 |
27.
מתי יורידו את הכתבה הזו כבר?
שירה,
03/04/05 12:56
|
|
 |
26.
לאושר המגעיל והגזעני ,
עובד-יה,
03/04/05 08:42
|
|
 |
בבון מה אתה רוצה?
אושר,
03/04/05 12:56
|
|
 |
25.
חלאס זה קרה ביום חמישי למה זה
גיל,
02/04/05 11:47
|
חלאס התאונה הנוראה הזו היתה ביום חמישי למה הים עדיין מופיעה מעניין אם גם בתקשורת הערבית מסקרים את האסונות שלנו היהודים לא זוכר לי מתי פעם אחרונה היו המון תגובות של ניחמוים אם בכלל באסנונות שלנו כשהיו פיגועים או תאונות דרכים או חיילים שנהרגו או שנרגו תינוקות מהחיידק האלים מתי פעם אחרונה הם היו באבל שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טימטומי המטומטם,
עובד עיצות,
כבר,
03/04/05 08:32
|
הם אזרחים של המדינה כמוך . ואתה,חבל שאתה אזרח כאן ץהייתי נותן לך '' באנה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא גיל אתה מגעיל
ל"ת
ענת,
ת''א,
02/04/05 16:29
|
|
 |
מאחל לך אותו גורל לא פחות ולא
ל"ת
עלי,
טייבה,
02/04/05 16:27
|
|
 |
לא תחפש בבון מצוי
ל"ת
אושר,
02/04/05 17:09
|
|
 |
24.
הנהגים הערבים מתאבדים
אמירי,
01/04/05 22:30
|
אני תושב הגליל. באזור שלי הרבה כפרים ערבים. הנהיגה בכבישי הגליל קשה פי כמה מאשר באזורים דלילי אוכלוסיה ערבית. אני רוצה להבהיר - איני שונא ערבים ואני מחשיב עצמי שמאלני, אין פה ענין גזעני. לדעתי יש לבצע מחקר מעמיק שיעלה על הסיבות לכך שאופן הנהיגה של חלק גדול מהנהגים הערבים גובל בנסיון התאבדות על הכביש. יש כבר מחקרים המראים שחלקם של הערבים בקרב קורבנות התאונות עולה באופן ניכר על חלקם באוכלוסיה. מנהיגי המגזר נוטים ליחס זאת לתשתיות הכבישים בכפרים. אני קובע , באופן נחרץ - זאת רק סיבה שולית לבעית התאונות בהן מעורבים נהגים ערבים. הבעיה העיקרית הינה, כאמור, אופן נהיגתם הפראי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש אכן בעייה בנהיגה
מרכז,
03/04/05 08:38
|
של המגזר הערבי בדיוק כפי שהייתה במגזר היהודי לפני כמה שנים. אני גרתי בגליל והיה פחד לנסוע עם כל ההנהגים היהודים שהתפרעו על הכבישים .היו אז תאונות קשות מאודץ צריך פעולת הסברה מקיפה וחינוך מגיל בית ספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
no one asked u to love us
ל"ת
some one,
02/04/05 22:42
|
|
 |
נכון
qqq,
שרון,
02/04/05 11:58
|
|
 |
23.
שוטרים לאכיפה
שלומי,
פ''ת,
01/04/05 21:36
|
צריך לשים שוטר בכל צומת ,לתגמל אותו לפי מספר הדוחות שהוא רושם (יש דרכים לודא שלא ירשום סתם דוחות),ועם ישראל יתחיל לנהוג כמו טטלה.זה ככה פשוט כמו שזה נשמע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אין ספק, הערבים נהגים מועדים
הדת אופיום לעם,
01/04/05 20:26
|
כל מי שנוסע בכביש באר-שבע-ערד, דרך שוקת, מזהה נהגים בדואים שאין להם שום מגבלות על הכביש ועושים מה בא להם וגם מציקחם בכוונה לנהגים אחרים. זאת לא גזענות, זאת קביעת עובדה - הערבים מצפצפים על החוקים, כולל בניה ותנועה ומשלמים ביוקר בחייהם. צריך כאן חינוך מחדש ויחד עם זאת אכיפה קשוחה ביחותר, בעיקר החרמת רכבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 1000%
נהג ותיק,
01/04/05 23:12
|
|
 |
נסעתי גם בכביש הזה
אחד שראה,
דרום,
01/04/05 22:26
|
יותר בחיים אני לא נוסע שם, הבדואים נוהגים שם בצורה שאי אפשר להאמין שיכולה להתקיים. מציע לכל אחד להגיע לשם ולעשות סיבוב על הכביש המטורף הזה. הנהגים הבדואים נוהגים בארלימות שלא תאמן. בסוף הכביש בנסיעה מערד לכיוון באר שבע עצרתי ליד ניידת משטרה ושאלתי אותם אם הם יודעים מה קורה על הכביש המטורף הזה והשוטר אמר לי שכן אבל אין מה לעשות, שמעתם את זה אין מה לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
עם נאור זה לא אנחנו
israel,
01/04/05 19:46
|
על תאונה כזו אני לא מאחל לאויבים שלי.
לכל השמחים למיניהם. גועל נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אולי די עם השטויות?
אני,
01/04/05 19:14
|
כולם פה רחמנים בני רחמנים... תגידו, חנטרישים: אולי די עם השטויות? את מכת תאונות-הדרכים ניתן להדביר, אבל מה? זה מצריך חוקים אחרים, אכיפה אחרת, שופטים אחרים, התנהגות אחרת... וזה קשה לכם. מה הכי קל? לרחם, לחבק ולנחם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכיפת חוקים לא מונעת תאונות
שלומי,
01/04/05 21:05
|
הוכח שאין קשר בין אכיפת חוקי התנועה ותגבור המשטרה במניעת תאונות . רק חינוך ולימוד נכון של נהיגה מגיל אפס תשפר את רמת הנהג הישראלי וגם זה בערבון מוגבל. הישראלי בטוח שהוא יודע הכל ושמותר לו הכל. תקינות הכבישים ותחזוקתם לקויה ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מסכים
אני,
01/04/05 22:22
|
תתחיל להחרים רכבים ולהכניס אנשים לבית הסוהר - ותראה איך הנהגים יתחילו לנהוג אחרת. החרמת רכב - לא לחודש - לתמיד, תשכנע הרבה אנשים. אלו שיגרמו לתאונות ויילכו לעשר-עשרים שנה מאסר, לא ינהגו יותר... מהר מאד דפוסי-התנהגות יישתנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
כולם פה רחמנים בני רחמנים...
אני,
01/04/05 18:59
|
תגידו, חנטרישים: אולי די עם השטויות? את מכת תאונות-הדרכים ניתן להדביר, אבל מה? זה מצריך חוקים אחרים, אכיפה אחרת, שופטים אחרים, התנהגות אחרת... וזה קשה לכם. מה הכי קל? לרחם, לחבק ולנחם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר בין הדברים??
אתה,
חכמולוג,
01/04/05 19:58
|
אפשר לנחם את המסכנים שנפגעו ,ומצד שני להשתדל ולתקן אתת הדרוש תיקון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות שלך. הרחמים הורגים אותנו
אני,
01/04/05 22:09
|
ראשית - אבי המשפחה גרם לתאונה. למה מגיע לו רחמים? היה יכול לפגוע באנשים אחרים חלילה. שנית - אם לא הרחמנות המטופשת של השופטים, הרבה עברייני תנועה היו מזמן יורדים מהכביש. שלישית - כל האורגיה הזו של רחמים, גורמת ששום דבר מעשי לא ייעשה...הרי כבר הוצאנו את הקיטור... רביעית - בינינו, זה הכל צביעות. מחר יעלה הנהג הממוצע לרכבו, מתוך וודאות ש''לי זה לא יקרה'' וינהג כרגיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רחמים הם רגש .
אתה מדבר,
שטויות,
02/04/05 00:03
|
וכאן מדובר ברגש אנושי המתייחס לסבלם של בני אנוש. מה לא ברור? את כל שאר הדברים הקשורים באכיפת הבטיחות בדרכים -אני הרבה יותר קיצוני ממך בענין הענישה. לדעתי צריך להכניס אנשים לבית סוהר על עברות תנועה חמורות -בדיוק כמו במקרים של נסיון לרצח. נ.ב. לא שמעתי שיש עונש מוות בארץ ובודאי לא על עבירות תנועה.
עוד משהו. הנהג שנהרג עם משפחתו עשה עבירת תנועה. אבל מי שהחל את התאונה בפועל היה זה שנסע מאחוריו ולא שמר מרחק. הרי המקום שבו הוא ניסה לעשות פניית פרסה מאפשר לכוחות הבטחון לעשות זאת עפ''י חוק. ומה אם המכונית הפונה היתה של משטרה או מכבי אש או צה''ל , והגאון שנסע בג'יפ שפגע מאחור היה פוגע וגורם מוות ל 7 יהודים. גם אז היית אומר את הדברים???
לכן דבריך הם עירוב של חוסר אנושיות ושטויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
נחמו,נחמו עמי...חסד ורחמים ..
מיותר ואיכפת לי,
01/04/05 18:39
|
תנחומים למשפחה ששכלה את הענפים הצעירים במשפחה שנגדעו בדמי ימיהם בקציר דמים בכביש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הנהג הישראלי הוא נהג גרוע
Moshe,
01/04/05 18:38
|
הבעיה היא - נהגים גרועים. הנהג הישראלי הוא נהג גרוע, גם יהודים וגם ערבים. החוקים אינם קשים מספיק. החוק לא נאכף. בתי המשפט מקלים בעונשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לא רק כל הכפר מזדהה
אבי,
ת''א,
01/04/05 17:21
|
אני לא מכפר קאסם ואני מזדהה עם האבל. היו כאן תגובות שאינן מתאימות לבני אנוש. משפחה שלמה נכחדה ואנשים כאן כאילו כלום. גועל נפש.מה זאת ההתנהגות הזאת. אפילו אם ישנם אנשים צגעילים כאלה שחושים כך- הם אינם חייבים לבטא את מחלשבתם המגעילה. לפחות שישתקו. מספופר שאלוהים אמר למלאכים או לבני ישראל כששרו ביציאת מצרים כך: מעשי ידי טובעים בים ואתם אומרים שירה? ובצדק. יש ענין של הזדהות אנושית עם סבל. ומי שלא מזדהה לפחות שישתוק ויעלם מהנוף
אני משתתף בצער המשפחה האבלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
אאאאאאאאא,
הצפון,
02/04/05 23:39
|
ישר כח לך ולכל האנשים שחושבים כמותך .הרי בסוף כולנו בני אדם ללא הבדל דת גזע ומין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון
יואל,
שוויץ,
01/04/05 23:41
|
|
 |
כולנו בני אדם בתוכנו זורם דם
ערבי ישראלי,
כפר קאסם,
01/04/05 18:47
|
לאבי מתלאביב שלום אני רוצה להודות לך ולכל האנושיים אשר הם ''כי הצער והכאב לא יודעים כתובת :ואני בתור בןאדם שיודע מה זה טרגידיה : לא מאחל לאף אחד שיחווה מה שאנו חווים עכשיו בכפר קאסם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תיסחף אנחנו לא אחים שלכם
אושר,
02/04/05 11:45
|
אל תיסחף זה שמביעים פה צער עם המגזר הערבי זה לא אומר שאנחנו אחים לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא
אאאאאא,
הצפון,
02/04/05 23:41
|
|
 |
ומי רוצה אחים מגעילים כמוך
אחמד,
חיפה,
02/04/05 17:30
|
|
 |
i agree to that Ahmad
ל"ת
Nidal,
02/04/05 22:59
|
|
 |
אז אולי תעופו מהמדינה הזאת??
ניב,
נתניה,
02/04/05 18:40
|
הרסתם אותה כבר זה היעוד שלכם בחיים להרוס אז אולי תלכו מהמדינה הזאת כבר???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה
אאאאא,
הצפון,
02/04/05 23:46
|
למה צריך לנפל את הפה ? אני נמצא פה לפניך.אבא וסבא וסבא רבא היו פה ונולדו וחייו כאן . אז אולי תעוף אתה והגזענים שכמותך מפה וישארו האנשים השפויים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השתגעתם כולכם?? לגמרי???
אבי,
ת''א,
02/04/05 23:17
|
מדובר כאן בטרגדיה אנושית מהמעלה הראשונה. נכחדה משפחה צעירה ,זוג הורים ו5 ילדים. במה אתם עוסקים לכל הרוחות??. אין לכם עינים בראש?? תפסיקו כבר עם הטירוןף הזה. מדובר בהזדהות אנושית עם כאב. אינכם מסוגלים להזדהות- בעיה שלכם, אבל תהיו בריאים. לפחות שבו בשקט ואלתצאו כאן בהצהרות שאין להם לק הגיון ובוודאי לא קשר לאסון. מי שלא רוצה להזהות שיטרח וישב בשקט. זה הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
first go back to CASABLANCA
ל"ת
ME,
02/04/05 23:00
|
|
 |
15.
כואב , עצוב ומזעזע
אזרח ישראלי,
רעננה,
01/04/05 16:54
|
משפחה שלימה נימחתה בלא זכר אין מילים לתאר את הכאב שאני חש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
עד מתי
אוסי,
לונדון,
01/04/05 16:43
|
עד מתי ימשיכו ללמד את תלמידי הנהיגה לעבור טסט, במקום ללמד אותם לנהוג!! הגיע הזמן להכשיר את המורי לנהיגה כמו שצריך וכנ''ל את הטסטרים שגם אמינותם מוטלת בספק בשנים האחרונות, לתשומת לב הנוגעים בדבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אתה שפל ומתועב!!!
ל"ת
gal,
herzelia,
01/04/05 16:40
|
|
 |
12.
תגובה ל 5
מכפר קאסם,
01/04/05 15:37
|
|
 |
11.
המגזר נוהג גרוע
נהג ותיק,
מרכז,
01/04/05 15:36
|
לצערי בני המגזר הערבי נוהגים כמו שהם.....סכנה במדינה ובכבישים. כדאי אולי להינתק גם מכפר קאסם....אום אל פאחם ו..טייבה מוותרים על ה...שערים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אנחנו מוותרים על טיפוסים
אבו ענתר,
02/04/05 17:32
|
טיפוסים כמוך חיבים לשלוח אותם בחזרה לארץ מוצאם כי אתה בושה לחברה נורמלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גזען ,אנטישמי,חסר לב
לנחם ולרחם,
01/04/05 18:33
|
ורגש אנוש רחמים אמורה להיות אחת מתכונות היהדות''עם חנון ורחום''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are an idiot
Moshe,
01/04/05 18:49
|
|
 |
מה אתה אומר..???
נהג ותיק,
01/04/05 23:07
|
|
 |
ne quid nimis
נהג ותיק,
01/04/05 23:06
|
|
 |
די עם הגזענות
סאמי,
01/04/05 18:21
|
תגובה למס 11 יש לך לב להיות גזעני עם הכאב הכבד???? תהיה פעם אחת ולתמיד אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לעם שלא מקבל חנוך נהיגה,הפתרון
מוטי חיפה,
01/04/05 15:23
|
הם קנסות והחרמות רכבים, אדם המסיע משפחה שלימה כשלוא חוגרים מתקני רסון וחגורות ראוי לעונש של 5000 ש''ח קנס והחרמת רכבו ל60 יום, רק כך נלמד ע''ח הכיס, השכל אצלנו במילא לא עובד, בתוך עמי אני חי והאמינו רוב הנוסעים לא חוגרים כלל מאחור, והמשטרה,,,לא אוכפת כלל, עובדה מתי נבדקתם לאחרונה על חגירה מאחור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אזרחית כואבת - כל אדם באשר הוא
אזרחית כואבת,
גני תקוה,
01/04/05 15:10
|
כל אדם הוא אדם עולם ומלואו באשר הוא והכאב הוא כאב. ליבי עם המשפחה וכל בני הכפר. תנחומים לכולכם -מחזיקים לכם ידיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מסקנים
אילן,
שבדיה,
01/04/05 14:55
|
מתי תילמדו לנהוג תתחילו אם הנוער שחושב שהו לבד על הכביש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
דמעות תנין !
טומי,
צפון,
01/04/05 14:54
|
ממה בדיוק מזועזעים תושבי כפר קאסם ? מכך שעבריין תנועה, לא הצליח בפעם הזאת לחמוק מתאונת דרכים/דו''ח, או מכך, ששם רובם נוהגים כמו פסיכים ועדיין לא היו מעורבים בתאונות חמורות? אז תרגעו,תמשיכו לזלזל בחוק וגם אתם תגיעו לאותו מקום נ.ב- והפעם, לא הכביש והתשתיות אשמים, רק הגורם האנושי, המופרע שיצא לשוטט בדרכים, והתנהג בדיוק כפי שחונך,לא לציית ולזלזל בחוק !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם מחר יקרה ליהודי נה תומר
מחמוד,
02/04/05 17:35
|
האם תגיד אותם דברים או אז זה יהיה גורל ואיכות כבישים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100%צודק
מוטי,
01/04/05 18:30
|
|
 |
אפשר לחשוב שאצל יהודים
מיכל,
מרכז,
01/04/05 17:27
|
זה לא קורה. אידיוטים יש בשני הצדדים. חבל רק שמשלמים על כך מי שלא אשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למיכל
פמיניסט,
אבל מציאותי,
01/04/05 18:38
|
מובן מדוע את מגינה משום שגם בגללכן קורות תאונות רבות עקב ה''זהירות'' המדהימה שגורמת לכולם לאבד סבלנות.
לכן אקרא לך: תורידי את הרגל מהגז. לגמרי. (ואת הרכב תמכרי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק כמו הבדואים בנגב
ל"ת
דרומי,
דרום,
01/04/05 16:45
|
|
 |
יפה מאד טומי, כל מילה אמת !
ל"ת
אלון,
חולון,
01/04/05 15:40
|
|
 |
אתה יותר מאידיוט
מוטי חיפה,
01/04/05 15:14
|
|
 |
לקרא לילד בשמו
מינן בר,
01/04/05 17:19
|
הוא בכל זאת צודק! גם יהודים רבים נוהגים גרוע ומזלזלים בחוק! הערבים גם נוהגים גרוע, וגם רוצים להוכיח שחוקי היהודים לא חלים עליהם, וכאילו שאין מחר! זה לא עיניין של חינוך,זאת מנטליות! העיקר כמו שאומרים בערבית: ''שופוני אנש'' כל היתר שיקפצו להם. אתה מוזמן לבקר בעכו ולהתרשם אישית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון
sami,
01/04/05 18:25
|
חבל שיש אנשים שמשליכים הדברים לכוונים גזעניים לחשוב אם לא היו ערבים ההרוגים היינו כותבים בצורה זאת? אני בספק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ל-5
יהודיה,
נצרת עילית,
01/04/05 14:35
|
תתבייש ! איזה תגובה מגעילה ! אני משתתפת בצער של המשפחה האבלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
איזה כיף שהם מתו הם בכלל ערבים
ל"ת
יוסי,
ראש העין,
01/04/05 14:20
|
|
 |
wish that
some one,
02/04/05 23:07
|
i dont want to wish that you family was in the acccident
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי ששברת את השיא בטמטום
אושר,
02/04/05 00:59
|
כמה שאתה אידיוט אני הצבעתי ומצביע לאביגדור ליברמן אבל להיות אדם עם לב כל קר זה גועל היו שם ילדים דביל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היחידי שאמר את האמת
נהג ותיק,
01/04/05 23:13
|
|
 |
ליוסי אתה ממש מטומטם תמני
שושנה זלמן,
תא,
01/04/05 22:45
|
|
 |
טיפשה מה קשור הרקע העדתי
אושר,
02/04/05 09:09
|
|
 |
תגובה ל 5
נחמדה,
מרכז,
01/04/05 22:26
|
בראש וראשונה אתה אדיוט מושלם . אתה חסר לב ורגישות , הם ממש מסכנים ולא קשור אם זה ערבים , כולנו בני אדם והגיע הזמן שאתה ועוד דבילים כמוך תתיחסו לכולם באותה מידה . משתתפת בצער המשפחה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי אתה כתם לעם שלם
יוסי,
יבנה,
01/04/05 21:23
|
תאר לך שמשפחתך היתה נעלמת והיו אומרים היהודי הזה כיף שמת הוא וכל משפחתו אני יוהודי ומתבייש ברגע זה ממה שאתה כותב אתר יצור נאלח ואני בז לך ולכל מה שאתה מסמל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה
יניב,
תל-אביב,
01/04/05 18:41
|
אז מה הם ערבים הם לא בני אדם? בטח אתה חושב מי שכותב זה אשכנזי שמאלני אשכנזי אני כן שמאלני לא!!כאב ואובדן זה כאב ואובדן וזה לא משנה את מי זה פוקד יהודי,ערבי או נוצרי למען השם משפחה שלמה הלכה בתאונת דרכים לא אני ולא אתם כותבים אחרים יודעים ממה באמת ניגרמה התאונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי, אני שמח שאתה מיעוט
בוריס,
01/04/05 18:27
|
אני שמח שאנשים כמוך הם מיעוט שבמיעוט.
הגזענות ימיה ספורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה עצוב לקרוא מגיב דביל
ל"ת
AA,
01/04/05 16:51
|
|
 |
אני מתבייש שיש בעם שלנו אנשים
שי,
חיפה,
01/04/05 16:25
|
|
 |
בע''ה בקרוב אצליך
יהודי,
01/04/05 15:15
|
|
 |
אתם חושבים שהם לא מאחלים לנו??
ניב,
נתניה,
02/04/05 18:45
|
את זה גם ???? די כבר לחושב שהם לא שונאים אותנו הם שונאים אותנו הרבה יותר ממה שאנחנו אותם אז די כבר ?? איזה גזען ואיזה נעליים ??? אני בטוח שהם אומרים חבל שזה לא קרה ליהודים ואני בטוח שגם הם שונאים אותנו מספיק ליהיות יפיי נפש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט מטומטם וגזען
דניאלה,
01/04/05 14:50
|
|
 |
לא כל מי שהולך על שתיים בן אדם
דנה,
01/04/05 14:49
|
צריך להכניס אותך למקום שהכי מתאים לך למדור הטורפים שבגן החיות. קשה להאמין שיש יצור אנושי חסר רגשות לחלוטין. נראה שטפשות ורוע אלה הן התכונות היחידות שאתה ניחן בהן. מפחיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אפשר לצפות מתימני שיוציא מפ
יהודי,
ת''א,
01/04/05 14:48
|
מה אפשר לצפות מתימני ממוצע שיוציא מפיו. הרי ידוע שראש-העין הנה רובה ככולה תימנים פשוטים. תימנים: הרבה מרץ מעט שכל. עדיף שתכניס גת לפה שלך מאשר תדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי הגזכן עכשיו ?
ניב,
נתניה,
02/04/05 18:46
|
|
 |
ליהודי מת''א
אבי גיל,
01/04/05 17:27
|
|
 |
The Jew is right
Nuts,
USA,
01/04/05 20:36
|
If this is your English after 30 years in the states than he must be right
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Think before you write
Madam x,
New york,
01/04/05 17:15
|
I been living in the State for over 30 years. Since the computer era I been reading the comments that you all write. But I must say that some of them are writing without thinking. I am A Yamanite and I am very proud of be one, I came to this world without a choice but I can tell you one thing, that what I read in the paper some time make me sick. How some of you can be so ignored or plain stupid. Think don’t spread you ignorance all around, you give a bad name to the Askenez .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה גזען לא פחות ממנו
ל"ת
firefox,
01/04/05 16:22
|
|
 |
לא נעים להגיד
ערבי,
01/04/05 16:14
|
|
 |
יוסי הוא טיפש אבל
אשכנזיה,
01/04/05 16:02
|
|
 |
אתה אפס
עופר,
01/04/05 14:46
|
מה אשמים ילדים קטנים ?אתה אדם חסר לב וכמו שאמר קודמי fuck u
הגב לתגובה זו
|
|
 |
fack you
ל"ת
ilan,
sweden,
01/04/05 14:39
|
|
 |
אולי תלמד לכתוב קודם ואחר כך ת
ל"ת
שמעון,
חיפה,
01/04/05 18:28
|
|
 |
4.
זה נורא משפחה שלמה
רונ,
מבשרת,
01/04/05 14:12
|
(ראיתי בעיתון שהיה כתוב שהידלה בת השלוש במצב קשה בבית החולים זה פשוט נורא מפרסה קטנה שמכונית עשתה כזה אסון. תזהרו בכבישים ותחגרו נתפלל שלא היה עוד צער כזה על הכפר ועל כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
על כל אזרחי ישראל לצעוד במחאה!
אזרחית,
01/04/05 14:11
|
המילחמה הנוראה בכבישים גובה מחיר בילתי ניסבל !!! ומה עושה ביבי? מעשן סיגר, גונב מפנסיונרים!! ומה עושה הממשלה ? מגדלת סגני שרים פרזיטים!! ומה עושה הכנסת???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט אידיוט
איילת,
01/04/05 15:42
|
מה קשורה ביבי והכנסת???? נראה לי שהתבלבלת בכתבה מה בדיוק אתה מצפה שביבי יעשה בנוגע לתאונות הדרכים? זה רק הנהגים המטומטמים שקיימים במדינה שלנו צריך להחמיר בעונשים של עבירות תנועה!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 משתתפת בצערם של המשפחה שנותרה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לא ילמדו לעולם
דבורה מחיפה,
01/04/05 14:03
|
אתם סתם תוחנים הנגים יוצאים לדרך לרצוח להרוג אני יהיה הראשון לי לא יהיה מי שיפריעה לי בכביש כך נוסעים הנהגים אני יהיה הראשון בכביש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ככה יעשה לאדם שמזלזל בחייו
בדואית,
01/04/05 13:43
|
אני בשוק מוחלט ,אבל אם חשב שהוא חכם, כמו רבים מנהגי ישראל, סופו שימות, רק כואב לי וחבל על הילדים שלו. לא אחת אני רואה מכוניות אשר ילדים קטנים לא חגורים או על ברכי הוריהם הזילזול הזה בחיי הילדים הורג אותי. ואם אני אקרא הודעות מפגרות שמגיע להם כי הם ערבים, אני אקיא. תראו כמה רצח יש לנהגים הישראלים. אין ערך לחיים במדינה האומללה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת
ל"ת
נעמי,
צור יגאל,
01/04/05 17:51
|
|