 |
38.
הכל קונספירציה
אילומינטי,
05/04/05 07:56
|
מי שלא מאמין שיקרא את ''מלאכים ושדים'' של דן בראון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
במשך 26 שנות כהונותו
צברי אחד מהעם,
04/04/05 19:58
|
יוחנן פאולוס השני עמל רבות וקשות לקירוב לבבות ושלום בין כל דתות העולם ובמיוחד עם הדת היהודית!! כאשר שיא פעילותו לעם היהודי היה, ביקורו ההיסטורי של האפיפיור במחנה ההשמדה א-ו-ש-ו-ו-י-ץ!! ניתן עוד לציין, יוחנן פאולוס השני הוא האפיפיור הראשון בהיסטוריה אשר קם וביצע מחווה רמת מעלה כלפי קורבות השואה והעם היהודי!!! אכן, איש גדול ורם מעלה היה יוחנן פאולוס II !!
יש אם כן חובה עליונה לעם היהודי לכיבוד שמו ומותו של האפיפיור יוחנן פאולוס השני!!
יהי זיכרו ברוך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צברי,תומכת בכל מילה!
גלית,ת.א,
04/04/05 22:01
|
|
 |
36.
איזה חילול הקודש !!!!
אריה,
04/04/05 13:08
|
|
 |
הוא היה מלך המשיח
ל"ת
שאול לוינסקי,
טבריה,
04/04/05 13:41
|
|
 |
האמת זה רק הרבי מלובביץ משיח
ל"ת
ביסטריצקי מצפת,
רק רבי משיח,
04/04/05 16:36
|
|
 |
מה שהיה היה.
ל"ת
אריה,
04/04/05 14:00
|
|
 |
35.
the pope's death
der elefant,
04/04/05 10:39
|
he was a good person,a real bridhge-builder.i have much respect for him...rest in peace!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מות האפיפיור
חנה,
זמני: אירופה,
04/04/05 08:55
|
אני מתביישת על שקיימים בינינו כה רבים שהם צרי אופק ובורים. מדובר בצדיק שסיכן את נפשו להצלת יהודים בשואה, הכריז על האנטישמיות כחטא, כונן יחסים דיפלומטיים עם ישראל, ועשה ככל יכולתו לגשר בין הדתות, מתוך אהבת אלהים ואדם כנה. אנחנו חייבים לו תודה. הלך לעולמו אדם ענק באנושיותו. יהי זכרו ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
האיזון העדין בין טוב לרע.
אזרח המדינה,
03/04/05 21:11
|
בימים האחרונים מספרים לנו כמה ענק היה האיש. לא כל כך מספרים לנו שאיסורו להשתמש בקונדומים הביא להידבקותם ולמותם של מיליוני בני אדם מאיידס. גם לא כל כך מספרים לנו שהוא היה שמרן מאד בכל הקשור למעמד האישה. נכון שהוא גם הציל, אבל נכון שהוא גם הרג, אני לא בטוח שגם וגם זה עסק טוב כשעולים השמימה ומתיצבים מול משפט הבורא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
דומינוס דומינוס
שי,
לוס אנגלס,
03/04/05 20:17
|
חחחחחחחחחחחח
איך יצפאן היה מחקה אותו זה היה גדול זוכרים את הקיטקאט שהיה נופל לו מהראש חחחחחח דומינוס דומינוס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טפשון
ל"ת
דני,
03/04/05 21:22
|
|
 |
31.
מישהו יודע אם הוא מת בתול?
ל"ת
שלומי,
פלשתינה,
03/04/05 20:16
|
|
 |
עדיף על אישה פולניה.
ל"ת
אריה,
04/04/05 14:01
|
|
 |
30.
אני היכרתי אותו עוד מלודג'...
ל"ת
הוא היה סקפטי..,
03/04/05 20:03
|
|
 |
29.
ממש ביזיון המת
נשנש,
03/04/05 19:04
|
כשמציגים כך את גופתו, כאילו היה מצגת של הנצרות לשבוע הקרוב. ממש בושה וכלימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Have you ever been out
Benadam,
Norvegia,
03/04/05 20:08
|
Have you ever been out of Israel
If you havent let me expand your knowledge
There are other cultures and traditions out there
If you have been out of Israel and this is the best statement you could have thought of
May I suggest that you seriously consider staying at home during your next holliday
There are enough narrow minded ignorants out there
הגב לתגובה זו
|
|
 |
It is still a shame
David,
03/04/05 21:55
|
And Ihave seen these views tens times. By the way Kant never left his city he was born at. Speakigf about ignorants..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What are you saying
Benadam,
Norvegia,
04/04/05 00:14
|
What are you talking about
We are talking about a tradition of showing honor to the pope
What has this got to do with Kant
Can you try writing in a simpel way because you make no sense at all
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
תסתכלו על הסנטר שלו
יע,
03/04/05 18:48
|
|
 |
27.
האפיפיור קדוש.
ז.ז,
אעבלין הגליל,
03/04/05 18:26
|
האפיפיור הוא לא רק נוצרי מאמין .הוא תלמיד נאמן לאדוננו ישוע המשיח אשר בא לגאול כל העולם בדמו. האפיפיור כעת בחיק אברהם אבינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
israeli christian arab
shadi,
05/04/05 01:06
|
I am your neighbor from shefar-am and I am proud of everything that you have said. To all that did not agree with you and to all that are making stupid statement, keep your stupid statements to your ugly faces. christ came and declared his mission but the jews denied him and killed him. Then he conquered death and went to heaven. Until now you still wait for him. making and annoucing false statement about a rabi that is ''the Massiah'' give me a break. you people will always stay without god, country, and dignity. you jews will live and die with no honor, respect and you will have no dignity whatsoever. that why everyone in this world hate you.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לנוצרי מהגליל
אבנר,
03/04/05 20:22
|
אם ישו היה רואה מה ממשיכיו הקתולים עשו מהתורה והדרך שלו בשמו ואיך הם סילפו הכל כדי שיתאים להם הוא היה מתהפך לפחות 1000 פעם בקבר . ואם הוא רואה את זה בגן עדן הוא בטח ממלל את השיר what have they done to my song
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האפיפיור מת!
יע,
03/04/05 18:47
|
אז יכול להיות שהוא היה תלמיד של יש''ו אבל איך זה יכול להיות? גם יש''ו מת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישוע המשיח קם לתחיה
ז.ד,
הגליל,
03/04/05 19:17
|
נכון הוא שישוע המשיח מת על הצלב אבל הוא קם לתחיה ביום השלישי והקים איתו את היהודים והנוצרים ושאר העמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
אור,
03/04/05 20:49
|
|
 |
אתה ערבי או נוצרי?
ל"ת
יו,
03/04/05 18:46
|
|
 |
בן אדם
ז.ז,
הגליל_אעבלין,
03/04/05 19:21
|
פשוט בן אדם שנולד בצלם אלוהים . גאה להיות גם נוצרי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך
אור לגויים,
03/04/05 20:52
|
מאיפה אתה חושב הנצרות נולדה מהיהדות לידעיתך כולל כל המושגים מה שאתה לאא יודע , הוא שאם תשווה את התנך היהודי למה שמתורגם באנגלית תראה שהוא מעוות ומתואם כדי להתאים לאמונות הנוצריות אני חי מחוץ לישראל , והגויים כאן זה בושה , אין מוסר אין טיפת רחמים אפילו על חברים שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה ההבדל לכל הרוחות?
בני,
מודיעין,
03/04/05 22:10
|
מה ההבדל בין נוצרי מוסלמי ויהודי? לכולם יש אותו DNA - כולם בני אדם אז לנוצרים זה ארוע חשוב וצריך לכבד את זה. בנוסף לכך שהאפיפיור הזה היה פשוט בן אדם אנושי והומני וזה הדבר שבגללו לא חשוב במה אתה מאמין אתה מצטער על לכתו. היה איש גדול ללא כל ספק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא ערבי נוצרי!
ל"ת
מ,
03/04/05 20:43
|
|
 |
26.
ל כל מטומטמי ה ''אנטי'' !
חיים,
צפון הארץ,
03/04/05 17:52
|
תגידו מה אתם רוצים ? להראות לנו ש גם אתם פו ?! כי יש לכם דעה שונה לא משנה מה הנושא ? אז יש אנשים שמכבדים אותו ..אתם לא מכבדים, לא צריך ,תשתקו! אבל למה לריב ?!
כך זה ב כל נושא ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף שתשתוק
אבנר,
03/04/05 20:13
|
למה ? סידרו לך איזה תפקיד של סדרן כאן או רק קופאי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן !
חיים,
03/04/05 21:35
|
|
 |
25.
מול מי תשיר עכשיו אחינועם ניני
ל"ת
רוני,
03/04/05 17:44
|
|
 |
מול אבו מאזן
ל"ת
חע,
03/04/05 18:45
|
|
 |
24.
שותף לצער
אייל,
03/04/05 17:13
|
אם רק רבע מאנשי הדת שלנו היו משדרים בעיניהם ובדרשותיהם את ששידר האפיפיור, אולי גם אני הייתי מצטרף לשירת לכה דודי בבית הכנסת ביום שישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אולי הוא ישן?
ל"ת
ארכיבישוף,
כנסייה,
03/04/05 16:31
|
|
 |
22.
וי וי וי...
מיכל,
03/04/05 16:05
|
כמה אנחנו אוהבים להתרפק על מותם של גיבורי תרבות - הנסיכה דיאנה, האפיפיור, מה זה משנה? העיקר שרגשות הפרובנציאליות שלנו יחברו לשאר העולם המזיל דימעה. להיות אפיפיור טוב - זהו מושג יחסי ביותר. לעומת פיוס ה-12, מעריץ הנאצים, המסייע לנאצים להימלט למדינות דרום אמריקה לאחר המלחמה - לעומתו כל אחד יראה צדיק.
ולגבי יחסו של המנוח לעם היהודי - על זה נאמר - מעט מדי ומאוחר מדי. אצלנו הוחלט מסיבות טיפשיות שלא ללמוד את ההיסטוריה של הנצרות ובודאי של א לקרוא את הברית החדשה ולכן הבורות חוגגת; האחריות ההיסטורית של הקתולים לחקיקה אנטי-יהודית, השפלת יהודים, גירוש היהודים מארצותיהם, וטבח (שהכנסיה רשמית הסתייגה ממנו אך במקרים רבים עודדה אותו בעקיפין), עלילות הדם והאשמה החד-משמעית; היהודים אשמים במותו של ישו. כך בברית החדשה וכך הלאה, בכתבי אבות הכנסיה. על היהודים להיות משופלים עד אחרית הימים, בה יכירו בטעותם ויתנצרו. ואף על פי שיתמהמה, כך הם עדיין מאמינים - בוא יבוא. כך גם האמין המנוח. בסוף כולנו נתנצר ואז יחזור ישו ויופיע לגאול שנית את העולם. ההתנצלות שלו היא יפה ומכובדת אך לא היה בה כדי להקטין את אחריות הכנסיה להפצת שינאת ישראל במשך דורות. ומהשינאה הזו, בוא נזכיר, נולדה לה מפלצת בשם האנטישמיות המודרנית. (גם הרעיון הנאצי של טוהר הגזע הופיע קודם בכניסה הספרדית שרדפה מומרים). וזו אחריות שקל מאוד להתנער ממנה בבקשת סליחה ועוד כמה מחוות. שרדנו גם ללא המחוות הללו והן בודאי לא סיבה לצאת מגדרנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון אבל
מישהו יהודי,
03/04/05 17:28
|
בעולם שלנו ה כל יחסי , כל דבר טובט לב ,חוכמה, גובה ... אז הוא טוב ליהודים , נכון , יחסי למה ? את רצית שהוא יהיה עוד ציוני ?! מספיק שהוא העיז להתנצל וזה צעד טוב ו יש לכבד אותו על כך כי לא כל אפיפיור עושה כן .
דבר נוסף : נצרות לא הרגה יהודים, עלה האנשים שמשתמשים בדת למתרות מטורפות ו גם לנו לא חסר
[שותף לצער ]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נצרות כן הרגה יהודים!
ד. שרון,
המרכז,
04/04/05 14:49
|
שכחתם את האינקויזיציה בספרד וגירוש היהודים וגם כל עלילות הדם באירופה שכאילו דם נוצרי משמש לאפית מצות בפסח??? שעד היום יש עיירות באירופה שעדיין מאמינים שהמצות נאפות רק בדם נוצרי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנוצרים לא הנצרות , כך זה..
מישהו יהודי,
04/04/05 18:25
|
|
 |
למה שלא תוציאי ספר?
ל"ת
הקרדינל של פריס,
פריס,
03/04/05 16:27
|
|
 |
דווקא היא מעניינת
הקרדינל של פ''ת,
פתח תקווה,
03/04/05 17:02
|
|
 |
21.
פאפא
טל,
03/04/05 15:58
|
הלו. ערוץ 1 אתם ירדתם מהפסים .בערב שישי ביומן מראים לי כל 5 דקות את אורן נהרי מדווח על מצב הפאפא. לפי דעתי מספיקה הודעה אחת ולא יותר. הודעת חדשות ותו לא. יכול להיות שהיה אדם טוב אך בל נשכח את רדיפות היהודים ואת אי מתן העזרה בזמן השואה. באם הפאפא שהיה באותו זמן מראה קצת אנושיות כלפי הסבל שלנו אז הכל היה נראה היום אחרת. מה לנו ולהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''הפאפא'' לא היה אז בתפקידו
דוד,
עיר הקודש,
03/04/05 18:56
|
ב''ה
יוחנן פאולוס השני נכנס לתפקידו לפני 26 שנים. השואה היתה לפני 65 שנה כמעט. חשבון פשוט יחשוף כי הוא לא היה אז בתפקיד כה רב שהקול שלו היה יכול להחשב בכלל. ושוב, עושים כאן הכללות נוראיות. כאדם, הוא היה איש טוב ואוהב את עם ישראל. כמייצג דת- הוא ניסה לשפוך אור חדש על הבנת הדת הנוצרית, שהרבה שנים שלפה עלינו את צפורניה. פיוס ה6, (שלא כמו האפיפיור) הוא זה ששתק ונתן יד בהכחשת השואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון קטן
דני,
בלגיה,
03/04/05 19:15
|
לא פיוס ה-6 כיהן כאפיפיור בתקופת השואה אלא פיוס ה-12. פיוס ה-6 כיהן משנת 1775 עד 1799. יהי זכרם ארור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון-האפיפיור בשואה היה
חיים נחומי,
אילת,
04/04/05 13:46
|
|
 |
20.
קצת דרך ארץ
שמעון,
03/04/05 15:29
|
לא תזיק לעם היושב בציון..הריני להזכירכם שהעם היהודי ממשיך להיות פרזיט על חשבון הגויים וכל עוד המצב הנל יתקים נא לא לירוק על היד שמזינה אותנו....(למי שלא הבין הכונה לסיוע האמריקאי..כן גם האמריקאים ''גוים'' ומאמינים באפפיור ובמה שהנל מסמל)דרך אגב אם הולך לעולמו האפפיור או הרב הראשי בשבילי זה היינו אך..שניהם יצורים וירטואלים שחיים משקר שהם מוכרים למאמינים בהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שימעון,אל תזכיר שקרים..
מוישלה מאמריקה,
05/04/05 06:55
|
אולי אתה פרזיט ואתה מעונין שיהיו לך חברים לצרה.האמריקאים הם תערובת של דתות ותרבויות רבות הינדים,יהודים,לא מאמינים וכו,כך שאי אפשר לעטוף את כולם יחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ןאם כבר אומרים אמת
Avi Ecuador,
03/04/05 21:29
|
אז ישראל חסכה לאמריקאים קצת כסף ודם במלחמה שלהם בעצירת הקומוניזם במזרח התיכון והיה להם שדה ניסויים לנשק היעיל שלהם שיכלו לשפר עם קצת דם יהודי. ועוד נאמר שאם בגין לא היה מפציץ את הכור האטומי בעיראק למרות התנגדותו של פרס, היום אולי היינו מתאדים מהמזרח התיכון אבל גם נכון שהאמריקאים חסכו כמה מאות אלפים חיילים וכמה מאות מליארדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת ויציב
דורון,
דרום,
03/04/05 17:41
|
אתה צודק, ותגובות הגולשים רק מראות את המרחק של העם היושב בציון מהמציאות. אנחנו רפובליקת בננות עם נשק גרעיני וזה פיצול האישיות שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיכנסו!
המגיבה,
03/04/05 17:23
|
הגוים לא מאכילים אותנו כלום,חוץ מהלוקשים שלהם!כמו שהולנד הייתה לצידנו במלחמת העולם ה2 ומסרה אותנו לגרמנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודי ארה''ב מאכילים אותנו
שולה,
03/04/05 16:56
|
ולא האמריקאים ה''גויים''.
אם יהדות ארה''ב לא היתה חזקה הן פיננסית והן פוליטית, לא היינו מקבלים גרוש מהאמריקאים, וגרוע מזה (לדעתי) לא היינו מקבלים מהם גיבוי ותמיכה פוליטית.
יהודי ארה''ב ראויים לכבוד, ולא הפוליטיקאים שחושבים רק איך לשמור על הכיסא שלהם, כמו בישראל כך בכל העולם.
(ובטח גם בותיקן)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לשמעון
אבנר,
03/04/05 16:46
|
קודם כל רוב העם האמריקאי אינו קתולי והאפיפיור ברומא לא מזיז לו הרבה . דבר שני אם הגויים היו מחזירים לעם היהודי רק רבע מהרכוש שהם גזלו ממנו בשואה ובזמן עליית הקומוניסטים בארצות מזרח אירופה לא היינו זקוקים לטובות שלהם והיינו מתקיימים יפה מאוד גם בלי עזרה כלכלית מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To teach derech eretz
Shmuel,
Kiev,
03/04/05 16:03
|
you have to have a brain, somthing wich it doesn't look like you have.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
איזה גועל לשם גופה חשופה ככה
tr,
03/04/05 15:11
|
לפחות שהיו שמים אותה בארון ואנשים היו עוברים על פני הארון אבל ככה איזה מגעילים הגוים האלה גופה בכיכר העיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Eize idiot
Benadam,
Norvegia,
04/04/05 07:49
|
Its their tradition and their culture but you are so brain washed to think that everything that you learnt is so great and that everything else is so wrong that you have become an hopeless case
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אבא שלו היה יהודי
ל"ת
מיכה לוי,
היסטוריון,
03/04/05 15:01
|
|
 |
17.
אח של סבא שלי שהוא
חיים יוסף,
טבריה,
03/04/05 14:56
|
הרב עובדיה יוסף , לא מפסיק לעצבן, לגדף, לקלל אנשי ציבור והשניא את עצמו ואת הדת על החילוניים. אני מתבייש בו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי שיהיה לומד מהאפיפיור
דרכי שלום,
03/04/05 18:06
|
אם עובדיה יוסף היה מקדם את סדר היום הדתי שלו בדרכי נועם כפי שעשה האפיפיור יכול להיות שלא היה מבייש את קרוביו, אפילו אם כמה מהם חילונים או מסורתיים.
האפיפיור שקידם סדר יום שלא כולם הסכימו איתו עשה זאת בדרכי שלום, ומתוך נימוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק אתה מתבייש בו...........
ל"ת
עוד מתבייש,
03/04/05 15:37
|
|
 |
16.
שאלוהים ישמור אליו-יהי זכרו ב
ל"ת
ג'ג',
03/04/05 14:26
|
|
 |
15.
יוחנן פאולוס לעומת עובדיה יוסף
אסף,
נתניה,
03/04/05 14:03
|
ראשית, אציין כי אמש והיום נעצבתי על מותו של האפיפיור. הוא עשה רושם חיובי בעת ביקורו בארץ, עד כמה שניתן כלל להתרשם מזה. אבל מה שרציתי לכתוב הוא שתסתכלו עליו ותשוו לרבנים שלנוץ חוץ מהרב לאו והרב ממגדל העמק ששכחתי את שמו, אין שום רב ציבורי נעים הליכות ונעים סבר. הרב עובדיה שאני יודע שהוא רב גדול בתורה ומודרני בפסיקותיו, לא מפסק לעצבן, לגדף לקלל אנשי ציבור והשניא את עצמו ואת הדת על החילוניים. עיצה קטנה לרבנים, תנסו לקרב ולא להרחיק, למרות שזה אולי קשה בעיניכם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בזכות האפיפיור נערה שנאנסה לא
אלי,
04/04/05 16:47
|
באירלנד לא יכלה לעשות הפלה ונאלצה לשאת את התינוק עד ללידה.
בזכות האפיפיור אישה המוכה ע''י בעלה לא יכולה להתגרש ממנו.
בזכות האפיפיור אסור לזוג קתולי להשתמש באמצעי מניעה.
להמשיך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב ממגדל העמק = גרוסמן
ל"ת
יוחנן פאולוס 1,
03/04/05 16:29
|
|
 |
פאלוס רגוע כי דתו אינה מחייבת
כלום..,
03/04/05 14:50
|
דת הנצרות בנויה על בלוף ללא שורשים שראשיה מודעים לכך וכל קיומה אך ורק מפני שאינה מחייבת לכלום בחיים השוטפים של האדם.וכל כולה מספר סיסמאות כאהבה ונתינה ועוד סיסמאות.נבובות.. לכן אין סבה לאדם לאמת אותה .. רצוי לקרוא את ספרו של פרופסור קלויזנר על הנצרות והוייתה רק כדי לדעת על השקר והבלוף הנוצרי.. אך מה כל זה קשור לדת היהודית שיש לה תורת ישראל ''אמיתית''שאמיתותה ניתנת להוכחה בכל רגע נתון ואינה ניתנת לסתירה ..רק דרוש מהיהודי ללמוד ולהכירה..ולא להתרשם ממילים יפות נוצריות שבחסות הכנסיה נרצחו מליוני יהודים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיסמאות נבובות? תומהני...
דפי,
סליחה?,
03/04/05 15:20
|
הדת הנוצרית מחייבת ועוד איך. רק לא בדרכים ובמונחים שלנו, אלא בדרכים אחרות וברמות אחרות.
לא ניתן להשוות בין דת לדת, לכל אדם יש את הדרך בה הוא בחר. ולזלזל במליונים רבים בעולם אשר מאמינים בדרך זו? קצת כבוד וסובלנות. אני יהודיה- כך נולדתי, ובבגרותי כך בחרתי (!) להמשיך לנהוג/להאמין/להיות/לחיות.
וכך הנצרות. היא דרכם של רבים וטובים ולא רק מושחתים ורעים.
וכדי להזכיר לך- בשם היהדות: יצחק רבין נרצח דר' גולדשטיין רצח ודוד המלך סרח
ובהקשר של הסיסמאות הנבובות- גם ביהדות ישנם דברים רבים שההסבר שעומד מאחוריהן הוא: נסתרות הן דרכי האל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חרטה במילים יפות
ל"ת
יעל,
ת''א,
03/04/05 20:38
|
|
 |
לא להסית נא לדייק
נביל,
ישראל,
03/04/05 15:45
|
גולדשטיין ודוד המלך לא פעלו בשם היהודים. לא היה משאל עם בכדי לאשר את שעשו.
רבין נרצח, שוב לא בשם היהדות, עמיר אינו מייצג את היהודים, הוא יהודי.
רבין אינו המנהיג היהודי הראשון שנרצח ואיש מאלה שנרצחו לא נרצח בשם היהדות. אולי היוצא מהכלל הוא ישו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והלוואי וזו היתה הסתה
דפי,
03/04/05 16:49
|
אז גולדשטיין מ''קידוש השם'' רצח
ורבין מ''קידוש השם'' נרצח
ודוד המלך- המנהיג הגדול שלנו - יופי והגדולה שבו היתה שגם הוא לא היה מושלם.
זו הסתה? לא. זו המציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיבלתי
ל"ת
דפי,
03/04/05 16:45
|
|
 |
הרב ממגדל העמק שמו דוד גרוסמן
ל"ת
אורי,
03/04/05 14:45
|
|
 |
תודה, אורי. לגבי פאולוס הרגוע
אסף,
נתניה,
03/04/05 15:01
|
עדיין לא ענית לי מה הקשר בין זה לבין לקלל ראשי ממשלה בכל מיני קללות מהרחוב. לקלל פלח שלם של אוכלוסייה ולאחל לו דברים רעים. אני יודע שהנצרות היא בלוף ודרך אגב אין בה גם שום דבר מקורי. הנצרות זה ביה''ס הטוב ביותר לשיווק. אבל כל זה עדיין לא מתיר לר' עובדיה יוסף לנהוג כפי שהוא נוהג ולהסתתר תחת כסות רב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמו יצחק גרוסמן..
ל"ת
בערות,
03/04/05 14:54
|
|
 |
הרב דויד גרוסמן
ל"ת
אהוד,
03/04/05 15:19
|
|
 |
14.
יהי זכרו ברוך
ל"ת
דני,
03/04/05 13:58
|
|
 |
אמא שלו היתה יהודיה
ל"ת
חנניה לוי,
טבריה,
03/04/05 14:50
|
|
 |
13.
להמליך את ישו
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
03/04/05 13:51
|
|
 |
ישו היה יהודי טוב ובן האלוהים
ל"ת
דויד כהן-צדק,
י-ם,
03/04/05 14:54
|
|
 |
אל תשכח...
העין השניה,
03/04/05 14:39
|
''אותו האיש'' היה יהודי(אמנם ממזר אבל יהודי), לא בטוח שהם יסכימו למנות אותו לתפקיד ''החשוב''. או שכן....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
עוד רגע ואני מוציא כינור
שי,
ת''א,
03/04/05 13:49
|
|
 |
11.
היהודים ה''מתאבלים'' רוצים לעצבן
שפרה מרוז,
י-ם,
03/04/05 13:01
|
|
 |
כולם יודעים...
מישהו יהודי,
03/04/05 17:35
|
זה לא ממש משנה משהו כי ה אפיפיות הזה היה (נכון יחסי) אחד הטובים במה שקשור ל דת היהודית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ממש משנה לנו..
צופה,
ושח,
04/04/05 01:29
|
אי אפשר להתחיל את ההיסטוריה מעשרות השנים האחרונות, ולהתכחש להתאכזרות הנוצרים ליהודים במאות השנים שלפניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אי אפשר גם להיות בעבר
מישהו יהודי,
04/04/05 18:29
|
העולם משנתה . כל מקרה לגופו ולא קשור למשהו שהיה בעבר. במיוחד ה אפפיור ה זה היה בין הראשונים לבקש סליחה מ העם היהודי
מה הוא כבר יכול לעשות ? הוא לא יכול לתקן את עוולות העבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No one asked to deny the histo
Benadam,
Norvegia,
04/04/05 07:56
|
No one asked to deny the history
Vice versa
The pope did not deny the history he was fighting and trying to change these bad things the christanity did
He apoligized for something that he never did personally to the Jews
Further more I have no idea what you mean to when you are refering to the cruelity of christanity to the Jews in the last years
Christians happened to be the nearest and maybe the last few friends that Israel has in the last years in case you did not notice
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
האפיפיור פשוט לא רלונטי. די.
ל"ת
יריב דוידי,
שומרת,
03/04/05 12:59
|
|
 |
9.
אני לא מבין איך ב-9 תגובות...
בן,
ת''א,
03/04/05 12:48
|
אנשים הספיקו כבר לריב ולהתקוטט-זה מבקש שיחזירו לו את המנורה וזה טוען שהשני מזייף שגיאות כתיב כדי להכפיש מתנחלים. נראה לי שלא היה מזיק לנו איזה ''אפיפיור'' שיאחד את העם שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה
מישהו יהודי,
03/04/05 17:38
|
יש אנשים ש רוצים להביע א צערם ו אחרים ש לא ממש אחפת להם אבל רוצים להראות ש גם להם יש מה להגיד אז תמיד נגד לא משנה מה.
כל אחד רוצה להראות כי הוא כן ו הוא הכי חכם ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
זכר צדיק לברכה
ל"ת
ג'ון הולמס,
03/04/05 11:59
|
|
 |
מה?????????????????????
never mind,
none,
03/04/05 13:37
|
|
 |
אתה יודע מי זה ג'ון הולמס?
ל"ת
ציניקן,
03/04/05 16:07
|
|
 |
7.
ל5:לקבלת כבוד יש גם לתת כבוד
ל"ת
דוד,
נתניה,
03/04/05 11:57
|
|
 |
6.
שיחזירו את המנורה ששדדו מאיתנו
תומר,
ת''א,
03/04/05 11:52
|
ישנם חפצי עתיקות המוחזקים במרתפי הוותיקאן. במקום להצטרף ליללות על מותו של ראש הצוררים יש לבקש כאן ועכשיו את הכלים שנשדדו מאיתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטומטם
ל"ת
ראמי,
נצרת,
03/04/05 13:32
|
|
 |
מי? האפיפיור?
ל"ת
שמשון,
ר''ג,
03/04/05 14:52
|
|
 |
צודק!
ל"ת
תום,
ת''א,
03/04/05 14:27
|
|
 |
פעם ראשונה ראיתי מישהו חותם את
אלון,
03/04/05 14:26
|
|
 |
כבוד
א,
03/04/05 13:17
|
|
 |
תגובה
העין השניה,
03/04/05 14:37
|
לא, תומר צודק ואתה טועה. הכנסיה הקתולית (וגם אחרות) מחזיקות באופן מסודר ומקוטלג אוצרות רבים של העם היהודי, לאו דווקא את המנורה שיתכן והיא הותכה על ידם מתישהוא, אבל אין ספק שאוצרות רבים של העם היהודי ובעיקר ספרים חשובים ועתיקים נמצאים תחת יד הכנסיה הן במרתפי הוותיקן והן במקומות אחרים. העם וכלאום המכבד את עצמו עלינו לתבוע מהם להשיב לנו את חפצי הערך האלו שגזלו מאיתנו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אם תומר צודק
יותם19,
סביון,
03/04/05 19:25
|
ויכול להיות שכן. אין ממש טעם להזכיר את זה דווקא בעיתוי הזה של מות האפיפיור אשר היה אדם גדול ואני בטוח שאין לו חלק אפילו קטנטן במה שתומר מאשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרומיים אוד השמידו את האוצרות
מישהו יהודי,
03/04/05 17:47
|
את רובם לפחות.
ואת האמת אני חושב ש בארץ יש הרבה יותר אוצרות הקשורים לנצרות ומוצגים לכל . מאשר כמה ספרים יהודיים שיש ברומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חושבת שאתה טועה
ל"ת
וח,
03/04/05 19:16
|
|
 |
5.
הבה ונלמד מהנצרות!!!
אתגר,
רעננה,
03/04/05 11:25
|
איזה כבוד ואיזו ההערצה יש להם למנהיג דת! פתאום כל מדינת ישראל שוכחת ממכאוביה ומביעה את כאבה, זה נפלא! אבל למה רק אצלנו כל זב חוטם יכול לשלוח את שבט לשונו במנהיגי דת? למה רק אצלנו ''ארץ נהדרת'' זו ארץ שצוחקת על מובחרי הרוחניים שבה? אתם חושבים שבנצרות אין ביקורת כנגד איש דת זה או אחר? יש! אבל שם יודעים לתת גם כבוד! הבה נלמד מעט מהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בטוח ש
יוסי,
קרית אונו,
03/04/05 19:17
|
האפיפיור כיבד גם את האנשים אשר בחרו לא לחיות חיים דתיים אדוקים ואינו כפה עלייהם את דרך חייו ואמונתו אלא ניסה להראות להם את האור בחוכמתו הרבה ובלי אגרסיביות יתרה. והוא אינו גנב את כספי עמו שגם ככה רובו חי מהיד לפה. כן... אכן האפיפיור היה אחד האנשים הגדולים ומותו הוא אכן אובדן אמיתי וכואב לכולנו כנוצרים יהודים ומוסלמים בן אדם אשר ראה את השלום והאהבה שבין האנשים הרבה לפני אינטרסים אישיים כמו אחרים פה במדינה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא נחשוב למה...
סתם חילוני,
03/04/05 14:31
|
1. אצלם אין התערבות גסה של הדת בחיים של החילוניים, או כמו שנקרא אצלנו ''כפיה דתית'' 2. למרות זאת, גם הם מרגישים את נחת זרועה של הסטירה. ראה תוכניתו של ג'יי לנו, בו הוא ''יורד'' כל הזמן על הכמרים שהואשמו בתקיפות מיניות של ילדים.
בקיצור, כולנו בני תמותה, חילוניים, דתיים, רבנים וכמרים, ואף אחד לא יכול להיות חסין מביקורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסר יפה אך לא מדוייק...
יוד,
רחובות,
03/04/05 11:49
|
לדוגמא.. רק בשנה שעברה מצעד הגאווה העולמי התקיים ברומא על אפם וחמתם של האפיפיור וכל הצעקה מסביב. אלה שראית בוכים בכיכר הם קתולים מאמיני שמן הסתם יתנו למנהיגם הרבה כבוד לאחר מותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שטויות
גלעד,
מאחז,
03/04/05 11:18
|
|
 |
''על זה'' ולא ''אל זה''
אמיר, מאחז,
03/04/05 11:32
|
עם עברית כמו שלך לא נראה לי שאתה גר במאחז. אתה גר בצפון ת''א ורוצה לעורר שנאה כנגד המתנחלים. תתבייש לך, טיפוס בזוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העברית לקוייה אבל...
טיפוס בזוי,
צפון תל אביב,
03/04/05 16:19
|
למה טיפוס בזוי? ואם הוא אכן גר בצפון ת''א? ואולי הוא אכן גר במאחז? ואולי לא כולם שם כל כך משכילים? ואולי הוא סתם דיסלקט - זה בושה? כמה זעם יש בך.... לא חבל? תוצי את האנרגיות על דברים יותר חשובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהםם. לפי שגיאות הכתיב שלך זה
אתה שהתחזת....,
גרבעדגענגכ,
04/04/05 11:04
|
|
 |
אז אתה מודה שהתחזית למתנחל
ל"ת
כדי לעורר שנאה!,
04/04/05 11:02
|
|
 |
3.
תנחומים
אבי,
תל-אביב,
03/04/05 11:00
|
תנחומי למשפחתו, לכנסיה, ולדת הנוצרית. מעבר לזה, אני בספק אם תקרית זה תשפיע על חיי שלי במילימטר (עם כל הכבוד הראוי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יכול להשפיע גם יותר ממילימטר..
יוד,
רחובות,
03/04/05 11:59
|
אני יכול לחשוב על מספר דוגמאות אבל הנה שתים: לאחר ביקור האפיפיור לארץ מוכת התיירות שלנו באו לארץ ובמיוחד למוקומות הקדושים לנצרות מליוני מאמינים שהכניסו מילוני שקלים לכלכלה הישראלית, שלא לדבר על הלגיטימיות שהביקור עורר כלפי ישראל (מאחר וזה היה האפיפיור השני בלבד שביקר בארצנו והראשון שביקר בירושלים). דוגמא נוספת: האפיפיור שמת דיבר בגנות האנטישמיות. זה מסר אדיר לעולם הקתולי לאחר מאות שנים של רדיפה דתית כלפי היהודים. חוות הדעת העולמית כלפי ישראל היא עניין מורכב (ראינו איך סרט של מל גיבסון יכולה גם לתת אימפקט לכיוון השלילי) אבל אני בטוח שלהצהרות כאלה יש השפעות מרחיקות לכת (יותר ממילילמטר) על יחס האומות והעמים כלפי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
העין השניה,
03/04/05 14:34
|
נראה לי שאתה קצת תמים. עליך ללמוד את שורש השנאה שיש לנצרות כלפי היהדות. גם אם בשנותיו של ראש השועלים הנכחי את מנת היסורים הקבועה שלנו קבלנו מבן דודנו המוסלמי אין הדבר אומר כי אחיו האדומי השלים איתנו. נאיביות ותמימות הינם תכונות טובות בדרך כלל, לא ביחס לדת הנוצרית בכלל ולמנהיגיה בפרט...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בורות ותו לא
דוד,
ארץ הקודש,
03/04/05 18:42
|
ב''ה
על פי הנאמר לעיל, תשימו לב בוודאי שאינני נוצרי. אך מה הנאמר כאן ע''י קודמי/תי קומם אותי מאוד: ''עליך ללמוד את שורש השנאה שיש לנצרות כלפי היהדות'' ראו הנ''ל. אין ולא היתה למשיחיות הקדומה (זרם יהודי משיחי במאה הראשונה) לא שנאה ולא צל של שנאה כלפי היהדות או היהודים. כמי שקרא את הברית החדשה מספר רב של פעמים, אני יכול להגיד כי אם אלו שורשי הנצרות, אשרינו שזכינו. ישוע דיבר על ישועה וטובות על עם ישראל אוהב-האלוהים. הוא, כמו כל אדם ''נאור'' בימינו, לא הסכים עם הצביעות והעמדת הפנים של מנהיגינו באותה התקופה. (מה שלא אחת מוזכר גם בכתביהם שלהם דוגמאת התלמוד. ליהודים באותה תקופה הייתה גם ביקורת על עצמם). לא שייך להגדיר את הנצרות (בבסיסה) כ''אחינו האדומי שונא היהודים''. חבל שקרע כדוגמאת זה שהיה וישנו עדיין בין הנוצרים ליהודים קיים בכלל. כל זאת טעות אנוש (כמרים נוצרים ויהודים מתחסדים, יש לומר) מצערת. יהי זכרו ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
AGREE WITH YOU
ל"ת
AVI,
MERKAZ,
03/04/05 14:23
|
|
 |
2.
יהי זכרו ברוך
ציוני,
ארץ ישראל,
03/04/05 10:46
|
|
 |
הרב ש''ך עלה עליו בתורה
ל"ת
נחום צבי,
03/04/05 14:52
|
|
 |
תזכורת...
העין השניה,
03/04/05 14:30
|
מדובר בראש עובדי העבודה זרה בעולם. מנהיג הדת שהרגה וטבחה ביהודים יותר מכל דת אחרת. אין צורך להחניף ולהספיד כל אדם רק בגלל שהוא אדם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבדיל
ציוני,
ארץ ישראל,
03/04/05 15:30
|
אתה צריך להבדיל בין האבל שנגרם לעמינו ע''י האפיפיורים הקודמים, ובין היחס של האפיפיור הזה אלינו. הוא גדל בפולין בין היהודים, חבריו הטובים היו יהודים. הוא התנצל על המעשים הקודמים של הכנסיה והכריז רשמית, בפעם הראשונה בהיסטוריה, שהעם היהודי אינו אשם במותו של ישו. הוא היה האפיפיור הראשון שנכנס לבית כנסת יהודי (ברומא) ונשא תפילה יחד עם היהודים, כולל מול הכותל בירושלים. אז אנא ממך, תצא מהסתכלות הצרה שלך ותלמד קצת על האיש הגדול הזה, בין הגדולים בדורינו. הוא לא היה סתם אדם. הוא היה בן אדם בכל המובן הטוב של המילה. לא נשארו עוד הרבה כמוהו. תודה רבה לו על הכל ויהי זכרו ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
על פי אימרתו
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
03/04/05 09:28
|
של החכם באדם שלמה המלך שידע את שפת החיות אן שום חידוש תחת השמש והעולם כהרגלו ממשיך את דרכו
הגב לתגובה זו
|
|