 |
27.
מביע צער
Avi Ecuador,
03/04/05 16:33
|
|
 |
מיד מזהים שאתה ערבי...........
לשמאלן מתחזה,
וסהרורי,
03/04/05 18:03
|
התרבות השמאלנית/ערבית אומרת אם אין מבפיק השכלה להגיב - אז מתחזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה הגיע התינוק העילג
ל"ת
ועוד לאבי הוא,
קורא ערבי,
03/04/05 20:10
|
|
 |
26.
Just Possibility
Daga,
LA,
03/04/05 15:17
|
some one want to see the jewish state being divided, and create a civil war
Do not forget, what the Palestinians cost Lebanon and the civil war started over there
I just think it is a good possibility.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מספר הערות לסמולים:*********
רועי,
י-ם,
03/04/05 14:49
|
1) האם אתם יודעים שבמשך שנים ,מאות מצבות של יהודים מחוללות בהר הזיתים? 2)האם ידוע לכם שאותם מצבות ''מחוללות'' בצורה הזוועתית ביותר שיכולה להיות ,קרי - ניפוץ וניצוץ המצבה? 3)האם ידוע לכם מי עושה זאת(רמז - לא יהודים ולא עובדים זרים...) 4)האם השמעתם פעם קול זעקה כנגד זה? 5)האם אתם זוכרים שחיללו את המצבה של ברוך גולדשטיין? 6)האם אתם יודעים מי זה היה(רמז - הוא שייך למחנה ''הנאור'')? 7) האם אתם יודעים שהרבה כבישים במדינה בנויים על קברים שנהרסו במיוחד לשם כך? 8)האם ידוע לכם שהולכים ''להזיז ''50 קברים בגוש קטיף לצורך העקירה? 9)האם ידוע לכם שבשביל אדם דתי ,''להזיז'' קבר של קרובו זה בדיוק כמו להרוג אותו פעם שנייה?
אני באופן אישי חושב שחילול קבר(ולא משנה של מי זה) ,זה הדבר הבזוי והשפל ביותר שיש!!! חבל שאתם לא חושבים כך....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לכל המגיבים ה''ימניים''
אלי,
03/04/05 13:59
|
איזה פחדנים אתם. אם אתם בעד חילול הקבר של רבין אז תאמרו זאת. אל תסתתרו מאחורי תגובות לא לעניין המתחמקות מעצם הידיעה על חילול הקבר. חשבתי שיש לכם יותר אומץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא את תגובה 17 ותבין את הרוח
ל"ת
חילוני מודאג,
03/04/05 14:15
|
|
 |
23.
*** תקראו, זה חשוב!!! ***
ימני מיש''ע,
קדומים,
03/04/05 13:54
|
לשמאל ולימין, כמה עובדות:
* קבר רבין מצולם 24 שעות ביממה במצלמה נסתרת. * לא ייתכן שמדובר באיש ימין, כיוון שהוא ריסס ''היטלר'' על מצבת בן גוריון. (זה לא דעה ימנית וגם לא קשור לפוליטיקה).
לדעתי מדובר בפרחח אחד או שתיים, עם בעיות נפשיות!
לא נראה לי שמדובר בשב''כ, כי השב''כ נזהר כרגע מאוד לאחר שסוכן שלו נתפס השבוע כשניסה להביא נשק צבאי לימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם זה חשוב, תקראו
לא שמאל,
ולא ימין,
03/04/05 14:51
|
לימני מיש''ע, כמה עובדות:
* כתוב בידיעה ''סמוך לקבר רבין'', אז אולי במקום הסמוך אין מצלמות.
* למה לא יתכן שאיש ימין יכתוב ''היטלר'', אין פסיכים בחברון ויצהר למשל, שקוראים לחיילים יהודיים: נאצים?
*לגבי פרחחים עם בעיות נפשיות, אני מסכים איתך, אבל יש פרחחים עם בעיות נפשיות גם בימין וגם בשמאל, ובמקרה הנ''ל נראה שהם ימניים.
* מאיפה אתה יודע שמי שניסה למכור נשק למועצת יש''ע הוא סוכן שב''כ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה לגמרי
ל"ת
לין,
03/04/05 14:12
|
|
 |
22.
עוד פעם שב''כ???
לין,
תל אביב,
03/04/05 13:41
|
נו באמת.... אני בטוחה שאלה צעירים חסרי מוח וחינוך, שלא כל כך מבינים את משמעות מעשיהם. או פעילים מטומטמים של אירגון דבילי כלשהו. לדעתי זה אחד הדברים הכי נמוכים שאפשר להגיע אליהם - לחלל את כבוד המתים. למה ללכלך על השב''כ, לא חסר להם מה לעשות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שמעת על השמפניה של השב''כ?
זאב זאב,
13/04/05 18:58
|
אחרי הפעם המאה אפילו האדם הטיפש אמור להבין את הפרנציפ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
במשטרה עוד לא שמעו על מצלמות
רפי,
נתניה,
03/04/05 13:35
|
לצורך העניין הזה . משטרת ישראל עושה צחוק מעצמה שבכל פעם מוכיחה כי היא עדיין מפגרת כשהיתה תמיד. זו הרי לא פעם ראשונה- ואל תספרו שאין תקציב לכמה מצלמות מעקב.למצלמות של עברייני תנועה יש תקציב -נכשלתם בשמירה על רבין בחייו ואתם מוכיחים שאתם לא מסוגלים אפילו לשמור על קיברו אנחנו ב2005 מתי כבר יראו את זה עליכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
100% שזה שמאלנים ריססו
ל"ת
גילי,
שומרון,
03/04/05 12:49
|
|
 |
19.
שוב שמפניה!
ל"ת
alex,
03/04/05 12:48
|
|
 |
18.
כיפה פלוס פאות פלוס ילד?
מוטי חיפה,
03/04/05 12:45
|
מה שבטוח כאשר רבין היה רמטכ''ל , ב67 אותו עבריין צעיר ו''דתי'' לא היה עדיין בבצי אביו ולא יודיע אותו עבריין דביל שכן ומה לעשות וכנראה לא למדו אותו שאת המקומות בוא הוא יושב זמני, נמצא שם בזכות יצחק רבין הי''ד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
יש הבדל בין הצדקה להבנה לחילול
חנה אייזנמן,
03/04/05 12:42
|
בטקס עלייה על הקרקע שלקיבוץ גבעות בח' אייר תשט''ו (1956) אמר דוד בן גוריון: עומדים אתם בנינו הגיבורים בפתח מעשה גדול ונישגב, ישוב מדינת ישראל הצעירה..., לא משום הציווי האלוהי, לא משום הטפה רבנית, ולא משום שליחות דתית... עומדים אתם פה בחורים ובחורות צעירים לכבוש את שממת הארץ הזו שהוריכם החלוצים בחרו להתיישב בה...'' כנראה שלא בכדי התפרק גרעין גבעות לאחר שנים של חיכוכים בין חבריו ובין בקיבוץ למוסדות.
בראיון למוסף השבת של עיתון 'הארץ' בסוף 1995 מיד לאחר רצח רבין, ובהקשר לרצח עצמו, אמר בן היתר אחד מחברי הקיבוץ שקרס ראובן בן צבי כי בלי שום קשר לכך שהוא מגנה את רצח רבין עצמו, הוא בהחלט רואה את מורשת בן גוריון המטפחת את חילוניות העם ומגנה כל שביב של זיקה לדת וערכיה כפתח לכל צרה שבאה ותבוא על עם ישראל בגאולתו.
למרות גינויו החריף של הרצח לא יכול היה בן צבי (חילוני, תושב ת''א כיום), להתעלם ממהלכים היסטוריים יהודיים ולהבין מאיפה הוא בא.
לו רק יכלו חילוני הארץ ושמאלניה כבר אז - לפני כעשר שנים להפנים את המסר הפשוט ש''אין מדינת ישראל ללא תורת ישראל'', היו מבינים גם שתרומתו של דוד בן גוריון היתה בהכרזת המדינה ותו לא. זהו הכבוד היחידי שבו ראוי בן גוריון להשתבח.
עליות היהודים לארץ ישראל במהלך ההסטוריה - לא בן גוריון היה שותף להם. התיישבות היהודים במהלך המאות האחרונות בצפת, ירושלים (מאה שערים לדוגמא), ובחברון, לא נעשו ע''י בן גוריון ובוודאי לא בעידודו של הרצל.
פיתוח הארץ וכיבושיה, לא נעשו ע''י בן גוריון או בעידודו. בן גוריון אפילו מיהר מיד לאחר נצחוננו המזהיר במלחמת ששת הימים ואמר שחובה עלינו להחזיר את השטחים שנכבשו תמורת הסכמים להפסקת לחימה. אפילו שלום לא רצה.
אז כאשר מקדשים שם אדם שתרומתו למדינה היתה בהחלט מוגבלת ומקומית בלבד, וכמוהו רבין שכמעט והגשים את רעיון החורבן של בן גוריון, ניתן להבין את מקורותיהם החילוניים; אך באותה מידה אפשר גם להבין שקידוש ה'אין' הבן-גוריוני רביני (ואפילו קידוש הרצל - שזה כבר שייך לדיון אחר), זו תהיה הכחשה טוטלית של ההיסטוריה היהודית.
ניתן לכן גם בהחלט להבין את מעיין השינאה של מחללי הקברים, אם כי כמובן אין להצדיקם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי חנה גם הימין יטעה בעתיד
Avi Ecuador,
03/04/05 17:13
|
לצערי הוא יהפוך רוצחים לקדושים, את יגאל עמיר ואת ברוך גולשטין ולך תדע מי בהמשך. אני יודע שהשמאל דחף וידחף אותו לזה אבל אני לא יכול שלא להביע צער על ההמשך. אין לי גם ספק שהימין הוא שיכתוב את ההסטוריה לעם היהודי מכיוון שאם השמאל ''ינצח'' ישראל פשוט תהפוך לדרום אפריקה בהמשך ותבוטל, ישרדו רק הימנים ואמונתם שיכתבו את ההסטוריה, השמאל פשוט יתבולל ואולי גם שכמותי חס וחליה. אם הימין ינצח אז כמו שאמרתי הוא יבחר את גיבוריו וזה בטח לא רבין.
אם הימין ינצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי, ממך לא צפיתי ליפול בתרגיל
הגיע הזמן שתכיר,
את הסגנון!,
03/04/05 19:35
|
המתחזה, המגבב פה שטויות ומעשיות שאני לעולם לא אגבב. ואת מכיר את הסוג הזה. כהם מתחזים לאבי אקוודור, הם אינם מצליחים להטעות אותי! ולא פעם אני מעירה על הניבזות הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיד מזהים שאתה ערבי...........
לשמאלן מתחזה,
וסהרורי,
03/04/05 18:04
|
את הכתיבה הערבית שלך מזהים מייד. אבי הוא יהודי. השכלה מונעת התחזות.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפרטהייד זה הפתרון של הימין
התבלבלת,
אבי,
03/04/05 17:23
|
מי שרוצה לספח את איו''ש לישראל, בלי לתת זכויות אזרח לערבים שיושבים שם, הוא שיוביל לאפרטהייד בארצנו ויגרום לסופנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להחזיר את הערבים
Avi Ecuador,
03/04/05 20:09
|
כמחווה לרצון טוב לארצות ערב או לאירופה ולתת להם את הבתים של האירופים והערבים שהיהודים ברחו מישם. היום שרון עושה מניפולציה כדי לעשות ניקוי אתני ליהודים יכל בלי מניפולציה ועם ההסבר הברור של הפלסטינים להסביר את החזרתם למדינות ערב ואירופה כמחווה לרצון טוב שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה חנה, קול העם בסגנון חדש?
נירית,
הרצליה,
03/04/05 13:59
|
מה בסך הכל רצית להגיד שאת מצדיקה חילול קברים? כל כך נמוך ירדת? קברי יהודים? עד כדי השינאה שלך למחוללי המדינה הזו ובוניה? איפה קיבלת את החינוך הלוקה הזה? ולמי את מנחילה אותו? ב-----ו----ז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמדי לקרוא!!!
Avi Ecuador,
03/04/05 17:00
|
כשאומרים לך שמבינים זה לא אומר שמצדיקים. וכשאומרים לך ש 1 ועוד אחד ששווה שתיים זה לא אומר שאני רוצה שזה יהיה שתיים, אני פשוט מבין שזה שתיים. הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הערבים ''מבינים את הטרור''
ל"ת
אבל מגנים אותו,
SAME,
03/04/05 17:24
|
|
 |
עכשיו חסר שתבין איך ערבים
Avi Ecuador,
03/04/05 19:57
|
|
 |
16.
האפיפור אמר כי הארץ מובטחת רק
ליהודים,
03/04/05 12:28
|
שרון סיפר, כי האפיפור אמר לו כי הארץ קדושה לנוצרים, למוסלמים וליהודים אך היא מובטחת רק ליהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
עבודה יפה עושים החבר''ה בשב''כ,
אייל להב,
פתח תקווה,
03/04/05 11:48
|
רואים שבזמן האחרון אנשי המחלקה היהודית בשב''כ עושים שעות נוספות.... אני במקומם הייתי דורש כבר מזמן תוספת סיכון מיוחדת על חילול קברים כמתחזי אנשי ימין קיצונים. התרגילים האלה תמיד עבדו טוב. וצריך להעניק בונוסים מיוחדים לכל שבכני''ק שעושה עבודת התחזות לנציג ארגון ימין ''סודי'' תוספת מיוחדת במשכורת !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100% צודק!!
ל"ת
גילי,
שומרון,
03/04/05 12:49
|
|
 |
אנשים כמוך הם הבעיה של המדינה
ימני מתחסד,
03/04/05 12:47
|
הרי ברור לכל שקיצונים ימנים כתבו זאת. אתם הרי אומרים דברים דומים ללא בושה גם פה. ומייד רצים מכחישים ומתחסדים. אתם אסוננו. אתם תביאו לקריסה של כל מה שיש פה. יש לעצור אתכם מייד. אין לנו חלק בכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבנו גם שאת ארגון איי''ל
יריב,
ירושלים,
03/04/05 14:46
|
|
 |
אין לך ממש מושג בהפעלת סוכנים
ל"ת
ימני בור,
03/04/05 15:56
|
|
 |
צודק
י,
03/04/05 12:11
|
|
 |
14.
לקיצונים מהימין אם אתם חושבים
שד,
03/04/05 11:46
|
שבאמצעות חילול קברים תקרבו את עם ישראל אליכם ולמאבקכם אתם טועים ובגדול!! כלב הוא מי שמחלל קברים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הקיצוניים כולם שווים
שמאל/ימין,
03/04/05 11:32
|
רוססו כתובות על רבין ובן גוריון מחד ועל הרצל מאידך תוך תמיכה בבילין = נראה את מי ילכדו וכמה כוחות יקצו ללכוד את תומכי בלין או את תומכי הימין....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה המצאת את זה?
ל"ת
דמיון מזרחי?,
03/04/05 11:39
|
|
 |
12.
אבישי רביב ושב''כ כבר אמרנו?
ל"ת
אזרח נאמן,
03/04/05 11:22
|
|
 |
11.
ימין=טרור עצמי ובן–לאומי
ימני מטורף,
jafrut,
03/04/05 11:18
|
לכול הבן לאדנים קרב יומכם,הרצל,בן גריון ורבין עמלו קשות לייסד את המדינה.ועכשיו כמה חלאות ימניים שפנים שאולי גם צבא לא עשו,נהיו גיבורי הימין שרוצים להרוס ת'המדינה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לגדעון עזרה וצפי לבני ,תפסיקו
מספיק לשתול !!,
03/04/05 11:07
|
לגדעון עזרה וצפי לבני ,תפסיקו כבר מספיק לשתול תקים לימין,הרי לפני שבוע שלחתם סוכנים סמוים למכור נשק לאנשי יש''ע,ונתפסתם על חם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין בישראל ימין, כולם שב''כ.
חחחחח,
03/04/05 11:27
|
גם אין מתנחלים, כולם פרובוקטורים של השב''כ. בכלל אין בישראל ימנים. יש רק שמאלנים ומי שלא, הם פרובוקטורים של השב''כ השמאלני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם את הגרפטי לילי מחכה לאריק
עבודת סוכן,
03/04/05 11:14
|
היה עבודה של סוכן משטרתי,וגם אז הם נתפשו על חם ,חבורת לא יוצלחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשהמפ''כל קארדי העליל,שמותר ליר
לירות בדרוזים,
03/04/05 11:25
|
כשהמפ''כל קארדי העליל,שמותר לירות בחיילים דרוזים,ואז נאלף להודות שהוא שיקר ,היה ברור מדובר בעלילת דם בהוראה של שרון לגדעון עזרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מה הם יותר טובים מנרצחי הטרור?
מרד גטו ורשא,
03/04/05 11:06
|
מנהיגי מדינה הכל שקר וכזב ימח שמם ושם זכרם !
הרצל רצה להקים מדינה ולא היה אכפת לו אם זה יהיה באוגנדה או בים התיכון.. העיקר כבוד עצמי... הרצל רצה להתנצר למי שלא יודע..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רשע או טיפש
תוהה,
03/04/05 13:12
|
|
 |
היסטוריון דגול אתה. טיפש.
ל"ת
צא ולמד,
בור,
03/04/05 12:49
|
|
 |
הילדים שלו התנצרו....
עוד אחד,
03/04/05 12:44
|
|
 |
רק הבן שלו התנצר
יוסי,
גושדן,
03/04/05 14:08
|
|
 |
גם יוסי לא כל כך יציב מבחינה
ל"ת
נפשית,
03/04/05 14:52
|
|
 |
8.
הם טובים בחילול קברים
חיים,
דרום,
03/04/05 10:53
|
פעילי הימין הקיצוני שריססו קללות על קברי רבין, בן גוריון והרצל לא שונים בהתנהגותם אפילו טיפה מאלה שמרססים צלבי קרס על קברי יהודים ברחבי אירופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיכוי סביר שמדובר בערבים!
ל"ת
אביחי,
03/04/05 13:45
|
|
 |
סיכוי סביר שמדובר באבורג'ינים!
ל"ת
חי אבי,
03/04/05 14:53
|
|
 |
7.
נא להוסיף באותיות גדולות:
הגינות,
03/04/05 10:41
|
כמו שכתבתם :''בשלב זה לא ידוע זהותם וכן האם המעשה קשור להתחממות האווירה עם התקרבות ביצוע תכנית ההתנתקות'' נא הוסיפו: ''וכן לא ידוע האם המעשה קשור להתפרעויות פעילי השמאל הקיצוני כנגד גדר ההפרדה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ידוע אם זה קשור לאפיפיור
מה???,
03/04/05 12:53
|
|
 |
ההגיון שלך שובת כשמדובר בימנים
טול קורה מבין..,
03/04/05 15:42
|
אני רואה שקשה לך, אז הבה ונסביר לך איש קטן: אין לימין שום שנאה ואיבה לגדולי האומה בן גוריון והרצל (אני לא מדבר על רבין) והם קרובים אליהם יותר ממך (כשמאלני ששכח מהי ציונות). אז איך הלוגיקה המופרעת שלך מגיעה לכך שידם של המתנחלים במעל? הרבה יותר סביר שאנשים קטנים כמוך שהתרחקו מהציונות הם שביצעו מעשה נתעב זה. אם גם זה לא מספיק ברור לך - אף אחד כבר לא יוכל לעזור לך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
7 שנות מאסר למי שלא מזדעזע,בפק
7 שנות מאסר למי,
03/04/05 10:39
|
|
 |
אנחנו לא מפחדים
ל"ת
ירון,
ת''א,
03/04/05 11:12
|
|
 |
אבל אנחנו טיפשים
ל"ת
ציניות מכיר?,
03/04/05 11:40
|
|
 |
5.
החל מיום האדמה מחללים לנ קברים
נחשו מי? הערבים,
03/04/05 10:36
|
והשמאל, שמחבק את הערבים, זורק את הרפש על הימין ומאשים את המתנחלים. הם לא נותנים לעובדות לבלבל אותם - הרי המתנחלים הציוניים הם ממשיכי דרכו (היחידים) של בן גוריון וחזונו והם האחרונים שיחשבו לבצע מעשה נתעב שכזה לקברו. האירועים של השחתת קברי גדולי האומה החלו ביום האדמה - אך השמאל לא יעז לחשוד בערבים. לעומת זאת הוא יצעק חמס בקול גדול נגד המתנחלים אף כי ברור שזה לא הם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף מישהו מעז לומר זאת!!
ל"ת
יפה דיברת,
03/04/05 12:24
|
|
 |
4.
השמאל הסהרורי מרים ראש!
ל"ת
הציונות תנצח!!!,
03/04/05 10:12
|
|
 |
תנו לצה''ל לנצח
גיל,
03/04/05 10:56
|
את המטורפים מהימין שהחליפו את דרך הציונות בטירוף דתי ואלימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
''זאת בטח פרובוקציה של...''
!,
03/04/05 10:03
|
עד מתי כנופיות המתנחלים יצחקו לנו בפנים? מתי יקום השמאל, יצא כבר מפוזת ''יפי הנפש'' ויבין - אנחנו במלחמה!... ובמלחמה כמו במלחמה צריך להילחם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אך אך כמה כואבת הטפשות....
שמאלני,
03/04/05 10:29
|
בוא נגיד שהשכל לא מציף לך את הראש. זה לא מלחמה ויש רשויות חוק (של המדינה) והן אחראיות לאכוף אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רשויות? חוק?? משטרה???
!,
03/04/05 11:04
|
סליחה, אבל אנחנו כנראה לא חיים באותה ''המדינה''... כל מוסדות אכיפת החוק (או כל אכיפה שהיא לצורך העניין) בתחום הנקרא ''ישראל'' כבר מזמן איבדו לחלוטין את מעמדן... אם עדיין לא שמת לב אז יש כאן בערך 10 שנים אנרכיה מוחלטת ו''איש הישר בעיניו יעשה''... אם אתה באמת איש שמאל ראוי שתתעורר ומהר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנו חיים באותה המדינה?
שמאלני,
03/04/05 11:23
|
גם אם יש ביקורת על רשויות החוק, ויש, זה לא סיבה לקרוא למלחמת אחים. נראה לי שאתה בכלל ימני מתחזה, ואם לא אתה סתם שמאלני טיפש. מה אתה מציע? להקים פלנגות שמאלניות שילחמו בימין? אתה גרוע בדיוק כמו הימין הקיצוני שקורא לאותו הדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל ''שמאלנים'' כמוך המדינה
!,
03/04/05 13:01
|
הזאת נראית כמו שהיא נראית! בכל צומת חשוב השמאל מתחבא מאחורי ממלכתיות מזוייפת ונצמד ל''חוקים'' שאף אחד לא מקיים ולכן אף אחד לא מתחשב בנו. (סתם דוגמא: תראה מה קורה אפילו למתנחלים ''השמאלנים'' מגנים וכדים שלא עשו רעש ואפילו פיצויים הם לא יקבלו) כל עוד השמאל ישאר יפה נפש ומתחסד הימין ימשיך לשלוט ולהכתיב את התנהלות המדינה - יש כאן הזדמנות היסטורית (ואולי אחרונה) לצאת מהאדישות ולהילחם באויב האמיתי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז בוא ותלמד משהו...
!,
03/04/05 14:26
|
אני לא פרובוקטור ימני, אני פשוט רואה את המציאות בראייה היסטורית רחבה, שלצערי חסרה לכל אותו ''שמאל'' מזויף שקיים בארץ. להזכירך, שמאל אלים מאוד באירופה של שנות השבעים ובאמריקה של שנות השישים (למרות שלטווח מוגבל) הביא לשינויים עמוקים באופיה של החברה. אגב, מעניין מה היית אומר ערב המהפכה הצרפתית - האם גם אז לא היה צריך לנקוט באלימות כדי לשנות את החברה מיסודה? האם כל אלימות, בכל מצב, היא דבר מגונה? תחשוב טוב לפני שאתה עונה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו אני בטוח שאתה מתחזה ימני
ל"ת
שמאלני,
03/04/05 13:45
|
|
 |
אתם דווקא נלחמים לא רע...
יוסי,
גושדן,
03/04/05 10:25
|
יש מי שעושה לכם את העבודה ''הקדושה'' של רצח יהודים: תנזים,חמאס,ג'יהאד וכו'. אתם אפילו לא צריכים ללכלך את הידיים בעצמכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הקבר הוא בהר הרצל
אסף,
ירושלים,
03/04/05 09:59
|
זעזוע מהאקט ... זה משהו שהוא די מובן מאליו, אבל התרגלנו כבר במדינה למעשי וונדליזים שנעשים ע''י אנשים פוחזים חסרי כל שיקול דעת והבנה אמיתית למשמעות מעשיהם. עם זאת, הייתי מצפה מאתר אינטרנט מכובד של עיתון מכובד שיעסיק אנשים שידעו איפה רבין קבור..... וגם אם הם לא ידעו, שיהיה עליהם פיקוח שיוודא שטעויות שכאלו המעידות על בורותם של הכותבים לא יקרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
חידלו להביע דעות אישיות בדיווח
עיתונאי הגון,
03/04/05 09:40
|
''אין גבול לרוע'' ''האירוע המזעזע'' ''המעשה המחריד''
אלו בטיויים בהם אתם העיתונאים מביעים את הזעזוע שלכם. אני ממליץ כי תעשו זאת במדורי דעות ולא בדיווח חדשותי, שצריך להיות נקי מפוליטיקה.
מהכתובות על קברי בן גוריון והרצל לא התרגשתם כל כך.
מתעקשים לדווח את רגשותיכם? השתמשו בביטוי ''כתובות נאצה'', ''חילול הקבר'', אך אל תיסחפו.
למען השם, העם רוצה עיתונות הוגנת, ולא עיתונות מחנכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צדיק אחד בסדום...
ל"ת
צ'ופצ'יק,
03/04/05 12:45
|
|
 |
מעניין איך תתיחס לכך שיחללו את
יעכ,
03/04/05 11:52
|
את הקברים של הוריך למשל? אם אותך לא מזעזע חילול קברים אוי לנו מאחד כמוך - פשוט תתבייש. ולידעתך חילול קברים הוא בהחלט מעשה מזעזע ואין זה משנה קבר של מי זה של רבין או של הרצל או אפילו של קיברם של חילי צהל שחרפו נפשם כדי שאתה תוכל לחיות כאן. דבר נוסף מה לעשות אם אותך לא חינכו בבית שאסור לחלל קברים ולא חשוב של מי אז עדיף שהעיתונות תעשה זאת - אולי כך תלמד משהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם שמעת ממני
עיתונאי הגון,
03/04/05 20:08
|
שמותר לחלל קברים? שחילול קברים אינו דבר מזעזע?
אם כן - לא אותי שמעת, את עצמך שמעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנאצים לא חיללו קברי יהודים
פרחיה,
03/04/05 13:15
|
ודאי תתפלאו לשמוע שהנאצים שרצחו מיליונים רבים מבני עמנו לא חיללו קברים. קבר סבי שנפטר לפני השואה עדיין עומד על מכונו ואותיותיו שלמות בעיר השדה הגרמנית בה זכה למנוחת עולמים. מי יודע למה עוד מסוגלים מחללי הקברים משלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים נחמדים הנאצים האלה
המום,
03/04/05 13:52
|
הם לא הציקו למתים, רק התנכלו לאנשים החיים - בתחילה שרפו להם את בתי הכנסת ואח''כ את גוויותיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלאה
עברית שפה קשה,
תל אביב,
03/04/05 10:21
|
עושה המעשה הינו חלאה וכך גם המגיב. תוכן התגובה ושגיאות הכתיב מעידות על כך שאינך עיתונאי, בכל אופן לא בשפה העברית ובוודאי לא הוגן. אין כל מניעה להתייחסות ערכית בכתבה עיתונאית, במיוחד כשמדובר במעשים שהם שחור או לבן כגון חילול קבר. אם הכתבה היתה על אונס ילד או להבדיל שריפת בית כנסת, גם אז היית מתנגד לגינוי או הסתייגות? אתה בור ועם הארץ, גזען ובושה לעם היהודי ומדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעיתונאי ההגון
ליבי,
03/04/05 10:04
|
קשה להאמין שאחרי קריאת הכתבה כל מה שמצאת לנכון להגיב היה על הבעת דעה אישית. אני סבורה שריסוס כתובות מעין אלו הם עניין חוצה דעות פוליטיות למניהן ולפיכך תאור האירוע כמקרה מזעזע הוא התיאור הנכון ביותר בנסיבות העניין. אני רוצה להאמין שאתה עיתונאי שאינו משתייך לזרם מאוד מסויים שמכוון את התגובה שלו להבעת עמדה פוליטית סמוייה. ריסוס כתובות נאצה הוא מעשה שאין עליו סליחה בין אם מדובר בקברו של ראש ממשלה ראשון שני או ראש ממשלה שנרצח. כולי תקווה שימצאו את האחראים למעשה וימצו איתם את הדין. יש דרכים לגטימיות להבעת מחאה וריסוס כתובות נאצה אינו חלק מאותן דרכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לליבי
עיתונאי הגון,
03/04/05 20:05
|
ליבי יוצא אלייך.
גם ליבי נחמץ למקרא הדברים. העובדה שלא גיניתי אינה מעידה על כך שאיני מגנה.
ייש די והותר מגיבים שיגנו את המעשה, ואין טעם להיות תוכי. איני פוליטיקאי שממחזר תגובות של אחרים.
איני משתייך לאף קליקה עיתונאית. אני עיתונאי בלתי תלוי, שרואה לנגד עיניו אך ורק את טובת כלל האזרחים. איני נוהג בדיווחי איפה ואיפה כלפי הימין או השמאל, כלפי דתיים שאינם דתיים, יהודים ושאינם יהודים וכו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדובר ה''חינוך מחדש''. מי שנותן
וזו דעתי,
הלגיטימית!,
03/04/05 10:00
|
רובים לערבים, מי שרצח אנשי אצ''ל, הוא ''ראש ממשלה בישראל'', מי שמרסס את דעתו על הרוצח על קברו, הוא פושע, מחריד וכו'. כך זה במדינת ה''שלום'' הזו, שעושי ה''שלום'' בה הם הגילוי השפל ביותר במין האנושי! וכזה היה גם רבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אויל משריש
תום,
ת''א,
03/04/05 10:35
|
צא דיבוק - צא מהשטחים וסתום את הלוע.
אין בך דבר אחד לגיטימי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשטרה חוקרת? ומה לגבי התגובה
ל"ת
הזו??!,
03/04/05 09:59
|
|
 |
טיפש
שרון,
ת''א,
03/04/05 09:52
|
עצוב שעוד נותנים במה לאדם כמוך...כן זהו מעשה מחריד ומזעזע ופשוט מפחיד שאנשים כמוך עוד מעזים לנקוט עמדה. אין גבול לטיפשות ולרוע!!!! חילול קבר (כל קבר!!!) הוא מעשה נוראי שיש להוקיע אותו באשר הוא מה עוד שמדובר בקברו של רבין!!!!!! לא נותר לי עוד אלא לאחל לך בריאות וחיים ארוכים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה על המחמאה
עיתונאי הגון,
03/04/05 20:11
|
ואם אתעלם מכל שאר הסימני קריאה שלך - אגיע לעצם העניין.
לא כתבתי שלא צריך לגנות. את זה אתה כתבת.
כתבתי שבידיעה עצמה לא צריך לגנות. יש מספיק מקומות אחרים לעשות כן - מאמרי פובלציסטיקה וכדומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך תגדיר
נשר,
03/04/05 10:06
|
חלול מעל 50 קברים בחבל עזה בידי שרון, חלקם חיילים שנפלו ואחרים קדושים שנרצחו ע''י ערבים,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקלות
תום,
ת''א,
03/04/05 10:32
|
העברה בכבוד של מתים וקדושים מתוך כוונה לחסוך בחיי אדם בעתיד (והוויכוח על כך הוכרע בכנסת ברוב גדול) אינה דומה לחילול מליגננטי של קברי מייסדי האומה.
צר לי - זה פשוט לא אותו הדבר.
אגב- לא ידעתי שבשביל לזכות בקדושה צריך רק לההרג ע''י ערבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחחח, אתה מדבר עם שמאלני...
יוסי,
גושדן,
03/04/05 10:27
|
הם לא רק ישמחו לחלל את הקברים בגוש קטיף הם גם יישמחו לקבור יחד איתם עוד אלפי יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אגדיר זאת- העברת קברים
ולא חילול,
03/04/05 10:27
|
לא שמעתי ששרון הורה לכתוב על הקברים הללו ''כלבים רוצחים''. העברת הקברים נעשית לפי ההלכה היהודית.
הגב לתגובה זו
|
|