 |
37.
מקור הסמכות
אבי משפת הים,
29/03/05 07:42
|
בסופו של דבר הכל מתמצת בשאלה הבסיסית ''מהו מקור הסמכות''. לטעמם של המתנחלים ולטעמו של אפי איתם מקור הסמכות הוא צו אלוהי. ההיסטוריה היהודית והתאולוגיה שלה מלאות באין ספור ויכוחים עם בוראו של העולם על צדק מול גזרה אלוהית. החל מהוויכוח המפורסם של אברהם אבינו בסיפור על סדום. אדם דתי אין לו ברירה אלא לקבל את דין מלכות שמים. איוב לא מתווכח עם האלוהים ומקבל את הדין, גם כאשר האסונות אותם ממית עליו הם קשים ואכזריים מכל. הכנסת אמרה את דברה, אפשר להמשיך את הויכוח גם לאחר מכן, אך כשם שאדם דתי יכול למשיך את הויכוח עם אלוהים תוך כדי קבלת המרות, כך במדינה עם דמוקרטיה חילונית אפשר להמשיך את הויכוח אבל חייבים לציית לריבון שהוא במקרה שלנו הכנסת. כשם שלא מאימים על האלוהים שנצא למלחמה מולו במקרה שההחלטה שלו לא לרוחנו, כך לא מאימים על הכנסת במלחמה. שיהיה ברור האיום ''במלחמת אחים'', זאת קריאה למלחמת אזרחים וזה איום ישיר על מקור הסמכות הראשי בכל מדינה דמוקרטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אם זה לא היה עצוב אז מצחיק
יפה נפש גאה,
29/03/05 06:01
|
כמה שהמשפט הזה מלא בסתירות פנימיות איתם, הכנסת הצביע נגד העם זה להגיד כמו העם הורס את הדמוקרטיה בהחלטותיו הדמוקרטיות. מצד שני כנראה שאין באמת סתירה במשפט הזה כיוון שאתה באמת מאמין שהדמוקרטיה היא לא מטרה אלא רק אמצעי להגשמת תורתך הגזענית, הבעייה שלך ושל כמוך זה שאתם הורדתם את הדת לזנות ואתם משתמשים בה כרצונכם להצדיק את דעתכם החילונית לגמרי. מה לעשות חברים אם בעינכם האדמה היא קדושה אז אתם עובדי אלילים מהסוג הזול והרגיל ביותר שיש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנפש שלך גאה?
אסתיה,
ירושלם,
29/03/05 14:27
|
הנפש היא היבט אלהי ואם הנפש שלך גאה אז הנפש שלך אבדה והגאוה קיימת באגו. כמובן משפחתך כנראה לא חוותה את ההתעללות והרציחות שבגלות ובגולה אחרת אולי - רק אולי - לא היית ממהרת להתייחס לאדמה שלנו בכזה זלזול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאסתיה קרבן הקנאות
יפה נפש יהוה,
29/03/05 15:41
|
של עצמך.מאיפה באה לך המחשבה (אני יודע שזה רפלקס ימני דתי) שמי שלא חושב כמוך לא נמצא באותה סירה.בשואה נרצחו מיליונים ובין צאציהם יש מן הסתם כמה שמאלנים.גם בפיגועים נהרגו שמאלנים. אל תצדיקי את בהמותך בקורבנותך. ונו,אם האלוהים שלך קיים,איפה הוא היה בשואה ואיפה יהיה בהתנתקות? אולי הוא ישנו אבל הוא לא שלך? קידוש האדמה זה בכלל עבודת אלילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ממש לדבר עם פלסטיק!
אסתיה,
ירושלם,
31/03/05 20:05
|
אם היית קורא את מה שכתבתי אולי היה עם מי לדבר אך כנראה כל מה שיש לך להגיד זה רק נגד ובשביל זה אסור לקרוא את דברי האחרים. הבורא היה בשואה בדיוק כמו בכל מקום - בהכל כי כל הבריאה בתוכו והרשות נתונה. היהדות האירופאית השחורה זמנה לעצמה את הרציחות האלו כמו בזמן הפוגרומים והלאה וגם כיום כל לבושי השחור יכולים להגיד שהמשיח יבוא אך ממש כפי שאתה לובש שחור ומגיב בקיצוניות מוחלטת לכל דבר כך גם האחרים ואלו התגובות הנמשכות. אלו הדברים שמושכים גם לחיי ההוה ולכן אם כמו שהאדמה - הטבע - של ארצנו צבעוני היו כולם לוקחים את הצבעוני שבהם (הגמיש והחי) במקום השחור שלהם ושל מה שהם לובשים או מצמידים לעצמם, הרי שאולי היה מי שיקשיב ומי שיהיה בתחום השירות ולא יזלזל בעם. רג גע רגע, אם במקרה חזרת לכאן נא לקרוא, לעכל ואולי להבין כי לא עובדים אדמה אלא מקדשים את השורשים שלנו - את ארץ ישראל, המקום היחיד של עם ישראל ועבור עם ישראל בכמעט 6000 שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן,הורדתם את הדת לזנות
היהודי המעופף,
29/03/05 11:15
|
קודם כל בזה שהפכתם את המושג 'יפה נפש' לגנאי. 'יפה נפש' זה מהות היהדות ולא פושע מלחמה כמו אפי איתם (תבדקו בתיקיי מצ'ח מהאינתיפדה הראשונה). הפרשנות החומרית והגזענית שלכם לדת היא עבודת אלילים לשמה ולא סתם יוצאים מקרבכם ברוכים ויגאלים וקוזאקים מיצהר ושאר מוטציות.אתם הפנים המכוערות והצדקניות שלנו ופוייה לכם,צדיקים בע''מ .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פושעים ורוצחים יש עם /בלי כיפה
תגובה,
31/03/05 20:06
|
|
 |
35.
תשובה לתם מ 23
Avi Ecuador,
29/03/05 04:50
|
הדת היהודית אומרת נעשה ונשמע! לא נשמע ואחר כך נעשה. דרך אגב גם כת דת עגל הזהב מהשמאל להבדיל אלף אלפי הבדלות אימצה גישה זאת. הם עובדים את עגל הזהב הפלסטיני שקוראים לו ''שלום'', מקריבים קורבנות אדם למענו, בונים חברת רשע, הערבים מקבלים בתולות ומדינה על חשבונם, בונים חברת אנרכיה וממליכים עליהם מלך, אפילו מענישים את הנרצחים ויוציאו אותם מקיברם ולא רוצים אפילו לשמוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
שאלה למתנחלים ושות'
J.R.,
29/03/05 01:31
|
אם אכן תפונו מעזה, למרות שאתם אומרים שהקב''ה (שאתם כידוע דובריו ובקשר ישיר אתו) מתנגד, האם זו תהיה ההוכחה שהקב''ה כן רצה שיהיה פינוי? איך אפשר להסביר זאת אחרת? הרי הקב''ה יכול לעשות הכל. איך לא עשה שלא יהיה פינוי, שלא יהיה תקציב, שכן יהיה משאל עם? אולי הקב''ה לא אתכם? אולי הקב''ה לא מתעניין בכם בכלל? אולי אין לכם קב''ה ובמקום זה אתם צריכים קב''ן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Reply to Mr. J.R. the Theosoph
Michael,
Archangel,
29/03/05 08:14
|
Dear J.R.! You ask many interesing questions. Currently our office has other things to do, yet be sure, the answers are coming. I cannot guarantee that you would like these answers, though. A hint for you: some good guys may have a lot of troubles, while some bad guys may have a lot of fun, for a time being. And then... It's like with credit cards, you know. I am happy to inform you that your personal credit program in our department has been initiated. Have fun. Sinserely yours, Michael
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הכרזת מלחמה של הציונות ביהדות!
פנחס זה אליהו,
ימות המשיח,
29/03/05 01:21
|
אין מה להסתיר יותר - נפתחה מלחמה גלוי'ה בין הציונות החילונית והסמאלנית לבין היהדות האמונית והימנית. ובמלחמה זו בוודאי שסופם של הנאמנים לקב''ה לתורתו ולעמו ל-נ-צ-ח. שנאמר ''נצח ישראל לא ישקר ולא ינחם כי לא אדם הוא להינחם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלמלא זה היה שטות היית מסוכן
ל"ת
אסתיה,
ירושלם,
29/03/05 14:24
|
|
 |
התלהמות
דתי וציוני,
29/03/05 09:57
|
לא צריך להתלהם יתר על המדה. גם בשיא כעסך זכור תמיד על מה חרב הבית השני. שומרי תורה ומצות לא חסרו שם. אהבת חנם סבלנות וסובלנות חסרו שם... ואל תאמר היום המצב שונה. שום..שום..שום דבר לא שונה, ממש שום דבר, כולל הענין שאנשים לא למדו דבר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
צביעות של הימין
אופיר,
28/03/05 23:08
|
כאשר ההחלטות משחקות לטובת הימין. אז הדמוקראטיה חוגגת. כאשר ההחלטות לא מתקבלות כפי שהימין רוצה אז הדמוקראטיה קורסת. יש דקטטורה וכו'. צביעות לשמה. כך נוהג ונהג הימין בכל משטר שהוא בכל מדינה שהיא. זה מזכיר לי מעט את המפלגה הנאצית הימנית בגרמניה של שנות השלושים.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
בלא קשר לצד פוליטי כלשהו
אסתיה,
ירושלם,
28/03/05 20:24
|
ההחלטה נגד משאל עם מראה את אין-אונות של האזרחים ואת הזלזול המוחלט של מערכת פוליטית שאיננה מתקיימת לתת שרות לאזרחים אלא קיימת כדי לגדל כרס ולקבל פנסיה מופקעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומעז ייצא מתוק !
אלי,
פ''ת,
28/03/05 20:50
|
במקום לנצח במשאל עם ברוב זעום של אחוזים בודדים, נראה עכשיו איך הכל מידרדר במדינה, לצערי, ואז כולם יבינו, כולם ! השאלה היא רק : כמה נשלם עד אז, וכמה זמן זה ייקח ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הצבעה נגד העם
א. השרוני,
28/03/05 20:01
|
בס''ד מי קבע מי מדבר בשם העם.מיעוט מבוטל שהוקע ע''י מפלגתו בגלל הקיצוניות שאיכלה כל חלקה טובה של הציונות הדתית השפויה מבית מדרשו של הרב קוק זצ''ל.האם משתמע ממועצת ישע שהם מתכוננים למלחמת אחים ?ולח''כי העבודה לא בטוח שמצביעי הליכוד זקוקים דווקא לחברים כמותכם.והמכיל העת ההיא.... .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
בדם ואש יהודה נפלה בדם ואש
ל"ת
יהודה תקום,
28/03/05 19:56
|
|
 |
28.
עכשיו ניראה
יהודי מודאג,
28/03/05 19:53
|
אדוני ראש הממשלה. כבולדוזר אמיתי,הצלחת למרות ההתנגדות האמיתית בתוך העם, וחברי המרכז שלך, לדחוף לראש ההר, תוך כדי רמיסת לא מעט מכללי הדמוקרטיה, את כדור השלג הזה שניקרא בפיך ''התנתקות חד פעמית''. אשר לשם כך גייסת אויבים כ''אוהבים''. ונותרו לך ''רק'' שתי בעיות, ''קטנות'' האחת,ביצועה של ההתנקות. והשניה איך ומה תעשה ביום שלמחרת. כי הרי אתה לא מתאר לך את כל ''אוהביך'' מהיום, שישבו בחיבוק ידיים, עת תאמר (באם זו כוונתך האמיתית), עד כאן. מה לדעתך תעשה כל מקהלת ''המיילילות'' (כמו בסרט ''זורבה היווני'') שהיום שרה לך שירי הלל, ארה''ב וגרוע יותר ''אירופה'' על מכלול ''אוהבינו'' שם. איך לדעתך יגיבו כשתהפוך, מנסוג, למתנגד. מאהוב, לשנוא. איזה פרשיות, יוציאו לך מהארון, ''האי היווני'', או שמה,שוב ''סברא ושתילה'' , או אפילו את היותך מפקדה של היהחידה 101. מה תעשה אז תתפטר, במקרה הטוב. או שמא תאלץ להמשיך לעשות את רצונם של ''אוהבינו'' וידידינו'' מבית ומבחוץ. ואני מאוד סקרן לדעת באם תפנה לכל אלו שהפנת להם גב בזמנים אלו ותבקש את עזרתם, כדי ''להציל את ארץ ישראל''. ולמרות שזה מאוד מעניין, הפחד שלי הוא שלבסוף, כן יתלו את השלט בנתב''ג. של ''האחרון שלא ישכח לכבות את האורות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מלחמת אחים?? חחחחחח...
אורן,
28/03/05 19:52
|
תפסיקו לבלבל את המח ולנסות להפחיד. אתם אחוז זעיר מהעם. אם אתם רוצים מלחמה אתם תובסו בדקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
תם ולא נשלם
ל"ת
נביא,
28/03/05 19:41
|
|
 |
25.
איתם ממתי אתה העם
ל"ת
אזרח,
28/03/05 19:25
|
|
 |
ואם שכמותך העם
Avi Ecuador,
28/03/05 19:47
|
|
 |
פושע המלחמה א.איתם
יפה נפש,
29/03/05 11:22
|
אינו הפנים של העם.הוא הפנים של ציבור עובדי האלילים ומקדשיי האדמה המכונה 'מתנחלים'.היהדות במיטבה הוציאה מקרבה את איינשטיין,מרכס,פרוייד,קפקא . גיבורי המלחמה שלנו הם תוצאה של נמיכות הרוח של העמדה הציונית הניצית,מקדשת הכח והאדמה.איתם בכלל הוא אפילו לא זה אלא מוטצייה עלובה,פשוט פושע מלחמה.מנהיגייכם מעידים עלייכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
תפסיקו לאיים עלינו במלחמת אחים
אבי מהגליל,
28/03/05 19:02
|
אם אתם לא תילחמו באחייכם אף אחד לא ילחם בכם,תלמדו לקבל מה שממשלות ישראל והכנסת מחליטות,מעניין שאתם נתפסים להחלטות מרכז הליכוד שמזמן הפך להיות הבדיחה הכי טובה בארץ,ואת החלטות הכנסת והממשלה אתם לא מקבלים,כי זה לא נוח לכם ,נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
שאלה לכולם, וביחוד לדתיים
תם,
28/03/05 18:51
|
התורה דמוקרטית?, אז למה לא נשפט לוט, כאשר שיגל את בנותיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מורה נבוכים
סעדיה,
ראש העין,
28/03/05 23:16
|
יש לך טעות . הדת היהודית, כמו כל דת אינה דמוקרטית . המסר בא מלמעלה ומונחת על העם . איש לא נשאל לדעתו בעת יציאת מצרים או בעת קבלת התורה . לגבי לוט - הוא כלל לא היה יהודי אז מה הבעיה ? שיהיה לו לבריאות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
זעם, איומים, התלהמות ושנאה
יאיר,
28/03/05 18:35
|
זאת דרך הימין, איומים שאם זה לא יהיה כפי שהם חושבים אז יהיה רע, זה מזכיר את סיפור העכברים שקוראים לקפטן הספינה להורות על הצורך לנטוש את הספינה כי יש חורים שדרכן נכנסים מים והיא עומדת לטבוע, שאל אותם הקפטן איך אתם יודעים אז הם אמרו זה אנחנו שעושים את החורים בספינה. הימין שור אתם מסוכנים אבל העיקר לעצמכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כך ורק כך
זיו ריצקין,
28/03/05 18:30
|
בעקבות התרסקותו המטאורית של חוק משאל העם ומיצוי כל האמצעים החוקיים לעצירת תכנית ההתנתקות, בואו ונבהיר כאן ועכשיו כמה דברים בסיסיים.
חוק קודם לצדק. יש לשאוף תמיד לשניהם אבל כאשר צריך להכריע בין שניהם , החוק קודם. החוק קודם כי חוק יש אחד, וצדק , יש הרבה. לכל אחד הצדק שלו. כל אחד והשקפתו ומצפונו ואמונותיו, כל אחד מגדיר לו מהו צדק. החוק הוא אובייקטיבי ומוחלט. ולכן, כדי למנוע אנרכיה, בה כל אחד שואף לצדק שלו, הגדרנו חוקים, אחידים, קבועים, המשתדלים לשקף את השקפתנו הממוצעת על צדק. יש לנו גם מנגנונים מסודרים לשינוי חוקים, במידה והשקפתנו הממוצעת על הצדק נעה לכיוון זה או אחר. לכן, לכל המיתממים וטוענים שמחאותיהם לגיטימיות , אפשר לסכם ברשימה אחת מה מותר לאזרח שלא מסכים עם מדיניות ממשלתו לעשות- - לא להצביע לאותה ממשלה בבחירות הבאות - לא להצביע בכלל בבחירות הבאות - לפנות בכתב ללשכות הח''כים ולנסות לשכנע אותם להפיל את הממשלה. - לנסות ולהבחר לכנסת ואז לפנות ישירות לח''כים במסדרונות ולנסות לשכנע אותם - להביע את עמדתך בעיתון, ברדיו, בטלוויזיה ובכל אמצעי תקשורת חוקי אחר - לתלות שלטי תעמולה במקומות ובאופן המותרים בחוק בלבד - להביע את דעתך בע''פ או בכתב בפני כל אחד, בלי לעבור על חוק ההסתה - להפגין. וכך, ורק כך , מפגינים בצורה חוקית ולגיטימית – 1- מבקשים אישור מהמשטרה 2- מקבלים אישור מהמשטרה 3- מארגנים ומבצעים את ההפגנה ללא שום חריגה מהתנאים המצויינים באישור שהתקבל מהמשטרה. 4- מארגנים ומבצעים את ההפגנה ללא שום חריגה מהתנאים המצויינים באישור שהתקבל מהמשטרה. 5- מארגנים ומבצעים את ההפגנה ללא שום חריגה מהתנאים המצויינים באישור שהתקבל מהמשטרה.
- לבקש מהמפקד לא להשתתף בפעילות מסוימת. לבקש. - לעזוב את המדינה.
כל השאר, לא לגיטימי, לא חוקי, ועל העבריין להענש כחוק.
ועוד משהו, לכל הטוענים להתנגדות פאסיבית–
- לשלב ידיים בכח עם עוד אנשים זו פעולה אקטיבית. - להגיע ברגל או ברכב למקום שאיננו מקום מגוריך, זו פעולה אקטיבית. - לכבול את עצמך בשלשלאות לבטונדה, זו פעולה אקטיבית. - לערום בולי עץ בכביש הכניסה לישוב, זו פעולה אקטיבית. - לצעוק 'נאצי' , לסטור, לנשוך, לבעוט, להשליך אבן – הכל אקטיבי.
עליי אתם לא עובדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לזיו: נאה דרשת אבל אני חושש
Avi Ecuador,
29/03/05 01:27
|
שקהל היעד שלך (דתיים+מתנחלים) לא מסוגל להבין על מה אתה מדבר. כהוכחה לכך ראה את תגובתו של ה''יהודי''. כך ששיכנעת רק את המשוכנעים. האחרים יבינו רק את הנבוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושכחת למסור ד''ש מאדוואדו
Avi Ecuador,
29/03/05 04:02
|
|
 |
תמים שכמותך. או יותר גרוע.
יהודי,
28/03/05 20:06
|
אתה מדבר כאילו מדובר בעוד חוק חניה,או איזה חוק עזר עירוני אחר. באם לא הבנתה עד עכשיו. את החוקים מחוקקים בני אדם בעלי נטיות לב. אישיות ופוליטיות. ואל נא בבקשה ממך אל תטיף לנו מוסר על איך לשמור חוק. כי העם הזה למוד הסבל ורדיפות מאז גורשו אבותיו מארצו החוקית. מכיר ויודע בדיוק מה ואיך יכולים לעולל לו בעזרת ''חוקים''. שנחקקו ע''י בני אדם. ואני בטוח שתסלח לי באם אזכיר לך. שאירופה ה ''מתורבתת'' חוקקה לא מעט ''חוקים''. שכמעט גרמו לכך שהיום בוודאי, לא היתה יכול לכתוב את דברך, ה ''דמוקראטים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו נו, תהיה רציני
זיו ריצקין,
29/03/05 00:17
|
לא בחוקי חנייה חשוב להקפיד אלא דןןקא בחוקים הבעייתיים והשנויים. בשמירה עליהם נבחנת אזרחותו הטובה ויושרו של האדם. כשעליתם על סבסטיה לא איימתי לשבש את המדינה. וגם שמרתי על חבריך לא פעם. אני כן אטיף לך איך לשמור חוק כי אתה מאיים בהפרתו הבוטה וחבריך כבר רמסו אותו בחוצפה. ממשלות זרות שחוקקו חוקים הן הבעיה של שנינו , אבל פה מדובר בממשלת ישראל הניבחרת ע''י עם ישראל במדינת ישראל היא מדינת היהודים היחידה. אין לך רשות או סמכות חזקה מזו בעולם המחויבת לתרבות ישראל וליהדות. לאן תלך אם תפיל אותה, מי ישמור עליך ועל קיברי קדושיך? המשך קיומה של מדינת ישראל הוא ערובה להצלת תרבות ישראל. כדי לשמור על קיומה יש להקפיד על החוקים שקבענו, כולנו, בהתחלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתחמק מהעיקר.
יהודי,
29/03/05 12:00
|
א.לא שומרים על מדינה וחוזקה, בנתינת נשק לאויביה, ואדמות ארץ ישראל הן חלק מהנשק של האויב הערבי. ב.חוקים שיש בהם דעות חלוקות, ובמיוחד במצב הנדיר הז כמו של ישראל, מעורב בו יותר מחשד סביר, שהחלת החוק לא תמיד הולכת עם טובת הכלל. ג. תפסיק לנופף עם שירותך בצבא אינך יחד סגולה, בעניין הזה. ולסיום אילו חשבו אלו שהתישבו בכל פינה מאצבע הגליל המוקפת, ועד לנגב השומם,כמוך. אז אולי היום היו מדברים על החזרת,יפו,עכו, ושיך מוניס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כך ורק כך
אריה,
התנחלות מרכז,
28/03/05 18:59
|
ועכשיו לחוק ההתנתקות מערביינו ומערביי יו''ש וחבל''עז. יחי העם היהודי בוז לעם הישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדרבא
זיו ריצקין,
28/03/05 19:19
|
תעביר חוק כזה בכנסת, ואני מבטיח לא לסרב פקודה ולא להשכב עם תינוקי מול הבולדוזרים. נו ! בבקשה, גש תעביר את כל החוקים שדיברת עליהם, ואז תוכל לבקש לבצעם הלכה למעשה. ולא שנייה אחת לפני זה!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה כתבת- שווה לקרוא ולהפנים!
ל"ת
זהר,
28/03/05 18:49
|
|
 |
20.
11 חכ''ים בגדו בגדו בליכוד
נזרוק אותכם,
28/03/05 18:28
|
עם הדיקטטור שרון,גבריאלי רוני בר-און,עמרי שרון,אלי אפללו,אהוד אולמרט,מאיר שיטרית,ציפי ליבני,אדרי,ענבל,רוחמה אברהם זאב בוים,יום הדין יגיע בבחירות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Amen!
ל"ת
Avner,
NY,
28/03/05 22:34
|
|
 |
19.
הגיע הזמן שהמתנחלים יבינו
אזרח,
ישראל השפויה,
28/03/05 18:18
|
העם סוף סוף הבין שההתנחלויות הם עול שעולה הון בדם ובדמים והגיע הזמן להשתחרר מהם ולהתחיל להשקיע את המשאבים המבוזבזים במקום שהם באמת נחוצים ולא בתחזוקת אימפרית הרשע המאורגן בשטחים
אפילו אבירי ההתנחלויות בשטחים כבר מתחילים להבין את גודל הטעות ובמהלך אירוני של הגורל הם אלו אשר עליהם מוטל המהלך ההיסטורי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגד, אתה לא חושב שאתה מיושן?
ארכאיות!,
28/03/05 18:31
|
אתה יודע כמה ולמי עלתה בניית המושבים והקבוצים בארץ ישראל? אתה יודע כמה דם עולה לנו מדינת ישראל? אבל כל העלות הזו היא כאין וכאפס לעומת עלות השלמונים שמוכנה ממשלת זדון להעניק להורסי הישוב היהודי בארץ ישראל. על הכסף הזה איש אינו מתבכיין, מה שמוכיח את הידוע מכבר - זו שנאת ישראל ותו לא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתנחלויות- גיבנת בגב האומה
סיון,
28/03/05 18:59
|
לא תורמים לביטחון. לא תורמים לכלכלה. אין שם תעשיה. אין חקלאות. אחד מפרנס את השני ע''ח המדינה. גרים בוילות שממומנות מכספי המדינה ושערבים בנו אותן . ואת ''יצירת הפאר'' הזאת משווים לקיבוצים או למושבים ? תעופו לנו מהעיניים ובא לציון גואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיון, מותק, את התעמולה הזו את
קשה להתווכח עם,
אנטישמיות!,
28/03/05 19:23
|
יכולה למכור לבעלי IQ 40. זו כנראה גם הסיבה שהצליחו למכור לך את התעמולה הזו. אם את יודעת קרוא וכתוב, אז ניתן לך קרדיט ל-70 IQ, אך לא יותר! אם לא אכפת לך - הקבוצים חיו תמיד על חשבון המדינה, ועל כן הרשו לעצמם להמר בבורסה ואנו משלמים את המליארדים שהם הפסידו שם, על חשבוננו. תושבי יש''ע אינם עולים פרוטה אחת למדינה ותורמים היום יותר מכל גורם אחר לכלכלת המדינה. מה שמקבלים יישובי יש''ע זה מה שמקבלים כל הישובים בארץ, על פי חוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת סיון
דן,
28/03/05 20:29
|
תלמידי הישיבה בהתנחלויות אינם תורמים לכלכלה. הרבנים והמלמדים של תלמידי הישיבה והאולפנות , אינם תורמים לכלכלה . הגננות והמורות של ילדי הפקידים ועובדי המועצות אינן תורמות לכלכלה. משחקי ה-IQ והניתוחים הפסיכולוגיים בגרוש- לא לעניין ומראים את רמתו של המגיב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הפוליטיקאים אינם מייצגים את
מגדל בבל יתמוטט,
שוב!,
28/03/05 18:18
|
היהודים! משאל עם על בגידה, כן או לא, הוא לא רק מיותר, הוא לא לגיטימי ומרכיב במרד נגד אלוקי ישראל. הקב''ה מקיים את הבטחתו לעמו, והעם כל הזמן בועט, ואח''כ שואל - איפה אלוקים. גם אם רוב העם, שהוא שטוף מח, יצביע בעד מסירת המולדת ובעד הליכה כצאן לטבח, החלק בעל התודעה היהודית, וממילא בעל המוסר, הצדק והאמת, אינו מחוייב להחלטה כזו! להיפך, יש להילחם בה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שאלוהים רוצה.....
זהר,
28/03/05 19:02
|
|
 |
17.
לאנשי יש''ע
סבא מוטי חיפה,
28/03/05 18:10
|
הכנסת, נציגת העם אמרה את דברה, אננו רוצים מדינה דו לאומית ולכן ההנתקות תעבור והלוואי בשלום, אין עוררין שמדינת ישראל היא מדינה יהודית וזאת מתוך הכרה של האו''ם בזה, שובו אחים יש מקום לכולם אין לנו מה לחפש ברכוזים גדולים של פלסטינאים שמה לעשות וגם להם מותר לחיות ולהקים מדינה לאחר אסונם ב48, היו שלום. לגבי ארץ ישראל השלמה חכו לביאת המשיח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רציתי להגיב, אך חטפתי בחילה
אינך ראוי לפנות,
אליהם!,
28/03/05 19:25
|
|
 |
16.
עוכרי ישראל יזכרו לדראון עולם
פרחיה,
28/03/05 18:09
|
מאה אלף מפגינים שהימין מתכונן לשגר לרצועת עזה כדי לחבל בתוכנית ההתנתקות הם אויבי הדמוקרטיה. חמור מכך, אויבי האומה, שפניהם למלחמת אזרחים. שרון אינו לינקולן ואפילו לא בן גוריון, שהיו נחושים להשיב במלחמה על נסיון מרד, אך לא תיוותר לו כל ברירה אלא למנוע מרד מזוין ולחסל את ההתנגדות לפינוי, שעליו החליטה הכנסת, בכל הכוח הנדרש. אני איני רוצה מלחמת אזרחים. הימין הוא שקורא למרד, הוא שאינו מקבל את רצון הריבון ודורש שהרוב יכנע למיעוט. הדם היהודי שישפך יהיה באשמת ראשי ישע ורבניו. והמסורת היהודית תזכור אותם לדראון גם בעוד אלפיים שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי התחלת לדבר על עצמך בגוף
ל"ת
שלישי, רבים?,
28/03/05 18:33
|
|
 |
כל הפוסלת - במומה פוסלת ...
אברהם,
הרי יהודה,
28/03/05 18:21
|
|
 |
15.
''מנע את הסיכוי למנוע מלחמת
אחים.......'',
28/03/05 17:58
|
צהרים טובים לחברי מועצת רש''ע. אז מה? הלך הסיכוי האחרון למנוע את מלחמת האחים? חבל. כמה השתדלתם, כמה ניסיתם לכפות עלינו את הזיותיכם המשיחיות. ללא הועיל. רובה המכריע של הכנסת הצביע נגד. נגד. נגד. נגד. לא ליד. לא צמוד. לא גבולי. לא נתון בספק. ברוב מוחלט, מוחץ וברור. דתיים וחילונים. אנשי שמאל, מרכז וימין (לפחות החלק השפוי). אני מבין שעצוב לגלות שיש דמוקרטיה אחרת מלבד זו של מרכז הליכוד (אליו חדרתם במסווה של תומכים במצע של מרכז המפה - הטקטיקה הכל כך דמוקרטית של פייגלין ושות'). עצוב לגלות שלא ניתן היה לכופף את כל חברי הכנסת של הליכוד באיומים (דמוקרטיים, כמובן). עצוב לגלות שלא ניתן להלך איימים על רוב נבחרי העם שאינם מסכימים לדרככם. אז עכשיו אתם מתכוננים למלחמה? יפה. חישפו את מלא הנתעבות של האידיאולוגיה המניעה אותכם. הציגו את הבוז האמיתי והמוחלט שיש לכם למוסדות השלטונים ולרוב המכריע שמסתייג ממעשייכם ומדבריכם. ההפסד שלכם היום הוא רגע מתוק שיזכר עוד זמן רב כנקודת ציון בתהליך השיחרור של הדמוקרטיה הישראלית מהסיפוח הזוחל שלכם. השאלה הגדולה היא האם הגוף החולה של המדינה האזרחית מסוגל להתאושש ולהתגבר על שארית המחלה, או, כפי שאתם מודיעים בריש גלי, השנאה שלכם לישראל השפויה תביא להרס מוחלט של הגוף החברתי והפוליטי. כדרכם של קנאים אתם מוכנים להרוס הכול, לסכן את כולנו, את עתידנו ועתיד ילדינו בעוד אתם מתיימרים לייצג את עם ישראל לדורותיו. רבים כבר יודעים את זה ומעשייכם הנפשעים, אלו שנעשו ואלו שמן הסתם עוד יהיו, יגלו זאת גם לרבים אחרים. אתם רוצים מלחמה? בבקשה. ברגע שתתחילו אותה תגלו את משקלו האמיתי של הרוב ביחס למעמדה של קבוצה קטנה קיצונית ומופרעת שמנסה להוליך את המדינה לעבר פי פחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
שעור ''בדמוקרטיה''..חובה לקרוא!!
ישראלי,
ישראל,
28/03/05 17:49
|
ראשית,בכדי לעשות ''סדר''..אינני שמאלן בדעותי. ועכשיו השיעור: 1.כנסת ישראל היא הגוף שהינו מייצג את העם-נציגיו. 2.הכנסת מתוקף תפקידה רשאית להחליט על מהלכים מדיניים! 3.משאל עם יקבע אך ורק באם הכנסת איננה יכולה לקבל החלטה. 4.קביעת הכנסת היא קביעת העם=נציגיו. לכן,''מורדים'' למיניהם,נציגים שאינם שבעי רצון מהמהלכים..ישנה רק ברירה אחת...תנסו לשכנע ללכת לבחירות ו\או להפיל את הממשלה..והכל באופן דמוקרטי!! הצלחתם..יפה.ניכשלתם..שבו בשקט!! אזרח אשר יפר את ההחלטות ו\או את ביצוען...לכלא!!! מה לעשות?הרוב קובע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שעור ''בדמוקרטיה''...שבו בשקט!
ל"ת
אזרח ..לכלא!!!,
really nice!,
29/03/05 03:11
|
|
 |
חזרה לנשיא ושיחפש ממליצים מחדש
שמאלני דמוקרטי,
28/03/05 19:55
|
כיצד יתכן שאלו שהמליצו בפני הנשיא להטיל את הרכבת הממשלה על שרון לא תומכים בו יותר . הוא עושה מניפולציות בהמלצה וזורק את כל הממליצים והופך להיות האויב הגדול של הממליצים.
כפוי טובה!! שלפחות ילך לנשיא לאשרר מחדש את ההמלצה ונראה כמה יתמכו בו.
צריך לקבוע שאם ראש הממשלה מפנה עורף לאלו שהמליצו עליו בפני הנשיא שלפחות יחזיר את הנושא לנשיא ושיחפש ממליצים מחדש או שילך לבחירות ונראה אם יעבור את אחוז החסימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
יום גדול לדמוקרטיה ולחופש
אורן,
28/03/05 17:45
|
משאלי עם ארורים הם כלים שבעזרתם דיקטטורים מכשירים את מעשיהם. ברוך שפטרנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לחקור את מעשיו של אפי פיין!
צביה,
אפרת,
28/03/05 17:45
|
יש לחקור את מעשיו של אפי פיין ובמידת הצורך להעמידו לדין על מעשיו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
המדינה הזו אינה שלי!!
צפצפ,
28/03/05 17:41
|
הממשלה הזו אינה שלי. הבג''ץ אינו שלי. הצבא הז אינו שלי. בא לי להתנתק מהמדינה הזו ולהקים מדינה אחרת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכיף, אבל...
זיו ריצקין,
28/03/05 18:40
|
אין לי בעיה שתלכו להקים את מדינת יהודה בגבעות שלכם, אבל - כל מה שאני מוכן לתת לכם זה את חלקכם היחסי בתקציב, לא לפי יחסכם המיספרי, אלא לפי חלקכם היחסי בתשלום המיסים למדינת ישראל. חוץ מזה, כלום אל תבקשו מאיתנו נשק, תייצרו או תיקנו בעצמכם. אל תצפו לסיוע צבאי, תקימו צבא משלכם. אל תצפו לסיוע כלכלי, תכלכלו את עצמכם. אל תצפו מאיתנו לתמיכה בזירה הבינ''ל וגם לא בהצבעות באו''ם. אל תצפו מאיתנו לקבל פליטים ממכם במיקרה הצורך. אולי נירצה, אולי לא, זו לא חובתנו. אם תחתום על כל הסעיפים הנ''ל, תורשה לצאת בבירכת דרך צלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בא לי
שלום,
28/03/05 18:11
|
|
 |
דרך צלחה!
ל"ת
ביי ביי,
28/03/05 17:48
|
|
 |
10.
רוב העם זועם על המתנחלים !
ל"ת
יהודה,
28/03/05 17:39
|
|
 |
9.
יגאל סער , אלכ ראש הסיעה
רמות,
28/03/05 17:37
|
ראש הסיעה שחייב את ההגינות המינימלית לסיעה שתמכה ,רובה , בהתנתקות, מצביע נגד ההתנתקות ונלחם בכל כוחו לשמור על תפקידו וליצג חלק מן הסיעה. מגעיל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
העם הצביע נגד איתם!
ל"ת
אובי1,
28/03/05 17:28
|
|
 |
7.
הסרים ימשיכו ליהייות סרים.
חיים.,
מרחבים.,
28/03/05 17:25
|
אד שלא יבצו את המעלכים החשובים למדינת ישראל ובבחירות העם יחלית את שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קול מילע עמט!
ל"ת
נועך,
28/03/05 17:52
|
|
 |
6.
סתם סיפורים
ואדים,
תל אביב,
28/03/05 17:13
|
הימין חוזר שוב ושוב על המנטרות בדבר הדיקטטורה של שרון והדורסנות שלו . האמת היא שהוא לא יכול לאיים על אף חבר כנסת ( להיפיך - הם יכולים לאיים עליו ) . אדרבא ,גלו לנו מדוע ש''ס או אגודה לא תמכו במשאל . כיצד בדיוק איים שרון על חברי הליכוד שהצביעו נגד המשאל ?האם 72 חברי הכנסת שהצביעו נגד המשאל עשו זאת מפחד שרון ? בחייכם ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הכנסת נגד העם
ארקדי,
רמלה,
28/03/05 17:09
|
איתם צודק . יש לי עוד דוגמא לשערוריה . גם בנושא מס הכנסה הכנסת הצביעה נגד העם ( שלא מעונין במס הזה ) . זה ממש לא דמוקרטי , לא ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות. אל תתנשא על העם
רעמסס,
28/03/05 17:43
|
נדמה לך שהעם אידיוט? העם מבין את הצורך במיסים. אילו היה משאל עם על הצורך במס הכנסה - אין שום ספק שרוב גדול היה מצביע בעד.
יכולה להיות מחלוקת על גובה המס, חלוקת הנטל וחלוקת הכספים מן המיסים. על הנושאים האלה בדיוק דנים מצעי המפלגות ועל זה מתקיימות הבחירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אידיוט אבל ...
ארקדי,
רמלה,
28/03/05 23:07
|
ואני מוכן להמר ש 90 אחוז יהיו בעד ביטול המס ( אלה שיהיו נגד הביטול לא יטרחו לבוא ולהצביע ) . אז מה ? נבטל את מס הכנסה ? המס יוכרז כלא דמוקרטי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
זעקת הקוזק הנגזל
מיכאל,
28/03/05 16:52
|
שהמורדים ומתנגדי ההתנתקות יתחילו להפנים כי יש רוב בעם להתנתקות ואין צורך במשאל עם. ההצבעה היא מאחריהם כעט עליהם לקיים את ההחלטה הדמורטית אם לא,שיתפטרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
קום תקום מדינת היהודים
בנצי-א,
28/03/05 16:37
|
המהפך האמיתי עוד יגיע לישראל שילמנו מחיר לא קטן למען מדינה יהודית והמשומדים השתלטו עליה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא חתיכת חרא
ספי,
28/03/05 17:08
|
למי אתה קורא משומדים. מי הקים את המדינה הזאת ? דתיים הזויים ותמהונים ? הקימו אותה חלוצים חילונים ממזרח אירופה שבאו הנה בניגוד לעצת הרבנים. מי ששילם את רוב המחיר היו החילונים, לא מעט מישום שדרכם של דתיים ''למות'' באוהלה של תורה. ספור את הימים להתנתקות - לא צריך מחשב בשביל זה. זבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בושה וחרפה
גדי,
28/03/05 21:04
|
אני ממליץ לך ללמוד את ההיסטוריה יותר לעומק, על ארבעת ערי הקודש וכוי'. בורותך ניכרת לאין כל. חוץ מזה כל עם ישראל אחים, כולנו יהודים, איך אתה מעיז להגיב בצורה כזו ולכנות שם ליהודי.
*יהודי לא מגרש יהודי*
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים לכל מילה פרט
מוטי,
28/03/05 18:14
|
|
 |
צריך לשטוף לך אתץ הפה עם
רן,
28/03/05 17:55
|
דטרגנטים שונים. אל תרד לרמה שלו. כי כשאתה עושה את זה הוא ניצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אפי רוצה להשתלט על הימין.רק עו
ל"ת
אפילו הדתיים לא,
מעונינים כך.,
28/03/05 16:36
|
|
 |
1.
ימים אחרונים של המסגדים בהר
המזהיר,
28/03/05 16:26
|
|
 |
רק תעזו
זיו ריצקין,
28/03/05 18:34
|
רק תעיזו לגעת במסגד הר הבית, ויהיה לכם באמת עסק עם אלוהים. ואיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף, גילית.
יהודי,
28/03/05 20:19
|
זיו הלא כל כך יקר. תודה שלפחות גילית לנו את נטיות ליבך . ודיי באם נעבור על תגובותיך השונות. כד להבין שארץ ישראל מעניינת אותך כקליפת השום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה לא תפנה לשב''כ ?
ל"ת
המקשיב,
28/03/05 17:22
|
|