 |
167.
מסכים עם ביילין!
עידן,
ת''א,
28/03/05 08:58
|
|
 |
166.
פודל אבל גדול מאריה...!!!
פודל אבל גדול,
28/03/05 00:19
|
פודל אבל אמיץ,וצריך אומץ להגיד מה שהוא אומר,וגם שרון ה''גיבור'' פוחד מלפיד,ובנוסף בילין לא פוחד לאמר מה שהוא חושב , גם אם זה לא מקובל , למשל כשהיה שר המשפטים ובנושא יגאל עמיר הוא אמר שגם עונשו חייב להקצב,רבותי פודל אבל גדול מאריה...!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
165.
העובדה
ג.,
מרכז,
27/03/05 14:36
|
ובאותה מתכונת, יוסי ביילין הנושא בתואר דוקטור, אינו מעיד בהכרח על חכמתו הרבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
164.
אל תמהר כל
פקק תנועה,
קריתץ ביאליק,
27/03/05 11:41
|
כך קודם תן לשרון לסיים את עבודתו אחרכך ניראה מה יהיה אן הבדל גדול היום בן הליכוד לעבודה תוכל להיות ראש ממשלה רק לאחר שהסכם ההיתנטקות יושלם ואז תתפנה לטיפול באזרחי המדינה הדפוקים שמרץ ויחד היו אמורים לעשות אולם בגדו בבוחריה ובימקום לידאוג לזכיות האזרח שנירמסו ברגל גסה והביאו להיתמוטטטות החברה בארץ פנו לבעיות פוליטיות בימקום חברתיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
163.
Lapid ? i
Marvin,
27/03/05 05:45
|
|
 |
162.
הקנאה והעליבות מדברות מגרונך
חיים,
דרום,
27/03/05 00:58
|
מפלגת יחד/מרצ היא הבדיחה של הפוליטיקה בישראלית. גם בימים של מלחמה ופיגועים אתם מסוגלים להוציא תכניות מגוחכות ואמירות פטאתיות דוגמת הסכם ג'נבה העלוב, שבו הסכמתם לשיבה פלסטינית. כל הבוחרים שלכם ברחו לכם למפלגת שינוי וכל מה שאתה, מר בילין, מסוגל לעשות זה לאכול את הלב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
אין ספק שטומי באנקר הוא סוג של
דרור,
רמת גן,
26/03/05 21:02
|
אנטישמי. למפלגה המבוססת על שנאת יהודים,יש מקום אולי באוסטריה, לא במדינת היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
לא מסכים
האחד,
26/03/05 15:05
|
אני לא מסכים עם הכותרת. מתוך ידע המתבסס על קורות חייו של לפיד, האיש הזה (לפיד) לא מכיר בבני האדם כפונקציה בחייו, אלה אם כן הם משמשים אותו, וזה כולל את הסבתא היחידה (שלו כמובן) שנספתה בשואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
159.
הלואי שבימין היו חכמים כביילין
רמי,
26/03/05 13:13
|
את מספר הפוליטיקאים החכמים בימין ניתן בקושי לספור על כף יד אחת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד לי אתה לא חושב שקצת ניסחפ
אושר,
26/03/05 20:57
|
אתה לא חושב שקצת ניסחפת זו אמירה טיפשית זה כמו שאני אגיד שכל אנשי השמאל עוכרי ישראל מה שנכון לגבי השמאל הקיצוני ולא נכון לגבי כל אנשי השמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Beilin is naive
Max,
26/03/05 17:59
|
Beilin is so naive,and The arabs are using his stupidity and his naivity to get their way. if he was not stoped , he would have given every thing to the arabs. As long as you dont touch his shops in SHENKIN St
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח
Avi Ecuador,
26/03/05 14:55
|
הפלסטינים כבר מזמן היו חוגגים על חורבותיה של מדינת ישרפלסטין. בכל מקרה אני מציע לפלסטינים לבחור אחד כמו ביילין, השמאל יוכל לפחות לקוות שיש ''צדיק'' בסדום. אתה חושב שיחזיק שם חי יותר מיום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
158.
לא יחד כי אם יחיד
להתראות בקלפי,
26/03/05 12:03
|
ליוסי ביילין בקרוב תהיו סיעת יחיד ויקראו לכם לא ''יחד'' כי אם ''יחיד'', אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I AGREE
Max,
26/03/05 17:41
|
|
 |
157.
שני הנבלות טריפות צודקים
ל"ת
ישראלי,
26/03/05 11:52
|
|
 |
156.
הסוכן הזה עולה לנו יקר מאוד
האיחוד האירופאי,
26/03/05 11:51
|
|
 |
155.
לטווח את אופנהיימר ראשון
לוחם חופש,
26/03/05 11:49
|
|
 |
154.
לפי התגובות אנחנו עם של טיפשים
לפי התגובות,
26/03/05 08:47
|
לפי התגובות אנחנו עם של טיפשים ומגיע לנו ששרון ולפיד וכנופיתו ירכבו עלינו,אם כולנו חמורים ולא מבינים שבא כאן אדם כמו בילין,שבאמת לא צריך את הפוליטיקה ומוכן בכל זאת לתרום,הוא לא יהיר,לא דורסני ,פתוח לשמוע,הוא לא ימין ולא שמאל הוא אומר מה שהוא חושב,לא מתוך כוונות לאיזה רווח.וגם מוכן לשמוע כל כוון פוליטי הגיוני,לדעתי הוא יכול להסתדר מצוין בלי הפוליטיקה המזוהמת,דבר שקשה לאמר על לפיד או שרון ובניו.תנו לו צאנס ותהיה כאן בובה של מדינה,תצאו משיטת ההפחדות של שרון....בילין לראשות הממשלה...ורבותי אני נשבע לכם ביקר לי שאני ימני ואני בן זונה אם הצבעתי אי פעם לשמאל אבל הפעם אני מצביע בילין,הוא לדעתי לא שמאל,תקראו לו מה שתרצו אבל הוא לא שמאל....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה ביילין לא שמולאני?
אושר,
27/03/05 08:35
|
|
 |
לא קיים פוליטיקאי זך וטהור!!!
מקיאוולי,
ניקולו,
26/03/05 11:51
|
מעולם לא היה וגם לעולם לא יהיה, כי זה סותר את ההגדרה הבסיסית!! כל ''פוליטיקה'' היא מניפולציה! פוליטיקה היא רדיפה בלתי מרוסנת אחר השלטון והכוח, והשגתם בכל האמצעים, תוך שימוש ציני ב''אידאלים''. ההמונים המטומטמים קונים בשקיקה הבטחות-שווא של מנהיגיהם, ומתפלאים אחר-כך מן התוצאות הקטסטרופליות במציאות. מתי נבין ש כ- ו- ו- ל- ם עובדים עלינו בעינים???!זה דרכו של עולם. או שביילין ''נקי'' , או שהוא פוליטיקאי. אם הוא יתעקש להיות היוצא מן הכלל, הוא לא יגיע לעולם לשלטון!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
153.
פודל אבל גדול מאריה...!!!
פודל אבל גדול,
26/03/05 08:21
|
פודל אבל אמיץ,וצריך אומץ להגיד מה שהוא אומר,וגם שרון ה''גיבור'' פוחד מלפיד,ובנוסף בילין לא פוחד לאמר מה שהוא חושב , גם אם זה לא מקובל , למשל כשהיה שר המשפטים ובנושא יגאל עמיר הוא אמר שגם עונשו חייב להקצב,רבותי פודל אבל גדול מאריה...!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
שינוי והמחדל שגרם להווסדה
עוזי,
קרית אתא,
26/03/05 07:04
|
לו היתה לנו מפלגת מרכז שמאל (סוציאל דמוקרטים)אם תיפקוד סביר לא היתה באה אל אויר העולם ''שינוי'' שהיתה ברירת מחדל לא אטרקטיבית במיוחד . שינוי היא לא בדיוק מה שחלמנו שיהיה לנו כתחליף למפלגת העבודה הרופסת שהולכת ומצטמקת מאז הרצח הטרגי של רבין ז''ל. והנה בכל זאת שינוי קרמה עור וגידים ועכשיו היא יכולה למלא תפקיד היסטורי בסגה הציונית של מדינת היהודים ואנו עדים להתנהלות עקומה של טגרן פוליטי מהסוג שמצוי במפלגות הדתיות בדמותו של טומי לפיד עם נושא כלים בדמותו של אברהם פורז.במקום להתייצב ניכחה ולהודיע שלנוכך גודל המעמד שינוי מזיזה הצידה את סדר היום השגרתי שלה ומתיצבת לימינו של ראש הממשלה כדי לעזור בביצוע תוכנית ההתנתקות הפרובלמטית ללא תנאים אנו עדים לנסיון השגת מטרות פוליטיות בסגנון התגרנות של המפלגות הדתיות.הנסיון לזנב בשרון תעלה לשינוי בקיומה בזאת אני בטוח ולא חשוב מה תהינה התוצאות של ההצבעה על התקציב . אזרחי המדינה שנמנים על הזרם המרכזי לא יכולים לסבול התנהלות כזו ממפלגה שחרטה על דיגלה טוהר פוליטי . הדרישות שמציב טומי לפיד בפני שרון נותנות לנו את הרגשת הדה זה וו. עכשיו זו ממש הדקה ה90 שאולי ניתן עדין לתקן את הנזק הנורא שגרמה ההתנהלות האווילית של טומי לפיד. אני מקווה שלפיד יבין סוף סוף ש 290 מליון שקל אינם שקולים מול גודל המעמד שיקבע את גורלה של מדינת ישראל לדורות הבאים. תקנו אותי אם אני טועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
בנושא יגאל עמיר הוא אמר שגם עו
גדול מאריה...!!,
26/03/05 03:19
|
פודל אבל אמיץ,וצריך אומץ להגיד מה שהוא אומר,וגם שרון ה''גיבור'' פוחד מלפיד,ובנוסף בילין לא פוחד לאמר מה שהוא חושב , גם אם זה לא מקובל , למשל כשהיה שר המשפטים ובנושא יגאל עמיר הוא אמר שגם עונשו חייב להקצב,רבותי פודל אבל גדול מאריה...!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
פודל אבל אמיץ,וצריך אומץ להגיד
פודל אבל אמיץ,ו,
26/03/05 03:17
|
פודל אבל אמיץ,וצריך אומץ להגיד מה שהוא אומר,וגם שרון ה''גיבור'' פוחד מלפיד,ובנוסף בילין לא פוחד לאמר מה שהוא חושב , גם אם זה לא מקובל , למשל כשהיה שר המשפטים ובנושא יגאל עמיר הוא אמר שגם עונשו חייב להקצב,רבותי פודל אבל גדול מאריה...!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אני לא אשבח את עצמי
מרק,
26/03/05 09:07
|
אז מי ישבח אותי? מעניין אותי כמה ביילין ויחד שילמו למעריב בשביל התעמולה הזאת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק לזיין בשכל
תפסיק לזיין בשכ,
26/03/05 19:10
|
|
 |
149.
זה נבלה וזה טריפה, אמן.
ל"ת
אלי פון זיב ה3,
שפלת השפלות,
26/03/05 02:10
|
|
 |
148.
ימנים טיפשים,בילין התבטא בעבר
ימנים טיפשים,
26/03/05 01:43
|
ימנים טיפשים,בילין התבטא בעבר יותר טוב מכל ימני אמיתי,למשל בנושא קציבת עונשו של יגאל עמיר,ועוד. רק מטומטמים פוסלים בן אדם בגלל שהוא לבנבן מדי וממושקף,אם היה שכל בקודקודכם היתם מבינים שהוא איש עם היגיון ופתוח לשמוע טיעונים הגיונים מכל כיוון,הוא לא נעול על שמאל או ימין,חבל להחמיץ אדם כזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל רק על יום אתמול שחלף!
ל"ת
כולם אותו,
הזבל!!!!!,
26/03/05 11:52
|
|
 |
147.
מורשת רבין ז''ל
שמשון,
25/03/05 23:46
|
השמאל מצדד במורשת רבין. אז בבקשה לאמץ את הקביעה הכי מדויקת שלו על ביילין. הפודל והוא באמת מנסה לנבוח אך לא יוצא לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
טומי לפיד - גזען וצבוע
ישראלי,
דרום,
25/03/05 23:18
|
אני לא מבין כמה שנאה יכולה להיות באיש. דוקא אדם זה, ניצול שואה, אשר חוה באופן אישי את השנאה הוא זה שמחנך לגזענות.
אם תרצה שיכבדו אותך, כבד את האחרים שמסביבך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אפשר לכבד טפילים
מיקי,
חדרה,
26/03/05 10:13
|
אים נכנס לביתך אדם, שחיי על חשבונך,אוכל שותה לא משלם ועוד אומר לך איך לחיות. מענין אים גם אז תכבד אותו. לגבי ההתבטאות שלך כלפי מר לפיד, מראה את רמת האינטלגנציה לכן טוב שאתה לא חבר שינוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
BEILIN IS NO BETTER
ALON,
25/03/05 22:18
|
THEY SAY THAT IT TAKES ONE TO KNOW ONE, MEANING IT TAKES A DOG TO KNOW A DOG. I GUESS BEILIN AND LAPID KNOW EACH OTHER VERY WELL.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
זאת סיבה טובה להצביע שינוי
אלקס,
25/03/05 21:59
|
שנאה של סהרורי שמאל קיצוני ושל גנבי ש''ס ואגודה, ותמיכה של שרון בפטור לחרדים משירות צבאי לא משאירים לי ברירה אלא להצביע שינוי. ואני דווקא מאד נהנה כאשר שמאלנים וש''סניקים קוראים לי פשיסט כי אני לא מצפה מהמטורפים האלה לשמוע משהו אמיתי ורציני בגלל שאין להם מה להגיד חוץ מהתעמולה השקרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
ביילין יגרום להיעלמותה של מרץ
זלצמן,
חיפה,
25/03/05 21:29
|
לפיד הוא אדם לא ישר ודמגוג . מאז ומעולם החליף את עמדותיו בהתאם לכוון הרוח, וכשהאשימו אותו בכך הגיב ש''רק השור עקבי''. אבל בנושא הסחטנות החרדית הוא צדק. ביילין כבר ''שכח'' לאילו ממדים היא הגיעה. הוא שכח ש-25% מהתלמידים בכתה א' הם חרדים. הוא שכח את ''חוק הלפרט'' שעבר את כל גבולות ההגיון. מדינת ישראל עמדה בפני סכנה אמיתית של הרס כלכלי בגלל סחרור של הוצאות גדלות והולכות, ואחוז גדל והולך של אוכלוסיה טפילית. ביילין ממשיך בגישתו של מורו ורבו פרס, לנסות לקנות את החרדים בכך שימכור להם את שאר האוכלוסיה. אין לו סיכוי להצליח בכך, אבל הוא כן יצליח יגרום לרבים ממצביעי מרץ להצביע עבור מישהו אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה, מפלגת מרצ-יח''ד עוד קיימת??
ל"ת
צ,
26/03/05 11:54
|
|
 |
142.
השמאלנים זה סוג של אנטישמים
יוסי,
גושדן,
25/03/05 20:50
|
|
 |
גם אני מתחיל להאמין בזה
Avi Ecuador,
26/03/05 02:36
|
ומעניין שאפילו לא צריך להיות דתי בכדי להבין את ההגיון במה שאתה פוסק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
Mr. Belin read Myne Camph
Iki,
Milan,
25/03/05 20:43
|
Mr. Belin You probably read all the books in the world, except one, Myne Camph Pl.se do it and after I hope that you never again will call another Jew Anti-Semite
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
הבצל והשום.
מופאסה,
ניו יורק,
25/03/05 20:22
|
יוסי בילין עם אלפי הרוגים באמתחתו. מעביר ביקורת על אחרים. אני היתי מעמיד למשפט אותו על חלקו בכל ההרוגים משני הצדדים. היתי שם אותו בכלא שיהיה לו מספיק זמן לקרא כמה שהוא רוצה. הבצל בילין אומר לשום לפיד שהוא מסריח. נווווווווווווווווו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
אנטישמי הוא אדם השונא יהודים
אזרח המדינה,
25/03/05 20:14
|
באשר הם יהודים. ההגדרה לא מתאימה לטומי לפיד, מכיוון שהוא שונא את המיגזר החרדי שבעם היהודי. ההגדרה הקלאסית כאן היא ארצ'י באנקריזם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
אני כימני מעריץ אותו,גם אם ...
אני כימני מעריץ,
25/03/05 20:10
|
אני כימני מעריץ אותו,גם אם הימין סולד מדעותיו,חייבים להודות שהוא ישר הגון אמיץ ולא יהיר,אדם אמיתי ואין לנו הרבה כאילה היום,וכל זה למרות שאני לא מסכים עם רוב דעותיו,ממש תואם שולמית אלוני האגדית,שגם אם לא אהבתי את דעותיה,הערצתי את יושרה,הגינותה ואומץ ליבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו פסיקה דבילית?!
Avi Ecuador,
26/03/05 04:58
|
''אם הימין...''. ושרון ימני? אם ככה ההבנה שלך אז באמת אתה דפוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
תודה לבילין על האומץ לאמר זאת
תודה לבילין על,
25/03/05 20:05
|
|
 |
136.
רק תוכנית ג'נבה תביא שלום!
ל"ת
Rabbo,
25/03/05 20:04
|
|
 |
135.
כל הסמול האשכנזי הוא אנטישמי
אאא,
25/03/05 20:04
|
זה נובע מתסביכי נחיתות תרבותיים ואנטומיים בני מאות שנים אל מול הפריץ. הסמול האשכנזי רצה להקים במזרח התיכון יישות מערבית,נוצרית,אירופאית ואם אפשר גם לבנה.אופיה של תל אביב מעיד על כך בצורה חותכת. מטרתו של ביילין זהה לזו של לפיד : מחיקת העם היהודי והטמעתו בחברה הנוצרית של אירופה. ביילין משכיל מאד,מלוטש מאד ולכן יודע לסייג את דבריו ולעטפם ברטוריקה פייסנית מתקתקה בעוד שלה-פיד נשמע כמו ארצ'י באנקר דובר עברית. הניסוח שונה,אבל המטרות זהות. לא פלא לכן כי שתי המפלגות נלחמות על אותו אלקטורט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח חבר של יגאל כהן.
בר ששת,
27/03/05 00:39
|
אל תסמוך עליו. לך ישר לכנסיה האנגליקנית בי''ם. שם תמצא את תאומך האבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
מספיקלהשמיע את הטיפש הזה
ל"ת
המן,
25/03/05 19:42
|
|
 |
133.
ביילין צודק בביקורת-לא בתואר
ירון,
חיפה,
25/03/05 19:23
|
הייתי בשינוי וזו אחת הסיבות שאינני שם יותר: שנאת חרדים קיצונית שעברה את שנאת הכפיה הדתית וכן קפיטליזם תאצ'ריסטי קיצוני. יוסי גם מוכר לי היטב..הוא מתאים למרץ..הוא חכם, נעים הליכות ואוהב את המדינה, חרד לגורל היהדות, בעל חשיבה מרתקת על נושאי חינוך והשכלה, אך לא ריאלי ביחסו לפלשתינאים ופוליטקאי גרוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירון-אז אחרי השגת שלום תצביע??
Ehad Haam-Zioni,
לחברה טובה,
26/03/05 01:11
|
מר*צ כמובן!!! -שהרי ביתר התחומים אתה מרוצה מגישתם ופועלם.
אני מסכים אתך שלא צריך להתבטא בחריפות יתר-לפיד הוא סתם פופוליסט, קניבל קפיטליסטי ושונא חרדים-ובעבר ביצע את סתימת הפה הגדולה לאנשי הטלביזיה-בשרות שלטון הימין הלאומני-מתנחלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
טומי לפיד = לה פן
jay-z,
25/03/05 19:11
|
אנחנו המזרחיים צריכים להבין איזו סכנה יש באיש הזה .
הוא פשוט מזכיר לאומנים מהעולם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
להבדיל כמובן בהמשך
Avi Ecuador,
25/03/05 19:09
|
לשוטים גם השטן כשר לעשיית העבודה הזרה שהם תומכים בה היום, לא הבינו עדיין שהשטן דורש תשלום והתשלום יהיה עם ריבית קצוצה לכל עם ישראל, אני לא מתכוון שרק שטחים יקצצו, גם הרבה דם תיקווה וסיכויים לשרוד בעתיד. הרבה תשלום ישלם הדור הבא. הסיכויים? תלויים בניסים כמו ערפאת והאינתיפאדה לצערי ויש שמאמינים גם שמישהו מוליך את פרעה שלמדנו שאלה אפילו יהודים יכולים להיות בדורנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
גרוע מאנטישמי
אילן,
רמת גן,
25/03/05 19:07
|
כחילוני גמור לפיד מעורר בי בחילה, באטימותו, וברישעותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
Unbelievable!!!
David,
Los Angeles,
25/03/05 19:00
|
The Oslo architect is riding again... Didn't you hear about proper person for the job? In the States if you manage a store and you fail, you go home and dont come back, so Oslo was a huge succes or whatt????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
Beilin and Sarid
Larry,
25/03/05 18:34
|
Yossi, a rep of the EU, has a problem with Tommy. Lapid's hostility to the Shas is not helpful to efforts to convince Rav Ovadia to oppose referendum. Sharon, Peres, Beilin, Blair, Solana, etc (also Lt. Bush) are terrified of Referendum. It may slow their efforts to return Israel to the Green Line and turn Yerusalayim into an official city of the UN and NWO.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
ביילין
החמור הנוער,
ישראל,
25/03/05 18:09
|
סליחה, מה הקשר בין קריאת ספרים לבין היכולת להנהיג, לפתור בעיות כלכליות-חברתיות או פוליטיות. אז מה אם הוא קורא ספרים. גם תולעים קוראות ספרים. ובכלל המשכורת שהוא מקבל מאתנו היא לא כדי שיקרא ספרים, אלא כדי שיטפל בבעיות הבוערות במדינה הזו. ויש הרבה כאלה. עוד איטלקטואל בגרוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
כשהגזענות מופנית כלפי מזרחים
ודתיים זה בסדר,
25/03/05 18:09
|
הצביעות והגזענות והגועל נפש של האשכנזים...אין לה גבולות.תתביישו לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד פעם מזרחיים?
עוד פעם מזרחיים,
26/03/05 00:32
|
עוד פעם מזרחיים? מה פולין רוסיה ואוקראינה עברו מוטאציה בארץ והפכו למערב??? יש ספרדים ואשכנזים נקודה. מדינות הגוש המזרחי,רוסיה,פולין,ואוקראינה? נהיו מערביים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
בליין מה קרה לך ?נטרפה דעתך
בושה וחרפה,
25/03/05 18:07
|
תחזור בך!!ותתנצל לגיד אנטישמי על יהודי ובנוסף גם ניצול שואה !מה קרה לך לא מתאים לך תתנצל ומהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
שני קונילמלן
Avi Ecuador,
25/03/05 17:57
|
אחד ''אנטישמי'' ואחד שוטה הכפר. משלימים זה את זה ו''יחד'' עם עם-הארץ שתומך, רצפט לחידלון; התאבדות לאומית של עם לדעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
Both of them are Anti-Semitic
Abi,
25/03/05 17:26
|
The only difference between them is: Beilin is Anti Jewish And Lapid is Anti Arab&religious Jews.So,he is a more complete Anti-Semitic -against both races
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
עיתונאית סטאליניסטית מרקסיסטית
ל"ת
מבחיל ומגעיל,
25/03/05 17:21
|
|
 |
121.
פעם ראשונה בחיים...
זיגמונד,
חילוני,
25/03/05 17:05
|
אני מסכים עם ביילין - לפיד הוא אכן אנטישמי. מי ששונא חרדים הוא אנטישמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
Lapid loves to eat & attention
Paprika,
25/03/05 16:52
|
|
 |
119.
נכון
ל"ת
מכרה,
25/03/05 16:50
|
|
 |
118.
םושעי אוסלו לדין!
א,
25/03/05 16:37
|
כל יוזמי אוסלו צריכים לעמוד לדין על כך שלא שמעו ל''אל תתנו להם רובים'' ואפילו לא הודו בטעותם כאשר יותר מ1000 אנשים נרצחו בגלל המחבלים שהבאתם לכאן באוסלו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון שגגה: מושיעי אוסלו..
ל"ת
אבשלום קור,
25/03/05 21:19
|
|
 |
אבשלום תעשה לי ילד!
ל"ת
יעל,
27/03/05 03:47
|
|
 |
117.
לפיד איש הגון
ru,
25/03/05 16:32
|
הלוואי והיו עוד אנשים ישרים כמו לפיד ,אז היינו נראים אחרת.אבל מה לעשות שאנחנו חיים בעולם של שקרנים וגנבים, אז בטח שלפיד נראה לנו עוף מוזר. רק לפיד אומר את האמת האיומה אבל נוח לנו להגיד שהוא שונא חרדים וכל מני שטויות שאנחנו נאחזים בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
תמיד יחד
רון,
25/03/05 16:19
|
ביילין הוא הקול השקול כנגד האי דעת המוחלטת של הפאשיסט טומי לפיד שלמען שנאתו העיוורת ליהודים דתיים מוכן לאבד את ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
איפה הגילוי הנאות מיה?
חיים שרון,
25/03/05 16:12
|
למה את לא אומרת לגולשים ששימשת כדוברת מטה ז'נבה????? איפה העיתונות המקצועית האמיתית והחופשית??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצחקת את כולנו
ל"ת
חברי המערכת,
בית מעריב,
26/03/05 01:14
|
|
 |
ככה זה בתעמולה
גרשון,
26/03/05 01:14
|
מה רצית שתנה פתע את עורה?
רק בגלל הכתבה ומערכת היחסים המושחתת בין מיה בנגל לביילין אמליץ לתלמידי להעדיף את שינוי.
מעריב פישלו ובגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גילוי נאות
מיה ביילין בנגל,
בנגל,
26/03/05 00:02
|
תודה חיים! ידוע לך מה היית המשכורת שלה? והאם ביילין העסיק אותה ישירות? http://www.bambili.com/bambili_news/katava_main.asp?news_id=5017&sivug_id=1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
וואו,דברי אלוהים חיים
תבז,
ישראל,
25/03/05 16:02
|
רוצח (סליחה, הורג ברשלנות) בוגד ולוקח שלמונים מוצא לנכון לבקר אדם אחר על מגרעות האישיות שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
Lapid ? May be really 'hoshekh
Harbona S.T,
25/03/05 16:01
|
|
 |
112.
ביילין, שריד ופרס- רוצו!
סיון,
השפלה,
25/03/05 15:55
|
ביילין שריד ופרס הם נבחרת החלומות: משכילים, בעלי הופעה, אינטיליגנטים, שפה עשירה, יודעים להתעקש ויודעים להרפות. עליהם אפשר להוסיף את יולי תמיר, יעל דיין, אופיר פינס, יצחק הרצוג, חיים אורון, רן כהן (חבל ששולמית אלוני הלכה הביתה) וסוף סוף נקבל פה מדינה נורמלית, ערכית ותרבותית. חבל מאוד שאנשים טיפשים ועילגים כמו גילה גמליאל, יחיאל חזן ואלי ישי ודומיהם שולטים פה. איפה החזון? איפה הערכים? איפה הנימוס והכבוד? השכלה וחינוך רבותי, זה המפתח להתקדמות ולא רגשות קיפוח ותת התרבות של 'המגיע לי'. רוץ ביילין רוץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך הטפשים והעלגים הצליחו?
מסביר סבלן,
25/03/05 21:18
|
פשוט מאוד: רוב המצביעים בארץ הם טפשים ועלגים. כהוכחה חלקית לטענה זו נא קרא את התגובות לכתבה זו ולכתבות אחרות, שרובן בעברית משובשת ועם הגיון של גן טרום חובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
כל הכבוד
asher,
ירושלים,
25/03/05 15:55
|
ליוסי ביילין כל הכבוד !תמשיך כך.אתה מאחרוני הפוליטיקאים ההגונים שנשארו לנו.שיכנעת אותי להצביע בבחירות האחרונות ''יחד''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
ביילין מדבר על אנטישמים..חחחח
ל"ת
23,
25/03/05 15:52
|
|
 |
109.
גם ביילין אנטשימי או סתם סוכן
ל"ת
זר=,
ערבי,
25/03/05 15:51
|
|
 |
108.
אנטישמי?הוא לא מופרע כן
ל"ת
eve,
25/03/05 15:50
|
|
 |
107.
ערב רב מדבר על אנטישמי...
ל"ת
תומר,
ת''א,
25/03/05 15:50
|
|
 |
106.
כנראה שביילין ממש נואש...
ל"ת
איזה עליבות!!!,
25/03/05 15:50
|
|
 |
איזו עליבות. נכון !!
אתלה,
26/03/05 17:35
|
''איזו עליבות ''-אמירה זו מתאימה לבן עמי...זוכרים ??-כך אמר על פרס . כשפרס צעק על הבימה....והמצלמה קלטה את בן עמי אומר זאת לקולט אביטל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
אין לי ספק
אבי מהגליל,
25/03/05 15:44
|
אין לי ספק שאם היה מישהו גוי במדינה אחרת לוקח את כל המשפטים שאמר טומי לפיד ומצטט אותם מילה במילה,אין לי ספק שהיינו קוראים לו אנטישמי,גם לפיד עצמו היה קורא לאיש הזה אנטישמי,לכן צודק יוסי ביילין בדבריו על טומי לפיד,ולגבי אי נסיקתו של ביילין,הסיבה שהוא לא מצליח להרים את מרצ או שחר איך שהם נקראים היום,היא שלביילין אין מרפקים,הוא סוג של תמים פוליטי,אנשים אוהבים כוחנות,סכינים,כל זמן שביילין ידבר בשקט ובנועם,יסתקלו עליו בזילזול.ראו איך העם מתמוגג כשהוא רואה את שרון,למרות כל העומד ותלוי נגדו במישור הפלילי הרבה מסתכלים עליו על אדם שבכוחו להזיז הרים,וזה מוצא חן בעיניהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
לפיד מנצל את השואה לרווח אישי
ל"ת
יוסי,
25/03/05 15:40
|
|
 |
103.
בנושא היהודי:זה טריפה- זה נבלה
אדיר וישניה,
סטודנט,חולון,
25/03/05 15:30
|
מוזר לשמוע את דעותיו של יוסי ביילין על עמדת שינוי וטומי לפיד כלפי היהדות. אני מסכים במאה אחוז עם דבריו של ביילין על לפיד,אולם, ניתן להכיל את אותם האמירות על ביילין. אם דרכו של ביילין תנצח(חלילה וחס, ואת זה אני אומר בתור בחור הנחשב חילוני) לא תהיה לנו כאן מדינה יהודית. אולי מדינה דמוקרטית-מערב אירופאית, אבל ודאי שלא יהודית. אני מזמין אתכם להיכנס לאתר של ביילין ולראות את השקפותיו בנושאים היהודיים. אם משנתו תתגשם-זו לא תהיה מדינה יהודית , ותוך שנים ספורות נאבד את כל ההוויה של העם היהודי.. יש להזהר מביילין!!! http://www.beilin.org.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
לפיד הוא אכן סוג של אנטישמי
ל"ת
ימני,
25/03/05 15:27
|
|
 |
101.
תנו להם
שף,
25/03/05 15:26
|
לאכול אחד את השני. הייתי אפילו מעודד את זה: המשך ככה, ביילין. אתה כל כך חכם ובאירופה מאוד מאוד אוהבים אותך. לפיד שונא אותך ואתה לא מתאר לך מה הוא אומר עליך מאחורי הגב. אל תוותר לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרך אגב
Avi Ecuador,
25/03/05 20:27
|
את זה יכלו לאמר ולעשות הערבים על עם-הארץ דור עגל הזהב שצמח ושוכן בחלם. הם לא היו טועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
לפיד לא אנטישמי.
אזרח.,
25/03/05 15:21
|
זאת התבטאות אומללה של ביילין.לפיד ושינוי נלחמים בסחיטה הכספית של הדתיים.וטוב הם עושים. בגלל הכספים המעוברים לדתיים אין כסף לבריאות לגמלאים ולחלשים.עוד לא ראינו מה עשתה יחד למענם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפיד הפלצן לא סוחט???
:-),
25/03/05 19:40
|
התיאתרון העיברי זו תרבות? יהדות זה חומניזם??? רק אינפנטילים שמצביעים לשינוי יכולים לחשוב כך והמצחיק הם חושבים שהם החכמים והנאורים, אני מכיר מוסדות המלאים עם חכמי חלם כמותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין אנטישמי גדול ממנו בישראל
ל"ת
און,
25/03/05 18:41
|
|
 |
99.
ביילין אז למה אוהבים לשנא אותך
בצלאל,
25/03/05 15:14
|
כאדם יש לי הערכה אליך אתה מלומד וגם חכם שחושב עם הראש ולא עם הרגש .אבל חביבי, אתה הפכת לאויב של עמך ,כי הצגת עדיפות לערבים לפני עדיפות לישראל, לפני כל משא ומתן אתם כבר הסכמת לתת להם יותר מעד חצי המלכות ,,, ובאיזה רשות יוסי ? והאוסלו שלך הרגה בנו המונים ומעולם לא לקחת אחריות לצעד הנורא שכפת על כולנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
יוסלי - אתה לא אנטישמי?????
יצחק,
25/03/05 15:12
|
גם אתה נלחמתה בחרוף נפש נגד היהדות....ונפלתה...כמו כ ו ל ם אתה ויסילה שריד ויוסף (טומס) לפיד מזכרים לי את ספורו של יוסף שידה (יוסף הגולם) בגמרא....אותה גברת בשינוי אדרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
לפיד קפיטליסת ואנטי חברתי ושקר
ל"ת
זז,
פה,
25/03/05 15:08
|
|
 |
96.
יוסי ביליין, אתה גרוע מהחרדים!
מולי,
25/03/05 15:08
|
|
 |
95.
ביילין, סייג לחכמה שתיקה. למען
ל"ת
השמאל - תשתוק.,
25/03/05 14:58
|
|
 |
94.
כל שמאלן שמצביע שינוי כאילו הצ
אורי,
25/03/05 14:54
|
|
 |
93.
שני טיפשים. מגיע לשמאל מנהיגים
יעקב,
25/03/05 14:43
|
|
 |
אתה קורא לארצ'י באנקר שמאל?
יגאל כהן,
רחובות,
25/03/05 15:38
|
אתה מבין אתה הבדל בין שמאל לבין ''רד נק'',אדום צוואר. ''אינת בעקלאק''? אתה משוכנע שאתה בשכלך? לה-פיד שמאל? אז ליברמן שומר הבארים יוצא לך שמאל ,לא? תלכבאטת. אתה התבלבלת, אולי אתה דיסלקטי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כהן , תפסיק לשוטט בבארים.
בר ששת,
סניף רחובות,
27/03/05 00:29
|
תקבל מיגרנות. גם מהרחת דבק וליקוק לביילין אתה יכול לחלות. שמור על הגיינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל שהפך לאידיוט
Avi Ecuador,
26/03/05 01:04
|
|
 |
אין הבדל בין שרון ללה-פיד
אאא,
25/03/05 20:06
|
|
 |
כהן , אאא , זו כבר סכזופרניה.
ברששת,
סניף רחובות,
27/03/05 00:51
|
אתה מתפרק , אחי. זה קרה רק לך אחרי שתפסו אותך עם השחיתויות. פתאום הפכת למליץ יושר של ביילין. ואחרי שיתפסו אותך ב''יחד'' לאן תעבור ? לחד''ש ? תלך לגור עם וענונו ? המגרנות האלה והקולות שאתה שומע... רחמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא נבדוק
יעקב,
25/03/05 19:13
|
מי יזם את ההתנתקות? מיצנע. מי דרש אותה משרון? לפיד. אז תגיד לי אתה, מה הוא? שמאלנים יפי נפש הם הגזענים הגדולים בעולם. טיול קטן באירופה הקלאסית, יהודון, יבהיר לך את הנקודה הזו היטב. אז זה לא קריטריון. מה נשאר? כלכלה. אבל בזה אין שום הבדל בין ביילין ללפיד. ביילין הוא איש שוק חופשי. זה הופך אותו לימין? לא בארץ ישראל. מסקנה: לפיד איש שמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילדים תצאו לשחק בחוץ !!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
26/03/05 19:26
|
ולא לזרוק אבנים. אבנים הורגות. זה השבאב של עזה קילקלו את מיטב הנוער שלנו. צריך דחוף להחזיר אותם מעזה. יש להציל את הילדים האלה מהשכונה שלהם ומהחברים הרעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כהן , תעזוב את הילדים.
ברששת,
סניף רחובות,
27/03/05 09:04
|
תתעסק עם ההורים , בלי דמגוגיה ואיומים מוסווים. כבר נפלת פעם בגלל שטויות שעשית. בסוף עוד יעלו על הסיבה למה ברחת מאמריקה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
איך בשינוי יש חבר כנסת מזרחי?
התוהה,
25/03/05 14:39
|
ראצבי, נכון, איך הם סובלים אותו? , זה לא מובן, זה נוגד את השינאה שהם משדרים כלפי המזרחיים, והחרדים. (לפיד אמר שהוא לא מוכן לשמוע את בן עיון בגלי צהל כי זה מזכיר לו מוסיקה מטייבה, גם כן רחב אופקים עלק), אולי הם קורצים למזרחיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פולין,ואוקראינה? נהיו מערביים?
פולין,ואוקראינה,
26/03/05 00:35
|
עוד פעם מזרחיים? מה פולין רוסיה ואוקראינה עברו מוטאציה בארץ והפכו למערב??? יש ספרדים ואשכנזים נקודה. אני מרוקאי מצרפת אז איפה זה במפה שלך? ולעומת זאת מדינות הגוש המזרחי,רוסיה,פולין,ואוקראינה? נהיו מערביים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד פעם מזרחיים? מה פולין.....
עוד פעם מזרחיים,
25/03/05 20:03
|
עוד פעם מזרחיים? מה פולין רוסיה ואוקראינה עברו מוטאציה בארץ והפכו למערב??? יש ספרדים ואשכנזים נקודה. אני מרוקאי מצרפת אז איפה זה במפה שלך? ולעומת זאת מדינות הגוש המזרחי,רוסיה,פולין,ואוקראינה? נהיו מערביים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בן עיון
ל"ת
קוראים לו בניון,
25/03/05 17:39
|
|
 |
אתה לא תוהה אתה טועה!
אבי,
ת''א,
25/03/05 16:33
|
קודם כל, שינוי בעד חוק אחד לעם אחד וכל דבר אחר מחזק את ההבדלים ומגביה את החומות. לפיד תהה בקול האם התחילו לשים מוסיקה ערבית בגלי-צה''ל (העלו אותו באמצע קטע אינסטרומנטלי, כלומר, הוא לא שמע עיברית) ואחרי שחכמולוגים תוהים כמוך עשו מזה מטעמים מטופשים הוא (כאיש שחייב לענות חזרה וחייב להתעקש להיות צודק) התחיל להתפתל על זכותו לאהוב את המוסיקה שהוא אוהב ולא לאהוב את המוסיקה שהוא לא אוהב ... כאילו... דה... ודבר אחרון - זה בניון ולא בן עיון. שבת שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון לא נאה כובע מחודד על ראש
יגאל כהן,
רחובות,
25/03/05 15:41
|
תימני? אני אמרתי לו את זה מזמן. אמרתי לו ''יא בנאכי'', זרוק הכובע המחודד הזה, שנתן לך לה-פיד ובוא לכל מפלגה ישמחו לקבל אותך,אפילו אלינו לליכוד. אבל הוא הוא ''ילד לא שומע''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כהן , אתה כבר לא בליכוד.
ברששת,
סניף רחובות,
27/03/05 00:53
|
זרקו אותך בבושת פנים , זוכר ? יעצו לך לבקש עזרה. מה יהיה ? לא חבל לך להגיע לבור שאין ממנו עליה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רואים שאתה מזרחי
שינויניק,
25/03/05 15:18
|
|
 |
הגועל טעפיש והשרצים עלו לך למו
הגועל טעפיש והש,
26/03/05 03:03
|
הגועל טעפיש והשרצים עלו לך למוח במקום להשתחרר מלמטה,עכשיו אתה מבין למה צריך מופלטה בחיים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מופלטה ושגיאות עדיף על פגועי מ
מופלטה ושגיאות,
26/03/05 01:00
|
מופלטה ושגיאות עדיף על פגועי מוחין שכמוך עקב מנת יתר של גועל טעפיש ושרצים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעולם אל תשווה תימני למרוקאי
בוזגלו,
25/03/05 19:13
|
|
 |
איך אתם מסכימים שיהיה מזרחי
התוהה,
25/03/05 18:25
|
בשינוי, לא ענית לי על השאלה, יכול להיות שהוא עלה תאנה? להסוות את הגזענות שלכם כלפי מה ששונה ממכם, לקרוץ לבוחרים מזרחיים תמימים, ונכון אני מזרחי, למה אתה כותב ''רואים שאתה מזרחי'' ,למה מה, אני לא בן אדם בעיניך ? האם אתה רואה אותי באותו אופן ש-ארי טהור גזע רואה אותי ? למה מה, רק לביילין מותר להגיד שאתם אנטישמיים וגזענים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שגיאות?
הפוסל,
25/03/05 18:02
|
|
 |
91.
בילין המסית מדבר על אנטישמים??
יואל,
25/03/05 14:11
|
ביילין איבד את היכולת להתבייש על הנזקים שהוא גורם לישראל, ובוא חי כל כך עמוק בהכחשה, שהוא חש את עצמו נאלץ להזיק עוד ועוד כדי להצדיק את עצמו, בדיוק כמו מהמר מכור שחייב ''להחזיר את ההשקעה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
לפיד הוא אנטישמי ושקרן
אהרון הלוי,
25/03/05 14:03
|
לכן כל אלה ששמו יהבם עליו ונתנו לו את קולם בעיקר הסטודנטים ומעמד הביניים הפעם הוא לא יקבל כלום ויחזור חזרה לפופוליטיקה (אם ירצו אותו שם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
ביילין לך ותחזיר לנו את מר''צ
מר''צ זו לא,
ברירת מחדל !,
25/03/05 13:47
|
לא רוצים אותך ! גנבת קולות של בוחרים בעבודה ועכשיו אתה מחריב את מר''צ . לא נצביע יחד , לא מאמינים בך . לא היית מר''צ ולא תהיה מר''צ . לא תרמת שעה למפלגה לפני שהחלטת שאתה ראוי להיות ראש מפלגה לפני אנשים ששנים משקיעים במר''צ . מפלגה זו לא ברירת מחדל . אם היית מקבל מקום ריאלי בעבודה לא היית חושב לרגע להיות איש מר''צ . אז עזוב אותנו ואת הריבים המטופשים שלך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בול!
ל"ת
מנטור,
25/03/05 21:35
|
|
 |
בגלל האיש, בגלל הדרך
סוזי,
25/03/05 17:06
|
לא ביילין החליט לפרק את מר''צ ולהקים מפלגה חדשה אלה רוב חברי מר''צ. לא ביילין החליט שהוא ראוי לעמוד בראש המפלגה אלה רוב מתפקדי יחד. לא ביילין צריך לעזוב את המפלגה אלה אנשים כמוך שלא מסוגלים לקבל את החלטות הרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
תראו מי שמדבר
ל"ת
חה חה חה,
25/03/05 13:41
|
|
 |
87.
לפיד אנטישמי וביילין לא !!!!!
בנצי-א,
25/03/05 13:39
|
זוממי אוסלו לא אנטישמים חוץ מאגף היהודי של שמים עובדה הדאגה שלהם לערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
ננסה את ביילין כרוה''מ
זיסו,
מרכז,
25/03/05 13:35
|
ננסה את ביילין כרוה''מ מה יכול להיות מקסימום הוא גם לא יעשה משאל עם כאשר הוא יחתום על פינוי עד 67 ואז יהיה מלחמת אחים אמיתית כמה קטיושות יעפו בנתב''ג בנתניה וכ''ס יהיה שמח ויפסיק השיעמום ואז יהיה גוגל מוגל רק הפסקת ההסתרה של המטבעות בעברית שנמצאו בחפירות מלפני 2000 שנה יעזרו כאן על המטבעות כתוב שנה לגאולת ישראל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אוהב מזוכיזם?
ל"ת
שדגכ,
25/03/05 16:00
|
|
 |
85.
הוא קורא המון.
יפה הספרנית,
25/03/05 13:30
|
|
 |
קרא את המאורעות ופענח אותן!!
רמת אפעל-מתנחל,
26/03/05 17:43
|
אין זו חכמה לקרוא ולקרוא הרבה ספרים..כשאין לומדים מהם על החיים עלי אדמות.על אנשים, על מנהגים...ביילין אינו מבין את הערבים.הוא אינו מקשיב לדבריהם..הוא מאמין כפתי להבטחותיהם..הפסק לקרוא ספרים !קרא את המאורעות..ופענח אותן בחכמה..קורים ארועים ואתה עיור .יה ביילין, יה ביילין !! י -- ה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תולעת ספרים
קורא המון,
26/03/05 00:03
|
|
 |
ביילין מבין יותר משניכם
מבין,
26/03/05 11:59
|
אבל בפוליטיקה קובעת המניפולציה והתרמית, והוא די חלש בזה. אין לו עתיד (אולי באיסלנד...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
זה זבל וזה זבל,לזרוק לזבל
ל"ת
דניאלה,
25/03/05 13:25
|
|
 |
83.
71 -אתה עטוף בשנאה תמשיך בדרכך
דר,
25/03/05 13:23
|
טיפש במדינה כמו שלנו צריך לעודד ילודה נכון שלדתיים יש יותר מ2 וכלב אבל לאט לאט משלבים אותם בחברה אבל אתה עיוור לפיד עיוור אותך עם אידאולוגיית השנאה היהודית מאות דתיים חרדים מתנדבים בז''קא ובשרות לאומי אבל נוח לך להתעלם מזה מעבר לזה אם אתה כל כך חכם מה יועילו כל המתנדבים הללו -רק לעוד אבטלה וכל מה שנובע מזה אתה עלוב בדיוק כמו לפיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
פופוליסט בחצי גרוש
שלמה,
שדה בוקר,
25/03/05 13:21
|
לפני הרבה הרבה שנים גם אני הצבעתי רץ ,ואז יוסי שריד הגעה והתלבטתי ולמרות הכל המשכתי להצביע מרץ ,המציאות השתנתה ועברתי לשינוי ,אבל בכל זאת נשארה לי סמפתיה . היום אם הדביל הזה הפופוליסט כבר אן לי סמפטיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
נכון. לא כמוך .
ריינר,
25/03/05 13:20
|
|
 |
80.
לפיד בעד חוקי אנאלפאבתים.
:-),
25/03/05 13:19
|
אבותינו לפחות קיבלו את חוקי האל הבילתי נראה, לימים החילוניים מצאו תחליף לאל ואמרו שאלו חוקי משה החכם. והיום נבך כל אידיט בכנסת מחוקק ואני צריך לקיים את חוקיו. זה הגיוני, חכם ונבון. מהעוד שהפלצן האנטישמי לפיד קיבל את תואר חייו ''שר המשפטים'' כל הכבוד לאידיוטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
לערבים סבלנות-לפיד פועל למענכם
מתוסכל,
25/03/05 13:16
|
במהרה תהיו פה רוב בעזרת לפיד הוא יגביל את הילודה ע''י קיצוץ בקצבאות לכם זה לא כל כך משנה הוא וחבריו ימחקו את הזהות שלנו (חזיר ברחובות) ואז לא נבין מה אנחנו עושים פה ואז נחזור לארצות מוצאינו גרמניה פולין רומניה רוסיה עירק מרוקו תוניס ושם נתפלל ''בשנה הבאה בירושליים הבנויה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
ביילין כל הכבוד
פזית,
תל אביב,
25/03/05 13:14
|
אני חושבת שכל מה שאמרת על טומי לפיד הוא אמת לאמיתה אני מודה לך על אומץ לבך לומר דבר כזה ושכולם ידעו ויפנימו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
beilin is a failure
der elefant,
25/03/05 13:12
|
|
 |
76.
למה להתלונן על ערבים כשיש לפיד
יהודון גאה,
25/03/05 13:09
|
לפיד השנאה ניצת וגזירות של אלפי שנים נוחתות שוב על העם היהודי הפעם הוגה אותם לפיד השנאה והוא נחוש להוציא לפועל הוא יהודי ניצול שואה זה הוא עוד מבחן לעם היהודי ונקווה שגם את זה נעבור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
לפיד איש קטן ולא ראוי
נורי,
ת''א,
25/03/05 13:05
|
לפיד הוא הרבה דברים: הוא ילדותי, גלותי, מרוכז בעצמו, ממש בלתי מנהיגותי ובסך הכל מנצל את המוניטין המפוקפק שלו שנוצר ע''י שעות מסך רבות שצבר ובגימיקים הנבובים שלו ובחזרה על מנטרות וסיסמאות. לפיד גם יבין בבחירות הבאות שהאוכלוסיה כבר לא תחדש לו את המינוי בצורת 15 מנדטים. כי בבחירות הבאות לפיד יצטרך להסתפק בעשירית מזה ואולי גם זה לא. ובצדק. כי הוא לא יותר מחכמולוג ריקני וחסר אחריות. וגם אני מאוד לא אוהב את ש''ס אבל לפיד הוא גם ממש לא סחורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איייייייווא.
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
25/03/05 15:44
|
|
 |
74.
מסכים ב-100% עם כותרת הראיון
ל"ת
אבי,
חיפה,
25/03/05 13:02
|
|
 |
73.
ביילין לא אמין.
נועה,
25/03/05 12:52
|
אם הוא כל הזמן חשב כמו מר''צ, מדוע מלכתחילה הוא לא הלך אל המפלגה הזו? התשובה היא פשוטה- הוא רימה את כולנו ב-1992, כאשר נתן לנו לחשוב, שהוא לא יוותר על הכל, אך בעצם בסתר ליבו, הוא ידע שהולכים לוותר על כל השטחים- רק שהוא ''לא ראה צורך'' ליידע בכך את בוחרי העבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
ביילין-יחד פוחד משינוי העדיפה
ל"ת
מיזהביילין?,
25/03/05 12:48
|
|
 |
71.
ביילין לא מבין שקצבאות הילדים
ירקוני,
25/03/05 12:42
|
זה אומר כסף לדתיים??? זה אינטלקטואל זה??? הוא הרי היה בין תומכי החוק שהחל מהילד הרביעי הקצבה תהייה פי 3 או 4 לכל ילד!!! ולמי יש 4 ילדים ומעלה אם לא לדתיים? זה אינטלקטואל זה. מעניין איזה ספרים הוא קורא? בלשים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!!!
ל"ת
הרוב השפוי,
25/03/05 15:48
|
|
 |
70.
(דתי-חרדי ) הפתעת לטובה !
uz7,
25/03/05 12:39
|
כמזרח למערב יש קשר בין דעותינו ,אבל, במקום שאתה נמצא ואומר את האמת(שנאמרת רבות ע''י הציבור החרדי) שבילבך ללא פחד להיתפס ע''י התקשורת ''כמשחק בנושא רגיש'' שאכן זהו נושא רגיש אך ככל הנראה טומי לפיד הוא זה ששכח מזה ולא החרדים שמרגישם כנרדפים על ידיו כמו בזמן היהודים באירופא , וידוע שרבים מנוצלי שואה שלא דתיים אין רואים בחרדים כאיום אלא כנצחון הגדול על הגרמנים שלמרות כל מה שהם ניסו לעשות עדיין היהדות נשארה ולא תשתנה לעולם ! בסופו של דבר למרות חוסר ההסכמה שלי איתך וגם עם חברך (יוסי שריד) אני יודע שאתם אנשים הגונים ולכן יש לנו כבוד אליכם (כי בסך הכול אתם אנשים טובים לפי דעתי טועים בדרך ,אבל, הגונים )ןלמרות הכול הניצוץ היהודי מפעפע בכם ! חזק וברוך על דברי האמת !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
ביילין צודק בהכל מלבד בנושא..
אורי,
חיפה,
25/03/05 12:31
|
הכפייה הדתית והסחטנות החרדית ובהקשר התקפתו על טומי לפיד ושינוי בנושא האנטישמי כביכול זה ממש שגוי ולא נכון- אני תומך ומצביע יח''ד וחושב שעל 2 המפלגות לשתף פעולה במאבקן הצודק והדמוקרטי כנגד הכפייה הדתית והסחטנות החרדית, כחלק אינטגרלי ממאבקה של יח''ד למען זכויות האדם והאזרח ובכלל מימוש ערכיה הדמוקרטיה במדינת ישראל.
יח''ד היתה (בגילגוליה השונים) חוד החנית במאבק הזה מאז שנות ה-70, אז שלפיד לא יבלבל את המח רק משום שליח''ד יש עוד נושאים חשובים מלבד המאבק הזה שהוא חשוב בפניי עצמו (השלום חשוב לא פחות!!), ולדעתי יח''ד חייבת לחזק את הצד הזה במצעה ובפעילותה הציבורית ולבסס שוב את מעמדה כמפלגת זכויות האדם והאזרח בכלל, וכמובילה במלחמה חסרת הפשרות אל מול המפלגות והזרמים החרדים והדתיים שמעוניינים להחריב את הדמוקרטיה הישראלית ולהשליט על הציבור החילוני אימה וכפייה נוראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
בילין ''הומניסט''עם גבולות צרים
החמור הלבן,
25/03/05 12:17
|
בילין, כרבים בשמאל, אמון על אהבה לאויבים ושנאה ליהודים שמרשים לעצמם לחשוב שונה ממנו. התנהגות זו היא אחד מעמודי התווך שעליהם עומדים אנשי השמאל. תמיד להפריד, ללבות שנאה, ולבקש את עזרת הגויים. ההיסטוריה חוזרת על עצמה בעניין הזה, וחלילה בתוצאות שיבואו בעקבות זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
לעיתים אני מסכים עם ביילין,!
עין לציון,
25/03/05 12:02
|
ולעיתים אני מסכים עם לפיד,! הפעם אני מסכים עם שניהם,!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
התבטאות מחליאה
גיא,
25/03/05 11:38
|
התיסכול של ביילין גורם לו לחשוף את פרצופו האמיתי. ההתבטאות לגבי לפיד היא מחליאה אבל זהו טיבעם של ''יפי נפש'', ברגע האמת פורצת מהם המוגלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה התבטאת, יא אידיוט
קק,
25/03/05 11:58
|
|
 |
תגובה של דוקר על מקום חניה.
ל"ת
מכיר אותם.,
25/03/05 12:13
|
|
 |
65.
בוחרי שינוי ההגונים
ליאור מ 'יחד',
גבעתיים,
25/03/05 11:37
|
צריכים לעבור היום ל 'יחד'. ביילין מציג את הדברים נכוחה. אין מפלגות מושלמות אך אין להשוות בין מפלגת וסיעת יחד היום, בכל קריטריון, לבין שינוי. ומאחר ולפיד וחייליו כבר איבדו כל מצפן, אין כל היגיון מאחורי התנהלותם ולא מימשו את התחייבויותיהם לבוחר ועכשיו גם מעזים לסכן את ההתנתקות - יש לקרוא לבוחרי שינוי לחזור לביתם הטבעי - יחד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
יאללה מכות יאללה
ל"ת
אנשי שלום אללך,
25/03/05 11:32
|
|
 |
63.
כניצול שואה הוא מזכיר דמויות
ל"ת
מהעבר בעיקר,
בהתבטאות,
25/03/05 11:32
|
|
 |
62.
מחה תמחה את זכר עמלק
אליהו,
חדרה,
25/03/05 11:26
|
ביילין הפעם הצלחת להצחיק אותי...אתה הרי שונא דתיים ומזרחיים הרבה יותר ממה שהדעת יכולה לסבול-אלא מה-נוצרה כרגע הזדמנות לתת את המדינה לערבים אז אתה בא הפוך על הפוך ואומר ללפיד שאגב מדובר באדם ישר הרי אתה יודע שאני חושב כמוך ואל תדאג יומם יבוא אבל בוא קודם נשלם את חובינו לעמלק ומחר יום חדש....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
אם אתה ביילין שפוי...
יעקובו,
25/03/05 11:26
|
אז לא אומר ששאר הפולטיקאים חייבים לנהוג כמוך !! ובכלל מי שמביא התנהגות ראויה אינה מתקבלת היטב בארץ הלוונט. הוא רק ירמס יוקצה ובכלל מה לתרבות נאותה ולישראל... ראה כדורגל ראה בכבישים ראה בכנסת ובכלל איפה שלא נתבונן אנחנו מה שנקרא עולם שלישי רק עם יותר כסף. אני אפיקורס אולם מה שמיצגת דווקא הציונות הדתית של חובשי הכיפות הסרוגות של ימי בורג והמר ושל השוה''צ של ימי חזן ויערי אלו מיצגים את ארץ ישראל שלעולם לא תחזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין בוכים על חלב שנשפך...
ל"ת
זמנים חדשים,
זמירות חדשות,
26/03/05 12:03
|
|
 |
60.
שני המתועבים צודקים
יהודי,
25/03/05 11:25
|
פעם ראשונה שאני מסכים עם הנחש ועם האנטישמי. שמתם לב שהתקשורת הבזויה לא שאלה על הכסף האירופאי ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מסכים עם ביילין לגבי לפיד...
ניר,
25/03/05 11:11
|
ולגבי כל השאר, פחות או יותר, אני ממש לא מסכים עם אדון ביילין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
השמאל הקיצוני מסוכן לדמוקרטיה!
ל"ת
צימרמן תומך ערב,
25/03/05 11:07
|
|
 |
57.
ביילין שלום על ישראל!!!
ל"ת
שמאל קיצוני,
25/03/05 11:06
|
|
 |
56.
והשמאל הקיצוני אנטישמי!!!!
ל"ת
פפה את צימרמן,
גנין,
25/03/05 11:05
|
|
 |
55.
ביילין אחד המדינאים המעטים
רוני,
25/03/05 11:02
|
ביילין הוא מדינאי הוא לא פוליטיקאי זה כוחו וזו חולשתו. מדינאי שרואה נכון ורחוק. אדם ישר ואמיץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
נסיון מחפיש
ערן,
25/03/05 10:59
|
אדיוט אמיתי - אין גבול לנסיונות לצבור הון פוליטי וללכלוך- תנסו לצבור בוחרים בזכות אגנדה פוליטית ולא רפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
ביילין לשלטון?
מוטי,
מדינת חלם,
25/03/05 10:56
|
עו''ד טוב אולי, מה רצונכים מלפיד, לאנשים מסויימים קשה לקבל דברים נכונים שלפיד אומר וצודק בעיניין החרדים המשטמטים, הכפיה הדתית, ושאלתי למגני לפיד, מדוע תלמיד ישיבה בין 23 נשוי ולא שירת בצבא מקבל 4500 ש''ח מהמדינה, וסטודנט באותו מעמד ששירת כלוחם מקבל ...קדחת, אז רצונכים לסתור את דברי, תפדלו והגיבו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למוטי ידידי
CtrlX,
25/03/05 11:33
|
זה שתלמיד ישיבה מקבל כסף בלי לעבוד ,וסטודנט לוחם מקבל כינים זאת לא הבעייה של החרדים.
החרדים לא איימו על אף ראש ממשלה באקדח בשביל לקבל את ההטבות. הם קיבלו את ההטבות משום שלניבחרי העם שלנו יותר חשוב הכיסא מאשר הצדק. גם ממשלות שמאל, גם ממשלות ימין , גם ממשלות חילוניות עם לפיד וכל 15 המנדטים שלו לא מנעו מהחרדים את ההקצבות. תפנים ,החרדים לא אשמים שמחלקים להם כסף, הממשלה ובוחריה אשמים.
מי ישמע איזה שינוי מפלגת 'שינוי' עשתה כשהיתה בממשלה ועוד בממשלה נטולת חרדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
לביילין, להגיד ברור , לא ברק.
הצבעתי בעבר למר,
25/03/05 10:49
|
ברק נכשל בכל תחום אפשרי. כל זמן שלא תאמר דברים ברורים נגדו לא נתמוך בך ובמפלגתך אף על פי שמאמינים בך.האיש כן הרס את השמאל הרס גדול. לא אתמוך בשמאל בגללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולנו נצביע ברק.
שאול-הדור הבא+,
מפלגת העבודה,
25/03/05 15:17
|
דווקא בגלל שקרנים ומתחזים כמוך שהאמת היא זוהמה לרגליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
ביילין אתה הצודק וההגון מכולם!
ל"ת
ישראלי,
25/03/05 10:49
|
|
 |
50.
כתבת יחצנות
רונית,
מטה ז'נווה,
25/03/05 10:43
|
ראיון שהוא כולו יחצנות מפי כתבת שעד אתמול עבדה אצל ביילין - במטה ז'נווה. עיתונות מגוייסת כמו בימים הטובים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתבה יחצנית
יחצנות,
26/03/05 00:06
|
|
 |
49.
זו כתבת תדמית לביילין ול-'יחד'
אנטי יוכוס,
25/03/05 10:43
|
|
 |
ביילין,הצלחת להרגיז את ביבי !!
יגאל כהן,
רחובות,
25/03/05 15:21
|
אתה רואה איך שכיר החרב הביבי כועס על שאתה משמיץ את החבר שלו לה-פיד? גם אם תגיד מלה על הגזען השני הלא הוא שומר הבארים ליברמן תקבל מביבי ומשכירי החרב שלו על הראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
=====רגע, לא הבאת כבר שלום?
ל"ת
קורבן שלום,
סנהדריה,
25/03/05 10:41
|
|
 |
47.
למה אתה מעליב את שוורצנגר??
הוא דווקא מושל,
נחמד וראוי.,
25/03/05 10:40
|
ואתה ביילין לא ממש סיפור הצלחה פוליטי. מה ששרון עשה לא ייצא לפועל ותשכח מתקדימים. השמאל לא יוכל להביא עלינו תוכניות שלום סופניות. כמו שאמר אליהו: ניסכלתם. קרע ה' את מלכות ישראל מעליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אתה צודק מאוד לגביי לפיד. הוא
ישראלי,
25/03/05 10:36
|
שונא כל מה שהוא לא זכר לבן ממעמד הביניים. בחוץ לארץ הוא היה משוייך למפלגות ימין בסגנון היידר ולא יושב איפה שהוא בין המערך לליכוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם החלשים רוצים את התקציב?
אזרח.,
25/03/05 11:02
|
שינוי לוחמת בשחיטות לא בדתיים. היא עושה זאת באומץ רב.מי שאשם במצב הוא ראש הממשלה. אלו היה מקים ממשלה עם עבודה ושינוי פני הדברים היו שונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החרדים הם כסף קטן. זו לא באמת
ישראלים,
25/03/05 14:23
|
הבעיה של החברה, והיא פתירה ביותר. אבל כפופוליסט מסורתי הוא מפנה את כל תשומת הלב לתקציב של החרדים. ומאידך שותף בכל ההחלטות האנטי-חברתיות והימניות מבחינת הסכסוך. אז מה עוזרת לי ''המלחמה שלו בחרדים''? ולא - היא נלחמת בסחיטות או בשחיתות של החרדים (בגלל טעות הכתיב שלך לא הבנתי במה היא נלחמת) תוך הכפשה והסתה נגדם - ופה הבעיה המרכזית שלי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
תודה לבילין על האומץ לאמר זאת
תודה לבילין על,
25/03/05 10:25
|
|
 |
44.
תודה לבילין על האומץ לאמר זאת.
תודה לבילין....,
25/03/05 10:24
|
|
 |
43.
''ביילין הוא סוג של יבחוש''
ל"ת
אובי1,
25/03/05 10:20
|
|
 |
42.
הוא לא שמאל,חבל שלא מקשיבים
הוא לא שמאל,
25/03/05 10:18
|
הוא לא שמאל,חבל שלא מקשיבים ומבינים אותו,הימין סימן אותו כשמאל בלי לשים לב שלפעמים דעותיו לא היו מבישות ימני אמיתי,אז לכל הימנים ואני ימני,בבקשה לא לשלול אותו אוטומטית...הוא לא אהוד ברדק...הוא אדם ישר עם היגיון ובלי יהירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נוכלים כמוך יש הרבה בימינו.
עמית,
26/03/05 01:33
|
מי הוא הכשלון הפומפוזי הזה ביילין ליד אהוד ברק? כמה פעמים בימי חלדו סיכן נפשו ביילין בעבור אזרחי ישראל ? אחרי אוסלו וכשלונה כיצד הוא יכול להוליך מפלגה? אז כנראה על בושה והודאה בכשלון לא חינכו אותו, חינכו אותו רק על תירוצים והסטת כשלונו ואשמתו על אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהי בעינייך ההגדרה של שמאלן?
ישראלי,
25/03/05 10:48
|
עם כל הכבוד (ויש כבוד, כי אני בהחלט מסכים עם הדברים שאמרת לגבי יוסי ביילין), לא ברור לי כיצד אתה מגדיר שמאלן. ביילין הוא בעיניי בהחלט איש שמאל במובן של זכויות אדם, זכויותיהם של כל המיגזרים של אזרחי ותושבי ישראל וקידום שלום ואף פיוס עם המדינה הפלשתינית שתקום לצידנו. בנושאים הכלכליים הוא אכן לא איש שמאל מובהק. למותר לציין שביילין הוא פוליטיקאי הדואג לאינטרסים של מדינת ישראל ולטעמי מקדם אותם בגישה מועילה ונכונה יותר מאשר כל מדינאי אחר בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעם בחרתי באבודה
ריטה האדומה,
25/03/05 10:46
|
היום רק בביילין. איש אמיתי, הגון. שם את כל הפוליטיקאים בארץ בכיס הקטן מבחינת עשייה ויושר אישי. יו אר מיי מן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
בעוד שאין חולקים על כישוריו..
דן,
25/03/05 10:15
|
האם המשפט הזה ''אין מי שחולק על כישוריו המדיניים'' נכתב על ידי עתונאי/ת או על ידי מחלקת פרסום? האם נעשה סקר לקבוע את העובדה הנחרצת הזאת? האם נבלעו באדמה כל אלו שחושבים שהוא היה בין אלו שהעלו את ערפאת והורידו לקבר אלפי יהודים וערבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
הוא יביא שלום
דן,
25/03/05 10:13
|
|
 |
39.
קודם תביא שלום עם היהודים
CtrlX,
25/03/05 10:05
|
איך תביא שלום עם הערבים אם שלום עם היהודים אינך מצליח להביא.
ביילין תפנים. 90% מהעם היהודי מתעב את דעותיך. העם אפילו לא רוצה אותך בתור ח''כ אפילו במיפלגה זניחה(7 מנדטים) קיבלת מקום 10 ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
יש אייטולה לחילונים
יש!,
25/03/05 10:01
|
צודק ביילין.לפיד הוא בסך הכל פנאט.פנאט חילוני אך בכל זאת פנאט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פאנט חילוני? בולשיט
קק,
25/03/05 12:01
|
כמו ההגיון של המתנחלים. הם יכולים להרוג ערבים ולצחוק אבל שחייל עוצר מתנחל הוא נאצי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
ביילין = ויזתא
גיל,
ת''א,
25/03/05 09:58
|
פשוט אדם תלוש והזוי לפיד ושריד מלמדים אותו מאיפה משתין הדג פשוט ביילין אדם מתוסכל ואומלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
כתבה מלוקקת. עמוד פירסומת
ל"ת
דני,
25/03/05 09:52
|
|
 |
35.
פני הדור כפני הכלב
ש. שדרוביצקי,
פתח תקוה,
25/03/05 09:52
|
במקרה זה קשה לקבוע מי השפיע על מי, אבל ברור כי חברי הכנסת נותנים דוגמא לא טובה לעם וזה משחית. הבעיה היא שכשיש כבר צדיק ומי ששואף להגינות ולערכים, מגנים ומבזים אותו והדוגמה היא שינוי: שינוי רוצה שרות צבאי חובה לכולם, חלוקה צודקת של המשאבים, מדיניות שתייצר מוטיבציה לעבודה ( שאחד מצעדיה זה הקטנת תמיכות) מתן עדיפות לחינוך תורם (אצלנו עושים ההיפך) והפרדה בין דת למדינה שתפסיק את האכיפה הדתית, והקלת בחוק השבות . מה רע בכל זאת? האם כל זה לא לטובת המדינה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מכרתם את הציבור החילוני לדתיים
שי,
25/03/05 09:43
|
אתה וחבריך אדוני אחראים לאחד ממחדלי חוסר השיוויון הבזויים ביותר בתולדות החברה הישראלית. אל תבוא ותבקר אחרים תסתכל קודם במראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי מה?
קק,
25/03/05 12:01
|
|
 |
33.
ואתה לא אנטישמי מר ביילין ????
.,
25/03/05 09:42
|
ואתה מר ביילין לא אנטישמי ??? שונא דתיים ומתנחלים !!!!! שונא יהודים שכמותך !!!
נכון גם לפיד אנטישמי, ואפילו מאוד אבל לפני שאתה מדבר על אחרים תסתכל קודם על עצמך. אם היית בנאדם היית עוצר את רה''מ מהכפשתו נגד הדתיים והמתנחלים ותומך ב-ז-כ-ו-ת למאבק נגד ההתנתקות !!!!
אתה וחבריך מ''שלום עכשיו'' ו''גוש שלום'' שמטרותיהם לא שונות ממטרות החמאס והג'יהאד אלא אפילו זהות !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לתובה(33)- אנטישמיים
ד''ר יצחק כהן,
ירושלים,
25/03/05 11:29
|
אינני יודע איך קוראים לך אבל אני מזדהה איתך ואפילו מעריץ אותך. לדאבוני יש כאן בארץ-ישראל הרבה אנטידתיים ואפילו עוכרי ישראל שרוצים לעזור לאויביינו הפלסטינאים להשמיד את עם ישראל כמו המן הרשע (עכשיו פורים)! אבל אז בימי מורדכי ואסתר עם ישראל התגבר על אויביו והאבל הפך לשמחה וששון (כול זה כתוב במגילת אסתר שאמש והבוקר קראנו בה, כי ה' היה איתנו והיינו מאוחדים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק תזכור שלא כל יום פורים!!
יגאל כהן,
רחובות,
25/03/05 15:32
|
שים לב. בפורים מותר לך להשתטות כרצונך. אבל מחר שלא נשמע ממך את דברי ההבל האלה שוב. בפורים, מה עלייש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כל יום פורים.
ברששת,
סניף רחובות,
27/03/05 01:10
|
אבל עליך , כהן , צוחקים אפיךו בתשעה באב שזה יום עצוב בד''כ. אפילו החברים החדשים שלך צוחקים עליך בראמאדאן. איש מצחיק ועצוב אתה , כהן. יכות לעשות קריירה של קומידיאנט לקהל הערבי באוניברסיטאות אמריקה. פיספסת קריירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אצלך כל יום, כל היום פורים.
ג'וני עראק,
ליגאל כהן,
26/03/05 01:28
|
אתה משתטה בערך כל 3 דקות, במשך 24 שעות, שבעה ימים בשבוע., ככה בכל השנה.
עד 120.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אתה יודע עלי כל כך הרבה?
יגאל כהן,
רחובות,
26/03/05 13:48
|
|
 |
שוב התחלת עם הפאראנויה , כהן ?
בר ששת,
סניף רחובות,
27/03/05 00:11
|
הרי עם חצי עולם כבר הסתכסכת בגלל הטפשויות והשחיתויות. חשבת לבקש עזרה ? ממי ? מביילין ? למה כי הוא דוקטור ? טמבל , חפש רופא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ביילין את פרס
יגאל,
תל-אביב,
25/03/05 09:37
|
לא מפליאה הידידות בין פרס לביילין שניהם מפסידנים כרוניים ויעשו טובה וירדו כבר מבמת הפוליטיקה הישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשותף להם היא התככנות
שדגכ,
25/03/05 16:07
|
הם תמיד יהיו מס 2 כי כאשר חבריו עומדים מול בחירה, לא יתנו לו את קולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
באשר ללה-פיד,חסד עשית עימו !!
יגאל כהן,
רחובות,
25/03/05 09:37
|
לה-פיד הרבה יותר פסול ומאוס מהעולה מדבריך. הוא לא רק אנטישמי ,הוא גם בור ועם ארץ ועוד הרבה דברים רעים. לה-פיד הוא בושה למדינת ישראל ויש לראות בו ובנתניהו מחלות ילדות של הדמוקרטיה הישראלית. מחלות מסוכנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טול קורה מבין עינך
רומח,
25/03/05 11:23
|
|
 |
אתה מערב כמו עם ארץ יחיד ורבים
יגאל כהן,
רחובות,
25/03/05 15:35
|
תלמד מהיום והלאה. לאמר שאתה חלאה ,זה מותר. לאמר שכל בני מינך חלאות,זה אסור ,זו גזענות. שהרי בטוח שבין בני מינך לא כולם טיפשים כמוך ולא כולם רשעים כמוך. הם בוודאי כמו בני מיני, שיש בנו טובים יותר וטובים פחות. עכשיו חזור לדברי ולדבריך וראה זה פלא. יתיישבו לך כל הסטירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזוב אותנו מבני מינך , כהן.
בר ששת,
סניף רחובות,
27/03/05 00:19
|
טובים , טובים פחות... הכל בעיני המתבונן. בעיני , אתה מיוחד. יוניק. יש מעט מאד כמותך. יעני , אם יש מישהו שדומה לך , הוא בטח בכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אדם ישר עם היגיון ובלי יהירות.
בלי יהירות.,
25/03/05 09:36
|
הוא לא שמאל,חבל שלא מקשיבים ומבינים אותו,הימין סימן אותו כשמאל בלי לשים לב שלפעמים דעותיו לא היו מבישות ימני אמיתי,אז לכל הימנים ואני ימני,בבקשה לא לשלול אותו אוטומטית...הוא לא אהוד ברדק...הוא אדם ישר עם היגיון ובלי יהירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי ישר, אבל חסר תבונה מדינית
שדגכ,
25/03/05 11:27
|
כל פלשתיני חסר השכלה פורמאלית אבל עם חוכמת חיים, מסובב אותו ואת ואת שחבריו - דומיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הכותרת נכונה
עמרי,
פ''ת,
25/03/05 09:36
|
את שאר הדברים של השמאלני המזיק לא קראתי כי קשה לי להתייחס למשת''פ שכזה, אבל אין עוררין על דבריו בנוגע ליו''ר שינוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
בא להקיא מהשמאלץ הזה
יונה צלויה,
25/03/05 09:33
|
לא לפלף ולא בטיח. האיש הוא נחש שאת דרכו בבית סיפרו של פרס החל בפיברוק מכתבים נגד רבין ששלח דובר מפלגת העבודה ביילין באמצעות משרד פרסום ששכרה המפלגה. הכל כתוב ומתועד. חשוב שהחזות הכאילו אינטלקטואלית לא תטעה. והתרגיל המסריח, ואוסלו, והמכירה הכללית בטאבה. משחק אותה קורא ספרים עאלק, כמו אבא שימון שקורא כריכות ורץ לספר לחבר'ה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוספת קטנה
א,
26/03/05 13:10
|
כמו שבן גוריון - רבו של פרס, קידם לקקנים (פרס, דיין, קולק ואבריאל), כך גם פרס עצמו, שהשכלתו אינה מרובה (בלשון המעטה) קידם לקקני דוקטורים (ביילין, נוביק, סביר). מסקנה: צריך לדעת ללקק !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28 נכון הוא לפלף אחד גדול
ל"ת
אלמונית מחיפה,
25/03/05 10:12
|
|
 |
27.
את הראיון הזה צריך לקרוא בטיסה
כפיר,
25/03/05 09:29
|
|
 |
26.
להחליף את החליפה בסרבל!
אחד העם,
נו פלייס,
25/03/05 09:23
|
השמאל בארץ שכח מזמן את הערכים האמיתיים של השמאל: מלחמה לשכר הוגן,מלחמה באבטלה,לזכויות העובדים,יזמות להקמת חברות שיתופיות קורפורציה יצרנית צרכנית ועוד.אבל הנהגת השמאל הפליגה למקומות פוליטיים שהביאו עליהם את הקץ!חבל על המקומות שהם תופסים בכנסת!חבל על הקולות שנתתם להם! צרפו אותם למעגל המובטלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לכבוד פורים - ראיון עם המן...
ל"ת
נעמי,
25/03/05 09:20
|
|
 |
24.
סוף סוף ראיון אינטיליגנטי
אבנר,
רחובות,
25/03/05 09:19
|
וגם עם פוליטיקאי אינטיליגנטי. חבל שאין לנו יותר מראיינים ויותר מרואיינים כאלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
יוסי ביילין הוא קודם כל כישלון
חוני המעגל,
25/03/05 09:15
|
אפשר לומר על טומי לפיד הכל... באמת הכל. אבל אי אפשר לקחת ממנו את הזנקת עמוד השדרה הישראלי -בורגני ממעמד של משלם מיסים פאסיבי וכנוע לגחמות הלומי טירוף מהימין, לחידלון תרבותי ולגזענות תרבותית של שס ולשגיונות מעוותים של תפיסת המציאות שיוצג ע''י מרצ או יחד (או השד יודע איך קוראים להם היום ולמי בעצם אכפת), למעמד הכי קובע במציאות הפוליטית בישראל היום. מי שלא קולט,לא מבין ששינוי היום היא המפלגה החזקה והדעתנית ביותר במציאות הישראלית הרבה הודות לטומי לפיד.הרחקתה רק מוסיפה לה מנדטים (בשל כשלונות האחרים) ואילו קירובה מאיץ תהליכי שינוי עצומים שהתרחשו בחברה הישראלית בשל פעילותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
ללפיד דעות קדומות
יוסי יוגב,
25/03/05 09:14
|
לכנות את יוסי ביילין נחש זו פגיעה בנחשים שחלקם יצורים ממש חמודים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אני כימני מעריץ אותו.....
אני כימני מעריץ,
25/03/05 09:11
|
אני כימני מעריץ אותו,גם אם הימין סולד מדעותיו,חייבים להודות שהוא ישר הגון אמיץ ולא יהיר,אדם אמיתי ואין לנו הרבה כאילה היום,וכל זה למרות שאני לא מסכים עם רוב דעותיו,ממש תואם שולמית אלוני האגדית,שגם אם לא אהבתי את דעותיה,הערצתי את יושרה,הגינותה ואומץ ליבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממליץ לך על ריספרדל
יוסי יוגב,
25/03/05 12:22
|
|
 |
יש לי עוד כמה הצעות בשבילך
מ,
25/03/05 10:34
|
בתור מושא להערצה .... אבל ''כימני'' לא בטוח שתאהב אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ביילין הוא הוא הפרובוקטור!
אורן,
25/03/05 09:06
|
תקראו איך הוא התגרה בלפיד בכתבה המקורית כדי להבין מדוע לפיד ענה ככה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
ביילין=מדינה דו-לאומית
מוטי,
עפולה,
25/03/05 09:05
|
הוא דוגל למדינה דו-לאומית בישראל ומדינה ''יודן ריין'' פאלאסטין. הוא סמל של תבוסתנות. אני רק לא מבין איך הקיבוץ הארצי שצמח מהתנועה המפוארת השומר הצעיר מתחבר לאדם הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
פעם
א,
25/03/05 09:05
|
לפני יותר משלושים שנה הופיע באחד העיתונים מאמר, שעניין אולי 10 אנשים במדינת ישראל. כשהבעתי את השתוממותי באזני הממונה עלי באותו זמן, הוא הסביר לי את אחת מעובדות החיים: לא תמיד חי העיתונאי רק מהמשכורת שלו. לעצם העניין: מה הליקוק הגדול ? מדינאי גדול ? בארה''ב הוא היה מזמן צריך להרשם כסוכן של מדינה זרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז הבעיה שלך זה ארה''ב או ישראל
אז הבעיה שלך זה,
25/03/05 09:23
|
אז הבעיה שלך זה ארה''ב או ישראל? לא הבנתי,וניראה שגם אתה לא מבין שאצלינו לא כולאים אנשים בגלל דעותיהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כתבה מגמתית!
אורן,
25/03/05 09:01
|
קראו את המאמר של יוסי ביילין כדי להבין מדוע לפיד קרא לא נחש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אדם ישר הגון ואמיץ........!!!!
אדם ישר הגון ..,
25/03/05 08:58
|
אוהבים אותך בילין,נכס לדמוקרטיה,אדם ישר הגון ואמיץ,כמו שולמית אלוני , בלי קשר לדעותיו,ימין או שמאל ואני לא ממצביעי השמאל,חייבים להודות שבדבר אחד הוא וגם אלוני בזמנה שונים מכל השאר:יושר,הגינות,אומץ-כן ירבו,ישר כח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
בילין מנהיג אמיתי
אלי,
25/03/05 08:57
|
שינה את סדר היום בכך שהציג את יוזמת זנוה והוביל תמיכה בהתנתקות . לטומי לפיד יש הרבה ללמוד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אוהבים אותך בילין.......!!!!!!
אוהבים אותך ביל,
25/03/05 08:57
|
אוהבים אותך בילין,נכס לדמוקרטיה,אדם ישר הגון ואמיץ,כמו שולמית אלוני , בלי קשר לדעותיו,ימין או שמאל ואני לא ממצביעי השמאל,חייבים להודות שבדבר אחד הוא וגם אלוני בזמנה שונים מכל השאר:יושר,הגינות,אומץ-כן ירבו,ישר כח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
agree - shula come back!
ל"ת
ma'aricha,
25/03/05 20:52
|
|
 |
כן, ממש אוהבים אותך...
מבין ערבית,
25/03/05 10:15
|
כמו את שולמית אלוני, אורי אבנרי, טלי פאחימה, וענונו,אודי אדיב, עראפת ועוד כמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
רק בישראל
דניאלה,
25/03/05 08:56
|
הופכים אדם שנכשל לכל אורך הדרך לגיבור תרבות ולהצלחה. לדעתי ביילין הוא סמל של כשלון מדיני ואישי. האיש שחיבר את העבודה לש''ס וכך גרם לנפילת העבודה. קראתי קטעים מהספר האחרון שלו והזדעזעתי. אולי הוא לא אנטישמי, אך אין לו את אהבת הארץ והוא סוחר בחבלי ארץ כאילו מדובר באחוזתו הפרטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביילין עוסק בספינים תקשורתיים
עמית,
26/03/05 01:19
|
ובחר את לפיד להיות אוייב העם, בזכות עיתונאית שמחוברת למטה ז'נווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה:''סוחר בחבלי ארץ''????
יגאל כהן,
רחובות,
25/03/05 09:34
|
זה ז'אנר שהמציא הקרוק נתניהו כשהייתי באמריקה? ומדוע חובה לפרסם את כל התגובות הדביליות, של ילדי המתנחלים, שעושים רעש בכל האתרים ומפריעים למבוגרים לשוחח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כהן , עדיין מתגעגעים אליך שם.
ברששת,
סניף רחובות,
27/03/05 00:58
|
|
 |
12.
מילא ביילין
דוד,
25/03/05 08:55
|
אבל מדוע המראיין בראיון כל כך מלוקק? למראיין בבקשה, בליקוקים הבאים שלך כדאי שתבדוק את מצבו הבריאותי של המרואיין. אפשר להדבק חלילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אתה תחזיר את שיך מוניס וסומייל
ואז יבוא השלום,
25/03/05 08:52
|
עובד קשה עאלק, בחיים עוד לא עבדת יום אחד, אתה לא יודע מה זה לעבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לא נבחרת לכנסת בגלל ש
שרלוק החתול,
25/03/05 08:51
|
אף אחד לא מאמין לך, לדרכך, לכוונותיך או לרעיונות שלך. אלמלא האיחוד האירופי ובראשו הצרפתית תומכי האיסלאם (בלית ברירה מרוב פחד), הרעיונות שלך היו נשארים בגדר עוד אחד מהספרים ההזויים שלך. איך לך תומכים בארץ - ואם יש, הם בקושי ימלאו חדר אחד ב''סלון מזל''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לפיד הוא קפיטליסט ואנטי חברתי
אא,
כאן,
25/03/05 08:49
|
לפיד קפיטליסט ואני חברתי ובסוף בגלל זה יתמוך בתקציב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אני לא אוהב אותו
ל"ת
היד הנעלמה,
25/03/05 08:48
|
|
 |
7.
ביילין הופך את יחד לרלוונטית!!
יגאל כהן,
רחובות,
25/03/05 08:47
|
אתם תרגישו את זה בבחירות הקרובות. הקפצנות של שריד לא הביאה ליחד מנדטים. לעומת זאת ה''ממלכתיות''(אולי זו מלה גסה לשמאלני)שהוא מפגין בתקופה האחרונה תוציא את יחד מהבידוד האוונגרדי אליטיסטי שלה. מצד שני האגו הגדול שלו גרם לאנשים לזכור את שמו במקום את שם מפלגתו וכאן כדאי שילמד קצת צניעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתאים לך להתנבא , כהן.
בר ששת,
סניף רחובות,
27/03/05 00:21
|
|
 |
רלוונטית בערך כמו עראפאת
מצביע מרצ לשעבר,
25/03/05 10:12
|
הצחקת אותי קשות. בבחירות הבאות יחד לא עוברת את אחוז החסימה אחרי ''שרשרת ההשגים'' שלה מאז אוסלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחיאת יגאל כהן
דני,
25/03/05 09:32
|
לכבוד פורים קניתי ג'וני ווקר בלק לייבל ואני מזמין אותך לבוא להוריד אותו ביחד איתי. צא קצת מהבית כל החיים אתה מול המחשב יאללה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני,קח את השקרן שאומר שהוא
יגאל כהן,
רחובות,
25/03/05 15:27
|
מצביע מרץ לשעבר. קחו איתכם את שני הגיזענים,לה-פיד ושומר הבארים של ביבי ותשתו בחברותה. שהרי גם אם הייתם שווים שאשתה אתכם כוס קפה עם חוואג'(ואתם לא)בעניין ה''ג'וני ווקר'' שלך,כבר אמרתי לכם מזמן, שאלכוהול עושה לי מגרנות.(ושלא תדע כמה זה כואב,אפילו שאתה מגעיל). איכס נביילס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חווי'ג , כהן ? מיגרנות ?
בר ששת,
סניף רחובות,
27/03/05 00:26
|
המיגרנות יפסיקו כשתוציא את הראש מהתחת ותריח קצת את העולם. זה לא בגלל הויסקי או החוויג' . זה בגלל רגשי האשם שלך והפאראנויה. קשה להיות נינוח עם עבר כשלך. אתה בטח גם שומע קולות כשיש לך מיגרנה נכון ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה באמת שרוט...
אוהד,
26/03/05 01:16
|
|
 |
6.
יוסי ביילין המדינאי האמיתי
נעה,
25/03/05 08:46
|
|
 |
את מתכוונת לפלשתין?
ל"ת
אושר,
26/03/05 08:57
|
|
 |
נעה את צודקת 100%
אורי,
חיפה,
25/03/05 12:35
|
חבל שיותר מידיי ימנים אכולי שנאה אוטומטית לביילין ולמחנה השלום בכלל, כך שהם לא יכולים לפקוח את עינייהם ולהבין את המצב מעבר לדמגוגיות זולות וסיסמאות נבובות שמחרחרות מלחמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינה נורמלית אחרת - פלסטין
רונן,
25/03/05 11:36
|
|
 |
המסקנה המתבקשת
א,
25/03/05 09:06
|
|
 |
5.
ננסה כל מיני הסכמי שלום עד אשר
פרטנר לשלום,
פלסטין,
25/03/05 08:40
|
|
 |
4.
עוד נביא שקר מבית היוצר של בלה
חי,
שדרות,
25/03/05 08:27
|
|
 |
3.
כמה עצוב שיוסי ביילין עוד
אלי,
ת''א,
25/03/05 08:24
|
בארץ חשבתי הוא עבר לעזה או משהו כולם צרכים להבין שיוסי ביילין הדעה שלו זה שאנחנו באנו וכבשנו שטחים שלא שלנו וצריך להחזיר אותם והוא אומר שגם את ירושלים צריך ועוד חלקים מהארץ אז בנתיים צריך להגיד תודה ששרון עומד בראש והוא לא יביא שטחים כאלה עזה זה לא נורא אבל יוסי ביילין רוצה להביא את ירושליםםםםם?!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עברית חבר, עברית! תלמד להתנסח!
ל"ת
בלשן,
נתניה,
25/03/05 09:54
|
|
 |
2.
בדיוק אתה תהיה ראש ממשלה
רונן,
25/03/05 08:12
|
אתה שמקבל כסף מהאיחוד האירופי ה''ידוע באהדתו לישראל ולרעיון הציוני שעומד מאחוריה'' תהיה ראש ממשלה. למה הדבר דומה כאילו אהוד ברק או שרון יעמדו בראש הרשות הפלסטינית הלא גם הם רוצים לתת לפלסטינים טריטוריה. כשהם יהיו מועמדים לראשות הרשות גם אתה תהיה מועמד לראשות הממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2 בילין חולם החלומות רוצה כסא
ל"ת
אלמונית מחיפה,
25/03/05 10:15
|
|
 |
1.
חחחחחחחחח מי שמדבר איזה צבוע
אושר,
25/03/05 08:09
|
נכון שטומי לפיד גיזעני כלחפי מיזרחיים דתיים וחרדים אבל יוסי ביילין שכח שהוא גזעני כלפי כל המגזר היהודי ציוני הוא כבר הוכיח בעת סכנה לצד מי הוא יעמוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד פעם מזרחיים? מה פולין ....
עוד פעם מזרחיים,
25/03/05 09:53
|
עוד פעם מזרחיים? מה פולין רוסיה ואוקראינה עברו מוטאציה בארץ והפכו למערב??? יש ספרדים ואשכנזים נקודה. אני מרוקאי מצרפת אז איפה זה במפה שלך? ולעומת זאת מדינות הגוש המזרחי,רוסיה,פולין,ואוקראינה? נהיו מערביים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לשאלה
גיא,
25/03/05 15:13
|
החלוקה הנכונה היא, ערבים יהודיים, ויהודים אירופאיים.
נחש למה אתה שייך....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סכנה
חמינוביקי,
תא,
25/03/05 09:43
|
לפיד מגלם את הסכנה הגדולה כאילו הוא דמוקרט. הסינאה לעדות ספרד מוציאה אותו מדעדו כנראה שרק גולש ופפריקה מענין אותו.אם נסמוך על שינוי הספרדים ימשכו להיות חוטבי עצים .טוב לא כך שהספרדים היו כאלה בתחתית ושהוא (וכמותו)ינהלו את המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דברי הבל ורעות רוח
ל"ת
שי,
מודיעין,
25/03/05 10:52
|
|
 |
בזמן ראיית משחק,א.שרון לוקחים
ל"ת
חכי שינוי לשכנע,
לחמתו לפיד.,
25/03/05 11:58
|
|