 |
76.
נראה אותו חוקר את עומרי שרון
שימרית להב,
צהלה,
08/04/05 09:56
|
ואת האבא שלו !!!
במקום להטיל צווי איסור פרסום על עברות חמורות ביותר הקשורות כפי שפורסם ברצח וחיפוי משטרתי על רצח, נראה אותו, שיפרסם באופן גלוי במה נחשדים עומרי והאבא שלו, ושעל זה צועק כל הזמן ח''כ צבי הנדל.
הרב שפירא יוצא נגד הפשע הנורא של גירוש היהודים ונתינת בתיהם ואדמתם-אדמתנו לידי האויב.
ואם הוא באמת כל כך דבק בכל סעיפון בחוק, נראה אותו דורש להעתיק את הקבר הבלתי חוקי שאריאל שרון הקים בחוה שלו, בניגוד בוטה לכל חוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
לא שמים קצוץ על מזוז
חיים,
תל אביב,
07/04/05 17:22
|
|
 |
74.
יאללה , תבדוק.
אילן,
רמת רזיאל,
01/04/05 14:20
|
הימין שהפקיעו ממנו את הדמוקרטיה לא חייב כלום לשרון שחבר עם השמאל כדי לבצע ''התנתקויות , נסיגות , ויתורים כואבים '' ושאר מעשים מופקרים עם שמות תואר ''מכובסים''.
ודאי שהימין לא חייב כלום למי שהאשימו אותו כל השנים כ''בלתי שפוי , גזען , אנטי-דמוקרטי ואוהד אפרטהייד''. אפילו ברצח רבין האשמתם אותי. ואני , כולה , לא חשבתי כמוכם על ''אוסלו'' , וכמובן צדקתי.
מעתה אנחנו , הרוב , לא שייכים. ש''מחנה הרוב'' ידאג לעצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
המזוז הוא חלק מהחונטה השמאלנית
דרור,
רמת גן,
01/04/05 11:15
|
השלטת ברשויות אכיפת ה(צ)חוק, המסייעות לדיקטטור השמאלני, ע''י ביצוע רדיפה פוליטית של מתנגדי המשטר, באיצטלא של פעולות אכיפת חוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
מצפצף על מזוז סייען דיקטטור
ל"ת
יהודי,
01/04/05 10:30
|
|
 |
71.
לשרת ולא לבצע את העקירה
הצבא שלנו,
01/04/05 10:28
|
|
 |
70.
שגילה אהדה לסרבנות ובלבד שהיא
פשוט לא יאומן,
הרי זה האיש,
01/04/05 00:16
|
מ''השמאל''. התמוטטות כללית. לאדם זה אין מקום בשרות הציבורי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
רן כהן - ליכלכת בגדול
מערכניק,
31/03/05 22:26
|
אם אכן אמרת את מה שמיוחס לך בכתבה זו, עשית מעשה שהוא מטופש, שקרי ומזיק . מטופש - כי ירדת ללשון הביבים של מגדפי הימין שאצלם כל דבר שמנוגד לדעתם הוא בגידה. שקרי - כי היו בארץ מעשי בגידה חמורים בהרבה, ולצערנו רוב הבוגדים היו בעלי אידיאולוגיה שמאלנית (הימין, אמנם, ניכס לו בלעדית את האלימות). מזיק - כי הדמגוגיה שלך מעוררת ספקות האם ''יחד'' שאותה אתה מייצג היא אכן טהורה ותמימה כפי שהיא מציגה את עצמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
גם זו לטובה
זלצמן,
חיפה,
31/03/05 22:10
|
כשם שמשאל עם יכול היה להיות טוב, כי היה פותח פתח למשאלי עם נוספים (דת ומדינה), וכשם שספרי יוחסין הם דבר טוב, כי הם יקרבו את הנישואין האזרחיים, כך סירוב המוני של חובשי כיפות הוא דבר טוב כי הוא יאפשר לסלק אותם בהמוניהם מהצבא ובכך יקטין את הסיכוי שהצבא יהפוך לגוף דתי שבבוא היום יבצע בארץ הפיכה חומייניסטית בפקודת הרבנים. באופן כללי: כל צעד קיצוני של מיעוט, שגורם לבידוד מבצעיו הוא רע בשבילם וטוב לכלל הציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
EARTH TO MARS COME IN
VEN,
HILONI,
01/04/05 06:12
|
SORRY TO DISAPOINT YOU BUT THESE GUYS ARE NOT THE MINORITY ANY MORE. IM SURE YOUR SMALL MAPAYNIK HEART IS BREAKING BUT THEY MAKE MORE THAN HALF THE COMBAT SOLDGIERS IN ISRAEL TODAY. LIKE IT WAS SAID ALATALANA NEVER AGAIN. TODAY THE TRUE JEWS ARE WAKING UP AND IF YOU GUYS SHALL CONTINUE MAPAYNIKS WILL BE ON THE NEW ALKTALANA. YOU GUYS ARE NO BEDTTER THAN THE ARABS. THE SMALL IS THE SAME GARBAGE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
שיחקור את שרון על המינויים
אזרחית הגונה,
31/03/05 21:44
|
שרק אתמול רצה למנות. גועל נפש טוטאלי. שחיתות במיטבה. אין כסף לכלום, רק לריפוד הכסאות של השפוטים של הבוס. בחיים לא התעניינתי בפוליטיקה, אבל מה שקורה במדינה שלנו עכשיו, מעורר אפילו את המתים. מי חלם שכך נדרדר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
כנס מר מזוז--- ערכתי רשימה של
כל הרבנים!!!!!,
31/03/05 21:22
|
http://www.seruv.org.il/hebrew/academic_supporters.asp
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
אם בהכרעות דמוקרטיות עסקינן
אורי,
רפוב' הבננות,
31/03/05 21:10
|
דמוקרטיה = שלטון העם
ביילין וחבר מרעיו מתנגדים למשאל עם. יואילו נא לא להטיף לאחרים על דמוקרטיה.
אכן, העם שלח לכנסת את נציגיו. אך27 מהם הצביעו בניגוד למצע מפלגתם, דבר שבוחריהם לא יכלו לקחת בחשבון. כשנשאלו חברי המפלגה אם הם מסכימים לשינוי הפתאומי הזה, הם אמרו את דברם ברוב מוחץ.
מכאן נובע:
= חברי הליכוד לא הצביעו על פי רצון בוחריהם
= הכנסת לא שיקפה את רצון העם
= ההחלטה אינה דמוקרטית
= יש להיאבק בה כפי שראוי לכל פעולה אנטי דמוקרטית
פשוט וקל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורי צודק בניתוח המצב
ברוך ו,
ירושלים,
07/04/05 19:24
|
כדי לייסד דמוקרטיה אמיתית ברפובליקת הבננות שלנו, יש לשנות באופן מהותי את שיטת הממשל ושיטת הבחירות במדינה. הבחירות לכנסת הן חסרות משמעות מאחר שהפוליטיקאים עושים שם כאוות נפשם ללא קשר לסיבות הבחרותם ובלי לתת דין וחשבון לבוחריהם על מעשיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורי -כתבת ברור ולענין, תודה.
ל"ת
ירושלמית,
31/03/05 21:34
|
|
 |
64.
הם מ-פ-ח-דים
ל"ת
לכן הם כאלה,
היסטרים,
31/03/05 20:43
|
|
 |
63.
שיבדוק את רווחי חברת חשמל
ofer,
31/03/05 20:43
|
כולם מושחתים גם היועץ הלפלף הזה...... 2.5 מילארד רווח..... אטימות ושחיתות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
לא להתייצב למשימת רשע
מילואימניק,
אי שם,
31/03/05 20:40
|
להשאיר את המשימה הבלתי אפשרית והנרשעת הזאת לשמאלנים, לערבים ולמגויירים הרפורמיים.
מעניין מאד, כשרן כוחן, אבשלום ווילן)נוכל באנגלית( וסיעת דילם קראו לא לשרת ביש''ע, ביילין ''הצדיק'' דמיקולו שתק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
דין אחד לשפירא ולשטרנהל
חילוני ציוני,
31/03/05 20:39
|
מעריב שכבר שנה ומעלה נראה יותר כמו הארץ להמונים שוכח משום מה התבטאויות בעיתיות של ראשי אקדמיה הממומנים עלידי משלם המיסים הישראלי: זאב שטרנהל במאמר בהארץ כתב שיש לקבל בהבנה פיגועי טרור כנגד המתנחלים. ד''רד לב גרניברג ראש החוג לחינוך באונ' בנ''ג כתב לעיתון גרמני מאמר שכותרתו ''ישראל מבצעת רצח עם''. נגד פרופ' צימרמן תלויה ועומדת (אך משום לא מטופלת כיאות) בעוון השימוש במושג ''היטלריודנגרד'' כלפי ילדי המתנחלים. כל המוזכרים כולל מאות אנשי אקדמיה חתמו על עצומות כנגד שירות בצה''ל ותמיכה בסרבני השמאל.
אם המשרת מזוז רוצה להוכיח כי בישראל יש דין צדק עליו להוכיח כי אין איפה ואיפה. משימה בלתי אפשרית לנוכח המציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
גלאון תחזרי לעסוק במקצוע שלך
שי,
31/03/05 20:35
|
|
 |
עוד ג'נטלמן אירופאי...
ל"ת
...,
31/03/05 21:20
|
|
 |
59.
מי מבקש השמאל הקיצוני????
עומרי,
31/03/05 20:30
|
תקראו את הכתבה ותראו מי בדיוק מבקש את מזוז האיש הלא אמין להעמיד לדין את אלה שלא מוכנים לעזור לדיקטטור לעשות להם טרנספר אז הרבנים אמרו ובצדק לא להשתתף בהצגה הבזויה שעומדת להתרחש לנגד ענינו בלי תגובה. אז בקשו לערוק . הרי אלה שלא יוכלו להשתתף בטרנספר ממלא הם לא יבואו אז מה ? בשביל זה צריך לחקור את הרבנים .למה מזוז הגיבור לא חוקר את המעשים הנפשעים של משפ' שרון? אין צדק במדינה הזאות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש צדק !!! הרי יש התנתקות !
שמאל לוחם,
אלי סיני,
31/03/05 20:49
|
את שרון ובניו יש לחקור רק לאחר ישום ההתנתקות , ונראה את מי זה יענין אז .
כל מתנגדי ההתנתקות תפסיקו לחרטט כל מיני סיבות לא קשורות לענין . ההתנתקות תתבצע על אפכם וחמתכם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכי למה יש לחקרם לאחר ההתנתקות
תמהני!,
31/03/05 21:18
|
|
 |
שיבדוק רווחי חברת החשמל
ל"ת
ofer,
31/03/05 20:45
|
|
 |
58.
הח''כ הערבים אומרים זאת כל הזמן
ירון,
חיפה,
31/03/05 20:27
|
ולא מצאנו שאפילו חשבו לפתוח נגדם בחקירה. ראשי הערבים אזרחי המדינה מסיתים בדואים ודרוזים וכל מי שהם יכולים לערוק מצה''ל ולא להתגייס, ומעולם לא שמענו אף מילה בתקשורת המגמתית, כלב השמירה של הדמוקרטיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
מזוז תזדרז
מוטי חיפה,
31/03/05 20:24
|
אין זמן, זה מתחיל בהסתות ועלול להגמר ברצח, אני ממש פוחד מהמטורפים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
הפודל של שרון ממשיך לנבוח !!!
ענת,
31/03/05 20:17
|
עד מתי נסבול את ההשתלחות של ה''מזוז'' על הימין ???? לא היה יוע''מ שהתערב בפוליטיקה כמו ה''מזוז'' הזה. אוי לנו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
פני המזוז כפני הביילין....
כץ,חילוני ציוני,
31/03/05 20:08
|
מעניין איפה היה יוסי ביילין שהתבטאו עברייני סירוב הלחימה באויב של השמאל?
עוד יותר משעשע השימוש הרטורי שלו במושגים כמו ''ציונות'' הקריאה החמורה .... לסרב לשרת בצה''ל, מלבד זאת שיש בה עבירה פלילית, .... המממש עם החברה כולה את ערכי הציונות ונשמע להכרעות דמוקרטיות''.
זהו אותו יוסי ביילין שהכניס למצע מר''ץ מאז דצמבר 2003 את הסעיף ''תשקל לחיוב אפשרות עתידית של החלפת הדגל וההמנון לטובת סממנים ערבים''.
הגיע הזמן לחשוף את פרצופם את המסיכה מעל פני גורמי השמאל-האנטי ציוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
יודח מזוז בעוון צביעות פושעת !
קצין במיל.,
31/03/05 19:43
|
אני צבר-חילוני , על אף שההנתקות לטעמי היא מעשה משוקץ וגרוע מבחינה מדינית-פוליטית- חינוכית כנגד ההתיישבות הציונית מתכוון להגיע לשירות מילואים, משום שאם יש משהו גרוע יותר מטירוף מערכות מדיני הוא ניתוץ השורות של החברה הציונית.
למרות זאת אני חושב שמזוז ששלח זר של שושנים לעברייני הסרבנות הפוסט-ציונים בשעת מלחמתם מול האויב עושה מעשה נפשע כשהוא נוהג במשוא פנים מול סרבני הימין .
הצביעות של מזוז ומשוא הפנים שלו גרועים יותר לעתידה של החברה הישראלית יותר מסרבנותו של עשרה גדודים דתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מי יבדוק את מזוז?
יצחק רביב,
רעננה,
31/03/05 19:36
|
עוד מינוי פוליטי של משרת אדוניו הוא מזוז. כל דבר שזז בניגוד לדעת האדון זוכה לטיפול הולם מאת המשרת. מי יבדוק את כשרות המשרת? החלטות אנטי ציוניות, הוראות ''טיפול'' במתנגדי ההתנתקות שהן נגד זכויות האדם, כל זה יצא מבית מדרשו הקלוקל. מי יבדוק אותו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
כל הכבוד לרבנים!
t,
31/03/05 19:32
|
אסור לסייע לגירוש יהודים מבתיהם בארץ ישראל למען הצלת עורו של שרון על עבירות השוחד שביצע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
ירושלמית,
31/03/05 21:36
|
|
 |
51.
מדוע לא העמידו לדין את המסיתים
דן,
31/03/05 19:31
|
לערוק או לא לשרת בשטחים. מדוע לא אסרו את אלו שעמדו והטיפו לצעירים לא להתגייס. אני נגד כל סרבנות!! אבל האם ציות לרבנים היא משטר אייטולות וסירוב להגן מפני מחבלים בתעמולה ממומנת מאירופה היא קדמה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
החנון הזה כבר עולה על העצבים!
ל"ת
הרועץ הגרוע,
31/03/05 19:13
|
|
 |
49.
Bailin is the Ayatolla's
History teacher,
31/03/05 19:05
|
Bailin is the Ayatolla's friend and has been like this for years. This guy has a lot of Hutzpa to call other people names. After WW2 England, Norway and France executed people like Bailin
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
The left has been caling
Hello,
31/03/05 19:01
|
The left has been calling to refuse orders for years. Are we turning into a people's republic. I am amazed that Ma'ariv is turning into something like Haaretz who follows the footsteps of Pravda
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
MITNACHLIM+DOSSIM=CANCER
ל"ת
ME,
US,
31/03/05 18:50
|
|
 |
I like you very much
ל"ת
K.K.K,
31/03/05 19:03
|
|
 |
46.
לצביעות השמאל אין קץ
ירון,
הרצליה,
31/03/05 18:50
|
הם כולם אותם הביילינים שצעקו בעבר שיורו על סירוב פקודה וישכבו על הכביש ולא יתנו לצה''ל לטרנספר ערבים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מזוז, מתי תפתח את התיקים לשרון
ל"ת
למה אתה מחכה?,
31/03/05 18:36
|
|
 |
44.
הימין לא חייב דבר לרן כהן...
יוסי,
גושדן,
31/03/05 18:29
|
ולשמאל. השמאלנים בכלל לא ציונים, אז איך אפשר לבגוד ב-''ציונות'' שלכם מר כהן? יהודים - במלחמה הבאה נותנים לשמאל להלחם ולמות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
מזוז אתה הפודל של הנוכל שרון
רפי,
31/03/05 18:27
|
הם גנבים ונוכלים ומשלמים אתנן לח''כ עבור הצבעה בכנסת . את זה אתה לא חוקר .עכשיו אני מבין אתה חייב לו את המינוי שלך האם זו היתה הבטחה שלך לפני קבלת המינוי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לא צריך לערוק, תקראו בפנים ...
מנשה,
מרכז,
31/03/05 18:12
|
כן תבואו לפינוי, אבל אל תשדלו בכלל. אל תעשו כלום. תבזבזו את הזמן והפינוי יקח לעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אין סוף למזמוזים ?
שמשון,
כוכב-יאיר,
31/03/05 18:06
|
|
 |
תגובה לשמשון
מתנחל,
צופים,
08/04/05 06:16
|
|
 |
40.
עכשיו המינוח הוא עריקה לא סרוב
שמתם לב שעכשיו,
31/03/05 17:58
|
כשמדובר בשמאלנים קיצונים העורקים ממלחמה באוייב זוהי סרבנות מצפון כשיש סרוב לביצוע פקודה בלתי חוקית בעליל של גרוש יהודים, זוהי עקירה. מעניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
These terms are not synonyms
1984 is here,
31/03/05 20:38
|
|
 |
39.
שאלה רועמת למר רן כהן!
פרחיה,
31/03/05 17:53
|
אדון כהן היקר האם אתה מודע לעובדה ששימוש במילה בגידה כבר הוביל לרצח ראש ממשלה? האם אין אתה שם לב ששימוש במילה זו מהווה הסתה? האם אתה תוכל לומר ידי לא שפכו את הדם הזה כאשר הרצח הפוליטי הבא יקרה? אנא בטובך עברת את שמך ה''מיוחס'' ל מר רן צבוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההגדרה למונח ''הסתה'' בשיחדש
1984 כבר כאן,
31/03/05 21:16
|
היא חד סטרית.
המונח המקביל לביטוי ''הסתה מצד איש שמאל'' , הינו: ''לדברווז טובכפליתר''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
''המדינה הרשתה להם לשרת בצה''ל''
תודה מדינה!,
31/03/05 17:50
|
ח''כ רשף חן מסיעת שינוי כינה במליאת הכנסת את רבני הציונות הדתית והרב אברהם שפירא שקראו לסרב פקודה לעקירת ישובים בשם ''בוגדים וממרידים''.
במהלך דיון במליאה על מכתב הרבנים אמר ח''כ חן כי אדם שמעדיף את הוראת הרבנים על פני הדמוקרטיה הוא ''בוגד במהות הדמוקרטית והבסיסית של המדינה''.
לדבריו, ''המדינה הרשתה לציבור הציוני דתי להקים מכינות קדם צבאיות, המדינה הרשתה להם לשרת בצה''ל... האנשים האלה הם בוגדים,... הם ממרידים.. אני לא מתיר את דמם אבל אני קורא ליועץ המשפטי לממשלה לחקור אותם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
רן כהן לא רוצה אותם ביש''ע, אבל
הגידו אתם!,
31/03/05 17:34
|
רוצה אותם בצבא! אם הם כל מה שהמנוול הזה אמר עליהם במשך עשרות בשנים, אז למה הוא רוצה אותם בצה''ל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה שלך מטופשת
ל"ת
rr,
31/03/05 18:05
|
|
 |
וגם שלך לא מבריקה במיוחד
ל"ת
ל''פ,
31/03/05 20:41
|
|
 |
36.
מזוז : ''לבדוק דברי הרבנים''
מזוזה,
31/03/05 17:22
|
הרבנים: ''לבדוק המזוזות של היועץ המשפטי'' מזוז מפחיד ממש כמו מלכת הלבבות מעליסה בארץ הפלאות שמצווה לכרות את ראשי כל נתיניה. מזוז לא מסוגל לפגוע בזבוב. לא ממנו נוושע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
למר רן כהן
סעדיה,
31/03/05 16:56
|
קודם כל אתה גזען, כי אתה כהן. מי הרשה לך להתנשא בצורה כזו?... והעיקר - זה אמת שאנחנו כבר לא ציונים. מי שנשאר ציוני הוא המאובן, כי הציונות כבר עברה מן העולם. מה שנשאר ממנה זה תהליכי קריסה וחורבן. אני יהודי. יהודי וזהו, ללא תוספות. לא יהודי-מודרני, לא יהודי-רפורמי, לא יהודי-אורתודוכסי, פשוט יהודי. ואתה סתם מסתובב להנאתך עם תסביך זהות, מצד אחד כהן, מצד שני לא יודע מה זה אומר... כמה עצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אני לא דתי ואצטרף למרד
ל"ת
ז,
31/03/05 16:21
|
|
 |
33.
מה אתה קורה להם ציונים בכלל
שונא מתנחלים,
ומתעב רנים,
31/03/05 16:07
|
על אזה ציונות אתה מדבר מר רן כהן הם בכלל יודים הם מציונים בסך הכל הם זבל הארץ חמלתנו מזמן לא נכמרת עלהם. נהפוך הוא כל המדינה הנאורה מתעבת אותם ונגעלת מהמתנחזבלים הם ממש מגעלים ומסרחם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצבא יתמוטט בלי הדתיים
א,
31/03/05 19:28
|
הצבא לא יכול לזרוק את כל הציבור הדתי המשרת בו מכיוון שכבר 50% מהקצונה הזוטרה היא של דתיים... הימין גדל ומשרת באחוזים גבוהים השמאל קטן ומשתמט באחוזים גבוהים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מייד מזהים שאתה ערבי..........
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
31/03/05 16:28
|
|
 |
ואתה לעומת זאת דאראטה
ל"ת
Avi Ecuador,
31/03/05 20:10
|
|
 |
אתה ממש מסריח
ל"ת
ז,
31/03/05 16:19
|
|
 |
32.
במקום לברבר, גש למשטרה להתלונן
הרב בריח,
31/03/05 16:00
|
אתה מר כהן, מתנהג כמו כל הפוליטיקקים. אם הם אכן עברו עבירה. גש לתחנת המשטרה הקרובה והגש נגדם תלונה. אגב, הרבנים המכובדים טוענים שאנחנו במלחמה. אתם יודעים מה העונש על עבירת בגידה בזמן מלחמה על פי החוק הצבאי?? עונש מוות...... כך קובע החוק. תאמינו לי, שאחרי שיוציאו להורג איזה רב או שניים, כל האחרים ישתקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשמע כאילו אתם ממש אובדי עצות
ל"ת
.,
31/03/05 20:26
|
|
 |
31.
where were theru yesterday?
alon,
31/03/05 15:58
|
where were ''abirey ha'small'' yesterday when arab leadersmet in the negev and propogated violence gainst jews in the nedgev. was that not ''hasata''. ran kohen cis a danger to israel, brought up on the knees of haterad towrd jewdaism communism and fascism in kibuts gan shmuei. he is of the same material as udi adiv.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
where were theru yesterday?
alon,
31/03/05 15:54
|
where were ''abirey ha'small'' yesterday when arab leadersmet in the negev and propogated violence gainst jews in the nedgev. was that not ''hasata''. ran kohen cis a danger to israel, brought up on the knees of haterad towrd jewdaism communism and fascism in kibuts gan shmuei. he is of the same material as udi adiv.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
Pathetic little politician
Oded,
NY,
31/03/05 15:21
|
Mr. Ran Cohen doesn't understand the basics of the terms ''Begidah''. The Mitnahalim are the one who are betrated...the poeple of Yesha acts in a political way not against the law and are willing to pay the price.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
רן,מה שלום אודי אדיב?
ל"ת
יהודי,
ישראל הכבושה,
31/03/05 15:17
|
|
 |
הוא עמד למשפט על ריגול ובגידה!
Ehad Haam-Zioni,
לחברה הוגנת,
31/03/05 16:28
|
האם אתה משווה את מעשי הרבנים הראשות הרב שפירא למעשיו של אודי אדיב????....
האם אתה רוצה ל*יבלו* הרבה שנים בכלא כמוהו?????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דברו על אלי גבע - עריק בעת קרב
השם לא מדויק,
31/03/05 18:02
|
|
 |
ran kohen is the new udi adiv
alon,
31/03/05 17:43
|
thats what he means. they both came from gan shmuel and grew under the same school of thought that propogated haterad toward jewdaism, and the love of communism and fascism. ran kohen is the same as udi adiv a traitor. where was ran kohen yesterday when arab leaders inside israel called for violence against jews in the negev?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אודי אדיב היום מועסק ע''י משלם
לאחדהעם''הציוני'',
31/03/05 20:14
|
המיסים כמרצה מן המניין באוניברסיטה הפ תוחה.
להבדיל אודי אדיב הוא מרגל שהודה בכך שגם התאמן בסוריה לקראת פגיעה בישראל.
ככה זה במדינת הטירוף.
אכן איפה היו כנופיית האנטי-ציונים ממר''ץ כשעברייני הפוסט ערקו מצה''ל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
למה הדבר דומה?
מרק טווין,
צפון,
31/03/05 15:12
|
כאשר רן כהן ויוסי ביילין מטיפים על פגיעה בערכים לאומיים וציוניים, דומה הדבר לחזיר הנושא דרשה נרגשת בעניני ניקיון והיגיינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
שרון גורם לקרע איום בעם.
ל"ת
שרון מתנהג,
בטפשות,
31/03/05 15:08
|
|
 |
25.
שתיקה
דני,
תל אביב,
31/03/05 15:05
|
רצוי שרן כהן וחברו דוקטור מנגלה ביילין הרוצחים מאוסלו פשוט ישתקו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אני לא מבין
זאב,
31/03/05 15:03
|
אולי מדינה רשאי לקבוע גבולות אבל לפי איזה זכות, מר יפה נפש, יש למדינה להוציא משפחות מבתיהם, לקחת רכושם, ולגרש אותם רק בגללג שהם יהודים. מה זה לא גזענות. ערבים גרעים ביפו אז למה יהודי לא יכול לגור בעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז בוא אני אסביר לך
ותבין, אחת,
ולתמיד!,
31/03/05 15:26
|
הערבי גר ביפו תחת שלטונה של המדינה היהודית והוא כפוף לחוקיה (המפלים אותו לרעה, באופן עקרוני). אם אתה מעוניין להמשיך ולהישאר בעזה תחת שלטון הרשות וללא הגנת חיילי צה''ל, אני מאוד מאוד מקווה שיתנו לך!
מה שנקרא שני ציפורים במכה אחת, אם אתה מבין למה אני מתכוון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל אתה לא נותן האפשרות.
זאב,
31/03/05 18:15
|
אולי רוב היהודים לא ירצו לחיות תחת שלטונה של מדינה פלסטין. אבל זה לא סיבה לרמוס הזכויות של בני אדם. אין זכות לכנסת ישראל לגרש יהודי שמוכן לגור תחת שלטון הרשות. כל מי שחי ביש''ע לפני אוסלו יכול לספר לך הרבה סיפורים טובים. הכל נהרס שאנשים כמו רן כהן הביא את ערפאת. תשאל ערבי, אם אתה בכלל מדבר עם ערבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
עזות המצח של רו כהו
SUS,
31/03/05 14:59
|
לא שמעתי את האדון הזה מתקומם נגד גניבת הקולות של שרון שבגלל גנבה זאת הצליח להרכיב ממשלה המציגה מדיניות מנוגדת למצע המפלגה אשר בשמה הוא רץ לכן רן כהן לפני שאתה מאשימם אחרים טול קורה מבין עינייך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
כל הכבוד לרב שפירא!
ל"ת
איתמר,
חשמונאים,
31/03/05 14:58
|
|
 |
21.
כהן צודק
ציונית ודתיה,
מתנחלת,
31/03/05 14:56
|
עם על הכאב על ההתנתקות ועם כל הדילמה הקשה מולה עומדים החיילים, צריך לזכור שהרב שפירא איננו נקי גם הוא מאינטרסים. הרב שפירא היה בהחלט מעוניין לראות פחות קצינים דתיים ויותר לומדים. גם הוא עומד מול התהליך העמוק אותו עוברת הציונות הדתית בו עולם הישיבות נדחק אל מול המכינות הקדם צבאיות והמוטיבציה הגבוהה להשתלב בצבא ובחברה הישראלית. לצערי, קריאותיו בכל הנוגע לצבא וההתנתקות, כולל זאת האחרונה, הן חסרות אחראיות, מעידות על יאוש ומכאן גם מסוכנות. מתוך היכרות עם הציבור הציוני דתי, ישנו גרעין רחב ושפוי שידע לסנן קריאות אלו, אך לצערי עלול להיות מיעוט נמהר, חמום מח ושוטה, שיציית לאמירות הללו וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיד מבחינים ב''ציונית דתית
איזה ניתוח,
מזהיר!,
31/03/05 17:29
|
ריאלית'', כלומר, השמאל הקיצוני ביותר שהזכרים בו חובשים כיפות. הם המסוכנים מכולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את דתית ציונית כמו שאני עראפת
ל"ת
רואים מכתיבתך,
שאת משקרת,
31/03/05 15:29
|
|
 |
צודק, אתה באמת ערפאת!
!,
31/03/05 16:08
|
תביט לרגע בראי: אתה רואה זיפים לא מסודרים, אתה רואה כובע משונה, מדים הזויים - בוקר טוב! אתה ערפאת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מי שרומס אחרים
גיגי,
31/03/05 14:49
|
|
 |
19.
9 צודק 100%
רם,
פרג,
31/03/05 14:44
|
מחזק את העד שעשיתי לפני שנה! אי אפשר לחיות בכבוד בארץ. משלמים מיסים גבוהים ומשכנתא מפלצתית על דירה המתאימה לעכברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
חבל שאין בי הכוח.....
עוזי,
31/03/05 14:38
|
אני בטוח שאם אני אקיים משאל עם מי מוכן לשרת בעזה בין החיילים ובין אנשי המילואים היתי מסיג רוב לא לשרת שם אבל לא שואלים אותי אם אני מוכן וחבל שלא חושבים על משאל כזה המצב היה אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
המדינה מתפוררת בזכות הרבנים .
ל"ת
עוזי,
31/03/05 14:35
|
|
 |
המדינה מתפוררת בזכות שרון
ל"ת
עוזי האמיתי,
31/03/05 15:01
|
|
 |
16.
במשאל הליכוד הצבעתי נגד שרון
ל"ת
שרון רמס אותי,
לכן אסרב,
31/03/05 14:27
|
|
 |
שרון סרב לפקודת מתפקדי הליכוד
ל"ת
ליכודניק,
31/03/05 15:16
|
|
 |
צודק 100% הפקודה אנטי דמוקרטית
ל"ת
שרון דיקטטור,
31/03/05 15:04
|
|
 |
גם אני הצבעתי נגד וגם אני אסרב
ל"ת
מאוכזב ליכוד,
תל-אביב,
31/03/05 14:59
|
|
 |
כולם פה זה אותו האחד
ל"ת
גם אני,
וגם אני,
31/03/05 18:30
|
|
 |
15.
מאד פשוט
סיטיזן,
ישראל,
31/03/05 14:24
|
שמענו והפנמנו - אחרי פסח אין מילואים !! התנתקנו ממשלת שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מעשה הטריפה הוא של שרון!
טריפה,
31/03/05 14:24
|
הרבנים צודקים ב100% - גם בלי זה, כישראלי שפוי, לא התכוונתי להגיע למילואים האלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שום עבירה פלילית. להיפך: אסור
לציית לפקודה,
בלתי חוקית,
31/03/05 14:19
|
יש לשבח את הרבנים על אומץ ליבם להתייצב בחזית המאבק נגד הדורסנות של שרון והצביעות של השמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אני אסרב פקודה!
ל"ת
קצין מילואים,
חי''ר,
31/03/05 14:12
|
|
 |
== גם אני אסרב פקודה ==
ל"ת
אילן,
31/03/05 15:24
|
|
 |
11.
הצביעות בהתגלמותה
ארז,
31/03/05 14:12
|
כשארגוני שמאל, ובראשם ''אומץ לסרב'', קראו לסירוב לשרת ביש''ע (וחלקם אף לשירות בצה''ל בכלל), לא קמו אבירי השמאל וזעקו. מה ההבדל בין סירוב לסירוב?
השמאל, בקריאות הסירוב שלו - ובמעשי הסירוב שלו - הכשיר את הסרבנות מימין. מי שלא גינה את סרבני השמאל אין לו כל זכות לגנות את סרבני הימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק, אבל זה דו סיטרי
אלי,
31/03/05 14:32
|
אכן כל מי שקרא לסרוב בשמאל (והם היו מעטים) וכל מי שלא גינה זו (יותר רבים) אין לו מה לבוא בטענות. מצד שני כל מי שקרא להם בוגדים או דרש להעמידם לדין, צריך לעשות זאת גם עכשיו. על זה נאמר שלסכים יש לפעמים שני צדדים חדים, והפוסל במומו פוסל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כל מה שצריך זה משאל עם לא פשוט
ל"ת
משה מ,,,,
31/03/05 14:11
|
|
 |
9.
ערכים של חונטות
אלעד,
אופקים,
31/03/05 14:10
|
על איזה ערכי ציונות אדון כהן מדבר הפכנו למדינה של חברות כוח אדם וקבלני עבדים של המאה ה-21 מדינה של סרסורי עבדות שעושים הון על גבם של מליון עניים שקורעים ת'תחת בשביל שכר רעב באחת המדינות היקרות בעולם, שבסוף החודש לא מצליחים לכסות את המינוס בבנקים שגובים ריבית מטורפת שמנפחת לבנקים ת'רווחים, כדי ששרי אריסון תעשה עוד מליארד והמנהלים שלה ומנהלי הבנקים ירוויחו חצי מליון שקל בחודש. על איזה ערכים הוא מדבר, ישראל מזמן פשטה את הרגל. מעולם במאה שנות ציונות הכנסת לא היתה כל כך מנותקת מהעם. לכנסת ולממשלה כבר מיזמן לא אכפת מפשוטי העם, החברה הצעירים, שכורעים תחת הנטל ולא מצליחים להתרומם מרוב מיסים על הפרוטות שהמעסיקים מוכנים לשלם להם. ואחרי כל זה גם מצפים מאתנו שנמשיך לעשות מילואים ולשמור על החונטות שיושבות בירושלים ומנסות להעביר חוקיי ג'ובים למקורבים שלהם, ולבעלי הממון. את המדינה הזו צריך לפרק ולהרכיב מחדש. קורא לסירוב חברתי כללי עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!
ל"ת
רמבו 3,
31/03/05 15:04
|
|
 |
אלעד יפה אמרתה
ל"ת
עוזי,
31/03/05 14:51
|
|
 |
8.
מה ההבדל בין נבלה לטריפה
עודד ב,
31/03/05 14:01
|
אני מסכים בהחלט שכל קריאה לא לשרת בצה''ל זו קריאה ראויה לכל גינוי אבל, משונה שדוקא השמאל ההזוי בראשות ביילין וחבורתו אשר הטיפו לסרוב לשרת ולא משנה הסיבה הם אלה שיוצאים בקריאה נגד הרבנים. הוא שנאמר ''טובל ,ושרץ בידו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רן כהן וביילין התנגדו לסררבנות
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרטיה+חוק,
31/03/05 16:33
|
הם התנגדו לסרבנות השרות הסלקטיבי בשטחים מחשש למעשים בלתי מוסריים(ובגצ פסל גם הוא את הזכות לסירוב סלקטיבי)-והם מטיפים לא לסרב לשרת מטעמים פציפיסטיים(המותרים בחוק הישראלי).
עודד-אתה יכול לאמור מה שתרצה בלי לשקר בגסות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן התנגדו לסרבנות
אוהד,
31/03/05 22:48
|
אני באמת לא זוכר את ההתנגדות של יוסי ביילין לסרבנות (של רן כהן אני חושב שכן), אבל בכל מקרה - לא שמענו את זעקת התקשורת ואת היועץ לגבי הקריאה שעדיין קיימת מצד פרופסורים באקדמיה הישראלית (''אישיות בעלת סמכות רוחנית'' או לא?) שקוראים לא לשרת בצה''ל בגלל השירות בשטחים. אם אכן הדבר הזה הוא סכנה לדמוקרטיה, איפה הקריאה לחקור אותם ולתבוע אותם? איפה הלהט הדמוקרטי והחוקי? או שהוא שמור רק לסרבנים ולקוראים לסרוב מהימין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחד העם הוא שקרן בזוי ידוע
חילוני ציוני,
31/03/05 20:22
|
רן כהן אמנם הסתייג מעברינות הסירוב אבל ביילין כמו עמי אילון כמו גם מזוז הוסיפו לטיפות וקילוסין ''רואים שהם אנשים מוסריים''.
אבל זה לא צריך להפליא הרי הוא הכניס למר''ץ בדצמבר 2003 את הסעיף ''יש לשקול לחיוב החלפת הדגל וההמנון לטובת הכנסת סממנים ערביים''.
בקיצור אנטי-ציוני בתחפושת, כמוך אחד העם הלא ציוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
בגידתו של שרון בערכי מפלגתו
דרור,
רמת גן,
31/03/05 14:00
|
היא הבגידה החמורה ביותר בחייה הפוליטיים של מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לילדון מעירק- שעור בהיטוריה
אזרח,
31/03/05 13:58
|
היות ולא נולדת כאן, היגיע הזמן שתבדוק מתי ולמה הוקמה המחלקה היהודית בשב'כ. תופתע לגלות מה חשב בן גוריון על אלה שגידלו וחינכו אותך!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזען קטן ומושתן - אתה ילדון
ל"ת
עיראקי,
31/03/05 15:30
|
|
 |
5.
שמאלנים - די לצביעות!!!
דתי ימני ציוני,
31/03/05 13:51
|
לא נתגייס לצבא שרון. אנחנו לא דיקטטורה ואם נצטרך גם נשב בכלא על זה!!!!
מי יותר לאומי וציוני מאתנו????
אתם?????
מושחתים וצבועים נמאסתם! תנסו להסתדר בלעדנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אוהב אותי יותר ממני
ל"ת
אללה,
31/03/05 18:28
|
|
 |
4.
רן, אתה מאמין באמת שועדת
למה רן כהן לא,
העמד לדין?,
31/03/05 13:45
|
חקירה לפושעי אוסלו ירדה מפרקנו? אתה טועה מאד! יש להקים וועדת חקירה לבדיקת הבג''צ! יש לבדוק את כל העושים במלאכת חורבן ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לא היה, חוץ מסרבני הסמול כן?
ל"ת
אורי,
31/03/05 13:41
|
|
 |
2.
ההתנתקות היא בגידה בערכים
ל"ת
ליעוז כהן,
31/03/05 13:24
|
|
 |
1.
היה גם היה קראו לו אוסלו
יהודי,
31/03/05 13:24
|
מי שמילאו את ארץ ישראל ברוצחים מוטב שילמדו לשתוק
גם ליהודים יש אומץ לסרב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכרון סלקטיבי של רן כהן
א,
31/03/05 16:50
|
|