 |
76.
עבודת המורה עבודת פרך עם כבלים
מור,
11/04/05 20:27
|
מי שמכיר את מערכת החינוך יודע שהם עובדים ברובם בהתנדבות מתוך מצפון , עבודת קודש. הלואי שיאפשרו למורים שמרגישים שמאס להם לחפות על הורים כושלים ועל מערכת לא מאפשרת להתפטר בכבוד! יהיו לכך קופצים רבים שמנאס להם להיות פראירים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
מי ילמד בחודש יוני ?
אחת מהעם,
11/04/05 14:29
|
הפיטורים ייכנסו לתוקפם ב 31.5.05 מי ילמד את תלמידנו בחודש יוני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
ביבי פוגע בכולם-להעיף מהשלטון
ל"ת
דר,
11/04/05 02:33
|
|
 |
73.
פוגעים בכל דבר טוב העיקר לחסוך
ל"ת
sr,
11/04/05 02:32
|
|
 |
72.
טבלת שכר שקרית
אילן,
תל אביב,
08/04/05 20:46
|
בועת דברת טוענים כי השכר המקסימלי של מורה יהיה 14000 ש''ח. זה נכון רק לטבלה. הכוונה היא למורה בעל תואר ד''ר עם דרגה 8 וותק מקסימלי. מה שהם לא כותבים הוא, שבפועל 90% מהמורים יזכו במהלך חייהם לדרגה 4 בלבד !!! כלומר ייאסר על מנהל לקדם מורים מעבר לדרגה 4, אלא אם כן מדובר בכ 10% ממוריו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
20000 מורים מוכנים לפרוש!
ש.לוין,
הולנד פלוטן,
07/04/05 13:18
|
אל תפטרו מורים ובעיקר חדשים. יש הרבה מאוד מורים מגיל חמישים ומעלה שהיו מעוניינים לפרוש לגמלאות אם רק האוצר יאפשר זאת, אז למה לטר מורים. ממילא המערכת רקובה ומקרטעת ממילא דוח דוברת לא יביא פתרון לאלימות בבתי הספר לחוסר המשמעת וללימודים ברמה גבוהה היותר הכל פארסה אחת גדולה.אז אתה מר שקרניהו ביבי בידך המפתח לשלוח לגימלאות מרצון עשרות אלפי מורים ולתת פיתרון הולם למערכת החינוך החולה והמזדקנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
ארגוני המורים נכשלו במשא ומתן!
מורה מן השורה,
07/04/05 12:19
|
לא היה צריך ללכת לדון עם משרד החינוך. אסור לשקר את כולם כי זה יתפוצץ לנו בפנים. המורים לא רוצים לתקן את דו''ח דוברת - הם רוצים לבטל אותו! למורים יש אגנדה ברורה: שינויים בחינוך מטרתם צריכה להיות חינוכית בלבד ולא חיסכון כספי. השהיית המשא ומתן בשקר טובה אולי לטווח הקצר אבל בטווח הארוך נשלם עליה ביוקר. אסור למורים לתת את הרושם כי ניתן לסגור הסכם על בסיס דו''ח דוברת. כולם יודעים את האמת. דו''ח דוברת הוא אסון. הגיע הזמן שראשי ארגוני המורים יבינו: את הגזרה הזו ניתן למנוע רק בכוח - בשביתה טוטאלית - לא במשחקים. מי שמאמיןם בכוחו וצדקתו ומפעיל אותם במלוא העוצמה - ינצח. רן ארז - צא למלחמה או צא לגימלאות. המורים רוצים צדק לא תחמנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
פיטורי מורים
אייל,
שדרות,
07/04/05 12:17
|
לבנת דברת שני אנשים מנותקים ומסכנים,בואו לנגב ותראו כמה מורים ללא תעודות כלל עובדים במערכת הסיבה פשוטה אף אחד לא רוצה ללמד בעיירות הפיתוח ,אין מורים הרוצים לעבוד בשכר עבדים באיזור הנגב, לכן לימור עשי טובה לעצמך קלונך התגלה ברבים כעת כולם יודעים היכן למדת ומה היו הצלחותייך בלימודים לכי הביתה ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
פיטורי מורים
מורה,
חיפה,
07/04/05 06:08
|
קודם את המינויים הפוליטיים והמקורבים ואחר כך חפשו בנרות מורים שלא תורמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
פיטורי מורים
גדעון,
מתן,
06/04/05 22:10
|
אתבטא בלשונם של אחרים : ''...הצחקתם אותי ..'' באם קיומם של 4500 משרות תלוי בדו''ח דוברת משמעותו כי לא פחות מ-20,000 משרות בהוראה ילכן לאיבוד בעזרתה של שרת החינוך(?) ובעידודו של מר נתניהו -שר אוצרינו . הלו אין חדש תחת השמש תמיד יש איומים תמיד יש םיטורים לפני תחילת שנה של כאלה שעומדים בפני חידוש חוזה ו\או לפני קביעות של משרד החינוך ולכן חרב הקיצוצים תהא עליהם. ומכאן ,צא ולמד מהו ההגיון העומד מאחורי הדמוניזציה והדמגוגיה הנובעת מבית מדרשה של מרת החינוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
המנכ''ל בטוח חבר מרכז
איציק,
בוסקילה,
06/04/05 21:43
|
עם פרצוף כזה אני אתפלא אם הוא לא חבר מרכז או בן דוד של חבר מרכז או אח של חבר מרכז או..........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
אין לכם ביצים
דון דון,
06/04/05 20:04
|
אתם לא תעיזו לפטר מורים כי אז תקבלו את אם השביתות ואנו המורים נביא אותכם על 4 עד שתבקשו סליחה ותחזרו מכל האיומים שאתם מאימים עלינו ניפגש בסיבוב אם לא תינהגו בנו כבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק את המשחק הזה באש!
מורה מפוחד,
אל תתרברב!,
06/04/05 21:25
|
לימור, המכשפה המרשעת, עוד תתרגז עלינו, תפטר את כל המורים בישראל ותביא במקומם מורים חלופיים מתאיילנד ומהפיליפינים... עדיף להתרפס ולהתקיים מאשר להיות מובטל גאה ורעב. אם נלך על משחקי כבוד וכוח, נגיע עד פת לחם! ראה, הוזהרת!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
מי זה האיש המכוער בתמונה ?
ל"ת
מדען,
רחובות,
06/04/05 20:04
|
|
 |
63.
לפטר את כל המורים ואת בתי הספ
apolopo,
חרמון,
06/04/05 19:20
|
|
 |
62.
מי בכלל צריך מורים????
ל"ת
תלמיד,
מסומם,
06/04/05 18:40
|
|
 |
61.
צביעות המורים
השרון,
06/04/05 17:28
|
שנים אתם טוענים על שכר נמוך , עבודה קשה והיום שרוצים לעזור לכם ומפטרים אתכם , אתם מייללים כמו פודלים , כרתם לעצמכם בור עמוק במשך שנים מה פתאום אתם בוכים שמפטרים אותכם ומשחררים אתכם מהעול הנורא שנקרא הוראה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם מיללים כי זה מה שיודעים לעש
נאיבי,
06/04/05 22:37
|
הם מיללים כי זה כל מה שהם יודעים לעשות, וזה לא הרבה (בלשון המעטה). לכן מערכת החינוך נראית כמו שהיא נראית, ולא פחות גרוע ממנה מערכת ''עובדי הציבור'' - בטלני ואפסי הציבור - שמומחיותם כמערכון הזהב של הגשש - ישראבלוף, על חשבון כולנו. כשיפטרו 90% מן השירות הציבורי, ה-10% שם יתחילו לעבוד ובאמת לשרת את האזרח ולא לחיות על חשבונו באבטלה סמויה וכמעט מוחלטת תוך התעמרות קשה... שיקראו לזה מבצע ''מטאטא וחוסך'' (לאוצר המדינה ולמשלם המיסים כסף רב). כל עוד המדינה מנהלת את ''השירות הציבורי'' שלה כבמדינה קומוניסטית, פיטורי המורים יהיו טיפה בים של שחיתות מוסרית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
נ מ א ס ת ם !!
גלית,
תל אביב,
06/04/05 17:04
|
אנחנו מזמינות את יושבי המשרדים ,את ''הכלכלנים'' אולי המקלקלים . לרדת אל העם. בואו נא לשטח. בואו נא לעמוד בפני כיתה של 40 תלמידים. בלי לדבר גבוהה גבוהה קחו אתם את היוזמה, הענו נא לאתגר. למשך שבוע ימים נתחלף בתפקידים - אתם המורים,המחנכים, אשר בהפסקות ממלאים תפקידים כמו:תורנות שמירה,טיפול בילד שנפל ונחבל- (גם אחות אין בביה''ס!!) שיחה עם תלמיד הזקוק לעזרה, לעידוד, - אחה''צ ישיבה. השתלמות, מפגש עם ההורים. אל תשכחו- בדיקת מחברות,מבחנים,הכנת תוכנית ליום הלימודים. המשפחה, הילדים הפרטיים, ''הבית'', להיות קצת לבד- תשכחו, תחלמו! ואנחנו המורות- מבטיחות לא להתערב לתת לכם להפגין וליישם את הידע והנסיון שלכם. נבוא בסופו של שבוע ונשמע- ואולי אז , רק אולי -יהיה איזה שמץ של בסיס להבנה. בלי כוח ואיומים! נמאסתם עם הפיטורים! הכוח והשררה - הרסו כל חלקה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי אוי אוי
אורלי,
06/04/05 17:17
|
תחליפי מקצוע במקום לילל..מה עם הצ'ופרים שלכם ??? מה עם חוסר האחריות והאכפתיות שלכם ?? מה עם המורות שמתכננות את הלידה כך שתהיה המשך לחופש הגדול, וכופות על הילדים (במיוחד הקטנים)החלפת מחנכים 3 פעמים בשנה ??? די, מי שלא מתאים לו מקצוענות, שיקום ויילך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מדוע לא מפטרים חברי ממשלה?
זהבה,
חיפה,
06/04/05 17:02
|
וכי למה ומדוע לא מפטרים חברי ממשלה, שעבודתם אינה נדרשת ותרומתם מועטה????שמשו דוגמא אישית לבוחרים שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
לבנת, תירוש ודוברת צרה צרורה!
ל"ת
הורה מודאג,
06/04/05 16:34
|
|
 |
57.
כבוד לצאת מהמערכת העלובה הזו
מורה,
06/04/05 16:28
|
כל מי שנותן ידו לעוול הנורא ולמחדל העצום של דרדור השכלתם וכישורי חשיבתם של ילדי ישראל לרמה של מדינת עולם שמיני ראוי לכל גנאי.
מורים הגונים צריכים לעזוב את המערכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אינפלציה הפוכה
ברוו במטבח,
06/04/05 16:18
|
אינפלציה – כאשר מידלדלים המשאבים, האפשרויות הן להעלות את מחירם – או לצמצם את מספר המשתמשים בהם.
על מנת שלא לזרוע פאניקה, להעלות מחירים ולהוריד את ערך המטבע, מצאו חכמים דרך יעילה לצמצום מספר המשתמשים במשאבים. זאת עושים על ידי פיטורים המוניים, והפיכת אנשים רבים לעניים שאינם מסוגלים לצרוך משאבים. אלא שגם בדרך אכזרית זאת אין כדי להביא לפיתרון הבעיה. זאת משום שככל שישנם יותר עניים, עולה רמת האלימות, החברה נעשית חולה, פוחת כוח הקנייה של האדם ומעגל העוני הולך וגדל ללא שליטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
קחי אותי לבנת
סרת חינוך,
קרית ספר,
06/04/05 16:07
|
קחי אותי לבנת והוציאי אותי מביצת החינוך. פטרי אותי, פצי אותי ואין מאושרת ממני. גם כך אני עובדת כמעט חינם בגן החיות ששמו בית ספר, מקום בו מתחנפים לתלמידים, מלקקים להורים ונרמסים עד דק. הצילי אותי מהמקום המשמים והצדקני הזה. הצילי את נפשי מהגיהנום הזה. קחי אותי לבנת והניחי לי לחיות את שארית חיי ברוב אושר ובריאות. s.o.s
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
גם במורים שרון הצליח לבגוד
ל"ת
הנבגד,
06/04/05 15:58
|
|
 |
53.
חוצפה! אין להם אגורה ליישום
דנית,
חיפה,
06/04/05 15:54
|
הדו''ח!!!! כמורה - נאמר לנו שככל הנראה נלמד עד 14:00, ומכיוון שאין כסף לשלם לנו, נעבוד בקושי 3 וחצי ימים! איפה השינוי איפה???? מה שמעניין את האוצר ואת השרה זה הכסף! אין להם שום אינטרס לשפר את החינוך בישראל! הכל עניין כלכלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
המנכל''ית תירוש ממש מאפיונרית
ל"ת
דוד,
מדינה זבל,
06/04/05 15:48
|
|
 |
51.
הלוואי שיפטרו את שרת החינוך
ל"ת
יצחק,
06/04/05 15:22
|
|
 |
50.
משרד החינוך לא משרד התעסוקה
דוד,
06/04/05 15:18
|
|
 |
49.
עוד לא היה כדבר הזה.
מורה גמלאי.,
06/04/05 15:09
|
שתי נשים כוחניות עושות בחינוך כרצונן. לא בטוח שהן מסוגלות לעבור את בחינות הבגרות בעצמן.לפטר אותן ואת הממשלה הכושלת הזאת. ואיפא העבודה ויחד ושינוי? נסתם לכם הקול?אני מורה וותיק מתביש.לא היו לנו כאלה שרים חמישים שנה.כל הגמלאים התיצבו לצידם של ארגוני המורים והמורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
חוצפה שכזאת
ליה,
צפון,
06/04/05 15:08
|
ממש חוצפה מצד המשרד ומלכתו, השרה-צרה היא אשת חינוך בכלל? יש לה עזות מצח להגיש דוח כזה ולסמוך ידיה עליו? אני רק מקווה שארגוני המורים לא ייכנעו בשום אופן לסחיטה המשפילה את המורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
הורים צאו להפגין !!!
חנה,
רמת גן,
06/04/05 15:00
|
לימור לבנת מצפה לשאננות הישראלית הטיפוסית. אך מדובר בילדנו היא גידלה את ילדיה בהזנחה וברדיפה אחרי קריירה פוליטית אבל מה ילדנו אשמים ? אנו רוצים כיתות שמספר הילדים מועט . האם זה מעניין אותה ? ...בעצם זה לא כלכלי ולכן היא נותנת לאוצר לאיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צביעות
עבד במיגזר הפרט,
06/04/05 17:23
|
כשפיטרו אותנו וזרקו אותנו לכלבים אף אחד לא יצא להפגין , כל יום אנחנו מתפללים שלא יפטרו אותנו עבור 3500 שח אומללים בלי שום תנאים וחופשים והילולות כמו שיש לכם כששבתתם בשביל עוד ליטרת בשר ועוד תנאים דאגתי להעסיק את ילדיי בעלות של אלפי שקלים , רציתי להשאר ולשמור על ילדיי כדי לחסוך כמה שקלים , פיטרו אותי מהעבודה
והיום שנלך להפגין בשבילכם ...
חתכתם את הענף שישבתם עליו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
Government
Eitan,
06/04/05 14:59
|
There is money for new ministers and deputy ministers who have no title, there is money for settlements but there is no money for education. What we see is the beginning of the end of the Zionistic dream!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
משרד כוחני,מצפצף על המורים ועל
עין צופיה,
06/04/05 14:44
|
מינהל תקין ועל איכות החיים בבתי הספר. הכל רוח וצלצולים ולא עבודה פרופר. ההורים שיושבים בשקט והארגון המביש שלהם אחראים להרבה מהמצב הזה. צריך לעלות על בריקדות על נושא החינוך. על תנאי לימוד ועבודה בבתי הספר ועל איכות המורים ותנאי השכר שלהם. מלבד בריאות זה הדבר החשוב ביותר כיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מי מפוטר ?
מורה,
06/04/05 14:25
|
מדוע לא מפוטרים מורים שאין להם תעודת הוראה ותואר , פעולה פשוטה שתאפשר למורים עם נתונים מתאימים לקבל קביעות במשרד החינוך... מדוע מועסקים הניגוד לחוק מורים ומשרד החינוך שותק?...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
קודם כל לפטר את הצרה והמנכלית!
ל"ת
רמי,
06/04/05 14:25
|
|
 |
צודק-לפטר את לבנת ותירוש!!!
ל"ת
דני,
06/04/05 17:09
|
|
 |
מצטרפת לדעתך,
זהבה,
חיפה,
06/04/05 16:56
|
אם כל פרנסי הממשלה יפחיתו מעט ממשכורתם ומאד כמה טובות הנאה. ומכמה שרים עם תיק ,בלי תיק ועוד כמה בעלי תפקידים בלתי מתפקדים, היו יכולים להשאיר את 4500 המורים ועם ישראל חי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
700 מליון לשינוי וקבלנו פטורים
ל"ת
לובה,
לול,
06/04/05 14:20
|
|
 |
41.
כישלון לבנת
סתו,
רמה''ש,
06/04/05 14:12
|
אם מה שלבנת השיגה בכל שנות כהונתה כשרת החינוך זה קיצוץ של 700000000 שקלים אז שתתפטר ותודה שנכשלה. עם כזה קיצוץ לא צריך לפטר מורים אלא פשוט לסגור את החינוך במדינה.
לבנת גרמה לזה שהחינוך הוא בעדיפות אחרונה.
במדינת ישראל חינוך זה מותרות.
פני החינוך כפני השרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
לפטר את המסתובבים: היועצים וכו
ממ,
06/04/05 14:10
|
מחלקים הרבה שעות עבודה למקורבינו על חשבון מי שעובד פרופר בהוראה. המערכת חולה ובעת פיטורין הטובים והעמלים נפגעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
לבנת , בבחירות הבאות את מפוטרת
ל"ת
מיכלי,
06/04/05 14:08
|
|
 |
38.
כמה דברים על העסקת מורים
דנינו,
תל אביב,
06/04/05 13:59
|
מורה אמנם עובד רק 24 שעות, אך האם אילו כל שעותיו? מתי הוא מכין מערכי שעור? מתי בודק מחברות, חוברות מבחנים? מתי עושים מיפויים והכנת תוכנית בעקבות זאת? מה עם ישיבות? כל שבוע ! מה קורה עם ימי הורים? טלפונים יום יומיים מהורים? רק מי שלא מבין חושב שהוא יודע, כל החכמים אנא בידקו לפני שאתם מסיקים מסקנות ותובנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת
עבודה קשה,
06/04/05 17:25
|
מאחר ואין לכם מושג מה היא עבודה קשה
ואין לכם מושג מה זה תנאי עבודה גרועים
אני מציע לכם לעזוב את המערכת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
הממשלה הכושלת הזו שילך ביתה.
אחד שפוי,
באן,
06/04/05 13:50
|
ממשלה כושלת הזו שבשם היתעלות וקיצוצים גורם לעליה של אבטלה ועוני לא רק בסקטור הציבורי גם פרטי,וגם לא רק שמפטר מורים אלה כל עובד בסכנה פיטורים.,וכאשר בצד שני יש בכירים שמרוויחים עשרות אם לא מאוד אלפי שקלים לחודש.ללמשלה הכושלת הזו לא חשוב לה החינוך,דבר בסיסי לקידום תרבותי,מדעי וטקנולוגית של כל מדינה מתקדמת בעולם,ממשלה שלא הכפת לה מבריאות הציבור,שמקצצת בתרופות ו או בדיקות שגורם לעליה ימי אישפוז,דבר שחוסכים היום משלמים ביוקר מחר ולא חשוב הבריאות של בני אדם ומיוחד של קשישים.החשוב להחסוך כסף ולעובדים לא יהיו הסכמי עבודה קבוצתי אלה אישי,כאשר ואם יש עבודה לעבוד 14 שעות ביום בשיל גרושים ועובדים כאלה יעושו עבודה של עוד 3-4 איש שלא יהיה ל אלה עבודה.וזה יחוד עבודה?גם בבחינה ביטחוני ממשלה כזו היא לא הצלחה גדולה אז יש לפטר אותה מיד כולל כל השרים ומיוחד האוצר ולא את המורים,גם ממשלה כזו רוצה שהחינוך יהיה זכות של עשירים בלבד כמו בכל דבר אחר ,בבריאות וחברתי רק זכות לעשים בלבד.מיד יש לפטר ממשלה הכושלת הזו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מוטו המורים-לקבל כסף,לא לעבוד
ל"ת
ג.לוי,
עכו,
06/04/05 13:26
|
|
 |
35.
why they do not do the same in
me,
london,
06/04/05 13:10
|
|
 |
34.
נו...אז מתי תהיה שביתה!?
ל"ת
תלמיד,
06/04/05 12:57
|
|
 |
33.
מה,הם,בתמונה, שמחים כל כך ?
דוד,
נתניה,
06/04/05 12:45
|
למה לא מפטרים את אלו, שבתמונה ?לשרת החינוך אין אפילו תעודה על סיום לימודים האקדמיים, איך איה יכולה למלא תפקיד הזה ?יש לפטר אותה מלהיות שרת החינוך ושתבקש ג'וב שמתאים להשכלתה. בושה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מעצבן
שלומי,
ת''א,
06/04/05 12:43
|
הכי קל לפטר מאשר לקצץ קצת במשכורות, וכי חשוב שהאבטלה יורדת והכי כיף לחיות במדינת ישראל היפה והמתוקנת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
משכורות המנהלים גבוהות יותר
יוסי,
ת''א,
06/04/05 12:10
|
משכורת מנהלי בי''ס בכ''ס היו רשומות שנה שעברה בעיתון מקומי כל המנהלים בתיכון מ38 אלף שקל ומעלה כדי לבדוק ולא מקסימום 30 אלף ש''ח כנכתב יש רצוי ויש מצוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
יצאו מעבדות לחרות
ל"ת
הפרשן,
06/04/05 12:03
|
|
 |
29.
מורים טובים
עמירה,
נהריה,
06/04/05 12:00
|
מה אפשר לעשות כדי למשוך אנשים לתחום הכי הכי חשוב.כולם יודעים זאת אבל עושים מעט לשיפור המצב.יצחק רבין הבין זאת.האם יקרה נס וגם הממשלה היום תבין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא בעיר הרינה,המורי/ות אחלה
ל"ת
המ-רינה געתון,
מ-כהנ/ת,
06/04/05 14:16
|
|
 |
28.
לבנת הביתה ואל תשכחי את דברת
ל"ת
הפודל שלך,
06/04/05 12:00
|
|
 |
27.
עד היום עבדו ושלמו מס
מוטי,
מדינת חלם,
06/04/05 11:59
|
מחר ירשמו כמובטלים, ילמדו שעורים פרטיים ולא...ישלמו מס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפשות
השרון,
06/04/05 13:10
|
אבטלה סה''כ 3 חודשים עד 6 חודשים ולא 40 שנה מובטלים במערכת *12 חודשים המורים נוטים לזלזל בשכר שלהם ובתנאי העבודה שלהם. לאחר שהם יצאו לשוק החופשי הם יבינו כמה השכר ותנאי השכר שלהם גבוהים. עלות העסקה של כל מורה הינה גבוהה ביותר אומנם שכר בסיסי לא גבוה (לא ניתן להעסיק 100000 מורים בשכר של מנהל בנק) אולם תנאי השכר שלהם גבוהים וכן תנאי העסקתן סה''כ 24 שעות שבועיות משרה עבודה עד 1200 בצהריים 2 ימי חופש בשבוע שנת שבתון פנסיה תקציבית קופות גמל נופשים חופשים ללא פרופורציה ימי כיף השתלמויות ימי הצהרה לא ברורה לי כל המהומה של המורים שנים הם טוענים שהשכר שלהם נמוך והם ''עושים טבה למערכת שהם עובדים בה פתאום שרוצים לפטר אותם כולם נבהלים הצביעות במלוא כיעורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
short explanation
A teacher,
06/04/05 14:27
|
assuming the you are the smart one who canread english - before you talk about the easiness of being a techer - why don't you step into their shoes - meaning go ahead and teach a class - for a week. lets see if walk out of it alive and then talk about the salary the vacations etc. Jerk
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Response to Jerk
Yuri,
06/04/05 15:47
|
The only thing that I agree with you is that you are a jerk No one forces nobody to work as a teacher If they have no ther place to go teaching our children is not the solution
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בערבית אומרים עינק בטיזי
עירקי,בעל למורה,
06/04/05 13:59
|
|
 |
טיפשות לטיפש
מורה ותיקה,
06/04/05 13:50
|
נראה אותך עומד מול כיתה של 40 ילד ומנסה להעביר שעור עים חומר התלמידים של היום, קילה אולי לא תקבל אבל צרידות ומכות/שריטות באוטו כן, ועים שכר של 4200 ש''ח לתואר שני, אז אל תהיה גבור בתגובות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
תגובה ל 21
עמית,
06/04/05 11:59
|
האם אתה ''מבלה'' עם הילדים שלך 24 שעות בשבוע? כשתעשה זאת תוכל להתחיל ורק להתחיל להבין מה המשמעות של להיות מורה 24 שעות בשבוע ולנו אין 1-2-3-4 ילדים בכיתה לנו יש 35 פלוס. ולנו אסור להגיד להם את אותם דברים שאתה אומר ועוד ועוד. אם נראה לך שזו מציאה כל כך גדולה אתה מוזמן להצטרף לכוח ההוראה לשבוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שבוע??? בקושי שעה הם שורדים...
דנית,
חיפה,
06/04/05 15:55
|
|
 |
זה בדיחה או רציני???
אמא ל3,
06/04/05 13:19
|
אפילו הורה שבמשך השבוע לא רואה את הילדים שלו, מבלה איתם יותר מ24 שעות בשבוע. שכחת את שישי שבת??? ואם את כ''כ סובלת בהוראה, חפשי מקצוע אחר... הילדים שלנו לא צריכים מורים כאלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
האם צריך רק חינוך???
ד. שרון,
המרכז,
06/04/05 11:57
|
בכל הזדמנות דברו רק על חינוך ושצריך לפטר מורים בעלי מקצועות לא נדרשים, האם זהו גמרנו, לא צריך יותר מקצועות? ורק מי שייחנך הוא זה שישאר במשרתו ? מה יעשו רבבות הילדים שצריכים ללמוד מקצועי ולא עיוני? הרי לא כל תלמיד מסוגל ללמוד רק עיוני? מישהו חשב על כך???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ימיה של הממשלה ספורים.
יוסף נחמן,
06/04/05 11:52
|
שרון ילך עוד לפני פסח.ההתנגדות להתנתקות תתגבר ותנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
הצעה: לפטר את התלמידים !!!!
הייתי מורה.....,
ישראל??,
06/04/05 11:51
|
באוצר כנראה חושבים שהכל היה טוב בלי אנשים. והם צודקים!! כמה כסף הולך לבריאות? אם לא היו אנשים, הכל היה נחסך... כנ''ל למערכת החינוך. בלי מורים ובלי תלמידים, היינו חוסכים מליארדים !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
המורה כפועל יצור
יהודי,
ארץ ישראל,
06/04/05 11:49
|
מנהלי מפעלים מעסיקים אנשים מיוחדים שתפקידם לבחון את מערכת היצור ולמצוא כיצד להוזיל את העלויות ובכך להגביר את הרוחיות. דוברת שאינו אלא תעשיין-נצלן המקורב לצלחת, יחד עם ליבנת שאינה אלא פוליטיקאית מושחתת (כמו כל הפוליטיקאים). מצאו דרך להוזיל את עלויות החינוך במדינת ישראל. 1. אין צורך בחינוך - יש צורך רק בהכשרת פועלי ייצור, או מהנדסים. 2. אין צורך בלימוד מורשת ישראל - כל תקציב משרד נחינוך מיועד להכשרת דור הפועלים הבא, ובאמירה ''דור-פועלים'' אני מתכוון גם למהנדסים. 3. המורה אינו נבחן ביכולתו לחנך - המורה נבחן ביכולתו לצמצם עלויות ע''י הכנסת מספר תלמידים רב ככל האפשר לכיתה אחת.
לסיכום - היה צורך בשידוד מערכות במשרד החינוך, אך לא זו הדרך. 6נחנו נבכה הרבה שנים על מה שליבנת והחבר שלה גורמים לנו היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כמה עובדות על העסקת מורים
הראל,
06/04/05 11:46
|
הידעת? משרה מלאה של מורה עומדת על 24 שעות שבועיות!!! תוסיפו לזה חופשים ותשלום מלא על חופשת הקיץ. הידעת? מורה קבוע בבי''ס בעל תואר ראשון מרוויח שכר מינימום. מורה בכיר לא מרוויח הרבה יותר מזה. היעדת? ארגוני המורים והסתדרות המורים גומרים לידינו את ההשכלה ע''י סירוב גמור לייעול ושיפור במערכת החינוך. מורה מקצוען זריך לעבוד יותר ולהרוויח הרבה יותר.
במצב הנוכחי, עמיר פרץ ופושעיו למניהם יושבים על סיר הבשר ומעשנים סיגר על חשבון המורים ועל חשבון והילדים.
הידעת???? אם אתם רוצים לדעת עוד תקראו - החומר זמין למי שרוצה. אל תקפצו ותתלהמו, אל תרחמו על מורים - תעשו להם צדק.
לא ייתכן שבהיי טק לוקחים את התותחים ובחינוך לוקחים את ברירת המחדל כי כולם בהיי טק ובמגזר הפרטי.
הגיע זמן לשינוי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קנאי
שרה,
תל אביב,
07/04/05 10:14
|
למה אתה לא מורה? אתה מדבר מתוך צרות עין וקנאה. נראה אותך מחזיק תלמידים יום אחד.! ההורים לא יודעים מה לעשות עם הילדים הפרטיים שלהם בחופשים וצועקים הצילו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל יתהלל חוגר כמפתח
ע.,
06/04/05 11:55
|
לפי הניסוח שלך ושגיאות הכתיב, באמת נראה שצריך להחליף את המורים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לכל שונאי לימור לבנת
שאול,
חיפה,
06/04/05 11:42
|
1. גם אני לא סובל אותה 2. למרות זאת אין שום סיבה ללמוד מקצועות כמו ימאות, נגרות, DJ, קונדיטוריה ועוד כל מיני נישות מצומצמות. מי שרוצה ללמוד זאת, שילמד על חשבונו ולא על חשבוני. 3. כבר אמרתי שאני לא סובל את לבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת על מקצועות לימוד
ישראל,
06/04/05 12:45
|
מסכים איתך שמקצוע אילוף סוסים או DJ אין מקומם בבחינות הבגרות. הבעייה כי לא כל תלמיד מסוגל לעשות 5 יחידות מתמטיקה/פיזיקה/כימיה/אנגלית. לאלו יש בי''ס מקצועיים. אם כולם יהיו אקדמאים, מי יעשה לנו רהיט? מי יתקן את הרכב שלנו וכו' וכו'. כלומר צריך להחליט אלו מקצועות חיוניים למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
כוחנות זה שם המישחק
מחנכת,
ירושלים,
06/04/05 11:35
|
מי שעדיין לא הבין - אין מדובר ברפורמה אלא בכפייה אלימה וכוחנית של שרת החינוך . אין תקומה לחינוך כשבראשו עומדת שרה אלימה המנסה לחפות על כישלונה ב''כאילו'' רפורמה. הגיע הזמן לארגן מרי אזרחי כנגד השרה וכנגד מהלכי הטיוח שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מורתי היקרה. עכשיו תורך.
יהודי,
ארץ ישראל,
06/04/05 11:53
|
אני מניח שכאשר ראש הממשלה מתנהג בכוחניות, שחיתות והרס כל חלקה טובה, את שמחה, את אוהבת כשהוא דורס את המתנחלים, את הדתיים ועוד. שכחת רק שלכוחניות ולאטימות אין גבולות. היום זה מגיע אליך מורתי היקרה. אנחנו, אוהדי המתנחלים זעקנו מרה ואת שמחת ולא שעית לצעקתנו. היום, אל תבכי כאשר עוברת עליך הכוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לפטר את לבנת
ליכודניק לשעבר,
הייתי אדיוט,
06/04/05 11:33
|
מי שבפעם הבאה יצביע עבור מפלגות הימין הוא חמור גרם שהכל מגיע לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ונשארת אידיוט
ל"ת
מיכה,
חיפה,
06/04/05 14:26
|
|
 |
אתה אמיתי?! :-)
ל"ת
י,
א''י,
06/04/05 12:45
|
|
 |
17.
ממשלת שמד.....................
ל"ת
ממשלת שמד......,
06/04/05 11:22
|
|
 |
16.
ליבנת--היכן הדוגמא האישית ?
מורה,
דרום,
06/04/05 11:19
|
שרת החינוך הרואה עצמה כמובן מתאימה להיות ראש ממשלה -אינה יכולה להציג אפילו מעשה אחד שלה שיהיה בבחינת דוגמא אישית חיובית !! ובאמת היא ראויה לראות עצמה כמועמדת להיות ראש ממשלה --כי גם הוא מהווה דוגמא שלילית אישית בכל נושא שהוא....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הכי מיותרים זאת לימור והמנכלית
ל"ת
מורה,
באר שבע,
06/04/05 11:16
|
|
 |
14.
לבנת דוברה צוחק מי שצוחק אחרון
חייבים ליקרוא!,
06/04/05 11:16
|
מעניין איך דוברה קיבל 20 מיליון דולר לחברה שלו (סמוך להוצאת הדוח) הוא טוען שהוא מכר טכנולוגיה לחו''ל מעניין לאיזה חברת קש מכר זאת ומעניין מי סידר לו את הקומבינה הזאת ומעניין איך דוברת אומר שעשה את הדוח בחינם חחחחחח לכו תעבדו על מישהו אחר המורה מירוחם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלה הם מוריך , ישראל !
לא מורה,
06/04/05 11:27
|
תקרא את מה שכתבת - אם , חלילה , אתה אכן מורה ( וחס ושלום - מורה ללשון ) - מסכנים תלמידיך , תושבי ירוחם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
האם כולם מבולבלים?
אלי,
06/04/05 11:10
|
תפקיד מערכת החינוך הוא לחנך את ילדינו. לא להיות בייבי סיטר או לספק תעסוקה למורים שאינם נחוצים.
כמובן שיש לשמור על זכויותיהם של המפוטרים לשלם להם פיצויים ואת כל זכויותיהם אבל תפקיד משרד החינוך וחובתו היא מערכת חינוך יעילה שניצול משאביה מכוון לטובת הילדים.
לא יתכן שהזנב יקשקש בכלב ומשרד החינוך ינוהל לפי האינטרסים של העובדים ולא האינטרסים של הילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בא לי להקיא מהדמגוגיה שלך.....
ל"ת
דוברת..........,
06/04/05 12:35
|
|
 |
שטויות והרבה!!!
חיים,
06/04/05 11:57
|
אם היית מעורב בנעשה בביה''ס של ילדיך, היית מבין איזה שטויות אתה כותב!!! כל שנה בתי הספר נדרשים להצטמצם, כבר כמה שנים ברציפות. מה המטרה? כיתות של 40 ילד? בלי לימודי העשרה? מורים שנדרשים לעבוד כפול ולקבל תוספת קטנה? האצר מעוות את התמונה ולבנת עונה ''אמן''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה האינטרס של הילדים?!
י,
א''י,
06/04/05 11:34
|
בוא נחשוב רגע. מי הם המורים ה''לא נחוצים''? המורים למוסיקה, מלאכה, אמנות וכו'. זה לא אינטרס של הילדים ללמוד גם את הדברים האלו בבית הספר? רק חשבון ותנ''ך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע !
ראובן מ.,
06/04/05 11:29
|
|
 |
12.
מדינה מנותקת ומושחתת
אזרח שפוי,
תא,
06/04/05 11:10
|
אל תלמדו ספרות ולא אזרחות ולא היסטוריה - תגדלו דור מנותק ללא שורשים שיגדל למושחת - יש כבר דוגמא פוליטית מתמשכת. אחר כך תבכו ותלמידי חכמים יהיו הפלשתינאים שכבר היום מוכילים עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
טמטום בירוקראטי
אבא מודאג,
רמת גן,
06/04/05 11:05
|
שרת החינוך המוכשרת ומנהלת משרדה הנאורה נוקטים בשיטות קלוקלות של איומים כדי לתקוף את הבעייה. במקום לפטר מורים מוטב היה באם היתה מוכנה לוותר על מספר רב של עובדים מיותרים במשרד החינוך שלה: מפקחים, שמזמן לא עושים את עבודתם, ממציאי שיטות לימוד מיותרות וטפשיות וכהנה וכהנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים
יוספוס,
06/04/05 14:41
|
אף על פי שאני מסכים כי שכר מורה צריך לנוע סביב 10000 ש''ח על מנת שיהיה מקצוע מכובד וימשוך את הטובים להוראה. מעבר לפיטורי מורים הגיעה הזמן לנער את הארגון שנקרא משרד החינוך, כל האנשים המיותרים שעולים הון ודואגים להחלפת ספרים כל שנה (על מנת להצדיק את קיומם) בחינות הנדסאים כפולים של משרד החינוך ומשרד התעשיה ורשת אורט. הכמות הלא הגיונית של בחינות בגרות. וכמובן הכמות העצומה של היושבים במטות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
זה היה כל כך ברור
תלמיד לשעבר,
06/04/05 11:03
|
זה היה כל כך ברור שפיטורי מורים זה הדבר היחיד שיצא מהדו''ח הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שלא קראת את הדו''ח
ראובן מ.,
06/04/05 11:25
|
בדו''ח מדובר בפרישה מרצון ולא בפיטורים.
ההבדל הוא עצום : יש הרבה מורים עייפים וסחוטים שהיו רוצים לפרוש , אך מבחינה כלכלית אינם יכולים : לך תמצא עבודה בגיל 50+.
לעומת זאת , אם מורה (או כל איש מקצוע אחר) יוצא 10 שנים לפני גיל הפרישה עם פנסיה מוקדמת \ פיצויים מוגדלים ( שהוא צריך להשכיל לנצל ולהשקיע נכון ) - זה כבר סיפור אחר.
ועוד : מורים העובדים בפחות משליש המשרה - או שיש להם עוד עבודה , או שהם בבעיה ממילא והפסקת עבודתם לא תשנה בהרבה את מצבם הכלכלי
אבל פיטורי המורים הוא נושא יחסית משני בדו''ח. לדעתי - הנושא המרכזי הוא מעבר לשבוע לימודים של 5 ימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ליבנת מאיימת באקציה
ל"ת
המעוצבן,
מרכז,
06/04/05 10:56
|
|
 |
8.
טוב מאוד
מישהי,
06/04/05 10:54
|
צריכים ליצור כאן איכות בפחות כמות! מי שלא טוב- שיעיפו. ולא יקרה למורים שלום אם הם יעבדו יותר שעות. גם ככה יש להם הכי הרבה חופשים יותר מכל עובד אחר במדינה וכל הזמן הם מתבכיינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום למתוסכלת
שרה,
תל אביב,
07/04/05 10:19
|
אני מורה רק בגלל החופשים. מה דעתך? ידעתי לבחור במקצוע הטוב ביותר! ואת כנראה שבכלל לא איכפת לך מהילדים ואולי תשחררי אותנו מהקנאה החולנית שלך ואל תשלחי את ילדיך או נכדיך לטיפולינו כי אנו מחקים רק לחופשים ושהיום יעבור! ראי הוזהרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטמטום שלך חוגג - תעבדי כמורה
נורמלי,
חיפה,
06/04/05 11:12
|
|
 |
במקרה אני מורה.
מורה,
06/04/05 11:56
|
ותאמין לי שיש יותר מידי שחבל על המשכורת שלהם. אני משם ואני יודעת על מה אני מדברת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מקווה שאת ברשימת המפוטרים
במקרה,
ישראל,
06/04/05 13:48
|
|
 |
עם חברים כמוך מי צריך אוייבים
ל"ת
י,
א''י,
06/04/05 13:33
|
|
 |
מומלץ לכבוד למורה בין המורים
מורה נוספת,
חיפה,
06/04/05 14:57
|
באם את כמורה חושבת שיש לנו המורים חופשים!צר לי אך זה מעיד על רמת עבודתך!אני כמורה שבונה תוכניות לימודים וחושבת כיצד להעשיר את תלמידי ולפעמים זה על חשבון שעות שינה-תמוה בעיני כיצד יש לי יותר מידי חופשים?הואיל והחופשים מיועדים לפיתוח תוכניות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מתי יגיע סוף עידן המרשעת לבנת?
המעוצבן,
מרכז,
06/04/05 10:52
|
אינני תלמיד ולא איש חינוך, ולמרות זאת פשוט נמאס לי מהמרשעת לבנת. ''אדאולוגית'' כוחנית בגרוש, שהשכנוע העצמי שלה בצידקת דרכה פרופורציונאלי לגודל האגו שלה, ודיס-פרופורציונאלי להבנתה את צרכי החינוך בישראל של היום. ליבנת מבינה שתי מילים בלבד: כוח וכסף. אלא שמהפיכה בחינוך, צריך להתחיל קודם כל בפדגוגיה (בחינוך עצמו) ולא בכסף (תקציבים) ובוודאי לא באיומים כוחניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קריאה למרי אזרחי נגד השרה
ישראלית מודאגת,
מרכז,
06/04/05 11:38
|
מסכימה לכל מילה כל הכבוד על ההבחנה האם אתה מוכן לסייע לנו במרי האזרחי נגד השרה האלימה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה בהחלט
ל"ת
בעד,
06/04/05 14:33
|
|
 |
6.
לא לשכוח
מורה לשעבר,
06/04/05 10:48
|
לשחד את ''ראשי'' הסתדרויות המורים. במחשבה שניה : מדוע לא לחסל לחלוטין את המערכת ? ממילא, מורה שיסכים לעבוד בה אחרי הסלקציה אינו מורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ארגון המורים מסלף
שי,
06/04/05 10:45
|
דו''ח דברת לא מדבר על פיטורים אלא על פרישה טבעית בקצב הקיים !!! וועד ארגון המורים לא מייצג את כלל המורים, וראש הוועד חושש בצדק מניקוי יסודי של גורמים בטלניים אשר בינם לבין חינוך אין ולא דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שי, אתה מכיר את ניר? חחח
ל"ת
שניר,
06/04/05 15:39
|
|
 |
שי,תקרא.סמנכל שלח מכתבים למחוז
ל"ת
לפטר4500מה סולף,
06/04/05 13:07
|
|
 |
קראתי, ולא התרשמתי
שי,
06/04/05 17:28
|
תקרא עוד מאמרים ותראה שוועד שמורים פעל במקביל בשתי פעולות: 1. הודיעו שלא יבואו לקבל את הדו''ח 2. הודיעו שהדו''ח גרוע
ממש ''כזאת ראה וקדש''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
קריטריונים לתרומת המורה
מורה תורמת,
06/04/05 10:42
|
|
 |
זה חלק מהשחיתות במערכת החינוך.
ל"ת
ליהי,
נתניה,
06/04/05 13:13
|
|
 |
3.
מה אכפת ללבנת
נורית,
רעננה,
06/04/05 10:41
|
היא תמשיך לבלות כל ערב במסיבות אירועים אותה לא מפטרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לבנת תרדי כבר מהשלטון
יוסי,
ארץ זבל,
06/04/05 10:39
|
|
 |
1.
גל הפטורין הקרוב הוא רק הראשון
לא מורה,
06/04/05 10:33
|
איני מורה אך בלבי מנקר חשש שגל הפיטורים הראשון של מורים שעבודתם אינם נדרשת או כאלו שתרומתם נמוכה יחסית, לפי ההגדרה של משרד החינוך, יכשיר את הקרקע לפיטורים נוספים. כך תתיעל מערכת החינוך כאילו היתה עסק מסחרי ואלפי מורים, שאין להם מקצוע אחר, יהפכו למובטלים כרוניים, סמוכים לשולחן משרד הרווחה. מה ירוויחו התלמידים עוד לא הבנתי, אך לממשלה ישאר יותר כסף לבזבז על מי שהיא חפצה ביקרם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה נשתנה?שבכל הסדרים שתינו כמה
ל"ת
סוגי ינות.השנה?,
רק ס/תירוש,
06/04/05 18:27
|
|
 |
גל פטורי דמח''ל/ה יתן אות-ו-תיו
ל"ת
מדינת ח.המרכז,
לכוק.חד-גדיה,
06/04/05 18:24
|
|
 |
פטורין זה לא מצחיק.כל אדם עולם
ל"ת
אף ח.מרכז1ד/מחל,
לא פוטר.בדוק,
06/04/05 15:34
|
|
 |
תשובה ל''לא מורה''
ניר,
06/04/05 10:49
|
מערכת החינוך מופקדת על המשאב מספר אחת שלנו - חינוך ילדינו!!! ולכן השיקול מוכרח להיות על פי קנה מידה של השגת התוצאה ולא על פי אחוזי פיטוריםהאבטלה במשק. מערכת החינוך אינה מקלט לבעלי מקצועות לא נחוצים, ובעייה זו אינה צריכה ליפול על צוואר ההורים והתלמידים. מלבד זאת -אם תקרא את דו''ח דברת (שהוכן במקצועיות רבה) תראה שאין צורך לפטר אפילו מורה אחד, אלא להסתמך על קצב הפרישה הטבעי שהוא כמה אלפי מורים בשנה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האו-צר:הפטורים בגלל700מ''גרעון
ל"ת
לפיד שקיבל700:,
הם מפירי סדר,
06/04/05 18:44
|
|
 |
מה זה פרישה טבעית?
ישראל,
06/04/05 12:51
|
פרישה טבעית של מורה זה ברוב המקרים נטישת מקצוע ההוראה. מי שעושה זאת הם דווקא הטובים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפרישה של הטובים
שי,
06/04/05 13:21
|
כשהטובים יתוגמלו, ןכאשר הבטלנים לא יוכלו להתבטל , תהיה פרישה טבעית של הגרועים דווקא. וטוב שכך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשיח יגיע לפני שיתגשם חזונך
לא מורה,
06/04/05 15:24
|
אם אין תקציב אין סיכוי למשוך כוחות הוראה טובים, ותקציב יהיה כשיבוא המשיח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ב/סדר ל/פסח?!הם גם אוייבים?
בגלל גרעון700מ'',
מקבלם? ''זך''.,
06/04/05 18:48
|
|
 |
תשובה ל''ניר''
מורה,
06/04/05 11:07
|
אחת משתיים,
או שאתה קשור לדו''ח דוברת או שאתה פשוט לא יודע לקרוא או לא שומע מה ועדת דוברת מודיעה בכל הזדמנות - מדובר על פיטורים של אלפי מורים מעבר לפרישה הרגילה והטבעית. מספר התלמידים בכיתות לא יצטמצם (אבל לך בתור מי שדואג לתלמידים זה כנראה לא מפריע...) כמות המורים ההחלט תופחת וכמות התלמידים הכללית במערכת תמשיך לגדול כל העת - במלים אחרות - יותר תלמידים על פחות מורים ומכאן שהשחיקה של המורים תלך ותגדל - אבל גם זה כמובן לא מעניין אותך כי מצבם של המורים לא נוגע לך !!! אגב, מתי לאחרונה היית בכיתה או בבית ספר כלשהו ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה ל''ניר''
מורה,
06/04/05 15:17
|
לפני שאתה מעלה כל מיני שאלות מתחכמות לאוויר רצוי שתדע שמדבר אליך מורה בעל תואר שני שלמד ולימד שנים רבות באוניברסיטה - ככל הנראה הרבה יותר ממך , אם בכלל הגעת לשם אי פעם. (השימוש בביטוי ''ניקוי מאורות'' שהוא כנראה הכלאה בין ליקוי מאורות וניקוי אורוות מראה שמערכת החינוך לא ממש עשתה עבודה טובה איתך) מעבר לכך, אם היית טורח לברר, היית מוצא שעל כל חיסור של למעלה מיומיים שאין לו הצדקה מנכים למורה שכר מלא. טוב, אני לא מצפה להרבה מאדם שכל הידע שלו על מערכת החינוך שאוב מדו''ח דוברת שגם הוא נכתב ע''י אנשים שעשרות שנים לא הגיעו כלל לבית ספר. מעניין שלא התייחסת לאף אחת מהטענות שהעליתי במכתב הקודם - כנראה שאין לך תשובות ונוח לך לתקוף כמיטב המסורת הישראלית בלי לדעת את העובדות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל''מורה''
ניר,
06/04/05 16:19
|
העובדה שאני טועה המינוח מסויים לא מסתיר את גסות וגבהות לבך ,אולי ההפך. במידה והייתי צריך למסור את חינוך ילדי בידי ''מורים'' כמוך או בידי ''כאלו שלא ביקרו עשרות שנים בבית ספר'' כגון מר דברת, לצערי, אדוני המורה, הבחירה קלה מאוד. צא, אדוני המורה, חפש עבודה חדשה - את האוצר שבידנו נפקיד בידי מי שראוי לכך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניר צודק ואני לא קשור לדוברת
דני,
מרכז,
06/04/05 15:02
|
כאב לילדים במערכת החינוך וכבעל של מורה, ניר צודק לגמרי. הקוריוז של רון ש. למטה מתמצת היטב את הבעיה (אם כי צריך להדגיש שישנם מורים רבים מאוד בעלי מחוייבות, שליחות וסיפוק שנאלצים לחיות בתוך מערכת מנוונת).
כאחד שקרה חלקים רבים בדו''ח דוברת עצמו (וכאמור לא קשור לדוברת), אדוני המורה - אתה הוא זה שלוקה בהבנת הנקרא, או מה שיותר סביר - לא קראת אותו כלל (כמו רוב האנשים שמביעים דעה/משמיצים בלי להתאמץ להתמצא בנושא הנדון), ואתה מסתמך על הדמגוגיה של ארגוני המורים שדואגים בעיקר לעצמם ולא לחינוך ולמורים (הטובים והאכפתיים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדוני המורה
ניר,
06/04/05 11:51
|
1. פיטורי 9000 -14000 מורים בתוך חמש שנים + עידוד פרישה על ידי פיצויים מוגדלים לא ניתן להציג כפיטורים גורפים (כמה פורשים כל שנה אתה יודע ???) 2. מהעלאת השכר המשמעותית למורים החדשים והנותרים אתה מתעלם, אולי כי לא נוח לך שיגיעו עוד מורים איכותיים ומשקיענים ??? 3.אולי הדפסת השעון בבוקר, וחובת הגשת דו''ח על כל היעדרות של מעל שלושה ימים מרתיעה אותך ?? 4. אולי אתה נרתע ממיסוד שיטת ההסמכה (תואר אקדמי בתחום הרלוונטי) ???
לידיעתך, אני כאב לילדים אצטרך למצוא פתרון להעסקתם בימי שישי, דבר שיעלה לי כסף אבל זה שווה את ניקוי המאורות הצפוי אצלכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניר- אתה צודק בהחלט!!!!
ל"ת
מורה בפנסיה,
ב''ב,
06/04/05 13:15
|
|
 |
ל''מורה''
רון ש,
06/04/05 11:31
|
יש לי ארבעה ילדים בגילאים 4 - 10 כך שאני בהחלט מעורה. אל תפחיד אותי עם קריסת המורים תחת הנטל אלא דבר איתי על איכות עבודתם ומחוייבותם: שניים מילדי למדו 4 שנים בבית ספר בחו''ל, בו המורים עובדים חמישה ימים בשבוע, משעה 7.30 ועד 16.30 בלי ליילל ובלי לקרוס. קוריוז - כשחזרנו ארצה הגיעה משלחת מבית הספר הקרוב לשכנע את אשתי להצטרף לסגל המורים . הטיעון היחידי היה תנאים מעולים, מעט שעות ביום, 4 ימים בשבוע ,חופשים ונופשים...לא נאמרה מלה אחת על מחוייבות, שליחות, סיפוק וכו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה ל''רון''
מורה,
06/04/05 15:10
|
1. וכמה מרוויח מורה בחו''ל טרחת לברר ? אני לא מתייחס רק לסכומים מוחלטים אלא ליחסיות הקיימת בין משכורת מורה בחו''ל (במערב אירופה ובארה''ב) לבין בעלי מקצוע אחרים !
2. כמה ילדים לומדים בממוצע בכיתה בבית ספר בחו''ל ? גם זה כנראה נשמט מזכרונך מרוב ''אהבה לציבור המורים''. אתה היית מוכן לעמוד כל יום מול כיתות מלאות של 40 תלמידים, שלחלקם ככל הנראה יש ''הורים כל כך נחמדים כמוך שמגבים את עבודת ההוראה והחינוך וחושבים שצריך לסייע למורים בעבודתם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז ככה
רון ש,
06/04/05 17:26
|
לשניים מילדי (בגילאי 7 ו 10) יש שתי מורות מעולות, איכפתיות ומשקיעניות...אני רוצה שכל אחת מהן תרוויח 9000 ש''ח לחודש ע''ח שתיים מהמורות שלימדו אותן לפני שנה (שתי פרחות שכנראה לא הצליחו להתקבל למקצוע אחר)... גיבוי למורים - אתה מכיר אותי ? מה אתה יודע עלי ועל יחסי למורים ?? קצת ביקורת ואתה עובר להשמצות שלא מבוססות על כלום ...ככל שיותר מורים מגיבים, ברור יותר הצורך לדלל ולרענן את שורותיכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוסר לב(נת)לפטר4500רק לי-מור?!
ל"ת
זהו שי הפסח?!,
חו-סר/ת חנוך,
06/04/05 14:13
|
|
 |
דיי לשטחיות,לא רק משטחים כוללת
ל"ת
ת.ההתנתקות.מכל,
הפוסט-ציוני?,
07/04/05 09:12
|
|
 |
חיוכה שוב(ר)ה לב(נת)וחינוכה?!
ל"ת
שובר ת''עם הזה,
ערכי והישגי,
06/04/05 15:01
|
|
 |
ב700,000,000שינותנן ללפיד?אפשר
ל"ת
למנוע ואף לקלוט,
עוד++לחינוך,
06/04/05 14:55
|
|
 |
לי-מור(ה)לא(ת)מורה,לכן לה?לא
ל"ת
איכפת מחינוך.כן,
מפו-לי-תיק/ה,
06/04/05 14:51
|
|