 |
40.
היום הלאומי לליצנות
דורון,
ירושלים,
31/03/05 23:13
|
היום הלאומי לליצנות ב-27.01.05 מציינים שנית היום הלאומי של מאבק באנטישמיות (יום שחרור אושוויץ).המפעל החשוב הזה אורגן ע''י המשרד לענייני ירושלים והתפוצות, בראשותו של השר נ.שרנסקי אשר ללא לאות הולך ומעלה רעיונות מתוחכמים בנושא האנטישמיות בחו''ל.
האירועים לכבוד ''היום הלאומי'' החלו כבר ב – 23.01.2005 וכללו מסיבת עיתונאים, טכס מיוחד בכנסת ישראל, כנס של לוחמים באנטישמיות מכל רחבי העולם, פגישה עם השגרירים, עשרות תוכניות רדיו, טלוויזיה ואינטרנט וכו'
ישראל הרשמית לא שינתה את מדיניותה לדווח אך ורק על גילויי אנטישמיות בחו''ל, ואילו תקריות אנטישמיות מתוצרת בית מטאטאים מתחת לשטיח.
סמלי הוא שבכמה ימים לפני חגיגות ''היום הלאומי'' ובמהלכן אירעו בישראל כמה תקריות אנטישמיות חמורות:
17.01.2005. חיפה:
המעשה נעשה לפני כחודשיים, אז פגע הצעיר עם חבירו בבית הכנסת בשכונת קריית אליעזר. בחקירתו טען הצעיר בפני חוקרי מחלק הנוער של משטרת חיפה כי עשה את המעשה כשהיה שיכור. יצויין כי אירוע זה אינו ראשון באזור חיפה בעל סממנים אנטישמיים. בשבוע שעבר נלכדה נערה שריססה על קירות בית הכנסת שבעיר צלבי קרס. את המעשה העדיפה המשטרה לכנות כמעשה של בריונות גרידא.
26.01.2005.באר שבע:
צלבי קרס וכתובות ''מוות ליהודונים'',''יחי היטלר'' ו''תחי אושוויץ'' בשפה הרוסית רוססו על קירות בית כנסת ''מעיין'' בבאר שבע. חיים רוזנטל ממקימי בית הכנסת: ''למרות התדהמה זו לא הפעם הראשונה שמתרחשים מעשיי וונדליזם לצערי הרב ניפוץ שמשות בית הכנסת וכו' נעשה לדבר שבשיגרה''. אנשי בית הכנסת הלכו למשטרה והגישו תלונה. אך לא בוצעו מעצרים בפרשה.
27.01.2005. פתח תקווה:
שלושה נערים בני 16 ממוצא רוסי, נעצרו על ידי המשטרה בפתח תקווה בחשד שנהגו להתעלל בתלמידי ישיבה חרדים לאורך תקופה של כמה חודשים. כך דווח בגלי צה''ל.
ב - 26.01.2005 הוגש נגדם כתב אישום, לפיו היכו השלושה את תלמידי הישיבה בכל פעם שנתקלו בהם ברחוב. הנערים נתפסו כאשר פרצו לבית כנסת סמוך לישיבה בעיר, קרעו את ספרי התורה שם, הפילו אותם על הרצפה וירקו עליהם. מפקד משטרת פתח תקווה, סגן ניצב מוטי פלדמן, סיפר על הפרשה: ''אלה נערים שפשוט לא מצא חן בעיניהם הצורה שבהם הלכו אותם חרדים, אז הם החלו להכות אותם.
במהלך שנת 2004 ( כמו גם בשנים הקודמות) פעמים רבות אזרחי ישראל הלינו למשטרה על ריסוס צלבי קרס בבתי קברות ובמבנים וכ''כ על תקיפות ופגיעות מילוליות על רקע אנטישמי .דווח גם על אתרי אינטרנט נאציים שהוקמו בישראל וספרים אנטישמיים שנמכרים בחנויות ישראליות.
פעמים רבות שלחנו ממצאי התחקירים לשר שרנסקי ולגורמים אחרים, אך הם העדיפו לא להתייחס לתופעה הזוועתית הזאת , אלא להסתירה ולהשתיקה.
לסיכום.ישראל הרשמית יוצאת מכליה בגינויים הלא פוסקים כלפי אנטישמיות בחו''ל. דבר שעומד בסתירה משוועת עם שתיקה מוחלטת כלפי גילויי אנטישמיות בישראל עצמה. שתיקה שהופכת את הגינויים הקולניים כלפי המתרחש בחו''ל לליצנות עלובה .
זלמן גיליצ'נסקי 2005 Jan 30
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אני לא מתפלא?
מישהו,
אחר,
04/04/05 15:11
|
כאשר יש לאנטישמים ולגזענים מפלגה בכנסת, אין פלא שאירועים מזעזעים כאלה מושתקים.
אילו היו תוקפים כנסיה נוצרית היתה התקשורת מפנה את זרקוריה לאירוע ומוקיעה בגינוי מקיר לקיר את ה'ואנדליזם החרדי'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אנטישמיות בטירונות
דורון,
ירושלים,
31/03/05 23:12
|
אנטישמיות בטירונות מספר פעמים בשנה נערכת ב''מחווה אלון'' טירונות המיועדת לעולים חדשים. על פי תקנות צה''ל, עולה חדש הוא חייל שעברו פחות משלוש שנים מהיום שבו קיבל אזרחות ישראלית, או שעלה לארץ אחרי הגיל 16. רובם הגדול של הטירונים הם עולים חדשים מרוסיה, מקווקז ומאוקראינה, וביניהם יש גם מספר לא מבוטל של חיילים שאינם יהודים.
לפני שלושה שבועות החלה טירונות חדשה בבסיס, וכבר ביום הראשון טענו החיילים היהודים כי נתקלו בגילויי אנטישמיות בוטים במיוחד מצדם של המגויסים הלא יהודים. בין השאר עיטרו חלק מהחיילים את הקירות בשירותים ובמקלחות בכתובות נאצה נגד יהודים, בציורים של צלבי קרס ובכתובות ''הייל היטלר''. מספר חיילים אף קעקעו וציירו על גופם צלבי קרס , וחלקם אף נוהגים להצדיע בינם לבין עצמם במועל יד כשהם קוראים ''הייל היטלר''.
החיילים היהודים לא נרתעו, ובתגובה החלו להבליט את יהדותם. חיילים בבסיס מספרים כי חלק מחבריהם החליטו לחבוש כיפה על ראשם, דבר שלא נהגו לעשות עד כה. אחרים החלו להתפלל בכל בוקר בבית הכנסת בבסיס. התגובה הזאת החמירה עוד יותר את החיכוכים בין שני המחנות, שאף הגיעו לתקריות אלימות.
החיילים היהודים פנו למפקדי הקורס, אך לא נעשו צעדים למגר את גילויי האנטישמיות. באחת השבתות הפגינו החיילים היהודים בבסיס, הניפו שלטים , דרשו לדבר עם המפקדים,אבל במקום שיחה הם קיבלו עונש ויציאתם הביתה עוקבה במספר שעות. לדבריהם? דווקא אחד החיילים שצייר צלב קרס על כף ידו והועמד לדין משמעתי, לא הוענש.
מדובר צה''ל נמסר בתגובה: ''אחד החיילים בטירונות נראה על ידי חבריו לפלוגה כשצלב קרס קטן מצויר על כף ידו, והדבר גרם מתיחות. בנוסף, בחדרי השירותים התגלו משפטים המכפישים עולים ממדינות השונות. החייל שצייר את צלב הקרס נשפט וננזף בחומרה. צה''ל רואה בחומרה אירועים מסוג זה ומוקיע אותם. אין מקום להתנהגות כזאת בקרב חיילי צה''ל, ואנחנו נפעל לעקירתה מהשורש''.
''מעריב'' אסנת שוסתק 2005 Feb 14
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מרכז מידע וסיוע לנפגעי אנטישמי
דורון,
ירושלים,
31/03/05 23:10
|
מרכז מידע וסיוע לנפגעי אנטישמיות הממשל הישראלי והסוכנות היהודית משלים את יהדות התפוצות באומרם, כי במדינת ישראל יהודי יכול להימלט מאנטישמיות. דיווחים על גילויי אנטישמיות בישראל תפסו מדור קבוע בכמה כלי תקשורת (בעיקר ברוסית). תנועת ''דמיר - לקידום קליטת עולים'' ערכה תחקיר שהעלה כי מגפת אנטישמיות אשר ''עלתה'' לישראל, השתקעה כאן יותר מכל השערה. עולים-יהודים רבים, לאחר עליתם, גילו בתדהמה כי הם נתקלים באותן פגיעות והשפלות על רקע אנטישמי , מצד הלא יהודים שהגיעו ביחד אתם מארץ מוצאם, שמהן הם ברחו מחבר המדינות. עדויות אישיות וחומר עיתונאי נכללו בדו''ח על תופעת האנטישמיות בישראל. כל פניותינו לשרי הממשלה ולחברי הכנסת לא זכו להתייחסות. השלטונות אינם רוצים לטפל בבעיה. לאור זה, קשה להתייחס לגינוייהם כלפי גילויי אנטישמיות בחו''ל, אלא כהעמדת פנים אומללה.
האבסורד חוגג - מספר נפגעי אנטישמיות הולך וגדל. נוכח התעלמות מוחלטת של הרשויות וניסיונותיהם ''לטאטא את הנושא מתחת לשטיח'', קבוצת הפעילים והנפגעים החליטו להקים מרכז מידע וסיוע לנפגעי אנטישמיות. ואלו מטרותינו:
לעורר מודעות הקהל לתופעה הזוועתית זו בכל תפוצות ישראל. להקים רשת מוקדי הסברה בקרב עולים-יהודים, כולל סיוע משפטי ונפשי לנפגעים. לדרוש מהרשויות לנקוט באמצעים ע''מ למנוע גילויי אנטישמיות ולהעניש את המתפרעים.
כל מי שהנושא נוגע ללבו, והוא מוכן לפעול בדרך כלשהי, מתבקש ליצור אתנו קשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
חובה לקרוא.
המזהיר בפתח,
31/03/05 20:03
|
יש לשלול מבג''ץ את הזכות להתערב בעניני דת ומדינה. לא ייתכן, שכל אדם, ששיכור ולא מיין, יחפוץ להיות יום אחד יהודי, יקבל את זה על מגש של כסף. לא, ולא, אנו היהודים, לא רוצים את אותם אנשים, המונעים מאנטרס זה או אחר, להתחבר אל העם היהודי. אני לא אתחתן עם אשה, שאין וודאות שהיא יהודיה כשרה למהדרין. כל עוד יש אדם\אשה שיתגיירו ברפורמי, על היהודים להוקיע אותם, ולהוציא אותם מתוכה. על חברי הכנסת לפעול מיד להפלת בג''ץ. יש להגביל את הבג''ץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
לישי לוי
סימני,
פאריס,
31/03/05 19:56
|
אצל הרפורמים אין שחיטויות .ולא נילחמים על מקומות או תיקים תמורת כסף.בקהילה הרפורמית שאני נימצא יש למעלה מ 5000 מישפחות כשכולם נאמנים וישרים 100 אחוז.זכותם שווה אפילו יותר מאחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הכושי עשה את שלו ויכול ללכת
יהודי,
31/03/05 16:11
|
ברגע שהמדינה הפסיקה לשרת את האינטרסים של העם היהודי - אין לה זכות קיום. תמיד לפני שמציאות חדשה ורבת עוצמה צריכה להיוולד המציאות הקודמת חייבת להתפורר / להמחק - המדינה בפורמט הקיים - פשוט מפרקת את עצמה לדעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה אותך מנסח חוק חדש
ל"ת
אלון,
31/03/05 17:15
|
|
 |
34.
הם מתנתקים גם מהיהדות ...
אברהם,
הרי יהודה,
31/03/05 16:11
|
בקיצור : התנתקות על כל הקופה. מי הכריז בקול ''מי לה' אלי ''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
בג''ץ, כרגיל, חורג מסמכותו.
פרקליט בדימוס,
חילוני,
31/03/05 16:05
|
הגיע הזמן להעמיד את הפקידים האלו, שופטי בג''ץ, במקומם - הם לא נבחרו - הם מונו לתפקידם.
ההחלטה חורגת מסמכות ואין לה שום תוקף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה הפסיקה חורגת מסמכות לדעתך
ל"ת
אלון,
31/03/05 16:36
|
|
 |
32.
קץ היהדות המקורית
יהודיה אמיתית .,
צפון,
31/03/05 14:02
|
התנהלות בגץ מעלה תהיות רבות האם לשם כך קמה המדינה היהתבוללות ניתן לפתח גם בגלותהודית .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
זו לא השתלטות אלא שחרור
דיכי,
31/03/05 13:53
|
שחרור מתפיסות עולם ארכאיות ופרימיטיביות, הרואות ביהודים עם סגולה, נבחר ולכן חייב להתנתק מכל העמים. להיות ככל העמים זה היעד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היעד של מי ?
טלי,
חו''ל,
01/04/05 04:14
|
למה אנחנו צריכים להיות ככל העמים ? אנחנו שונים וזו עובדה. הגנים שלנו שונים - למה אתה חושב רדפו אותנו והרגו בנו כל השנים - כדי שעכשיו נהיה כמוהם ? חס וחלילה. לי טוב מאוד להיות יהודיה ואני גאה בתרבות ובמסורת של העם שלי ולא שכחתי מה העם שלי סבל בגלל שהוא שונה. כן אנחנו לטוב או לרע עם סגולה ותמיד נהיה אור לגויים. תחשוב על אלברט איינשטיין, ג'רי לואיס, ג'רי שיינפלד ותבין שאנחנו שונים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אורלב,יהלום,אתם צודקים 100% !!
ל"ת
אזרח,
מרכז,
31/03/05 13:37
|
|
 |
29.
מצפצפים על בג''ץ בעניני הלכה
תפנימו זאת,
צפון,
31/03/05 13:21
|
קשה לחילונים לבלוע את זה, אבל זו העובדה. שופטי בג''ץ לא קובעים בעניני יהדות רק ישראליות. הם חרגו מסמכויותם ולא נשאר אלא לצפצף עלי פסיקתם צפצוף בוז אחד גדול. ונראה שיפרסמו את הדברים האלה שנאמרים הפעם נגד חילונים ולא נגד דתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
שוב בגץ חושב שהוא מהאו''ם.
מיכל,
מרכז,
31/03/05 12:40
|
|
 |
27.
הסבר לחילונים- כנסו
הסבר,
31/03/05 12:18
|
אחיי החילונים , החלטת ביהמ''ש יותר ממה שהיא פוגעת בשומרי המצוות שבנינו פוגעת בכם - פגיעה אנושה , שכן שומרי המצוות שבנינו יתחילו כעת לרשום ולעקוב מיהו יהודי באמת - והרי ממילא כל יהודי שומר מצוות לא יתחתן עם מישהי שלא רשומה בספרים , וכך בעוד כמה שנים נגיע למצב שישנם יהודים על פי הספר , על פי היהדות כפי שהיא באלפי השנים האחרונות ויש יהודים על הנייר , כלומר רק בהכרת המדינה - שאולי יזכו להטבות אבל לא יתערו באמת בעמ''י , וכמו שהוכיחה ההיסטוריה עד היום מי שבסוף נשאר זה רק מי שדבק ביהדות - (עיין ערך המתיוונים וכו' ) , וכך יוצא שתפסידו את הרווחו שאתם מרוויחים היום מהדבקות ומהאחדות של כולנו יחד ועוד כמה עשרות שנים תנשלו מעם ישראל..... בתקווה שזה לא יקרה ותהפך התמונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
תחילת הסוף
מישהו,
31/03/05 11:48
|
ללא ספק אנו עדים לתחילת הסוף של היהדות כפי שאנו מכירים אותה.זהו חורבן היהדות המוכרת ויכול להיות שחורבן ניתפש כמשהו שלילי אך ניתן לראות בחורבן הזה כמשהו חיובי וחיוני. מתוך החורבן יצמח משהו חדש והוא כבר צומח מתחת לאפכם . ללא ידיעת רבים צומחת לה יהדות חדשה פנימית יותר ,שורשית יותר, יהדות שקשורה למימד הפנימי של של קיום התורה והמצוות. אט אט מתגלה התרמית הגדולה של הציונות החילונית,התרמית של הוזי המדינה ''היהודית'' .הכוונה האימיתית של מייסדיי המדינה להקים פה עם חדש, עם ישראלי מצליחה.המדינה כורתת את הענף עליו היא יושבת ולכן מדינת ישראת מאבדת את הלגיטימיות של האחיזה בחבל ארץ זה של המזרח התיכון .עכשיו טענת הערבים שכבשנו את ארץ ישראל צודקת.באנו והצגנו לאומות העולם את התנ''ך כטאבו שלנו על ארץ ישראל אבל התכחשותנו למה שכתוב באותו טאבו באותה תורה תגרום לגרושנו מפה ובצדק .ההתנתקות הגשמית שאנו עדים לה היא תוצאה של התנתקות ערכית .התנתקות מהערכים הבססיים של ''ואהבת לרעך כמוך'' שהוא כלל גדול בתורה. והתחברות לערכים של אומות העולם שהם ערכים של אנוכיות ואגואיזם . ההתנתקות הערכית הזו תמיט חורבן על המדינה וזה טוב ואני מדגיש חורבן המדינה ולא חורבן היהדות.היהדות האמיתית תמשיך להתקיים אחרי חורבן המדינה הישראלית הגויית הזו כמו שהיא היתה קיימת לפני הקמתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
העולם השלישי בדרך
נ,
31/03/05 11:28
|
כל העובדים הזרים שעד היום ברחו מהחוק יכולים להרגע כל מה שהם צריכים זה פשוט ללכת לרב רפורמי ולהתגייר. כל האפריקנים שרוצים לברוח מארצותהם מוכות פגעי טבע ומחלות מוזמנים להתגייר ולעלות על הטוס הראשון לישראל כאן כבר יקבלו סל קליטה ואזרחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכל השבטים הכביכול יהודים?
אביחי,
31/03/05 12:37
|
הממסד הדתי מחפש באפריקה ואסיה, אצל האינדיאנים והאסקימואים, כאלה , שמדליקים נרות ביום ששי, והופכים אותם ליהודים. מי שרוצה לחיות כאן, ולהכיר בעם היהודי, טוב מהמתבוללים בארה''ב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין פתרון אחר
פרחיה,
31/03/05 11:59
|
רק ביטול חוק השבות לאלתר. מי שירצה להגר לישראל, שיעמוד בקריטריונים כמקובל בכל מדינה מערבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מיהו יהודי ולומד תורתה?
מוטי רפורמי,
31/03/05 11:13
|
לוט ששיגל בנותיו, דוד המלך ששיגל אשת איש,כאשר ''סידר'' לו ג'וב בחזית ושאול ויהונתן היו ומה לעשות הומואים, אכן תורת חיים רפורמית, ז''א שגם אבותינו היו רפורמיים. אז למה הינכם רוצים לשנות את ההלכה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לדת הרפורמית ולתורת ישראל.
ל"ת
בערות קלאסית,
31/03/05 15:02
|
|
 |
מוציא לעז שיקרי, למה?
ירון,
חיפה,
31/03/05 11:29
|
איני מבין כוונותיך. לוט לא היה יהודי (ובנותיו הם אלו ששכבו אותו), שאול ויהונתן זה אבא ובן, ואין שום קשר או איזכור לתועבה הנקראת ''הומואים'' (להפך, התורה קוראת לזה תועבה במפורש ונכללים ב''ארורים''), וגם על דוד המלך הינך טועה. מה אתה מנסה לבוא ולהגיד כאן? לא מעניין לאף אחד בבג''צ האם רפורמיות נכונה או לא (אין ספק לאף אחד שזה לא יהדות בכלל ובקושי זיק), הכל מחשבות של תועלת ורצון לשים יד על הכסף הרב של הרפורמים ויכולת ההשפעה שלהם... שלא לדבר על הרצון לניגוח האורתודוקסים בארץ ובחו''ל כמובן, כמו בכל דבר ציביוני. איך נאמר? ''הכל שפיט'' אפשר להגיד גם על ימין שהוא שמאל ועל למעלה שהוא למטה ועל הרע שהוא טוב... בג''צ קבע והכל חוקי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
תוקם מדינת יהודה החופשית
יהודי דתי,
31/03/05 11:08
|
מי שקבע עד כה את זהותנו הדתית הם הפקידונים של המפד''ל. מי שקבע עד כה את זהותנו האזרחית הם הפוליטיקאים של המפד''ל. מי שקבע עד כה את גבולות המדינה הם המטורפים של המפד''ל. ברוך השם שהמפד''ל מתנתקת מהעם במהירות. השלב הבא הקמת מדינת המפד''ל - היא מדינת המטורפים מדינת יהודה שמקום מושבה בשטחים.
זה הזמן להקים מדינה יהודית אמיתית בגבולות 67 עם סדר יום ציוני יהודי אמיתי, בלי הטרוף של המשיחיים.
תוקום מדינת יהודה לאלתר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השטויות נובעות מפחד או שנאה?
ל"ת
ירון,
חיפה,
31/03/05 11:30
|
|
 |
ומה רע במדינת ישראל הקיימת
תוהה,
31/03/05 11:25
|
ושהמשיחיים יקימו להם את מלכות יהודה עם מלך לבית רחבעם וסנהדרין של שבעים תואמי רבובדיה ושפירו בשטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מי קוביע זהות? ומי נתן מונופול
מוטי רפורמי,
31/03/05 11:01
|
אני יהודי וציוני לא פחות טוב מהמשיחי איתם שניטרפה עליו דעתו והחליט לחזור למטורפות אלוהית שמה לעשות נטש אותנו לאחרונה ויצא לפנסיה ועתידינו בידינו ובלוחמינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בבית דין של מעלה
ירון,
חיפה,
31/03/05 11:31
|
מה אתה רוצה מאפי איתם לא מובן? הרי אם אתה חושב ככה אז תגיד את זה בפני בית דין של מעלה ולא בפני כל הרחוב כמו איזה ''מצעד גאווה'' גועלי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
השופטים לא כופים עלינו כלום !!
דרור,
רמת גן,
31/03/05 10:59
|
הימין הרופס והסמרטוטי שכל שנות שלטונו לא היה מסוגל להוביל חקיקה שתגביל את השתלטות הבג''ץ על חיינו - הוא שאשם במצב הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש הרבה מן הצדק בדבריך.
טענה,
צודקת,
04/04/05 02:27
|
והם נכונים גם לגבי הפרקליטות, וערוצי התקשורת השונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אתה שוליים אפי פיין !!!
רפי,
ירושלים,
31/03/05 10:46
|
השופטים אינם שוליים מר פיין. בשיא גדולתך ייצגת מפלגה של 5 מנדטים וכיום אתה לא מייצג אפילו חצי ממנה, אז מי כאן השוליים.. ועל זה נאמר: הפוסל בממו פוסל..
עיצה קטנה לי אלייך,, אל תקפוץ בראש להגיב על כל דבר,, גם אוויל מחריש לחכת יחשב,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם 120 שופטים בבג''צ ובבצל''ם
ירון,
חיפה,
31/03/05 11:33
|
לא יכולים להגיד על שמאל שהוא ימין, על למעלה שהוא למטה ועל רע שהוא טוב... יש דברים מוחלטים בעולם וערכים מוחלטים שלא ניתנים לשינוי גם אם כל שופטי בג''צ יגידו כל בוקר וערב ש''הכל שפיט''. הח''כ איתם בסך הכל אומר שהמלך עירום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אפי איתם מייצג השוליים
מנחם ק,
חיפה,
31/03/05 10:46
|
אפי איתם הטוען כי שופטי העליון מייצגים שוליים בחברה: של נעליך מעל רגליך כאשר אתה מדבר על 11 שופטים בביהמ''ש העליון במדינה. מי שמייצג שוליים ועוד סהרוריים הינו אתה בעצמך. וגם עצה לי לאורלב שבה בעת כשיוקם ביהמ''ש לחוקה אולי סוף סוף גם נפריד בית דת למדינה ונצא ממחשכים לאור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכיוון שאין בבג''צ ייצוג הולם
ירון,
חיפה,
31/03/05 11:36
|
של החברה, אפילו לא קרוב לייצוג הולם, אזי אכן יש אמת בדבריו של הח''כ איתם. אכן צודקים אלו שזועקים על חוסר הגבלת בג''צ וחוסר הביקורת על בג''צ, שיצרה דיקטטורה שיפוטית ובסלנג הרחוב ''סניף מר''צ''. עדיין לא יעזור דבר כי אין אדם בעולם שיכול להחליט ששמאל הוא ימין, שלמעלה הוא למטה ושרע הוא טוב... יש דברים מוחלטים בעולם וכבוד השופט חשין איננו כל יכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
תכנית ההתנתקות והזהות היהודית
סעדיה,
31/03/05 10:41
|
תכנית ההתנתקות הולכת יחד עם התנתקות מהזהות היהודית. אם זה לא היה ברור, עכשיו זה נעשה קצת יותר ברור. עוד יהיו הפתעות נוספות. בלי ספק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט, אך מה יביא המחר?
ירון,
חיפה,
31/03/05 11:47
|
הרי גם אריק שרון הינו בן אדם, ותהליכים אינם רק בן אדם אחד אלא השתקפות חברתית שלמה. השאלה הגדולה היא האם אחרי הבחירות הבאות יהיה מהפך שלם או המשך מגמה זו? האם העם אכן מיוצג ע''י נבחריו? האם ההלך ברחוב הינו אותו הלך שאתה רואה בתקשורת ובבג''צ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
איתם, ההצתה שלך איטית מאד!
יהודים,,
התעוררו!!!!!,
31/03/05 10:40
|
זה בולט בכל מהלכיך! תתחיל לקלוט - ה''ממלכתיות'' הישראלית היא האויב מספר אחת של העם היהודי. כוונת בג''צ איננה רק למוסס את העם היהודי, אלא, ובמסגרת אותה מגמה, להוזיל את היהדות, כאילו היתה ז'יטון קאזינו, שאפשר לשחק בה. היהדות שעליה מסרו יהודים את נפשם במשך הדורות, שעליה נהרגו המוני יהודים, גם כשניסו להתכחש לה, הופכת בהחלטות בג''צ לאתנן זונות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לציונות מספיק
חגי,
31/03/05 11:16
|
הישראלים הם אויבי היהדות. להתנתק מהם עכשיו והצעד הראשון הוא להפסיק לומר תפילה לשלום המדינה המעוותת הזו בבתי הכנסיות ובוודאי שלא לטמא את בית הכנסת בתפילות ליום העצמאות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההפך הוא הנכון! להחזיר את המדי
ירון,
חיפה,
31/03/05 11:42
|
המדינה לעם! בנינו את המדינה ביחד ואילו סניף מר''צ (בג''צ) מנסה לנכס הכל לעצמו - אז שורפים את המועדון? השתגתם? זה שיש ציונות חילונית, או לפחות היתה, אינה אומרת שהציונות היא הטעות, אלא שלא היתה מושלמת ללא הכוונה יהודית, שהרי הציונות נובעת מהיהדות, מתורת ישראל ומורשת ישראל. מי שמדבר כמוכם סימן שלא הבין אפילו פסיק בנושא ''כלל ישראל'', וכדאי שתצאו מהגלות ותתחילו ללמוד על ''ואהבת לרעך כמוך'' אמיתי, ולהבין את הערבות והאחריות של כלל ישראל! אחרת אינכם יותר טובים במאומה מ''אגודת ישראל'' והנזק הגדול שעשו בנטישת המפעל הציוני לאחר הקונגרס הציוני השישי לערך. על כישלון החינוך, שחיטת הכבשים הקדושות, השתלטות התרבות הנוצרית-מערבית וכמובן נטישת ערכים מוחלטים במחי יד, על כולנו לעשות דין וחשבון ללא יוצא מן הכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ואולי מי שהשתלט משך שנים
ג,
ירושלים,
31/03/05 10:37
|
על זהותו של רוב העם החי בישראל, בכפייה ובצורה עוינת השוללת ממנו את ההכרה בזכותו להגדיר את אמונתו מבלי להיזקק לחבורת טפילים מוצצי דם שיגדירו זאת עבורו, זה בעצם אתם?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק! חבל שכפו עליכם את
לכו באשר תלכו!,
חיזרו למצרים,
31/03/05 11:13
|
יהדותכם! אילו הניחו לכם כבר מזמן ללכת לכל הרוחות, היתה פה היום מדינה יהודית פורחת, ולא רפובליקת בננות בחסות הפריץ המחייך אליכם בחיבה כחתול בעכברו. לא היו מגרשים אותנו מארץ ישראל, כאילו היינו עם אחד, ''דמוקרטי'', שלחלק המנוכר לעם יש הזכות ה''דמוקרטית'' לגרש את העם. אז, אולי עכשו, נזכה סוף סוף לראות אתכם הולכים לכל הרוחות! ההבדל יהיה עכשו ברור יותר בין שני חלקי האוכלוסיה - יהודים וערב רב! כך הכל יהיה פשוט יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אילו חזרנו , איפה הייתם אתם?
הלך עליו,
ישראל חילוני,
31/03/05 11:54
|
מדינת ישראל נבנתה על ידי חילוניים. הדתיים למיניהם לא תרמו כמעט דבר למדינה, ועד 1967, כשנכנסה בהם הרוח המשיחיסטית, לא היוו גורם בעל חשיבות בחברה. הם מנסים לקחת לעצמם מונופול על היהדות, על הערכים התרבותיים כמו על הדת, ורק בגלל שאנחנו עיוורים למעשיהם, הם כעת מתקומממים נגד כל מה שהיה כאן לפניהם ובלעדיהם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין ישראל ללא תורת ישראל..
נבער קלאסי,
31/03/05 15:07
|
רק תורת ישראל... בהתנכרות אליה איו זכות קיום לא למדינה ובוודאי לא למדינת ישראל וכפי שהיא נראית לכולנו...ותמיד ארצות הרווחה יקרצו לחילוני המצוי..שלא מבין מהות ישראל וארצו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אילו חזרתם, לא היינו צריכים
מצאו לכם מקלט,
אחר!,
31/03/05 12:19
|
לשמוע את הדיקלומים ואת תעמולת הסרק שלכם. ואילו לא באתם, היה הרבה יותר טוב!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
העליון דוחף להקמת 2 עמים
נשר,
31/03/05 10:37
|
|
 |
אסור שדבר כזה יקרה! אסון לאומי
ירון,
חיפה,
31/03/05 11:44
|
עולמי! הבגידה של חלק מהעם בחלק אחר למרות הבניה והחיים המשותפים בכל הדורות הינה נבזית ונוראה, אך אין לתת לשריפה זו לשרוף את כל הגשרים והחיבורים - בדיוק כמו שיד ימין לא יכולה לחיות ללא יד שמאל וכיוצ''ב!! אל תאבדו את הפרופורציות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי הרב הבג''ץ וןהשאל והאנטי-
נשר,
31/03/05 14:21
|
ציונים פועלים לכיוון הזה. הם פועלים לשנות הגדרת מי הוא יהודי לאחר אלפי שנה והם פועלים לקרוע מלקי המולדת מהעם היהודי ןךפוך יהודים נאמנים לעמם, ארצם ותורתם לבלתי ליגיטימיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
עובדים זרים, יצאניות,יש דרך ,
אהרן ברק,
ישראל,
31/03/05 10:33
|
כל שעליכם לעשות זה לעבור גיור בהתכתבות זול וחוקי , כולל סל קליטה, בג''ץ אתכם בואו בהמוניכם,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו מטומטמים
ל"ת
נורית,
נגב מערבי,
31/03/05 14:14
|
|
 |
13.
יהודי רק לפי הגדרת חוק השבות
פרחיה,
31/03/05 10:30
|
השתמטתם בידיעה את הפרט החשוב ביותר. הבגץ הכיר ביהדותם על פי הגדרת חוק השבות, שמכיר כידוע גם במי שרק אביו או סבו יהודים לקבלת סל קליטה. אין לכך דבר עם הקביעה הרבנית מיהו יהודי. ושוב יבוטל חוק השבות ולא יהא צורך להתחכם ולהמציא גיור אינסטנט או גיור קפיצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנקודה היא הבעלות על הארץ
ירון,
חיפה,
31/03/05 11:50
|
אינה של קבוצת יהודים זו או אחרת, אלא ניתנה לכל ציבור ישראל - כלומר האחריות שלנו כלפי אחינו (בדגש על אחינו) הינו להחזיר אותם לחיק העם בארצנו. ארץ ישראל.
''תקע בשופר גדול לחירותנו... וקבץ נידחי ארבע כנפות הארץ לארצנו... ברוך אתה ה' מקבץ נידחי עמו ישראל''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
זה יום שמח מאוד
שניצל,
31/03/05 10:29
|
צריך להלחם מלחמת חורמה במוסדות הדת הגזעניים והאכזריים. כל הכבוד לבג''ץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה?
ירון,
חיפה,
31/03/05 11:51
|
להזכיר שמגילת העצמאות אומרת במפורש ''מדינה יהודית בארץ ישראל''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
ובג''צ שם עצמו לאלוהים
רחל,
מרכז הארץ,
31/03/05 10:27
|
כשאתה חולה, אתה הולך לרופא ולא לשרברב. לכל מוסד במדינה יש את המומחיות ואת הסמכויות שלו, דבר שאמור להוות מערכת של איזונים ובלמים כך שאף רשות לא תגלוש-תשתלט יותר מדי ויהיה אפשר לשלוט בה. תפקידו של הבג''ץ הוא לשמור שהחוק במדינה ייושם בפועל - כלומר בג''צ הוא בעצם ''פרשן/שוטר'' של החוק - הכנסת מחוקקת חוק והבג''צ בוחן האם במקרים המובאים לפניו יש משום עבירה על כוונת המחוקק. בג''צ א י נ ו הגוף המחוקק במדינה אלא הכנסת. הדבר נכון לגבי כל המוסדות במדינה חוץ ממוסד-העל שנקרא בג''ץ, בו ה כ ל שפיט. סוגיות בנושא דת ומדינה ודותויהן הן סוגיות הלכתיות-הנהגתיות, ואין להן שום קשר לעניייני משפט. הכנסת שאמורה ליצג את רצון העם, היא זו שצריכה לפסוק בנושאים אלו - והיה וישיגו הרפורמים רוב בכנסת, הם יוכלו להחליט שהגיור הרפורמי הוא חוקי במדינה. כרגע רוב הכנסת (ולפיכך גם רוב העם) לא חושבים כך, ולכן בג''צ חורג מסמכותו וכופה עלינו את דעותיהם של 11 אנשים, שעם כל הכבוד להשכלה הרבה שרכשו - זה לא עניינם. ולכל הצבועים שמרוצים מהחלטת בג''צ משום שפסק הדין שהתקבל הוא זה שהם קיוו לו - ובכן, המילה צבועים היא עדינה בשבילם, משום שזוהי תפיסה שחוזרת אצלם שוב ושוב: התייחסות דו ערכית למוסדות המדינה לפי הנוחות שלהם -אם פרס היה עולה לשלטון עם 40 מנדטים ומחליט להחיל על כל רצועת עזה את הריבונות הישראלית תוך ביצוע טרנספר לתושבים הפלשתינאים, הרי ברור שכולם היו נחלצים לזעוק שזו אינה מהות הדמוקרטיה משום שהמנדט עליו הוא נבחר הפוך לגמרי, ועליו לבקש את רשות העם לביצוע מהלך כזה. אותם אבירי הדמוקרטיה משתמשים בדמוקרטיה ככלי לביצוע מטרותיהם. כאשר הדבר נוח להם כל המטרות כשרות, כולל ביטול בחירת העם הדמוקרטית וביטול פיצול הסמכויות האמור למנוע בדיוק מצב כזה - בו 11 אנשים כופים דעתם על מדינה שלמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה תעשה ילדים כוואת נפשך
מוטי רפורמי,
31/03/05 11:06
|
ותכפה עלי לגדלם בכספי המיסים שלי? לזה מעולם לא התנגדת. לחוק שפוי אתה ואחרים נסערים פתאום, הגיע הזמן שלך ואחרים לא יהיה מונופול על היהדות, במילא ביבי מפריט הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כסילות בריש גלי! כולנו משלמים
ירון,
חיפה,
31/03/05 11:55
|
הרי אם משפחה מביאה 10 ילדים, לאחר 18 שנה כל העשרה ילדים משלמים מס. מסקנה: משתלם למדינה שיש יותר ילדים. החוק הזה איננו שפוי בגרוש וכל כולו בשביל לנכס את ממון הרפורמים לארץ ואת ההשפעה הפוליטית שלהם בארה''ב - בדיוק כמו שטומי לפיד כתב כאן בNRG לפני מספר ימים. רק לקב''ה יש ''מונופול על היהדות'', ומה לעשות, הוא כבר קבע את הגבולות [ההגיוניים] וכל הבג''צים בעולם לא יכולים לשנות את זה במאומה, בדיוק כמו שרבנים (ראביי בשבילך) אינם יכולים גם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי משלם את המיסים?
אירציונלי,
31/03/05 18:04
|
אפ ה משפחה לפי דוגמתך מביאה 10 ילדים לעולם נניח שהחלוקה תהיה 5 בנות ו5 בנים. אני מניח שהמשפחה הזאת אורתודוכסית. אם כן הרי שחמשת הבנים ילכו ללמוד בישיבות. יש להניח שרב הבנות תתחתנה עם בחורי ישיבה. עד כמה שידוע, בחורי ישיבה מסובסדים. אז מי ישלם את המיסים שחלקם מחזיקים את בחורי הישיבה? אותם החילוניים שמשלמים כיום, ואולי קצת יותר, אם המגוירים הרפורמים (אינני מאמין בגיור בכלל) ימנו את עצמם עם החילוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בריכוזי האוכלוסיה החרדית
א,
א,
04/04/05 02:35
|
מספר העובדים שווה למספרם בריכוזים החילוניים.
ומספיק עם הטענה הדמגוגית שחרדים אינם עובדים, בכל משפחה יש עובד או עובדת שמפרנסים את הבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
חוק השבות הוא חוק אזרחי-חילוני
ירון,
ת''א,
31/03/05 10:26
|
ולכן אין שום סיבה שרבנים יחליטו מה פירוש המילה ''יהודי'' בחוק הזה. בית המשפט לא אמר לאורלב מה זה יהודי לפי הדת (שאלה אותה אורלב יכול לשאול רבנים או בעלי אוב, כרצונו), אלא מה זה יהודי לפי החוק. מצד שני, סתיו צודק לגבי הסטנדרט הכפול. מסתבר שכשמתאים לו, בית המשפט מעלים עין מכל מיני הסדרים פיקטיביים, וכך נמנע מלנמק את העמדה שלו בנושא אולי הכי חשוב בישראל היום - שאלת הזהות היהודית החילונית. במקום להגיד שגיור רפורמי הוא בסדר, בית המשפט אומר רק שאם המדינה הכירה בגיור רפורמי בחו''ל אז זה חל גם על מי שטקס הגיור שלו היה בחו''ל למרות שהוא מתגורר בארץ. הבעיה מתחילה בטענות המדינה, שהביאה על עצמה את פסק הדין הזה, ומי יודע על בסיס מה ואיך היא גיבשה את עמדתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוק השבות נובע מהיהדות בלבד
ירון,
חיפה,
31/03/05 11:58
|
אין אף סיבה ומדינה בעולם שפותחת דלת לכל מאן דבאי, וגם ישראל לא עד היום. החוק הזה נועד בשביל לקבץ חזרה לארץ את כל העם - כפי שמגיע לכל אחד ואחד. ואסיים ממגילת העצמאות: ''מדינה יהודית בארץ ישראל''. מה לעשות, יש דברים שקיימים מעל אלפיים שנה ואין אף בג''צ שיכול לשנות את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוק השבות
RR,
Australia,
03/04/05 17:59
|
חוק השבות מכיר בזכותם של לא יהודים לעלות ארצה! אין קשר בין יהדות על פי ההלכה לבין זכאות ל פי חוק השבות!
חוק השבות הוא חוק מטומטם אבל זה נושא לדיון אחר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ל1 רק בג''ץ הוא אל, סליחה...
ל"ת
מה יהיה?,
31/03/05 10:20
|
|
 |
8.
בושה וחרפה שופטים תקראו אותי
קובי מלכה,
הרצליה,
31/03/05 10:18
|
אין ספק זה התיכנון של השופט ברק למחוק את הזהות היהודית בפסק אחר פסק רק הבעיה שאנחנו הדתיים לא ניפגע כי ממלא אנחנו ניתחתן רק עם שלנו מי שיפגע זה הציבור הרחב ועוד דבר זה יביא כעס מצד הקדוש ברוך הוא ועד שיש שקט הורסים ומכעיסים ונחיה וניראה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הלכה המדינה עכשיו כולם יהודים
פלסתיני,
פה,
31/03/05 10:09
|
ערבים תוך 5 דקות אתם יהודים ועוד תקבלו סל קליטה ותחזרו ליפו לרמלה ועוד יפה בגצ חיסלתם את מדינת היהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אפי איתם משכתב את מגילת העצמאו
אביעד,
31/03/05 10:04
|
''מדינת ישראל כמדינה יהודית על-פי המסורת''??! לא כתוב שום דבר במגילת העצמאות על מדינה יהודית לפי המסורת. מדובר על מדינה יהודית. מר איתם לא יקבע שיהדות הרפורמית לא כלולה ביהדות של מגילת העצמאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רפורמית אינה כלולה ביהדות נקוד
ירון,
חיפה,
31/03/05 12:03
|
זה לא ספק אפילו לבג''צ. בג''צ רק רוצה, כפי שטומי לפיד אמר, את הכסף וההשפעה בארה''ב שיש לרפורמים ולקונסרבטיבים, אשר כיום מאבדים את הזיקה לארץ ישראל ומדינת ישראל (כמו שהם איבדו את הזיקה לכל דבר אחר, ונוצרים הינם יותר בעלי זיקה מהם). במגילת העצמאות כתוב ''מדינה יהודית בארץ ישראל'' ומה לעשות, רפורמיות זה בבירור לא ''יהודית'' אחרת ניתן היה לשנות את היהדות בכל רגע ורגע ובכך להכליל גם את הנוצרים (הרי הם אומרים שהיהדות השתנתה, אז איך אתה יכול להוציא אותם מכלל ישראל? לפחות ב''גיור'' לנצרות יש אקטים ופעילות, ולא כמו גיור רפורמי שזה רק לתת כסף לראביי ולקבל תעודה (ללא צורך נסיעה ללטביה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
רק איתם הגיב.
ל"ת
כל הכבוד.,
עו''ד י-נוב/ו,
31/03/05 10:04
|
|
 |
4.
סוף סוף
אוהד,
תל אביב,
31/03/05 10:04
|
די לשלטון השררה של הרבנים, שיפסיקו להתערב בענייני מדינה, היא לא שייכת להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להפך המדינה קיימת מתוקף היהדות
ל"ת
ירון,
חיפה,
31/03/05 12:04
|
|
 |
אבל לא מתוקף הרבנות
ל"ת
אלון,
31/03/05 15:40
|
|
 |
3.
יבוטל חוק השבות לאלתר
פרחיה,
31/03/05 09:57
|
איש לא פוגע בכבוד הרבנים האורתודוקסים. ההכרה היא רק ביהדותם של מתגיירי הקפיצה לצורך חוק השבות, שהרבנות ממילא אינה מכירה בהגדרה שלו. יבוטל חוק השבות הגזעני והמיותר.תסגר הסוכנות לאלתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
יישר כוח...
דני,
דרום מערב ..,
31/03/05 09:57
|
סוף סוף, מי שטוען שהיהדות היא דת ולאום כאחד, עשה את הצעד הדרוש להוכיח זאת. אם היהדות היא דת, על הרבנים ואנשי הדת להחליט מיהו יהודי. אבל אם היהדות היא לאום, אז לא הם שיקבעו מי יכול להיות יהודי. כי אם יקבעו הרבנים , אז תוותרו עלי. אני לא איתכם. אני לא אדם דתי, אני חסר דת. ולא איש דת , יהיה אשר יהיה, אורתודוכס חרדי\חרדלי\מפדלי\חסיד של רב זה או אחר יקבע את שייכותי הלאומית. אני, החילוני, לא פחות יהודי (אולי יותר אדם) מגדול גדולי התורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקב''ה כבר קבע לפני 3000 שנה+
ירון,
חיפה,
31/03/05 12:08
|
נכון דת ולאום הם אחד, ואכן היהדות קובעת בעצמה מי יכול להיות יהודי, ואין זה המצאה של אף רב (נשבעת על התנ''ך או על תמונה של בג''צ?). בדיוק כמו שלא בחרת מי יהיה האבא ואמא שלך, כך נולדת יהודי בדיוק כמו ''גדולי התורה''. מה יהיה עם הילדים שלך, זה כבר סכנה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
והרבנים שמו עצמם לאלוהים...
ארז,
31/03/05 09:47
|
די כבר, צאו מימי הביניים החשוכים יה חבורת פרימיטיביים... איראן אחת לא מספיקה לכם? מה הבעיה שלכם לתת כבוד למישהו שונה ולקבל כבוד? רק כפייה?
מי שמתעקש כל כך בכוח שרק הדרך שלו נכונה בעצם מרמז שהוא לא ממש בטוח בזה אחרת לא היה צריך לצעוק כל כך חזק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קישקוש! ההפך מדבריך הוא הנכון
ירון,
חיפה,
31/03/05 10:55
|
|
 |
אוי.. אוי.. כמה שאתה מסכן
לך....תלמד....,
31/03/05 10:40
|
רואים שמעולם לא פתחת ספרי יהדות ושכל הקשר שלך לאבות האומה הוא המנגל ביום העצמאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע אוזניך מה שפיך מדבר....
ישראל,
31/03/05 10:34
|
יבוא יום ןאתה תצטער על מה שאתה חושב ואומר היום ,ואל תשכח מה החזיק אותנו מחורבן הבית ועד היום....שהיה לך בהצלחה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהו צעד נוסף בתכנית ההתנתקות
פרחיה,
31/03/05 10:19
|
לאחר שה''שליט'' וגרורותיו החליטו לנתק את עם ישראל מארץ ישראל החליט בית המשפט ה''עליון'' לנתק את כל מדינת ישראל מיהודיה על ידי פעולה פיקטיבית של הפיכת כל גוי מצוי ליהודי! להלן הפתרון המדיני לפי הבג''ץ: נגייר את כל הפלשתינאים וניתן להם אזרחות על פי חוק השבות ובא לציון גועל נפש! ואולי בג''ץ יפסוק שעל כולנו להתאסלם?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתאבדים גם מתחזים ליהודים ע''מ
ל"ת
להצליח להשמיד,,
יותר יהודים.,
31/03/05 11:51
|
|