 |
43.
הפינס של אוסקר
אוריאל,
חולון,
27/03/05 07:24
|
היהודים מאופיים הגלותי הם משתפי פעולה עם שלטון כוחני, את קהילות היהודים הפעילו הנאצים להשמדה עצמית והם (היהודים) ששימנו את מנגנון ההשמדה. הסזון שהפעילו בן גוריון ומפלגות השמאל, הוא ביטוי נוסף של שיתוף פעולה עם שלטון אכזרי. המוסלמים הם אויב נחרץ, סולידאריים האחד עם השני משפחה מאוחדת ברצון הנקמה ביהודי ישראל, כל מוסלמי בכל רחבי העולם מחכה ושואף לנקמה. ההשפלה של הניצחונות הצבאיים, כשהמיעוט היהודי הביס שוב ושוב את כל מדינות ערב, גזל את אדמותיהם ואת בתיהם והפך את האזור לפורח ומסגסג, מציאות קשה מנשוא ורק נקמה טוטלית, השמדה פיזית של היהודים ורצוי עם סכינים תרגיע אותם הניסיונות להפעיל את המוסלמים להלחם האחד בשני לפי החליל הישראלי נכשלים, מנהיגי הקהילה המוסלמית בישראל שלא כמו יהודי אירופה ולא כמו יהודי ישראל בתקופת המנדט, אינם משתפים פעולה עם השלטון היהודי, הם מיצגים את אווירת הנוקמים ומקבלים את המרות של כל אויב חיצוני שאולי יממש את שאיפתם. אין ספק שמר אוסקר כמו בעלי תפקידי מפתח נוספים מבין האישים המוסלמים הם אישים בעלי שיעור קומה וכושר, אבל ההשליה (הבאה ''מהרהורי ליבם'') שמוסלמים אלה יהיו נאמנים ליהודים ויתנהגו לפי הדגם הגלותי של היהודים היא השליה אומנם מתוקה אבל מסוכנת. שופטים מוסלמיים, גנרלים ושרים ''ערביים'', הם, בחזקת הכנסת גרורות הסרטן לכבד והם ביטוי נוסף של מגמת ההשמדה העצמית של יהודי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
Hey, let's give him a chance
ל"ת
AMR,
27/03/05 03:12
|
|
 |
41.
לו היה אוסקר יהודי צרפתי
מחמוד,
נצרת,
27/03/05 02:49
|
לכל הגזעניים שלא מוכנים לקבל את ההחלטה האמיצה של השר פניס : תארו לעצמכם לו היה אוסקר יהודי צרפתי שנבחר לתפקיד הרם וצרפתיים נוצריים הופיעו נגד ההחלטה כמו שאתם מופיעים פה . הייתם אומרים אז שהצרפתיים גזעניים . והייתם חוזרים על מה שעשו האירופיים ליהודים משך 2000 שנה ?!כל הכבוד לשר , הוא עושה כבוד ליהודים בהחלטה שלו . יישר כוח לאוסקר , הצלחתך תביא כבוד לערבים בכלל ולשר פניס ולכל מדינת ישראל . אנחנו איתך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המגזר היהודי לא עשה פיגועים בצ
אושר,
27/03/05 08:38
|
המגזר היהודי לא עשה פיגועים בצרפת ולא הילל ושיבח מחבלים שכמו שעושים במגזר הערבי שמבינים את המחבלים שרוצחים בנו ואומרים שזה בשם הכיבוש עוד לא ראיתי תגובה אחת של ערבי ישראלי שמגנה את הפיגוע ולא אומר שזה בגלל הכיבוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
להציל את הנבחרת בדקה 90
ל"ת
זה מותר,
לערבים?,
26/03/05 21:54
|
|
 |
ועכשו באמת מגיע להם הכל!
הגול משנה הכל!,
26/03/05 22:28
|
ראשית, זו בושה לישראלים שאת הגול הכניס ערבי. שנית, מה עושה ערבי בנבחרת ישראלית? ואם כבר שואלים - מה עושים ערבים בארץ ישראל? במה הם טובים יותר, בלהכניס גולים בשביל ישראל או בלהכניס גולים לישראל? התשובה ברורה. אתם יודעים שתושבי המצפים בגליל אינם מעיזים לעבור בתוך סכנין, מאז הפרעות בגליל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
דברתי עכשו עם אחייני בנצרים,
הערבים מופלים,
לטובה תמיד!,
26/03/05 21:23
|
הוא סיפר על שמחת פורים עצומה. לנצרים הגיע חיים טופול שלא יכל היה להגיע לחנוכת בית הספר, מסיבות אישיות, ונתקבל בשירה וריקודים בישיבה במקום. אבל מה שרציתי לספר הוא - בנצרים יש תושבים שכתובתם אינה רשומה עדיין במשרד הפנים, למשל זוג שהתחתן במקום וגר שם. כשבקשו בימים אלה להשלים סוף סוף את הפרוצדורה של הרישום, נתבקשו להביא חשבונות גז וכו', כדי להוכיח שהם אכן דיירי המקום. הם הביאו כל מה שביקשו מהם, אך משרד הפנים, זה המפלה ערבים לטובה, מסרב לרשום דיירי קבע בגוש קטיף, כך שאם מישהו מבני המשפחה יצא מן הגוש, למשל האב או האם, הם לא יורשו לחזור, שהרי הפכו את הגוש לתחום מושב זמני, שצפוי לגירוש, כדי שפרס יוכל לשדוד את רכוש היהודים היושבים שם ולמסור אותם לרעיו, כאחים לו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לכל הגולשים..
המזהיר בפתח.,
26/03/05 21:05
|
מדובר בערבי מוסלמי- אל תאמינו לאף מילה שלו! הוא, כאחיו המוסלמים, לא יוותרו על אדמתם. אתם זורים חול בעינכם.... אנני גזען, אבל אתם לא רואים את גודל המחדל שאנו עושים.. הוא רק מסתיר את הדיעות שלו, כפי שעשו יהודי עדות המזרח, לפני קום המדינה... הוא ערבי כמו כל הערבים.... ואל תשכחו את הסיסמה- נחש.. גם אם תשקו אותו חלב.. יפיק ארס.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד לי ותומר לי
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
27/03/05 11:23
|
זה אותו הדבר אוו שזה היינואך היהודים המושחטים שמנהלים את מדינתך גורמים לך ולמדינתך נזק עצום ביותר מבחינה כלכלית מדינית וחברתית ואל זה אף אחד לא מגיב מה שמענין את עם ישראל זה כדורגל וחול וכך לא בונים מדינה ובאתהם לכך המדינה ניראת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
שהמגזר הערבי יתחיל לתת במקום
אושר,
26/03/05 20:55
|
שהמגזר הערבי יתחיל לתת במקום לדרוש ולדרוש מה הם תורמים למדינה צבא הם לא מוכנים לעשות שירות לאומי גם כן לא מישהו מוכן להגיד לי בבקשה למה אני שעשיתי 3 שנים צבא ועכשיו עושה מילואים ביחידה קרבית מרגיש שאני חייב למדינה ולא להפך ואילו המגזר הערבי שלא נותן כלום מרגיש שהמדינה חייבת לו ולא להפך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אני לא אכיר בו-כמנכ''ל...
ל"ת
המזהיר בפתח,
26/03/05 19:06
|
|
 |
גם אני לא אכיר בו..
אזרח..,
26/03/05 21:00
|
ולא אבחר במפלגת העבודה, הפותחת פתח לדברים כאלה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאילן שאי פעם בחרת
ל"ת
בעבודה,
26/03/05 21:55
|
|
 |
מזהיר תסתכל מה ענו לך ב 22
ל"ת
ותבין מה אתה,
26/03/05 19:45
|
|
 |
לא ביקשו ממך להכיר בו
ל"ת
מזהיר מטיפשים,
ברשת,
26/03/05 19:38
|
|
 |
35.
במה אתם מקופחים אתם לא עושים
אושר,
26/03/05 17:03
|
במה אתם מקופחים שריות בצהל אתם לא מוכנים לעשות להפך את שונאים את הגוף שנקרא צהל אותו אירגון שמגן עלינו מפני המחבלים ומדינות אויב וגם שירות לאומי אתם לא מוכנים לעשות אז במקום לבוא בדרישות למה שלא תתרמו קצת למדינה ואני מתכוון למדינת ישראל הבית היהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון לחרדים?
ל"ת
יואל,
26/03/05 19:36
|
|
 |
החרדים מתחילים לתרום לחברה
אושר,
26/03/05 20:41
|
החרדים מתחילים לתרום לחברה אם זה אנשי ז''קא או הנחל החרדי השלאה מה הסרבנים והערבים תורמים לחברה האוכלי חינם האלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז ''נתחיל'' לתת להם זכויות?
ל"ת
יואל,
26/03/05 23:17
|
|
 |
שמעתי שיש יהודים שהם גייס 5 רק
אושר,
27/03/05 01:34
|
שמעתי שיש יהודים שהם גייס 5 רק עכשיו יצא לי לקרוא דיעה שלהם מה יש לך נגד יהודים סליחה נגד דתיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה חסר בינה אתה
לאושר,
27/03/05 06:57
|
אני לא חושב שצריך לשלול זכויות לחרדים, חס וחלילה. אני רק מראה לך את האבסורד במה שכתבת על הערבים שלא משרתים ואז לא מגיע להם זכויות. אם גם את זה אתה לא מבין אז אני מרים ידיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
בהצלחה לאבו-ראזק
ל"ת
נדב,
צוללת צהובה,
26/03/05 12:51
|
|
 |
33.
שגיאה בכתבה
רו''ח,
26/03/05 07:23
|
הכתבת רשמה שהוא מלמד מאמצע שנות התשעים - שגיאה. אני זוכר אותו מלמד כבר באמצע שנות השמונים, ויתכן שהחל עוד קודם. במקצוע ובנציבות קיימת תמימות דעים לגבי רמתו המקצועית הגבוהה בתחום מס הכנסה, והוא היה גם מרצה משובח. לגבי אופן ויכולות הניהול שלו - הדעות לכאן ולכאן. פרשיית התביעה המשפטית היתה שגיאה שגרמה לו להיראות מגוחך. לטובת כולנו מן הראוי להחזיק אצבעות להצלחתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אוסקר אבו ראזק אדם משכמו ומעלה
צחי,
ת''א,
25/03/05 22:56
|
הנני סטודנט כיום של אוסקר וזהו אחד האנשים היותר מבריקים ונחמדים שפגשתי ואיזה פלא הוא ערבי, אז לכל הגזענים שבינכם תתפוצצו!!! שיהיה לאוסקר המון בהצלחה ואין לי בכלל ספק שהוא יצליח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא גזען אני ציוני ולכן
אושר,
26/03/05 09:04
|
אני לא גזען אני ציוני אני דואג לעתיד העם שלי אני נגד המינוי הזה אולי אתה גם בעד למנות ראש ממשלה ערבי או יותר טוב שר ביטחון ערבי מה יש התחלנו עם תפקיד במרד הפנים לך תדע לאן נגיע השמיים הם הגבול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועל זה אמר אלון מזרחי:
הוגה,
דעות,
26/03/05 12:55
|
''אני לא צריך להוכיח כלום לאף אחד... והוכחתי את זה היום על המגרש.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראש ממשלה ערבי לא יהיה
נדב,
צוללת צהובה,
26/03/05 12:50
|
משום שלא יבחרו בו. זה צריך להיות המבחן: בחירות דמוקרטיות. מי שנבחר הוא שנמצא בתפקיד.
ואל תדאג, לא הרבה ערבים רוצים לכהן בתפקיד שר הבטחון של מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדב אם נציג ערבי היה רץ לראשות
אושר,
26/03/05 21:54
|
נדב תענה בכנות אם נציג ערבי היה רץ לראשות ממשלה היית מצביע בעדו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפנות לך את הזבל היית מסכים?
ל''ציוני'',
26/03/05 11:55
|
האם תואיל בבקשה לפרט איזה תפקידים ואיזה עבודות מותר לאזרחים הערבים לעשות בארץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא תפקיד ממשלתי
אושר,
26/03/05 17:01
|
טוב 1)אני יותר ציוני ממך אני ממשפחה שכולה שמשרת ביחידה קרבית ומוכן לתת את חיי למען המדינה ואני לא אומר את זה בתור קלישאה 2)תזכיר לי באיזה מדינה ערבית יש יהודי בתפקיד בכיר 3)אתה לא צריך לרשום''ציוני''ככה אולי זה מפריע לך שיש אנשים שאוהבים את המדינה אני בטוח שלך לא היה איכפת לראש ממשלה ערבי פה 4)במשרד כזה רגיש צריך לשבת יהודי עכשיו נראה אם הוא ילחץ על החוק של איחוד משפחות וכמה כספים ילכו למגזר שלא תורם כלום למדינה לא שירות צבאי ולא שירות לאומי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפטריוטיות היא המפלט של הנבל
''ציוני'',
26/03/05 19:33
|
אוקיי. 1) להיות ציוני זה לא תחרות במי משרת איפה ומי ממשפחה יותר שכולה, יש עוד כמה כאלה שחושבים אחרת ממך והם לא יותר או פחות ציונים ממך. 2) ממתי מדינות ערביות הן המדינות שאנחנו רוצים להידמות אליהן? הייתי יכול לשאול אותך :באיזה מדינה ערבית יש 20% יהודים , אבל אני לא כי אני לא רוצה להיות דומה להם, לא לערבים ולא למדינות שלהם. הבעיה שלנו היא שאנחנו נהיים דומים להם יותר (גם בזכות אנשים כמוך) ויותר וזו סכנה גדולה. 3) אני כותב ''ציוני'' ככה, כי אני ציוני ואוהב את המדינה הזו (מדינת היהודים) ואני לא אוהב אנשים שמסתירים תחת המושג ציונות: שנאה, גזענות ורגשי נחיתות. 4) מי שחושב שאסור למיעוט של 20% במדינה למלא כל תפקיד ממשלתי (ובטח יש לך עוד כל מיני תפקידים שהיית מוסיף) יביא אותנו להיות מדינת אפרטהייד גזענית וכך לא נהיה שונים ממדינות ערב ששנינו כל כך אוהבים ומה שבטוח מדינה כזו לא תחזיק מעמד (ראה דרום אפריקה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כרגיל אין לך תשובות אז
ל"ת
אתה,
מתחמק,
26/03/05 21:56
|
|
 |
שיתחליו להרואת טיפה נאמנות למד
אושר,
26/03/05 20:46
|
שהמגזר הערבי יתחיל להראות טיפה נאמנות למדינה בוא אני אגלה לך משהו אני גר בצפון ביום שבו מדינת ישראל חיסלה את יאסין היית צריך לראות את הפנים של האנשים מהמגזר הערבי אבל לאומי אותו אדם ששלח אנשים שירצחו בנו בנצרת עשו הפגנה ענקית לנקמה בהיוד רוב הפיגועים ב 4 שנים האחרונות יצאו לפועל בזכותם של ערביי ישראל ואת זה לא אני אמרתי את זה אמרו ראשי מערכת הביטחון ככה שזה לא אמירה גיזענית זו עובדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינה נאורה
Ahmad,
Hamerkaz,
26/03/05 18:25
|
ציוני זה גזעני
במצריים היה להם שר יהודי לפני 70 שנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
just for u
to the racists,
26/03/05 22:38
|
we r not proud with this citzenship, but we will keep the citzenship just because of racisists like u
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תעבור למצריים
אושר,
26/03/05 20:44
|
טוב שאתה אומר היה לפני 70 שנה ולא בתקופת פרעה וזהו אם זו מדינה גיזענית איך זה שאתה מקבל זוכיות כמו אחד שעושה צבא ומילואים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
than move to egypt
alon,
26/03/05 19:32
|
im willing to pay for the one way tickests for you and your family. just leave your israeli citizenship and passport on the way out.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לא לדאוג..הוא לא יזיז כלום
יסמין,
ירושלים,
25/03/05 21:28
|
כנראה שהוא מקצוען אבל ברור מתשובותיו שהוא לא לאומן ערבי גדול ..הוא ערבי שמאמץ את נקודת המבט ההגמונית, יעני היהודית.. מה זאת אומרת מקבל את צביונה של המדינה כמדינה יהודית..רק נשאר שהוא ישיר את התקווה!! זה צפוי כי כל הערבים שהגיעו למעמדים כאלה הם ערבים כנועים ומאולפים ולא ממש יעזרו למגזר שלהם..ולא יחוללו מהפכה..בדיוק כמו ח''כ גאלב מגאדלה שנהיה יו''ר ןעדת הפנים בכנסת..אבל עד עכשיו לא ממש מקבל החלטות..לא לטובת הכלל ולא לטובת המגזר..כנראה שאילפו אותו יותר מדי עד כדי כך שהוא רוצה להשפיע כלל..אז אל דאגה בני דודינו היהודים..אתם יכולים להירגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא בת דודה שלי
אושר,
26/03/05 09:03
|
|
 |
30.
בתור סטודנט לשעבר - מגיע לו..
אבי,
חולון,
25/03/05 20:33
|
הבנאדם מקצועי בטרוף, חוץ מהעובדה שהמבחנים שלו קשים מיידי ובלתי מובנים, אין לי מילה רעה לומר עליו.
בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
בהצלחה ומזל טוב
ל"ת
עאוני,
צפון,
25/03/05 19:34
|
|
 |
28.
בושה וחרפה למדינה
בני,
25/03/05 19:18
|
לא יעלה על הדעת שערבי יחליט לגבי כיבוי והצלה של מדינת ישראל צריך לסגור את המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לגבי הסמלים של המדינה
תמר,
חיפה,
25/03/05 18:38
|
יהיה נחמד אם ישנו את המשפט הראשון של התקוה ל''נפש אדם הומיה'' במקום ''נפש יהודי'' כדי שגם בני לאומים אחרים במדינה יוכלו לשיר את ההמנון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ההמנון ולא נחליף אותו
אושר,
26/03/05 09:02
|
|
 |
26.
ישר כוח אופיר פינס
הצודק,
25/03/05 18:28
|
הייתי נגד צירוף העובדה לממשלה כי דין הבוחר גזר שעל העבודה להיות באופוזיציה-- אבל רק בשביל המיוני זה היה כדאי.
יהודים-- צאו מהגטו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לתשומת לבכם!
אזרח,
25/03/05 16:11
|
אל תילכו שולל אחר מתק שיפתי אבו ראזק. ערבי-נשאר ערבי. אבו ראזק או\ו ומשפחתו, אשר גורשו בשנת 1948 לעולם לא יוותרו על זכות השיבה. אל תילכו שולל אחר הכתבה החיובית כביכול זו. אבו ראזק, כמו אחיו המוסלמים, רואים אותנו היהודים, נטע זר בארץ ישראל. אל תילכו שולל, אף ערבי עדיין לא ויתר על זכות השיבה. אבו ראזק, מתאים את מתק שפתיו , כדי לקבל את התפקיד. לפי הכתבה- הוא ציוני .חחחחחחחח אבל במציאות..הוא מוסלמי....... ושלא יעבדו עליכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
בהצלחה מר אבו ראזק
גל,
חולון,
25/03/05 15:30
|
אני שמח על מינוי מנכ''ל ערבי ומקוה שמגמת שילוב ערבים במוסדות המדינה תתרחב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג גל...
המזהיר בפתח...,
25/03/05 18:17
|
זה יתרחב.. ויתרחב... ויתרחב... ויתרחב.. ויתרחב.... עד שיעיפו אותנו מכאן..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
גזור ושמור....
המזהיר בפתח,
25/03/05 14:14
|
חורבן מדינה מתחיל מבפנים... ומסתיים בידי אויביה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזור ושמור את כתובת ב''חאברבנאל
ל"ת
הפטיכיאטר,
25/03/05 14:32
|
|
 |
Paranoya Artsisraelit Metsouya
ל"ת
Hadiagnost,
25/03/05 16:54
|
|
 |
22.
בדקתי במדינות השכנות
Erez,
25/03/05 13:44
|
לאחר בדיקה מעמיקה במדינות השכנות הערביות ולא מצאתי מנכ''ל יהודי ,מעניין למה ? חשבתי שלתפקיד כל כך רגיש ועל נשכח המדינה הזאת היא מדינת היהודיםםם. אני צופה פריחה לכל הפלסטינאים שיבקשו להתאזרח ,בשם החוק.
פינס התחרפנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היית רוצה לחיות באחת מהן?
נדב,
צוללת צהובה,
26/03/05 12:48
|
המדינות הערביות, על משטריהן הטוטליטריים, אינן צריכות לשמש לנו דוגמה. להיפך, אנחנו צריכים לשאוף לשמש דוגמה עבורן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנדב מצוללת צהובה
Erez,
27/03/05 09:21
|
אתה צודק הם לא צריכים לשמש דוגמא ,אבל מה לעשות הם עשו ליהודים בתחומם בית-ספר. היום מספר היהודים במדינותהם הוא ''דוגמית'' של בית כנסת וכמה יהודים לקישוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, שמעת על הרמב''ם?
!,
25/03/05 14:20
|
מלבד לכתוב כמה דברים חכמים הוא היה הרופא האישי של הסולטאן המצרי - תפקיד בעל חשיבות לפחות כמו מנכ''ל משרד הפנים...
אני מניח שאם היה במאה ה-12 אינטרנט חלק מהתגובות היו דומות לשלך וחבריך: אתם השתגעתם? רופא יהודי יבדוק את המלך?? מה הלאה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה טרחת לחטט במאה ה-12
Erez,
25/03/05 17:11
|
להזכירך אנחנו נמצאים בשנת 2005 . למיטב ידיעותי המועטות הרמב''ם לא פסק בעניני האיסלם וחילק אזרחויות. כן הנושא חשוב ורגיש כאשר הזהות של המדינה היהודית מתערערת ,זאת אינה בושה להצהיר שמדינת ישראל היא מדינה י ה ו ד י ת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן...שמעתי על הרמב''ם..
המזהיר בפתח.,
25/03/05 16:50
|
|
 |
מזהיר מטיפשים ברשת
רבי משה,
בן מימון,
26/03/05 13:01
|
הראשון כותב שאין יהודים שממלאים תפקידים אצל הערבים. השני מזכיר לו את הרמב''ם. מה אומר הטיפש השלישי : כן, אבל הוא היה יהודי. מה שיותר גרוע מטיפש, זה טיפש שלא יודע שהוא כזה ומוכיח זאת לכולם, כל פעם מחדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למזהיר מטיפשים..
המזהיר בפתח.,
26/03/05 21:01
|
|
 |
לרבי מימון..
המזהיר בפתח.,
26/03/05 20:58
|
|
 |
טמבל מה יש פה להבין
ל"ת
ניתפסת,
בטיפשותך,
26/03/05 21:58
|
|
 |
21.
אין מילים להביע את...
יהודה,
ימני מתון,
25/03/05 12:19
|
השמחה שבליבי כשקראתי את הכתבה הזאת. דמעות של אושר ועצב גם יחד, העצב על כך שזה לא קרה לפני שלושים שנה,והשמחה על כך שסוף סוף רואים בעמנו ניצוץ של נאורות. מי יתן וישכון שלום במדינתנו, ולא ישא עוד גוי אל גוי חרב ולא נלמד עוד מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
שאלה לי לכל אלה שתומכים
אושר,
25/03/05 11:49
|
יש לי שאלה לכל אלה שתומכים במינוי האם אין לכם בעיה אם יוחלט על שינוי הסמלים של המדינה או שאם תושב או תושב ישראל מתחתנים עם תושב\תושבת הרשות וירצו לעבור לגור פה תשאלו את עצמכם בכנות האם זה לא מפריע לכם כי הוא מתכוון לשנות את זה נכון שהוא לא יעשה את זה ישר איך שהוא נכנס לתפקיד אבל תמסכו עליו שהוא יעשה את זה לפי מה שהוא אומר כאן בכתבה תחשבו האתם אתם רוצים שילדכם ימשיכו לגור במדינה היהודית היחדיה שקיימת או שבאיזה שהוא שלב ביא תעבור להיות מדינה דו לאומית ובשלב מאוחר יותר היא תהפוך להיות עוד אחת ממידנות ערב ואני אשמח לקבל תשובה בלי קללות מאלה שלא מוצאים חן בעינהם דעותיי שבת שלום וחג שמח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה ושאלות לאושר
אלי,
25/03/05 12:26
|
המדינה הזו אכן תהפוך לדו לאומית, עם רוב ערבי אם לא תהיה מדינה פלסטינית עם גבולות ברורים. מי שמטיף לא להחזיר שטחים הוא זה שמסכן את ישראל ויגרום להפיכתה לדו לאומית עם רוב ערבי (או לחילופין למדינת אפרטהייד). כמי שחרד כל כך לסמלי המדינה אז אולי תלמד לכתוב בלי טעות בכל מילה שניה? לגבי מה שכתכת שהוא מתכוון לעשות, אז קודם כל הדברים האלה לא בסמכות המנכ''ל, ואם היו, מאיפה אתה יודע שזה מה שהוא רוצה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאלי בפעם המאה
אושר,
25/03/05 12:32
|
אם לא שמת לב שכבתי לך שיש לי בעית דיסלקציה אז אני ארשום לך שוב ותקרא את הכתבה הוא ינסה לשנות אתה ההחלטה שפלתשיני\פלשתינית שהתחתן\התחתנה עם תושב ישראל יוכלו לגור פה ולגבי הסמלים של המדינה הוא אמר שהוא מקווה שיום הם ידברו לשני הצדדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאושר בפעם השניה
אלי,
25/03/05 13:11
|
לא אמרתי כלום על דיסלקציה, יש לי הרבה חברים עם דיסלקציה, שהרבה יותר חכמים ממני. הבעיה היא לא חילופי אותיות אלא טעויות כתיב וניסוחים לא הגיוניים ושם אתה צריך ללמוד, העברית היא אחד מסמליי המדינה. לגבי החתונות ואיחוד משפחות של ערבים הוא אומר שהוא ''ינסה לשכנע'', זו זכותו לנסות לשכנע ובכל מקרה זה לא בסמכותו לשנות תקנה זו. לגבי הסמלים הוא אומר שהוא מניח שעוד 200 שנה יהיו סמלים יותר נייטרלים, וזאת כשיהיה מזרח תיכון חדש ושלום. בקיצור הבעיה שלי אתך היא שאתה שונא ערבים ותתנגד לכל ערבי, לא משנה מה הוא אומר ומה הוא עושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסתכל על התגובה ל 3
ל"ת
אליהו,
25/03/05 12:18
|
|
 |
19.
''ערבי טוב'' - לא מליצה
אריאל,
25/03/05 11:36
|
עם כל הקונוטציה הארורה של הביטוי, אין ברירה ליהודים, לנו, אלא לפעול נמרצות כדי לוותר בנדיבות לערבים פלסטינים וזאת בתמורה מפורשת קודם לכן כי היהודים יחיו לבטח במדינת היהודים. מעניין כמה חושבים כמו אבו רזק אך פוחדים להביע דעתם בפומבי. עלה והצלח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אם שכולה
רינה,
25/03/05 11:33
|
אם היו ערבים בני הדודים מאמצים את הגישה מכל הלב כמו של אבו ראזק שמגיע לנו לחיות פה כעם יהודי אז היה כבר שלום וויתורים ומדינה פלסטינית ואני לא הייתי אם שכולה ופטמה, כמשל, גם היא לא הייתה מאבדת את בנה או בתה. שאלהים יעשה שלום והלוואי שאדון אבו ראזק הוא ההתחלה של ההבנה וסוף המלחמות הארורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
תענוג לשמוע ערבי רציונלי
דוקי יום,
25/03/05 11:31
|
פשוט תענוג לקרוא על אדם שמוכן סוף סוף לקבל את העובדה שאין לנו לאן ללכת ושזו מדינה בעלת צביון יהודי. חובה איפוא לקדם אנשים מסוגו הדוגלים בסובלנות ובו זמנית יפעלו סוף סוף כדי לקדם את המגזר הערבי הדפוק שנים. אגב - המגזר הערבי איננו סובל משום קיפוח מכוון, חלילה. זו התרבות הישראלית הקלסית שעיקרה - מי שקרוב לצלחת ומי שלוחץ יותר מקבל יותר. את זה אבו ראזק מבין, כנראה, והנה הגיע העת לקרב גם את הערבים הישראלים אל הבאר של השפע ולהרוותם כנדרש. כל הכבוד! בהצלחה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
סוף סוף משכיל ערבי הגון
רוני,
נתניה,
25/03/05 11:27
|
אשר רואה נכוחה את פני הדברים, מסכים לוותר בעניין ''זכות השיבה'' ולא שוכח את הקיפוח והיעדר ההשקעות במגזר הערבי. מי יתננו וכל בני הדודים בישראל ובפלסטין כמותו - או אז היינו חיים פה כבר בשקט שוויצרי וכל היום מנגבים חומוס ושומעים פיירוז או שלמה ארצי. ריבונו של עולם, בחייאת דינק, הב לנו עוד אבו-ראזקים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אופיר פינס - מלוא הערכתי אליך
ישראלי,
25/03/05 11:16
|
פעילותו הפוליטית של אופיר פינס הייתה תמיד ראויה להערכה רבה. הצעד הנוכחי הינו הוכחה נוספת לכך.
למנכ''ל החדש - מיטב האיחולים להצלחתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון שאתה ערבי ''ישראלי''?
ל"ת
דיקלה,
25/03/05 11:44
|
|
 |
נכון שאת ''מזרחית''?
!,
25/03/05 11:57
|
|
 |
נכון שאתה ערבי?
ל"ת
אני יהודיה,
25/03/05 12:33
|
|
 |
14.
רצו להעיף מאגף מס הכנסה
אוסקר,
25/03/05 10:41
|
שנים רבות,ולא הצליחו.מה עשו?מינו אותו למנכ''ל פינס.כאשר השר יסיים תפקידו,בעוד 4-8 חודשים,מקסימום,ילך איתו גם האוסקר.וכך הצליחו להיפטר משתי ציפורים במכה אחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מזל טוב ובהצלחה!
ל"ת
ישראלי,
25/03/05 10:24
|
|
 |
12.
איזה מיקרוסקופ, איזה נעליים
ל"ת
יעשו לו הנחות,
בלי סו ף,
25/03/05 10:22
|
|
 |
11.
כשלון ידוע מראש
אליוי,
25/03/05 10:13
|
מה שמטריד בכל הסיפור זה חוסר הניסיון והנאיביות של פינס !! ערבי לא יכול להיות מנכ''ל משרד הפנים והוא חייב להכשל ! הכשלון יבוא מכל מיני קרובי משפחה מהמגזר הערבי הלחץ על המנכ''ל הערבי בשם הסולידריות הערבית בשם הנאמנות השבטית תגבר על הנאמנות לתפקיד ולבוס !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כך אמרו על היהודים המזרחיים
אנשים,
כמוך,
25/03/05 12:15
|
|
 |
חבל, אליוי
נדב,
צוללת צהובה,
25/03/05 11:21
|
לפעמים אתה מצליח לכתוב דברי טעם. חבל שתקלקל לעצמך את המוניטין עם תגובות נמוכות שכאלו.
הבן אדם הוכיח את עצמו עד היום, ועד שלא יוכח אחרת, יש לתת לו קרדיט, כמו לכל מינוי אחר, של מי שהוכיח את עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ערביי ישראל משת''פ עם מחבלים!!
נעמה,
25/03/05 10:11
|
|
 |
קלעת לדעת חכמים...
ל"ת
המזהיר בפתח,
25/03/05 18:18
|
|
 |
היהודים הם קפיטליסטים ונצלנים
נדב,
צוללת צהובה,
25/03/05 11:18
|
נכון שהכותרת של התגובה שלי היא גזענית ומטומטמת?
היא פחות או יותר שקולה למה שאת כתבת על הערבים.
די לגזענות משני הצדדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדב אתה בעד מדינה דו לאומית?
אושר,
25/03/05 11:43
|
מעניין אותי לדעת נדב אי קורא את התגובות שלך פה ומעניין אותי לדעת האם אתה בעד מדינה דו לאומית? אשמח לקבל תשובה כנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, אני בעד מדינה דמוקרטית
נדב,
צוללת צהובה,
26/03/05 12:45
|
אני בעד מדינה בעלת רוב יהודי, כולל המשך קיומו של חוק השבות המפלה, לכאורה.
אני גם בעד מדינה דמוקרטית, שבה לכל אזרחיה זכויות שוות (פרט לחוק השבות).
לכן אני בעד יציאה מהשטחים, ששם אנחנו מחזיקים מאות אלפי אנשים ללא זכויות אדם, ומתן שוויון זכויות מלא, גם בפועל, לכל המיעוטים החיים במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה לגבי תרומה למדינה
אושר,
26/03/05 20:51
|
להם הם צריכים לקבל זכויות כמוני למה אני צריך לעשות 3 שנים צבא ועכשיו 30 יום מילואים בשהנ ביחידה קרבית והם צריכים לקבל אותם זכויות כמוני ביטוח לאומי להזכיר לך אולי זה לא קשור אבל חלקם מגדיקים את עצמם פלשתינים ואנחנו פה במדינת ישראל אז שיעברו למדינת פלשתין אין לי בעיה עם זה צריך לעשות הפרדה מוחלטת אבל במדינתי לא מגיע להם זכויות כמוני שנתתי ואני נותן למדינה נ.ב אתה יכול להאמין ואתה יכול שלא אני חיי לפי אמונה שהמידנה לא חייבת לי כלום בגרוש אלא שאני חייב לה מה שאי אפשר להגיד על המגזר הערבי שרק דורש ודורש ולא נוכן לתת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הוא נבחר בגלל שהוא ערבי ..
עדי,
ת''א,
25/03/05 10:10
|
ולא בגלל כישורים , פינס מנסה לנקות את מצפונו מפלגת העבודה מתה . נקודה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד מתנחל גיזעני
איזה ת''א ואיזה,
נעליים,
25/03/05 12:12
|
כבר קלטנו את התבנית שלכם : שם ''צפוני''. מגורים במקום ''חילוני'' לרוב ת''א. סיסמאות קצרות ללא ביסוס. תתחילו לשנות תבניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם עובדים כאן בשכר מינימום...
!,
25/03/05 12:39
|
|
 |
כן... יש בעיות תקציב במועצת
ל"ת
יש''ע,
25/03/05 13:13
|
|
 |
8.
מומלץ...
המזהיר בפתח.,
25/03/05 09:59
|
אבו-ראזק, מינוי פוליטי מובהק, שפינס משתמש בו לקראת הבחירות, ועליית קרנו של פינס, טירון פוליטי. אבו-ראזק, אינו משכיל,ואינו מתאים לעמוד כמנכ''ל משרד ממשלתי. מה עם אלפי האקדמאים המובטלים, המתאימים כמו כפפה ליד לתפקיד זה?מדוע לא ימונה יהודי, יוצא צבא, העושה מילואים לתפקיד בכיר זה? מדוע מנחיתים ערבי מוסלמי, שאינו משכיל לתפקיד רגיש? האם לא חשבתם על החומר המסווג שצפוי לעבור דרכו? מה קורה למדינה הזו? העיפו אותו ממשרד האוצר[רשות המיסים] אז תנו לו לצאת לאזרחות.. לראות כמה שהוא שווה.[כלום]. זיכרו-חורבנה של מדינה מתחיל מבפנים.. ומסתיים בידי אויביה... מזה אני חושש. ואם תגידו שאני גזען, אז קחו את התשובה הזו: נחש.. גם אם תשקו אותו חלב , הוא יפיק ארס...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיורונך וטיפשותך הם עונשך.
יהודה,
25/03/05 12:10
|
|
 |
למזהיר חסר השכל והגזען
אלי,
25/03/05 12:09
|
1. מינוי של מנכ''ל משרד ממשלתי הוא תמיד ''מינוי פוליטי'', זו משרת אמון של השר הנבחר. 2. אבו ראזק הוא רואה חשבון בכיר ובעל תואר במדעי המדינה והיה עד למינויו המשנה לנציב מס הכנסה, הלואי וכל המנכ''לים היו משכילים כמוהו. 3. לא העיפו אותו מרשות המיסים, פינס שלף אותו משם. 4. אתה גזען בזוי וחסר השכלה ולגבי הנחש, אתה צודק רק שאתה הוא הנחש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאלי..
המזהיר בפתח.,
25/03/05 14:11
|
א. אבו-ראזק- אינו רו''ח [רואה חשבון, ותוכל לבדוק זאת בפנקס רישום רו''ח]. ב. העיפו אותו[בעדינות] מרשות המיסים...[לא ניתנו לו סמכויות]. ג. משרת מנכ''ל משרד ממשלתי, אכן מינוי פוליטי, אך אפשר גם למנות תינוק כמנכ''ל.. כי זו משרד אימון. אתה באמת חסר השכלה,ולפי סגנון כתיבתך, המעיד על השכלתך, אני משתדל להשיב לך, כי אחרת לא תבין. אגב... הטימטום כואב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למזהיר
אלי,
25/03/05 15:23
|
1. בוגר תואר בחשבונאות (ומדעי המדינה ועומד לסיים תואר שני במנהל ציבורי), אינו עוסק במקצוע ראיית החשבון כי הוא עובד במס הכנסה. אם לזה אתה קורא חסר השכלה אז אולי אתה יודע מה זה משכיל (לא נראה לי). 2. הוא הגיע לתפקיד המשנה לנציב המס, שזה התפקיד השני או שלישי בחשיבותו במס הכנסה. הלואי על כולנו העפה כזו. 3. הוא מתאים ואף יותר מזה למשרת המנכ''ל, מבחינת ההשכלה שלו, ואת זה ניסיתי להסביר לך, אבל אני לא מצפה מטיפש שטוף מוח להבין. לסיכום פעם כאשר ניסיתי לרכוש השכלה, לימדו אותי שכל אמירה צריכה להיות מגובה בעובדות, את זה לפחות הפנמתי. אתה לעומת זאת כותב דברים מופרכים, שכל ילד שיודע לקרוא יכול להפריך. אז לגבי השכלה וטמטום עדיף שלא תדבר, כי אתה עושה מעצמך צחוק. שבת שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאלי. תגובה 8..
המזהיר בפתח.,
25/03/05 18:15
|
א. הוא משכיל[בדיוק כמו רענן כהן, [ד''ר רענן כהן]..חחח- אונברסיטת לטביה..... מסגנון כתיבתך... אתה טיפש. הוא למד? חחח הכל על חשבון משלם המיסים. על חשבון העבודה. פעם בשבוע- עח' העבודה..... וזו השכלה?מדעי המדינה? מינהל ציבורי? כל כישלון או\ו נפל הולך ללמוד את הקורסים האלה. מאחר ואינך משכיל, אינך מבדיל בין מקצוע לרפי שכל... שגם אתה יכולת לרכוש.[מינהל ציבורי או מדעי המדינה]... בקורסים כאלה.. אפילו רפוי שכל שכמוך יכול ללמוד.. ולהצליח. ושוב.. חשבונאות אינה ראיית חשבון.. הוא אינו רואה חשבון.. כשם שאתה אינך משכיל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה באמת גזען
נדב,
צוללת צהובה,
25/03/05 11:14
|
|
 |
7.
ברכות, אבל נראה שזו תהיה כהונה
!,
25/03/05 09:32
|
קצרה למדי... ברגע שיתחלף שר, לצערי אתה כנראה תעוף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלואי שאתה צודק
ל"ת
אושר,
25/03/05 10:04
|
|
 |
הלוואי שלא היו כמוך במדינה הזו
ל"ת
!,
25/03/05 10:32
|
|
 |
6.
אבל אין חולק על גדולתו במיסוי
ל"ת
תלמיד לשעבר,
25/03/05 09:23
|
|
 |
5.
איחולים!!!
זוהר,
ת.א.,
25/03/05 09:07
|
משימתו הראשונה תהיה השוואת רמת החיים והחינוך במיגזר הערבי ותיקון מפלה לאפליה בת עשרות שנים שגרמו יהודים טובים (עם קטן, למוד סבל, מופלה בעצמו, ניצול שואה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
על התנגדותו לזכות השיבה
ל"ת
כל הכבוד לאוסקר,
25/03/05 08:44
|
|
 |
3.
חלוקת התקציבים של משרד הפנים
אושר,
25/03/05 07:58
|
חלוקת התקיציבים של משרד הפנים תיהיה עכשיו כזו 99%מהכסף של המדינה היהודית תלך למגזר הערבי פלשתיני ו 1% ילך למגזר היהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלוקת המוח של אושר :
אליהו,
25/03/05 08:52
|
99%-ריק. 1%-קליפה. אפילו הפתגם : ''איסטרא בלאגינא קיש קיש קריא'', לא מתאים. גם מטבע אחת אין בכד החלול הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
נראה אותו מפסיק......
אושר,
25/03/05 07:55
|
נראה אותו נותן החלטה להפסיק ביטוח לאומי ושלילת אזרחות לערבים ישראלים שהיו שותפים לפיגועי טרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אופיר פינס כל הכבוד!!
תמר,
חיפה,
25/03/05 07:09
|
אופיר פינס, אדם משכמו ומעלה, יום אחד יהיה ראש ממשלה!! כל הכבוד לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואוסקר יהיה מנכ''ל משרד ראש המש
hhh,
fffff,
25/03/05 07:27
|
|
 |
הלוואי שנזכה לכך
נדב,
צוללת צהובה,
25/03/05 11:23
|
הלוואי שנזכה ליום, שבו ערבי יכול לשמש בתפקיד בכיר, בלי שזה ייראה לנו משונה.
הגב לתגובה זו
|
|