 |
93.
THE ''YAMIN'' CAME WITH FORCE
FORCE IS WHAT,
THEY GET,
23/03/05 15:02
|
|
 |
92.
א''י ניקנת ביסורים
ריקי,
מרכז,
23/03/05 14:36
|
אני מכירה אתכם-נוער זהב שלי בלי סמים ,בלי סכינים,עם להט בעיניים,וחזון בלב, כל משמיציכם לא יוכלו לכם,האמת שלכם-שלנו -תנצח,אתם ודאי יודעים, שארץ ישראל ניקנת ביסורים, יהי חלקי עמכם ,מאמצת אתכם לליבי,
בברכת פורים שמח ונהפוך הוא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
היו צריכים להחזיקם נעולים מעל
גדי,
נתניה,
23/03/05 09:21
|
|
 |
קשה להאמין, אך אנו חיים במדינה
ל"ת
נאצית!,
23/03/05 11:24
|
|
 |
90.
הן דתיות בשביל לשרת בצבא ?
אבל יוצאות עם,
חברים להפגנה,
23/03/05 09:17
|
הצעירות הדתיות לא משרתות בצבא מטעמי צניעות ואי יכולתן לשהות עם בחורים זרים. אבל לצאת עם חברים להפגנה ולהישכב על הכביש ליד כולם כשהן נותנות ידיים לחברים הדוסים וכשהן יודעות ששוטרים יפנו אותן - זה בסדר . לבעוט בשוטרים ושוטרות זה כן צנוע ? חבורה של אוכלי חינם שקרנים , מי שמשתמש בדת כקרדום לחפור בו - ישלם שם למעלה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך אשליה שבצבא תורמים
jak,
23/03/05 11:57
|
יותר מבשרות לאומי ?
הבנות לפי מה שזכור לי מהצבא ברובן מזכירות בכייניות וממי שאני מכיר שעשתה שירות לאומי אני מכיר כמה בנות שהתנדבו במחלקות אונקולוגיות של ילדים ובמעונות לילדים מפגרים וכל יומיים ילד שהן טיפלו בו (ואפילו החליפו חיתולים ורחצו אם צריך) נפטר נראה את הבכייניות של הצבא מצליחות לעמוד עם לחץ נפשי כזה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
ידע כל חוזר בתשובה שאין אלוהים
ל"ת
א. פיקורסית,
23/03/05 09:15
|
|
 |
88.
קראדי יעצור את עוזי לנדאו?
בהוראת שרון,
23/03/05 09:04
|
|
 |
87.
ידע כל שוטר כי השם רואה הכל
חוזר בתשובה,
23/03/05 09:02
|
לא בוש ולא שרון שולטים בעולם אז שוטרים דעו לכם שהשם יתברך צופה בכם כל הזמן ויש לו דרכים לשלם שכר למטיבים עם בניו
(וגם להיפך )אז שלא תגידו שלא ידעתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידע כל חוזר בתשובה שאין לו
ל"ת
מושג מה רוצה,
השם,
23/03/05 09:25
|
|
 |
השם יתברך מבדיל בין טוב ורע
ד,
23/03/05 09:19
|
אתה לא הדובר של השם יתברך ואני מאמין שהוא מבדיל בין טוב ורע והשטויות שלכם זה לא מה שמרשים את השם יתברך. כל הרוע שאתם עושים (המתנחלים) מול עיניו ולא לדבר בטלפון בשבת לא מכפר על כך. אתם יותר דומים לעובדי אלילים מאשר ליהודים. אז שלא תגידו שלא ידעתם כי כשתעמדו מולו בבוא היום שלא תגידו שלא ידעתם. הבנתה את זה חוזר בתשובה? אני שוטר, אני מגדל משפחה לתפארת, אני משתדל להיות אב טוב, שכן טוב לשכניי, חבר טוב לחבריי, בן אוהב ודואג להוריי, אני שומר מצוות (האמיתיות ולא הקישקושים שלכם)... ובבוא היום אעמוד מול בורא עולם בגאווה. בכל אופן אם היה תלוי בי לא הייתי מפנה אתכם, הייתי משאיר אתכם עם הערבים כי אתם ראויים להם - אתם מזכירים אותם בפאנטיות, בחוסר ההתחשבות באחרים ועוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן ירבו אנשים כמוך אדוני השוטר
ל"ת
אסף,
נגב צפוני,
23/03/05 10:36
|
|
 |
איפה היה האל שלך בשואה?
היהודי המעופף,
23/03/05 10:22
|
תעזבו אותנו מהאלוהים שלכם ומהאדמה הקדושה שלכם ומהגזענות והאלימות והרבנים לובשי השקים.היהדות אינה דת של פנטים ועכו'מ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תישא את שמו לשווא
פרחיה,
23/03/05 09:11
|
נו, בטח, משלוח מנות לעניי נתניה. בשביל לחלק חסה ופטרוזיליה אורגנית שמגדלים התאילנדים בזעת אפיהם בגוש קטיף היו צריכים 60 בריונים? אלוהים לא אוהב שנושאים את שמו לשווא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
יש חסימות של שלטון החוק, ויש
חסימות של קרבנו,
שלטון ה''חוק'',
23/03/05 08:59
|
סגירת הגוש - פגיעה בזכויות היסוד 23:05, 22 מרץ 2005 / י''א באדר תשס''ה
בישיבת וועדת החוקה של הכנסת שנערכה היום ועסקה ב היערכות מערכת אכיפת החוק לביצוע תכנית העקירה אמר יו''ר הוועדה, ח''כ מיכאל איתן כי סגירת גוש קטיף בערב פסח יהיה צעד שיפגע בזכויות יסוד של המתיישבים.
את דבריו אמר ח''כ איתן בתגובה לשאלת ח''כ יצחק לוי שביקש לדעת האם הוצאה הוראה, כפי שפורסם באמצעי התקשורת, בדבר סגירת אזור גוש קטיף בתקופת הפסח , כך מדווח כתב INN איציק וולף.
ח''כ איתן קרא לממשלה שלא לסגור את גוש קטיף לכניסת בני משפחה, אורחים ומטיילים במהלך חג הפסח. לדבריו, צעד כזה, שיפגע בזכויות יסוד של המתיישבים ובני משפחותיהם יהיה מנוגד לערכיה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ויהווה פגיעה למעלה מן הנדרש לצורך ביצוע תוכנית ההתנתקות.
עוד אמר איתן כי לדעתו, טוב תעשה הממשלה אם לא תסגור את האזור עד לאחר יום העצמאות. ''גם מההיבט של שלום הציבור, אם רק גורמים קיצוניים ינצלו את הפריצה הזו ויגיעו לגוש קטיף מתוך כוונה למחות על הפינוי חודשיים לפני המועד הנקבע, עדיף שהגורמים הללו יתרכזו במקום אחד ולא יוציאו את זעמם בצורה לא מבוקרת ולא מפוקחת בנקודות שונות ברחבי הארץ'', אמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
תגידו תודה שלא ירו עליכם!
ל"ת
ישראלי,
23/03/05 08:57
|
|
 |
84.
קראדי העם איתך! אל תוותר להם !
אמא שבגלל החיות,
הבן היה לבד,
23/03/05 08:56
|
בגלל החיות האלו לא הגעתי בזמן והילד נאלץ לשהות לבד בבית וגם לאחר למסיבת פורים . יש כאלו שאחרו לדברים חשובים יותר , אני מכירה מישהו שאחר להלוייה בגלל ההפגנות של זו ארצנו בימי רבין והוא ישנא אותם לנצח . אנחנו השפויים שומרי החוק צריכים לחזק את המשטרה שלנו במלחמת בחוליגנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
הכיבוש משחית.
אורית,
רמת גן,
23/03/05 08:53
|
כן, שזה מה שקורה לשוטרים שאת החינוך הלוחמני שלהם הם קיבלו בשטחים. למה לצפות מהם להפסיק להרביץ כשפתאום מדובר ביהודי? הם כבר התרגלו לאלימות. בישלתם דיסה, עכשיו כולנו אוכלים אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
עזרה,וקראדי תופרים תיקים לימין
הגרפיטי כמשל,
23/03/05 08:43
|
הגרפיטי ''לילי מחכה לאריק'',הסיפור שהמציא קארדי כביכול שמותר להרוג חיילים דרוזים ,משטרה פוליטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם ברוך גולדשטיין זה המצאה?
היהודי המעופף,
23/03/05 10:26
|
טיפש.אתם ציבור מסוכן למדינה,גם בלי הרוצחים שהוצאתם,פשוט מעצם העמדה הפרימיטיוית והחשוכה שאתם כופים על כולנו. טוב,אלוהים שאיננו יעזור לכם,כמו שעזר לכולנו בשואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, זו לא המצאה, זה היה צדיק
ל"ת
אחד בסדום,
ה''שלום''!,
23/03/05 10:34
|
|
 |
81.
השמאל מגיב כמו האוקראינים אז!!
ל"ת
יהודית נאות,
הרצליה,
23/03/05 08:28
|
|
 |
80.
אני לא מאמין באף מילה של .....
איר,
ראשון,
23/03/05 08:04
|
מפגינים.אבל אם זה נכון,שירגישו מה הם גורמים לאזרחים תמימים, שחלקם (בינהם אני) פעם תמכו במאבקכם,אבל עכשו לא סובלים אותכם,בגלל מעשיכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני הכל, אל תשקר ואל תתייפיף!
צביעות=רישעות,
23/03/05 08:54
|
אם אתה היום בעד ה''הינתקות'', כלומר הנסיגה מיהודה, שומרון וחבל עזה ומסירתם לשודדי הג'יהאד, רוצחי התינוקות, אז תמיד היית בעד. זה שיש אנשים שמוכנים גם לעשות משהו נגד, כי הם לא מטומטמים כמו הרוב הדומם, ההולך כצאן לטבח, לא תעשה אותך פתאם לשונא מולדתך. היית כזה תמיד. חסימת כבישים, בתגובה להבאת שואה על העם, זה ממש מצחיק! עמים שוחרי חופש, מעולם לא הסתפקו בחסימת כבישים. עם שנרצח עשרות בשנים, כי הממשלה שלו מסרבת בתוקף לנצח את הנאצים, היה עולה על הכנסת וחוסם אותה. טוב, זה לא מדוייק, הם היו עושים הרבה יותר.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
גרוש, גאז, האח הגדול המשחרר..
cyrano,
1984/אורוול,
23/03/05 07:16
|
מזכיר לכם משהו?... ... כזה אפל, מפחיד, שהמוות עדיף ממנו שבעתיים... והק.ג.ב.?... ממשלת שרון... ישמרנו אלהים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
אריק אני אוהבת אותך
ל"ת
שולי,
23/03/05 06:09
|
|
 |
בעיקר ישן
ל"ת
בחווה,
23/03/05 09:23
|
|
 |
77.
מעריב נתן כותרת שמצדדת בפושעים
אריק,
לוד,
23/03/05 04:07
|
יש כאן משהו מוזר המתנחלים חוסמים כבישים ,עושים נזק והכותרות נגד המשטרה מוזר לי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט, איפה כתוב שחסמו?
ל"ת
נתנייתי,
נתניה,
23/03/05 08:05
|
|
 |
אתה אידיוט, מה באו לעשות?
גל,
23/03/05 09:22
|
חבורת מתנחלים באוטובוסים מלאי צמיגים - מה באו לעשות חכם נתנייתי? בטטות על האש? בדרך לקומזיץ בחוף הים? אתה האידיוט האמיתי כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
אם ערבים היו חוסמים את הכביש
ל"ת
היו יורים בהם,
23/03/05 03:58
|
|
 |
75.
ירו ליהם גז.
דני ב,
השרון,
23/03/05 03:08
|
נו טוב זה בגלל שפורים קרוב ובמשטרה חשבו שבתחפשתם לפלסתינים. מה יש רק להם מותר לחטוף גז? האינו לי שישי בהם רבים חפים מכל פשע שאכלו גז למכביר. אז תרגישו ולוא רק במעט את נחת זרועם של אנשי החוק שלנו כפי שהפלסתינים מקבלים יום יום שעה שעה. אבל ההבדל שהם לא צועקים ''אימאל'ה.'' בכלל תגידו תודה שלא ירו עליכם אש חיה, על פחות מזה הם כבר לא היו מגיעים הביתה שלמים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש בכיתי כשקראתי את דבריך
משלמת מס,
ירושלים,
23/03/05 08:47
|
לבכות. זה כל מה שאפשר לעשות לנוכח השנאה. איך אתה יכול להשוות את בני עמך, שהמקום הכי רחוק שאליו הגיעו (ואני מתנגדת למעשה) הטא חשסום כביש, לאנשים המבקשים, ולעיתים מצליחים, לפגוע בנו? האם אתה מצפהשהם יעמדו בשקט לנוכח גירושם? האם אם אמורה לספוג ללא תגובה את הוצאת עצמות בנה מן הקבר? עצוב שלא נותרה בתוכנו חמלה לסבל שלנו, אולי ביזבזנו הכל על שכנינו? ''כל המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה את מיתממת,בכיינית?
התנין הבוכה,
23/03/05 10:32
|
ה'הכי רחוק' הזה שלך זו אלימות לשמה,ואל תשכחי את ברוך גולדשטיין ויגאל עמיר וחברייך מיצהר ותפוח וחברון,הו,איזה יהודים יקרים.אתם ציבור אלים וצדקן,אל תגררו אותנו לביצה הפנטית שלכם.את השנאה אליכם אתם קונים בזכות,אתם זרעתם אותה.לכי תבכי לאלוהים שלך,כן,הזה שהצילנו בשואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין אף אחד מהמתפרעים
מגוש,
קטיף,
23/03/05 09:29
|
מספיק עם השקרים הללו. האנשים בגוש הם אנשים טובים ולא שייכים לחבורת הברברים בשם האלוהים הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת, שישארו שם
אבי,
23/03/05 09:24
|
שישארו שם ביחד עם הערבים. רק המדינה צריכה לעזוב, מי שרוצה שיבוא, בלי פיצויים בלי חארתות, מי שרוצה שישאר שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
נו מה הבעיה?
גיא,
23/03/05 02:52
|
זה חוקי לגמרי. הייתה סכנה להתפרעות,והשתמשו בכוח המינימלי כדי לדכא אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
הפעילו גז?!?!? אוי ואבוי!
חמורו של משיח,
23/03/05 01:50
|
עכשיו תוכלו להמשיך עם הדמגוגיה השואתית ולהגיד שהנאצים האלו לא מתביישים להשתמש נגדכם בגז...
זה לא יעזור לכם. אתם רק ממשיכים לקומם את הציבור נגדכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בהחלט חמור...
ל"ת
קובי,
23/03/05 07:07
|
|
 |
72.
מה עוד לא מבין עם-הארץ
Avi Ecuador,
23/03/05 01:49
|
ששלב ההתנתקות של שרון והשמאל מהשכל וההגיון לא נגמר בגבולות 67 אלא נגמר בגבולות 49 ורצף טריטורילי לפלסטין שאותו מתכנן הממשל האמריקאי כאשר פלסטין תהיה נקיה אתנית מיהודים וישרפלסטין תהיה מדינה על כל תושביה שבהמשך תהיה פלסטין 2. השמאל כשיתעורר כבר יהיה מאוחר, לא שרק ישרפו בשבילו צמיגים ויחסמו כבישים, הערבים ישרפו בשבילו דגלים ובטח לא דגלי פלסטין. מה אתם חושבים שהם יעשו בהפגנה שיגיסו איליה 500 אלף פלסטינים ועוד 20 אלף שמאלנים? רוצים לדעת? תסתכלו על ההפגנה בלבנון לפני כמה ימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
סגולה למניעת ההתנתקות
Avi Ecuador,
23/03/05 01:29
|
אימרו ח''י פעמים ביום: אלטלנה-ממשלת חלם שמאל-ישראפלסטין-עגל הזהב-משל יותם. אם האבראקדברא הזה עובד אז לסבתא שלי יש גלגלים, ואם לא אז אני קוגללאגר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיך שכחתי ד''ש מאדווארדו
ל"ת
Avi Ecuador,
23/03/05 03:40
|
|
 |
70.
טוב מאד, גז זה טוב, למה כל כך
יובל,
23/03/05 01:01
|
מעט??, כבישים לא חוסמים
רוצים להפגין?, תפגינו, אני רוצה להתעלם?, זכותי, רק אל תפריעו לאנשים בשיגרת חייהם.
אתם מפונים!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכותינו לתקוע אותך בפקק
ל"ת
גם לנו זכויות,
23/03/05 09:26
|
|
 |
69.
התגלגלתי מצחוק-הרסתם אותי!!!
@#%&,
23/03/05 00:49
|
האוטובוס עם הפטרוזיליה והחסה נעצר הביאו אליו מסוק וכוחות, ובינתיים האוטובוס עם הצמיגים והמפגינים עבר לו בשקט...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
תמיד המישטרה אשמה(?)
גיא,
23/03/05 00:44
|
נימאס לי מקיצונים שמבלבלים לי את המוח. המישטרה צריכה לטפל באגרוף של פלדה בפורעים מימין ומשמאל, יש להגביר את השימוש בגז וכל אמצעי אחר שיבטיח מינימום פגיעה של השוטרים. הפרקליטות צריכה לדאוג לעונשים כבדים לאותם פורעים, לא משנה אם מדובר בשמאלנים, ימנים, יהודים, ערבים, חרדים, כל מי שמפריע לסדר הציבורי חייב לחטוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
רק גז???
אא,
23/03/05 00:43
|
|
 |
66.
הודעה לכל המתנחלים!!
בני,
תל אביב,
23/03/05 00:42
|
אין אלוהים!!!!!!
אולי תבינו את זה סוף סוף!!!!
------------------------------------- ואם יש אז... בטוח הוא לא יהודי בטוח הוא לא ציוני אז רדו מאיתנו!!!!!!!!!!!!!!!!! -------------------------------------
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כל כך קשה לך רד מהארץ !!
ל"ת
אזרח,
גב ההר,
23/03/05 09:29
|
|
 |
65.
לשלוח אותם לכלא אחד אחד...
ל"ת
ולהרבה זמן,
23/03/05 00:41
|
|
 |
64.
מה כן מותר?
ירון,
חולון,
23/03/05 00:20
|
אסור לירות, אסור גז מדמיע, אסור להרביץ, אסור לקלל אסור אסור אסור. אז מה מצפים שיעשו השוטרים נגד עבריינים? שייתחננו שיפסיקו?? נו באמת, לפגוע בתשתיות של המדינה זו חציית גבול ועל זה צריך להענש בחומרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסור לפנות !!!!
מעבר לזה,
הכל מותר,
23/03/05 09:32
|
|
 |
63.
די! הפסיקו את הטירוף של שרון!
יהב,
23/03/05 00:11
|
|
 |
62.
כל הכבוד למשטרה!!!
המעשי,
22/03/05 23:59
|
|
 |
נכון, שיעצרו כל אוטובוס
אילה,
מתנחלת גאה,
23/03/05 01:55
|
נכון, שיעצרו כל אוטובוס ויעכבו אותו למשך שעתיים, יחטיפו מכות ויזרקו גז. שיעברו בין כל חברות ההסעה הפרטיות, ואח''כ שיעברו לאוטובוסים של אגד. ככה זה גם יעודד את הנסיעה בתחבורה הציבורית, וגם את הדמוקרטיה. ויוה-לה-משטרה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מנותקת מהמציאות
דבי,
23/03/05 09:29
|
המציאות שהמתנחלים מכים, שוברים, הורסים, משתוללים עם נשק כמו במערב הפרוע, מתיישבים איפה שבא להם (אני תושבת אשקלון - מדינת ישראל ללא וויכוח, למה אני לא יכולה לתפוס איזה גבעה ולהקים עליה בית ואתם כן?). המציאות היא שהמשטרה עדינה מדי כלפי מעשי האלימות שלכם, השחצנות הבלתי נסבלת שאנשים לא נשמעים להוראת החוק אבל יודעים לדרוש מהמשטרה לא להפעיל כוח. בדיבורים המשטרה יכולה להוציא משהו מהמתנחלים? שוטר שיעמוד מול חבורת מתנחלים ויבקש מהם יפה לא לחסום כביש ולא להבעיר צמיגים באמצע הכביש - איזה יחס יקבל? האם המתנחלים יקשיבו לדברי הנועם שלו? לא חושבת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא מבדילה בין עיקר לטפל
מואיז,
אשקלון,
23/03/05 06:44
|
|
 |
אני מסכים איתך
רועי,
ב''ש,
23/03/05 01:39
|
כמו שנהגו עם הערבים שהתפרעו באוקטובר 2000, כך צריך גם עם המתנחלים שמתפרעים פה היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואחרי זה עם הסטודנטים
ל"ת
חיפאי,
חיפה,
23/03/05 08:06
|
|
 |
61.
מדינת משטרה- המשטרה בפאניקה
ל"ת
מפגין,
22/03/05 23:47
|
|
 |
60.
כל הכבוד למשטרה!!!
ציוני חילוני,
22/03/05 23:43
|
כשה''גיבורים'' הגדולים האלה מגלים שלהיות בריון פועל לשני הכוונים הם ישר מתחילים ליילל ולקרוא לאמא'לה. אל תדאגו. אף אחד לא ירחם עליכם. לטובת כל הצדדים צריך לסגור אותכם באיזה חור לכמה חודשים. תצאו משם כמו חדשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנא כתוב - שמאלני חילוני
תגובה ל - 60,
23/03/05 03:20
|
|
 |
לא כל מי שלא מסכים איתך שמאלני
דני,
23/03/05 09:32
|
אני לא שמאלני ולא מת על ערבים, אבל פינוי צריך - בשבילנו ולא בשביל הערבים. או שהערבים יוצאים משם או שאנחנו. מי שחושב שהוא יכול להוציא מעזה מיליון ערבים ולמצוא להם מקום אחר שיסביר לי איך. אבל להחזיק מיליון ומעלה אנשים בלי שום מעמד זה כבר לא מציאותי ולא מתאים לי ולא מוסיף דבר לעתיד המדינה. אם נשאיר את כל השטחים ברשותנו ביחד עם כל המיליונים של הערבים - מה נעשה איתם? נכריז שהם תושבי המדינה? או שנכריז שהם העבדים שלנו? על תקן מה הם יהיו כאן? עדיף להישאר בחלק קטן יותר של המדינה - בוא נהיה רק אנחנו עם גבול סגור בכדי לשמור על עתידה היהודי של המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מי שנגדכם הוא שמאלני וערבי?
ל"ת
גם לימין המתון,
נמאס מהמתנחל,
23/03/05 06:01
|
|
 |
התשובה: כן!!!
ל"ת
שו''ת,
23/03/05 07:44
|
|
 |
למה להוציא אותם משם?
רועי,
23/03/05 01:40
|
שיישארו בבור החשוך. יוכלו לעשות כמה ילדים שירצו. השקט שנקבל מהם שווה את המליארדים שיתבזבזו על הקצבאות שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
שלחו אותם לכלא
יוסי היציב דעתו,
22/03/05 23:39
|
האנשים האלה רק מציקים לכל העם ומפריעים למשטרה במילוי משימתה האמיתית - התמודדות עם הפשיעה, האלימות, והסמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה רצית שיעשו
Avi Ecuador,
23/03/05 01:53
|
אם חס וחלילה מישהו רואה את הבן שלך במנהרה עומד מול זרקור של רכבת שבאה אליו בתאוצה והוא חושב שזה משיח השלום שמאיר מולו? תישמח שידחפו את הבן שלך קצת באלימות והוא ייחבל קצת ינצל או שתדרוס אותו הרכבת בעוד 5 דקות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברגע זה הצדקת את המתנחלים
אדם,
23/03/05 09:39
|
ואם חס ושלום מישהו רואה את בנך מול מחבלים מתאבדים הרוצים לפגוע בו .ובנך ,בהשפעת סיפורי כיפה אדומה ואשלית השלום המדומה, צועק פורים שמח? ''תישמח שידחפו את הבן שלך קצת באלימות והוא ייחבל קצת ינצל'' או שיתפוצץ בתור קרבן השלום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם שאת נקודת הראיה שלך
Avi Ecuador,
23/03/05 15:06
|
עם-הארץ?! אז המלצה ידידותית;קח את המזוודות שלך וברח מישרפלסטין בלי שידחפו אותך, אין לך סיכוי קיום בחלם ובאמת, בכל הרצינות, שמע לי ידיד, אין שום היגיון למות או לסבול בישרפלסטין בקו הירוק. את שאתה מקבל בשטחים תקבל עם ריבית קצוצה בקו הירוק אם דרך מחשבתכם תנצח- אני לא משקר אותך ואם אתה לא מאמין אני מקווה שאתה וילדיך תחיו בכדי אולי לזכות ולקרוא את התגובות שלי ב''עתיד'' שמצפה לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה, צודק!
אילה,
מתנחלת גאה,
23/03/05 01:52
|
ובאמת, כל אחד שמפריע למשטרה - אפשר להרביץ לו, לכלוא אותו במקום סגור למשך שעתיים, ולזרוק פנימה רימון גז. אכן - יציב בדעתו..., נראה אותך, מר יציב, כשתנהג 12 קמ''ש מעל המותר ושוטר תנועה יעצור אותך. אז גם אתה תפריע, אתה יודע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סופסוף המשטרה פועלת כמו שצריך
ל"ת
ג. גלעד,
אשקלון,
23/03/05 06:46
|
|
 |
חבל על הכסף...
נדב,
כרמיאל,
23/03/05 01:42
|
העלות של אחזקת אסיר בכלא היא עצומה. לא לשלוח אותם לכלא ולא נעליים לשלול מהם את האזרחות, כמו שעושים עם אזרח שפוגע בבטחון המדינה. זה יפתור כם להם את הבעיה, כי בתור לא-ישראלי שמתגורר בפלסטין לא יפנו אותם וכולם ירוויחו. אנחנו ניפטר מהם, בלי פינוי והם ירוויחו את הבית בפלסטין/יהודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם רשע כמוך מי צריך המן?
ל"ת
Avi Ecuador,
23/03/05 03:59
|
|
 |
58.
פשוט מגיע לכם!
חיים,
דרום,
22/03/05 23:27
|
גם הגז המדמיע וגם המכות שקיבלתם, אם בכלל קיבלתם אותם.
אתם רגילים להיות מעל לחוק. אין משטרה איפה שאתם גרים, וחיילי צה''ל נמצאים שם כדי לשמור עליכם, בין אם אתם מתעללים בהם ששומרים עליכם או בפלסטינים שגרים בשכנות לכם. פתאום עוצרים אתכם, ואתם לא מבינים מאיפה זה הגיע... לא נורא, יש לכם עורכי דין טובים ותוך יום יומיים תהיו חופשיים להמשיך להפריע לנו בכבישים ובחיים בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים, נו באמת...
אילה,
מתנחלת גאה,
23/03/05 02:00
|
כל פעם אתה מתלהם וזורק סיסמאות בלי כיסוי, וכבר עניתי לך כמה פעמים עובדתית. אולי תפקח את העיניים והאוזניים ותנסה להבין סוף סוף?! 1. משטרת התנועה בשומרון עוצרת רק אותנו, היהודים המתנחלים, כי אין להם יכולת לגבות קנסות מהפלשתינאים. 2. בפעם האחרונה שבדקתי, אלמלא אנחנו, הערבים היו ממשיכים ליסוע בדרכי עפר... . צא מהסטיגמות, המתנחלים הם עם נפלא, והגיע הזמן שתפסיק לקנא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת
ירון,
23/03/05 06:29
|
|
 |
איילה את יכולה לאכול שעועית
ל"ת
העם כבר,
לא מאחוריכם,
23/03/05 06:19
|
|
 |
אכן עם נפלא. ביחוד גולדשטיין
ל"ת
אני מקנא בכם,
המן הרשע,
23/03/05 06:03
|
|
 |
57.
excellent!!now go to jail!!
Doug,
New York,
22/03/05 23:26
|
you and your illegal settlements will soon dissappear and cease to be a burden to society
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you don't live there
JEW,
NY,
23/03/05 00:55
|
you don't know whats going on.. I can see that you don't care.. I hope you go to jail!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
באמת לא הבינו המתנחלים
Avi Ecuador,
22/03/05 23:25
|
השמאל נותן פרסים רק כשרוצחים בנו. הם לא הבינו שמענישים את הנרצחים. רצח מעודד אותם לבנות רשע והם רואים את האשמה בעצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הימין המתון כבר לא תומך בכם
ל"ת
אוויל משריש,
אקוודור,
23/03/05 06:21
|
|
 |
טווס ''חכם'' עם-הארץ
Avi Ecuador,
23/03/05 15:08
|
להתראות באי של שרון בניתוק מהקו הירוק בשלב ז'. ''בהצלחה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
העניין בבדיקה
סילבי,
חיפה,
22/03/05 23:24
|
המשטרה מודיעה שעניין הגז נמצא בבדיקה. המשטרה מתלבטת אם להודיע ששום דבר לא קרה, כדי להרויח כמה שעות או כמה ימים של שקט עד שיתאמו גרסאות ויכינו לעצמם כסת''חים, או להודות שקרתה טעות מצערת כדי להכין את הקרקע לקראת ועידת החקירה שתקום. בכל אופן היא בודקת. כשהיה נגד הערבים באוקטובר, התגובה הפוליטית היתה סוערת במיוחד. כשמדובר על מתנחלים, העסק עלול לשקוע עוד לפני שמתעורר. משהו באמת דפוק בכל העסק הזה! סילבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לתאם? מותר להשתמש בגז
דני,
23/03/05 09:34
|
מה יש כאן לתאם? מותר וצריך להשתמש בגז מדמיע נגד מתפרעים. כרגיל עוד מתנחלת אם תאוריות קשר מסובכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן,את דפוקה בכל העסק הזה
גיא,
23/03/05 02:53
|
המתנחלים גרועים בדיוק כמו החמאס,לכן צריך להתנהג בהתאם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסילבי מ''חיפה''
ירוחמאל,
מאריאל,
23/03/05 01:00
|
זה ברור שזה סיפור מהתחת. אם היה גז אז זה אחד מהחברה הטובים השתולל וקיבל קצת גז לפנים, לא נעים ולא נורא. גז לתוך אוטובוס נעול? כן בטח... ודרך אגב ''כשהיה נגד ערבים באוקטובר'', הרגו איזה 11 ערבים, אני מקווה שאת לא רוצה שיתנהגו עם החברה האלה באותה צורה. אני לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
כן בטח, גז וכאלה
אורוול,
ג'ורג',
22/03/05 23:19
|
הנה הקוזקים הנגזלים במיטבם. אם זרקו להם גז לתוך אוטובוס נעול אז אני צינצנת. עוד מעט יספרו לנו שהגז הוא ציקלון B.זה מה שמלמדים אותם, האמת היא שקר והשקר אמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחרת שם מעניין ג'ורג'
jak,
23/03/05 01:12
|
|
 |
אם לא הבנת אז זו הכוונה בשם
ל"ת
השקר הוא,
האמת,
23/03/05 07:56
|
|
 |
כמה שנון אתה jackass חה חה חה
ל"ת
אלישע בן אבוייה,
צחק גם על,
23/03/05 06:06
|
|
 |
53.
לא לוותר
שלמה,
שרון,
22/03/05 23:16
|
המשיכו נגד הפורעים ביד קשה ודכאו כל ניסיון לשבש לנו את החיים במדינה. העם רוצה ניתוק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
HOW WILL IT HELP
ALON,
23/03/05 09:09
|
WANTING IS A WONDERFULL THING. THE BIG QUESTION IS, HOW WILL THE HITNATKUT HELP? WHEN WE SHALL STILL HAVE A MILLION ARABS INSIDE ISRAEL, WHEN THE ARABS ALLREADY DECLARED THAT THEY WANT US BACK TO THE 1949 LINES AND ONLY FOR A TEMPORARY CEASE FIRE IN EXCHANG. THE ARABS STILL WANT ''THE RIGHT OF RETURN''. THE TERRORISTS ARE STILL ARMING AND BUILDING THEMSELVES WITH NO ONE STOPING THEM. IF WE WILL NOT GIVE THEM EVERYTHING THEY WANT, THE TERROR WILL START AGAIN ONLY WITH MORE POWER AND WORSE CONSEQUENCES.........ADMIT IT, YOU GUYS HAVE BEEN SOLD A LEMON AND FELL FOR IT..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אני פוחד מהם גם אם יביאו מתנות
לא רוצה טובות,
22/03/05 23:00
|
''מטרתם היתה רק לחלק משלוחי מנות לקראת פורים'' טוענים נערי הימין. תודה רבה. אין לנו צורך במשלוח מנות ו''בנדיבותכם''. החזירו מה שגזלתם מהמדינה ותעופו לנו מהפרצוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I don't think
david,
NY,
23/03/05 00:53
|
i don't think the gifts were for you.. they were for those who see the truth and support them!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משלוח מנות ע''ש גולדשטיין הצדיק
ל"ת
משלוח מנות,
לבני דודינו,
23/03/05 06:09
|
|
 |
דוד, תנסה לחסום את ברוקלין
גיל,
23/03/05 01:33
|
תבעיר צמיגים על הרחובות הראשיים בברוקלין ותחסום את התנועה לשעה ונראה איך השוטרים האמריקנים יתיחסו אליך.
חוצפן, אצלנו מתפוצצים באוטובוסים ואתה מהצד השני של העולם עושה כסף ומעביר לנו ביקורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
גירוש , גז , מה עוד בתכנית ??
ל"ת
בנצי-א,
22/03/05 22:59
|
|
 |
50.
ילדים טובים ירושליים
מרכזי,
22/03/05 22:58
|
מה זה מסכנים. ממש צדיקים. רוצים לסגור את הארץ ולא נותנים להם. ממש ילדים טובים ירושליים. קוזקים נגזלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
ילדים טובים ירושליים
מרכזי,
22/03/05 22:57
|
מה זה מסכנים. ממש צדיקים. רוצים לסגור את הארץ ולא נותנים להם. ממש ילדים טובים ירושליים. קוזקים נגזלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
have to admire these kids
alon,
23/03/05 06:32
|
at least these kids are fighting for their homes, these kids have moral. much better than the mesumamim in shenkin grown by the small.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קוזקים נגזלים
מרכזי,
23/03/05 08:22
|
אז שלא יתנהגו כמו ילדים מפונקים. והם לא מגינים על בתיהם. וחןץ מזה מה הקשר לשינקין ? אלו בשינקין לא שורפים צמיגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
no they are burning hashish
alon,
23/03/05 09:11
|
thats why the kids of shinkin are no good, thats the result of the smalls upbringing. the loss of morals and self control.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
המשטרה פועלת כסומא בארובה
נתי,
22/03/05 22:54
|
בני נוער בגילאי 16 מצליחים להתל במשטרה ולהציגה לעין כל כ''נחום תקום''. לאור התפקוד החלמאי של המשטרה אני מוצא עצמי מסיר את הכובע בפני הצעירים הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתי הטיפש המציאות ממך והלאה
אבי,
23/03/05 09:37
|
אתה פשוט מתנחל טיפש וממוצע שמנותק מהמציאות. חבורת מתנחלים מטומטים מסתובבים באוטובוסים עם צמיגים ומנסים לחסום כבישים (ולא מצליחים במיוחד) ועושים מזה ענין כאילו עשיתם את מבצע אנטבה. כל חמור יכול לחסום כביש. החלמאים הם המתנחלים חברים שלך שחושבים שזה מה שיעזור להם. אני מוצא את עצמי צוחק על טיפשים כמוך החיים באיזה פנטזייה... תתעורר - אתם בדיחה עצובה שכולנו משלמים עליה בדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SAYS ALOT ABOUT THE COPS
ל"ת
ALON,
23/03/05 08:59
|
|
 |
47.
הנה גירסה קצת שונה...
אברהם,
הרי יהודה,
22/03/05 22:54
|
|
 |
נו בטח ערוץ 7. אמת בהתגלמותה
ל"ת
כמו הפשקווילים,
בבית הכנסת,
23/03/05 06:12
|
|
 |
46.
IT MUST STOP
ALON,
22/03/05 22:53
|
COPS MUST REALIZE THAT THEY ARE PROTECTING THE LAW, NOT ABOVE IT. THE BRUTALITY MUST STOP BEFORE ISRAEL REACHES SITUATIONS LIKE THAT HAVE HAPPENED IN LA WHERE COPS WERE SPRAYED, BEATEN DOWN.THEM SELVES BY THE OUTRAGED PUBLIC.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
לא יאומן! הם לא מפסיקים לבכות!
ארד,
22/03/05 22:47
|
הם באים לחסום כבישים, הם מפירים את החוק, ובמקום שהדיון יהיה על המעשים שלהם הם תמיד נמצאים בעמדת בכיינות... ואז כל הדיון זה על איך הפרו את הזכויות שלהם... מבחינתי הזכות היחידה שמגיע למתנחלים זה לבחור את חברת ההובלות שבמהרה בימינו תגיע אליהם הביתה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקרוב אצלך, מיד אחרינו.
ל"ת
אילה,
מתנחלת גאה,
23/03/05 02:03
|
|
 |
מתנחלת גאה או מתנחלת בוכה?
ל"ת
החסר משוגעים,
אנוכי?,
23/03/05 06:14
|
|
 |
צודק במאה אחוז!!!!
ל"ת
גיל,
23/03/05 01:23
|
|
 |
44.
השוטר הרביץ לכם?תחזירו לו מכות
ל"ת
דב בינדר,
יהוד,
22/03/05 22:46
|
|
 |
גיבור גדול!!!
דני,
23/03/05 09:38
|
אני בטוח שאתה חנון קטן ומסכן שיודע להיות גיבור רק מול המסך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד דגמה כיצד הימין חותר תחת
הנתנייתי,
22/03/05 23:24
|
אושיות המדינה. תמשיכו לקעקע את השלטון אחרי שגרמתם לשלטון המרכזי בתוך הקוו הירוק להחלש ולהפסיק להגן על אזרחיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד לי, אתה חי בסרט???
ל"ת
אילה,
מתנחלת גאה,
23/03/05 02:01
|
|
 |
43.
ליבי אתכם - הצליחו למעננו
ל"ת
אוסקר,
22/03/05 22:41
|
|
 |
42.
If true-jail the policemen
ל"ת
AMR,
22/03/05 22:40
|
|
 |
41.
חבר'ה מי שלא יודע אז..
ידיעה מרעישה,
22/03/05 22:36
|
אשקלון יותר קרובה לעזה מאשר עזה לגוש קטיף. גוש קטיף זו לא הבעיה אלא אשקלון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התכוונת לעיר שהערבים קוראים
נשר,
23/03/05 00:48
|
|
 |
40.
משטרה? קג''ב!!
יואב,
תל אביב,
22/03/05 22:13
|
עוצרים אוטובוס מלא אנשים כיוון שהם מתנגדים לגרך הממשלה. אם יש לכם הוכחות, תציגו אותן! ואם לא, שלמו לכל אותם אנשים מאות שקלים לשעה על הביזוי החצוף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשלמו לנו על שמחזיקים אתכם שם
דין,
וחשבון,
23/03/05 01:36
|
מליארדי שקלים נשפכו על הווילות המפוארות שלכם ובתי הפאר שבניתם לכם על קרקע לא שלכם מכספים שהיו מיועדים לבריאות, תשתיות ועיירות הפיתוח.
לא טוב לכם עם החלטות הממשלה שנבחרה על ידי רוב עצום? תעזבו את הארץ או שתקימו מפלגות טובות יותר. העם רוצה שלום ונמאס לו מה''אהבה שתנצח'' שאתם מרעיפים עליו בצורת פקקים ובזיון זכ השואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתך רצופה שקרים
יואב,
תל אביב,
23/03/05 08:45
|
די אם נזכיר שהממשלה אכן נבחרה ברוב עצום, אבל על מנת לבצע את המדיניות ההפוכה בדיוק, והגירוש הינו הפרת חוזה בין הנבחר לאזרח באופן הנקלה ביותר. על עניין המיליארדים שנעלמו בקיבוצים, באוניברסיטת ת''א, ובתיאטראות, אפילו לא צריך לדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעצור ולא נשלם. קפוץ לנו!
ל"ת
קפצון,
22/03/05 23:44
|
|
 |
הצלחת להתנחל בלבבות. כל הכבוד
ל"ת
עכשיו תקרא,
לי סמול,
23/03/05 06:16
|
|
 |
39.
זה לא מספיק
מיקי,
תל אביב,
22/03/05 22:09
|
צריך להמשיך יותר חזק יותר כבישים עד שנעצור את הדיקטטורה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
זה עדיף ..
אנדרה,
רמת גן,
22/03/05 22:04
|
עדיף לעצור מאשר לעקור עדיף צמיגים מאשר בתים טובים המפגינים יותר מהמגרשים
איפה הסבלנות, היכן הסובלנות ? אם טוב למות בעד ארצנו, אז בטח טוב להמתין כמה דקות בעדה !
תחי הציונות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
שכל התומכים יפנו את החוסמים
הנתנייתי,
22/03/05 22:04
|
לכבישים שהם נוסעים בם ושיהנו ממשחקי החסמבה האלה . שיניחו לאזרחים העובדים משלמי המיסים הכפופים לחוקי המדינה לשוב לבתיהם אחרי יום עבודה ממושך (מושג זר לחלק ניכר מן המתנחלים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה מכיר בכלל מתנחלים?
hop,
23/03/05 00:15
|
|
 |
36.
כל הכבוד! להפיל את הרודן!
ל"ת
נעמי,
22/03/05 22:02
|
|
 |
35.
מתי יתחילו להילחם בטרור??
ל"ת
!,
22/03/05 21:58
|
|
 |
אתמול המשטרה התחילה והצליחה
הלוחם,
בטרור,
23/03/05 01:37
|
הצליחו לעצור אוטובוס מלא באנשים שרצו לפגוע בדרכי התחבורה של ישראל. כל הכבוד לכוחות הבטחון על הסיכול המוצלח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אין ברירה אחרת
ימיני קיצוני,
22/03/05 21:56
|
הם רומסים אותנו! זורקים אותנו מהבית!!! מה רציתם שנשתוק שנשב בשקט??? לא התייחסתם אלינו עכשיו תצתרכו לחכות בפקק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
קץ לדיקטטורה!!!
לירן,
נהריה,
22/03/05 21:54
|
כיצד ניתן לדרוך על העם ולנצל את הדמוקרטיה לדיקטטורה?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
האמת בוערת...
צביקה,
באר שבע,
22/03/05 21:50
|
אי אפשר יותר להתעלם ממסירות נפשם של המגינים ואפילו אם דרכם לא מקובלת על הציבור... מי לא היה מגיב כך אם היו עוקרים אותו מהבית?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרגע הצדקת את הטרור הפלשתיני
ל"ת
אבי,
טבריה,
23/03/05 08:48
|
|
 |
31.
אשריכם לגמרי!!!
יוסי,
ירושלים,
22/03/05 21:48
|
יישר כח למתיישבים האידיאליסטים שלא נשברים משום רוח חולפת ויסודותם מבוססים ואיתנים על התנ''ך שהוא מורשתנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מי יודע מה עשו לחוסמי איילון?
רבנו תם,
22/03/05 21:43
|
שלחו אותם הביתה בערבות ובזה נגמר הסיפור? אז מה הפלא שהם ממשיכים להשתולל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאן זה כבר באחריות בתי המשפט
אבי,
23/03/05 09:39
|
|
 |
29.
שלטון בולשביקי...
אלעד,
כוכב יאיר,
22/03/05 21:42
|
תפסיקו לסתום פיות לאנשים... מושחתים, נמאסתם!!! אסור לתת לממשל הדיקטטורה להמשיך לרמוס את האזרחים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה, לחסום כבישים יותר טוב?
ל"ת
מישהו אחר,
23/03/05 00:59
|
|
 |
28.
הסיקריקים בפעולה המשך יבוא
המזהיר בפתח,
22/03/05 21:41
|
אלה הם צאצאי הסיקריקים מסוף תקופת הביית השני. הם הופיעו כאן והמשך פעולתם תהיה הרבה יותר קיצונית כדורים יתעופפו באויר מלחמת אזרחים בפתח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
כל הכבוד!!!
יחזקאל,
נתניה,
22/03/05 21:40
|
איני מסכים אולי עם המפגינים אבל המציאות מראה שרוחם של האנשים האלה תוססת ובוערת לשנות את המצב.. מה עושים?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
צריך לשקול מחדש את המצב...
עידו,
כפר סבא,
22/03/05 21:38
|
אי אפשר להתעלם מהמפגינים שכואבים את כאבו של העם בד בבד עם הארץ שאינה חשובה להם לא פחות... ראש הממשלה צריך לחשוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני יכול להרגיע את עידו
מייצגי העם,
איזה עם?,
23/03/05 06:28
|
המתנחלים לא מייצגים את עם ישראל. עם ישראל כבר לא מאחוריהם. הבשורה הטובה מבחינתם זה שהם יכולים לאכול שעועית כאוות נפשם אם רצונם בכך. אין צורך להתאפק. רק שלא יחסמו כבישים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
תפסיקו לסלף את המציאות...
איציק,
חיפה,
22/03/05 21:36
|
הייתי חסומה והמפגינים אינם קיצוניים והם שומרים על סדר ונעימות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד מתנחלת מתחזה
ל"ת
איציק,
חסומה,
22/03/05 21:58
|
|
 |
וחיפה זה בדרום...
ל"ת
מוטי,
חיפה,
22/03/05 21:57
|
|
 |
24.
היום השתכנעתי!!!
יעל,
תל אביב,
22/03/05 21:35
|
התקשורת במדינה מושחתת וחברה שלי סיפרה לי ת'אמת... אסור לעקור יהודים מהבית!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד מתנחלת מתחזה
ל"ת
לא קונים,
את הספין,
22/03/05 21:57
|
|
 |
עכשיו
סילבי,
חיפה,
22/03/05 21:51
|
עכשיו מתעוררים הרבה אנשים לעובדות פשוטות מאד: המדינה שלנו מתכוננת לגרום עוול נוראי ליהודים שאם היו עושים אותו באותם תנאים בכל מקום אחר בעולם היינו צווחים עליהם בקריאות בוז של אנטישמיות נוראית! המשטרה אכן בפאניקה, קודם כל מהעובדה הפשוטה שכל משטרה הפועלת עבור משטר בולשביקי כמו זה שלנו עובדת נגד כל צדק, ממציאה פרובוקציות, בקיצור: פועלת עם מצפון מלוכלך. אין מה להתייאש. הצדק יוצא לאור הרבה יותר מהר ממה שהפושעים חושבים, ובמיוחד כשרוב מוחלט מודע היטב לאמת הפשוטה. לא להתבייש לומר שוב ושוב את האמת עד שהשקר יתמוטט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת היא שקר והשקר אמת
ל"ת
סילבי מה''רוב'',
עאלק,
22/03/05 22:15
|
|
 |
האמת
סילבי,
חיפה,
22/03/05 22:52
|
האמת היא שכל יהודי שגר בארץ הזאת כדאי לו להבין בהקדם האפשרי שצריך להחליט אם הוא יהודי עם כל המשתמע מכך, כולל ארץ ישראל, או שהוא נולד כזה בטעות. מי ששייך לקבוצה הראשונה, שלא יעשה שקר לנפשו לחשוב שיחיה פה יפה עם הערבים: הם הפנימו את זה היטב: או הם או אנחנו. מי ששייך לקבוצה השניה, שיברח מפה מהר ואולי הגויים בגרמניה או בצרפת או בספרד או באנגליה וכו' יסכימו לקבל אותו יפה בלי להזכיר לו כל רגע מי הוא באמת. והאמת היא אמת והשקר הוא שקר, וכל תיחכום ופילסוף לא יוכל לשנותם. לילה טוב, סילבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוצפנית כמו כל המתנחלות
ג'פטו,
22/03/05 23:57
|
חוצפתך התהומית: לומר שכל מי שלא מסכים עם דעותייך הקיצוניות עד טירוף שיעזוב את הארץ! תלכי ללדת ילדים. בזה את והחברות שלך טובות מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ג'פטו , יש לך בעייה בפוריות ?
קלינקה,
23/03/05 09:45
|
|
 |
23.
חיבים חיבים לקרוא
כולם אבל כולם,
22/03/05 21:24
|
שמעתם על מטה הרוב שהרגן הפגנה שהיו בה 10 אלפים גג אפשר להגיד שהיה שם 500 שוטרים ועוד 30 צלמים בקיצור ועוד אלף שהיו סתם במקום אז גם אם באמת 10 מטה הרוב זה 200 אלף מדברים פה על מאות לא על עשרות בקיצור לכל השמאלנים ייבשתם את עצמכם לכו לישון יותר טוב בשבילכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה רעל כמה זי'פה כמה נמוך
ל"ת
יאיר,
23/03/05 01:21
|
|
 |
אז מה? הפינוי יקרה למרות זה!
ל"ת
ויזתא,
22/03/05 21:35
|
|
 |
22.
המשטרה רודפת ימנים-אפשר להרוג
שוקי,
22/03/05 21:19
|
|
 |
דמעות תנין
ל"ת
א. מור,
אשקלון,
23/03/05 06:47
|
|
 |
21.
כל הכבוד, המשיכו כך!!!
אורי,
תל אביב,
22/03/05 21:18
|
תראו איך מתעצבנים מחסימת כביש ל20 דקות.... תחשבו איך הייתם מגיבים אם היו רוצים לגרש אותכם מהבית!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ל11-המנוולים הם השמאלנים הצבוע
ל"ת
גינת,
22/03/05 21:17
|
|
 |
19.
מי שראה את הפרחחים הללו מבין ש
מתנגד לפינוי,
22/03/05 21:16
|
כל מי שראה את הפרחחים הללו חובשי הכיפות הבין שהם סתם פרובוקטורים שמזיקים לענין ארץ ישראל. אני מצפה ממשטרת ישראל שתפעיל כוח ותפנה את חבורת הסהרורים הללו מהכביש.
ישראלי שמתנגד לפינוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו לא סהרורים
אורן,
יבנה,
22/03/05 22:06
|
אנחנו נלחמים על כבודינו לא ניתן שיזרקו אותנו מהבית כ''כ בקלות ואנחנו נחלק עגבניות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפנים את יבנה?
ל"ת
אברהם,
אור כשדים,
23/03/05 08:45
|
|
 |
הם בכלל פרובוקטורים של השב''כ
אבישי,
22/03/05 21:47
|
|
 |
18.
מאבקם צודק-למגר השמאל הערבי
ל"ת
רון החילוני,
22/03/05 21:14
|
|
 |
17.
הצליחו במעשיכם
עוזי,
ר''ג,
22/03/05 20:59
|
תוציאו את העם מהאדישות כי הדמקרואטיה נרמסת. ואתם האחרונים שמגינים עליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה דמקרואטיה?
ל"ת
עוד,
אנאלפבית,
22/03/05 21:34
|
|
 |
הוא באמת אנלפבית אבל הצליח לו
אליעזר בן יהודה,
22/03/05 21:49
|
|
 |
עוד טווס מהסמול
Avi Ecuador,
23/03/05 05:11
|
|
 |
דמוקרטיה בסגנון האוסטאשי
ל"ת
לאליעזר, עוזי,
לא יבין,
22/03/05 22:12
|
|
 |
16.
במוצ''ש אל תחסמו יש משחק
ל"ת
אבי,
22/03/05 20:58
|
|
 |
15.
אם הם היו ערבים...
אילי,
22/03/05 20:54
|
אם ערבים היו חושבים לעשות דבר כזה - עוד לפני ביצוע היו משליכים אותם לכלא על תכנון פעילות טרור... תמשיכו במעשים האלו - השנאה אליכם ולמעשיכם הולכת וגוברת. עוד מעט קט ותמצאו את עצמכם בלי מי שיסכים להשליך את נפשו כדי להגן על טרוף הנפש שלכם שאין לו בושה ואין לו שמץ של כבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מודיע לך רשמית
חשל,
22/03/05 21:18
|
שאם היו רוצים לפנות אותך מהבית שלך ולהרוס את כל הסביבה שלך גם אתה היית רואה פעולות כאלה כלגיטימיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
רקש לא יחסמו במוצ''ש!! במשחק
ל"ת
סיבוני,
22/03/05 20:49
|
|
 |
13.
בטרור לא תנצחו אותנו
פסיה,
22/03/05 20:43
|
והנימוק המוחץ מדוע אין להתנתק מגוש קטיף הוא כי הם המתנחלים יעשו לנו את המוות. כבר ארבע שנים אנו מנסים לצרוב לפלשתינים בתודעה שהטרור לא יכניע אותנו, ונראה שהם מתחילים להבין. לכמה זמן יזדקקו המתנחלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל הטרור הפלשתינאי ניצח...
אלי כהן המיתנחל,
גוש קטיף,
22/03/05 21:07
|
עובדה,גם שרון הגיבור-שהכריז השכם והערב,שאין לסגת תחת אש,שאין להיכנע לטרור,שרק במו''מ ניתן להגיע להסדר ועוד ועוד...-החליט להתנתק מגוש קטיף,לבצע טרנספר שלא מרצון לתושביו ולאפשר לפלשתינאים לקבל את השטח שכה רצו,אומנם לקח לפלשתינאים יותר מארבע שנים של טרור ורצח,אבל הם ניצחו,ובגדול,אגב,אנחנו-התושבים בגוש קטיף-לא ''נישברנו'',שרון כן,ובאשר להפגנות,אם מתבצעים מעשים לא חוקיים יש לטפל בהם במסגרת החוקים הקיימים,ולא במסגרת חוקים ''מיוחדים'' שבאים להפלות בין אזרחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטרור הערבי ניצח, לדאבוני
יוסי,
צפון,
23/03/05 00:03
|
אלי כהן, לצערי אתה צודק.הערבים פועלים לפי שיטת הסלמי, כל פעם לוקחים קצת. בעזרת ה ''סמולנים'' מתוכנו הם מצליחים בגדול, וכל יהודי שמתנגד לפינוי נהפך ל-''ימין קיצוני''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יכול להיות שאתה צודק, אבל...
מוטי,
אפרת,
22/03/05 21:54
|
אלי יקר אין ספק שהמצב עבור המתנחלים אינו קל. לפנות את הבית, לעבור למקום חדש, הסתגלות חברתית, מציאת עבודה, ילדים, ועוד בעיות קשות שאין להקל בהן ראש. אבל במדינה כמו שלנו לממשלה אין ברירה והיא חייבת לקחת החלטות קשות, ותמיד יהיו מגזרים שייפגעו - אפילו אם לפעמים זה לא נראה על פני השטח. נכון אנחנו דמוקרטיה וזה יתרון ענק - אבל כל דמוקרטיה מגינה על עצמה בחקיקה המתאימה את עצמה למצבים ותןפעות חברתיות. במקום להתלונן על אפליה, כדאי לנו - לכל האזרחים - לכבד את החוק, כי מחר קבוצות אחרות יעברו על החוק בשם היותם צודקים לדעתם, וכך כולנו רק נסבול - עד סכנה של מלחמות אחים. חוץ מזה תסתכל על עצמך - האם האושר שלך מותנה באבן זו או אחרת, בחלקת אדמה או בבית ? אני בטוח שלא! אני בטוח שאתה יכול להיות מאושר בכל מקום שבו תהיה - אם תרצה בכך. ולכן - מכיוון שהזמן של כולנו כאן על פני האדמה מוגבל, אני מציע לך לזרום עם מה שיש ולהוציא ממנו את המקסימום עבורך ועבור משפחתך - ןכך באמת תזכה לאריכות ימים והרבה כיף - ושאחרי ימשיכו להיות תלויים באבנים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה ומטעה,אין כאן עניין
שי,
22/03/05 23:56
|
אישי כלל ועיקר. זה מאבק נגד עצם העובדה שחברה הישראלית,וגם כך אתה נשמע בעצמך- היא חברה מופקרת ומפקירה את מיטב בניה וחוליה ואזרחיה למיניהם. אתה אולי טוב לך בחיים. אבל כשתיקלע לצרה ותראה היכן ממוקמת התרבות שלנו,תבין שאותו מקום ואותה אוכלוסייה מופלאה שסבלה והופקרה,לא בחינם הופקרה אלא דווקא בשל היותה חברה אצילה ומסורה. אתה צריך להתבייש בתפיסת העולם המופקרת שלך. אף-אחד לא נהנה לחטוף אלפי פצמרים ולהיות מבסוט מאותו מקום- קצת שכל לא יזיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושוב אנו למדים מפי הסוס
לידידי שי,
התרבותי,
23/03/05 06:39
|
כמה נפלאה התרבות הגולדשטיינית וכמה חסרי תרבות הם החילונים.
קרא בספר בראשית. אם אדם וחווה לא היו חוטאים הם היו מסתובבים ערומים עד היום ומיישמים Make love not war
אני מעדיף את תרבות החילונים שהיתה לפני אכילת התפוח מעץ הדעת על ''תרבות'' יגאל עמיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש קשור !!!
אריאל,
23/03/05 09:59
|
דמגוג זול , שולף ארנבים מהכובע , מבלבל ת'שכל עם כל מני השקפות תרבותיות חולת , ולא קשור ולא עניני כלל ,אולי תקרא שוב את מה שכתב שי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
יש פתרון למתפרעים
רני,
22/03/05 20:37
|
כמו שגדר הבטחון עוצרת טרוריסטים, היא יכולה לעצור כניסה של מתנחלים מתפרעים לתחומי הארץ. שיעשו מחסומים בצומת תפוח. ולמתפרעים שלא מתנחלים (שמתם לב שכולם דתיים?), להפסיק את המימון הממשלתי, כל מתפרע יאבד את הזכות למימון הלימודים שלו בישיבה או בכולל. אם זה מה שמלמדים שם שיעשו זאת על חשבונם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואללה רעיון!
מרינה,
באר שבע,
22/03/05 21:57
|
גם לסטודנטים שמתפרעים, וגם להסתדרוטניקים שמתפרעים, וגם לעובדי נמלים שמתפרעים, וגם לאנרכיסטים שמתפרעיםץ נחסוך ככה הרבה כסף מהמדינה ואולי גם נישאר בלי מדינה. תמשיך עם העיצות שלך! תגיע ככה רחוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מי שחותר נגד המדינה
ל"ת
שילמד על,
חשבון עצמו,
23/03/05 01:02
|
|
 |
הגזמת אדוני
ל"ת
אבי ריבק,
22/03/05 20:58
|
|
 |
11.
מנוולים נמאסתם
ל"ת
איציק,
נתניה,
22/03/05 20:35
|
|
 |
10.
המתנחלים שולטים במדינה
סער,
22/03/05 20:33
|
המשטרה, היועץ המשפטי, הפרקליטות ובתי המשפט לא יעיזו לגעת בהם.
מניסיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
חלקם בדרך לחלוקת משלוחי מנות!
טלי,
נתניה,
22/03/05 20:28
|
הפסיקו ללבות את השנאה למתנחלים! כל האוטובוס ה''עצור'' היה בדרך לחלוקת משלוחי מנות לאזרחי ישראל! או שגם זה עכשיו לא דמוקרטי...... המשטרה תשחרר אותם בקרוב מאד, אך התקשורת כמובן לא תתקן את הטעות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משלוח מנות? הצחקתם אותי
איציק,
תל אביב,
22/03/05 20:46
|
המתנחלים כבר מזמן שכחו דרכי נועם מהן. בפעולות האלימות מביאים המתנחלים זעם ושנאה כלפיהם. אם עתה הייתי אדיש להתנתקות, היום אני מוכן להתנדב ולעזור ליישומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא בטוח שהייתי מאמין לשלטו
jak,
22/03/05 21:21
|
לשלטון במקרה הזה יכול להיות שמונעים מהם להגיע ולמחות בדרך דמוקרטית (אנחנו נחשבים עדיין דמוקרטיה?) והתקשורת שהיא שלוחה כרגע של השלטון מסובבת את זה ככה שזה יראה כאילו הם ניסו לחסום כבישים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, זה השב''כ שחוסם
ל"ת
כבישים,
22/03/05 21:33
|
|
 |
משלוח מנות לנוסעי כביש
ל"ת
החוף,
22/03/05 20:38
|
|
 |
צמיגים,זה משלוח מנות חדש ?
ל"ת
que bon,
22/03/05 20:38
|
|
 |
8.
תחסמו תחסמו
Avi Ecuador,
22/03/05 20:23
|
לא יעזור לכם אפילו אלוהים. פרוק תפורקנה ההתנחלויות עד האחרונה שבהן. אלוהים שונא נאצים אפילו אם קוראים להם אבי אקואדור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
את האוטובוס מהר ברכה שילם
משלם המיסים,
הישראלי,
22/03/05 20:01
|
ואני לא אתפלא אם כמה משרדי ממשלה מעורבים במימון הפרות הסדר של המתנחלים. מועצת יש''ע הממומנת על ידי משרד הפנים בטוח מעורבת במימון המתפרעים, אבל מי כבר יחקור את זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
זאת תכלית הדמוקרטיה
אבי,
בית דגן,
22/03/05 19:58
|
להפגין לחסום כבישים לשבש את החיים במדינה, ואם המשטרה רוצה שתעמיד את המפגינים לדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה היא שסוכני ''הדמוקרטיה''
אור,
ירושלים,
23/03/05 08:43
|
התחנכו בשטחים. לחבר'ה האלה יש מזל שהם יראו שופט לפני שימשיכו את המעצר שלהם בהשוואה לקורבנות האחרים של המשטרה והצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ANTI-CORRUPTION DEMONSTRAITORS
ALON,
22/03/05 19:57
|
MASSES OF ISRAELIS SHOULD BE OUT ON THE STREETS BLOCKING TRAFFIC AND DEMAND THE GOVERMENT WITH ITS DIRTY POLITICIANS THE SUPREME COURT DIRTY JUDGES TO RESIGN.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל-
grizzly,
down town,
22/03/05 20:43
|
go fuck yourself-u stupid asshole-u have no idea of what this is all about-you wouldn't dare even thinking about such acts where ever you are -especialy-in the usa
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Americans NEVER accept transfe
amir,
23/03/05 00:32
|
in America no descent American will accept a transfer !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
THE LEVEL OF YOU RESPONSE
ALON,
22/03/05 21:38
|
IS AN INDICATOR OF THE LEVEL OF YOUR INTELIGENCE. MAYBE YOU HAVE NO IDEA WHAT THIS IS ALL ABOUT FROM YOUR SAFE HAVEN OVER SEAS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
יופי תמשיכו ככה , עוד 2%
ל"ת
בעד,
ההתנתקות,
22/03/05 19:50
|
|
 |
3.
לכלא
Avi Ecuador,
22/03/05 19:49
|
למה לא מכניסים לכלא לשנה על הבערות צמיגים וחסימת כבישים??? אין חוק במדינה הזו יותר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסוף V עוד מנה של מיים?!
Avi Ecuador,
22/03/05 23:22
|
|
 |
לא מכניסים גם שמאלנים לכלא
ל"ת
סס,
22/03/05 20:34
|
|
 |
עוד לא עשיתם חוק נגד שמאלנים
ל"ת
עוד אוהב,
דמוקרטיה,
22/03/05 20:39
|
|
 |
2.
כל הכבוד!
חיים,
ת''א,
22/03/05 19:45
|
|
 |
1.
אין דמוקרטיה בישראל,מותר לחסום
חזקו ואמצו,
22/03/05 19:44
|
|
 |
אכן אם מותר לחסום אז
ל"ת
אין,
דמוקרטיה,
22/03/05 19:57
|
|