 |
61.
להחזיר את הדת לבתי הכנסת
ליאור,
חיפה,
02/04/05 16:50
|
אני ישראלי שמכבד את הדת היהודית אבל צריך להפריד את הדת מהמדינה(והפוליטיקה) כמה שיותר מהר.לא יתכן שרבנים יפרו את חוקי המדינה שמקיימת אותם ויקראו למאמיניהם לעשות כמותם.ישנה החלטה של ממשלת ישראל והכנסת על פינוי וצריך לקיים החלטה זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אתה יכול להגיד דבר כזה
עילי,
באר שבע,
17/04/05 17:46
|
דבר ראשון אני לא מבין אותך ישנו חופש הפולחן במדינת ישראל דבר שני להזכירך מדינת ישראל היא מדינת היהודים היהדות זה הגורם שנותן לך את ההחלטה והמהלך של ה''התנתקות'' הוא נגד היהדות אני מקווה שאתה יודע שישנה מצווה לישב את ארץ ישראל ואם אדם כזה גדול בעל רוח הקודש אומר לסרב מי אני שאגיד לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
אסון
חייל במילואים,
ב''ש,
01/04/05 18:15
|
דברי הרב מביאים לאסון. קטונתי מלקבוע אם הפינוי תואם או לא תואם את ההלכה. אבל הקריאה לסרב פקודה מפי הרב היא אסון. דמיינו לכם שב-38 שנים האחרונות היו חיילים מסרבים לשרת בשטחים. אם חלילה התנגדות פסיבית או אקטיבית תצליח לעצור החלטת ממשלה חוקית זה יהיה אסון נורא, גדול יותר מכל אסון שההתנתקות תביא - זה יהיה חורבן של שלטון החוק במדינה. במקרה זה על הרב לומר שאמנם פינוי יהודים הוא עבירה, אולם אחדות העם ושלטון החוק גדולים מכך ולומר לחסידיו למחות דימעה ולקיים פקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
כל הכבוד .
ל"ת
הקסום,
01/04/05 16:07
|
|
 |
58.
עכשיו מובן איך היה חורבן הבית
אהרן,
מרכז,
31/03/05 22:52
|
נכון , שרון מנצל את זכותו החוקית ובצורה מגעילה.. עלינו להיות חכמים ולא קנאים..
קריאה כזו הורסת את הצבא , הורסת את המדינה , מסכנת את עצם קיומנו.. ועוד להגיד ולהתקרא תלמידי הרב קוק ? בבחינת הרצחת וגם ירשת ? זו תורתו ומשנתו ? הרצון לפלג ? לסכן את עצם קיום הצבא - ולומר שרון התחלי - כמו בגן ?? כנראיה כך היו מנהיגי הקנאים בבית שני , רבותי התעוררו , אם תתנו להם להוביל את הציונות הדתית - אנמחנו בצרות !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה למה מי אתה
עילי גנדלמן,
באר שבע,
17/04/05 17:57
|
למה מי אתה שאתה אומר על גדול הדור ילד קטן אני לא מבין מאיפה קיבלת את החוצפה הזו האדם שאנו מדברים עליו הוא בעל רוח הקודש והוא תלמיד של הרב צבי יהודה ותאמין לי שהוא מתנגד למה שנקרא דתי למיטב ידיעתך ןאני בטוח שאתה מכיר את המאמר של מרן הרב קוק שיוצא נגד התופעה של ''דתיים'' ו''חילוניים'' או איך שקראו לזה בתקופה של מרן הרב ''חרדים'' ו''חפשיים'' הכינויים הללו לא רק שגורמים לפילוג בעם ישראל אלא גם לא נכונים הרב סעדיה גאון מגדיר את הכופר בספרו אמונות ודעות כדתי כי לכאורה מה זה דתי זה כמו במגילת אסתר ''והדת ניתנה בשושן הבירה'' דתי זה אדם שעושה חוקים בלי להבין אותם ויותר גרוע בלי לנסות להבין אותם לכן אני לא מיחל לאף אחד להיות דתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
הרי לא עוקרים יהודים מבתיהם
שמאל לוחם,
אלי סיני,
31/03/05 20:45
|
ומעבירים אותם לארץ אחרת .
בתוך ארץ ישראל אפשר להעביר יהודים ממקום למקום .
רבני החסה של גוש קטיף תפסיקו עם הדימגוגיה שלכם אף אחד לא מתרגש ממכם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
פרצופה של המערכת המשפטית
קיבצוניק חילוני,
31/03/05 19:53
|
דין שפירא כדין ראשי האקדמיות שהחתימו למען עבריינות סירוב השמאל?
ישנם לא פחות מ-250 מרצים אקדמיים מתארים מתקדמים שקראו לחיילי צה''ל שלא לשרת כנגד האויב בזמן לחימה. במאות התבטאויות שכללו את הדפוס של ''פשעי הכיבוש הציוני'' - אנשי ''מצפון'' כמו לב גרינברג ''ישראל מבצעת רצח עם''.. ''זאב שטרנהל ''אני רואה צדק מוסרי בפיגועים כנגד המתנחלים''... צימרמן ''ילדי המתנחלים הם היטלריונגרד''... והרשימה עוד ארוכה מפה ועד טניה ארנהרט...
יתר על כן מרצה באוה' ת''א הודיע כי הוא מתכוון להעניק הקלות בלימודים לסטודנטים שימנעו משירות מילואים בשטחים לעומת אלו שלא יעשו כן.
אני קורא לכל האירגונים הציוניים להעמיד מראה מול פרצופה של המערכת המשפטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
ישנם עדיין אנשים אמיצים
דליה,
רעננה,
31/03/05 18:53
|
|
 |
54.
חבל לכם על הזמן.
סעדיה,
31/03/05 17:02
|
התהפכו היוצרות, בלי דתיים אין צבא, בלי דתיים אין התנתקות, בלי דתיים היום אין גם מדינה, מה שישאר זה חבורת מלחכי פינכה וציבור שעוטה על השגרירויות הזרות, כדי לקבל אזרחות וכרטיס טיסה לכיוון אחד. תתחילו להפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
כל הכבוד להרב שפירא
יוסי,
בת ים,
31/03/05 16:25
|
יש עדיין רב אמיץ בשטח שאומר את האמת ללא חשש. אני אציית לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
כמה שהרברברנים בני אלף זונות
שונא מתנחזבלים,
ארץ נאורה,
31/03/05 15:57
|
שתמותו ותשרפו בגהנום חולירעות
להסיט חיילים נגד המדינה
לא נסלח ולא נשכח
נבוא אתכם חשבון אחרי הפנוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נסלח ולא נשכח נרצחי אוסלו
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
31/03/05 16:23
|
|
 |
שניכם מתאימים אחד לשני
ל"ת
תת רמה,
אתם,
31/03/05 17:07
|
|
 |
51.
רבנים טובים מאנשי הרוח השמאלני
יהודי גאה,
פתח תקוה,
31/03/05 15:49
|
חיילים שימלאו פקודות בלתי מוסריות ואנטי ציוניות כאלה גורמים שהצבא כבר לא הצבא של עם ישראל אלא של מאפיה שמאלנית ולכן מאד הגיוני שלא לשרת בו. הגיע זמן להסביר לעם ישראל שפקודה שהתקבלה בכנסת לא הופכת אותה לחוקית. כי גם הנאצים העבירו חוקים ברוב עם. למרות ההבדלים הברורים יש דמיון עקיף וחלקי - חלקי - חלקי. גם שם התחילו בגירוש. וגם כאן עיתונאי השמאל כבר מדברים על הרוגים בקרב וגם בצבא מתרגלים הרוגים ''בשני הצדדים'' וזה מתקרב. יותר מכך : פעולות כאלה על ידי צבא יהודי כנגד יהודים גרוע מפעולות רצח של יהודים על ידי צבא גרמני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
גם אני יכול לערוק?
מנחם,
צפון,
31/03/05 14:54
|
יש לי אבט''ש בחטיבת מנשה בסוף אפריל. האם גם אני צריך לערוק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
dressed in his pajama
Ladron,
31/03/05 14:17
|
as he is, he wants to take the whole country to an end, if people like him wield influence, may be we are better off without a state
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
צה''ל ערך השתלמות ע''י אנשי שמאל
יוסי,
באר שבע,
31/03/05 14:00
|
תא''ל במיל' הגואל: שטיפת מוח לקצינים במכון הרטמן 13:45, 31 מרץ 2005 / כ' באדר תשס''ה
היום (ה') בשעה 14.00 תתייצב משמרת מחאה של קצינים, חיילים ומרצים מול מכון הרטמן, במחאה על יום העיון שנערך במקום לקציני מילואים לקראת ההתנתקות.
כתבתנו רותי אברהם מוסרת כי כ-30 קצינים, מפקדי פלוגות מכ 6 גדודי מילואים זומנו ליום מילואים במכון הרטמן בעל האוריינטציה השמאלנית. יום העיון יעסוק ב''הכנה מנטלית'' של הקצינים במסגרת היערכות סגל הצבא לקראת ההתנתקות. בין המרצים ביום העיון: דניאל הרטמן - עימות בין חזון א''י השלמה לבין חזון יהודי, ד''ר מנחם לוברבורג - ערכים אזרחיים במדינה דמוקרטית, ד''ר משה הלברטל - הלכה דמוקרטיה והתנגדות. כמו כן משה נגבי ופרופ' יצחק זמיר, על חופש הביטוי וזכות המחאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
what is he wearing ? i
Marvin ST,
31/03/05 14:00
|
|
 |
46.
רבני יש''ע מותר לכם לחשוב אחרת!
ציוני דתי לאומי,
ארץ ישראל,
31/03/05 13:05
|
אתם לא משמיעים את כולכם מפחד העליהום שיהיה עליכם,הגיע השעה לאצור את הטירוף שאחז בקומץ של מטורפים שמובילים את העם והארץ לקריסה,זו לא דרכה של הציבור הציוני דתי בארץ ישראל,חד משמעי ! בשתיקתכם אתם שותפים לחורבן,ועל תאמרו שרון אשם,יש גבול לטירוף ,אימרו בכל את שאתם חושבים ו-מ-י-י-ד !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אלטרנטיבה לחילונים העיפים
ל"ת
בנצי-א,
31/03/05 12:56
|
|
 |
44.
שרון כבר הרס את העם.
סטודנט לרפואה,
31/03/05 12:51
|
|
 |
מלחמת אחים?
מוחמד גבלס,
ברלין,
31/03/05 17:58
|
אתם לא אחים שלי ואם אתם רוצים מלחמה זה בדיוק מה שתקבלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד נבל!
ל"ת
Avi Ecuador,
31/03/05 18:26
|
|
 |
43.
הרבנים הקיצוניים מובילים לאסון
רמי,
31/03/05 12:39
|
המשיחיות והמרדנות תוביל את כולנו לאסון לאומי!!! צריך לרסן אותם ומיד!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SHARON IS THE DISASTER
ALON,
31/03/05 18:00
|
SHARON AND HIS MAFIA ARE ISRAELS BIGGEST DISASTER. ISRAEL IS A DEMOCRACY, FOR THE PEOPLE BY THE PEOPLE. WE ARE THE ONES TO DECIDE NOT A CORRUPT POLITICIANS THAT HAS BEEN BOUGHT OUT BY BRIBERY AND CORRUPTION.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שכותב בשמות שונים:
אור,
מרכז,
17/04/05 15:21
|
חלאס כבר!!! נמאסת על כולנו!!! כותב בשמות שונים את אותו זבל באנגלית..... די, בוא לגור בארץ, אחר כך תנסה להזדהה עם השמאלנים שיש פה... כאילו אפשר להזדהות איתם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
גם בלי הרבנים, אני מסרב
אורי,
ירושלים,
31/03/05 12:35
|
זה דבר פשוט שאין לשתף פעולה עם האויב ולא צריך להיות רב גדול בשביל להבין שאין לשרת בצבא שרואה אתגר בגירוש יהודים והקמת מדינת טרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט דרך ארץ קדמה לתורה
ל"ת
משה,
31/03/05 20:23
|
|
 |
41.
למה הרב דופק את המדינה?
סקסולוג,
31/03/05 12:19
|
התבטאות מסריחה, בדיוק כמו מין אורלי לאחדים זה טוב ולאחרים זה רע, אבל כאשר עושים זאת בפרהסיה מזוז צריך לטפל בזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
בואו נסרב לשמור על התנחלויות
ל"ת
מילואימניק ותיק,
31/03/05 12:17
|
|
 |
בכיף אחי!
אור,
מרכז,
17/04/05 15:22
|
אני אשמור עליך יותר טוב אם אני אשמור על החברים שלי בהתנחלויות. אתה תשמור על הסבתא שלך בתל אביב ותאמין לי, לא יזיז לאף אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין קשר
ירון,
חיפה,
31/03/05 12:33
|
|
 |
39.
נקבל עונשים כבדים מהשמים על הע
יהודיה מזועזעת,
31/03/05 12:15
|
עקירות היהודים מבתיהם!!!!!!! עדין לא מבינים איזה עוון עושים ליהודים. אין שום זכות לאף אדם לתת מאדמות ארץ ישראל, זהו אוצרו של הקב''ה בלבד, ועל כך נענש בגדול כולנו, למה אין פותחים עיניים ואוזניים, למה לא רואים שגם אם תתנו את כל הארץ לא תהיה כאן שלום, כי עשיו שונא ליעקב, הוא ירדוף אותנו בכל העולם עד שיכלה אותנו לגמרי. אני חילונית אך אני יודעת כמו כולם שאנחנו לא כמו סתם עוד עם, ויש אדון לארץ הזאת,וכל העולם מודע לכך, רק בארץ אנשים משתטים בעצמם ובאחרים, ומי יסבול בגלל זה? אנחנו!!!!!!!!! הכלל!!!!!!!! בבקשה הגיע הזמן שתפקחו עיניים למען עצמכם, כבר היו דברים מעולם, הם לא יפסיקו, ויהיו עוד אינתיפדות, ועוד פיגועים ועוד צרות רבות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודיה - אין אלוהים
ל"ת
מילואימניק ותיק,
31/03/05 12:39
|
|
 |
היית צריכה להיוולד בתק' התנ''ך
יהודי מגחך!,
31/03/05 12:27
|
אז היה מקום לדעות פרימיטיביות, במלוא מובן המילה, כמו שלך. אלוהים יעניש אותנו? בדיחה גרועה - כאילו היום הוא עושה איתנו חסד? אולי בעבר, בימי הגלות, האינקיוויזיציה והשואה הוא עשה עם העם שלנו רב חסד ונהג בו במידת הרחמים? אז איזה עוד מכות הוא יכול להנחית עלינו שהוא טרם הנחית. את לא קולטת - האלוהים שלך - שקיים לשיטתך - הוא יישות פסיכוטית חסרת תקנה. הוא הורג בנו ללא רחם וקוטל בבנותינו ובבנינו הכשרים על ימין ועל שמאל. דווקא לשיטתך, כמי שאוהבת את אלוהים (גם כן אלוהים - חחח. לכל היותר בדיחה גרועה) את חייבת להאמין כמוני שפשוט אין אלהים. אין ומעולם לא היה - הרי את לא היית רוצה לחשוב שיש אלוהים שהוא רוצח חסר רגש. הנה כי כן, לא אל ולא מלא רחמים... ובל תשכחי לעולם - בראשית ברא האדם את האלוהים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ראינו שהקב''ה שמר עלינו
ל"ת
כל כך,
עד היום,
31/03/05 12:23
|
|
 |
השתגעת? לא שירתת בצה''ל?
ירון,
חיפה,
31/03/05 12:37
|
הרי אחרי מלחמת ששת הימים כל צמרת צה''ל אמרה שזה נס מאלוקים! מלחמת יום כיפור בכלל זה ברור (מי שבטח בקו בר-לב גילה שזה לא עזר), ואם עוד לא נולדת אז נזכיר לך את הטילים שנפלו עלינו במלחמת המפרץ 1991 ושהסתיימה בדיוק בחג פורים בו ביום! כמעט 6000 פצצות מרגמה נחתו על חבל קטיף ונצרים! רקטות קסאם פגעו בבתים! פצצת מרגמה נחתה בתוך האסלה שבבית בכפר דרום... חסר סיפורים? בו ואספר לך מימי השירות שלי ברחבי ארצנו בחבלי לבנון ורחבי איו''ש ואזח''ע... אתה צריך לפתוח עיניים ותראה שזה ברור כשמש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמעתי על 6 מיליון שלא זכו לשרת
בצה''ל,
31/03/05 13:13
|
מי זה ''כל צמרת צה''ל'' שאמרה שזה נס מאלוהים? עזר וויצמן, רבין, דיין מאיפה הוצאת את זה? ביום כיפור אם היה שומר אז היה אולי מואיל בטובו לתת התראה של איזה שבוע מראש, זה היה חוסך כ-3500 הרוגים שאף אחד לא שמר עליהם. כנ''ל בלבנון (מאות חיילים הרוגים) וכנ''ל באינתיפדה (יותר מאלף הרוגים). על כל אחד שבמזל לא נהרג (מה שאתה קורא נס) יש חמישה שנהרגו. הבעיה איתך שאתה פוקח עיניים מול השמש ולא רואה כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבא מותר להגיד לא!!!!!!!!!
אור,
מרכז,
17/04/05 15:24
|
לזה שיצר אותנו ונתן לכולנו את החיים יש זכות מלאה לקחת אותה ממנו ב'ככה'!!!!! מי שלומד ביולוגיה, טבע ומדע עומד נפעם מול כל החסדים שלו!!!!!
מי אתם ומאיפה אתם באים שאתם ככה מזלזלים באבא שלנו בשמיים אה??? בושו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפיכת היוצרות אצל המאמינים
תשובה מוחצת!,
31/03/05 13:10
|
תגיד לי ירון, המחפש לאחוז בכל שבב ובכל קיסם כדי להצדיק את האמונה באלוהים, אם זה ככה, מדוע האלוהים הזה בכלל הכניס את עם הסגולה שלו ושל העולם לסיטואציות כאלה של טילים ומלחמות. כאילו אני צריך לברך שבמלחמת יום כיפורים נהרגו ''רק'' 3000 חיילים ולא חצי מליון? או שבפיגועים נהרגו ''רק'' 1000 איש אבל העיקר שלא רבים נהרגו מסקאדים ומרגמות. תגיד לי זו האמונה שלך? נשמע לך הגיוני שנגרמים לאנשים אסונות אבל כשקורה ובמזל אין הרוגים אז כולם הולכים להתפלל ברכת הגומל. אם הייתי מאמין בישות אלוהית הייתי רץ לקלל אותו על עצם הכנסתי לסיטואציה בעלת פוטנציאל של אסון. הא כן, ועוד לא הזכרנו את ''הנס'' הגדול לפני 50 שנה ומעלה, שרק 6 מליון מבני עמינו עלו בעשן הכבשנים ולא כל ה- 18 מליון יהודים דאז! באמת נס גדול...אחלה אלוהים שבעולם יש לנו. וכמו שנאמר לא אחת, ונניח לשיטתך שקיים אלוהים - שיעשה עימנו חסד בבקשה. 5000 שנה הוא נכשל כישלון חרוץ בהיותו אלוהים של עם סגולה. שימצא לו עם סגולה אחר (פרפרזה על טוביה החלבן).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין אלוהים
מילואימניק ותיק,
31/03/05 13:07
|
ממש נס מלחמת יום כיפור - תספר את זה למשפחות של 3000 הנופלים. מה כל אוסף השטויות האלה מוכיח. צמרת צהל אמרה שזה נס אז יש אלוהים??? נפלו טילים בפורים - אז מה? אני מבין שהאלוהים הזה שלך גם אחראי לרצח של האם ושלושת ילדיה על ציר כיסופים - או שזה אולי אלוהים אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיומו של אל זה או אחר איננו
אתאיסט ציוני,
31/03/05 20:00
|
השאלה כאן.
השאלה היא האם הדמוקרטיה הציונית יכולה להרשות לעצמה מהלך מטורף אנטי-דמוקרטי שכזה שמזכיר יותר עבודה פאגנית?
אני לא מאמין ברב דתי או חילוני זה או אחר ואני חושב שמעשה עקירת יישוב ציוני יהודי ללא תמורה הוא אובדני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
רבנים?פליטיקאים עוכרי ישראל!
ל"ת
ע.הלל,
לוד,
31/03/05 12:12
|
|
 |
37.
מי שם על השייגץ הזה שפירא??
קול הצדק,
31/03/05 12:07
|
רוצה מלחמה? תקבל מלחמה! המשיחיות הדתית הפרימיטיבית והנואלת לא תכפה את דעתה המשוקצת על הרוב השפוי - חילוניים ודתיים כאחד. מאסנו בך ובשכמותך - לך תרקוד דרבוקה כפולה עם מי שקרוב לדמותך העילגת, עובדיה יוסף, ותתחנפו לכם מאה פעם ביום ליישות אלוהית מגוחכת ובלתי קיימת בעליל - רק תעזבו אותנו לנפשותינו העדינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך בעיות רציניות ממש.
ל"ת
ירון,
חיפה,
31/03/05 12:38
|
|
 |
הבעיה היא שלך ומסתכמת...
קול הצדק,
31/03/05 13:13
|
במילה אחת ויחידה - פ ר י מ י ט י ב י ו ת !
:) תחשוב על זה ותראה כמה אני צודק. רק שקשה לך להשתחרר מהמסקנה המתבקשת הזו - או משום שהתוצאה של זה שאתה צריך לזרוק לפח חינוך של עשרות שנים שניתן ל ך בבית אבא או שחזרת בתושבה ואז זה אומר שתצטרך להתחיל לעבוד ולהתפרנס בכבוד. הנה לך מלכוד 22!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
ממתי הרבנים מתערבים בענייני צב
שיעזבו את הצבא,
31/03/05 11:56
|
הרי הם לא התגייסו כלל. מוטב שישתקו.
כיצד כבשו את השטחים? עם צבא.
כיצד יפנו את השטחים עם צבא.(לצערנו)
הם אינם שותפים לצבא - לא אז בכיבוש, אז שיעזבו אותנו בשקט גם היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה חוסר תודעה מוחלט....
אור,
מרכז,
17/04/05 15:27
|
מה זה קשור לצבא כל העניין הזה???? הרבנים קוראים לסירוב פקודה, לא דווקא בגלל שזה הצבא, גם לאנשים רגילים ושוטרים הם היו מתרים! זה עניין של עבירה!!! מצוות ישוב הארץ שקולה כנגד כל המצוות!!! האם זה לא עניינים של הרבנים בדיוק??!?!?!!?!?!?!?!!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר וכזב! כולם שירתו בצה''ל!
ירון,
חיפה,
31/03/05 12:39
|
|
 |
מה זה קשור לצבא
אני,
שם,
31/03/05 12:26
|
ברור שהרב לא התגייס הוא היה בן 40 בערך כשמדינת ישראל הוקמה
בכל אופן על פי חוקי התורה אסור לך להפקיר חלקי ארץ ישראל ל משנה אם אתה אזרח שוטר או חייל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שיסרבו, אני התנדבתי במקומם
ל"ת
מתנתק,
31/03/05 11:30
|
|
 |
ערבים כמוך לא משרתי בצבא כיבוש
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
31/03/05 11:54
|
|
 |
לציוני
מתנתק,
31/03/05 18:32
|
אתה יכול לקרוא לי ערבי או בכל שם אחר שתבחר, אבל זה לא ישנה את העובדה שאני מצטרף לכוחות המפנים. אם אני לא אהיה שם לפנות, אז הבן שלי יצטרך להיות שם לאבטחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה התינוק עם התגובה המותנית
ל"ת
תתבגר,
ילד,
31/03/05 12:25
|
|
 |
34.
הציבור הדתי מרים את הראש
איתן,
ירושלים,
31/03/05 11:11
|
לא ניתן שירמסו אותנו אסור שאנחנו נעשה פקודות שרומסות את הדרך שלנו את האמונה שלנו אנחנו צריכים להוביל!ולא להגרר ועכשיו יש לנו הזדמנות להוביל! סירוב לא יפרק את צה''ל אלא יחזק ויברר את מהותו של צה''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
זה הזמן להקמת מדינת יהודה
ישי,
31/03/05 11:10
|
זה הזמן להקמת מדינת יהודה והתנתקות ממדינת ישראל. המדינה כבר לא יהודית אורטודוקסית. יש כאן חילול שבת יותר מחילול יום א' בלונדון. למערכת המשפט אין שום אינטרציה עם הדת היהודית האורטודוקסית. גם לא הממשל או הצבא. מה יש לנו לחפש בגלות ישראל החילונית???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
COULD BE THE END OF ISRAEL
VENGENCE,
31/03/05 18:06
|
THE MAJORITY OF JEWS AROUND THE WORLD WHO CONTRIBUTE WILL EASILY IDENTIFY THEMSELVES WITH JUDEA, MUCH MORE THAN WITH ISRAEL WHICH WILL NOT CONTAIN MUCH IF ANY OF THE JEWISH HOLY SITES. THE CHRISTIANS IN THE USA WOULD ALSO FOR THE SMAE REASONS, THAN ALL THE REMINDER, SMALLANIM. WILL BE ABLE TO GO BACK TO THE CAMPS IN EUROPE. THEY, THE SMALLANIM, MUST REALLY MISS THEM.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חס וחלילה! אל תאבד פרופורציות!
ירון,
חיפה,
31/03/05 12:42
|
האסון הכי גדול הינו הפירוד בעם, ואין חילול ה' גדול יותר מנטישה של העם ויצירת ''מדינת יהודה'' כלשהי! לא יהיה זה מדינת יהודה אלא מדינת מחללי ה' אשר אין להם שיג ושיח בתורה, בכלל ישראל ובמושג ''עם ישראל'', ולא יוכלו לעולם לומר ''הריני מקבל עלי מצוות עשה של ואהבת לרעך כמוך!''. להזכיר שוב שהראי''ה קוק זצ''ל דוקא קבע מקומו בתל-אביב יפו. נצח ישראל לא ישקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קדימה - תתנתקו כבר מאתנו. נמאס
ל"ת
אלי,
31/03/05 12:41
|
|
 |
אתה חושב
Avi Ecuador,
31/03/05 18:28
|
שהערבים יסבלו אותך ויעשו איתכם השמאל שלום?! הרי ממכם הם סולדים ומפחדים. יקיאו אותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
המעניינת'' וה''מחכימה
ל"ת
חתיכת אידיוט,
31/03/05 11:05
|
|
 |
31.
אני קורא לכל השמאלנים..אם אין
דן למדן,
31/03/05 11:04
|
|
 |
למרות שאתה צודק, האם זו הדרך?
ל"ת
ירון,
חיפה,
31/03/05 12:43
|
|
 |
30.
צעד נוסף למרי האזרחי ההמוני
דרור,
רמת גן,
31/03/05 11:03
|
שרק הוא נותר ככלי הדמוקרטי האחרון למיגור הדיקטטורה השמאלנית, שהנהיג גנב הקולות, ואשר נתמכת ע''י החונטה השמאלנית השלטת בתישקורת וברשויות אכיפת ה(צ)חוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אנחנו לא ציבור של הרבנים
אורי,
מתנחל,
31/03/05 11:01
|
הגיע הזמן לומר את האמת - אנחנו לא מחוייבים להוראות של רבנים! רוב הציבור הציוני דתי מחזיק בהשקפות עולם שונות ומגוונות שעוצבו בחלקן מתורת ישראל כפי שנתפרשה ע''י רבנים בחלקן מהחינוך הדתי פלורליסטי שנספג בבית אבא ובחלקן מהערכים האוניברסליים והדמוקרטים הרווחים בחברה הישראלית על גווניה. מתוך מכלול הגורמים המשפיעים על החלטותינו יש משקל רב לדעתם של רבנים אך איננו כפופים להם. אישית כבוגר ישיבה וכמ''פ במילואים ברור לי מעל לכל ספק כי אציית לחוקי המדינה ולא לקריאת הרבנים. בנוסף, חשוב לציין כי בניגוד לתמונה העולה מהדיווחים השונים רוב הציבור הדתי ציוני ובודאי רוב המשרתים במילואים הנמנים על ציבור זה אינו נמנה על תלמידי הרב שפירא והרב אליהו. ביום הפקודה נתייצב בשורות צה''ל ונפעל עפ''י צו היהדות הדמוקרטיה והמצפון, גם אם בבכי ובצער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שהמצאת יהדות חדשה
דורון,
פ''ת,
31/03/05 11:16
|
בכל הדורות הרבנים הגדולים הם אלה שהיו פוסקים הם אלא שמשקיעים יום ולילה בתורה והם אלה שמבינים הכי טוב בתורה ויודעים מרבש''ע רוצה מאיתנו ולא כל אחד שחושב את עצמו יכול להחליט לבד גם מי שיש לו זקן וקוראים לו רב! רק גדולי הדור כמו הרב שפירא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם הקנאים ממציאים
אורי,
31/03/05 12:14
|
אנשים כמוך מקנאים לרבנים ולא לעקרונות. ראשית יש גדולי תורה רבים שלא פסקו לסרב פקודה. שנית, האם היית מקשיב גם לאדמו''רים שקראו בשנות השואה לצאן מרעיתם להישאר באירופה וגזרו עליהם בכך כלייה? גדולי תורה תפקידם לפסוק הלכות ולהוות מופת להתנהגות יהודית מוסרית. בשאלות של מצפון והכרעות מדיניות, יעמוד כל אחד מול עצמו ומול בוראו ויחליט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דורון עובד במימד ומתחפש למתנחל
יוסקוביץ מאיר,
31/03/05 11:39
|
|
 |
28.
אני מבקשת להזכיר לגולשים -
14 זה לא אני!,
הנבזות חוגגת,
31/03/05 10:54
|
אני איני חותמת על התגובות באתרי האינטרנט (להוציא ערוץ 7), על כן, שיהיה ברור לכולם, שתגובות החתומות בשמי, כמו 14 ותגובות נוספות שתשומת לבי הופנתה אליהם (מופיעות אפילו ב''הארץ'' אתר שאני לעולם איני נכנסת אליו), אינן שלי! מאז שהודעתי לאתרים שאיני חותמת, לא חתמתי גם פעם אחת! כי מלה שלי היא מלה. אפילו על הודעת זו איני חותמת! שיהיה ברור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אומרים שאני אינני אני,
ושתי,
31/03/05 12:23
|
אז מי אני בכלל?
כל נדרי, כל שבועותי נתתי למעריב ולקוראי, לא אני האיש שכתב, לא אני אלאעשה זאת בשמי המן האגנני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואל תקרא לי סנובית
המן,
31/03/05 12:38
|
כי אני לא מתנשאת. מי שמביט בי מאחור לא יודע מי אני. משיח משיח משיח איייייייי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה?
ג,
31/03/05 11:51
|
|
 |
27.
הלוואי והיינו מדינה דמוקרטית
ל"ת
מאוכזב,
31/03/05 10:53
|
|
 |
26.
הזדקקות לגורו
אדום,
31/03/05 10:52
|
כיצד נולד גורו . (בקיצור רב) תלמיד חרוץ, יודע להתבטא משקיע את כל מרצו בלימוד , התוצאה ידע רב . אנשים באים להתיעץ איתו . מן הבעיות שהוא שומע הוא לומד יותר . נוסיף לזה את ההילה שיש בסוד הדברים , והנה לכם גורו . מעטים מהם יקדישו את מרצם ואת הידע שצברו לטובת העם , אלו הם בדרך כלל האנשים שעמלים לפרנסתם. האחרים מונו על ידי הממשלה או על ידי עצמם,פרנסתם מובטחת ,על פי חוק . אינפלציה , מיתון ,פיטורים , הם דברים שקוראים ושומעים עליהם בתקשורת בעיתונים אם הם בכלל קוראים ושומעים .כנראה שלא . אני מופתע כל יום מחדש כיצד אנשים בעלי עמדה ,עם שיקול דעת ,לא מוכנים אפילו להעיר את ההערה הכי קטנה על רב ככל ששיהיה מפורסם או לא , תוך כדי ויכוח בין חברים , דיבורים בין חברים דיבורים שלא לפירסום , והכל שמא אנחנו לא מספיק נבונים להבין את דבריו , שדבריו כל כך עמוקים שהדיוט לא יבינם . גם אם אין עומק בדברים וגם אם הכל גיבוב של שטויות ומעשיות , לא יגידו דבר שמא יחללו שם שמיים . הרב שטיינזלץ ראש הישיבה גאון בדורו שתרגם לעברית את התלמוד , נאלץ לחזור בו מדבריו לפני שנים מספר בגלל אותם גורו . אבל אני יודע ובטוח שהוא ניצב תחת איומים קשים וכמו גלילאו בזמנו תחת איומי האנקוויזיציה נאלץ לחזור בו מדבריו הצודקים . אבל אני מאמין שכמו גלילאו גם הוא אמר בלחש '' אף על פי כן נוע תנוע '' כשהכוונה היא אני הוא הצודק , האנשים השפויים הם הצודקים ולא אלו השפוטים הנתונים למרותם של הרודנים הנקראים רבנים . כבר הובאו למשפט ראשי ממשלה ושרים ושועי הארץ , מדוע אין הרשות התובעת במדינה תובעת את עלבון התושבים . נהיינו למרמס בידי כנופייה של רבנים ועושי דבריהם , הגרועים מהם . הלאה הרודנות החשוכה . אם צחקנו על התאוריתיקנים הנוצרים של ימי הביניים אשר דנו בשאלה מהו גודל המלאכים וכמה מלאכים יכולים לשבת על ראש של סיכה , אני לא אלאה אתכם בשאלות הטפשיות אשר הרבנים נשאלים עליהם ואשר גם מקדישים מזמנם כדי לתת תשובה מטופשת יותר מן השאלה . לא אוסיף על דברי אלא זאת ,המסיתים צריכים לעמוד לדין .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מציאות שונה
צועד,
31/03/05 10:44
|
לאחר שהימין זכה בשלטון, קראו מנהיגי השמאל לכל המתנגדים לתוכנית ההתחברות (התוכנית שמציעה לספח את השטחים עם כל תושביהם) להפסיק לשרת בשטחים, לא להסכים להתגייס למען שמירה על יהודים ולא להסכים לנישול שטחיי התושבים הפלשתינאים של השטחים.
מעניין מה היו התגובות אם זו הייתה המציאות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
חיילים מטעם=סכנה למדינה
ירון,
31/03/05 10:43
|
הגיע הזמן להיפטר מכל החיילים מטעם.... קדימה, תערקו מצה''ל ואל תחזרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מי יגן על המדינה?
ארז,
31/03/05 11:51
|
השמאלנים, שכבר מזמן לא מתגייסים? החילונים, שמתגייסים ומשרתים פחות ופחות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמוכן מימין ומשמאל
ירון,
31/03/05 12:07
|
קודם כל ''שמאלנים לא מתגייסים'' זו שטות, מעבר לזה רוב החיילים הם לא מטעם, לא דתיים, חילונים, שמאלנים או ימנים. מי שכן (וגם בהם יש מכל הקצוות) שילך ומהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מי אמר?
נשר,
31/03/05 10:39
|
'' במקרה שתינתן פקודה לעקור יהודים ממולדתם ומביתם- מסרבים למפקד ולא לבצעם'' לא ניחשתם? אריק שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אולי כבר יסתמו את הפה למסיתים
עמיר,
31/03/05 10:37
|
אולי יסתמו כבר את הפה למסיתים אפילו עם הוא רב אם במקום הרב היה קאדי ערבי בחברון או בשכם כבר מזמן היו נכניסים אותו למעצר מינהלי לכן חוק בוזגלו צריך להיות מוחל על כולם גם אם הרב הוא היה לצערי רב ראשי במדינת ישראל וגם מקבל משכורת ממדינת ישראל צריך לעצור אותו למעצר מינהלי ולהפסיק לו את המשכורת ממדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל כשמשמאל קוראים לסרבנות...
ארז,
31/03/05 11:52
|
אף אחד לא קופץ וזועק - ההיפך הגמור, כולם משבחים את הסרבנים על ''מוסריותם''. מה ההבדל בין סרבנות לסרבנות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגרש אותם מבתיהם זה בסדר, אבל
ל"ת
בצבא אתם רוצים,
אותם. תקפצו!,
31/03/05 11:08
|
|
 |
21.
אורלב ואיתם
גוש קטיף,
ארץ ישראל,
31/03/05 10:33
|
|
 |
20.
הרב שפירא אתה המנהיג האמיתי!
ל"ת
יובל קליין,
קרית אונו,
31/03/05 10:26
|
|
 |
19.
זה רב ? זה אחד שבא לריב
סביח,
בושה וכלימה,
31/03/05 10:24
|
אסור לסרב פקודה. יש ממשלה שהחליטה ברוב קולות. מי שמסרב ילך לכלא לחודשים רבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
רוב הציבור הדתי לאומי
צבי,
דתי מהמרכז,
31/03/05 10:23
|
מתנגד בתקיפות לדברים הנ''ל כדאי לעיין באתר www.yom-pkuda.org שם מופיעים כבר חתימתם של יותר מ 12,000 בני הציונות הדתית וכן קריאתם של כ 80 מרבני הציונות הדתית בשום פנים ואופן לא לסרב פקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטות גדולה
אלעד,
פ''ת,
31/03/05 11:07
|
בכל אופן יש מנהיגים לציבור הדתי ולא כל רב יכול לפסוק בכאלה שאלות אלא רק גדולי דור!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מה זה ''שוב''? הרב שינה את
מובן מאליו,
מחויב המוסר!,
31/03/05 10:17
|
קריאתו? הרב חייב להמשיך בלא הפסקה בקריאתו לנוכח הדיקלומים על השלילה שב''סרבנות''. מובן מאליו שעם שרידי חרב, אסור לו להפוך צבא שכירי חרב של רודן עריץ, להכות ביהודים! אסור לשום יהודי לגרש יהודים מארץ ישראל. די שהגויים עומדים עלינו לכלותנו בכל דור ודור, לא ייתכן ששבי ציון יגרשו את עצמם בגלל תורות סרק חסרות מוסר של אנשים חסרי מוסר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
''הרב'' שפירא יהודי?
מוטי, רפורמי,
31/03/05 10:16
|
יהודי שמסית לאי שרות בצבא הגנה לישראל יהודי? אני ספק בכך, הוא גם לא יכול להיות נהג קטר, כי הטרח הזקן ירד כבר מהפסים, ויש להענישו חוקית ע''כ, ואים לא אז חרון אלוהים ומזוז בדרכו איליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כך...
ארז,
31/03/05 11:53
|
|
 |
לארז
מוטי רפורמי,
31/03/05 12:10
|
כל מי שעובר על חוקי המדינה עבריין, אני דוחה כל סרבות לשמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא יהודי גאה
אלון,
ת''א,
31/03/05 10:59
|
וברור שיותר ממך הוא קרא ליהודים לא לגרש יהודים כמו שהגויים היו עושים אז מי יותר יהודי? המגרש או המסרב? אם לא תתקיים תוכנית הגירוש הרב ישלח את תלמידיו לשירות בצה''ל בשביל להגן על עם ישראל!!! לא לגרש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
תכנית ההתנתקות מצה''ל
יגאל כהן,
רחובות,
31/03/05 10:13
|
הישראלים הציונים אינם יכולים לתפוס את החבל משני קצותיו אם אין בדעתנו להמשיך את המפעל הציוני אז אין שום סיבה לשרת בצה''ל צודקיםהסרבנים למיניהם! מדוע הם צריכים לסכן את עצמם על מנת להגן על תושבי ת''א ור''ג? אנחנו מדינה של 6 מיליון יהודים המוקפת במאות מיליוני ערבים אז בואו נרים את הידים ונתקפל מכאן לפני שיהיה קשה מדי1 כמו שנאמר ''קצת קש ונשברים'' או אולי נשנס מותנים ונחזק את המפעל הציוני נבנה עוד ישובים רבים בכל רחבי ארץ ישראל ונבלום את התכנית הארורה של האדם הארור הזה-אריק שרון היידה ביבי!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה עדיין בפוריםה?????????
יגאל כהן,
רחובות,
01/04/05 12:49
|
א.אתה מתחפש ליגאל כהן. ב.אתה מתבלבל בין ארור ביבי לברוך אריק. ג.אתה חלאה שכיר חרב ביבי שאין לך ולביבי שום בושה ושום מצפון ושום מצפן. אתה לא מתבייש להסתתר,להתחזות, ללכלך ,ולדבר שטויות בשמי. איכססססססססססססססססססססס כל שכירי החרב של ביבי חלאות כמוהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הייתי שם
חנה אייזנמן,
31/03/05 10:12
|
בטקס הנחת אבן הפינה לבית יד לבנים בקיבוץ רביבים בשנת תשכ''ב (1962) אמרה אז הגב' גולדה מאיר: '' אנו עומדים פה במרחבי הנגב הן ככובשים והן כקוברים... לא כבשנו לשווא ולא נפלנו לשווא... יד לבנים בקיבוץ רביבים כמוהו כבית כנסת בכל מקום ומקום בארץ הזו...''
משפטים פשוטים אלה מהדהדים באוזני עד עצם היום הזה והיו ועודם במשפחתי לחם חוק לכל נכד המגיע לגיל 11 שנים.
דברי הרב שפירא אכן מעצימים ומחזקים את דברי גולדה מלפני למעלה מארבעים שנה. כבוד הרב שוזר את דברי מאיר בפסוקי התורה ומלמד אותנו שאותם פסוקים שנאמרו לפני אלפים בשנים היו נכונים לפני 40 שנה ונכונים הם גם היום: ''...כי לנו ניתנה ארץ זו לעשותה לבניין ושדה, נעבדה, נכושה (מלשון מכוש כנראה, ח.א.), ונקלשה (הקילשון שהיה גם כלי עבודה וגם נשק באותם הימים, ח.א.)''.
ובמקום אחר: ''לא תוקרב נחלה זו לגוי הערל ולעמלק השפל... ויחל אלוהים את זרועו לכל המקריב חלקת ארץ... כי ארץ זו בדם בניה תקודש לעולמי נצח ('נצח' - גם במובן 'לעולם, לתמיד' וגם במובן 'לנצח', ח.א.)
אכן התרגשות עמוקה אחזתני כשאני נוכחת היום שגולדה שידיעותיה בתורת ישראל היו אפסיות אמרה משפטי חזון שבעצם הוכנסו לפיה על ידי מי אם לא הקב''ה.
תודה לרב שפירא שגילה לנו את סוד קיום מצוות כיבוש הארץ מן ההיבט הציוני השמאלני דווקא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה התכוונת כשאמרת שהיית שם
יוסי הדואג,
31/03/05 11:26
|
כאשר נאמרו דברי גולדה, או כאשר נאמרו דברי אלוהים?
ואם היית שם אז מה? איזה תוקף זה נותן לשטויות שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסוף השפל
Avi Ecuador,
31/03/05 19:05
|
התגלמות השפלות והרשעות ובא להרצות לנו ולהסביר לנו על מוסר. הייתי מצרף את אחת מקיטעי השנאה שלך אבל מעריב כנראה לא יעביר. תגיד, איך אתה מסתדר עם זה ששורץ במראה מולך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוסי, החתימה כאן של מתחזה!!!!
שאל את המתחזה,
מבין את עצמו,
31/03/05 11:33
|
ה''פסוקים'', המובאים כאן אינם קיימים! הכל בלילה נבזית אחת לשים ללעג את מי שבשמה, כביכול, חותם האידיוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-שאל את המתחזה, מבין...
התוהה התמה,
31/03/05 12:18
|
יש כאן בעיה החייבת פיתרון: אם זו את חנה כתבת את התגובה לתגובה (כלומר שאת התגובה המקורית כתב מתחזה), אז לא הייתי מצפה לשמוע ממך מילים כמו אידיוט, נבזי וכדומה. ובכלל, מילא נבזי, אבל מה עניין אידיוט? ע''ס מה התיאור הזה? אולי הכותב בכלל לא אידיוט? לא מתאים למי שמתיימר לאהבת אדם לכתוב כך.
ואם זו לא את, חנה, אז בטח שאסור לנו להתייחס לדברי הכותב (שחתם בשם 'שאל את המתחזה'), כי הוא לא יודע שום דבר בנושא וסתם יצא להגנתה של חנה, שאולי אפילו היא עצמה לא רצתה ולא ביקשה הגנה זו, כי אולי היא בעצם כן כתבה את התגובה המקורית.
סתם ככה, סוגיה למחשבה ולהתפלפל בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מי שלא רוצה - שלא יבוא נסתדר
ע,
מרכז,
31/03/05 10:06
|
|
 |
12.
הרב עלול לא להתקבל לגן עדן
דוד,
נתניה,
31/03/05 09:54
|
מקומו יתפוס שם מקום מר מזוז, שיחליט לא לפתוח חקירה נגדו. הם שניהם מכובדים, אבל לא כל כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לעריק שרון ראוי שנאמני א''י
ל"ת
יערקו לו,
31/03/05 09:53
|
|
 |
10.
נו, למה מצפים כבר....
אנטידוס,
מדינה ריבוני,
31/03/05 09:50
|
פעם, לפני הרבה שנים, אנשי הדת היו גם אנשי רוח וגם מנהיגים.... היום נעלמה הרוחניות מהיהדות. הכל חומרני (דם, אדמה, כספים, פיצויים, כוח, שליטה) למה נוכל לצפות משכאלה? אסור, אומר שפירא, ליהודי שיגרש יהודי. אבל מותר ואף מומלץ לגרש מי שאינו יהודי. וכל מה שהרבנים מצליחים להראות לנו הוא שהם לא חלק אינטגרלי מהחברה הישראלית, אלא נטע זר, הזוי ודי דפוק בראש... ואני חושב שגם זה די מלחיץ אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבריך הינם ההזויים והדפוקים
ירון,
חיפה,
31/03/05 12:47
|
שהרי נראה לך שהכל חומרני? אתה כנראה לא מבין דבר בחומרה ובקדושה (שלמות), אלא רואה הכל בשיטחיות נוראית. אנא אל תשפוט אם כן את מי שאינך מכיר שואל ומבין, כי בראיה ברורה ניתן להבין שדבריך אינם במקום. דוקא מתוך הרוח והמנהיגות לוקח הרב שפירא צעד כזה קשה. גם אם לא נסכים אזי קצת הבנה וכבוד ראוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירון, מסכים איתך במאה אחוז.
סטודנט לרפואה,
31/03/05 12:59
|
יש כאלה שחושבים דרך הטלוויזיה והפרשנים, ולא דדרך המציאות.
מבטיח לך שהבחור בחיים אל פגש את הרב שפירא בכלל.
אבל לדבר תמיד קל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ברוך מפיל אסימון
יוני שור,
ירושלים,
31/03/05 09:43
|
|
 |
8.
היכן רבני הציונות הדתית?
בוגר הסדר,
קצין במיל',
31/03/05 09:41
|
מרבית רבני הציונות הדתית מתנגדים לעמדה הקיצונית המוצגת בכרוז. קולם לא נשמע בתקשורת, מפני שרובם חוששים להביע את דעתם, או לפגוע בכבוד רבם - הרב אברהם שפירא. הנזק שכבר גרם פרסום הכרוז הינו גדול. אם לא תתפרסם תגובה חריפה נגד תוכן הכרוז על ידי רבנים, ראשי ישבות ומכינות קדם-צבאיות, הנזק יהיה גדול עוד יותר; ו'במקום שיש חילול השם - אין חולקין כבוד לרב'.
ועוד הערת אגב: את נועם לבנת יצא לי לפגוש במסגרת שירותי הצבאי. מדובר בסהרורי גמור שאסור שיקבע את סדר היום של הציבור הדתי-לאומי. מפליא שהוא מקבל גיבוי מרב גדול בתורה שעל פי רוב, שיקול דעתו רציני בסוגיות בעלות משקל ציבורי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגבי האח
מוטי,
31/03/05 10:56
|
התפוח לא נופל רחוק מהאחות, כרגע לא רוצה רכילות אבל רובכים יודיע מה קורה.ואים לא אז...בהמשך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פסיקה של גדול הדור
אלעד,
פתח תקווה,
31/03/05 10:47
|
בשאלות כאלה צריכים לקבוע גדולי דור בלבד!!!! ולא כל רב שהוא ראש ישיבה או מכינה יכול לפסוק!!! לכן בעינים כאלה צריך את פסיקתו של הרב אברהם שפירא וכן כך היה פוסק הרב צבי יהודה( כך אומרים תלמידיו הגדולים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמנם פסק הלכה?
בוגר הסדר,
31/03/05 12:22
|
אכן ראוי לשאול האם כוונת הרב שפירא לפסוק הלכה, לפיה אסור כיום להתגייס לצבא, משום סיוע לדבר עבירה? (הרי לא מדובר רק על פקודה של עקירת יישובים) קשה להאמין. וכמה מרבני הציונות הדתית הידועים כפוסקי הלכה (רבני ערים, חברי ביה''ד הגדול וכו') יפסקו כך, במידה ויישאלו? מעבר לכך, מי שמך לחלק ציונים לתלמידי הרצי''ה זצ''ל, שלא כולם מסכימים לעמדה זו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כוונת הרב שפירא מפורשת.
גם בוגר הסדר,
ארץ ישראל,
31/03/05 12:53
|
הרב פוסק כאן לא שאין להתגיס לצבא - אלא שאי התייצבות ל''התנתקות'' הינה מחוייבת בשביל לא לעבור על העבירה הנוראה ודעתו היא שזה יחזק את הצבא. מה לא ברור בדבריו שגורם לך לעוות פשט זה? אם יש לך אי הבנות לך כמו כל בוגר ישיבה אמיתי ושאל את הרב, אל תלך ותקשקש בראשי חוצות את אי הבנותיך, ובכך לגרום ללשון הרע על ישיבות ההסדר ותלמידיהם וגרימת חילול שם שמים ברבים (באינטרנט).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון קל לדבריך
בוגר הסדר,
31/03/05 16:32
|
אין בידי כרגע את הכרוז, אז אצטט מרשת ב' (בכל כלי התקשורת מופיעים ניסוחים דומים מאד, אילו זה היה עיוות מהותי - היתה באה תגובה על כך): רבנים וראשי אירגונים בימין קוראים לחיילים בסדיר ובמילואים ולמועמדים לשירות בצה''ל ל א ל ה ת י י צ ב ל ש י ר ו ת ל א ח ר ה פ ס ח , ולמעשה לערוק מהצבא. הרבנים, ובראשם הרב הראשי לשעבר אברהם שפירא קוראים לחיילים לא להתייצב ל ש ו ם מ ש י מ ה צ ב א י ת לאחר החג כדי לא לסייע להינתקות.
כמו כן, לא סיפרתי לשון הרע על ישיבות ההסדר - הדעה לפיה עריקה מן הצבא הינה מעשה חמור (ולא: סירוב לעקירת יישובים, שהינו לגיטימי לדעתי), דעה אותה אני מייחס לרבנים רבים בציונות הדתית, אינה בשום אופן בגדר לשון הרע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מדהים איך חולי נפש מקבלים
''צדיק'', רוצה,
לפשוע, תפאדל,
31/03/05 10:22
|
במה בתיקשורת, אלא אם נזכור שזו כבר מזמן איננה תיקשורת, אלא מנגנון תעמולה בשירות האויב מבית ומחוץ. אני מכירה בוגרי ישיבות הסדר, שחתמו על עצומת הסירוב, עם כל הפרטים האישיים שלהם. יהודים לא יתנו את ידם למדיניות היודן-ריין. זה פשוט חולני, מאוס, מתועב. בשם ה''ממלכתיות'' הניחו רבני ה''ציונות הדתית'' לרישעי עולם להרוס את מדינת היהודים. והכותב כאן, רוצה להמשיך לתת יד למלאכת ההרס! העובדה שנשמתך הרוסה, אינה סיבה מספקת להרוס את המדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שחולת נפש זו את
ל"ת
למכחישת,
השואה,
31/03/05 11:45
|
|
 |
על לשון הרע שמעת?*******
רועי,
י-ם,
31/03/05 10:03
|
אני לא אכנס איתך לויכוח על הנושא עצמו,למרות שאין לי ספק שבעיניך,גירוש יהודים זה מצוה דאורייתא שיש בה קידוש ה'... מה שמוזר בעיני(בעצם לא),שבתור אדם ליברלי ,נאור ו...דתי,אין לך שום בעיה להטיל דופי בבן אדם בצורה הבזויה ביותר! לידיעתך,בתגובתך עברת על 5 לאוין מהתורה! תתבייש לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני דווקא מתנגד לעקירה
בוגר הסדר,
ודתי קודם כל,
31/03/05 11:35
|
וגם מתנחל, וזה ממש לא העניין. כאן מדובר לא בסירוב לפקודת פינוי יישובים, שיכול להיות מוצדק מסיבות הלכתיות, מצפוניות וכו', אלא ביציאה נגד השירות בצבא - שמטרתו הגנה על עם ישראל ומדינת ישראל, והוא מהווה מצווה מדאורייתא שיש בה קידוש ה'...
ולגבי לשון הרע, אין כאן הטלת דופי כלל ולא עבירה על שום לאו, מכיון שיוזם הכרוז מפרסם את דעותיו בציבור ועומד מאחריהן באופן גלוי, ואף פורסם כבר בכל כלי התקשורת כי הוא נחקר במשטרה (בעקבות עצומה קודמת שהפיץ) בחשד להסתה והמרדה. לגבי האמירה שהוא סהרורי, איני מתכוון חלילה להתנהגותו כאדם, אלא לדעותיו המסוכנות, ואין בכך הטלת פגם במידותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
להפסיק ללכת לצבא
פוניי,
31/03/05 09:39
|
ישיבות ההסדר צריכות להפסיק מיד כל גיוס ולהיות כמו החרדים כמו שאת החרדים קיבלו בממשלה כך גם אותם יקבלו והם לא יצטרכו לעשות כלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תעשו טובות !!
רפי,
ירושלים,
31/03/05 10:42
|
גם ככה החיילים בישיבות ההסדר משרתים רק חצי תקופה.. אז אל תאיימו . ואם לא תתגייסו גם אנחנו לא נתגייס לשמור על כל ההתנחלויות ההזויות שלכם.
לא מאיימים על,, ב,,, .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אל תבואו, נסתדר יותר טוב בלעדי
ל"ת
כם!,
31/03/05 09:37
|
|
 |
משום מה, לא נראה לי...
סא''ל בצה''ל,
31/03/05 10:40
|
הידעת כי כ- 50-60 אחוז מהקצונה הבכירה זה חיילים חובשי כיפות?
לא כולם אוטומטית יסרבו (ואני בכוונה נוקט במינוח זה ולא קורא להם ''סרבנים'', שהרי זהו סירוב חד פעמי וספציפי לנקודה זו שנוגדת דעות פוליטיות ומוסריות, ולא סרבנות המתנתקת לגמרי מצה''ל.), אבל על פי מה שאני קולט מהשטח, יש תסיסה גדולה ואני חושש כי ביום פקודה רבים יסרבו.
אני מקווה שהממשלה תנתק את הצבא מההתנתקות, ותטיל זאת רק על המשטרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחרי עזיבת השטחים נוכל להסתפק
ל"ת
בחצי צבא, ולהתא,
ושש כלכלית!,
31/03/05 11:41
|
|
 |
אפשר לדעת מי הטיפש...
סטודנט לרפואה,
31/03/05 12:56
|
|
 |
לא יהיה שלום ושקט
מתנתק,
31/03/05 18:38
|
אבל לפחות חיל שמוצב על הגבול יידע שכל מי שבא ממזרח הוא אויב וצריך לירות בו. וכל מי שבא ממערב הוא חבר שמביא לו קפה לשמירה. היום החיל לא יודע מאיפוא בא האויב ומאיפוא בא החבר. כי הוא תקוע בתוך שטח שורץ אויבים, ועוד אנחנו מחזיקים את הגבול פתוח כדי שהמתנחלים יוכלו לעבור חופשי בכל כיוון, ואת זה מנצלים גם המחבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אמרתי אחרי ההתנתקות אלא אחר
י עזיבת כל!!,
השטחים,
31/03/05 15:02
|
|
 |
איך בדיוק תסתדרו בלעדנו
יהודי שפוי,
קרית אתא,
31/03/05 09:58
|
הרי שפני השמאל משרתים רק בקריה, בחיל האוויר ובשקמיות. לעומת זאת, מלח הארץ חובשי הכיפות ונאמני ארץ ישראל מהווים את רוב המערך השדה הלוחם בצה''ל. אז אל תשחק אותה גבר מול המקלדת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלני שלא משרת בקריה
צ,
31/03/05 10:40
|
|
 |
5.
יופי, הגיע הזמן לעשות סינון
אלי,
31/03/05 09:37
|
כל מי שלא רוצה לשרת בצה''ל או לא למלא פקודות שלא נראות לו, שילך לכלא ויזרק מהצבא ועכשיו. אסור שיהיו בצה''ל חיילים מטעם ואו חיילים על תנאי, לא משמאל ולא מימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העובדה שהפקודה הזאת נראית לך
ל"ת
מעידה על,
אישיותך.איכס,
31/03/05 10:24
|
|
 |
לא הבנת, זה לא משנה אם זה
נראה לי,
או לא,
31/03/05 11:40
|
|
 |
זה כמו לסנן מים במסננת ולקחת
ל"ת
מה שנשאר,
31/03/05 10:17
|
|
 |
טעות בידך ידידי
אלי,
31/03/05 11:43
|
זה כמו לסנן מיים במסננת ולקחת רק את המיים הטהורים והנקיים. כמו שאני מכיר את ציבור חובשי הכיפות אשר משרת בצבא (מלח הארץ), רוב מוחלט מהם לא יענה לפסיקה המקוממת הזו. ואלה שכן יענו שהם מיעוט קטן, אותם צריך לסנן, ומוטב לעשות זאת עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
יישר כח
יחזקאל,
31/03/05 09:35
|
נפעל על פי המצפון והמוסר ותורת ה'. לא נלך כמו עדר לבצע פקודה בלתי חוקית בעליל שדגל שחור מתונסס מעליה. גם לא נהיה שם בשביל להחליף את אלה שיופנו לביצוע הגירוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה תלך ועוד איך תלך
אדום,
31/03/05 10:59
|
|
 |
3.
להעניש את מי שיציית לרב
פרחיה,
31/03/05 09:34
|
מבחנם של דברי ההמרדה של הרב הוא בביצוע. כל עוד לא הוכח שיש לרב, הכופר בסמכות הריבון הארצי וכפוף רק לרבשע כפי שהוא מפרש אותו, גייסות ארציים, חיילי סדיר ומילואים, מוטב שירשו לו לפטפט עצמו לדעת. עם הסרבנים והמחבלים בצהל שיטענו שהם רק ממלאים את פקודת הרב יש למצות את מלוא הדין. הלא כשנרצח רבין נענש רק האיש שירה ואף לא רב אחד מכל המסיתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה תלמידתי ההכי טובה
אחמד יאסין,
עזה,
31/03/05 18:54
|
אני גאה בך כל פעם מחדש, תמיד מוציאה לי את המילים מהפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה, זמנכם עבר! אין לו הווה!
ועתיד - נאדה!,
31/03/05 10:26
|
אתם כבר מענישים עשרות שנים, עכשו אנו מתכוונים להיחלץ מתחת למגף! אל תהפכי את היוצרות. החלום הגדול על חורבן יש''ע לא יתגשם! שכחי מזה! חבל שלעולם אינך מזדהה, כי קרב יום הדין, ואת צריכה לשבת על ספסל הנאשמים הראשון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמה שלא תזדהה אתה
פרחיה,
31/03/05 11:27
|
הלא אתה הוא המאיים עלי אישית. אני מייצגת בדברי שני שליש מאזרחי ישראל שמאסו בטרור המתנחלי ורוצים שקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה בא שני שליש? מס(ש)קרים?
סטודנט לרפואה,
31/03/05 12:54
|
למה כל כך פוחדים ממשאל עם, אם שני שליש מהעם בעד? אולי... כי שני שליש נגד? ואתם פוחדים לומר? ראינו את ההבדלים בין הפגנות הימין להפגנות השמאל.
אגב, אולי רוב הצבא לא נשמע לרבנים, אבל הרבה הרבה חיילים טובים. הכי טובים. נשמעים להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
''האלמנט האנושי''
לילו,
31/03/05 09:33
|
מזוז אתה צחצח מצוי שמנסה לספק את הסחורה לאליטות עם המשקפיים העגולות
למה שלא תפתח בחקירה נגד השמלנים שעשו את הסרבנות הראשונה בישראל ?? בלבנון בשטחים ובשאר ''מצפוני החופש''??
מה הרב רוצה??? שהשטח לא יעבור לערבים שרוצים לרצוח כל יהודי גם אם הוא שמלאני אז מה ההפתעה כאן בשם החוק???? הרי כל כרעי התרנגולת עומדים על קולות ערבים ?? אז מה ההתחסדות ''בשם החוק למען החוק על ידי החוק?? ''ההורים שלנו זעקו באשוויץ לא עוד וזה מה שיעשו יהודים נארמלים לא עוד כצאן לטבח גם אם זה נגד ''החוק''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חסר יכולת הביטוי שלך כמעט שווה
ל"ת
לטמטום,
שלך,
31/03/05 12:31
|
|
 |
1.
סוף סוף פעולה בכיוון הנכון
ל"ת
דוּדוּ,
31/03/05 09:28
|
|
 |
''יש'' נגד הרבנים ויש נגד:
ל"ת
$הרב(ה)-בנים$,
ו(ה)בנות$יש,
31/03/05 10:10
|
|
 |
יש %&$ ויש #@+* אבל אין
ל"ת
^%$ או,
@&^#,
31/03/05 12:29
|
|
 |
YES שינוי. יש
ל"ת
Y- פלנטיישןYES,
(Y) ישראלYES,
31/03/05 14:29
|
|
 |
NO שמרנות. לא%-(&%) אז$$
ל"ת
א&נ&י&,
ת@מ@ה@ו@נ@י,
31/03/05 14:48
|
|
 |
רק סDOM ?וAמורה,Aמרה:NO$NO
ל"ת
כיפה אדומה זהרי,
מזאב?''חמוד'',
31/03/05 16:49
|
|