 |
41.
ש''ס תשלם על התנגדותה למשאל עם
ל"ת
יהודית,
נתיבות,
23/03/05 18:49
|
|
 |
40.
חוק משאל עם צריך אולי
Avi Ecuador,
23/03/05 15:55
|
להיות בקשר לניתוק, לא בקשר להזזת תושבים, עותק: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/804/113.html שרון היום בביצה טובענית שהיום הוא מאיים לקחת את כל עם ישראל איתו; להביא לחידוד הקצוות, לקרע ושנאה בעם, לפירור ולחוסר מוצא. שרון מחושק להבטחות שנתן בהבל פיו ולגאווה טיפשית. הולך כשור דורס עם הראש בקיר, שום דבר לא ישכנע אותו, בולדוזר שיהרוס את כל שיעמוד בדרכו. משל יותם של דורנו. היה עדיף שילך לחווה שלו או רצוי לבית אבות 5 כוכבים ושכולנו נאחל לו שם כל טוב. שידעו כל אלה שתומכים בו שעם ישראל בעתיד יראה בם אסון וצלקת מבישה. עותק: פינוי לא צריך להיות בשום מקרה לא מיהודה ושומרון לא מעזה ולא מרמת הגולן ולא משח מוניס. אפילו לא לאחר משאל עם!!! ושהימין לא יתפטה לשטויות ולהונאה של השמאל האוויל. גם אם עם-הארץ יחליט על בריחה שיקראו לה ניתוק. כמו שחיים יהודים בארצות הברית, באירופה, בקו הירוק ''במדינות ערב'' ויש ''שלום'' ולא חוששים לחייהם ולא צריך צבא חלמאי שישמור שם, גם בפלסין מערבית לירדן חס וחלילה, יוכלו לחיות יהודים. וכמו שהפלסטינים ה''ישראלים'' יכולים לחיות בקו הירוק ולא צריך צבא פלסטיני שישמור עליהם בחלם מפני שאהידים יהודים אני מבין שגם אותם לא יפנו. אז אם יהיה שלום למה לפנות? ואם אין ולא יהיה שלום אז שוב למה לפנות?! משהו לא מסתדר לי עם ההגיון של מנהיגי חלם ועם הארץ.
ודרך אגב אם הימין מתפטה להתנתק מהשכל וההגיון ולעזוב, עליהם לחשוב על דרגה אחת קדימה; יהיה עליהם להמשיך לבנות את פלסטין ולהפוך למדינה דו לאומית פלסטינית ישראלית בקו הירוק כשהערבים יהפכו לרוב, להלחם בתחנות רוח ללא תקווה (דון קישוט), בשביל מה ומי?! עדיף שיקחו את הפיצויים, יגשו לשגרירות האמריקאית או האוסטרלית במאורגן יקבלו אזרחות שם ויקחו את המשפחות ואולי יקימו יישוב שם ביחד, בחלם גם יתנו להם משכנתא, למה לא?! בשביל מה גליל ומדבר, שילכו השמאל לשם. השמאל בעתיד יצטרך להלחם על נפשו ולא יבין למה הפלסטינים הטובים לא אוהבים אותו או לפחות רוצים שיחיה ביניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מאזניים ...
עובדיה,
אסף,
23/03/05 14:48
|
-לעם ישראל עובדיה יוסף - ש''ס ועזמי בשארה מבל''ד.
הצד היהודי של היהדות, כל הכבוד לרב ראשי בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
בסך הכל מה קרה?
YZ,
23/03/05 14:34
|
תשע ח''כים הודיעו שהם אימפוטנטים, לא מסוגלים להחליט ומבקשים מהעם שיחליט במקומם. יש עוד כמה כאלו בכנסת! בפעם הבא, בבחירות, על תצביעו עבור רשימות שיש בהן ח''כים אימפוטנטים כאלו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אין שום מצווה אידיוטית
כזאת,
23/03/05 13:51
|
התורה ציותה לשמוע לכהנים המשרתים בבית המיקדש ולשופטים שבסנהדרין ולא לסור ימין או שמאל מהדברים אשר יורוך על פי התורה, שוב מדובר כשבית המקדש קים וכשיש סנהדרין, על כהנים המשרתים ועל שופטים שבסנהדרין ולא בעמי הארץ שמחשיבים את עצמם לחכמים ולשופטים, ולשמוע להם גם אם יאמרו על שמאל שהוא ימין זה רק אחד מסילופי המקרא על ידי רבנים, רק אידיוט מוחלט מאמין לכל מה שהם אמרו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
חוק מיותר כי אינו תופס לשטחים
אוהב חוק,
23/03/05 13:40
|
קראתי את הצעת חוק משאל העם המתיחסת לשני נושאים בלבד והם ''א. ויתור על שליטה בשטח שעליו חל המשפט, השיפוט והמינהל של מדינת ישראל; ב. ויתור על שליטה בשטח משטחי ארץ ישראל המוחזקים בידי מדינת ישראל כשנדרש ליישום ההחלטה פינוי אזרחים או תושבים ישראליים המתגוררים כדין בשטח כאמור.'' היות ועל רצועת עזה וצפון השומרון לא חל השיפוט הישראלי, ועובדה רוב התושבים אינם אזרחי ישראל, והיות ועפי החוק הבינלאומי אזרחי ישראל אינם יושבים שם בדין, אלא בניגוד לאמנת זנבה הרביעית מ 1949, אז חוק משאל העם אינו מתיחס אליהם. חוק מיותר אם כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרשנות ערבית של החוק..........
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
23/03/05 14:56
|
|
 |
הפעם אני מסכים אתך בקשר
ל"ת
לבור.,
-אלי-,
23/03/05 15:25
|
|
 |
אתה מבלבל את המוח
YZ,
23/03/05 14:17
|
המילה ''כדין'' בחוק מתכוונת לחוק הישראלי ולא לחוק הבינ''ל.
הרבה מאוד מדינות בעולם לא מכירות בירושלים כבירת ישראל. אז מה? היא לא בירת ישראל ''כדין''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא את מה שכתבת ותווכח שאתה
ל"ת
סותר את עצמך,
23/03/05 14:07
|
|
 |
35.
לקרוא ואח''כ לדבר!
עו''ד,
ת''א,
23/03/05 13:11
|
עצוב, ואפילו קצת עלוב, לראות את כל המתלהבים והמתלהמים נוכח מה שנדמה להם כהזדמנות לעשות סדר חדש במדינה באמצעות חוק זה. חבל שכדרכם של ישראלים, אנשים מדברים לפני שהם לומדים נושא. מוצע להיכנס להצעת החוק באמצעות ה-link דלעיל, ולהבין שהוא מוגבל ומסויג את נסיבות של החלטות בהקשרים טריטוריאליים מאד מסוימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעו''ד מ''תל אביב''
משפטן,
כאילו,
23/03/05 13:44
|
זה לא משנה שהחוק הספציפי מוגבל. אם אתה עו''ד, אתה בודאי יודע מה כוחו של תקדים. ברגע שהעקרון של משאל עם מבוצע פעם אחת, נוצר תקדים והוא יבוצע בפעם הבאה ביתר קלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אם חוק משאל העם יעבור במליאה
פרחיה,
23/03/05 12:42
|
כל בר דעת יודע שהצעת חוק משאל העם תיפול במליאה, מכיוון שכל מפלגות השמאל והמרכז וגם שס יצביעו נגדה, כך שהחלטת הועדה אינה אלא נסיון לעשות שריר. אך גם אם יתקבל חוק משאל העם, נניח שכל המתנגדים ילקו בשלשול ברגע ההצבעה, גם אז שני שליש מהציבור תומכים בהתנתקות, והדלת שנפתחה למשאלי עם, על כל נושא, תנוצל כדי לשנות כמה דברים במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבים בהלם !!! שמאלנים בלחץ???
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
23/03/05 15:00
|
תמשיך בהזייותך.
עם ישראל חיי וקיים!!!
מדינת ישראל מדינת יהודים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
''לך כנוס את כל היהודים''(ד,ט''ז)
ל"ת
מגילת אסתר,
משאל עםםםםםם,
23/03/05 12:41
|
|
 |
32.
המוסר הכפול של לפיד !
אנטי יוכוס,
23/03/05 12:28
|
כולם זוכרים את קריאתו של לפיד למצנע אחרי הבחירות להצטרף לממשלה, הוא שאל את מצנע בתקשורת, ואני מצטט: ''טובת המפלגה שלך חשובה מטובת המדינה?'' אז מה שטוב לאחרים כנאראה לא טוב ללפיד כי היום טובת המפלגה שלו חשובה לו מטובת המדינה וההתנתקות.
אנטי יוכוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי,הגעת לידיים של ישי וש''ס!!
יגאל כהן,
רחובות,
23/03/05 12:41
|
|
 |
פרץ, מה שלומך???
אנטי יוכוס,
23/03/05 13:15
|
ספר לכולנו כמה הגיע לידיך מה-70 מיליארד ש''איבדתם'' לפנסיונרים שם בהסתדרות? לגבי התקציב- נחיה ונראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
החילוניים מיעוט - עובדה!
אבישג רביב,
חולון,
23/03/05 12:13
|
השנה ילמדו בכיתה א בממלכתי רק 27% ובדתי והחרדי - 51% (השאר ערבים) - לכן מה יש לחשוש ממשאל??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נשמע טוב מדי
בני,
23/03/05 12:52
|
מאיפה הנתונים ? אני יודע שהחינוך הדתי בעלייה מתמדת אבל עד כדי כך ? מאיפה לחקת את הנתונים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנתונים מועדת דברת
ל"ת
אבישג,
23/03/05 14:43
|
|
 |
30.
סוף סוף זז משהו
רוני,
23/03/05 12:13
|
ראו כאן, אנשים התעוררו. לחצו על התנועה לדמוקרטיה אמיתית http://www.sysmonet.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
יום חג לשמאל הישראלי
חייך רביץ אכלת,
אותה,
23/03/05 12:12
|
במשאל עם יש אפשרויות אין סוף . בניגוד לכנסת שקשה להעביר החלטות חשובות והשמאל צריך להיכנע כדי לקדם את השלום \(כמו שהיה בתקציב אתמול) , משאל עם מאפשר לשנות דברים במדינה עם קידום השלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד שמאלן מנותק
בנימין,
23/03/05 15:52
|
אתם מיעוט בכל התחומים. כל משאלי העם שלא תרצו - אתם תפסידו. אין רוב אפילו להתנתק מעזה, הדבר הכאילו הכי קונזנסואלי שלכם, אז על תחלום על ויתורים אחרים, או על יותר חילוניות במדינה - כי אין מה לעשות, לא רק שאתם מיעוט, אתם גם הולכים ונעשים מיעוט קטן יותר כל יום שעובר. זה מה שקורה כשמעדיפים לגדל כלבים על ילדים (זה לא סטאראוטיפ - אני גר במרכז ת''א ורואה את הכלבים במו עיניי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
עוד 150 יום מתנתקים יא מנייק
ל"ת
ספי,
23/03/05 12:02
|
|
 |
מתנתקים מהמציאות מה קורה אחרי
בוזגלו,
23/03/05 12:21
|
ההתנתקות . פיגועי הטרור יחזרו במלוא העוצמה . וצה''ל ידרש למבמע חומה מ''ס 2
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
זה לא חוק משאל עם
מנחם,
23/03/05 12:01
|
אלא ''החוק נגד ההתנתקות''. אם הוא עובר - הולכים לבחירות. כולי תיקווה שהוא לא יעבור אבל במקרה שכן, זכרו את דברי, החרדים יצטערו ויכו על חטא עד סוף ימיהם על שהצביעו עבורו. החוקים הבאים שיעברו למשאל עם יהיו כו-לם חוקים אנטי דתיים ואם הם לא יעברו היום, הם יעברו עוד כמה שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משאל עם=דמוקרטיה
רב העם קובע,
24/03/05 00:19
|
רבנים או ממשלה שקובעת עובדות נגד רצון העם=דיקטטורה. ואף על פי שישנו אלמנט מצומצם ביותר שעדין שואף לשלטון דיקטטורי, רב בני האדם כולל רב היהודים בעולם סולדים מעצם הראיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון טעות
ל"ת
עצם הרעיון,
24/03/05 04:44
|
|
 |
26.
מצויין,מעכשיו משאל עם על :
סוף מעשה במחשבה,
תחילה,
23/03/05 11:56
|
פינוי ירושלים המזרחית (להזכירכם גם ערבים משתתפים המשאל)
מימון תלמידי ישיבות
גיוס תלמידי ישיבות
ראש ממשלה לא יהיה מעל גיל 70
בעל אזרחות אמריקאית לא יוכל לרוץ לכנסת
כל עולה יהיה 7 שנים בארץ בטרם יקבל אזרחות עד אז אפשר יהיה לשלול לו את התושבות אם יסתבך בפלילים או יתברר שזייף יהדותו
אלו סוג הדברים שעושים עליהם משאלי עם בחו''ל .
לא יוקמו/יוקמו ישובים חדשים מעבר לקוו הירוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יותר פשוט לחוקק חוקה???!!!
ל"ת
YZ,
23/03/05 14:25
|
|
 |
25.
ועדת שוק הכרמל
אפרת אייל,
מודיעין,
23/03/05 11:45
|
כמי שצפתה בשידור הישיר הרשו לי להביע את הגועל שחשתי למראה חבורת המכובדים \ מנהיגי עם וקובעי מדיניות חיי , חסרי יכולת בסיסית של האזנה שלא לומר , ביטוי והבנת תפקידי הועדה ומקומם הציבורי. '' מיקי '' תתבייש כראש ועדה בסיגנון השיח שעיצבת לכם חיזרו לבית ספר וקבלו גננת שיח. הרסתם לי את היום . אפרת אגב אני התקשרתי במהלך הועדה לכנסת והעברתי לכם מסר שיזכיר לכם שאתם בשידור ישיר וניראים כליכלוך המיצבר בסוף יום מתחת לדוכנים בשוק הכרמל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך צודקת,אני נדהמתי מהמחזה
למה להעליב את,
שוק הכרמל?,
23/03/05 12:14
|
לא נתן ליולי תמיר לדבר , כבר מההתחלה היא נאלצה להרים קול כי הוא חתך אותה ולא נתן לה להתבטא . כל המיקרופונים מול הפרצוף שלו סינוורו אותו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מי שנמצא בכנסת , וזה כולל
קול העם,
23/03/05 13:55
|
את כולם, גם את יפי הנפש שביניהם , הוא זבל אמיתי, צבוע ותאב בצע. אז די להשתומם כל פעם מחדש על העובדה שהם כולם חסרי תוכן אמיתי וחסרי תרבות מינימלית. פשוט תת רמה שם כולם. 120 מתחת האפס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
בכנסת לא יעבור
מוטי,
23/03/05 11:42
|
|
 |
23.
מיקי איתן במלוא כיעורו
הליכוד מוריד את,
המדינה ביגון,
23/03/05 11:36
|
ראיתי את הישיבה , בושה וחרפה למיקי איתן ואיך שהוא ניהל את זה . הוציא את יולי תמיר כי קלקלה לו את החגיגה שלו בתקשרות . צעק כמו מטורף ונבח למקרופון . בושה וחרפה , פעם חשבתי שהאיש ישר , פתאום התברר שהליכוד חתום על הסכם קואליציוני שלפיו לא יהיה משאל עם . מיקקקי איתן כליכודניק חתום על זה גם , אבל כמו ליכודניק טהור - מפר הסכמים וחתימות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
משאל עם זה הפתרון לכל מכאבינו
עמוס,
הילה,
23/03/05 11:30
|
משאל עם זה הפתרון כנסת שאינה יודעת לחוקק ומזלזלת ברצון בוחריה תוחלף במערכת חוקים במשאל עם ומאחר וכבר יש לנו חוק משאלי עם הנה מספר המלצות למשאלי עם במידי
תבוטל אגרת הטלויזיה המשטרה תחויב להגיע תוך 10 דקות מקסימום גם לריב שכנים יעודכן סל הבריאות פנסיה אוטומטית חינם חינוך חינם לכל אזרח \ תושב עד סיום תואר ראשון הפרדה מוחלטת דת ומדינה (שום סוג של סיסבסוד למוסדות דת) חברת חשמל תחויב לקנות חשמל מכל מי שיוכל ליצרו בעלות היצור נשואים אזרחיים ביטול נשיא המדינה קביעת רמת השכר של חברי הכנסת חוק התקציב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לכל המגיבים פה בשכר מהשמאל
**שימו לב **,
23/03/05 11:30
|
מהגוף ששמו הקרן החדשה לישראל במימון אירופי,יודעים שאתם מקבלים 3000 יורו בחודש מהאיחוד האירופי להגיב פה,אז מספיק לעשות עלינו רושם כאלו אתם חלק גדול מהעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל המגיבים מימין במימון
משלם,
המיסים,
23/03/05 11:45
|
על זה נאמר- על ראש הגנב בוער הכובע. יש פה כמה מגיבים מטעם מועצת יש''ע שמקבלים שכר מהמיסים שלנו. יש להם תבנית של תגובות: 1. לרוב השם שלהם הוא שם טיפוסי צפוני. 2. האזור מגורים תמיד אזור חילוני טיפוסי: תל אביב, נהריה, חיפה... 3. התגובה שלהם לרוב קצרה, משפט אחד או שניים ומכילה תמיד מילים כמו: דיקטטור, בולשביזם, פאשיזם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל המגיבים מימין!
**שימו לב**,
23/03/05 11:44
|
יודעים שאתה אותו האדם שממומן מהמיסים שאנחנו משלמים דרך מועצת ישע (רשע).
הרי זה ברור - אתה דתי שאינו עובד ומקבל מימון מלא בשביל לשבת ולהגיב באינטרנט ולהפיץ שנאה ושקרים.
תפסיק לכתוב כאן כי בטעות אנשים יחשבו שאתה יותר מאדם אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
יש! יש! יש!
סוף,
סוף,
23/03/05 11:03
|
אני בעד המשאל עם הזה וברור שהעם בעד ההתנתקות. אבל סוף סוף המשאל עם כמכשיר יכנס לדמוקרטיה הישראלית ויהיה אפשר להשתמש בו בסוגיות אזרחיות חשובות ועקרוניות כמו באירופה. 1. חוקה לישראל. 2. הפרדת דת מהמדינה ומהעטינים שלה. 3. גיוס חובה לכל האזרחים, גם ערבים גם חרדים וגם משתמטים. באמת הגיע הזמן שהעם יהיה שותף להחלטות ולא רק הפוליטיקאים המושחתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה יקרה
מוטי,
23/03/05 11:36
|
|
 |
אתה חי באשליות
בני,
23/03/05 11:24
|
אין רוב בעם להפרדת דת ומדינה (גם שאין לזה שום משמעות אבל לא נורא הבנו את הרעיון). אין. רוב העם דתי ומסורתי. אולי לא רואים את זב בערוץ 2 אבל זה המצב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דתי ויהודי בדרכו
מומי,
23/03/05 11:37
|
|
 |
לבני אחי
סוף,
סוף,
23/03/05 11:32
|
לא אמרתי שיש או אין רוב. יהיה משאל עם והעם יחליט, ואז נראה אם יש רוב. העיקר זה שיהיה מכשיר נוסף בדמוקרטיה הישראלית שייתן לעם להביע את דעתו ולקבוע. בנוסף יש להפרדה זו משמעות עצומה אותה אתה יכול לראות בחקיקה הצרפתית או האמריקאית למשל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעולה! אתה צודק במליון אחוז!!
כל הכבוד!,
23/03/05 11:20
|
הגיע הזמן שיהיה משאל עם שיאפשר גם את ההתנתקות (וסוף סוף ישתיק את כל הפסיכים מהימין שבאמת חושבים שהם הרוב).
החרדים והימין, מבלי לשים לב, הכשירו כלי שיאפשר סוף סוף לרוב האוכלוסיה לנהל מדינה תקינה ומודרנית!
איזה כיף!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק אבל...
יוסי,
23/03/05 11:29
|
צודק מאוד אך שי כאן בעיה הימין באמת יותר מאורגן ו יש המון אנשים מתלבטים לא מבינים ש גיוסם יכול להפיל את הרוב שרוצה בהתנתקות שוב יביעו עולים שלא יודעים מה רוצים מהם ... פקודות של רבנים ...קולות מחוץ לארץ ...גיוס מתים
זה לא כל כך טוב ב סופו של דבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה זה בדמוקרטיה, צריך ארגון
ל"ת
ליוסי,
23/03/05 11:51
|
|
 |
19.
שרון ניכנע ללחץ
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
23/03/05 11:01
|
לרעיון מישאל העם והוא מאשר אותו כתוצאה מהפחד ללכת לבחירות כלליות בעתיד הקרוב ולהיתרסקות הליכוד לא ביגלל המהלכים המדינים אלה ביגלל השחיטות המצפונית והאישית הפושה בליכוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ללפיד חשובה המפלגה, לא המדינה!
אנטי יוכוס,
23/03/05 10:51
|
כולם זוכרים את קריאתו של לפיד למצנע אחרי הבחירות להצטרף לממשלה, הוא שאל את מצנע בתקשורת, ואני מצטט: ''טובת המפלגה שלך חשובה מטובת המדינה?'' אז מה שטוב לאחרים כנאראה לא טוב ללפיד כי היום טובת המפלגה שלו חשובה לו מטובת המדינה וההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא יודע כמה אתה צודק.
דלית,
תל אביב,
23/03/05 11:21
|
מסכימה ב-100%. הערכים שמדבר עליהם טומי לפיד לא תקפים לגביו ולגבי מפלגתו כנראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפיד לא נבחר לשרת את שרון
משה,
23/03/05 11:02
|
|
 |
פתאום טובת המדינה לא חשובה ?
נירה,
23/03/05 11:12
|
הצביעות של אנשי שינוי לתמוך במפלגתם גם כשהיא טועה, פשוט מדהימה !! ההתנתקות היא הדבר החשוב היום- גם בשביל לממש אותה לפיד נבחר. שנאת החרדים מעוורת אותו לדברים שחשובים באמת, כמו ההתנתקות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתבין שינוי זה לא מר''ץ
אתה מתבלבל,
23/03/05 11:18
|
לשינוי הצבעו ימין שמאל ומרכז,מי שרצה שלום בכל מחיר הצביע למר''ץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא שלום, זו התנתקות.
אני,
23/03/05 11:29
|
...ונדמה לי שאני יוכוס למעלה, דיבר על הצביעות והמוסר הכפול של יושב ראש שינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הצעה נוספת
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
23/03/05 10:34
|
לבצע מישאל עם בתוך העם היהודי לגבי עתיד המדינה וזכיותנו כעם באזור זה ולנסח שאלה באיזה גבול היתה רוצה את מדינת ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מצוין ,המשאל הבא ??????
צל,
תא,
23/03/05 10:19
|
טוב מאד יהיומשאלי עם נוכל לדרוש משאל על גיוס תלמידי ישיבות, תקציבים למועצת יש''ע ולמתנחלים ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בעד
דתי,
23/03/05 11:41
|
אני מבטיח לך ,והיה אם יוחלט במשאל עם לגיוס חרדים,החילונים יהיו אלו שיצעקו ראשונים ''על גופתנו המתה''. ראשי הצבא יאמרו שאין מה לעשות עם חיילים שיתכן שיקשיבו לרבנים ולא למפקדים.הציבור החילוני יצעק '' עכשיו הם רוצים להשתלט גם על הצבא'' , '' שיחזרו לגטאות '' וכו. לחילונים יש פחד מהשתלטות החרדים על שוק העבודה ולכן יותר נוח להם להשאיר את החרדים מחוץ לצבא, ובמקביל להמשך בליבוי השנאה. טאקטיקה דומה לשיטת הנוצרים בימי הבינים שלא נתנו ליהודים לעבוד בשום מקצוע יצרני ואח''כ התלוננו שהיהודים חיים בעיקר על הלוואות בריבית. תתעוררו כבר!! שנאתכם לכל מי שלא מתנהג כמוכם פשוט מדהימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה קשקשן אתה
דתי?,
23/03/05 12:17
|
עאלק לא נותנים להם לעבוד.... הם לא רוצים לעבוד. ואנחנו משלמים להם שלא יעבדו. ההשוואה לנוצרים באירופה היא מטומטמת בצורה יוצאת דופן, אפילו למי שמכנה עצמו דתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחח
רוני,
23/03/05 11:35
|
|
 |
15.
הסיוט של שרון ,ש''ס תצביע בעד!!
יהיה משאל עם!!,
23/03/05 10:14
|
הובס שרון בובת השמאל,הוא יודע שאין לו רוב בעם לטרנספר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסיוט של ש''ס ויתר החרדים זה...
YZ,
23/03/05 14:39
|
שחוק יסוד משאל עם יתקבל.
אחריו ימחק הסטטוס קוו הדתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדו טעות של הימין
צועד,
23/03/05 10:40
|
משאל עם לא יהיה. מקסימום בחירות. והפלא ופלא, הימין יקבל את אחד מתבוסותיו הקשות ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצועד אל תדאג הימין ינצח שוב
ערן,
תל-אביב,
23/03/05 11:26
|
פשוט תבדוק את הרכב הכנסת ותבין לבד שאין לשמאל שום סיכוי. היום יש בכנסת לגוש הימין 69 מנדטים גם אם אחרי בחירות יזוזו ארבעה או חמישה מנדטים עדיין יש רוב תכניסו לראש העולים מרוסיה שברו את התיקו הניצחי של שנות השמונים. תזכרו מה אומרים רוב המצביעים נצביע גם לעראפת בראש הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לערן הלא מודאג
צועד,
23/03/05 14:58
|
א. גם אני לא מודאג. ב. הטעות שלך שאתה חושב שכל אותם האזרחים (ובתוכם הרבה מחבריי) שהצביעו לימין בזמן המלחמה האחרונה, יצביעו שוב בעידן שבו יש סיכוי לשינוי. ג. הטעות שלך שאתה חושב שצעדי המחאה של המתנחלים, ייקרבו את העם אליהם. ד. הטעות בידך שאתה חושב שמפלגות הימין ניזונות מאנשים שונים, בעוד שמצביעי מפלגות קיצוניות התפקדו ללליכוד, ונותנים את ההרגשה כאילו הליכוד נתמך ע''י הרבה ימניים. תרגיל זה טוב למרכז או לוועידה, אבל בבחירות לכל אזרח קול אחד, והקולות הללו יתחלקו בין מפלגות הימין. ה. הטעות בידך היא שאפשר לעצור את ההתפתחויות, והאמת הייתה ונשארה: דרך השמאל. בסוף מדברים עם אש''ף, נסוגים מלבנון, מחזירים שטחים לפלשתינאים. ככה שבעצם גם לא משנה מי ייבחר, הדרך כבר סלולה וברורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לערן הלא מודאג
אבי,
23/03/05 11:36
|
אין ספק של''מפלגות הימין'' יש ויהיה רוב בשנים הקרובות. העניין הוא שההגדרות של מי ימין ומי שמאל זזו בשנים האחרונות, תראה איזה מפלגה מביאה את ההתנתקות. מה שיוצא זה שלימין יש רוב בכנסת, רק שהדעות שלהם הם דעות השמאל המתון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובדיה משחק בשרון,ש''ס תצביע בע
רחמים,
23/03/05 11:22
|
|
 |
14.
אזרחי ישראל! רק טיש
יותם,
ת''א,
23/03/05 10:13
|
|
 |
13.
החרידים לא מפחדים
זאב,
23/03/05 10:12
|
החוק מדגיש שרק נושא של החזרת שטחי ארץ ישראל, לאחר שהממשלה והכנסת קיבלו החלטה על כך - יועבר להכרעת העם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
חילקו את העוגה
יעקב ארגמן.,
אשדוד,
23/03/05 09:51
|
למה להיות נאיבי מר אמנון נדב? ראה! הכיצד ייתכן שהרב עובדיה באמצעות שליחיו ה''בובות'' בכנסת, חוזרים על אותה מנטרה כל אימת שיש איזו הצבעה חשובה או איזו כניסה לקואליציה ותמיד , תמיד המותחים ובכוונה את כולם עד לרגע האחרון וראה זה פלא הפעם הם גם מתואמים עם החרדים האשכנזים. זה לא מוזר ? הם מתואמים עד כדי כך שבילבלו את כוךם ומי שהיה צריך להצביע נגד הצביע בעד ולהיפך. נו? מה קורא פה? לעניות דעתי החרדים החליטו בעד המשאל בוועדה הבעיה נותרה מי יגרום לכך שזה יעבור ואז באופן הגיוני שני הרבנים החליטו : שלא נותנים שום דבר בחינם ואם שס תצביע בעד הלוא היא נתנה בחינם ואילו האשכנזים אם יצביעו נגד הרי 290000000 ייחשבו כגזלה וגניבה ולכן מתחו את העיניין ובתיאום מלא ובא לציון גואלץ עכשיו הם מתחילים לתכנן את התרגיל הבא: או שאלי ישי ימשיך לנגן באותה מנטרה: ''הרב לא משנה את דעתו (וזה בערבון מוגבל -עד שייווכח כי שס לא מקבלת כלום ואז אוליי תימצא הדרך בהתאם לנסיבות שייווצרו והרב יחליט שזה מין של פיקוח נפש וכו....ואידך זיל גמור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
באדר הכל מתהפך לטובה
שירה חדשה,
23/03/05 09:49
|
יהודים! התעוררו! משאל העם-אם יעבור-יאפשר לכולנו לממש את קראיתה של אסתר:לך כנוס את כל היהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
פולסא עליכום
סעדיה שביבון,
23/03/05 09:48
|
בס''ד לא תיקום ולא תחבור שעונינו טרם מפצם שיחזור למען השבר והשלם שידעו חכמינו לאמור עוד בימים אילו - הלוואי הלוואי הלוואי ותהיה התנתקות. שמענו אבינו שבשמיים, אותנו ואת זעקתנו, הסר מעלינו את גוש קטיף כהסר סרטן מגרוננו, וחזק לב מאמניך ושלוחיך למען יידעו בבוא יום סיעתם ומקומם בעולם ויציבעו בעד ההתנתקות למען יידעו בבוא יום סיעתם ומקומם בעולם ויציבעו בעד התקציב למען יידעו בבוא יום סיעתם ומקומם בעולם ויציבעו נגד משאל עם חש''ן דלעא חותם הקודש, דאר''בן שלא נפחד, ע''לם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא.........
מוישה פייגנעסער,
גבעת התאנים,
23/03/05 12:12
|
ד''ר ללשון במקרה?מאיפה הידע שלך בלשון?יש לי הרגשה שאתה היית המורה לעברית של אליעזר בן יהודה,אתה משהו אתה מאיית בשיטה חדשה,אני פשוט מתפעל מהגאונות שלך ,אולי אתה יכול לבוא ללמד אותי לכתוב ,עני כצט מיטכשע לכטוב אווריט,אשלם לח תוב תובלאטרהוט בביט שפר לאבריט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שמות החכי''ים מהליכוד שיזרקו מה
שיזרקו מהמרכז,
23/03/05 09:46
|
אולמרט, לבני, הירשזון, עזרא, שיטרית, בוים, בר-און, עמרי שרון וסולודקין לבני עזרה ראו את הסקר http://www.likudnik.co.il/Front/NewsNet/reports.asp?reportId=49158
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי
צועד,
23/03/05 16:11
|
אם הם ייזרקו מהליכוד, כל הימין ביחד לא יעבור את ארבעים המנדטים. אז קדימה, תזרקו אותם מהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם מאמינים ששרון יקים מפלגה
אשר,
23/03/05 10:00
|
אחרי שיפסיד בהבחירות המוקדמות בליכוד ,כנראה עם לפיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק עם לפיד...
YZ,
23/03/05 14:45
|
גם עם חלק גדול מהעבודה ועם מרידור, מילאו, סמיה (אולי) ועוד כמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מה זה צו מצפונם? (כנראה אריק)
ל"ת
yoc,
23/03/05 09:38
|
|
 |
7.
לזהבה גלאון
טלי מ.,
הוד השרון,
23/03/05 09:34
|
אם משאל עם יביא לטרפוד ההתנתקות זאת אומרת שרוב העם נגד ההתנתקות, משמע, שהיא לא צריכה להתבצע. מיעות סהרורי אינו יכול לכפוף עלינו את רצונו רק בגלל שלדעתו זה הדבר הנכון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמאשך' מיעות!!
איש,
23/03/05 10:15
|
אולי התכוונת למיעוט?
זהו הימין הקיצוני גבירותי ורבותי! אנשים כל כך טיפשים שהם אפילו לא יודעים לכתוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איש - חכם בלילה
בני,
23/03/05 10:37
|
אין לר תשובה לענין אז אתה יורד לרמה אישי שלא שייר לעניין. עדיף טעות בכתיב מטעות של השמאל (שמול) הקיצוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
בשורה לחילונים:עכשיו יהיה משאל
זכי,
לוד,
23/03/05 09:30
|
|
 |
5.
הצעה למשאלי עם נוספים
אזרח,
23/03/05 09:25
|
1. תשלום מיסים 2ץ ביטול הקצבות למוסדות דת 3. גיוס בני ישיבות 4. שמירה על מאחזים
ולגדול בתורה בניזרי - ההלכה מדברת על משאלי עם? על פינוי התנחלויות? או שמא חבורת רבנים בעלי אינטרסים פוליטיים מפרשים את ההלכה ועדר טמבלים הולך בעקבותיהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נושאים נוספים למשאל עם -
''מורשת רבין'',
23/03/05 11:06
|
תשלום מסים למדינה, ע''י נרדפיה. הקצבות לבתי ספר ''ברוח תנועת העבודה''. הקצאת מליארדים לתשלום חובות הקבוצים והמושבים. הקצאת מליארדים לגירוש יהודים בארץ ישראל. הקצאת מליונים לתיאטרון תעמולה בשירות האויב מבית ומחוץ. הקצאת מליונים לתשלום משכורות ופנסיות לעשרות (מאות) שרים וחברי כנסת פראזיטים מיותרים, לא רק מיותרים לגמרי, אלא גורמי נזק בלתי הפיך. הקצאת מליונים לבנית עוד ועוד אתרי זכרון למושמדים, במקום לבנות ארץ לחיים, שלא יושמדו עוד! הקצאת מליונים לבנית מסוף למעבר מרצחים למקומות פרנסתם/שעשועי הרצח שלהם. הקצאת מליארדים לבנית חומות גבולות אושוויץ. ויש עוד........ שלא לדבר על כל המליונים ששילשלו לכיסיהם כל המעורבים בתהליך ה''שלום'', לחורבן ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשך לנושאים נוספים
ד. שרון,
המרכז,
23/03/05 11:49
|
תשלומי משכורות הפרופסורים שמוציאים את דיבת העם והארץ בחו''ל ובעתונות, למרות שמשכורתם כאמור משולמת ע''י המדינה! ועוד ועוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא ממש חכם, מה?
ל"ת
נרגילה,
23/03/05 09:58
|
|
 |
ו מה חכם ב מישהוא ש ...
רוני,
23/03/05 11:34
|
|
 |
עוד הצעה למשאל עם!!
לב לבייב דוס,
23/03/05 09:51
|
1.ביטול חינוך חילוני רקוב ואלים 2.סגירת פאבים כולל השרותים .שגורמים לטרוף וסמים. 3.לגייס בני נוער ללמוד בישיבה לפחות למשך שנה ולו רק כדי להיות ''אדם''ולקבל מטרה וייעוד..ורק אז גיוס לכולם 4.לממן גם מוסדות חינוך תורניים שווה כמוסדות טרוף חילונים.. 5.את הכסף שנחסוך מצמצום המשטרה נתרום לשימור מורשת ישראל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים !
חילוני,
23/03/05 11:32
|
|
 |
חינוך דתי להורדת הפשע ??!!
חייה ותן לחיות,
23/03/05 10:26
|
מר דוס הנכבד,
בוא נבדוק סטטיסטית מי מחברי הכנסת (בית המחוקקים!!!) הורשע בפלילים, גנבה וכ'ו. לתדהמתך יתברר לך שאלה בעיקר חברי הכנסת החרדים (מאהרון אבו חצירה ועד בניזרי ''המקופח'' שיעמוד למשפט בקרוב). אז נראה לי שהגדלת מספר הלומדים בישיבות דווקא יפיל נטל נוסף על המשטרה... תזכיר לי בבקשה מי רצח ראש ממשלה לאחרונה בישראל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חמודד
רואה,
נכוחה,
23/03/05 14:23
|
במקום לעוות את התמונה ע''י בדיקת ח''כ דתיים, עדיף לראות נכוחה מי רוצח בלילות שבת באיזורי הפאבים ומי בגלל מריבה אינפנטילית על סכסוך כלבים או בגלל הערה אנושית על 100 ש''ח שהושארו על הדלפק, ובאיזה בתי ספר ''הצטיינו'' התלמידים בהגיעם למקום ראשון באלימות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד הצעות
אזרח,
23/03/05 10:15
|
איחוד בין ישראל ואיראן - אני משוכנע שבתחום החינוך יהיה לכם במה לדון.
הענקת פרס נובל לפסיקת השנה - המועמד: חיטוט באף בשבת.
הכרזה על כל סוטה מין חובש כיפה (שמת לב?) כתוצר החינוך החילוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חינוך חרדי! לא דתילוני .טמבל.
ל"ת
חוה יערי,
גיבורת תרבות,
23/03/05 14:44
|
|
 |
4.
כתבתי כבר מזמן, ששרון יתמרן
100% הצבעה,
במגזר הערבי,
23/03/05 09:24
|
את מהלך הדברים כך, שמשאל העם ''ייכפה'' עליו. אם ה''עם'' יתנגד לנסיגה וגירוש, ממילא שרון יעשה מה שהוא רוצה. מה שה''עם'' חושב מעולם לא עניין אותו. אם ה''עם'', שטוף המח הזה, יצביע כעדר, בעד ה''הינתקות'' (וזה לדעתי מה שיקרה), לשרון תהיה ''לגיטימציה'' לפרוע במתנחלים. וכשאני אומרת לפרוע, זה לפרוע, למשל כמו באוקראינה. כל יושבי הכנסת והממשלה הם אופורטוניסטים קטנים ועלובי נפש, שבשביל כסא וכבוד זמניים, מוכנים למסור את מולדתם. זו הסיבה העיקרית לשנאה ולבוז שחשו תמיד הגויים כלפי היהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך ידעת?
צועד,
23/03/05 16:16
|
כבר עכשיו אני וילדי מתאמנים בלרכב על סוסים כמו הקוזקים באוקרינה. ואת החרבות של פורים אנחנו שומרים למקרה ונתקל בעוד חודש במתנחל.
עכשיו ברצינות, נפלת על הראש? כל דרישת הרוב בארץ, זה שהמתנחלים ייקבלו את דעת הרוב, וייצאו משם בכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
חכי''םמהליכוד שיצביעו נגד בכנסת
שיחפשו עבודה,
23/03/05 09:14
|
|
 |
2.
ELIASHEV = MIRACLE IN PURIM
jon,
ny,
23/03/05 09:13
|
Eliashav brought us a miracle in Purim, G-d bless him.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כבל הצליח להפחיד אותם
שיודע לשאול,
23/03/05 09:13
|
לא יעזור כלום.
למרות קרקוריו של בניזרי הם יודעים מצוין למה לא טוב להם משאל דמוקרטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2ההחלטות מחייבות40חכ''י-לכוד
ל"ת
חד צדדיות?שוב,
מעילה באמון,
23/03/05 11:23
|
|
 |
החרדים?1נגד$ושני$בעד?!שיחליטו?
יש,עקבי נגד תקצ,
=30מנדטים,
23/03/05 12:42
|
כעת , יש רוב לתקציב וגם למשאל העם. מחוייבות 40 חכ''י-ליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|