 |
46.
הערה מאוד חשובה בקשר לתאונה
אבו צעלוק עיסא,
כפר קאסם,
06/04/05 00:56
|
קודם כל אני מודה לכל מי שהשתתף איתנו בצער - ושלא תדעו צער - ההערה היא : בכל אמצעי התקשורת - זכור כי הנהג ז''ל הוא היה אשם - אבל יש משהוא שלא נזכר בכלל בכל הכתבות - הדבר הוא- שגרם לתאונה ולאסון הזה הוא נהג הגייפ שפגע מאחור והעיף את הטרנזיט אל הכיוון הנגדי - -
אני מבקש מכל המתעניינים לפרסם את המודעה החשובה הזאת - מודעה זאת היא המודעה הנכונה ביותר - ולצערי אין אף אחד הזכיר את זה -
תודה ----- אבו צעלוק עיסא -----
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
השתתפות בצער בכאב ובאובדן
גיא,
אור יהודה,
02/04/05 00:47
|
די להאשמות בממשלה במשטרה בלאום בדת ובמקצוע של ... בוא נתחיל לעשות !!!! די !!! לשבת בבית בחיבוק ידיים ולקטר !!!! צריך לחנך מגיל הגן ומהלך שנות ביה''ס, ולשמור על דרכי נהיגתם של הצעירים, ואפשר !!! יש מה לעשות - להעלות את המודעות בציבור, לעורר את האנשים שיפעלו ויעשו פעילויות שיגרמו להד ולתהודה בכלי התקשורת. כל מי שרוצה לפעול מוזמן לפנות אלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
בכביש כל אחד עושה מה בא לו
אחמד,
02/04/05 00:04
|
וואלה,כולם חושבים הם בעלי הבית. מותר להם לעשות מה הם רוצים, גם אם אסור!! יאעני,אסור לאחרים, אבל לא להם! מסוכן לאחרים,אבל לא להם! ''להם אף פעם לא יקרה כלום!'' מתי כול הנהגים יבינו, כביש ואוטו הם שטח אש,אז אולי יהיה קצת שקט על הלב!! וואלה,נהגים דיר באלקום לפחות על משפחתכם וחיי נהגים אחרים בעלי משפחות!!תפסיקו להילחם בכבישים! תנחומים למשפחות הרוגי הכבישים,יהודים או ערבים! שבוע טוב לכולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
to 35. please read carefully
Maya,
Jerusalem,
01/04/05 14:00
|
8 people got woonded, 2 are in critical conditions. please next time before you thanks who know who-get informed earlier!!! the stupid driver who not only killed himself and hie entire family, also got involved other three cars!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הפתרון - פסי הרעדה
שמואל,
01/04/05 13:41
|
אם האזהרות והחימך לא עוזרים , והנהגים ממשיכים לנהוג כמו משוגעים , אז אין ברירה , הפיתרון הוא פסי הרעדה ( כל 100 מ' ) בכל הכבישים המסוכנים , כולל כבישים מהירים. הנסיעה אמנם תארך יותר זמן . ולמופרעים יהיה זמן לחשוב איך להשתגע במקום אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל סיבת התאונה היא לא מהירות
אחת,
מהסביבה,
01/04/05 16:56
|
כך שפסי הרעדה לא יעזרו כלל. התאונה נגרמה בגלל עצירה באמצע כביש מהיר על מנת לבצע פרסה. פסי הרעדה לא היו עוזרים פה לצערי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
חמור מאוד ועצוב
ל"ת
אריק,
ת''א,
01/04/05 12:10
|
|
 |
40.
השמות הנכונים!
מכיר את המשפחה,
נגב,
01/04/05 12:07
|
אתר ''NRG'' הוא היחיד הקרוב לאמת: דאוד מחמוד אבו צעלוק ואשתו ח'יריה וילדיהם: ורוד (9), מחמוד (7), מחמד (5), מוהנד (3) ונדא (8 חודשים) נספו. הילידה אריג' (שנתיים) מאושפזת במצב אנוש בבית החולים לילדים שניידר בפתח תקווה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
המשטרה אשמה
אבי,
01/04/05 12:02
|
המשטרה אשמה במקום ששוטרים יתחבאו באיזו פינה ויחכו לעבריין תנועה על מנת למלות את קופת המדינה . אפשר היה למנוע את התאונה מכך שיתריעו בלי להסתתר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשטרה אשמה, הממשלה אשמה
דוד,
חיפה,
01/04/05 12:41
|
הכביש אשם, כולם אשמים. רק הטמבל שהרג את המשפחה שלו כשנסע בניגוד לתקנות, צדיק תמים!! הלו, תסתכלו בראי ותצביעו על הדמות המשתקפת מולכם, היא האשם בכל התאונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשטרה אשמה, הממשלה אשמה,
irisim,
צפון,
01/04/05 16:43
|
המדינה אשמה... רק אני בסדר.
מסכימה איתך , גם הנהג אשם.
לא עלינו. שבת-שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוד, אתה צודק. כמה פשוט להטיל
ח ן,
01/04/05 16:14
|
את האשמה על הממשלה, משטרה, וכו'. אנשים חושבים שאם התשתיות ישתפרו, אז אין צורך כבר לציית לתמרורים או חלילה לא לעקוף או לנסוע במהירות המותרת.
מתי תבינו, שחמת הזעם שלכם היא הגורם לתאונות ? אני יוצאת כל יום מהבית בפחד וחרדה למשפחתי הנמצאת גם היא על הכביש. להעלות מייד את גיל הרשיון, ואתם נהגים יקרים- תחשבו לא רק על חייכם אלא על הנטל הכבד שנופל על משפחות הפצועים וההרוגים, על האחריות שיש לכם כלפי בני משפחתכם להחזירם בשלום, על הסיבה לשמה נועדו התמרורים. בבקשה , כי נמאס .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
כמה הם היו ברכב 8 איש מעל המות
דבורה מחיפה,
01/04/05 11:50
|
נסעו למות בלי חגורה בכלל אמא ישבה שני ילדים היו לה ביד היתר אטחד על השני כמו סרדינים מי נתן לנהג הזה רשיון להרוג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה טרנזיט למה שלא יהיו 8 איש??
ל"ת
אחת,
מהסביבה,
01/04/05 16:58
|
|
 |
37.
הלב נקרע אבל כבד מאוד
ל"ת
אסור שי,
צפון,
01/04/05 11:34
|
|
 |
36.
תאונת הדרכים
חיים,
ירושלים,
01/04/05 11:18
|
|
 |
35.
מצער
אני,
01/04/05 11:00
|
נהגים כמו זה מסכנים לא רק את עצמם והיושבים איתם ברכב אלא גם את כל הנהגים מסביב שזה כ''א מאיתנו. עם כל הצער על התאונה הזו, יש לברך ע''כ שנגים שהיו על הכביש לא נפגעו מהנהיגה המטופשת של האיש הזה. הגיע הזמן שכולכם תפנימו: חוקי הנהיגה אינם בגדר המלצה- יא מאחוריהם הגיון והוא לשמור על עצמנו והסובבים אותנו. מי שרוצה להתאבד שיעשה זאת עם עצמו ולא ייקח איתו עוד אנשים בדרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
==לשחף 8 . אין ''עברות קלות''==
קוורטי,
01/04/05 10:30
|
הבעיה הכי גדולה שלנו היא ההתנהגות של הנהג הישראלי. כאשר הישראלי המכוער חושף את פרצופו המצ'ואיסטי, הכוחני, הסחבקי, ה''סמוך''ניקי, החפיפניקי, בתור או ברחוב, זה מסתיים בדרך כלל בקצת קללות אולי מכות, ולפעמים, לצערנו בדקירות או בירי. הכביש, לעומת זאת, איננו סולח על ההתנהגות הזאת וגובה עונש מיידי. אנשים אינם מבינים שבכביש נדרשת משמעת של ברזל. משמעת טוטאלית וצייתנות עיורת לכל חוקי התעבורה כולם. אין ''עברות קלות''. מי שמקל ראש ב''עברות הקלות'', מכשיר אותן ומעלה את הרף של העברות ה''כבדות''. ה''קלות'' הופכות לסטנדרט והכבדות הופכות ל''קלות''. ממש כפי שמי שחוקק את חוק העישון, ולא דאג לאכוף אותו, הפך אותו לאות מתה. רק מדיניות קשוחה ואמיצה של ''אפס סובלנות'' לכל עברה על החוק, עשויה להחזיר את השפיות לחיינו בארץ המיוסרת הזאת ולגרום לריסון ממשי של הטרור בכבישים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כנסו לכאן
קרוקודילית,
01/04/05 10:28
|
תדמיינו לכם מה היה קורה אם זאת היתה משפחה חרדית. האם גם אז אף אחד לא היה מעיז להגיד מילה רעה? מבטיחה לכם שלא. ישר כולם היו מתחילים להגיד: ככה זה כשעושים מלא ילדים וכו'. אבל כשמדובר בערבים. הס מלדבר. שקט דממה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
למה מדגישים את ישראל ומעבר
לקו הירוק לחוד?,
01/04/05 09:44
|
|
 |
31.
הרוג אחד.. מאה.. למי יכפת?!!!!
מריאן קפלון,
קריית חיים,
01/04/05 09:40
|
הרוג אחד ועוד מאה, למי זה כבר איכפת? היכן אותו בעל דעה בממשל המזופת?
עוד כמה גרושים לחשבון. הוסיף שופט תורן. אז מה אם לא עושים דבר, בזה כל העניין.
דוהר שוטר במכונית, אדם, אך לא עצר? אולי מיהר, הוא בתפקיד! אולי הוא כבוד השר?
קיבלת דוח של חנייה, עוד קנס בגלל המס ולא אישרו את הבנייה, לחיות לך נמאס? הכול עסוק בהשמות, של מי היא האשמה.... ובינתיים עוד שמות. קבורים באדמה.
כולם רק עסוקים מאוד, בעשיית ממון. הגיע זמן לחשוף את הסוד... רקוב הוא השלטון!!!
מריאן קפלון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה מאד!!
ל"ת
חיים,
01/04/05 12:44
|
|
 |
30.
אכיפה לא תעזור והראיה..
משה כהן,
ר''ג,
01/04/05 08:45
|
העונש הכי חמור הוא עונש מוות.. ומזה אנשים לא פוחדים והראיה אנשים נוסעים כמו מטורפים ולא פוחדים למות בתאונה. הפיתרון היחיד הוא חינוך ועדיף להתחיל מהדור הצעיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אגיד לך ממה הם פוחדים
גרשון,
01/04/05 10:19
|
מזה שיקחו להם את האוטו. בשבילם האוטו הוא סמל הגבריות, ואם יקחו להם אותו זה כמו סירוס ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
תנחומים למשפחות
מעיין,
01/04/05 08:05
|
|
 |
28.
אני משתתפת בצערם
ירושלמית,
ירושלים,
01/04/05 07:53
|
אני ממש מצטערת עברום, משפחה שלמה נמחקה אבל חבל שאב המשפחה עבר על החוק ושילדיו לא היו חגורים, האב יכול היה לגרום נזק פחות טרגדי לו רק היה מקשיב לחוק ומתעזר בסבלנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
עצוב
RENATA,
T-A,
01/04/05 07:08
|
זה ממש מחריד!משפחה שלמה!ילדים,תינוקות!כל כך מיותר!!!!!!!! אין מילים!ידיעה קשה מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מצאתי את הפתרון
משה,
01/04/05 06:37
|
ישבתי וחשבתי וחשבתי, ובדקתי בספרים ובאינטרנט, התיעצתי עם מומחים ובדקתי מה קורה במדינות אחרות והגעתי לפתרון לתאונות הדרכים, מדובר בפתרון מאוד קשה ומסובך, ולא הגיוני אבל החלטתי להביא אותו בפניכם......... לנהוג כחוק, לנהוג לפי תנאי הדרך, לחגור חגורות בטיחות ולהתחשב בנהגים אחרים. לכל החכמים שמאשימים את המשטרה, ענישה, תנאי הכביש וכו'. אם כולם ינהגו בזהירות, אפילו בכביש הכי גרוע וללא משטרה לא יהיו תאונות. אין מה לעשות נגד נהג מופרע שמנסה לפנות פניית פרסה במקום אסור. תאונה כזו אפשר למנוע רק בדרך אחת - לא לבצע את הפניה איפה שאסור ומסוכן, זה הכל. חבל רק שאדיוט אחד לוקח איתו חיים של עוד הרבה אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש עוד אשם בתאונה הזאת
יהודי,
ישראל,
01/04/05 13:45
|
והוא הנהג שנכנס בטרנזיט מאחור והעיף אותם לנתיב הנגדי - הוא לא שמר מרחק. נכון שהעצירה לצורך פרסה הייתה מסוכנת ביותר ואסורה על פי החוק, אבל החוק גם מחייב כל נהג לשמור מרחק כך שיוכל לעצור עצירה מלאה במקרה שהנהג שלפניו עצר עצירת חירום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פה , זה לא הזמן להגיב , בכל...
הילה,
01/04/05 09:19
|
בכל זאת, משפחה שלמה נעלמה
אל תדון אף אחד לפני שהגעת למקומו... נכון , קשה למצוא תרוץ למעשה כזה , אבל אף פעם לא יהיה ניתן לדעת מה קרה או מה גרם להחלטתו של הנהג....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא כן לדון - ועכשיו !!
יריב,
01/04/05 10:21
|
האיש, עם כל הכבוד, הרג מתוך רשלנות פושעת את כל בני משפחתו וגם פצע קשה כמה נהגים אחרים שכן נהגו כחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לו היו מספיק מלכודות מהירות
יעקב,
01/04/05 05:57
|
|
 |
מכמונות
מיכאל,
קרית אונו,
01/04/05 08:07
|
האם אתה באמת חושב שמכמונות מהירות מונעות פניות פרסה במקומות אסורים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר? התאונה נגרמה בגלל
.,
01/04/05 07:40
|
|
 |
לא
ל"ת
משה,
01/04/05 06:29
|
|
 |
24.
please read it
Ahmad,
01/04/05 04:00
|
i would like to thanks all of those who forget to the tragitic accident that seven pepole lost their lifes and started to talk abut Arab & Jews .... and thanks for those nice pepole
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
תנחומי למשפחה
דוד,
01/04/05 03:11
|
|
 |
דוד, לא הגזמת קצת?
תמיר,
הוד השרון,
01/04/05 12:49
|
שנהרגים יהודים אתה רואה באינטרנט הבעת צער כל שהיא? אני יכול לומר לך בכנות ששמעתי אתמול בערב שזו משפחה מכפר קאסם, א. לא התפלאתי וב. לא בדיוק היה לי עצוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מסכנה האמא :-(
עפרונית,
ת''א,
01/04/05 02:06
|
בכל הכתבה לא מוזכרת האם. כנראה מתו 5 מילדיה ובעלה, והיא נשארה בחיים. אם יש מצב שבו התאבדות נראית צעד רציונלי- זה המצב הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם היא נהרגה...
צ'קי,
01/04/05 07:11
|
כתוב- שני ההורים נהרגו. תנחומיי למשפחה הכואבת שלא תדעו עוד צער.
ואנשים, אנא! סעו בזהירות...יש כל כך הרבה דברים יפים לראות בחיים הקצרים האלה, חישבו פעמיים לפני כל התעצבנות קטנה בכביש, או לפני שאתם מנסים ''להחזיר'' למישהו...זה לא שווה את זה!
מילת המפתח- ס ב ל נ ו ת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
Iddo Rosenbladt again???
Tzur,
01/04/05 00:06
|
|
 |
20.
אי-רציונליות בנהיגה
בוגר,
תאונת דרכים,
31/03/05 23:29
|
נפצעתי לפני שנים רבות בתאונת-דרכים כאשר ישבתי ליד הנהג (חגור). הנהג נרדם והתהפכנו. הנהג נהרג במקון ומי שהיה ברכב (5) נפצע, מי יותר ומי פחות. לדאבוני לא ידעתי זאת קודם, אך הנהג, למרות היותו ד''ר מכובד, היה נוהג בפראות אדירה, כולל בנסיעה בה הוא נהרג. לקח ראשון שלמדתי מאז הוא שאם הנהג ''מופרע'', אני מבקש לעצור ויורד מיד, אפילו באמצע המדבר. בכל פעם שאני שומע על תאונה שמעורבים בה ערבים, אני מיד נזכר בעיקרון האי-רציונליות המובנה אצלם. כך היה לאורך כל ההיסטוריה בהתנגשויות בין יהודים וערבים, עד עצם היום הזה. פשוט חשיבה לא-רציונלית. כנ''ל גם בנהיגה. ההורים המטומטמים הללו בכלל לא מענין אותם עתיד ילדיהם, אחרת הם לא היו ששים מ''מ מבלי לחגור את כולם וכמובן לא להעמיס מעל המותר. אבל ערבי נשאר ערבי. ראה התאונה אמש באום-אל-פאחם. נכון, גם אצל יהודים ישנם מופרעים, אבל אצל ערבים זה חלק מה''תרבות''. כמי שגר קרוב לגליל (בעיקר בקטע בין עכו לרמי), רואה כל יום נהיגות מופרעות, ילדים לא-חגורים המקפצים במכונית כמו במגרש משחקים וכו'. הפתרון? משטרה כמו בכל העולם. ''שורצים'' על הכביש, מכניסין לבית הסוהר לכמה שנים כל מי שנתפס בנהיגה מופרעת. לא חינוך ולא זבובים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין שום קשר למוצא או לאום
ארנון,
01/04/05 00:16
|
חבל שהתחלת בחשיבה הגיונית שנהיגה פרועה מועדת לתאונות ושומר נפשו ירחק, ומשם התדרדרת לניתוח כמ-פסיכולוגי הזוי לחלוטין. אין קשר לערבים או יהודים וכל ההכללות הללו מטופשות לחלוטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיעונך מופרך. הסטטיסטיקה מציגה
ל"ת
%גבוה של תאונות,
בקרב ערבים,
01/04/05 10:03
|
|
 |
דווקא יש קשר, ומי שגר בגליל
.,
01/04/05 07:43
|
יודע את זה. מהיכרות אישית עם כמה מ''בני דודינו'', חוקי המדינה זה הדבר האחרון שמעניין אותם. ואני עוד מדברת על אנשים אינטיליגנטיים יחסית, שעוסקים בתחום המחשבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי מי שעוסק במחשבים אינטלגנט
תוכניתן,
עמק הסיליקון,
01/04/05 11:59
|
מכיר הרבה ערבים שעוסקים במחשבים ואיך לאמר....האינטלגנציה שלהם לא אי אי אי....כמובן בלי הכללות וכמובן שהחברים הטובים שלי הם ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין דבר, כנראה מגיע לך חברים
יוסי,
01/04/05 12:52
|
|
 |
בין נהיגה מטורפת לבין לאומנות.
מוצא קשר,
ישראל,
01/04/05 07:26
|
מוזמנים לסוע בכבישי הדרום והגליל בכדי לראות איך הערבים נוהגים.זלזול מוחלט בחוקי תנועה ובתרבות נהיגה בסיסית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נהיגה בכבישי הנגב- תוסיף עוד
ל"ת
50% להסתברות,
לתאונה.חוק?,
01/04/05 11:04
|
|
 |
19.
Number #17 you are animal
human,
31/03/05 23:18
|
sorry i i call you animal i will shy animals , simple you Khara sorry Khara is good describtion, simply yiu are ...no ugly word will meet your personality
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אל תישמח בנפול אויבך
מאיר,
31/03/05 22:47
|
לכל הדפוקים ששמחים אני פשוט מיתבייש שאתם קוראים לעצמכם ישראלים אני לא מאחל לאף אחד מיכם לעבור חויה קשה כזו ואני לא שמאלני ובאותה היזדמנות אני שולח את תנחומי למישפחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
זה לא המקום לתגובות אכזריות!
אחת,
דרום,
31/03/05 22:43
|
תסתכלו על עצמכם במראה... המגיבים באינטרנט!!!!
אף פעם לא שילמתם ביוקר על טעות!? איזו התנשאות, אלוהים אדירים...
מה קורה לנו?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידידי, התעלמות הערבים מחוקי
עוד יפיוף אחד!,
01/04/05 12:36
|
התנועה עולה, בדרך כלל, ביוקר במי שאינם אחראים כלל לתאונה שגרמו מפירי החוק! דריסת חוקי התנועה על ידי ערבים בולטת בעיקר בכבישי יש''ע. שלא לדבר על כל התאונות המכוונות, כשמשאיות של ערבים כותשות מכוניות קטנות של יהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
THE LAW PERIOD
alon,
01/04/05 22:52
|
DO NOT FORGET THE STEALING, ILLEAGAL WEAPONS, SHOOTING IN FORBIDEN AREAS DURING CELEBRATIONS AND SO ON. ARABS DO NOT UNDERSTAN THE CONCEPT LAW UNLESS THERE IS A SWORD HANGING OVER THEIR NECKS. LETS HOPE THAT ISRAELI CULTURE WITH ALL THE LATEST CRIME SPREES IS GOING IN THAT DIRECTION.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
נהג הטרנזיט לא רק הוא
מוטי צ.,
ק. אליעזר,
31/03/05 22:03
|
אשם, נכון ביצע פניית פרסה במקום אסור, אבל מה הרכב שלפניו, היה צריך לשמור מרחק, עובדה שהוא פגע בו והעיף אותו למסלול הנגדי שם הוא נפגע ממכוניות חולפות בנתיב השני והנגדי, יש פה שני מקרים ושני עבירות א. אי שמירת מרחק ב. פניה אסורה ואי חגירת ילדים ונוסעים במתקן רסון, אז רבותי הנוהגים אל תצאו לדרך באמת לפני שכולם חגורים, הנה רק דוגמא טרגית איך מישפחה שלימה מחוסלת עכב זילות חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמירת מרחק לא תעזור כשרכב
.,
01/04/05 07:44
|
|
 |
אני מכירה את המקום ו....
אחת,
מהאיזור,
31/03/05 23:33
|
גם שמירת מרחק לא היתה עוזרת במקרה כזה, שבו נהג הטרנזיט עצר או האט בעודו נוסע בנתיב של כביש מהיר דו מסלולי. דמיין לעצמך רכב מאט בפתאומיות או עוצר לגמרי באמצע כביש החוף על מנת לבצע פניית פרסה. אתה היית מספיק לבלום? לא נראה לי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הכביש אינו שטח פרטי
זיוה,
גוש דן,
31/03/05 21:29
|
עד מתי יתיחסו הנהגים לכביש כאל שביל פרטי שלהם!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מסכנים-לא מגיע להם-ימנית
ל"ת
ימנית כואבת,
31/03/05 21:21
|
|
 |
13.
למערכת NRG שלום
אייל,
אילת,
31/03/05 21:19
|
תפסיקו עם הבעת התמיכה הפוליטית הסמויה שלכם ע''י שימוש בטרמינולוגיה מגמתית. כגון מילים : הקו הירוק כיבוש ''מורדי הליכוד'' פלסטין , פלסטינאים היתנחלות תאממינו לי שיש מילים אחרות, קצת יותר ציוניות , כדי לתאר את אותם דברים , בצורה יותר אובייקטיבית, כפי שעיתון שכמעט בסדר גודל ממלכתי, צריך להתייחס אליהם. בתודה מראש על הפרסום באתרם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציוניות היא אובייקטיביות?!
ל"ת
אני,
01/04/05 12:27
|
|
 |
תתבייש לך
שחף,
31/03/05 21:34
|
דווקא בידיעה המספרת על משפחה שלמה שנמחקה אתה מוצא לנכון להביע את משנתך הפוליטית בנושאי ימין ושמאל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
2 שוטרים, בקורת והחרמת מכונית
דדי חיפה,
31/03/05 21:14
|
הייתה מצילה משפחה אחת, אים השוטרים היו עוצרים ומחרימים את המכונית עכב כך שהנוסעים לא היו חגורים, היו הנוסעים חוזרים הבייתה במונית ולא בחברה קדישא, לא עדיף? תגידו אתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה חברה קדישא בראש שלך?
בוריס,
31/03/05 22:27
|
|
 |
11.
הגיע הזמן לטפל בנושא ברצינות
Moshe,
31/03/05 21:13
|
הבעיה העיקרית, היא הנהגים. כאן, הנהג ניסה לבצע סיבוב-פרסה במקום אסור. גרם לתאונה עם ניפגעים.
לקחת לו את הרישיון לפחות לעשר שנים. להחרים את הרכב - או את כספי הביטוח. להטיל עיו עונש-מאסר, בפועל, של כמה שנים טובות. שלילת הרישיון תתחיל מתום ריצוי עונש המאסר.
אם השופטים יסרבו לשתף פעולה - לטפל בהם על-ידי הגבלת שיקול-דעתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ליבי ליבי
ל"ת
סיוון הכלה,
בביתי החדש,
31/03/05 21:11
|
|
 |
9.
כל הכבוד למכבי האש ולמדא
בני,
אורנית,
31/03/05 20:47
|
|
 |
8.
==הי, שכחתם לקלל את המשטרה==
קוורטי,
31/03/05 20:34
|
כשאני רושם דו''ח לנהג על חציית שטח הפרדה או פניית פרסה, בדרך כלל הוא לא מבין מה אני עושה כזה ענין מהסימון המסכן על הכביש או מתמרור ב-6 . הוא כועס ומאשים לא את עצמו אלא את כל העולם כולו. הוא גם שולח אותנו לטפל ב''עברייני התנועה הגדולים''. אותו נהג כשהוא יושב מול הטלויזיה ורואה את הטבח בכבישים, מורט את שערותיו ומזיל דמעה בזעזוע עמוק. הוא אינו מצליח לחבר את מה שהוא רואה בכביש עם התנהגותו שלו. לו זה לא יקרה כמובן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשוטר, תמשיך לתת דוחות, ואל
.,
01/04/05 07:48
|
תוותר. כשאתה ''מרחם'' על נהג שעשה עבירה ''פעוטה'', אתה לא עושה לו טובה. נכון, זה לא נעים לקבל דוח, אבל אדם מבוגר אמור להבין שהוא אחראי לתוצאות מעשיו. וכל דוח שאתה נותן, גורם לנהג לחשוב להבא ולנהוג טיפה יותר בזהירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוטר לך לעבוד...
לא שכחנו...,
31/03/05 23:14
|
תמשיך לשלול רשיונות לנהגים שבעשרים שנות רשיון לא עשו אפילו תאונת פחחות, רק בגלל שהם נסעו 20 קמ''ש מעל המותר בכביש רחב ומשובח. למה אתה מבזבז זמן באינטרנט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשן, עובדתית זה לא נכון
קובי לויט,
בני ברק,
01/04/05 00:06
|
ראשית, רק מעל 40 קמ''ש מעל המותר המשטרה (ורק קצין) מוסמכת לשלול רשיון נהיגה, וגם רק לחודש.
עד 20 קמ''ש מעל המותר המשטרה בכלל בכלל לא אוכפת !!!
אני מתנדב במשטרת התנועה ויודע זאת מידע אישי. כמו כן זה פורסם בהרבה מקומות. בעיקר ראש אגף התנועה החדש דורש יותר עבירות איכות ופחות כמות.
בין 20 ל-40 קמ''ש מעל המותר זה רק קנס, לא שלילה. עד 20 קמ''ש מעל המותר (שהמשטרה לא אוכפת, אבל בכל זאת נניח שכן) זה 250 ש''ח קנס ללא נקודות !
אז יאללה, חאלאס, להפסיק לקטר.
מנסיון אישי שלי המשטרה בכבישים המהירים לא עוצרת מכוניות על מהירות של פחות מ-130, כאשר מותר או 90 או 100, לידיעתך ולידיעת שאר הגולשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כוס אוחתו המשטרה
סתאאם,
31/03/05 22:20
|
במקום לעשות את תפקידם, שרון מעסיק אותם בתוכניות איך להרוס 30 ישובים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשיכו לתת דוחות
שחף,
31/03/05 21:40
|
על העבירות החמורות. אבל לפעמים השוטרים מבזבזים את זמנם על דברים שוליים. לדעתי אי חגירת חגורה בעיר היא פחות חמורה מאשר נסיעה בנתיב השמאלי בדרך בינעירונית, למשל, פעולה אשר גורמת לנהגים אחרים לנסוע בצורה מסוכנת (כמו נסיעת סלאלום למשל).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשחף הטמבל
אושר,
31/03/05 23:12
|
שחף אני רוצה לראום אם מישהו חס וחלילה נכנס בך חזיתית במהירות 40 קמש(נתתי לך 10 קמש פחות מהמותר) בעיר ואתה בלי חגורה מה יקרה ל יש סיכוי שתריח את הפרחים מלמטה שים חגורה גם בעיר טיפש זה בשבילך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לשחף- המשיכו לתת דוחות
חובב,
31/03/05 22:38
|
אני לא שוטר אבל אני בהחלט חושבת שחגורות בעיר זה חשוב מאד אחי כמעט נהרג בתאונה בגלל שלא חגר!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You gave the perfect example
Abadaya Yosef,
31/03/05 22:37
|
You are a perfec example of an idiot that policeman talked about.
It's great that you have 'opinions' about what more and what less important !
FWI if someone drive in the left lane you mustn't drive in Slalum to pass him because its dangerous Kapish !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are 100% right
Moshe,
31/03/05 21:17
|
The Israeli driver, from my experience, is a very bad driver.
But:
They think they are the best drivers in the world...
Until the drivers are punished as they should, nothing will help.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
יש לבדוק מדוע ערבים ישראלים
לא גזען,מציאותי,
31/03/05 20:18
|
מעורבים בתאונות באופן סטיסטי מעבר למס' היחסי בכלל האוכלוסיה, צר לי ע''כ, והשתתפות בצער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Immagine they were your family
Muhammad,
UK,
01/04/05 12:37
|
You should be %100 shamed of yourself. How come you speak about arabs and jewish and find a place for jokes at this scenario. We are speaking about complete family idiot. But I will just say, may allah help the family... and hope you'll never face such a hard scenario in your life
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Re: Muhammad UK. you are right
Avi,
01/04/05 12:46
|
|
 |
זלזול מתמשך
המוכיח בשער,
כפ''ס,
31/03/05 21:52
|
יש ''קומץ'' שחושבים שחוקי התעבורה הם ''חוקים של היהודים'' ומזלזלים. שכשנגרם אסון שכזה אי אפשר לו לאדם שישאר אדיש. כמי שנוהג הרבה בכבישים אני עד לזלזול מחפיר של נהגים, ללא שיוך אתני, היוצרים מצבים רבים של ''כמעט תאונה'' ויש שהתאונה גם מתרחשת... בטחון הציבור הפך הפקר בכל המובנים והמשטרה לא משתלטת על פורעי החוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם דוסים!!!
שחף,
31/03/05 21:41
|
פשוט יש להם אלוהים (או אללה) משלהם שיציל אותם. רק שזה לא תמיד מצליח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
5 ילדים הרוגים!!!!!
קופת שרצים,
31/03/05 20:11
|
הורים תמשיכו בזלזול שלכם ואל תרתמו את ילדכם לכסאות,בוסטרים ושאר אמצעי הגנה......בכל שבת שאנו מטיילים ולא משנה לאן לצפון ,לדרום אנו רואים עשרות רכבים שהילדים אינם חגורים וחלקם בעיקר הפעוטות יושבים להוריהם על הברכיים , קופצים מאחור ופנייהם מופנות לשימשה האחורית ....אז באמת אנשים קצת מחשבה ...מי רוצה להשאר בחיים אחרי שאיבד התאונה את ילדיו.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מה זה בישראל ומעבר לקו הירוק??
א,
א,
31/03/05 20:11
|
|
 |
תתפלא
נסים גבאי,
מומחה תחבורה,
31/03/05 20:41
|
הרוגים מעבר לקו הירוק - לא נספרים ע''י גאוני הדור במדינה שהחליטו כך... כל ההרוגים המפורסמים ברשומות, קטנים בהרבה מהאמת המרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
האם מסיעי שבכים מעורבים ?
האם מסיעי שבכים,
31/03/05 20:10
|
|
 |
You are fucken stupid
ל"ת
Muhammad,
UK,
01/04/05 12:49
|
|
 |
מה שקורה בכביש הזה
אני,
31/03/05 21:14
|
בשעות הבוקר מכוניות עושות פרסה מתי שבא לנהג. מה שחשוב להם - לקחת את העובדים הערבים.
הערבים רשצים לפני מכוניות בכביש בלי להסתקל.
מישהו צריך לעצור את זה או ישפך עוד דם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון שהתכוונת לשב''חים?
כועס,
31/03/05 20:56
|
|
 |
An answer
nxhg,
31/03/05 21:12
|
התכוונתי לשבכים – שוא בשין חטף בבית
אבל אם אתה אומר שבחי''ם אתה כנראה יודע יותר ממני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה שבכים? המצאת מילה?
ל"ת
תוהה,
31/03/05 21:45
|
|
 |
שבכים=שוהים בלתי חוקיים
אושר,
31/03/05 23:09
|
|
 |
חוקיים או כוקיים? שבכים=שבחים
ל"ת
בצבא לא מלמדים,
עברית,
01/04/05 09:13
|
|
 |
התכוונתי לבית של היונה
ל"ת
התכוונתי לבית ש,
31/03/05 22:32
|
|
 |
3.
נו, גם בזה הערבים אשמים?
ל"ת
בוריס,
31/03/05 20:00
|
|
 |
לא, אידיוט חסר טאקט, מה הקשר?
ל"ת
איוון,
31/03/05 20:14
|
|
 |
עוד לא ידוע
ל"ת
בוחני התנועה,
31/03/05 20:13
|
|
 |
2.
Ad Matai???
ל"ת
Yo-Yo,
USA,
31/03/05 19:46
|
|
 |
1.
אלוהים ישמור
נסים גבאי,
מומחה תחבורה,
31/03/05 19:46
|
אבל אני כועס על האחראים... לא הזמן לדבר על הדם... אלוהים ישמור... אבל מתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מערכת אכיפת החוק אשמה!
יוסי,
גושדן,
31/03/05 20:05
|
יש נהגים שצריך לשלול להם את הרישיון לצמיתות ולהכניסם לכלא באם ינהגו בלי רישיון לשנים רבות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are right.
ל"ת
Moshe,
31/03/05 21:21
|
|
 |
תאונה באורנית בבוקר
צביקה,
אורנית,
31/03/05 20:24
|
בבוקר מוקדם הייתה תאונה באורנית, רוכב אופניים נפגע קשה ליד הכיכר. התנועה נחסמה והיה תחקור אורך מאוד. לפרסם מיד את הפרטים לכל התושבים.
הגב לתגובה זו
|
|