייקחו הלוואת גישור ע''ח הפיצויים. אבל הם מעדיפים להתייעץ עם רבנים ומנהיגים פוליטים סהרוריים במקום לקבל עזרה מקצועית. הם רואים במה שהארכי-סהרוריים שלהם מייעצים להם תחליף אלוקי לפסיכולוג, שהיה יכול לעזור להם (במידה ונשמותיהם הזכות לא מורעלות מאהבת א''י). עם כל הכבוד, מי שמוטרד מדברים שהבן שלו אומר וחושב, צריך לפנות לזיווית אברמסון ולא לצבי הנדל או לאיתמר בן גביר. הורים שאינם עושים זאת לא רק מועלים בחובתם כהורים, אלא הופכים את עצמם למושא ללעז, לעז ולשנאה. שיתאבדו. הם הביאו את זה עליהם, ואולי עדיף שייקחו אחריות, אם הם לא מתוכנתים להתמודד עם המציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
הכל בראש
ספי,
22/03/05 11:10
|
מי שהופך את כל עולמו לדבר אחד נשבר כשהדבר הזה מתפרק. מערכת חינוך רבנית ששוטפת מוח של דורות כאילו כל היהדות עומדת על רעיון א''י השלמה ראויה להמחק יחד עם הרעיון עצמו. מי שהלך לגור בעזה אחרי שפונה מימית הוא אחד משלושה - אדיוט אופורטוניסט או אידיאולוג. ובכן רחמי עם האידיוטים לגבי האידיאולוגים הייתי יכול לרחם אבל הם לא ריחמו עלי והאופורטוניסטים יקבלו מיליונים פיצויים בפעם השנייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
שיתאבדו
ברק,
תל אביב,
22/03/05 11:01
|
|
 |
תתאבד אתה והוריך.
ל"ת
משה,
חיפה,
22/03/05 11:44
|
|
 |
51.
מהמתנחלים...
דנה,
גוש קטיף,
22/03/05 10:55
|
אם רק הייתם קצת מנסים להבין ולא רק לבקר ולעשות אותנו סחטנים היתם מבינים שאנשים באמת עוברים פה משבר ברמה עצומה ובאמת ראוי שלפחות יתנו לנו כתף ועזרה נפשית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז שיבקשו עזרה
זיו,
22/03/05 11:20
|
כשאני רואה מישהו עצוב אני רוצה לעזור לו. כשאני רואה מישהו כועס אני רוצה להשתיק אותו. כשאני רואה מישהו מתלהם אני רוצה שהוא ילך רחוק. כשמישהו מאיים בהתאבדות, אני בכלל לא מתייחס אליו (אם הוא לא קרוב או חבר שלי), כי הוא משוגע בעיני. שיראו קצת עצב, שיברון לב אמיתי, לא זעם מתנחשל . אני יודע שהם זועמים על המציאות הפוליטית - החזרת שטחים, מדינה פלשתינאית, ולא על הוצאתם מביתם. בגלל זה אין לי טיפת אמפתיה. דווקא לאילו המתפנים בשקט, העוזבים מרצון, הנוטלים פיצויים, דווקא עליהם ניצבט לי הלב. להם בא לי לעזור, להיקלט ולבנות חיים חדשים. לא לאילו המצווחים ככרוכיות, עונדים תינוקות כמו צעיפים ומאיימים בהתאבדות. טפו עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לי סימפטיה אליכם
נעמן,
שפוי,
22/03/05 11:13
|
תקבלו את ההכרעה כבר תפסיקו להשתמש בגימיקים הוליבודיים סוג ז'. תפסיקו לדבר על שואה. תפסיקו לחסום כבישים. תפסיקו להסית למלחמת אחים
אז תהיה סימפטיה והמון סימפטיה. אבל כל עוד אתם מתנהגים בצורה שפלה נבזית וטפשית, כל עוד אתם נותנים לסהרורים שבכם להכתיב את הטון - א י ן ל י ס י מ פ ט י ה
ומצידי, תתאבדו. עכשיו, מחר, או מחרתיים. אשתה עוד שלוק מהבירה ואתקע גרעפס גדול לעילוי נשמותיכם
נ.ב, דווקא אהבתי את ריקוד ''עוצו עצה ותופר''. יש מצב לשידור חוזר? לא הספקתי להקליט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שאינך כשמך
ל"ת
ר.,
22/03/05 11:47
|
|
 |
50.
שיתאבדו כבר לדתיים אין אלוהים
god,
22/03/05 10:53
|
|
 |
בזכות הדתיים אתה קיים
ל"ת
angel,
22/03/05 11:18
|
|
 |
אולי אתה - אני קיימת מכוח
ל"ת
האבולוציה, וכך,
גם שאר העולם,
22/03/05 15:13
|
|
 |
49.
שיהיה בהצלחה!
שלומי,
מרכז,
22/03/05 10:52
|
לא ייתכן שבמדינה כשהדברים פועלים לטובתם, אז זוהי המדיניות. כשאשר הדברים פועלים לטובת כלל האזרחים והחיילים, פתאום זה כבר מחוץ למשחק. הם צריכים להבין, שלמרות הקושי, הם אינם היחידים במדינה ודווקא סרבנותם תגרום לקרע, משום שגם בחוגי השמאל יצוצו סרבנים פעילים. אין מקום לסרבנות מכל צד. האיומים לא מפחידים אף אחד. צריך לנהוג בהגיון ופרגמטיות. לא יתכן שהחלטת ממשלה ולא משנה מהי לא תבוצע. הסרבנות היא, שתהרוס את החברה והמדינה. גם כששרון בממשלת בגין יצאה לפעולה בלבנון היו מתנגדים, אולם הרוב המכריע לחם בלבנון גם אם התנגד פוליטית למלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אם חינכתם אותם שאדמה יקרה מדם
בנציק,
22/03/05 10:50
|
למה מתפלאים שהילדים קיבלו את החינוך ומוכנים לשפוך דם באבדן האדמה. מתנחלים: אתם אשמים,כן אשמים, בכל טיפת דם שתישפך בפינוי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
משוגעים, אדמה עדיפה מחיי אדם?
ל"ת
יעקב,
בני ברק,
22/03/05 10:50
|
|
 |
זו לא האדמה, זה הבית.
ל"ת
נעם,
גוש קטיף,
26/03/05 22:45
|
|
 |
46.
לפי הדברים שנכתבו פה אין מנוס
מרדכי,
22/03/05 10:48
|
|
 |
45.
אלוהים לא סולח למתאבדים
זיו ריצקין,
22/03/05 10:47
|
מזה זמן רב אני מנסה לשכנע את העם כי המתנחלים אינם פועלים ממניעים דתיים. הדת היא רק כסות נאה להציג בה את שאיפתם לחיי מאבק מתמיד. חיים ללא מאבק עיקש הם בזויים ונטולי משמעות עבורם. ההוכחה לפניכם - זוג שפונה מימית ועבר את טראומת חייו, לאן עבר? אלא מה, לגוש קטיף. בכוונה ברורה ומעוררת חלחלה הציבו עצמם שוב בעין הסערה , כדי שיום אחד יהיה להם על מה לכעוס . הם לא רוצים כסף, אני יודע, הם רוצים לריב, להתעקש על משהו, לא משנה מה. הדת מספקת להם מצע גידול 'לגיטימי' לאופיים הלוחמני ולגחמותיהם הילדותיות. הקריאה להתאבדות היא עוד הוכחה - אין רב או פוסק או פרשנות לתורה שתוכל לתת הצדקה דתית לאקט הזה. אנשי מצדה, עמדו בפני נפילה בשבי הרומאים -עבדות, השפלה, אונס, דברים שאולי עשויים להצדיק (לוגית, וודאי שלא דתית), אבל זה - המאיימים להתאבד מודים למעשה שיש להם עיקרון מנחה עמוק יותר מן הדת, עדיף עליה. הדת היא כלי שרת בידי אותו דחף מתמיד להתריס כנגד משהו. האם המאיימת היא גירסא קיצונית של DRAMA QUEEN, קיטשית, מתלהמת, הופכת עולמות . איום בהתאבדות כמוהו כהתאבדות ויש לאסרו בחוק!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אטימות
שרה,
22/03/05 11:25
|
אם שכולה לפי כל אמת מידה אנושית/מוסרית אינה יכולה להקרא ''קיטשית'' ''מתלהמת''. די אקטואלי- '' ונהפוכו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך לחלוטין
ל"ת
א,
22/03/05 11:12
|
|
 |
44.
הכל עניין של כסף!!
אייל,
22/03/05 10:18
|
שיתנו להם עוד כמה עשרות אלפי דולרים ואז נראה איך פתאום אף אחד לא רוצה להתאבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא הכסף, זה הרבה יותר גרוע!
זיו ריצקין,
22/03/05 10:49
|
באמת שכסף לא מעניין אותם. מזה זמן רב אני מנסה לשכנע את העם כי המתנחלים אינם פועלים ממניעים דתיים. הדת היא רק כסות נאה להציג בה את שאיפתם לחיי מאבק מתמיד. חיים ללא מאבק עיקש הם בזויים ונטולי משמעות עבורם. ההוכחה לפניכם - זוג שפונה מימית ועבר את טראומת חייו, לאן עבר? אלא מה, לגוש קטיף. בכוונה ברורה ומעוררת חלחלה הציבו עצמם שוב בעין הסערה , כדי שיום אחד יהיה להם על מה לכעוס . הם לא רוצים כסף, אני יודע, הם רוצים לריב, להתעקש על משהו, לא משנה מה. הדת מספקת להם מצע גידול 'לגיטימי' לאופיים הלוחמני ולגחמותיהם הילדותיות. הקריאה להתאבדות היא עוד הוכחה - אין רב או פוסק או פרשנות לתורה שתוכל לתת הצדקה דתית לאקט הזה. אנשי מצדה, עמדו בפני נפילה בשבי הרומאים -עבדות, השפלה, אונס, דברים שאולי עשויים להצדיק (לוגית, וודאי שלא דתית), אבל זה - המאיימים להתאבד מודים למעשה שיש להם עיקרון מנחה עמוק יותר מן הדת, עדיף עליה. הדת היא כלי שרת בידי אותו דחף מתמיד להתריס כנגד משהו. האם המאיימת היא גירסא קיצונית של DRAMA QUEEN, קיטשית, מתלהמת, הופכת עולמות . איום בהתאבדות כמוהו כהתאבדות ויש לאסרו בחוק!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
מתנחלים יקרים
ליאורה,
22/03/05 10:08
|
זו אכן דרך נפלאה להחזיק את הממשלה ואת העם בביצים. תאיימו להתאבד = יגדילו לכם את הפיצויים. אני בטוחה שעם כסף טוב האידיאולוגיה תעבור לכם. כך היה בימית וכך יהיה עם ההתנתקות הנוכחית. מאז ומתמיד הייתם סחטנים ורודפי בצע.. מעולם לא חשבתם על אלה שנהרגו ונהרגם בפיגועים בתחומי הארץ, שמרביתם נבע מעצם ישיבתכם איפה שאתם. מה קרה, הגליל לא מספיק טוב לכם - יש שם עשרות אלפי דונמים ואיכות חיים נפלאה. תודו בכך שעברתם לשם כי ידעתם שיום אחד יפצו אתכם על זה שיצטרכו לפנות אתכם, וככל שתעשו יותר בלאגן הפיצוי יהיה יותר גדול. עברנו את זה פעם אחת ועכשיו אנחנו קצת יותר חכמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליאורה היקרה
יהודי שפוי,
22/03/05 10:53
|
מדבריך אני מבין שאת בחורה\ אישה שקיבלה חינוך חילוני, חסר ערכים יהודיים ותפיסתך את העולם היא תפיסה חומרית גרידא. עליך לדעת שבקרב בני עמך ישנם אנשים שמינקותם חונכו על ערכי ארץ ישראל ואהבתה. היהודים האמיצים שעליהם את מלינה התיישבו בגוש קטיף מתוך אידיאל טהור, הסתפקו מבחינה חומרית במועט (ללא מקדונלדס, בלוקבסטר ומרכזי קניות, המהווים את כל הוויתך), היו נתונים למתקפות טרור חוזרות ונשנות, בעוד שממשלת ישראל הפקירה אותם. דבריך נלוזים, דברי בלע של אדם שטחי וחסר תוכן. אני מקווה שתתקני את העוולה שהוריך גרמו לך, ותוכלי ללמוד משהו מהאנשים הנפלאים האלו וברוח זו תחנכי את ילדיך. עם ישראל חי!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודי שפוי יקר
ספי,
22/03/05 11:19
|
גם אני יהודי. אני הולך לבלוקבאסטר לפעמים וכשאני לא בדייטה גם למקדונלדס ובמרכזי קניות אני מבזבז חלק מכספי שלא נגנב ע''י הממשלה כדי לממן התנחלויות. חינוך לאידיאלים אינו בהכרח דבר חיובי, עם האידיאלים שליליים אזי החינוך הזה הוא רע יותר מאי חינוך בכלל. אם הוא גורם לאנשים לרצות להתאבד, כיוון שהוא בנה את כל עולמם על דבר אחד, הוא כנראה לא חינוך חכם. ובאשר לאידיאלים שלכם : האידיאלים שלכם אינם עומדים מול בלוקבאסטר או מקדונלדס. הם עומדים מול האידיאלים שלנו - חיים לפני אדמה, זכויות פרט, פלורליזם, דמוקרטיה ושיוויון, התנגדות לגזענות ולפאשיזם ועוד כמה ערכים שיקשה עלי להסביר ליהודי שפוי כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תגיד שהממשלה לא דואגת לכם!!
אילון,
בצפון,
22/03/05 11:18
|
שני חברים שלי לוחמי גבעתי נהרגו בשליחות הממשלה על מנת לתת לכם ביטחון. שני צעירים, חילוניים, שעוד לא התחילו את חייהם, והתגייסו מתוך אהבת הארץ ותחושת שליחות על מנת לתת ביטחון לכלל אזרחיה! לכן אל תאמר שהממשלה הפקירה אותכם אם היא שלחה את טובי בניה לשמור על בטחונך! אולי את חברים שלי היא הפקירה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תאמיני או לא אבל לא כולם חיים
דוד,
22/03/05 10:34
|
בשביל בצע כסף, חוץ מזה מעניין מאוד מה היית אומרת לו היו מגרשים אותך מביתך שבצפון תל אביב או בכל מקום אחר ונוותנים או לא נותנים לך אפילו חצי משוי הבית. חוץ מזה שהם בניגוד אלייך הקימו את גוש קטיף בעשר אצבעותיהם ובשליחות ממשלת ישראל וכעת ראש הממשלה מפנה אותם כחיילי שחמט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז זהו, שמבחינת שווי הבית - הם
ל"ת
מקבלים הרבה מעל,
לשווי הריאלי,
22/03/05 15:18
|
|
 |
זו את שחושבת על כסף
ל"ת
בצע כסף,
22/03/05 10:29
|
|
 |
42.
למה לשמח את השמאלנים
יהודי,
22/03/05 10:05
|
|
 |
41.
כל כך חבל...
אילתי1,
22/03/05 10:01
|
אני קורא את תגובות הבוז,והאי איכפתיות של אנשים המתחבאים כאן מאחורי שמות וכינויים,ושופכים דם והרס על אחיהם מישובי גוש קטיף,גם למי שלא מסכים ישנה דרך אחרת להגיב....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון חבל, והמתנחלים אשמים
תוהה,
22/03/05 10:16
|
נכון, התגובות מראות לא רק על אדישות לזעקות השבר של המתפנים, אלא על מיאוס. רוב העם רוצה בהתנתקות ורוצה רגיעה. די לנו מבריחה יומיומית מהמציאות הנוראה אל הזיות הטלויזיה או הסמים. האם זה נורא שאזרחי ישראל רוצים לחיות טוב יותר, להיות פחות עניים ולזכות בבטחון, והרוב מאמין שהתנחלים עומדים בינינו לבין האפשרות לחיים טובים יותר, מה שדי נכון. שיתפנו כבר ויפסיקו להפחיד אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, הריקבון שפשט בכם אשם
גם תוהה,
22/03/05 10:35
|
רציתי להסביר לך למה אתה לא צודק. אבל כשקראתי את התגובה שלך שוב ושוב הבנתי שאין טעם. אתה כבר אבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאיפה לגיטימית לחיים נורמליים
תוהה,
22/03/05 14:48
|
מתי יבינו המתנחלים שלכל אדם זכות לחיות את חייו כרצונו. הוא משלם מסים, משרת במילואים, שומר חוק וסדר, אלו חובותיו למדינה ולחברה, ומכאן רשות היחיד. גם אזרחי ישראל כמו אזרחי ארהב או אקוודור רוצים להתפרנס ולחיות בשקט. הם לא רוצים להיות בני ערובה בידי מיעוט פנאטי ששומע קולות וממלא פקודות של אל נוקם ונוטר. הרקבון פשה בחברה הדתית לאומנית, שאם תאלץ לוותר על פרויקט ההתנחלויות היא תאבד את כל סיבת קיומה, תתפורר ותהפוך לאבק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אינני מבין מה הבעייה פה
נעמן,
שפוי,
22/03/05 09:54
|
הימין בכוח רוצה שהידים? שיקבל שהידים. אם זה יחסוך מהמדינה כסף על פיצויים - אז קדימה תתאבדו בהמוניכם תתאבדו ותפטרו אותנו מעונשכם, משיחיים סהרוריים תאבי-דם. נראה אתכם מתאבדים COMMON MAKE MY DAY
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמן אם היית ''שפוי'' מצבנו היה
משה,
22/03/05 10:38
|
גרוע ביותר. צריכים לאשפז אותך דחוף וטובה שעה אחת קודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמן קורא לעצמו שפוי האומנם ??
Erez,
22/03/05 10:19
|
נעמן אתה סובל מחוסר רגישות בסיסית שופעת בטימטום. אם סייום חייהם של אנשים שהם מלח הארץ (יהודים וישראלים) עושה לך את היום (התבטאת באנגלית כדי לתאר את חוכמתך) אז אני מציע לך להתאשפז ומהר. אנשי דקלים ואלי סיני אינם סהרוריים משיחיים ותאבי דם ,אתה ושכמותך המטורפים תאבי דם. אינך טוב מאלה ששמחו לראות יהודים מגיעים למשרפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלה בלה בלה
זיו ריצקין,
22/03/05 10:53
|
אולי הבחור קצת לא רגיש, אבל במחילה ממך - אנשי גוש קטיף בחלקם איכותיים מאד, אבל אילו המאיימים להתאבד הם (READ MY LIPS) - ל-א מ-ל-ח- ה-א-ר-ץ
אין צורך להרעיף סופרלטיווים על מי שלא מגיע לו.
וכן, אותם אילו המאיימים בהתאבדות הם - או בני תשחורת שדעתם טרם התייצבה או , בוא נודה באמת, אנשים בעלי נטייה סהרורית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שקורא את התגובות שלכם..
Erez,
22/03/05 15:14
|
עצוב שנושא כל כך רגיש ונוגע לכולנו עשוי לפצל את העם. אישית מר זיו ריצקין ,ונעמן התגלתם בשיא הכיעור והרגישות החברתית. סביר להניח שאתם מהעשירון העליון. אם הייתי גוי אנטישמי שקורא את תגובתכם הייתי מצדיק את השואה וגלות בית שני. ומצדיק את אלה שטוענים שאין זכות קיום לעם היהודי. ח ב ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיתאבדו בהמוניהם, קדימה
נעמן,
שפוי,
22/03/05 10:28
|
הללו חבורת שבתאר\ים סהרורית סחטו את המדינה, רוקנו את קופתה ע''ח זקנים קשישים חיילים משוחררים וסטודנטים. ואחרי כל מה שקבלו מהמדינה, הם מעיזים בשיא חוצפתם, בעזות מצח לאיים על ראש ממשלה לגיטימי, על שרים וחברי כנסת ועל כולנו - במלחמת אחים. עכשיו מה נותר להם? אחרי שהאידיאולוגיה הסהרורית של א''י השלמה התבררה כעורבא פרח? אופציה א': לומא טעינו, מצטערים. אופציה זו בטלה ומבוטלת. הרי אנשים אלו לו יודו כי טעו אידיאולוגית, הרי יש להם מונופול על הדת, א''י והמשיח גם יחד. אופציה ב': יסתמו את הפה ויתפנו בשקט. הצחקתם אותי, הם לא יעשו את זה אופציה ג': יתאבדו. נו, שוין - זכותם. מקווה שיעבירו איזו התאבדות קולקטיבית ה\בשידור ישיר. אקח שלוק מהבירה ואתקע גרעפס ענקי. מגיע להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
EVERYONE read the opus above!
ל"ת
Any illusions,
about left?,
22/03/05 10:50
|
|
 |
39.
את השואה שרדנו ואת הפינוי לא?
תוהה,
22/03/05 09:45
|
אם ניצולי השואה שאבדו הכל, את משפחותיהם, את כל רכושם, את נעוריהם והסיכוי להשכלה ולרכישת מקצוע, לא התאבדו אלא התחילו בחיים חדשים, כיצד יכולים החצופים מגוש קטיף לאיים על ממשלת ישראל, שאם תציע להם פיצוי מלא וסיוע בהקלטות מחדש הם יתאבדו? אולי תופעת ההתנחלות היא באמת מחלת נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חמוד אתה
כתומה.,
22/03/05 11:41
|
בקרת פעם בבתי חולים לחולי נפש? שמעת על המחלקות לתשושי הנפש? אתה יודע שיש גם הרבה ניצולי שואה שלא התחילו בחיים חדשים אלא הגיעו מאימי השואה היישר למחלקות סגורות? טראומות משאירות חותם בל ימחה. יש אנשים שמצליחים להתגבר ויש שלא. אל תנסה להיות יותר חכם מכולם כשאתה לא זה שעומד בפני אסון נוראי שכזה. (שדרך אגב לא רצוי להשוות אותו לשואה כדי לא לגרום לה זילות. אבל אם אתה שמאלני אז זה בסדר...) ה''חצופים'' מגוש קטיף לא הזכירו את המילה פיצויים בהקשר למחשבות אובדניות אלא דיברו על שבר נורא שעלול להיווצר כתוצאה מהגרוש האיום שמתוכנן להם מהבית שבו חיו 30 שנה, מהאדמות ומהחלומות שחלמו. נסה להיות אמפטי גם אם אתה חושב אחרת. מי שלא מזדעזע מהגרוש הזה צריך לבדוק היטב את נפשו שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משחק ברגשות הילדים הוא מגונה
פרחיה,
22/03/05 14:06
|
אתה צודק. השואה, למי ששרד אותה, היא טראומה טיפה יותר גדולה מההתנתקות. לפחות המתנחלים לא אנוסים לשחק בתופסת עם המוות יום יום כמו מי שהיה באושוויץ. אך הפלא ופלא הרוב המכריע של הניצולים נושא את אסונו עמוק בליבו ורובם אף לא סיפרו לילדיהם את מוראות השנים הארורות, כדי לא להעביר את הטראומה מדור לדור, כמו הורי למשל. המתנחלים נוהגים להפך. הם מעצימים את רעיון הפינוי לדרגה של אסון המקביל רק לחורבן בית שני, ושוטפים את מוחם של הילדים כדי שיחוו טראומה ללא כל פרופורציה למה שעומד לקרות. מספרים שאמהות בכניסה למקלחות ניסו להסיח את דעת הילדים ולהרגיע אותם. אמהות גוש קטיף מנסות לשגע את ילדיהן, ואם ילד יתאבד דמו בראש אמא שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
שיתאבדו לפחות על אלו שמפנים
אבי,
22/03/05 09:31
|
אותם ועל הערבים ועל ראש הממשלה
כך הם ירוויחו פעמיים ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה סוג של דביל?
ל"ת
גרשון,
חולון,
22/03/05 10:00
|
|
 |
37.
אוף. כ''כ עצוב...
ענת,
ניר עציון,
22/03/05 09:28
|
|
 |
36.
תראו מה יש לשמאלני בראש:
כסף...כסף...$,
כסף.$.כסף..$,
22/03/05 09:22
|
רק כסף...כסף...וכסף...$$$$$$$$
יש לכם בראש עוד כמה דברים ואידיאולוגיה שהכסף לא קשור בתוכה ?????
מדברים פה על חיי אדם, על אחינו, על כך שממשלה בישראל עוקרת אותם......אז למה כל הזמן צריך להזכיר את הכסף שהם מקבלים ???
חיי אדם חשובים מכסף !!!!!!!!
כמו למשל אלה שב-11.9.01 עלו על המגדלים ואני בטוח שלכל אחד מהם היה כרטיס אשראי שמן מאוד. זה עזר לו ????? לא !!!! כמו היהודים המסכנים בשואה שהיו עשירים מאוד. הכסף עזר להם ???? לא !!!!!
כסף זה לא הכל בחיים. אז תמשיכו לרדוף אחרי עגל הזהב כל חייכם, אז תהיה לכם וילה ופורשה אבל שמחת חיים לעולם לא תהיה לכם, כי אתם כל הזמן רק רוצים עוד ועוד ולא מסתפקים במה שיש ולא בונים חיים ומשפחה חמה ואוהבת אלא רק את חשבון הבנק שלכם !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חתיכת צבוע - לבוא
צבוע !!!,
22/03/05 09:57
|
חתיכת צבוע - לבוא ולאמר שלשמאלנים הכל זה כסף וכסף וכסף תוך כדי שאיבת כל אגורה פנויה מהתקציב כדי לממן חיי שמנת למתנחלים שמנים ודשנים עם בתים נוצצים על שטחים רחבי ידיים!!! ואיך בונים לך כבישים עוקפים שמה? אלוהים בא וסולל??? ומי מממן לך עוזי וכדורים? אליהו הנביא ע''פ הוראה מעובדיה??? מילא אם הייתם באמת חיים באוהלים, חיי צניעות ואמונה על חשבונכם - מילא, אבל אתם מוצצים את דמינו כדי להשמין ולהאביס את ילדכם ואחר כך מאשימים אותנו ב''כסף...כסף...$, כסף.$.כסף..$'' - צבועים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסמולני הצבוע
גני טל,
22/03/05 10:17
|
הדברים שאתה אומר הם טעות איומה אף אחד לא מימן לי את הבית חוץ ממני ואישתי קנו אדמה בכספנו ולאט לאט בניו את בית חלומותינו לא לקחנו שום כסף מאף אחד ואומר לך עוד דבר גם על התשתית והפיתוח אנחנו משלמים התקציבים שאתה אומר שאנחנו שואבים לא עולים על תקציבים של ישובים אחרים בתחומי הקו הירוק אתה טועה ומטעה וניזון מהתעמולה השיקרית נגדנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא תצליח להטעות אותי
לגנאי טול,
22/03/05 10:48
|
אני יודע בדיוק כמה שילמת על האדמה שלך עם אשתך! שקרן עלוב וקטן - תודה בזה, אם לא בפני לפחות בפני עצמך - אתה קבצן = מקבץ נדבות עלוב מהסוג המבאיש ביותר!!! אתה חי רק על חשבוני ועל חשבון ילדי ואחי, ובלעדינו אין לך חיים, הגנה, תחבורה, חינוך ושום דבר בעצם! משך שנים ערצתם בנו ללא כל תגובה אמיתית - ובכן הקרנבל נגמר!!! אין יותר מתנחלים סוג אאא ושאר בני המדינה סוג ג! נגמר! תתחילו להפנים ותתחילו להתאמן על קבצנות בצמתים, אולי תצליחו להשוות את הנדבות שקיבלתם כמתנחלים - אה, בעצם שכחתי, אתה עומד לקבל 500000$ כדי לצאת משם אז לא תצטרך יותר לקבץ נדבות, תקבל חבילת נדבות ממני ומעוד ''סמולנים''!!! יא עלוקה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הטיפשות הזו???
ענת,
22/03/05 09:46
|
מה הקשר לכסף,ריבונו של עולם??? בדיוק בגלל שחיי אדם יקרים יותר מכסף הם חייבים לעוף משם כמו טיל. כמה חיילים נהרגו בגללם?? ולא רק בגללם.בגלל כל המתנחלים,שכחת כבר?? אז מה הקשר לכסף?? בלתי ייאמן.ויש שמאלנים שיש להם חיי משפחה נהדרים,לא פחות טובים מאשר לאלה שחיים בהתנחלויות.שוב-מה הקשר??? רק אלוהים יודע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גבירתי הקשר הוא זה :
כסף...כסף..$$$$,
כסף...$כסף.$,
22/03/05 10:07
|
מדברים בכתבה על חיי אדם, ואני קראתי פה כמה תגובות על כך שזה לא נורא ומספיק זה שהמתנחלים מקבלים כסף, ובתמורה לכך אסור להם לעשות כלום כנגד ההתנתקות.
השמאלנים לא מנסים לפתור ולדבר עם הצד השני , אלר נכנסים בו מכל הכיוונים דומת ההפגנה ה''מוצלחת'' שבה היה הסטיקר : '' אין לי אח מתנחל'' ומר אופנהיימר אמר ואני מצטט: '' אנחנו מוכנים למלחמת אחים ''
השמאלנים חושבים שאם מקבלים כסף, שוכחים את האידיאולוגיה כמוהם אבל יש ציבור שהאידיאולוגיה חשובה לו מהכסף והפיצויים !!!!!
זה הקשר גברת ענת !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שישארו שם !
ל"ת
7,
22/03/05 09:19
|
|
 |
34.
מי שהוביל את ילדיו אל הגרדום
Yossi V,
22/03/05 09:15
|
שלא יתפלא שהילד ימצא בו שימוש ביום המתאים לו.
ואם אותם ילדים שרוטי מוח ופגועי שכל מאיימים לבצע פעולות אובדניות, או אפילו להביאן לכלל מעשה, האם זה הופך את טירופם הפרטי לידי בעיה לאומית?
לא די שהורי המתאבדים (הפוטנציאלים) הביאו את ילדיהם אל קן הצרעות הבלתי אפשרי הזה - טבחו והרגו בהם והעלו אותם לעולה במנהגיהם הפגאנים עתיקי היומין, לא די שבמשך שלושים שנה ויותר לא שעו להוראות, תחזיות, המלצות ופקודות שפויות שבאו מכל מי שבזו וגידפו אותו. לא די שבמשך למעלה משלושים שנה (וגם בימים אלה ממש - איתם וזילבר כמשל) מתריסים הם בכוונה ובדווקאיות מצמררת כנגד אותן הוראות, אז היום הם משתשמשים שוב בנשק החדש ישן: 'חיי ילדיהם'? הביאו את המצדה ממדבר יהודה אל חופי עזה?
אותי הם לא מפחידים. היום הם רק מתחילים להפגין את מה שצפה יוסי שריד אתמול ואמר זאת בשפת רמיזה בלבד ''חסד עשו אנשי מצדה עם ילדיהם''. עובדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שהפך את המקום לקן צרעות זה
הסכם אוסלו,
22/03/05 09:39
|
|
 |
33.
תהיו בטוחים שתקום ועדת חקירה !
.,
22/03/05 09:14
|
לאחר ההתנתקות, ואני בטוח שהועדה הזו תראה למדינת ישראל עד כמה שרון פעל בדיקטטורה ועד כמה אשמים אלה שפעלו איתו בלי לעצור שנייה ולחשוב על מה שהם עושים !!!!!
התקשורת לא מנסה אפילו להתנגד לרוה''מ ולהכפיש אותו (כמו שעשתה תמיד עד היום) אלא רק שמה בעיתונים כותרות בומבסטיות לטובת רוה''מ ושות'.
גם התקשורת עוד תשלם על כך בעתיד, רק הזמן יגיד רבותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
By force, no compensation
ל"ת
Desengage from,
neo-leftos,
22/03/05 10:14
|
|
 |
32.
חזרה לגבולות1949
משה,
22/03/05 09:14
|
כך פוקד בוש האלוקי,הערבים יסכימו אז לשביתת נשק,כי משם יהיה קל יותר לחסל את האויב הציוני,ואז יבוא שקט ושלום בעולם,שלום אמיתי בלי היהודונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
The settlers ,the zealots
Alfassy,
Ofaqim,
22/03/05 09:13
|
These people will bring havoc on little Israel,they have been promised generous compensation which an average American family does not possess .They are as fanatic as the Arab Shahideen .To me,any being speaking of suicide is a COWARD ,How can U commit suicide for wanting to grab a piece of land that is not yours? Unheard of!!!! I begin to question my Israeli identity.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Smb called R.Zeevi ''racist''?
Any names for,
our left?,
22/03/05 10:10
|
With all his ''racism'', he never dreamed of ''evacuating'' anyone by force. He suggested ''generous compensation'' to Arabs that wiould leave Itheir homes by FREE WILL. For that, our leftos humanoids used to call him a racist during his life and after his death. Now, they are going to break bones of the Jews who would not leave their homes in few months, for 10 % of Yamit compensation package (only a bum blind with hatred will call this a generous compensation, for dispossessed farmer family with kids and elders!) Any good new names for Israeli new lefts?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Evacuating Gaza strip
Alfassy,
#,
22/03/05 10:53
|
Evacuating the strip is of extreme Israeli national intrest.The whole world is for it.Why should a bunch of zealots should be allowed to tarnish our country's image ......just because of absurd avidity for more money.....We are not speaking of Jerusalem or,Beit El, as the very beating heart of the land .It's about land purely foreign to us.I agre that the initial settling the area is the diabolic mistake and pseudo vision of the then govmt .We,the people shall pay now for that stupidity and political shortsight
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Was it a mistake
is another,
question,
22/03/05 11:21
|
The ''whole world'', i.e., burocrats sitting in General Assembly, supported many things and not all of them were wise. Yet let us assume that Gaza Jewish residents, in view of new reality (after all, there is war there) are needed to be evacuated. Most of it could be done quietly a year ago - just by suggesting REAL and money, quietly and confidentially, through a third party bank, with apologies from the government, to those who are WILLING to leave. This is the way they do it in civilized democratic contries. Sharon could start doing it a year ago. Instead, he started the big ''evacuation by force with big trauma'' show. And note, Alfassy - no one of the residents got any money by now, they cannot sell their homes, they do not have any ready place to move in, they are actually locked in Gaza for now - and media campain about future violence is at its full steam. Why do you think the current goverment does it this way? Any suggestions? May be they DO NOT want actual evacuation? May be they want smth else? What do you think it might be?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך - הפיצויים לא מפצים
נחמה,
מרכז,
22/03/05 09:28
|
רוב המתיישבים יצאו עדיין עם חובות , בלי מקור פרנסה כי החממות ישארו מאחור ובלי מקום מגורים כי המדינה עדיין לא ערוכה אליהם- אז איך אפשר לדבר על פיצויים ? ופיצוי על קבר בן אפשר לפצות והשקעה של חיים? אם תתחילו לטרוח לקרוא ולשמוע את מה שיש לתושבים להגיד ולא רק למנהיגים אולי התמונה תראה לכם אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
יופי, זה היה תרגיל 436 ועכשיו
!,
22/03/05 09:13
|
לתרגיל 437.... עוד לא נגמרו לכם הרעיונות? אולי הגיע הזמן להתחיל לארוז?? עוד 4 חודשים... אתם צריכים להתחיל להתארגן!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדובר בבני אדם!!!
ל"ת
כמה ציניות?,
22/03/05 09:40
|
|
 |
הציניות היא שלהם!!! והם לא
!,
22/03/05 09:48
|
מתביישים להשתמש בילדים!!!! איפה קדמן כשצריך אותו באמת!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לגרש אנשים מביתם זה כמו רצח
אביעד,
גוש עציון,
22/03/05 09:06
|
|
 |
יפה אמרת
Avi Ecuador,
22/03/05 11:12
|
ועכשיו תהיה גם עקבי. 1. כמה ערבים גירשת, נישלת, בזזת, הרסת את בתיהם, עקרת את מטעיהם, הפכת לפליטים (שלא לדבר על הרג ממש). הרבה, לא? מיליון? שניים? שלושה? ארבעה? אם גירוש זה רצח, אז גירוש עם זה רצח עם. לא2. כשגוש עציון תפורק, במהרה בימינו בעזרתהשם, אתה, רצוח כמובן, תחזור לוילה שלך בגבולות הקו הירוק. הסיכוי שתעבור לגור במחנה פליטים נראה לי נמוך, לא? 3. את הבית שלך בגוש עציון בנית על חורבותיו של בית ערבי. זה לא ביתך, זה רכוש גנוב. מן הסתם גם לא תגורש ממנו. הוא לא שלך. 4. ועכשיו תאמר לי שגם רמת אביב כבושה. על כך אומר 1. נכון 2. לפרק גם אותה. 3. אשכנזים לאירופה, ספרדים להשאר במקומותיהם. הסירחון של החברה הישראלית בכל מובן אפשרי חדל להצדיק את קיומה בצורה הנוכחית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאכול חומוס זה כמו שואה אטומית
החכם מכל אדם,
22/03/05 09:20
|
טוב האמת זה לא ממש אותו הדבר, כמו שמעבר דירה לא ממש שקול לרצח.
קצת פרופורציות אנשים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה אתה גר?
יהודי,
22/03/05 10:08
|
מחר נבוא לגרור את אמא שלך מהמטב ונראה איך השקר השמאלני שלכם יעבור.
רק שמאלני מסוגל לטהר את שרץ הגירוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פה קבור הכלב
זיו ריצקין,
22/03/05 11:01
|
בכדי שלא יגררו את התחת של אמא שלי מביתה, אמא שלי לא הלכה לגור בשטחי מריבה. בכדי שלא אצטרך לפחד שיום אחד אפונה מביתי, הלכתי לגור על אדמות קונצנזוס, (ר''ג) ולא בעין הסערה. החוצפה שלכם היא קצת ילדותית - אתם בחרתם לגור בבאלאגן, ועכשיו אתם מתפלאים. ורק לידיעתך, גם אם יבואו לפנות אותי, או את אמא שלי או את ילדיי- אפגין, אמחה ואדע את גבולותיי. לא אקום לארגן צבא פרטי, אעדיף לעזוב את הארץ. ובטח בטח בטח שלא אשקול התאבדות. מי שלדעתו ישיבה בגוש קטיף היא טעם החיים עצמו, ולאחריו אין טעם לחיות, הוא באמת קצת קיצוני מדיי לטעמי ואולי עדיף שלא יישאר בקירבנו. הלאה הפונדמנטליזם והפאנאטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיפה אתה גר?
!,
22/03/05 10:49
|
אני לא מתכוון עכשיו... אני מתכוון לאוגוסט - כבר מצאת דירה? הזמנת הובלה??
אז מה אתה מתבטל באינטרנט?
קדימה לעבודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אז אל תצאי
ענת,
22/03/05 09:03
|
אפשר לחשוב,ביג דיל. תישארי שם יחד עם כל חברייך,ותעזבו אותנו בשקט.לא רוצה שהבן שלי ישמור עלייך שם,ויהרג חלילה,בגלל שבאיזה שהוא ספר מלפני 4000 שנה כתוב שישבנו שם. אז ישבנו,ועכשיו אנחנו לא !!!!!!!!! תתחילו להפנים את זה.החזרת בית עדיפה על פני כל החיילים שנהרגו שם בגלל פסיכים כמוכם שמתייחסים לאדמה כאילו זה הדבר הכי קדוש. נמאסתם כבר.החיים קדושים הרבה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבן שלך ממילא ישתמט מהצבא...
א.ב.ג.ד,
22/03/05 10:25
|
אם היה לך אפילו אדם אחד מהמעגל הקרוב שלך שמשרת בקרבי, היית יודעת שאת הכניסות לעזה הם ימשיכו לעשות גם אחרי ההתנתקות... ושהנהרגים, הם בפעולות מבצעיות בעזה, כדי להגן עלי ועליך בתל אביב מרוצחים מתאבדים ולא ע''מ להגן על תושבי גוש קטיף... אם את כ''כ נחמדה ומוכנה לוותר על ביתך תמורת ''שלום'' (וירטואלי) התכבדי ולכי אל מנהלת ההתנתקות והציעי את ביתך למתנחלים ולכי את לגור בנגב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבן שלי דווקא לא ישתמט
ענת,
22/03/05 11:06
|
ואני,תמורת שקט סוף סוף בארץ הזאת-אפנה את הבית שלי.אני גרה בו תשע שנים,אוהבת כל סנטימטר בבית ובחצר אבל יש גבול.זה בית !!! ארבעה קירות.ואפשר להסתגל לבית חדש במקום אחר. אולי אני נאיבית,תמימה,טיפשה-אבל אני אכן מאמינה שלאחר,וביחוד לאחר הסתלקותו של ערפאת,כשנעזוב את עזה,הם יצליחו לחיות סופסוף,כמו בני אדם,לא כמו חיות בכלוב,וידאגו לחיי היום יום שלהם במקום להתעסק במלחמות.לא שווה אפילו לנסות????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחיר יקר מידי לנסיונות....
א.ב.ג.ד,
22/03/05 12:15
|
אם הייתי יודעת שבודאות יהיה שקט, המחיר הכבד אולי שווה את זה... אבל אף אחד לא מבטיח לך שום דבר, זה אפילו לא ''אוסלו'', אף אחד לא חותם לך ולא מבטיח דבר. זהו צעד ''חד צדדי''!!! המחיר שהאנשים האלו נדרשים לשלם הוא יותר מידי גבוה בשביל ניסיונות... אני מנסה להעמיד את עצמי במקומם ולחשוב מה היה קורה אם היו מכריחים אותי לעזוב את הבית שלי, לעזוב את החברים שלי... להעביר את ילדי הקטנים לבי''ס חדש וגן חדש, לקחת מהם את תחושת השייכות וההשתייכות, את הביטחון שבמוכר והידוע ולהתחיל למצוא את עצמם מחדש...לי אישית, בא לבכות איתם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל הטיפשות שלך
עינב,
22/03/05 11:51
|
ובגלל הנאיביות שלך, אין טעם לבצע נסיון של טרנספר 8000 אנשים מביתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבת אולי מה יהיה הלאה!?
עינב,
22/03/05 10:20
|
אז נניח שמפנים. ואז מה!? שקט ושלווה!? את לא עד כדי כך תמימה ונאיבית... הרי כבר היה הודנה, הסכם אוסלו, חיבוקים ונשיקות מול מצלמות, ותמיד רוצחים בנו. אז יעברו לאשקלון ולנתיבות. ואז מה!? גם אותם תפני!? ואז הם יעברו לעירך היקרה, ואז מה!? תלכי לשחות בים!???????????? לא צריך להיות עיוורים, יש שכל בקודקודך, אז תתחילי להשתמש בו ולפתוח את העיניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
המתנחלים חולי נפש מסוכנים
ל"ת
אורן,
22/03/05 08:57
|
|
 |
26.
תגובה ל-11
אביטל,
גוש קטיף,
22/03/05 08:45
|
התלבטתי אם להגיב בכלל על תגובה כ''כ נבזית שמעידה על הרוע שממלא בך והחלטתי להגיב,אפילו רשע כמוך יכול לתקן את דרכיו...ולענייננו: אני מרשה לעצמי להניח שאם היו מפנים ערבים מבתיהם אתה היית מהראשונים שנחלצים לעזרתם ואולי היית מוכן אפילו לחטוף כדור או שניים בשם ''הצדק'',כי אתם השמלאנים מאוד אנושיים,מאוד אמפטיים וחוש הצדק בוער בקרבכם,אתם תלכו למוקטעה להזדהות עם הפושע ערפאת,ותפגינו נגד הגדר שאמורה להגן על חיי יהודים כי ''היא פוגעת בחופש של האוכלוסיה הפלשתינאית הכבושה''...כי מה ערך חיי אדם לעומת חופש?אם יש משהו דומיננטי בכם זו השנאה העצמית,השנאה לאחים היהודים שלכם,והאהבה לשונאים שלכם שבטוח מזלזלים בכם על הטיפשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערך חיי אדם??
ענת,
22/03/05 09:18
|
בגללכם חיילים נהרגים שם ואת מדברת על ערך חיי אדם?? הדם שנשפך שם שווה את החופש שלך?? שאת תוכלי לחיות שם איך שבא לך?? תתביישי לך. ואם את כל כך רוצה להישאר שם-תגנו על עצמכם ל-ב-ד,בלי עזרה מאף אחד. נראה אתכם אז,גיבורים גדולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כפר דרום
איתי,
22/03/05 09:44
|
ליצור המתועב המכונה ענת, את ובנייך המשתמטים, הילד שלך שנמצא בתיכון שבו המורה שוכבת עם התלמידים והבת שלכי תדעי מה היא עושה. את לא שומרת עלי ולא מגינה עלי, היום אני זה הצבא, אני הייתי בצנחנים, ביחידות הקרביות מסתכלים על הצפונים הארורים כ-על חייזרים שלעיתים מבליחים ומגיעים בטעות למקום קרבי. מי שמשרת אלא הדתיים, בני הפריפריה והרוסים, אז אל תחרבשי בשכל. יש הפגנה של השמאל, מחכים שתגיעי כדי שתשלימי מניין.....רוצי כדי שלא תאחרי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את התרופות לקחת הבוקר?
ל"ת
אזרח,
22/03/05 10:51
|
|
 |
איזה רגשי נחיתות
ענת,
22/03/05 10:01
|
תגיד,אתה בסדר?? מה הקשר?? אני לא צפונית,והמורה של הבן שלי לא שוכבת עם התלמידים שלה וכן.מה לעשות,הבן שלי שומר עליך ועל החברים שלך.כל הכבוד באמת ששירתת בצנחנים.אז???? תראה איזו שנאה יוצאת ממך...כולך נוטף ארס ורוע.למה שהבן שלי יגן עליך ועל שכמוך?? אתה פשוט מדבר כמו אנטישמי.אני לא חייבת להסכים עם הדעות שלך,ואם עד עכשיו לא אהבתי אתכם בלשון המעטה,עכשיו אני בטוחה שאתם באמת דפוקים ולא נורמלים. פשוט זוועה לראות שאתם חלק מהעם שלנו.ולא,אני לא הולכת להפגנות של השמאל,אם דווקא בא לך לדעת.אני מקללת אתכם בשקט,ותומכת באריאל שרון,למרות השמאלניות שבי.ואתה יודע מה בא לי לעשות?? להתקשר לבן שלי ולהגיד לו שפשוט יזרוק הכל,ויחזור הביתה מהחור הארור בו אתם נמצאים. מגעילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכן הבן של ענת שיש לו אמא
שמעון,
22/03/05 11:01
|
מרשעת ששונאת יהודים ואוהבת ערבים. ואם הוא בצבא יוצא שאמו המשת''פית שונאת את האנשים שהוא מגן עליהם ואוהבת את אויביו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והוא עוד צריך להגן עליך
ענת,
22/03/05 11:47
|
|
 |
מוזרה!
אביטל,
גוש קטיף,
22/03/05 10:37
|
את יודעת שאת מוזרה על גבול המפחיד!לדעתי הדבר היחיד שהבן שלך באמת ירצה לזרוק את את אמא שלו! תראי כמה טיפשה וצבועה את יכולה להיות...את מאשימה מישהו בארסיות כשאת כותבת שאנחנו ''מגעילים'',''דפוקים'',''לא נורמלים'' נמצאים ב''חור ארור'' ו''אנטישמיים''...אני בטוחה שבחיים לא היית שם...למרות שאני לא יודעת איך אני אסבול טיפוס כמוך אפילו לשעה אני מוכנה להסתכן ולהזמין אותך לשבת שלמה כדי שתדעי כמה מדהים וכמה חשוב ה''חור הארור'' שאנו חיים בו. בכל מקרה אנשים כמוך צריכים את הטיפול של טובי הרופאים...הפסיכיאטריים. ואת יודעת מה?!למרות שכתבתי את מה שאני חושבת עלייך(בהרבה עדינות)אני מתפללת שהקב''ה יאיר את עינייך ויפתח את מוחך(הקטן למדי)לאמת,לאמונה,לאהבה גם של עם ישראל וגם של ארץ ישראל. תראי את מה שכתבת עלינו לבן שלך שפוגש אותנו כל יום ונראה איך הוא יגיב.אם הוא היה יכול הוא היה מוסר אותך לאימוץ. .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא הייתי שם
ענת,
22/03/05 11:14
|
למזלי,הבן שלי לא יזרוק אותי.ממש מזל...שהוא חושב כמוני. הייתי בגוש.ולא פעם אחת.נו-אז אני אבוא לשבת,ויהיה מקסים.אז?? זה לא ישכנע אותי שאת צריכה להישאר שם. למה אתם חושבים שמי שלא חושב כמוכם הוא צר-מוח,חלול,ריקני?? זה מה שכואב,שאתם אפילו לא מוכנים להקשיב.אני מקשיבה,קוראת את התגובות,ואף אחד עדיין לא שיכנע אותי שאתם צריכים להישאר שם.ההיפך הוא הנכון.התגובות שלכם עוד יותר מרתיעות אותי מכם. למה נראה לך שהבן שלי צריך לזרוק אותי?? כי אני לא חושבת כמוך?? עכשיו תגידי לי-באשקלון,השבת שלך לא תהייה אותו דבר?? רק בגוש קטיף יש לשבת ערך????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאביטל
אזרח,
22/03/05 09:13
|
את לא אחות שלי עד כמה שזכור לי.
מה שכן, את וחבריך הם הסיבה להרבה מאד ימי מילואים ובזבוז כספי מסים שלא לדבר על העול המוסרי, אבל על זה באמת אין מה לדבר איתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל''אזרח''...
אביטל,
גוש קטיף,
22/03/05 10:28
|
מעניין שבחרת בכינוי ''אזרח''...כנראה בציניות...אתה נשמע אכול שנאה...וכן,אתה לגמרי צודק,אנחנו כבר לא אחים...אתם ללא ספק מנסים להתנער מאיתנו...אולי כי אנחנו מזכירים לכם שעדין יש בארץ הזו אוכלוסיה איכותית,עם אידיאלים שהם לא חומריים,אנשים שנלחמים למען הדברים החשובים באמת,מחנכים את הילדים לערכים ובקיצור מצליחים איפוא שאתם נכשלתם לגמרי!אנחנו אזרחים שומרי חוק ומשלמי מיסים לפחות כמוך אם לא יותר,משרתים בצבא ביחידות הקרביות ביותר ועושים מילואים אז תפסיק להתבכיין...אפשר לזהות שמה שכתבת נובע מתסכול. גירוש יהודים לא יהיה!אנחנו לא ניתן לזה לקרות...מה שכן לא איכפת לי לעשות ''החלפת אוכלוסיה''...נאמר אתה וענת מהתגובה הקודמת תמורת...בעצם חינם,אני אפילו מוכנה לשלם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אזרח, על אפך וחמתך
אזרח,
22/03/05 10:50
|
שעושה מילואים, משלם מיסים ונמאס לו כמו רבים אחרים מהיללות והאיומים שלכם.
על החינוך שלכם לערכים כבר שמענו (את הערך ''דמוקרטיה'' ניסית להנחיל), מהאיומים לא התרשמנו והפינוי יהיה גם יהיה, השאלה רק כמה קורבנות נשלם עד אז על הטמטום והאיוולת הכרוכה בישיבתכם שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא אני וחבריי-כי אם לוזריות
עינת,
גוש קטיף,
22/03/05 10:12
|
לוזריות של המדינה שלא יודעת איך להוכיח לעולם שיש לה כוח וחוששת כל הזמן ממה יגידו גדולי העולם ההומנים (לכאורה) כמו כן זו אשמת אותם שלא יכולים לעמוד על שתי רגליים ולהודות ביהדותם ובגאוותם בכך ומכופפים הראש ואומרים תנו עוד מכה מה לעשות אני יהודי! מגיע לי! הגידו לי אם אנו כובשים ורעים -איך זה שילדנו בכדי להגיע לבית הספר נוסעים בממוגן ירי וילדיהם צועדים ברגל וזוקפים לעברנו אצבע משולשת. הגידו לי האין זו לוזריות לשמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן,עינת
ענת,
22/03/05 11:00
|
אנחנו כובשים ורעים.ועוד איך. עיצרי לרגע לחשוב-איך היית מתנהגת,לו המצב היה הפוך והם היו שולטים עלינו.לא היית עושה הכל כדי להיות חופשיה???לא היית עושה הכל כדי לא לעמוד כמו חיה במחסומים,כדי שיהיו לך מים וחשמל בבית,ואוכל במכולת?? לא היית עושה הכל כדי שהילדים שלך לא יגדלו סביב חיילים,ומטענים,ומלחמה בלתי פוסקת?? ובדיוק -בגלל שהילדים שלך נוסעים באוטו ממוגן ירי,וסובלים-עלייך לצאת משם,ויפה שעה אחת קודם. ומה שיגרום טראומה לילדים האלה-זה אורח החיים הנוכחי,לא הפינוי. ילדים מסתגלים לכל מצב. ואגב-לפעמים חולשה זה כוח.לא תמיד צריך לעמוד עם שתי רגליים אחוריות ולצעוק-אנחנו עם חזק.למה זה נחוץ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אנשים שכאלה מסוכנים לדמוקרטיה
ת'רו,
22/03/05 08:45
|
אנשים שכאלה מסוכנים לכל חברה דמוקרטית. אם הם רוצים לחיות על פי הכללים שלהם, שיעברו לחברה אנארכית. כרגע, שלטון החוק קובע כי עליהם להעתיק את מקום מגוריהם (שימוש במושגים כמו ''טרנספר'', ''גירוש'', ''קריעה'' וכו' הוא שגוי, מטעה ויוצר מניפולציות). המדינה מפצה אותם רבות על אובדנם, וזה הוא הפונדמנטליזם הדתי שעל פיו הם חיים שהופך אותם לפאנטים המטורפים שהם. הם בטוחים בצדקתם, ושום חוק לא יהווה עוררין על כך. זה הוא הדבר המסוכן ביותר לכל חברה דמוקרטית. כך מדינת ישראל לא חיה. כך חיות מדינות כמו איראן, סוריה, סעודיה, מדינות אפריקה, וכו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אני שמאלנית...רוצה שהם יצאו...
מיכל,
22/03/05 08:37
|
אבל מבינה גם לליבם ולכאבם.... לא קל להעקר מביתך.... אני מצביעת מרצ מסיבות רבות, בעיקר חברתיות. אני חושבת שחייבים לפנות אותם... אבל ליבי יוצא אליהם... למדנו לשנא אותם (גם אני)....אבל לא קל, ולא משנה שהסיבה הכי מוצדקת, לצאת מהבית שגדלתה וחייתך (לפעמים כל חייך)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצליחו לעבוד עליך, מיכל
זיו,
22/03/05 11:08
|
את חושבת שאם היו מודיעים למתנחלים שצה''ל כובש את עזה בחזרה ולשם הקמת בסיס חדש יש צורך לפנות את נווה דקלים, ולכן יוקם ישוב חדש, על שטחי עזה, לאיכלוסם, גם אז הם היו בוכים על קריעתם מביתם. הם לא רגישים לביתם או למושבם, הם רגישים למצעם הפוליטי. הם בוכים לא על עקירתם מביתם, אלא על כך שהאדמות יועברו לידי הפלשתינאים שיקימו שם מדינה. על זה הם זועקים, וכי ברור שעקירה מזרחה להתיישבות חדשה בשירות הכיבוש (נניח- תכנית ההתפשטות, או משהו דומה) הייתה מתקבלת בשימחה, מהולה בכאב עמום שהיה נעלם תוך כמה ימים. תחשבי על זה, לא כל השמאל חייב להיות היפר-הומאני, כי זה גובל בנאיביות מאוסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
בואו נחליט ברצינות, למתנחלים!
אבא ללוחם ציוני,
חיפה,
22/03/05 08:29
|
נסיון התאבדות של בודדים או התאבדות ודאית של כל העם היהודי במדינה דו לאומית ומלחמת אחים, תחליטו אתם, אני החלטתי ששרון צודק! והוא לא שקרן, אמר בבחירות ''יהיו ויתורים כואבים'', למה התכוון אתם חושבים, שהוא הולך לעקור שן? אשמח לתגובתכם ול.....שפיותכים, כולנו אחים ולא רוצים מלחמות גם בנינו, מאחל לכולנו ימים טובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-23
צחוקים,
22/03/05 08:54
|
איך התנתקות פוטרת בעיה של מדינה דו-לאומית???? פלסטינאים לא אזרחי ישראל, ןמערבי ישראל לא תוכל להיתנתק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לא נורא להתאבד (אחד שמבין)
ל"ת
מטופל נפש,
22/03/05 08:27
|
|
 |
21.
צביעות הימין והתלהמות השמאל
אסף,
22/03/05 08:26
|
אתמול טענו פסיכולוגים, במהלך דיון בועדה בכנסת, כי אין צורך להכין את ילדי הגוש לפינוי מכיוון שזה לא יתקיים ממילא. בתגובה אמר להם ח''כ יוסי שריד כי הוא מבין שהם מעדיפים את תרחיש מצדה. יהיה או לא יהיה פינוי, על ילדים אלה ועל הוריהם יש לשמור ולהגן. הלא לשם הצלת נפשות וקידום השלום מתוכננת ההתנתקות. ועוד דבר אחד. מזכ''ל שלום עכשיו, יריב אופנהיימר, אולי מוכן למלחמת אחים כטענתו. אני, שעמדתי על הבמה כנציג השומר הצעיר, במוצ''ש של הארבעה בנובמבר 1995, לא מוכן למלחמה וקורא לאחיי תושבי הגוש לשוב אל גבולינו ולעשות יד אחת למען קיום עם ישראל בארצו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
I don't see the problem
Kanga,
22/03/05 08:24
|
Let them jump - as long as we don't lose another soldier attempting to defend them
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אדמה
משה,
22/03/05 08:23
|
לא רחוק היום וגם אתם תחושו זאת,ואני מברך את השוטים השמאלנים שיאלצו לפנות את ביתם בצהלה ,הרצליה סביון ור''ג. לא לשכוח את זכות השיבה -של עם שמעולם לא היה אלא הומצא ב100 השנים האחרונות בכדי שניסוג ונותר על ארצנו, הלואי שתסבלו שמאלנים את תחושת הגירוש הרי ממלא לפי תורתכם זו לא אדמתכם-פשוט התאסלמו או תתנצרו,סעו להודו להרים ה''קדושים'',שבו תחת עץ מעותר בקישקושי פלאסטיק לכו תנגבו חומוס ''מעושר'' בחלבונים אנושיים ושחקו בקזינו של החמס שאוהב אתכם ומכין לכם מקום של כבוד בגן עדן של אלו שהתפוצצו...ככה תזכו סוף סוף לאדמה משלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלנים ???
שי,
22/03/05 08:38
|
אריק שרון, בגין, אולמרט, מופז, ועוד רבים אחרים שקשה קרוא להם שמאלנים. אולי אתם אלו שטועים ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אריאל שרון בן אדם חזק וחכם.
עומרי,
22/03/05 08:15
|
|
 |
17.
העדפות חולניות ומסוכנות
עדו,
תל אביב,
22/03/05 08:14
|
האנשים האלה מעדיפים קרקת אדמה על פני החיים. אנשים אלו מעדיפים חייל השוכב מתחת ללוח שיש עם אם בוכיה, על פירוק של בית כנסת.
אוי לחינוך שהביא לחשיבה ומציאות שכזו. צריך להרחיק אנשים אלו מכלל ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעדו, - אנחנו אוהבי חיים,
אפי,
גוש קטיף,
24/03/05 22:33
|
אתה טועה, מתוך אהבה לעם ישראל ומתוך דאגה לשלום כולנו איננו רוצים להתפנות מכאן. לתת פרס לטרור - זה מסוכן מאד. אתה חי באשליות אם אתה חושב שיהיה יותר שקט אח''כ. אסור לנו לשדר חולשה.תקשיב למה שהם אומרים - הם לא מסתירים את האובדה שההתנתקות ח''ו ידרבן אותם לעוד טרור כדי לקבל עוד חלקים מארצנו. אנחנו בוכים וכואבים על הרוגים - וההרוגים הם של כולנו. אם היינו משוכנעים שהיה טוב לעם ישראל שנלך, (ואז אולי היה מותר) ודאי היינו אורזים והולכים עם כל הקושי והכאב. ארץ ישראל זה לא נדל''ן, כמו שהילדים שלך אינם למכירה. פורים שמח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
סתם איומים,נא לא לשים לב.
יעקב,
ת''א,
22/03/05 08:12
|
מי שרוצה לקפוץ שיקפוץ,אלו איומים חסרי טעם ותוכן, לא יתכן שקומץ אנשים קטן שמאימים ישנו את המדיניות ,ואחרי הכל צריך לקחת בחשבון שהם עוזבים את המקום עם הרבה מאוד כסף בכיס. יאללה חבריה נימאסתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי חינך אותך לשנוא כל כך!!!!!!
אתה כשל חינוכי.,
22/03/05 08:26
|
|
 |
15.
מאוד מסוכן והיסטוריה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
22/03/05 08:11
|
רק שלא יחזרו על הטעות של מורדי מצדה ונכדנו וניננו יגידו שוב פעם מצדה שנית לא טיפול הביהטודים היזמינו את הרומאים לכאן כדי לפשר בן היריבות בן הפלגים השונים ביהדות והתוצאות כיום ידועות לכולםואף אחד לא יכול להגיד לנו שאז היו כאן ערבים והאזור זה שייך להם מה לעשות מהיסטוריה אסור להיתעלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
זאת האמת המרה
ל"ת
משה,
22/03/05 08:07
|
|
 |
13.
שמאלנים, לפחות תביעו אמפתיה!
ל"ת
היכן הפלורליזם?,
קדומים,
22/03/05 08:01
|
|
 |
לא, אלף פעמים לא
האדמור,
22/03/05 08:22
|
|
 |
עילג
ל"ת
הייתי חייבת.,
22/03/05 10:15
|
|
 |
12.
מאוד מסוכן
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
22/03/05 08:01
|
מצדה לא תיפול שנית לא לחיזור אל הטעות של המורדים מימי כיבוש ישראל בידי הרומאים דבר נוסף באותה תקופה לא היו כאן ערבים ושאף אחד לא יבלבל לנו את המוח שהאזורהוא לא של היהודים דבר שליעשי היהודים היזמינו את הרומאים לכאן על מנת לגשר בן היריבות שהיתה קימת בן הפלגים בדיוק כפי שקורה כיום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
קדימה! תראו לנו מה אתם שווים!
הבולדוזר,
22/03/05 07:57
|
If you have to shoot - shoot, don't talk!
במקום לאיים תתחילו לממש את האיומים שלכם וככה נהרוג 2 ציפורים במכה אחת - גם פחות מתנחבלים משוגעים וגם ההתנתקות תעבור באופן חלק יותר!
קדימה לארוז שתהיו מוכנים בזמן! :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להיות שמאלני זה....
אביב ישראלי,
22/03/05 11:01
|
להיות שמאלני זה להתנדב לטרנספר יהודים ולאיים שישכבו מתחת לאוטובוסים אם חלילה יעשו כן לערבים.
להיות שמאלני זה להתנדב להרוס את בתיהם של יהודים תושבי יש''ע ולצאת להפגנות נגד הריסת בתי מחבלים.
להיות שמאלני זה לעקור נטוע אם לשותל יש כיפה סרוגה.
להיות שמאלני זה להדביק סטיקר ''שלום'' על האוטו ולחתוך את שאר הנהגים מהנת''צ.
להיות שמאלני זה להיחרד כששומעים על פיגוע ירי ולהירגע כשהנפגעים הם מתנחלים.
להיות שמאלני זה ללעוג למתנחלת עם 5 ילדים ואז לצאת לסיבוב בכיכר-המדינה עם 5 פקינזים.
להיות שמאלני זה לרתוח על החרדים שלא מתגייסים ולהשתחרר על קב''ן.
להיות שמאלני זה לצעוק על גזעני הימין ולחטא את היד באקונומיקה בריח סחלבים אחרי לחיצת יד לערבי.
להיות שמאלני זה להגיד שאף אחד לא ילמד אותך מה זה אהבת הארץ ולהוציא דרכון גרמני ליתר ביטחון.
להיות שמאלני זה להיות צמחוני ולרחם על תרנגולות אך להעריץ רבי-מרצחים דוגמת יאסין וערפאת.
להיות שמאלני זה לקרוא למתנחלים ''גוזלי אדמות'' מהווילה בעין-הוד שלפני 48 היתה בית המוכתר.
להיות שמאלני זה להיות אחוז אחד במדינה ו-99 בתקשורת.
להיות שמאלני זה להאמין בצה''ל אבל לקרוא לילד ''שון'' למקרה שהערבים ינצחו ונצטרך לגור בחו''ל.
להיות שמאלני זה לקלל את ביבי שמפקיר את החלשים ולסגור את החלון של הפג'ארו לקבצן ברמזור.
להיות שמאלני זה לתלות עיניים מעריצות בתרבות ערב ולזלזל בצ'חצ'חים של מרכז הליכוד.
להיות שמאלני זה להעדיף את החומוס בדמשק על פני רמת-הגולן.
להיות שמאלני זה לרתוח כשהימין מחלל את זכר השואה ולהעריץ מי כינה את חיילנו ''יודונאצים''.
להיות שמאלני זה לקרוא למתנחלים ''פנאטים משיחיים'' ולצאת למלחמה בשל סגירת מקדונלד'ס בשבת.
להיות שמאלני זה למלא את המוסף לשבת של ''ידיעות'' בשנאה למתנחלים ולהתגאות בפלורליזם.
להיות שמאלני זה להגיב בזעם לכתבות על מתנחלים הנצמדים לקרקע מאינטרנט קפה באירופה.
להיות שמאלני זה לחשוב שמי שכותב ''סמולני'' עושה זאת בשל שגיאות כתיב.
להיות שמאלני זה להגיד ''טוב, הם בחרו לגור שם'' כשמדווחים על רצח אם וארבעת ילדיה.
להיות שמאלני זה לחשוב ש''התקווה'' זה שיר שמנגנים לפני משחקים של הפועל ת''א באירופה.
להיות שמאלני זה להיות מוכן לויתורים כואבים ולתבוע את השכן בגלל ענף עץ פיקוס שפלש מחצרו.
להיות שמאלני זה לשלם בשוק 12 שח כשמבקשים ממך 10 ולחשוב שאתה מסוגל לנהל מו''מ עם הערבים.
להיות שמאלני זה ללעוג לשמות כמו גבעת הדגן ומעלה לבונה אבל לקרוא לכל מטר מרובע ע''ש רבין.
להיות שמאלני זה לעשות טקס אלטרנטיבי ביום השואה בו איש הSS הוא מג''בניק במחסום.
להיות שמאלני זה לדאוג לערכי שוויון דמוקרטיים ולהעסיק עובדים זרים בפחות משכר מינימום.
להיות שמאלני זה ללעוג לדתיים משיחיים אך לצפות בכל יום לעליית מדד הדאו ג'ונס אף אם יתמהמה. להיות שמאלני זה להתחתן 3 פעמים בקפריסין ולהתגרש 4 פעמים ברבנות.
להיות שמאלני זה שאבא שלך המציא את המושג ''נפולת של נמושות'' ואתה בכלל גר באמריקה.
להיות שמאלני זה למכור קרקעות ציבוריות כהרחבה בקיבוצים ולהטיף נגד ''קדושת האדמה''.
להיות שמאלני זה להגיד שיש עוד אפשרויות לשרת את המדינה מבלי להתגייס ולהנחות את ''אקזיט''.
אבל יותר מכל, להיות שמאלני, זה להוכיח יום יום את תיאורית ההרס העצמי שגילה פרויד.
©כל הזכויות שמורות לדני מחיפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני מחיפה- אתה ענק!!!!!
ל"ת
דני,
22/03/05 12:29
|
|
 |
אתה שקרן!לך לא קוראים בולדוזר.
אתה שקרן.......,
22/03/05 08:28
|
לך לא קוראים בולדוזר אתה שקרן.לך קוראים מוחמד או מחמיד או מחמוד אתה לא יהודי.אין בין היהודים נבלות כמוך..............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שקרן!
הבולדוזר,
22/03/05 09:23
|
לא קוראים לך ''אתה שקרן!'', ולכן אתה הוא השקרן!
תפסיק להתבכיין ותתחיל לארוז, ואם אתה באמת רוצה לדעת אז קוראים לי רונן, ואני יהודי לכל דבר ממרכז הארץ.
נרגעת? עכשיו רוץ מהר מהר לסופר למצוא ארגזים ריקים לפני שיקחו לך את כולם. המעבר בקרוב וחייבים להספיק לארוז!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרונן
בבקשה תיכנס,
22/03/05 10:15
|
אתה באמת חושב שכל 8000 האנשים שגרים בגוש, כולם משוגעים!? איך אתה כל כך שונא אותם? אתה פגשת אותם פעם? חשבת על זה, שגם ההורים שלך יכלו להגיע לגוש כשזה היה האידאל של הממשלה וגם אתה יכלת להיות שם?! (דרך אגב, לידיעתך, יש שם הרבה חילונים). למה הארס הזה? אנשים כמוך לא מחפשים שלום באמת, מי שמחפש שלום הוא אוהב אדם. כל אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כולם, רק המאיימים להתאבד
זיו,
22/03/05 11:13
|
|
 |
זו הבעיה
שמואל,
22/03/05 10:53
|
שיש לא מעט אנשים שקוראים לעצמם יהודים ואוהבים את אחיהם הערבים הרוצחים יותר מאשר את היהודים בניהם ''רונן'' השמאלן הקיצוני שמתבייש לעשות בדיקת d.n.a. ולברר מי הוריו האמיתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והנה השאלה שלי
רונן הבולדוזר,
22/03/05 10:36
|
תגיד, אתה באמת חושב שהשמאלנים רוצים בחורבן המדינה?
האם אתה וחבריך באמת מאמינים כי אנו מעוניינים להרע לעתיד ילדינו?
מדוע אתם שונאים אותנו כל כך? מדוע אתם מוכנים לטבוח בנו? מדוע כל השינאה כנגד השמאל?
אם בתמורה לשלום היה עלי לפנות את הבית שלי בתמורה לפיצויים נדיבים, הייתי מפנה בלי לחשוב פעמיים. אני ומשפחתי לא נעמוד כמכשול לשלום, ולא אגרום למדינה שלמה סבל ואובדן בגלל שלא בא לי לעבור דירה.
האם המתנחלים הם אוהבי אדם? נו באמת... הרי כל מה שיש בהם זה שינאה וארס כלפי כל מי שאינו חושב לפי אמות המידה שלהם. אני הייתי בצבא מספיק פעמים. ראיתי את השינאה של המתנחלים. עמדתי כאשר קיללו והיכו ערבים, ראיתי איך הם ''מחנכים'' את ילדיהם. בצבא הפכתי לשמלאני והמראות הקשים שראיתי גרמו לי להבין שצבא כיבוש אינו יכול להיות מוסרי. מה לעשות ורוב רובם של המתנחלים שפגשתי (והיו רבים) היו בהעדר מילה אחרת - מטורפים.
צר לי שהגענו לכך, אבל אם עלי לבחור בין חיי משפחתי וילדי החיילים לבין חיי המתנחלים, אין לי ספקות במי אני בוחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תשאירו אותם שם בבקשה
ג'אקי,
22/03/05 07:55
|
שבו עם מחמוד אבאס וסכמו על בטחונם! העיקר שלא נשלוט אנחנו ברצוע ושתוציאו את הצבא. תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
סתם מנסים להפחיד!
אישלום,
22/03/05 07:39
|
לא מספיק שהמתנחלים הללו גרמו להרס משפחות משני הצדדים,וגם הרס הכלכלה הישראלית, ועכשיו הם רוצים להתאבד??
האיום הזה לא יעבוד - המקום של כל המתנחלים במדינת ישראל, ולא : אירופה או ארה''ב! הם פשוט לא הוכיחו לנו ולעולם שהם מסוגלים לחיות בשלווה ובדו-קיום עם העם הפלסטיני, ומכאן יש צורך להפרידם ולהחזירם למקום מולדתם !
בכך יהיה סיכוי משמעותי לשלום במזרח התיכון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שלא הבנת
תושבת הגוש,
ד,
22/03/05 08:29
|
מי שבינתיים חי בדו קיום עם הערבים זה אנחנו ולא אתה!!! שבטח גר במרכז הארץ סביב מרכזים יהודים, אנחנו שומעים ורואים את הערבים שאנו מעסיקים אצלנו ואומרים בפירוש שהם פוחדים ממה שיהיה עם ייגרשו אותנו מהאזור!!!
ומי שממשיך להעסיקם למרות שהם הורגים בנו, זה אני החקלאית הקטנה וחבריי בגוש! אז בשביל מישהו שמסתגר במרכז הארץ ולא יודע מה זה לגור בדו קיום במקומך הייתי שותקת!!!! ואל תטיף לנו !!! כי יכול להיות שאתה ''מפחד'' להגיע אלינו בגלל אותם ערבים שאתה קורא לחיות עימם בשלווה ותן לי לתקן אותך, לפני שתחפש שלום במזרח התיכון, חפש אותו בקרב האחים שלך בעם היהודי. ותפסיק להקרין ככ הרבה שנאה... הרי כולנו באותה סירה
ועוד פרט קטן שנדמה לי ואתה לא מודע אליו: כאזרחית מדינת ישראל גם אני משלמת מיסים, חשמל, מים וכד' אז סיבת הרס הכלכלה הישראלית תפנה אותם למישו אחר ולא לאנשים שומרי חוק. מקווה ששכנעתי אותך ואם לא אני מזמינה אותך בשמחה לבקר אצלנו ולהתרשם בעצמך!!! יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לך!!!
שרית,
רחובות,
22/03/05 10:00
|
חזקי ואימצי!!!! האנשים פה דפוקים על כל הראש. תתעלמי מהם. תדעי לך שהרוב, ובאמת הרוב הם נגד ההתנתקות, והם אוהבים ומעריכים אתכם. שלא תיפול רוחך בגלל כמה פסיכופטים מטורפים ומטומטמים. אני איתך, הקב''ה איתך, וחצי מעם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דו קיום בעזה?
טל,
22/03/05 09:50
|
אתם המתנחלים חיים בדו קיום? יש לך מושג כמה אבסורדי מה שכתבת??? חיים כמו בעלי אחוזות דרום אפריקאים שמעסיקים וסלים (VASSALS) פלסטינים ומחזיקים אותם בגטאות עוני - זה דו קיום???
ולעניין הכתבה, יש משפט אחד חשוב שכדאי לזכור: ההבדל בין חכם לנבון הוא שחכם יודע לצאת מתסבוכות שנבון לא נכנס אליהן בכלל. והמבין יבין...
אנחנו לא באותה סירה, כי סוף סוף הסירה שלכם טובעת ומשחררת את הסירה של כולנו לצוף בביטחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדאי שתלמדי הסטוריה
יניר,
ארץ ישראל,
22/03/05 10:55
|
ראשית, היהודים תמיד העסיקו את הערבים (את מכירה מצב הפוך באיזשהו מקום בעולם?), לא רק זה, היהודים (בטיפשותם) הביאו את הערבים לארץ ישראל ונתנו להם פרנסה. עד שהיהודים חזרו לכאן לא היה כאן כלום חוץ ממדבר ומלריה. הטורקים אגב (ששלטו אז בארץ), העסיקו רק אסירים בעבודות כפיה.
אף אחד לא מפריע לערבים לפרנס את עצמם ואף אחד לא מחייב אותם לבוא לעבוד אצל היהודים אז מאיפה הבאת לכאן את ההסבר המפוקפק שלך על ואסלים? אנחנו אשמים שהערבים לא מסוגלים או לא רוצים לפרנס את עצמם? שההנהגה שלהם מושחתת? תסתכלי סביבך בכל המזה''ת, כל הערבים שקועים בזבל, בעוני ובבערות. גם בזה היהודים אשמים?
אל תתדאגי הספינה לא תטבע. כל זמן שאנחנו כאן הספינה תשוט בבטחה למרות השנאה השמאלנית שמעבירה אתכם על דעתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הערבים עניים?
פחחחחח,
22/03/05 11:19
|
הצחקת אותי - לרבות ממדינות ערב יש כמות כספים אדירה כל כך שהם כבר לא יודעים מה לעשות עם הכסף - דובאי, כווית, ערב הסעודית, נסיכויות המפרץ ועוד - מדינות עשירות בטירוף.
מתנחלים - תפסיקו לשקר ולסלף את המציאות ולכו לארוז כמה שיותר מהר!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם.....????
אחד העם,
22/03/05 12:07
|
....מצרים, ירדן, סוריה, לבנון, תימן, אלג'יריה, מרוקו, מאוריטניה, סודן שנמשיך??? מכל המדינות האלה הגיעו ערבים לארץ ישראל לעבוד ולהתפרנס. לא קשה לסלף את ''המציאות'' שלך היא בנויה על שקרים, טיפשות ותבוסתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה עיוות מטורף של ההיסטוריה!
מורה להיסטוריה,
22/03/05 11:17
|
נו באמת, איזה שקר עלוב!
אתה אומר שהיהודים הגיעו לכאן ובזמן ההוא לא גרו כלל אנשים בכל ארץ ישראל?
ואז היהודים הביאו את הערבים ממדינות שכנות לכאן רק בשביל לעבד את האדמה?
קטעים איתך - תישאר! יש קוסם בסוף!
זה שקרים שגם מכחישי שואה היו מתביישים להגות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה מורה להסטוריה
אחד העם,
22/03/05 12:02
|
|
 |
מעניין לי את הסבתא בקבר
ל"ת
לצאת משם,
ומהר עדיף,
22/03/05 09:14
|
|
 |
8.
נו שוין
האדמור,
22/03/05 07:34
|
|
 |
7.
והמסקנה המתבקשת...
מערכניק,
22/03/05 07:34
|
לבטל את ההתנתקות מיד! להשאיר את כל מדינת ישראל שקועה בביצה של עזה, כי צעיר מופרע (מצטער, אין מילה אחרת) מאיים לקפוץ מהאנטנה. פשוט אין ברירה אחרת. הוא יקפוץ!!!
ומחר, כשמופרע אחר יאיים להתאבד אם כל החילונים לא יתחילו להניח תפילין כל יום, ברור שנעביר חוק שיחייב אותם להניח. הרי אין ברירה אחרת. גם הוא יקפוץ!!!
הבעייה שאם זה יימשך בכיוון, בקרוב כולנו נצטרך לקפוץ מהאנטנה...
ורק שאלה אחת: למה ''מעריב'' מתנדב לשמש כשופר למופרעים האלה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לקבל את שניהם,
אור,
22/03/05 08:03
|
אתה לא חייב להקריב אותם כדי לקבל את מבוקשך. אבל נראה לי שהשמאל מאד רוצה שהאנשים האלה יתאיידו, ובכוונה תחילה עושה את ההתנתקות בדרך הפוגעת וההרסנית ביותר שאפשר, כמייטב מסורת הרשע והזדון השמאלנית מדורי דורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם גירוש יכול להיות רגיש יותר.
ל"ת
הורי גרים שם,
22/03/05 09:43
|
|
 |
6.
מנהיגות בזויה למתנחלים...
דורון,
''עוטף עזה'',
22/03/05 07:28
|
לא סתם בני נוער רבים מגיעים למצב זה, הם שדעתם נכרכת אחרי רבנים ומנהיגים פוליטיים ללא הרבה סייגים, הם שאין להם את היכולת לסינון הדברים, מנוצלים ע''י מנהיגיהם, הם נשלחים לגבעות והם יהיו הראשונים לראות בפינוי את קץ העולם. ומה האדון הנדל אומר, אותו ח''כ שדוחף אותם בדבריו ומעשיו להתאבדות, הוא ''לא מדבר על כך...'' והוא יגלגל עיניים כשזה יקרה. אדון הנדל היקר, עם כל הצער, הכאב והרגשת האבדן, ההתנתקות יצאה לדרך וכדאי שתתחילו להבין את זה ולתת לכך לגיטימציה בפני התושבים. הם משיחות איתם מתחילים להבין אבל אתם ורבניכם תקועים, תקועים במחשבות, תקועים במעשים, תקועים בחזון העבר, תקועים נגד כל דבר שיכול לתת לגיטימציה לדבר על הפינוי, וההתאבדות הרשונה תהיה של זה שהנחת אקדח טעון בידו. ושלא תגלגל עיניים!!!!!! קום ותנהיג באופן מציאותי ולא משיחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה. מנהיגי גוש קטיף צריכים
חנה,
גוש עציון,
22/03/05 10:33
|
לגלות אחריות. הקו הקנאי של הכחשת המציאות בכל מחיר (רישום לבתי ספר בגוש בשנה הבאה, סירוב להתעסק בפיצויים ו'ביום שאחרי') מונע מהרבה תושבים ובעיקר בני נוער מלהתחיל את ההפנמה וההתמודדות עם המצפה להם. הקו הקנאי הזה לא סייע בעצירת ההתנתקות, ולבטח שהוא לא יסייע לתושבים עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
תושב גוש קטיף,
22/03/05 09:44
|
|
 |
5.
אני בעד ההתנתקות,אבל-
oc,
22/03/05 07:24
|
לי קל, אני לא גרה שם. אז צריך לחשוב טוב טוב על הקרבן שהאנשים האלה מקריבים למען המדינה. גם אם זה לא מרצון. אף אחד לא היה מת על זה שהיו מגרשים אותו מביתו, בו הוא גידל את ילדיו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
so what
gili,
22/03/05 16:43
|
so when ever something the we dont like happens or going to happen we say lets comite suicide?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אני רוצה לצאת חי מהמילואים
ל"ת
חייל מילואים,
באר שבע,
22/03/05 07:16
|
|
 |
3.
בולשיט. .....................
ל"ת
נקודה..........,
............,
22/03/05 07:11
|
|
 |
2.
המסקנה פשוטה וקלה
#חיל ג'ובניק#,
22/03/05 06:55
|
|
 |
1.
נבגד בהם
Allen Towne,
Pennsylvania,
22/03/05 06:46
|
לשלוח אנשים לעזה ואחרי שהם בונו מפעלי חיים לקחת אותו מהם וגרש אותם זו בגידה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא שלחתי איש לעזה!!!
לא שלחתי לעזה,
הקו הירוק,
22/03/05 08:42
|
הגיע הזמן שמישהו יאמר את הדברים בגלוי ובאומץ ובעיקר בצורה ברורה: אני וחברי לא שלחנו אף אחד לעזה ולא לישובי יו''ש!!! להיפך, שנים התנגדנו להתנחלויות ולדרכם של המתנחלים, יצאנו נגד ביזבוז הכפים בשטחים ונגד הוצאות התשתית והבטחון שמה. משך שנים ליבנו התקווץ נוכח הבזבוז על איכות החיים של קומץ אנשים על חשבון חינוך, נכים, קשישים, סטודנטים ועוד. אז מה רוצים מאיתנו עכשיו??? למה בכלל מגיע להם עוד פיצוי כספי??? מבחינתי הם חייבים לי כסף על הנטל המיותר הזה שהם הערימו על כתפי, איך אני חייתי כמו כלב בדירת חדר וחצי בזמן שהם התלבטו בין מגרש של 2 דונם למגרש של דונם אחד אבל עם 20 דונם חממות!!! רבותי המתנחלים - אף אחד בעולם לא אחראי על זה שאתם שמה יותר מיכם! קחו אחריות על מה שעשיתם ותעשו חשבון נפש ואולי תבינו סוף סוף שאתם צריכים להתנצל בפני ולפצות אותי ולא להיפך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא עשית כלום
אילן,
רבבה,
22/03/05 12:14
|
|
 |
גירוש?
מוטלה,
22/03/05 08:34
|
גם אני עברתי דירה ואף אחד לא נתן לי 400 אלף $ אז תפסיק לבלבל את הביצים והישמע לחוק, איננו רוצים מדינה דו לאומית, הלא אי אפשר לשלוט על מליון וחצי מוסלמים ללא מתן זכויות אזרחיות כולל הצבעה לכנסת יאלה מספיק לעשות רוח קחו את הכסף יש מקום בגליל ובנגב לפני ששם גם לא יהיה רוב יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואז תגרש אותם גם מהנגב?
ל"ת
האם פעם עברת,
דירה בכפיה?,
22/03/05 09:45
|
|
 |
If you were intelligent you
Allen Towne,
Pennsylvania,
22/03/05 08:55
|
would feel guilty for what you write. To force someone from their home is expulsion and expulsion is Girush. The logic that you give almost half the value of the property back so it isn't so bad is good morals for a third world mideastern country, but not for a country that calls itself democratic. And if you don't like my Hebrew try writing in the dogrel you call your English.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה החוצפה
י,
ישראל,
22/03/05 08:09
|
|
 |
Israel Belongs to all jews not
joe,
Los Angeles,
22/03/05 09:11
|
only Jews that live in Israel. so when your shlihim come here to ask for money for you maybe I should show them your stupid response. You can't exist without us admit it.,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל שייכת לישראלים
י,
ישראל,
22/03/05 13:31
|
בא''י קם בית לאומי לעם ישראל. מי שלא מגיע לכאן מוציא את עצמו. השליחים באים אליכם לשנורר כסף כי הם צריכים כסף, לא בגלל שהם מאוהבים בכם. או שתבואו או שתסתמו את הפה. וכמו שכתב כאן מישהו. את הכסף שלכם אתם יכולים לדחוף עמוק לתחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
And with your money, U can
ל"ת
wipe your,
ass,
06/04/05 07:21
|
|
 |
take your fucken money
זיו,
22/03/05 11:12
|
רוב הכסף מיהדות ארה''ב מגיע להתנחלויות. דחוף אותו בתחת מצידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הגזמת בכלל
אריק,
ר''ג,
22/03/05 10:25
|
התרומות של יהודי ארה''ב כאחוז מהכסף שמיוצר פה בארץ הוא קטן, ובטח שלא מהותי לקיום מדינת ישראל. אז תודה רבה אבל אם אתם לא משלמים את המחיר על החיים כאן, אין לכם זכות להטיף מוסר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודי,למד עברית
היהודי המעופף,
22/03/05 08:07
|
לפני שאתה מאשים מישהו בבגידה.אם באיימת יש קודוש בורוך הוא,כומו שאתם אומרים,אז הוא ייציל את החביירים שלך שמה בפלסטין,כן,כמו שהציל בשואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You don't even know hebrew, an
ל"ת
you sound like,
an F arab,
22/03/05 10:23
|
|
 |
ואחכ תאשים את הדתיים בהסתה
תושבת הגוש,
ד,
22/03/05 08:31
|
|
 |
מדהימה השמחה לאיד של המנותקים
אדם,נשלח עי ממש,
ש.חוק,נעקר?!,
22/03/05 12:15
|
עד עצם היום לא נישמע הסבר הגיוני להתנתקות. לא בטחוני/כלכלי/חקלאי וכו''..... אם מניעת התחככות עם אוכלוסיות עויינות?! למה לא בונים חומת הפרדה כביתר מרכז הארץ ?! בין האוכלוסיות ללא שום עקירה ?! למה כל בנייתם ביתם ושדותיהם ניתנים לידי אוייב האתמול ?! לא מובן. חבל . הכי חשוב שנישאר מאוחדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם יכולים לקלל כמה שאתם רוצים
גוש קטיף,
גוש קטיף,
27/03/05 00:18
|
רק שתדעו ששום דבר לא יעזור לכם אתם כותבים שטויות ואתם כן אתם ורק אתם גורמים שמלחמת אחים, לא יעזור לכם שום דבר גוש קטיף לנצח!!!
הגב לתגובה זו
|
|