 |
69.
באיזה צרה אנחנו.
תמר,
28/03/05 15:34
|
אתם לא מבינים לאיזה צרה אנחנו מכניסים את עצמינו. פשוט נורא המצב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
סילבן שלום ובריחתו
שומר,
ישראל,
28/03/05 15:29
|
איפה סילבן שהבטיח לפעול בעד העברת משאל העם? הוא ברח לארה''ב בהצבעה על הפינוי לאן הוא בורח עכשו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
יש להפיל את הדיקטטורה שהטיל
דרור,
רמת גן,
28/03/05 15:03
|
|
 |
66.
זה סופו של הרב יוסף כמנהיג !
ל"ת
הוא סתם תכמן.,
28/03/05 15:03
|
|
 |
65.
התוכנית של ש''ס מצוינת!
גיל,
28/03/05 14:42
|
אני מציע להם להיעדר מהצבעות גם בעתיד. אולי פשוט להיעדר מהכנסת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
ש''ס זה כת טוטליטרי ממאה ביניים
''רוסי'' עצבני,
28/03/05 14:15
|
גדלתי במדינה טוטליטרית, אולי ביותר, בברית המועצות. שם היתה מפלגה קומוניסטית שתמיד ''ידעה'' בדיוק איך ומה לעשות בתור ''שכל, כבוד ומצפון של זמנניינו'' ולאן ללכת ועל אנשים פשוטים היה לבצע את החלטותיה ולא להתנגד, אחרת סיביר. אבל אפילו אז, אנשים ניסו לחשוב לבד, ניסו לנתח בעיות, לקבל החלטות, לא להיות רובוטים. ומה פה? ש''ס, לדעתי, זה כת טוטליתרי שאיש אחד, עם כל הכבוד לידע שלו בדת (לא תחום שלי, לכן לא מחלק פה ציונים) אבל עדיין שלא נביא אלא מסובב על ידי קבוצה ''פרשנים'' שלא ידוע מי הם ומה האינטרסים שלהם (על חלק דווקא כן ידוע היטב, כמו ח''כ פרץ) שאין לו השכלה ראלית, אין לו ניסיון צבאי, בטחוני והוא מכריע (!) בסוגיות קשות ביותר וציבור שלם וגוש פוליטי שלם שהוא מרכיב מבצע אותו בלי שאלות, כמו רובוטים. וכבר היה שהוא שינה את החלטות שלו. ח''כים מש''ס אומרים ש''אנו חושבים אחרת, אבל נעשה את מה שרב עובדיה אומר'', איזה ח''כים הם ? אם יגידו להם ששחור זה לבן, גם יצייתו? איך אפשר שלא לחשוב, להיות בורג עד כדי רמות על? ולזה הם קוראים ''לחזור בתשובה''. אני יהודי מאמין, אבל להפוך ל''ש''סניק'', חס וחלילה, זה לאבד צלם אנושי שזה גם יכולת ללמוד את העולם, זה כמו להפוך לרובוט במערכת שואבת כסף מקופת המדינה בשם ש''ס. נורא ואיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''רוסי''A reply to
Marvin ST,
29/03/05 00:34
|
1 hebrew you don't know 2 your note is full of nonsense 3 Russian ? unhappy ? Russia is better. Why did you come ? 4 You belong there 5 You do not belong here 6 why not shut your jora up ? i
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
שס כת של ראשים חלולים
ספ,
28/03/05 14:12
|
הייתי רוצה לדעת למה אתם מנשקים לו את היד? כל ספרדי שרע לו והוא לא מאושר נופל ברשתם מצד שני הנשים של שס הם הנשים האמיתיות היפוך גמור מהבהמות הליברליות אני ממש בדילמה להצתרפ לכת שלהם או לחיות אם בהמה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
ראו מה קרה למחפשי שינוי
כהן פנחס,
לוד,
28/03/05 14:01
|
הם קיבלו רק משסי ש''ס צרחנים עברו לאופוזיציהבכאילו רק סך 290 מ' כדי לגרוף 850 לבעלי הממון מפיות הנדכאים העשוקים על ידי ממשלה חסרת רחמים נוטלת תרופה לקיום אדם וגזירת מוות לחולים שאת הכסף הראוי לתרופותיהם העברנו לבמות בימה וכדומה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
מה אתם נובחים אז תישארו
סימני,
פאריס,
28/03/05 13:41
|
בחוץ מי צריך אותכם .תחכו למשיח.המשיח שלנו כבר הגיע .אריק מלך ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריק שלנו זה רק חמורו של המשיח
מתנחל,
יש''ע,
28/03/05 13:53
|
אבל מרוב קדושתו זכה להנהיג את העם לפני בואו של בן דוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו גם אתה רואה בו כקדוש
סימני,
פאריס,
28/03/05 14:07
|
אתה הרי מסקים עם העובדה שהוא ינהיג את עם ישראל עד שיבוא הבן דוד הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בכלל חי בפאריס
שלומי,
28/03/05 14:21
|
אתה בכלל חי בפאריס - יש לך זכות דיבור ?? תחייה שם ותעזוב אותנו בשקט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה ההבדל בין פאריס ליושלים
סימני,
פאריס,
28/03/05 14:57
|
לי יש זכות דיבור בדיוק כמוך .מה זה משנה איפה חי הבן אדם .אתם מכירים בנו רק כשאתם צריכים כסך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
התחכמות פוליטית
יואב,
צפון,
28/03/05 13:18
|
בטוח שאין זה רעיון של הרב אלא התחכמות פוליטית של אלי ישי, הנתמך כביכול בכבוד הרב אשר נתון למרותם של הפוליטיקאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
ל כל אנשי הדת ....
אני,
28/03/05 12:34
|
מה הבכי ההתנתקות ללא משאל עם ? ממתי אתם שואלים את הרוב ? האם אתם שואלים את הציבור הדתי מה הוא חושב ?! דין הרבי ו נקודה. מי הוא העם אם ישנם דיני הלכה דיני תורה , העם אינו כובע ה לא כן ?
אז למה להתבכיין על ה אי שאלת העם אם זה מה שאתם רוצים .
העם רוצה הפרדת דת מהמדינה אז זה לגיטימי ? כן אז גם אתם אומרים ש כן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות בידך, העם הוא זה שמכריע!
מתנחל,
יש''ע,
28/03/05 13:57
|
אין גוזרים גזרה שכל הציבור לא יכול לעמוד בה, זה הוא כלל הלכתי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ו מי מחליט במה העם יעמוד
חה חה,
28/03/05 22:30
|
אף אדם דתי לא יציץ נגד הרב שלו ו מה אומרת המילה''לעמוד'' קשה לא לאכול ביום כיפור אך צריך ו עומדים יש דברים הרבה הרבה יותר קשים שעומדים בהם כשה צריך
זה לא גזרות של חיים ו מוות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משכתבי היסטוריה
כהן פנחס,
לוד,
28/03/05 13:36
|
רודנים ודיקטטורים חוששים ממישאל עם אל תחפשו תירוצי דת גזע ומין. קץ הקומבינות ותרגילי הסירחון. ש''ס האור במינהרת הפוליטיקה. הלובי היחיד של חסרי הלוביזם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
הם (ש''ס) מ פ ח ד י ם
ירון,
28/03/05 12:33
|
איזה פחדנים הש''סניקים האלה. אם אתם נגד, אז תצביעו נגד כמו כולם. אם לא אז תצביעו בעד. הרב שלכם פסק, זהו נגמר. תפסיקו להסתתר מאחורי אחרים ותעמדו על דעתכם. אתם אמורים להיות מזרחים גאים ובעלי דעה עצמאית, אז אולי פעם אחת תוכיחו את זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
זמנים של קליגולות נתבע בהיסטור
borisdo,
Haifa,
28/03/05 12:27
|
מדיניות הורדת ישובים הועלתה בניגוד להבטחות לבוחר לקרת הבחירות. זאת מדיניות רמיית ציבור ויש בה הפרת אמונים והפרת יסודות דמוקרטיה. כי ליכוד ועומד בראשו הבטיחו מדיניות הפוכה להורדת ישובים עבריים. מדובר על התנהגות ונהלים של רפובליקה בננות. מה מפריע לעובדיה יוסף משאל עם? מה הוא מסביר? משאל עם זה נוהל דמוקרטי, כי בו מתגלה רצונו ודעתו של עם. כביכול זמנים של קליגולות נתבע בהיסטוריה עתיקת ימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמוקרטי כמו ביצים מבולבלות
ספי,
28/03/05 14:00
|
ובדיוק כמו משאל עם על העברת תקציבים לחרדים. משאל עם על הפרדת הדת מהמדינה. (ומי שלא מבין מדובר על הפסקת התמיכה של המדינה בכל עניין דתי (הדתיים יממנו את עצמם - רוצים מקווה - תשלמו, רוצים ביה''ס דתי שלא עומד בקריטריונים - תשלמו, רוצים כולל - תשלמו) גם כזה משאל הוא דמוקרטי ? לא פחות. זוהי בדיוק הסיבה לדמוקרטיה ייצוגית שמושתתת על ייצוג יחסי וקואליציות. דמוקרטיה אינה רק שלטון הרוב (למרות שגם בנושא ההתנתקות בטוח שיש רוב) אלא גם ובעיקר הגנה על מיעוטים. הדתיים צריכים להבין . הם המיעוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
...
יוסי,
28/03/05 13:35
|
העם אינו בקיא ב החלטות עלו למה לא היו משאלי עם על החלטות כלכליות קשות אבל אחשב קבץ הרעיון . זה לא זמן נכון , לישראל אין ניסיון במשאלי עם
ו ה עם מושפע ו כלי תקשורת ו אמוציות של יום- יום , מפחיד לחשוב כי כך יוחלטו שאלות קשות במדינת ישראל
''מפריע לעובדיה יוסף ?'' - תחשוב ?! רוב העם חילוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אם זו תגובת העם
שמחה,
28/03/05 12:23
|
אז מגיע לעם כזה שיחרבנו לו על הראש ת'חו דוגמה מהעמים במזרח רוסיה ,כשלא מתחשבים בעם שמממן את הפוליטיקאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
פתרון הרבי מלובביץ משיח שליט''א
ביסטריצקי,
צפת,
28/03/05 12:16
|
שרון וביבי נתניהו לכו הביתה אתם רעים לעם ישראל, שום ממשלה לא הפתרון ,הפתרון היחיד לעם ישראל זה הרבי מלובביץ מלך משיח שליט''א ,הרבי אומר שעצם הדיבורים על מסירת שטחים עם מחבלים זה גורם שנשפך דם יהודי ,הרבי מלובביץ שליט''א אוהב כל יהודי יותר מבן יחיד וגם את שרון וביבי באופן אישי. אבל הרבי מתנגד לדעות של שרון וביבי שהם נגד התורה ,שרון וביבי הביתה ,הרבי אומר צריך יד קשה עם מחבלים ,ארץ ישראל בורא עולם נתן לנו במתנה לעם ישראל בלבד ,יחי מלך משיח הרבי מלובביץ מלך משיח שליט''א אומר בשמחת תורה תשי''א[1951] ללכת לבתי כנסיות ולומר את דברי הגמרא שמשה רבינו לא מת, הרבי מלובביץ שליט''א אומר על הרבי הקודם של חב''ד הריי''צ ברבים טו'תמוז תשמ''ה[1985] וזה מוקלט בוידיאו הרבי ריי''צ חי בגשמיות בעולם הזה הגשמי והוא יותר חי יותר בריא יותר רענן ולא שייך בו ירושה ,הרבי אומר להרב מרדכי אליהו ו' חשון תשנ''ב וזה מוקלט בוידיאו אומר הרבי על הרבי הקודם של חב''ד שליט''א ,הרבי בפרשת תזריע מצורע תנש''א בשיחה שהרבי הגיה ופרסם בזמן אמת בעתון אלגמיינער בברוקלין הרבי אומר את דברי הגמרא במסכת סנהדרין דף צח' עמ' ב' אומרת הגמרא שכמה תלמידים אמרו על רבם שהוא המשיח וכמה רבנים אמרו על עצמם שהם המשיח הרבי אומר שם באותו שיחה ואנחנו חסידי חב''ד צריכים לומר על אדמור''י חב''ד שהם משיח ובפרט נשיא דורנו הרבי אומר שם באותו שיחה שצריך ללמוד לקוטי שיחות של נשיא דורנו ,היחיד שכתב לקוטי שיחות זה הרבי עצמו וגם הרבי אומר בשיחותיו נשיא הדור הוא משיח שבדור ומשיח מנחם שמו ,וזה השם של הרבי עצמו, הרבי כותב בשיחה שלו שמספר הבית שלו 770 זה בגימטריה בית משיח, יש טייפ מוקלט שהרבי אומר שמשיח יתגלה קודם בברוקלין, ובדורנו זה הרבי לנצח כי הרבי אומר שהדור שלנו זה הדור אחרון לגלות וראשון לגאולה, הרבי שליט''א אמר על עצמו שהוא משיח לנצח וחי בגשמיות לנצח ברבים זה מוקלט בוידיאו, ראה בספר הרשמי של הרבי בשורת הגאולה ,וגם בלקוטי שיחות חלק כו' עמ' 7 ,הרבי אומר בספרו ספר השליחות עמ'274 הוצאת ספר תשמ''ז על הרבי ריי''צ שמי שהוא שליח שלו יכול לראות את הרבי ריי''צ בהקיץ בגשמיות, שרון הביתה פתרון לכל הצרות של העולם ובפרט של עם ישראל זה לדרוש ולתבוע בחוצפה דקדושה מאלוקים שישלח לנו את קודש הקודשים הרבי מלובביץ שהוא מלך המשיח לנצח שחי בגוף בביתו ב770 ,ולהוסיף במעשים טובים ונתינת צדקה יחי מלך משיח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משיחי שקר
אדי,
28/03/05 16:48
|
בהיסטוריה של עם ישראל היו כמה וכמה ''משיחים'', שבסופו של דבר גרמו לנזק כבד והוכרזו כמשיחי שקר. ראוי לציין שכולם נחשבו משיחי אמת בעיני קהל תומכיהם. אני מקווה שהמשיח החדש מלובביץ' לא יגרום נזק כבד מדי בתהליך הבלתי נמנע בו יהפוך גם הוא למשיח שקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי ביסטריצקי מדבר עם מתים?
סיון,
28/03/05 13:27
|
|
 |
גם הרב בסטריצקי מת לא מזמן
ישורון,
28/03/05 15:40
|
זה הר ב שנסה פסיכופט לדרוס אותו בצפת. אז השאלה איך מת ידבר עם מת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עם הפתרון שלי?
ל"ת
שבתאי,
צבי,
28/03/05 12:28
|
|
 |
הפתרון שלי טוב יותר
ל"ת
בר כוכבא,
28/03/05 16:50
|
|
 |
54.
בכל זאת הרב עובדיה
איטה,
אילת,
28/03/05 12:14
|
הרב עובדיה מעולם לא היה כוס התה שלי, אבל אני מסכימה להתנגדותו למשאל עם, עניין זר לא רק לרב אלא גם לשיטה הפוליטית בישראל. אנחנו בוחרים חברי כנסת, והם מרכיבים ממשלה, והם רשאים לקבל החלטות חשובות. משאל עם איננו אלא טריק זול, כדי לנסות לטרפד מהלך היסטורי חשוב. וטוב שהרב מטרפד את המשאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל- 47
ד. שרון,
המרכז,
28/03/05 13:34
|
ואם ראש הממשלה מפטר שרים וחברי כנסת שאינם הולכים לפי דרכו, למרות שדרכו זו אינה הדרך שבה הלך לבחירות, כי אז גם חברי הכנסת רשאים לקבל החלטות ? למרות שזה נגד רצונם, האם זוהי דעתך? או שזה רצונך להתנתקנות, כי ההתנתקות ועקירת היהודים מבתיהם חייבים להתבצע בכל מחיר !!! אני בטוחה שאם היום בחו''ל היו מפנים יהודים מבתיהם, כי אז כל העולם היה מגנה זאת, אבל כשמדובר ביהודים שמפנים יהודים, כל העולם שמח וכולל אותך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראש הממשלה אינו פוסק יחיד
אדי,
28/03/05 16:56
|
רוב בכנסת מכריע בסופו של דבר. מאחר והכנסת נבחרה על ידי העם כדי לייצג אותו , הרי שקבלת ההחלטה נעשתה בדרך דמוקרטית לחלוטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
הרב עובדיה הוא הרב הגאון שתמך
אזרח חושב,
ירושלים,
28/03/05 11:55
|
הוא הרב הגאון שתמך בהסכם אוסלו והביא עלינו אסון גדול . והוא שממשיך עכשיו למעשה לתמוך באוסלו ב' כלומר מתן ללא תמורה והוכחה נוספת כי הטירור מנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב לא תומך במשאל ולא בפינוי
ישורון,
אטום סתום וח,
28/03/05 21:50
|
הוא לא תומך במשאל גם מסיבות הלכתיות שלך זה לא מזיז את הביצה השמאלית. הוא לא תומך כי אין רוב. והוא לא יתמוך אם בגללו יצביעו עוד חכים מהליכוד , ויהיה רוב,הוא לא מטרית מגן לך ,ויהרוס את עולם התורה בגלל אידיוט כמוך ומשיחיסטים שעולם התורה לא יקר בעיניהם. אתה חסר מוח חשיבה ,בעל ראיה קצרה, מדקלם מאבא שלך שטיות שדקלמו לך ולו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
הגאון הרב עובדיה יוסף
יפתח,
נגב,
28/03/05 11:52
|
למען עמישראל למען ארץ ישראל למען תורת ישראל מבקש אני מכבודו שיורה לכל בני עדת ספרד להצביע נגד הממשלה , בעד משאל העם ונגד גרוש יהודים מבתיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
לנדאו לוזר אנטיפט מגעיל
ל"ת
אורן,
28/03/05 11:38
|
|
 |
50.
שטרית - חפש לך עבודה אחרת.
עשתוריה הפרחי,
28/03/05 11:29
|
|
 |
שיטרית משוריין למקום 3 בשינוי
זה ידוע,
28/03/05 11:40
|
|
 |
לפיד יסתדר עם מרוקאי?
שאלת תם,
28/03/05 12:05
|
|
 |
49.
איך הרב עובדיה רומז ?
סודרי,
רח' הקבלן,
28/03/05 11:25
|
נותן כאפה ? מעיף באנה ? מכניס בעיטה ? נותו סטירה או יורק ? מי שיודע את התשובה יקבל קמע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
ההרכב האנושי
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
28/03/05 11:07
|
של מיפלגה זו מורכב משניים ההנהגה שמורכבת מספרדים שמאלנים שכל ימי חייהם צעקו שההאשכנזים דופקים אותםותמיד רצו לפיתחי מיפלגות השמאל ומצביאם שהפם ימנים שגם צעקו כל הזמן אוי גבאלט הרכב זה גרם לנזק מדיני כלכלי חברתי וביטחוני חמור לעם ישראל ולבילסבול כללי בעם וזה חלק ממה שעובר כיום על עם ישראל מבחינה ביטחונית מדינית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
שמות ח''כ מהליכוד שבגדו בבוחר
נזכור!!,
28/03/05 11:05
|
גבריאלי רוני בר-און,עמרי שרון,אלי אפללו,אהוד אולמרט,מאיר שיטרית,ציפי ליבני,יעקב אדרי,ענבל,רוחמה אברהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפרת התחייבות בוטה
ישראלים,
ישראל,
28/03/05 15:19
|
תמורת הבטחה לתמיכה בתקציב בועדת הכספים התחיבו שרון וסיעתו להצביע בעד משאל עם. אי אפשר לתבוע אותם על הפרת התחייבות? הם מראים ששקרו למה עוברים על זה בשתיקה? הריקבון מתפשט וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נזכור גם נזכור !!! את כולם!!!
ליכודניק,
28/03/05 12:59
|
מי שמשתמש בקול שלי כדי לנקוט במדיניות שאני מתנגד לה בלי בחירות או משאל עם הוא רמאי וככזה הוא ישלם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכל היתר - בגדו בעם כולו
איטה,
אילת,
28/03/05 12:00
|
חבורת האומללים שלא מבינים עד כמה ההתנתקות חשובה לעתיד העם. תארו לכם איך הארץ היתה נראית אילו השקענו את כל האנרגיה החלוצית של המתנחלים בעיירות הפיתוח, בגליל ובנגב, ולא בשטחים! ציונות 2005: חוזרים הביתה אל הקו הירוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיטה- אין בעיה שתחשבי כך -
קצת אמת,
28/03/05 14:13
|
מי ששמאלן כמוך זו זכותו , אבל הבעיה היא עם גונבי הקולות מהליכוד ולהם לא נשכח ולא נסלח!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואת חושבת שבזה יסתפקו
ד. שרון,
המרכז,
28/03/05 13:44
|
כנראה שאת עדיין ישינה אם את חושבת שיסתפקו בחזרה לקו הירוק, הרי עד מלחמת ששת הימים, היינו בקו היורק ומה הערבים לא עשו וכמה נשק הכינו וכמה מלחמות היו, כל זאת שכחת? או שכל זה לא חשוב והעיקר שתהיה התנתקות ולעקור יהודים מבתיהם, כי זה רצונם של קומץ סהרורי שלא משנה להם מה הערבים אומרים ועושים והעיקר ללכת להרס עצמי, כמו שכתוב בישעיהו מהרסייך ומחריבייך ממך יציאו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההודעה הזו היא לא עבור שמאלנים
אל תתערבי,
28/03/05 12:14
|
|
 |
נו...אני לכודניק
מישהו,
28/03/05 13:37
|
|
 |
ומה עם שרון ובנו ?
זולו,
28/03/05 11:36
|
|
 |
זרקנו את מרידור ומילוא מהליכוד
נזרוק אותם,
28/03/05 11:27
|
|
 |
46.
ההרכב
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
28/03/05 11:02
|
של שס ההנהלה שמאלנית המורכבת מספרדים שפעם החשיבו את עצמם לדפוקים בידי האשכנזים וכיום הנהגה זו רצה לרגלהם ואילו מצביע המיפלגה הזו הם ימנים בדעותיהם ומיזוג זה של דעות גורם לנזק מדיני וחברתי חמור ולבילבול כללי בעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
פרשנות
גולי,
28/03/05 10:54
|
|
 |
44.
גם הרב עובדיה דקטטור?
מוטי חיפה,
28/03/05 10:39
|
עובדה, הוא קופה על חברי הכנסת שלו להצביע בנגוד לדעתם,(ישי ועוד) מה דעתכם יהודים יקרים בחברון, יצהר, והתנחלויותברצועת עזה? למה אתם שותקים? קל לכם להתקיף ראש ממשלה, אבל רב? חס ושלום, מה אתם פוחדים שה' יעשה חשבון עימכים? אל תפחדו גם הוא עים שרון, קבלתי הבוקר פקס ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד לכתוב עברית קודם
אורן,
28/03/05 11:42
|
|
 |
למד לכתוב עברית
יעקב,
בלגי',
28/03/05 11:54
|
ממתי כותבים בעברית עימכים ועים כותב נגד הרב עובדי' הוא בור ועם הארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא - הוא סתם אידיוט
ל"ת
אורן,
28/03/05 11:42
|
|
 |
כנראה הוא ערבי....
ל"ת
מבין עניין,
28/03/05 14:15
|
|
 |
43.
תזכורת---ש''ס תמכה בהסכם אוסלו
ל"ת
אזרח,
28/03/05 10:37
|
|
 |
42.
מי אמר למי ....
אברהם,
הרי יהודה,
28/03/05 10:31
|
''רווח והצלה יבוא ליהודים ממקום אחר, ואת ובית אביך תאבדו !''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
מה בש''ס אין מורדים?
ל"ת
מוטי מצדה,
28/03/05 10:27
|
|
 |
40.
פוליטקאי סנילי עם מחלת גדלות
ארז שהרבאני,
ירושלים,
28/03/05 10:25
|
כבוד הקאוובוי עובדיה סע לכנסת ותחליף את חבר הכנסת ממפלגתך שזייף תעודות שב ותצביע אתה פויטקאי מושחט איש שליטה תחת משקפיים כהות ותחפושת מבישה אותה החלטת לא להוריד מאז לצערינו שלטת ביד רמה כרב ספרדי הסר את הגלימה ולך לך לדרכך ללא לנהל לנו את המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
בושה וחרפה
דוד,
28/03/05 10:14
|
רק כסף ומנדטים זה מה שמענין אותו
הזדמנות אחרונה לשנות את דעתו להפקיד לו קצת כסף בחשבון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
כולם יתמכו ויחזרו מידיברם
סימני,
פאריס,
28/03/05 10:13
|
כסף יעוור עיני חכמים .אז מה ברבנים קטנים ומשריחים שנובחים כמו כלבים .אריק עושה לכם בית ספר.שישלוט בכם עד 120 אמן.הוא היום היחידי אין אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
ביקורת
רויטל,
ירושלים,
28/03/05 09:57
|
היחס שלכם לכבוד הרב ע''י שימוש בשם 'עובדיה' מעורר חלחלה אפילו לא קראתי את ההמשך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
הרב עובדיה עזור למשאל על הפרדת
מוטי,
מרכז,
28/03/05 09:55
|
הדת מהמדינה וגיוס בחורי הישיבות לצה''ל. הצבע בעד משאל עם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
סקר על הקריסה של נאמני שרון
לליכודנקים,
28/03/05 09:32
|
כל נאמני שרון יצאו מהכנסת בבחירות הבאות,רוני בר-און,עמרי שרון,אלי אפללו,אהוד אולמרט,מאיר שיטרית,ציפי ליבני,אדרי זה הסקר האמתי,כנסו לקישור http://www.likudnik.co.il/Front/NewsNet/reports.asp?reportId=49158
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
בבלת
יואב,
צפון,
28/03/05 09:20
|
כל אמירותיו שאיפותיו ורצונותיו של השר נתניהו, של הח''כ הנכבד לנדאו ושל יתר כנופית המורדים הנם ''בבלת'' ותו לא. חבל על הזמן שלנו ושלהם, שכן גם אם יזכו בהנהגת המדינה וברשות הממשלה יעשו בדיוק את מה ששרון מנסה לבצע. זהו צו השעה וגם צו העולם ברשות ארה''ב כמובן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אריק,תיפטר מהפוטשיונר המזיע!!
יגאל כהן,
רחובות,
28/03/05 09:20
|
זרוק אותו הימה וינוח הים מזעפו. זוכר את העצה של יונה הנביא? תנסה ותראה. כי בשלו כל הרעה הזו והרעות האחרות. הוא נהנה להזיע אני חושב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כהן , מתי התנתקת מהמוח שלך ?
בר ששת,
סניף רחובות,
28/03/05 09:46
|
לפני או אחרי שתפסו אותך בשחיתויות? אישית , אני חושב שלפני , שהרי אם לא היית מטומטם לא היית מתנהג בחוסר יושר... אבל יש כאלה שסוברים שזה קרה לך רק לאחרונה. אפשר אמנם לראות הדרדרות מסוימת במצבך , אך כאמור , הדעות חלוקות. נא האר את עינינו , כהן. והסבר לנו , אגב אורחא מדוע אתה סבור שאריך צריך להאזין לעצות של איש מבולבל כמותך מסיעת יח''ד , הממשיך להתגלגל שמאלה ולמטה , כאבן במורד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שחיתויות עשית אתה ואביך !!
יגאל כהן,
רחובות,
28/03/05 14:37
|
לא אני ולא אבי זכר צדיק לברכה. אין אצלי במשפחה מושחתים או עברינים. ולאחר שאסיים עם הקרוק אחזור אליך ואל הדיבה הנאלחת שלך. איכס ,זבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הכותרת הפזיזה של מעריב
הנביא,
28/03/05 08:37
|
הכנסת תכריע: אין משאל עם.
ואני קובע - משאל עם יתקיים למרות הכל, כאשר שרון יחוש בסכנה לכסאו. בקרוב. מתנחלים להתכונן למשאל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משאל עם היה לפני שנתיים
מוטי חיפה,
28/03/05 09:58
|
פשרות כואבות כאשר אריק אמר בבחירות האחרונות, הוא לא התכוון שהוא הולך לעקור שיניים, הוא הולך להנתק ממליון וחצי פלסטינאים, והציל אותנו ממדינה דו לאומית, שאתם כל כך שואפים איליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהלך נבון, חשוב ולגיטימי
איטה,
אילת,
28/03/05 12:05
|
עם כל הכבוד לשבר האידיאולוגי שעובר על אנשי הימין, הגיע הזמן שגם הם יתעוררו, ויבינו שהם חיו בסרט מאז 1967. זה התחיל בקומדיה רומנטית, נמשך במותחן ווהיה לדרמה טרגית, ועכשיו הסרט מתחיל להגמר. תאספו את שאריות הפופ קורן ושובו הביתה, אחינו המתנחלים.ציונות 2005 חוזרים הביתה אל הקו הירוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נחמד נחמד ....
ל"ת
יוסי,
28/03/05 13:39
|
|
 |
31.
עולם הפוך.
זולו,
28/03/05 08:27
|
ש''ס , המפלגה הגזענית והמטופשת ביותר שהייתה אי פעם בישראל - הפכה להיות פתאום תקוותם של השפויים במדינה הזאת. ואילו ה''אינטילגנטים'' , אלה שיש להם פתרונות יצירתיים , ''ממלכתיים ודמוקרטים'' הם הטמבלים שהולכים לחזור על טעויות קונספטואליות הרות אסון. אוי לי מאלה ואבוי לי מאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
In bolshevist-run ''democracy''
Do you hope for,
honest game?,
28/03/05 09:08
|
Let us say truth - you got mapai junta at their last breath. Sharon & sons are their small pets, they run Knesset, media, courts as their personal circus, they laugh at the will of their ''voters'' as at some curious nuiscance. Israel pseudo-democracy is a PR show for them, good for simpletons and fools. These fakes call themselves ''majority'' - like Russian bolsheviks did years ago (while never being the one). Top of Shas also used to get some crumbs from them - no illusions - yet many Shas voters are good and honest people that at least will not break into Jewish homes by force. There is not much hope left to remove the bolshevist junta from power by ''democratic'' means, in the country of fake democracy. Yet let's hope...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הדיקטטורה בהתגלמותה
''קולה של אמא'',
ירושלים,
28/03/05 08:08
|
שוב מבטל שרון את רצון הבוחר = רצון העם. גנב את קולות בוחריו -הימין. ביצע את תכנית מתחרהו בבחירות [מצנע] ואף הקצין עוד יותר שמאלה. הבטיח לקבל את הכרעת מתפקדי הליכוד וצפצף. איים על שרים, פיטר את כל מי שרק העיז לצייץ נגדו - שרים קציני צה''ל ואפילו את הרמטכ''ל. ועכשיו בתעלולי עריצות -''המדינה זה אני!'' ועוד מנסה להסתיר מאיתנו את כל הסכנות שירחפו עלינו מבחינה בטחונית אקולוגית ופוליטית אחרי פינוי חבל קטיף וצפון השומרון . עם ישראל תתעורר מהאשליות ! - כולנו נשתה את מי הביוב של שכנינו הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יעזור לך: זו מנהיגות
איטה,
אילת,
28/03/05 12:02
|
לא יעזור לך: זו מנהיגות אמיצה. מהלך דמוקרטי למהדרין, באישור הממשלה והכנסת. אילו היה שרון מתכופף ללחצי אנשים כמוך הוא לא היה מנהיג. צריך רק לקוות שיהיה לו הכוח לצאת גם מיתר השטחים, להחזיר את אחינו המתנחלים הביתה, להציל אותם - ואותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש
חיים,
28/03/05 10:37
|
''כולנו נשתה את מי הביוב של שכנינו הערבים. '' תתבייש יא פשיסט ! זה כל הימין ככה ?!
סוף כל סוף הימין של שרון קיבל סכל ואתה נשארה פרימיטיבי .
הכל חוקי ולגיטימי ''גנבת קולות''= סיפורי סבתא ''ויתורים כואבים'' זוכר ?! מ לעזאזל חשבתה ש זה יהיה , שהוא ימסור את הפרה שלו. הכל חוקי ו פוליטי ת כך זה פוליטיק ! שום הדיקטטורה , הוא ניבחר כי אנשים חשבו ש הוא הכי טוב ו בתפסים לא היה כתוב עשה ו על תעשה .... אז משהוא בפנים צועק ואתם מנסים לחפש מה להגיד ,אז מדברים שטויות .
כולם היו עושים בדיוק את אותו הדבר , רק ש מישהו יכול ו מישהו לא אז שרון מנסה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאמא יש לך זמן להגיב?
הרב מימון,
28/03/05 10:31
|
לכי לפרו ורבו ומלאו את הארץ, לא להתבטל, יש מצוות שחשובות יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
נראה שיש איום רציני על משרתו..
צבי,
28/03/05 08:06
|
של ראש הממשלה.ואולי אנו בדרך לבחירות. שס רוצה להכנס לממשלה ולקבל תקציב כמו לפיד. מה רע ב700 מליון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
איוולת ש''ס
arzle,
28/03/05 08:05
|
ש''ס צועדים מטעות לטעות. אם היו קוראים את מפת הכנסת ולא מתעקשים לקבל הכל, הכסף של שינוי היה מועבר אליהם- להקלת מצוקות. עתה ובעקיפין ש''ס דאגה להקמת אצטדיונים (גם בסכנין). אם הם יצביעו בעד המשאל, שיוביל לבחירות, הם ינחלו מכה גדולה על איוולתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה רע להשקיע בסחנין?
מוטי חיפה,
28/03/05 10:00
|
|
 |
על מה אתה מדבר...
יפת,
28/03/05 09:08
|
מי היה מחזיר 700 מיליון לקצבאות ילדים?! איפה אתה חי?! שרון-ביבי-לפיד זה גוש אולטרא קפיטליסטי, ציני וחסר חמלה, שמוכן לצ'פר את המעסיקים בשלושה מליארד שקל (!) בתשלומי הביטוח הלאומי, בו בשעה שהם גוזלים את לחמם של זקנים וילדים כווקטור מרכזי וחסר כל פשרות בתפיסה הכלכלית שלהם. ומה אתה חושב, שאת ה-700 מיליון ששילמנו להצלת כבודו האבוד של לפיד יביאו מפריצה במסגרת התקציב? לא ולא. רק מקיצוצים בתחומים חיוניים אחרים, קרי המשך העושק. מי שמספיד את ש''ס, לא מבין מהחיים שלו. לא מבין בכלל את המציאות הפוליטית בארץ. מהסיפור של ש''ס קיבלנו עד עכשיו רק את הפרומו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשך...
יפת,
28/03/05 09:38
|
אם ש''ס, כמו דגל התורה ושינוי, היתה מציגה תביעות סקטוריאליות, אתה יכול להיות בטוח שש''ס הייתה היום בממשלה, תומכת בתקציב ובהתנתקות, ומקבלת את הנתח שתבעה רק לעצמה. כמו שהיה בעבר. אבל להיענות לתביעות אוניברסליות של ש''ס, לתת לש''ס להיות הכח הפוליטי היחיד במדינה שדואג לחלשים באשר הם, זה בחיים לא ייתנו לה. זאת תהיה התאבדות פוליטית של הליכוד. בטח לא מאקיאווליסט פיקח וציני כמו שרון ייתן יד למעשה אווילי שכזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
העיתוי הוא החשוב
אזרח יגע,
28/03/05 08:03
|
אילו היה נערך בזמנו משאל עם במקום המשאל הטיפשי בקרב מתפקדי הליכוד, היו נחסכות מאיתנו בעיות רבות. כך גם בעניין גדר הביטחון. העיתוי, רבותי, העיתוי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מה כבוד הרב יודע ומבין
סתם אחד,
28/03/05 07:58
|
|
 |
25.
למה לא משאל עם
cyrano,
ארץ סיר הבשר,
28/03/05 07:56
|
בשאלה כל כך קריטית וכל כך מכאיבה לאלפים מבני העם, שאלת טרנספר מבתיהם, שהתפרשה תמיד כדבר הנוראי ביותר שרק גזרת שמד פיזי גרועה ממנה. וכאשר דובר על גזרה שווה באשר לצד השני קמו כל אילו שהיום מוכנים לשפוך דמם של האחים שלנו על השתיים האחוריות ואמרו שיסרבו להתגייס לצהל מעצם היותה של ההחלטה בלתי מוסרית... האם אותם יפי נפש שכל כך דואגים להרגשתם של הערבים במצב כזה לא יכולים לתת דעתם לעוול שנעשה לאחיהם באותו מצב, ולהבין שכם לנו יש את הזכות לכאוב, ואם ניתן למנוע, ולו רק להעניק לאותם האנשים את התחושה שהם לא איזה זבל שמעבירים ממקום למקום חייבים לעשות הכל מה שרק ניתן כדי להקל את סבלם ולזאת ייקרא הומניות שלא לדבר על אחווה... אלהים, איפה החמלה בלב האנשים האילו, מאין הם אוספים את הרוע הזה ואיך זה שהם לא חושבים שזה רק עניין של זמן שבהגבירם את כוח הרשע, רשע זה יתהפך עליהם?... ואז אני רוצה לראות אותם... העריקים למיניהם. הטום-לפידים עלובי הנשמה, הביבים הלבנים/לבנתים והסילבנים למיניהם... כי לא מהקרואים וגם לא מהפרושים אני חושש, כי אם מהצבועים... העושים כפנחס ונוטלים שכר כעלי... אינשאללה יעלמו מתוכנו ולכבוד הרב עובדיה אני אומר: זאת שעתך היפה, השעה להראות לכל דיעפין שאתה מסוגל כמנהיג רוחני להתרומם מעל לשיקולים תרים של כדאיות סקטוריאלית קצרת-טווח ולנהוג בנתינה ובשעור קומה המתבקשים ממנהיג אמיתי... והרי אין כאן עניין של להבין בבטחון , כי הלא ברור לכל דכפין שהבטחון לא יגבר כאשר יעזבו את הרצועה בעזה, נהפוך הוא...זה רק עניין הומני טהור, להראות לאותו חלק מבני העם שאכאבם הוא כאבנו, כי אין אנו רוצים שאת השנוא עלינו יעשו לחברינו... ואם זה לא מקודש , אז מה כן כבוד הרב?....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הימור
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
28/03/05 07:38
|
אני מהמר על 500 שקל שהרב יורה להצביע בעד מישאל עם בנושא ההיתנטקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
משאל עם
אלי קהילה,
ראש לציון,
28/03/05 07:21
|
כעת יש וכוח לגבי משאל עם בקשר היתנתוק אולי שהממשלה תקח סמכות החלטית ולא ישגעו את האדמ הפשוט המון אנשים לא מודעים לדבר חשוב בעצם התניתוק יוצרים קן גבול מוכר וידיע להכרה בין לאומית אלי קהילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
time to break the Likud
Hans,
28/03/05 06:53
|
the last historic mission for Sharon,Peres,Sarid and Lapid is to unite the normal people of Israel into one party including some of the Arab parties. sad,sad that Shas is what it is and people like Ishai dictate to the government how to rule. mark my words:the US will be very upset if Israel does not disengage from Gaza and does not dismantle settlements in the west bank. Israel can pay dearly for all this.as a jew I am very worried and concerned.the whole world will be against Israel and may lead to a very severe deterioration in the world relations with Israel.remember,you are totaly dependent on the US and stop playing games.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
One more US ambassador
explains how,
Bush feels,
28/03/05 08:54
|
There are lots of them lately - from Belin, Peres, Sharon & Co. Down to the friends of Arafat-Abu-Mazen from Ha'aretz, Ma'ariv and American frustrated friends of Kerry. Everyone on the Left explains to stupid Jews how Bush and the US really should feel about them. Does Bush himself know about his own feelings? Probably not - he does not have time for Ha'aretz-educated psychoanalysts. What a loss for him - you tell him, Hans
הגב לתגובה זו
|
|
 |
just remember the
Hans,
usa,
28/03/05 09:44
|
reassesment of the bilateral relations between the US and Israel in 1975. and sorry,I forgot that you are smart and very proud jew
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I suppose you are the
Hans,
usa,
28/03/05 09:40
|
|
 |
do you remember the
Hans,
28/03/05 09:36
|
reassesment of the bilateral relations between Israel and the US in the days of Rabin. let me remind you:in 1975 the US was trying to implement the 1st disengagement plan with egypt in Sinai.Israel tried to avoid it.it did not take much for the US to force Israel to do exactly what it was asked to do and the rest of the story unfortunately is known:when you are totaly dependened on America you do exactly what the US commands you to do . are you really naive to believe that Israel wanted to give up Sinai,unfortunately,all the problems started from that time.the world,ie,the US made us small and totaly dependened on their financial and military support. it is not Bush my friend,it is the people in the state department and around him that count.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
רק בלי ש''ס, עלאק
יפת,
28/03/05 06:53
|
''...בסוף כל משפט שאתם אומרים בעברית, יושב ערבי עם נרגילה'', וגם שכח המשורר הקסום להוסיף, יושב גם הרב עובדיה.
ערבים וחרדים, רבותי, הם כח גדול וגדל בפוליטיקה ישראלית שלעולם לא נצליח באמת לגבור עליו. וכדאי שנתחיל כבר להבין שאנחנו צריכים ללמוד היטב איך הם חיים ואיך אנחנו יכולים לחיות איתם. ''רק לא ש''ס'' , ללא שום ספק, היא קריאה של נבערים אטומים שלא מבינים מהחיים שלהם, והם פחות או יותר ברמה של ''קומץ'' של אוהדי בית''ר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
SHARON=KISALON
OMRI,
28/03/05 06:25
|
|
 |
19.
שרון, שלומיאל וגם שלימזל
דניאל,
איש חמודות,
28/03/05 05:41
|
להזכירכם, השלומיאל הוא זה ששופך את הקפה על מכנסי השלימזל.
עכשיו מסבירים מלמדי הזכות על שרון, שהוא רצה, כביכול, לפייס את האמריקאים בנסיגה מעזה, על מנת שיעזבו אותנו לנפשנו ביהודה ושומרון. והנה מדברי השגריר קרצר ומזכירת המדינה קונדוליסה מתברר, שלא זו בלבד שהאמריקאים אינם ''משתפים פעולה'' , אלא שהם אומרים ''אדרבה, כיון שהוכחתם שאפשר לסגת, עכשיו בבקשה להמשיך בנסיגות נוספות עד גבולות 49'' ויש אומרים “עד גבולות החלוקה” ואין הם מוציאים מכלל זה את ירושליים וזכות השיבה. כלומר, גם אם לא נגרוס ש''עומק העקירה כעומק החקירה'', שהסתבכות שבט שרון בפלילים גרמה לו להפוך את עורו, מתברר היום שהפופו-פוליטיקה של שרון היתה חסרת בסיס ומוטעית מיסודה.
שרון השלומיאל והשלימזל ירה לעצמו ולכולנו ברגל. עוד כשהיה בצבא, אמר לו איש חכם אחד ונבון מאין כמוהו, שכוחו לא יהיה בפוליטיקה (שאלו את שרון על כך) חבל מאד שהוא בזבז את כל הקרדיט שהיה לו כאיש צבא. .אני מסתכל על תמונתו של שרון בעיתון, אי אפשר להכחיש שבחמש השנים האחרונות האיש הזדקן ב20 שנה. אני בטוח שהלחצים מבית ומחוץ הורסים אותו. לטובתו ולטובתנו כדאי מאד שיפרוש עכשיו. אולי נוכל למזער את הנזק. כל רגע נוסף ששרון ליד ההגה הפוליטי, מדרדר אותו ואותנו לתהומות בל ישוערו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא יכול לקצר
סקסולוג,
28/03/05 10:02
|
|
 |
18.
משה הוחלף ביהושע ושרון ב ביבי
בן בגבג,
28/03/05 05:25
|
זה דרכו של העולם ,הצעירים מקבלים מהזקנים. שרון ,תהיה בריא וחזק בחוה שלך ,אבל הגיע זמן לשינוי השיטה הדיקטטורית שלך. אתה לא מרשה להפגין ,ולא מרשה משאל עם ,ולא מסכים עם תוצאות הבחירות בליכוד, אז העם מאס בך, ורצוי שתלך, כי אחרת תעוף כמו ברק.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ''צודק''
מ,
28/03/05 10:09
|
נבחר את מרזל לראש הממשלה ואז לא תהיה דקטטורה בישראל, כי לא תשאר.......... ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
העיקר שהממשלה תיפול.
ל"ת
יעקב,
28/03/05 05:06
|
|
 |
16.
מישאל העם הוא על גירוש יהודים
גמליאלי,
המרכז,
28/03/05 04:25
|
אני בעד מישאל עם שכן תוצאותיו יתנו לנו תשובה חד משמעית, בלי משחק מלים, אם העם בעד גירוש יהודים מארץ ישראל אם לאו. בקלפי כל אחד יצטרך לעשות חשבון נפש איזה שלום, איזה ביטחון, או איזה הסכמה יש כאן עם אויב שלא מפגין עדיין שינויים של ממש מצידו. הצד המוסרי והתקני שבמישאל העם מחייב את שרון עצמו שסטה ממצע מפלגתו והלך נגד החלטותיה. חבר/ ערק למפלגות השמאל ואימץ את תכניתם, אף ביתר קיצוניות. יואיל נא לקום אל מול פני האומה וישכנע אותה שאכן הסטיה מוצדקת וגירוש יהודים המתגוררים בארץ ישראל מחוייבת המציאות. במישאל עם קשה לעשות קומבינות, לקנות תומכים בנתחי שלטון ותקציבים ולאיים על מתנגדים, או גם לגייס כספים מפוקפקים,כפי שנהגו שרון, בניו ושות' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משאל =אסון
מישהו,
28/03/05 13:52
|
אני משוכנה כי ביום יומיים של משאל עם יהיה פיגוע ומה אז?! עתידה של המדינה יכבה על פי פיגוע אחד ?!
המשאל יגרום לקרא בעם ! מה שהוא עשה לליכוד
אף אחד מן הציבור הפשוט אינו בקיע ו יודע מה הן התמורות ו מה הולך בשטח אז למה לדבר
לא, תשכח מה הבדיחה על ''יפי הנפש'' כודם כל אני כמו רוב האנשים ש מסכימים איתי הם לטובת עם יהודי בריא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה על 7
גמליאלי,
המרכז,
28/03/05 11:08
|
תגובתך היא קלישאה לתמימים. כל מה שאמר שרון הוא על ויתור מכאיבים והלך לו בראש הליכוד על עמדותיו ובוחריו וערק לזרועות השמאל. למה לא לעמוד מול פני האומה בנושא כה מהותי של גירוש יהודים בידי יהודים? ולמה הוא יזם את המפקד על ההתנתקות ואח''כ ערק גם ממנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשאל היה בבחירות לפני שנתיים
ל"ת
מ.,
28/03/05 10:03
|
|
 |
15.
העם חצוי , חייבים משאל עם!
משה מ,,,,
בת ים,
28/03/05 04:02
|
|
 |
תסתכל...
מישהו,
28/03/05 13:45
|
הכנסת שהיא אוד גוף מסודר קיבלה את זכות ההצבע על משאל עם ו ?! ה אם זה מוביל ל איחוד הכנסת או למלחמת אחים פנימית ? אפילו ליכות התפרק ל גושים זה מה שאתה רוצה בעם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקצבת כספים תמורת הצבעה
ראש בטטה,
28/03/05 05:05
|
טומי לפיד וחבריו משנוי ועוד כמה ח''כ ערבים יקבלו תמורת הצבעתם בכנסת נגד משאל העם מאות מיליונים של שקלים כדי לקדם צרכים פוליטיים שלהם! אין מספיק כסף לעזרה לנזקקים ! לשרון הזקוק לתמיכת הנ''ל יש מספיק תקציב לשם כך. הפילו אותו לכו לבחירות חדשות התוצאה תהיה תשובת הבוחרים לשאלת משאל העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
SHAS CAN TOPPLE SHARON !!!!!
ran,
28/03/05 03:46
|
Sharon and LAPID can soon lose out if Shas votes for a referendum !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ש''ס זה שו''ס עובדיה הוא הבוס
ל"ת
באנה בראש,
28/03/05 02:52
|
|
 |
12.
הרב עובדיה אוהב את ביבי חביבי
בן בגבג,
28/03/05 02:50
|
ולכן הרב יחליט להצביע בעד המשאל והעבודה תהיה בחוץ ושס תוכל להכנס לממשלה וליהודים היתה אורה ושמחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מי הם המושחתים?
ארי,
28/03/05 02:26
|
אנח בטוח שאם המשאל יעבור בכנסת יגיד ביבי שהוא הפיל את שרון אע''פ שהוא היה זה שעשה את פשרה ונתן להתקציב לעבור את ועידת הכספים לכתחילה ... אז הוא וכל תומכיו ותומכי משאל עם עשו את הבעיה ועכשיו בוכים לש''ס ... ואחר יגידו שהם עשו את הכל .... מווושחתים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
עובדיה יוסף על הקטן שלי
ל"ת
אורן,
28/03/05 00:55
|
|
 |
אורן החיים והמות ביד הלשון...
המכשף,
28/03/05 03:02
|
אסור חביבי לאמר כך על מורנו ורבנו .בתנ'ך ישנו סיפור על ילדים שלעגו לצדיק, ואמרו לו ''עלה קרח'' ומה שקרה להם ,תקרא שם ותצטער מאד... רצוי שתבקש כאן סליחה מהרב המכובד , וכי כך היית אומר להבדיל לכומר? בקש סליחה עוד היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שנשתדל לא נצליח להגיע לרמת
גיא,
28/03/05 11:50
|
|
 |
למה לבקש סליחה ?
באנה בראש,
28/03/05 05:08
|
הוא לא התכוון לזה כך, הוא התכוון... בעצם תשאל את אלי ישי הוא גדול בלפרש את הרב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מאוד היתי רוצה משאל העם על :
דוד,
נתניה,
28/03/05 00:22
|
מי החמור בפוליטיקה ישראלית, מי השקרן בממשלת ישראל, מי האנלפבת בכנסת ישראל וסגנו, מי הכי מושחת במדינה, ועוד......., ומתי כל האלה לא יהיו בעמדת השלטון ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ביבי תשתה הרבה מים אתה מזיע!
יגאל כהן,
רחובות,
28/03/05 00:07
|
אתה יודע שפוטשים גורמים לך להזעת יתר. אתה יכול להפגע מאבוד נוזלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כהן , שוב הרחת בנזין ?
ל"ת
בר ששת,
סניף רחובות,
28/03/05 08:30
|
|
 |
ברששת,ביבי ייקר את הבנזין !!
יגאל כהן,
רחובות,
28/03/05 09:21
|
הלואי שהאוטו שלי היה יכול להריח קצת בנזין. ביבי הרס את המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה אתה עושה ? דבק מגע ?
בר ששת,
סניף רחובות,
28/03/05 09:47
|
|
 |
לא משנה איזה נושא - אתה רואה
גדי,
מרכז,
28/03/05 06:53
|
|
 |
זה לא יהיה אסון גדול
ל"ת
באנה בראש,
28/03/05 03:23
|
|
 |
הורגלנו שהלכוד מעלילנים בעד/ר
יש/י ח''כ/ם,
שלא ב-רש/תם,
28/03/05 12:44
|
|
 |
10לא במשמעת סיעתית.ומלינים על
ל"ת
אחרים?!=בושה=,
מח''ל/ת שלטון,
28/03/05 11:27
|
|
 |
36במשמעת שרון.הכל הצגה:יעני...
ל"ת
פשוט שנוי כיוון,
כבר לא אלטר'',
29/03/05 08:30
|
|
 |
7.
Ayatoolah
s,
27/03/05 23:48
|
I care much more what the Iranian Ayatoolahs decide than this Ayatoolah.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
IRAN???
R.K.,
Montreal,
27/03/05 23:48
|
Did Israel become Iran??/
Are we living by the rules of the Ayatollahs???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
גם הסטודנטים לא שותקים
חשוב,
27/03/05 23:46
|
הפגנת סטודנטים כנגד תוכנית ההתנתקות והטעות ההיסטורית ביום ראשון א' ניסן 10.4 בשעה 18:30 בתל אביב. תפיצו לחברים ותגיעו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
השמאל הסהרורי וחבר מרעיו
ישראל גיא,
27/03/05 23:25
|
השמאל הסהרורי וחבר מרעיו מצבא האייטולה עם השמלה חברו יחד להתגרות בעולם כולו. מטורפים, לכו ללמוד הם חושבים שאפשר לסבן את האמריקאים לאורך זמן ו הם טועים ובגדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
Sharon-Trojan horse of Peres
ל"ת
Echad Haam,
27/03/05 23:23
|
|
 |
2.
הדבר שהכי מעצבן את שרון
Debka,
27/03/05 23:17
|
בבקשה, אומר מר נתניהו, 290 מיליון לחרדים, 150 מיליון לתרופות, 700 מיליון לשינוי, זה מיליארד מאה וארבעים מיליון ₪. אתה מר שרון, תגיד מאיפה לוקחים זאת? לי אין! אולי מ-7 המיליארד המיועדים לממון ההתנתקות?
זה הדבר שהכי מעצבן את שרון. בשביל זה הוא צריך שר אוצר, אם זו תשובתו?
זו היא הסיבה מדוע שרון משתלח בנתניהו בישיבת הממשלה ומאשים אותו בהדלפת מסמך קרצר, ומודיע בדרמטיות, כי מישהו מנסה להפיל את הממשלה ולקלקל את היחסים עם ארצות הברית, כאשר למעשה הוא יודע, כי המסמך הודלף על ידי האמריקנים כהכנה לקראת פגישתו עם הנשיא בוש בקרופורד ב-12 באפריל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ממשלת גנב הקולות השמאלני חייבת
דרור,
רמת גן,
27/03/05 23:13
|
ליפול. אין לה זכות קיום מוסרית. שרון מוביל אותנו ביודעין לשפיכות דמים.
הגב לתגובה זו
|
|