 |
22.
ציון בר-יצחק
איציק,
בית-אריה,
01/04/05 20:12
|
כבוד גדול לנו תושבי בית-אריה על בחירתך להדלקת המשואה כן ירבו אנשים כמוך בישובנו ובמדינתנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אני מודה מודה מודה!
ל"ת
עזאם,
01/04/05 16:47
|
|
 |
20.
אין צורך
לילה בדולח,
01/04/05 11:14
|
המשואה של הדרוזים כבר הודלקה במע'רר. איך זה שעד היום לא נחקר איש בגין פרוגרום זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
נקברו סיכויי פולארד להשתחרר
Yossi V,
01/04/05 10:00
|
ארה''ב כבר יידעה לפני שנים את ישראל שאחת הסיבות לאי שיחרורו של פולארד הוא טקסי הגיבורים בבחינת 'להכעיס' שישראל ועמה עורכים לגיבוריה (המפוקפקים). אין אף אמריקאי, נאמר בהודעה הרשמית האמריקאית, שישמח לדעת שפולארד, מרגל שבגד במולדתו (בעבור נזיד עדשים וכבוד מפוקפק), ישוחרר מכלאו לפנים משורת הדין, כמחווה למדינה ידידותית וכו' וכו', מתקבל בכבוד מלכים באותה מדינה ממש שבעצם הריגול הוכיחה שאינה יודעת לכבד הסכמים ואמנות ידידותיות.
ההתעקשות הדבילית של שר ישראלי מדובל וועדה פאתיטית הקובעים את מדליקי המשואות, לא רק שהורידו לזנות את טקס הדלקת המשואות ובכך מינו את עצמם לסרסורים אלימים, אלא שמבחינה פרקטית הם קברו את סיכויי פולארד להשתחרר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
איזו החלטה טיפשית
ג'ו פלקונטי,
01/04/05 02:17
|
הדלקת המשואה הינה הודאה לא מפורשת שהנ''ל אכן ריגל. משמע, המצרים העמידו אותו לדין בצדק וכל הביקורת שלנו על מערכת המשפט שלהם היתה צביעות אחת גדולה.
ואם הוא לה היה מרגל - למה לגרום לכל העולם להאמין שהוא כן היה, ע''י כך שנותנים לו להדליק משואה?
אני מתחיל להאמין שהוא ריגל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
Bravo It's about time !!!
Tsvika,
USA,
01/04/05 00:11
|
Bravo for including Azam. The minorities in Israel deserve more love and respect from al of the Israelies. They are citizens of our country and play an important roll in our history. They should be highly regarded and treated equally like all jewish israelies. I salut dani Nave and i salut them.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אני מודה..מודה...מודה....
ל"ת
עזאם,
31/03/05 23:53
|
|
 |
15.
עד לא אבדה תיקותנו
אבי,
אלי סיני,
31/03/05 23:20
|
|
 |
14.
בעוד 50 שנה יעשו טקס לפולארד
יוחנן גולדין,
ר''ג,
31/03/05 22:56
|
השבוע, באיחור של 50 שנה, קיבלו הסוכנים שלנו במצריים, אשר פעלו במסגרת ''פרשת לבון'' שזכתה לכינוי ''עסק הביש'', את ההכרה הרשמית בפועלם. הנשיא והרמטכ''ל העניקו לשלשה מביניהם שנשארו בחיים ולילדיהם של האחרים את תעודות ההוקרה וכולם נזכרו בחרפת הפקרתם והזנחתם ובכתם שרובץ על מצפוננו הלאומי.
בעוד ימים ספורים יטוס אריאל שרון לביקור בחוותו של חברו הטוב ג'ורג' בוש. מן הסתם גם הפעם הוא ''יישכח'' בארץ את מכתבם של 112 הח''כים (כולל הוא עצמו) שקראו לבוש לחון את פולארד על רקע הומניטארי... בטקס שייערך בעוד 50 שנה, ככל הנראה שילדיו של פולארד לא יוכלו לקבל בשמו את תעודת הכבוד, פשוט משום שגם את הזכות להביא ילדים לעולם נטלו ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
החלטה לא חכמה
Me,
Me,
31/03/05 22:13
|
הוא הורשע ברגול במדינה אתה יש לנו יחסי שלום. איזה מסר אנחנו שולחים למצרים כשמכבדים אותו בהדלקת משואה? שלא לדבר על כך שמדינת ישראל מודה כמעט באופן רשמי שהוא אכן פעל בשליחותה, דבר שהיא משתדלת כל כך להכחיש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ערבי ישראלי
אושר,
01/04/05 15:56
|
אתה ערבי ''ישראלי'' נכון?יש לך שנאה לדרוזים שנמאנים לדשמיה ועושים צבא אולי אתה רוצה שאחמד יאסין ידליק משואה מה אתה אומר?אדיוט תלמדו מהדרוזים להיות נאמנים ולא סייענים של המחבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סחתיין, עלית עלי
Me,
Me,
02/04/05 05:51
|
|
 |
כמה שאתה לא חכם!
דני,
31/03/05 23:04
|
גם אם הוא באמת ריגל אז זה בשליחות מדינת ישראל ובהוראת מדינת ישראל - הוא עשה מה שהוטל עליו על ידי המדינה ושילם על כך ביוקר... לכן המדינה צריכה לכבדו בהדלקת המשואה ובעיקר לאור הפטריוטיות שהפגין - ללא כל מרירות על כל השנים שהפסיד... ותהיה בטוח שמצרים עושה ככל יכולתה בכדי לרגל בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה לא מה שהיית פעם
Me,
Me,
01/04/05 00:42
|
דבר אחד זה לשלוח משהו לרגל בשבילך, ודבר אחר זה להודות בכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיגידו לאמריקאים
Avi Ecuador,
31/03/05 22:48
|
שישחררו את פולאד בכדי להדליק משואה בישראל, כנראה מחקים לחזק את ישרפלסטין בכדי לדרוש שחרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדעתי אתה טועה בגדול
מוברכ,
31/03/05 22:33
|
מוברכ הוא לא מחובבי ציון ואם אינני טועה במידה וזה היה הפוך הוא לא היה מתיחס לריגשי מדינת ישראל. ואני בהחלט בעד החלטה אמיצה זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למוברכ
Me,
Me,
01/04/05 05:08
|
לא היה כדאי לבחור משהו אחר, מלבד מובארק, כמודל לחיקוי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מזל טוב - מגיע לך
ל"ת
dana,
31/03/05 22:10
|
|
 |
11.
פנייה אישית לעזאם ולנדיה
יובב גרמן,
י-ם,
31/03/05 21:59
|
עזאם עזאם ונדיה כהן,
דווקא אתם, כמי שיודעים מה משמעות הדבר להיות נתון בשבי במשך שנים בשל פועלך למען המדינה (או לפחות בשל הקשר שלך אליה) חייבים להזכיר באת הדלקת המשואה את רון ארד, יהונתן פולארד, נעדרי סולטן יעקב וגיא חבר.
אנא, אל תאכזבו! ונקווה שפעולה זו תעורר גם את הממשלה ותגרום להם לפעול לשחרורם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יובב - אתה כ''כ צודק!!!
ל"ת
גולן,
01/04/05 02:31
|
|
 |
פולארד הבייתה - שרון לחווה!
יוכבד מ,
גבעתיים,
31/03/05 22:16
|
|
 |
אתה צודק ב100%!
ל"ת
-,
31/03/05 22:13
|
|
 |
10.
מודה מודה מודה מודה !!
מודה מודה,
מרערררר,
31/03/05 21:58
|
אני מודה מודה מודה מודה מודה מודה מודה מודה מודה מודה מודה מודה מודה מודה מודה מודה מודה מודה מודה מודה מודה מודה !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחחחחחחח
ל"ת
ברוכים הבאים,
לכפר מר'רררר,
01/04/05 02:10
|
|
 |
9.
די לגזענות
רוני,
ירושלים,
31/03/05 21:57
|
|
 |
8.
וטננבאום ידליק צינגלה
ל"ת
סוחר סמים,
31/03/05 21:57
|
|
 |
7.
ג'ונתן פולארד צריך להדליק!
יעקב רט,
ר''ג,
31/03/05 21:55
|
אבל משום מה השרים (כגון נווה) עסוקים כרגע בסמלים וטקסים במקום ללחוץ על ראש הממשלה שידרוש את שחרורו של פולארד באת ביקורו בחוות הנשיא בוש בטקסס בעוד שבוע וחצי.
פשוט בושה וחרפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה פולארד?
א. סלע,
31/03/05 23:08
|
|
 |
6.
ופולארד? מבחינת שרון שיישרף...
יעלה;;,
31/03/05 21:53
|
ובעוד 50 שנה יעשו לו טקס הוקרה כמו שעשו השבוע לאנשי ה''עסק ביש'' שנתפסו במצריים והופקרו לאורך כל הדרך...
בושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק! שרון פשוט מפקיר אותו!
ל"ת
-,
31/03/05 22:13
|
|
 |
5.
כל שנה אותו הסיפור
אישון,
31/03/05 21:36
|
ככה זה שפקיד או פקידה אפורים באגף של משרד חינוך מנהלים את בחירת מדליקי המשואות. שנה שעברה אותה הפרסה. השר נוה צריך להתבזות. המדליקים מתבזים. עד לפני שנתיים מינהל ההסברה במשרד ראש הממשלה ניהל את הנושא בכבוד רב. לימור ליבנת סגרה את המינהל ומינתה פקידה לעמוד בראש וועדת הבחירה וזו גורמת לה ביזיונות שנה אחרי שנה. בראש הועדה צריך לעמוד שר ולא פקיד ממונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
להבדיל כמובן
Avi Ecuador,
31/03/05 21:35
|
מעניין אם השמאל שלנו יזכה בפלסטין להדליק משואות, גם לצה''ל צריך לתת. בסך הכל יקימו את פלסטין ומספיק קורבנות הקרבנו, אתם חושבים שהיה מגיע לפלסטינים או היו יכולים לבד לקבל פרסים על רצח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויפתח אלוקים את פי האתון
יודה,
31/03/05 21:58
|
חמור גרם. מה שייך? האם עזאם עזאם הוא פלסטיני? ספר זאת לחיילים הדרוזים שהצילו אותי ככשנפצעתי בלבנון. אולי מישהו מהם יזכה לעשות לך שמיכה כהלכתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד תגובה בכדי שלא
Avi Ecuador,
31/03/05 22:40
|
יהיו לך ספקות. גם אם היה מדובר בימני יהודי הייתי כותב את אותה התגובה. נרגעת עכשיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד לקרוא
Avi Ecuador,
31/03/05 22:27
|
בכותרת נכתב ''להבדיל כמובן''. אין קשר לעזאם שבאמת אני אפילו לא מכיר אותו ושיהיה בריא מצידי. הקשר הוא אך ורק למשואות ולהדלקתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת?!
Avi Ecuador,
31/03/05 22:21
|
מה יש? למה שגם השמאל לא ידליק משואות?! פלסטין תיתן כבוד לישרפלסטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, אתה מתכתב עם עצמך?
ל"ת
ד''ר פרויד,
וינה,
31/03/05 23:22
|
|
 |
3.
שוקרון סושי יצור עלוב שכמוך.
ל"ת
אורי,
חיפה,
31/03/05 21:31
|
|
 |
2.
האם הכלב שלי פלופי
סושי שוקרון,
שפלה,
31/03/05 21:22
|
יוכל גם כן להדליק משואה? הוא לעס לי הצמחים אז חסמתי לו את הדלת כדי שהוא לא יכנס הביתה למשך יום שלם.
אם עזאם עומד בקריטריונים אז גם פלופי עומד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובצך אכן שפלה...
ל"ת
ואתה לא מבין מה,
קורה במדינה.,
01/04/05 02:34
|
|
 |
1.
למה?!
דרוזי גאה!,
מע'אר,
31/03/05 21:21
|
מה עזאם עשה למען המדינה?.. לא הספיק לו הפיצויים לו ולמשפחתו בכסף וכבוד על זה שנאסר??? אבל עד לתת לו להדליק משואה? אוי ואבוי לכם.. הוא לא שווה את זה.. והוא לא היה גיבור ולא יהיה.. ותאמינו לי שאני מכיר.. ודווקא הוא.. דווקא הוא צריך עוד 3000 שנה כדי להיות גיבור..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
kol hakavod
druzi,
01/04/05 02:56
|
very good decision,kol hakavod to minister dany navy .azam azam suffered in the egyption prison.he deserve it .and happy independent day to all of israel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פאדיחה לדרוזים!!
ל"ת
ותצא בחוץ,
01/04/05 02:35
|
|
 |
עזאם הוא מכשיר בידי פוליטיקאי
צוחק,
מרר,
31/03/05 23:53
|
דני נוה משתמש בעזאם כמו שמשתמשים בחיות מחמד. הוא לוקח אותו עמו לכל מקום כדי למשוך תשומת לב. ומה עם עזאם, הרי הוא לא יכול לחשוב מה טוב לו. הוא בסך הכל מסכן שמנצלים אותו למטרה פסולה של דני נוה ואחרים מסביב, ומשמש הוכחה לכך שמדינת ישראל ''לא מפקירה פצועים בשטח'', וזאת כדי להעלות את קרנה בקרב העם הטיפש החי כאן, במיוחד הדרוזים, ובקרב העולם הערבי, אך היא שוכחת שהיא כן הפקירה פצועים בשטח, והדוגמא היא פרשת השוטר מדחת יוסף, שגם הוא דרוזי. דני נוה פשוט חוצפן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הטענות שלך תשמיע בסוריה שם.
רות,
01/04/05 14:05
|
''חיים בכיף יכולים להביע את דעתם נהנים מחופש וגם חייבים לשרת בצבא'' במקום שתלחמו על שיפור רמת החיים על שוויון מלא, אתם משמיצים ושום רבר לא טוב לכם, מה הית אומר אם יהודים היו חס ולילה עושים פוגרום בכפר מערר, אף אחד לא הומד לדין, כדאי שתבין שאתה מנצל את הדמוקרטיה לרעת בני עדתך הנהנים מהערכך הציבור ואהדה רבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשה לרצות אותך
ציצולינה,
נאפולי,
01/04/05 05:02
|
לא עושים- לא טוב. עושים- לא טוב. תגיד מה צריך לעשות כדי שתהיה מבסוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה דרוזי תתבייש ואם
יהודי,
31/03/05 22:36
|
|
 |
רק ערבי משתף מדליק משואה
אבו עלי,
רהט,
02/04/05 16:33
|
צריך להיות חסר כבוד לאומי אם אתה ערבי ומדליק משואה אבל עזאם היה מרגל ונשאר כזה
הגב לתגובה זו
|
|