 |
23.
בתאבון
אדום תמיד,
בלומפילד,
28/03/05 10:55
|
1.אוהדי הפועל לא הניפו את דגלי ישראל. 2.אוהדי מכבי לא הניפו את דגלי ישראל. 3.אוהדי מכבי שרו שרים לסאלים טועמה ביטוי לגזענותם. 4דן מרגלית לא גינה אותם. 5 אבו מוסא שחקן מכבי יהודי?ביטוי לחוכמת המכבים. 6.ביקורת עלובה של אדם שלא יודע להפסיד! 7. דן מרגלית אתה לא ראוי לענוב עניבה אדומה כהרגלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לדן מרגלית
ערן,
חולון,
27/03/05 22:35
|
זה שאנחנו לא מניפים דגלים כחולים לא אומר שאנחנו לא יהודים... במשחק בליגה הישראלית כל הקבוצות ישראליות אז מה הטעם להניף דגל ישראל??? שהיינו באירופה הנפנו דגל ישראל... כי שיחקנו נגד קבוצות לא ישראליות... אתם משחקים בבלומפילד עם דגל ישראל אבל נגד באיירן בגרמניה בטח תניפו צלב קרס יגרמנים אוכלים בתחת ילא מתביישים צריך להרוג את כולכם!!! מדברים על יהודים... כולכם נאצים... שרים מחנה פליטים, שונאים אותי בדם.. ימפגים מאיפה סלאם אבו סיאם??? קוראים לעצמכם אוהדים דגל בקושי הכנסתם למגרש...אתם אוהדים??? הצחקת אותי... אוהדים זה מי שבא למשחקים שהקבוצה מקום אחרון עם 12 נקודות.. ל מי שהקבוצה שלו היתה במקום שני עשה מחאה ובא עם שחור או שלא בא בכלל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
עד המוות הפועל!
יוסי האדום,
ת''א,
27/03/05 21:58
|
כל המכביסטים יורדים על הפועל כי הם מקנאים בקהל שלנו יש לנו קהל מספר 1 בארץ ואתם פשוט לא יכולים לקבל את העובדה הזאת וסתום את הפה. וחוץ מזה בשביל מה צריך דגלי ישראל אם זה בכלל לא משחק של הנבחרת? זה מועדון הפועל ת''א ולא נבחרת ישראל! עד המוות הפועל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
רק אדום!!!
חחחחחחחחחחחחחחח,
27/03/05 19:12
|
אני קומוניסט יהודי ישראלי רק לא מכביסט קפיטליסט ולא חבר של טומי לפיד!!!!!!!!!!!!! אתה צהוב, צבע של פשיסם בכל העולם!!!!!! אדום אדום עולה!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אין בכלל קשר לקומניסם
רוני,
27/03/05 17:55
|
למר דן מרגלית היקר על חולצות שחקני הפועל מופיע הסמל של הפועל ןמה לעשות זה המל הוותיק והמושמץ ביותר בכל מגרשי הכדור רגל בארץ שנים צעקו לנו בימקא יא קומניסטים בגלל הסמל הזה אני אישית לא מאוהב במה שהוא מייצג אבל הוא מייצג את קבוצתי האהובה שלאט לאט מוכיחה שהיא אימפריה שאוהדיה התאחדו לפני נפילתה ומצילים אותה מנפילה וזה מה שרצינו להראות לכולם ולמי שזה כואב ואוליי יודע לכתוב קצת יותר טוב מכל אוהד ביתר י או מכבביסי ממוצע אז שיקשר את זה להיסטוריה גם ככה אוהד ממוצע לא קורא כתבות של מיודענו דן אז דן אל תתלהם תפסיד בכבוד אל תתלהם דרך המיקלדת כי מי שבאמת קורא אותך זה אוהדי הפועל......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
תסכול במסווה אינטלקט
אלמוג אדום,
ראשון לציון,
27/03/05 17:40
|
השאלה המרחפת לה כעננה מעל המילים הגבוהות של אוהד מכבי וחישובים מוצלבים לפי הנוחות שוב מזכירים לי כאוהד הפועל גאה עד כמה בחירתי לפני 25 שנה הייתה של הצבע הנכון. אולי בשנה הבאה דני דן ........אולי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הקפיטליזם של דן את רצון הורג
אדום= תקווה,
27/03/05 14:20
|
הקפיטליזם שלך ושל רצון, הוא הרוצח מספר אחד של המאה העשרים ושל המאה ה-21 (בדוק תמותת ילדים מרעב לפי דוחות האו''ם) נכון אדום זה אידיאולוגיה שסטלין הוציא לזנות, ורצח בשנה מיליונים,) אז מה? לך ולרצון מותר לדגול בציניות באידיאולוגיית השוק החופשי, האחראית למותם של מיליוני בני אדם כל שנה ( כאילו מה? המתים מרעב וממחלות זה לא בני אדם כי הם עניים? אז על תבלבלו את המוח. ו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כבל פוליטיקאי מרשים
עמית,
מפלגת העבודה,
27/03/05 13:04
|
ככל פוליטיקאי מקצועי הוא התמחה בלהיות אופורטוניסט על הגדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מושחתים אכזבתם
ח. איכות השלטון,
חיפה,
26/03/05 17:07
|
דן, בקשר למושחתים את שוב צודק הצעת חוק של המושחתים שדואגים לעצמם.. שוב הצעת חוק של אלו רוצים עכשיו להיות שרים וצריכים את חברי המרכז מאחוריהם.. מתי יפתחו לנו העיניים ונאמר בקול גדול: המלך הוא עירום!!!!! גם בלי בג''צ. חתמו על העצומה באתר התנועה לאיכות השלטון www.mqg.org.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
למה אתם שונאים אותנו
אדום עולה,
26/03/05 16:55
|
|
 |
13.
זהירות דן מרגלית
שם טוב,
אזור טוב,
26/03/05 16:31
|
|
 |
12.
דן נמרגלית הבכיין
מה אתה בוכה,
מרכז,
26/03/05 15:54
|
מי אתה בכלל שתגיד משהו על ההואדים של הפועל אתה סתם אוהד מכבי בכיין כמו כולכם ... ביום שתישתוו להידוד של הפועל ולעזרה שלהם במצתבים קשים תדבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
עיתונאים שונאים
אדום מלידה,
26/03/05 15:11
|
דן היקר, השינאה לאוהדי הפועל תא העבירה אותך ואת ידידך לעיתון על דעתכם. מה כל כך כאב לכם לראות את מפגן התמיכה האדיר של האוהדים המלווים את קבוצתם גם ברגעים הקשים ביותר שלה. הרי אוהדי מכבי היו זונחים במצב זה את קבוצתם ה''אהודה'' (אהודה בתקופת הצלחה בלבד) ולובשים חולצות שחורות. הזמנתי למשחק שני אורחים מארצות הברית - מילה אחת הם לא אמרו באשר לסמלים ולדגלים. להפך, הביאו קינאה והערכה לקהל האדיר הזה. בטור שלך וגם בטורו של חברך רצון משבוע שעבר רתמתם לעזרתכם בצורה מסולפת את ההיסטריה ובדמגוגיה זולה אתם ממשיכים ללבות שינאה לאוהדים האדומים הנפלאים. ולגבי דגל כחול לבן - במשרדי תלוי דגל ישראל, במכוניתי כל השנה - האם גם אצלך? אתה ואני התחנכנו באותו הקן של הצופים בתל אביב ושם למדנו להעריך ולכבד את הדגל. לעומת זאת , במגרש הכדורגל במשחק ליגה, אין מקום להנפת הדגל. גם בין אוהדי מכבי לא ראיתי ולו גם דגל כחול לבן אחד. לעומת זאת לצלסי נסעתי עם דגל כחול לבן. רבותי העורכים, אני קורא את העיתון למעלה מ 40 שנה , מאז הנהגת המנויים אני מנוי קבוע. בימים אלה אני שוקל את המשך דרכנו המשותפת. אפשר לחלוק אפשר לסתור אפשר אבל לליבוי שינאה אין מקום. יסולקו,ומיד האדונים הנכבדים רצון ומרגלית מהעיתון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דגל
דן מרגלית,
27/03/05 10:41
|
אתה טועה ידידי לקן הצופים, אוהדי מכבי כן הניפו כמה וכמה כחול-לבן. לא כללתי זאת ברשימתי כי לא רציתי להתנגח, ואם קראת היטב - ולא כפי שהגיבו כאן חמומי מוח אדומים - פירגנתי גם פירגנתי להפועל את הניצחון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היחס לאוהדים
אדום מלידה,
28/03/05 21:07
|
דן, אכן פירגנת לקבוצה (ועל זה כל הכבוד) אבל לא לאוהדים, ועל זאת זאת תלונתי. אני התייחסתי לתגובתך על מפגן האוהדים. אגב גם חברך העיתונאי שסקר את המשחק (איני זוכר מיהו) הרחיב בתאור האוהדים הרבה יותר מאשר בתאור המשחק , כי גם אם היה זה משחק בינוני מפגן האוהדים האדומים היה המחזה המרהיב בערב זה. ועובדה, עיתון שלא מחסידי האוהדים האדומים נתן לאוהדים ציון 10. ומילה טובה לכמה אוהדי מכבי , שהפתיעו ונשארו לעודד את הקבוצה אחרי המשחק, רק חבל שהשחקנים לא ידעו לצאת ולהודות להם. ואם היה יותר קהל כזה בארץ היו כולם נשכרים . אגב, תראה את תגובת חלק מאלו שקוראים לעצמם אוהדי ביתר ירושלים והניפו דגלים כחול לבן ברמת גן בשבת - היו מעדיפים להפסיד ורק שערבי לא ישחק ויבקיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
עם הדגל הלא נכון
פסיה,
26/03/05 12:21
|
יש אולי משהו אנכרוניסטי בשימור הדגל הישן, בחברה שמחליפה לוגו וסיסמאות כל הזמן, מתוך תקווה שדי בהחלפת השם כדי להביא מזל. אוהדי ספורט בכל העולם קשורים לדגלים ולצבעים שלהם, ואין צורך שהפועל יתחפש למכבי או ביתר, כדי שיאמינו לאוהדים שהם פטריוטים. אך שנאת הכותב לדגל ולסיסמת האינטרנציונל הסוציאליסטי, דווקא בחברה שהופכת קפיטליסטית מהסוג הגרוע ביותר, גורמת לי להטיל ספק בידע ההיסטורי שלו. היו ימים ולא כל כך מזמן שהצבא האדום היה משאת נפשם של מאות אלפי יהודים במחנות שחיכו לו וראו בו מושיע. מאות אלפי יהודים מצאו מקלט מהחיה הנאצית ברוסיה הקומוניסטית ולא מעטים , בעוונותינו, גם האמינו בבשורה. האל הכזיב אך מה רע בדגל, זכר לימים יפים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדום
דן מרגלית,
27/03/05 10:39
|
הצבא האדוםן כבש את מזרח אירופה מהנאצים ויהודים רבים מהמיעוט ששרד את הנאצים ניצל, ועל כך תודת האומה ויער הצבא האדום בקרית ענבים. אבל המשטר שפקד עליו גם חתם על הסכם עם גרמניה הנאצית וגם רצח מיליונים רבים וכלא ואסר ועינה, ובהם יהודים רבים. אז לסמל הזה לא מוכרחים להיצמד, ואם כבר - אז סמל אחד כחול-לבן שאני משוכנע כי הפטריוטים הטובים - אוהדי הפועל - מזדהים איתו בראש ובראשונה גם ראוי להניף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינפלציה של סמלים ודגלים.
רוני,
רמת גן,
28/03/05 12:08
|
היום כאשר עידוד הקהל בטריבונה הפך להיות מעיין פארודיה על אדיאולוגיות, משטרים ועמים ( אייקס אשר סמל האוהדים שלה הוא מגן דוד כחול לבן ) אין זה אומר שקיימת הזדהות אידאולוגית אמיתית עם מה שעומד מאחורי הסמלים. כשם שאי אפשר לזהות את אוהדי אייקס כחובבי ציון נלהבים (לדבריהם) כך לא ניתן לקבוע שאוהדי הפועל הם תומכים של משטרים רצחניים ואף אולי תומכים ברצח של מליונים. מוזר לי שבחרת לציין שהזהוי של אוהדי הפועל עם המגל והפטיש הוא בעצם הזדהות ותמיכה עם משטר אפל ולאו דווקא פארודיה משחררת על סמלים ואידיואלגיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אם מאות אלפי
אאא,
25/03/05 19:56
|
הנוצרים שהגיעו מברה''מ + חצי מליון העובדים הזרים שהביאה ממשלת רבין ניפצו אחת ולתמיד את השקר שישראל היא מדינה יהודית,הקדנציה של הרודן שיינרמן + שיתוף הפעולה של התשקורת ומערכת המשפט - ניפצה אחת ולתמיד את השקר שישראל היא דמוקרטיה,או היתה אי פעם משהו שקרוב לדמוקרטיה. המאמר הנ''ל,מתאר לא רע בכלל את פני הדברים :
http://www2.debka.co.il/article.php?aid=1169
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מכביזם לאומני
יואב,
25/03/05 17:23
|
לדן מרגלית שלום רב, אני מתפלא שראית במופע המרהיב של אוהדי הפועל את מה שתיארת בדבריך. זה היה מפגן של מקוריות והתרסה. לא היה מופע כזה בתולדות הכדורגל הישראלי וקשה להניח שכולם הלכו שולל כמו שאבי רצון המתנצל אמר. זה היה משהו שאומר לכולם ''אם אתם אומרים שאנחנו קומוניסטים, אז בבקשה, אנחנו לא מתביישים''. האם ברה''מ פסלה לעולם את הסמלים הללו? האם אתה לא מוצא משהו יפה בכך שצעירים מתייחסים לרעיונות ''פועליים'' יותר מאשר לגזענות הנפוצה כל כך באוהדי קבוצות אחרות? אבו-סיאם כבר אמרנו? האם זה המכביזם שלא מאפשר לך לראות את זה? או שמא לאומנות יתר? בקשתך לראות את דגל ישראל מתמיהה עוד יותר. כאוהד כדורגל אתה בודאי יכול להביא דוגמאות רבות של אוהדי כדורגל המניפים במשחק פנימי את הדגל הלאומי שלהם. רק תזכיר לי איפה – מנצ'סטר? ליברפול? לונדון? רומא? מילאן? איפה בדיוק? או אולי יציע 11 במשחקי מכבי? מאיפה מגיעה התגובה הפאבלובית הזו שלפיה פטיש ומגל זה סטאלין ולכן זה רע (להזכירך הם מופיעים בסמל הפועל עד היום)? מסתבר שהמכביזם הלאומני חזק מכל! בברכת ''תחזקנה'' יואב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
סוף-סוף מאמר ראוי על ההתנתקות
גדעון נצר,
תל אביב,
25/03/05 15:19
|
מיליוני מילים כבר נכתבו, אך סוף סוף מראה לנו דן מרגלית (עיתונאי מעולה) שיש בני אדם שם.
אך למען שלום-האמת המובטחת עם הפלסטינים--כדאי לפנות את כל המתנחלים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם זה מוליך לאן שהו
אסף עסיס,
גני טל,
01/04/05 17:21
|
אם אכן מהלר פינוי זה יביא לשלום אזי למה צריך לפנות נחיה אתם בשלום כפי שערביי ארץ ישראל חיים אתנו ואם זה לא יביא לשלום למה לתת ארוחות חינם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם זה כולל את הערבים
ענב קדוש,
מצפה רמון,
01/04/05 17:17
|
בדרך בין באר שבע למצפה ישנם הרבה מאד מאחזים לא חוקיים של בדוים האם גם אותם צריך לפנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
עיתונאות משובחת סוף סוף
רן גונן,
בצרה,
25/03/05 15:16
|
דן מרגלית מראה כי יש פנים נוספות להתנתקות. דן--האם לדעתך התנתקות זו כדאית? הם כדאי להקריב את אורח חייהם של האלפים שחיים שם? האם בתמורה אכן נקבל את השקט סוף-סוף? האם בתמורה יחדלו הפלסטינים מלהרוג יהודים? אנא: בטא את דעתך.
תודה, קורא נאמן--רן גונן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן-למעננו ולפתיחת סיכוי לשלום!
ל"ת
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
25/03/05 19:35
|
|
 |
You are all wet
Ha Mayvin,
28/03/05 07:08
|
Wishful thinking. The Kasams are moving to the west bank. Wake up from yopur dreams, before it's too late
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
עצוב אך כדאי
ארז רשף,
25/03/05 15:14
|
דן מרגלית מביא כאן פן אנושי ושונה מהרגיל. יש שם אנשים, בני-אדם שבנו בית. אך פינוים הוא כדאי, בבחינת כריתת אצבע להצלת כל היד: עם פינוי גוש קטיף נוכל להציל את אריאל, מעלה אדומים וגוש עציון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת?
גיא,
25/03/05 20:06
|
זה לא מה שקרצר אומר. מי לדעתך משקר,שרון או הנשיא בוש? חוץ מזה,מה ההבדל בין ת''א לגוש קטיף? בשני המקרים מדובר במובלעת קטנה בלב רוב ערבי עצום,שלא היתה מתקיימת יותר מכמה שעות ללא צבא מאסיבי שערב לבטחונה.
הנכונות לשלם מחיר למען יישובים של אשכנזים סמולנים אבל לא למען יישובים של המגזרים האחרים,שהם הרוב במדינה,פרושה סופה הבלתי נמנע של ישראל.
ועל זה אפשר רק לברך. ישראל היא טעות היסטורית שעבר זמנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
What a load of ...!
Ely,
London,
25/03/05 13:21
|
Give me a break! Margalith tells that visiting Gush Katif, is a sad duty like visiting a friend dying of a terminal disease. What a load of nonsense! It is like going to a funeral of someone you murdered in cold blood. Those supporting the so-called disengagement cannot hide behind such hollow statements. They are guilty as much as the Oslo gang is guilty of the thousand Jews killed in the last four and a half years. There will be a day and their children will be ashamed of the association, as much as the children of Stalin's henchmen are ashamed today.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה רואה דן? בגלל אלה סובלים
יגאל כהן,
רחובות,
25/03/05 15:59
|
ההם. שמעת איך הוא ממאיס את המתנחלים על העם? והם חפים מפשע,והוא בכלל, התנחל באמריקה,על יד סיר הבשר. האשנים האלה עושים עוול נורא לאנשים שדיברת עליהם. שהרי לכל הדעות הם היו האוונגרד של הציונות. והכהניסט הזה עושה להם שרות דוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
בריה''מ הצילה את חיי אבי
יוסי,
ת''א,
25/03/05 13:02
|
אבי וחלק ממשפחתו גורשו על ידי הגרמנים במלחמת העולם השניה לבריה''מ. הם לא הבינו מה קורה וביקשו לשוב למולדתם - פולין. שלטונות בריה''מ החליטו להעבירם, בניגוד לרצונם, לסיביר ושם הם נותרו בחיים במהלך המלחמה. החלק האחר ממשפחתו של אבי שנותר בפולין נטבח כולו על ידי הנאצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
That Haman
Ely,
London,
25/03/05 13:42
|
I fully accept the comparison with Stalin,. may I remind you : THAT HAMAN died on Purim
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כואב לך....
הקנאה,
מדברת,
25/03/05 15:16
|
מר מרגלית הנכבד אני מודע לעובדה שקשה לך עם העובדה שהעוצמה שנראתה בבלומפילד בשבת באה מהצד האדום,יחא אבל אל תיתן לעובדות לבלבל אותך: פועלי כל העולם התאחדו הוא משפט הלקוח מכתבי קרל מרקס שאם אינני טועה נכתבו לפני שסטלין נולד בכלל. הפטיש והמגל...נשמע מוכר..תסתכל על החולצות של הפועל ותראה שזה הסמל (או לפחות היה לפני הכתר פלסטיק),תסתכל גם פעם על שער 11 בו יושבים כל 5 מיליון אירגוני האוהדים של מכבי ותגיד לי מה אתה רואה? נכון ראית שטנים,להבות,גיהנום. מה עדיף? השטן או הסמל של הקבוצה? ועוד דבר מחר בר''ג תראה הרבה דגלי ישראל שיעמידו לך את הזקפה הלאומית,שם מקומם במשחקי הנבחרת ולא בשיעמומוני הליגה. אז שיהיה בהצלחה לנבחרת וקצת פירגון לא יזיק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האללו
דן מרגלית,
25/03/05 18:17
|
האללו, מה אמרת וחשבת שחידשתי בעניין 'פועלי כל העולם...'? מה עניין הזיקפה לכאן? יש לך פסיכותרפםיסט טוב מהאסכולה של פרויד? דבר איתו. עכשיו לעיקר: הפטיש והמגל מסמלים את הרצח הנורא של חפים מפשע שהתרחש בברית המועצות מהמהפה ב-1917 ועד (לפחות) לכרושצ'וב. הפועל תל-אביב ראויה לאוהדים שיניפו דגלים וסמלים אחרים. זה לא נוגע לעובדה כי הפועל היו ראויים לנצח את מכבי תל-אביב, וכל הכבוד לשחקני הקבוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה בעסה שהפועל הוקמה ב 1910
שי גולני,
ר,
27/03/05 21:40
|
עם הסמל של הפטיש והמגל ופני עלית סטאלין לשילטון ! צהובים מתים מאדמת אחרי הדרבי האחרון (תפסיקו להתבכיין)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראשי מהפכת -1917 יהודים
ל"ת
Me,
Me,
26/03/05 21:16
|
|
 |
תגובה לתגובה
אוהד הפועל,
26/03/05 01:54
|
עיניין הזיקפה הלאומית הכן קשור למי שחפץ בדגל ישראל בכל יציע בכל משחק.
הפטיש והמגל נמצאים בסמל של הפועל , ממש לא ברור מדוע אתה טוען שהם מייצגים רצח, נכון היו משטרים שתחת סמל זה ביצעו רציחות המוניות, אך עוד לפניהם הפטיש והמגל סימלו את התאגדויות הפועלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דן-מה שנכון: הקטע האחרון טפשי
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
26/03/05 00:59
|
כאדם שלא היה סוציאליסט מימיו, יש לי הערכה אל הורי שברחו מרוסיה הקומוניסטית של לנין, כדי להקים חברת מופת סוציאליסטית ודמוקרטית בישראל.
כל נושא רוסיה הקומוניסטית לא שייך ל ח ל ו ט י ן לנצחון של הפועל על מכבי-שכולו ספורט טהור(והרבה כסף לרכישת שחקני חיזוק זרים-באופן *קפיטליסטי* מוגזם בפני עצמו- ש*מתיהדים* ועוזבים לאחר תום החוזה-כמו אולסי פרי בכדורסל).
דן-אני רוצה שוב לשבח אותך על מאמרך בהדגשה על הזוית האישית אסף עסיס האדם-שאותו איני מכיר אך את אחיו הכרתי טוב-ששניהם יצוקים כנראה מאישיות מעניינת ורצינית(למרות שלדעתי אסף טועה בהשקפתו הפוליטית)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בפעם האחרונה שבדקתי
u,
u,
26/03/05 23:45
|
הפטיש והמגל היו סמל של שיתוף, עבודה, שיוויון ושלום. זה שכולרות כמו סטלין ודומיו לקחו תאוריה של אדם גאון והפנו אותם לטובתם לא אומר שהתאוריה, והאמונה בה הינה דבר רע, ולהפך, אין הרבה אנשים ששונאים את סטלין יותר מהקומוניסטים.
ד''א, מארקס היה יהודי, וכך גם רבים ממנהיגי מהפיכת אוקטובר, ולכן לקרוא לקומוניזם, תאוריה אנטישמית היינה בורות בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
וואלה, המתנחלים הם בני אדם?
ל"ת
לא ידעתי,
25/03/05 09:14
|
|
 |
1.
The faith of Gosh Katif
Abi,
25/03/05 02:00
|
reminds me of Ms Terri Sheivo the dying woman in Florida U.S For no real reason-they both are lead to their death Just on the basis of someones thoughts and sayings-they both are put to death Shamefull...and heartbreaking
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Avoid suffering
Kavorkian,
28/03/05 07:01
|
I'm sitting in jail for saving people from their suffering. And here they are killing a person who doesn't suffer
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השוואה מצוינת, חיקוי לחיים
פרחיה,
25/03/05 23:43
|
הפעם אני מגיבה ואפילו משבחת את ההשוואה שעשית בין האשה השרויה כבר 15 שנה בתרדמת לבין גוש קטיף. כמוה גם המתנחלים, המתגאים ברווחיות שלהם ובתרומתם למשק הישראלי, אינם חיים בכוחות עצמם אלא מחוברים בטבורם לקופת האוצר. החסה והפטרוזיליה שלהם היא היקרה בעולם, בחיי אדם ובהון שעולה אחזקתם ברצועת עזה. אתה מרחם על הגברת, ומה על בעלה, שחדל לחיות ברגע שנכנסה לתרדמת, ואינו יכול להתחתן ולהוליד צאצאים, כל עוד היא חיה, כביכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Dear Pirchia
Abi,
26/03/05 21:14
|
You made my day -by responding... For your knowledge,Mr Shiavo has for eight years relationship with another woman and has two children with her Reviewing the case in court, I read yesterday that Mr Shiavo and 4 more members of HIS FAMILY testified about Terris wish to die in those circumstances...while her parents and SISTER testified to the opposite And I am asking: Is this the American ? justice To kill somebody on a hearing basis 16 YEARS AGO-without any written paper !!!Unbelievable
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלא נדע מצרות
פרחיה,
26/03/05 21:50
|
תודה לאל שלא אני חייבת להחליט בפרשה הכאובה של הגברת בתרדמת. אני קצת מסתייגת מהמתות חסד, מסיבות מובנות, אך במקרה שלפנינו, שבו הורים מנסים לטעון שבתם, שמוחה פגוע ללא תקנה, מתקשרת אתם, ומעסיקה את מוחה בשאלות של חיים ומוות, אני מפקפקת בשכל הישר של ההורים ומאמינה לבעל, שבודאי גם היה רוצה להתחתן עם אם ילדיו. אם הגברת בתרדמת היתה יכולה לומר משהו אז הייתי מצפה שתשחרר את בעלה מקשר הנישואים. ואגב התערבותו הגסה של הנשיא בוש בפרשה הורידה מיד את התמיכה של הציבור בסקרים. אאחל לך ולי שלעולם לא נעמוד בפני הכרעה כזאת. שבוע טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשוב לרגע על אדון שיאבו
פסיה סוסקין,
הקריות,
25/03/05 20:07
|
שלא כמנהגי אתיחס לדבריך. אתה צודק כשאתה משווה בין טרי שיאבו וההתנחלויות ברצועה. גם האשה האמריקאית השרויה בתרדמת והתלויה לחלוטין בצינור ההזנה וגם ההתנחלויות משוללי זכות קיום. מצבם הוא חיקוי לחיים, כאילו כזה, ולא חיים עצמאיים ומלאים. המתנחלים גאים בתרומתם לתלג, ביצוא הפטרוזיליה והחסה ללא תולעים. מה שהם שוכחים הוא המחיר. החסה שלהם היא היקרה בעולם בדמים תרתי משמע. כל חסה עולה רבבות שקלים למשלם המיסים, וגורמת להמשך הכיבוש והסבל לפלשתינים, שמצידם מנסים להוציא פיגועי טרור ולפגוע בחפים מפשע. חשוב לרגע לא על הגברת אלא על האדון שיאבו הערירי, שאינו יכול לשאת אשה ולהוליד צאצאים, וגם חייו הסתיימו ברגע שאשתו אבדה את הכרתה. די לצביעות, יש לקרוא לילד בשמו, ההתנחלויות מיותרות ומזיקות למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל-טרי שייבו הצמח ביקשה מות
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
25/03/05 06:30
|
ואילו ההחזקה ברצועת עזה ותהנחלויות גוש קטיף מטילות את עם ישראל למוות של סיחרור דמים.
ליבי ליבי לאסף עסיס שאיני מכירו-אך הוא נשמע לי אישיות נהדרת כמו אחיו צוריאל-ללא כל קשר לכך שעמדתו הפוליטית נוגדת את זאת שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Thats what her husband are
Abi,
25/03/05 16:33
|
saying I personally don't believe him Even if as a young woman at the age of 25 years old-she said something like that-try to remember how many times you said something you didn't mean,and regret later To kill a person an a hearing basis is unbelievable
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי-הצוואה שלי מפרטת מה לעשות
Ehad Haam-Zioni,
על חיים ומות,
26/03/05 01:01
|
-אני לא רוצה לחיות במצב של צמח-ולא מבין אף אדם שהיה מוכן לכך
-אני מדגיש את הנושא של תרימת אברים למקרה תאונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Her family says-she is
Abi,
26/03/05 21:23
|
responding And by the way-who are we to decide upon -who will live or die What do we REALY know about the quality of life -when getting to be in these conditions If you decides with an open and healthy mind,and a WRITTEN paper about those matters,it's O.K I wish you all the best and a healthy long life
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי-בתי המשפט קבעו חד משמעית!!
Ehad Haam-Zioni,
על חיים ומות,
26/03/05 21:50
|
וההתדינות המשפטית עברה את כל הרמות האפשריות-וזה נמשך 15 שנה.
ליבי לבי להוריה, הכואבים מאד את מות ביתם ולכן אינם מקשיבים להערכות הרופאים וקביעתבתי המשפט, אך אינם רואים איך הימין השמרני בארהב מנצל אותם לצרכיו הפוליטיים
הגב לתגובה זו
|
|