 |
81.
ציניות פוליטית
רמי,
27/03/05 13:57
|
יח''ד הייתה מוכנה לתמוך בתקציב המתועב והאנטי חברתי לשיטתה רק בכדי להציל את ההתנתקות. מפלגת העבודה תומכת ב''קפיטליזם החזירי''. אגו''י שלא מעניינים אותה המדינה הציונית והתקציב תתמוך בתקציב תמורת אתנן מתאים. ש''ס התלבטו והתחבטו רבות, מה יצא להם מהתמיכה בתקציב. וכל המלעיזים פה יוצאים רק נגד שינוי ? אני לא מבין מה רע ב- 700 מליון ש''ח לחינוך ותרבות. על זה יצא קצפם של אופיר פינס או של יוסי ביילין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
מי זה ציבור שלנו?
יש לכם ציבור?,
27/03/05 13:53
|
העשירון העליון המנצל? והמתעשר על חשבון העם העובד והמנוצל? זה הציבור שלכם? מה,ציבור המנצלים צריך מפלגה שתייצג אותו?? מה הוא כבר לא מסתדר מספיק טוב בעצמו??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מחמיאה למדינת ישראל
ציבור שינוי,
עובד ומשרת,
27/03/05 16:02
|
לפי מה שכתבת מדינת ישראל נמצאת במצב מצויין אם ''העשירון העליון המנצל'' הוא יותר גדול מ''העם העובד והמנוצל''. טוב, זה בצחוק, וברצינות, אתה סתם אידיוט ושקרן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
יצאתם מאה אחוז
גלי,
צפון,
27/03/05 13:44
|
טומי לפיד עמד בסיטואציה בלתי אפשרית ויצא ממנה הכי טוב שאפשר. למרבה הצער, אין אפשרות להעביר גם פינוי התנחלויות וגם סדר יום אזרחי, ברית הזוגיות וכולי. כך ששינוי עומדת על העקרונות שלה אבל לא במחיר של הכשלת ההתנתקות. כל המאוכזבים למיניהם מוזמנים להצביע למפלגת העבודה שמאוד חשוב לה התהליך המדיני אבל חשוב יותר שפרס יהיה משנה לראש הממשלה. צורה להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
לפיד אתה אפס לך תערבב חומוס
ל"ת
מוטי,
27/03/05 13:41
|
|
 |
אתה לא מפחד להישאר בלי עבודה?
ל"ת
גדי,
27/03/05 16:10
|
|
 |
77.
לפיד של היום
גור אמיתי,
ראש פינה,
27/03/05 13:41
|
גרוע פי אלף מהדוסים. טיפוס דוחה ונאלח. אני גמרתי איתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צהלה ושמחה
פורים,
27/03/05 14:10
|
אני ידעתי שכך יהיה. היום אני חוגג. בפורים הכל מסכות. האחד בוכה והשני צוחק. קניתי מניות בשבוע שעבר כשהיו ירידות. מכרתי קצת היום ומקווה לעשות עוד רווחים בהמשך. תודה ללפיד על התרומה למשק הבית שלי.
לפיד עשה לי ולך את השנה. יש תקציב, יש התנתקות, יש מה לעשות השנה. וכפי שציינתי, עשיתי בשבוע רווחים של שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
מהעץ
יוסי כהן,
קריות,
27/03/05 13:40
|
על עקרונות צריך לפעמים לשלם וזה כנראה לא השתלם לטומי לפיד וחבריו במפלגה הם היו חיבים לותר בענין נשואים האזרחים ולהצביע בנושה התקציב היות והם חששו שההיתנתקות לא תצה לפועל .בכל אופן בשלב זה פולטיקאים צרכים לדעת במכרים מסוימם עד הכן אפשר למשוך את החבל ובמקרה זה לסחוט את הממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
להקים ועדה לבדוק לאן ילך הכסף
זאב,
27/03/05 13:37
|
|
 |
ואתה תהיה ראש הועדה, נכון?
אריה,
27/03/05 16:15
|
|
 |
74.
לא קיבל כלום !!!!!!!!!!1
יפתח,
דרום,
27/03/05 13:37
|
סך הכל שרון - שלא מקיים את דבריו _ אמא לטומי וחברו שיעביר כסף מכל המשרדים לאותם משרדים שטומי יבחר ! זה כמו שחושם ואשתו מכרו כל היום יין אחד לשניה ולהיפך ובסוף היום נשארו ללא יין ללא כסף ושיכורים ! טומי רוצה להעביר כסף - 700 מיליון שקל - מכל משרדי הממשלה לכיסו שלו על מנת שהכסף יחולק שוב על ידו ! אין פה כסף חדש ! אין פה כסף כלל ! כי אף אחד לא יוותר על כספי משרדו לטומי וחביריו במיוחד שהם לא בממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
כולם זונות עכשיו נשאר
חיים,
27/03/05 13:36
|
|
 |
72.
איך מוכרים מה שאין? (עקרונות?)
ל"ת
עקרונית אני,
נגעל משינוי,
27/03/05 13:32
|
|
 |
71.
החרדים לא מותרים=כסף ועקרונות-
פעיל מרצ,
27/03/05 13:30
|
|
 |
70.
היו לכם עקרונות בכלל?
ל"ת
משה,
27/03/05 13:25
|
|
 |
69.
שינוי זונה פוליטית
ל"ת
שרון הלקוח,
27/03/05 13:25
|
|
 |
למרות שהשקעת מאמץ רב לנוסחה
אנטולי,
27/03/05 16:26
|
הציורית שלך על לפיד ושרון אני אמשיך להצביע שינוי. מצטער, אבל טומי לפיד עושה בדיוק מה שאני מצפה ממנו שיעשה במצב המסובך שקיים במדינת ישראל וללא פשרה אי אפשר להגיע לשום השגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
לא טומי צריך להוביל המאבק בדוס
חילוני,
27/03/05 13:22
|
הוא פשוט מגעיל. לא יתכן שהוא ייצג מאבק לגיטימי בדתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
הוא איכס של אישיות
ל"ת
שינויניק לשעבר,
27/03/05 13:21
|
|
 |
נכון שקוראים לך יוסף פריצקי?
ל"ת
טומי,
27/03/05 16:34
|
|
 |
66.
ויתרנו על העקרונות...ח ח ח ח ח
יגאל,
רעננה,
27/03/05 13:16
|
בסוף ויתרנו על העקרונות אבל לא על הכסף.
טומי לפיד - אתה באמת זונה פוליטית!
מה את זה לא ידעת לפני שכתבת את כל המאמרים שלך למה אתה לא תצביע בעד התקציב???
פעם טיפש תמיד טיפש...וטיפש מי שיצביע בעד שינוי בפעם הבאה.
אפילו ש''ס לא הסכימה להצביע בעד התקציב תמורת ההון שהציע לה שרון.
נצור לשונך מרע ומדבר מרמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
תוכנית הגירוש של שרון יעלה לנו
נשר,
27/03/05 13:14
|
12500 מליון ש''ח 7000 מליון לפי הממשלה 290 מליון לחרדים 600 מךיון למפךגת העבודה 700 מליון לטומי לפיד ועוד פצוי של 3500 מליון פצוי בהפחתת תשלומי בטוח הלאומי לעליתה הכלכלית האשכנזית השמאלנית ניתן לשפר בהרבה מצבם של השכבות במצוקה ולפתח את הגליל והנגב במקום לבזבז את הנסף בגירוש יהודים הריסת בתי הכנסת וחלול בתי קברות ולסכן כל תושבי המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה אפשר לקבל צ'ק?
משה גרינברג,
עליתה אשכנזי,
27/03/05 16:44
|
אני כנציג של ''העליתה הכלכלית האשכנזית השמאלנית'' רציתי לשעול אותך - איפה אני יכול לקבל את המיליונים שמגיעים לי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה אתה צודק
ל"ת
צבי,
27/03/05 13:40
|
|
 |
64.
שמחה שלא התפתיתי להצביע שינוי
ורד,
27/03/05 13:09
|
|
 |
לא היית מצביעה לשינוי בכל מקרה
דני,
27/03/05 13:47
|
עם עקרונות בלי עקרונות...אם אני מבין נכון את הפוליטיקה הישראלית, לאף מפלגה בארץ אין עקרונות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
לפיד אתה אפס ודפקת את המפלגה
שינוי לשעבר,
27/03/05 13:07
|
בתור אחד שהצביע שינוי אני לא יחזור על הטעות. גם אני בעד התנתקות אבל לשרון היו אופציות והוא יכל לפטור אותם אחרת וחוץ מזה השמן נכנס לבעיה שהוא יפטור אותה. שינוי מתה מבחינתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון...גם אתה הצבעת שינוי
רונית,
כ''ס,
27/03/05 13:49
|
מאיפה צצים כל השקרנים שטוענים שהצביעו שינוי? אני נוטה להאמין שמי שבאמת הצביע שינוי די מרוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל שאין להם מה להגיד לעניין
מרק,
27/03/05 16:52
|
טומי לפיד הגיע להשג גדול וזה מוציא אותם מהכלים עד כדי כך שהם מעבדים את השפיות. חוץ מזה הם רגילים לרמת האינטליגנציה של הבוחרים שלהם וחושבים שגם בוחרי שינוי יקנו את השקרים הזולים שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
הלפיד כבה ונהיה סמרטוט....
צבי,
27/03/05 13:03
|
לא יבחרו בך יותר. אין לך מושג כמה קולות הפסדת. איזה נזק גרמת למפלגתך בהווה ובעתיד. אתה יכול כבר להוריד את החליפה וללבוש גינס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
גאה במפלגת שינוי.
מרוצה משינוי,
27/03/05 13:00
|
ההתנתקות ראויה להגנה ודוחה עקרונות אחרים. לכל המלעיזים והמבקרים והמתחזים ל''בוחרי שינוי מאוכזבים'' מבטיח לכם שבוחרי שינוי רק יגדלו בבחירות הבאות.
אחריך טומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה היה נשמע אחרת אם ההתנתקות
זה אני.........,
27/03/05 13:36
|
הייתה בתמורה למשהו,אבל כולנו יודעים שההתנתקות כמו שמתכוונים לבצעה אין מאחוריה דבר,בעצם יש,היא מתפרשת ככניעה לטרור הפלשתינאי ולא פסיק אחד מעבר לכך,היינו מבינים ואולי גם מקבלים,אם הדבר היה נעשה במו''מ לצורך השגת בטחון,שלום או הבנות כלשהן.....גם ה''סיפורים'' על הבנות עם בוש לגבי גושי התיישבות וכו' מתבררים כ''עבודה בעיניים'',עובדה,הם מתנגדים לבנייה באותם גושים,ואת זאת אומר השגריר האמריקאי,המתנחלים שספגו מעל לחמשת אלפי פצמרי''ם וקסאמים אינם נרתעים כמו שמנהיגינו עושים,שרון בורח מהטרור-ואין שום הסבר אחר להתנהגותו-והטרור עוד ירדוף אותנו,ועוד איך ירדוף אותנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
זונה של 700 מליון
דוד,
ירושלים,
27/03/05 12:55
|
|
 |
וואלה...
קרן,
פולג,
27/03/05 13:16
|
אבל פה מדובר על זונה מיוחדת לסטיות עוד יותר מיוחדות, מזוכיזם מאד מאד קשה של חלק גדול מהעם שלנו.
אז מה לעשות, זונות לסטיות זה עניין יקר :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיין יקרה מדי
דוד,
ירושלים,
27/03/05 13:54
|
נניח שיש בתוכנו 100 אלף סוטים זה עדיין 7000 שקל לראש יקר מדי מאוד יקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל עושה את העבודה זה מה שחשוב
ל"ת
אבי,
27/03/05 13:04
|
|
 |
אכן עושה את העבודה
דוד,
ירושלים,
27/03/05 13:32
|
אכן עושה את העבודה אבל שלא תשחק אותה ליידי מכובדת עם ''עקרונות'' . זונה הוא זונה היא זונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
לכל הפולטרוקים
גבריאל,
הרצליה,
27/03/05 12:44
|
כמו ששר אריאל זילבר:''היו לי פעם עקרונות,מכרתי את כולן,עיסקה מוצלחת בשבילי,טובה גם בשבילם.עכשיו כשלא נישאר יותר במה להאמין,אני שוקע לעיתים בהזיות על מין''.לתשומת ליבכם!!! בכל מדינה אחרת בעולם,היו כבר מזמן מבצעים הפיכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
זנות פוליטית.
ישראל,
ירושלים,
27/03/05 12:43
|
לכל הזונות הפוליטיות (עבודה,שינוי,שרי הליכוד המתקרנפים) יש היום את מילת הקסם ''היתנתקות'', שעוזרת להם להכשיר את כל השיקוצים שבעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
חוזרים הביתה-לעבודה
אדיר וישניה,
צעירי העבודה,
27/03/05 12:39
|
תעשו חשבון פשוט: 1977- בגין אומר שלא נזוז אף שעל מסיני, רבין מציע ומתחיל מו''מ עם מצריים, ממשלת העבודה בראשות פרס(לאחר התפטרות רבין) מפסידה בבחירות, בגין מנצח ומבצע מדיניות רבין:מתחיל מו''מ עם סדאת ומביא שלום לישראל. 1993- רבין מביא את הסכמי אוסלו עם עזה ויריחו תחילה- הליכוד מתנגד, רבין נרצח ב-1995 על דרכו המדינית, עוברות השנים, 2005: שרון מבצע תוכנית יציאה מעזה. הליכוד הם לבסוף קבלני הביצוע של העבודה. גם ''מפלגת'' שינוי. אומרים:''רק הליכוד יכול''. יכול מה? לבצע את תוכנית העבודה?אנחנו מבזבזים זמן וחיי אדם ולבסוף מבצעים את שהוצע מראש ע''י מפלגת העבודה. אז למה לא לבחור במקור? במי שאומר את האמת לציבור ועומד מאחוריה בעקביות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין אתיד למפלגת האבודה
ל"ת
תתעורר כבר...,
27/03/05 13:52
|
|
 |
איתך אין עתיד לשפה העברית
ל"ת
תלמד עברית כבר.,
....,
27/03/05 15:36
|
|
 |
לא הבנתי מה הקשר...
אורן שביט,
ב''ש,
27/03/05 12:54
|
הדברים שכתבת כאן הם נכונים, אבל לא מדובר פה לא בעבודה ולא בליכוד; אמנם טומי לפיד לא נחשב לאחד מהפוליטיקאים שאפשר לסמוך על ההבטחות שלהם, כי אם נסתכל אחורה, דרכו רצופת תעתועים פוליטיים, אבל בסופו של יום- הוא השיג עוד 700 מליון להשכלה הגבוהה ולתרבות, ולא אף אחד אחר... וראוי לו הכבוד על כך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תושבה לאורן
אדיר וישניה,
צעירי העבודה,
27/03/05 13:09
|
אורן היקר, אני מבין שאתה עוד צעיר בפוליטיקה. אל תהיה תמים..חבל. עוד לפני שבוע דחתה שינוי הצעה כמעט זהה מראש הממשלה. אתמול בחרה שינוי לרדת מהעץ הגבוה. לבצע זיגזג, כמו שהיא רק יודעת וכמו שהיא עושה תמיד. כרגע, שינוי מחוץ לממשלה והולכת להצביע השבוע על אותם סעיפים בגללם יצאה מהממשלה. כה לחי לשינוי. באשר לקשר בין דברי למאמר: רק רציתי להזכיר לעם ישראל אשר מתלבט: שינוי, אולי ליכוד, אולי מפלגה אחרת....רציתי להזכיר כי דרך העבודה היא זו שמובילה את המדינה היום, הליכוד מאז ומעולם היה קבלן הביצוע של דרך העבודה, אז למה לא לבחור במקור? במי שהציע את התוכנית מראש? זו מפלגת העבודה ודרכה ואני מעדיף את המקור-הוא תמיד אייכותי יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיטת הבלם...
אורן שביט,
ב''ש,
27/03/05 14:49
|
כמו שאני זוכר, מי שהצליח לעשות הסכמים שכוללים נסיגות ועקירות, הם דווקא הליכוד, שאותם אתה מחשיב ל''קבלן ביצוע''. ובכן, ידידי, אם למפלגת העבודה (או כמו שציינו פה - האבודה...) היה כוח ביצוע, והיו מספיק אומץ ונחישות, הרי הם היו מבצעים את התוכניות... אך כנראה שלא כך פני הדברים. מאז ימי מפא''י, העבודה היא מאורת תככים ושחיתויות, ועד היום שום דבר לא השתנה. טומי לפיד עשה מה שכל פוליטיקאי עושה - להשיג כסף עבור בוחריו. זה אולי מגעיל, אבל ככה דברים עובדים היום. ובקשר לתאוריית הקבלן המגוכחת- המועמדים שהעבודה העמידה מאז רצח רבין ז''ל היו אנמים, חסרי חוט שדרה, והכי גרוע, מוכנים לתת כל סנטימטר שידרשו הפלסטינים. לויתורים יהיה חלק חשוב במו''מ, וחשוב שיהיה מי שיבלום- יתן שטחים, אבל בשכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה שיטת הבלם שלך?
אדיר וישניה,
צעירי העבודה,
27/03/05 15:19
|
לא על כל עניין אני ''מסנגר'' על מפלגת העבודה, אולם, בנושא משלת האחדות, גם הראשונה וגם השנייה, מפלגת העבודה תרמה תרומה מכריעה לתהליך קבלת ההחלטות בממשלת ישראל, הן בנושא בניית הגדר והן בנושא ההתקדמות במו''מ עם הפלשתינאים וקידופ פרוייקטים משותפים בין הרשות לישראל. אורן, טומי לפיד הוא כבר מזמן בבחינת רכב מקרטע שנוסע על טיפות הדלק האחרונות שלו-ואליו, טיפות הדלק, כבר הפכו לאדים של ממש, וכידוע לך סופם של אדים הוא- התאדות. כך, כמו כל מפלגת מרכז תלך ותעלם שינוי, ולאט לאט, כמו שההיסטוריה תוכיחה , יגיע היום וגם מפלגת העבודה תחזור לשלטון. יש להילחם על העלאת אחוז החסימה אל מעבר ל- 5% ויש לשאוף להגיע למצב שבו במדינת ישראל יהיו קיימים שני גושים פוליטיים חזקים, האחד של הימין, והשני של השמאל. בתוך גושים אלו יהיהו ייצוגים סקטוריאלים, ואולי אז יתחיל להיות כאן סדר במדינה. באשר לבלימה, אני פחות או יותר רואה איתך עין בעין, למרות שגם בענין זה אתה לא מדייק. בעוד הצטייר כי אהוד ברק הבטיח ''הרים וגבהות'' לפלשתינאים, מי שבפועל נשא,נתן והחזיר 13% משטחי יו''ש היה נתניהו כראש ממשלה. איפה שיטת הבלם שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורן, אי דיוקים רבים בדבריך!
אדיר וישניה,
צעירי העבודה,
27/03/05 16:13
|
... צר לי עד מאוד על שזקנתך מביישת את נעוריך...אכן רואים כי תמימותך רבה ואתה עדיין סטודנט צעיר. מפלגת העבודה התנתה את כניסתה לממשלה בהקפאת דו''ח ועדת ינאי ובהמשך יישום דו''ח וינוגרד-בגלל עובדה זו שכר הלימוד כיום ממשיך לרדת ועוד ימשיך לרדת. כידוע לך, אם תבדוק(אני יודע שאתה לא אוהב לדייק, אך אם תבדוק תמצא העובדות-האמת קיימת, רק צריך למצא אותה)ממשלת העבודה היא שהקימה את ועדת וינוגרד והיא זו שדאגה ליישומה. בתור סטודנט, דע לך אורן, עליך לדעת עובדות אילו. לדעת מי נלחם עבורך-ומי מנצל בציניות את תמימותך. השילוב של שרון ופרס חיוני מאוד למדינה, לדעתי שני האישיים מאזנים האחד את השני וטוב שהם יושבים ביחד. צריך ליצור ממשלה רחבה שתכלול את ש''ס וביחד לשדר חוסן לאומי לעולם בעמידה על עקרונות ברזל בסיסיים בכל מו''מ: בקעת הירדן נשארת בריבונות שלנו, גושי אריאל, עציון וגישה ליישוב היהודי בחברון בריבונות שלנו. ירושלים על מקומותיה הקדושים בריבונותינו. לידי הפלשתינאים יעברו שטחים ערבים ביו''ש ועזה והם יחוברו כך שיהיה להם רצף טריטוריאלי+ גישה לירדן. רק כך, 2 מדינות מופרדות-דרך העבודה ביסודה-העם היושב בציון ננצח. יחד נשרוד,לחוד ניפול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתגובה לאדיר... פקח את עיניך
אורן שביט,
ב''ש,
27/03/05 15:49
|
לנתניהו יש חיסרון בולט אחד: כשהוא מספר 2 ומטה, הוא מתפקד מצויין, ראה תפקודו כשר-חוץ / אוצר. כאשר הוא מוביל- הוא מקבל שגעון מגלומני ואז הכל נראה כמו ברדק אחד גדול, או לחילופין, כאילו מר ברק בשלטון.
ברק ונתניהו קורצו מאותו חומר. שניהם בבחינת מכה שלטונית. לנו כבוחרים נשארו האלטרנטיבות: שרון, שמוכיח מנהיגות מהוקצעת, בטוחה ונחושה, או פרס, שאת צמד המילים ''אני לוזר'', שהוא עצמו שאל, עוד ניתן לראות מהדהדים מעל המפלגה העמומה, סליחה, האדומה שלו... לפיד הוא אכן פוליטיקאי שעבר זמנו; הוא לא קיים בצורה עקבית את שליחותו הפוליטית, אך אני, בתור סטודנט מן המניין, יודע מהי חשיבות ההשכלה, ואני יודע שאיש מלבדו לא היה טורח למצוא את הכסף הזה, לא מימין ולא משמאל, ועל כך, על כך אני מודה לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
תתביש לך טומי לפיד!
דני,
נהריה,
27/03/05 12:33
|
אכזבת את בוחריך יותר מפעם אחת. אינך טוב יותר מן החרדים הסחטנים שנגדם אתה משתלח כל הזמן. אצלנו בבית הפסדת 8 קולות של מצביעים לשינוי. מאחלים לך הרבה שנים של ניוון ודעיכה באופוזיציה עד שלא ישאר ממפלגתך זכר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרנים גם קודם לא הצביעו שינוי
ל"ת
אבי,
27/03/05 13:07
|
|
 |
55.
הדעות המכובסות של לפיד
א.,
27/03/05 12:25
|
לרענון הזיכרון - הראיון עם איילה חסון בפוליטיקה לפני פחות משבוע . כנראה דעותיו עברו כביסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל פוליטיקה רק הכסף מדבר
אבי,
27/03/05 13:06
|
|
 |
54.
במה אתה שונה מש''ס אדון לפיד???
חיים,
באר שבע,
27/03/05 12:24
|
אתה פועל בדיוק כמו האנשים שאתה סולד מהם וזה אומר המון עליך ועל דומיך במפלגתך. נקווה שציבור בוחריך מספיק חכם כדי לא לתמוך בך שנית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם שקרנים נגד שינוי אז אני בעד
ל"ת
אבי,
27/03/05 13:09
|
|
 |
בוא ואגיד לך
מצביע ואצביע,
27/03/05 13:05
|
בהנחה שאתה לא שסניק אז אין שום מפלגה שדואגת לך או ליקירך. נכון שינוי לא עושה מהפכות אולי כמו שהבטיחה אבל היא מנסה לקדם את החיים שלך!!! לא של חובשי הכיפות שלמרות שהם מיעוט הם מתנהגים כמו הרוב. אם בתך/בנך ירצו ללמוד אומנות לא יהיה להם איפוא כי יסגרו את הפקולטה עקב העדר תקציב. אם אתה משרת במילואים לא תקבל תגמול נאות לכך. והדוגמאות רבות. כך לדוגמא את החרדי הממוצע ש''לומד'' כל היום. הוא לא עושה צבא לא עובד ועוד מקבל על זה כסף מהמדינה. מהכסף שלך. שינוי עוזרים להחזיר לך את הכסף שאתה עבדת עבורו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
ניפגש בקלפי, לפיד
רשף,
מרכז,
27/03/05 12:08
|
|
 |
עכשיו הם יקבלו גם פי 3 קולות
ל"ת
בוחר שינוי,
רק שינוי,
27/03/05 13:10
|
|
 |
52.
הידד להשג של טומי
נ,
27/03/05 11:51
|
כל הכבוד לשינוי איך טומי סידר את החרדים: הם קבלו 290 מליון והוא קבל 700 מליון רק אנחנו שנצטרך לשלם הכל האזרחים הפראירים של המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת
יענקלה,
כפר סבא,
27/03/05 11:58
|
תמיד אנחנו שלמנו את הכל רק שהכסף שלנו הלך למקומות הלא נכונים - להתנחלויות, לחרדים, לשטחים. עכשיו הכסף יילך אלינו, לאנשים שעובדים, מתפרנסים, משרתים בצהל, שולחים את הילדים לאוניברסיטאות, אנשים שרוצים לראות את ישראל מדינה מערבית מתקמדת ולא מדינה חומינסטית מפגרת. עכשיו הכסף יתחיל להגיע לאן שהוא באמת צריך להגיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100% - רמת הביקורת
דוד,
27/03/05 12:24
|
נגד טומי לפיד ושינוי רק מזכירה לנו למה קמה מפלגת שינוי - להתנגד לשקרנים, בריונים וגנבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לה -פיד החמסן הנאור מעניין
anukger,
27/03/05 12:13
|
כמה מתוך השבע מאות מליון יוקדשו להבטחת העתיד הכלכלי של יאיר.
הרי ממילא לא יקבל יותר את הקול שלי ועוד רבים שרואים היום מי הוא באמת לפיד.
הוא כנראה דואג לעתיד כלכלי של משפחתו...
חמסן עלוב נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה אומר
אלירז,
27/03/05 12:07
|
המילים שלך מראות על בורותך אתה מסווג כל חובש כיפה כגם חרדי גם מתנחל גם לא עושה צבא וכו', זה כמו שאני יגיד שכל החילונים סרבים ללא שום חינוך ועקרונות שמה שמעניין אותם זה רק הנוחיות הפרטית שלהם כשבעצם זה רק אתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אני לא מאמין למשמע אזני..
שמשון,
27/03/05 11:51
|
שמעתם טוב מה טומי לפיד אמר. על העקרונות הוא מוכן לוותר, אבל לא על הכסף. רק שניה. תנו לי להגיד את זה שנית. על העקרונות כן אבל על הכסף לא. שמישהו ישפוך עלי מהר מים קרים כי אני בטח באמצע חלום בלהות. אתם יודעים מה יותר עצוב בכל זה. זה לא חלום, זו סתם מציאות עצובה. בטח עשינו משהו רע בגלגול הקודם בכדי לסבול את השרים המטומטמים האלה שמובילים את המדינה שלנו מדחי לדחי. אוי למדינה שאלו מנהיגיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מה שיש. מציאות ולא אוטופיה.
מסכים,
27/03/05 12:38
|
מסכים עם תחושתך אבל זו המציאות. גם אתה מכיר בה. פעם בשם האידיאולוגיה חילקו פה בישראל לאחר הקמתה את הקיבוצים ןמשפחות נחצו בשם האידיאולוגיה שיובאה ארצה. מי יאמר היום שהוא עדיין תומך באותה אידיאולוגיה ומוכן שוב לחצות בשל כך משפחות וישובים? אידיאולוגיה באה והולכת בדיוק כמו כסף שבא והולך. שאל את אורי זוהר.
החיים קצרים. חייך :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתטי מדי ובגלל זה לא אמין
ל"ת
עמי,
27/03/05 12:01
|
|
 |
50.
עורו האשכנזים!
חיים טוכפלד,
פתח תקווה,
27/03/05 11:49
|
בואו נחזיר לעצמנו את המדינה שגנבו לנו החרדים-מזרחיים-מתנחלים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
נקודה מעניינת
צופה מהצד,
27/03/05 11:45
|
מפלגה שקמה כדי להלחם באלו שלוקחים כסף, הלכה ולקחה כסף הבעיה היא שאצל החרדים הכסף הוא העיקרון, ואצל לפיד אין עקרונות יש רק כסף, ולכן כניראה שאין לנו ברירה אלה לומר החרדים יותר טובים השינוי הם לפחות לא מוותרים על עקרונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שינוי גילתה את אמריקה.
אמריקה בישראל,
27/03/05 12:46
|
גילו את אמריקה. כסף זה בסדר. שינוי לא ביצעה שינוי? רק עכשיו בפעם הראשונה ביצעו שינוי מהותי. יש בזכותם תקציב. יש בזכותם התנתקות. יש סוף סוף מפלגה אמיתית ולא וירטואלית. כן, אפשר לבקש כסף ע''מ לקדם רעיונות בהם המפלגה תומכת. זו פוליטיקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נקודה עוד יותר מעניינת
יענקלה,
כפר סבא,
27/03/05 11:52
|
החרדים לא מוותרים על עקרונות כי אין להם כאלה. אותם מעניין רק הכסף. כל מי שמכיר איך מתנהלת ועדת הכספים, כשבראשה עומד הליצמן התורן, או כיצד מתנהלת שס מימי הקמתה, מבין שרק הכסף מעניין אותם. בלי הכסף הם בהתרסקות. הכסף גם עיוור אותם ושלח רבים מראשי שס לבית הסוהר. הציבור האשכנזי-חילוני גמר להיות פראייר. העקרונות שלנו הם השכלה,חינוך,חלוקת הנטל, סל בריאות, תרבות. בשביל זה יש את שינוי, בשביל העקרונות האלה צריך גם כסף. עם מילים יפות אי אפשר לקדם כלום. לנו יש גם עקרונות וגם כסף ולכם יש קדחת בתחת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם כן תרבות
הכי מעניין,
27/03/05 12:01
|
עם מילים כאלו בניראה אין לך תרבות,וכניראה גם ששום תקציב לא יעזור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלוי מה אתה מגדיר תרבות
ציפי אשכנזי,
תל אביב,
27/03/05 12:08
|
אם בשבילך תרבות זה עוד כוללים עוד חרדים שלא עובדים, עוד בתי כנסת, עוד מועצות דתיות אז לא. אם מדובר בתיאטראות, אופרה, חוגים לספרות, מוזיאונים, ספריות אז זה תרבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח לא ידידנו מכפר סבא
אלירז,
27/03/05 12:52
|
ונכון לכל מגזר צריך צריך לדאוג, ביחס לכמות האנשים אבל לא לומר אנחנו כן והם לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
ברוך שעשני תומך שינוי
דור אלי,
כרמיאל,
27/03/05 11:45
|
בשביל היום הזה כמו יום העצמאות. יש לי שמחה גדולה בלב שהמפלגה שלי היא זו שמבטיחה את תהליך ההתנתקות ואת פינוי המטורפים המשיחיים מגוש קטיף. היום זה יום אבל לכל הלאומנים המשיחיים שונאי הדמוקרטיה, הליברליזם, הקדמה, הנאורות, החילוניות וההשכלה. זה יומו הגדול של ציבור מצביעי שינוי האשכנזי, החילוני, המשכיל, העמל, השואף לשלום!!! תודה טומי!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצחקת אותי, יא תמים....
שלבי,
27/03/05 11:59
|
המפלגה שלך, חחחח.... כאילו אתה הולך לראות אגורה מהכסף הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה גורם לי לבכות
דור אלי,
כרמיאל,
27/03/05 12:11
|
אם הטפשות היתה מחלה היית כבר מזמן בגבס. הכסף לא צריך ללכת 'אלי', לכיס שלי, כפי שלמדו אתכם לחשוב בש''ס. הכסף הולך למטרות שאנשים כמוני דוגלים בהם. זה מה שאני צריך וזה מה שיקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
מפלגת הגויים מכה שוב
ל"ת
להיות עם חופשי,
27/03/05 11:39
|
|
 |
46.
אתי ליבני הובילה מהלך אמיץ
רמי,
בת-ים,
27/03/05 11:34
|
כאיזון לסחיטה החרדית הגיע הזמן שתהיה סחיטה חילונית. משום מה, הסחיטה החרדית לא רק שאינה תורמת לכלל החברה ואינה גורמת לתרומה עתידית היא מנוצלת בסופו של דבר ע''י אנשים שלא רוצים את מדינת ישראל חופשיה ודמוקרטית. הסחטנות החילונית היא לטובת כולנו: השכלה גבוהה, עידוד השארות גורמים פרודוקטיביים בארץ, עידוד התרבות, עידוד השרות בצבא (עזרה לחיילים משוחררים)... אני ג א ה להיות סחטן שכזה. קולי מובטח לשינוי בבחירות הבאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתי לבני היורשת של לפיד
ל"ת
גיא,
תל אביב,
27/03/05 11:42
|
|
 |
ולא לשכוח את פרופסור רייכמן
גברוש,
ראש פינה,
27/03/05 11:48
|
שהניף אל על את דגל המרד בשינוי, דגל שאליו נחלצה באומץ אתי לבני. כל האחרים בשינוי היו שפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אולי זונות ...
משונה,
27/03/05 11:30
|
|
 |
זונות משס
איציק ביגמן,
תל אביב,
27/03/05 11:47
|
בשס אף פעם לא התווכחו על כסף. פשוט אין להם עקרונות והם לא צריכים להתפשר על כלום רק לקחת כסף מהאשכנזים והמחילוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
לפיד
מלאכי,
27/03/05 11:30
|
...שינוי באה לעולם , לדבריה , כאנטיתזה לפוליטיקה ''המלוכלכת'', יענו פוליטיקאיים נקיים. שינוי יצאה נגד החרדים בכך שהם סוחטים את הקופה הציבורית. אמש נוכחנו לדעת ששינוי היא גם סחטנית גם מלוכלכת וגם ללא עקרונות.. הכסף לדידו של טומי, מטהר ממזרים, אפילו אם הם אשכנזים ולא דתיים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבוחרי שס אין תלונות
ינקלה,
כפר סבא,
27/03/05 11:38
|
שס באה לעולם לגנוב כסף מהקופה הציבורית, לשדוד את האשכנזים, ואת זה הם עושים מצויין לפחות עשו עד ששינוי קמה ונתנה להם בעיטה בתחת למרתפי האופוזיציה הקרירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבר סיבה טובה למה להצביע שינוי
יואב צידון,
תל אביב,
27/03/05 11:37
|
שינוי קודם כל באה לעולם כדי לדאוג למעמד הביניים האשכנזי הדפוק, שסוחב על גבו את המדינה הזו בצבא, בכלכלה, בחברה. וזה מה שבדיוק טומי לפיד עושה! חבל שטומי לא לקח מליארד שקלים אלא רק 700 מליון. כל גרוש שהולך למטרות שלמענן שינוי קמה זה פחות כסף לאנשי החושך, אנשי האתמול, נציגי הפרימיטיביות וימי הביניים בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
טומי לפיד ועקרונות:)
אילנה,
27/03/05 11:23
|
לטומי לפיד אין בעיה לוותר על עקרונות בפרט אלה שאין לו ממילא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
כל הכבוד !!
ניר,
27/03/05 11:20
|
בשביל זה הצבעתי בשבילכם , שתדאגו לציבור שלנו וזה בדיוק מה שעשיתם , דאגתם להתנתקות ולתקציבים בשבילנו מי שלא רואה את זה שימשיך להצביע למפלגת העבודה או לליכוד המושחתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה הכבוד
ל"ת
א.,
27/03/05 12:14
|
|
 |
41.
פשוט נלעג
ל"ת
חיים,
תל אביב,
27/03/05 11:18
|
|
 |
40.
סדרי עדיפויות
אדי,
27/03/05 11:18
|
זה שם המשחק. פוליטיקאים אידיאולוגים מהווים סכנה משום שאין ביכולתם להתפשר. המציאות מחייבת אותנו להתפשר ולוותר על דברים חשובים פחות כדי להשיג דברים חשובים יותר. הפשרה שנואה עלינו. תמיד נדמה ששילמנו ביוקר, ואילו התעקשנו היינו יכולים להשיג יותר, אבל אלה החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
עלובי החיים
רפול,
חיפה,
27/03/05 11:17
|
הפרצוף החזירי של שונאי ישראל מתגלה במלוא כיעורו. אבל תתעורר בעיה באוניברסיטאות לומדים גם בוגרי ישיבות והם עלולים חס ושלום להנות מ''השגי שנוי''. נא לתקן את החוק ולסתום פרצות כאלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מקשקש במוח
יענקלה,
כפר סבא,
27/03/05 11:23
|
ההשכלה הגבוהה היחידה שבה לומדים אנשי שס היא בקומה השנייה בכלא מעשיהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אני גאה שהצבעתי שינוי!
ל"ת
שינוי=העתיד!,
27/03/05 11:15
|
|
 |
37.
עוד מפלגה של זונות פוליטות
אושר,
27/03/05 11:09
|
|
 |
הצדיקים הגדולים מדברים
ז'רמן,
תל אביב,
27/03/05 11:33
|
מי יכול ללמד את אנשי שינוי מוסר? המפאיניקים שהמציאו את השחיתות? אנשי הליכוד ששכללו את השחיתות לאמנות? שרון ובניו? אולי אריה דרעי וחבורת הנוכלים שלו שסחטו במשך שנים את המדינה? אולי החרדים האחרים? אולי המפדל ואפי איתם שעכשיו רבים ביניהם בצורה מגעילה מי יקבל יחידת מניה על חשבון משלם המיסים, כדי לממן את הפילוג שלהם? אולי מרצ שישבו בממשלות הכי מושחתות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
עקרונות אמרו המתנחלים
ינקלה,
כפר סבא,
27/03/05 11:02
|
והם בוכים על הכסף שיקבלו עבור מעבר הדירה. הלוואי על כל אזרח ישראלי מענק כזה עבור דירתו כדי שיעבור לגור במקום נורמלי. אלה הלכו כביכול בשם האידיאולוגיה ועושים מסחרה על הכסף שיקבלו. הבנים של שינוי ושאר ישראל החילונית נהרגים כדי לשמור עליהם שיעשו כסף מעבודה תאילנדית בגוש קטיף, על אדמות שקיבלו בלי כסף ועל מים שהם מקבלים חינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
לפידנו
חיים,
ים,
27/03/05 11:02
|
|
 |
34.
שרון קונה את השלטון !!!!
ישראל,
ירושלים,
27/03/05 11:01
|
אם זה לא קניית שלטון בכסף מלא,- א זמה כן ??? אם זה מותר אז מה בדיוק אסור ??? עכשיו נראה את אבירי איכות השלטון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
טומי לפיד
רות,
ירושלים,
27/03/05 11:00
|
|
 |
32.
עקרונות? יחי הכסף, אמרה הזונה!
ל"ת
:-),
27/03/05 10:58
|
|
 |
31.
יחד מתפלצים
קובי ארקדאש,
קרית נורדאו,
27/03/05 10:57
|
ביילין רצה להודיע הבוקר שהוא נמנע ומאפשר ללפיד להעביר את ההתנקות. עכשיו הוא נדפק עד העצם. לפיד גנב לו את ההצגה וגם לקח את כלהקופה. יחד ירדו בבחירות הבאות לשלושה מנדטים וגם זה בקושי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
מי שעיניו בראשו,
27/03/05 11:13
|
|
 |
30.
ה''התנתקות'' מורידה אותם מהפסים
מיכל,
מרכז,
27/03/05 10:55
|
כולם פה השתגעו. ה''התנתקות'' הפכה למטרה קדושה שבשבילה מוותרים על הכל. למרות שאף אחד לא יודע להסביר מה נרויח ממנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את יודעת מה ?
זה אני.........,
27/03/05 11:26
|
את צודקת ב-100%,יותר מכך,לא שמענו אף אחד שאומר איזה דבר טוב יצא לנו מההתנתקות,אך לעומת זאת,אנשי בטחון אמרו בפרוש,שהיא לא תמנע טרור בעתיד,ואכן,בימים אלה ממש,מתארגנים הטרוריסטים לקראת גל חדש של טרור שישטוף את המדינה,וזה רק עניין של זמן,והפתגם שאומר ''עם האוכל יבוא התיאבון'' עומד לנגד עיניהם של הפלשתינאים וכשהם יראו שישראל בורחת משטחים ללא כל התחייבות מצידם,אז מדוע שהם יפסיקו......?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאד
עידו,
27/03/05 18:20
|
הסיטואציה מזכירה את הסרט ''להיות שם'' עם פיטר סלרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ומה עים הטכניון.?.
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
27/03/05 10:53
|
פה מהלכים על עובדי הטכניון אמים ואיפה לפיד הוא לא גיס כסף עבור הטכניון הטכניון לא שיך למדינת ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הורדת אותם לזנות -זונה פוליטית
בוחר שינוי,
תל אביב,
27/03/05 10:51
|
|
 |
רמאי לא בחרת שינוי
ינקלה,
כפר סבא,
27/03/05 10:53
|
בוחרי שינוי הם בעד ההתנתקות, בעד ההשכלה הגבוהה, בעד חיזוק התרבות והחינוך החילוניים במדינת ישראל, בעד חיילי המילואים והסטודנטים. עבור כל אלה יילך הכסף. כסף שהולך למטרות אלה לא הולך להתנחלויות/שטחים/חרדים וזו כבר ברכה!!!! בוחרי שינוי שמחים מאוד עם החלטת טומי ואתה לא אחד מהם!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני כן בחרתי בשינוי
רמי,
27/03/05 11:28
|
|
 |
אני בחרתי שינוי ואני שמחה
ויקי,
ירושלים,
27/03/05 11:40
|
כל הכבוד לטומי לאברהם לאתי לבני לאילן ליבוביץ ולאהוד רצאבי שהובילו את התמיכה בהתנתקות!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לינקלה, רמי וויקי
מרחמת עליכם....,
27/03/05 12:29
|
אתם סתם מסכנים. חבל שאינכם רואים את האמת. לא את זו השיטחית והרדודה, אלא את זו העמוקה והרחוקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא תאירי את עיני, מסכן שכמוני
רמי,
27/03/05 13:41
|
|
 |
27.
כל הכבוד, מישהו דואג לחילונים
ל"ת
משה,
מרכז,
27/03/05 10:50
|
|
 |
26.
סל התרופות
אריה,
27/03/05 10:49
|
מאיפה הכסף? אתמול לא היה כסף לסל התרופות אז מאיפה יבוא הכסף לשינוי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גנבים
בחבוט,
פת,
27/03/05 12:15
|
מה עם סל הבריאות שככתם שאנשים זקקוים עדין ל:650מליון שח''. תומי העבר מיד כסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזל ששינוי חתמו ולא שס
ינקלה,
כפר סבא,
27/03/05 10:55
|
שכן אחרת הכסף היה הולך לשס המושחתת ולכל המוסדות הוירטואלים והדקדנטים שלה. כסף תמיד יש ברזרבה למשאים ומתנים פוליטיים. טוב שאנחנו שמנו את היד על הכסף הזה ולא אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
זה טומי לפיד או אלון מזרחי?
מזרחי,
27/03/05 10:47
|
''ויתרנו על העקרונות אבל לא על הכסף'' הישר לספר הציטוטים הטיפשיים של כנסת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מסתבר שלכל אחד יש מחיר!!!!!
ל"ת
מ,
ר''ג,
27/03/05 10:46
|
|
 |
23.
אין סתירה בין כסף לאידאולוגיה
שאול אמ,
27/03/05 10:46
|
הניסיון ליצור דיכוטומיה בין האידאולוגיה לבין התמורה הכספית, שגוי לחלוטין. לעיתים הכסף הוא האידאולוגיה, או לפחות חלק ממנה. לויד ג'ורג' אמר פעם ''אני אדם מאוד עקרוני. ואחד העקרונות שלי, היא הכדאיות''. הוא שאמרתי, אין כל סתירה. האידאולוגיה היא הכסף. וגם בסדר הפוך, זה מסתדר לא רע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
האדמור והכולל
ינקלה,
כפר סבא,
27/03/05 10:44
|
האדמור לפיד לקח כספים ייחודיים ובעזרתו יציל את הכולל - אוניברסיטת תל אביב. החרדים ושותפיהם הבבונים הם שונאי השכלה, שונאי קדמה, שונאי אשכנזים. תאכלו את הלב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליענקלה
גם כפרסבאית,
27/03/05 12:31
|
|
 |
21.
פלצנים אשכנזים
אוחנה שמעון,
קרית גת,
27/03/05 10:42
|
שינוי זה מפלגה של אשכנזים עשירים. רועי חשבון ועורכי דין. הם צריכים את הכסף הזה? במקום שילך לעניים, לשחבות מצוקה, למי שבאת מגיע לו הם לוקחים את הכסף הזה. הרסת את המדינה. אתם גם שונאי יהודים וגם שונאים את ארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה אנלפבית מזרחי
ל"ת
כמה שגיאות כתיב,
27/03/05 17:20
|
|
 |
20.
יותר טוב
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
27/03/05 10:40
|
מאפס הבעיה היא שאת הבסף כולו היה צריך להעביר לסטודנטים מכון שבארץ אן תרבות לא כללית ולא אישית ואים יש זו תרבות מזויפת מהגולהוחברה אלימה ולא מחונכת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
טומי לפיד טוב עשית
ורשביאק בנימין,
רעננה,
27/03/05 10:40
|
יש תקציב למדינה יש התנתקות למדינה יש שפיות למדינה יש תקווה למדינה שיקפצו כל החרדים, מרצ, העבודה וכל חבורת האפסים הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
זונה פוליטית!.
השפוי,
דרום,
27/03/05 10:39
|
בנוסף לכל התארים (לגנאי) שיש ללפיד, הנני מעניק לו את התואר של זונה פוליטית!!!...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך תעודה שאתה שפוי?
מרק,
27/03/05 12:19
|
|
 |
17.
איזה פרצוף יש לשלגי?
דוד בן ברוך,
ירושלים,
27/03/05 10:38
|
ראיתי בשבוע שעבר בערוץ הכנסת איך חכ שלגי משינוי צווח בהיסטריה לעבר העיתונאים ומתחייב שהוא יצביע נגד התקציב ואחריו מחרות מחזיקות גם מלי פולישוק בלוף והחכית החדשה של שינוי, שאני אפילו לא זוכר איך קוראים לה. הם התחרבנו כהוגן. רצו ללקק ללפיד ויצאו מה זה טמבלים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה בכלל שלגי?
ל"ת
אבריאל,
תל אביב,
27/03/05 10:46
|
|
 |
שלגי זה לא יסינוב?
ל"ת
רועי,
תל אביב,
27/03/05 10:52
|
|
 |
16.
לפיד הציל את חבריו העשירים
איתי,
צפון,
27/03/05 10:38
|
הכסף ילך לאיתמר רבינוביץ נשיא אוניברסיטת ת-א. לא הסטודנטים יראו את הכסף ובטח לא המילואמניקים המסכנים. לפיד ששורף את הכל רק הורס לא בנה שום דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
שינוי לא פראיירים
רינה בוקר,
תל אביב,
27/03/05 10:36
|
מה אנחנו פראיירים? כולם צועקים מה עם העקרונות שלכם. הם רוצים שאנחנו נהיה עם העקרונות והם יקחו את הכסף. נא באוזן! גם נקדם את העקרונות שלנו, שההתנקות תואמת אותם כמו כפפה ליד, וגם נקח את הכסף שיכול לשרת היטב את הציבור שבחר שינוי. במקום שהכסף יגיע למוסדות שס או למוסדות העבודה המושחתת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אפשר להעלות את משכורות ראשי
ל"ת
האונברסיטאות,
סוף סוף,
27/03/05 10:36
|
|
 |
13.
היום אני גאה להיות איש שינוי
וייץ יוסף,
קרית מוצקין,
27/03/05 10:34
|
בבוא השעה, כשחיילנו יוציא את המתנחים מגוש קטיף נוכל כולנו לומר - אנחנו תרמנו תרומה מכרעת לקראת סיום הטרוף הזה ברצועת עזה ובצפון השומרון. שינוי היא מפלגת שינוי. כל האידיאולוגיה שלנו יכולה להתממש רק בעתות שלום. לפיד הוכחת מנהיגות. יישר כח!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מה קרה? מה הרעש?
יוגב,
גלבוע,
27/03/05 10:31
|
החילוניים והאשכנזים בנו את המדינה. הגיע הזמן שמפלגה חילונית אשכנזית תדאג לאשכנזים אחרי ששס ופרזיטים חרדים אחרים סחטו את הכסף שאנחנו הרווחנו, שאנחנו שלמנו מ יסים. אריה דרעי וכנופיתו גנבו לכיסם. לפיד לוקח כסף להציל את החוג לרפואת שיניים, לסייע לאוניבריסטאות, לספריות, לסטודנטים, לחיילי מילואים. ככה צריך. מלאכים עם הילה יש רק בגהינום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם בנו על הגב של הספרדים
אשכנזי,
27/03/05 12:17
|
הרי בפרוטוקולים של ישיבות הממשלה של בן גוריון ולוי אשכול נרשם במפורש שנדרשים פועלים שחורים לעשות את העבודה השחורה ולכן העלו קודם את הספרדים הצעירים והבריאים בגופם. ליד כל קבוצת קיבוצים הקימו את עיירות הפיתוח שיהוו את כוח העבודה הזול והזמין, ובאותה ישמשו בשר תותחים ע''י כך שמיקמו את עיירות הפיתוח לאורך הגבולות. מי שמצץ את לשד המדינה לאורך כל השנים הם האשכנזים ''בוני הארץ'' שצברו רכוש, קרקעות והשכלה בעת שהספרדים עסקו במלחמת הישרדות. ולא נדבר על ההסתדרות שדאגה אך ורק לחבריה האשכנזים ועל ההזנחה של כל הממשלות את הציבור הספרדי. ש''ס ודומיה קמו על מנת לנקוט באותן השיטות שהיו נהוגות בשלטון מאז הקמת המדינה, רק שהפעם העבירו תקציבים לציבוריהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
תקשיבו לבן אדם מה הוא אומר....
איתי,
המעפיל,
27/03/05 10:30
|
''הסכמנו לוותר על העקרונות שלנו, אבל לא ויתרנו על הכסף''
הטומיסלב למפל לפיד אומר את הדברים בצורה הכי ברורה והכי מפורשת שאפשר.
רק צריך להקשיב לו.
הוא אומר, אין לנו עקרונות, מה שמעניין אותנו זה כסף, אל תאמינו לסיפורים ולהצגות שלי כאילו יש לנו עקרונות, עובדה, ויתרנו על העקרונות אבל העיקר הכסף.
מי שתמיד רצה להצביע עבור מפלגה חסרת כל עקרונות שמעניין אותה רק הכסף, הנה, עכשיו סוף כל סוף יש לו עבור מי להצביע.
ותזכרו כולם -
''הסכמנו לוותר על העקרונות שלנו, אבל לא ויתרנו על הכסף''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לטמי לפיד
שפוי,
חיפה,
27/03/05 12:16
|
תגובות שנאה של חרדים ושמאלנים רק מוכיחות ששינוי עשתה הכל נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מה העקרונות שלך חוץ משנאה לדת?
ל"ת
כסף יענה את הכל,
כסף ועוד כסף,
27/03/05 10:28
|
|
 |
9.
הכסף חשוב מהעקרונות.. גנב!
ל"ת
56,
27/03/05 10:27
|
|
 |
8.
כל הכבוד לאתי לבני
שיר,
חיפה,
27/03/05 10:27
|
שהובילה את הכוחות הפנימיים בשינוי שלחצו על טומי לתמוך בממשלה. ציבור בוחרי שינוי רוצה שלום, רוצה הסדר, כמה לשקט במדינה. בחרדים נטפל במועד אחר. קודם כל נטפל במתנחלים. לבני הוכחת עצמך כמנהיגה אמיתית ולא אסקופה נדרסת בתוך המפלגה כפי שהתגלו כמה מעמיתיך!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
איזו כותרת (:
ל"ת
נועה,
27/03/05 10:25
|
|
 |
6.
ראו לאן מובילה אותו שנאת דתיים
ל"ת
שמואל,
צפון תל-אביב,
27/03/05 10:20
|
|
 |
5.
שינויייייייי
כרכוב,
כרכור,
27/03/05 10:20
|
ושואלים מה השוני !? מלבד ג ז ע נ ו ת אין שוניייייייייי!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שינוי ''טוהר המידות'' לזנות
גדי,
מרכז,
27/03/05 10:33
|
|
 |
4.
וזה האיש עם ''טוהר מידות''
צבי,
27/03/05 10:17
|
מה שטומי עשה זה בדייק מה שהחרדים עושים - אבל לפחות החרדים מקדמים יהדות - ןמה הוא מקדם? תרבות לא יהודית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפכו את המדינה לחוף תל-ברוך.
צבי,
גוש דן,
27/03/05 10:31
|
לוחם ''טוהר המידות'' יצאה לרחוב. וכמו תמיד במקרים אלה - הסבר ישנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ויתור על העקרונות ועל הקול שלי
שינוי אכזבתם,
27/03/05 10:15
|
טומי לפיד לא נבחר כדי להציל לשרון את תוכנית ההתנתקות, אלא כדי להוות משקל נגד לסחטנות החרדית. בלי זה - אין שלינוי זכות קיום - ואת הקול שלי לא תקבלו יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
זאת הונאה! הכסף יבוא מקיצוץ
!,
27/03/05 10:14
|
הכולל את תקציב החינוך... סביר גם שמה שיקוצץ למשל מתקציב הבטחון יהיה בהטבות למילואים שינתנו דרך הכסף לשינוי... הקיצר, מיד אחת לשנייה... הונאה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ועשרת אלפים ככר כסף.....
ל"ת
בני,
27/03/05 10:13
|
|
 |
מפלגה וירטואלית בהסוואה אופוז''
מה נשתנה?ב.המשח,
גול עצמי?קרא,
27/03/05 13:09
|
איזה מהלך/אירוע משמעותי?! חל עד המשחק(כדורגל) שהביא ל''שינוי'' בעמדתם?! . ואיך ''יור'' אופוזיציה תומך בממשלה ובתקציבה ונגד מצע בוחריה?!( 290,000,000 ) ?! מה ההבדל בין הצבעתו ?! לבין הצהרותיו נגד סש וחרדים ?! הרי, ''משבר'' הסטודנטים ותרופות (הומצא ?! ) לא ניפתר ביסודיות ?! וגם נתנו פחות לשינוי מיחס של 290 מליון ל-5 חכי''ם , הייתם צריכים לקבל (אם כבר) Xכפול 3 ז''א 870 מליון . איזה צדיקים וותרנים שינוי. כשמדברים על חוק ,זה חוקי . מוסרי?! ספק. כשבפעם הבאה ידברו שינוי על ''שלטון-חוק'', זה יעורר גיחוך כחרב פיפיות. = ''שלטון-צ/חוק''. במקום עכשויות עכשיו צריך יציבות ואחדות עכשיו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ומיד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויתרו על 170,000,000,קבלו 700מ
ל"ת
רק 700מליון.לא,
870,000,000ל,
27/03/05 13:53
|
|