 |
79.
''לב יועצים ושרים ביד ה'''
אילנית,
הר ברכה,
29/03/05 20:18
|
שרון, כל מה שאתה עושה יתהפך בסוף לטובה, כי כל מה שאתה עושה, חושב, פועל, זה לא מדעתך בכלל, זה רק נראה לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
אמונה של מי מתכוון מר שרון?
borisdo,
haifa,
28/03/05 12:49
|
רוב מנדטים של חברי הכנסת נתקבלו תוך הטעיית ציבור תוך תעמולת בחירות הממשל וקואליציה הוקמו תוך קנייה חומרנית ושחיתות פוליטי ויותר מכך. לכן נוח לשלטון מושחת להעדיף הצבעת אמון בעולם מושחת מאשר להעביר משאל עם היום לא היה בוחר בשולטים עכשוויים בכלל
מדיניות הורדת ישובים הועלתה בניגוד להבטחות לבוחר לקרת הבחירות. זאת מדיניות רמיית ציבור ויש בה הפרת אמונים והפרת יסודות דמוקרטיה. כי ליכוד ועומד בראשו הבטיחו מדיניות הפוכה להורדת ישובים עבריים. מדובר על התנהגות ונהלים של רפובליקה בננות. מה מפריע לעובדיה יוסף משאל עם? מה הוא מסביר? משאל עם זה נוהל דמוקרטי, כי בו מתגלה רצונו ודעתו של עם. כביכול זמנים של קליגולות נתבע בהיסטוריה עתיקת ימים. אמונה של מי מתכוון מר שרון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
מי נותן בך אמון , שרון ?
זולו,
28/03/05 09:50
|
|
 |
לזולו האהבל אתה עדיין
סימני,
פאריס,
28/03/05 11:02
|
לא מבין כלום בפוליטיקה .שרון הכל תכסיסים עושה בית ספר לכל הפוליטיקאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לך , צרפתי רב חן.
זולו,
28/03/05 12:01
|
אני חושב שאתה חכם , בעל נימוסים טובים ומודל לחיקוי. גם הניסוחים שלך מוכיחים שיש לך כשרונות ורבאליים נדירים. חשבת על קריירה ספרותית ? אולי תוכל לנסח את הסכם ז'נבה הבא....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לזולו האהבל
סימני,
פאריס,
28/03/05 10:21
|
אתה עדיין לא מבין בפוליטיקה.שרון עושה לכם תכסיסים.לוקח מיפה וזורק לשם עושה לכם בית ספר שירבו ימיו עד 120 אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
הרב עובדיה בשבילכם...
חיים,
מרכז,
28/03/05 00:29
|
חוצפה של עיתונאים. עובדיה תקראו לחברים שלכם במערכת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Why should anyone
Erez,
28/03/05 07:51
|
|
 |
שתוק אדיוט
אז מה אם אתה,
אמריקאי?,
29/03/05 20:22
|
זה לא אומר שאתה יכול להתחצף לרבנים. תן כבוד לגדולים ממך בחוכמה ובשנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
U mean Peres? Sharon? Lapid?
ל"ת
There are so,
many of them,
28/03/05 09:23
|
|
 |
75.
בקרוב מחלקת שמאלנים בשב''כ
קץ הדיקטטור,
27/03/05 23:32
|
כולל משטרת מחשבות לסתימת פיות של שי ניצן ואגף מיוחד במעשיהו ואני מתנדב לענות אותם עד שיודו בפשעיהם נגד עם ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
ממשלת גנב הקולות השמאלני חייבת
דרור,
רמת גן,
27/03/05 23:06
|
ליפול. אין לה זכות קיום מוסרית. גנב הקולות ואוסף המושחתים התומכים בו, יובילו אותנו לשפיכות דמים,עוד בשלבים הראשונים של הגירוש. רק שפיכות דמים יזומה ע''י שלוחיו של הדיקטטור, עלולה לשבור את המרי העממי ההמוני שימנע את הגירוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
השמאל הסהרורי וחבר מרעיו
ישראל גיא,
27/03/05 22:54
|
השמאל הסהרורי וחבר מרעיו מצבא האייטולה עם השמלה חברו יחד להתגרות בעולם כולו. מטורפים, לכו ללמוד הם חושבים שאפשר לסבן את האמריקאים לאורך זמן ו הם טועים ובגדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
As long as Peres is Deputy and
Sharon-Peres,
27/03/05 23:05
|
is Sharon main advisor, Israel is at risk of destruction
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
גולאגים לגייס החמישי בקרבנו
ל"ת
קץ הדיקטטור,
27/03/05 22:48
|
|
 |
71.
הדבר שהכי מעצבן את שרון
Debka,
27/03/05 22:46
|
בבקשה, אומר מר נתניהו, 290 מיליון לחרדים, 150 מיליון לתרופות, 700 מיליון לשינוי, זה מיליארד מאה וארבעים מיליון ₪. אתה מר שרון, תגיד מאיפה לוקחים זאת? לי אין! אולי מ-7 המיליארד המיועדים לממון ההתנתקות?
זה הדבר שהכי מעצבן את שרון. בשביל זה הוא צריך שר אוצר, אם זו תשובתו?
זו היא הסיבה מדוע שרון משתלח בנתניהו בישיבת הממשלה ומאשים אותו בהדלפת מסמך קרצר, ומודיע בדרמטיות, כי מישהו מנסה להפיל את הממשלה ולקלקל את היחסים עם ארצות הברית, כאשר למעשה הוא יודע, כי המסמך הודלף על ידי האמריקנים כהכנה לקראת פגישתו עם הנשיא בוש בקרופורד ב-12 באפריל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
שרון מ-פ-ח-ד
נשר,
27/03/05 22:40
|
הוא מוכן לעשות הכל ,הכל כדי שלא יוכח שעם נגד תוכנית הגירוש שיוביל לאסון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק אתה מפחיד את שרון
ל"ת
דוד,
28/03/05 01:08
|
|
 |
69.
הכל אישי ורק אנחנו המטומטמים
מפוקח,
27/03/05 22:33
|
מתיחסים ברצינות למשחק הדוחה הזה ומשלמים עליו ביוקר! הדביבי עושה את המוות לשרון לא בגלל שהוא בעד להשאר בעזה אלא בגלל שהוא רוצה לצאת משם כראש ממשלה וחוץ מזה גם שרון עשה לו בדיוק אותו דבר. ביבי עשה אותו דבר לרבין, פרס עשה אותו דבר לרבין, שרון עשה אותו דבר לברק ברק עשה אותו דבר לרבין וחוזר חלילה. בהמשך אולי פייגלין יעשה אותו דבר לביבי או ביבי לעמי איילון או... תתעשתו חברים ותבינו שמשחקים בכם ואתם פתים משלמים את המחיר וביוקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
להוריד את שרון כי זה בנפשנו
לוחם חופש,
27/03/05 22:10
|
תורידו את הכפפות, לנאלח אין מעצורים גם בוש וגם שלאף מחזיקין אותו בביצים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
בקשר לחוסר הכבוד לרבניםבישראל:
jak,
27/03/05 21:50
|
אלו הסימנים ממסכת סוטה לביאת המשיח : בעקבתא דמשיחא:
חוצפא ישגא, ויוקר יאמיר, הגפן תיתן פריה והיין ביוקר, (לפי הפרשנים יהיה שפע גדול אבל מחירי היין והאלכוהול יהיו גבוהים כי העם יהיה עסוק במסיבות ) (:
והמלכות תהפך למינות, בית הועד יהיה לזנות, והגליל יחרב,
והגבלן ישום(לפי הפרשנים הגבלן=הגולן) , ואנשי הגבול יסובבו מעיר לעיר ולא יחוננו, (אנשי הגבול מעניין מי הם?)
חכמת סופרים תסרח, ויראי חטא ימאסו, והאמת תהא נעדרת, (זה הקטע שהכי מתאים לכתבה הזאת הרבנים בארץ נהפכו לבדיחה אפילו לרב גדול כמו הרב עובדיה פתאום משמיטים את התואר רב ובקשר לאמת הנאדרת-לא יכולה להיות אמת במדינה שהתקשורת שלה ב70% אצל אותה משפחה)
נערים פני זקנים ילבינו, זקנים יעמדו מפני קטנים,
בן מנוול אב, בת קמה באמה, כלה בחמותה, אויבי איש אנשי ביתו,
פני הדור כפני הכלב, הבן אינו מתביש מאביו,
ועל מי יש לנו להישען- על אבינו שבשמיים'' (סיום מס' סוטה).
למי שמתעניין לקחתי את הקטע מפה:
http://www.shechem.org/elon-moreh/ctavat1/ctavat1.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
להתאחד סביב שרון. זו מצווה כעת
ל"ת
יהודה,
27/03/05 21:42
|
|
 |
פפפפפפ......
אילנית,
הר ברכה,
29/03/05 20:24
|
|
 |
למה? כי רוב העם נגד תוכנית
נשר,
27/03/05 22:45
|
הגירוש של שרון והם נאמנים לעם ישראל וארץ ישראל. אתה ושרון מפחדים להביא את הנושא להכרעת העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה צריך את המשאל ?לך כבר
דוד,
28/03/05 01:14
|
ידוע מה חושב הרוב, גם אני חושב שיודע, אז למה המשאל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצווה מוסלמית ידועה
ל"ת
יחי החופש,
27/03/05 22:30
|
|
 |
65.
פתרון מדיני כפוי ומהיר
גיא,
ישראל,
27/03/05 21:32
|
פתרון מדיני כפוי הוא המוצא היחיד עבור עם שהחליט על התאבדות פוליטית ומדינית קולקטיבית. הימין הסהרורי וחבר מרעיו מצבא האייטולה עם השמלה חברו יחד להתגרות בעולם כולו. מטורפים, לכו ללמוד היסטוריה.אנחנו חושבים שאפשר לסבן את האמריקאים לאורך זמן ואנחנו טועים ובגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דם אלפי נרצחי הזיית ''השלום'' של
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
27/03/05 22:37
|
|
 |
ללא מילים אתה צודק
ל"ת
מוטי חיפה,
27/03/05 22:15
|
|
 |
להחזיר את גיא לפולניה בכפייה
פתרון כפוי,
27/03/05 22:12
|
|
 |
יופי ''אינטיליגנט''
Avi Ecuador,
27/03/05 22:06
|
כפוי הה, יש לך פלנטת חלם ותיתן יבשות כמו קליפורניה, ניומקסיקו, אריזונה וטקסס, סליחה, עזה יהודה ושומרון ועכו, ויפו והמשולש ואת אישתך... למה לא תסביר לאמריקאים שיש לך את כיבשת הרש ושהאירופאים והערבים שהיהודים ברחו משם ורצחו בם יוכלו הערבים לקבל את מקומם ואם לא הולך ספר להם על משפט המלך שלמה ועל היילד באינקובטור שבקושי נושם וקוראים לו ישראל ובנקום לקרוע אותו יקחו אותו ואת תכולתו, יפורק צבא הכנה לפלסטין ונסופח לארצות הברית. נהיה אזרחים אמריקאים ולא ערבים. חכמי חלם הפילנטרופים של העולם?! יש להם מתנות לתת לכל העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפשות היא מתכון לאוילות
גיא,
27/03/05 23:15
|
אבי אקוודור, מעניין למה בלע''ז. הטיפשות הצבועה והמתחסדת שלך היא ההוכחה לעוד פרק במצעד האיולת של מדינת ישראל. אני לא צריך ''הכשר'' ממך ומכמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
למתנחלים ! אם תפילו את ?
רמות,
27/03/05 21:23
|
הממשלה מי יעניק לכם את המיליארדים שהממשלה גוזלת מכספי הרעבים,היתומים ,האלמנות, החולים, הזקנים,חד-הורים והמשתכרים לצרור נקוב, ומעניקה לכם אותם,את המיליארדים, כדי שכל משפחה שם תתגורר בארמון!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה שח
נשר,
27/03/05 22:52
|
הממשלה בראשות שרון ובעקבות השלמונים שלו עומדת להוציא 12.5 מילארד ש''ח לבצוע תוכנית הכניעה והגרוש. להלן הפרוט: 7.0 מיליארד הוצאה ישירה בתקציב 3.5 מילארד הפחתת תשלומי בטוח הלאומי למעסיקים העליתה האשכנזית הכלכלית. .0.29 מיליארד לחרדים 0.6 מיליארד למפלגת העבודה (בלי לדבר על ההוצאה להחזיק משרד מיותר של משנה לרה''מ ושרים ללא תיק 0.7 לטומי לפיד ושנוי אתה יודע מה היו יכולים לעשות עם כך הכסף הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמות, תפסיק לרמות.
ל"ת
כלל,
27/03/05 22:17
|
|
 |
אולי האירופאים שמשלמים לך
להיות עם חופשי,
27/03/05 22:13
|
|
 |
דמגוגיה זולה של שמאלן/ערבי חסר
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
27/03/05 21:46
|
השכלה והבנה בסיסית את מה שהוא כותב. הערבים צוחקים עלייך. היהודים מלגלגים עליך.
בור ועם ארץ......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה רוצה לבקר בארמון שלי?
מלך,
התנחלות,
27/03/05 21:43
|
אני מזמין אותך אלי הביתה נראה למי יש ארמון יותר גדול, יא אהבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
משאל עם גם להחלטות הרב עובדיה
אכפטניק,
ישראל,
27/03/05 21:10
|
למה אדם יחיד, אפילו רב חשוב, יכול להחליט החלטות גורליות ללא משאל עם, או משאל שס? אתה מבקש מה שאתה לא עושה? אתה רוצה משאל עם? אלף להחלטה הגורלית שלך תפנה לעם שלך, שנית תקבל חזיר בכל אטליז, תקבל אוטובוסים בשבת, החרדים ילכו לצבא, משאל עם למה צריך רבנים בתשלום? יש לי מלא רעיונות. תעבירו זאת לרב עובדיה. הוא ידע מה לעשות עם תיבת הפנדורה הזאת. אתה מבין כמונו שמשאל עם= ביטול היציאה של בנינו מעזה. לך יש בן שמשרת בשטחים? לי יש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
===נתניהו לראשות הממשלה===
ירון,
27/03/05 21:06
|
|
 |
פפפפפפ.....
ל"ת
כן כן,
29/03/05 20:26
|
|
 |
ירון, אפילו ביבי צוחק ממך
דוד,
נתניה,
28/03/05 01:27
|
|
 |
61.
אוי לממשלה השורדת בזכות ביילי
מתנחל מהערבה,
ערבה,
27/03/05 21:05
|
|
 |
60.
===ביבי המשך--אוהבים אותך==
ל"ת
דני,
27/03/05 21:03
|
|
 |
59.
ביבי חתרן בלתי נלאה
יוהנה,
תל אביב,
27/03/05 20:51
|
אם ביבי חושב שייבחר לראש ממשלה הוא טועה בגדול. התבוסה שלו ושל הליכוד תהיה מוחצת. ביבי לא אמין, ראש ממשלה מהגרועים שהיו לנו. התבייש!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
ביבי חזק ואמץ העם איתך
ל"ת
יניב רינגוולד,
רחובות,
27/03/05 20:31
|
|
 |
לא ידעתי שיניב מרחובות!!!
יגאל כהן,
רחובות,
27/03/05 22:31
|
ידעתי שהוא שכיר חרב ביבי עלוב. כאן ובמיוחד באתר ההסתה נגד אריק שנקרא אתר ''ליכודניק''. לא ידומה ולא ימושל. אבל לא ידעתי שהוא רחובותי. כנראה שהוא משקר גם בזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כהן , אתה מתפרק.
בר ששת,
סניף רחובות,
28/03/05 12:13
|
|
 |
למה אתה מכיר את כל הרחובותיים?
jak,
28/03/05 01:18
|
גם אני ברחובות ואני לא מכיר אותך רק את התגובות הלפעמים מוזרות שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
לכל המגיבים פה בשכר מהשמאל
גברי,
27/03/05 20:18
|
מהגוף ששמו הקרן החדשה לישראל במימון אירופי,יודעים שאתם מקבלים 3000 יורו בחודש מהאיחוד האירופי להגיב פה,אז מספיק לעשות עלינו רושם כאלו אתם חלק גדול מהעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני גם שמתי לב לזה
jak,
27/03/05 21:25
|
שיש מגיבים כנראה בשכר מהשמאל הקיצוני אפשר לראות שעל כל כתבה בynet הם ישר קופצים ואח''כ זה מתאזן ועובר לטובת הימין שהוא בעל רוב ברור באוכלוסיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היכן נרשמים לקבל את הכסף
ל"ת
רעב,
מישראל,
27/03/05 21:21
|
|
 |
היכן מצטרפים?
ל"ת
ישראל ישראלי,
27/03/05 20:50
|
|
 |
56.
להפיל את שרון , מצוה מן התורה
ל"ת
בנצי-א,
27/03/05 20:16
|
|
 |
55.
שרון הדיקטטור-לך הביתה
ל"ת
משה,
רמת גן,
27/03/05 20:10
|
|
 |
54.
שרון חייב ללכת עם עומרי ומהר .
יוחנן הסנדלר,
27/03/05 20:04
|
מי שחושב עם הראש ולא עם הלב ומבין איך ששרון בע'מ הוליך ומוליך שולל את כולנו יום אחרי יום, עם כל מיני תככים ,והכל רק כדי שלא יזיז את ישבנו מהכסא הנוח ...ואפילו תמורת אדמות ישראל שהוא מפזר עם חיוך גדול של ביילין... שיצביע עבורו .רבונו של העולם, משהו כאן רקוב מאד, ואיך שזה עדיין ישנם אנשים שהולכים אחרי שרון ועומרי שרימו ואמורים להחקר...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
ממשלת שרון/ביילין/טיבי/פינס
ליכודניק שנשדד,
27/03/05 20:04
|
לא נסלח לחכ''ים שבגדו בליכוד רוני בר-און,עמרי שרון,אלי אפללו,אהוד אולמרט,מאיר שיטרית,ציפי ליבני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליכודניק שנשדד= ע''י הליכוד
אכפטניק,
ישראל,
27/03/05 21:24
|
מי שבא בטענות מוזרות לעבודה ולאחרים, הליכוד כרגע בשלטון עם הגזרות הכי לא אנושיות. תתעוררו. הליכוד מרביץ בכם ואתם אומרים שזה מאהבה ובוחרים בו שוב. אם ככה אתם עושים אז מגיע לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
יש לחזק את ידייו של רה''מ@!!
ברק,
אשקלון,
27/03/05 19:57
|
שרון מוביל אותנו לדרך ולעתיד טוב יותר אם זה לא בטווח הקרוב אז זה לטווח הרחוק כדי שיהיה לנו ולילדינו עתיד טוב יותר יש לעמוד מאחוריו ולחזק את ידיו! לא למשאל עם!! אחרת על כל תירוץ ובעיה בעם נרוץ למשאל עם וזה יכול לפעמים להתנגש בערכים של הדמוקרטיה וזה מסוכן! יש לצאת מהרצועה-אין לנו מה לחפש שמה זה שטח כבוש שנכבש ב67 ויש לצאת משמה אם כל הכאב וההבנה של המתנחלים הם חייבים להבין שבכוח לא פותרים בעיות ויש להשמע להוראות הממשל. מתיישבים ברצועה 7000 יהודים לעומת מליון וחצי לפשתינים שחיים בצפיפות נוראה במקום שיישבו שמה שיילכו ליישב את הגליל והנגב ולמנוע התפשטות של אוכל' ערבית!!! ביחד אנחנו נעבור את המשבר הזה בעם ונתמודד חייבים אחרת נמשיך להתקע בבוץ, ימשיכו לההרג לנו חיילים שם וימשיכו הפיגועים! אין מה לעשות! לא ניתן להעיף את הפלשתינאים לים זאת עובדה שהם פה וצריך לדעת להתמודד ולהסתדר איתם אז שכל הקיצוניים בעם למיניהם יחשבו בהגיון, אלימות לא תפטור כלום רק הבנה וחשיבה! ושרון-אוהבים אותך ומחזקים אותך! יישר כוח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמעת על סימני פיסוק ?
המורה רות,
28/03/05 12:15
|
בכלל , למדת משהו בבית ספר , או שאתה שואב את ידיעותיך בפעולות ''נוער מר''ץ'' ? אגב , סימן קריאה לא מעיד על חכמה. בהצלחה בתיכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם ביילין הוביל אותנו כךלאוסלו
ל"ת
ירמה לה דוס,
27/03/05 20:44
|
|
 |
אין חובה לחזק אדם שעושה שטויות
ר,
שרון,
27/03/05 20:35
|
כולנו רוצים שלום, ולא כולם מתנהגים באלימות. גם לדעתי אנחנו אמורים להתאחד ולא לוותר ולהתקפל בתוכנית שמובילה אותנו לאבדון, ולטרור חמור ממה שידענו. זה שהפלשתינאים מתרבים בקצב מטורף לא אומר שאנחנו צריכים לפנות להם את הבתים כדי שיהיה להם מקום, ואם הם יראו שהשיטה הזו מצליחה הם ימשיכו בכך גם בגליל ובכל מקום - כי גם שם בקרוב נהווה מיעוט. צריך להתאחד ולהראות להם שהם יכולים לחיות כאן איתנו, אם הם ירצו לחיות בשלום - ולא תמורת שום כניעה מצדנו. אנחנו עם חזק וטוב לב, ואם אנחנו נאמין בזה - זה יחזק אותנו, ויתן לנו מעמד מוערך יותר בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאיבי טיפש
Avi Ecuador,
27/03/05 20:28
|
גם הנאצים להבדיל הציעו לך מקלחות ולישב את היהודים מחדש. למד לראות עובדות. לך שב ליד נחש וסמוך עליו שידע איך לחיות עם הבן שלך. לך קרא על יציאת מצריים ולמד שגם דור עבדים לא ניפצו בלכבוש ארץ ונדרש לפחות 40 שנה לדור עבדים להיות בן חורין וראה זאת כאמת או כחילוני כסיפור. יש מוסר השכל והגיון במורשת! אז אתה ושרון תעשו מחיות מהיום למחר בני אדם, נו באמת? זה כמו שאתה מסביר לנו שתיתן למישהו לנתח את הבן שלך ניתוח מוח והמישהו הזה בהמשך ילך לאוניברסיטה ללמוד להיות רופא. אז שינתח לך את הראש אולי ונראה איך הצליח להוציא לך את המוח. דרך אגב היו שני ישראלים חיילים שניכנסו לשם בטעות וראינו איך שפכו להם את המוח ואת הדם על הידיים אם זכור לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
להסיר את הכפפות. אם שרון חובר
לביילין,
27/03/05 19:52
|
על כל חברי הליכוד לצאת כאיש אחד נגדו, אחרת לא תהיה תקומה לימין המתון.
אני כשלעצמי כבר החלטתי - עובר לאיחוד הלאומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפעמים זה אלטרנטיבה
ל"ת
גם לימון,
27/03/05 20:02
|
|
 |
50.
תראו מה קורה פה..
אליקים,
27/03/05 19:47
|
כל מערכת בחירות זוכה מועמד שמדבר על שלום ובטחון, ויתורים כואבים וכו' וכו' וכו' וכל קדנציה כמה מפלגות קטנות וכמה פוליטיקאים עוד קטנים יותר מטרפדים את המהלך ומביאים לבחירות.. וחוזר חלילה. מישהו פה שפוי או שאני לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היה מדובר
Avi Ecuador,
27/03/05 20:07
|
בשלום או סיפוח לאמריקאים למי היה באמת כל כך איכפת או כואב על ''ההפסד'' בהבנה של מי הם ''מנהיגנו'' ולמה אנו צועדים. הבעיה שמדובר בחיות ומכאן תסיק את המסקנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
להפיל את שרון
עמוס,
אשקלון,
27/03/05 19:45
|
שרון כבר עשה את שלו ומי שיצטרך להתקע עם מדינה מצומקת מוקפת ערבים זה אנחנו. ציפיתי משרון שיכבוש את אל עריש ואולי גם את רבת עמון במקום זה הוא מחזיר אותנו אחורה אין ברירה חיבים להחזיר אותו לחווה ולהתנתק ממנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
בסוף הדיקטטור יפול בפח
ל"ת
חכו ותראו,
27/03/05 19:43
|
|
 |
תאמין לי
מציאותי,
27/03/05 22:18
|
אים לא נרצה את ארה''ב לא יהיה לכם כסף אפילו לחמין לשבת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון אלי?!
ל"ת
המן,
27/03/05 19:56
|
|
 |
47.
להפיל את שרון! *************
יוסף בן אהרון,
27/03/05 19:24
|
ישנם רגעים היסטוריים שבהם צריך לקבל החלטות קשות. יש להבהיר עד הסוף ולא להתעסק במשחקי משאל עם יש להפיל את שרון וללכת מיידית לבחירות חדשות.
תוכנית ההתנתקות מסוכנת הרבה יותר מהסכמי אוסלו, שכן, אני מתייחס לדבריו של רבין כהווייתם. הוא אמר שאינו תומך במדינה פלשתינית ודיבר על הסכם קבע שיהיה משהו בין אוטונומיה למדינה. רבין הבין שמדינה פלשתינית היא דבר שמדינת ישראל לא תוכל להסכים לו ולא תוכל לקבל אותו. לעומת זאת שרון מדבר על מדינה של ממש''.
''שרון זרק את בלון המדינה הפלשתינית לפני הבחירות אבל נאמני הליכוד לא התייחסו לדבריו ברצינות'', מפנה בן אהרון אצבע מאשימה. ''בהתנתקות לא הייתה כוונה לתת מכת מוות למפת הדרכים כפי שאמר ווייסגלס לעיתון 'הארץ', אלא רק להוות שלב ראשון לפני מימוש תכניתו להקמת מדינה פלשתינית''. ליישום תכנית זו השתמשו שרון ווייסגלס ''בדרך חתחתים ובדרך של הטעייה מכוונת וזדונית, או שלא הייתה לאיש הזה (שרון) דרך מלכתחילה''.
''שרון מהווה סכנה קיומית למדינת ישראל'', אומר בן אהרון ''אם הוא יראה שהדרך שהתחיל בה מצליחה בידו הוא ימשיך הלאה''. אני מזכיר את את דבריו של לוחם יחידת ה-101 האגדית מאיר הר-ציון ב'מעריב' שהגדיר את שרון כמי שהשתגע. ''משוגע עומד בראש מערכת המדינה. הוא סכנה קיומית למדינת ישראל''.
אינני מוצא כל הסבר רציונאלי למהלכיו המדיניים של ראש הממשלה וקובע כי כאדם מאמין הבוא רואה במהלכים אלה מעשה ההשגחה העליונה שכמו אצל פרעה, למרות כל הנטיה הטבעית למהלכים הפוכים, ריבונו של עולם הכביד את ליבו.
החלטתי לקרוא מעתה מעל כל במה מדי יום לאנשי הליכוד להדיח מראשות המפלגה את ראש הממשלה שהפר את חוקת המפלגה ומתכוון להקים מדינה פלשתינית בליבה של ישראל.
האידילוגיה שבשמה נבחרנו חשובה יותר מהכסאולוגיה ששרון בפעלוליו מצמית אותנו כסרסיו. על כן אני קורא להפילו ולכונן בחירות חדשות. העם ונצח ישראל לא ישכחו לנו זאת, הפלת שרון והחזרת הנהגה לאומית היא עניין שבנפשנו.
אין לי ספק גם מתוך בדיקה של סקרים שלא הגיעו דווקא מכוון חוות השיקמים - ישנו ניצחון ברור לימין עם כל הנההגה שנצמדת למצע הליכוד ואינה הונה את בוחריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהצלחה!
ל"ת
Avi Ecuador,
27/03/05 19:44
|
|
 |
46.
LONG LIVE BIBI.SHARON GO HOME
DAN GOEL,
27/03/05 19:08
|
enough is enough with sharon , he is a dictator, we need someone new yonge and fresh, bibi will be great, and will make peace too.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
נתניהו ימצא מלל לתרץ את מפלתו
דש,
27/03/05 19:08
|
אני רואה לעיני רוחי את נתניהו מתרץ לבוחריו יום אחרי הבחירות איך עיבד הליכוד את השלטון והציבור בישראל שלח את המפלגה למסע ארוך במדבר הפוליטי מפני שהגיעו למסקנה שנבחרי הציבור האלה אינם ראוים להיות בממשלה לא גילו אחריות צבורית באחד מהצמתים הקריטים ביותר של מדינת ישראל אבל אם בתמורה נראה את נתניהו מחלק את לישכתו אם עוזי לנדאו זה היה שווה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
שמות החכי''ים מהליכוד שיזרקו מ
ראו את הסקר,
27/03/05 18:53
|
ראו את הסקר איך יעופו נאמני שרון אולמרט, לבני, הירשזון, עזרא, שיטרית, בוים, בר-און, עמרי שרון וסולודקין http://www.likudnik.co.il/Front/NewsNet/reports.asp?reportId=49158
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זרקנו את מרידור ומילוא מהליכוד
גם אותם נזרוק,
27/03/05 19:47
|
|
 |
43.
להתחיל לחשוב ברצנות
מוטי חיפה,
27/03/05 18:52
|
על מפלגה גדולה הבנויה מפורשי הלכוד, שנוי ועבודה זה רצון העם, מי שחושב אחרת טומן ראשו בחול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לא להפיל את הממשלה
שמעון,
נתניה,
27/03/05 18:50
|
לא לתת לביבי נתניהו לעשות תרגילים מסריחים ולנסות לכבוש את ראשות הממשלה. האיש הזה אין לו לב ואין לו אחריות וכל מה שהוא רוצה ופועל זה להפיל את הממשלה ולהיות ראש ממשלה. ומה אז ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעם היה ערפאת
Avi Ecuador,
27/03/05 19:34
|
שיכל להוריד ממשלה ולעלות את שרון היום אפילו עליו אי אפשר לסמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
הצבעת אי אימון אלווי שתיפול!
עומרי,
27/03/05 18:41
|
איזה תחססים יש לדיקטטור הזה אבל אני מקוה שהפעם הדירק שלך יכשיל אותך ואתה תלך הביתה אמן זאות תפלתי.המורדים הזתמנות חייכם להחזיר את הליכוד לשפיותולעם את האימון בכם,אחרת עם הדיקטטור הזה בבחירות תחפשו אותנו ולא תמצאו כי אנחנו נחפש בית אידיולוגיולא יס מן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם תלמד עברית, אח''כ פוליטיקה
אכפטניק,
ישראל,
27/03/05 21:29
|
הליכוד מכה בכם 10 מכות ואתה מבקש בונוס של עוד 10. תתעורר, המדיניות האכזרית והגזלנית היא של ליכוד ולא שרון. תקבל את ביבי תצטרך לרדת לאמריקה. גם את מה שאין לך, המורדים יקחו ממך. הם חיים באקווריום אטום לסובב אותם. גמרנו עם תקופת האבן. הם רוצים שנחיה על החרב כל חיינו. תתעורר אתה וחבריך ותביט במראה ותגיד את האמת לעצמך. אנחנו , השפויים יודעים את האמת שאתם לא רוצים לראות. מגיע לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
תאטרון האבסורד
cinege,
צפוון,
27/03/05 18:40
|
אלי ישי מתרעם על כך שתומי לפיד דואג לתרבות ולתאטראות ואכן לש''ס יש הצגת תאטרון משלה בכיכובו של הרב עובדיה במופע השבועי הקבוע שלו במסגרת תאטרון האבסורד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
LONG LIVE KING ARIK
THE BIG A,
USA,
27/03/05 18:18
|
HE'S YOUR ONLY HOPE. YEHEE HAMELEKH KING ARIK SHARON..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
נו באמת?!
Avi Ecuador,
27/03/05 18:12
|
השמאל הצבוע לא מאמין ומשתמש בו והימין שרומה בטח לא מאמין, אז עד לאיפה אפשר להיות צבוע? אני מוכרח שוב מעריב, בבקשה, ממש מוגזם מה שקורה פה: אני מביא לכם כתמיכה חלק מקלטת של ''מנהיג'' בישראל: ''אני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה''ל ייסוג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, היישובים ישארו, היישובים יגנו על עצמם, יפתחו צירי תנועה בטוחים, ומאות ואלפי יהודים, אני משוכנע, יבואו לעזרתם''
''אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום, האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר? אם שואלים אותכם את השאלה הזו תגידו להם שאנו הולכים לקנות דירה שניה. שילחו אותם הביתה''!!!''
מי אמר דברים אלה? שרון. לאיזה שרון יש להישמע? לזה שבאופוזיציה או לזה ממשל יותם? אתם חושבים ששרון באופוזיציה היה מאפשר לשמאל לברוח? ועוד להאמין למישהו כזה שיחרץ את גזר דינה של ישראל. היה צריך פשוט להתפטר!!! איזה פרצוף צריך בכדי לומר דבר ולעשות את היפוכו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
כיתבו למר בוש
טלי,
27/03/05 18:12
|
http://www.whitehouse.gov/ president/
הביאו לו הוכחות מהכתובים שהאדמה שלנו ורק לנו יש זכות עליה ושיתעסק בענינים שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
זה לא שרון זה בוש
טלי,
27/03/05 18:08
|
ההתנתקות זה בכלל לא שרון זה בוש. שילחו ופוצצו את אתר האינטרנט של הבית הלבן. אם תצעקו בארץ לא ישמעו אתכם. צריך להגיע למי שהטיל את הפצצה הזאת עלינו. לקרוע חלקים מארץ ישראל. היום זה נצרים מחר זה רמת הגולן. קודם נתנו את סיני למיצרים למה שלא נמשיך לתת לכל מי שרוצה. הם התחילו במילחמות זה התשלום שלהם. תנו להם היום מחר יהיו עוד מלחמות.. במילא הם מקבלים חזרה מה שלוקחים להם ובעצם שייך לנו - חומר למחשבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אם זו סוגיה הלכתית?
אזרח,
27/03/05 17:58
|
אז מדוע השתנות הנסיבות הפוליטיות רלוונטית? ואני לתומי דמיינתי שההלכה היא מעל הפוליטיקה...
מסתבר, שלא ההלכה ולא פרשנה הדגול הגאון בתורה ומומחה בינלאומי לסוגיית חיטוט אף בשבת והליכה בין שתי נשים נמצאים ולו סנטימטר מעל לפוליטיקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטיפשים מהימין הקצוני לא הבינו
מוטי,
27/03/05 22:23
|
|
 |
34.
יחי הגפרור
חץ,
27/03/05 17:56
|
תוכנית ההתנתקות או הנסיגה בעברית א-פוליטית תעבוד עד שהקיסאם הראשון יתלקח לכל פקחי העברית זה בסדר זה משחק מילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
KIRGIZTAN IN ISAREL
ALON,
27/03/05 17:45
|
THE QUESTION IS HOW MUCH LONGER THE DICTATOR THINKS HE CAN PUSH THE ISRAELI CITIZENS AGAISNST THE WALL. I AHVE A FEELING THAT NOT FOR TO LONG. HOPEFULLY SOON KIRGIZTAN IN ISRAEL, I HOPE SHARON AND HIS MAFIA GOT THEIR FLIGHT TICKETS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ישי
הלפיד,
27/03/05 17:31
|
אמליץ לרב עובדיה לפטר את ישי בור ועם הארץ -איפה דרעי כפרה עליו מה בסך הכל עשיתי? קצת כסף ליתומים למסכנים למה העין הצרה? כבוד הרב אנא פטר אותו הוא אשכזי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
just don't get the US upset
Hans,
usa,
27/03/05 17:20
|
all the manouvering by Netanyahou,by Shas and by the so called ''Mordim balikud''is waist of time.if the disengagement plan will not be implemented on time the US will severe the relations with Israel to such an extend that the the Israeli economy will completely collapse. stop the nonesense,in the first place no body should have been in Gaza or parts of the West bank for that matter. it is very unfortunate that so many good people ,the settlers,were deceived by the likes of Sharon,Peres and others who built the settlements.times have changed and Israel should concentrate in building the Negev and the Galil. Israel must follow the road for peace otherwise it will never become part of the world or the middle east which will lead to a complete destruction of the country.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
שהרבנים יתעסקו עם דת בלבד !!!
ל"ת
אריה דרעי,
27/03/05 17:05
|
|
 |
29.
SHOOF AL HA HEROIN ADDICTS
THE BIG A,
USA,
27/03/05 16:59
|
ISRAELI POLITICIANS GO AFTER MONEY LIKE HEROIN ADDICTS. THEY WILL DO ANYTHING FOR ANOTHER MANA.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
האם ה''אבי אקודור'' שלועג לרבנים
?,
27/03/05 16:55
|
|
 |
27.
ביבי: המשך בדרכך האמיצה
יאיר מורג,
27/03/05 16:36
|
- שרון הדליף שהמתנחלים הכינו מדבקה: ''אריק, לילי מחכה לך''--למעשה היה זה שוטר שהכין והפיץ. - הוא הדליף שהמתנחלים תקפו את ביבי בחתונה--למעשה היה זה עיתונאי שביקש מילד לצעוק קצת על ביבי. -הוא הדליף שרב ידוע התיר להרוג דרוזים--אך בפועל אין רב כזה. -הוא הדליף שהשרים קבלו מכתבי איומים--אך בפועל כל פוליטקאי מקבל מאות כאלו מכתבים ממשוגעים תורנים. - הוא הדליף שמתנחלים איימו לאנוס את רוחמה אברהם--נו, באמת.
רבותי, תתעוררו! אל תתנו לתקשורת לפטם אתכם בשקרים. מנסים להעלים מכם את האמת: - אבו-מאזן והפלסטינים אינם מכירים בזכותה של מדינת ישראל להתקיים. - אבו-מאזן הינו מכחיש שואה. - בעוד אנו מחכים ל''שלום'' הפלסטינים ממשיכים לייצר אלפי טילי קסאם. -אשקלון, כפר-סבא, רעננה, אשדוד, חדרה--כולם יהיו בטווח הקסאמים של אבו-מאזן. - טילים נגד מטוסים יעופו על מטוסי אל-על, אם נוותר לפלסטינים (טווח של 3 ק''מ בלבד מ''השטחים'').
לכן: הילחמו בכל דרך שאינה אלימה. הפגינו. דברו. אל תשתקו. הפילו את הממשלה הזו. אל תעבירו את התקציב. אחרת כל ימיכם תצטערו על כך. ביבי, המשך בדרכך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיש ממורג
מציאותי,
27/03/05 18:56
|
אל תבנה על נתניהו, האיש שקרא ליסר ערפאת ''חברי הטוב ביותר'' ואשר החזיר 15% מארץ ישראל, בחר... במרזל ובין גביר ואז דרכינו סלולה ישר...לגהנום, נראה אתכים מתקיימים שנה אחת בישראל ללא תמיכה אמריקאית, לא ישאר לך אפילו כסף להחליף תפילין בלוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היידה שרה,היידה עמדי !!
יגאל כהן,
רחובות,
27/03/05 18:23
|
|
 |
עוד סהרורי
ל"ת
אבי,
27/03/05 18:06
|
|
 |
מישמש של שטויות במיץ
ל"ת
אני מודה, מודה,,
27/03/05 17:12
|
|
 |
מדהים. מדוע לא כותבים על זה?!
יוגב כהן,
27/03/05 16:43
|
|
 |
מספיק עם ההסתה!!
תל אביב,
27/03/05 16:42
|
|
 |
תפסיק לשקר!!
איש שמאל מתון,
27/03/05 16:41
|
|
 |
שום שקר חביבי. זה בית היוצר של
ארד ואדלר,
27/03/05 19:56
|
אל תהיה תמים. אני לא מתנחל ולא בטיח, אבל שומע מה קורה אצל אנשי הפרסום - ארד, חורב ושות' ותאמין לי כל מה שנכתב - נכון.
עובד בארגון שנעזר בשירותים של האדונים הנ''ל ומחבר רמז למילה לרמז..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבמראה הדה ז'וו
אייל פרסל, פ''ת,
27/03/05 18:59
|
אני רחוק מלאהוד את בנימין נתניהו ואת דרכו הכלכלית ובכל זאת יש לומר אמת- הציבור מוזן בספינים לתיאבון בתוך טראנס של שילהוב.
כל העובדות שמורג מציין כאן נכונות אתם מוזמנים לעבור על הנתונים בוואלה, מעריב וידיעות - הכל פורסם אך את ה''ספוט'' באופן מסוכרן משקללים לתוך ההסתה כנגד מי שאיננו אומר הן לאנומליה הכללית.
בשלב זה גם איש השמאל המתון שכמוני מבין שהאיש שהכניס אותנו ללבנון, הולך בצעד של ''התנתקות'' להכניס אותנו לבוץ שיגרום לנו לחלום על ביירות.
מופז דיכטר הם לא היחידים שאמרו זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מעניין
Avi Ecuador,
27/03/05 16:22
|
אפשר להחליף את שמו של הכסף בישראל מש''ח לש''ס. אני ''מאמין'' באמונה שלהם; היום הם מאמינים בדולרים ולא לחינם, הרי כתוב עליהם מאחור: ''IN GOD WE TRUST''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אלי ישי, אל תבזה עצמך
אדי,
27/03/05 16:21
|
אם אינך מבין את הסכנה הכרוכה במשאל העם, תאזין בשתיקה לרב שלך. הוא יסביר לך בוודאי שלא הכל פוליטיקה, אבל יש החלטות שצריכות להתקבל על ידי הפוליטיקאים ולא על ידי ההמון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
קשקושי רכילות
אסולין,
ירושלים,
27/03/05 16:09
|
בס''ד אל תאמינו לאף מילה. אלי ישי לא ממליץ לרב כלום. הרב החליט ומחליט על דעת עצמו בלבד. אלי ישי בסך הכל רוצה להרוויח עוד יום של כותרת כפי שעשה לפני הדיונים שהיו בועדת חוקה. שס תצביע נגד משאל עם. למשאל עם אין כל סיכוי לעבור משום שהרב רואה בזה פיקוח נפש וסכנה גדולה לציבור שומרי שביעית, שלומי אמוני ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
המלצה חמה למפלגת העבודה
אורי,
27/03/05 15:58
|
לקיים פרימריז על תפקיד היו''ר באופן מיידי. אם יהיו בחירות מפלגת העבודה בראשות עמי איילון מסוגלת לנפנף את חבורת האימפוטנטים מהימין ולהראות להם איפה נמצא הרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסמול הקטן הלך לגן...
רמת אפעל,
27/03/05 16:56
|
אורי-ראינו היכן הרוב בכיכר.!!!איזה סמול ק ט ן -ק ט ן -היה זה !על מה אתה מדבר ?התבונן בנפשות הפועלות שם... אוי- ווי...אוי ווי...איך אמר בן-עמי ? -איזו עליבות !!!איזו גלריה......!!!!אי אורי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שהרבנים יתעסקו מי גנב ממי
איבה,
27/03/05 15:58
|
שיהיו בריאים אבל בעניין פוליטקה ברמת מה להם ולזה? היכן שיש כסף כולם שם עובדיה יוסף שיהיה בריא ידון בעניין הילדים שלו שיהיה קודם שולם עם הילדים שלו ואחר כך שידון בעניין המדינה זה עניין רק של שרון שגם יהיה בריא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
עובדיה יוסף = התחת שלי
ל"ת
אורן,
27/03/05 15:52
|
|
 |
יש לך דיבור מגעיל
jak,
27/03/05 22:00
|
|
 |
למה רצונך ללכלך את התחת שלך
פאפיר,
27/03/05 18:59
|
|
 |
צודק בהחלט!
ל"ת
מוטי,
27/03/05 16:08
|
|
 |
אני לא חרדי אבל אם חוצפנים
ל"ת
אלי,
י-ם,
27/03/05 16:36
|
|
 |
20.
דרכי הפוליטיקה השסניקית...
avi o,
נהריה,
27/03/05 15:46
|
דרכי העולם הפוליטי של ש''ס לא מפתיעים, ברור שכעת ילכו ראשי המפלגה להזיז את דעתו של כבוד רבם להורות על הצבעה בעד משאל העם, מדוע? מכיון של התקציב ברוך השם אין לש''ס השפעה לאחר ששנוא נפשם טומי לפיד טרף את קלפי ש''ס, כעת מגיעים ראשי המפלגה להניע כאמור את הרב על מנת ''לאיים'' בכל מקרה שרון הראה שאיומים מבית ומחוץ לא עוזרים לאף אחד והוא בדרכו ממשיך. ש''ס תמשיכו לאיים והעיקר שתמשיכו להיות מחוץ לקואלציה טוב לכם הרבה יותר טוב לכלל העם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
קדימה ש''ס
זאב,
27/03/05 15:42
|
אל תפחד. יהיה בחירות ולא יהיה צורך במשאל עם. ש,ס רק יעלה מעלה מעלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הפרדת הדת מהמדינה
שלו,
27/03/05 15:29
|
משאל עם אמרת.....מצוין...תצא בחוץ ותגיד לאייטולה עובדיה,אנחנו רצים משאל בנושא הפרדת הדת מהמדינה .והפיכתה של ישראל לארץ חופשית וליברלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפרדת הפשע מהעם...מהר..
ל"ת
אלי פימשטיין,
דמות לחיקוי,
27/03/05 16:11
|
|
 |
17.
משאל עם מיידי לגיוס החרדים
ד,
ירושלים,
27/03/05 15:28
|
|
 |
משעל עם לשינוי שיטת החינוך..
חווה יערי,
גיבורת תרבות,
27/03/05 15:43
|
לאור תוצאות חינוך חילוני רקוב אלים ורצחני..דרוש מיידית שינוי מערכת החינוך לחינוך יהודי שורשי שמוכיח את עצמו יום יום ללא פאבים ושרותיו וללא רציחות ואלימות ..כפי שאכן מצליח החינוך החרדי .ששיעור הרציחות שם 0 בריבוע..ימות הקנאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמת לב
אזרח,
27/03/05 17:55
|
כמה סוטי מין הם חובשי כיפה? כמה פוליטיקאים דתיים עברו על החוק? כמה יוצאי החינוך המפואר חיים על קצבאות? שהכותב אינו יודע שמשאל כותבים בא' ולא בע'?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תן שמות לא השמצות.חרדי לא דתי
אין רוצח חרדי,
מקום המדינה,
27/03/05 18:21
|
לא דתי ולא דתילוני ולא רבע רפורמי מסורתי..וחצי חילוני .. קצבאות אין בחרדי יותר מבחילוני כאשר מערכת הנישואין בחילוני הרוסה ואין ספור אמהות חד הוריות מתוקצבות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תזכיר לי
אזרח,
27/03/05 18:26
|
כמה חברי כנסת מש''ס סרחו? היכן יש מספר גדול יותר של נצרכי תמיכה? את הפיתוח המדעי האחרון שיצא מהעולם החרדי? (לא כולל הלכות חיטוט אף בשבת)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן ללעוג
אזרח,
27/03/05 23:00
|
אז מה? כולם גונבים? תשובה מצוינת, אכן חכמת ישראל.
החילונים יודעים מעברם לא פחות ממלמלי הפסוקים הבורים ועמי הארצות שמצמיח החינוך הדתי. חילוני משכיל קורא היסטוריה, ספרות יפה, פילוסופיה וכו'. הוא מסוגל להשוות, להקשות, להתעניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הזכרת את הב.מ.וו של עובדיה
יהודי ספרדי,
27/03/05 22:32
|
והחליפות ורסצ'ה מסכנים עלובי החיים וספרדים מקופחים לנצח נצחים, ומי נתן להם לדבר בשם הספרדים? כאשר רובם היגיעו מצפון אפריקה, מה להם ולספרד? בטח תגיד שהם מגירוש ספרד, הסטוריה גם אני יודיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאזרח אזכיר לך!!!!!!!
רו''ח דני רביץ,
מודיעין,
27/03/05 20:56
|
אם ברצונך ללעוג על תורת ישראל סיים לקרוא את תגובתי .כאן. ללעוג על האחר הוא דו צדדי ואם ארצה ללעוג על העם החילוני אשב כל הלילה...ולא אגמור.. אנשי ש''ס עומד לזכותם עוד סכומים אדירים הן של ממון והן של טובות הנאה..לאחר עשרות שנות עושק ומרמה של השלטון עוד מתקופת מאפ''י העליזים ועד ימינו כולל הנשיא הקודם וראש הממשלה הנוכחי שהונו מוערך במליוני דולר {לפי פרסום פורבס}מעסקעות נדל''ן מפוקפקות וגם מ''מ אולמרט ושאר המושחתים החיים בוילות פאר .לכן לפי התור נהנו גם אנשי ש''ס ממספר פירורים לא נורא והרי אינם יכולים למנות יועץ משפטי כרצונם. כשרון. לגבי פיתוח מדעי...תורת ישראל שהיא אם לכל החכמות והיא אשר פיתחה את הגניוס היהודי המפורסם בהיסטוריה וגאוני ישראל היו מושא לקנאה בעולם כולו לדורות ..נמצאת במצב סכנת הכחדה במיוחד במאה האחרונה עכב מתירנות שטחיות וחנוך ערכי שיטחי מאד .וחוסר חיפוש ערכיות ומטרה ..לכן מוסר נפשו העם החרדי לשמר את לפיד האש לפני המחנה ומוכן לכך בכל מצב כלכלי נתון שאת הגיונה אין ניתן להסביר במסגרת זו..לכן חילוני המסתובב כאן על האדמה הזו ואינו יודע מעברו כלום בוודאי מתפעל ממדען זה או אחר שכאלו יש בעולם מליונים אך אין מהם גאוני ישראל...עד כאן להיום..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
פסיקת רבנים
עמיאל,
27/03/05 15:24
|
ברוך השם אנחנו יהודים ועדיין לא נוצרים את הרבנים שואלים ומתיעצים עימם בכל הקשור לדינים להלכות ומנהגים הקשורים ביהדות הנוצרים לעומת זאת מתיעצים ומתוודים בפני הכמרים בכל מכל כל אז מה אנחנו.יהודים או אחרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעניין המדינה לא צריך רבנים
ל"ת
vivi,
27/03/05 15:55
|
|
 |
15.
לכל המתלהבים, נא לצנן
ירון,
27/03/05 15:23
|
קודם כל ישי המליץ לרב עובדיה גם מקודם בעד ההתנתקות, וזה לא עזר. זה עוד תרגיל פוליטי של אלי ישי ושום דבר לא השתנה מלפני שבוע. והכי חשוב, לרב עובדיה יש דעה מוצקת נגד משאל עם והיא מבוססת על ראיה הלכתית ולא על מצב פוליטי שמשתנה מיום ליום. זה ההבדל בין פוליטיקאי לרב פוסק. הוא לא ישנה את דעתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לישי ישר כח
יוסי יוסי,
חיפה,
27/03/05 15:21
|
|
 |
13.
אין דבר יותר טוב לעם מבחירות
cyrano,
סיר הבשר,
27/03/05 15:16
|
כאשר החזירים האילו הלפידים והעריקים למיניהם אוחזים בכס השלטון ובועטים בערכים מקוגשים של הגינות ומוסר, אין טוב ממשאל עם. ש''ס היא מפלגה ככל מפלגה והעובדה שהם נשענים על ההלכה אינה מורידה במאומה את החובה המוטלת עליהם להיות נאמנים לבוחריהם במישור המפלגתי. רב בוחריהם הם ימניים בדעותיהם ובודאי שאינם מחוברים לחזירים דוגמאת הטום לפידים למיניהם ובטח ובטח לא לעריקים העושים קלסטר את האמירה המקודשת את השנוא עליך אל תעשה לחברך. לדעתי אם יההי משאל עם הליכוד בהנהגתו של עיריק יפסידו מחצית מכוחם ולבן טוב יעשה עוזי לנדאו אם יתרחק מהדבר הדפוק הזה הקרוי שרון ויתחבר דווקא לאנשים בעלי אינטגריטי אידיאולוגי דוגמאת האיחוד הלאומי או ישראל ביתנו. גם שינוי תהיה להערכתי מפלגה שתמחק ככל הנראה מהנוף הפןליטי של מדינתנו, היא ממש לא מועילה לאף אחד חוץ לשנאה חסרת המעצורים כלפי כל אשר דת ואמונה אין היא מביאה כל מסר חיובי בכנפיה. הייתי רוצה לראות את 2 האימפוטנטים המפוטמים האילו עריק וטומי עושים זה לזה טוב בחוות השקמים ולואי שקולם לא יישמע ומראם לא יראה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
יצא המרצע מהשק
ישראלי,
27/03/05 15:15
|
אלי ישי מי שעלוב בכל הסיפור הזה זה אתה והמגזר אליו אתה משתייך. אם אכן הרב יחליט לתמוך במשאל עם אז כמו שתמיד ידענו אצלכם הכסף הוא האלוהים. סוף סוף קם אדם שרוצה תרבות, חינוך ושוויון בישראל ואתם ממש סובלים, כל כך סובלים שלא יכולים להסתיר את האכזבה. גיע הזמן שתבין לעשות ילדים זו לא חכמה גדולה לגדל אותם ולדאוג להם זו החוכמה. אנחנו רוצים שילדינו יקבלו חינוך והשכלה. שחיילינו ידעו שמישהו דואג להם ולא מוכנים יותר לפרנס את ילדיכם שממילא הופכים להיות בבוא היום פראזיטים כמוכם. הגיע הזמן שהורה שעושה 7 - 8 ילדים ידע שגדולם חל עליו ולא על החילונים. טוב שקם מר לפיד ודאג לחיילים, לסטודנטים ולחיי התרבות בארץ. ברגע שאתם והמתנחלים תקבלו פחות יתפנה כסף כדי לשפר את הבריאות, העזרה לפנסיונרים ולכל אותם מגזרים שבגללכם הגיעו עד לחרפת רעב. תתבייש לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראלי , שכחת לציין
ענת,
27/03/05 17:09
|
תוסיף ''ברגע שגם הם הבדואים ,הערבים יקבלו פחות יהיה כסף כדי לשפר את הבריאות''. ....... האם זוהי שטיפת המח שהתקשורת עשתה לך כנגד מגזר אחד . או מה שמניע אותך זוהי השנאה ליהודים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יצא הקקה מהשק- יותר מתאים
א,
ניו-יורק,
27/03/05 15:37
|
|
 |
11.
הלוואי משאל עם
קק,
27/03/05 15:06
|
אם עובר החוק אנחנו חצי רגל בתוך מדינה עם הפרדת דת ומדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון הפרדת דת ממדינה, סופה של
אני מודה מודה,
27/03/05 18:48
|
הציונות הנפשעת ותחילתה של מדינה דו-לאומית לצד מדינת פלסטין.
אני מודה מודה , הצדק מנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
משאל העם האמיתי
Joe Anaaref,
IsraHell,
27/03/05 14:55
|
|
 |
אכן קרציה!ללא פשע רצח ואלימות
ל"ת
רצח שופט,
27/03/05 16:43
|
|
 |
מדוע לא מגיע תיקצוב חינוך ילדי
לב לבייב דוס,
העשיר במדינה,
27/03/05 15:57
|
התקציב ל''חינוך'' so cald ילדיך מובן מאיליו. ואילו שתדלנות לחינוך ילדי בבתי הספר שלנו. שאינו בספר התקציב זו סחיטה. גם לשנוא צריך בהגיון..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יפה להשוות חרדים לקרציות
גיל,
תל-אביב,
27/03/05 15:06
|
למרות שאתה לא מחוייב לאהוד את הדרך שהם בוחרים להשגת התקציב, עדיין אין מקום להשוות בינם לבין הקרציות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
קדימה
אבנר,
מרכז,
27/03/05 14:53
|
קדימה, הרי אם יהיה משאל ואתם תתמכו בו ,תתפשלו כמו שלא התפשלתם מעולם , אז שיהיה לך ברור מנהיג ש'ס, אנו נדרוש משאל עם בכל הנושאים הדתיים שבהם אתם מחזיקים אותנו בבצים, ולא יעזור כלום, אחרי משאל עם ואפילו אם הוא חוק יסוד יבואו עוד משאלי עם ואתם פשוט תמחקו, אז קדימה פלו לנו לידים כפרי בשל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הדמוקרטיה המוגבלת של השמאל!!
צפצפ,
27/03/05 14:49
|
משאל העם, הדמוקרטיה האידאלית, לא טובה לעבודה, רק הסכמים קואליציונים והקצבות מפילגתיות. מושחתים נימאסתם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה להתחיל לארוז הבולדוזר ב
אני מודה, מודה,
27/03/05 17:15
|
|
 |
תאמר לי צפונבון צפונבון
מתנחל,בית אלפא,
27/03/05 18:46
|
אתה מנסה להוכיח בכח שהפשיזם המשיחי מצוי אצל יבחושי שמאל שכמוך?
אני חושב שהוכחת.
אני אשמח לפנות אותך ואת משפחתך מהרגליםם למטה או סתם בכרטיס חד כיווני מ-14 קומות אל אדמת הארץ.
השמחה לאיד שלך כלפי בני עמנו גורמת גם לחילוני קיבוצניק בועל נידות שכמותי להעריך עוד יותר את המתיישבים ולסלוד מיצורים שכמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לסלק את הפוטשיונר המזיע מהאוצר
יגאל כהן,
רחובות,
27/03/05 14:44
|
כך תנוח הממשלה וינוח העם. ביבי מסוכן לעצמו ולאחרים. האיש שוטה חסר מצפון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ישי, מה קרה לך
רמות,
27/03/05 14:44
|
אתה מוכן לתמוך במשאל עם , שהוא משאת נפשם של , המתנחלים. אלה שמוצצים את תקציב המדינה ובפועל גורמים לנישולם הכלכלי של השכבות הספרדיות החרדיות? ואיך נמשיך להאמין במר''ן אם הוא ישנה דעתו עפ''י שיקוליך הפוליטיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לפי התמונה זה נראה כאילו...
פחחח,
27/03/05 14:34
|
|
 |
4.
משאל עם הוא היפוכה של הלכה
פרחיה,
27/03/05 14:34
|
מי ירים את הכפפה ויסביר לי מה למשאל עם ולהלכה? ההלכה שואבת את סמכותה מריבון העולם בלבד והרבנים מנסים לפרש את כוונתו. במשאל העם האזרחים קובעים. ומה יקרה כאשר החלטת הרוב תהיה לפנות את שטחי הארץ המובטחת, או להנהיג נישואים אזרחיים או כל החלטה המנוגדת לרוח התורה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אתם מפחדים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.,
27/03/05 14:31
|
הרי זה ברור שכאשר יהיה משאל עם העם יגיד את דברו לכולם ויצביע נגד ההתנתקות !!!!!
טכל מי שחושב שאני חי בסרט אז אני לא, להתנתקות אין רוב בעם ואם אתם לא מאמינים וחושבים שיש רוב להתנתקות אז יאללה, ממה אתם בדיוק פוחדים ?????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם היסטרים
ספי,
27/03/05 15:01
|
לנו אין מה לפחד. בשביל מה אנחנו צריכים משאל אחרי שכבר הוחלט עליו ? נניח שהממשלה הייתה מחליטה על3500 יח' דיור במעלה אדומים למשל. האם אחרי ההחלטה היית מסכים למשאל עם על יישוב מעלה אדומים ? מה אתה חושב ? שאנחנו פריירים ? משאל עם רק יידחה את ההתנתקות ובנתיים יכולים לקרות מיליון דברים במזרח התיכון (מות אישיות במוות טיבעי או מרצח, מגה פיגוע, או תוכנית חדשה שמישהו יפליץ) אתה לא מבין ? אנחנו סופרים את הימים. לי למשל יש טבלה ליד שולחני ויום יום אני מסמן בה X על יום שעבר. ביום ראשון כיף חיים - אני מסמן 3 X-ים. אז מה יש לנו לפחד ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספי גם אותך יפנו בסוף
jak,
27/03/05 21:29
|
לא משנה איפה אתה גר
רק תזכור ממי שמעת את זה ראשון ותקנה לך לוח שנה גם למטרה הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתחיל לארוז, טמבל
ל"ת
אני מודה, מודה,
27/03/05 17:14
|
|
 |
2.
ילא תפרשו כבר יעלובים
ל"ת
אייל,
27/03/05 14:23
|
|
 |
1.
מפלגה אנטי דמוקרטית
יורם,
אנגליה,
27/03/05 14:21
|
בשביל טובת הנאה אישית ליו''ר מפלגת העבודה, הם התעקשו לשנות חוק יסוד אבל בשביל הליך דמוקרטי שאמנם נוגד את השקפתם, הם מוכנים אפילו לפרק את הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהיה רוב להתנתקות בעם,ואז?!
ל"ת
ההתנתקות מהעם?!,
למישאל-חם.,
27/03/05 16:56
|
|
 |
שוב החוצפה הזאת!!!
י,
א''י,
27/03/05 16:10
|
|
 |
דמגוג מתוק שלי
ספי,
27/03/05 15:03
|
העבודה נכנסה עבור התנתקות ולא על מנת להעביר את התקציב החזירי של ביבי. אם העבודה תשאר בממשלה לאחר שזו תצביע על התנתקות היא תעשה צחוק מעצמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעשה צחוק מעצמה ?
אסף,
27/03/05 16:25
|
באמת ? דבר כזה עוד לא קרה אף פעם. לעומת זאת , ספי , אני בטוח שאתה למשל , לא תעשה לעולם צחוק מעצמך... האחרים תמיד צוחקים , למרות שאתה לא בדיוק מבין למה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמון?הרי עמדת התנועה בעד משאל?
הסכם ועדות+מרכז,
מה מסתתר?!,
28/03/05 10:56
|
הסכם הוועדות מחייב כל 40 חכ''י ליכוד לתמוך הן בתקציב והן במישאל. ?! בעצם התרגלנו לאי-כיבוד (רק מצד שרון) להסכמים והתעלמות מתנועתו ומעמו. רוצה חד סיטרי , שוב תלוי בחכ''י הליכוד שמשתפנים בדקה ה90 אין כבר תוספת זמן. העם כ''צ/ה נפשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרס מרסק את הליכוד
ל"ת
אריק,הביתה,
27/03/05 14:43
|
|
 |
פרס נעזר בשרון להרס הליכוד.
ל"ת
אין אלטרנטיבה ל,
''עבודה'',באמת,
27/03/05 16:06
|
|
 |
אמון?פרס יותר אמין משרון.מי סט
ל"ת
בפער מצע ליישום,
שרון180מעלות,
28/03/05 11:29
|
|