 |
41.
שהמתנחלים יבינו כבר!!!
אנונימית,
07/04/05 16:51
|
למה צריך להרוס את החולות?? למה? זה שהמתנחלים צריכים לעבור מבתיהם לא אומר שהם צריכים להרוס גם לכל בעלי החיים שיש באיזור ניצנים! אתם מודעים לכך שעם היישובים שלהם בניצנים הם משחיתים חלקת טבע נדירה בארצנו ופשוט גוזרים גזר דין מוות על כל בעלי החיים שיש שם?? תחשבו פעם גם על בעלי החיים, לא רק על עצמכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את כל כך צודקת!
alexela,
י-ם,
07/04/05 17:37
|
תפסיקו להיות כל כך שקועים בעצמכם ותבינו שאם אנחנו מיישבים את ניצנים אנחנו הורסים חלקת אדמה יפהפייה שאין עוד כמוה בארץ ישראל ואם זכרוני אינו מטעני, בעולם. אנשים כל כך מתעקשים לקבור את הראש בחול ולא לראות את מה שהם עושים לטבע, שיום אחד אנחנו נקום ונשים לב שלא נותר טבע כלל! אנחנו הורסים בלי אפשרו לשיקום ואנחנו פשוט לא מבינים את זה. בואו נשנה את זה לפני שיהיה מאוחר מידי....
לא ליישוב של ניצנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אלה שנפגשו עם הדיקטטור הרשע
תושב הגוש,
06/04/05 21:27
|
|
 |
39.
הסטודנטים לא נכנעים לשרון
סטודנט שאכפת לו,
הר הצופים,
06/04/05 18:24
|
ביום ראשון, הפגנת סטודנטים ארצית נגד תוכנית ההתנתקות. 18:30 בפלנטריום צעדה עד לאוניברסיטת תל אביב!! סטודנטים מרחבי הארץ, דתיים וחילונים נגד התוכנית ההרסנית הזו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסטודנט
מישהי,
07/04/05 17:21
|
אז מה עדיף, חיילים שסתם נהרגים בגלל משפחה וחצי שהחליטה להתיישב דווקא באמצע גוש ערבי? מי שרוצה לחיות שם- שיגן על עצמו! חיילים לא צריכים סתם להיהרג בגלל משפחה וחצי שאפילו לא משלמת מיסים למדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
תפסיקו להשמיץ את המתנחלים, די!
אזרחית,
06/04/05 14:50
|
אזרחים,מה קורה לכם? בכל מקום,בכל הזדמנות אני רואה תגובות של שנאה והשמצה על המתנחלים המפונים,מה אוכל אתכם? למה הם מרגיזים אתכם?הם אחינו לדם,לא מגיע להם יחס כזה.דווקא צריך להבין לליבם,לקרוע אותם מביתם,מסביבתם בעל כורחם.מעניין איך הייתם מגיבים לו הייתם בצד השני.אנא, הרגעו,אל תוסיפו שמן למדורה כי אם היא תבער,המדינה שלנו תעבור לפסים אחרים לגמרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מקומם בשדה בוקר ליד בן גוריון
חיזרו לנגב,
שם מקומכם,
06/04/05 06:50
|
חבל ששרון לא מעביר אותם לנגב הם יוכלו לפתח את מה שהזקן חשב הנגב עוד יהיה פורח חלומו ובעצם גם חלומי שיעברו לשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו גם זה?
אנונימית,
07/04/05 17:18
|
לא מספיק שרוצים להרוס את ניצנים, עכשיו יש גם כוונות להרוס את הנגב? אני בכלל בעד שהמתנחלים יעברו לעיר נורמלית, לא לשמורת טבע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחד
גריגורי,
ניסנית,
06/04/05 11:29
|
אני מזמין אותך לעבור לשם יחד איתי. בוא ביחד נפריח את השממה. ביחד! אני ואתא נשנה ונצליח. רק ביחד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן גוריון דווקא קרא לפראזיטים
רוצה להיות חלוץ,
לך לנגב!,
06/04/05 08:55
|
בתל-אביב לבוא וליישב את הנגב. אך מי שעשו זאת הם המתנחלים. הם הפריחו את הנגב. אתם לא רק קובעים אילו חלקי ארץ ישראל לגיטימיים או לא, אלא גם איזה חלק של חבל לגיטימי אפשר להפוך לא לגיטימי, כי הוא לא בתחומי הקו הירוק הקדוש לשמאל האנטי-יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
המתנחלים ממשיכים בשיטותיהם
זלצמן,
חיפה,
06/04/05 06:39
|
כשם שעקפו את כל מוסדות השלטון וחוקי המדינה כשבנו את הקולוניות שלהם על חשבון כולנו (ראה ד''וח ששון), כך הם מנסים כעת ''למסד מסלול ''עוקף בשיא'', ללא כל קשר לחוק פינוי-פיצוי שעבר בכנסת''. אח''כ הם יתפלאו שלא כל כך אוהבים אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אז הכל עניין של כסף!!!!!!!!!
רן,
06/04/05 00:24
|
הם יתפנו בשקט, אם יקבלו עוד כסף ותנאים נוחים יותר. כאילו עד עכשיו לא קבלו מספיק על חשבון משלם המסים. קרקעות ובתים במחירים מגוחכים, ומיסים מופחתים וכו'... תפסיקו להבכיין ותעופו לנו מהחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
''יזמת המתנחלים'', כמה אתם רעים!
ל"ת
אתם ושרון,
זרזיר ועורב,
06/04/05 00:12
|
|
 |
33.
לעדי האנטישמי (96)
הסתה, הסתה,
ושוב הסתה!,
05/04/05 23:48
|
ירוחם הוקמה ב-1951, נצרים הוקמה ב-1972, עשה חשבון, אם אתה מסוגל. ירוחם הוקמה 21 שנה לפני נצרים! איך בדיוק נבנתה נצרים על חשבונה? איך נצרים אשמה שירוחם במשך למעלה מעשרים שנה לא הצליחה לעמוד על רגליה? איזו הצדקה יש להקפאת מפעל ההתיישבות בארץ ישראל, בגלל עיירות הפיתוח? איך אשמים ה''מתנחלים'' בפאשלות של מפא''י? האם גם הם היו צריכים להיכשל בגלל עיירות הפיתוח הנצחיות? גדיד הוקם ב-1982, 31 שנה אחרי ירוחם, איך הוא אשם בפיגור של עיירות הפיתוח? עפרה הוקמה ב1975, מה הקשר שלה לפיגור עיירות הפיתוח הנצחיות? דימונה הוקמה ב-1955 אריאל הוקמה ב-1978. האם רק בגלל שחיים חפר מסית, צריך להיות מוסתים? מה הקשר? ואילו היית באמת מירוחם, היית יודע היטב כמה תורמים אנשי גוש קטיף לפיתוח עיירות הפיתוח בנגב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היו...
ירון,
06/04/05 03:30
|
שופכים את אותה כמות הכסף שקיבלו התנחלויות בסדר הגודל של ירוחם- לירוחם, מצבה של ירוחם לא היה כזה היום.
נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמיד תהיה לכם תשובה.
אתה מסית זול!,
06/04/05 08:52
|
תציג את הנתונים!!! אני דורשת זאת! לפני שאתה תוקע בבטחון כזה את השקרים התעמולתיים שלך, בדוק את העובדות! ושוב, מה הקשר בין המתנחלים לטיפול הכושל של מדינת ישראל בעיירות הפיתוח? למה לא משקיעים בעיירות הפיתוח, אם צריך לתמוך בהן לעולם, את המליארדים ששופכים לתשלום חובות הקבוץ, זריקת כספים שאינם תומרים כלום, אלא מרוששים את מדינת ישראל. כל פרוטה שהושקעה בהתיישבות ביש''ע היא לגיטימית, כמו כל פרוטה שהושקעה בכל התיישבות אחרת בארץ הזו. האם צריך להזכיר שוב ושוב שהשמאל בהבל פיו ורישעותו, הוא שהפך את ההתיישבות הזו ללא לגיטימית? אתם לעולם לא תניחו לעובדות לבלבל אתכם, גם לא לאמת, לצדק ולמוסר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
שרון הורס ת'מדינה!
ל"ת
רפי,
05/04/05 23:14
|
|
 |
31.
שרון עם המשתפים שלו לא עובד
ל"ת
יואב,
05/04/05 23:06
|
|
 |
30.
הקוזק הנגזל
עדי,
ירוחם,
05/04/05 22:49
|
במשך שלושים שנה זכו המתנחלים בכל טוב הארץ, על חשבון תושבי השכונות ועיירות הפיתוח. ועכשיו יש להם עוד את החוצפה לבקש עוד הגדלת פיצוים. היה ראוי שהם ישלמו לנו אזרחי ישראל, אשר על גביינו וע''ח עתיד ילדיינו נבנו אותם מאחזים והתנחלויות חסרי כל תוחלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה עולה התנתקות?? עדי??
ל"ת
אל תענה,
06/04/05 02:03
|
|
 |
לא נשכח ולא נסלח נרצחי אוסלו..
ל"ת
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
06/04/05 00:07
|
|
 |
אני אראה לך מה זה!
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
05/04/05 23:38
|
אני יושב פה על משכורת של מועצת יש''ע ולמעשה כספי המיסים שאתה משלם ממנים לי את המשכורת.
אתה לא מתבייש? ככה אתה רוצה להפסיק לי את המימון?
אני אשכרה אצטרך ללכת לעבוד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדי, תרכין את ראשך מבושה
חיפאי,
חיפה,
05/04/05 23:34
|
המתנחלים ספגו אבידות בנפש על עמידתם האמיצה כנגד הטרור הערבי, במספרים ובאחוזים שאף ציבור אחר או אוכלוסיה אחרת לא היו מסוגלים לספוג. העילית שבעילית. השנאה כלפיהם היא תוצאה של קינאה בסגולות המדהימות שלהם. אני מצדיע להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחחחחחחחחחחחחח!
מישהי,
07/04/05 17:25
|
הצחקת אותי! ''עמידתם נגד הטרור הערבי''?? להזכירך, חיילי צה''ל הם שעומדים נגד הטרור הערבי ומקפחים את חייהם, לא המתנחלים! (למרות שחבל שזה לא הם שצריכים להגן על עצמם, אז אולי היו מפסיקים למות סתם ככה חיילים שמגנים על שתי משפחות ורבע שבחרו להתנחל באמצע הערבים!!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיפאי חמוד שלי
כנס רגע,
06/04/05 07:06
|
|
 |
29.
אם האסון יצא לפועל
דורון,
י ם,
05/04/05 22:37
|
אז האמת שכבר אין עם ישראל אין ערבות הדדית עוד יעלו את הרעיון להחזיר היהודים לארצות מוצאם וזה כלל לא דמיוני ואולי כשיגורשו ויפונו יהודים מישראל הם ילמדו לאהוב לדאוג ולתמוך אחד בשני כשיהיו מושפלים בגלות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תעזוב דורון
dd,
05/04/05 23:19
|
|
 |
אחמד חוגג
Avi Ecuador,
06/04/05 02:18
|
ישלם כרטיס. המזל של ישראל כנראה שהעולם המערבי מפחד ממכם ויש ניסים כמו ערפאת ואינתיפאדה לישראל. מה היה קורה לנו בלעדכם? חס וחלילה, דור עגל הזהב היה משמיד את עצמו וכבר מזמן היתה לכם היום מדינה פלסטינית אם הייתם סומכים על השמאל ''שלנו''. לדעתי בהמשך יש לעשות מערפאת חג במתקונת פורים ויש תאריך מתאים וכיכר בתל אביב בכדי לחגוג שם. רק תעשו טובה, על תעצרו! אל תשמעו לשמאל, הם ''דופקים'' אותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך כבר יא נעל...
ל"ת
Avi Kakador,
06/04/05 03:30
|
|
 |
Avi kakador
ל"ת
ענק :-),
06/04/05 07:08
|
|
 |
28.
חומת החלם וההתנתקות האווילית
ברוך ו,
ירושלים,
05/04/05 21:33
|
שעלותם האסטרונומית רוקנה ותמשיך לרושש את קופת המדינה, תוכחנה בעתיד הלא רחוק כטעויות איומות המסכנות את עצם קיומה של מדינת ישראל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החומה, תעלת בלאומיך מביטון
Avi Ecuador,
06/04/05 01:47
|
|
 |
לא נכון!!!
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
05/04/05 23:41
|
בעצם כן נכון!!!!
או אולי לא?
וואלה לא זוכר....
אחי! איפה הג'וינט??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שווה כל שקל
dd,
05/04/05 23:19
|
שווה כל אגורה של המדינה כדי להעלים את הזהות של מה שנקרא-מתנחל. אחרי ההתנתקות אין יותר מתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
באמת לא מוצדק
Avi Ecuador,
05/04/05 21:31
|
היו צריכים להבין שהמתנחלים סבלו והקריבו מספיק ותורם של אלה ממרכז הארץ להקריב. מאוד היה הגיוני לפנות שמאלנים סליחה משיח מוניס, סליחה, תל רביב, מרמת השרון סביון... להעביר לבתים אלה את המתנחלים וליישב בנגב בגליל ולך תדע איפה את אלה ממרכז הארץ, שיתחלקו בנטל, למה לא? נו, המתנחלים כנראה יעשו טוב למשפחתם בעתיד אם יתקשרו לשגרירות האמריקאית עם ה MONEY ביד... בהמשך פינוי לאי של שרון, גם משם יצטרכו להתפנות בקצב של שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון חלקית, ואני אסביר:
אילן,
התנחלות חיפה,
05/04/05 21:44
|
לגבי לא לבוא אליהם בטענות, לא לשפוט אותם, להבין אם וכאשר הם יבחרו לגור בשייח מוניס הכבושה, וגם האפשרות שישימו פס אחד גדול על המדינה כפויית הטובה, ויעברו לארה''ב: אתה צודק כאן לחלוטין ואני איתך ב-100%.
הבעיה היא אחרת: הם חייבים להיות חזקים יותר ונחושים יותר, על אף ולמרות הקשיים, כי אם הם נשברים אז כל המאבק שלנו שווה לתח...אם הם מתחילים להתייחס לשבר העמוק ששרון עושה בעצם רעיון שיבת העם היהודי למולדתו ההיסטורית, כאל מעבר דירה בתנאים מועדפים...אז הכל נגמר, אפשר לסגור את המדינה ושהאחרון יכבה את האור! אני רואה לפי תגובותיך בימים האחרונים כאן שאתה מתחיל להבין שאולי אין עתיד למדינה במתכונתה הנוכחית...זה נכון!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כוכב בדגל האמריקאי
Avi Ecuador,
05/04/05 22:37
|
|
 |
הציונות החילונית פשטה את הרגל.
עידו,
שייח מוניס,
05/04/05 22:56
|
ואת זה אני אומר כחילוני... עד שבני עקיבא לא יתפסו את השלטון אנחנו בבעיה חמורה. אחת הבעיות הקשות היא שרוב העם לא מבין בכלל מה קורה כאן..העם לא מבין שאנחנו בהמשך ישיר למלחמת העצמאות והמאבק הוא על כל גבולות הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, קרא סיפור של גויים
Avi Ecuador,
06/04/05 03:10
|
עותק: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/847/283.html סיפור נחמד יום אחד נפגשו בבר באחת הערים באירופה עיוור ונכה, שוחחו ביניהם התידדו והחליטו לשכור חדר בייחד בכדי לחסוך בהוצאות. לפנות בוקר פרצה שריפה גדולה בבית המלון, התעוררו בבהלה והנכה עלה על גבו של העיוור, הנכה הנחה את העיוור כך שהצליחו שניהם להינצל מהשריפה הגדולה בשלום. מה מוסר ההשכל ואיך הצליחו לצאת בשלום? איך יכלו לצאת מהבוץ, סליחה, מהשריפה שני המוגבלים? הנכה השתמש בכוחו של העיוור והעיוור השתמש בהנחיתו של הנכה ושניהם ניצלו מהאסון. איחדו כוחות ויכלו לצאת בשלום. איך הזוג הזה משתלב בחלם של היום? היום ממשלת ישראל השמאל ועם הארץ עיוורים שלא רואים את הסכנה ואת המזרח תיכון עשן שהם נמצאים בו והמתנחלים לעומתם (הנכים) אין בכוחם לצאת מהשריפה לבדם, אז איך בחלם רוצים לצאת מהשריפה? העיוור רוצה לרכב על גבו של הנכה ושהנכה יסחוב אותו על גבו ויוציא אותו מהשריפה. כמובן שבמקרה זה כשמאחדים כוחות הפוך שני המוגבלים ישרפו לצערי. דרך אגב, הסיפור על העיוור והנכה הוא סיפור של גויים ששמעתי מזמן, חוכמת חיים נאמר, אין קשר לטווסים משכילים מהשמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זוהי מלחמה! ואנחנו ננצח!!
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
05/04/05 23:43
|
אם אני רק אצליח להיזכר לאיזה צד אני שייך...
אוף... זה ממש קשה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החרדים לעולם לא ישלטו
dd,
05/04/05 23:20
|
כי ביום שהחרדים ישלטו לא יהיה גרוש לשום דבר. ואז החילונים יחזרו לשלוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אז זהו? נשברתם חבר'ה?
אילן,
התנחלות חיפה,
05/04/05 21:29
|
טוב...אולי לא נגיע להפגנה בת''א ביום ראשון, אם אתם מתייחסים להרס הציונות ע''י דיקטטור שקרן כאל עניין פעוט של מעבר דירה בתנאים נוחים מאוד, ותו לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין איך היית מתנהג במקומנו
נ,
גוש קטיף,
05/04/05 22:09
|
|
 |
לא לריב!!! זה מה ששרון רוצה!
פעיל במטות ערים,
05/04/05 22:41
|
אם נתחיל להתפצל בתוכנו אז העקירה תתבצע! זהירות מפיצול כוחות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם שם בגוש חייבים לי לא מעט.
אילן,
התנחלות חיפה,
05/04/05 22:25
|
כדאי לך ללמוד לכבד פעילים שעושים הרבה למענכם, תוך הקרבות אישיות גדולות.
אבל אני לא שופט אתכם בזמן הקשה הזה שעובר עליכם, ועל כולנו.
רק אל תשכחו שאתם האצבע שבסכר. אם אתם נשברים, כל המדינה מוצפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושכחתי לציין ש...
אילן,
התנחלות חיפה,
06/04/05 00:11
|
לא רק שאתם שם בגוש חייבים לי המון, אלא גם כל העולם חייב לי המון! אין חכם או יפה ממני ובכלל אני כל כך מושלם שאני מביט במראה כל היום וצובט לעצמי בפיטמות!
אוי! זה פשוט נפלא! אתם חייבים לנסות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
* מתחזה מעלי *
ל"ת
חושף המתחזים,
חוות החיות,
06/04/05 01:06
|
|
 |
אחי המתנחלים! אל תישברו!
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
05/04/05 23:45
|
אם נישבר עכשיו, לא יהיה לחיילים עבודה!
את מי הם יפנו בכוח? איך המתנחלים יעמדו בזה?
איך אני אעמוד בזה? על מה אני מדבר לעזאזל???
טוב טוב - תישברו... רק שאני אשמח להסיף איזה שורה לפני. אני בדודא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בענין האצבע בסכר אתה צודק, אך
הם אינם חייבים,
לך דבר!,
05/04/05 22:49
|
כולנו, הפעילים, עושים זאת למעננו - למען עם ישראל, לא למען ה''מתנחלים'', שלעולם לא נצליח לשלם להם תמורת מה שהם מקריבים למעננו. גם אני מקריבה לא מעט במדינת המשטרה הזו, אך אינני עושה זאת בשביל ה''מתנחלים'', כי אם למען עצמי, עמי ומולדתי. כך גם אתה. כאמור - הם לא חייבים לך כלום, אתה חייב להם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת. ועכשיו בחזרה לעיקר:
אילן,
התנחלות חיפה,
05/04/05 23:02
|
חשוב מאוד ''לאחד שורות'' ולא לשחק חלילה לידיו של הדיקטטור התחמן. שרון אלוף העולם במציאת החוליה החלשה בכל שרשרת, והוא כנראה איתר אותה בקרב כמה מאנשי גוש קטיף, שאינם מייצגים את הכלל.
הוא מפזר דיסאינפורמציה בלי סוף, ומשתמש בכל מיני ''שמפניות'' למיניהם. צריך לעשות הכל על מנת שלא ליפול קורבן לתרגילים המלוכלכים שלו בשום אופן.
לדעתי מי שנפגש איתו היום עשה נזק תדמיתי, ואף מעשי, למאבק. זאת דעתי.
שיהיה לכולנו בהצלחה, שכן המלחמה היא על כל גבולות הארץ. גם כאן בחיפה תתחיל ''אינתיפאדה'' בקרוב, אם דברים לא ישתנו בחשיבה שם למעלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור שלא כתבתי את ההודעה מעלי!
ל"ת
אילן,
התנחלות חיפה,
06/04/05 03:31
|
|
 |
*** מתחזה!!!! ***
ל"ת
חושף המתחזים,
חוות החיות,
06/04/05 01:36
|
|
 |
* מתחזה מעלי - זהירות!!! *
ל"ת
חושף המתחזים,
חוות החיות,
06/04/05 01:21
|
|
 |
סליחה על השטויות שכתבתי
אילן,
התנחלות חיפה,
06/04/05 00:10
|
התבלבלתי, אני מצטער.
הגיע הזמן שנפנה את כל ההתנחלויות. זהו רצון העם ומה לעשות ואנחנו בדעת מיעוט.
בשביל מה ליצור מלחמת אחים? ימנים ושמלאנים - כולנו יהודים! אם כל מה שצריך בשביל שלום בארץ ובמזרח התיכון זה לעבור דירה (ועוד לקבל על כך פיצויים נדיבים!), אני הראשון להתנדב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
נאיביים, אתם מאמינים לשרון???!
ל"ת
אלכס,
05/04/05 21:19
|
|
 |
24.
שרון עובד על המתנחלים בעינים
שרון המושחת,
05/04/05 21:07
|
שרון עובד על המתנחלים בעינים! הם אוכלים אותה! מאז תקופת היטלר שאמר שעבודה זה טוב ואח''כ הרג את כל היהודים לא היה בישראל ראש ממשלה כזה שקרן, רמאי, גנב, מושחת, תכמן. ואוהב את הכיסא יותר מאשר את משפחתו, שרון המושחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אתה מעז בכלל להשוות???
מישהי,
07/04/05 17:40
|
איך אתה מעז להשוות את שרון להיטלר (ימ''ש)??? להזכירך, שרון היה ממקימי יחידה 101, והוא היה בצבא יותר שנים ממה שאתה אי פעם תהיה (אם בכלל)- בקיצור, הוא לפחות תרם כאן משהו, גם אם עכשיו הוא הורס, בניגוד לאנשים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אתה בכלל משווה ??
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
05/04/05 23:47
|
אתה לא מתבייש להשוות בן ראש ממשלה נבחר שמייצג את הרוב המוחלט של העם לבין רודן אכזר שרצח עשרות מיליונים?
אני מבין שאתה בלחץ בגלל מעבר הדירה הקרב, אבל רעבק - קצת פרופורציות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
sharon-kisalon
araaft,
05/04/05 21:25
|
|
 |
23.
שרון הוא דיקטטור
ל"ת
אל תאמינו לאף,
מילה שלו!,
05/04/05 21:01
|
|
 |
22.
שרון עובד על המתנחלים בעינים.
שרון,
05/04/05 20:36
|
תראו כמה המתנחלים כמו החרדים. לא ערכים ולא נעלים. הוא מרדים אותם עם עוד כסף, ובסוף הוא יתן להם בעיטה אחת בתחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון עובד על המתנחלים בעינים
שרון המושחת,
05/04/05 21:07
|
שרון עובד על המתנחלים בעינים! הם אוכלים אותה! מאז תקופת היטלר שאמר שעבודה זה טוב ואח''כ הרג את כל היהודים לא היה בישראל ראש ממשלה כזה שקרן, רמאי, גנב, מושחת, תכמן. ואוהב את הכיסא יותר מאשר את משפחתו, שרון המושחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SHARON=KISALON
OMRI,
05/04/05 20:54
|
|
 |
21.
מאיפה ילקח הכסף
תוהה,
05/04/05 19:58
|
גם אני סבורה שצריכים לפצות את המתנחלים ולאפשר להם לשקם את עצמם בתנאי המותרות שהתרגלו אליהם. הלא מוטב אוברדראפט בקופת המדינה מאשר מלחמת אזרחים, שתעלה יותר, הרבה יותר מכל פתרון. אך מהיכן יגיע המימון, האם יש עוד סעיף בתקציב שטרם קוצץ עד לפגיעה בבשר החי. אולי נבקש מהמתנחלים הצעות מאין לקחת את הכסף שהם תובעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממרכז השלום של פרס, מביילין
כן יאבדו כל,
אויביך ה'!,
05/04/05 22:56
|
ומן האיחוד האירופי, מטומי לפיד, ממשפחת שרון ומכל שאר הנוכלים שעשו כסף על דמם של המתנחלים ועל דם כל עם ישראל! מכל המשחקים, גם ביום הזכרון לחללי צה''ל, בקאזינו ביריחו, בחסות הפאפא ובנו. אפשר גם מסיריל קרן ומשלאף, ואם יפסיקו לממן את חובות הקבוצים, אז לא תהיה משפחה עניה אחת בישראל! חוץ מזה, אל תדאגי לכסף. לא יהיה גירוש ולא יהיו פיצויים. ואם יהיה גירוש, לא יהיה כל טעם בפיצוי, כי המדינה ממילא תלך פייפן. וזה גם יגיע לה!!! אם סדום נהפכה, קל וחומר ישראל של ה''שלום''. וגם אם תחיי אלף שנה, לא תצליחי לפצות את המתנחלים על כל הדם שהמחנה שלך שפך וגם אם תחיי מליון שנה, לא תצליחי לכפר על שנאת ישראל שלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כסף ילקח מהבנקים למשל
משה,
מעלה אדומים,
05/04/05 22:18
|
כל המדינה שלנו מתנהלת דרך מספר משפחות שחותכות כל שנה קופונים לא רעים (ראה רווחי בנה''פ). ועוד כהנה וכהנה . ישכל כך הרבה שהרויחו יפה בשנים האחרונות מהמדינה וזאת בלי לשבת בערי הספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
יש לכפיל את הפיצוים
משה,
מעלה אדומים,
05/04/05 19:56
|
ממשלת ישראל - גשו לעניין הפיצוים בהבנה וברצינות . תנו את תשומת ליבכם , לאותן משפחות , שכבר עשרות שנים גרים בגוש קטיף , ונמצאים בשנות ה-50 לחייהם , ושני בני הזוג עובדים בגוש. מי יקבל אותם לעבודה? יש להכפיל ולשלש את הפיצוים. יהיו להם מספיק דאגות. לפחות נמנע מהם את הדאגה הכלכלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיסקה רצינית לממשלת ישראל!!!
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
05/04/05 23:49
|
אם תכפילו את הפיצויים לא נקרא לזה גירוש אלא הדיפת יהודים.
אם תכפילו פי שלוש רק נשים וילדים יתנגדו לפינוי
אם תכפילו פי חמש, יתנגדו רק ילדים מתחת לגיל 10.
אם תכפילו פי 10 ניסע לאן שתגידו לנו ללא התנגדות...
ככה זה מתנחלים - כמו יצאניות - הכל תלוי במחיר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שום פגישה היסטורית
אלי,
תל אביב,
05/04/05 19:27
|
היו שם 8 האנשים שחתמו שהם מסכימים להתפנות + 4 נוספים חלשי אופי שלחצו עליהם להגיע. רוב תושבי גוש קטיף נגד הפגישה הטפשית הזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שואלים אותכם
dd,
05/04/05 23:21
|
אתם תתפנו ואני אישית מעדיף שזה יהיה בחוסר רצון. ככה זה יכאב יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
Who is in control
Eitan,
05/04/05 19:02
|
Once you give up to the Settlers this will be the pattern. If Bassi is in charge then he should participate!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
משל מדהים
ארז צוק,
05/04/05 18:59
|
קבוצת מטיילים (עם ישראל) הולכת לה ללון במלון באזור (ישראל) מוכה פושעים (מדינות ערב). הפושעים מאיימים להרוג את אנשי הקבוצה. אחד המטיילים (המתנחלים) מתנדב להקים בוטקה (התנחלות) ולשמור על כל האחרים. הפושעים (מחבלים פלסטינים) פוגעים בשומר, בנכסיו, ומאיימים על משפחתו, אך השומר לא מוותר. בינתיים הוא מקים בית. הקבוצה מחליטה עכשיו לגרש את השומר מביתו. התוצאה: - אזרחי ישראל: תתכוננו לטילים שיפגעו במטוסי אל-על. - תהרסו למתיישבים את חייהם. - תענישו את האנשים שהגנו עלינו בגופם. כל הפיגועים שנמנעו בגלל מתישבים אלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיאורית ה'בוטקה'
עובדות רואים,
בעיניים,
05/04/05 22:43
|
גוש קטיף לא הוקם כ'בוטקה'. אלו הם ישובים רשמיים של המדינה, את הבתים הקימה המדינה. 'נצר חזני', הישוב הראשון בגוש קטיף, הוקם ב-1975. אינני זוכר אם הייתה זו גולדה או יצחק רבין, על כל פנים - זו לא ההתנחלות האקטיבית השתלטנית שאנו מוצאים כיום בגבעות יהודה ושומרון. כל הישובים הוקמו בהחלטת ממשלה ועל אדמות מדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים הגנו על מטוסי אל-על?
ל"ת
איך בדיוק?,
משל טפשי,
05/04/05 21:16
|
|
 |
די להסתה!
ל"ת
מסיתים, די!,
05/04/05 19:34
|
|
 |
גאוני. ארז שחקת אותה!
יוסי לשם,
05/04/05 19:32
|
|
 |
לא הוגן!!
ערן גולד,
05/04/05 19:32
|
|
 |
שתיקה בתרין
ל"ת
קומפורטי,
06/04/05 02:40
|
|
 |
אתה חצוף!! תפסיק להסית!
משה לרום,
05/04/05 19:31
|
|
 |
16.
נציגי מספר ישובים ולא היישובים
נא לדייק,
05/04/05 18:53
|
ה' הידיעה שעיתונאים אוהבים להשתמש בקשר להמתנחלים ולא מתנחלים/מתיישבים/תושבים מופיע שוב, כדי להעצים את כוח אלו שנפגשו. נציגי היישובים לא נכון. נציגי מס' ישובים מעיד שדיווחת אמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנחלים ודמוקרטיה-ניגודים
dd,
05/04/05 23:23
|
תגיד אידיוט - מה אתה רוצה שכל המתנחלים יבואו לפגישה? ככה זה בדמוקרטיה-שלטון נציגים. אולי אתם לא מבינים אבל ביוני אתם תבינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
רחבעם זאבי יהי זכרו ברוך
בני,
05/04/05 18:46
|
רחבעם זהבי ב-1974 מינה אותו ראש הממשלה יצחק רבין כיועץ לענייני טרור, ובשנים 1977-1975 כיהן כיועץ ראש הממשלה לענייני מודיעין. בשנת 1981 התמנה למנהל מוזיאון ארץ-ישראל בתל-אביב וכיהן בתפקיד זה במשך עשר שנים. בשנת 1985 החל לדבר בפומבי על טרנספר מרצון של ערביי יהודה, שומרון ורצועת עזה, כפתרון יחיד של הבעיה הישראלית-פלסטינית. במהלך הכנסת ה-13 היה זאבי מהמתנגדים החריפים ביותר להסכמי אוסלו. הוא לא הצטרף לממשלה שהקים בנימין נתניהו ב-1996, אך תמך בממשלה מבחוץ. זאבי הצטרף לממשלה שהקים אריאל שרון במארס 2001 כשר התיירות, אך יום וחצי לפני הרצחו הגיש את התפטרותו מהממשלה, יחד עם שר התשתיות אביגדור ליברמן, על רקע החלטת ראש הממשלה להוציא את כוחות צה''ל מעמדות שתפסו בחברון.
זאבי שמר אמונים לחבריו לנשק גם אם התנגד לעמדותיהם הפוליטיות. כך, למשל, היה ממספידי חבר-הכנסת אלוף (מיל') מתתיהו (מתי) פלד מ''הרשימה המתקדמת לשלום'', ומהמגנים החריפים ביותר של רצח רבין. גם מתנגדיו הפוליטיים החריפים ביותר העריכו את יושרו והגינותו של רחבעם זאבי האדם.
יהי זכרו ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה, גנדי מת?
מנוח,
זנוח,
05/04/05 19:05
|
|
 |
14.
להמשיך למצוץ תקציבים כקבוצה !!
ל"ת
דני,
חיפה,
05/04/05 18:38
|
|
 |
ולתומי חשבתי
Avi Ecuador,
05/04/05 18:56
|
שהפלסטינים משלמים 40000 מיליארד דולר כפיצויים ועל שבונים אותם ועל נסיונות ההשמדה שלהם אותנו ויהיה תקציב לפינוי?! טוב, ''אני מתנחם'', יבקשו מהסורים בהמשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי שוב ערבבתה את הכדורים?
rr,
05/04/05 23:23
|
|
 |
13.
עם כל הסימפטיה וההבנה למתנחלים
ראש סבבה,
05/04/05 18:23
|
הכל טוב ויפה, אבל מה פתאום להתיישב בשמורת הטבע בניצנים?? זו שמורה מיוחדת במינה ואין להרוס אותה , למעננו ולמען ילדינו והדורות הבאים יש מספיק אזורים פנויים בהם ניתן להקים ישובים ומבלי לפגוע במתנחלים. העיקר - לא לפגוע בשמורת הטבע !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת היא שאתה צודק
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
05/04/05 18:37
|
שמורת ניצנים היא באמת מקום יפה ומיוחד.
אני חושב שהמתנחלים צריכים להתפנות וליישב את הנגב - מצפה רמון, דימונה ושאר ישובים בנגב.
זו הציונות האמיתית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציונים הם לא ערבים רק שמאלנים
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
05/04/05 21:34
|
|
 |
רק הציונים הם שמאלנים!
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
05/04/05 23:37
|
|
 |
ומה דעתך?
לח,
05/04/05 19:24
|
אולי ניישב אותם על הירח או על המאדים? זו תהיה ציונות אמיתית המושבה הראשונה על הירח היא של יהודים! תגיד, מה איתך? מדובר בבני אדם שמגורשים מהבתים שלהם ולא נראה לי שהם ירצו להמשיך להיות ציונים אחרי שהמדינה דופקת אותם ככה ואם בא לך ציונות תלך בעצמך לנגב או לדימונה ואל תגיד לאחרים לעשות את זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פצוי כספי
ראש סבבה,
05/04/05 22:23
|
צריך לתת למתנחלים פצוי הוגן אבל פצוי כספי בלבד. המתנחלים יחליטו בעצמם (כל משפחה וןמשפחה, באופן פרטי)היכן להשתקע ומה לעשות בכספם, ולא להכתיב להם כיצד לנהוג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה ציוני אמיתי אז מה דעתך
יגאל כהן,
רחובות,
05/04/05 18:59
|
להתיישב בכל המקומות שציינת אם קשה לך להתפצל תמיד תוכל לסמוך על איזה מחבל מתאבד שיעזור לך במשימה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה מתנחלים לעומת חיות בר...
ל"ת
אתם צודקים,
05/04/05 18:54
|
|
 |
12.
Avi Ecuador אני מסכים איתך
בני,
חוץ לארץ,
05/04/05 18:21
|
כל מילה הם היו שחטים אןתו ואוכלים אותו בלי מלח מוסלמים זה סרטן שלא מי תרפה אני חשב שצריך ליזרק אותם לירדן זה הפיתרן היחיד מסכנים הילדים של דור הבא כמה הם יסבלו ה ישמר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
פתרון הרבי מלובביץ משיח שליט''א
חבדניק כפר חב''ד,
שרון רע לעם,
05/04/05 17:58
|
שרון וביבי נתניהו לכו הביתה אתם רעים לעם ישראל, שום ממשלה לא הפתרון ,הפתרון היחיד לעם ישראל זה הרבי מלובביץ מלך משיח שליט''א ,הרבי אומר שעצם הדיבורים על מסירת שטחים עם מחבלים זה גורם שנשפך דם יהודי ,הרבי מלובביץ שליט''א אוהב כל יהודי יותר מבן יחיד וגם את שרון וביבי באופן אישי. אבל הרבי מתנגד לדעות של שרון וביבי שהם נגד התורה ,שרון וביבי הביתה ,הרבי אומר צריך יד קשה עם מחבלים ,ארץ ישראל בורא עולם נתן לנו במתנה לעם ישראל בלבד ,יחי מלך משיח הרבי מלובביץ מלך משיח שליט''א אומר בשמחת תורה תשי''א[1951] ללכת לבתי כנסיות ולומר את דברי הגמרא שמשה רבינו לא מת, הרבי מלובביץ שליט''א אומר על הרבי הקודם של חב''ד הריי''צ ברבים טו'תמוז תשמ''ה[1985] וזה מוקלט בוידיאו הרבי ריי''צ חי בגשמיות בעולם הזה הגשמי והוא יותר חי יותר בריא יותר רענן ולא שייך בו ירושה ,הרבי אומר להרב מרדכי אליהו ו' חשון תשנ''ב וזה מוקלט בוידיאו אומר הרבי על הרבי הקודם של חב''ד שליט''א ,הרבי בפרשת תזריע מצורע תנש''א בשיחה שהרבי הגיה ופרסם בזמן אמת בעתון אלגמיינער בברוקלין הרבי אומר את דברי הגמרא במסכת סנהדרין דף צח' עמ' ב' אומרת הגמרא שכמה תלמידים אמרו על רבם שהוא המשיח וכמה רבנים אמרו על עצמם שהם המשיח הרבי אומר שם באותו שיחה ואנחנו חסידי חב''ד צריכים לומר על אדמור''י חב''ד שהם משיח ובפרט נשיא דורנו הרבי אומר שם באותו שיחה שצריך ללמוד לקוטי שיחות של נשיא דורנו ,היחיד שכתב לקוטי שיחות זה הרבי עצמו וגם הרבי אומר בשיחותיו נשיא הדור הוא משיח שבדור ומשיח מנחם שמו ,וזה השם של הרבי עצמו, הרבי כותב בשיחה שלו שמספר הבית שלו 770 זה בגימטריה בית משיח, יש טייפ מוקלט שהרבי אומר שמשיח יתגלה קודם בברוקלין, ובדורנו זה הרבי לנצח כי הרבי אומר שהדור שלנו זה הדור אחרון לגלות וראשון לגאולה, הרבי שליט''א אמר על עצמו שהוא משיח לנצח וחי בגשמיות לנצח ברבים זה מוקלט בוידיאו, ראה בספר הרשמי של הרבי בשורת הגאולה ,וגם בלקוטי שיחות חלק כו' עמ' 7 ,הרבי אומר בספרו ספר השליחות עמ'274 הוצאת ספר תשמ''ז על הרבי ריי''צ שמי שהוא שליח שלו יכול לראות את הרבי ריי''צ בהקיץ בגשמיות, שרון הביתה פתרון לכל הצרות של העולם ובפרט של עם ישראל זה לדרוש ולתבוע בחוצפה דקדושה מאלוקים שישלח לנו את קודש הקודשים הרבי מלובביץ שהוא מלך המשיח לנצח שחי בגוף בביתו ב770 ,ולהוסיף במעשים טובים ונתינת צדקה יחי מלך משיח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאימרות הרבי מילובביץ'
זצצל''חיקרודנקב!,
05/04/05 19:21
|
ויאמר הרבי מילובביץ לרבי מתושלח בתום עשרה ימי עשור ושמיטה יפונו כל ההתנחלויות ויבוא שלום על ישראל ואימרו אימרו אמן!!!
כמה שטויות כתבת?
לא חבל על הנוירונים שמרכיבים את המוח שלך? לא חבל על האטומים שמרכיבים את הגוף שלך?
תרום אותם לצדקה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרבי שליט''א דבר הרבה שטויות
ל"ת
770 משיח שקר,
05/04/05 19:01
|
|
 |
מי שכותב נגד הרבי משיח הוא רשע
מי שכותב נגד,
הרבי המשיח,
05/04/05 19:48
|
כתוב בתורה ובפרט בזוהר הקדוש שמי שכותב נגד צדיקים אלוקים מעניש אותו ולכן מי שכותב נגד קודש הקדושים אשר מימות עולם לא קם כמותו ולא יקום כמותו הלא הוא רבי של כל עם ישראל הרבי מלובביץ מלך משיח שליט''א אסור לכתוב נגד הרבי כי אלוקים יעניש אותו ,אבל אם יעשה תשובה אלוקים סולח לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעולם התורה הרבי מוחרם
טוביה בלוי,
ל''ו צדיקים,
05/04/05 21:16
|
ובוודאי בחסידות סאטמר ובאבוב שאפילו בהלויתו לא השתתפו..אם כל הכבוד לא חבד ואוהדיה מהרחוב יקבעו מי הוא גדול ובוודאי משיח... והטרוף החבדי המשיחי מעורר הגיחוך והרחמים לא מרשים מי שראה גדולי ישראל ללא טנקים וללא מבצעי הבל וצבאות רחוב וברות חבדית ידועה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל גדולי ישראל בקשר חם עם רבי
חזון איש,
בני ברק,
06/04/05 01:02
|
מי שמדבר נגד הרבי מלובביץ מלך משיח שליט''א הוא רשע מרושע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רשע מי שכותב נגד הרבי משיח חי
מי שכותב נגד,
הרבי הוא רשע,
05/04/05 19:31
|
אתה חצוף שמרים יד נגד תורת משה רבינו ,חב''ד היא האמת המוחלטת הרמב''ם גדול הפוסקים פוסק הרבי המשיח, מימות עולם לא קם ולא יקום קודש קודשים כמו הרבי מלובביץ מלך המשיח שליט''א שדואג לכל יהודי בכל העולם שחסידים של הרבי מפיצים אהבת ישראל ותורה בכל העולם ,הליטאיים עסוקים בשנאת ישראל ,אותי אישית הליטאיים ניסו לרצוח אותי כי אני לא חושב כמוהם ,תחזור בתשובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשיח שלי הוא ה''חפץ חיים''
בסה''כ ליטאי,
אבל מלאך,
06/04/05 01:20
|
|
 |
אתה ממש דוס אידיוט
ff,
05/04/05 23:25
|
ככה זה עובד-ככול שהדוס מצטט יותר כך הוא ברמה יותר נמוכה בחיי היום יום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
רוב התגובות כאן מלאות בשטויות!
הילה,
תל אביב,
05/04/05 17:50
|
מה זה השטויות האלה שהם עושים הכל בשביל כסף? מה אתם עיוורים? לא ראיתם את המאבק הקשה שעם ישראל נלחם בשנה האחרונה- עם כל ההוצאות הכספיות העצומות?!? חודש שלם אלפי יהודים ישנו באוהלים! מתי אתה עשית את זה בפעם האחרונה בשביל לשמור על הבית שלך?? לאנשים היקים האלה רוצים לקחת את הבית!! אתם מבינים בכלל מה זה אומר? לקחת להם את הבית! את העבודה! הם עשו כל מה שהם יכולים, ועכשיו שנראה שאולי התכנית באמת תתגשם- לפחות תנו להם בכבוד לדאוג לכך שיוכלו להתקיים בעתיד! הם לא לוקחים את הכסף בתור ''עונש'' למדינה, אלא לוקחים ודורשים את הכסף כי הם זקוקים לו עכשיו בלי בית ובלי פרנסה! אז קצת אמפטיה לעם שלכם שנאלצים לתת את הבית שלהם למען כולנו ולמען הבטחון שלנו!! ומי שלא מבין את זה צריך להתבגר ולהבין שזה לא משחק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת פרופורציה...
ראובן,
05/04/05 19:18
|
המדינה יישבה אותם שם בוילות מפוארות שעלו רבע מחיר מאשר היו עולות בתחומי הקו הירוק. ניצנים הוקמה בזמנו כהאחזות נח''ל בה היה הכל זמני בהנחה שהמקום לא יהיה קבוע. רבים מהמתנחלים באו לשם לא בהכרח ממניעים דתיים או דומים אלא לחפש איכות חיים זולה תוך ניצול עבודה פלשתינאים בחצי או שליש מחיר מעבודת תאילנדים. אלו עובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני אומר שהם נלחמו כל כך קשה
אמיר,
05/04/05 18:25
|
ק' בשביל לסחוט עוד כמה שקלים מהמדינה תמורת מעבר דירה פשוט.
זה הכל עניין של פרספקטיבה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעבור דירה בעצמך בצורה כזו!
ע,
05/04/05 19:31
|
בוא נראה תעבור דירה, המתנחלים יתנו לך את ה 180 אלף$ שהם יקבלו כפיצוי ואתה תתן להם את הבית שלך ותסתדר עם הסכום הזה כדי למצוא בית חדש שיהיה בו מספיק מקום לכל המשפחה שלך, עבודה חדשה וחברה חדשה. בוא נראה אותך מגעיל אחד נותן את הבית שלך למי שרצח מישהו שאתה מכיר, את מקור הפרנסה שלך לרוצחים שפלים, בוא נראה. חסר לב שכמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תביא 180 אלף דולאר.
ל"ת
gg,
05/04/05 23:26
|
|
 |
9.
יהודים אנטישמיים
אבנר טומשוף,
אפרת,
05/04/05 17:33
|
אנשי גוש קטיף, שכה אוהבים לשנוא אותם, לא התנחלו! הם נשלחו לשם על ידי הממשלה. אין כל סיבה ציבורית להריסת מפעל חייהם המפואר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אה... וואללה...
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
05/04/05 18:37
|
לא זוכר מה רציתי להגיד...
אני פשוט באמצע שאכטה מהג'וינט כרגע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם אכן נשלחו לשם
עומר עידן,
בת ים,
05/04/05 18:28
|
ע''י ממשלות ישראל, משום שזה היה האינטרס של מדינת ישראל בזמנו - להשתלט על המרחב באזח''ע ע''י ישוב המקום במאות אלפי ישראלים. אבל, העניין נכשל. רק כמה אלפים הגיעו. עקב כך, יחד עם שינויים שחלו בשטח, בתפיסה העולמית והפלס' וכן בתודעה הישראלית, המשך הישיבה במקום מתנגש עם האינטרס של מדינת ישראל כיום.
אם כן, וזו השאלה החשוב - האם האינטרס של מדינת ישראל חשוב רק כאשר הוא תואם לאינטרס האישי שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבנר צודק
ee,
05/04/05 23:27
|
המדינה שלחה אותם ועכשיו היא אומרת להם לחזור. צודק אבנר שאומר ''דיי לכיבוש''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מתנתקים ובענק!!!
יוסי,רומא,
05/04/05 17:27
|
סוף טוב הכל טוב!!!
מתנתקים וגמרנו!!!!!!!!!!!
לכל אוהדי שהמתינו זמן רב עד חזרתי מחופשה מדהימה בניו יורק שבתי ובענק!!! קדימה הפועל ויאללה בית''ר- בואו נתנתק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק! סוף סוף מתנתקים!
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
05/04/05 18:39
|
איזה כיף! יום הפינוי מגיע וכך אוכל לארוז את ביתי ומשפחתי ולהשתמש בסכומי העתק שאקבל כפיצויים לקנות בית יפה במקום, והפעם בתוך גבולות ארץ הקודש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברוכים השבים, יא טיטוס
ל"ת
אחד העם,
05/04/05 17:57
|
|
 |
ממש...הרי פרנסתך הוא להעכיר
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
05/04/05 17:38
|
את שמה של ישראל ויהודים. אתה השמאלן/ערבי שמציף את האינטרנט יום יום בתגובות, כי לצורך זה הערבים משלמים לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות! אתה הוא הימני הפסיכי
לאותו המתנחבל,
בשמות שונים,
05/04/05 18:27
|
שמתפרנס מכספי משלם המיסים!
יושב בנאדם אחד ומגיב בכל האתרים ומנסה להראות כאילו הוא הרוב.
ברוב אדיר הוחלט על פינוי גוש קטיף, ולהזכירך הרוב כלל גם את המפלגות הדתיות!!
תפסיק כבר להגיב כאן! אתה מקבל מימון מלא ממועצת רש''ע המומנת מכספי משלם המיסים!
תפסיק לזרוע שינאה ורוע ורוץ מהר לארוז לפני שיגיעו החיילים לפנות אותך חמוד שלי :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על ראש הגנב בוער הכובע!!!!!!!!
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
05/04/05 21:38
|
|
 |
דביל אתה פשוט דביל
יוסי,רומא,
05/04/05 18:08
|
עד כמה שאתה דפוק כבר למעלה משבועיים שכייפתי לי בחוף המזרחי ואף עשיתי גיחה למיאמי מי בכלל ראה את האינטרנט !! אולי די כבר אם הדביליות הזו שלך? מספיק ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
משל חשוב! כדאי לקרוא!
סופר סתם,
05/04/05 17:14
|
מספרים על מליונר אחד שהגיע לאשת חברה חשובה ונשואה והבטיח לה מליון דולר בשביל לילה אחד.
הבחורה התלבטה ובסוף הסכימה.
אחרי שעשו מה שעשו קם הבחור ומשאיר לה 10$. הבחורה צועקת - ''היי! הבטחת לי מליון דולר! מה אחתה חושב שאני?
עונה הבחור: ''אנחנו יודעים כבר מה את, עכשיו אנחנו רק מתמקחים על המחיר...''
המתנחלים הבינו סוף סוף שאפשר לקנות את ה''אידיאולוגיה'' המזויפת שלהם ועכשיו הם רק מתמקחים על המחיר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחלה משל! קרעת אותי מצחוק!
ל"ת
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
05/04/05 18:41
|
|
 |
שוב ערבי סהרורי מגיב לעצמו....
ל"ת
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
05/04/05 21:36
|
|
 |
לא סופר, אבל סתם....רשע ,
יחזקאל,
רמת גן,
05/04/05 18:30
|
כמה רשעות יש בסיפור המטופש המועתק משיחה המיוחסת לסופר המינגווי . אזרחים התיישבו במקום באופן חוקי על פי דיני מדינת ישראל ןלפי הזמנת הממשלות השונות. לפולשים לאדמות מדינה מתנהגים יפה יותר הדרך של שרון עד כה היא בריונית. ההתנחלויות הם הבסיס לשלום כי בלעדי ההתנחלויות לא היו הערבים מתמתנים כלל. התרחבות הישובים וריבויים הפחידם כי הם עללולים להפסיד, וזה מה שהביאם לשולחן המו''מ היישובים נתנו גב בטחוני לצהל בניטור השטח .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ג'ורג' ברנרד שאו, לא המינגווי
ל"ת
זכויות יוצרים,
05/04/05 19:04
|
|
 |
זה לא היה מיליונר
ציני ציוני,
05/04/05 18:15
|
אלא ברנרד שאו ששאל דוגמנית האם תהיה מוכנה לשכב איתו לילה אחד בלבד תמורת מיליון דולר. לאחר שהסכימה אמר לה - אבל אין לי כסף אז בואי נעשה זאת עבור 100 דולר. הזדעקה הדוגמנית ואמרה - '' מה - אדוני חושב שאני זונה??!! אמר לה ג'ורג' ברנרד שאו , שהיה ידוע בחריפותו : ''זה שאת זונה , כבר סיכמנו מקודם. עכשיו אנחנו במשא ומתן על המחיר ללילה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מאחל לך ולשאר תומכיך כאן.
אביב ישראלי,
05/04/05 18:09
|
שביתך יהרס על ראשך ושתשאר ללא כלום ערום לחלוטין ואז נראה איך אתה תתחיל לחלוב את עם ישראל ואשתו. האנשים שגרים ביש''ע הם הטובים שבטובים בזכותם חביבך הערבים רחוקים מצווארך. ביום שהם, חלילה, לא יהיו שם, פצמ''רים וקאסמים וקטיושות יפלו על ראשך ואז נראה אותך מחבר משלים ומתחשבן עם מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה סופר סתום
ל"ת
אביב ישראלי,
05/04/05 18:00
|
|
 |
חבל שזה יקר כל כך
נירה,
תל אביב,
05/04/05 17:48
|
מעבר למחיר הכבד שהחברה שילמה בחיי אדם, רווחה, חינוך וכו'.
הם עלו לנו כ 40 מיליארד דולר מאז שנות השבעים.
ותודה מיוחדת לאריק שרון שבעיקר בגללו שילמנו אז - ונשלם גם היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ע-נ-ק!!!!!!
ל"ת
עודד,
מרכז,
05/04/05 17:37
|
|
 |
6.
לתושבי יהודה ושומרון מובטח
Avi Ecuador,
05/04/05 17:02
|
האי של שרון, סליחה, לתושבי הקו הירוק, אולי הוא יהפוך כבר אדום עד אז? טוב, לפעמים יש ניסים; נס ערפגאת ונס האינתיפאדה לדור עגל הזהב. שרון מדבר עם אנשים שהוא מבין כנראה שהם מפגרים, מסביר להם את צורך ותוכנית השעה, הסבר שלב ז' בהמשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to avi ecuador
benny,
05/04/05 18:35
|
ב-6 באפריל 1967 היתה תקרית אווירית בין ישראל לסוריה שבמהלכה הופלו שישה מטוסי מיג סוריים. סוריה התלוננה בפני מצרים על שזו לא חשה לעזרת בעלת בריתה, בפרט נוכח חוזה ההגנה שביניהן מנובמבר 1966, ומצרים הודיעה כי לא תסבול עוד פעולה ישראלית נוספת נגד סוריה. הצבא המצרי הועמד בכוננות מלחמתית, וריכוזים עצומים של טנקים ויחידות חיל רגלים הוצבו בסיני בקרבת הגבול עם ישראל. בעלי בריתה הסובייטיים של מצרים עודדו אותה בהכנות אלה; הם גם הזהירו את מצרים בדבר ריכוזי צבא ישראליים, כביכול, והכנות נגד סוריה; ידיעות אלה הוכחשו על-ידי סגל המשקיפים של האו''ם. הצהרות שהשמיעו מנהיגים ישראלים באמצע חודש מאי פורשו על-ידי הרוסים והערבים כאיומים כלפי סוריה. ב-16במאי דרשה מצרים את פינויו המיידי של כוח החירום של או''ם מעמדותיו לאורך הגבול המצרי-הישראלי וממצרי טיראן. ב-18 במאי תבעה מצרים פינוי כוח או''ם מכל השטח שבשליטתה. מזכ''ל האו''ם, או- תאנט, נענה מיד לדרישה זו. ב-21 וב-22 במאי הטיל נשיא מצרים, גמל עבד-אל-נאצר הסגר על מפרץ עקבה, על-ידי סגירת מצרי טיראן לכל תנועת ספנות לאילת וממנה, וזאת לאחר שמאז 1957 היה פתוח לשייט ישראלי בפיקוח כוח החירום של או''ם. ישראל הצהירה פעמים חוזרות ונשנות, כי תראה בהסגר כזה ''קזוס בלי'' - עילה למלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן כן יוסוף... תוריד מים עליך
ל"ת
Av iEcuador,
05/04/05 18:31
|
|
 |
מעניין?!
Avi Ecuador,
05/04/05 19:14
|
תגובה דומה פחות או יותר ניסיתי לפרסים כתגובה ליוסי רומא; יוסוף... בכתבה אחרת כתגובה והיא צונזרה. תגובה זו של מתחזה עברה. כנראה שיוסוף מהשב''ק; יש להם את השיטות של השתולים שלVם כנראה. לא מזמן שמענו בשטחים שהציעו לבנות חבלה למתנחלים, זוכרים...? מעניין אם מעריב יעיז לפרסם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחתי, ד''ש מאדוורדו
Avi iEcuador,
05/04/05 18:52
|
|
 |
5.
אידיאולוגית המתנחלים-כסף
ל"ת
טוו,
05/04/05 17:00
|
|
 |
זבלים
גבריאל,
אלי סיני,
05/04/05 17:52
|
לא יודע מה לכתוב לילד חצוף כמוך..רק שתיהיה בריא אחרת גם אתה תצתרך...כסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בסוף הכל כסף
עמיר,
05/04/05 16:50
|
המתנחלים מוחכים שוב ושוב שהכל הוא עניין של כסף תנו לנו יותר אומנם אנחנו מתנגדים לפינוי אבל נלך אם תתנו לנו יותר כסף אפשר לחשוב שהם שילמו על הקרקע שבו הם בנו את בתיהם בשטחים לכן הם צריכים לקבל רק את ערך הבית ולא את ערך הקרקע
אם יסתמו להם את הפה בכסף הם ילכו בשקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים באמת רוצים רק כסף!
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
05/04/05 18:42
|
שריפת צמיגים, הפגנות ענק, הכל אך ורק בשביל לקבל עוד כמה שקלים, כאילו לא קיבלו מספיק עד היום...
צריך לפנות אותם מהר מהר ולא לבחול באמצעים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחייך עם-הארץ שממאלני
Avi Ecuadir,
05/04/05 17:08
|
תגיד לי עם יד על החזה על הדבר שדופק אותך שם; יתנו לך ויזה בית ומקום עבודה בארצות הברית אתה לא תארוז את המזוודות ותרוץ בשמחה? אז למה לא תסביר זאת לפלסטינים ולעולם ושיפונו ויחליפו את מקומם של היהודים שנרצחו באירופה ובמדינות ערב... במקום אלה שברחו? יקבלו פיצויים, הרי אתה מסביר שהכל עניין של כסף או שאתה מסביר שהיהודים שפלים יותר מרוצחים אולי? שיש לתת פרסים לרוצחים ולהעניש את הנרצחים ולהוציאם מקיברם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי אקוודור מזרחי
ff,
05/04/05 17:28
|
|
 |
אבי איך הצינור?
yy,
05/04/05 17:27
|
שרון הכניס לך ולכל האידיאולוגיה שלך צינור. עוד מעט אין יותר דבר כזה מתנחלים. על מה תזיין את המוח? על האבטלה?
אויי אבי איזה צינור קיבלתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשאל את שרון נאלח
Avi Ecuador,
05/04/05 18:42
|
רמאות והונאה של עם, בבקשה לקרוא המלצה חמה ויוצאת דופן שלי לקרוא תגובה 41 שלי ותגובותיו של מתחזה 53, 54, 55, 56. שווה ידידי, לא תתאכזבו, מובטח, בבקשה מעריב:
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/859/837.html
''אני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה''ל ייסוג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, היישובים ישארו, היישובים יגנו על עצמם, יפתחו צירי תנועה בטוחים, ומאות ואלפי יהודים, אני משוכנע, יבואו לעזרתם''
''אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום, האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר? אם שואלים אותכם את השאלה הזו תגידו להם שאנו הולכים לקנות דירה שניה. שילחו אותם הביתה!!!''
מי אמר דברים אלה? שרון. לאיזה שרון יש להישמע? לזה שבאופוזיציה או לזה ממשל יותם? אתם חושבים ששרון באופוזיציה היה מאפשר לשמאל לברוח? ועוד להאמין למישהו כזה שיחרץ את גזר דינה של ישראל. היה צריך פשוט להתפטר!!! איזה פרצוף צריך בכדי לומר דבר ולעשות את היפוכו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל זה תקעו אותך אבי
ff,
05/04/05 23:31
|
השמאל הכניס לך בהפוכה-ובטח בבון ימני כמוך עוד הצביע לשרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אריק: נחישות ורוחב לב
דני,
ירושלים,
05/04/05 16:39
|
את שלב הנחישות הוכחת. חזק ואמץ. עתה נהג ברוחב לב. אחינו הם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אחרי הפדיחה שבשיא עשה אני כבר
ל"ת
לא מאמין לכם.,
05/04/05 16:37
|
|
 |
1.
הם סתם מנסים לחלוב עוד כסף
פלוני אלמוני,
05/04/05 16:31
|
זה הרי ברור שכל מה שהם רוצים זה כסף ובסוף זה מה ששובר אותם. לפחות אם הם לא היו כאלה שטחיים אולי היו מכבדים אותם יותר בסוף כל המאבק ''הקורע לב'' שלהם נועד בשביל שירחמו עליהם כדי שיהיה להם קייס לדרוש עוד כסף!!! היו צריכים להסכים לסכום שהציעו להם לפני חצי שנה ולא לגרור אותנו לאיפה שאנחנו היום לא צריך לתת להם אגורה יותר ממה שקבעו בהתחלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכמה שאתה קטטוני וצר עיין
Avi Ecuador,
05/04/05 17:32
|
על רשעים שעושים את עצמם מסכנים וושכשיהיו בהמשך רוב בקו הירוק אתה ושכמותך יעלמו. למה לא תסביר שהפלסטינים ישלמו 40000 מיליארד דולר פיצויים ועל ושבונים אותם ויהיה גם למפונים היהודים כסף? אם היו מנצחים אותך היו בונים לאידיוט כמוך מדינה בטך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למתנחלים יותר עקרונות משינוי
אילן,
רבבה,
05/04/05 17:26
|
אנחנו לא כמו טומי ששונא החרדים וגונבים פי שתיים. אז תראו מי מדבר שכל הממשלה הזו היא שאומרים שהם חושבים שהתנקות יביא שלום ועדיין לא מוכנים להצביע בעד עד שלקחו כסף כגונן שגב.
אם לא נותנים להם לחיות בבית אז לפחות תתן להם מספיק להמשיך במקום אחר.
וודאי שאין להתנתקות יותר משנאת מתנחלים וכואב לך שהדבר היחיד שאתה אוהב כסף אתה צריך לשלם. כנראה שייקשפאר כתב עליך
הגב לתגובה זו
|
|