 |
81.
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!
ל"ת
יהודי,
אמיתי,
16/05/05 15:56
|
|
 |
80.
לא תעמוד על דם רעך
דורון,
ירושלים,
06/04/05 16:55
|
לא תעמוד על דם רעך לכ' הרבנים הראשיים שליט''א העתקים לשרי ממשלת ישראל, לחברי הכנסת, לקהילות יהודיות בחו''ל.
'' לא תעמוד על דם רעך ''. הקמת אולפני גיור במדינות חבר העמים
אנו הח''ם, יהודים יוצאי מדינות חבד העמים, עומדים נדהמים ונחרדים נוכח המתרחש במדינת ישדאל בתחום הגיוד שאיבד היום לדאבוננו משמעות רוחנית-דתית ונהפך לכלי פוליטי ולמעשה חיצוני גרידא. בשנים האחרונות, עקב הצפת הישוב היהודי בארץ ישראל ברבבות רבות של נוכרים, המצב החמיר פי כמה. הממונים על המלאבה, מתוך כוונה להגיע למספדים גדולים, ערכו אלפי גיורי בזק, שמאחוריהם על פי רוב אין כל כוונה לשמוד תורה ומצוות ולהיות חלק מעם ישראל.
אולם מתברר, כי אין מסתפקים בגיור נוכרים שכבר הגיעו לארץ, אלא מתכוננים לפרוס את המצודה ולצוד צייד אף ברחבי רוסיה, אוקראינה, קזכסטן וכד', יצויין, כי היום קיימים כבד כ-100 אולפני גיור בארץ והיוזמים לצאת במסע הגיוארים לחו''ל דורשים להקים עוד כהנה, דבד שעומד בסתירה משוועת עם המסורת היהודית בהכרח יביא לגיור המוני מטעמים כלכליים וכד' ( למותר לציין כי אין בחבר העמים ביקוש משמעותי להתגיייר ובתי הדין המקומיים עומדים בקלות במוטל עליהם בתחום זה). מבלי להתייחס לצד ההלכתי והמוסרי של הנדון, עלינו להתרות כי הקמת מוסדות גיור, כלומר פעילות מיסיונרית בחבר העמים, בוודאי תוסיף שמן למדורת האנטישמיות . שכידוע הולכת וגדלה במדינות אלה. אנו שומרים על קשר עם משפחותנו וחברינו שנשארו שם ולא נחריש נוכח הנעשה כשאנשים חסרי אחריות מסכנים את חייהם. כל שיקולים פוליטיים לא יצדיקו סכנת נפשות בה מעמידים את אחינו. לא נשב בשילוב ידיים , נחזור ונתריע בפני כל מי שהיכולת בידו כדי למנוע את העוול הזה.
את העצומה הזאת חתמו - 15 רבנים ואברכים יוצאי חבר העמים.
זלמן גיליצ'נסקי 2000 Jan 1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
רמייה לתפארת מדינת ישראל
דורון,
ירושלים,
06/04/05 16:54
|
רמייה לתפארת מדינת ישראל ערב יום העצמאות השנה כמו לפני כל יום עצמאות מדי שנה, פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה את הנתונים על הרכב האוכלוסייה בישראל. הודיעו לנו בגאווה ששיעור היהודים באוכלוסיית המדינה עומד על 81% - כפי שהיה גם בשנת הקמת המדינה. אך באותיות קטנות נכתב שבהודעה זו המונח ''יהודים'' מתייחס לכל האוכלוסייה לא ערבית, הכוללת גם נוצרים לא ערביים.
באותה ההודעה מטעם הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נמסר שהיהודים במדינת ישראל מהווים כ- 38% מכלל האוכלוסייה היהודית בעולם. אולם לפי הגדרה חדשה זו, מספר יהודים בעולם (כולל נוצרים לא ערביים) עולה על מיליארד איש! ואם אוכלוסיית ישראל מונה סך הכל 6.7 מיליון איש, אזי היהודים במדינת ישראל הם פחות מאחוז אחד מכלל יהודי העולם! זה פותח אפשרויות עליה עצומות למדינת ישראל ומפיח תכלית חדשה לחיי הסוכנות היהודית, גוף אשר בלי הגדרה חדשה של יהדות היה מאבד את משמעות קיומו.
הגדרה חדשה זו מאמצת בעצם את הדוקטרינה הנוצרית עתיקת ימים לפיה הנצרות היא היא היהדות האמיתית (New Israel). אך יש עדיין שוני אחד בין גישת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לבין הדוקטרינה הנוצרית. לפי הדוקטרינה הנוצרית גם ערבים נוצריים הם חלק מ- New Israel. כנראה שבשנים הקרובות הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה תתקן את המעוות, תכליל גם את הערבים הנוצרים לכלל היהודים ואז יתברר ששיעור ''היהודים'' במדינת ישראל גבוה עוד יותר.
ובכן מה שיעורם של היהודים במדינת ישראל במובן הקלאסי של ההגדרה? מה שיעור היהודים במדינת ישראל אשר חוגגים פסח ולא פסחא? בתחילת שנת 2003 בהודעה לעיתונות שפרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נאמר ששיעור האזרחים הרשומים כיהודים הוא כ- 75.6%. מאז עברו ארבעה חודשים. ניתוח של המספרים המתפרסמים ע''י הלשכה המרכזית מלמד ששיעור היהודים במדינת ישראל קטן בשנים אחרונות בקצב המתקרב ל- 1% בשנה. דהיינו מיום 1.1.03 ועד 1.5.03 שיעור יהודים במדינת ישראל קטן ב – 0.3% נוספים והגיע ל- 75.3% בערך. וזה מבלי להתחשב בעובדים זרים ובשוהים בלתי חוקים בישראל.
מדינת ישראל מאבדת את הרוב היהודי בקצב מחריד. הגורם העיקרי לכך היא ההגירה המסיבית של לא יהודים לישראל, תוך ניצול פרצות בחוק השבות ובחוקים אחרים. ניתן לטשטש את העובדות, לטאטא את הבעיה מתחת לשטיח אך היא הולכת וגדלה מדי יום. כאשר שיעור היהודים במדינת ישראל יירד מתחת ל- 50%, אז שום מניפולציות של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לא ימנעו קבלת החלטות (ברוב דמוקרטי!) על מחיקת הסמלים היהודיים מהדגל ומהסמל של המדינה, ואולי גם על ביטול יום העצמאות.
עו''ד זאב פרבר 2003 May 13
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
פנייתה של סופה גוצו
דורון,
ירושלים,
06/04/05 16:53
|
פנייתה של סופה גוצו הריני סופה גוצו במשך חמש שנים ביקשתי לעלות לישראל וזאת מתוך רצון לברוח מאנטישמיים רוסים. והינה התגשם החלום. משנת 1990 אני גרה בארצי בעיר הבירה ירושלים .
בזמן האחרון מצב בריאותי הידרדר בצורה נכרת – השנים לוקחות את שלהן ( אני נולדתי ב- 1926 ). עברתי כמה ניתוחים קשים. לפי חוק סיעוד נשלחה אלי הביתה מטפלת. שמחתי שהיא עולה מחמ''ע כמוני. אך התברר שהמטפלת הזאת בכלל לא יהודיה. ואף מגלה סימני אנטישמיות.
בחודש פברואר השנה המטפלת עבדה אצלי רק יום אחד. ב-22.02.03 המטפלת ובעלה הגיעו אלי הביתה. הם ביקשו שאני אחתום אישור כוזב על שעות העבודה בחודש פברואר ( לטובת המטפלת ). כשסרבתי לחתום המטפלת חזרה כמה פעמים על דרישתה ואח''כ הפילה אותי באגרוף על הריצפה ונתנה לי מכות חזקות ברגלייה כשתוך כדי החבטות הוא משמיעה כלפיי קריאות ''ז'ידובקה'' (יהודונית – ברוסית). לאחר מכן המטפלת ובעלה ע''י איומים ניסו למנוע ממני להגיש תלונה למשטרה. עד היום אני סובלת מפגיעות בעמוד השידרה ,כאבי ראש חזקים, פגיעה בשמיעה, כתוצאה מהמכות איבדתי כמה שניים . מלבד סבל גופני קשה, הייתי המומה ושבורה לחלוטין ואין לי מילים כדי להביע את הכאב הנפשי ואת האכזבה. למרות האיומים של המטפלת ובעלה אני ,בעזרת עובדת סוציאלית, הגשתי תלונה לתחנת עוז ( אני גרה בשכונה ארמון הנציב ).
מסרתי העתק אישור הגשת התלונה ועדות רפואית על נזק גופני גם לאגודה ''דמיר'' בראשותו של מר זלמן גיליצ'נסקי, שהקימה מרכז סיוע לנפגעי אנטישמיות בישראל . לשבחם של פעילי ''דמיר'' ייאמר, שרק אצלם מצאתי אוזן קשבת - הם דרשו מהמשטרה להתייחס ברצינות לתלונתי, העניקו לי סיוע נפשי ומשפטי ,עזרו להסב כלי תקשורת למעשה זוועה אשר ארע לי. לאחר כמה שבועות הגיעה תשובה מהמשטרה: לסגור את התיק בשל חוסר ראייות.
אין לי כל כך מה להוסיף - האבסורד והזוועה חוגגים – האנטישמיות , שממנה ברחנו, ''עשתה עליה'' לישראל. אני יודעת שהמיקרה שלי אינו יחיד. בידי אגודה ''דמיר'' ישנו ארכיון שלם מעדויות על גילויי אנטישמיות מילולים ופיזיים בישראל. ובינתים הפוליטיקאים הישראלים מגנים אנטישמיות בחוץ לארץ. אינני תולה תיקוות רבות בפנייתי זאת. פשוט הרגשתי חובה לספר לכם.
סופה גוצו
תשובה מלשכת נשיא המדינה
ירושלים, 11 באוגוסט 2003.
לכבוד גב' גוצו סופיה
שלום רב,
הצטערנו למקרא מכתבך אל נשיא המדינה, מר משה קצב.
הפנינו עותק ממנו לגורמים המוסמכים. ביקשנו כי יבדקו את הניתן לעשות למענך וישיבו לך במישרין עם העתק ללישכתנו.
אנו מקווים כי תשובתם לא תאחר לבוא, ומאחלים לך בהזדמנות זו רב בריאות וכל טוב.
בכבוד רב
אילנה דפן-קוניס
עוזרת בכירה לממונה על ענייני רווחה ופניות הציבור.
סופה גוצו 2003 Jun 6
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
גלוחי הראש הגיעו לישראל
דורון,
ירושלים,
06/04/05 16:51
|
גלוחי הראש הגיעו לישראל בחוברת ''האנטישמיות בישראל '' בהוצאת המרכז הישראלי למידע ולסיוע לנפגעי האנטישמיות, מופיעה ידיעה דלהלן :
''הוא מוכן להלחם למען חירותה של אירופה ויידע להגן על הגזע הארי כמה שפוחדים ממנו ז'ידים ועבדים נירצעים, פריירים, קומוניסטים והומואים. . .''
העתון''נובוסטי ניידלי'' מודיע כי השיר דלעיל פותח את הקלטת ''גלוחי הראש באים- 1 '', השיר נקרא ''שטורמוביק'' ( כינוי ברוסית לאנשי פלוגות הסער של האס.אס.-הערת המתרגם) ואת הקלטת ניתן לרכוש היום ברבות מהחנויות המוכרות ספרים רוסיים בישראל. הטקסטים של השירים כמו גם עיצוב העטיפה - צילום של חבר'ה קשוחים, גלוחי-ראש בתנועה של מועל-יד ''הייל, היטלך'' - אינם משאירים צל של ספק לגבי העובדה כי לפנינו תעמולה רוסית נאו-נאצית גלויה ביותר. לא משאירים מקום לספק בענין זה גם ההמשך של האלבום - ''גלוחי הראש באים- 2 '', וגם קלטות של נאציונל- פטריוטים רוסיים מלהקת ''קולוברט'', אשר שידיהם מלאים מטינאה לשחורים'', ''כושים'' ושאר אוייביה של רוסיה גדולה.
כפי שביררה מערכת העתון '''נובוסטי ניידלי'' - כל היצירות המוסיקליות האלה נמכרות חופשי-חופשי בתל-אביב ובערים גדולות אחרות באדץ, וזוכות לביקוש רב בקרב הנוער דובר הרוסית. ואם נזכור כי בעטיפת הקלטות צויין כי ''כל הרווחים ממכירת קלטות ''גלוחי הראש באים'' קודש לתמכה בפרסומים ומופעים פטריוטיים'' - הרי שרוכשי הסחורה הזאת לא רק מתענגים לשמע שירים בעלי תוכן נאצי, אלא גם מרימים תרומתם לתיקצוב הנאו-נאצים ברוסיה.
הפצת הטומאה זאת ברוסיה - היא בסופו של דבר עניין פנימי של רוסיה. אבל קשה להבין, מדוע נמכרים שירים נאציים חופשי-חופשי בישראל, שהיא מדינה המתיימרת לאות להיקרא ''יהודית'' -כותב בעל הכתבה, לב פינחסוב שמו. העתון מביא את סיפורו של תושב באך-שבע יליה יופה: ''כשדרשתי לסלק מייד את הקלטת, סירבו בעלי החנות. הם מילאו את דרישתי רק לאחך שאיימתי להגיש נגדם תלונה למשטרה. למחרת שוב הוצגה הקלטת למכירה''.
עד כמה מוסרי לסחור תוצרת מסוג זה - בישראל? - שואל לב פיאסוב, -או שהכל עניין של ביקוש והיצע,אם יש בארץ חסידים של להקות-רוק פשיסטיות, הרי שיש לאפשר להם לרכוש חופשי את הקלטות שלהן ?
ובינתיים - גלוחי הראש כבר הגיעו לישראל, ובני הנוער הרוסים רוקדים בהתלהבות למישמע השיר על '' ז'ירים והומואים''.
זלמן גיליצ'נסקי 2004 Mar 21
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
היום הלאומי לליצנות
דורון,
ירושלים,
06/04/05 16:50
|
היום הלאומי לליצנות ב-27.01.05 מציינים שנית היום הלאומי של מאבק באנטישמיות (יום שחרור אושוויץ).המפעל החשוב הזה אורגן ע''י המשרד לענייני ירושלים והתפוצות, בראשותו של השר נ.שרנסקי אשר ללא לאות הולך ומעלה רעיונות מתוחכמים בנושא האנטישמיות בחו''ל.
האירועים לכבוד ''היום הלאומי'' החלו כבר ב – 23.01.2005 וכללו מסיבת עיתונאים, טכס מיוחד בכנסת ישראל, כנס של לוחמים באנטישמיות מכל רחבי העולם, פגישה עם השגרירים, עשרות תוכניות רדיו, טלוויזיה ואינטרנט וכו'
ישראל הרשמית לא שינתה את מדיניותה לדווח אך ורק על גילויי אנטישמיות בחו''ל, ואילו תקריות אנטישמיות מתוצרת בית מטאטאים מתחת לשטיח.
סמלי הוא שבכמה ימים לפני חגיגות ''היום הלאומי'' ובמהלכן אירעו בישראל כמה תקריות אנטישמיות חמורות:
17.01.2005. חיפה:
המעשה נעשה לפני כחודשיים, אז פגע הצעיר עם חבירו בבית הכנסת בשכונת קריית אליעזר. בחקירתו טען הצעיר בפני חוקרי מחלק הנוער של משטרת חיפה כי עשה את המעשה כשהיה שיכור. יצויין כי אירוע זה אינו ראשון באזור חיפה בעל סממנים אנטישמיים. בשבוע שעבר נלכדה נערה שריססה על קירות בית הכנסת שבעיר צלבי קרס. את המעשה העדיפה המשטרה לכנות כמעשה של בריונות גרידא.
26.01.2005.באר שבע:
צלבי קרס וכתובות ''מוות ליהודונים'',''יחי היטלר'' ו''תחי אושוויץ'' בשפה הרוסית רוססו על קירות בית כנסת ''מעיין'' בבאר שבע. חיים רוזנטל ממקימי בית הכנסת: ''למרות התדהמה זו לא הפעם הראשונה שמתרחשים מעשיי וונדליזם לצערי הרב ניפוץ שמשות בית הכנסת וכו' נעשה לדבר שבשיגרה''. אנשי בית הכנסת הלכו למשטרה והגישו תלונה. אך לא בוצעו מעצרים בפרשה.
27.01.2005. פתח תקווה:
שלושה נערים בני 16 ממוצא רוסי, נעצרו על ידי המשטרה בפתח תקווה בחשד שנהגו להתעלל בתלמידי ישיבה חרדים לאורך תקופה של כמה חודשים. כך דווח בגלי צה''ל.
ב - 26.01.2005 הוגש נגדם כתב אישום, לפיו היכו השלושה את תלמידי הישיבה בכל פעם שנתקלו בהם ברחוב. הנערים נתפסו כאשר פרצו לבית כנסת סמוך לישיבה בעיר, קרעו את ספרי התורה שם, הפילו אותם על הרצפה וירקו עליהם. מפקד משטרת פתח תקווה, סגן ניצב מוטי פלדמן, סיפר על הפרשה: ''אלה נערים שפשוט לא מצא חן בעיניהם הצורה שבהם הלכו אותם חרדים, אז הם החלו להכות אותם.
במהלך שנת 2004 ( כמו גם בשנים הקודמות) פעמים רבות אזרחי ישראל הלינו למשטרה על ריסוס צלבי קרס בבתי קברות ובמבנים וכ''כ על תקיפות ופגיעות מילוליות על רקע אנטישמי .דווח גם על אתרי אינטרנט נאציים שהוקמו בישראל וספרים אנטישמיים שנמכרים בחנויות ישראליות.
פעמים רבות שלחנו ממצאי התחקירים לשר שרנסקי ולגורמים אחרים, אך הם העדיפו לא להתייחס לתופעה הזוועתית הזאת , אלא להסתירה ולהשתיקה.
לסיכום.ישראל הרשמית יוצאת מכליה בגינויים הלא פוסקים כלפי אנטישמיות בחו''ל. דבר שעומד בסתירה משוועת עם שתיקה מוחלטת כלפי גילויי אנטישמיות בישראל עצמה. שתיקה שהופכת את הגינויים הקולניים כלפי המתרחש בחו''ל לליצנות עלובה .
זלמן גיליצ'נסקי 2005 Jan 30
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
אנטישמיות בטירונות
דורון,
ירושלים,
06/04/05 16:49
|
אנטישמיות בטירונות מספר פעמים בשנה נערכת ב''מחווה אלון'' טירונות המיועדת לעולים חדשים. על פי תקנות צה''ל, עולה חדש הוא חייל שעברו פחות משלוש שנים מהיום שבו קיבל אזרחות ישראלית, או שעלה לארץ אחרי הגיל 16. רובם הגדול של הטירונים הם עולים חדשים מרוסיה, מקווקז ומאוקראינה, וביניהם יש גם מספר לא מבוטל של חיילים שאינם יהודים.
לפני שלושה שבועות החלה טירונות חדשה בבסיס, וכבר ביום הראשון טענו החיילים היהודים כי נתקלו בגילויי אנטישמיות בוטים במיוחד מצדם של המגויסים הלא יהודים. בין השאר עיטרו חלק מהחיילים את הקירות בשירותים ובמקלחות בכתובות נאצה נגד יהודים, בציורים של צלבי קרס ובכתובות ''הייל היטלר''. מספר חיילים אף קעקעו וציירו על גופם צלבי קרס , וחלקם אף נוהגים להצדיע בינם לבין עצמם במועל יד כשהם קוראים ''הייל היטלר''.
החיילים היהודים לא נרתעו, ובתגובה החלו להבליט את יהדותם. חיילים בבסיס מספרים כי חלק מחבריהם החליטו לחבוש כיפה על ראשם, דבר שלא נהגו לעשות עד כה. אחרים החלו להתפלל בכל בוקר בבית הכנסת בבסיס. התגובה הזאת החמירה עוד יותר את החיכוכים בין שני המחנות, שאף הגיעו לתקריות אלימות.
החיילים היהודים פנו למפקדי הקורס, אך לא נעשו צעדים למגר את גילויי האנטישמיות. באחת השבתות הפגינו החיילים היהודים בבסיס, הניפו שלטים , דרשו לדבר עם המפקדים,אבל במקום שיחה הם קיבלו עונש ויציאתם הביתה עוקבה במספר שעות. לדבריהם? דווקא אחד החיילים שצייר צלב קרס על כף ידו והועמד לדין משמעתי, לא הוענש.
מדובר צה''ל נמסר בתגובה: ''אחד החיילים בטירונות נראה על ידי חבריו לפלוגה כשצלב קרס קטן מצויר על כף ידו, והדבר גרם מתיחות. בנוסף, בחדרי השירותים התגלו משפטים המכפישים עולים ממדינות השונות. החייל שצייר את צלב הקרס נשפט וננזף בחומרה. צה''ל רואה בחומרה אירועים מסוג זה ומוקיע אותם. אין מקום להתנהגות כזאת בקרב חיילי צה''ל, ואנחנו נפעל לעקירתה מהשורש''.
''מעריב'' אסנת שוסתק 2005 Feb 14
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
ניצול חוק השבות
דורון,
ירושלים,
06/04/05 16:48
|
ניצול חוק השבות: הבן מתגייר ומשפחתו עולה אחריו בני דתות אחרות שולחים בן משפחה לעבור הליך גיור ולאחר מכן מנצלים את חוק השבות ומבלי להביע כל קשר לעם היהודי ודתו עולים לישראל. כל זאת כדי לצאת את ארצות מוצאם. פורז מציע לאשר אף את העלאת ניני יהודים. ח''כ הרב אברהם רביץ הניח היום על שולחן הכנסת הצעת חוק פרטית שנועדה לתקן את חוק השבות.
לדברי רביץ ישנו סעיף בחוק השבות המנוצל לרעה ע''י רבים שאין עניינם להצטרף בדרך כל שהיא אל העם היהודי וגם אינם מזדהים כשייכים לעם היהודי, אלא כל עניינם לצאת את ארץ מוצאם ולזכות בהטבות המיועדות ליהודים הבאים ארצה. בשל המציאות החוקתית בישראל, לא ניתן לאמת במקרים רבים את שייכותם אל קרוב המשפחה שבגינו הם מבקשים להיכלל בחוק השבות, אומר רביץ.
חבר הכנסת רביץ אומר שלפי המצב החוקי כיום מתאפשר לבני משפחה של מי שהתגייר, אף אם הם עצמם לא התגיירו ומעונינים להמשיך להיות בני דת אחרת, לעלות ארצה במסגרת חוק השבות. לשם כך, ישנם כאלו השולחים בן משפחה אחד לעבור הליך גיור ועל ידי כך מעבירים את כל המשפחה הגדולה ארצה על פי חוק השבות, על אף שאינם מתכוונים כלל להיות יהודים. החוק כיום אף מאפשר לנכד שאינו יהודי לעלות ארצה אף עם סבו היהודי כלל לא מימש את זכותו לעלות ארצה.
''אין ספק שחוק השבות מטרתו הבסיסית לאפשר לכל יהודי באשר הוא את הזכות לעלות ארצה, אך אין מטרתו לאפשר ניצול של מדינת ישראל ומשאביה הדלים לכל דורש, ובתיקון חוק השבות יבוא על פתרונו בעיות רבות שנפרצו עקב ניסוח החוק כיום'', אומר רביץ ומוסיף ש''המצב החוקתי היום רעוע, וההצעה של ח''כ פורז, כפי שהעלה אתמול, שמבקשת לאפשר אף לנינים להכלל בחוק השבות מוכיחה את הצורך הדחוף בתיקון חוק זה''.
ערוץ 7 2005 Mar 15
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
מרכז מידע וסיוע לנפגעי אנטישמי
דורון,
ירושלים,
06/04/05 16:47
|
מרכז מידע וסיוע לנפגעי אנטישמיות הממשל הישראלי והסוכנות היהודית משלים את יהדות התפוצות באומרם, כי במדינת ישראל יהודי יכול להימלט מאנטישמיות. דיווחים על גילויי אנטישמיות בישראל תפסו מדור קבוע בכמה כלי תקשורת (בעיקר ברוסית). תנועת ''דמיר - לקידום קליטת עולים'' ערכה תחקיר שהעלה כי מגפת אנטישמיות אשר ''עלתה'' לישראל, השתקעה כאן יותר מכל השערה. עולים-יהודים רבים, לאחר עליתם, גילו בתדהמה כי הם נתקלים באותן פגיעות והשפלות על רקע אנטישמי , מצד הלא יהודים שהגיעו ביחד אתם מארץ מוצאם, שמהן הם ברחו מחבר המדינות. עדויות אישיות וחומר עיתונאי נכללו בדו''ח על תופעת האנטישמיות בישראל. כל פניותינו לשרי הממשלה ולחברי הכנסת לא זכו להתייחסות. השלטונות אינם רוצים לטפל בבעיה. לאור זה, קשה להתייחס לגינוייהם כלפי גילויי אנטישמיות בחו''ל, אלא כהעמדת פנים אומללה.
האבסורד חוגג - מספר נפגעי אנטישמיות הולך וגדל. נוכח התעלמות מוחלטת של הרשויות וניסיונותיהם ''לטאטא את הנושא מתחת לשטיח'', קבוצת הפעילים והנפגעים החליטו להקים מרכז מידע וסיוע לנפגעי אנטישמיות. ואלו מטרותינו:
לעורר מודעות הקהל לתופעה הזוועתית זו בכל תפוצות ישראל. להקים רשת מוקדי הסברה בקרב עולים-יהודים, כולל סיוע משפטי ונפשי לנפגעים. לדרוש מהרשויות לנקוט באמצעים ע''מ למנוע גילויי אנטישמיות ולהעניש את המתפרעים.
כל מי שהנושא נוגע ללבו, והוא מוכן לפעול בדרך כלשהי, מתבקש ליצור אתנו קשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
נחפש חתנים וכלות בספרי היחוס
יהודיה,
מדינת ישראל,
04/04/05 19:19
|
אם ברצוננו לשמור על יהדותנו ויהדות ילדינו הדרך היחידה שנותרה בידינו היא לבדוק בספרי היחוס היהודי שיכין הזרם היהודי-אורתודוקסי בלבד. מדינת ישראל אינה אמינה בכל הנוגע ליהדות ויהודים ומכירה בגויים כיהודים ללא קשר ליחוסם וכוונותיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Jews and Husky dogs
Benadam,
Norvegia,
06/04/05 16:28
|
If you want Jews to be evaluated as Husky dogs dont come afterward and whine that the goyim treat us as dogs
I for one think its about time to improve the genetic varaities it will only be good for all of us and especialy for the orthodox Jews
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
ה''קפיצה'' הראשונה בהיסטוריה:
היסטוריון,
בקפיצה,
03/04/05 17:47
|
פעם משה וחצק'ל ראו שהכנסיה מפרסמת שמי שמתנצר (בקפיצה) מקבל סכום הגון, החליטו השנים לנצל את ההזדמנות העסקית והלכו אל הכומר, נכנס משה ראשון ויצא אחרי חמש דקות כשבידיו מעטפה שמנה... ראה חצק'ל את המעטפה ושאל אותו : נו, משה, כמה קיבלת? ענה לו משה : אתם היהודים... רק על כסף אתם חושבים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
מי אמר שאין אלוהים!!!
אליהו,
חדרה,
31/03/05 23:15
|
לא היה צריך את בג''ץ בכדי שנבין שמדינת ישראל סיימה את תפקידה,מספיק לראות את השנאה והאיבה שעוטפת אותנו ביום יום-ולולא מוראה של מלכות-איש את רעהו חיים בלעו,,,,אני בטוח שאים ניתן לערבים לשלוט במדינה הזו הם יכבדו אותנו הרבה יותר משאנו כיבדנו אותם,,,,,אני אישית מזמן החזרתי את המפתחות ומאז ששוטר פלסטיני הרג חייל ישראלי בסיור המשותף הפסקתי גם לעשות מילואים וזה על משקל דברי אכיש מלך גת''החסר משוגעים אנוכי'' ואים נשארו ביננו אנשים שעדיין חולמים חלומות באספמיא הרי הם בבחינת עובדי אלילים וגם לדעת אותם אנשים שמכנים עצמם רפורמים עדיין ''לא תעשה לך פסל'' זה אחד מעשרת הדיברות והעובר עליו חייב כרת,,,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
את החרדים זה כלל לא מפתיע
מאיר,
פ''ת,
31/03/05 21:33
|
מי שחוטף עתה מכה קשה, מכה המצטרפת לסדרת מכות אותה הם מקבלים בעת האחרונה, הינו הצבור הדתי לאומי שהעלה את מדינת ישראל לדרגת קדושה אלוקית על אף תועבותיה ומלחמת הקודש עליה הכריזה כנגד תורת ישראל. גדולי התורה ידעו מראש מי הצבוע העומד מולם, צבוע המדבר גבוהה גבוהה על ארץ ישראל בעוד שמטרתו למחוק את עם ישראל ברמה המהותית. מעולם גדולי התורה לא זיהו את מדינת ישראל עם מדינת היהודים והסתכלותם על המדינה הזו היתה תמיד כעוד מדינה בעולם שבמקרה הטוב אין לה דבר עם היהדות ובמקרה הרע היא זוממת להשמידה. לא פלא שיהודים שהיהדות יקרה לליבם סרבו לשתף פעולה עם הציונות הכפרנית וסרבו ליטול חלק במימוש מטרותיה היות והסתכלותם היתה תמיד עמוקה וארוכת טווח. מי שחגג כשקמה המדינה, מי שחרף את נפשו עבורה למרות שהיא לא תרמה מאומה לעם היהודי האמיתי (לא הישראלי המתחזה!) מבחינה מהותית, הוא זה שצריך לקרוע את בגדיו הוא זה שצריך להכיר בעובדה המרה כי הצדק לאורך כל הדרך היה עם מנהיגיו של עולם התורה. על מה הדתיים הלאומים זועמים? וכי מי מהוגי הציונות החילונית הסתיר אי פעם את דעתו על היהדות? וכי מישהו הכריח את הדתיים הלאומיים לעצום את עינהם ולשתק את חוש ביקורתם? וכי הציונים בנו את המדינה כדי להקים את בית המקדש השלישי? תזכורת: המדינה הזו הוקמה על ידי כופרים מוצהרים שהרימו יד בתורת ישראל ובלומדיה מתוך מטרה לממש מטרות חילוניות טהורות, אף לא שמץ ממה שמנסים ליחס להם הדתיים הלאומיים. החילונים בנו את המדינה ובבוא העת הם גם יחריבו אותה. זו המדינה שלהם ולכן זו זכותם. רשמו את הדברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דברים של טעם
אליהו,
חדרה,
01/04/05 02:58
|
הארת את עיניי ואמרת דברים של טעם,אני חילוני כבן ארבעים ממוצא ספרדי ותמיד הצבעתי ג ,ולאור דבריך המחכימים לא הבנתי מה החברה ששלחתי לשם מתלחכים במנעמי השלטון הזר,,,איפה הרב ש''ך זצ''ל שצריך אותו,,,,יתומים היינו ואין אב!!!1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
אני ממש מזועזע
ארז,
ירושלים,
31/03/05 14:30
|
אני מזועזע מכל התגובות הגזעניות לכתבה הזו. פתאם ירד לי האסימון - כמה שהעם היהודי חושב שהוא יותר טוב מכולם! כמו איזה כת עילית שצריך לעבוד עינויים כדי להתקבל אליה. ממש בושה וחרפה. אני מכיר עשרות 'גויים' שרוב היהודים שאני מכיר לא מגיעים לקרסוליים שלהם. נמאס לי מהגזענות הזאת שקושרת דת בדם. כמה שנאה ופחד יש בכם לאילו שאינם 'יהודים' כמוכם. אתם לא יותר טובים מאחרים! ועד שתבינו את זה, ימשיכו לשנוא אותנו בעולם. ועוד אתם מעיזים להתלונן על אנטישמייות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קפוץ לי...
ל"ת
.,
.,
03/04/05 17:48
|
|
 |
67.
מה יצא לנו מהפגנת חצי המליון?
שרון,
פתח תקוה,
31/03/05 13:36
|
הפגנת השרירים נגד ביהמ''ש העליון לפני שנים אחדות פעלה כנגד הציבור החרדי כבומרנג. מאז ההפגנה ההיא, ביהמ''ש העליון קיבל החלטות אנטי יהודיות כפי שלא קיבל מעודו. במבט לאחור, יתכן ולא היה צריך לקיים את הפגנת הכח הזו שנתפסה כמאיימת על מעמדו של ביהמ''ש העליון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
ITS ABOUT TIME
shay,
hul,
31/03/05 12:43
|
THNX GOD FOR THIS. A SMALL DECISION- HOPE MORE WILL FOLLOW. ENOUGH WITH THOSE ORTODOX!!! IF U HAD REFORMIC CONVERSION U ALSO BELIEVE AND BE RECOGNISED AS A JEW. WHAT- THE HILONIM R NOT GOOD ENOUGH? GO BACK TO TZFAT AND STUDY WHILE I'LL DO MILUIM FOR U- BLOODY ORTODOX'S
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TIME TO ADMIT
Go back from wh,
U came from,
10/04/05 06:56
|
ou sound like those christians claiming to be the true jews, twisting the rules, laws, n regulations to their conveniences, while calling us bloody jews. Time to admit, that is what you are.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
בושה וחרפה!!!
ל"ת
dodo,
ת''א,
31/03/05 12:42
|
|
 |
64.
זה רק מחזק את החרדים ורבנות!
יהודי מגולה,
31/03/05 12:37
|
למה ? כי אני לא רוצה שילדיי יתחתנו עם גוים וכעת לא מספיק לי את מה שכתוב בת''ז כי מעכשיו זה כלום, חרטא-ברטא. רק פסק דין מבית דין רבני חתום או כתובה מנישואין אורטודוקסי זה האישור היחיד של יהדות שאני מקבל מעכשיו, למי שאין הוא בעיניי יהודי בספק שיילך ויוכיח שם ואז אכיר. לפני זה בתור חילוני ואנטי-ש''סניק חשבתי שיש להכיר בנישואין אזרחיים, מעכשיו לא, כי לא רוצה גוים במשפחה שלי ואין דרך אחרת חוץ מרבנות לבדוק את זה, גוים מספיק שתו דם של משפחתי שאני אסכים להכניס דמם לדם שלי. תקראו לי גזען, לא איכפת לי, אני יהודי וזה חשוב יותר מכל דבר בעיניי, ודאי וודאי שיותר חשוב מי להיות ישראלי או מה עוד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו יהודים
טלי,
בגולה,
01/04/05 03:59
|
ואתה צודק מאוד, אני יהודיה מסורתית ובאמת אין לי שום דבר רע נגד הגויים, חייתי בארה''ב עם הנוצרים, עכשיו אני גרה בין המוסלמים, יש אנשים ויש אנשים. אבל אצלנו שבת זו שבת וחג זה חג כי לזה נולדנו בעלי ואני, זה בשורשים וזה הדם. כן הגנים היהודים זה משהו אחר. לקדוש ברוך הוא היו שלושה בנים - משה, ישו ומוחמד. אנחנו הראשונים ולכן רבים רוצים להשתייך אלינו, אנחנו לטוב או לרע אנחנו עם סגולה- באמת עם מיוחד והוכחנו את עצמנו כחכמים, פיקחים ושנואים בגלל זה. הגויים מתגיירים להתחתן עם יהודים/ות בד''כ בגלל הכסף, היהודים הם או רופאים או עורכי דין או סתם עשירים, יש שאחרי שמתגרשים חוזרים לדת האמיתית שלהם והילדים ???? אני נגד החלטת בג''צ ובעד היהדות שתשמר לעד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
חובה להכיר בבעיות
רפי-מ,
31/03/05 12:09
|
כדי לא להסתובב סביב הנקודה כדאי שנכיר בכך שהדאגה העיקרית היא משני אספקטים. האחד שהפרצוף הגנטי של היהדות יאבד את ייחודו והשני שהמדינה תלקח מידי הקבוצות שכיום מגדירות עצמן יהודיות. את הפתרון צריכים לחוקק דרך הכנסת ולא לבוא בטענות אל ביהמ''ש העליון. לפחות מהבחינה הגנטית, כדאי להזכיר שסגירות גורמת להדגשת תכונות שליליות באוכלוסיה. כדאי גם להיות ערים לעובדה שהמדינה נמצאת במסלול התנגשות עם הממסדיות הדתית וככל שדוחים את ההכרעה היא תהיה כואבת יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
פתרון הרבי מלובביץ משיח שליט''א
ביסטריצקי מצפת,
31/03/05 12:04
|
שרון וביבי נתניהו לכו הביתה אתם רעים לעם ישראל, שום ממשלה לא הפתרון ,הפתרון היחיד לעם ישראל זה הרבי מלובביץ מלך משיח שליט''א ,הרבי אומר שעצם הדיבורים על מסירת שטחים עם מחבלים זה גורם שנשפך דם יהודי ,הרבי מלובביץ שליט''א אוהב כל יהודי יותר מבן יחיד וגם את שרון וביבי באופן אישי. אבל הרבי מתנגד לדעות של שרון וביבי שהם נגד התורה ,שרון וביבי הביתה ,הרבי אומר צריך יד קשה עם מחבלים ,ארץ ישראל בורא עולם נתן לנו במתנה לעם ישראל בלבד ,יחי מלך משיח הרבי מלובביץ מלך משיח שליט''א אומר בשמחת תורה תשי''א[1951] ללכת לבתי כנסיות ולומר את דברי הגמרא שמשה רבינו לא מת, הרבי מלובביץ שליט''א אומר על הרבי הקודם של חב''ד הריי''צ ברבים טו'תמוז תשמ''ה[1985] וזה מוקלט בוידיאו הרבי ריי''צ חי בגשמיות בעולם הזה הגשמי והוא יותר חי יותר בריא יותר רענן ולא שייך בו ירושה ,הרבי אומר להרב מרדכי אליהו ו' חשון תשנ''ב וזה מוקלט בוידיאו אומר הרבי על הרבי הקודם של חב''ד שליט''א ,הרבי בפרשת תזריע מצורע תנש''א בשיחה שהרבי הגיה ופרסם בזמן אמת בעתון אלגמיינער בברוקלין הרבי אומר את דברי הגמרא במסכת סנהדרין דף צח' עמ' ב' אומרת הגמרא שכמה תלמידים אמרו על רבם שהוא המשיח וכמה רבנים אמרו על עצמם שהם המשיח הרבי אומר שם באותו שיחה ואנחנו חסידי חב''ד צריכים לומר על אדמור''י חב''ד שהם משיח ובפרט נשיא דורנו הרבי אומר שם באותו שיחה שצריך ללמוד לקוטי שיחות של נשיא דורנו ,היחיד שכתב לקוטי שיחות זה הרבי עצמו וגם הרבי אומר בשיחותיו נשיא הדור הוא משיח שבדור ומשיח מנחם שמו ,וזה השם של הרבי עצמו, הרבי כותב בשיחה שלו שמספר הבית שלו 770 זה בגימטריה בית משיח, יש טייפ מוקלט שהרבי אומר שמשיח יתגלה קודם בברוקלין, ובדורנו זה הרבי לנצח כי הרבי אומר שהדור שלנו זה הדור אחרון לגלות וראשון לגאולה, הרבי שליט''א אמר על עצמו שהוא משיח לנצח וחי בגשמיות לנצח ברבים זה מוקלט בוידיאו, ראה בספר הרשמי של הרבי בשורת הגאולה ,וגם בלקוטי שיחות חלק כו' עמ' 7 ,הרבי אומר בספרו ספר השליחות עמ'274 הוצאת ספר תשמ''ז על הרבי ריי''צ שמי שהוא שליח שלו יכול לראות את הרבי ריי''צ בהקיץ בגשמיות, שרון הביתה פתרון לכל הצרות של העולם ובפרט של עם ישראל זה לדרוש ולתבוע בחוצפה דקדושה מאלוקים שישלח לנו את קודש הקודשים הרבי מלובביץ שהוא מלך המשיח לנצח שחי בגוף בביתו ב770 ,ולהוסיף במעשים טובים ונתינת צדקה יחי מלך משיח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך להתגייר, ומהר...
רב גדול,
בני ברק,
04/04/05 10:08
|
|
 |
דת ה''יחי אדוננו''
יוסי,
יהוד,
01/04/05 15:25
|
את מקומו של הרבי שנפטר תפסו הוזים ומטורפים שהיהדות הפכה מבחינתם ליחי אדוננו. התנהגות זו מרסקת את המוניטין של חב''ד שעליה עמל הרבי זצ''ל כל חייו. חבל שחסידים שוטים וקטנים הופכים את תנועת חב''ד ללעג וקלס בעיניו של כל אדם בר דעת. נמאס לשמוע את ההבלים המטופשים שלכם. גם אם אתה מאמין בדברים בכל לבך, עובדה המאפשרת לדעתי להטיל ספק רציני בשפיותך, שמור את הדברים לעצמך היות והם אינם מוסיפים לך כבוד. כשם שמצווה לומר דבר הנשמע כך מצווה שלא לומר דבר שלא נשמע וככל שתפנימו זאת מהר יותר כן ייטב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
God, are we in 2005
Iki,
Milano,
31/03/05 13:26
|
Sometimes i feel that some of our jewish brothers are 2000 years back as you Mr. Bistrizki wake up as we arrived already to 2005 Iki
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
אם מישהו מוכן מרצונו להתגייר
יהודי גאה,
31/03/05 11:57
|
למה שנקשה עליו?
האם יש יותר מידי יהודים בעולם? האם לא כדאי שנאמץ ונחבק בחום כל מי שמוכן להיקרא יהודי?
למה להקשות? למה רק באנטי כל הזמן???
יהודי טוב לא נמדד באורך הציציות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק! לרבנות כבר אין מונפול !
ארנון,
אשדוד,
31/03/05 12:28
|
יהודי זה בלב ולא מודדים יהודי לפי כמות הכסף שבכיסו או גודל התפילין שלו.
הגיע הזמן שהרבנות תאבד את המונפול על היהדות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כ''כ הרבה רוצים להיות רופאים
חיים,
31/03/05 12:26
|
מדוע שנקשה עליהם- בואו ונקל את הבחינות ואת ההכשרה נפחית כי יש מחסור ברופאים בארצות העולם השלישי. ככה יהיו לנו הרבה רופאים. נו אז מה אם הם לא ידעו כמעט כלום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
בוריס,
31/03/05 17:28
|
למרות שגם ברפואה יש לא מעט אלמנטים של עבודת אלילים, לרפואה צריך ללמוד לפחות 7 שנים. כדי להיות יהודי לא צריך ללמוד כלום, רק צריך לחקות כמו תוכי כל מיני מנהגים ואמונות תפלות. ''נעשה ונשמע''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקשר הוא...
אילנה,
02/04/05 09:53
|
שאף פעם לא היו משנים חוקי התקבלות או מקלים על אנשים להיתקבל ללימודי רפואה או לימודי כל מקצוע שהוא. ישנם חוקים ברורים מאד לגבי מי שרוצה להתגייר והדת שלנו איננה מסחר. אתה טוען שעל מנת להיות יהודי צריך רק לחקות כמו תוכי ולא ללמוד כלום. מעניין מאיפה שאבת את הידע הנרחב שלך. 'גרים קשים לישראל כספחת' ואם היית משתמש בספרים על מנת לרכוש ידע ופותח את עינייך למה שקורה מסביב עם גיורים וגרים מסוג מסוים היית מבין. ראית הרבה גרי צדק אבל גם ראיתי גרי ליצנות, כאלה שהתגיירו על מנת להתחתן עם יהודי, ילדו ילדים שיהיו יהודים ואח'כ 'התחרטו' על הגיור והחליוט לחיות 'כמו כולם' (אחת מהן אפילו התאסלמה בסוף). בעירי יש ארבעה מיקרים כאלה וככל שהגיורים ימשיכו כך נקבל יותר ויותר ליצני ספחת בינינו.
באופן עקרוני הייתי אוסרת על גיורים וזהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
מה הקשר?
רוני,
ירושלים,
31/03/05 11:29
|
מדוע כולם כל כך נחרדים, אינני רואה קשר בין פסיקת בג''ץ להלכה כפי שהיא נשתקפת על ידי הזרמים האורתודוקסיים. אדם יכול להיות יהודי מבחינת מדינת ישראל האזרחית ולא יהודי מבחינה אורתודוקסית, איפב הבעיה? אם הוא באמת ירצה להנשא לאורתודוקסי/ת אז הוא ידאג לעבור הליך גיור נוסף. נדמה לי שהבעיה היא שבכלל מצפים שבג''ץ יפסוק לפי ההלכה היהודית, דבר שהוא איננו מתיימר לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מה של הצליחו שונאי ישראל.
יהודי מודאג,
31/03/05 11:28
|
מאז חורבן בית שני, ופיזור הגלויות. עשו שונאי ישראל מאמצים אדירים לחסלינו, פיזית ובעיקר רוחנית. רדיפות האינקווזיציה,ה ''אנוסים'', הפוגרומים במזרח אירופה, חטיפת ילדים, בארצות האיסלאם, ובשיא הזוועות, השואה תחת מגפי הנאצים ''בני התרבות''. ולמרות כל הסבל והיגון, שמרו היהודים על אמונתם מכל משמר. בתנאים לא תנאים. ואיש לא חלם שלאחר אלפיים שנות סבל, יבוא יום ובמדינת היהודים, יקומו אלו המופקדים על יחודו של עם ישראל, ויפיחו רוח במפרשי אדריכלי ה שמד באשר הם. וברוך ה הגרעין הקשה, והרוב היהודי, הרוצה בהמשך קיומו של העם היהודי. ימשיך באמונה עיקשת שתסכל אפילו את מזימתם של המסוכנים באויבי ישראל הן מבחוץ, ובעיקר מפנים. כי נצח ישראל לא ישקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
כל הכבוד לבג''צ
עקב,
ת''א,
31/03/05 11:28
|
הגיעה הזמן להוריד את המונופול מידיי החרדיים האורטודוכסים. הגיע הזמן לעשות הפרדה בין דת למדינה כמו בכל העולם.הגיע הזמן להוריד מעלינו את הנטל של הדתיים שנהפכו עם השנים לחברה שאינה טורמת דבר ורק יודעת לקחת ולשבש את המהלך התקין של מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
עלק מדינה יהודית
א,
31/03/05 11:26
|
|
 |
100% right I don't know this
Mike,
31/03/05 12:29
|
country anymore.. ''Show me your friends and I will know who you are'' I see in the Israeli channel who ''you'' are and it's scary. Avoi leIsrael me asu la
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
רצח בכוונה תחילה
אלון הירש,
אירופה,
31/03/05 11:24
|
בראשית דברי אציין כי איני אדם דתי. אני חילוני גמור ועוד יותר מזה אני (שלא באשמתי:)) הומוסקסואל. אני חי באחת ממדינות אירופה כאזרח מן השורה. כשאני מסתכל על תהליך הגיור במדינה בה אני חי ובמדינות הקרובות אני מזדעזע. רוב האנשים המגיעים ועוברים תהליך זה אינם בקו הבריאות הנפשי ואת זה לא צריך להיות מומחה כדי לראות. האנשים באים במינימום רצון ומוכנות להיות יהודים ועבור רובם זה אינו אלא שלב נוסף בכיבוש כל דתות העולם, אם תבדקו תראו שלפני כן היו נוצרים אח''כ מוסלמים קצת בודהיסטים ואלוהים יודע מה עוד. גם אני הגעתי לפה באמונה שיש שיוויון ביןם, כולם אבל מהר מאוד ניגמלתי מהרעיון הזה כשהבנתי שלהיות יהודי זה בעצם בכלל לא עיניין של דת אלא לאום והכי חשוב הנשמה שאותה חסרים המגויירים. אני כיום מתעלם מכל מגוייר ומתייחס אליו כאל גוי גמור. החלטת השופטים מסוכנת ומביאה על העם היהודי כליה. איני מתפלא על ההחלטה מפני שרואים כיצד הם מקילים בעונשי רוצחים מדרגה ראשונה ואיך מערכת המשפט מסואבת. אחרי זה מתפלאים שנירצחים שופטים? נו כנראה שיש סיבות טובות לזה. חייבים לפטר את כל הפושעים=שופטים שיושבים במערכת המעוותת שנוצרה שם ולמנות חדשים שאינם נגועים בתאוות הממון ושיגעונות אחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כל כך צודק !
ל"ת
כל מילה סלע,
31/03/05 12:27
|
|
 |
well said!!!!!
ל"ת
mn,
31/03/05 11:49
|
|
 |
55.
תמיהה לגבי ההחלטה ושאלה עליה.
צורי,
י-ם,
31/03/05 11:21
|
ממתי אנשים שאין להם מושג ביהדות ייקבעו את גורלה ? האם מדובר על אנשים ששומרים תורה ומצוות כנדרש ביהדות ? ולהיפך ,האם זה נשמע הגיוני אם קבוצה של רבנים יצטרכו לקבוע נגיד : את סדר היום התרבותי בישראל האם מישהו לא היה מתנגד ? למה ?
נקודה למחשבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
סוף לאוטופיה ציונית חילונית
יהודי מMOSKVA,
31/03/05 11:15
|
זה כנראה סופי. המדינה הזאת בעוד 20 שנה תהפוך למדינת ''כל אזרחיה'' של העולם השלישי או רביעי. למעשה זו תהיה אנרכיה עוד יותר גרוע מעכשיו. ויהודי ממוצע שיש לו כסף או מקצוע טוב יצטרך ''להצביע ברגל'', כמו שהצבענו בברה''מ לפני 10 שנה. כיום מצב פה יותר ויותר דומה למה שראיתי שם : אין חוק, אין סדר, אין צדק, שחיתות בכל מקום, פשע, רמת חיים יורדת ועוד תוספת של טרור, פסטיבל התנתקות שלא ברור מי צודק ומי לא, ועוד רבבות של אפריקאים, סינים, גוים ממזרח אירופה עומדים לפרוץ לשעריינו - חלום ציוני של ממש מתגשם ! לאן נפלנו! אוי-ואי. בא לי כמעט לבכות עד כמה הייתי ממש טיפש שלא יצאתי ממוסקבה לפני 1990 ופיספסתי את ההזדמנות להיכנס לארה''ב ואחרי 1991 לא הייתה ברירה אלא לעלות ל''מדינה ציונית'' שבה במקום מפלגה קומוניסטית ופוליטבורו יש בג''ץ שמכתיב לי איך לחיות ומה לעשות. ''UM CHEST I SOVEST NASHEI EPOHI''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
תגובה ידועה מראש
עוזי,
קרית אתא,
31/03/05 11:15
|
שוב אנו עדים לתגובה משתלחת בסיגנון בית מדרשה של היהדות הדתית . הדתיים הם בסך הכל מיעוט כאן במדינה אבל הם מעסיקים אותנו עם צורת ההתנהגות שלהם כאילו הם היו רוב מכריע . אני מציע ליהדות הדתית ובפרט ליהדות הדתית לאומית להצניע לכת מבחינה לאומית ולהבין שיש כאן גם רוב חילוני שמבקש לנהל אורח חיים חילוני מבלי שיציקו לו כל הזמן בכל מיני דרכים. הפסיקה המבורכת של בית המשפט העליון באה להגיד לכם הדתיים שאתם לא בעלי הארץ הזו , אתם לא תקבעו כאן סידרי חיים, המונופול שניסתם לנכס לכם אותו היה רק פרי הדמיון שלכם. כבר עכשיו אנחנו עדים להשתלחויות חסרות רסן , אני בטוח שזה ילך ויגבר ולא אתפלא אם יכריזו דין רודף על שופטי בית המשפט העליון, או שיכבדו אותם באיזה ''פולסא דינורה'' . אין מה להגיד יש שופטים בירושלים . בית המשפט העליון הוא אולי קרן האור הבודדת הבוקעת מים האפלה שמשתרר סביבנו ושמקורו במערת השילטונית ובמערכת המחוקקת. חבל ששתי המערכות האילו לא אימצו לעצמם מערכת עקרונות כמו אילו שמנחים את המערכת השיפוטית שלנו וכוונתי היא לפאן האתי . אני מרגיש היום שאני חי במדינה שיש בה גם צדק . תיקוותי היא שרק לא יבואו עכשיו הפוליטיקאים ויהפכו את הפסיקה הזו לפלסתר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אזרחי ישראל ישלמו את המחיר
נ,
31/03/05 11:10
|
של החלטת בגצ. כל עובד זר או כל אחד בעולם השלישי שירצה יכול לעבור גיור אינסטנט לתפוס מטוס להגיע לארץ לקבל אזרחות וסל קליטה בלי שאפילו יודע את השפה וכו. אני בטוח שבקרוב מאוד נראה פה גלי עליה של כל מיני שירצו לנצל את המדינה. ומי ישלם את החשבון? כמובן אזרחי ישראל. בג''צ התנהג בחוסר אחריות מוחלט והפתרון היחידי הוא לבטל את חוק השבות ולהתחיל לקלוט אזרחים למדינה כמו שמקובל בכל העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
בג''ץ עשה פה פיגוע הילכתי קשה!
34,
31/03/05 11:08
|
|
 |
50.
התנתקות
avi,
י-ם - נ.י.,
31/03/05 11:03
|
להתנתק מהארץ המושחתת, המנהיגים המושחתים ובתי המשפט המושחתים. תקראו במשך יום אחד בלבד את העיתונים הישראלים. תמצאו שם ניוול שלא יימצא באף עיתון שאינו פורנוגרפי בחו''ל. תמצאו שם בדיוק איך ניראית מדינה יהודית שמתרפסת לפני כל גוי זב. שבו לכם שם, עם נבל ולא חכם, ואיכלו זה את זה בתיאבון. ''ואני וביתי נעבוד את השם''!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק אבל
חגי,
31/03/05 11:25
|
זו לא הארץ זו המדינה. אין זהות בין ארץ ישראל של היהודים למדינה של הישראלים. הסבים שלי עלו מפולין לארץ בזמן המנדט הבריטי . נו? אז הם נהיו בריטים? ובאותה מידה המגורים שלנו בארץ היהודים לא הופכת אותנו לישראלים.
אנחנו יהודים לא ישראלים. ורצוי שהם יצאו מכאן, לא אנחנו. מי שהשבת היא אפס בעיניו וכשרות היא מכשול וארץ ישראל היא סתם אדמה גזולה מערבים זו רק שאלה של זמן עד שיצא מכאן.
ואנחנו נמתין בשקט עד שהגלות בארצנו תיפסק- שיקימו הם מדינה איפה שבא להם. הם ירקבו לאט לאט אין מה לדאוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן - אבל
אבי,
נ.י.,
31/03/05 11:40
|
איזה נזקים יעשו עד שהם ירקבו? וכי אנו צריכים לשבת בחיבוק ידיים ולראות את מעשיהם? או שעלינו לעשות מעשה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לעשות מעשים
חגי,
31/03/05 12:17
|
לקנות רק מסוחרים יהודים דתיים ושומרי שבת. להפסיק ללכת לתאטראות שלהם, להפסיק לקנות עיתונים שלהם. להעדיף כלכלית רק אנשים משלנו. לחיות כמו בגלות כי כרגע אנחנו בגלות בארצנו.
ליצור לעצמנו מסגרות משלנו ולא להתערבב איתם. למשל משרדי עורכי דין של יהודים שומרי מצוות או רואי חשבון משלנו להעדיף בתי משפט לעניני ממונות של יהודים(זה גוף מוכר) מה שפחות להזקק לבתי המשפט שלהם.
אבל להמשיך ולכבד את המסגרות החילוניות לשלם מיסים ולהיות אזרחים אבל רק במינימום ההכרחי. בדיוק כאילו היינו חיים בפולין או גרמניה או רוסיה.
והכלל הכי חשוב- לעולם לא לפגוע במישהו באורח פיזי למרות שהם ישראלים והם זוממים להכחידנו הם עדיין יהודים וככאלה עלינו לזכור שהם אחים. העובדה שהם צוררים אותנו לא נותנת לנו היתר להתנהג כמותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
רבני הבג''ץ כשלו
זאב,
31/03/05 10:58
|
הבג''ץ לא יכול לפסוק הלכה. זו פסיקה פוליטי ומדיני עומלל עם השלכות מרחיקי לכת על העם היהודי אבל בג''ץ לא יכול לפסוק מי הוא יהודי לפי ההלכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
giur
Jacques berechi,
Bulgaria,
31/03/05 10:57
|
|
 |
47.
נצחון הנאורות על המשיחיות !
ציונה,
ירושלים,
31/03/05 10:52
|
האם מדינת ישראל תהיה מדינה משיחית או מדינה נאורה. זו כל השאלה. הבג''ץ מחזק את הכיוון הנאור. עם ישראל ממשיך לנצח במאבק מול החרדים שניסו להתשלט על חיינו. הרוב החופשי והמסורתי בעם ישראל מנתק את הכבלים שניסה להטיל עליו המיעוט החרדי. אנחנו בדרך הנכונה בהגשמת החלום הציוני: הקמת מדינה נורמלית, חברה במשפחת עמי התרבות העולמית.
תשועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
הבג''ץ זה שירותים ציבוריים חרה
ל"ת
הבג''ץ,
31/03/05 10:35
|
|
 |
כל מילה זהב מזוקקה
ל"ת
נוחיות,
בית שימוש,
03/04/05 18:22
|
|
 |
45.
תעשו חוק כבר נגד הבג''ץ הזה
ל"ת
ח''כ החרדיים,
31/03/05 10:26
|
|
 |
44.
בגץ מרחף
יעקב,
חיפה,
31/03/05 10:24
|
החברה האלה שיושבים בבית המשפט הגבוה, כנראה תלושים מהמציאות שקיימת כאן למטה, ומרחפים אי שם, בעולם הזוי. כדאי שירדו מאולימפוס למטה ויחושו את מה שרוב העם חש, עם ההחלטה ההזויה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
להתנתק מהמדינה הציונית!
יריב,
ארץ ישראל,
31/03/05 10:23
|
עד מתי ימשיכו מי שטוענים שהם נאמנים ליהדות , לשתף פעולה עם מדינת השקר הציוני? כמה כמות, השפלות ושאר התעללויות מהאויב הציוני-חילוני אתם מוכנים עוד לחטוף עד שתגיעו להכרה שצדק האדמ''ור מסאטמר זי''ע ושאין לנו בתור יהודים, שום חלק ונחלה עם מדינת השמד הציונית?! בשביל זה סבלנו 2000 שנה? לזבל הזה ייקרא '' ראשית צמיחת גאולתינו? לערבב כת של מומרים , מעין ערבוב בין נצרות וקצת מנהגים יהודיים ולהכיר ב'' גיורים'' שלהם? תפסיקו להשלות את עצמכם, ותיתנתקו מהמדינה הציונית , לפני שכל ילדיכם יוצאו לשמד על ידה. ואל תבכו אחר כך, ש''לא ידעתם'' !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני כבר התפכחתי
בוגר בני עקיבא,
31/03/05 11:06
|
גם אני יודע שהמדינה הישראלית היא אסון לעם היהודי. הציונות היא אויב היהדות.
ותתפלא אבל יש עוד רבים כמוני. ועכשיו מה יהיה מי יבטיח לי שהנכדים או הנינים שלי לא יתחתנו עם איזה גוי קפצן? ה' ישמור!!! אין ברירה צריך ספרי יוחסין. כמו בגלות. בארצנו שלנו אנחנו צריכים להישמר מפני הכנופיה הישראלית שהשתלטה על הארץ בדיוק כמו בגלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
מה לבג''ץ ולתורת העם היהודי..
ל"ת
חלם,
31/03/05 10:22
|
|
 |
41.
באיזה זכות בג''ץ קובע מי יהודי?
ל"ת
ממש חוצפה !!!!!,
31/03/05 10:21
|
|
 |
40.
רוצים בכח שה' יכעסו ויחזרו הצר
ל"ת
אלנית,
רמת גן,
31/03/05 10:20
|
|
 |
39.
תכנית ההתנתקות החדשה
פרחיה,
31/03/05 10:19
|
החליט בית המשפט ה''עליון'' לנתק את כל מדינת ישראל מיהודיה על ידי פעולה פיקטיבית של הפיכת כל גוי מצוי ליהודי! להלן הפתרון המדיני לפי הבג''ץ: נגייר את כל הפלשתינאים וניתן להם אזרחות על פי חוק השבות ובא לציון גועל נפש! ואולי בג''ץ יפסוק שעל כולנו להתאסלם?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מזכיר את תנועת ההשכלה
אמיר,
31/03/05 10:19
|
|
 |
37.
כבר מזמן לא מאמינים לבג''ץ
ל"ת
חיים,
31/03/05 10:19
|
|
 |
36.
הבג''ץ נמאס לנו זה מקום פוליטי
ל"ת
שלמה,
31/03/05 10:18
|
|
 |
35.
גם מי שהתחפס לשופט גם שופט
אני יהודי גאה,
31/03/05 10:16
|
זה בדיוק אותו דבר רפורמי יכול לגיר ? הבג''ץ הזה מזמן עבר את הגבולות זה מקום פוליטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הייתם מאמינים דבר כזה על הבג''צ
מה פתאם?,
31/03/05 10:13
|
הבג''צ תמיד למען העם והארץ. זו סתם עלילה שפלה על בג''צ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
חשבו על הטווח הארוך
יובל,
על יד,
31/03/05 10:06
|
יכול להיות שבטווח הקצר יגיעו לפה כל מיני בעייתיים שלא הלך להם בארצות שלהם. אבל, אחרי כמה שנים, הם יגדלו את הילדים שלהם פה במדינת ישראל, והילדים, בגלל הסביבה, יהיו ישראלים לכל דבר - חילוניים או דתיים זה לא משנה כל כך - הם ידברו עברית, יחגגו את החגים, יתגייסו לצבא, כמו שהרבה מאוד ישראלים רגילים עושים. אז, בסופו של דבר החוק יביא למדינה הרבה אזרחים טובים - מה רע? יובל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהדות איננה אזרחות
יהודי,
31/03/05 11:10
|
זו דת שהיא גם לאום. יש הרבה יהודים שהם חארות שבחארות אבל הם יהודים. ואני מעדיף אותם על פני גוי שיודע לשיר את נעמי שמר ומשלם מיסים בזמן.
כי הנקודה היא הרצף וההמשכיות. הישראלים קורעים אותנו לשניים. ישראלי יכול להיות גם ערבי מנצרת שיהיה איש מקסים וחביב או גוי ניגרי תרבותי ומנומס היית מחתן את בנך עם בתו? אנחנו יהודים!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
אין ברירה יש לפתוח ספרי יוחסין ליהודים -- אחרת אוי ואבוי יהיה לנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, כן, נאיבי שכמוך, תחשוב קצת
ברה''מ לשעבר,
31/03/05 11:00
|
שהילדים ''הישראלים'' ילכו לבית ספר וישדדו את ילדיך, ירכיבו כנופיות במקום ללכת לאוניברסיטה וכד'. אני בתור עולה מברית המועצות רואה שמי שהיה בעייתי במדינה שלו נשאר בעייתי הרבה יותר במקום חדש ונשאר בתחתית חברה - צפה אחוז עלימות בקרב נואר רוסי פי 3 יותר גבוהה ממוצע ומי שהתליח ברוסיה, מצליח גם פה ובארה''ב למי שהיה מזל להתברג לשם, מי שהספיק להגר לארה''ב לפני שסגרו שם דלתות ליהודים. כיום כבר אנו רואים כנופיות נואר שלא היו פה, פשע, סמים והמצב רק החמיר. זו החלטה פגיעהה ישירה בעם היהודי ובמיוחד במדינה הזאת שמשום מה נקראת מדינה יהודית. כל מי שלא מצליח במולדת שלא לא יצליח בארץ זרה וילדיו יהיו כמו קוץ בתחת שלנו וימררו חיים לילדיינו. חבל, כנראה שלכל אוטופיה יש סוף, ואנו רואים סוף לאוטופיה ציונית חילונית. עוד 20-30 שנה וכל זה יהפוך להיסטוריה ומדינה זו תהפוף למדינת ''כל אזרחייה'' של עולם השלישי. מקווה שילדיי ישארו יהודים כשרים ולא גוים עם תעודת בג''ץ ויחיו במקום טוב יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
רודפי כסף...
טרין,
31/03/05 10:03
|
למה הם רוצים שהאנשים הללו יעברו את ''מבחני ההסכמה'' ליהדות בארץ? רדיפת כסף, הם רוצים לקבל את הכסף במקום עמיתיהם בחו''ל! לכל המגיבים שחושבים שכעת ניתן להתגייר ב-5 דקות זה ממש לא נכון קראו את הכתבה שוב! הלימוד עצמו נערך בארץ והמבחן הסופי בחו''ל. חוצמזה עליי לומר לכם ברצינות שבחו''ל היהודים יותר דתיים מבארץ לרוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
CONVERTS
E.MALKA,
U.S.A.,
31/03/05 10:01
|
Do you think that any one can come to America, and get all the rights when he steps in? Why any nonjew is getting the right to live in Israel, just because a Reform Rabbi is giving him some paper can't even read? Millions will move to our tiny land
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
יש לבטל את חוק השבות
פרחיה,
31/03/05 09:55
|
כל עוד זכאים אנשים להטבות בשל יהדותם ינסו אנשים להתגייר כדי שלא להפסיד טובות הנאה. יבוטל חוק השבות ויחקק חוק הגירה כמו בכל העולם המערבי שאנו רוצים להדמות אליו, ולא יהא צורך בגיור אינסטנט או בהתחזות ליהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכי תעברי לאוגנדה
פרחיה האמיתית,
31/03/05 11:25
|
ותמצאי לך מקום שהוא כמה שיותר רחוק מישראל , על בסיס מה את נמצאת פה? האם יש הבדל לפי דעתך מנורבגי שחי בנורבגיה?
אם התשובה שלילית עדיף שתקני ואן ויי טיקט כי נמאס מאנשים שמואסים בארצם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כמו שמוסג''צבע''לא שייך...
משקיף מחללית,
31/03/05 09:52
|
|
 |
28.
חילוני מוצהר ומתנגד בתוקף!
אמיר,
ת''א,
31/03/05 09:50
|
אני חילוני אך מתנגד בתוקף להחלטה ההזויה הזו, ישראל תהפוך תוך זמן קצר מוקד הגירה של כול מסכני העולם שרק יתגירו ב5 דקות ומייד יקבלו סל קליטה,הטבות וכו.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
כל האמת על החלטת בג''צ
בני,
ירושלים,
31/03/05 09:46
|
השמאל בישראל נמצא במגננה, הוא הולך ומתמעט בגלל ילודה נמוכה וירידה מהארץ, בעוד שהימין מתחזק ע''י ילודה ועלייה של יהודים מאמינים מחו''ל. כעת משנגמר המלאי של עולים מרוסיה שחלק גדול מהם כלל לא יהודי או רק חצי יהודי ורובם נגד הדת, השמאל חשב כיצד ניתן, עדיין, לשמר את ההגמוניה שלו, והפתרון הזמין הוא גיור רפורמי של כל החפץ, כלומר, כל גוי אנטישמי יכול להתגייר ולעלות. וכך השמאל מצליח לשמור על גחלתו לפלצות רוב העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Who build Israel???
Moti,
Ljubljana,
31/03/05 11:55
|
Not the Rabanim! Not the extrim right! It was the Jews of east europe that they were komonist that even not belived in the religen, so maybe you forgot history but pepole like you distroy Israel!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז
ל"ת
בי ברקוביץ,
רעננה,
31/03/05 10:37
|
|
 |
You are a clever jew
Iki,
Milano,
31/03/05 10:08
|
Clever Jew, thanks for the explanation, as before I didn't understand why of this decision ! Iki
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצער אבל נכון
ל"ת
יהודי,
31/03/05 10:05
|
|
 |
26.
oh my god!!!!!!!!
Nina,
Vienna,
31/03/05 09:40
|
BAGATZ is out of his Mind!!!!!!!!!!! in a few years Israel will be destroyed!!!!!! Judaism will be a History!!!! it is so painfull that all the antisemetistic People in all our History could not destroy Judaism, but our Jewish people make it !!!! wake up all of you!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Oh!!! my Ninale
Iki,
Milano,
31/03/05 10:23
|
|
 |
Dear Ninale
Iki,
Milano,
31/03/05 11:54
|
Can you walk safety in the streets of Vienna (as you can do it in Tel Aviv), when your husband has a KIPA on his had ?! Keep staying there Iki
הגב לתגובה זו
|
|
 |
oh my Iki
nina,
31/03/05 10:52
|
unfortunatlly i prefare living in Vienna (where I can live as a jew than LIVING IN ISRAEL with such a Goverment and A CORRUPT Justice!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Go Nina!
Moti,
Ljubljana,
31/03/05 11:50
|
Go Nina!!! Go Nina!!! Go Nina!!! You have so small mind & i hope one day you open your;s eye's & see what haping around you!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Stay Nina, I do same
A true,
Yisraeli,
10/04/05 07:01
|
It's better to remain a true jew in Vienna, than a Kofer in G-ds home
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
יצר ההשמדה העצמית של בג''ץ יחסל
ל"ת
אותנו מהר מאוד,
הלכה המדינה,
31/03/05 09:40
|
|
 |
24.
כנופית השקמים ובג''ץ נגד יהודים
המזהיר,
31/03/05 09:38
|
|
 |
23.
תודה. לא צריך זכות שיבה לערבים
ל"ת
''יתגיירו''ויוכלו,
לקבל אזרחות,
31/03/05 09:37
|
|
 |
22.
ישראל תהפוך למדינת עולם שלישי
יעלי,
ת''א,
31/03/05 09:37
|
כל העובדים הזרים , תושבי מדינות נחשלות ועוד מצאו פיתרון- להתגייר בצי' ולקבל סל קליטה ואזרחות איזו איןןלת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מה לבג''ץ וליהדות
יהודי,
31/03/05 09:36
|
רובם כופרים ואין להם מושג ביהדות אבל הם יקבעו מיהו יהודי
עוד חקיקה שמאלנית מבית היוצר של הארגון המכונה בג''ץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
איזה אידיוט רוצה בכלל להיות
ל"ת
יהודי? לא מובן!,
31/03/05 09:36
|
|
 |
lo muvan ?????
nina,
31/03/05 09:56
|
OF COURSE IT IS LO MUVAN BECAUSE YOU ARE AN IDIOT!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הרשעים יעלוזו אבל לא להרבה זמן
בנצי-א,
31/03/05 09:35
|
ילדים של הרצל התנצרו הם לא היו הראשונים מאז התנצרו 5 מיליון רפורמים רק באמריקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
כל הכבוד על הפסיקה!
אורן,
31/03/05 09:26
|
בזמן שרבבות יהודים מתבוללים בחו''ל הגיע הזמן להבין שעלינו לחבק כל מי שרוצה להיות יהודי אחרת יבוא בעתיד סוף ליהדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתנתקות החדשה
פרחיה,
31/03/05 10:20
|
החליט בית המשפט ה''עליון'' לנתק את כל מדינת ישראל מיהודיה על ידי פעולה פיקטיבית של הפיכת כל גוי מצוי ליהודי! להלן הפתרון המדיני לפי הבג''ץ: נגייר את כל הפלשתינאים וניתן להם אזרחות על פי חוק השבות ובא לציון גועל נפש! ואולי בג''ץ יפסוק שעל כולנו להתאסלם?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
END OF JEWISH ISRAEL
ran,
31/03/05 09:26
|
so now Israel's 200000 goyim workers can soon VOTE FOR THE KNESseT !!!?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
?Ran, are you in Israel now
Iki,
Milano,
31/03/05 10:57
|
Are you a taxi driver in new york ? You have to know that if 200000 Israelian are out from Israel Israel needs other 200000 Human been It's a lesson in geographic and not philosophic We call it exchanging of population and in most of the cases Israel is doing a good business So keep stay in New York Iki
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Dear Shmiki
ZUBi,
NY,
10/04/05 07:03
|
U no eh give eh the money, eh, U no eh make eh th rules, kapish!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
בושה בושה בושה
יהודי לא דפוק,
31/03/05 09:20
|
לא עושים צחוק מהיהדות
עושים צחוק על הגויים עובדים עליהם בעינים ואומרים להם הביאו לנו כסף ניתן לכם פתק שאתם יהודים ,בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
זאת בעיה בין-אשכנזית, ומימלא
מרקו אנטוניו,
31/03/05 09:19
|
ומימלא היא אינה נוגעת לנו הרוב הספרדי. אנינו הרי מזמן לא מכירים בחונתה של זיקני אשכנז היושבת בבג''ץ. הם יכולים גם להחליט שכדור הארץ מרובע. אז מה ? הוא יהיה מרובע ? גם אם הכל שפיט לפי החרוף ברק.
בקרוב מאוד, הכל יבוטל וכל הפסיקות האלה א לה אשכנז ימוגו.
אז תמשיכו אשכנזים, תכו איש ברעהו רק אל תערבו את יוסי יכה את יוסי כמו בפינוי. כל גדודוי היסמי''ם של המשטרה, מי הם, לקחו כל יוסי בריון פנוי שבסך הכל רוצה להיתפרנס, משלמים לו על מנת לשבור ידיים ורגליים. ולמי לאחיהם הספרדים בעיקר ? ופה ושם איזה אשכנזי ששובר את השורות האשכנזיות.
אבל לא עוד גדודי שכירי החרב האלה העומדים לרשות מועצת זיקני אשכנז יפנו עורף ויעמידו עצמם לרשות הנהגה חדשה, נקיה, יצוגית, לא אשכנזית, רודפת צדק . יום יבוא, הוא יבוא, הוא יבוא !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
!Rabi Antonio help me
Iki,
Milano,
31/03/05 11:10
|
Look, i dont know what to do ! I am a good Sfaradi ! Can i married a Good Askenazia ? Hope to hear from you soon Iki
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
גיור כהלכה
ירון,
מרכז,
31/03/05 09:15
|
יש לחייב את החרדים בגיור לחומרה כי לא ברורה יהדותם - כי יהדות ודרכם אינם משתלבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אסור, אסון !!!!!!!!!
אזרח עולה וותיק,
31/03/05 09:11
|
ארץ ישראל תהפוך למדינה של נורקומנים, אלכוהליסטים ועניים ממדינות שונות. כל אדם מהקבוצה הנ''ל שמתגורר לדוגמה ברוסיה יכול לעבור גיור ולהגיע לארץ ולקבל את כל הזכויות כמו נכות כנוקומן.
אנשים לא יהודים שונאים בדם את היהודים ועוברים גיור רק ורק כדי לשפר את רמת החיים שלהם ובתוכם ממשיכים לשנוא יהודים. אני ממש לא מסכים אם הגישה האורטודוקסית חוץ מגיור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Hi, Good man
Iki,
Milano,
31/03/05 09:45
|
Not all the “Goim” are using drugs or drinking alcol, as not all the Jews are good person as you are
Iki
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כל שמוק יכול להפוך ליהודי
נמאס מבג''ץ,
ירושלים,
31/03/05 09:04
|
יהדות אינסטנט לכל דורש. גוים יקרים בואו בהמוניכם למדינת ישראל, קבלו סל קליטה, קיצבאות ביטוח לאומי,ועוד ועוד. כדאי לכם. ואם מתעוררת בעיה תפנו לבג''צ - הם כבר יסדרו אתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואלה אצה צודק
ל"ת
חיים,
31/03/05 10:22
|
|
 |
big deal
dk,
geneve,
31/03/05 09:36
|
after hearing our rabi shapira instructing in the name of god and stupid land what is the big deal to be a jew
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות,כל שמוק .....יהודי!
ל"ת
המגייר העליז,
31/03/05 09:13
|
|
 |
11.
החלטה מצויינת של כנופיית הבג''ץ
דרור,
רמת גן,
31/03/05 08:58
|
השמאלנית.יש לקוות שהיא תעורר התקוממות ציבורית רחבת היקף נגד החבורה השמאלנית הזו, המנסה לכפות את ערכיה ''המתקדמים'', האנטי ישראליים, האנטי יהודיים, והאנטי ציוניים על רוב הציבור, שלא בחר אותם לתפקיד מושלי העל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שני מטומטמים!!!
עדי,
31/03/05 09:53
|
אתם לא מבינים כלום! תפקיד בג''צ לשמור אלנו, החילונים.
כודם תבינו מזה בג''צ, ואז תוכלו לבקר אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לגמרי!
טליה,
י-ם,
31/03/05 09:22
|
אנחנו הורסים את עצמינו מכל כיוון אפשרי....... מה ישאר מהיהדות הפשוטה והיפה?! בזכות הממשלה הכנסת ובג''צ-כלום!
עצוב לי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החלטה אובדנית
חילוני ציוני,
31/03/05 12:43
|
נציף את העולם בכל מישרוצה להיות יהודי. אבל הצד השני הוא מה יקרה לישראל? תוצפנה בעשרות מיליוני יהודים שירצו להגיע בעקבות כך. התגובה היחידה לכך -ביטול חוק השבות. והפיכת מדינת ישראל למדינה דו-לאומית.
זאת המטרה האמיתית מאחורי התנהלות בג''ץ כבר שנים רבות ולא מללחמה בממסד האורתודכוסי המרשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
a pure rabbi
not a jew yet,
japan,
31/03/05 08:49
|
can anyone recommend me of a pure Rabbi I can convert and learn from him the real Torah??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
stupid question!!!!!!
nina,
31/03/05 09:14
|
yes i can!!!! the great rabbi Pardess in Vienna!!! but can you recommend me a pure man in this world???? do not forget please that we are only humanbeings and anyone can make a mistake in life so stop pointing on someone especially on Rabbi to find a mistake are you so pure?!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
not pure but great
not a jew yet,
japan,
31/03/05 12:00
|
you are right. i mean actually a great rabbi that won`t judge all the time how muslims are stupid and jewish are great. i met a nice rabbi until he touched this point and talked bad things of the koran but he never read it. i:m looking for a teacher i can trust a man who can *read* Torah in yhe right consciousness and will give me the right tools
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אסון לדורות!!!!
ח,
31/03/05 08:11
|
|
 |
8.
טוב מאוד, הרבנות החרדית חלאה
עידו,
31/03/05 07:16
|
עם ישראל סובל באופן קריטי מבחינה דמוגרפית.
ישנה אפשרות לשפר את המצב באמצעות אלה המבקשים להתגייר.
אבל מול המתגיירים ניצב ממסד רבני אורתודוכסי מושחת וקיצוני שלא מעוניין ביהודים חילונים ציונים אלה רוצה רק כאלה שמתגיירים ומצטרפים לצבא החרדים המשתמטים האנטי-ציוניים בישראל.
הגיע הזמן לשבור את המונופול של הכנופיה הרבנית-אורתודוכסית המושחתת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שאתה לא יהודי!
ל"ת
שלמה,
31/03/05 10:24
|
|
 |
טמבל אכול שנאה...וטיפשות!
טליה,
י-ם,
31/03/05 09:28
|
אתה לא יודע על מה אתה מדבר... מי עשה לך כאילה שטיפות מח?! לך תלמד ואז תדבר,אל תוכיח לנו שאתה מטומטם. זה אסון למדינה,אתה מבין שהבת שלך יכולה להתחתן עם גוי +תעודת גיור?! שהנכד שלך יכול להיות גוי?!
בג''צ מאבד את שפיותו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה הטמבל
עדי,
31/03/05 09:56
|
אין לי שום בעיה שהבת שלי תיתחתן עם גוי!!!
מה קרה הוא לא בן אדם? ומה זה משנה לאיזו דת הוא נולד? חשוב איזה בן אדם הוא, אני מאדיף גוי על חרד מסריח ממאה שערים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
dear Ido
nm,
31/03/05 09:17
|
do you reallyknow what does it mean to be a jew? and as a matter of fact the most that do not want to join the Army are not orthodox!!!! but all those who represent the new Generation of 'smolanim
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הכלב שלי רוצה גיור
חתול עם קשרים,
31/03/05 07:10
|
הוא חמוד בלונדי ויש לו קשרים עם היהודים הטובים אז מה עם הוא כלב????
גם רצון טוב לא הופך אותך לכושי , ואשתי אומרת אולי הם יקבעו שילד עם בולבול הוא ילדה.. למה לא???
תשאירו את הדת לרבנים יש מספיק שחיתויות שהשופטים יכולים לדון בהם רמז... אחד עם חווה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והרבנות הם ממש חבורה של מלאכים
adi,
31/03/05 09:59
|
|
 |
מדובר כאן בחילוקי דיעות
בין רבנים,
31/03/05 07:48
|
יש רבנים אורתודוכסים ויש רבנים רפורמים. כעת יש בינהם חילוקי דיעות ובית המשפט נקרא להחליט בעניין. בשביל זה הוא קיים וזה תפקידו. ואגב, רבנים רפורמיים הם לא פחות רבנים מהאורתודוכסים. גיור אורתודוכסי הוא בפועל גיור בתשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבנים רפורמים מה זה?
יהודי,
31/03/05 10:07
|
רבנים שלא מקיימים את מצוות היהדות אלא פה ושם מה שנראה להם זה רבנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
Out of bounds
Noah,
31/03/05 05:37
|
Why does the high court need to get involve in religious issues? Let the Jewish institutions deal with Jewish issues.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
Who is a Jew?
Dude,
Washington,
31/03/05 05:19
|
Anyone who serves in the IDF, makes a contribution to the state and pays taxes and accepts tis declaration. And it seems the orthodox-haredim are not doing this. Anyways, if we dont stop their stupidity and primitivism, we will have an Arab muslim state very soon.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לא יאומן
dana,
tel'aviv,
31/03/05 04:59
|
לבית משפט אין זכות לקבוע עמדתו בניגוד גמור לערכי התורה, לעומת זאת יכול להעביר חוק חדשני לפיו אנשים שאינם יהודים אך אוהבי ישראל, יחיו בארץ עם חובות וזכויות .החוק מיהו יהודי חייב לקבל תפנית ומייד, לא בכדי כבר נאמר כי אנו ארץ אוכלת יושביה, עצוב לקבל את העובדה כמוגמרת כי יתכן וילדינו ינשאו לאנשים שהיה בידיהם מספיק כסף לשלם על ניירת , ולהפוך ל''יהודים על הנייר,למעונינים להתגייר ולהיות יהודים על כל המשתמע מכך, יש לעבור תהליך רציני ומשמעותי ללא הקלות. וזאת על מנת לבחון את רצינותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Dear Dana
Iki,
Milano,
31/03/05 09:39
|
Did you married your husband because you loved him or because he was a Jew ?! Iki
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את טועה בגדול
אחד,
31/03/05 05:30
|
הסכנה של אנשים ששילמו כסף בשביל ניירות שמצהירים על יהדותם קיימת באופן כמעט ממוסד בגיור האורתודוקסי בישראל. זה ידוע שבשביל גיור אורתודוכסי כל מה שצריך זה לשלם כסף (בערך 30 אלף דולר) והעניין מסודר. כל המדינה ראתה את זה אצל אילנה דיין, ווגם שמעה את נימוקי הרב המגייר (''כולם עושים את זה'').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
yes yes yes
loukle,
thailand,
31/03/05 03:21
|
this will end ones and for all the corrupt orthodox who are ijacking the holy book for their own financial benefit
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ONLY ORTHODOX ARE JEWS!!!
Shmuel,
Miami,
31/03/05 03:19
|
|
 |
1.
NO! NO! NO! And again, NO!!!!
Arie,
31/03/05 02:37
|
Only Orthodox converts should be considered real Jews, not any other converts. It's sad to say but the reforms are not really Jews, they are more Jewish by name. As we all know, Jesus was the first reformed Jew and we all know what happened after that.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Same stupid false argument
Idiot,
USA,
31/03/05 08:19
|
Reform Jews are as Jewish as you are What you're saying is akin to saying that only Catholic Christians are Christian And, no, Jesus was not the first reform Jew He was a Jew who like many Jews now wanted to free himself from your archaic and primitive Orthodox rabinate He died as a Jew .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף המדינה היהודית.
יהודי,
31/03/05 09:04
|
|
 |
Orhodox jew with no money
sahabibi,
31/03/05 05:25
|
It is about time and not a minute to early!!all you orthodox jews are only there for the money becuase if not for that you have no room in our modern era nor can you suuport your own self by the means you try and dectate never the less fear shell not as GOD might pay your bills for a change. look busy as you know how and you should be A ok
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Really? What about the Hilonim
Amit,
31/03/05 04:40
|
Are the Hilonim also not Jewish according to your twisted logic?
Are you G-D or something that you can decide who is Jewish and who is not?
Crawl back to the fundementalist hole from which you came.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
true jew
456,
31/03/05 10:27
|
no, its a matter of which religoin you realy belive in, if your speaking jewish- there is a code of jewish law, and only thruogh it may a jew be considerd a jew, and this is only if you belive in this code of jewish law. btw, Ben Gurion knew this q.. should be answered by Rabbis, and rabbi s only, that's why he wrote what he wrote, [-for the record] sorry, I personly belive this issue should get morre, and open coverge from both sides of the argument, and it can be clarfied that every true seeking person will see the truth and good of the way this law was good for so long, and forever to be.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על המשפטים להכון לעליה-עולמי
ל"ת
יש קליטה!ציפי-ה,
מא.אסלם+אפרק,
31/03/05 11:21
|
|