 |
21.
נכשלתם גם בהפרת הפגנות הסטודנט
אביבה,
מגידו,
23/03/05 19:18
|
איך אינכם מתחרטים כי ניכשלתם בהפרת הפגנות הסטודנטים?איזו אפליה!איזו אוביקטיביות!אפילו אינכם מתבישים להיות כ''כ שקופים בשינאתכם!היום זה מותר ואפילו רצוי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מפלצת .... שר?
RENATA,
T-A,
23/03/05 19:16
|
מעולם למשטרה לא היה שר כה גרוע כמוך.מר גדעון עזרא הנכבד.טרם שכחנו,איך הבטחת לצחי הנגבי,להתייעץ איתו.בס''הכ אתה איש מושחת! תתפטר,אתה לא מתאים לתפקידך,ענייני חוק.,הם מעבר לבינתך!במידה שתגיע להחלתטך הנכונה,לא נצטער,שתשחרר אותנו ,מנוכחותך בכנסת...אתה מתחת לכל ביקורת,בונה או נבונה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מכתב גלוי לשר עזרא.
המזהיר בפתח.,
23/03/05 16:18
|
אתה נכשלת כשר משטרה. אתה כישלון. יש פתרון לחסימת כבישים:
א. מעצר המוני, משפט מהיר, קנס גבוה, מאסר ממושך. ב. על פיזור בסילוני מים שמעת מר עזרא הנכבד? ג. פיזור בגז מדמיע שמעת? פיזור בכדורי גומי,שמעת? כמו שהמתנחלים מסכנים את ציבור הנהגים, כך אין לחוס עליהם. חסימות כבישים- מטרד וסיכון חיי אדם. תתחיל לפעול.. ומהר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לא ראיתי שר שהולך נגד עובדיו
אבי מהגליל,
23/03/05 15:09
|
רק בממשלת הליכוד הנוכחית לא יודעים מי מהליכוד בעד הממשלה ומי נגדה,השר עזרא שכנראה נגד ההתנתקות רוצה לפגוע בממשלה שהוא מכהן בה,אז איך הוא עושה זאת? ע''י השמצת העובדים שלו,מעולם לא קרה ששר יפגע בצורה גסה כזו בעובדי משרדו,מה גם שהוא לא צודק,כיצד אמורה משטרה לדעת על כל קבוצה של 10 אנשים שמחליטה לצאת לסגור כביש,מבחנה של המשטרה צריך להיות מהירות פתיחת הציר הסגור,ולא מניעת סגירת הציר אגב במדינות מתוקנות אם עבדים של שר נכשלים השר הממונה לוקח אחריות ומתפטר,את זה אני מניח השר לא יעשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
השר עזרא
יוגו,
23/03/05 14:52
|
עזרא ידידי לא נכשלנו,אתה נכשלת ! מאז כניסתך לחיים הפוליטיים התגלת ככשלון אחד גדול.מוזר איך הגעת לשב''כ,זה כבר מדאיג אותי שאנשים מסוגך אמונים על ביטחוננו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
תיכשל ההתנתקות גם
ל"ת
סיגל,
מרכז,
23/03/05 14:51
|
|
 |
15.
ממש חידוש..
אורי,
חיפה,
23/03/05 14:50
|
כבר שנים ששלטון החוק כושל מול מופרעות המתנחלים וטירוף הימין הקיצוני...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
נכשלתם בהכל!!!
סבבולי,
לוד,
23/03/05 14:49
|
מר עזרא אולי תואיל בטובך להסביר לנו במה כן הצלחתם? התשובה פשוטה : בכלום. מ''י צריכה לעבור רפורמה מקיפה (כולל הוצאתה משליטת הבט''פ). מי מחליט על הרפורמה ? הממשלה . מה תהיה תוצאת הרפורמה ?משטרה איכותית . מה תהיה התוצאה של משטרה איכותית ? מצעד פוליטקאים לחדרי החקירות והגשה סיטונאית של כתבי אישום. כלומר נוח לך להכשל מר עזרא , אני בטוח שבארגון ממנו באת כשלונות כאלו לא היו קורים ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
איזה נכשלנו ? מה פתאום נכשלנו
בלגאן,
23/03/05 14:24
|
למה הוא רואה בזה כישלון ? הרי כל אדם יכול לעצור את המכונית שלו באמצע הכביש ולחסום את התנועה. לא צריך להיות אסטרטג גדול בשביל השטות הזו. קשה לי להאמין שכבוד השר מצפה מן המשטרה לעקוב אישית לוחצת אחרי כל מכונית שנעה בכבישי הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מחאה
אוהב אדמה,
23/03/05 13:42
|
|
 |
11.
המשטרה נכשלת בכל משימות מניעת
דרור,
רמת גן,
23/03/05 13:26
|
הפשיעה החמורה. אבל רק מניעת הפגנות מטרידה את מנוחתו של השר הנכבד, מלחך פנכתו של שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן זה הכישלון האמיתי
ל"ת
מקס,
23/03/05 14:19
|
|
 |
10.
כל הכבוד לחוסמים!
יהודה,
חיפה,
23/03/05 12:55
|
|
 |
9.
גם להתנתק לא תצליחו.
ל"ת
ריינר,
23/03/05 12:53
|
|
 |
8.
kol caleb biji yumo
ilan,
23/03/05 12:51
|
Let see after we take you out of your homes and relocate you. which city will be willing to take you. you might have no choice and move to the ghetto we will build you in the negev. we hate you, you are not our brothers. push us more and at the end you might find us pushing back. LOSERS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
THE MEHABLIM ARE YOUR BROTHERS
ALON,
23/03/05 21:52
|
WE KNOW, WE KNOW THE TRACK MIND THE SMALLANIM POSSES. YOU DONT HAVE A BROTHER MITNAHEL, YOU HAVE A BROTHER MEHABEL. THE PEOPLE OF ISRAEL TOOK CARE OF THE MITYAVNIM OF THE MITNAZRIM OF THE KAPOIM AND SONN OF THE SMALLANIM.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
''השר'' גדעון עזרא בדיחה עלובה
Erez,
23/03/05 12:41
|
השר הנכבד ששימש בתפקידים בכירים במערכת הביטחון מתגלה במערומיו ביחד עם משטרת ישראל. הסכנה שבחסימת צירי תנועה ראשיים במדינה עלולה להסתיים באסון נורא (כדי לא לתת רעיונות נוספים לגורמי טרור עוינים ,הפרחחים כבר סיפקו חלק מהרעיון הבסיסי) . יש יס''מ ועוד כוחות שעשויים לטפל בחבורת הפרחחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כישלון מוזמן
חן,
חיפה,
23/03/05 12:36
|
המשטרה לא נכשלה, היא פשוט לא רצתה. אם זו היתה הפגנה של סטודנטים, אתיופים, ערבים, מובטלים, אוהדי מכבי, ספרדים אשכנזים וכל מיני מגזרים אחרים - המשטרה היתה נכנסת בהם בשמחה באמאמא שלהם. אבל מתנחלים, זה כבר נושא רגיש וצריך לטפל בהם בכפפות של משי. כל עוד תמשך אווירת הטיול שנתי שפ פעולות המחאה של מתנגדי ההתנתקות, אף אחד ללא ירתע מלפרוע חוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
עזרא!
סילבי,
חיפה,
23/03/05 12:31
|
השר גדעון עזרא מודה שנכשל בתפקידו. אני קוראת לו להתפטר. כך עושה אדם אחראי שלא רק נכשל אלא גם מועל בתפקידו. כי תפקידו של שר הפנים הוא לדאוג לרווחת העם ולדאוג שהאזרחים יוכלו להתגורר בבתיהם שנקנו ונבנו כחוק, ולא שיגרשו אותם מבתיהם בתואנות סרק של ''שלום'' ושל ''בעיה דמוגראפית'' ושל לחץ אמריקאי וכו'. עלינו ארצה כדי לסיים פרק ארוך של אלפיים שנות גירושים ופינויים, ולא כדי שיפנו אותנו שוב מבתינו. גם לפי שיטת אלו שאינם מוכנים לקלוט שרצועת עזה היא חלק מארץ ישראל, נדמה לי שאם היו מגרשים יהודים מבתיהם על רקע גזעני בלבד כפי שרוצה הממשלה לעשות בגוש קטיף, היו צועקים, ובצדק, עד לב השמים! רק הליכוד יכול להפוך עוול נוראי כזה ללגיטימי, ואת המוחים נגד הפרת זכויות אדם בסיסיות כאלה - לפושעים. גדעון עזרא, ביחד עם כל כנופיית שרון מחריבי ישראל, חייבים להתפטר לפני שיספיקו להחריב עוד מקומות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אמר שטיפשות היא לא מחלה
משה,
23/03/05 12:51
|
גברת,את חולה כמו אלפי המאמינים שרצועת עזה היא חלק ממדינת ישראל, אם הפליסטינאים היו חכמים (ולמזלנו הם לא) הם היו נותנים לטיפשים כמוך לספח את הרצועה והשטחים לתוך המדינה, דרך החלטות האום היו הופכים לאזרחים שווים מהשורה,ותוך 8 שנים שולטים במדינה, זורקים את כולנו לאלף עזאזל, ושוב תימשך מסכת של אלפיים שנות גירוש. תני לאנשים יותר חכמים ממכם לעשות את העבודה,ותפסיקי להאמין שעזה היא חלק מהמדינה, בנוסף לעשרות חברים שאיבדנו שם בהגנה מטורפת וכמעט בילתי אפשרית על הישובים. אין לך בעייה שזה ימשך - אהה, עד מתי רשעים (שחושבים שהם צדיקים) יעלוזו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חולה כל חולק
סילבי,
חיפה,
23/03/05 13:37
|
משה, חמודי: תפסיק לנבל את הפה שלך! אני יודעת היטב שאנשים שאין להם מה להגיד הופכים כל דיון להכפשה, אך אני דורשת התיחסות הוגנת אפילו מאנשים כמוך. לגופו של עניין: הערבים ניזונים מהחולשה שלנו, ממחסור חמור באידיאליסטים ומעודף מדאיג של פחדנים ומיואשים. אתה מציג גישה גלותית האומרת שרק הפריץ קובע מה הוא צדק ולמי יש זכויות. כל הזמן חוזרת אותה מנטרה: ''מה יגידו הגויים?!'' הגישה של עם עצמאי הקם במולדתו אמורה להיות חתירה בלתי פוסקת לכיוון המטרה הנכונה, תוך הסתכלות מפוכחת על הבעיות העלולות לצאת מבלי לתת לבעיות לשנות את המטרות ואת האידיאלים. אני מסכימה שתיתכן מחלוקת על עצם האידיאלים וזו לא תהיה אף פעם סיבה למריבה אלא לדיון נוקב. לא סיבה לכנות טיפש למי שלא מסכים עם דיעותיך, לא ככה תשכנע אנשים בצדקת דרכך, מבטיחה לך!. הגישה של אנשים שמסדרים את דיעותיהם על פי מזג אויר המשתנה משעה לשעה נראית לי ילדותית ובודאי שלא אנקוט בה. בעיר עזה היתה קהילה יהודית גדולה ומפוארת עד שנות העשרים שמחוסר הגנה של צבא יהודי נהרגו בה כמה יהודים והנותרים, בגישה גלותית מובהקת כזו שאתה מציג, ברחו משם כל עוד נפשם בהם. ולא נראה לי שיש להתפאר מגישה כזאת. לגבי הטענה של אנשים שנהרגו: לידיעתך גם אני משרתת בצה''ל (לא בשירות לאומי) וגם חברים שלי (הרבה מאד לצערי!) נהרגו בהגנה על המולדת. כשהיינו בגלות - גם זה לא היה לנו. ברכות, סילבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמרת המון, ולא ענית למשה
ל"ת
על,
כלום,
23/03/05 13:52
|
|
 |
סליחה, אלמוני\ת
סילבי,
חיפה,
23/03/05 14:30
|
סליחה אלמוני\ת אם הכזבתי אותך. רציתי קודם כל להתמקד בסיגנון כי ממש הופתעתי מרמת הדיבור של משה, ועל זה כוונו דבריי. אני יכולה לענות גם לך, למרות שאינך כותב (או כותבת) את שמך. אשוב על עקרונותיי: קודם כל יש להציג מטרה, לא על פי אנדנדינו אלא לפי עקרונות (היסטוריים, דתיים, פילוסופיים, הומאניטאריים... כל אחד לפי טעמו ושיטתו). לפי עקרונות ההיסטוריים המובאים בסיפרות העברית לדורותיה, חבל עזה הוא חלק לא מבוטל של ארץ ישראל. לאחר קביעת העקרון, ואני מרשה לכל אחד לחלוק עליהם בשפה מתורבתת, עלינו לבחון את הבעיות העומדות על הפרק. משה הצביע על הבעיה הדימוגראפית. אני לא מציעה בשום פנים ואופן להתקפל בגלל בעיה כזאת אלא אדרבה להתמודד איתה בכלים דימוגראפיים משלנו. יש לי הרבה אחים ואחיות ואני מקוה ללדת כמה וכמה כשאזכה להתחתן. לא רק שאין זו בושה אלא שזאת מטרה שכדאי להשקיעה בה. אל דאגה, זה לא חייב לפגוע בשום קריירה: אני מכירה משפחה עם עשרה ילדים כששני ההורים הם אקדמאים פעילים וילדיהם מחונכים למופת (פה, בצפון)! גם אצלנו אמא עובדת ואנחנו זכינו לטיפול הרבה יותר טוב מאשר ילדים בודדים מפונקים. יש עוד יהודים בחו''ל שלא מבינים את חשיבות העליה לארץ. ומעל כל אלה, התשובה הפשוטה והעיקרית: מי שפועל על פי אידיאלים טובים ומוצקים ומתמיד בהם בחריצות - זוכה להצלחה בגלל שהיריב מתעייף קודם. הגישה הגלותית של משה מקרינה חולשה נוראית שמעודדת את האויב. גישה גיאה של עם עצמאי שאינו מתכופף בפני איומים של האויב, גם לא איומים דימוגראפיים, מקרינה עוצמה שבעצמה ממוגגת את רוב הבעיות. תן לערביות ללדת תריסרים תוך כדי שאתה מסתפק בחצי ילד וחתול, וגם בתוך הקו הירוק יעקפו אותך תוך זמן קצר! אתה חייב לנקוט פעולה אקטיבית, לדבוק במשימה ולהקרין את העצמה הפנימית שיש לנו על צדקת דרכנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מי שלא מסכים עם סילבי
ל"ת
מ''חיפה'' צריך,
להתפטר,
23/03/05 12:42
|
|
 |
4.
נכשלתם - מתי אתה מתפטר?
חיים,
ירושלים,
23/03/05 12:26
|
|
 |
3.
אפילו עזרא מודה, לא אפשרי לסכל
יוסי,
קרית אונו,
23/03/05 11:54
|
חברה זה רק קצה הצונאמי אתמול היו רק מאתיים תוך פחות מחודש יהיו כאלה חסימות שגם אם המשטרעעע תדע אליהם מבעוד מועד היא לא תוכל לסכל את זה עקב כמות האנשים, סליחה כמובן מכל הנחסמים אבל רק בדרך הזאת אם ההמשטרעעע תהיה עסוקה כל היום בכבישים היא לא תוכל להגיע לגוש קטיף, צפו לעוד הפתעות צונאמי מענינות,,, שלכם באהבת ישראל יוסי בן יוסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
בהגנה על האחים של עוזי כהן
ל"ת
לא,
נכשלתם,
23/03/05 11:48
|
|
 |
1.
למה האריכו למפגינים את המעצר?
מדינת משטרה,
23/03/05 11:43
|
|
 |
מעצר קטינות בכלא תירצה
דיאנה,
שיקאגו,
23/03/05 12:36
|
אכן מדינת משטרה: קבוצת בנות קטינות (בנות 15) נעצרו בהפגנות של אמש ומוחזקות בכלא תירצה ולא בבית מעצר כמתחייב בחוק. זו שערוריה שהתקשורת, כרגיל, תתעלם ממנה כליל כי היא פוגעת רק בפעילי הימין, ונגדם הרי הכול מותר! אני בספק רב אם מכתב כזה שלי, שאין בו ולא יהיו גידופים ולא איומים, יזכה לפירסום - רק בגלל המידע החסוי (של מאסר קטינות)?! שאני מפרסמת בו. נחיה ונראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היית פעם בבית מעצר בישראל?
ל"ת
עדיף להן,
בתירצה,
23/03/05 13:04
|
|
 |
כי יש סכנה שהם ימשיכו
לעבור על,
החוק,
23/03/05 12:19
|
|
 |
למה מפגיני השמאל נגד הגדר
נעצרים לשעה וחצ,
23/03/05 13:03
|
מפגיני השמאל נגד הגדר נעצרים לשעה וחצי,ימין לשבוע,זה השופטים של השופט ברק תאמו של שרון הדיקטטור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלל:לא גוזרים מה שצבור לא יכול
ל"ת
כשל,אכיפת כשלון,
=טוב לאדם,
23/03/05 13:33
|
|
 |
ומתי אתה תודה בכשלון שלך ותלך?
צפוני,
צפון,
23/03/05 14:27
|
הרי בינינו- שלפו אותך ממרכז הליכוד ושמו אותך להיות שר. ועוד שר לביטחון פנים. מספיק לשמוע אותך מתבטא כדי להבין את גודל הטימטום במינוי שלך. אתה לא מבין כלום בכלום. תעשה טובה ותלך הביתה, או תעבור לתפקיד פחות אחריות מזה. הרי בליכוד דואגים לחברים....
הגב לתגובה זו
|
|