 |
45.
סכנה קיומית
אסף,
חולון,
06/04/05 22:51
|
כדאי מאוד שנתעורר כמה שיותר מהר, כי הבעיה הדמוגרפית הזו היא סכנה קיומית רצינית על עתיד מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית. אני לא גזען, ואתמוך בזכויות שוות לערביי ישראל, אך יחד עם זאת חובה לעצור את מזימת ערביי ישראל להפוך לרוב, ולחסל עקב כך את המדינה היהודית. אולי כדאי שאזכיר לכולם שהערבים אבלים ביום הנכבה על הקמת המדינה, וזה לא סוד שהם בזים להמנון ולדגל ישראל. החוק הראשון שיעביר הרוב הערבי בכנסת הוא על ביטול מדינת ישראל וצירופה לפלסטין. האם נרצה שילדינו יתעוררו בעוד 100 שנה לחיות תחת שלטון פלסטיני? האם נרצה לאבד את מדינת ישראל שנלחמנו עבורה שנים ואיבדנו עליה אלפי חיילים? אני קורא לנוער האיחוד הלאומי ליזום הפגנה מול הכנסת בנושא, כדי שהממשלה תמצא פתרון לבעיה שמאיימת על עתיד ילדינו ועצם קיומינו מהר לפני שיהיה מאוחר מדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
לאחד העם יש רעיון גאוני,
אפרים,
06/04/05 00:05
|
ואני בהחלט מציע לאמץ אותו - לתת אזרחות ישראלית לכל יהודי העולם, וזה כולל את כל הזרמים ביהדות (מה שיאפשר גם למתבוללים ולצאצאיהם להיות אזרחי ישראל, שכן בכל מדינה מתוקנת האזרחות עוברת בירושה). באופן כזה: 1. נוכל להבטיח רוב יהודי במדינת ישראל. 2. הדבר יאפשר לכל היהודים לרדת מהארץ ולהגשים חלום - תהיה להם מדינה, והם יוכלו להנות משגשוג כלכלי ומביטחון אישי. ישראל תהיה מדינה שכל אזרחיה היהודיים חיים בחו''ל, ולכל תושביה (הערבים) יהיה שיוויון זכויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפרים אתה וידידך מוזמנים לבקר.
האקדמיה מבוסטון,
06/04/05 07:29
|
בקרו ב :-https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/917/426.html
מאמר בשם :- להחרים את האקדמיה בישראל.
תגובות 35 ו 36
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאקדמיה: זה לא ''אפרים וידידך''
Philip Marlow,
LA1947,
09/04/05 07:30
|
זה ''אתה ואתה''. כי כשל''אחד העם'' משעמם הוא מתווכח עם עצמו תחת שמות שונים ומשונים. בעצם אולי גם אתה הוא עוד פן של האישיות המפוצלת הזאת? אני כבר עובד על זה :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה אפרים-הזכרת לי עוד מליון!
Ehad Haam-Zioni,
חברה נורמלית,
06/04/05 05:52
|
מחוץ לספירה המפורטת של מפקד האוכלוסין (והערכת הלמ''ס על פיה)-קיימים עוד כמליון ישראלים (כולל ילדיהם) הנמצאים בחו''ל-וכמעט כולם הם יהודים(וכולם אזרחים ישראלים לכל דבר, שהגיע הזמן שתהיה להם זכות הצבעה הקונסוליות כמו כל מדינה נורמלית)
כאשר מכניסים גם אזרחים אלו לספירה מקבלים שהמיעוט הערבי הוא בשני אחוזי פחות מהאומדן: כלומר כיום מדובר ב14 אחוז(בלי ירושלים), ובעוד עשרים שנה על 17 אחוז ערבים(בלי ירושלים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לא תעמוד על דם רעך
דורון,
ירושלים,
05/04/05 23:27
|
לא תעמוד על דם רעך לכ' הרבנים הראשיים שליט''א העתקים לשרי ממשלת ישראל, לחברי הכנסת, לקהילות יהודיות בחו''ל.
'' לא תעמוד על דם רעך ''. הקמת אולפני גיור במדינות חבר העמים
אנו הח''ם, יהודים יוצאי מדינות חבד העמים, עומדים נדהמים ונחרדים נוכח המתרחש במדינת ישדאל בתחום הגיוד שאיבד היום לדאבוננו משמעות רוחנית-דתית ונהפך לכלי פוליטי ולמעשה חיצוני גרידא. בשנים האחרונות, עקב הצפת הישוב היהודי בארץ ישראל ברבבות רבות של נוכרים, המצב החמיר פי כמה. הממונים על המלאבה, מתוך כוונה להגיע למספדים גדולים, ערכו אלפי גיורי בזק, שמאחוריהם על פי רוב אין כל כוונה לשמוד תורה ומצוות ולהיות חלק מעם ישראל.
אולם מתברר, כי אין מסתפקים בגיור נוכרים שכבר הגיעו לארץ, אלא מתכוננים לפרוס את המצודה ולצוד צייד אף ברחבי רוסיה, אוקראינה, קזכסטן וכד', יצויין, כי היום קיימים כבד כ-100 אולפני גיור בארץ והיוזמים לצאת במסע הגיוארים לחו''ל דורשים להקים עוד כהנה, דבד שעומד בסתירה משוועת עם המסורת היהודית בהכרח יביא לגיור המוני מטעמים כלכליים וכד' ( למותר לציין כי אין בחבר העמים ביקוש משמעותי להתגיייר ובתי הדין המקומיים עומדים בקלות במוטל עליהם בתחום זה). מבלי להתייחס לצד ההלכתי והמוסרי של הנדון, עלינו להתרות כי הקמת מוסדות גיור, כלומר פעילות מיסיונרית בחבר העמים, בוודאי תוסיף שמן למדורת האנטישמיות . שכידוע הולכת וגדלה במדינות אלה. אנו שומרים על קשר עם משפחותנו וחברינו שנשארו שם ולא נחריש נוכח הנעשה כשאנשים חסרי אחריות מסכנים את חייהם. כל שיקולים פוליטיים לא יצדיקו סכנת נפשות בה מעמידים את אחינו. לא נשב בשילוב ידיים , נחזור ונתריע בפני כל מי שהיכולת בידו כדי למנוע את העוול הזה.
את העצומה הזאת חתמו - 15 רבנים ואברכים יוצאי חבר העמים.
זלמן גיליצ'נסקי 2000 Jan 1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דורון תיקח את הרטאלין ומהר
ל"ת
מי קורא את,
כל זה,
06/04/05 08:19
|
|
 |
42.
רמייה לתפארת מדינת ישראל
דורון,
ירושלים,
05/04/05 23:26
|
רמייה לתפארת מדינת ישראל ערב יום העצמאות השנה כמו לפני כל יום עצמאות מדי שנה, פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה את הנתונים על הרכב האוכלוסייה בישראל. הודיעו לנו בגאווה ששיעור היהודים באוכלוסיית המדינה עומד על 81% - כפי שהיה גם בשנת הקמת המדינה. אך באותיות קטנות נכתב שבהודעה זו המונח ''יהודים'' מתייחס לכל האוכלוסייה לא ערבית, הכוללת גם נוצרים לא ערביים.
באותה ההודעה מטעם הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נמסר שהיהודים במדינת ישראל מהווים כ- 38% מכלל האוכלוסייה היהודית בעולם. אולם לפי הגדרה חדשה זו, מספר יהודים בעולם (כולל נוצרים לא ערביים) עולה על מיליארד איש! ואם אוכלוסיית ישראל מונה סך הכל 6.7 מיליון איש, אזי היהודים במדינת ישראל הם פחות מאחוז אחד מכלל יהודי העולם! זה פותח אפשרויות עליה עצומות למדינת ישראל ומפיח תכלית חדשה לחיי הסוכנות היהודית, גוף אשר בלי הגדרה חדשה של יהדות היה מאבד את משמעות קיומו.
הגדרה חדשה זו מאמצת בעצם את הדוקטרינה הנוצרית עתיקת ימים לפיה הנצרות היא היא היהדות האמיתית (New Israel). אך יש עדיין שוני אחד בין גישת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לבין הדוקטרינה הנוצרית. לפי הדוקטרינה הנוצרית גם ערבים נוצריים הם חלק מ- New Israel. כנראה שבשנים הקרובות הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה תתקן את המעוות, תכליל גם את הערבים הנוצרים לכלל היהודים ואז יתברר ששיעור ''היהודים'' במדינת ישראל גבוה עוד יותר.
ובכן מה שיעורם של היהודים במדינת ישראל במובן הקלאסי של ההגדרה? מה שיעור היהודים במדינת ישראל אשר חוגגים פסח ולא פסחא? בתחילת שנת 2003 בהודעה לעיתונות שפרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נאמר ששיעור האזרחים הרשומים כיהודים הוא כ- 75.6%. מאז עברו ארבעה חודשים. ניתוח של המספרים המתפרסמים ע''י הלשכה המרכזית מלמד ששיעור היהודים במדינת ישראל קטן בשנים אחרונות בקצב המתקרב ל- 1% בשנה. דהיינו מיום 1.1.03 ועד 1.5.03 שיעור יהודים במדינת ישראל קטן ב – 0.3% נוספים והגיע ל- 75.3% בערך. וזה מבלי להתחשב בעובדים זרים ובשוהים בלתי חוקים בישראל.
מדינת ישראל מאבדת את הרוב היהודי בקצב מחריד. הגורם העיקרי לכך היא ההגירה המסיבית של לא יהודים לישראל, תוך ניצול פרצות בחוק השבות ובחוקים אחרים. ניתן לטשטש את העובדות, לטאטא את הבעיה מתחת לשטיח אך היא הולכת וגדלה מדי יום. כאשר שיעור היהודים במדינת ישראל יירד מתחת ל- 50%, אז שום מניפולציות של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לא ימנעו קבלת החלטות (ברוב דמוקרטי!) על מחיקת הסמלים היהודיים מהדגל ומהסמל של המדינה, ואולי גם על ביטול יום העצמאות.
עו''ד זאב פרבר 2003 May 13
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
פנייתה של סופה גוצו
דורון,
ירושלים,
05/04/05 23:25
|
פנייתה של סופה גוצו הריני סופה גוצו במשך חמש שנים ביקשתי לעלות לישראל וזאת מתוך רצון לברוח מאנטישמיים רוסים. והינה התגשם החלום. משנת 1990 אני גרה בארצי בעיר הבירה ירושלים .
בזמן האחרון מצב בריאותי הידרדר בצורה נכרת – השנים לוקחות את שלהן ( אני נולדתי ב- 1926 ). עברתי כמה ניתוחים קשים. לפי חוק סיעוד נשלחה אלי הביתה מטפלת. שמחתי שהיא עולה מחמ''ע כמוני. אך התברר שהמטפלת הזאת בכלל לא יהודיה. ואף מגלה סימני אנטישמיות.
בחודש פברואר השנה המטפלת עבדה אצלי רק יום אחד. ב-22.02.03 המטפלת ובעלה הגיעו אלי הביתה. הם ביקשו שאני אחתום אישור כוזב על שעות העבודה בחודש פברואר ( לטובת המטפלת ). כשסרבתי לחתום המטפלת חזרה כמה פעמים על דרישתה ואח''כ הפילה אותי באגרוף על הריצפה ונתנה לי מכות חזקות ברגלייה כשתוך כדי החבטות הוא משמיעה כלפיי קריאות ''ז'ידובקה'' (יהודונית – ברוסית). לאחר מכן המטפלת ובעלה ע''י איומים ניסו למנוע ממני להגיש תלונה למשטרה. עד היום אני סובלת מפגיעות בעמוד השידרה ,כאבי ראש חזקים, פגיעה בשמיעה, כתוצאה מהמכות איבדתי כמה שניים . מלבד סבל גופני קשה, הייתי המומה ושבורה לחלוטין ואין לי מילים כדי להביע את הכאב הנפשי ואת האכזבה. למרות האיומים של המטפלת ובעלה אני ,בעזרת עובדת סוציאלית, הגשתי תלונה לתחנת עוז ( אני גרה בשכונה ארמון הנציב ).
מסרתי העתק אישור הגשת התלונה ועדות רפואית על נזק גופני גם לאגודה ''דמיר'' בראשותו של מר זלמן גיליצ'נסקי, שהקימה מרכז סיוע לנפגעי אנטישמיות בישראל . לשבחם של פעילי ''דמיר'' ייאמר, שרק אצלם מצאתי אוזן קשבת - הם דרשו מהמשטרה להתייחס ברצינות לתלונתי, העניקו לי סיוע נפשי ומשפטי ,עזרו להסב כלי תקשורת למעשה זוועה אשר ארע לי. לאחר כמה שבועות הגיעה תשובה מהמשטרה: לסגור את התיק בשל חוסר ראייות.
אין לי כל כך מה להוסיף - האבסורד והזוועה חוגגים – האנטישמיות , שממנה ברחנו, ''עשתה עליה'' לישראל. אני יודעת שהמיקרה שלי אינו יחיד. בידי אגודה ''דמיר'' ישנו ארכיון שלם מעדויות על גילויי אנטישמיות מילולים ופיזיים בישראל. ובינתים הפוליטיקאים הישראלים מגנים אנטישמיות בחוץ לארץ. אינני תולה תיקוות רבות בפנייתי זאת. פשוט הרגשתי חובה לספר לכם.
סופה גוצו
תשובה מלשכת נשיא המדינה
ירושלים, 11 באוגוסט 2003.
לכבוד גב' גוצו סופיה
שלום רב,
הצטערנו למקרא מכתבך אל נשיא המדינה, מר משה קצב.
הפנינו עותק ממנו לגורמים המוסמכים. ביקשנו כי יבדקו את הניתן לעשות למענך וישיבו לך במישרין עם העתק ללישכתנו.
אנו מקווים כי תשובתם לא תאחר לבוא, ומאחלים לך בהזדמנות זו רב בריאות וכל טוב.
בכבוד רב
אילנה דפן-קוניס
עוזרת בכירה לממונה על ענייני רווחה ופניות הציבור.
סופה גוצו 2003 Jun 6
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
גלוחי הראש הגיעו לישאל
דורון,
ירושלים,
05/04/05 23:24
|
גלוחי הראש הגיעו לישראל בחוברת ''האנטישמיות בישראל '' בהוצאת המרכז הישראלי למידע ולסיוע לנפגעי האנטישמיות, מופיעה ידיעה דלהלן :
''הוא מוכן להלחם למען חירותה של אירופה ויידע להגן על הגזע הארי כמה שפוחדים ממנו ז'ידים ועבדים נירצעים, פריירים, קומוניסטים והומואים. . .''
העתון''נובוסטי ניידלי'' מודיע כי השיר דלעיל פותח את הקלטת ''גלוחי הראש באים- 1 '', השיר נקרא ''שטורמוביק'' ( כינוי ברוסית לאנשי פלוגות הסער של האס.אס.-הערת המתרגם) ואת הקלטת ניתן לרכוש היום ברבות מהחנויות המוכרות ספרים רוסיים בישראל. הטקסטים של השירים כמו גם עיצוב העטיפה - צילום של חבר'ה קשוחים, גלוחי-ראש בתנועה של מועל-יד ''הייל, היטלך'' - אינם משאירים צל של ספק לגבי העובדה כי לפנינו תעמולה רוסית נאו-נאצית גלויה ביותר. לא משאירים מקום לספק בענין זה גם ההמשך של האלבום - ''גלוחי הראש באים- 2 '', וגם קלטות של נאציונל- פטריוטים רוסיים מלהקת ''קולוברט'', אשר שידיהם מלאים מטינאה לשחורים'', ''כושים'' ושאר אוייביה של רוסיה גדולה.
כפי שביררה מערכת העתון '''נובוסטי ניידלי'' - כל היצירות המוסיקליות האלה נמכרות חופשי-חופשי בתל-אביב ובערים גדולות אחרות באדץ, וזוכות לביקוש רב בקרב הנוער דובר הרוסית. ואם נזכור כי בעטיפת הקלטות צויין כי ''כל הרווחים ממכירת קלטות ''גלוחי הראש באים'' קודש לתמכה בפרסומים ומופעים פטריוטיים'' - הרי שרוכשי הסחורה הזאת לא רק מתענגים לשמע שירים בעלי תוכן נאצי, אלא גם מרימים תרומתם לתיקצוב הנאו-נאצים ברוסיה.
הפצת הטומאה זאת ברוסיה - היא בסופו של דבר עניין פנימי של רוסיה. אבל קשה להבין, מדוע נמכרים שירים נאציים חופשי-חופשי בישראל, שהיא מדינה המתיימרת לאות להיקרא ''יהודית'' -כותב בעל הכתבה, לב פינחסוב שמו. העתון מביא את סיפורו של תושב באך-שבע יליה יופה: ''כשדרשתי לסלק מייד את הקלטת, סירבו בעלי החנות. הם מילאו את דרישתי רק לאחך שאיימתי להגיש נגדם תלונה למשטרה. למחרת שוב הוצגה הקלטת למכירה''.
עד כמה מוסרי לסחור תוצרת מסוג זה - בישראל? - שואל לב פיאסוב, -או שהכל עניין של ביקוש והיצע,אם יש בארץ חסידים של להקות-רוק פשיסטיות, הרי שיש לאפשר להם לרכוש חופשי את הקלטות שלהן ?
ובינתיים - גלוחי הראש כבר הגיעו לישראל, ובני הנוער הרוסים רוקדים בהתלהבות למישמע השיר על '' ז'ירים והומואים''.
זלמן גיליצ'נסקי 2004 Mar 21
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
היום הלאומי לליצנות
דורון,
ירושלים,
05/04/05 23:22
|
היום הלאומי לליצנות ב-27.01.05 מציינים שנית היום הלאומי של מאבק באנטישמיות (יום שחרור אושוויץ).המפעל החשוב הזה אורגן ע''י המשרד לענייני ירושלים והתפוצות, בראשותו של השר נ.שרנסקי אשר ללא לאות הולך ומעלה רעיונות מתוחכמים בנושא האנטישמיות בחו''ל.
האירועים לכבוד ''היום הלאומי'' החלו כבר ב – 23.01.2005 וכללו מסיבת עיתונאים, טכס מיוחד בכנסת ישראל, כנס של לוחמים באנטישמיות מכל רחבי העולם, פגישה עם השגרירים, עשרות תוכניות רדיו, טלוויזיה ואינטרנט וכו'
ישראל הרשמית לא שינתה את מדיניותה לדווח אך ורק על גילויי אנטישמיות בחו''ל, ואילו תקריות אנטישמיות מתוצרת בית מטאטאים מתחת לשטיח.
סמלי הוא שבכמה ימים לפני חגיגות ''היום הלאומי'' ובמהלכן אירעו בישראל כמה תקריות אנטישמיות חמורות:
17.01.2005. חיפה:
המעשה נעשה לפני כחודשיים, אז פגע הצעיר עם חבירו בבית הכנסת בשכונת קריית אליעזר. בחקירתו טען הצעיר בפני חוקרי מחלק הנוער של משטרת חיפה כי עשה את המעשה כשהיה שיכור. יצויין כי אירוע זה אינו ראשון באזור חיפה בעל סממנים אנטישמיים. בשבוע שעבר נלכדה נערה שריססה על קירות בית הכנסת שבעיר צלבי קרס. את המעשה העדיפה המשטרה לכנות כמעשה של בריונות גרידא.
26.01.2005.באר שבע:
צלבי קרס וכתובות ''מוות ליהודונים'',''יחי היטלר'' ו''תחי אושוויץ'' בשפה הרוסית רוססו על קירות בית כנסת ''מעיין'' בבאר שבע. חיים רוזנטל ממקימי בית הכנסת: ''למרות התדהמה זו לא הפעם הראשונה שמתרחשים מעשיי וונדליזם לצערי הרב ניפוץ שמשות בית הכנסת וכו' נעשה לדבר שבשיגרה''. אנשי בית הכנסת הלכו למשטרה והגישו תלונה. אך לא בוצעו מעצרים בפרשה.
27.01.2005. פתח תקווה:
שלושה נערים בני 16 ממוצא רוסי, נעצרו על ידי המשטרה בפתח תקווה בחשד שנהגו להתעלל בתלמידי ישיבה חרדים לאורך תקופה של כמה חודשים. כך דווח בגלי צה''ל.
ב - 26.01.2005 הוגש נגדם כתב אישום, לפיו היכו השלושה את תלמידי הישיבה בכל פעם שנתקלו בהם ברחוב. הנערים נתפסו כאשר פרצו לבית כנסת סמוך לישיבה בעיר, קרעו את ספרי התורה שם, הפילו אותם על הרצפה וירקו עליהם. מפקד משטרת פתח תקווה, סגן ניצב מוטי פלדמן, סיפר על הפרשה: ''אלה נערים שפשוט לא מצא חן בעיניהם הצורה שבהם הלכו אותם חרדים, אז הם החלו להכות אותם.
במהלך שנת 2004 ( כמו גם בשנים הקודמות) פעמים רבות אזרחי ישראל הלינו למשטרה על ריסוס צלבי קרס בבתי קברות ובמבנים וכ''כ על תקיפות ופגיעות מילוליות על רקע אנטישמי .דווח גם על אתרי אינטרנט נאציים שהוקמו בישראל וספרים אנטישמיים שנמכרים בחנויות ישראליות.
פעמים רבות שלחנו ממצאי התחקירים לשר שרנסקי ולגורמים אחרים, אך הם העדיפו לא להתייחס לתופעה הזוועתית הזאת , אלא להסתירה ולהשתיקה.
לסיכום.ישראל הרשמית יוצאת מכליה בגינויים הלא פוסקים כלפי אנטישמיות בחו''ל. דבר שעומד בסתירה משוועת עם שתיקה מוחלטת כלפי גילויי אנטישמיות בישראל עצמה. שתיקה שהופכת את הגינויים הקולניים כלפי המתרחש בחו''ל לליצנות עלובה .
זלמן גיליצ'נסקי 2005 Jan 30
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אנטישמיות בטירונות
דורון,
ירושלים,
05/04/05 23:21
|
אנטישמיות בטירונות מספר פעמים בשנה נערכת ב''מחווה אלון'' טירונות המיועדת לעולים חדשים. על פי תקנות צה''ל, עולה חדש הוא חייל שעברו פחות משלוש שנים מהיום שבו קיבל אזרחות ישראלית, או שעלה לארץ אחרי הגיל 16. רובם הגדול של הטירונים הם עולים חדשים מרוסיה, מקווקז ומאוקראינה, וביניהם יש גם מספר לא מבוטל של חיילים שאינם יהודים.
לפני שלושה שבועות החלה טירונות חדשה בבסיס, וכבר ביום הראשון טענו החיילים היהודים כי נתקלו בגילויי אנטישמיות בוטים במיוחד מצדם של המגויסים הלא יהודים. בין השאר עיטרו חלק מהחיילים את הקירות בשירותים ובמקלחות בכתובות נאצה נגד יהודים, בציורים של צלבי קרס ובכתובות ''הייל היטלר''. מספר חיילים אף קעקעו וציירו על גופם צלבי קרס , וחלקם אף נוהגים להצדיע בינם לבין עצמם במועל יד כשהם קוראים ''הייל היטלר''.
החיילים היהודים לא נרתעו, ובתגובה החלו להבליט את יהדותם. חיילים בבסיס מספרים כי חלק מחבריהם החליטו לחבוש כיפה על ראשם, דבר שלא נהגו לעשות עד כה. אחרים החלו להתפלל בכל בוקר בבית הכנסת בבסיס. התגובה הזאת החמירה עוד יותר את החיכוכים בין שני המחנות, שאף הגיעו לתקריות אלימות.
החיילים היהודים פנו למפקדי הקורס, אך לא נעשו צעדים למגר את גילויי האנטישמיות. באחת השבתות הפגינו החיילים היהודים בבסיס, הניפו שלטים , דרשו לדבר עם המפקדים,אבל במקום שיחה הם קיבלו עונש ויציאתם הביתה עוקבה במספר שעות. לדבריהם? דווקא אחד החיילים שצייר צלב קרס על כף ידו והועמד לדין משמעתי, לא הוענש.
מדובר צה''ל נמסר בתגובה: ''אחד החיילים בטירונות נראה על ידי חבריו לפלוגה כשצלב קרס קטן מצויר על כף ידו, והדבר גרם מתיחות. בנוסף, בחדרי השירותים התגלו משפטים המכפישים עולים ממדינות השונות. החייל שצייר את צלב הקרס נשפט וננזף בחומרה. צה''ל רואה בחומרה אירועים מסוג זה ומוקיע אותם. אין מקום להתנהגות כזאת בקרב חיילי צה''ל, ואנחנו נפעל לעקירתה מהשורש''.
''מעריב'' אסנת שוסתק 2005 Feb 14
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
ניצול חוק השבות
דורון,
ירושלים,
05/04/05 23:20
|
ניצול חוק השבות: הבן מתגייר ומשפחתו עולה אחריו בני דתות אחרות שולחים בן משפחה לעבור הליך גיור ולאחר מכן מנצלים את חוק השבות ומבלי להביע כל קשר לעם היהודי ודתו עולים לישראל. כל זאת כדי לצאת את ארצות מוצאם. פורז מציע לאשר אף את העלאת ניני יהודים. ח''כ הרב אברהם רביץ הניח היום על שולחן הכנסת הצעת חוק פרטית שנועדה לתקן את חוק השבות.
לדברי רביץ ישנו סעיף בחוק השבות המנוצל לרעה ע''י רבים שאין עניינם להצטרף בדרך כל שהיא אל העם היהודי וגם אינם מזדהים כשייכים לעם היהודי, אלא כל עניינם לצאת את ארץ מוצאם ולזכות בהטבות המיועדות ליהודים הבאים ארצה. בשל המציאות החוקתית בישראל, לא ניתן לאמת במקרים רבים את שייכותם אל קרוב המשפחה שבגינו הם מבקשים להיכלל בחוק השבות, אומר רביץ.
חבר הכנסת רביץ אומר שלפי המצב החוקי כיום מתאפשר לבני משפחה של מי שהתגייר, אף אם הם עצמם לא התגיירו ומעונינים להמשיך להיות בני דת אחרת, לעלות ארצה במסגרת חוק השבות. לשם כך, ישנם כאלו השולחים בן משפחה אחד לעבור הליך גיור ועל ידי כך מעבירים את כל המשפחה הגדולה ארצה על פי חוק השבות, על אף שאינם מתכוונים כלל להיות יהודים. החוק כיום אף מאפשר לנכד שאינו יהודי לעלות ארצה אף עם סבו היהודי כלל לא מימש את זכותו לעלות ארצה.
''אין ספק שחוק השבות מטרתו הבסיסית לאפשר לכל יהודי באשר הוא את הזכות לעלות ארצה, אך אין מטרתו לאפשר ניצול של מדינת ישראל ומשאביה הדלים לכל דורש, ובתיקון חוק השבות יבוא על פתרונו בעיות רבות שנפרצו עקב ניסוח החוק כיום'', אומר רביץ ומוסיף ש''המצב החוקתי היום רעוע, וההצעה של ח''כ פורז, כפי שהעלה אתמול, שמבקשת לאפשר אף לנינים להכלל בחוק השבות מוכיחה את הצורך הדחוף בתיקון חוק זה''.
ערוץ 7 2005 Mar 15
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מרכז מידע וסיוע לנפגעי אנטישמי
דורון,
ירושלים,
05/04/05 23:19
|
מרכז מידע וסיוע לנפגעי אנטישמיות הממשל הישראלי והסוכנות היהודית משלים את יהדות התפוצות באומרם, כי במדינת ישראל יהודי יכול להימלט מאנטישמיות. דיווחים על גילויי אנטישמיות בישראל תפסו מדור קבוע בכמה כלי תקשורת (בעיקר ברוסית). תנועת ''דמיר - לקידום קליטת עולים'' ערכה תחקיר שהעלה כי מגפת אנטישמיות אשר ''עלתה'' לישראל, השתקעה כאן יותר מכל השערה. עולים-יהודים רבים, לאחר עליתם, גילו בתדהמה כי הם נתקלים באותן פגיעות והשפלות על רקע אנטישמי , מצד הלא יהודים שהגיעו ביחד אתם מארץ מוצאם, שמהן הם ברחו מחבר המדינות. עדויות אישיות וחומר עיתונאי נכללו בדו''ח על תופעת האנטישמיות בישראל. כל פניותינו לשרי הממשלה ולחברי הכנסת לא זכו להתייחסות. השלטונות אינם רוצים לטפל בבעיה. לאור זה, קשה להתייחס לגינוייהם כלפי גילויי אנטישמיות בחו''ל, אלא כהעמדת פנים אומללה.
האבסורד חוגג - מספר נפגעי אנטישמיות הולך וגדל. נוכח התעלמות מוחלטת של הרשויות וניסיונותיהם ''לטאטא את הנושא מתחת לשטיח'', קבוצת הפעילים והנפגעים החליטו להקים מרכז מידע וסיוע לנפגעי אנטישמיות. ואלו מטרותינו:
לעורר מודעות הקהל לתופעה הזוועתית זו בכל תפוצות ישראל. להקים רשת מוקדי הסברה בקרב עולים-יהודים, כולל סיוע משפטי ונפשי לנפגעים. לדרוש מהרשויות לנקוט באמצעים ע''מ למנוע גילויי אנטישמיות ולהעניש את המתפרעים.
כל מי שהנושא נוגע ללבו, והוא מוכן לפעול בדרך כלשהי, מתבקש ליצור אתנו קשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
טרנספר לירדן ולעזה
טל,
מרכז,
05/04/05 19:01
|
|
 |
34.
עוד נקודה למחשבה!!!!!!!!!
עדנה,
05/04/05 18:59
|
האוכלוסיה הערבית בארץ, היא אוכלוסיה הרבה יותר צעירה בהשוואה לאוכלוסיה היהודית, אם הם יהיו 30% מכלל האוכלוסיה ב 2025, משמעות הדבר , 40% מכח העבודה במדינה. המדינה נכשלה בשילובם במדינה, במשך יותר מ 50 שנות אפליה , חוסר שוויון ודיכוי מכוון, על ידי כל ממשלות ישראל מימין ושמאל. כל מה שהמדינה עשתה זה נסיונות להגבילם, הפקעת קרקעות, אי פיתוח תשתיות, אין עיר או איזור ערבי, שהושקע בו כאיזור פיתוח , או איזור תעשייה . תמיד גרמה להם להרגיש אזרחי מדינה סוג ב' או ג', אז כדי לכם לא לבכות על החלב שנשפך. זאת התוצאה הישירה של מדיניות מעוותת. וכמובן , אי פיתרון הסכסוך עם הפלשתינים במשך 38 שנות כיבוש אכזרי גם הוא תרם ולא מעט , לזהות הלאומית של אזרחי המדינה הערבים שהיתה יותר חזקה מתחושת השייכות האמיתית למדינה. לכן בהמשך המצב הנוכחי מדינת ישראל לא תחזיק מעמד כמדינה יהודית מעבר לעוד 50 שנה. הפתרון הוא שמדינת ישראל תחזור לשפיות, הקמה של מדינה פלשתינית בגבולות 67 , כולל מזרח ירושלים. בלי כל התירוצים שישראל מעלה כבר 38 שנים בשביל להמשיך להחזיק בשטחים כבושים ולקבוע עובדות של סיפוח דיפקטו וכו', תוך כדי חלומות שהפלשתינים יתאדו. ומצד שני השקעה מסיבית באזרחי המדינה הערבים, שילוב ואינטגרציה.העלאת רמת החיים, פיתוח ותשתיות , איזורי תעסוקה, עידוד השכלה גבוהה. זה מה שיבטיח ששעור הילודה תשתווה לזו של העולם המערבי ולשאר האוכלוסיה במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אם יעשו את כל מה שצריך
אפרים,
05/04/05 20:52
|
לדעתך לעשות, לא תוכלי לשנות את טבע האדם (את זה כבר ניסו בברה''מ ובקיבוצים, ונכשלו). הערבים יהיו נאמנים בראש וראשונה לבני עמם ולבני משפחותיהם שגורשו מבתיהם ולא מאפשרים להם לחזור. הם גם לא יקבלו את זה שהם חיים במדינה שאינה שלהם, אלא של העם היהודי. אני מבין שאין לך ערעור על התחזית הדמוגרפית. מי שיגדל מ- 19% באוכלוסיה ל- 30%, יגדל בסופו של דבר גם ל- 50%. ומה יקרה לאחר מכן? הם יחליטו באופן דמוקרטי להפוך את ישראל לפלסטין ב', וגורל היהודים יהיה במקרה הטוב כגורל הלבנים בזימבבואה. אנחנו חוטאים כיום כלפי ילדינו ונכדינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי אפרים טבע האדם הוא של הרג!
Ehad Haam-Zioni,
חברה נורמלית,
05/04/05 21:33
|
ולא משנה אם הוא יהודי, מוסלמי או נוצרי!!!!
תמיד יהרוג כדי להשיג את טרפו(או אדמה, או........) בחבורות זאבים גדולות-וזאב אחד יהרוג זאב שני כדי להשיג שלטון בלהקה.
כל מושג האלוהות הומצא רק כדי לתתן כלי *אלגנטי* להתרת ההרג של הזאבים החזקים.
אך ישנם גם אנשים אחרים השונים מאפרים: אלו היודעים שהתשתית התרבותית האנושית, דמוקרטיה וסובלנות ליברלית לדעות האחר הן המאפשרות חברה פורחת-ומי ששופך דם אדם-באדם דמו יישפך.
ולגבי הטעות האופטית של הנתונים:
א-המספר שניתן כולל את מזרח ירושלים הערבית שבה יהיו ב2025 חצי מליון פלשתינאים. בלי מזרח ירושלים מדובר על 20% ערבים במדינה בקו הירוק.
ב-הניתוח מניח שלא יהיה שלום. להערכתי המגמה של עליה וירידה ישתנו באופן חד כשנגיע לשלום עם הפלשתינאים העליה תגבר והירידה תקטן-ובמקום מאזן חיובי של 200 אלף איש יהיה מאזן חיובי של חצי מליון (20 אלף עולים בשנה יותר מיורדים) או מליון (40 אלף עולים בשנה יותר מיורדים).
צריך גם לקחת בחשבון שככל שמספר הישראלים בחול יתיצב-מאחר ואחוז גדול מהם חוזר כל שנה לישראל-והוא גדול הרבה יותר מאחוז היורדים(שבשנים המדוברות היוו בעיקר עולים מרוסיה שירדו, כמו שהיה תמיד לאחר גל עליה גדול)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נלחם עבור בני תרבות ההרג
אחד שפקעה,
סבלנותו,
05/04/05 23:20
|
אפרים ישר ולוגי, והוא אחד היחידים המציע פתרונות אנושים לבעיה הדמוגרפית. אתה שקרן המנסה להוליך שולל את הציבור שאינו בקיא בנתונים, כאילו ליהודים מובטח רוב במשך מאות שנים. אין לך תשובות לוגיות לטיעוניו של אפרים, ולכן אתה מגיב באופן היסטרי כמו בתגובה זו, וממשיך לשקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעוט של 20% משולב במדינת ישראל
Ehad Haam-Zioni,
לחברה הוגנת,
06/04/05 00:45
|
זאת מהות הדמוקרטיה במדינת בני העם היהודי-וכך יהיה בתחזית הפסימית של הלמ''ס(ללא שלום) או בתיקון התחזית עם השגת השלום (18-19% של ערביי ישראל המשולבים בחברה הישראלית). אם נעשה אקסטרפולציה נראה שעוד 60 שנה יהיה במדינת ישראל מיעוט ערבי של 22%-25%(בלי לקחת בחישוב ירידה בילודה עם שיפור המצב הכלכלי וההשתלבות החברתית)
אפילו בחישוב הפסימי(והבלתי הגיוני לחלוטין) של המשך מלחמה עם הפלשתינאים(ומדינות ערב?) בעוד 60 שנה, נגיע למיעוט ערבי של 28%-29% בלבד.
אם תלך אחורה 60 שנה תחזכר כי עדיין גבתה מלחמת העולם השניה קרבנות רבים-ואיש לא חזה שתקום מדינת ישראל או שברית המועצות תיפול או ש.........
ולכן: להכנס ליאוש המוביל למעשים שהם פשע נגד האנושות בגלל חישוב כזה או אחר של מה שיקרה בעוד 60 שנה (או יותר) הוא אבסורד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא יעבור בג''ץ
ישראלי מודאג,
שרוצה לחזור,
06/04/05 04:24
|
מבחינה חוקית כל תושבי מזרח ירושלים הם במעמד של תושבי קבע (אותו לא ניתן לשלול) עם זכאות לקבלת אזרחות ישראלית. חלק מהתושבים מימש את הזכות הזאת, וכל השאר יממשו אותה ברגע שהעברת ירושלים לרשות הפלסטינית תעלה על הפרק. תושבי מזרח ירושלים אינם שונים בכך מתושבי אום אל פאחם - הם יעדיפו את מדינת ישראל. המשמעות היא שהערבים יהוו בעוד 20 שנה 30%, בעוד 40 שנה 40% ובעוד 54 שנה 50%. בתנאים כאלה - איזו סיבה יש לפלסטינים לעשות שלום עם ישראל, כאשר פלסטין השלמה היא בהשג יד? ההפך הוא הנכון - הפלסטינים יעשו כל מאמץ להמשיך בתהליך בו התחילו כדי להגביר את הירידה מהארץ, כדי לקצר את התהליך. בינתיים הם הגיעו מבחינתם להשגים אדירים. אני לא שולל את האפשרות שהפלסטינים יגיעו איתנו להסכם ללא קבלת מזרח ירושלים, ואני לא רואה את ממשלת ישראל מתחננת בפני הפלסטינים כדי לחלק את העיר (וכאמור, זה לא יעבור בבג''ץ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, אין פתרון אחר
ל"ת
פרחיה,
05/04/05 19:08
|
|
 |
33.
יותר דתיים, הרבה פחות חילונים
ל"ת
בשנת 2025,
05/04/05 18:23
|
|
 |
32.
tonight
doron,
eisham,
05/04/05 18:23
|
everyone get to work! crack open a bottle of wine with your wife, and do the right thing...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
-------- כולם לקרוא ----------
אזרח מודאג,
05/04/05 18:22
|
על מדינת ישראל לחזור בה מתוכנית ההתנתקות העולה 20 מיליארד שקל עוד היום, לקחת את הכספים הללו ולתת סלי הגירה למשפחות ערביות ביהודה ושומרון !!! סל הגירה ממוצע - 10,000 $ למשפחה !!! (זה סכום גבוה - ביחס לתנאי המגורים שלהם כיום). בצורה כזו אפשר להעביר בדרך א-נ-ו-ש-י-ת את כל ערביי יהושה ושומרון למגורים קבועים ואנושיים !!!
את המשפחות יש להעביר לירדן או כל מדינת ערב אחרת אבל בעדיפות לירדן.....ליישב אותם שם ולהטיח לספק להם מים, עבודה, וגם צרכים נוספים ע''י מדינת ישראל וארה''ב וליישב את כל הפליטים בירדן מ-48 בצורה אנושית !!!
לאחר מכן יש לפעול למתן סלי הגירה לערביי ישראל שירצו בכך, במקביל לחוקק מספר חוקים חדשים : - על כ-ל תושבי מדינת ישראל (חרדים וערבים) להתגייס לצבא !!! (או שירות לאומי) - על כל אזרח במדינת ישראל להכיר במדינה כמדינת היהודים ולא כמדינת כל אזרחיה !!! - על כל אזרח להכיר בדגל הכחול לבן ובהמנון התקווה !!!
מי שלא יתנגד לכך ...... ממשלת ישראל תוכל לגרש אותו מתחומי מדינת ישראל !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחשוב קודם, אז תדבר
חייל מעזה,
05/04/05 19:01
|
אם היית חושב קצת לפני שהיית מדבר היית מבין שתוכנית ההתנתקות תנתק אותנו מלפחות חצי מהפלסטיניים ותפחית את מספרם המעורבים בישראל!!! יותר מזה, תתחיל להבין שאתה לא שולט בעולם וגם אם אתה רוצה להעביר אותם לירדן או לכל מקום אחר הם לא יסכימו לקבל אותם! הרצון שלך לא שולט על אף אחד חוץ ממך! אז תתנתק מהם ושיתבשלו בתוך עצמם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לחלוטין !!
יעקב,
נס ציונה,
05/04/05 18:51
|
זה הפתרון היחידי ואחר אין. ערביי א''י המערבית צריכים להתפנות מפה בטוב או ברע. עדיף בטוב אבל אם לא תהיה ברירה גם בכוח. האלטרנטיבה היא חורבן בית שלישי בתוך מספר דורות. זו אינה פנטזיה. זו ריאליה. אבל לא רק הדמוגרפיה חשובה. גם השטח חשוב לא פחות מסיבות היסטוריות, גיאוגרפיות, ביטחוניות ומורליות. לכן כול ההצעות לקריעת שטחים ממדינת ישראל כדי לצמצם את האוכלוסיה הערבית הם ראיה לטווח קצר בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מדינת חלם
שי,
רמת-גן,
05/04/05 18:20
|
כבר היום 70% מהאוכלוסיה אינם יהודים. המדינה החלמאית הזאת עדיין ממשיכה לחשב את עולי חבר העמים כיהודים והרי 70% מהם כלל אינם יהודים וזה בדוק מנסיוני האישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הכותרת המשנית שגויה ומגמתית
אורן,
05/04/05 18:18
|
הלמ''ס לא אמרה שום דבר על שכנינו הפלשתינים אלא על ערביי ישראל. הכותרת במעריב דפוקות לגמרי. מי שכותב אותם כנראה לא קורא בכלל שאת הכתבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לעולם הם לא יהיו רוב כי..
הערבים והעתיד,
ישראל,
05/04/05 18:10
|
כאשר הם ימשיכו ביצור ילדים על חשבון משלם המיסים הישראלי אזי יתעוררו האנשים השפויים והם יועברו לפלשתין ההסטורית זאת אומרת עזה וירדן והבג''ץ יבין שבשלטון פלשתינאי אין מקום לבג''ץ ולכן הבג''ץ יתמוך בטרנספר או לא יהיה קיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
Things Change
Larry,
05/04/05 18:07
|
Jews come back to Israel. Israelis come home. Arabs head for Arabia after the failed experiment of statehood. You just never know, but things do change...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
סיבה טובה לבגץ לגיור
ל"ת
סימני,
פאריס,
05/04/05 18:01
|
|
 |
25.
מישהו מנסה להטות את דעת הקהל
''דמוגרפיה'',
בשירות ההתנת,
05/04/05 17:56
|
מה קרה? ההתנתקות מאבדת גובה? ה''רוב'' מגלה שהוא מיעוט? מה עושים? פשוט מביאים קצת ''סטטיסטיקה'' מפחידה שמראה שכדאי להתנתק בכדי לשמור על רוב יהודי. משפצים קצת את הנתונים, וזהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ראש ממשלה ערבי בערך ב2065
תחזית,
05/04/05 17:50
|
|
 |
איך הגעת לזה?
אחד,
05/04/05 18:05
|
|
 |
להוציא אותם מחוץ לחוק לבחירות
ירון,
חיפה,
05/04/05 18:03
|
הרי הם לא עושים צבא. למה? מאותה סיבה שאסור שיהיו בצבא, כך אסור שהם יהיו בכנסת, טיבי יוכיח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם את החרדים שלא משרתים?
ל"ת
אפרטהייד,
05/04/05 23:18
|
|
 |
23.
לדעתי בעוד 20 שנה יהיו הרבה
אזרח-מודאג,
05/04/05 17:40
|
מקקים והרבה חרקים בכדור הארץ
בני האדם יהיו מעוט והם ישארו רק באיזור דרום אמריקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שתי טעויות המעוותות אופטית!!!
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרטיה לעד,
05/04/05 17:32
|
א-המספר כולל את מזרח ירושלים הערבית שבה יהיו ב2025 חצי מליון פלשתינאים. בלי מזרח ירושלים מדובר על 20% ערבים במדינה בקו הירוק.
ב-הניתוח מניח שלא יהיה שלום. להערכתי המגמה של עליה וירידה ישתנו באופן חד כשנגיע לשלום עם הפלשתינאים-ובמקום מאזן של 200 אלף איש יהיו חצי מליון ויותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקריאת תגובותך הרבות
פרעה,
06/04/05 01:10
|
אני משתכנע יותר ויותר שמדובר בפלשתיני המתחזה ליהודי!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, כן ושלום מחכה לנו בפתח!
תסריטן מציאותי,
05/04/05 18:40
|
תתפקח קצת שלא תישמע מגוכך. היינו כבר בסרט של מזרח תיכון חדש, שלא הסתיים בHAPPY END אלא בדולפינריום וכד'. ספר, ספר לנו איך ערבים פיתעום מוותרים על זכות השיווה ומכירים בזכותינו על א''י ובמדינה ציונית ואז יהי טוב, כלכלה תשגשג, אף אחד לא ירצה לשלוח הכל קיבינימט ולעבור לאמריקה וזאב ישן ליד כבש בשלום וכד'. תשמע, הסיפור הזה כיום לא נמכר אפילו בגרוש ואפילו חינם. הרי ברור שבמרה שלנו לא יהי שום שלום וככל שערבים יתחזכו מוליינו כך גם הלחץ שלהם, מוטיבציה שלהם לפגוע בנו תיגדל והמצב רק יילך ויחמיר ולא לטובתיינו (והאמת שגם לא לטובתיהם). מתוך הסטוריה ידוע שבכל חברה שיש בה מיוט שהוא מעל 30% תמיד פורצת מלחמה פנימית נוסח קוסובו או רפובליקות של ברה''מ לשעבר ובמקרה שלנו כשהמיוט הוא למעשה הרוב (ביחד עם ערבי האיזור) שחושב שהוא בעלבית שנשדד, המלחמה בלתי נמנעת ובקצב של היום נגיע עליה הרבה לפני 2025. אוקטובר 2000 זה רק משחק ביחס למה שהולך להיות פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברגע שנתחבר לאיחוד האירופי
ירון,
חיפה,
05/04/05 18:05
|
כפי שאתה חולם על, יבואו המונים ערבים מהגרים לגור פה, ואסור יהיה לנו על פי החוק האירופי לעצור אותם... ואתה עוד מתפלא למה אסור שנתבטל בפני האיחוד האירופי? הקשר בינך לאחד העם הציוני הוא מקרי בהחלט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להתחבר לאיחוד זה אסון וחורבן
MOSCOWMAN,
05/04/05 18:53
|
האיחוד הזה תתחיל להתפרק מרגע שטורקיה תצטרף עליו אבל עד אז כל מדינה שמתחברת אליו מוותרת על עצמאות ומוסרת את עצמה לידייה ''קומיסרים'' שיכפו עליה את הרצון שלהם ביעילות יותר גדולה מבולשביקים. ראו מי זה חבייר סולאנה, האחד מהם, איש קיצוני ושפל, בעל דעות מעוותות, האם משהו כן רוצה שאיש מטורף כזה ישפיע עלינו על יהודים ? לא נראה לי. הצטרפות לאיחוד האירופי הינו חורבן בית : איבוד עצמאות ואבדות רוחנית של ממש. חוץ נראה איך צרפת או בלגיה יראהו בעוד 25 שנה ואיזה חוק וסדר יהי שם, איזה אחוז מוסלמים וכד'. לא נראה לי שיש להם סיבה לשמחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לתת ואדי ערה והמשולש לפלסטין
ל"ת
אין פתרון אחר=,
שלום וצדק!!!,
05/04/05 17:27
|
|
 |
20.
2 מדינות לשני עמים????????????
לתת ואדי ערה,
והמשולש,
05/04/05 17:26
|
למדינת פלסטין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אם לחילונים ושמאלנים באמת
שאול,
כפר סבא,
05/04/05 17:07
|
איכפת להם ממדינת יהודית (ודמוקרטית) [כמו שהם כל הזמן מכריזים] שהם יתחילו להוליד יותר ילדים כדי שמדינת ישראל ישאר יהודית (ברגע שזה לא יהיה מדינה יהודית זה גם לא יהיה מדינה דמוקרטית - ואם יש לכם ספק תסתכלו על המדינות השכנות שלנו!!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדאי להציץ אצל השכנים שלנו
פרחיה,
05/04/05 17:29
|
ואם לשאול מכפר סבא היה קצת יותר שכל היה מתעניין קצת ברמת החיים ותנאי החיים במדינות השכנות שלנו, ושואל את עצמו אם גם אנחנו צריכים לשאוף להיות מדינת עולם שלישי, עניה, נחשלת ומפוצצת בילדים חסרי סיכוי לחיים של כבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה אל דאגה, היהודים יפרנסו.
ל"ת
יהודים טיפשים,
06/04/05 07:59
|
|
 |
האגואיזם החילוני ה''נאור''לעולם
ל"ת
לא יחלוק עצמו,
עם ילדים,
05/04/05 19:13
|
|
 |
לעשות מגבית
שפרה ברכה,
05/04/05 17:44
|
אני מציעה לעשות מגבית למען כל הילדים העניים של המוסלמים, על מנת שהשייכים, יוכלו לחיות כיאות, שלא נפריע להם. הם יעשו חיים, יקנו נשים יולידו ילדים, ואנחנו נדאג לילדים המסכנים הערבים המוסלמים. אפשר גם לתת להם את חוק השבות, ולתת להם מענק עליה. איחוד משפחות וכד' הכל ברוח הומנסטית דמוקרטית. למה לא???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
יש יותר מדי ילדים פלשתינים
חד עין,
05/04/05 17:06
|
ממצאים מעניינים ודי אופטימיים. אך מה דעת הקוראים על הקביעה של הכתב, ש''כנראה שכמות הילדים ברשות מביאה עמה גם פגיעה בילדים רבים, במהלך פעילות צה''ל בשטחים.'' אני מצאתי אותה מזעזעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ללא השטחים
יוני,
השרון,
05/04/05 16:49
|
לתשומת לב המתנחלים וחסידי א''י השלמה. המספרים האלה מתייחסים לאוכלוסייה בתוך הקו הירוק. אם נוסיף להם את אוכלוסיית יהודה, שומרון ועזה, האוכלוסייה הערבית מונה יותר משליש מסך אוכלוסיית א''י המערבית, ועד שנת 2025 שיעור האוכלוסייה הערבית יהיה מעל 40%.
יש לנו בעיה, חסרים אותם 12 מיליון יהודים שהיו בעולם לולא לא הושמדו 6 מיליון בשואה. זאת העובדה, ועם עובדות לא מתווכחים, אלא מתמודדים.
למרבה הצער הדרך יחידה שנוכל להתמודד עם העובדה הזאת היא לוותר על אחיזתנו בחלקים ניכרים מא''י המערבית, למרות שמדובר בנחלת אבות, שזכותנו המוסרית עליה אינה מוטלת בספק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חילופי אוכלוסין.
שפרה ברכה,
05/04/05 17:47
|
למה לא להחליף את האוכלוסין. אם מפרקים התישבות בגוף קטיף, אפשר גם לפרק יישובים במשולש. ואפשר גם להעביר אותם יחד עם האדמה שלהם, למדינה של פלשתין שאיתה הם מזדהים. שיבנו אותה, יקימו אויברסיטאות, יחיו שם, ילידו ילדים, ויתפרנסו. לא על חשבונינו. דרך אגב, רצוי שאלי ישי, ילמד לדעת, שכל תוספת לילדים ישירות, זה גידול האוכלוסיה הערבית. מאז שיצא החוק של ביטוח לאומי, תוספת לילדים, גדל מספר הילדים בצורה מבהילה. יש משפחות של בדואים עם 50 ילדים 4 - 5 נשים. חומר למחשבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יהיו חילופי אוכלוסין
אחד,
05/04/05 18:08
|
אפשר להעביר את הערבים למקום אחר כמו שעשו למתנחלים, אבל אי אפשר לשלול להם את האזרחות. אזרחות=זכות בחירה.
חוץ מזה גם אי אפשר להעביר אותם אל מחוץ לריבונות הישראלית. ההשוואה לתוכנית ההתנתקות לא רלוונטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כל ערבי הילוד- היאורה השליכוהו
א,
05/04/05 16:48
|
פן יהיה לגוי עצום ורב.
זה היה השיקול של פרעה, וזה גם השיקול שלנו. בקצב הזה של הדרדרות המוסר של עם הספר עשר המכות הבאות ייפלו עלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חס וחלילא
ברה שפרה,
05/04/05 17:48
|
אנחנו לא פרעה, אבל אנחנו לא שוטים, שיחיו במדינה שלהם. יחד עם הערבים שבתוך הקו הירוק. פיצוייים, יחד עם האדמה שיעברו למדינת פלסטין הגדולה. יחד עם עבר הירדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עברנו את פרעה, נעבור גם
ל"ת
אותך,
הפשיסט,
05/04/05 17:01
|
|
 |
15.
ב-2025 לא ישארו שמאלנים
יוסי,
גושדן,
05/04/05 16:46
|
|
 |
ב 2025 לא יהיה הבדל בין שמאל
ל"ת
ימין כי לא נהיה,
בשטחים,
05/04/05 17:02
|
|
 |
14.
הכל פועל יוצא של ביבי שקרניהו
ביבי פרעה,
שחרר ת'עם,
05/04/05 16:46
|
המדיניות הכלכלית של ביבי מבריחה את הצעירים המוכשרים מהארץ עד כדי כך שאפילו האירופאים עכשיו עושים חרם על האקדמאים הישראלים הם יודעים הייטב מה הם שווים אבל שקרניהו הורס את המדינה מהיסוד ובגללו ב-2025 ישארו כאן רק החרש והמסגר ילידי 1930-40-50
הגב לתגובה זו
|
|
 |
So much nonesense
Ariella,
05/04/05 18:44
|
in one long BIRBUR and no period, no comma, nothing.l
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מדינת מיעוט דא פקטו
ברוך,
תל אביב,
05/04/05 16:40
|
בארץ שתי קבוצות שקצב הגידול שלהם דומה, ובערך פי שתים ביחס לקצב הגידול של יתר האכלוסיה: ערבים וחרדים. חבל שהלמ''ס מסרב לערוך ניתוחים דמוגרפיים עבור האוכלוסיה החרדית. לפי קצב הגידול בשנת 2025 רק כ50% של הרכב הכנסת יהיה ציוני. (בערך 25% ערבים ו 25% חרדים.) אני מזמין את כל ה''נאורים'' לתת את דעתם בנושא זה. וכידוע המגמה הזאת לא מראה סימנים של שינוי משמעותי מאז קום המדינה. אז מה יהיה בשנת 2050?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החרדים בירושלים
שפרה ברכה,,
05/04/05 17:50
|
50% מהילדים הלומדים בבית ספר יסודי הם חרדים. אין לי בעיות עם זה. אלא שיתרמו למדינה. יתחילו לעבוד, שלא נצטרך לשאת אותם על שכמנו. כמה אפשר???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי נמקי .איך את מממנת אותנו?
ל"ת
אורי לופיאנסקי,
דוס פרזיט,
05/04/05 19:15
|
|
 |
יש מי שחיי מקצבאות ויש מי ....
ל"ת
שצריך לממן,
אותם,
05/04/05 23:17
|
|
 |
12.
אום אל פאחם - לרשות הפלסטינית
אייל,
05/04/05 16:40
|
שימו לב, מוציאים את אום אל פאחם ובאקה-אל-גרביה אל מחוץ למדינת ישראל, והופ... מדינת ישראל נפטרת מכמה מאות אלפי אזרחים ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר להוסיף עוד
שפרה ברכה,
05/04/05 17:51
|
|
 |
11.
התכוונתם יהיו פחות חילונים....
אל תירא ישראל,
05/04/05 16:34
|
כי ב''ה האוכלוסיה הדתית והחרדית הולכת וגדלה בצעדי ענק - הרבה יותר מהאוכלוסיה הערבית שהמספרים אצלם מאוד התמתנו. וכבר השנה ידוע שאחוז התלמידים בבתי הספר הדתיים והחרדיים הינו 57% לעומת החינוך החילוני 24% ולעומת כל שאר המיעוטים 19%.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
send the politicians home ...
JewishGoy,
Germany,
05/04/05 16:33
|
Send the politicians home, the ones who didn't give us a chance to live normally in our land and we will come back..
Don't ignore the fact that there are millions who are living abroad with a good reason !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
דו''ח שיקרי, תשאלו את אחד העם
ל"ת
האורים והתומים,
05/04/05 16:32
|
|
 |
8.
7 מיליון אנוסים מחקים לעליה
בנצי-א,
05/04/05 16:28
|
אנוסי אפגניסטאן עדיין שומרי שבת וברית ביום השמיני מחכים להחלטת ממשלה אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש...ככה יהיו יותר גויים !
שטיקל,
בית שמש,
05/04/05 17:43
|
תביא לכאן אפגנים,אתיופים,רוסים,''בני מנשה'', וככה יהיו הרבה יותר אנשים! אבל כול האנשים האלה גויים ! הערבים הם לא הצרה היחידה שלנו - הצרה היא אנשים כמוך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנוסים יחזרו הביתה כמו סבא שלך
בנצי-א,
05/04/05 18:08
|
הם יהיו יותר יהודים ממתבוללים אירופאים מי ששמר על שבת וברית מילה ביום השמיני במשך 1400 שנה תחת כפיה מוסלמית מגיע לו יחס של כבוד אתה לא טפש אלא חסר ידע אולי גם גזענצ'יק צא ולמד על רבי עקיבא ואונקלוס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מסיונר ולא יותר!
שטיקל,
בית שמש,
05/04/05 19:04
|
אתה ודומים לך מנסים שיהיו כמה שיותר דתיים במדינה לא משנה לכם מי העיקר שלא יהיו ערבים. מי ירצה להיות יהודי? -רק האנשים הכי פרמיטיביים ומסכנים יסכימו להתגייר ולהכנס לביצה הזאת שנקראת מדינת ישראל. אני מדבר מנסיון אישי מר... קרוב משפחה רחוק שלי שרק אביו יהודי (וגם הוא רק ע''פ ההלכה) הגיע בגיל 19 לארץ מרוסיה ורצה להתגייר במכון מאיר. הוא עבר את כול התהליכים כדת וכדין ונהיה יהודי- אבל לפני כמה חודשים הוא שלח לנו sms שבו הוא אמר שהוא עזב את היהדות והתגייס לצבא... מסכן! לא אמרו לו שלהיות יהודי זה לא כל כך קל. ושהעם היהודי כל כך מסוכסך ! יהדות זה לא מועדון וגם לא פיקניק !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני מחקה להחלטה אחד....
ל"ת
שתלך ללמוד,
עברית,
05/04/05 16:59
|
|
 |
7.
לעצור את מגמת הירידה מהארץ
גיל,
05/04/05 16:18
|
לפי הנתונים האלה, יהיו בשנים הקרובות 17,000 יורדים בשנה! הנזק הכלכלי מכל יורד הוא עצום. יש לגבש מענה ברמה הלאומית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אי אפשר לעצור את הירידה!
SAS,
05/04/05 17:34
|
המצב על הפנים! ויש המונים עם דרכונים אירופאים. המדינה יודעת לנצל את הצעירים אבל לא מוכנה לתת להם שום דבר בתמורה! עבודה בתחת חינוך גבוהה בתחת דיור בתחת
שני הילדים שלי היגרו לאירופה. שניהם למדו רפואה בגרמניה בחינם. הבת עובדת כיום בווינה כרופאת ילדים והבן הוא רופא שיניים בברלין הבן היה תותחן טנק בשריון הבת חיילת בחיל המודעין בנו קריירה מכלום! לא יכולתי לעזור להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אפילו היטלר לא עשה סטטיסטיקות
ניצול שואה,
05/04/05 16:16
|
|
 |
חולה נפש ישאר חולה נפש
אושר,
05/04/05 23:14
|
איך אתה מעיז להשוות אותנו לנאצים דפוק שכמוך כנראה שיש לך שריטה רצינית דפקט בייצור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ha????????l
ל"ת
Ariella,
05/04/05 18:37
|
|
 |
5.
מה תהיה ההתפלגות בתוך האוכלוסי
עומר,
05/04/05 16:13
|
|
 |
4.
לא יהיו עוד 20 שנה בכלל
יהודי,
חו'ל,
05/04/05 16:08
|
אנחנו באחרית הימים, ועשרים שנה???....ממש קשה לי להאמין שיהיו עוד 20 שנה. ואם יהיו אז המצב יהייה מאוד מאוד גרוע, אם להסתכל אחורה ולראות איך שהעולם מתדרדר כל 20 שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
Roberto,
05/04/05 17:37
|
אחרית הימים קרובה ואסון גדול מאוד הולך להתרחש על העולם
הגזע האנושי ברברי וחיי והורס כל חלקה טובה
סוף העולם אוליי לא
אבל הכחדות של 89 אחוז מההולכי על שניים כן וכן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
EVERYBODY LEFT FOR AMERICA
THE BIG A,
USA,
05/04/05 16:08
|
1 MILLIION EX-ISRAELIS LIVING IN USA NOW. BECAUSE OF ISRAELI POLITICIANS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הדרך היחידה למנוע גידול ערבי
רמי,
05/04/05 15:56
|
פרט להיפרדות ועידוד העלייה- השקעה מאסיבית וארוכת טווח ברמת החיים, החינוך, התשתיות והתעסוקה של ערביי ישראל. ידוע כי אלה מקדמים להפחתת ילודה, וזה גם מגיע להם כאזרחים במדינה דמוקרטית. צריך להפעיל זאת כתהליך ארוך טווח ומשימה לאומית אם אנו רוצים פה עתיד יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסביר את זה לאספסוף ממרכז הליכ
ל"ת
הליכוד. בהצלחה,
05/04/05 16:54
|
|
 |
אתה טועה
רוני,
חיפה,
05/04/05 16:37
|
לא הוכח ולא ידוע שרמת החיים מורידה את רמת הילודה.
למשל, בארה''ב העשירה מס' הלידות הממוצע לאישה הוא גדול מברוסיה המפגרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארצות הברית??
Roberto,
05/04/05 17:39
|
היא מדינה עם אלף תרבויות שונות
עם עשירים ועם עניים
בממוצע הם עשירים אבל יש שם הרבה עניים והרבה עשירים
אז אנא ממך אל תציג לי ממצועים ובטח לא של מדינה ענקית כמו ארצות הברית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוני, אתה טועה
אלי,
05/04/05 16:57
|
לא מודדים תרבות מול תרבות. מודדים באופן השואתי, למשל האם בארה''ב עניים יולדים יותר (אכן כן). כנ''ל ברוסיה ובכל מקום (גם בישראל זה נכון). דרך שניה היא למדוד את מצב הילודה לאורך שנים באותה אוכלוסיה. לדוגמא ערביי ישראל לאורך שנים, עולים ברמת החיים ויורדים באחוז הילודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
Demography
Gila Nachon,
Jerusalem,
05/04/05 15:47
|
Yes , demography should be topic number ONE for us . This why the final borders between Israel and the future state of palestine should be redrawn and redefined to maximize the number of jews in Israel . Forget land -- think demography . We need to see to it that the so-called 1967 borders are re-drawn , and places like Tirah , Taibeh , Um al fahem and others are included in Palestine
הגב לתגובה זו
|
|