 |
23.
אם כך, שפוטין לא יבוא לארץ
אין לו מה לעשות,
כאן.,
04/04/05 12:03
|
פוטין מעודד את האנטישמיות וזאת לפי האנשים שבחר להקיף עצמו בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
העיקר שהביאו אותם לפה
אבי,
04/04/05 07:02
|
זה מה שהכי ''חשוב'' שהביאו אל כל הזבלים ה''יהודיים'' מרוסיה לפה, אנשים שמתנהגים כמו חייזרים, מוטציות, עבמ''ים שלא טורחים לדבר את השפה ומתנהגים פה כמו חוצנים. המנטליות המפגרת של הרוסים היא דבר שקיים רק אצלם ולא בשום מקום אחר - הם מצפים שהמדינה שבה הם נמצאים תתאים את עצמה אליהם ולא אם אל המדינה. עצוב מאוד שהגענו למצב הזה. הכל בגלל שלא בדקו את מי שמעלים לפני שהביאו לפה!! בכל מדינה נורמלית בודקים אנשים לפני שנותנים להם אזרחות. וכך הגיעו לפה כל מיני נוצרים, מוסלמים ושאר פסולת אנושית!! הם לא באו לכאן מאהבת ישראל הם באו לכאן מאהבת המענקים וההנחות שקיבלו!!! (סל קליטה לרוסי המפגר)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
olim hadashim bli gvool
Idit,
Melbourne,
04/04/05 02:53
|
many of the olim hadashim are people that came to israel to enjoy the money, the medical treatments and the easy path to the US. they have no connection to the culture in Israel, and many of the young even announce they have no need to learn Hebrew or be part of the society- they purely came for the better life. If that's not enough, they've brought racism, violance and crime of kinds that have never seen before and an atitude of ''MAGIA LI!'' , sadly enough
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יושבת במלבורן ומחנכת אותנו???
Ruvi,
04/04/05 06:30
|
עדית היקרה... עשי לנו טוב גדולה... שבי לך בשקט בגולה המרופדת שלך...אל תשיאי לנו עצות או הסברים...השארי שם ותהיי בריאה. ומחוץ לזה, כל ההסבר שלך טיפשי למדי, בכל קנה מידה שהוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
yet she is right
alon,
04/04/05 09:22
|
a large percentage of the russians are not jewish and once they exaust all the freebees they move on. instead of investging so much money in aliya, invest it in the young israelis that gave 3 years of their lives to protect israel. instead of trying to bring and finance others take care to keep the young in israel by using that money to give them opportunities in education and jobs. instead of giving 6-12 months of free living to olim give released solgiers these 6-12 months.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
alon
der elefant,
04/04/05 10:56
|
quit talking sideways our necks,punk!u know nothing about either life or the situation the repatriants are dealing with..i lived in israel.,did my 3 years and what i got?.like the others,originally born here nothing!the question is because of whom-the immigrants,the settlers,the religious.the arabs,with their families,or because of 'originally borned'not serving in the army and comforting their asses and thean embazzling public funds enjoying being in power...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
dear alon and idit
black russian,
04/04/05 10:50
|
sorry,u are too one sided.your views are boorish and ignorant.i am not jewish,according to halacha,but 'live in israel,served in the army(as a combatant soldier),did reserve service,paid taxes and everything.most of us,russians,are like me.so don't your dare preach us about what is right and wrong,especially whan so called 'melach ha arez'dodges the draft to zahal and leaves for australia and usa.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
התקשורת הבזוייה יותר אנטישמית
יודע,
04/04/05 00:23
|
|
 |
19.
אנחנו מפריעים להם למכור נשק
כסף מטמטם,
את העולם,
04/04/05 00:18
|
ידוע שהם מתפרנסים היטב ממכירת נשק לארצות ערב אז יש כאן שתי סיבות 1. הם יפסידו כסף. 2. הממשלות בארצות ערב לוחצות עליהם.
אז הם היו צריכים לבחור - בין מדינת ישראל הקטנה שמקבלת מארה''ב נשק משוכלל ומגוון. לבין מדינות ערב - שמשאירות אצלם מליארדים.
בקיצור, הכל שאלה של כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, אנחנו מפריעים וזו בושה
אבנר א. ראם,
ירושלים,
04/04/05 16:35
|
|
 |
18.
רמייה לתפארת מדינת ישראל
דורון,
ירושלים,
04/04/05 00:07
|
רמייה לתפארת מדינת ישראל ערב יום העצמאות השנה כמו לפני כל יום עצמאות מדי שנה, פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה את הנתונים על הרכב האוכלוסייה בישראל. הודיעו לנו בגאווה ששיעור היהודים באוכלוסיית המדינה עומד על 81% - כפי שהיה גם בשנת הקמת המדינה. אך באותיות קטנות נכתב שבהודעה זו המונח ''יהודים'' מתייחס לכל האוכלוסייה לא ערבית, הכוללת גם נוצרים לא ערביים.
באותה ההודעה מטעם הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נמסר שהיהודים במדינת ישראל מהווים כ- 38% מכלל האוכלוסייה היהודית בעולם. אולם לפי הגדרה חדשה זו, מספר יהודים בעולם (כולל נוצרים לא ערביים) עולה על מיליארד איש! ואם אוכלוסיית ישראל מונה סך הכל 6.7 מיליון איש, אזי היהודים במדינת ישראל הם פחות מאחוז אחד מכלל יהודי העולם! זה פותח אפשרויות עליה עצומות למדינת ישראל ומפיח תכלית חדשה לחיי הסוכנות היהודית, גוף אשר בלי הגדרה חדשה של יהדות היה מאבד את משמעות קיומו.
הגדרה חדשה זו מאמצת בעצם את הדוקטרינה הנוצרית עתיקת ימים לפיה הנצרות היא היא היהדות האמיתית (New Israel). אך יש עדיין שוני אחד בין גישת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לבין הדוקטרינה הנוצרית. לפי הדוקטרינה הנוצרית גם ערבים נוצריים הם חלק מ- New Israel. כנראה שבשנים הקרובות הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה תתקן את המעוות, תכליל גם את הערבים הנוצרים לכלל היהודים ואז יתברר ששיעור ''היהודים'' במדינת ישראל גבוה עוד יותר.
ובכן מה שיעורם של היהודים במדינת ישראל במובן הקלאסי של ההגדרה? מה שיעור היהודים במדינת ישראל אשר חוגגים פסח ולא פסחא? בתחילת שנת 2003 בהודעה לעיתונות שפרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נאמר ששיעור האזרחים הרשומים כיהודים הוא כ- 75.6%. מאז עברו ארבעה חודשים. ניתוח של המספרים המתפרסמים ע''י הלשכה המרכזית מלמד ששיעור היהודים במדינת ישראל קטן בשנים אחרונות בקצב המתקרב ל- 1% בשנה. דהיינו מיום 1.1.03 ועד 1.5.03 שיעור יהודים במדינת ישראל קטן ב – 0.3% נוספים והגיע ל- 75.3% בערך. וזה מבלי להתחשב בעובדים זרים ובשוהים בלתי חוקים בישראל.
מדינת ישראל מאבדת את הרוב היהודי בקצב מחריד. הגורם העיקרי לכך היא ההגירה המסיבית של לא יהודים לישראל, תוך ניצול פרצות בחוק השבות ובחוקים אחרים. ניתן לטשטש את העובדות, לטאטא את הבעיה מתחת לשטיח אך היא הולכת וגדלה מדי יום. כאשר שיעור היהודים במדינת ישראל יירד מתחת ל- 50%, אז שום מניפולציות של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לא ימנעו קבלת החלטות (ברוב דמוקרטי!) על מחיקת הסמלים היהודיים מהדגל ומהסמל של המדינה, ואולי גם על ביטול יום העצמאות.
עו''ד זאב פרבר 2003 May 13
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לכתבה?
ל"ת
לא מבין,
04/04/05 05:11
|
|
 |
17.
הון ותיקשורת?!!
אלי ברדנשטיין,
כפר חב''ד,
04/04/05 00:02
|
מה קרה לעיתונות? כלב השמירה של הדמוקרטיה? גם את התקשורת קנו בעלי ההון?!! למה כותבים כתבה ערטילאית בלי הסיבות האמיתיות לשינאת היהודים ברוסיה?(מאפיה רוסית יהודית)!! ''עסקים'' מפוקפקים ברוסיה!!! גם אותך קנה ההון? מחכה לג'ובים?! אתה עיתונאי או משת''פ של בעלי ההון?! והמבין יבין!!!! ד''ש לשלומי פלס!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה שלומי פלס?
אחונוב ישראל,
כפר חב''ד,
04/04/05 18:37
|
מה לשלומי פלס ולבעיות ברוסיה? מה לשלומי פלס ולאנטישמים? מה לשלומי פלס ובעלי ההון? מה לשלומי פלס ולמאפיה? מה לשלומי פלס לאלי .ב.? מה לשלומי פלס לכלב שמירה? מה לשלומי פלס ולג'ובים? מה לשלומי פלס וליהודים? מה שלומי פלס לבוכרים? מה לשלומי פלס ולגב' בורשטיין? מה לשלומי פלס ולעסקים מפוקפקים ברוסיה? מה לשלומי פלס ולאירגוניים היהודים ברוסיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אנטישמיות בטירונות
דורון,
ירושלים,
04/04/05 00:02
|
אנטישמיות בטירונות מספר פעמים בשנה נערכת ב''מחווה אלון'' טירונות המיועדת לעולים חדשים. על פי תקנות צה''ל, עולה חדש הוא חייל שעברו פחות משלוש שנים מהיום שבו קיבל אזרחות ישראלית, או שעלה לארץ אחרי הגיל 16. רובם הגדול של הטירונים הם עולים חדשים מרוסיה, מקווקז ומאוקראינה, וביניהם יש גם מספר לא מבוטל של חיילים שאינם יהודים.
לפני שלושה שבועות החלה טירונות חדשה בבסיס, וכבר ביום הראשון טענו החיילים היהודים כי נתקלו בגילויי אנטישמיות בוטים במיוחד מצדם של המגויסים הלא יהודים. בין השאר עיטרו חלק מהחיילים את הקירות בשירותים ובמקלחות בכתובות נאצה נגד יהודים, בציורים של צלבי קרס ובכתובות ''הייל היטלר''. מספר חיילים אף קעקעו וציירו על גופם צלבי קרס , וחלקם אף נוהגים להצדיע בינם לבין עצמם במועל יד כשהם קוראים ''הייל היטלר''.
החיילים היהודים לא נרתעו, ובתגובה החלו להבליט את יהדותם. חיילים בבסיס מספרים כי חלק מחבריהם החליטו לחבוש כיפה על ראשם, דבר שלא נהגו לעשות עד כה. אחרים החלו להתפלל בכל בוקר בבית הכנסת בבסיס. התגובה הזאת החמירה עוד יותר את החיכוכים בין שני המחנות, שאף הגיעו לתקריות אלימות.
החיילים היהודים פנו למפקדי הקורס, אך לא נעשו צעדים למגר את גילויי האנטישמיות. באחת השבתות הפגינו החיילים היהודים בבסיס, הניפו שלטים , דרשו לדבר עם המפקדים,אבל במקום שיחה הם קיבלו עונש ויציאתם הביתה עוקבה במספר שעות. לדבריהם? דווקא אחד החיילים שצייר צלב קרס על כף ידו והועמד לדין משמעתי, לא הוענש.
מדובר צה''ל נמסר בתגובה: ''אחד החיילים בטירונות נראה על ידי חבריו לפלוגה כשצלב קרס קטן מצויר על כף ידו, והדבר גרם מתיחות. בנוסף, בחדרי השירותים התגלו משפטים המכפישים עולים ממדינות השונות. החייל שצייר את צלב הקרס נשפט וננזף בחומרה. צה''ל רואה בחומרה אירועים מסוג זה ומוקיע אותם. אין מקום להתנהגות כזאת בקרב חיילי צה''ל, ואנחנו נפעל לעקירתה מהשורש''.
''מעריב'' אסנת שוסתק 2005 Feb 14
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ניצול חוק השבות
דורון,
ירושלים,
04/04/05 00:01
|
ניצול חוק השבות: הבן מתגייר ומשפחתו עולה אחריו בני דתות אחרות שולחים בן משפחה לעבור הליך גיור ולאחר מכן מנצלים את חוק השבות ומבלי להביע כל קשר לעם היהודי ודתו עולים לישראל. כל זאת כדי לצאת את ארצות מוצאם. פורז מציע לאשר אף את העלאת ניני יהודים. ח''כ הרב אברהם רביץ הניח היום על שולחן הכנסת הצעת חוק פרטית שנועדה לתקן את חוק השבות.
לדברי רביץ ישנו סעיף בחוק השבות המנוצל לרעה ע''י רבים שאין עניינם להצטרף בדרך כל שהיא אל העם היהודי וגם אינם מזדהים כשייכים לעם היהודי, אלא כל עניינם לצאת את ארץ מוצאם ולזכות בהטבות המיועדות ליהודים הבאים ארצה. בשל המציאות החוקתית בישראל, לא ניתן לאמת במקרים רבים את שייכותם אל קרוב המשפחה שבגינו הם מבקשים להיכלל בחוק השבות, אומר רביץ.
חבר הכנסת רביץ אומר שלפי המצב החוקי כיום מתאפשר לבני משפחה של מי שהתגייר, אף אם הם עצמם לא התגיירו ומעונינים להמשיך להיות בני דת אחרת, לעלות ארצה במסגרת חוק השבות. לשם כך, ישנם כאלו השולחים בן משפחה אחד לעבור הליך גיור ועל ידי כך מעבירים את כל המשפחה הגדולה ארצה על פי חוק השבות, על אף שאינם מתכוונים כלל להיות יהודים. החוק כיום אף מאפשר לנכד שאינו יהודי לעלות ארצה אף עם סבו היהודי כלל לא מימש את זכותו לעלות ארצה.
''אין ספק שחוק השבות מטרתו הבסיסית לאפשר לכל יהודי באשר הוא את הזכות לעלות ארצה, אך אין מטרתו לאפשר ניצול של מדינת ישראל ומשאביה הדלים לכל דורש, ובתיקון חוק השבות יבוא על פתרונו בעיות רבות שנפרצו עקב ניסוח החוק כיום'', אומר רביץ ומוסיף ש''המצב החוקתי היום רעוע, וההצעה של ח''כ פורז, כפי שהעלה אתמול, שמבקשת לאפשר אף לנינים להכלל בחוק השבות מוכיחה את הצורך הדחוף בתיקון חוק זה''.
ערוץ 7 2005 Mar 15
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
THIS IS GOOD NEWS GET THE
MEIR YAEIR,
U S A,
03/04/05 22:40
|
JEWS OUT OF ROSSIA....AND THE JEWS THAT WANT TO STAY THERE LET THEM DIE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
?Are you Jewish
מוטי,
ישראל,
03/04/05 22:57
|
מאיז תייחל למותם של יהודים? אותה דרישה אפשר להפנות אליך, יהודי אמריקני (או שמא אמריקני יהודי?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מזכיר את ישראל...
ל"ת
יורם,
03/04/05 22:33
|
|
 |
12.
אכן נשארו כמה נקודות שחורות
ירון,
03/04/05 22:31
|
על הגלובוס: אירן סוריה רוסיה צפון קוריאה,אבל כל כלב בא יומו(סליחה כלבים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
Envy of vodka-soaked mob
Proud Jew,
Russia,
03/04/05 22:25
|
Russians are losers that are often end up in heavy drinking. Jews are winners that succeed in businesses all over Russia. Envy of vodka-soaked mob generates hatred toward successful.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
להעלות את הבחורים המצוינים
טומי,
03/04/05 22:13
|
|
 |
9.
האשכנזים הסמולנים
אאא,
03/04/05 21:51
|
המיטו אסון על רוסיה בכך שהביאו עליה את הקומינזם. ואם לא די בזה,השתלטו להם על הכלכלה והחזירו את רוסיה למצב שלפני מהפכת 1917,רק שכל המדינה בבעלות של אשכנזים סמולנים. היה ברור שהרוסים לא ישבו בשקט לאורך זמן,ובצדק.אף אחד לא מוכן לחיות לאורך זמן תחת המגף האשכנזי הסמולני. אם אכן הרוסים אנטישמיים,למה מביאים לישראל מאות אלפים מהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בונא אתה מפגר לגמרי אה?
Galboss,
03/04/05 22:11
|
ראיתי בערך עשר תגובות שלך לכתבה, בכולן אותה שגיאה: סמולנים במקום שמאלנים... איך אתה מצפה שיתנהגו לדבריך בכבוד אם אפילו אתה לא מקדיש חצי שניה כדי לתקן שגיאות כתיב? אה, רק שתדע, אני אשכנזי ימני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא מפגר, אתה לא מעודכן
המחלקה הסגורה,
03/04/05 22:52
|
|
 |
מפגר קטן, חשבת על אישפוז?
דרור,
03/04/05 22:30
|
מפגרים יש בכל מקום, אבל הפיגור שלך נראה קיצוני יותר. עכשיו מאשפזים חינם בשלוותה, אל תחכה שהסביבה תכריח אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלו! אולי תשאל אותנו קודם?
ל"ת
המחלקה הסגורה,
03/04/05 22:50
|
|
 |
8.
אותה דרישה**************
רועי,
י-ם,
03/04/05 21:33
|
קיימת גם אצלינו! ''דורשים לאסור את פעילותם של ארגונים ימנים בישראל, בטענה שמדובר בפעילות קיצונית וגזענית''. נשמע מוכר? אגב ברוסיה ,עדיין מותר ליהודים להתיישב בכל מקום, בניגוד לגוש קטיף.... מדינת ישראל מודל 2005 ,היא המדינה האנטישמית ביותר בעולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOU FORGOT AFEW THINGS
ALON,
03/04/05 22:10
|
THE PREVENTION OF JEWS FROM PRAYING IN THE HOLLIEST PLACE, THE TEMPLE MOUNT. THE STATEMENTS MADE BY THE SMALLS POLITICIANS AGAINST THE ORTODOX JEWS SOME OF WHICH BORDERING NAZI LIKE STATEMENTS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על ריבונות שמעת?
מוטי חיפה,
03/04/05 21:56
|
מה לעשות וגוש קטיף מעולם וגם כאשר המפד''ל הייתה בממשלה! לא סופח הגוש משפטית למדינת ישראל כך שלאחר הפנוי תהיה לך זכות בתור יהודי לבקש מהרשות או מהמדינה כאשר תקום לשוב ולהתגורר שם, מדינת ישראל לא תמנע ממך את הדבר כפי שהרבה ישראלים היגרו מהארץ ונישארו נאמנים לישראל ושומרים על קשר., מה שכן אני מסכים עימך שליהודי יש זכות לחיות בכל מקום בעולם, הכל בהתאם לשיקוליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט
אאא,
03/04/05 21:55
|
המדינה היחידה בה אנטישמיות היא אידיאולוגיה רשמית היא ישראל. מטרתה המוצהרת של ישראל היא להטמיע את היהודים בחברה הנוצרית של המערב ובכך למחוק את העם היהודי מעל פני האדמה.זו משמעות פסיקות בג''צ והכוון בו צועדת ישראל מאז הקמתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם ישראל היא המדינה האנטישמית
ז'וז'ו,
03/04/05 21:49
|
|
 |
נהפוך הוא
אאא,
03/04/05 22:42
|
מי שרוצה לקיים אורח חיים מערבי-נוצרי,להטמע באוכלוסיה הנוצרית של המערב ומגדיר עצמו אירופאי - מה יש לו לחפש במזרח התיכון? אני רוצה לחיות כיהודי ובקרב יהודים.אתה ושכמותך רוצים לחקות את המערב הנוצרי,להטמע בו ולהצטרף לאיחוד האירופי. אז למה אתם לא חוזרים הביתה לאירופה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התשובה היא פשוטה****
רועי,
י-ם,
03/04/05 22:03
|
הארץ שייכת ל-י ולשכמותי!!! לעומת זאת,לך ולחבריך הסמולנים הצלבנים יש למעלה מ 60 מדינות מערביות שמתאימות לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר להשוואה בכלל?????
גיא,
צפון,
03/04/05 21:46
|
אין קשר בין מחט לתחת. הטימטום חוגג אצלך באיזו מסיבת אקסטזי קטלנית. אהבל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOU ARE STUPID JEW!!
ל"ת
RAMI,
CENTRAL,
03/04/05 21:44
|
|
 |
7.
נוצרים
יריב,
ארץ ישראל,
03/04/05 21:29
|
|
 |
6.
Russia
Dr No,
Holon,
03/04/05 21:24
|
Hodorovski, Berezovski, Gosinki and some other billionaires' thieves used the collapse of Soviet Union to steal money. That the reason the Russians generalizes all Jews The Jewish organizations should disconnect from these people and then anti-semitism will go down.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון שהם גנבים
אאא,
03/04/05 21:53
|
אבך האשכנזים הסמולנים שיש בארץ התעשרו בדיוק באותה צורה. מה לעשות,הסמול האשכנזי אכן שואף להשתלט על העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאאא!! - אנחנו יותר חכמים
סמולן אשכנזי,
03/04/05 22:41
|
|
 |
למה גנבים?
jak,
03/04/05 21:42
|
|
 |
5.
תכף הפוגרום....
ל"ת
המחלקה הסגורה,
03/04/05 21:14
|
|
 |
4.
בעבר היו רבנים מגיבים בכך שהיו
אבנר א. ראם,
ירושלים,
03/04/05 21:02
|
מדגישים את הצדדים החיוביים ביהדות. כדאי כך להגב גם הפעם, וכן להפסיק את שנאת החינם כלפי עולי חבר המדינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי דיבר על עולי חבר העמים?
אלי פלס,
קרן הידידות,
04/04/05 00:10
|
איזה שינאת חינם יש נגד העולים? מדובר כאן על גוים רוסים אנטישמים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת עובדה: קיימת שנאת חינם
אבנר א. ראם,
ירושלים,
04/04/05 16:37
|
כלפי עולים. וגם לשנאה כלפי גויים אין שום צידוק. ושנאה גורמת לשנאה נגדית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל דאגה, לבייב יסדר הכל!
אלי פלס,
04/04/05 17:45
|
כמה מילים לפוטין, הכל יסתדר. תסמוך על לב לבייב הוא ממולח ויודע לפתור את הבעיה: והיהלומים יקנו את הכל או בדרכים אחרות......!!!!! שהשתיקה יפה להם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
פוטין לא מתעלם הוא יוצר את הבע
אובי1,
03/04/05 21:00
|
הבעיה! ראו את ה''פליטות פה'' שלו בתקופה האחרונה, רוסיה מחרחרת מלחמת עולם שלישית מפני שהיא חושבת שתחזור להיות מעצמה בעקבות כך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תיקון ציטוט ''הטוב שבגויים -
נבחר,
עמישראל,
03/04/05 20:54
|
|
 |
1.
מה לעשות..כל עוד אנו ''עם נבחר''
נ בחר,
עמישראל,
03/04/05 20:51
|
והתרגום לשפות זרות חושף את ההתנשאות שלנו בביטויים כגון ''עם סגולה'', ''הטוב שבגויים רוצץ ראשו''. שלא תבואו לבכות לנו ששונאים אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין בכך שום חדש
קומפורטי,
03/04/05 22:14
|
הנוצרים והמוסלמים רואים בעצמם את היורשים של היהודים כדת הנבחרת. טפיחה עצמית על הכתף אולי הומצאה ע''י היהודים, אבל שוכללה ע''י דתות אחרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה אתה עושה פה?
אאא,
03/04/05 21:51
|
|
 |
תעזוב אותך בחייך
jak,
03/04/05 21:45
|
בכל עם זה קיים אצל היפנים האיטלקים האמריקאים אצל כולם אפילו עמים נחשלים רואים את עצמם כטובים
וחוץ מזה העובדות מדברות בעד עצמן היהודים באמת עם סגולה וחבל שמנסים להרוס את זה בארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמך, הביטוי הזה בן אלפי שנים
המחלקה הסגורה,
03/04/05 21:32
|
איננו יכולים למחוק אותו מסיפרי הקודש, בדיוק כמו שהמוסלמים לא יכולים למחוק את השוואת היהודים לקופים וחזירים מהקוראן. אולי פשוט כדאי שתטפלו בטיקים שמתעוררים בכם כל פעם שאתם נתקלים במשפט הקדום הזה (הטוב שבגויים הרוג)? בעניין עם סגולה, זה נכון, אנחנו עם קטן ואיכותי ביותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרוב גאווה נזל לך המוח החוצה
גולן,
ניו יורק,
04/04/05 00:23
|
אפילו אם נניח שאתה צודק אז תן לי להזכיר לך שגם יחידי סגולה טועים לפעמים וגם בעם סגולה יש באושים, אנחנו לא מלאכים ולא טלית שכולה תכלת, אני כבר משך כמה חודשים קורא את התגובות המניפולטיביות שלך ורואה איך אתה יוצא מתוך נקודת הנחה שאנחנו תמיד צודקים. אתה משתמש בתירוץ ש''הטוב שבגויים הרוג'' הוא ביטוי בן אלפי שנים כדי להצדיק את עצמך והאמונה שלך אבל תומך בכיבוש, בארץ ישראל השלמה ובעצם העובדה שאנחנו עם סגולה אבל אל תשכח שהביטויים הנ''ל, גם הם בני אלפי שנים. ועוד תזכורת כי כנראה שמרוב ואליום הרבה זיכרון כבר לא נשאר לך אבל מדינת ישראל עדיין מפגרת בהרבה תחומים אחרי המערב ועצם העובדה שלעם היהודי יש מספר הברקות או אפילו מספר נציגים בעלי ידע, כח או השפעה לא עושה אותנו עם איכותי כי גם ההיפך הוא הנכון, יש בינינו גם הרבה טפשים, עניים ופושעים אז לפי התיאוריה שלך אנחנו גם עם פושע, עני וטיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה עוקב אחרינו?
המחלקה הסגורה,
04/04/05 19:57
|
שטות מס1: עם פושע, סטטיסטית, אחוזי הפושעים היהודים בחו''ל הם הנמוכים ביותר בכל מדינה. אתה מוזמן לבדוק. שטות מס' 2: טיפש? שליש מזוכי פרס נובל הם יהודים. שטות מס' 3: העם היהודי עני?
אתה אולי חלק מהעם אבל הסגולה ממך והלאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפעמים עדיף להיות בשקט
גולן,
ניו יורק,
05/04/05 03:36
|
מדבריך רואים שלא ממש ראית את הכוונה שלי אבל גם אני לא רואה דברים מסביב כאשר אני מתמקד רק בעצמי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והאיסלאם יותר טוב?!
ששש,
03/04/05 21:29
|
|