 |
69.
טומי אל תכנע ... הומור בשבילך.
Metziuty,
29/03/05 04:41
|
כולם מתקיפים אותך רק מפני שפתחת את רגליך אצל המשחד הלאומי - שרון.
זה לא אסון, הוא פרץ את קופת העניים הריקה בשבילך. לא אתה הגנב, הוא האחראי על הקופה, אתה רק פתחת את הרגליים אבל הוא גנב בשבילך את המדינה. טומי היקר בשביל 700 מליון תחיה מאושר, יצאת כמעט נקי.
בבחירות יש קמים ויש נופלים, אך הכסף ישאר לעולמים.
היום הם קוראים לך זונה, אל תשמע בקולם, הם רוצים את רגליך הפתוחות בחינם. המשמיצים סתם נואפים, שרוצים להתחלק אתך בכספים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
טומי לפיד קיבל שוחד משרון
ד''ר יהושע אבן,
רמת השרון,
28/03/05 16:14
|
מה זאת אומרת ששרון נותן ללפיד 700 מיליון (שבע מאות מיליון) שקל כדי שיחלק אותם למצביעיו? האם אין כאן קניית קולות? הרי שרון שיחד את לפיד בסכום עתק ו''קנה'' את אצבעות שינוי ובכסף הזה לפיד יקנה את אצבעות בוחריו בבחירות הבאות. עוד לא היתה שערוריה כזאת בכל תולדות המדינה. פלטו שרון הורשע בקניית קולות על-פי החוק הפלילי, כאשר היה מדובר בכספו שלו. אבל כאן לפנינו מעשה השוחד הגדול מכולם, שוחד המשולם מקופת משלםפ המיסים. איפה כלבי השמירה של הדמוקרטיה? למה התקשורת שותקת? כסף לתרופות להצלת חיי אדם אין אבל סכומי עתק כאלה לקניית קולות יש?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
לא צריך להתרגש בכל מקרה
האחד,
28/03/05 14:50
|
היו ''גינויים מימין ומשמאל''. הרי אם התקציב היה נופל אז היו אומרים ששינוי לא גילתה אחריות לאומית וכו', ואם היתה מעבירה בלי לדרוש כלום היו אומרים ששינוי התקפלה. אז די כבר עם הצביעות. שינוי לא תצליח במאה שנה להגיע לרמה של שאר המפלגות בגועל נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
טומי לפיד
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
28/03/05 09:51
|
היה צריך לבקש הרבה כסף עבור המילחמה בפגיעה באכות הסביבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
lapid's mirror image
Harbona,
28/03/05 00:18
|
|
 |
64.
''שינוי'' פעלה נכון
זלצמן,
חיפה,
27/03/05 22:12
|
תפקידה של כל מפלגה הוא לפעול למען האינטרסים של ציבור הבוחרים שלה. ציבור הבוחרים של שינוי ברובו תומך בהתנתקות וגם מעדיף שכםפי הציבור ילכו לחינוך. ''שינוי'' השיגה את שני הדברים. האלטרנטיבה (לא להזרים כסף לחינוך ולהכשיל את ההתנתקות) היתה גרועה יותר. כך שכל הקצף הוא על ה''סתירה'' בין הדמגוגיה של לפיד להתנהגותו. זה לא חדש, ובפוליטיקה אין מנוס מלעשות זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט
ל"ת
turi,
28/03/05 14:43
|
|
 |
63.
כסף של משלם המסים
הגדי,
תא,
27/03/05 22:10
|
שימו לב כמה כסף שילם שרון כדי שיתמכו בו : 190 מיליון שח לחרדים 600 מיליון שח לעבודה - מפא''י 700 מיליון שח לשינוי ==== 1490 מיליון שח
אבל לתרופות אין כסף ( 250 מיליון שח) אבל לאוכל לילדים עניים אין כסף (200 מיליון שח) אבל לזקנים אין כסף (500 מיליון שח)
כל ה כספים שניתנים למפלגות מתבזבזים על פעולות ראווה ועל משכורות עתק והמובטלים ממשיכים לרעוב . ******** סדר העדיפות במדינה שערורייתי !!! עד מתי ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
לא טומי, אנו מצביעיו הטמבלים.
שלומית,
27/03/05 21:55
|
|
 |
קבלת פוליטיקה אחרת באמת אחרת
אפרים תור,
שרון,
28/03/05 07:01
|
מה את רוצה בעצם? אילו היה מצביע נגד ומפיל הממשלה היו נוזפים בו ושוחטים אותו מבית בחרב רייכמנית ארוכה. התוכנית כבר היתה על השולחן, לא המגרה.
אילו היה נשאר בממשלה גם אז היו מגדפים.
הוא חיכה לרגע בו יוכל גם להצביע כפי רצונו וגם לקבל תמורה נאותה.
אני מרוצה ממנו מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
תחשבו כמה היו עולים בחירות...
ל"ת
סטודנט,
מרכז,
27/03/05 21:32
|
|
 |
60.
טומי השקרן
ק,
דרום,
27/03/05 21:14
|
מי הצביע לשינוי?! אין להם בכלל עקרונות! רק כסף וכבוד מעניינים אותם. הם סתם אנטי חרדים, ולא שמים לב שהם בעצמם הרבה יותר גרועים מהחרדים. בווווווווווווווזזזזזזזזזזז!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
כרגיל - שינוי עוזרת לעשירים
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
27/03/05 21:09
|
|
 |
שינוי מס הבריאות
א,
28/03/05 06:58
|
אפשר להתחיל את השינוי במס הבריאות הנפלא שהביא עלינו מר רמון הגאון. מאז השינוי משלמים יותר ומקבלים פחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
ליצן
סילבי,
חיפה,
27/03/05 20:33
|
ליצן קטן שלי רוקד לפי הצליל ליצן שלי חוצפן צוחק על כל אחד אולי, אולי, אולי תעוף מכאן.
נא לרשום בספר הזכרונות: אלו ימיה האחרונים של מפלגה בזויה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
כל מפלגה והביבי שלה
יורג,
27/03/05 20:32
|
לשרון יש את החתרן הבלתי נלאה במשרד האוצר, גם טומי ששם בכיס הקטן את מי שהחליטו לחתור תחתיו, לא נפטר עדיין מהחתרן הבלתי נלאה שלו ומלהקת החימום שלו. עכשיו יתחילו לפמפם שבעצם טומי נכנע למורדים של שינוי. אלה שטויותבקנה מידה קולוסאלי. היה ברור מראש ששינוי לא תתן לממשלה ולהתנתקות ליפול, אבל במו''מ מחכים לעיתו הטוב ביותר להשגת עיסקה אןפטימאלית. ותאמינו לי שגם המכללות לא יימנעו מהתנפלות על הכספים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
כולם מתעלמים מהטעות של שינוי
ש,
27/03/05 20:08
|
אז מה היתה הסיבה של שינוי לא להיות בממשלה? הם תומכים בממשלה, בתקציב, בהתנתקות... היציאה של טומי מהממשלה ווויתור על ממשלה חילונית היא טעות היסטורית ללא הגיון. טומי צריך להאשים את עצמו על 240 מיליון השקלים שהלכו לקניידלך. פשוט טפשות. בכל מקרה, ההשוואה של בכתבה כאילו העברת כספים לסטודנטים ומשרתים בצבא דומה להעברת כספים לפרזיטים לא רלוונטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
700 מליון לאיזון
רובי,
27/03/05 19:29
|
ההבדל הקט בין מליוני שקלים לאברכים לעיגון אוכלי החינם לבין התוספת שהביאה שינוי שכל יעודה הוא לשפר ולהוסיף צדק והגיון בשימוש בכספי המדינה. אני אמשיך לתמוך ולהצביע שינוי. ההשוואה בין שינוי לש''ס זה כמו שמשוים בין גנבים לעשירים...שניהם מתעסקים בכסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
ש''ס זוטא
א,
ירושלים,
27/03/05 19:18
|
לאור התנהגות סיעת שינוי לאחר שתקפה את סיעת ש''ס ולבסוף ויתרה על עקרונותיה, לא ייפלא כי ''שינוי'' היא בגימטרא ''ש''ס זוטא'' (אבל בלי ז').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רואים שאתה דתי
ל"ת
ב.,
ת''א,
27/03/05 22:13
|
|
 |
53.
מה הצדקנות הזו לכם?
מי שצריך יודע,
שינוי בגאווה,
27/03/05 18:54
|
חבורה שלמה של צדקנים המצקצקים בלשונותיהם. המו''מ נוהל בשלומיאליות כלשהי. זה נכון, אולי ניתן היה לחסוך חלק מהביקורת והלחץ אילו היו שותקים קצת יותר. אתם באמת חושבים שניתן היה בנסיבות הקיימות להשיג יותר? אתם באמת מכירים פוליטיקה שבה נותנים משהו בלי כל תמורה? מה צדיקי מועצת שינוי והשועלים הקטנים המחבלים בכרמים היו משיגים הישגים חשובים יותר? וזימרי וזמריו לא ייעמדו גם הם בשורה לזכות בשלמונים? מאוד קל לבקר, הרבה יותר קשה לעשות. תודה רבה לטומי ןאברהם על המאמצים ועל ההישג - באמת תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
הישר כוח טומי
יעקב,
חיפה,
27/03/05 18:21
|
יש להצביע עבור טומי בראשות שינוי אני בתור בוחר פוטנציאלי ממליץ לך מר לפיד לתמוך בתקציב למען הפינוי מעזה ותהיה גב למר שרון שהולך בדרך הנכונה ונגד המורדים בליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
שינוי מזכירה את הבדיחה
גבי,
מדינת ישראל,
27/03/05 18:20
|
שינוי מזכירה את הבדיחה של ברנרד שו והכוכבנית בדבר המחיר והעקרון....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מצביע שינוי גם בבחירות הבאות
משה,
27/03/05 17:54
|
|
 |
כל אלטרנטיבה יותר טובה
ל"ת
@,
27/03/05 18:10
|
|
 |
49.
טומי, שכח ממני
רמי,
ראשלצ,
27/03/05 17:53
|
|
 |
אתה דתי מתחזה
דני,
27/03/05 22:15
|
לפיד הביא כסף לאוניברסיטה והציל את ההתנתקות וגם דפק את ש''ס שעכשו אין לה מה למכור. אם היית מצביע שינוי היית צריך לתמוך בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
נוכלים
העשוק,
27/03/05 17:42
|
מדוע צריך 120 גנבים ונוכלים האם אי אפשר להסתפק בה 60 גנבים ונוכחים? מסקנה ככל שיש יותר גנבים ונוכלים אנחנו נשלם יותר מיסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
כל הכבוד לשינוי
דנה,
27/03/05 17:27
|
הם עשו את הדבר הנכון, גם יצביעו בעד ההתנתקות/תקציב וגם ידאגו לסטודנטים שהליכוד, העבודה ויח''ד החליטו להזניח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דנה, היכן את חיה?
רמי,
ראשלצ,
27/03/05 17:54
|
|
 |
46.
לפיד מרגיש שסופו הפוליטי קרב
שלום,
חיפה,
27/03/05 17:21
|
ועל כן מצביע עם הממשלה כדי לא להקדים את הבחירות, שלאחריהן שינוי תמחק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
שינוי = ש''ס
ל"ת
אזרח,
27/03/05 17:17
|
|
 |
44.
Why shouldn't`t HE ?
jack,
Montreal,
27/03/05 17:07
|
As a slow Lerner from shas tactics in the past,he (Lapid)Finlay came to the conclusion,that in a corrupted mishmash society ,where ME is first,to join the ranks rather then loose needlessly.principals in politics is for don kihottes of the world.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
שינוי חכמים-לקרא!
ww,
27/03/05 17:00
|
בכל מקרה היו מצביעים בעד התקציב. הם בעד ההתנתקות. אז שיחקו אותה הרד טו גט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לפיד שונא יהדות אוהב שלמונים
ל"ת
רפי,
27/03/05 16:57
|
|
 |
41.
WHO NEEDS TO DRIVE SAFELY?
THE BIG A,
USA,
27/03/05 16:55
|
I HAVE A CAR? YOU AND YOUR LEADERS STINK FROM THE HEAD DOWN TO THE TAIL. LONG LIVE THE REAL KING KING ARIK SHARON LEADER OF ALL IDIOTS. HOW MANY DIED IN CAR ACCIDENTS THIS WEEK. SIX? LAPEED MAKES ARAFAT LOOK LIKE MOTHER TERESA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אין תחת חדש לשמש
יוסי א. נתניה,
נתניה,
27/03/05 16:39
|
כפי שנאמר אין חדש תחת השמש,אך היות ופורים היום ,נהפוך הוא את המשפט ויצאה לה כותרת, אבל ברצינות--הלא נאמר מימים ימימה שכסף מעוור עיני חכמים וצדיקים. קטונת מר לפיד לעמוד בכל אלה מלכתחילה,לכן שמע עצה, סייג לחכמה שתיקה, החיים והמוות ביד הלשון והיום גזרת את מותך הפוליטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
למרות הכל- הוא הצליח!!
אורן שביט,
ב''ש,
27/03/05 16:33
|
לכל המלעיזים - למרות ההתקפות שלכם, לפיד הוא זה שהשיג 700 מליון לחינוך ותרבות, ולא אף אחד אחר, מהסיבה הפשוטה שלאף אחד לא אכפת, חוץ ממנו! מתי תתפקחו ותבינו שככה עובדים הדברים היום?! נכון שזה לא תקין, ושהוא צריך לדאוג לכלל האינטרס הציבורי, אבל במצב שכל מפלגה דואגת לסקטור שלה- הוא , לפחות הפעם, עשה את המוטל עליו! ישר כח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום לתמימות-אורן,אתה צעיר!
ל"ת
אדיר וישניה,
סטודנט,חולון,
29/03/05 19:53
|
|
 |
עוד 10 חודשים יש בחירות
יוגלי,
27/03/05 16:58
|
|
 |
38.
קניית שלטון
שחר,
27/03/05 16:18
|
לפני כשבועיים התבשרנו שבנהריה יהיו בחירות חדשות כי ראש העיר הבטיח לכל מיני מועמדים תפקידים ולכן הסירו את מועמדותם, ואכן כך צריך להיות ולבטל את הבחירות. אתמול התבשרנו שראש הממשלה ''קנה'' את תמיכת ''שינוי'' תמורת 700,000,000 ש''ח. אם זה לא קניית שלטון בכסף אז איך קוראים לזה, מר מזוז? או שמא זה כן בסדר, אני רוצה להבין כשהקטנים גונבים צריך להעמיד אותם לדין וכהכרישים גונבים זה כן בסדר! למישהו יש פתרונות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
לפיד מסתבר מושחת כמו האחרים
מחפש תמימות,
27/03/05 16:14
|
חפשנו תמימות,חיפשנו ניקיון ציבורי, קבלנו ,מסתבר, סתם אנטישמי ומושחט. לא משנה כל גלגול המילים היפות, הוא פשוט כזה. כן יהודי יכול להיות גם אנטישמי, או לפחות להתבטא כמו אנטישמיים בעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
שכחתם שהוא תקף את מפלגת העבודה
יואב,
27/03/05 16:14
|
על שהודיעו על תמיכתם בממשלה מבחוץ כדי להעביר את ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אל תסחפו אחרי פוליטיקאים
סתם 1,
27/03/05 16:12
|
ועיתונאים.מה אתם מעדיפים כסף לישיבות ושחיתות דתית שמגיע רובו ככולו לכיסי עסקנים או למוסדות תרבות. שתמיד יסחטו למען הלימודים הפעם שינוי בסדר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
כסף כסף תרדוף
רן,
27/03/05 16:09
|
רבותי, פעם הייתי סטודנט כמוכם. ולמרות שאני יכול בנקל להזדהות עם המטרות המוצהרות שאליהם יגיע הכסף, הרי שאני מתנגד בכול תוקף לעצם המעשה. לא יתכן שהמדינה שלנו תיתנהל באופן סקטוריאלי, לא ייתכן שטומי לפיד יעשה כמנהג בני ש''ס ויעלה רשימת דרישות ויסחט את ראש הממשלה בנושא כ''כ חשוב. אני תומך בהתנתקות ואני חושב שההתנתקות הינה פתח לדברים רבים שעוד יבואו. וצר לי שטומי לפיד עשה מעשה נבלה שכזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מה פה בדיוק נוגד את העקרונות??
השכלה וקידום,
תהליך השלום,
27/03/05 16:09
|
הם מספיק עקרונים, לא ככה?
NRG אתם מפשלים בגדול בסיקור של המהלך הזה שהיסטורית מחזיר את שינוי למפה - ביחד עם הליכוד והעבודה - מה שרבים ממצביעי שינוי חלמו עליו מלכתחילה.
אם כבונוס גם מקבלים את צימצום הקצבות היתר לחרדים (בצורה סבירה ולא נקמנית) מה טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה עקרונות? הוא לא שונה
רמי,
ראשלצ,
27/03/05 17:57
|
המחיר שלו יותר גבוה כיוון שהוא חושב עצמו לנערת ליווי ולא ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת מה נוגד עקרונות ?
אילן,
צפון,
27/03/05 17:12
|
אם נמשיך את קו ההגיון שלך, גם החרדים הלכו לפי עקרונות, וקיבלו כסף רק בשביל ישיבות (= חינוך ותרבות חרדיים) !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי העובדה שהוא הצהיר שלא
התנגדות לשיטה,
27/03/05 17:02
|
יצביע בעד התקציב איזה אלף פעמים? אולי ההתנגדות לסחטנות כספים? התנגדות לכספים יחודיים? ברגע שאתה פועל בשיטות של החרדים אתה פועל נגד העקרונות שלך,בפעם הבאה שהחרדים יסחטו כסף טומי לא יוכל לפתוח את הפה מבלי להשמע צבוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הייתי טמבל-בחרתי שינוי-טעות-נמ
איתן,
27/03/05 16:07
|
טעות להצביע לשונא עדות המזרח. מפלגה מסואבת של עשירים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אני מצביע לשינוי בבחירות הבאות
אורן,
27/03/05 15:52
|
הם דואגים לישראלים האמיתיים : חיילים משוחררים, סטודנטים וח'ברה צעירים שנושאים בנטל המילואים והמיסים, לכל המשתלחים רק מאינטרס של התנגדות להיתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני לא
מאיה,
ראשלצ,
27/03/05 17:59
|
סיפורים. הוא מוכיח ששיטותיו כשיטות החרדים ולא משנה התרוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני לא אצביע שינוי.
ל"ת
אלעד,
27/03/05 20:22
|
|
 |
30.
במקום רגיש
יוני,
השרון,
27/03/05 15:49
|
אני אמנם שיך למאוכזבי (אפילו קשות) שינוי, אך למען ההגינות חייבים להודות שלא הייתה להם כל אפשרות אחרת. שרון הצליח לתמרן אותם למקום בלתי אפשרי, between a rock and a hard place כמו שאומרים באנגלית.
לפחות הכסף שהצליחו לקחת לא הולך לרפד את כיסיהם וכיסי מקורוביהם, אלא למוסדות המשרתים את כלל הציבור, כגון אוניברסיטאות, מוסדות חינוך ותרבות, תקציבי הטבות לחיילים משוחררים וכו'.
אין לי ספק שרוב אותם יפיופיים שיורדים היום על טומי היו מכסחים אותו פי 7 אם היה עומד על שלו עד הסוף ומטרפד את ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
האמת
שי,
שם,
27/03/05 15:45
|
האמת היא שכל סטודנט בארץ מתוקצב בכמאה אלף שקל לשנה ואילו בחורי ישיבות בכחמשת אלפים. האמת היא כי היחס בין החינוך הממלכתי לחינוך העצמאי (החרדי) אף גרוע יותר. פשוט במגזר החרדי הכסף עובר לתלמידים ובמגזר האוניברסטאי הוא נשאר אצל הפרופסורים והבירוקרטיה. מי שלא מאמין שיבדוק אותי (הייתי יו''ר אחד האיגודים המקצועים באקדמיה הרבה שנים). פורים שמח. ותחשבו על זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכמה מס הכנסה ישלם איש מקצוע
עם השכלה אקדמית,
לעומת אברך?,
27/03/05 16:33
|
השאלה אינה הכסף המושקע, אלא התמורה.
השקעה ביצירת איש מקצוע בוגר אחת האוניברסיטאות תשתלם לחברה- מבחינה מקצועית וכלכלית.
השקעה ביצירת אברך (ללא ג'וב ממשרד הדתות ז''ל) רק תעמיס על החברה שתצטרך להמשיך ולתמוך בו.
השאלה היא - מי יחזיר את השקעת המדינה בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה מבין חילוני בערך תורת ישראל
ל"ת
סא''ל אביב גפן,
27/03/05 18:01
|
|
 |
לא מסכים. רוב הכסף הולך
שמאל מתון,
27/03/05 17:10
|
ל''מדעי הדשא'' - אילו שיושבים על השא ליד ''גילמן''. פילוסופיה, אמנות, שטויות וכו.
כך שאין תועלת מכסף זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
שינוי\עקרונות, פשוט משעשע...
ל"ת
עמי,
מחנה יהודה,
27/03/05 15:32
|
|
 |
27.
כל הכבוד לשינוי!
אורן,
27/03/05 15:30
|
למרות כל המטומטמים שמגיבים פה שינוי בחרה באופציה הנכונה ולא טירפדה את ההתנתקות וקידמה בנוסף את ענייני הסטודנטים והציבור התורם (בלי קשר לעדה). מי שטוען שהסטודנטים זה אשכנזים אז הוא גזען בעצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי הם ומה הם הסטודנטים,
יוסי א.נתניה,
נתניה,
27/03/05 16:50
|
אדון יקר אילו היית שם ליבך ,מי הם ומה הם הסטודנטים ללא שום קשר למוצאם וזה לא רלוונטי כלל, לדעתי לא מגיעה להם אגורה שחוקה, מפני שאף סטודנט לא יצא לרחובות כמתבקש מסטודנטיה בכל מדינה מתוקנת המשמיעה את רחשי העם וגורמת לשינוי כביכול ולצדק, מלבד זה שהם דואגים אך ורק לעצמם, בדיוק כמו אלה שם למעלה כמו טומי ושו''ת,אל תאמר לי שלא היו נושאים חשובים שהדור הבא שאמור להנהיג את המדינה בעתיד ,ישן ואף נחר בשמירה,אוי לנו ואבוי לנו מדור מייצג שכזה שאמור לבצע ''שינוי'' אצל המושחתים שם למעלה, להערה שלך מטומטמים אני לא מתכוון להגיב,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
רן,
27/03/05 16:15
|
אבל שינוי העמידה עצמה בדיוק באותה משבצת שש''ס העמידה את עצמה. מעבר לכל הכסף המופנה לתלמידי הכולילים למינהם ש''ס הנהיגה המון שרותים לכלל הציבור בעיירות פיתוח. ולא ייתכן שסיוע זה יגיע במקום סיוע ממשלתי שנעשה במחשבה תחילה. יתרה מזאת לא ייתכן שראש הממשלה יהיה נתון לסחטנות כלשהיא. על אחת כמה וכמה בבואו לקדם נושא חשוב לעתיד מדינת ישראל כמו ההתנתקות. אין פה מקום בכלל לשיקולים סקטוריאלים כאלו ואחרים, וטומי לפיד במקרה הזה מסריח מהראש. אי אפשר לנהוג איפה ואיפה, ושינוי איבדה אצל המון אנשים את הקרדביליות שהייתה לה. היחידי שלא משתתף במשחק הפוליטי המכוער הוא יוסי ביילין ועל כך יבורך.
ולפני שאתה מתחיל לצעוק. אני חילוני גמור ומעולם לא הצבעתי ש''ס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק מאוד
העיקרון קובע,
27/03/05 17:05
|
הבעיה ששינויהעתיקה מהחרדים את אותם שיטות שהיא התנגדה להם תמיד: שיטות השטטל הגלותי,סחיטת כספים יכול להיות למטרות טובות אבל בצורה סקוטוריאלית במקום שהמדינה תדאג לדברים האלה באופן מסודר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לחולים אין כסף וללפיד יש. שרון
שרון הביתה,
27/03/05 15:18
|
|
 |
נכון. ושישכח מקולי
ל"ת
רמי,
ראשלצ,
27/03/05 18:04
|
|
 |
מה שנכון נכון, פתאום יש כסף
ל"ת
שמואל,
צפון,
27/03/05 16:17
|
|
 |
אמא שלך
אסף,
ת''א,
27/03/05 15:31
|
|
 |
צודק ובגלל זה אתה חופשי
משוגעים לאשפז,
27/03/05 15:29
|
אם היו במשרד הבריאות מספיק כסף מזמן היו מאשפזים אותך בבית משוגעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
Come on
Eitan,
27/03/05 15:17
|
Come on, did anyone believe that Shinuy's leaders are less parasites than the religious parties??? They will suck our blood until nothing is left, and then some more. Time for a revolution!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהפכן טוב הוא מהפחן מת
אלקס,
לנינגרד,
27/03/05 15:47
|
|
 |
24.
לכל שונאי ואוהבי שינוי
עודד,
27/03/05 15:07
|
שינוי לא החליפו את דעתם בגלל הכסף. כבר כמה ימים מופעלים לחצים מצד ארה''ב והממשלה על שינוי שיצביעו בעד התקציב כדי לא לפגוע בתהליך ההתנתקות. שינוי תמיד אמרו שהבעיה שלהם זה התמיכה בהתנתקות ושהם לא רוצים להוות מכשול לתהליך. שינוי עמדה ובעטה כל עוד יכלה בתקווה לצמצם נזקים מול החרדים, עזבה את בממשלה בתקווה שזה ישנה משהו וחיכו לדקה ה-90 כדי לוותר. הכסף הוא רק תוספת נחמדה שגם היא הולכת למטרות נעלות ולשיוויון...במקום שרק הישיבות יקבלו גם הסטודנטים יקבלו... כל הכבוד להם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת. אתה מאמין במה שכתבת?
רמי,
ראשלצ,
27/03/05 18:01
|
|
 |
אילו צדיקים, כל אמן סוכר !!!
ל"ת
בני,
27/03/05 15:32
|
|
 |
23.
כל הכבוד לשינוי
ל"ת
אטג,
27/03/05 14:52
|
|
 |
22.
גם לחילונים יש ש''ס!!
צפצפ,
27/03/05 14:50
|
|
 |
שינוי מדגימה דמוקרטיה למופת
שמואל,
צפון,
27/03/05 16:22
|
משמעת של חברי שינוי לאדמו''ר טומי, חזקה יותר מאשר אצל החרדים.
כל השתלחויותיו של לפיד נגד החרדים הוכחה כבדיחה עלובה.
עושה צחוק מעצמו ואפילו לא מרגיש בכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבחנה רדודה של איש קטן
יוסי,
27/03/05 15:28
|
שינוי פועלת לכיוון התחומים החשובים שיצעידו את המדינה קדימה בעיקר השכלה אבל גם חיילים משוחררים ואיכות הסביבה. ש''ס ניזונה מהבורות והעוני כמו האיסלם הקיצוני. פשוט תסתכלו עליהם ותראו אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש לא תהיה, אתה כבר!
ל"ת
אינשטיין,
27/03/05 20:25
|
|
 |
יוסי אתה צודק חלקית בלבד
רן,
27/03/05 16:18
|
כי לא כול הכסף של ש''ס מגיע לתלמידי הישיבות חלק גדול ממנו מגיע לטובת ארוחה חמה ודברים אחרים שהם ארגנו בכל מיני עיירות פיתוח. יחד עם זאת לשיקולים סקטוריאלים כאלו ואחרים אין מקום במערכת השיקולים היותר רחבה. לא לאלו של ש''ס ולא לאלו של ציבור הסטודנטים. והדרך לתקצב את המוסדות השונים - אלו של ש''ס ואלו של כלל הציבור האחר חייבת להיות דרך החקיקה ותקציב המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון בתאוריה
יוסי,
27/03/05 16:37
|
אבל אם לא שינוי אז אף אחד לא ידאג לסטודנטים ולאנשים התורמים, בטח לא הליכוד שעסוק בעצמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שוב צודק
רן,
27/03/05 16:43
|
אבל בעצם תמיכתך במעשה אתה מאבד את הזכות המוסרית לדבר בגנותה של ש''ס, או בגנותו של כל גוף אחר המגייס כספים בדרכי סחיטה. בחיים לא תוכל לדבר עוד על סחטנות חרדית, ואני חשבתי לתומי שאנחנו שונים מהם. מה שמביא אותי למסקנה שהכול אינטרסים. היחידי שלא נסחף אחרי העדר הוא יוסי ביילין. ותאמין לי שרק בגלל זה - שיש לו יותר יושרה פוליטית - מכל נציג מפלגה אחרת, רק בגלל זה הוא קיבל את הקול שלי בבחירות הבאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
איש עקרונות
דניאל,
חיפה,
27/03/05 14:46
|
|
 |
20.
הנושא המרכזי הוא ''התנתקות''.
ל"ת
יהודה,
27/03/05 14:43
|
|
 |
19.
כסף כסף כסף
יוני,
חיפה,
27/03/05 14:42
|
ועוד פעם כסף כסף כסף, תמשיכו למצוץ את עטיני המדינה, פריזיטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
סוף סוף האמת יוצאת
אתי עטיה,
רמת הגולן,
27/03/05 14:40
|
במשך כל הזמן ששינוי תוקפת את החרדים הם עושים אותו דבר ויותר גרוע אבל ההבדל המרכזי הוא: שכל פעם שמישהו מעז לשאול את ומי או את אחד השפוטים שלו את השאלה הזאת נוא מתעצבן עולב במראין וממשיך עם ההערות הגיזעניות שלו על החרדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
בלי קשר לכלום--לפיד קריקטורה
ל"ת
אזרת,
27/03/05 14:38
|
|
 |
נכון, שישכח מקולי
ל"ת
מאיה,
ראשלת,
27/03/05 18:02
|
|
 |
ואתה אפס
ל"ת
יוסי,
27/03/05 15:26
|
|
 |
16.
יש לפיד לחופשנים
אסף,
ת''א,
27/03/05 14:34
|
שינוי המפלגה היחידה שמייצגת אותנו. בבחירות הבאות אנחנו מספר אחד. וטומי ראש הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מדבר על חרדים והוא בעצמו-בושה
יוסי,
ת''א,
27/03/05 14:33
|
|
 |
14.
שינוי מפלגה מושחתת
ל"ת
כ,
27/03/05 14:32
|
|
 |
13.
שינוי היא היחידה שמייצגת אותי
רוני ו.,
27/03/05 14:11
|
דוקא בתור אחד שלא הצביע לעולם לשינוי, אני מרשה לעצמי לומר שכיום נותרה שינוי האופציה היחידה שלי (מרכז ושמאלה,לא מסורתי,משכיל,מעמד בינוני,בורגני) להצביע עבורה. זאת למרות שאני שולל את גישתה הקיצונית נגד היהדות והמסורת. כשהיתה בממשלה היא גילתה גישה ממלכתית ראויה לציון, את פרישתה מהממשלה שללתי מכל וכול והיא צברה אצלי הרבה נקודות רעות. אך בינינו, למי יש להצביע? למפל' עבודה שחיה על העבר המפואר שלה? לליכוד?של שרון?של המורדים?של המרכז המושחת?, למפל' יחד שלא רואה את הסכנה הדמוגרפית של ערביי א''י? להצביע לשינוי זה הרע במיעוטו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני כמוך, אך אבחרדווקא מפד''ל
שינוי= שנאה,
27/03/05 14:40
|
מאותו מקום, אני דווקר נרתעת משינוי שהוכיחו תוך זמן קצר איך שלטון משחית, (חוץ אולי מלפיד עצמו), וגם באים מכזה מקום של שנאה שאנחנו, כאזרחים אחראיים שרוצים שהמדינה תתקיים לאורך זמן (ואחרי הכל אנחנו פחות או יותר סוחבים אותה על כתפינו), חייבים לאחד את כל בעלי הרצון הטוב בעם, ולא לפלג לחינם.
המפד''ל בינתיים הוכיחה עצמה בחקיקה להגנת חלשים (ילדים עם צרכים מיוחדים למשל), והם דוחפים לקו הגיוני. אז נכון, הם מרכז וימינה אבל לא יותר מדי (ההנהגה ''החדשה'' - אורלב-מתונה מאוד מבחינה פוליטית), והם באים לאחד את כולם ולא לזרוע שנאה. לדעתי שינוי היא תעודת עניות לציבור שאנו משתייכים אליו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מאז שניכנסו לממשלה הם רק מאכזב
אילן,
27/03/05 14:08
|
הם מאכזבים ובעצמם לא יודעים מה הם רוצים לעשות, איך ולמה. בחישרות הבאות הם ירדו וחזק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תבלבל את המוח
יוסי,
27/03/05 15:26
|
לא כולם חייבים לעשות מה שאתה רוצה. רוב מצביעי שינוי דווקא מרוצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כעת בטוח אני אצביע שינוי
תומך,
27/03/05 14:07
|
כל הכבוד לשינוי, מעולם לא הושג כסף למטרות כה חיוביות. הכועסים על שינוי רצו בהכשלת ההתנתקות זה הכל לפיד הוכיח שניתן לגבות את המוסדות החשובים בארץ גם מחוץ לממשלה ומבלי להכשיל את ההתנתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטיפש כל תרוץ מספיק.
ל"ת
אינשטיין,
27/03/05 14:42
|
|
 |
10.
טוב חבל
שלומי,
ר''ג,
27/03/05 13:59
|
|
 |
9.
כל הכבוד טומי
אלון,
27/03/05 13:56
|
שרון מצמץ אחרון ומי שלא הבין את המשחק הפוליטי המבריק של לפיד שיתחיל ללמוד קצת. במקום לשבת כל השנים ולבכות על זה שדופקים אותנו החילונים - מוטב יקח רן כהן את הפודל וילמדו קצת איך עושים ביזנס מטומי לפיד - בסיכומו של עניין השורה התחתונה היא מה שאנחנו רוצים לא דיבורים - ואת זה טומי ופורז הביאו - אז לכל הבכיינים - תפנימו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחחחחחחח - שרון מצמץ???????
מתנחל,
חיפה,
27/03/05 14:58
|
חודש לפיד אמר שוב ושוב שהוא לא יצביע בעד התקציב, ובסוף הוא מוותר ומצביע, ושרון מצמץ?
הצחקת אותי - אני רואה שמצביעי שינוי חיים בסרט רציני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שחי בסרט זה אתה
אורן,
27/03/05 15:18
|
מה אתה חושב שהיו הכותרות אם טומי לפיד היה גם מקלקל את ההתנתקות וגם מוותר על תקצוב האוניברסיטאות איכות הסביבה ונושאים אחרים שהם לטובת כלל אזרחי ישראל? ההשוואה לש''ס מטופשת כי ש''ס גונבת את הכסף ומעבירה למעיין החינוך התורני ושאר השחיותיות שלה. שינוי נותנת לנושאים חשובים כמו אוניברסיטאות שבלעדיהם נהיה כמו שכנינו, ואם אתה עוד לא הבנת את זה אז הבעיה היא אצלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי ארצ'י באנקר גבר???
ל"ת
:-),
27/03/05 14:41
|
|
 |
8.
מה רע להיות ''כמו החרדים''
גיא,
27/03/05 13:56
|
כבר עשרות שנים שהחרדים עושים בית ספר בפוליטיקה לחילונים. בעוד החילונים מצביעים לשמאל או לימין תמורת הבטחות החרדים מצביעים למי שדואג להם ולצרכיהם. אני גאה להיות מצביע של שינוי שדואגת לסטודנטים ולתרבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
culture
dr,
27/03/05 15:20
|
which culture are talking about? parasit culture is judaisme, islam etc...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
טומי לפיד
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
27/03/05 13:51
|
צודק אים כל דבר במדינת היהודים ימדד בכסף אז למה המיפלגה שלו צרכה להיות יצאת דופן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק שיתן תחת.
ל"ת
גיא,
27/03/05 14:45
|
|
 |
6.
שכנעת אותי לא להצביע ל''שינוי''
מצביע שינוי,
מרכז,
27/03/05 13:45
|
''תודה רבה'' לך, טומי. התלבטתי קשות לאיזו מפלגה להצביע בבחירות הבאות - ''שינוי'' או ''ישראל ביתנו''. שיכנעת אותי להצביע ל''ישראל ביתנו'', אחרי שקיבלת את קולי בשתי מערכות הבחירות האחרונות. היה לי המון כבוד אליך ואל מטרותיך, טומי, אך כולו אבד, תודות להתנהלות שלך בזמן האחרון. שלום לך ולא להתראות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
טומי לכלכת ובגדול לא אצביע לך!
ל"ת
טומי לא להאמין.,
איזה בושות..,
27/03/05 13:44
|
|
 |
4.
''שינוי'' הכי מושחתת שיש
ל"ת
טומי לפיד,
27/03/05 13:43
|
|
 |
דביל מושלם
שונא דבילים,
27/03/05 15:19
|
חיילים משוחררים ואוניברסיטאות זו שחיתות? אין מילים לתאר את טיפשותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שיחקת אותה טומי
יענקי,
27/03/05 13:41
|
הייתה להם תקווה שתהיה טיפש ולא שפוי ובגלל זה הם ככה שונאים אותך עכשיו. הרי ידוע שרק חולי נפש לא יודעים להתפשר ודבוקים לעקרונות שלהם בכל מחיר – או הכל או כלום. מה שחשוב שעשית דבר חשוב לטובת המדינה – ללא השכלה וללא חיילים אנחנו לא נשרוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
בדיוק לזה שינוי קיימת !!!
כל הכבוד לטומי,
27/03/05 13:38
|
מי שחשב שמפלגה פוליטית לא תתנהג כמו מפלגה פוליטית לא צריך להשתתף במשחק הפוליטי. מי שמבין שפוליטיקה היא עסק מלוכלך של אינטרסים, סחיטות, ומצבים של אין-ברירה מבין שטומי לפיד מילא את תפקידו על הצד הטוב ביותר.
לא הליכוד ולא העבודה וגם לא מרץ/יחד הצילו את אוניברסיטת תל אביב. טוב שיש מי שסוחט למען מי שתורם לחברה, בניגוד למי שסוחט ומוכן להסחט למען מי שחי על כספי כולנו.
חבל ששאר המפלגות ה''ציוניות'' מוכנות להשקיע רק באנטי ציוניים שחיים על חשבוננו, במקום להשקיע בעתיד המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצלת אונ ת''א
יבן חיים,
27/03/05 14:18
|
אסור בתכלית האיסור לתת אפילו אג''אחת לאונ ת''א שהיתנהלותה שערוריתית מבחינ מינהלתית קודם כל צריך לעשות שם בדק ביית רציני ורק אחר כך לתת כסף כי אחרת כל הכספים שישפכו שם ילכו לטימיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכסף מאפשר את בדק הבית
כל הכבוד לטומי,
27/03/05 16:27
|
בלי הכסף לא היית יכול לדבר על הצורך בבדק בית יסודי משום שלא עם מה להציל את האוניברסיטה (גם מעצמה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לפחות הכסף הזה יהיה לטובתנו
מה שקשה להגיד,
על ה-$$ לש''ס,
27/03/05 13:38
|
כל הכבוד NRG! איזה פרוייקט! איזו עיתונות!
ונעבור למציאות - הרי ברור שבסופו של דבר חלק מ''עקרונותיה'' של כל מפלגה, ולא חלק קטן, קשור ישירות לכסף (תקציב אם תרצו לקרוא לזה)
אני בטוח ש-700 מליון שקל ש''שינוי'' תקבל יוקצו לדברים הרבה יותר חשובים מה-290 מליון שילכו עבור אלו שהורסים לנו את המדינה בגלוי. כבר בעיתון המודפס נאמר שיש סיכוי לא רע שחלק ניכר מהסכום הזה יועבר לאוניברסיטאות - כתשובה ללבנת המטומטמת שגוזלת כסף מהאקדמיה, ועוד טוענת שהיא מוסיפה.
אז בבקשה להיות קצת יותר ריאלים - לשינוי אין מוסדות קיקיוניים ועלומי שם שיקבלו סכומי עתק - אלא כולנו נרוויח מזה (כלומר אלו שעובדים למחייתם, וצריכים גם ללמוד)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפיד רוצה:''אחדות''+מחל+מערך.למה
כדי שיקרא ליתר:,
חומיניסטים.,
27/03/05 16:41
|
רוצה להיות בצד של החזק השולט : (נאור-ליברל-+++++) ואז כשהחלש (הפרימיטיבי - חשוך+++++) הנישלט יזעק? יוכל לצעוק לעברו (כמו בפופוליטיקה) ב''צדק'' שהוא לא שומר ''חוק'' שהוא חוקק. זה מאד מאפיין אנשים חסרי אצילות שמחפשים איך להצטדק ולהתחסד. מי נאור ומי חשוך?! לשיפוטכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכסף הנ''ל ייגרע מהתקציב הכולל
שירה,
27/03/05 15:43
|
|
 |
לפידון שמן
בחבוט,
תא,
27/03/05 14:27
|
למי זה לטובתכם לאיזה עדה ? אולי זה ברור לאכן הכסף יעבור לא לנזקקים והזקנים ומחוסרי בית לאונברסטאות למרצים הדשנים שמתפוצצים גם מהשילומים ??? ברור חהחה אולי חסר קצת פפריקה מה לפידון?????.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרצים שמתפוצצים משילומים?
לא מבין,
27/03/05 22:24
|
על מה אתה מדבר? ממתי המרצים מקבלים שילומים? אתה חולה או מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטובת איזה עדה?
אורן,
27/03/05 15:24
|
ההתייחסות שלך מראה שאתה ש''סניק דביל. מה הקשר לעדה, גם אם אתה מרוקאי אבל השתחררת מהצבא או שאתה רוצה ללמוד באוניברסיטה אז חלק מהכסף יעזור לך. בניגוד לש''ס שמראש דואגת שהכסף יגיע לספרדים שומרי תורה ולא חס וחלילה לספרדים לא שומרי תורה, והרבה ספרדים מרגישים שאין להם ברירה אלא ללכת למעיין הרקוב של ש''ס. הגזענים האמיתיים עפ''י מבחן התוצאה הם ש''ס שאתה בטח מצביע אליהם לפי תגובתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפיד פעל בשיקול דעת.מאד,מאד.
ל"ת
לשלטון החוק.,
=120מנדטים,
27/03/05 17:02
|
|
 |
הגזענות אצלך בדם
מרק,
27/03/05 14:42
|
לאיזה עדה? אתה כל כך התרגלת לגנוב כסף רק לעדה שלך שלא מסוגל אפילו להבין שיש אנשים שפועלים לטובת כל העדות. הסטודנטים והחיילים הם מכל העדות - אשכנזים, ספרדים, תיימנים, אתיופים, דרוזים וגם ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפיד=דרעי,רק הויכוח:איך?כמה?$
ל"ת
מוסרי~לצ/חוקי.,
ד(ו)חק/ה=ישס,
27/03/05 16:45
|
|
 |
הורסים את המדינה בגלוי??
**********,
***********,
27/03/05 14:22
|
אתה מתכוון לשמאל האוונגרדי, או לסטודנטים הערביים באוניברסיטאות????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון.זה חוקי.הכל מותר חוקית.
ל"ת
חקק יצחק,
כפר מוסר/יק,
27/03/05 13:44
|
|