 |
50.
תשארי שם!!
א.נ,
מטה יהודה,
09/04/05 15:40
|
תעשי טובה לעם ישראל ותשארי בגולה. אנו לא צריכים אותך פה. עוד גויה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להישאר בגולה! עד שהשטח יתנקה !
ל"ת
עם מצורעים כמוך,
כדאי לה,
10/04/05 04:30
|
|
 |
49.
לכל המגיבים ולענת
אורלי דימנט,
08/04/05 03:16
|
כשכתבתי מאמר זה קיוויתי שמישהו ישמע . קיוויתי שמישהו למעלה יעשה את ההחלטות הנכונות. רציתי לזעוק על המצב המידרדר. קיוויתי שהאטימות מכיוון השלטון תיפסק. כשאני מתעדכנת בעיתונות זה נראה רע מאוד. לגבי התגובות - כשאני קוראת את התגובות, לאמיתו של דבר, זה מייאש אותי יותר אך אין זה מונע ממני עדיין לשקול בחיוב את החזרה לארץ. לקוות שאולי בכל זאת יהיה טוב. לגבי בעלי - עדיין מהסס. אני מתארת לי שיורדים כמוני שמתעדכנים בעיתונות המקומית, גם אם יש להם מחשבות לחזור לארץ, מחשבות אלו יורדות מהפרק לאור המצב המידרדר מכל הבחינות. בל נשכח את הקשיים שהמדינה מציבה לתושבים חוזרים מבחינת הביטוח הלאומי וקופת חולים שככל הנראה תושבים חוזרים אינם זכאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אורלי יקרה
גלי ושי,
ישראל,
06/04/05 21:23
|
במקרה קראנו את המכתב שלך והוא מאוד נגע לליבנו! שי, כמובן, מסכים עם כל מה שכתבת, למרות שאנחנו מאוד מאוד נשמח לראות אתכם שוב בקרוב (-: בינתיים שולחים חיבוק ונשיקות חמות לך, לבעל ובעיקר לקטנה המקסימה! מאתנו, גלי ושי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
41 המוח שלך נפרד מהגוף?
ל"ת
מיכאל,
05/04/05 23:04
|
|
 |
46.
42 צודק!!!
מיכאל,
05/04/05 23:01
|
לא גריו קארד אחי....תספיק לי הבטחה שלא יגרשו אותי...:))
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
לצערי פנית לראש המאפיה...
מיכאל,
05/04/05 22:53
|
את מצחיקה...גברת נכבדה. לכתוב מכתב על שחיתות וסיאוב וכו' לראש הממשלה , זה כמו לכתוב לאל-קפונה על רציחות ופשע...איזה עיתונים את קוראת...? עיתונים מאיטליה..? את מנותקת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
פניה לאורלי
טלי,
05/04/05 20:51
|
אורלי, אחרי שאת קוראת את מה שכותבים לך בעקבות פרסום מכתבך הנוגע ללב פה, אודה לך אם תשתפי אותנו במחשבותיך, מה בעלך אומר על התגובות, תכתבו לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אורליבעלך צודק לא עכשיו!!
סימה,
05/04/05 18:28
|
אין לך מה לחזור למדינה דיקטטורית ראש ממשלה מושחת. אנשיו מתנהגים כמו המאפיה בקולמביה. עד ששרון לא יעוף מהשלטון אין מה לחפש בארץ. זאת מדינה שלפני ששרון נבחר היתי אומרת כדי לבואו עם כל הקשים , אבל היום אם בתי היתה בקנדה היתי אומרת לה השארי שם לא עכשיו. יש לי בן בונצואלה ואני אומרת לו לא עכשיו תשאר שם אין מה לחפש בישראל כי גם פה הדיקטטור חוגג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם בנימין נתניהו לא היה יותר
טוב !,
05/04/05 19:02
|
למעשה הוא ושרה''לה התחילו עם כל ההתנהלות המאפיונרית סטייל קולומבייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אל תעשי מה שאני עשיתי !!!
חזרתי לארה''ב,
ניו יורק,
04/04/05 21:15
|
אחרי 25 שנה בארה''ב חזרתי עם תקוות וראייה אופטימיסטית כמו שלך, עם אשה וילדים, וגיליתי אנשים רעי וצרי עיין המקנאים בך על הצלחתך בארה''ב (והאמיני לי שיש לי מקצוע נדרש מאד ולא חסרה לי עבודה) .ישראל היא כבר לא ישראל הנאיבית של שנות ה60 וה 70 אלא של אלימות ,רוע וחוסר פרגון .שמחתי לחזור לארה''ב בה ילדי עושים חיל לאחר כמה שנות דיכאון בארץ ומי שאומר לך ההיפך לא יודע על מה הוא מדבר !!! תני לכל הפלצנים שתוקפים אותך כאן רק ''ריח'' של גרין קארד ולא תראי אותם בארץ ,פשוט אין להם אפשרות אחרת ולכן הם מגינים על הביצה (בחיריק תחת הב') שהם יושבים בה . הארץ טובה אבל האנשים בה רעים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק 100% !!!!
גרין כארד,
05/04/05 04:38
|
כמוך עברתי את אותו תהליך. לא הייתי 25 שנה בארה''ב אלא 3 שנים, חזרתי לישראל אחרי געגועים לילדות, לשנות הנאיביות והאמונה באנשים. לשירי ארץ ישראל היפה והטובה. קיבלתי הלם מהקינאה, צרות העין, חוסר הפירגון, האלימות המזעזעת בבתי הספר, בכבישים ובכלל בביצה...מיחסי השכנות וממערכות היחסים בין אדם לחברו בכלל. למזלי בעלי עובד היי-טק וחזרנו לארה''ב. ילדי מאושרים כאן וגם אני. וכל יום אני אומרת תודה לאלוהים שניתן לי The Second Chance
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי הנך צודק
ל"ת
מה שנכון נכון..,
04/04/05 21:54
|
|
 |
41.
להפריד בין היורדים לישראלים
פניה למעריב,
04/04/05 12:03
|
לא נראה לי שאני צריך לגלוש באתר שלי עם אנשים ממדינות אחרות שמבלבלים לי את המח. למה שלא תפתחו אתר מקביל (בעברית כי אנגלית קשה לדפרים) שם יהיו כתבות שונות על המחדלים השונים בישראל ועל כמה עדיף לחיות בכל מקום אחר. שלל היורדים הצבעוניים יבלו שם בנעימים ואנחנו נוכל להמשיך לחיות בשקט בלי רגשי הנחיתות והקנאה שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה טיפוס...
ראובן,
05/04/05 08:39
|
האתר שלך??? אולי גם המדינה שלך? יופי.... האינטרנט,רק שתדע,פתוח לכולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתנו לך אפוטרופוס על המדינה ?
איש,
לצערי לידך,
04/04/05 21:19
|
חוצפן שכמוך ,האתר פתוח לכל המעוניין ואתה ,פלצן קטן,אך תסתום פיות כאן .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקנאה אוכלת אותך, מה?
רונן,
04/04/05 20:54
|
לא טוב לך מספיק שהגברת המכובדת מצהירה שהיא חוזרת לארץ?
מה קרה? אתה מסורב ויזה קשה יום או משהו כזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כל כך מגוחך
רוןהולנד,
חו''ל,
04/04/05 14:17
|
שפשוט חבל אבל לא נורא זה יעבור לך יום אחד כל הקנאה שלכם שאנחנו בחו''ל ואתם לא ממש רע לי לראות לאיפה ישראל הגיעה עם ''אזרחים'' כמוך ממש חבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה רע וטפש !
ל"ת
רע וטפש,
04/04/05 21:20
|
|
 |
40.
מגיבים יקרים ומסכנים
ניר,
04/04/05 11:26
|
מי שם אתכם להגיד לכותבת אם לחזור או לא? אתם נמצאים במקומה? עלה בדעתכם שאולי קנדה היא לא גן עדן?
אם אתם כל כך שונאים את ישראל, מה אתם עושים כאן בכלל? ואם אתם כבר גרים בחו''ל, למה אתם קוראים את האתר הזה? יכול להיות שאתם פשוט חבורה של אנשים פאתטיים ומרירים, שלא מוצאים את מקומם בעולם או בארץ?
עשו לנו טובה - אלו מכם שגרים בישראל, תעברו לחוצלארץ. אלו שגרים בחו''ל, שפכו את המררה שלכם באתרים של ארצכם המאומצת (אמנם צריך ללמוד את שפת המקום). תראו, אתם עוד תודו לי על העצה - הרי ההודעות באינטרנט הם המקום שבו לא יזהו מיד את המבטא הזר שלכם, ולא יתיחסו אליכם כמהגרים נחותים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מאותה סיבה אני עוזב
פרייר ישראלי,
04/04/05 11:02
|
יקירתי אין למה לחזור , השחיטות כאן זה כבר בלתי הפיך , זוהי הסיבה שאני עוזב . אין פה יותר מדינה , יש פה חונטה ששולטת על הפוליטיקאים , וכל השאר עבדים. אם את חוזרת תבכי על זה וזה מה שמגיע לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלה בלה בלה, המטוס מחכה לך
אופיר,
04/04/05 12:00
|
ישר קולטים שאתה פקה פקה. לך תהיה נהג מונית בטורונטו או ניו יורק, תהיה עובד ''היי-טק'' באוסטרליה וניו זילנד, תהיה סוחר מכשירי אלקטרוניקה גנובים בטיימס סקוור, רק תלך כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לאורלי
ראובן,
04/04/05 10:56
|
יש הגזמה בדברייך. נכון שיש כאן שחיתות אך אין דיקטטורה.שרון העביר את הצעותיו בכנסת,אפשר להתווכח על מידה היושר בה העביר אך רוב כל כך גדול הצביע בעד ההתנתקות והתקציב שזה לא נובע רק משיקולי תאוות בצע. ישראל לא מושלמת,רחוקה מזה.אבל העולם לא מושלם. אשר לפינוי - זה לא גירוש יהודים אלא החזרתם לקווי 67, לגבולות ישראל,אחרי שגרו עשרות שנים בשטח לא לנו.ישראל עייפה מהמחיר שההתנחלויות גובות מאיתנו. נכון שיש בעיות,אבל מקרובים בקנדה וארה''ב אני יודע שמערכות הבריאות שם במצב נורא, האלימות בארה''ב מרקיעה שחקים וכך גם העוני והשנאה הבין-גזעית.תרבות הרדידות והג'אנק פוד מושלות בכיפה. מציע לך לראות (אם לא ראית) את סרטיו של מייקל מור. רחוק משלמות כאן,יש עוני ופערים חברתיים וגם לי יש תחושה לעתים שבנינו משהו נהדר וכעת אנו מתאמצים לחבל ולהרוס למען מנעמי השלטון והשררה.אבל העולם אינו מושלם ובעיות יש בכל פינה ואתר. אני לא מציע לך לחזור או להישאר ולא אנסה לנגן על נימי פטיוטיות.אתם צריכים לעשות את שיקוליכם בעד ונגד ולהגיע להחלטה מושכלת ורציונלית. זה העולם,זה כרגע מה יש.יש מה לשפר ואני מקווה שישתפר. קבלו כל החלטה שתמצאו לנכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
פשוט תשכחו מישראל
אופיר,
תל אביב,
04/04/05 10:46
|
ירדתם? אז תרדו מאיתנו כבר..
אין לכם הערות על המדינה החדשה שלכם? תתעסקו בענייניכם ותכתבו באתרים המקומיים של קהילת טורונטו. או שאולי קשה לכם עם האנגלית? דפרים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
למה לתת ליורדת הזו לקשקש?
אופיר,
04/04/05 10:44
|
כל היורדים הם לא מלח הארץ בלשון המעטה, חלקם אפילו ירדו לתורכיה (לא יאמן אה?). אז אין לי כח לקבל הטפות מוסר מטיפוסים שעוזבים כי קשה להם. ממש דוגמא למופת. עכשיו שבא להם לחזור יש להם חוצפה לצקצק בלשונם על המצב במדינה. שיבואו כמו תיירים ויחזרו לגולה. זה רק יקל על הפקקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
וכי בחול אין שחיתות רצח ואונס
תמר,
04/04/05 10:25
|
ישראל כמדינה עם למעלה מ6 מליון היא לא מושלמת, ואיו סיכוי מידי שישראל תהפוך מחר למדינה סקנדינבית, אבל יש בישראל ליהודי מה שאין בגולה ,וזה חיי באלאגן וחיי הרגשה שזה שלי, ואני כאן ,הילדים מקבלים כאן בטחון עצמי, והופכים לגברים ,הרבה לפני בני הנוער שבחול, לשוב ארצה זה ענין אישי וכל יועצי החינם כאן הם בגדר של כל ממזר מלך וזה מאד ישראלי לתת עצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
זו השיטה שלנו לסנן את הזבל
אופיר,
תל אביב,
04/04/05 09:44
|
אנחנו לא רוצים כל אחד פה רק בגלל שהוא נולד כאן או שהוא יהודי. ולחשוב שכל הטמבלים (ראו את התגובות) שגרים כעת במיאמי (וואו!), ניו יורק (קול!) או קנדה (למה?) היו יושבים לנו על הצוואר כאן...
תשארו רחוק עם האשליות שלכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
tamid hayta medinat sdom
ACHSHAV GAM,
RO'EEM,
04/04/05 09:04
|
ACHURBAN MUVTACH MEROSH LAKOFRIM. TISH'ALU AL MISHPACHAT O'ZE' HAM'DINA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אחד שהיה שם
שי,
04/04/05 08:52
|
הכל טוב בחו''ל: האנשים אדיבים, המחירים נוחים והשקט ממכר... ואז יום אחד הילד מתלונן שקוראים לו יהודי מסריח, או שמרביצים לו על רקע יהדותו - ואי אפשר לעשות כלום ! במקום לגדל ילד שגאה בעצמו ובמורשתו (אני חילוני אגב) את מתחילה ללמד אותו להוריד את הראש, לא לענות, בוודאי לא להחזיר מכה..להצניע את יהדותו וכו'... את רואה אחרי 20 שנה שגידלת גבר עשיר אבל מסורס..מתאים לך ? תשארי שם, לא מתאים לך ? תחזרי ותילחמי פה איתנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיך קוראים בישראל לעולים
חו''ל,
05/04/05 04:42
|
מרוסייה ? ובישראל לא מקללים בבתי הספר ? ועוד איזה קללות...
לא יודע איפה היית, אבל היכן שאני גר אף אחד לא קורא לילדים שלי יהודי מסריח.. אולי גרת באיראן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
רק פראייר חוזר/נשאר
ד.,
04/04/05 08:34
|
עליית שרון לשלטון היא תחילת סופה של מדינת ישראל.
הוא ללא ספק הדיקטטור המושחת ביותר שכיהן כראש ממשלה בישראל מאז קומה.
גם ביביהו ואולמרט לא רק שאינם טובים יותר, אלא גרועים לא פחות. מדיניותם היא להעשיר את חבריהם המיליארדרים ע''י מחיקת שכבת הביניים. בקרוב יהיו פה רק עשירים כקורח ועניים מרודים.
אנחנו עוזבים הקיץ, ואני מתפלל שאצליח לשכנע את אשתי לא לחזור לכאן כל עוד המדינה הזו מובילה בדרך ההתאבדות (המדינית/כלכלית/חברתית).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סע (לא) לשלום, וקח איתך את ברק
דן,
04/04/05 09:59
|
שבטח הצבעת לו בבחירות, והוא זה שהביא אותנו לפסיעה לפני תהום. שרון, וזה יוזכר בספרי ההיסטוריה הרבה אחרי שאתה וזרעך תיעלמו, יעמוד בשורה אחת עם בו גוריון והרצל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תחזור בכלל
אריק,
04/04/05 09:47
|
|
 |
30.
טמבלית, אל תחזרי.
גיא אורן,
04/04/05 07:13
|
|
 |
אם תגובה כמו שלך
רוןהולנד,
חו''ל,
04/04/05 08:38
|
אז פלא שאנשים עוזבים את המדינה למרות רצונם לחזור? תתבגר ותגיב קצת אחרת, אולי גם יתייחסו אליך אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נהיית קוקסינל כמו ההולנדים?
אור,
04/04/05 10:45
|
אני יגיד את זה שוב, טמבלית אל תחזרי וגם אתה טמבל אל תחזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה הקוקסינל, לא הוא
אבי,
04/04/05 11:18
|
מה עניינך בכלל להגיד לה לא לחזור, ואם אתה רוצה ללכת מה אתה עושה כאן בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אזרח ישראלי, למה ללכת?
אור,
04/04/05 12:05
|
מאיפה הבנת שאני רוצה ללכת או שאני לא גר כאן.
אני פשוט לוחם למען מדינה (ואינטרנט) נקיים מיורדים.
לא רוצה אותם כאן, מדינה זה לא מתי שמתחשק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היורדים הם אזרחי ישראל
בר כוכבה,
גרמניה,
19/04/05 21:56
|
ומדינת ישראל יש לה מספיק אויבים מבית ומחוץ .אז מה כל השפה האלימה הזו כלפי אנשים שגרים בחו''ל ישנם כמליון ישראלים בחו''ל לא יתכן שכולם טיפשים והתענות שלהם כולם לא נכונות תסתכלו במבזקים ותראו כמה עולות נעשות בשעה תקראו את התגובות האלימות ועיצמו את העניים ותשאלו ככה אתם רוצים להמשיך לחיות זה העתיד תענו לכותבת על דבריה ולא דברים מעליבים סתם כך מכעס מהבטן מה לא מוצא חן בעניכם? האמת שאנשים נדקרים על מקום חניה על פקקים אין סופיים ולבסוף כל יהודי מחזק את הארץ ובלעדי כל יהודי נוסף לא יהיה לכם מקום אתם צרכים כל יורד אז אלתהיו תינוקות הדמוגרפיה המוסלמית נושפת בעורף ואם המקום לא יהיה נא ושכנים טובים נשיך לשבת בחו''ל ולבכות על מצבה של תרבות הדיבור בארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
living or leaving
orli2,
U. S A,
04/04/05 06:51
|
I am an israeli who lives at the u.s and dying to come back . I hear everybody saying the same thing . Is it really that bad??? My husband is a zionist and insists on coming back , any advice??? Thanks
הגב לתגובה זו
|
|
 |
It's a personal
Adam,
Tel Aviv,
04/04/05 08:54
|
decision that involves so many factors. The comments here might give you the impression that all those who decided to stay in the States for good have no doubts about this decision. The fact is that most of them are struggling with this decision until they die. Most of them are dealing obssesively with comparisons between Israel and the States, always deciding in favour of the States, yet always having this little irritating doubt. The thing is that their children, born or brought up in the States, will not suffer from this ''decease'' any more. As I wrote before, I decided to leave Israel for good and pay the price related to being an immigrant until the rest of my life. I will always have the doubt, but one thing I know- I gave it a second chance and it didn't work, and this helps. I'm not sure what ''Zionism'' means these days, but if your husband loves this country you should give it a second chance, in spite of all the difficulties associated with the re-locations. If he is not a crazy settler, religious or haver-merkaz-likud, most likely that he would be cured from his love to this country very soon. If you have kids, it will happen even sooner. Good luck!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ומה על ביטוח הבריאות הממלכתי?
אחותי המליונרית,
04/04/05 06:32
|
ביטוח הבריאות הממלכתי נשלל מתושב חוזר. תושב חוזר חיב בתקופת המתנה של חודשיים על כל שנת העדרות (מינימום 4 עד 24 חדשים) אלא אם יפדה אותה בתשלום של כששים אלף ש''ח במשך שנים עשר חדשים קודם שובו (אין אפשרות לשלם בתשלום אחד לאחר החזרה). הבטוח הלאומי מסרב לקבל תשלומי מינימום במשך תקופת השהיה בחו''ל. מה ששילם התושב החוזר בזמן שחי ועבד בארץ, ירד לטמיון ונשכח. מה שישלם התושב החוזר לאחר שיקלט מחדש בעבודה - עדין לא יקנה לו ביטוח ממלכתי במשך תקופת ההמתנה. הוא שילם וישלם מס בריאות אבל יחשב תושב מסוג נחות. הוא נדרש לשלם ששים אלף ש''ח אפילו שלא ''צרך'' בארץ שירותים רפואיים בעודו בחו''ל. הוא נדרש לשלם את התשלום הזה שנים עשר חדשים מראש גם אם אינו יכול מבחינה מעשית לתכנן את שובו זמן כה רב מראש. ועוד בשורה טובה: אם בכל זאת יוכר התושב החוזר כמי ששמר על מעמדו כתושב ישראל, ויהיה זכאי לבטוח בריאות, אומרת השמועה שמס הכנסה ידרוש תשלום הפרשי מס הכנסה כמו מכל תושב ישראל. ואל תסמכי על הצעת חוק של הממשלה לתיקון חוק הבריאות הממלכתי - היא נדחתה (וגם לא היתה שוה הרבה ממילא). בקיצור, מדינת ישראל לא רוצה תושבים חוזרים, לא עושה חישוב כלכלי נכון (העשרת הקופה הציבורית מעבודתם בעת שובם ארצה), לא עושה חישוב חברתי (העשרת הידע שיביאו איתם) ולא עושה חישוב ציוני. מה היא כן עושה? נקמנות קטנה במי שהתחצף ועזב לתקופת מה ללמוד, לעבוד, להתפתח ולראות שאפשר לחיות גם אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאת צודקת
אורה,
העולם הזה,
04/04/05 08:27
|
הכל נכון מדינת ישראל לא רוצה שתושביה יחזרו ,אך לעומת זאת אם היית עולה חדש מרוסיה או עולה בשנית מארגנטינה,ואני מכירה הרבה כאלו שכבר ממשו בעבר זכויות עולה חדש והממשלה אישרה לעולים מארגנטינה תנאים בשנית אז היית מקקבל הכל גם ביטוח רפואי גם עזרה בדיור גם עזרה בלימודים למשפחתך ועוד..... בקיצור תושבים חוזרים נענשים כי לפי דברי הפקידות בביטוח לאומי עשית מספיק כף וכסף בחול ועכשיו תשלם על-זה......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
you'll be sorry for the rest
Doug,
New York,
04/04/05 06:21
|
of your life if you come back don't do that to your daughter
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
You are out of your mind
Arie,
Florida,
04/04/05 04:58
|
I live in USA almost 30 years. My last visit was 20 years ago have no plans to return or visit after reading what is going on. I cant belive what I read. I dont want to see what I read I just have some memories from the good time many years ago
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
You are right
Elieser,
04/04/05 04:11
|
The bottom line is you have to worry about yourself and your three year old girl. I gave it a chance twice and never again. If there will not be a complete revolution this country will degrade itself to GTHO of five million people. I do not expect the Prime Minister to walk out on the street and declare his objective because there are all the lunetics like Ygal Amir. But at least on the radio or television he should give once, only once a declaration of objectives.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מחכים לך בארץ
???,
צפון,
04/04/05 04:07
|
תחזרי לפני שהבת שלך מתחילה כיתה א. חוץ מזה התשלום לקבלת ביטוח רפואי הוא כעת כ8000 שקל (היה 54000 שקל).
בעלך מוכשר, ההייטק מתאושש אז יש לו סיכוי טוב למצוא עבודה.
בברכה, ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כששים אלף ש''ח למס בריאות
אחותי המליונרית,
04/04/05 06:38
|
הסכום לא שונה - הצעת החוק של הממשלה לא התקבלה. תושב חוזר נדרש לשלם ששים אלף ש''ח כפדיון שבויים - או שימתין ללא בטוח תקופה של עד 24 חדשים (כשכל חודש חיב להיות רצוף - אין לצאת לטיול לחו''ל). הבטוח הלאומי אינו ממהר להכיר בתושב חוזר, והתקופה תתארך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Call David Sheild
Israeli studetn,
04/04/05 17:45
|
It is not true. If someone want to come back he has to pay at least half a year before going back for one person 25$
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לחזור!!!
נוני,
דימונה,
04/04/05 03:52
|
אבל אל תצפי לכלום! תחזרי כי את יהודיה, וישראל זו המדינה של היהודים. אנשים כמוך בונים את המדינה ומחזיקים אותה. אם כל אלו שיש להם אופציה לחיים יותר טובים בחו''ל יעזבו, היו היתה מדינת ישראל. שנאו אותנו לפני שישים שנה ושונאים אותנו עכשיו (קצת פחות מורגש בניו-יורק וטורונטו, אבל קיים). שרון מושחט! המדינה מושחטת, סכינאות ואגואיסטיות שולטים בכל מקום. אל תצפי שיקבלו אותך עם פרחים, בטח כבר בדרך חזרה משדה התעופה נהג המונית ינסה לרמות אותך. היו לך 4 שנים בחו''ל ואני מקווה שנהנת, השכלת והתקדמת (אין בזה פסול). צריך לחזור לארץ בשביל לדאוג להחזיר את המדינה שלנו למה שהיא היתה. העתיד של ילדנו (וגם ספציפית של ילדיך) יהיה הרבה יותר טוב אם ישראל תהיה קיימת ותהיה חזקה ופחות מושחטת. אבל אם נשאיר אותה לבניו של שרון ושכמותם, הם יהרסו את כל מה שאבותנו בנו ואת מה שבשבילו עשינו צבא. וכמו שידידיי הקודמים כתבו גם קנדה מושחטת ולפחות בישראל לא ישנאו את ילדיך מפני שהם יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שני דברים לגב' אורלי דימנט
Arik Lev,
God Bless Am,
04/04/05 03:34
|
א. את מתארת כמה רע ונורא בישראל, אז למה לך לחזור למקום רע ?
ב. המצב הרבה יותר גרוע, ממשיך וימשיך להתדרדר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאד, תשאר באמריקה גוד בלס
ל"ת
אופיר,
04/04/05 12:06
|
|
 |
21.
אורלי שרון לא חייב לענות לך...
בצלאל,
04/04/05 03:25
|
עם כל הכבוד לך, אני חושב שאת מחפשת לשוב לארץ בתנאי .אורלי נכבדה מאד ,גם מראש ממשלת קנדה בקשת הבטחה שיהיה לך טוב בקנדה ?את ורק את חייבת לעצמך את ההחלטה לתוכנית חייך. ישראל תשמח לקבלך הביתה ,וברוכים הבאים ,אבל ללא תנאים. גם הורי הגיעו ארצה בלי תנאים ומכתבים של ביטוח שהכל יהיה למופת כשתגיעי כל טוב לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המדינה מציבה תנאים - מס בריאות
ל"ת
אחותי המליונרית,
04/04/05 06:40
|
|
 |
חיב לענות ועוד איך
יוסי,
ירושלים,
04/04/05 06:33
|
מבחינת הכותבת, יש הבדל בין קנדה לישראל. הבדל ראשון: זה איננו הבית שלה. היא זרה שם. הבדל שני: השחיתות שם איננה נוראה כמו אצלנו. כדאי שתבין: אם ישראל תהיה מדינה עכמו שאר שכנותיה, אין טעם לקיומה. לא הגענו לכאן על מנת להקים סוריה נוספת, או ערב הסעודית נוספת. באנו הנה ליצור חברה בריאה, ואנו מחמיצים בגדול את המטרה הזו. מעונין לדעת למה? בגלל שאנשים כמוך נותנים לראש הממשלה את ההרגשה שהוא ''איננו חייב לענות''. הוא ממילא איננו עונה. גם לא בניו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
זה לא מה שהיה
טלי,
תורכיה,
04/04/05 02:14
|
אחרי 9 שנים בלוס אנג'לס חזרתי לישראל וחטפתי הלם. כמו שכתב לך מס.12 וכל מילה שלו נכונה שלא תעיזו לחזור ותפסיקי עם החלומות שהיום זה מה שעזבת בארץ. מי שעזב את ישראל וחי בחוץ לא מבין מה קרה לישראל המצב שם נוראי מכל הבחינות. אנחנו עזבנו אחרי 4 שנות סבל את המדינה לארצו של בעלי והפעם לתמיד. לטובתך ומשפחתך אם את רוצה חיים יהודים וישראלים ומזג אויר נהדר - בלוס אנג'לס. ישראל הפכה לארץ אוכלת יושביה והמכתבים שלך לא מזיזים לאף אחד שם. האמת של הרבה מהישראלים שאם היו יכולים היו עפים מהמדינה. מי שאומר שלא אלא התקועים או הפחדנים משינוי. הציונות נגמרה מזמן. ישראל איבדה מציביונה הישראלי והיהודי. את זה תמצאי רק בקהילות בחו''ל. אף אחד לא מדבר על הירידה מהארץ אבל הנתונים מדאיגים. הכנסי ל - www.israeliabroad.com ותביני. בהצלחה לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טלי..לפחות תהיי כנה
ג'קי,
04/04/05 09:17
|
חזרתם בעיקר בגלל שבעלך לא הצליח לעשות בארץ את הגסף שהוא עושה בטורקיה... אחרי הכל, כשמשלמים 180$ בחודש לנהג (7 ימי עבודה) ועוד סכום דומה לעוזרת ולבת שלה שהפסיקה ללמוד כדי לשרת גבירות כמוך.אפשר לעשות יותר כסף. שחיתות אמרת ??? שלא תהיה לנו טורקיה דוגמא לשאוף אליה ציונות אמרת - לא אתייחס ישראליות - ישראליות זה לעמוד גאה מול מי שמשמיץ אותך, לענות לו ולהעמידו במקומו !! אין את זה בטורקיה שחיתות וגזענות - נסי להיות יהודיה לא עשירה ותראי איזה יחס תקבלי בכל מוסד יהודי אליו תפני נסי להתלונן במשטרה על ספר גזעני או תקיפה על רקע יהדותך ונראה איך יתייחסו אלייך את הולכת לגדל ילדים עשירים, מפונקים אבל גם סמרטוטים מבפנים כמו כל צעירי הקהילה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטלי
רינה,
04/04/05 09:07
|
רק שימי לב איך יהודי הקהילה רצים כמו עכברים מפוחדים לחדש את הוויזה שלהם לישראל בכל פעם שיש משבר עם טורקיה, או עולה מפלגה דתית... לא מתאים לך להלחם בשחיתות, אין בעייה, רק אך תשמיצי את אלו שעדיין מנסים. בסוף גם נצליח לחיות באלקנט אלפיים או בפארק מאיה ולקשקש על ציונות ??? עשי לי טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טלי, קצת נסחפת
ניר,
04/04/05 09:03
|
תשאלי את העוזרת שלך, או את הנהג אם הם מכירים את הביטוי korkuk yehudi ואחר כך תתחילי להבין איפה את חיה. ציונות בטורקיה ??? מישהו שם נלחם בהפצת הספרים האנטישמיים ?? כנסי פעם ל remzi ותעייני ברבי המכר. הקהילה שם עושה מה שכל קהילה יהודית בעולם עושה: נצמדת לקירות, עושה קולות של שטיח ואוגרת כסף ונכסים בחו''ל (לא בטורקיה). יהודי גלותי על כל המשתמע מכך...טוב לך שילדך יגדל להיות סמרטוט מיליונר ? בבקשה... הציונות האמיתית היא בישראל, והציונות מתה רק במוחם של הנרפים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מזדהה איתך
ענת,
04/04/05 01:11
|
מצחיק, גם אני פירסמתי פה מכתב ב 31.1 בנושא. וגם אני אחרי 4 שנים בחו''ל אבל ממש לא רוצה לחזור ולא מרגישה שזו המולדת שלי. כפי שאת רואה בתגובות ישנם כמה עיוורים וחירשים למצב שמאוד לא מסוגלים להתמודד עם האמת המרה. לעומת זאת נראה שישנם כמה מביני עניין וחבל שישראל מפסידה אנשים כאלו. בכל מקרה, אני שמחה שכתבת את המכתב והייתי רוצה שעוד ישראלים יתחילו לשמוע קול זעקה על המצב, אלא אם כן הם באמת מאמינים שרק כשהמשיח יבוא יכול להיות טוב בארץ. בכל מקרה אני נשארת בחו''ל וממליצה לכל מי שיכול - לצאת משם.
אני מקווה שאתם לא ממש חייבים לחזור, ואם כן זה יהיה נחמד שהיו עוד אנשים טובים במדינה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענת העצה שלך מעלה ריח איום....
בצלאל,
04/04/05 04:04
|
אז באמת אולי רצוי שתישארי לך שם רחוק רחוק מישראל שחינכה אותך ,וגידלה אותך ,ופתאום את, וישמן ישורון ויבעט ,,,אני לא יודע היכן את מתגוררת היום, אבל אני בטוח שיש לכם שם גם כן רצח, פשע ,שוד, ואונס, אז מדוע את חושבת שכאן גרוע משם בשכנותך,,, בהחלט נכון ,שישראל הטובה מדרדרת בעזרת כמה מושחתים אבל לשבת בחול ולתת עצות ולהטיף כמה שרע כאן בישראל, ואת מאיימת שאם לא נשנה כאן דברים אז לא תשובי ,,,ובחוצפתך קוראת לאחרים לבא בעקבותיך,,, מה את לא מתביישת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
גברת יקרה
ממני אלייך,
04/04/05 00:08
|
אף אחד לא צריך לתת לך סיבות לחזור לארץ. מעצם היותך יהודיה ישראלית את אמורה להיות כאן ולא בקנדה. אל תבקשי הנחות- אלו הם החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אם את תלויה בשרון תשארי שם
רפי,
שרון,
03/04/05 23:23
|
אהבה לארץ אינה צריכה להיות תלויה לא בשרון ולא באי אלו מושחתים שכדרכו של עולם יעלמו . היא צריכה להיות פשוט אהבה לארץ ולהיותך יהודית שכאן ביתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
סליחה - טעית
ג'ימי אוחנה,
03/04/05 23:10
|
טעית מכיוון שההחלטה שלך היכן לחיות, היכן ואיך לגדל את ילדך זהו עניין אישי שלכם, לא של צדיקים בסדום ולא בסדומים שאינם מנהיגים. טעית כי לא שרון ולא לפיד יקבעו אם נכדיך יהיו ישראלים יהודים, או קנדים הקשורים לקנדה כמו שאתם גדלתם כאן. לא נתניהו ולא הרעבים יחליטו לכם אם בני הארץ תהיו או מהגרים עד סוף חייכם. ואם החלטתם להישאר שם וזה לגיטימי כמו לחזור דאו שכאן בונים לכם בית כשהצורר הבא יבוא, בית אוהב ומחבק שחלק נכבד מהם הם עולים חדשים שבאו למרות כל שכתבת - בטעותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
קנדה הנאורה
פנחס,
03/04/05 22:52
|
בשנות ה60 באחד הערים הגדולות בקנדה איני זוכר כרגע את שמה ,היו בארים של לסביות. המשטרה היתה מוציאה אותם מן הבארים לשפת הים ושם השוטרים היו אונסים אותן. כולם ידעו זאת, כולל מפקד המשטרה וכולל התובע המחוזי ושתקו והשתיקו. שודר בזמנו בערוץ 8
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי!
בטי,
04/04/05 08:36
|
מסקנה - קנדה מדינה מחורבנת! ישראל שבה מתנהל סחר בנשים ובעובדים זרים בחסות המשטרה, מכוני עיסוי בכל פינה ומודעות זימה בעיתונים יומיים - מדינה נהדרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
So What? These things happen
All over the,
World,
04/04/05 03:38
|
There are terrible things happening in Africa, in Asia. All over. 60 years ago my family were eating potato peels to survive. Now there is at least a choice for a Jew_we can live wherever we can afford to live.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק דבר אחד שכח פנחס
גולן,
ניו יורק,
04/04/05 00:05
|
שבמדינות המערב עורפים ראשים ובארץ לא, במדינת ישראל חוקים נועדו להשבר ולא רק שאנשים כולל פוליטיקאים שוברים אותם, אלא הם גם מתגאים בזאת אז פנחס יקר, אם אתה טורח להביא דוגמאות אז תביא גם את השורה התחתונה ותספר מה היה סופם של השוטרים, בכירי FBI והפוליטיקאים שהזכרת. אבל בארץ!? מקסימום עושים להם נו נו נו, יש כותרות בעיתונים תקופה מסויימת ואז מפאת ''חוסר עניין הציבור'' התיקים נסגרים ולגביי, אל תטרח אפילו לענות, איש קטן שכמותך יעשה הכל בשביל להוכיח שאנחנו מושלמים. מבחינתי אתה משול לאישה שאחרי שנים עם בעל מכה היא עדיין נשארת איתו בטענה שכל הנשים מוכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
תשארי בקנדה
פנחס,
03/04/05 22:44
|
איננו צריכים אזרחים על תנאי. איננו צריכים עושי טובות. בכל העולם יש שחיתות, ובארצות הברית היה אפילו נשיא בשם ג'ון קנדי ואחיו שר משפטים בשם רוברט קנדי שהיו קשורים למאפיה. והיה מראש אף בי איי בשם אדגאר הובר שסחט פוליטיקאים בבלגיה הנאורה לפני כשנה חשפה נערה מסכנה רשת של ניצול מיני של נערות וילדות עד מוות. ברשת היו פוליטיקאים בכירים שופטים ואנשי תקשורת. כולם הכריזו שהנערה מטורפת ואישפזו אותה והרשת ממשיכה לפעול. תבדיקי גם את השחיתות בקנדה, ואחר זה תדברי. אבל קודם לכן עופי לנו מן העניים ותשארי בקנדה ותגדלי את ילדייך כגויים סמולנים נאורים מתקדמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו שכתבתי לגולש אחר פנחס
רוןהולנד,
חו''ל,
04/04/05 08:51
|
אתה כותב בצורה גסה לדעתי : ''עופי לנו מן העניים'' (אפילו לכתוב אתה לא יכול אבל לא חשוב) מאיפה אתה מביא את החוצפה בכלל לכתוב ככה למישהי שאתה בעצם לא מכיר??? אגב ,החיים בקנדה כן נאורים יותר ממה שידוע לי ולישראל יש הרבה מה ללמוד מכמה מדינות בעולם ! רק חבל שישראל מייצרת גם אנשים מגעילים כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע קוקסינל, אמרתי לך לעוף לא?
ל"ת
אור,
04/04/05 12:07
|
|
 |
because of garbagge like you
Doug,
New York,
04/04/05 06:17
|
the country looks the way it does
even though I think that pulling out of gaza is a good sign, it's not enough and the country has no future since there are no investments in health and education we are not coming back
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך סיבה טובה לחזור..
עובר,
אורח,
04/04/05 01:39
|
|
 |
אולי תענה עניינית?
ענת,
04/04/05 01:19
|
1. יתכן שיש שחיתות בקנדה, אבל את אף אחד זה לא מעניין שם מפני שמדובר במדינה עם רמת החיים הגבוהה ביותר בעולם!!. בארץ השחיתות וקריסת המערכות הכוללת באה על חשבון כ ל ה ע ם. רמת החיים ירדה באופן ניכר וכולם מרגישים את זה בכל התחומים. 2. אולי תכיר בכך שיש בעיה עמוקה ומהותית במדינה במקום להשתלח בישראלים שגרים בחו''ל ומתלבטים בצדק אם לחזור לארץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם כ''כ מצחיקים
וחסרי אופי,
04/04/05 11:33
|
נכון, קנדה היא ארץ בטוחה ומסודרת עם 'רמת חיים' גבוהה. היא גם משעממת בהיותה חסרת כל אופי, הדבר הכי מעניין שאנשים עושים שם זה ללכת לקניות בקניון וכ''כ קר שם שאתה רוצה להתאבד. רק שלג חודשים ארוכים עד אין-קץ ואפילו בקיץ יורד שם גשם. ותתפלאו- גם שם יש בריחת מוחות (!!!) ודווקא לארה''ב, השכנה הגדולה והמושחתת. חברה, לא משולם באף מקום. תגורו איפה שתרצו. אני מעדיפה להיות פה ולהילחם כדי לשפר את העניינים מאשר לברוחולהגיד כמה אני אוהבת את הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך שחיפשתי
שניצל,
03/04/05 23:23
|
את הטיפש הראשון שיגיד ''אז תישארי בקנדה''. איחוליי: זכית במקום הראשון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
בארץ אין אכיפה של כלום
בן,
03/04/05 22:29
|
בארץ לא אוכפים כמעט שום חוק פרט לחוק הקדוש של האיתות ימינה וחוקי המס. שום חוק שנוגע לדברים המשמעותיים המשפיעים על חיינו בגדול לא נאכף. איש הישר בעיניו יעשה. בעלי ההון עושים ככל העולה על רוחם. בועדות הבניה המחוזיות, ברשויות המקומיות, במסדרונות הכנסת. השוחד חוגג, הרשעים יעלוזו והאזרח הקטן משלם את המחיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
I've just returned
Adam,
Tel Aviv,
03/04/05 21:37
|
Dear Orly, I''ve come back to Israel after spending 6 years in Princeton where I completed my Ph.D. I had to return due to personal reasons. Indeed I found a very different Israel . I am still in a state of shock realizing that almost every aspect of life here has gone from bad to worse. I have two little kids and my encounter with the school system was pretty traumatic, really the third world. Life is terribly expensive here and it's not fun to live in a place where everybody seem upset all the time. Being an academic, my chances to find a job at the university are zero, thanks to the succesful war that the Likud governments have beed waging on Israeli academia. The bottom line is that my wife and I made a decision to leave this place as soon as we can. We love this country (or, what it used to be) and this decision does not give us much happiness, but we think that our kids deserve more than this. Whatever decision you make, I wish you the best of luck!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאוד עצוב - גם אנחנו מתלבטים
רייצ'ל,
ס.וואלי,
04/04/05 07:08
|
אני מכירה כלכך הרבה ישראלים שכבר ויתרו.הם נראה יחיו עם הגעגועים אבל יתנו לילדיהם עתיד טוב יותר וחינוך מועשר יותר,והם רבים רבים,כאן בסיליקון וואלי.עצוב שיש בריחת מוחות כלכך גדולה מהארץ,אבל אנחנו נחזור ונראה מה יהיה.בהצלחה לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזה בדיוק פחדתי
מישהו במצב דומה,
04/04/05 05:04
|
אני עוקב אחרי מה שמתרחש בישראל בדאגה, ושואל את עצמי אם זה רק נראה כך מרחוק או שזה באמת. לפי הדברים אני מבין שהחששות שלי אמיתיים. אם אחזור לארץ דיני הוא להיות מובטל (בעקבות מלחמת החורמה שמנהלת שרת החינוך נגד האוניברסיטאות, אשר הופכת את המשימה למצוא משרה באחת האוניברסיטאות לבלתי מעשית), חסר בית (לאור מחירי הדירות הבלתי אפשריים) וילדי ילמדו במערכת חינוך עצלה ומסורבלת לפני שיתגייסו לצבא עצל ומסורבל עוד יותר (שזה דווקא לא מפריע לי באופן אישי). כולם אומרים ''תחזור, תחזור. יהיה בסדר''. איך יהיה בסדר בדיוק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה שכנעת אותי לא לחזור לארץ
ענת,
04/04/05 01:06
|
אמנם אני אוהבת את בני עמי, את החום האנושי , את יחסי החברות הקרובים ואת התחושה של ''להיות בבית''. אבל אני לא מצליחה להשלים עם השחיתות שפשה בכל, עם האילוץ שילדי יסבלו את מערכת החינוך הכושלת ואת מערכות הממשל הקורסות. לצערינו אין לאן לחזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבותי המטרה הושגה! תודה לכולם!
יש!,
04/04/05 12:08
|
יורדת אחת לא חוזרת!
להמשיך להוציא להם את החשק לחזור לכאן!
כל המעיף יורד כאילו העיף פלשתינאי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
הבעיה: ליברליות וסלחנות
גדעון,
03/04/05 21:33
|
הרי בארץ כמעט אף פוליטיקאי לא נענש על עבירה על החוק. מביבי (עבירה קלה) עד ברק (עבירה כבידה יותר) ועד שרון ובניו, שכאן זה כבר ממש גובל בפשע. ואני אוהד של שרון, אבל כולם שוים לגבי החוק, או שאף אחד לא שווה כלום. כמו שסלבריטיז לא נענשים בארה''ב, בזכות השם ובזכות הכסף, כמו או ג'יי סימפסון ורוברט בלייק, כך פוליטיקאים בארץ נהנים מסלחנות, עד שזה מגיע לאקסטסי וגונן שגב. אבל יש גבול, ולמען האמת 5 שנים שהן בעצם 3.5 זה סיכון שכל סוחר סמים יקח. ברור שכל שיטת השלטון בארץ דפוקה, 22 מפלגות והמפלגה השלטת מחלקת סוכריות כדי להשאר בשלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
יד לוחצת יד!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מריאן קפלון,
קריית חיים,
03/04/05 21:24
|
יד לוחצת יד... כמה נעים, כמה נחמד ואם יש גם מרשרשים בצד, איוולת מתחילה מצעד.
לא, אל תהיה כל כך תמים, זאת לא ראה כלל אלוהים. אז מי מגשים כל משאלה? פקיד מושחת בממשלה.
אם יש לך רק מה לסחור, גם נשמתו לך ימכור ואם תשקיע מזומן, לך יהיה רק נאמן.
ולסיכום, אל תהסס... לא תצטרך כלל לחפש, אם מדובר שם על מוסר... מאה עשרים, אותו דבר. מריאן קפלון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
cool
cool,
cool,
04/04/05 07:15
|
|
 |
9.
Come home!
Yossi,
03/04/05 21:10
|
Please show Orly the good reasons for coming back. I seams that we are all in a competition when the winer is the one who tell the most bad things about our country. Despite all problems when I come home I see lots of good elements that makes me want to come back. despite the security problems - it is safer for children in Israel. The friends that you make in Israel - there is no such thing in the whole world. The food is the best. People are friendly.
Lets see the half full part of the glass. Educate our children for better tomorrow and not for looking elsware.
I, myself return home in a year.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הכיסא מרופד במשרד של השר!!!!!!
מריאן קפלון,
קריית חיים,
03/04/05 21:07
|
הכיסא מרופד במשרד של השר, ומשכורת קבועה בארנק, לא חושב הוא בכלל על בואו יום מחר, רק היכן לקבל מענק.
איך תקציב משרדו לקצץ, לייעל, כדי למצוא חן בעיני בוחרים? הוא אף פעם אינו מתבטל, לחלק גם לכל חברים...
יושר בא והולך רק לפי הצבעה, כי העושר הכול מנווט... לא החולי לא עוני, לא יפריכו שלווה, כי השוחד בשכל שולט!
אין חינוך, אין בריאות וגם אין רווחה, אשליה כי שלטון של העם... בפלילים תמצאו שם תמיד הוכחה, עד כמה הם ''עובדים''.... על כולם!!!
מריאן קפלון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
השגעתם לחזור?????
ל"ת
יעקב,
ת''א,
03/04/05 20:36
|
|
 |
6.
לשאלתך: התשובה היא לא
!,
03/04/05 20:13
|
|
 |
5.
אוף
הנני,
אזור הנני,
03/04/05 20:01
|
|
 |
language
nobody,
USA,
04/04/05 03:56
|
מנסה לכתוב בשפה מליצית, ונשמעת ממש מפליצית. למה לא עורכים את הטקסט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הים והגלים .
יקירתי,
03/04/05 17:36
|
תגידי השתגעת ? לחזור מהקור של קנדה לקור של החברה בישראל הוא התאבדות משפחתית . סעי לביקור . החינוך כבר אין בריאות אין עבודה אין חברה חמה ותומכת אין מה יש בירוקרטיה - יש ויש שחיתות - יש ויש ושי אלימות - יש ויש ויש תחושת אין אונים גדולה .
ישראל שאת זוכרת איננה שם יותר .
שרון הוא ראש המושחתים - לבקש ממנו את זה זה כמו לדבר לים ולגלים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מעשה טירוף!
MooMoo,
03/04/05 15:41
|
לחזור לארץ מקנדה זה מעשה טירוף! לכי להבדק אצל פסיכיאטור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, ממש לא ברור!!!
ל"ת
!,
03/04/05 20:10
|
|
 |
2.
צודקת .
ל"ת
זולו,
03/04/05 14:32
|
|
 |
1.
B.A. בקרימינולוגיה???
Yossi V,
03/04/05 14:32
|
ועדיין לא יודעת שששרון בכבודו המפוקפק ובעצמו הוא אבי אבות טומאת השחיתות הישראלית? הן בחייו הפרטיים, הן הצבאיים, הן הציבוריים והן הממלכתיים. אין אפילו דבר יושר אחד שדבק בשרון מאז ומעולם. פרטים? רק תבקשי.
לבקש משרון את הפסקת השחיתות, כמוה כלבקש עיסוי מחולה צרעת.
לחזור מקנדה היישר לזרעותיו המחבקות של שרון יהיה בבחינת מעשה אכזרי מדי לבני משפחתך.
ואת יודעת מה? הגרוע מכל הוא שאזרחי המדינה מקבלים את מעשיו בשרירות לב ובהסכמה בבחינת מי שמנסה מצליח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Sharon will not stay for long
ל"ת
Israeli studet,
04/04/05 17:54
|
|